Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KWART MILJOEN NIEUWE BUREN IN 2016

Mensen, even tot rust ende bezinning komen met dit schitterende videoclipje. Met extragratis verheffende klassieke muziek van de Oostenrijkse mijnheer W.A. Mozart, uit Salzburg. Luistert, en kijkt u naar het Requiem in d-mineur, delen Kyrie en Dies Irae, met de altijd weer indrukwekkende basso continuo van die virtuoze Oostenrijkert. Mocht u enigszins verontrust raken door de getoonde beelden van de asieltsunami van 2015. Volgend jaar wordt het nog veel drukker met 250.000 immigranten. Prettige dag verder!

Reaguursels

Inloggen

€2200,- betaald een fulltime werkende nederlande burgerbper jaat per vluchteling.. Ik weet niet wat jij verdiend per maand, maar ik word er niet vrolijk van. 2000,- voor energie (meerendeel energiebelasting), 2000,- voor dr zorg voorzieningen, woz en afval heffingen, waterschap, nieuwe belasting op leidingen in de grond, maar we krijgen wel eenmalig een extratje van Den Haag (5miljard). Wow

boerk | 19-12-15 | 11:03

Nieuwe buren, nieuwe kansen.

OzanKemal | 19-12-15 | 10:48

Nieuw bericht! (Volkskrant) de AOW leeftijd moet vanwegen nieuwe instroom worden opgetrokken naar 70 jaar!

Ik ben blij als ik die leeftijd haal met de huidige uitgeholde zorgvoorziening!

boerk | 19-12-15 | 09:49

"arbeidsmigratie
Immigratie op grote schaal is geen effectief middel om de financiële gevolgen van de vergrijzing
te verlichten. Ook voor de arbeidsmarkt vallen geen positieve effecten te verwachten van
grootschalige immigratie"
Uit publikatie CPB: file:///C:/Users/enjoy/Downloads/immigration-and-dutch-economy.pdf

gasboer | 19-12-15 | 09:42

Wat kunnen ze goed hardlopen, knokken en dringen hé?Die hoogopgeleide kansenpareltjes.....

mallekater | 19-12-15 | 08:27

Alleen in Duitsland al meer dan een miljoen in één jaar, krijgt versneld een status en mag dan gezellig in en uit alle Europese landen lopen ter ophouding van hand.

mallekater | 19-12-15 | 08:24

-weggejorist-

De Wijze Kat | 19-12-15 | 05:05

-weggejorist-

Rotterdams Geschut | 19-12-15 | 05:03

Stel je voor hoe hier over 100 jaar op terug gekeken wordt. Het begin van de ondergang van Europa. Het is tijd om te vertrekken voor degenen die dat kunnen.

npo | 19-12-15 | 01:11

Ja duh.. het CBS is onderdeel van die liegende, corrupte groep clowns die wij regering noemen. Verwacht je daar echt serieus betrouwbare cijfers van??? hahaha!

prakkie | 18-12-15 | 22:49

Parkeer ze alle 250000 maar in tenten op het binnenhof. of in de achtertuin van rutte. DAAR horen ze!

prakkie | 18-12-15 | 22:36

En steeds hoor ik mensen zeggen dat we het verdiend hebben. Want we rommelen in het Midden-Oosten. Maar Amerika neemt er 10,000 op, en van Rusland weet ik het niet.

Europa gaat naar de knoppen. Zo niet van deze tsunami (ja, ik zei het) van gelukszoekers, dan van de totalitaire hufters die deze vloedgolf over Europa uitstorten.

Piet van het Padje | 18-12-15 | 22:05

Hahaha, dat het CBS ons wil voorhouden dat een groot deel van de immigranten remigrerende Nederlanders zullen zijn! Dikke echt niet! Zoals diverse reaguurders hierboven al hebben gezegd: de mensen met geld, skills en hersens vertrekken, en daarvoor in de plaats komen niet-integreerbare laagopgeleide vrouwenhaters die de taal niet kennen. Succes Nederland! Heel veel succes! Blij dat ik er nauwelijks ooit iets heb opgebouwd en naar een land ben vertrokken waar ik mijn geld wel mag houden.

Daisy Cutter | 18-12-15 | 21:50

Weet iemand hoe je een moskee bouwt ?
Ik zie daar wel brood in de komende jaren.

Ik denk wel dat ik op termijn enkele duizenden mensen
aan een baan kan helpen.
Nu nog een naam voor mijn bedrijf en even contact opnemen met Saoudi Arabie hoe ze het precies gedacht hadden.

Hier werkzoekenden die interesse hebben?

varkenshouder | 18-12-15 | 20:06

Jouw gedachte om 15.02 uur is mijn gedachte.

frisenfruitig | 18-12-15 | 18:41

Het volk wil minder minder minder en de politieke elite wil meer meer meer.

frisenfruitig | 18-12-15 | 18:40

Duidelijk bewijs dat vroeger niet alles beter was, of ben ik nu echt de enige die dit requiem gewoon tering herrie vind

Ben Hetzat | 18-12-15 | 17:25

Als ze maar niet bij mij komen wonen. Liefst zo ver mogelijk bij mij vandaan! Raster een stuk terrein af op de Veluwe svp. De invasie in europa is begonnen. Het zal niet lang duren voor de eerste aanslagen zullen beginnen. Vrouwen en kinderen 3% en 97% jonge mannen die hadden moeten vechten voor hun land, maar liever hier zitten in een uitkering.

streber | 18-12-15 | 17:18

-weggejorist-

Zoltan | 18-12-15 | 16:36

@bezorgde-brgr | 18-12-15 | 14:56
Bisbisbis schreef een mooi stukje, ik kan het niet zo snel terugvinden, maar het komt erop neer dat we ons moeten organiseren, mensen ontmoeten op verenigingen, scholen, op straat, waar dan ook. Zorg dat gelijkgestemden bij elkaar komen. Leer elkaar kennen zodat de plannen gemaakt en voorbereid zijn. Zorg voor teksten voor spandoeken, een potje om het te fiancieren, zorg dat er een draaiboek klaarligt.
Informeer mensen, informeer raadsleden. De meeste raadsleden hebben ook kinderen. Leg ze uit dat ze steun krijgen van de bevolking als ze niet bezwijken voor de wettelijk verboden druk van het college.
Maar vooral, leer elkaar kennen. Weet wat je aan elkaar hebt.
Maak telefoonlijsten als dat nodig is. Train desnoods of je met honderd man kunt verzamelen binnen een uur tijd. Zorg voor woordvoerders die hun verhaal klaar hebben.
Wordt actief. Leg andere mensen uit dat 2016 waarschijnlijk het belangrijkste jaar uit hun leven gaat worden. Of we pakken de handdoek op, of we gooien hem in de ring. In 2016 hebben we die keus misschien nog en in 2017 misschien niet meer.

domheid regeert | 18-12-15 | 16:20

Ik ga mijn ongeboren kind maar alvast inschrijven als woningzoekende.

Mr. Squits | 18-12-15 | 16:20


Deze muziek draaien wij meestal op begrafenissen.

waragainstclimate | 18-12-15 | 16:19

bezorgde-brgr | 18-12-15 | 14:56
Doe zelf eens een poging; heb je 1 suggestie?

Zoltan | 18-12-15 | 16:08

Kan het Requiem for the system dat wel aan?

waragainstclimate | 18-12-15 | 16:01

De grote vraag is natuurlijk hoe we deze fijne mensen stemgerechtigd krijgen voor 2017. Dan kan de PVDA iig op 5 extra zetels rekenen.

johoost | 18-12-15 | 15:54

Volgens het Europees Parlement is dit echter “Actie, Reactie, Impact”

Je creëert een Probleem – de startende actie. Je wacht op de te ontstane chaos als Reactie. Je laat die chaos lekker exploderen, en de samenleving aanvreten zodat alle burgers smeken om een aanpak! Dan breid je als Oplossing de macht van de EU uit (Impact!) middels een soort staatsgreep, zogezegd om de problemen ‘aan te pakken’. En missie geslaagd, de macht is gegrepen en de lidstaten zijn buitenspel gezet!

speculoos | 18-12-15 | 15:44

We. Are. Doomed.

Pardon lul | 18-12-15 | 15:28

Onze regering is redeloos, het volk radeloos en het land reddeloos.

jouwgedachte | 18-12-15 | 15:02

Ik zie zoveel gelijkgestemde hier... wat zouden we nou samen kunnen ondernemen om NL te redden?

Behalve de vluchtelingen vind ik het islamitisch terrorisme vooral erg verontrustend. Kennen jullie de PDF boeken die online staan met hun plannen? o.a. Bijv: "Ebook-blackFlags-from-rome" justpaste.it/bf-rome en bijv. "How to survive in the west" www.blazingcatfur.ca/wp-content/upload... Ik lees net dat het in Bosnie ook goed gaat met de jihadisten... www.france24.com/en/20151218-video-rep... :((

bezorgde-brgr | 18-12-15 | 14:56

250.000 kansloze gelukszoekers kost ons 9 miljard per jaar. Dan weten we we alvast waarvoor de Nederlandse politiek de laatste 6 jaar de lasten heeft verhoogd.

XaleX_2 | 18-12-15 | 14:55

Een volksverhuizing van deze proporties zou best goed af kunnen lopen mits het Europeanen zou betreffen.
Alleen een volksverhuizing waarvan de ene kant een haat-idealisme en cultuur aanhangt en de ander kant zich in compleet blinde naïviteit laat overrompelen door ongeschooldheid en achterlijke islamideeën zorgt er gewoon voor dat we afstevenen richting de ondergang van de welvaart.
Wie dat niet inziet is onderdeel van het probleem en net zo gevaarlijk als de haatislam zelf.

Antitheïst | 18-12-15 | 14:53

Ik wist niet dat Leni Reifenstahl nog leefde!

Einde van de Domheid | 18-12-15 | 14:12

Uiteraard toeval dat 10 jaar terug de identificatieplicht weer is ingevoerd (hetgeen redelijke ophef veroorzaakte). Alsof het reeds bekend was dat er nogal veel illegalen gaan komen en daarmee ook de kans op opstandige burgers groeit..
Geweldloze burger opstand maar geen ID bij? U bent crimineel en wordt vriendelijk afgevoerd/beboet.
Geweldloze burger opstand maar wel ID bij? U bent geen crimineel, maar we registreren het wel even...

Puur als anonieme burgers een blok vormen is er niet meer bij.

-------
Op aandringen van de Duitse bezetter werd een persoonsbewijs ingevoerd door de Nederlandse secretarissen-generaal op 1 oktober 1940.

Na de bevrijding van Nederland werd de identificatieplicht afgeschaft. Mede vanwege deze geschiedenis was een algemene identificatieplicht in Nederland lange tijd onbespreekbaar.

Sinds juni 1994 bestond echter een identificatieplicht in het geval van gegronde verdenking en bij financiële transacties.

Sinds 1 januari 2005 geldt in Nederland de Wet op de Uitgebreide Identificatieplicht. Burgers moeten op verzoek van een daartoe bevoegd ambtenaar een identificatiebewijs kunnen tonen.
-------

janjanjanjan | 18-12-15 | 14:12

Immigranten=asielzoekers? FAIL.

Naar schatting van het CBS bestaat 2/3 van de immigranten in 2016 uit Nederlanders die terug keren naar het paradijselijke Nederland dat ze ooit eerder hebben verlaten. Ze schatten ook dat er 150.000 mensen dood gaan........ het wordt weer een gevaarlijk jaar.

Harry uit Rotterdam | 18-12-15 | 14:12

The forced collective suicide of European nations
youtu.be...

Filmpje/documentaire gezien.
Dienstmededeling: per vandaag ben ik 100% racist geworden. Kan hiervan niet meer genezen. Mijn infuuus van verdraagzaamheid vandaag uitgetrokken.

subversief | 18-12-15 | 14:08

@domheid regeert | 18-12-15 | 13:12
Job is een PvdA-er, dan weet je dat er niks dan leugens uitkomen.

Slipsnifter | 18-12-15 | 14:02

Heel Europa bukt.

swassannuf | 18-12-15 | 13:46

Toch nog even... mensen die zeggen dat 'we in oorlog zijn'. Dat is niet helemaal correct. Deze mensen komen in een voor hun/hen vreemd land aan, en weten ook niet hoe die grote witte mensen zullen reageren. Maar veel belangrijker is dat hoe dan ook die hele shidt van integreren in gang wordt gezet, met hun 12 zoontjes en twee dochters. En daar worden wij niet blij van. Lange termijn denken is lastig, maar jah, het gaat gevolgen hebben.

de grote Anti | 18-12-15 | 13:33

@Luukerdekuuk | 18-12-15 | 13:19
Wanneer je deze vraag werkelijk beantwoord wilt zien, dan moet je hem stellen op Joop.nl, NRC.nl of volkskrant.nl.
Op een enkele trol na hoef je hier niemand te overtuigen. De rest van onze vaderlandse media melden onwelgevallig nieuws niet of slechts summier. De NOS pakt alleen groots uit wanneer witte ongemanierde demonstranten zich niet kunnen beheersen. Wij wijzen graag naar Poetin vanwege propaganda, onderwijl worden hier ons de ogen continu dicht gesmeerd.

atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 13:29

Op 17 miljoen inwoners zijn we binnen het decennium ontploft

van heinde en verre | 18-12-15 | 13:23

Maar even serieus. Nederlanders uit het gehele politieke spectrum van lins naar rechts die hun verstand ipv emotie gebruiken om tot een mening te komen, die kunnen toch niet anders concluderen dat dit scenario financieel en cultureel onverantwoord is voor ons land?

Luukerdekuuk | 18-12-15 | 13:19

telelezer | 18-12-15 | 12:41 |
Die lieden van "het geloof van vrede" zijn ook maar pionnen. Ze worden naar ons toe gelokt door mensen als Job Cohen.
Wat zei Job Cohen deze week tijdens een radio interview:
1. grenzen dicht werkt niet, het werkt gewoon niet.
2. it is a fact of life.
3. we moeten iedereen zo snel mogelijk integreren
Job Cohen kent de Talmud wel.
Grenzen dicht werkt wel. Het wordt door vele landen bewezen. Dat is leugen 1. Het is geen fact of life. Dat is wat de Job Cohens ons willen laten geloven. Wij kunnen zelf zaken regelen. Toestaan of niet toestaan. Dat was leugen 2.
Als we niet iedereen binnenlaten, hoeven we de niet-integreebaren helemaal niet tegen beter weten in proberen te integreren. Dat is leugen drie.
Met leugens proberen ze ons kapot te maken.
Een andere jood legt het onomwonden uit:
trutube.tv/The-Abolition-of-the-White...

domheid regeert | 18-12-15 | 13:12

Ja, zelfs het afvoerputje van het Westen kan verstopt raken. Daar helpt geen enkele gootontstopper meer tegen!
Wat een totale domheid om je land te laten dichtslibben met moslimdrab, wetende dat dit niets dan kommer, kwel, dood, verderf en ander moslim gerelateerde ellende zal veroorzaken.
Ik heb het te doen met de inheemse bevolking en de goedgezinden in dit land.

BadLieutenant | 18-12-15 | 12:47

We hebben in Nederland ongeveer 400 gemeenten ,dus dat komt neer op bijna 800 opvreters per gemeente erbij,dus elke gemeente krijgt volgend jaar een mega AZC ,je wordt toch gestoord als je daar aan denkt

Jos2797 | 18-12-15 | 12:42

@ domheid regeert | 18-12-15 | 11:40
het is tekenend voor de situatie dat die meidengroep die de euvele moed heeft om te durven te protesteren, maskers moet dragen omdat ze anders met de dood bedreigd worden door lieden van "het geloof van de vrede".

telelezer | 18-12-15 | 12:41

@Lewis | 18-12-15 | 11:45
haha, nee lewis. Ik bedoelde super liev echt als super liev, niet als naief. Meer als "laten we toch proberen met zijn allen om goed te blijven tegen beter weten in, we keren onze wang nog maar een toe." zoiets dus.
--
Naief ben jij zeker niet. lees je plempsels al een jaar of wat.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 12:15

Het bizarre van lieden die Wilders als Nazi, xenofoob en radicaal of achterlijk bestempelen is dat ze nog niet in de gaten hebben, dat er uiteindelijk pas èchte Nazi's, xenofoben, achterlijken en radicalen aan de macht zullen komen als men dit nog een paar jaar laat voortwoekeren, wat onherroepelijk gaat gebeuren. De term radicalisering wordt momenteel terecht voornamelijk met de Islam geassocieerd, dat kan zomaar veranderen.

Willem Hollander | 18-12-15 | 12:05

Binnenkort zeg ik mijn contract toch op en heb redelijk veel centen gespaard en heb een skillset waarmee ik in wat voor ander westers land dan ook zo aan de slag kan, en ik denk dat ik dat maar ga doen ook.
Fuck dit land, volledig verloren, over 1 of 2 jaar zijn we er net zo slecht aan toe als zweden...

Uitvindert | 18-12-15 | 12:01

Beste mensen,
Het topje van de ijsberg drupt nu binnen.
Europa krijgt de komende jaren 10-tallen miljoenen te verwerken. Volgens Elsevier valt het allemaal wel mee,
maar Kofi Annan windt er geen doekjes om in het interview voor Brandpunt, eerder dit jaar.
brandpunt.kro.nl/seizoenen/2015/afleve...
Het is je reinste chantage en eigenlijk oorlogvoering.

squadra | 18-12-15 | 11:58

Uniek: de wederopbouw na WOII, van een kneuterig landje de moderniteit in, vrijheid, voorspoed en tot de top van de wereld gaan behoren naar afbraak van alles wat bereikt was en de ondergang. Allemaal in een enkel mensenleven. Allen de mensen die WOII hebben meegemaakt en nog een jaar of 10 voor de boog hebben doen me dat na.

Rest In Privacy | 18-12-15 | 11:57

Jongens jongens, er is voldoende ruimte voor inspraak, het hoeft toch niet in de media op deze manier? Zo volks dit, zo onderbuik, zo onnodig. Slaapt u toch vooral rustig verder, wij weten wat goed voor u is. Groetjes vanuit het linkerspectrum van de politiek (over 10 jaar beter bekend als landverraders)

flat out | 18-12-15 | 11:53

Het Dies Irae van Verdi had er nog beter bij gepast dan dat van Mozart.

Menno Splijtzwam | 18-12-15 | 11:50

-weggejorist-

Professor Pollewop | 18-12-15 | 11:48

Dit is punt 3 dat ik altijd opsom als het over instroom asielzoekers gaat.

3) De instroom en de simpele asielverlening van grote asielzoekers gaat op langere maar ook korte termijn grote maatschappelijke veranderingen teweegbrengen.

Deze veranderingen zijn al voelbaar in grote steden met de instroom van een handjevol gastarbeiders toentertijd.

Maar de zwakte van de mens is 'de kleine verandering die makkelijk gebagatelliseerd wordt'. Maar ga dan maar eens een middag na hoe al die kleine veranderingen feitelijk een grote zijn.

ikeethetbeter | 18-12-15 | 11:47

Wij krijgen in De Lier ook weer een asielopvang. De gemeente benadrukt dat er nog niets besloten is, maar de plannen worden achter de schermen verder uitgewerkt. In januari wordt het aan de raad voorgelegd (www.gemeentewestland.nl/actueel/vluch...). Het rijk weet dat er een geschikte locatie is (nl. het voormalige AZC). De gemeente kijkt nu naar alternatieve locaties (www.westlanders.nu/nieuws/schefferkamp...). De gemeente heeft verschillende braakliggende terreinen, die ze te duur voor geleend geld heeft gekocht. Ik kijk uit mijn raam op een braakliggend terrein waar zo 1000 asielzoekers een tijdelijk verblijf kunnen krijgen.

GerbenW | 18-12-15 | 11:45

@ Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:40
We zijn het meer eens dan je misschien denkt.
Maar 'super liev' vertaal ik toch met '(super) naïef'.

Lewis | 18-12-15 | 11:45

@De gezellige Syrier | 18-12-15

Hey gezelligerT!!!

Ik zou persoonlijk erg verdrietig worden als mijn volk, dat echt acute noodhulp nodig heeft en al jaren onder erbarmelijke omstandigheden probeert te overleven omdat zij ,totaal onschuldig, slachtoffer zijn geworden van oorlog die alleen het Westerse belang dient ook in Europa nog eens slachtoffer dreigen te worden van @linkschbekendnederland dat alleen voor eigenbelang onzin roeptoeterT maar verschil tussen ECHTE oorlogslachtoffers en gelukzoekers niet eens kent...

Jij hebt hier blijkbaar minder problemen mee, jouw volk zal trots op je zijn!

ps.

Neem jij nog een uitgeprocedeerde illegale quat-kauwende Eritreeër mee naar je kerstdiner of heb je liever een Somalische ex-piraat?!

ox | 18-12-15 | 11:45

@Ruud Hazes56616330 | 18-12-15 | 11:41
En waarmee moeten wij 'boeren en buitenlui' jullie dan komen ontzetten? Met hooivorken? Pang pang roepen? Jullie zijn nu al een minderheid in de grote steden.

atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 11:45

@liggend_streepje
Gezien uw instelling bent u geen trotse Brabander, maar een Brabantse lulhannes. Is het soms mijn schuld als randstedeling dat wij in deze ellende zijn gestort? De bevrijding van Nederland zal juist moeten komen van de boeren en buitenlui, die de steden komen ontzetten. Een trotse Brabander doet daar zonder voorwaarden aan mee. Ik vertrek binnenkort naar een land en ga wonen in een stad met 250.000 inwoners van wie welgeteld 800 moslims. Ik ben geen Hindoe, dus ik kom na mijn dood niet terug in een beter leven: ik heb er maar een. En mocht u denken dat ik laf ben; als de bevrijding van Nederland begint zal ik terugkomen en in de voorste rijen staan.

Ruud Hazes56616330 | 18-12-15 | 11:41

@Mark_Pugner | 18-12-15 | 10:59
Ook ik ben zo woedend op onze (lokale) bestuurders dat ik de olifant in de kamer al dagen niet heb benoemd.
Uiteindelijk zal die olifant toch weg moeten om onze vrijheid te herwinnen.
Het keurige Franse meisjesgroep Les Brigandes legt de bron van alle ellende die ons overkomt wel bloot.
www.youtube.com/watch?v=ZuoqreGkl7o

domheid regeert | 18-12-15 | 11:40

@Lewis | 18-12-15 | 11:30
IK duw je niet in een hokje. En ik streef geen geweld na. Geweld is een logisch vervolg van het negeren van de burger. Jij blijft, praten, ik blijf praten. Maar anderen hebben die mogelijkheid niet en kiezen voor een andere weg.
--
Dit land redden kan misschien alleen nog mar met geweld. Ik hoop het niet, maar het begint er op te liken dat geweld ok een keuze is van de EU. Een welbewuste keuze om de macht te grijpen ten koste van de natie staten in de EU.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:40

Of ooit de dag zal komen waarop met de verantwoordelijken voor deze misdadige waanzin zal worden afgerekend? Je zult je dat maar met je bij elkaar gegraaide 20K netto per maand, terwijl je gemakshalve de rekening voor de immense goedheid waarop je je zo graag laat voorstaan bij het gepeupel neerlegt, in je timmerfransachtige villa zitten af te vragen.

Geïrriteerde Ed | 18-12-15 | 11:35

@ ox | 18-12-15 | 11:21

Potverdorie heeft u dat helemaal zelf verzonnen
Tsjonge jonge poepoe ,wat erg..

hahaha

De gezellige Syrier | 18-12-15 | 11:33

-weggejorist-

dedondersteen | 18-12-15 | 11:33

De gezellige Syrier | 18-12-15 | 11:25
Dat is niet zo moeilijk. Toen ik laatst op de AZC Flierbosdreef was mocht ik kiezen. TBC, schurft of luis.
Of een ontmoeting met een Assad-beul. Of een in elkaar gebeukte homo. Overigens allemaal jongemannen.

Zo gezellig vond ik die Syriers niet, u bent veeeeeel aardiger.

ristretto | 18-12-15 | 11:32

@Professor Pollewop | 18-12-15 | 11:19
Eens. Je moet gewoon verstandig zijn, voor jezelf zorgen. Want je gaat toch niet welbewust je kinderen in deze ellende laten opgroeien. Er zijn hele veel landen die Nederlanders met wat opleiding en geld met open armen ontvangen. zelfs wanneer je geen miljonair bent maar gewoon kennis en 2 handen hebt.
--
Wat ook interessant is, is dat de NL nep regering the emigratie cijfers onder de pet houdt... Nou, ik kan je vertellen dat er zomaar 50 miljoen belastinggeld vertrekt uit mijn omgeving. Dat hebben bij het afscheid feestje van een goede vriend even berekent. Prachtig.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:31

Toch wat tendentieus dit. Want iedereen denkt nu 250.000 asielzoekers. Maar van de 240.000 immigranten die het CBS verwacht, zijn er 70.000 asielzoekers. Natuurlijk nog steeds veel, en meer dan we kunnen opvangen...

Qippie | 18-12-15 | 11:30

@ Mark_D_NL | 18-12-15 | 10:52
Nog maar één weg? De sleutel ligt bij de media, die moet bewerkt worden, die moet om. De macht van de media is echt heel groot. Moet je zien in welk recordtempo een onschuldige traditie als Zwarte Piet bijkans om zeep is geholpen.
Ik ben niet 'liev', ik ben niet naïef, ik vertik het alleen om naar geweld te grijpen zolang er andere mogelijkheden zijn om dit land te redden. En die zijn er nu nog. Gelieve mij niet in een hokje te duwen omdat ik andere oplossingen nastreef dan jij. Dank je.

Lewis | 18-12-15 | 11:30

@liggend_streepje | 18-12-15 | 11:23
De Randstad ligt in het toekomstige 'Oud-Nederland'.

atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 11:27

Als het toch een burgeroorlog wordt dan heb ik niet voor niks 20 maanden verplicht gediend om als militair ons land te verdedigen.

blauwe zander | 18-12-15 | 11:27

En hoe wilt u dan besmet raken , wat ik u overigens wel van harte toewens.

U zit toch trillend van angst in uw keldertje.

De gezellige Syrier | 18-12-15 | 11:25

Nu dus echt tijd om snel verzen uit de koran uit mijn hoofd te leren en de baard te laten groeien een verzetsgroep zal er niet in zitten zolang half Nederland het paard van Troje met liederen en spandoeken van harte welkom heten.

blauwe zander | 18-12-15 | 11:24

@Parel van het Zuiden

Hear hear. Alles behalve dan vechten voor de randstad... dat is zo kansloos, ik als trotse Brabander ga geen druppel bloed vloeien over fucking Den Haag, Rotterdam of Amsterdam. Die gebieden heb ik al lang afgeschreven als 'veroverd', en 'vijandelijk gebied'. Vooral Den Haag.

Overigens iedere militair die ik ken gaat er van uit dat wij in NL nog een burgeroorlog voor onze kiezen gaan krijgen. Praktisch allemaal van de (onder)officieren waar ik mee gewerkt heb, niemand ziet onze toekomst rooskleurig in. Vreemd niet waar?

liggend_streepje | 18-12-15 | 11:23

-weggejorist-

Professor Pollewop | 18-12-15 | 11:22

Het goede nieuws is dat Wilders, dankzij het lamlendige beleid van Rutte en co, na de volgende verkiezingen niet eens meer een tweede partij nodig heeft om te kunnen regeren.

Lewis Poepbroek | 18-12-15 | 11:22

Gelul Pritt!

Gisteren bij Pauw een sterk betoog mogen aanhoren van @linkschbekendnederland dat er geen, ik herhaal GEEN, grens is aan de morele taak om te voorkomen dat 50 miljoen Syrische vluchtelingen doodvriezen in Griekenland.

Er is een slaapplaats en gratis boodschappen aangeboden in alle Jumbo's (en hun magazijnen) in heel Nederland voor elke vluchteling! Daar mogen zij dan als onderdeel van de integratie gratis de, Arabisch ondertitelde, film Michiel de Ruyter van Jumbozakkenvuller Lammers zien. (Er is trouwen €500.000 uitgetrokken om de reclamespotjes met gezellige typische Nederlandse familie Goedkope Hagelslag ook te ondertitelen)

Let op Zakkenvullen over de ruggen van 50 miljoen nog te verdrinken kindjes is voorbehouden aan de moraalridders die via de NPO belastinggeld gebruiken om hun eigen bekendheid te vergroten en die bekendheid dan weer omzetten in nog meer geld voor zichzelf door producten aan te prijzen op diezelfde publieke zender. Die dan weer hard kan roepen dat zij reclame-inkomsten nodig hebben.

*Iets met cirkel mompelen doet*

Het echte Vakkenvullen bij Jumbo is in de toekomst alleen nog voorbehouden aan al die zeer donkergekleurde, kroeshaar dragende, jongemannen (vooral veel neurochirurgen, tandartsen, raketgeleerden en afgestudeerde wetenschappers) die vanuit allerlei veilige Afrikaanse en Arabische landen, op hun zoektocht naar gratis geld, per abuis de bus naar Syrië hadden genomen en daar ineens moesten vluchten voor een oorlog...

ox | 18-12-15 | 11:21

-weggejorist-

Professor Pollewop | 18-12-15 | 11:19

ProAsfalt | 18-12-15 | 11:05
250.000 plus elk gemiddeld nog 3 extra voor gezinshereniging dat is dus een sprinkhanenplaag van 1 MILJOEN (per jaar, vergeet dat niet!)
Daarnaast hebben ze 5x zo veel kinderen als wij, en tevens sterft de grijze golf eerdaags uit.
Dus "do the maths"! In Denemarken heeft men uitgerekend dat ze rond 2025-2030 in de "democratische" meerderheid zijn en dan kunnen beslissen hoe wij moeten leven (anders kop eraf).

Ik denk dat ik maar naar Hongarije ga emigreren, want dat is het enige dappere land dat NEE durft te zeggen, ten koste van miljarden subsidies die Brussel nu inhoudt omdat ze "stout" zijn en tegen Das Befehhl van het Brusselse Politburo in durven gaan door het sluiten van hun grenzen voor de sprinkhanenplaag
=
De hele rotsituatie is uitermate beangstigend en vooral verbijsterend. Wij machteloos Nederlands volk hebben niemand die ons helpt want wij worden geregeerd door de handlangers van de Brusselse bezettingsmacht die deze chaos aangrijpen om "meer macht voor Brussel" te prediken

telelezer | 18-12-15 | 11:18

Mijn voorbereiding voor emigratie is zo goed als klaar: huisvesting, taal etc. Het wachten is op de pensionering, maar de onttakeling van Nederland gaat in een dusdanig rap tempo dat ik wellicht maar wat eerder de poten moet nemen. Liever 100x daar met wat minder, maar in een katholiek/atheïstische samenleving, dan hier met wat meer in een land dat verkocht en verraden het mijne niet meer is.

Ruud Hazes56616330 | 18-12-15 | 11:16

@Professor Pollewop | 18-12-15 | 11:01
IK was voor 50% al weg. Dit nieuws brengt mijn gezin en assets weer wat dichterbij de volle 100% weggaan. Wat een faal land. Laten gewoon welbewust onze mooie lifestyle naar de klote brengen.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:15

Niet zeuren. Ditmaal zijn we op tijd gewaarschuwd. Ik heb met lijm, wat wol en een paar dozen van Albert Heijn al 3 kant en klare woningen gemaakt. Let wel: uurtje werk. Jullie ook aan de slag; zijn we in een week klaar. Is dat nog niet voldoende stel ik voor om de loze ruimte onder bruggen eens leuk te meubileren; ruimte zat. Niet altijd beren op de weg zien; ik denk liever in kansen en oplossingen.

verbanden | 18-12-15 | 11:14

Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:10
Vrees dat je gelijk krijgt!

Alexander Pechkop | 18-12-15 | 11:13

@Borrelende Boris | 18-12-15 | 10:54
Voor democratisch verzet heb je een Democratie nodig. Nederland is geen Democratie, meer, dus kan er geen sprake zijn van democratisch verzet. Daarvoor is het te laat. Sorry, maar de geest gaat niet meer terug in die fles

Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:12

@heldheino | 18-12-15 | 11:03
De opstand is al gaande. Burgers zijn zich aan het groeperen en bewapeen. De volgende aanslag (vrijdag 25 December waarschijnlijk) zal de lont in het kruidvat zijn.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 11:10

Prima. Des te sneller het systeem omvalt. Het systeem waarin wij nu leven... we gaan een angstige toekomst tegemoet.

Bill Cosby | 18-12-15 | 11:10


'Als we nu niet reageren op onrust, riskeren we een burgeroorlog.'
Thierry Baudet - commentator in Dit is de Dag - zegt dat in reactie op de uit de hand gelopen protesten tegen de komsten van een grote asielopvang in het Gelderse dorp Geldermalsen. Hij heeft er drie argumenten bij.
www.eo.nl/ditisdedag/radio/item/als-we...

Troef | 18-12-15 | 11:08

""Een praktische vraag: Waar ga je hen laten?""
@ Mark van Leeuwen | 18-12-15 | 10:55
We zijn er al mee bezig, maar nu dus gewoon nog veel meer oudjes, gehandicapten en chronisch zieken uit hun tehuizen de straat op trappen en die tehuizen voor miljoenen ombouwen tot luxe paleizen met splinternieuwe Mieles, Poggenpohl keukens, nieuwe allerduurste slaapvertrekken met dure gezondheidsmatrassen en organische kussens, met duur schoonmaak- en keuken-personeel zodat ze dat zelf niet hoeven doen, want een "echte (moslim) man" kookt niet en maakt niets schoon. Verder moeten we zorgen dat ze niets te klagen hebben (anders zijn wij smerige raaasssiesten!)
Maar toch zijn ze boos en ontevreden, want oooh wat verschrikkelijk: het ruikt naar hout en ze hebben last van het geluid van de wind, en het eten van kaas is immers "vreten voor beesten en vrouwen" en niet voor "echte (moslim) mannen"
Maar zodra ze over een paar jaar de macht hier overnemen zal alles beter gaan (Goed voor de economie en de vergrijzing... toch...?!)

telelezer | 18-12-15 | 11:07

250.000 werklozen erbij.

De werkgevers zullen wel in hun handen knijpen met zoveel extra gratis arbeidskrachten.

Hoera, hoera, hoera!

ProAsfalt | 18-12-15 | 11:05

Duidelijk. Dan ga ik zelf voorbereiden op emigreren. Uitkeringstrekkende islamieten erin, hoge inkomens eruit, het gaat helemaal goedkomen met dit land.

panadol | 18-12-15 | 11:03

@doskabouter | 18-12-15 | 10:39
Er zit een stijgende lijn in. Oranje was redelijk tam in vergelijking met Geldermalsen. Next up: Kaatsheuvel!

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:03

@Ongeblustekalk | 18-12-15 | 10:34
Je bedoelt dat het beestje haar ware aard laat zien. Mwa, ik weet het niet. Jihadisten zullen hun best blijven doen om spelden prikjes uit te delen, maar een massale oorlog zal uitblijven. Daar is een veel grotere invasie leger voor nodig.
.
Wat er gebeurt is dat we het belastbaar limiet opzoeken. Daarmee bedoel ik het moment dat meer belasting heffen alleen maar zorgt dat werk te duur wordt en dat de werkloosheid stijgt. Als dit door gaat moeten wij daar op wachten, want alleen als het geld van de gutmensch opraakt zullen ze stoppen met gutmensch spelen.
.
De vraag alleen is hoe en wanneer z'n moment zich voordoet. komt het plotseling met veel chaos of gebeurt het gespreid over vele jaren waarbij iedereen langzaam armer wordt. Hoe zullen de asielzoekers hierop reageren? Worden ze boos en vijandelijk, of trekken uit ellende maar weer weg. Zoals asielzoekers in Spanje en Griekenland de afgelopen 5 jaar hebben gedaan. Al kan er een situatie zich voordoen dat ze nergens naartoe kunnen emigreren en hun ellende op ons afreageren.
.
Hoe dan ook, er is niks wat wij kunnen doen. We zullen moeten wachten tot de linkse kerk hun macht kwijtraakt. Meer asielzoekers kan betekenen dat dit eerder gebeurt en als dat hetgeen wat we nodig hebben om van ons socialistisch systeem af te komen, misschien is deze massa-migratie dan iets goeds. In ieder geval maken we meer kans op een goede afloop als het systeem snel knakt, dan dat we dit weer 30 jaar gaan uitsmeren.

heldheino | 18-12-15 | 11:03

Dat is dus nu al een extra tekort van 10 miljard euro op de begroting. Je voelt al aankomen wat er nu gaat gebeuren.

SapperDeFlap2166 | 18-12-15 | 11:01

In ieder geval betere muziek als dat IS-kattegejank.
Ook relevante tekst: "Heer ontferm u over ons"
De politiek is kennelijk al opgegeven.

frank87 | 18-12-15 | 11:01

@Slipsnifter | 18-12-15 | 10:47
Nederland is een netto betaler aan de EU. Dus stap er uit en hou die miljarden voor Brussel in eigen land. Daarnaast is het zo dat Wilders niet alleen staat in Europa. Tot de verkiezingen in maart 2017 kan nog heel veel gaan gebeuren. De race is nog lang niet gelopen.

Lupuslupus | 18-12-15 | 11:01

Ben nu al benieuwd naar de nieuwste peilingen van zondag a.s.
Hoe dan ook;ik denk dat de PVV er weer een aantal zetels bij krijgt.
Wat zich nu afspeelt lijkt wel een georganiseerde en collectieve moord op Europese volkeren.

Alexander Pechkop | 18-12-15 | 11:01

Immigratie naar NL, groene lijn, is al 1½ jaar belangrijker voor bevolkingsgroei dan geboorten, de oranje lijn boven. pbs.twimg.com/media/CWf6bfgXIAAHYk5.p...
En dan negeren we nog het feit dan een groot deel van de geboorten in allochtone gezinnen plaatsvind. De inheemse NLer wordt niet vervangen, de inheemsen zijn hier en nu al vervangen.

seven | 18-12-15 | 11:01

-weggejorist-

Professor Pollewop | 18-12-15 | 11:01

Maslov de 1e | 18-12-15 | 10:48
Hele mooie post. Dank. *L.A.Woman opzet*

chicago river | 18-12-15 | 11:00

Toch knap dat de veroorzakers van deze chaos (die je in de financiële en bancaire hoek) moet zoeken, de aandacht aardig hebben weten te verleggen. Nu maakt het volk elkaar af en de lachende derde, zit lekker van zijn nieuwe bezit te genieten.

Mark_Pugner | 18-12-15 | 10:59

Wat een ontzettend mooi toekomst perspectief hebben we toch in het vooruitzicht. Nepparlementen over heel Europa ... bedankt, bedankt...

Paaldanseres | 18-12-15 | 10:59

-weggejorist-

bozerealist | 18-12-15 | 10:59

@chicago river | 18-12-15 | 10:31
Ahja, Jeroen uit Geldermalsen. De verpersoonlijking van de NIMBY-beweging. Hoogstwaarschijnlijk jarenlang PvdA gestemd en nu de boemerang terug komt mogen anderen bloeden.

Het CBS liegt altijd. De S staat dan ook voor "Staatleugens". Mijn bloeddrukmeter geeft ook regelmatig een alarm af.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 10:58

-weggejorist-

Knarf666 | 18-12-15 | 10:57

@Wasbakplasser 10:41: De propaganda werkt. Ga maar eens praten met mensen (met name wat oudere mensen) die hun nieuws nog voornamelijk uit de krant en het NOS-journaal halen.

Muxje | 18-12-15 | 10:57

-weggejorist-

De Wijze Kat | 18-12-15 | 10:57

@Wasbakplasser | 18-12-15 | 10:41
Dat vrees ik ook. Waarschijnlijk wordt er pas actie ondernomen als het te laat is.
Scenario:
honderden rondhangende asielzoekers op de stations, asielzoekers op en langs de snelwegen, vechtpartijen op grote schaal, vernielingen, rassenrellen, brandstichtingen, Nederland loopt vast. En de 'arme' Dijkhoff kan geen kant meer op in z'n 'dikke BMW'.

Road to serfdom | 18-12-15 | 10:57

He Hollanders: gewoon door blijven slikken.
Net zoals de halal-kaas op jullie boterham waarvan je niet weet dat het stremsel van ritueel geslachte dieren afkomt. Zie huismerk Jumbo Wapenaer, zonder duiding op het etiket.
Hoe vaak denk je dat jullie al de allah akbar over jullie voedsel uitgestrooid hebben gekregen?
Op alle fronten wordt de culturele genocide op jullie ingezet; die is feitelijk erger dan jullie paranoïde onderbuikgevoelens kunnen bijbenen.
Leuk detail voor iedereen die wegwillen: de Australische ambassade in Den Haag snapt niet waar al die aanvragen vandaan komen van Nederlanders die willen emigreren. Ook de gigantische piek van mensen die tussen 1960-1980 ooit Australier zijn geweest (kinderen van Nederlanders) die en masse hun Australisch paspoort terugwillen weten zij niet te verklaren. 1 gedachte (niet officiel) van de ambassade is dat er een gasveld ergens in het noorden van Australie is gevonden. Dus; doe er je voordeel mee. De australiers snappen vooralsnog niet dat sommige mensen in Nederland de huidige situatie extrapoleren en daarom hun heil ergens anders willen zoeken. Heel veel succes ermee.

Zoltan | 18-12-15 | 10:56

Je gaat je toch afvragen wanneer het moment komt dat ook vluchtelingen gaan protesteren tegen de komst van een nieuw AZC

Mark van Leeuwen | 18-12-15 | 10:56

-weggejorist-

telelezer | 18-12-15 | 10:56

Ik heb er een goed jaar over moeten doen om er achter te komen wat nu onze Politieke pluche bedoelde met, banen creëren. Ik zie overal, dus ook hier al oproepen staan, om iets te doen in het leger.

Mr_Pikibelly | 18-12-15 | 10:56

@Road to serfdom | 18-12-15 | 10:32
Rutte heeft het te druk met de corruptie in zijn partij en zijn voorzitterschap van de EU.
Rutte heeft geen tijd voor ons land.
Iemand nog iets zinnigs gehoord van die man? iets waaruit blijkt dat hij onze leider is?
Het interesseert hem allemaal niets. De premier van de OV-poortjes. Als zijn regering het maar houdt tot 1 juli 2016 als zijn voorzitterschap weer voorbij is. Dat is zijn enige zorg.

domheid regeert | 18-12-15 | 10:55

Een praktische vraag: Waar ga je hen laten?

Mark van Leeuwen | 18-12-15 | 10:55

Ah, weer een nieuw filmpje met herkauwde beelden om de gewone burger angst aan te jagen. Laten we maar snel oproepen tot geweldloos en democratisch verzet, zodat er nog meer rellen en onrust komt.

Borrelende Boris | 18-12-15 | 10:54

Slipsnifter | 18-12-15 | 10:47
Ja en stel dat hij premier is(wat ik niet denk dat gaat gebeuren) dan moet je hopen dat er in de rest van de EU ook wat landen zijn waar een verschuiving heeft plaatsgevonden om überhaupt een vuist te kunnen maken, anders gaat Brussel natuurlijk gewoon maatregelen nemen om ons financieel/economisch te pesten op allerlei manieren.

Willem Hollander | 18-12-15 | 10:52

@Lewis | 18-12-15 | 10:47
Beste Lewis, mag je graag en Vind je weer super lief. Maa er is nog maar 1 weg. En dat is niet de weg van geleidelijkheid of een kopje Thee. Dat is nu wel duidelijk. Ik heb echt een stuk 0f 70 kopjes thee gedronken samen met en om die lui in die gemeenteraden te begrijpen. Maar ze hebben oogkleppen voor. Zijn verdwaasd en verblind door geld, baantjes en wat aanzien in het eigen kleine clubje.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 10:52

telelezer | 18-12-15 | 10:47

Sprak laatst met iemand van de politie en die wist te vertellen dat hier ook mensen uit Georgië in de asielprocedure zitten. Niet omdat ze worden vervolgd maar omdat ze verslaafd zijn aan heroïne en er extreem hoge straffen staan op het bezit van die verdovende middelen in land van herkomst. Dus die komen hier om te gebruiken want die troep is gewoon via de iPhone te bestellen. En waar ze het van betalen, raad maar eens...

eerstneukendanpraten | 18-12-15 | 10:51

@Slipsnifter | 18-12-15 | 10:47
Ik denk ook niet dat regeringspartijen bang zijn voor verkiezingen, dat verlies is al lang ingecalculeerd. Zullen waarschijnlijk gokken op nieuwe verkiezingen weer kort daarna.

atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 10:51

De regering is bezig met het scenario "Laat het systeem maar ontploffen" .... Mad Max kan hier nog eens waarheid worden.. www.youtube.com/watch?v=1DcqnkzGEFQ

hansvanvoren | 18-12-15 | 10:50

Misdadig.

RobberenRukkie | 18-12-15 | 10:50

Even voor het bevatten tussende oren: dat zijn dus de stad Eindhoven en het stadje Bergen (NH) - SAMEN.
-
Was u nog woningzoekende? Emigreer dan maar.

bisbisbis | 18-12-15 | 10:49

Wat zullen de zorgkosten dalen met zo'n overschot aan artsen.

Dorst | 18-12-15 | 10:48

Staat er zo'n lief oer-Europees blond meisje met dr vingertje naar boven te wijzen...

Wat een gruwelijk idee, wat een vreselijke symboliek, wat een gitzwarte toekomst.

Realism Is All | 18-12-15 | 10:48

en dat wordt allemaal maar even beslist over de rug van de NL bevolking. Geldermalsen was een klein begin. . . Het is begonnen.

Mark_D_NL | 18-12-15 | 10:48

Dit straalt nogal negatief af op het mooie nummer "the end" van The Doors. De deur mag dicht als u het mij vraagt.

Maslov de 1e | 18-12-15 | 10:48

Velen, vooral de "syriers"(kuch) uit midden en oost Afrika hebben besmettelijke en ongeneeslijke ziektes zoals AIDS HIV besmettelijke en ongeneslijke tuberculose, syphilus, scabies, en nog veel en veel meer ziektes.
Gisteren las ik dat onze zorgpremies eerdaags met 50% omhoog gaan. We weten nu dus waarom.
Daarnaast nog even medelijkden met onze artesn en verple(e)g(st)ers:
""Moslims weigeren behandeling door vrouwelijke artsen – Verpleegsters willen niet meer naar moslimpatiënten toe omdat ze als uitschot worden behandeld – Migranten vallen artsen en verplegers met messen aan, gooien hun besmette urine in gezicht verplegers""
https://eunmask.wordpress.com/2015/10/10/de-asielverrijking-verkrachtingen-moord-en-nu-aids-syfilis-open-tbc-enz/
en
http://fenixx.org/2015/11/01/veel-immigranten-hebben-aids-syfilis-onbehandelde-tbc-gezondheidszorg-in-duitsland-op-de-knieen-door-asielchaos/
en
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/10/agenten_bang_voor_zieke_vlucht.html
en
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/24670437/__Meteen_kuur_voor_asielzoeker__.html
enz. enz. enz.

telelezer | 18-12-15 | 10:47

Zo langzamerhand moeten we ons meer druk gaan maken over de radicalisering van Nederlanders dan van moslims. Niet om dit filmpje hoor, maar dit gaat gewoon gruwelijk fout binnenkort. Geldermalsen was een voorbeeld, en daar hadden de burgers officieel nog inspraak. Kaatsheuvel doet zelfs daar niet meer aan mee, die duwen een groot AZC gewoon door de strot. Smoel houden, gore kutburger, belasting betalen en verder stil zijn.

Kameroudste | 18-12-15 | 10:47

@atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 10:45
Natuurlijk niet, het is Wilders tegen de EU.
De laatste is 1000 keer machtiger.

Slipsnifter | 18-12-15 | 10:47

Een invasie mag je trouwens stoppen, dat heet verzet.

compitaal | 18-12-15 | 10:47

We zouden als reaguurders en GS-redactie de handen ineen moeten slaan om te zien hoe we op een constructieve manier iets kunnen doen.
Concreet heb ik nog niet echt een idee wát, maar daar zou je over kunnen brainstormen. (De mainstream media en masse bestoken met een goed onderbouwd verhaal over de alarmerende situatie? Bekijken wat de mogelijheden zijn m.b.t. een nieuw raadgevend referendum?)
Dat er als de sodemieter iets moet gebeuren is evident.

Lewis | 18-12-15 | 10:47

duitse herder | 18-12-15 | 10:34

Hoe vaak heb je dit trouwens al gepost?

mad love is coming | 18-12-15 | 10:47

vhKarelkruizenruiker | 18-12-15 | 10:34
Welnee man. Het gaat om die achterlijke cultuur van mannen met baarden uit het Oosten. Dat is wat me dwars zit. Er lopen een paar honderd duizend leuke latinas (met christelijke background) los rond in Venezuela, Colombia, Mexico, Uruguay etc. Laat die emigreren dan. Heb je bijna nergens last van. Hooguit onstaat er dan wat drugsgerommel maar dat vindt dan toch al plaats deels door de voormalig Joegoslaven in de containers van de Rotterdamse haven. It´s islam, stupid. En ik wens niet door een islamitische bom opgeblazen te worden of mn keel afgensneden met een bijl. Want DAT is wat er met hordes tegelijk het land binnenkomt. ABSURD.

chicago river | 18-12-15 | 10:46

@Lupuslupus | 18-12-15 | 10:40
Hoewel ik Wilders geen staatsman vind, de rest van de PVV zwak tot zeer zwak (op Bosma na) en het partijprogramma ronduit socialistisch, ga ik toch op hem stemmen. Ik wil slechts dat deze invasie stopt! Wilders gaat alleen niets gedaan krijgen ben ik bang.

atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 10:45

@Eigenaar_IJsland | 18-12-15 | 10:29
U heeft alleen maar teveel te verliezen door niets te doen.
Wij zijn een wingewest voor de EU. Zolang u nog meer vermogen heeft dan een gemiddelde Bulgaar, zal de EU u nivelleren.
Via belastingen en straks via overdracht van pensioenvermogens naar de EU (de EU garandeert dan uw pensioen)
Erfbelasting zo hoog dat uw kinderen geen voorsprong hebben op de Angolezen die het huis naast u hebben gekregen.
Dát is de toekomst. Landsgrenzen weg. U woont dan in bestuurlijke regio 6A en ik in 4B.
Geen identiteit, geen roots, geen geld, wel schulden. Dat is de EU burger van de toekomst.
Iedere tandarts of andere grootverdiener die denkt dat ze te vermogend zijn om gepakt te worden, je wint het niet van de EU. Iedereen komt aan de beurt.

domheid regeert | 18-12-15 | 10:45

ok, afgelopen 20 jaar hebben wij 1 mil migranten binnen gekregen waarvan minder dan 20% werkt.. Dat moet best een kostenpost zijn.

Ins0mnia | 18-12-15 | 10:44

@Fijnstoffer | 18-12-15 | 10:42
Vervang "nieuwkomers" maar gerust door "moslims".

Slipsnifter | 18-12-15 | 10:44

Patrolman | 18-12-15 | 10:29

Ben jij zijn reïncarnatie omdat je een ban had? Lieden die vroegen om een ban voor jou (en voor iedere willekeurige reaguurder) zijn trouwens nazi's, allemaal! De uitzondering is goktrommel, dan mag iedereen gewoon massaal op het NSB-knopje drukken...

eerstneukendanpraten | 18-12-15 | 10:44

Kom op mensen, wat extra tolerantie, daar knapt heel Nederland van op, vraag maar aan SIRE... Kijken gaat naar woonruimte op rottummerplaat

Oetiohnegentechnik | 18-12-15 | 10:43

Europa schaft zichzelf af d.m.v. geleidelijke volksvervanging. Autochtonen moeten worden vervangen door nieuwkomers. Dat is precies de bedoeling van de EU-politiek. Vanuit de EU gezien is er geen crisis, maar een nieuwe gelegenheid om hun doel te bereiken.

Fijnstoffer | 18-12-15 | 10:42

Mijn vader en grootvader hebben keihard gewerkt om dit land na de oorlog weer op te bouwen, allemaal voor niets geweest.

Slipsnifter | 18-12-15 | 10:42

Kan iemand mij zeggen of ik dementerend ben? Lees ik nu goed dat er gewoonweg ieder jaar -en zeker na 2020- ieder jaar !! 185.000 immigranten (lees asielzoekers) erbij komen? 506 per dag?? Lees ik dit nu goed of ben ik echt achterlijk aan het worden?

enkelereisretour | 18-12-15 | 10:42

Cura te ipsum

Nomen | 18-12-15 | 10:42

HVolgens mij rotten er ook 150.000 van jullie op zodat het netto op 100.000 meer ratten op een te klein gebied komen te zitten. Terug naar 10 miljoen. Wanneer wordt dat nou eens bespreekbaar?

TheseDays00 | 18-12-15 | 10:42

Het is een invasie, mensen - we zijn in oorlog.

DonSwami | 18-12-15 | 10:41

@Road to serfdom | 18-12-15 | 10:32
Zolang policor in zijn eigen leugens blijft geloven zoals: "immigranten zijn goed voor onze economie, grenzen dicht kost geld, Syriërs zijn hoog opgeleid. Bla bla.." Zal het nooit wat worden met die wil. Het is al te laat, het was feitelijk al te laat voor de invasie. RIP West Europa.

Wasbakplasser | 18-12-15 | 10:41

@doskabouter | 18-12-15 | 10:31

Ooh, maar Als de Nederlandse samenleving desintegreerd halen we Mark wel even op, hoor. Aan de haren wanneer nodig.
.
Het is belangrijk om politici dat ten alle tijden te laten weten. Er is straks geen plaats waar je kunt schuilen. Er staat straks niets voor je klaar. Overal waar je bent zul je over je schouder moeten kijken.
.
"Because if we cannot save this country, you can be damn sure we'll avenge it."

Parel van het Zuiden | 18-12-15 | 10:41

Dat is het aantal dat ze denken.. tel daar maar 4 of 5 voudige van op. Zeker als omringende landen steeds harder neen roepen of eisen uit de EU te stappen. Voorzittertland Nederland zal alles toezeggen en overal ja op zeggen om die EU maar in stand te houden. Nederland verdwijnt niet door het water uit de zee maar door de tsunami aan vluchtasielmigranten. let op, als de politici en het koningshuis hun biezen gaan pakken.

fikkieblijf! | 18-12-15 | 10:40

De volgende 2e kamerverkiezingen zijn in maart 2017. Nog 15 maanden te gaan. Gaat u stemmen op de *enige* partij die ons land wil redden? En zeg niet dat dit niet kan, alles kan, als je maar wilt. We kunnen *uit* de EU, we kunnen weer grenscontroles instellen enz. enz. Gelukzoekers alleen nog bed bad en brood zonder ooit de kans op een huis en verblijfsvergunning. Ik ga ervoor! Mijn kinderen zullen mij nooit kunnen vragen "waarom heb je niets gedaan".

Lupuslupus | 18-12-15 | 10:40

Het is de schuld van Die-Wilders. Omdat hij zo boos gaan ze voor straf naar Nederland. Echt waar. Nou, vooruit, ook omdat de staatsmedia-journalisten de weg naar ons land wijzen.

Kamervraag | 18-12-15 | 10:40

emigreren gaat het nog eens helemaal worden... dit is mijn land niet meer

liggend_streepje | 18-12-15 | 10:39

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 10:36

Het begon in Geldermalsen. Mensen pikken het niet meer en dat zal nog veel heftiger worden.

doskabouter | 18-12-15 | 10:39

@rechtsdwalendeautist | 18-12-15 | 10:06
En voor elke mannelijke moslim komen er achteraf nog zo`n 5 extra hierheen voor gezinshereniging, zit je al op 1.250.000 mohammedaantjes.
Het enige waar ik nog tijd en energie in steek zijn mijn emigratieplannen.

Slipsnifter | 18-12-15 | 10:38

Hoeveel zitten er al op zolder bij bn'ers?

ordnungspolizei | 18-12-15 | 10:38

250.000 is de WOZ waarde van mijn huis, dus als ze allemaal een €tje meenemen dan mogen ze het hebben. Ik heb het opgemeten ze passen er allemaal net in, is de opvang ook gelijk geregeld.

Texacoballletje | 18-12-15 | 10:37

Staatsschuld, vluchtelingen, extreme belastingen, regelzucht, idiote huizenmarkt, ondemocratische praktijken, malafide politici, linkse demagogie, achterlijke verkeersregels. Zo blij dat ik me langzaam aan Nederland aan het onttrekken ben. Nog even de familie overtuigen en daarna een dikke vinger

zonder_moeite | 18-12-15 | 10:37

Zoals de geschiedenis ons al heeft geleerd, den roode socialist zal ons ten gronde brengen. Nivelleren en decimeren van de oorspronkelijke bevolking is een feest!

Sophie9985 | 18-12-15 | 10:36

Bedankt, mijn dag is alweer stuk.

BBmetR | 18-12-15 | 10:36

Reeds jarenlang worden we zwaar in de maling genomen. Bezuinigingen links en rechts. Oplopende belastingdruk. Steeds hogere zorgkosten en eigen risico. Huren van huizen die reeds zijn afgeschreven die desondanks tóch worden verhoogd. Stijgende werkloosheid. EU naheffingen víá de Nederlandse fiscus waarvan we het fijne niet mogen weten. Onderwijs dat steeds duurder wordt. Etc, etc, etc...

Máárrrrr... Er zijn wél miljarden beschikbaar om "vluchtelingen" op te vangen en te huisvesten. Projecten die opgetuigd worden om gelukszoeker aan werk en GRATIS scholing te helpen. Bouw van nieuwe huizen, iets dat plotseling ineens wél kan terwijl er al sinds eind jaren 70 woningnood is. Gratis zorg voor gelukszoekers die over het algemeen nogal een slechte gezondheid hebben. Gratis kunstgebitten en tranny-operaties. Gratis inrichting.
Gratis, gratis, gratis, "slegs vir niet-blanken".

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 10:36

Wat jullie niet doorhebben is dat dus 70000 blonde nederlandse mevrouwen geacht worden broedmachines te spelen voor deze arab mannen. Het is allemaal zo gepland. Uw dochters worden als hoeren verkocht door uw politici. Daar word je blij van! Wen er maar aan dat ze straks met zo een tropische oorlogsheld binnen komt lopen.

tattooboer | 18-12-15 | 10:35

@heldheino | 18-12-15 | 10:16
Dan kan de rommel worden opgeruimd en dan ook meteen alles meenemen. Er gaan er ook veel meer binnenkomen dan gepland, dus dit moment komt snel dichterbij.
Tegelijk denk ik dat er nog iets veel ergers op ons af komt, wat het is weet ik niet, maar ik voel dat naderen. Er bouwt zich een bepaalde spanning op uit onverwachte hoek. Ik kan er naast zitten, maar denk van niet.

Ongeblustekalk | 18-12-15 | 10:34

@matatwork | 18-12-15 | 10:33
Je bent welkom :-)

Eigenaar_IJsland | 18-12-15 | 10:34

Vraag me af of ik niet zo langzamerhand een racist aan het worden ben, ik verlang naar een land waar alleen nog mensen wonen met een roomblanke huidskleur....

P.s. dan maar een racist

vhKarelkruizenruiker | 18-12-15 | 10:34

Joepie. In één jaar (na de malaise van dit jaar), dat is toch al snel nóg eens ±2,5% extra bevolking in Nederland. Overbevolking hebben ze hier bij de overheid nog nooit van gehoord zeker?

kanon0503 | 18-12-15 | 10:34

Het CBS cijfer van 150.000 wordt eerder 155.000-160.000 gelet op de kwaliteit van wat er binnenkomt.
.
Emigratie uit Nederland:

Periode 2000 t/m 2009

aantal 1.077.776 - gemiddeld 107.777

2010 - 128.000
2011 - 133.000
2012 - 142.800
2013 - 145.700
2014 - 144.134
2015 - 147.156 verwachting

Aantal 840.790 (laag t/m universitair opgeleid)

* Totaal generaal 1.918.566 emigranten *

Reden:

- ontbreken vertrouwen in politiek en bestuurders
- ontbreken sociale cohesie in Nederland
- rust en ruimte
- criminaliteit
- verloedering
- regelgeving

Nieuw:
- werk zoeken
- hoger netto inkomen
- wil niet meer in een EU land wonen

duitse herder | 18-12-15 | 10:34

Het is dat het klimaat kudt is, en de taal bijna niet te leren, maar anders zou ik serieus overwegen naar IJsland te emigreren. Vier keer zo groot als Nederland en er wonen totaal ongeveer even veel mensen als hier kennelijk volgend jaar binnen komt vallen.

matatwork | 18-12-15 | 10:33

"Nederland is vol, ten dele overvol"
(Troonrede koningin Juliana, 1950)

Rest In Privacy | 18-12-15 | 10:33

Wacht maar even tot de stroom gelukszoekers vanuit en naar Duitsland ineens naar links draait. Als de Duitsers echt besluiten hun instroom te verminderen moeten de mensen toch ergens heen. En ze gaan niet terug naar Griekenland en ook niet naar Polen. De Denen hebben al strenge maatrgelen getroffen. Do the math.

Nederland is absoluut niet voorbereid op zo'n instroom, het loopt nu al gierend uit de hand. Er zou nu ogenblikkelijk een rampenplan moeten worden opgesteld, waarmee binnen twee dagen de grens met de oosterburen in het geval dat hermetisch kan worden afgesloten. Onmogelijk? Welnee. Waar een wil is, is een weg. Kijk naar de Hongaren en Israëliërs hoe zijn in no time kunnen optreden. Nodig desnoods vrijwilligers uit om mee te helpen.

Road to serfdom | 18-12-15 | 10:32

Zal wel weer druk op de heide worden.

roze_bril | 18-12-15 | 10:32

Nederland zal totaal verpauperen. De EU, Rutte, Samsom en consorten hebben het voor elkaar gekregen dat er in korte tijd een enorme achteruitgang zal plaatsvinden.
Maar nog een veel te groot deel van de Nederlandse bevolking staat erbij een kijkt ernaar, blijft liever de koers ondergang varen dan eens anders te stemmen.

miss error | 18-12-15 | 10:31

Rutten en Merkel hebben geen kinderen, Dat is geen toeval.
Zonder schuld aan hun nazaten kunnen ze ongestoord hun landen en volken slopen.
Rutte wordt voorzitter van de EU, Merkel van de VN.
Hun veiligheid is gegarandeerd.
De burgemeesters en raadsleden, de ministers en Kamerleden, zij hebben wel kinderen. Wat gaan zij hun kinderen vertellen
als hun kinderen een minderheid zijn op school en door hun feministische opvoeding totaal ten prooi liggen aan de woestijnvolkmentaliteit van de indringers?
Hoe zien ze hun eigen toekomst, als ze niet meer in hun dorp of stad over straat kunnen lopen omdat iedereen ze uitmaakt voor landverrader.
Er zullen zoveel bedreigingen komen dat er niet genoeg politie is om hen te beschermen.
En als het eenmaal los gaat, gaat het waarschijnlijk echt los.
Als we inzien dat we moeten vechten voor ons voortbestaan dan lukt dat niet met volksverraders in ons midden.
Zien ze geen gevaar? Gevaar van de indringers en gevaar van wraak door de burgers?
Ik hoor zoveel woede onder de burgers.
Alle verhuurders, witgoedboeren en andere opportunisten, wat vertellen zij aan hun kinderen die opgroeien in een zwaar beveiligd huis en niet meer de straat op durven te gaan?
Wat vertellen de vrijwilligers? dat ze zo achterlijk waren om niet te zien dat ze vrijwillig meewerken aan onze eigen ondergang?
Je zult nu maar hun kind zijn. Opgroeien in een land met steeds meer agressie en geweld, wetende dat je ouders daar schuld aan hebben.
Dit gaat zo als een boomerang terugkomen op alle Gutmenschen.
40 jaar marxistische onderdrukking.
Wanneer komt de strijd om de bevrijding?

domheid regeert | 18-12-15 | 10:31

Deprimerend als je weet dat de kans dat het fout gaat 99.999% is. Onbegrijpelijk dat de VVD hier met open ogen mee instemt.

FreeThinker79 | 18-12-15 | 10:31

Tostiman | 18-12-15 | 10:23

De echte pleures breekt pas eind volgend jaar uit. Dan is Rutte al verdwenen. Die zal zich niet herkiesbaar stellen en druipt af naar zijn gereserveerde baantje in Brussel. Let maar op!

doskabouter | 18-12-15 | 10:31

3x raden wat de slimme en welvarende Europeanen gaan doen, het type mensen dat banen creeert; vluchten van vluchtelingen en algehele afgang naar tokkie cultuur. Onbetrouwbare parlementen zijn overal te vinden maar deze overgave is toch echt te veel.

janjanjanjan | 18-12-15 | 10:31

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 10:22
De Wit. Als het aan die Jeroen uit Geldermalsen ligt prop je ze gewoon allemaal in jouw Den Haag. Want Den Haag is daar op ´ingericht´.

Maar goed. Als het CBS *proest* een gelukszoekerige toename van 240.000 noemt, ga er dan gerust van uit dat dat het dubbele wordt. Of het driedubbele. En dan praten we nog niet eens over de nabije toekomst. Dit hele gebeuren is slecht, heel slecht, voor mijn bloeddruk.

chicago river | 18-12-15 | 10:31

Acidbrain | 18-12-15 | 10:25
Ja das wel zuur, maar eigenlijk kun je dat als compliment beschouwen als je wordt bejegend door dergelijke gecorrumpeerde lieden moet je wel aan de goede kant zitten natuurlijk. Dat wegzetten is irritant en schrijnend, maar wat echt verontrustend is zijn cijfers als deze.

Willem Hollander | 18-12-15 | 10:30

Als je als familielid nagekomen bent, mag je dan ook jouw eigen familie ...

027 | 18-12-15 | 10:30

Even een snel rekensommetje: dat is 700 per dag. Hoeveel kinderen worden er ongeveer geboren per dag. Iets van 500 per dag (zie cbs). Wie ziet hier niet dat dit gruwelijk fout moet gaan?

Karelklep | 18-12-15 | 10:30

@Thunderbird | 18-12-15 | 10:25
Waarom zit jij dan nog achter je toetsenbord?
Ik heb gewoon teveel opgebouwd om dit zomaar achter te laten. Verkoop brengt niet meer genoeg op om elders weer hetzelfde op te bouwen.
Het risico dat ik na een opstand er slechter aan toe ben dan nu is te groot.
Helaas.

Eigenaar_IJsland | 18-12-15 | 10:29

Als het er 200.000 worden kunnen ze zeggen dat het meevalt.

compitaal | 18-12-15 | 10:29

-weggejorist en opgerot-

Patrolman | 18-12-15 | 10:29

En denk erom niet praten over geweld want dan komt de polizei bij u langs en volgens Quid en Van Leeuwen mag je niet meedoen als je geweld gebruikt, redelijk blijven mensen al wordt u verkocht en verraden.

bijna_raak | 18-12-15 | 10:29

-weggejorist-

kooswerkeloos | 18-12-15 | 10:29

Beter een goede buur dan een verre vriend, zeg ik altijd maar.
Maar een kwart miljoen is misschien wel een beetje (te) veel van het goede.

VanBukkem | 18-12-15 | 10:28

WAAROM MOETEN DEZE MENSEN EEN VERBLIJFSVERGUNNING KRIJGEN? Ze willen geld geld geld, maar waarom niet enkel veiligheid bieden? Dat is de reden dat ze hier komen toch? Waarom worden deze mensen systematisch in elk dorp/elke stad gepositioneerd? Wat gebeurd er als wij niet meer aan de eisen van deze mensen kunnen voldoen? Als de verblijfsvergunningen te lang op zich laten wachten? Als er te weinig woningen blijken te zijn, als het voedsel ze niet aanstaat/niet halal is, als de NLse vrouwen niet vrijwillig sex met ze willen?
 
Maar wat me nog het meest choqueert in deze discussie is dat situaties puur op basis van subjectieve statements worden beoordeeld. Gutmenschen leven in een soort van sprookjeswereld, waarin er oneindig veel geld is, er geen conflicten hoeven te bestaan omdat iedereen zgn. dezelfde toekomst voor ogen heeft, alle religie "in principe hetzelfde -of dezelfde god- nastreeft", de politiek onze belangen behartigd, EN -sommigen zeggen het echt- wij misschien wel minder recht op onze vrijheid hebben dan mensen die er 4000km voor hebben moeten wandelen.

Harde conclusies kunnen niet getrokken worden omdat je dan automatisch mensen "discrimineert". En als je mensen "discrimineert" wordt je helemaal rechts op de schaal geplaatst, onder het kopje "PVV tokkie" en dus -> irrelevant.
 
Er worden eigen waarheden gecreëerd waar de hypocrisie vanaf druipt, zoals bijv het strijden voor gelijkheid van mannen en vrouwen maar tegelijkertijd als vrouw solidair zijn met de moslima + hoofddoekje, hét symbool van vrouwenonderdrukking. Vervolgens wordt er ook nog eens tegenstrijdig met deze eigen waarheden omgegaan. "Je mag niet discrimineren volgens onze subjectieve maatstaf, want als je dat doet wordt je door ons gezien als zijnde buiten de maatschappij". Zal ik een geheimpje verklappen? Vrouwen zijn gelijk aan mannen. Homo's hoeven niet dood. Joden zijn geen beesten en "ongelovigen" en afvalligen zijn geen vijanden van Allah maar gewoon uw medemens. Als u hier komt en bent onderworpen (Islam betekent onderwerping) aan een dergelijke discriminerende God en zelfs strijdt voor die God en de ideologie, dan bent u NIET WELKOM helaas. Het is óf afleggen en doorlopen óf onderworpen aan Allah blijven en terugkeren naar mijn idee. Maar goed, dat is té ernstig om te zeggen blijkbaar. Blijkbaar is dat een religie, een geloof. Blijkbaar is het geen staatsgevaarlijke ideologie van haatzaaiers. Blijkbaar is het geen discriminerende seks- en geweldsekte voor mislukkelingen.
 
We lijken wel lam geslagen te zijn. Verkeerde dingen op Facebook zetten kan je je baan kosten, de sociale controle is doorgeslagen naar discriminatie van mensen in plaats van discriminatie meningen. ZIEK, want dit zorgt ervoor dat de samenleving volledig vastloopt en tot stilstand gaat komen.

wolf_r | 18-12-15 | 10:28

Én maar Wilders de schuld geven van de angst en onvrede. Wat een gotspe.
Een ongebreidelde stroom asielzoekers binnenlaten (in de meeste gevallen voor altijd) waarvan je weet dat het gros de westerse normen en waarden niet deelt en het zal vertikken zich daar serieus aan aan te passen, en dan zeggen dat de problemen de schuld van zijn degene die zich daar in de politiek tenminste nog als enige tegen verzet. Je moet maar durven.
Over twee jaar zijn er pas verkiezingen - als het met deze aantallen zo doorgaat, komen die simpwelweg te laat om het tij nog enigszins te keren. (Enigszins, omdat de PVV zelfs met zestig zetels nóg nauwelijks potten zal kunnen breken. En omdat ook die partij de constructieve oplossingen niet bij bosjes in de aanbieding zal hebben. Maar goed, een reëel alternatief is er natuurijk niet.)
Het is terecht dat GeenStijl dagelijks over deze problematiek bericht, want ons land gaat met een noodvaart de ellende in. Wat zo onvoorstelbaar is, is dat het in de mainstream media en in de politiek oorverdovend stil blijft. Kunnen die mensen niet tellen? Kunnen ze écht niet begrijpen wat deze ontwikkelingen betekenen?

Lewis | 18-12-15 | 10:27

De beelden liegen niet. Slechts knip en plakwerk van werkelijke gebeurtenissen (Dus feitelijke gebeurtenissen). We zijn al in oorlog, alleen weten velen het zelf nog niet.

Indoneesje | 18-12-15 | 10:26

Geld zat en anders print Draghi het wel, woningen zat anders bouwen we wel wat op industrieterreinen ook goed voor de gemeentefinancien, eigelijk win-win, werk zat want Asscher heeft vast nog wel ergens banenplan en bovendien wie wil er nu niet zo'n supergemotiveerde hoogopgeleide pakistaan of soedanees.

bijna_raak | 18-12-15 | 10:26

Ik zou liever het overlijdensbericht lezen van de verantwoordelijken hiervoor dan dat ik Europa dood zie gaan. Europa wordt kapot gemaakt, verraden en verkocht voor oliedollars. Waarom is er geen massale opstand? Wie zijn die gewetenloze politici die dit doen?

Thunderbird | 18-12-15 | 10:25

@Willem Hollander | 18-12-15 | 10:11
Dat komt omdat de overheid en media je wegzet als angstige rechtse sul. Misschien wordt er met je gepraat, maar er verandert NIETS !

Acidbrain | 18-12-15 | 10:25

Leuk dat jullie mijn tip m.b.t. Word War Z hebben geïmplementeerd in het filmpje want dit geeft exact aan wat we de komende jaren kunnen verwachten.

eerstneukendanpraten | 18-12-15 | 10:24

Toeval dat er zeg maar om de halve minuut een boeing opstijgt bij schiphol? En dat de hele dag lang.. Zie je het al voor je dat deze mannen en jongens in groepjes gaan rondhangen overal, bij winkels, bij sportvelden, bij zwembaden.. die zijn niet onder de indruk van autoriteiten die ze niet de kop afhakken. En mochten er daar gezinnen uitkomen, gaan die ook gewoon naar dezelfde openbare school als van je dochtertje die gelooft in elfjes en de kerstman. Hoezo VLUCHTELINGEN? Hmm.. die mensen worden geimporteerd en gaan niet meer weg.

de grote Anti | 18-12-15 | 10:24

Zolang we blijven inzetten op de kenniseconomie komt het vast allemaal helemaal goed, toch ??

Texacoballletje | 18-12-15 | 10:24

Direct gevolg => meer dan 1 miljoen werkelozen !! Het CBS zal ze er buiten proberen te houden via een slinkse truc maar mee eten uit de pot van de sociale voorzieningen zullen ze gaan doen. Succes Rutte, je zal het nodig hebben.

doskabouter | 18-12-15 | 10:23

@Feynman | 18-12-15 | 10:13
Klinkt als, tijd voor hooivorken. Pek en veren voor onze politici!
Kijken of Rutte nog steeds blijft lachen als de tijd voor de afrekening is gekomen

Tostiman | 18-12-15 | 10:23

Wir schaffen es..... nicht mehr!

Schaamharing | 18-12-15 | 10:23

De vinger is uit de dijk, deze ramingen zullen snel bijgesteld moeten worden. Ben benieuwd hoe dat allemaal betaald gaat worden en hoe die mensen tevreden gehouden.
Het is nu al duidelijk dat ze allemaal ongeduldig zijn om optimaal te kunnen profiteren van onze voorzieningen.
Het is ook duidelijk dat de Nederlander steeds mondiger wordt en het allemaal niet meer vertrouwd na opgedane ervaring de laatste 40 jaar.
Ik probeer optimistisch te blijven maar merk dat er steeds meer dwang bij komt kijken om zaken geregeld te krijgen aangaande "de vluchteling "

enra | 18-12-15 | 10:23

.... het aantal vertrekkers zak ook fors toenemen .........,
bizar natuurlijk! Wilders zal wel nog eens gewoon de meerderheid van de stemmen krijgen....

Tee Of Cup | 18-12-15 | 10:23

.... het aantal vertrekkers zak ook fors toenemen .........,
bizar natuurlijk! Wilders zal wel nog eens gewoon de meerderheid van de stemmen krijgen....

Tee Of Cup | 18-12-15 | 10:23

Peterrrr de Vries keek om en zag dat het goed was...

DasNouJammer | 18-12-15 | 10:22

Project-X Europa loopt lekker hè?
* bonkt met voorhoofd op bureau

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 10:22

Denk dat ik maar een handeltje in zeecontainers ga beginnen, kan nog wel eens zeer lucratief worden.

normanius | 18-12-15 | 10:21

Je moet toch wel een terminale vorm van weg met ons hebben wil je dit nog allemaal goed vinden.

Nilfisk | 18-12-15 | 10:21

-weggejorist-

Professor Pollewop | 18-12-15 | 10:21

Die 250.000 is natuurlijk een vette leugen, dat zijn er binnen de kortste keren 1,5 miljoen. Waarvan het gros nooit zal gaan werken en aan het staatsinfuus zal gaan hangen: gratis huizen met inboedel, gratis gezondheidszorg, gratis bijstand, enz. enz.
36.000 euro p.p. per jaar. Rekent u even mee? En wie gaat dat betalen? De tot op het bot financieel uitgeknepen autochtoon. Wanneer wordt deze regering voor een tribunaal gesleurd wegens het *opzettelijk kapot maken* van ons mooie land dat in honderden jaren is opgebouwd?

Lupuslupus | 18-12-15 | 10:21

-weggejorist-

Patrolman | 18-12-15 | 10:21

Ellen Hoogakker politicoloog nu op rtlz: Homofobe asielzoekers niet terugsturen. Asielzoekers die de Nederlandse normen en waarden niet accepteren kun je niet terugsturen. noemt dit kroegpraat. Enz, kots.. kots.. Totaal mesjogge deze politicologe!!

Dr. Frambozenjam | 18-12-15 | 10:20

@Cuyahoga | 18-12-15 | 10:13
Spreek jij al arabisch, want dat zal in 2020 de voertaal zijn.

Eigenaar_IJsland | 18-12-15 | 10:19

Hoeveel kost dat aan uitkeringen, subsidies en overige (in)directe kosten. Kan iemand een schatting maken? Ben benieuwd...

Pimol | 18-12-15 | 10:19

Dit is vrees ik nog veel rampzaliger dan de meesten nu kunnen of willen voorstellen.

Ramsesz | 18-12-15 | 10:18

Bekende fragmenten, betere muziek. De tranen springen je in de ogen.

LiefKleinHorzeltje | 18-12-15 | 10:18

Anarchie aanstaande. Bescherm uzelf & gezin.

deepblue | 18-12-15 | 10:18

De val van het West-Romeinse rijk 2.0

atheïstisch stemvee | 18-12-15 | 10:18

Allemaal stemvee voor Didi!

yamahaha | 18-12-15 | 10:17

Na dit kwalitatief uitermate teleurstellende kabinet komt er een electorale aardverschuiving. Ze weten het, daarom houden ze de corrupte Haagse kliek in stand.

Dizzydent | 18-12-15 | 10:17

Vooral dat einde, houdt er rekening mee de originele Europese bevolking weleens afgeserveerd kan worden in de toekomst, dat het een rotschop na wordt gegeven. Kijk naar alle leugens die al verteld worden over onze geschiedenis, en de verheerlijking van de geschiedenis van andere culturen. Dit alles versterkt doordat de linkse medemens dit alles ook nog eens beaamd maakt dat je in een situatie kunt komen dat de leugens zo groot kunnen worden dat actie geoorloofd zal zijn, over een ander volk zijn ook veel leugens verteld en die hebben dit ook geweten.

Sergeant_Peper | 18-12-15 | 10:17

Nou moe, zomaar een koekoeksjong in mijn nest !

Acidbrain | 18-12-15 | 10:17

Ze zijn vandaag met de Europese top toch aan het vergaderen om de stroom tot nul te reduceren volgens Rutte? Hoe kan het dan dat er volgend jaar op 70.000 asielmigranten wordt gerekend?
Het draagvlak voor de opvang gaat zich rechtevenredig verminderen met de instroom van deze mensen.
De NPO kan doen wat ze wil, het zal ze niet helpen. Het internet is vele malen meer toegankelijk dan de politiek-correcte NPO-programmering. Daar gaat het fout voor het creëren voor draagvlak.
De mensen komen de waarheid echt wel te weten.

rooie vogel | 18-12-15 | 10:17

Wtf?! Ff gegoogled, nu al 1.3 miljoen werklozen in Nederland??? En daar komt nog eens eventjes een kwart miljoen bij? 2016 word een gezellig jaar. :S

Wasbakplasser | 18-12-15 | 10:17

meneer Q | 18-12-15 | 10:05
Valt nog mee dat er nu nog geen GL-muts of D66-dodo is geweest die een voorstel over rijbewijzen omzetten/uitdelen heeft ingediend.
Waarschijnlijk omdat ze nog bezig zijn om dat met hun NIMBY-filosofie te combineren, en dat is nog lastig.

Cuyahoga | 18-12-15 | 10:16

Nou, ik zou die 250.000 willen nuanceren. Bij de volgende 50.000 hebben we een revolutie aan 't handje.
.
Als de koek op is, is de koek op hoor. Kun je druk iets anders blijven roepen.

Parel van het Zuiden | 18-12-15 | 10:16

Hoe meer hoe beter. Sommige Nederlanders lijden aan een ernstige ziekte van moreel plichtsbesef. Laat het systeem maar ontploffen en ouderen en zwakkeren onder ons doodgaan door tekortkomingen. Alleen dan halen we de waanideeën uit de linkse kerk idioten en kunnen we het land heropbouwen. Als we elk jaar precies het maximum toelaatbare binnenlaten, dan veranderd er nooit iets en blijven we allemaal slaaf voor de asielzoekers.

heldheino | 18-12-15 | 10:16

'Migratie is sinds 2015 belangrijker voor de bevolkingsgroei dan natuurlijke aanwas' www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...
En als je bedenkt dat die natuurlijke aanwas zelf ook al deels uit 1e of 2e generatie niet westerse allochtonen komt is binnen de jongste leeftijdscohorten de Nederlander dus nu ook landelijk al in de minderheid.

seven | 18-12-15 | 10:15

En opnieuw kunnen we vaststellen dat de totale ontwrichting en vernietiging van Europa in Duitsland is begonnen. Luister goed naar de mooie muziek, want van Mozart, Bach en Beethoven zal niet meer mogen.

krelus | 18-12-15 | 10:15

De uitstroom van Nederlanders zal steeds sneller toenemen, dus in die zin komt er ook meer plek beschikbaar voor minder succesvolle mensen van buiten Nederland.

GroteZaagdildo | 18-12-15 | 10:15

Er is nu eenmaal veel tuig en uitschot.

van Oeffelen | 18-12-15 | 10:15

Zijn we helemaal gestoord geworden?
De politiek breekt de democratie compleet af. Het Verzet zal exceptioneel toenemen in 2016! Alvast de beste wensen!

rectormagnificus | 18-12-15 | 10:14

Onze regering is redeloos, het volk radeloos en het land reddeloos.

Joris Beltsin | 18-12-15 | 10:14

-weggejorist-

Patrolman | 18-12-15 | 10:14

Ja haha dat komt helemaal goed, het nettosaldo is "maar" 88K mensen want er gaan naar verwachting 147K Nederlanders emigreren. Ik vrees alleen dat er een verschil zit in kwaliteit tussen de immi's en de emi's. En dat we daar de komende tijd heel veel "plezier" van gaan hebben met onze kenniseconomie waarbij de kennis zichzelf exporteert en er goedkope ongeschoolde arbeid geïmporteerd word waar we dus helemaal geen vraag naar hebben. Beleidsmatig snap ik er geen zak meer van.

Dutchbeaurouge | 18-12-15 | 10:14

Gisteravond bij Pauw zaten er mensen die dit soort getallen geweldig vinden!

Captain_greenbeard | 18-12-15 | 10:13

En weet je wat ook zo leuk is?
De tweede kamervoorzitter van 2020 zit er ook bij.
Niet dat die dan al Nederlands spreekt, maar dat is tegen die tijd meer een pré dan een handicap.

Cuyahoga | 18-12-15 | 10:13

CBS verwacht slechts 70.000 asielzoekers. Een kleine stijging ten opzichte van het jaar ervoor. Bijzonder vreemd aangezien de oorlog daar escaleert, er tientallen miljoenen vluchtelingen beschikbaar zijn én de vluchtelingenstroom de afgelopen vier jaar ieder jaar is verdrievoudigd.

Daarboven komen nog effecten dat de opvang in Duitsland & Zweden vanwege beleidswijzigingen en overbelasting sneller in kwaliteit achteruitgaat dan in Nederland. Wat dus óók nog een stroom van asielzoekers uit die twee landen op gaat leveren.

Asielopvang en andere zorgvoorzieningen is een run to the bottom. Het land wat de meest humane opvang bied krijgt geheel automatisch genoeg gelukzoekers om het systeem te laten imploderen. Europese eenwording geeft niet alleen maar mooie effecten.

We kunnen dus alleen kiezen hoe het misgaat.

Feynman | 18-12-15 | 10:13

Gelukkig waren er al geen problemen met integratie, met radicalisering, met achterstanden bij 2e 3e en zelfs 4e generaties. Nee, we hebben alles prima op orde hier dus laat maar komen. De eigen identiteit van Nederland wijkt op den duur ook heus wel. Is in de meeste wijken van de grote steden ook prima gelukt.

baronbreekijzer | 18-12-15 | 10:13

Neem alstublieft die schitterende cultuur mee die jullie eigen land verneukt heeft en waarvoor je zogenaamd gevlucht bent. Natuurlijk bij de eerste mogelijkheid lekker op vakantie gaan in datzelde land.

Repetitive Beats | 18-12-15 | 10:12

Wat heb ik toch een mooie navel zeg, wauw. Daar kan ik wel de hele dag naar kijken.

-=PyP=- | 18-12-15 | 10:12

Ik ben echt rap aan het radicaliseren, nog even en ik praat geweld goed.

Willem Hollander | 18-12-15 | 10:11

Holy fuck, it geat oan.

a small step for men | 18-12-15 | 10:11

Hoeveel werklozen hebben we nu en hoeveel komen er bij in 2016?

Wasbakplasser | 18-12-15 | 10:11

2 van de 3 profijtzoekers uit de lichting jaren 95/99 zitten in een uitkeringsregeling ... al 15 jaar!
Je bent welkom!!

daytripper | 18-12-15 | 10:10

Meet the force.... en bedankt Merkel en co!

Fatwabuster | 18-12-15 | 10:09

100% burgeroorlog garantie.

Pornoboer-bs | 18-12-15 | 10:09

Jup en in Duitsland een miljoen.
Heeft iemand nog wat gehoord van die briefjes in Zweden?
Hebben de mensen hun hoofden nog of gewoon de relitax betaald?
*hoofd tegen de muur bonkt zolang het nog op zijn schouders zit*

Willem Hollander | 18-12-15 | 10:09

Links, politiek correct Nederland zal dit niet willen zien, maar dat hebben ze wel vaker als de realiteit hen niet aanstaat.

wooky | 18-12-15 | 10:08

Als dit jaar 181.000 gezinsleden overkwamen, dan gaan het er volgend jaar wel meer worden dan een kwart miljoen.

Robin Hood | 18-12-15 | 10:07

Geld genoeg, banen genoeg, woonruimte genoeg, tolerantie genoeg.

Madame Poitiers | 18-12-15 | 10:07

maak daar maar 500.000 van, met dank aan onze landveraders

rechtsdwalendeautist | 18-12-15 | 10:06

ZOu de NPO aan drie netten genoeg hebben om de zorg bij het volk weg te nemen?
Misschien nog een extra internetkanaal van een paar miljoen opzetten.
Voor de zekerheid.

Cuyahoga | 18-12-15 | 10:06

Welkom, welkom, welkom.
Deze miljoenen vluchtelingen/gelukszoekers moeten straks toch ook allemaal autoootje kunnen rijden.
Ik stel voor het Veluwe-bos te kappen en te egaliseren voor extra woonruimte, wegen en parkeerplaatsen.
Het geld dat daarvoor nodig is halen we weg bij de gepensioneerden.
Moet kunnen.

meneer Q | 18-12-15 | 10:05

Gezellig!

yamahaha | 18-12-15 | 10:04

Ben even mijn kop in het zand steken en heel hard la la la roepen.

Lewis | 18-12-15 | 10:03

"Jij bent weeeeelkoooom" zingen doet...

beschuitfluiter | 18-12-15 | 10:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken