Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenPeil heeft al 1100 campagne-vrijwilligers!

goud-geenpeil-150x150.png Jongens. Meisjes ook. Mannen. Vrouwen. Jongeren. Ouderen. Zelfs een paar kinderen - als we de paar tieners die zich aangemeld hebben even zo mogen noemen. Het Leger des Peils heeft al ELFHONDERD aanmeldingen binnen voor vrijwilligers die campagne willen voeren voor GeenPeil. Op GeenPeil.nl kun je aanmelden om mee te doen, waarbij je kunt kiezen uit Brons (flyeren op straat, in je wijk en op social media), Zilver (flyeren plus langs de deuren gaan of samenwerken met andere campagnevrijwilligers) of Goud (op persoonlijke titel subsidie aanvragen om onder begeleiding van GeenPeil campagneplannen te bekostigen. Het merendeel van de 1100 actieve democraten die zich hebben aangemeld bij het Leger des Peils, bestaat uit Bronzen vrijwilligers, maar ook de zilveren en gouden aanmeldingen lopen in de honderden. Met de gouden GeenPeilers gaan we meteen in overleg over de subsidieregeling, de Bronzen en Zilveren GeenPeilers krijgen rond begin maart bericht van ons - en op maat gemaakte folders die passen bij de campagneboodschap die onze vrijwilligers willen uitdragen. Want dat is het allermooiste aan de GeenPeil-campagne: je mag helemaal zelf kiezen of je campagne wil voeren voor of tegen het associatieverdrag, of dat je enkel de straat op gaat om de opkomst te vergroten. Op die manier willen we het grootse campagneteam ooit in Nederland de straat op krijgen in de weken vóór 6 april. Dus doe mee. Meld je aan. Word lid van het Leger des Peils. Welke kleur je ook kiest, voor ons zijn jullie allemaal GOUD.

Reaguursels

Inloggen

Ist nie beetje hypocriet om vanuit hier een oordeel te vellen over die mensen?

Neut | 26-12-15 | 09:54

Gezocht leuk script voor animatie video. 1 a 2 minuten reacties naar www.animate4you.nl van de leukste zullen we een animatie gaan maken om geenpeil.nl te ondersteunen, gebruik circa 150 woorden.

AndreM | 25-12-15 | 11:12

Kennen de vrijwilligers niet samen met de gemeente de doel bereiken door op stembureau's de administratie verzorgen oud ambtenaren misschien dan kunnen de gemeente er niet onderuit om minder minder minder stemlocaties te plaatsen
ZO maar een idee...
Ik zit in een verre buitenland kan helaas niet mee doen.

ciater | 25-12-15 | 04:59

@Graaf van Egmont | 24-12-15 | 17:14

Ik heb hetzelfde probleem, alleen woon ik in 0034. Joyeux Noël/ Feliz navidad

Tipped Relic | 25-12-15 | 00:48

Awesome!!
Dit gaat serieus tegenwicht bieden aan het komende NPO offensief...

hotmint | 25-12-15 | 00:19

Eerlijk gezegd was ik ook wel verbaasd tussen de kussen tegen of neutraal. Heb uiteraard voor tegen gekozen maar was ook van plan om een debat in Den Haag te organiseren(buiten andere activiteiten puur tegen het onderwerp) met voor en tegenstanders. Uiteraard alsnog om mensen over de streep te trekken om tegen te stemmen.

Balaverde | 24-12-15 | 23:53

Oke, een dijk van een formulier die ik moest invullen voor de Gouden vrijwilliger maar het zit erop. Ik kan niet wachten tot we beginnen met campagne voeren en ik had ook eerlijk gezegd verwacht dat activiteiten minimaal vanaf Februari zouden ingeschoten worden blijkt dit pas 18 maart te zijn. Maakt niet, ik zal er voor zorgen dat ik vanaf 18 maar vol gas campagne ga voeren voor dit onderwerp.

Balaverde | 24-12-15 | 23:49

De Turken willen niet naar EU status maar Oekraïne wel. Laat ze dat in ieder geval realiseren.
De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 23:32

zit je al aan een vroege kerstborrel ?

(c)ZWITSUL | 24-12-15 | 23:42

Vageling | 24-12-15 | 22:57

Daar verschilllen we dus van mening. Als zakenman/verkoopmanager kom ik regelmatig kleine ondernemers tegen van over de hele wereld op tradeshows en vanuit Oekraïne kom je zat zwaar gemotiveerde ondernemers met goede producten tegen. Het land is corrupt maar dat was Nederland ooit ook. En dan heb ik het niet eens over de mogelijkheden voor Nederlandse ondernemers. Ze willen weg uit de corrupte Rusland invloedssfeer en onder het Europese wat beter blijkt te werken. Zo'n associatieverdrag geeft ze dat. Dat betekent verder niets. De Turken hebben er ook al eentje al decennia en Marokko ook. Deze landen willen niet naar EU status maar Oekraïne wel. Laat ze dat in ieder geval realiseren.

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 23:32

Vageling | 24-12-15 | 22:42

Nou moe. Neocon is de shit? Waar zeg ik dat? Of zei ik ooit? Geeft geen moer om de bevolking? Dat zeg ik niet. Ik zeg dat mensen in veel grotere mate zelfstandiger moeten worden en dan maak ik zelfs een uitzondering voor mensen die door een tegenslag (tijdelijk) niet meer kunnen. Schaf vadertje staat maar af. Het kost honderden miljarden en er wordt op grote schaal misbruik van gemaakt in alle lagen van de bevolking. En heil de EU? Ik sta inderdaad achter de achterliggende gedachten van de EU maar vind het momenteel niet bepaald goed functioneren. Tegen salafisten maar link? Welke link? Dat salafisten moslims zijn? Rare kronkels en aannames heb jij. Waarom vraag je me niet gewoon wat ik van iets vind.

En dat op kerstavond. :)

Na zdravie!

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 23:23

god jul...

duitse herder | 24-12-15 | 23:17

@De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 22:33
Zal wel. Van jullie? Jij bent gek! Nee van Vageling! Ik heb meer met Rusland omdat er een gelijkwaardige doel is. Jij bagataliseerd als een wegkijker. Zoek het eens bij huis. En knuffel vooral Rutte (man jij maakt het mogelijk, meneer ik weet alles). Oekraine gaat dat niet bereiken. Gewoon een nieuwe Griekenland. Tuig kan niks! Behalve hopen op EU geld. Zwaar corrupt. Verdeeld. Pooiers staanal klaar met het opheffen van de visum. Fuck de Oekrainse regering. En jouw Moldavische maatjes. Crowdfund het lekker zelf figuur.

Vageling | 24-12-15 | 22:57

@Klompmans | 24-12-15 | 22:05
Beste zou ik het niet noemen. Zij pijpen geen salifisten (lees jihaat en hadjira). Man heeft een agenda. Haaks op de Nato. En kut he! Kudtburgers, sukkels! Ondertussen groen lullen en policor correct olie afnemen van terroristen. Neem DKS. Neocon is de shit. Geeft geen moer om de bevolking. Moet zweigen en HEIL EU! Immers dat is de oplossing. Tegen salafisten zijn maar als de link gelegd wordt komt het het policor gezever.

Vageling | 24-12-15 | 22:42

Vageling | 24-12-15 | 22:14

Dat is nogal vaag. Ik roep namelijk al jaren op om salafisten als persona non grata te beschouwen en geef duidelijk aan dat deze figuren nooit in de Nederlandse samenleving zullen passen en tevens (meestal) staatsgevaarlijk zijn en dus ook als zodanig moeten worden beschouwd.

Ik ben wel benieuwd hoe dat in die koppies van jullie werkt. Lezen jullie alleen wat jullie willen lezen? Dus als ik stevig van leer trek tegen islamisten en salafisten dan lezen jullie eroverheen? Als ik Erdogan een Poetin noem en een smerige dictator in spe dan heeft dat geen enkele impact op je? Als ik asielzoekers wil opvangen in de regio en het asielbeleid hekel dan is dat niet interessant want dat ben je wel met me eens? Maar als ik zeg dat Poetin een leugenachtige onbetrouwbare dictator is. Of dat Oekraïne gewoon een kans verdiend om zichzelf naar Europese maatstaven op te werken en dat dit ook in ons voordeel is dan ben ik een trol? Zoiets?

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 22:33

@De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 21:53
Duidelijk. Waar ik ik het vandaan haal is ook duidelijk. Inderdaad onze motieven staan lijnrecht tegenover elkaar. Ga er niet eens om vragen.

Vageling | 24-12-15 | 22:14

Ik voel mij verplicht te gaan stempen bij het referendum en dat vind ik al erg genoeg, laat staan dat ik tijd en energie in deze onzin ga steken. Oekraïne kan me werkelijk gestolen worden. Ze vegen hun eigen rotzooi maar op, zonder hulp van Europa (voor) of Rusland (tegen)...

zwambagger | 24-12-15 | 22:09

necrosis | 24-12-15 | 18:48
Ja, mee eens. Die boycot van Rusland is waanzin. Russen zijn onze beste vrienden in de strijd tegen de islam.

Klompmans | 24-12-15 | 22:05

Vageling | 24-12-15 | 21:39

Mijn boodschap is Fuck Poetin. Waar jij dat leve salafisten vandaan haalt is mij een raadsel maar waarschijnlijk verwarde je me met iemand anders of je moet nodig naar de huisarts.

Mijn motivaties zijn waarschijnlijk volkomen anders dan die van jou. Ik zie het GeenPeil initiatief juist als een vehikel om aan te tonen dat 'het volk' er geen hinder aan ondervind maar vooral dat het ze niet boeit. Maar dan vind ik wel dat GeenPeil campagne moet voeren en vooral mensen naar de stembus krijgen. Wat officieel het standpunt is van GeenPeil trouwens. De doelstelling is voor of tegen ga stemmen. Dat wil ik wel steunen alhoewel iedereen natuurlijk prima doorheeft dat GeenPeil een 'tegen' initiatief is. Maar dan nog. Ik wil wel zien dat reaguurders i.p.v. klagen en zeuren eens een keertje de straten op gaan om hun standpunten te verkondigen. Dat is namelijk wel democratie. Dan moet je het ook doen. En dat steun ik wel.

Ik ben overigens gewoon voor een associatieverdrag met Oekraïne, Moldavië en Georgië. Voor meerdere redenen.

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 21:53

@Paljas | 24-12-15 | 21:36
Maak jij jou maar druk om jouw bijdrage. Een ui met praatjes wordt niet gewardeerd. Defineer jouw bijdrage eens. Al centjes gestort?

Vageling | 24-12-15 | 21:51

@De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 21:27
Jij en tegen zijn. De wonderen zijn de wereld niet uit. Ook centjes gegeven zoals ik. Strookt niet echt met jouw 'fuck Poetin, leve salifisten' boodschap. Opmerkelijk.

Vageling | 24-12-15 | 21:39

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 21:27

En wat wordt jouw bijdrage aan de campagne?

Paljas | 24-12-15 | 21:36

de Voorzittert | 24-12-15 | 19:02

Ik denk dat je kan rekenen op echte diehard steun van 1,500 - 2,000 man. Dan heb ik het over de mensen die minimaal 5 euro wilde storten. Dat is slechts een promillage van de stemgerechtigden.

Die moeten dus tien keer zoveel mensen om halen om sowieso de wandel naar de stembus te doen voor iets wat ze feitelijk niet raakt.

Ik geef je het te doen met een geschat budget van 40-50,000 euro.

Ik ben dus enorm benieuwd naar de volgende stappen. Dat wordt echt een vreselijk zware klus met als eindresultaat heel een obstakel opwerpen voor een associatieverdrag met Oekraïne.

Ik weet het nog zo net niet of dat gaat lukken.

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 21:27

necrosis | 24-12-15 | 18:34

Mijn handtekening en 50 €. Ik wil wel zien waar dit schip strand. Grote woorden zoals 'de democratie' en 'het volk' verdienen wel een steuntje in de rug. Nu wil ik wel graag zien in hoeverre dit leeft onder de stemgerechtigden. En jij?

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 21:18

Word zilver of brons voor mij. Goud is teveel hooi op mijn vork. De tyfus daarmee. Ben mij aan het voorbereiden om 'gezellig' in 020 gaza flyers uit te delen.

Vageling | 24-12-15 | 20:57

doet robin weer mee? die is goed

sander koekkoek4745 | 24-12-15 | 20:48

@Gezwelgje | 24-12-15 | 20:17
Dat is sarcastisch bedoelt neem ik aan? Zo niet. Shit, staat jou wat te wachten.

Vageling | 24-12-15 | 20:37

@mysteryposter | 24-12-15 | 20:03
Als een liedje wakker worden is. Men is al een paar jaar wakker. Militairen en veteranen. Obama kan zijn Joint Chiefs amper vertrouwen. VS bevolking is ons probleem niet.

Vageling | 24-12-15 | 20:34

Aangemeld. Ik heb er zin an!

Paljas | 24-12-15 | 20:30

Wie wilt er met mij flyeren, het liefst iemand met ervaring búíten de deur. Ik kom nooit buiten...

Gezwelgje | 24-12-15 | 20:17

VanBukkem | 24-12-15 | 19:10
Alles voor de democratie!

Nu nog SSL op die aanmeldpagina, geenanaal lutsers.
letsencrypt.org/
www.startssl.com/

Hatertzzz | 24-12-15 | 19:52

('t Is rustig in de reaguurderspanelen. Is er voebal op tv ofzo?)

VanBukkem | 24-12-15 | 19:26

Mag ik mijn neefjes ook inzetten om huis aan huis flyers te bezorgen - uiteraard tegen betaling door ondergetekende (hee, goedkopere huisaanhuisbezorgers bestaan er niet) - of valt dat onder kinderarbeid?

VanBukkem | 24-12-15 | 19:10

@De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 18:24
Ik heb eerder tegels geplaatst inzake budget. De crowdfund stagneert. Volgens mij is de voornaamste reden dat niet concreet genoeg is waar je voor betaalt.
.
Is het budget reeds toereikend? Wat kan er wel en wat kan er niet vanuit subsidie? Wellicht is het te strategische info maar dat is óók relevante info. Indien noodzakelijk betaal ik graag flyersets in mijn gemeente. Lijkt me wel mooi die letterlijk qua dozen neer te plempen bij collega reaguurders die de tijd hebben om de wijken in te gaan.

de Voorzittert | 24-12-15 | 19:02

-weggejorist-

Megasuperpeter | 24-12-15 | 19:02

Beste necrose
Hele fijne feestdagen toegewenst

Megasuperpeter | 24-12-15 | 19:02

@necrosis | 24-12-15 | 18:48
Bloeddrukverlagers slik ik al een tijd, ga het nu aanvullen met een glaasje korenwijn uit een fles die ik gister van een zakenrelatie heb gekregen!

Jeff Hawke | 24-12-15 | 18:54

necrosis | 24-12-15 | 18:21

Dat herinner ik we nog, Kerst schijnt trouwens op sommige sgolen waar de Koran verplichte leesstof is het "winterfeest" te heten.

eerstneukendanpraten | 24-12-15 | 18:54

@Jeff Hawke | 24-12-15 | 18:40
En ondanks die lagere gasprijs voor kasseneigenaren, mogen we amper wat exporteren naar Rusland dankzij van Baalen en Verhofstadt.
Toen de EU nog EEG heette, ging het nog om handel, nu draait het om de politiek!
*kalmeringspillen combineert met bloeddrukverlagers*

necrosis | 24-12-15 | 18:48

-weggejorist-

Jeff Hawke | 24-12-15 | 18:40

@necrosis | 24-12-15 | 18:28
Klopt.
Gasprijs 2015 1-5000 m3 23,12 ct; 2016 29,42 ct.
Gasprijs 2015 170.000-1.000.000 m3 8,19 ct.

Jeff Hawke | 24-12-15 | 18:40

Ok toch maar gedaan. Ik wil ook geen anoniem lafbekje zijn.

TussenReggeDinkel | 24-12-15 | 18:39

Ja ja jongens en meisjes, houd vol houd vol !!! Nederland kan trots op jullie zijn.

draak | 24-12-15 | 18:38

Bij het aanvragen wil ik graag een hhtps adres. Ik vul teveel persoonlijke informatie in, vandaar.

Hartelijk dank!

TussenReggeDinkel | 24-12-15 | 18:34

@De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 18:24
Mag ik vragen wat jouw bijdrage aan de campagne is?

necrosis | 24-12-15 | 18:34

@VladimirPutin | 24-12-15 | 18:26
De kosten van het opwarmen van die balletjes is hopelijk voor uw rekening, aangezien Rutte en de EU mij al kaalgeplukt hebben.
*zielig kijken doet*

necrosis | 24-12-15 | 18:32

Super! 2016 gaat zo nog eens het jaar van de burger worden, en van de ommekeer.

ben kokhals | 24-12-15 | 18:29

@Jeff Hawke | 24-12-15 | 18:18
Ik betaal momenteel ruimschoots meer aan energiebelasting en transportkosten dan aan verbruikte Kwh.
En dat terwijl grootverbruikers (zoals kassen in het Westland) minder betalen dan ik per eenheid.
*niet eerlijk*

necrosis | 24-12-15 | 18:28

necrosis | 24-12-15 | 18:15
Ja. Ja, graag. Heb het wel druk met wereldheerschappij enzo maar als je een keer in de buurt ben en wat van die lekkere bladerdeeg balletjes met ragout meebrengt ben je van harte welkom.

VladimirPutin | 24-12-15 | 18:26

Nou wel stoer dit.

Eventjes rekenen...

Elke vrijwiller moet tenminste 4,000 zieltjes winnen en die zo ver krijgen om naar de stembus te gaan. Dat lijkt me best een helse klus. Dus veel succes en sterkte mannen en vrouwen.

Is er al wat bekend over het totale budget? Honderden gouden campagnevoerders zal het budget toch flink opkrikken mag ik aannemen.

De Koreaanse Slet | 24-12-15 | 18:24

@eerstneukendanpraten | 24-12-15 | 18:17
In het kader van moslims 'pleasen', heet het in 2016 geen Pasen meer, maar 'het lente-feest'.
Op sommige scholen was dat in 2015 al een feit.

necrosis | 24-12-15 | 18:21

@necrosis | 24-12-15 | 18:15
En dat de energiebelasting weer fors omhoog gaat?

Jeff Hawke | 24-12-15 | 18:18

necrosis | 24-12-15 | 17:29

Als je genoeg alcoholische versnaperingen meeneemt heb je een kansje...

eerstneukendanpraten | 24-12-15 | 18:18

geweldig !
succes mannen/vrouwen/anders

(c)ZWITSUL | 24-12-15 | 18:18

En iedereen alvast een Vrolijk Paasfeest gewenst en verder ongezien de tyfus!

eerstneukendanpraten | 24-12-15 | 18:17

@VladimirPutin | 24-12-15 | 18:10
Nederlands geleerd van je dochter?
De spullen die wij produceren en verkopen, komen niet van onbetrouwbare EU-regenten die met hun vuisten staan te zwaaien.
Biertje?

necrosis | 24-12-15 | 18:15

@Klompmans | 24-12-15 | 18:05
Na 1 januari natuurlijk, nu zit iedereen zichzelf vol te stouwen met eten en alcohol en interesseert ze de rest even helemaal niets.
Zouden demense in Nederland trouwens al weten dat de verkeersboetes (én de administratiekosten) weer flink omhoog gaan?
Fijne kerst!

necrosis | 24-12-15 | 18:11

koeberg | 24-12-15 | 17:57

OK. Thx voor het doorgeven!

VladimirPutin | 24-12-15 | 18:10

@koeberg | 24-12-15 | 17:57
Misschien interesseert je dit:
Griekenland heeft al miljarden aan steun van IMF/ EU gekregen terwijl die Grieken weigeren om belasting te heffen bij de steenrijke reders en de Grieks-Orthodoxe kerk, terwijl die bulken van het geld op een bevolking van 11 miljoen.
Oekraïne is minstens zo corrupt, telt zo'n 45 miljoen koppen en is zeker weten een nog bodemlozer put dan Griekenland ooit zal zijn.
Ik heb geen zin in nieuwe naheffingen van Brussel en verhoging van de belastingen in Nederland om dat kut-Oekraïne van de ondergang te redden.
EU heeft al miljarden betaald aan die EU-trekpop Poroshenko, en heeft vorig jaar het overgrote deel van de gasrekening aan Gazprom betaald om leverantie van Russisch gas aan Europa veilig te stellen.
Maar NIET van MIJN geld!
Wat mij betreft gaat het associatieverdrag met Oekraïne in de vuilnisbak en gaan we weer handel drijven met Rusland.

necrosis | 24-12-15 | 18:08

Nog even een domme vraag van deze kant.
Wanneer moet er geflyerd worden?

Klompmans | 24-12-15 | 18:05

Alleen maar complimenten...

Conan | 24-12-15 | 18:04

Ik zal mij niet aanmelden. Het zal me een zalige zorg zijn of de 30% opkomst gehaald wordt. Er is een referendum, men kan zich uitspreken. Doel bereikt.
Als men zich niet wil uitspreken vind ik dat ook goed.
Inhoudelijk interesseert het onderwerp me namelijk ook niet echt.

koeberg | 24-12-15 | 17:57

Voor geenpaal ben ik geboren op de gesuggereerde datum, 01/01/1990.

Het is al erg genoeg dat de rest van mijn echte NAW gegevens niet via een SSL verbinding werden verzonden. Een SSL certificaatje t.b.v. HTTPS kost ook zoveel he? :facepalm:

Hatertzzz | 24-12-15 | 17:55

Aan alle vrijwilligers: een zalig kerstfeest! Ik zal kijken hoe het met mijn gezondheid gaat in 2016, anders zal ik mij ook nog aanmelden. Ook al heb ik geen kinderen, alles voor de toekomst van de Nederlandse democratie! Waar dom-links te beroerd voor is.

Normpje | 24-12-15 | 17:53

@Dhr. de Wit | 24-12-15 | 17:42
Ik wil best bejaarden per auto naar het stembureau brengen en weer thuis afzetten, maar als ik vier mensen meeneem en drie daarvan stemmen blanco of vóór Oekraïne, heeft het geen zin voor mij.

necrosis | 24-12-15 | 17:51

Ik heb net mijn mail gelezen , geweldig !

Prettige kerstdagen en een democratisch 2016 gewenst voor alle onderdrukten in de EU. Houd moed iedereen, het verlossende einde komt steeds dichterbij.

Groeten

pigman | 24-12-15 | 17:51

Vrolijk kerstfeest terug *zwaait*

bolkebeer | 24-12-15 | 17:49

Er moet ook aan bejaarden gedacht worden. Haal ze op om samen naar het stemburo te gaan en leg ze uit waar het referendum voor bedoeld is. Belangrijk: laat ze zelf ja/nee kiezen.
Zou toch wel lollig zijn, met een compleet bejaardenhuis naar het stemburo.

Dhr. de Wit | 24-12-15 | 17:42

Waarom wil geenpeil onze geboortedatum weten? Krijgen we verjaarskadootjes dan?
En zou het niet handig zijn te profiteren van mensen die net over de grens wonen, en best een paar km willen reizen om te folderen in Nieuweschans, Coevorden, Maastricht , Roosendaal, Sluis etc., maar die zich t.g.v. het hokjes systeem niet kunnen melden.

Ci Ty33 | 24-12-15 | 17:34

@eerstneukendanpraten | 24-12-15 | 17:20
Ik ga wel met een fles van het één of ander langs je schoonmoeder om haar machtiging los te peuteren ;)
Enne... OekraiNEE!

necrosis | 24-12-15 | 17:29

Ik voel me trots dat ik me heb aangemeld om een kleine bijdrage te leveren aan het redden van de democratie en ben hoopvol gestemd in deze duistere tijden.
Heel veel succes GeenPeil, kanjers dat jullie zijn!
Vrolijk Kerstfeest allen.

Maria.1 | 24-12-15 | 17:23

Ik hou toezicht op mijn vrouw die op het stemburo zit.

eerstneukendanpraten | 24-12-15 | 17:20

Ik vind het fantastisch dat er zoveel vrijwilligers zijn. Echt top! Vrolijk kerstmis iedereen!

SamKoeman | 24-12-15 | 17:19

@superjan | 24-12-15 | 17:17
Akkoord, wanneer gaan we?

Kaas de Vies | 24-12-15 | 17:18

ik wil met Kaas de Vries langs de deuren. #uitsluitendmeisjesinternaten

superjan | 24-12-15 | 17:17

+1 hoezee.

Hatertzzz | 24-12-15 | 17:16

Sorry jongens. Geloof niet dat ik vanuit 0033 iets voor jullie kan betekenen.

Graaf van Egmont | 24-12-15 | 17:14

Maar even serieus.

Geenpeil.

Kaas de Vies | 24-12-15 | 17:11

Ha ik ben vrij.

Mijn psychiater tekent nu de papieren. Zeg net tegen hem dat ik Napoleon niet meer ben, maar GeenPeil-vrijwilliger!

Opent deuren.

Kaas de Vies | 24-12-15 | 17:10

Aangemeld. Zilver maar. Als ik verder nog kan helpen weet je me wel te vinden boefjes.

superjan | 24-12-15 | 17:10

Graag gedaan hoor. ;)

Olc32 | 24-12-15 | 17:08

En dan heb ik me nog geen een persoonlijkheid van mij aangemeld. Zodra ik weer vrij ben zal ik mij ook inschrijven maar dat kan even duren want ik neem mijn eigen telefoon niet meer op. Ik ben zo'n zeikerd.

Kaas de Vies | 24-12-15 | 17:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken