Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Terroristenmeeting in Vrankrijk

etaslachtoffer MMXXVIKijk eens aan. De jongerenafdeling van de ETA (die Baskische bommenleggerbeweging) houdt een bijeenkomst in kraakpand Vrankrijk. Eerder was ons land al gastheer van bijeenkomsten van de Grijze Wolven, PKK, de Hofstadgroep, Milli Görüs en allerhande ander tuig waar wij geen weet van hebben. Maar nu is het dus de beurt aan de JOVD van de ETA. Op 11 maart komen de dreadlockdragende Spanjaarden voorzien van loslopende smerige kraakhond bijeen voor een beginnerscursus bommenleggen. Samen beetje terrorisme goedpraten en klagen over die stomme Guardia Civil. Nee, daarvoor hoeven ze geen duizenden kilometers af te leggen want de f*ckers wonen veelal al jaren in 020-kraakpandjes. Beetje onze fietsen jatten, lukraak oversteken, onze zwervers de straatkrant afhandig maken, onze leegstaande panden onderpoepen en de hele zomer capoeira-huppelend onze parken vervuilen. Prima zo'n bijeenkomst, blazen jullie jezelf alsjeblieft eens voorgoed op. Succesvolle bomrecepten op aanvraag bij GeenStijl beschikbaar. Ola, Guardia Civil, wilkommen! Arreglamos el hotel no problemo.

Reaguursels

Inloggen

En heb je ook verder nog iets te melden, bijvoorbeeld over de topic, of kwam je gewoon even een algemene scheet over jezelf deponeren?

campion | 10-03-07 | 09:10

Ga me (stelletje intelectuele linkse rakkers) nu niet aanvallen over mijn typefouten a.u.b.; maar reaguur graag inhoudelijk. Mijn toetsenbord deed even vreemd.
Dus multikuttureel moet multicultureel zijn, othodoxe moet orthodoxe zijn en waaonder moet waaronder zijn. Groetjes Smokey

Smokey Boris | 10-03-07 | 02:23

Wil ik reaguren; en wat gebeurt er..... krijg ik een ban-link over huisregels enzovoorts, dat ik bijvoorbeeld niet extreem rechts o.i.d mag zijn. Extreem links mag schijnbaar dus wel; ook Geen Stijl is reeds aangetast door het multikutturele virus...
Als dit bericht gepubliceerd wordt ( wat ik betwijfel op het ondemocratische en schijnbaar multikutturele Geen stijl) Dan wil ik er graag nog op wijzen ik er graag nog op wijzen dat Smokey Boris wel rookt; géén racist is; géén othodoxe kerkganger is
en ook géén aanhanger van de (overigens grote) leider Adolf Hitler is.
Ik vermeld dit omdat ik op diverse sites (waaonder deze) hier al voor ben uitgemaakt.

Smokey Boris | 10-03-07 | 02:10

@Bigi Bana Boy 08-03-07
Niet zo arrogant, ik weet prima met wie we hier te maken hebben. Vind het ook stompzinnig om dat soort volk hier uit te nodigen. Dat ze er in Vrankrijk een paar flinke blinde vlekken op na houden snap ik heus wel, en hun blinde vlek t.a.v. de ETA is ook niet van gisteren. Maar je kunt wel aan de gang blijven over SEGI, ik reageerde alleen maar op de weggejoriste 'statement' van dlseth en heb dus verder geen zin in ETAdiscussies. Ik heb een tyfushekel aan alle nationalisten en nationalistische groepen en snap absoluut niet wat anarchisten daar mee moeen.

@ 23:29 @dlseth 09-03-07 @ 01:34. Wat je schreef is nu weggejorist, maar jij schreef dat je het 'geweldig' zou vinden als het pand Vrankrijk in de hens ging met 'honderden' doden ten gevolg. In het algemeen, niet toegespitst op Segi of wat dan ook. Dus lul niet over onschuldigen en schuldigen, idioot, en denk es wat beter na wat je schrijft. Punt.

campion | 09-03-07 | 17:05

@campion 08-03-07 @ 22:33
Het verschil zit erin dat ik geen onschuldigen wil doden om politieke redenen maar enkel schuldigen voor defensieve redenen; het beschermen van de eerder genoemde onschuldigen. Als je daar het verschil niet tussen zit, moet je goed nadenken met je beneden-gemiddelde verstand, gebrekkige relativeringsvermogen en slachtoffercomplex over waar je eigenlijke sympathieen liggen. Bij de onschuldige slachtoffers of degene die deze onschuldige slachtoffers opblazen?

dlseth | 09-03-07 | 01:34

De tyfus met die kut krakers.

kruisridder | 09-03-07 | 01:04

Kijk, ik heb niet zo zeer problemen met bewoners van Vrankrijk, hoewel ik die wat hun sympathieën simpelweg naiëve idioten vind, maar des te meer met dat tuig van Segi en Garay enzo. Die weten namelijk wel degelijk waar het over gaat en waar de ETA toe in staat is. Sterker nog de ETA rekruteert al jaren uit de rangen van de jongerenbeweging. Ik ken de situatie in Baskenland bovengemiddeld goed en weet precies hoe goed iedereen daar op de hoogte van de politieke situatie is. Die gasten van Segi sympathiseren dus willens en wetens met genadeloze moordenaars en mogen van mij inderdaad de pleuris genieten. Ik blijf erbij dat ondanks alle mankementen die de Spaanse demokratie kent, er geen enkele reden meer is om het soort geweld toe te passen wat de ETA doet. Ik begrijp je redenatie wel campion maar je beseft denk ik toch niet goed genoeg met wat voor tuig we hier te maken hebben.

Bigi Bana Boy | 08-03-07 | 23:29

@ En jij zal dat hoogstpersoonlijk wel effe uitmaken? Dus, nogmaals ben jij precies hetzelfde als wie je zegt te bestrijden. In het diepst van je gedachten dan, trieste laffe lamlul

campion | 08-03-07 | 22:33

@campion 08-03-07 @ 21:20
Ja, ik wil dat vreselijke reltuig dood hebben om de veiligheid van anderen te garanderen. Liever honderden schuldigen dood dan een enkele onschuldige.

dlseth | 08-03-07 | 21:36

En wat je zegt over 'bourgeois kids' die geen idee hebben wat geweld inhoudt, dat gevoel heb ik nou ook bij lafbekjes als dlseth met hun onfrisse droompjes over brand en doden

campion | 08-03-07 | 21:20

@Bigi Bana Boy 08-03-07 @ 19:24 Ik reageerde op dlseths leuke suggestie om Vrankrijk plat te branden met 'hopenlijk honderden doden' tot gevolg, die suggestie heb ik jou niet horen doen.

campion | 08-03-07 | 21:20

@ dlseth 08-03-07 @ 19:58 Hoe orgineel, een jij-bak. Mag je nog effe zeggen waar ik de ETA verdedig. Ik ben tegen alle idioten die oproepen om andere mensen te vermoorden hun huizen plat te branden enzovoorts. Dus ik heb niks op met de ETA en ook niet met achterlijke lafbekken zoals jij die anoniem stoer doen op Internet door op te roepen tot moord.

campion | 08-03-07 | 21:16

Tja, die goeie oude kraaktijd, toen er nog saamhorigheid was.
Je hield heftige discussies over internationalae solidariteit en anti-kapitalistische strijd, die niemand serieus nam. Maar het klonk zo lekker strijdbaar.

Maar DocD heeft gelijk, de huren zijn in tien jaar tijd verdubbeld. De noodzaak is groter dan ooit. Zal ik maar weer het breekijzer van zolder halen?

pek en veren | 08-03-07 | 21:05

Vrankrijk is niet gekraakt maar eigendom zij mogen dus sprekers uitnodigen
naar eigen goeddunken daar heeft niemand iets over te zeggen.
De z.g. tegenreacties van onwetenden hier die graag stoere taal bezigen
zien alleen graag hun eigen onvrede terug op het beeldscherm...

De nood tot kraken is de laatste jaren alleen maar groter geworden
sinds de woekerwinsten op onroerend goed, woningen, weer helemaal
de vrije hand hebben gekregen.

Ook een vorm van onderdrukking.
Voor drinkwater uit de kraan betaalt volop,
binnenkort ook voor inge-ademde lucht.
Wat zal men piepen...

DocD | 08-03-07 | 20:42

even ter info Capoeira is Braziliaans en komt van de slaven

Toudiyama | 08-03-07 | 20:37

Het is loze kretelogie en een spel voor ze.

Bigi Bana Boy 08-03-07 @ 19:24

Ik vind dat het tijd wordt dat die "amsterdamsche bourgeois kids" (brilliant) opgevoed worden in de betekenis van het anarchisme en de betekenis van Vrijheid voor die politieke stroming.

bottehond | 08-03-07 | 20:11

@campion 08-03-07 @ 19:10
Probeer dat argument ook eens bij die ETA tyfuslijers die je verdedigt.

dlseth | 08-03-07 | 19:58

campion 08-03-07 @ 19:10
Ik begon er mee, eerlijk is eerlijk. dlseth viel mij alleen maar bij. En ik bedoel het tot op zekere hoogte spreekwoordelijk al heb ik geen medelijden met die ETA jongeren ... het spijt me. Wél geloof ik dat die stompzinnige verwende Amsterdamse bourgeois kids geen idee hebben waar het echt om gaat bij dit soort groeperingen. In hun drang tot afzetten identificeren ze zich met alles wat in hun ogen tegen de gevestigde orde is, alsof het net zo onschuldig is als het ophangen van een Che Guevara poster in je kamer bij je ouders thuis. Je zou die krakersklootzakjes eens met een plastic tas en een schepje de stukjes resten van slachtoffers van weer zo'n geweldige ETA bevrijdingsdaad moeten laten opruimen. Kijken of ze dan nog zo vol zijn van het "hun strijd is onze strijd". Het probleem is dat Nederlandse jongeren in zo'n relatief zachte maatschappij zijn opgegroeid dat ze eigenlijk geen idee hebben wat echt geweld inhoudt. Het is loze kretelogie en een spel voor ze.

Bigi Bana Boy | 08-03-07 | 19:24

@dlseth 08-03-07 @ 18:56 Ja, en er wonen ook mensen boven de kroeg, w.o. kinderen. Als je dit soort dingen op fora plempt ben je er medeverantwoordelijk voor als een of andere gek het ook doet. Jij bent geen haar beter dan die terroristen

campion | 08-03-07 | 19:10

dlseth 08-03-07 @ 18:56
Sorry, dan had ik je verkeerd begrepen.

Bigi Bana Boy | 08-03-07 | 19:04

@Bigi Bana Boy 08-03-07 @ 18:32
Wrom denk je dat ik ze dood wens?
.
@campion 08-03-07 @ 18:44
Het zijn maar terroristen. Liever zij de dood in dan dat ze onschuldigen opblazen in Spanje.

dlseth | 08-03-07 | 18:56

@ dlseth 08-03-07 @ 18:27. Spoor jij wel helemaal?

campion | 08-03-07 | 18:44

dlseth 08-03-07 @ 18:27
Enig idee hoeveel doden de ETA op hun naam heeft ?
Inklusief gemeenteraadsleden van de Partido Popular uit dorpen en steden die honderden kilometers van het Baskenland vandaan liggen ? Mensen die helemaal niks met dat konflikt te maken hebben ?
De kolere voor ze.

Bigi Bana Boy | 08-03-07 | 18:32

-weggejorist-

dlseth | 08-03-07 | 18:27

Nu ik mijzelf zo terug lees had iets meer nuance wel op z'n plaats geweest. Bij deze dan. Onder Franco kon ik nog wel enig begrip opbrengen voor de ETA omdat de Basksiche cultuur genadeloos onderdrukt werd. Op dit moment echter is het Baskenland praktisch autonoom en past het soort geweld wat ze nog steeds toepassen niet in het huidige Spanje. De democratie is nog niet bepaald volmaakt in Spanje maar het is geen vergelijk met de Franco tijd en het laatste restje wat de Basken scheidt van een totale onafhankelijkheid rechtvaardigt dit soort buitenzinnig geweld niet.

Bigi Bana Boy | 08-03-07 | 18:26

Spanjaarden ? Moet je eens tegen ze zeggen Hoxha. Kejje Lache.
Voor de rest kan die ETA wat mij betreft ongezien de tyfus en nog een hele hoop andere dingen krijgen. En door dit evenement te hosten mag Vrankrijk wat mij betreft ook een keer in de fik met die imbeciele kraakmongeaulen erin.

Bigi Bana Boy | 08-03-07 | 18:20

Guardia sevilla zijn ook homo's.

merlinn | 08-03-07 | 17:44

Achja.. Als Extreem rechts een bijeenkomst organiseert dan staat dit tuig ze ook altijd op te wachten.. Dus een kleine inval van wat kaalkopjes heeft mijn goedkeuring..

Supreme Dutch | 08-03-07 | 17:11

@ Mokum Kosher 08-03-07 @ 15:02

Te da miedo que sea una mujer? :)

Leodeleukste | 08-03-07 | 16:58

In het Bredase wordt as we speak een toren van een gekraakte kerk gerepareerd. Kranen, politie, brandweer, nog meer kranen, nog grotere kranen.... Ben benieuwd waar die faktuur naar toe gaat. Ga ook de gemeente maar 's bellen als mn dak kapot is.

Da Fox | 08-03-07 | 16:46

Raar volk dat linkse tuig.... Zijn tegen globalisering, maar voor multi-cultuur.

InburgerKing | 08-03-07 | 16:28

Kudt krakers, een beetje doen alsof het rastas zijn. Is een belediging voor rastas. BTW, ik heb die feauteau bekeken met die kraakhonden, maar achter die kraakhonden zitten ook nogeens drie stinkpoezen.

stuyterkuycken | 08-03-07 | 16:11

het zijn basken, dus geen spanjaarden. zou ook nog kunnen dat ze frans ouwehoeren dar een deel van baskenland de zuidfranse grens overlapt.
caramba nog aan toe

Count Spatula | 08-03-07 | 16:00

Wel goeie feesten daar.

De Zwits | 08-03-07 | 15:38

Prof. Hoxha | 08-03-07 | 13:53
Het is bienvenida, en niet wilkommen.

Tomatenketchup | 08-03-07 | 15:26

Krakers? zooo eighties...

Rince | 08-03-07 | 15:20

Want zwart geld is veeeeel erger als een bommenkursus. Daar krijgen Balkie en Zalm het zuur van en kunnen wij het zoet weer een paar jaar extra vergeten!

Tarakan | 08-03-07 | 15:14

Doe nou niet zo lullig. Die Westermoskee mag toch ook gewoon?? Laat die jongens toch lekker bommenkursussen doen. Zolang ze hun kursus maar niet betalen met zwart geld moet het kunnen.

Tarakan | 08-03-07 | 15:12

Dit zijn de geneugden van de Europese Unie, was er hier nog iemand voor een nieuwe grondwet???

Gifkikker | 08-03-07 | 15:10

vroegah kon je het wel niet eens zijn met de grotemensenwereld, toen was het bek houden en meedraaien. Tegenwoordig heb je uitkeringen en individualisme
en kun je 'strijd' (ik accepteer de wereld niet) nog jaren volhouden.
Tel daarbij op een laag zelfbeeld/minderwaardigheidscomplex et voila!

bidlip | 08-03-07 | 15:10

Teen 08-03-07 @ 15:01

Ha, juist, dat wil/kan ik ook niet geloven....Waar ligt de grens, vraag ik me dan af?

rosalie | 08-03-07 | 15:07

Tegenover Vrankrijk zit een leuke kroeg en als je daar 's middag een biertje drinkt en je kijkt naar de overkant en je ziet die lui lopen dan lach je de ballen uit je broek. Wat een treurig stel smaakloze menschen bij elkaar.
Lekker een beetje sympathiseren met de ETA ondertussen wel je handje omhoog houden en maar klagen. Laag volk.

wasbeerfan | 08-03-07 | 15:06

Het bijgevoegde plaatje vind ik niet echt een toepasselijke naam hebben. De hond is schoner dan zijn baasjes.

Hieronymus van Alphe | 08-03-07 | 15:05

Aaaah, ze zijn zo smerig! Dreadlocks zijn echt naaaarrrrr.

Stijlloos Superieur | 08-03-07 | 15:04

Ik wil weinig kwijt, behalve dan dat ik echt zo'n smerige teringhekel aan krakers heb. Vies vuil uitschot.

whatisup? | 08-03-07 | 15:03

@Leodeleukste: Okay daar heb je me misschien met om en voor. Maar het is EL PLANETA. Cien por ciento señorito. En je was zelf nog even de "n" vergeten achter zijn, maar dat was een typefout zullen we maar denken. Zoals ik al zei. De oorsprong van het woord planeet is Grieks en dus is het in het Spaans met EL. Hombre venga, buscalo en el diccionario.

Mokum Kosher | 08-03-07 | 15:02

@sjaak mischien omdat ze de hele dag op de bank of bed hangen

uchman | 08-03-07 | 15:02

rosalie 08-03-07 @ 14:57
Ja, dat begin ik nou ook te denken. Maar ik blijf gewoon ontkennen net zoals Adje voor mij nog steeds geen acteur is.

Teen | 08-03-07 | 15:01

@de grote Anti 08-03-07 @ 14:49
*schuimbekkend* Hippies moeten DEAUD!
*neemt pilletje*

Dömper | 08-03-07 | 14:59

Ja en er was nog iets bizars waar een vriend me op attendeerde en het is nog waar ook: vrijwel alle krakersmeisjes hebben hangkonten.

sjaakdeslinksesul | 08-03-07 | 14:58

Teen 08-03-07 @ 14:32

Ondertussen....denk ik dat mhajou een geniale troll is, maar wat zou het?

rosalie | 08-03-07 | 14:57

Een monumentaal optrekje lijkt me ook wel wat,maar dan moet je eerst de hippies/krakers zien te verwijderen.Het is gewoon oneerlijk,pff.

de grote Anti | 08-03-07 | 14:56

Krakers, bah!

voorjekanis | 08-03-07 | 14:55

krakers zijn werkschuw tuig en ze stinken

uchman | 08-03-07 | 14:49

@Dömper .@ 14:40
.
Zo'n kleed aan de muur houdt wel de warmte binnen.. Jah,die hippies denken ook aan ALLES..(behalve wat belangrijk is)

de grote Anti | 08-03-07 | 14:49

sjaakdeslinksesul 08-03-07 @ 14:40

Verwende pubers dus die later in een linkse partij terecht komen en nog later (vanwege hun afkomst) op een rechtse zetel gaan zitten?

rosalie | 08-03-07 | 14:48

@ Mokum Kosher 08-03-07 @ 14:40

Als we zo gaan beginnen:
'voor' moet 'om' zij.

EN HET IS LA PLANETA !!

Tonto...

Leodeleukste | 08-03-07 | 14:45

@sjaakdeslinksesul 08-03-07 @ 14:40
Goh, het lijkt wel een beschrijving van de GL-achterban...

Herman Flipsen | 08-03-07 | 14:43

@Herman Flipsen

Mijn idee! Alleen deze keer geen straf maar medaille in het vooruizicht stellen!

Ongelovige boer | 08-03-07 | 14:41

@rosalie 08-03-07 @ 14:35
Neparrebijers, zoals gezegd ging ik wel eens naar Vrankrijk en af en toe ook een kraakfeest toe. Ik vond het verwende, luie middenklassekindjes die in taal, uiterlijk en politiek standpunten wel heel erg proletarisch liepen te doen, maar in de verste verte geen echte arbeiders waren. Ook erg conformistisch in hun non-fconformisme. En dat hadden ze zelf niet eens door, beetje triest.

sjaakdeslinksesul | 08-03-07 | 14:40

Niet voor het een of ander, maar hallo in het Spaans schrijf je met een H. De H van HOLA en niet ola. En verder is het el problema en niet problemO. Want het komt uit het Grieks en die woorden krijgen EL maar eindigen op A, zoals el planetA, el problemA. Voor de rest mogen al die nutteloze werkeloze nietsnutten lekker opsodemieteren naar País Vasco.

Mokum Kosher | 08-03-07 | 14:40

dat behang (bij de kraakhond) is van Geenstijl ?! Ik wist het wel: Geenstijl als (s)linkse insluiper bij de telegrof. Nog even en ik zit op een supzielig site te reasmeren. Ga eens werken, digisneetjes van geenstijl !

de voedselbank | 08-03-07 | 14:36

sjaakdeslinksesul 08-03-07 @ 14:31

En nu jouw oordeel over krakers?

rosalie | 08-03-07 | 14:35

@ rosalie 08-03-07 @ 14:24
Wijze woorden!
@ sjaakdeslinksesul 08-03-07 @ 14:31
ben het met je eens (of was dat niet de bedoeling?)

Teen | 08-03-07 | 14:32

Ik zie een leuk tijdverdrijf voor de drooggelegde mariniers...

Herman Flipsen | 08-03-07 | 14:32

Ze lijken sprekend op de aanhang van de geliefde leiders van GL, SP.

Bunt | 08-03-07 | 14:32

bizar, allemaal oppakken

Kale Karel | 08-03-07 | 14:31

Nou goed, aangezien de stroom van verontwaardigde reacties maar niet op gang wil komen doe ik maar even mijn best om in één comment alle mogelijke vooroordelen over krakers samen te vatten. OK: vuile zeepschuwe, dreadlocks als vlastouw hebbende, zelfgebreide ponchodragende, kudtkrakers in jullie gejatte grachtenpand met je stinkende veel te strakke spijkerbroeken. Parasieten met jullie stinkvuilnisbakkenrashonden zonder riem (is fascisme!) maar met bandana (is leuk en origineel!), che guevara wannabees maar dan wel met behoud van uitkering aub, boomhuttimmeraars en tunnelgravers. Flikker op met je proletarische revolte, stelletje zelfhatende middenklassekudtneohippies.

sjaakdeslinksesul | 08-03-07 | 14:31

Dat is toch die keet waar jullie destijds met de jongens van Sargasso gingen stappen met uitzicht op een groepje spanjaarden met opengeschroefde mobieltjes?

..zapper | 08-03-07 | 14:31

Liever 1 meeting van hen in 020, dan half Holland de hele zomer aan de costa del sol.

JudgeJuly | 08-03-07 | 14:30

Hier is maar een reactie op mogelijk (a la mhajou) "Wakker eens dat zeker boven komt water op zijn meer hoofd geladen".
Maar hij/zij zal ongetwijfeld zelf met een betere reactie komen........

rosalie | 08-03-07 | 14:24

Ik ging er vroeger nog wel eens indrinken, want het was wel lekker goedkoop in Vrankrijk. Principes kun je wegspoelen met bier.

sjaakdeslinksesul | 08-03-07 | 14:21

ik ben altijd in voor nieuwe recepten...

J0risch | 08-03-07 | 14:20

*zet Tracy Chapman maar weer eens op*
Talking about a revolution..... it's a whisper.
Uiteindelijk gaan we toch weer terug naar totale anarchie hoe zeer we ook proberen alles te regelen en te ordenen.

Jane Doe | 08-03-07 | 14:16

Ik ga er ook maar eens naartoe om ze allemaal een zonnebloem met steel in de kont te steken.Quote uit Blood Diamond:"And the rebels,the rebels aren't sure they want to take over.. otherwise they would have to govern this mess".

de grote Anti | 08-03-07 | 14:13

Goed om te zien dat dit topic zo'n storm van reacties los maakt.

Elegast | 08-03-07 | 14:12

OT
Hoe zit het met die fatwah van Ewoud Jansen, er is toch al zo'n vijf weken gepasseerd en veel meer tijd zou die iMam niet nodig hebben om van zijn mufti een antwoord te krijgen...

TyfusLeijer | 08-03-07 | 14:12

Laat ze vooral lukraak over blijven steken, geef ik wel extra gas.

McF*ck™ | 08-03-07 | 14:08

@Elegast
Als die niet uitkijken worden die de rechtse variant.
bijdeweg: kaalkopjes doen het ook.

bidlip | 08-03-07 | 14:05

@bidlip 08-03-07 @ 14:00: Wat hebben PVV-aanhangers hier nou mee te maken??

Elegast | 08-03-07 | 14:03

"SEGI zou deel uitmaken van het ‘de wereld van ETA’, de beschuldiging
die bijkans tegen iedereen die politiek kritisch tegenover het Spaanse
staatsbeleid staat, gebruikt wordt en ETA zou de SEGI-jongeren
recruteren voor de gewapende strijd. Uit onderzoek, dat ter sprake kwam
in een uitzending van NOVA (naar aanleiding van het laatste bezoek van
SEGI aan Nederland in 2003 (1)), bleek echter dat er nauwelijks sprake
was van doorstroming van SEGI naar ETA."
Yeah right, ik heb ook eens een andere documentaire gezien, ik geloof zelfs van de VPRO. SEGI "de club die actief is op allerlei sociale en politieke terreinen, zoals antimilitarisme, dienstweigeren, milieu, feminisme, werkloosheid onder jongeren, arbeidsrechten, recht op zelfbeschikking van
Baskenland, tegen marteling, etc." bleek vooral een traininground voor nieuwe eta-terroristen die geslecteerd werden op hun voorbeeldige inzet tijdens straatgevechten met de politie (minimaal eenmaal per week en met grof geschut) en de leden ervan gaven het ook gewoon toe.

sjaakdeslinksesul | 08-03-07 | 14:03

Jane Doe 08-03-07 @ 13:59

ik begrijp je bijnaam nu ineens, maar vraag me alleen af hoe jij aan een internet verbinding komt?

ja man | 08-03-07 | 14:03

Als ik het goed lees zijn honden niet toegestaan op de bijeenkomst :)

the_Tzar | 08-03-07 | 14:02

'strijd tegen de repressie'
20 jaar geleden riepen ze dat ook al.
dat soort types bestaan alleen nog maar bij de gratie van het feit dat ze zichzelf isoleren en elkaar de hele dag gelijk geven.

bidlip | 08-03-07 | 14:00

Nou, nou Hoxha, daar spreekt een hoop frustratie en negatieve beeldvorming in die header.
Croftybommetjes zijn ludiek, ander springtuig mag niet.
Natuurlijk gaat niemand aanmoedigen dat politiek met het zwaard mag worden gevoerd. Praten over onderdrukking mag volgens de laatste berichten in NL nog wel.
Er zijn grotere misdadigers in ons land door hoogwaardigheidsbekleders welkom geheten.
Beetje storm in een paella.
En de honden moeten het weer bekopen met die stigmatisering.

Jane Doe | 08-03-07 | 13:59

komt allemaal door die thypus groenlinks etc die al jaren de dienst uitmaken hier in 020!
wanneer treed de aivd nou is op en arresteeren ze die potentiele volkerts en rara terroristen?

ja man | 08-03-07 | 13:59

Eerst Barcelona uit de Champions League en nu dit...

Djep Stem | 08-03-07 | 13:59

Beste redactie, ze leggen geen bommen. U bedoeld actieve luchtverplaatsers.

We hebben ook passieve luchtverplaatsers, maar die komen niet in Vrankrijk, die zitten in Den Haag.

kwarko01 | 08-03-07 | 13:58

Eindelijk iets met m'n kruisraket te doen...

Engelsman | 08-03-07 | 13:58

Wat is het probleem? Ik vind het juist een prima vooruitzicht dat een organisatie die al jaren gespecialiseerd is in het opblazen van gebouwen in Nederland kraakpanden gaat bezoeken

die hofstadtgruppe | 08-03-07 | 13:58

*meldt zich*
stuur recept maar door, mailadres heb je al

Alcoholic | 08-03-07 | 13:57

Tja er zijn weinig plekken in Europa waar de politie niet binnen mag komen....

superjan | 08-03-07 | 13:56

Gewoon even de spaanse geheime dienst een paar man laten sturen, die geven we een nederlands papspoort en dan mogen ze hier aan de slag. Arresteren, uitleveren en in de spaanse bak gooien.

BoerKoekoek | 08-03-07 | 13:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken