Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moslim Tarek Fatah doet epische rant op Facebook

loltarekkk.jpgMoslims stonden niet vooraan bij het introspectie-kraampje. En toen ze er dan toch eindelijk aankwamen, was alle introspectie weg, want Tarek Fatah had het allemaal opgegeten. Het is een van die zeldzame helden uit de islamitische wereld. Het soort dat, al waren het er wat meer, die gehele cultuur uit hun terminale implosie zou kunnen redden. Enfin, volg die gozer even (FB, Twitter). Is goed voor de bloeddruk op sombere dagen.

Reaguursels

Inloggen

Lupuslupus | 15-12-15 | 23:41

Ik ben geen Islam expert maar ik heb me door een kennis die moslim is laten vertellen dat iedere moslim sowieso naar de hemel gaat. Alleen worden ze eerst gepijnigd op basis van hoe zondig ze geleefd hebben voordat ze naar binnen mogen gaan.

bifferman | 16-12-15 | 18:31

Tell 'm Tarek!
And be safe.

hotmint | 16-12-15 | 13:04

@ Mark_D_NL | 15-12-15 | 22:07

U moet geen fijn leven hebben .
Elke dag met natte broektrillend onder de trap bang zijn de

De gezellige Syrier | 16-12-15 | 12:08

Inderdaad, wat hij zegt, deze islamgekken zijn the assholes of the world. En we zijn het zat, c'est ça.

lekker wijf | 16-12-15 | 12:05

mallekater | 16-12-15 | 08:52
Er zullen er steeds meer zijn die dit soort gevaar opzoeken. En met steeds meer succes. Het woord is gerichter en vernietigender dan de Kalashnikov.

Schoorsteenveger | 16-12-15 | 09:07

Wat. Een. Held.

Captain Pervert | 16-12-15 | 09:04

"Ëen ander moslim geluid", een man naar mijn hart.Waren er daar maar meer van.
Maar hij leeft wel gevaarlijk, er zijn - zeggen boze tongen - moslims die dat soort argumenten nogal afkeuren en met de dood willen bestraffen.

mallekater | 16-12-15 | 08:52

@Muxje | 15-12-15 | 22:14
De goeie hangen we wel apart.

Piet Karbiet | 16-12-15 | 08:47

Meer, meer, meer

Dr.Tatta.Macamba | 16-12-15 | 08:42

Tarek heeft een lekkere hand van schrijven. Mooie woorden creëert hij ook. "Cloth condom" beschrijft precies waar het kledingstuk voor ingezet wordt, en heeft dan toch meer allure dan "kopvod" slechts een scheldwoord is.

Schoorsteenveger | 16-12-15 | 08:38

"wij bloeddorstige idioten"
Het staat er echt.
Nu de vraag (niet echt) hoe de bloeddorstige idioten zullen reageren.

hallevvezool | 16-12-15 | 08:30

Deze man zal door de moslimgemeenschap wel weer weggezet worden als "nep-moslim". Zolang moslims blijven ontkennen dat de salafistische interpretatie ook een deel van islam is, en de koran blijven zien als het letterlijke woord van god, zal er nooit een islam zijn die past in deze wereld.
Laatst een stuk gelezen over hoe islam vrede zou moeten zijn, maar in de laatste paar zinnen kwam het er op neer dat militaire islam/oorlog binnen islam alleen kon als laatste middel tegen bedreiging van islam en hun profeet. Daar ga je dus al, want bij vele moslims is alles wat ook maar een beetje afwijkt van islam een bedreiging en is jihad dus gerechtvaardigd.
Daarbij riep Mohammed maar wat, als het maar in zijn straatje paste om politiek macht te krijgen. Vandaar alle tegenstrijdigheden in de koran, hadith en soenna's.
Als moslims een keer open zouden staan voor discussie, kon het nog wel ooit eens opgelost worden. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

Cultuur.Barbaar | 16-12-15 | 08:15

Deze meneer heeft het lichtknopje wél gevonden.

Muggenmepper | 16-12-15 | 08:11

"Muslims are the assholes of the world". Nee, ik zie niet dat die arrogante klootzakken in saudi het hier mee eens worden. Sponsoren van verdeeldheid is immers veel belangrijker.

Anjin Mohammed | 16-12-15 | 08:05

> Wakker worden mensen.. Dit is pure taqiyya. Oftewel je mag als
> moslim de ongelovige kk.varkens en kk.hoeren belazeren als het
> je goed uitlkomt om de verovering van het westen te bevorderen.
> telelezer | 15-12-15 | 22:20

Wat een ongeletterde nonsens. Taqiya is bedoeld om te misleiden. Deze man helpt juist om de ogen te openen en roept zelfs op om het tij te keren. Eerst even nadenken voordat je dit soort bs roept.

thomas.hobbes | 16-12-15 | 08:02

Deze man gaat gehaat worden door linksch!

zeefert | 16-12-15 | 07:43

Oh, gelukkig; kan ik stoppen met bezorgd te zijn?
Of is staren naar een witte raaf die haaks staat op concepten die individualisme en gelijkheid willen uitroeien, entertainment dat niet te lang moet duren?
Mindcandy, niets meer.

Zoltan | 16-12-15 | 07:37

@eurotokkie Goed gezien dat deze man geen taqia doet want hij is al een infidel. Een van het ergste soort, een afvallige. Dus MarkD, Google eens vaker.

ristretto | 16-12-15 | 07:15

jammer alleen dat hij nog steeds praat over infidels (as if that matters), had er dan aanhalingstekens om gezet. Verder wacht ik nog even af of hij zichzelf misschien opblaast.

bergsbeklimmer | 16-12-15 | 05:35

-weggejorist-

mysteryposter | 16-12-15 | 04:12

-weggejorist-

mysteryposter | 16-12-15 | 04:11

@ necrosis | 16-12-15 | 02:54

Dat meer verzwakken van EU en Rusland en China is een dollar redt dingetje.

mysteryposter | 16-12-15 | 03:14

@necrosis | 16-12-15 | 02:25
Probeert de Nederlandse staat tegenwoordig ook. Nou ja qua drank, drugs en tabak. Met mijn 16 zat ik een hashje te roken in een shop. Drank? Ha! Tabak, Ha! Alhoewel drugs voor mij het natuurlijke was. Ja één keer. Achterlijke kutpil. Stomme troep. Dat laatste horen wij niet te dogen. Religie ben ik het mee eens. Heb een hel beleefd op een christelijke basisschool. Stond meer op de gang en starftaken dan les te volgen. Wat en verademing toen ik naar een openbare basisschool ging. Rotzooi is al 18 minimaal. Tegenwoordig strenger dan toen. Religie bljft een zorgenkindje. Ik mocht ontsnappen als klein kind. Beetje luxe. Moeilijk te handhaven. Denk dat wij het daar over eens zijn.

Vageling | 16-12-15 | 03:00

@ necrosis | 16-12-15 | 02:54

Dezelfde politiek (open grenzen vanuit het zuiden) speelt in Amerika, met het verschil dat Europa nog meer verzwakt moet worden.

mysteryposter | 16-12-15 | 02:57

@mysteryposter | 16-12-15 | 02:48
Wat heb aan een filmpje over Trump, ik woon in Nederland.

necrosis | 16-12-15 | 02:54

@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:42
Ik mocht er niet de spot mee drijven van @mysteryposter 02:15
Maar ach, dit is GeenStijl!

necrosis | 16-12-15 | 02:49

@necrosis | 16-12-15 | 02:11
LOL

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:42

@necrosis | 16-12-15 | 02:39
Ach, je komt een eind :)

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:40

@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:27
Ik geef toe dat handhaving wat lastig is.....

necrosis | 16-12-15 | 02:39

@Vageling | 16-12-15 | 02:17
Vloer veel gebruikt in voedselbanken.

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:33

@necrosis | 16-12-15 | 02:25
Eens. Wel opmerkelijk dat je nu niets schrijft over de mogelijke ontduiking. Waar blijft: dat kan niet want dan doen ze dat gewoon in de keuken?

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:27

@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:17
Persoonlijk vind ik dat kinderen onder 18 helemaal niet blootgesteld zouden mogen worden aan religie.
Als ze 18 zijn, mogen ze die keus zelf maken.
Net als met drank, drugs en tabak.

necrosis | 16-12-15 | 02:25

@ necrosis | 16-12-15 | 02:19

Ik ben geïnteresseerd in informeren en niet confronteren. En mak grappen zoveel je wilt, ondertussen haak ik in af en toe om te informeren.

mysteryposter | 16-12-15 | 02:22

@mysteryposter | 16-12-15 | 02:15
Neen, ik maakte een bescheiden grapje na jouw typo.
Of mag er niet meer gelachen worden?

necrosis | 16-12-15 | 02:19

@Vageling | 16-12-15 | 02:11
Medici zouden de rammedan zeker moeten ontraden, net als neef-nicht-huwelijken.
* islam is slecht voor je gezondheid *
Staat die tekst al op moskeeën?

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:17

@mysteryposter | 16-12-15 | 02:07
Definieer 'voedselparket'. Was toch echt meer om zogenaamd de dakloze en hongerige mee te sympathiseren. Dus overdag neppen en na zonsondergang zichzelf volstoppen. Hoezo schijnheilig? Maar hey! Allah gezzege hebben! Snappen doen zij niet.

Vageling | 16-12-15 | 02:17

Voedselparketten?
Krijgen ze dan plakplintjes als toetje?
necrosis | 16-12-15 | 02:11

Ga je nou het selectief afwijzen van voedsel na een natuurramp op basis van een geloof bagatelliseren?

mysteryposter | 16-12-15 | 02:15

@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:58
Gaan wij slaan? Dan ga ik terug slaan. LoL! Heeft een maffe naam en slaat nergens op. Even niet eten, blowen en drinken overdag (dacht dat die laatste toch niet mogen?) om vervolgens een jurkje aan te trekken. Even op het matje met het kontje omhoog en alles is bon ton? Vind het geeneens zo'n gek idee medisch gezien trouwens.

Vageling | 16-12-15 | 02:11

@mysteryposter | 16-12-15 | 02:07
Voedselparketten?
Krijgen ze dan plakplintjes als toetje?

necrosis | 16-12-15 | 02:11

@necrosis | 16-12-15 | 02:02
Tuurlijk gaat dat lukken. Maar je moet het wel willen!

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 02:07

En natuurlijk ook de rammedan verbieden, nu we toch bezig zijn :)
Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:58

DE eenzijdige liefdadigheid die aan het feest is gekoppeld is volgens de geschriften liefdadigheid waar alleen moslims mee geholpen mogen worden, er zijn voorbeelden met voedselparketten die alleen aan moslims werden gegeven na natuurrampen.

mysteryposter | 16-12-15 | 02:07

@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:54
Zoals ik eerder schreef:
De praktische uitvoering is nogal lastig.
Neem 'verbod op halal slachten', dat wordt dan gewoon ouderwetsch thuis onder de douche gedaan of op het balkon van de flat.
Besnijden is niet alleen een islamitisch, maar ook joods gebruik.
En bij sommige mannen die last heeft van een (te) nauwe voorhuid, Phimosis genaamd.
En de naam Mohammed verbieden..... dat gaat je niet lukken.

necrosis | 16-12-15 | 02:02

@Jan Dribbel | 16-12-15 | 01:37
Ook voor jou. McCain gehoord? Man die dino (wij hadden opa Opstelten) vertled even hoe hij schijt aan soevereiniteit heeft. Oftewel ik schijt in jou tuin en jij zegt niks. Doe het nog een keer. Hey! Het is normaal! Jij bent een mietje die het laat gebeuren. Vandaar de haat op de grote Russische beer! Schijt eens in hun tuin! Oef!

www.youtube.com/watch?v=mscMShD_la8

Vageling | 16-12-15 | 02:00

En natuurlijk ook de rammedan verbieden, nu we toch bezig zijn :)

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:58

@@necrosis | 16-12-15 | 01:51
Dat laatste zag je niet aankomen, hè?
* sterkte met server *

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:57

@necrosis | 16-12-15 | 01:51
Helemaal niet lastig. Gewoon islamitische fratsen verbieden:
- verbod op halal slachten
- verbod op besnijden
- verbod op islamitisch onderwijs
- verbod op moskeeën
- verbod op neef-nicht-huwelijken
- verbod op islamitische verenigingen
- verbod op de naam Mohammed

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:54

Heeft Tarek inmiddels al persoonlijke beveiliging? Gaat hij wel nodig hebben. De salifisten/whahabisten nemen hem dit niet in dank af. Een afvallige in hun ogen omdat hij de waarheid spreekt. Heeft onze zogenaamde 'bondgenoot' Saudi Arabië of Qatar al om uitlevering verzocht? Straalt zo slecht af op die barbaren. Wel koppie eraf! Haram! Door zo'n man in een wit jurkje met een kromzwaard. Damn, zit vooruitgang in bij die mossels. Nu ook die salifisten naar hun mand trappen en het lijkt ergens op. Moslims worden net zo goed misbruikt als wij in Europa nu. Alles voor de neocons. Nog steeds heb ik meer nodig van de moslims want de Koran is duidelijk. Dood aan mij.

Vageling | 16-12-15 | 01:54

Poging 3 (na twee keer internal server error):
@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:45
Op papier kan je het verbieden, de praktische uitvoering is wat lastiger.
Maar Nederland zonder islam zou natuurlijk fantastisch zijn.

necrosis | 16-12-15 | 01:51

@telelezer | 15-12-15 | 22:20
Nergens de dialoog zoeken ,alles in twijfel trekken en de hervormers laten stikken.
je kijkt uit naar armageddon of niet?

miko | 16-12-15 | 01:50

@ necrosis | 16-12-15 | 01:42

Een basisregel (met serieuze gevolgen) dat religie of een religieuze nooit vs andere religie of niet religie volgenden mag zijn zou een mooi begin zijn.

mysteryposter | 16-12-15 | 01:47

@necrosis | 16-12-15 | 01:42
Jawel hoor. De islam kan verboden worden. Kwestie van willen.

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:45

@Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:37
Je KUNT islam niet verbieden wegens de vrijheid van geloof.
Je kunt echter wel paal en perk stellen aan religie in het algemeen.
Maar daar is wilskracht voor nodig.
En zolang Rutte niet opgehoepeld is.....

necrosis | 16-12-15 | 01:42

grappig ook de betaalde betogen en binnen moslim tereur kant kiezen en partijen als Iran als ergste zien.

mysteryposter | 16-12-15 | 01:37

Het is een oorlogszuchtig volkje, die Republikeinen.
Oorlog als antwoord op alle problemen.

Jan Dribbel | 16-12-15 | 01:37

@GKH90 | 16-12-15 | 01:12
Wat een dom gelul. We moeten die hele islam verbieden, goeddoemme.

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 01:37

grappig hoe al die politici plotseling de retoriek van Trump probeert aan te nemen, sommige slaan ook door in dit proces.

mysteryposter | 16-12-15 | 01:34

@godverdegodverdomme | 15-12-15 | 23:23
Heb jij ook nog andere dingen dan 'ik stem PVV' op je repertoire staan, ui?

necrosis | 16-12-15 | 01:29

@GKH90 | 16-12-15 | 01:12
Ik zit niet te wachten op 'mainstream' islam, ik zit helemaal niet te wachten op welke vorm van islam dan ook!

necrosis | 16-12-15 | 01:27

Mensen als Tarek Fatah zijn verschrikkelijk hard nodig om de ideologische strijd te winnen. Islam zal niet verdwijnen, dus de enige manier om een acceptabele 'mainstream' Islam voor elkaar te krijgen is door
mensen als Tarek Fatah en Maajid Nawaz een podium te blijven geven. De verandering moet van binnen komen, anders zullen ze blijven roepen dat de ongelovigen hun geloof aanvallen.

GKH90 | 16-12-15 | 01:12

@donjon | 15-12-15 | 23:09

Respect voor deze vrouw!

Balaverde | 16-12-15 | 00:59

@Mark_D_NL | 15-12-15 | 23:15

Ik hoop het ten harte!!!

Balaverde | 16-12-15 | 00:58

Tarek Fatah klinkt als een oprecht goede peer
jammer van de delorabele staat van de rest van de fruitmand

Tobi | 16-12-15 | 00:57

vage opbouw van het debat, ruim de helft van de kandidaten in de race kunnen nog niet praten en antwoorden op vragen

mysteryposter | 16-12-15 | 00:52

@ ikdenkwat | 15-12-15 | 22:59
De volgende keer graag een tegeltje tikken voordat je twee flessen wijn achter de kiezen hebt. Jezus man, wat een onsamenhangend verhaal.

Ceristimo | 16-12-15 | 00:38

Rectificatie

Geachte redactie
Wilt u in mijn reaguursels van de laatste 10 jaar overal waar "de moslims" staat , dit vervangen door "de moslims - Tarek Fatah"

bijvoorbaat dank
Hoogachtend E.S.Z

enorme sukkelzak | 16-12-15 | 00:34

nu t debat op CNN

Tyromancer | 16-12-15 | 00:31

nog 3 minuutjes. Het debat gaat over buitenlands beleid, dus wel belangrijk denk ik.

mysteryposter | 16-12-15 | 00:29

Stap er toch uit, Tarek Fateh. Verlaat die waanzin die islam heet. Je hebt nu de kans. Word ex-moslim. Bevrijd je van het het juk van Mohammed.

Lewis Lewinsky | 16-12-15 | 00:24

"white bleeding heart liberal's guilt-ridden warped feminist"
Love that.

Allemaal | 16-12-15 | 00:02

Mister Tarek, nice conclusion. Unfortunately, this is the consequence of your primitive and poison ideology. It infects moderates for over 1400 years.

demdem | 15-12-15 | 23:59

Dat 'ie man nog leeft...

Boer in 020 | 15-12-15 | 23:55

Rene van der Gijp is drie liter vocht kwijt bij Pauw. Haalt net zijn vinger uit de bips van Peter R de Vries. Wat een vertoning. Alles voor geld.

Normpje | 15-12-15 | 23:55

Rene van der Gijp is drie liter vocht kwijt bij Pauw. Haalt net zijn vinger uit de bips van Peter R de Vries. Wat een vertoning. Alles voor geld.

Normpje | 15-12-15 | 23:55

Tarek F. doet een goede stap vooruit. Helaas is daar ook nog übertürk R. Erdogan die tien stappen terug zet en met de timmerfransen in zijn rug en passant WO3 uitlokt. Moslims zijn mensen en de meeste lui zijn OK. Helaas bepalen de klootzakken (= psychopaten) geschiedenis. Dat Allah Recep spoedig een hartverzakking mag doen toekomen (en ook al die saoedische kudtprinsjes en verhofstadjes en Hillary ook)! Amen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 15-12-15 | 23:55

Zouden de huidige politici in NL en Brussels weleens gelezen hebben in de werken van socioloog Norbert Elias over het civilisatieproces in Europa ?

Ze zouden dan begrepen hebben dat een deel van de migranten zich ongeveer nog bevinden in de 16e eeuw, ze lopen een eeuw of 5 achter. Denk aan kattenverbrandingen, onthoofdingen en openbare folteringen.......

De migranteninstroom past volledig binnen het Eu-trotskisme (socialisme en internationalisme). Ook het democratische gehalte vertoont dezelfde defecten die bij de radendemocrtatie hoorde waarbij (kritische) groepen werden uitgesloten van de demo.

De permanente-Eu-revolutie wil de sterke christenlijke en katholieke waardenfundaties afbreken in Europa, hier helpt wat islaminstroom goed bij is de gedachte.

Ook de pro-eu-trollen op de fora vallen die waarden aan en bagataliseren de gevaren van de instroom.

Ik denk dat de laatste kans idd de burgerprotesten zijn, bescherm uw dochter en zonen voor verloren toekomst..... die gunnen we niet een teruggang naar de 16e eeuw.

Tee Of Cup | 15-12-15 | 23:46

@ notamused | 15-12-15 | 23:37

Het is voor ons heel moeilijk te begrijpen maar islam indoctrinatie leert dualisme. Twee tegenstrijdige waarden en normen worden beide als moraal goed gezien, zolang het een moslim betreft.

mysteryposter | 15-12-15 | 23:46

@telelezer | 15-12-15 | 22:20
Walgelijk stokpaardje, die taqiyya. Het laatste retorische instrument om zelfs de goedwillende moslims te kunnen haten. Je bent goed op weg.

Suubi Musajja | 15-12-15 | 23:45

@godverdegodverdomme | 15-12-15 | 23:23
Jij snapt de PVV niet. De PVV is geen "leer". Die tijd is voorbij. Die rare zaken zoals een ideologie die je bij de pvda of groen links nog ziet. Hebben niets meer met de realiteit te maken. Het gaat om een pragmatische aanpak van de belangrijkste punten met een realistische lange toekomst visie gebaseerd op data niet op wensdenken. Fuck alle ideologie, dat is echt verschrikkelijk ouderwets en heeft veel ellende opgeleverd. Dus de one issue focus van de PVV is pragmatisch en beantwoord aan de emoties en wensen van een groot deel van Nederland. Er moet eigenlijk ook een politicus zijn die net zo hard vecht als Geert voor betere ouderenzorg. Of iemand die net als Geert dag in dag uit vecht voor beter onderwijs.

Mark_D_NL | 15-12-15 | 23:42

Deze man adviseer ik zijn 'geloof' in elk geval tijdelijk bedoeld af te zweren, want Allah hoort hem ook wel zonder dat enge keurslijf. Als het islamitische tij ooit zal keren kan hij altijd de draad weer oppakken echter vrees ik dat zijn tijd van leven verre van toereikend zal zijn.

Nelis SplitBloes | 15-12-15 | 23:41

@Lewis | 15-12-15 | 23:18
Het allergrootste verschil is dat een christen de hemel nooit kan "verdienen". Die is verdiend door Christus op Golgotha en een gelovige kan en mag *daardoor* zeker van zijn redding zijn.
.
Terwijl een moslim zijn hele leven lang alle voorschriften moet volgen en dan aan het eind van zijn leven nog steeds niet weet of het wel genoeg is geweest. Er is volgens de islam maar één zekerheid om meteen naar de "hemel" te gaan en dat is door "martelaar" te worden en daarbij zoveel mogelijk slachtoffers te maken. De islam is gebaseerd op pure angst.

Lupuslupus | 15-12-15 | 23:41

@mysteryposter | 15-12-15 | 23:31
Oei, bijna vergeten. Dankjewel!

Prof. D.A.H. Vintik | 15-12-15 | 23:38

mysteryposter | 15-12-15 | 23:25 Het is ongelooflijk. En zo houden ze mekaar allemaal in het gelid en strak in de waan, om van daaruit de gekte op te dringen aan de ongelovigen – wij dus. Het lijkt precies op een destructieve sekte, alleen is deze niet bedacht door een lepe sciencefictionschrijver (scientologie), maar door waarschijnlijk ene Malik, die iets zocht als een soort gereedschap voor het onderwerpen en exploiteren van veroverde volken.

notamused | 15-12-15 | 23:37

H-u-l-d-e.

De Vrijlansier | 15-12-15 | 23:37

Half uurtje, dan begint de 5e en laatse GOP republikeins debat. Live stream linkje hier.

www.youtube.com/watch?v=OJFIW7EgAHQ

*popcorn en cola pakken gaat*

mysteryposter | 15-12-15 | 23:31

@Tyromancer | 15-12-15 | 22:09
Dat doet hij niet

Suubi Musajja | 15-12-15 | 23:29

@ notamused | 15-12-15 | 23:20

Er gaat ook vaak geld naar de familie van een martelaar, o.a. uit "goede doelen" organisaties. Omgekeerd is er vaak ook geen weg terug nadat iemand voor het martelaarschap heeft gekozen omdat familie dan wat aangedaan wordt.

mysteryposter | 15-12-15 | 23:25

-weggejorist-

godverdegodverdomme | 15-12-15 | 23:23

mysteryposter | 15-12-15 | 22:31 Er zit een interessant zinnetje in wat Ayaan zegt: “… investing in martyrdom.” Investeren in martelaarschap. Mensen in de westerse wereld, zelfs gelovige mensen, zullen hier nauwelijks iets van snappen. Dat je met een zelfmoordaanslag en het doden van zoveel mogelijk ongelovigen INVESTEERT in je hiernamaals. Ook het daaropvolgende is dan interessant. Dat mensen die er weet van hebben, familie, vrienden, dat je je voorbereidt op een zelfmoordaanslag, dat die je dan niet verraden aan bijvoorbeeld de politie. Want ook deze mensen zijn aan het INVESTEREN in hun hiernamaals. Je vraagt je af welke moslim dan nog te vertrouwen is. Hoewel ik wel denk dat Tarek hierboven oprecht meent wat-ie zegt. Dat de islam bezig is heel de mensheid duidelijk te maken dat het een zeer gevaarlijke gekte is. En dat de politieke correctheid een niet minder gevaarlijke gekte is. www.youtube.com/watch?v=SD1T2H0-Lk8

notamused | 15-12-15 | 23:20

@ Van Duyvenbode | 15-12-15 | 22:59
Bovendien draait het in het christendom om een dynamische relatie met een persoonlijke, levende God, dat maakt ook alle verschil.
Nu zal ik de laatste zijn die ontkent dat ook veel christenen vun hun geloof/religie een kale, starre bedoening maken die hoofdzakelijk gericht is op uiterlijke schijn, of op het naleven van regeltjes en op het 'verdienen' van verlossing, want natuurlijk komt dat heel veel voor. Maar de kern van het christelijk geloof is wezenlijk anders dan die van (bijvoorbeeld) de islam. En dat zie je dus terug in (onder meer) de zaken die jij beschrijft.

Lewis | 15-12-15 | 23:18

@Eurotokkie | 15-12-15 | 22:30
Als U zich realiseert dat er niet zoiets is als "de Moslim bevolking" dan praten we verder mijn beste Eurotokkie.

Berbaar | 15-12-15 | 23:17

@Balaverde | 15-12-15 | 23:11
Zij komt in Wilders 1.

Mark_D_NL | 15-12-15 | 23:15

@ikdenkwat | 15-12-15 | 22:59
Ga je toch naar een andere bakker?
Maar wees gewaarschuwd de Hollandsche broodspecialist is wel een tikkie duurder dan Eyoup.
#waarmensjeszichallemaalnietdrukommaken

Berbaar | 15-12-15 | 23:12

@mysteryposter | 15-12-15 | 22:31

Blijft jammer dat we deze politica kwijt zijn in ons land.

Balaverde | 15-12-15 | 23:11

Nee.


Ik heb helemaal geen zin meer in het risico.

omanders | 15-12-15 | 23:08

heeft iemand dat liedje onder de link?

frank87 | 15-12-15 | 23:05

Wedden dat hij morgen dood is en zijn auto £3,00 de kilo doet?

Tikkie Terug | 15-12-15 | 23:03

-weggejorist-

jajaoftochniet | 15-12-15 | 23:02

-weggejorist-

jajaoftochniet | 15-12-15 | 23:02

Als hij ook nog even de Proleet Mohammed gaat bashen is het af.

Hè Bah | 15-12-15 | 23:00

In 3, 2, 1 zeker een reactie van moslims dat hij sjiiet is, of geen echte moslim, of stiekem Joods...

disney star | 15-12-15 | 22:59

Weet waar ik me ook aan irriteer, de turkse bakker hier , begrijp me goed aan zijn klanten. Waar ik er dus een van ben maar beperk mij tot het bestellen wat ik wil. Waarom schreeuwen ze tegen die jongens, echt het kan kan zo in de najiep ahmalie scetch. Zo schrijf je dat geloof ik. En dan de grapjes die gemaakt worden.... Van hey IS en van ik wil of dat Hassan! Echt toevallig hij heet Eyoup maar goed. Echt lekker brood en turkse pizzaatjes. Doe toch ff normaal, zo doe je toch ook niet in de super markt?

ikdenkwat | 15-12-15 | 22:59

Ik vraag me af of het probleem wel sec het geloof is. Het is iets anders wat meespeelt. De islam heeft ook een andere kant, nl. het soefisme; dat is een mystieke variant. Het is ook de vraag: hoe inventief, hoe rijk is een godsdienst. Beschaving is een proces van positieve sublimatie, waarbij impulsen, driften, kortom, de rauwe levensenergie wordt gekanaliseerd in een richting die voordelig is voor de anderen. De islam heeft wat dat beteft niet veel te bieden. Het christendom heeft een veel rijkere cultuur, een schitterende beeldende kunst, muziek, intellectuele traditie, exegese... allemaal middelen waarmee de vitaliteit vorm krijgt. De islam is leeg in vergelijking tot het christendom en biedt veel minder perspectieven voor de gelovigen. De islam is een kale religie, een schrale religie, die de destructieve neigingen die in ieder mens zitten te weinig weet om te buigen tot sociaal wenselijke activiteiten.

Rest In Privacy | 15-12-15 | 22:59

Epic!

Botte Hork | 15-12-15 | 22:56

Weet waar ik me ook aan irriteer, de turkse bakker hier , begrijp me goed an zijn klanten. Waar ik er dus een can ben maar beperk mij tot het bestellen wat ik wil. Waarom schreeuwen ze tegen die jongens, echt het kan kan zo in de najiep ahmalie scetch. Zo schrijf je dat geloof ik. En dan de graphes die gemaakt worden.... Van hey IS en van ik wil dat en Hassan! Echt toevallig heeft hij eyoup maar goed. Echt lekker brood en turkse pizzaatjes. Doe toch ff normaal, zo doe je toch ook niet in de super markt?

ikdenkwat | 15-12-15 | 22:55

Sun news komt in de buurt van fox news. Alleen zijn Canadezen in hun biblebelt niet zo wereldvreemd als Amerikanen in de biblebelt.

Snap_het_ook_niet | 15-12-15 | 22:53

Jammer dat we elke moslim over een kant scheren. Toch?
ikdenkwat | 15-12-15 | 22:46

Ja, dat schijnt niet netjes te zijn. Maar als je er één beledigt, dan zijn ze wel allemaal beledigt?!

steelbreeze | 15-12-15 | 22:52

@ ikdenkwat | 15-12-15 | 22:46

Ja, ziet er dan ook niet uit, ene wang geschoren en de andere wang niet. Kaal of kammen.

verbanden | 15-12-15 | 22:49

Heeft hij nog geen Fatwa aan zijn hoofd van de "ware" gelovigen(kuch)

telelezer | 15-12-15 | 22:47

Jammer dat we elke moslim over een kant scheren. Toch?

ikdenkwat | 15-12-15 | 22:46

Zolang hij nog in die lariekoek gelooft heeft hij het licht nog niet gezien. "Founder of the Muslim Canadian Congress": dan ben je gewoon verkeerd bezig.
Als hij "Founder of the EX-Muslim Canadian Congress" was geweest dan had ik hem een held gevonden.

Aristotalloss | 15-12-15 | 22:46

johoost | 15-12-15 | 22:39
Vooral naïef om te denken dat er een onzichtbare vaderfiguur over je waakt en je te hulp schiet als je in nood zit.

Eurotokkie | 15-12-15 | 22:44

""Timmermans [vzmh]""
@ atheïstisch stemvee | 15-12-15 | 22:32
"VZMH" haha, kostelijke grap!!!

telelezer | 15-12-15 | 22:43

Blij dat die man er is. Maar het is slechts de wet der grootte getalen ben ik bang. Natuurlijk zijn ze er ook, moslims die niet met 1 been minimaal twee eeuwen terug in de tijd staan. Het is het feit dat er zo weinig van zijn dat mij zorgen baart.

trenthopper | 15-12-15 | 22:43

Triest maar waar: deze man vormt de uitzondering op de regel.
Die regel is dat de fundamentalistische moslim mij het hoofd wenst af te snijden en dat de gematigde moslim wenst dat de fundamentalistische moslim mij het hoofd afsnijdt.

Ars Vivendi | 15-12-15 | 22:43

De vriendelijke vriend is alleen cultureel nog met de islam verbonden. Religieus al een hele tijd af zo te lezen. Hoera!

Antitheïst | 15-12-15 | 22:43

@ Muxje | 15-12-15 | 22:36

Luisteren, begrijpen, oordelen? Doe ik al heel lang, Mark D hier al veel en veel langer. Komen helaas iedere keer weer tot een slecht oordeel. Maar leuk geformuleerd; beetje drammerig je gelijk krijgen?

verbanden | 15-12-15 | 22:42

Epic indeed. And so true.

Fijnstoffer | 15-12-15 | 22:42

mysteryposter | 15-12-15 | 22:37
Hoe kun je kritiek uitoefenen op iets wat volmaakt is zoals de islam.

Eurotokkie | 15-12-15 | 22:40

Iedere gelovige is per definitie onwetend en niet te vertrouwen. Ze zullen altijd het sprookjesfiguur voor de waarheid willen stellen. Pas bij het verlaten van de ideologie praten we verder.

johoost | 15-12-15 | 22:39

Die luitjes hadden toch zo n mooi woord voor liegen.

Uw Verzekeringsadvis | 15-12-15 | 22:38

@mysteryposter | 15-12-15 | 22:37
Meh, Tarek rant er al jaren op los. Die maken ze niet bang.

Conan de Rabarber | 15-12-15 | 22:38

Ook voor hem de ongezien de tering. Ben klaar en volkomen islamofoob.

verbanden | 15-12-15 | 22:37

Deze imam sprak ook zelfkritisch over de islam. Dag later is hij gedwongen om ontslag te nemen.

youtu.be/m4_XI3h0ZzM?t=25

mysteryposter | 15-12-15 | 22:37

@ RobberenRukkie | 15-12-15 | 22:19
vergeet niet dat er boven de enorme aantallen die we nu al hier hebben ook nog wekelijks duizenden ons kleine landje binnen komen en dat die ieder daarbij gemiddeld nog 3 extra aan gezinshereniging binnenhalen.
Daarnaast is onze grijze golf er over een jaartje of 15 a 20 niet meer (dus miljoenen NLers minder) en daarenboven hebben wij NLers maar gemiddeld 1.7 kinderen en de mozzzlims 5-7 kinderen.
In Denemarken is uitgerekend dat de mozzzlims daar rond 2025-2030 in de "democratische(haha,hysterisch gelach)" meerderheid zullen zijn
(In Denemarken zijn nu KerstStalletjes al afgeschaft na eisen van de moslims)
http://www.gatestoneinstitute.org/3459/denmark-muslim-country
en
ham sandwich mag ook niet meer
http://www.barenakedislam.com/2015/06/15/denmark-muslim-immigration-means-danes-can-no-longer-sit-on-their-own-balcony-and-eat-a-ham-sandwich/

telelezer | 15-12-15 | 22:36

@Mark_D_NL 22:26: Er zijn wel meer opties dan klakkeloos alles aannemen of blindelings alles verwerpen. En dat hoeft geen cultuurrelativistisch compromis te zijn. Luisteren, begrijpen, oordelen. Per individueel geval. Kom je een heel eind mee.

Muxje | 15-12-15 | 22:36

@RobberenRukkie | 15-12-15 | 22:19
Where my country gone?

Vrije Nator | 15-12-15 | 22:35

Fatah schrijft over het falen van een Islamitische staat. Dat mislukt overal.
De nieuwste poging is een goed geoliede moderne naïeve maatschappij innemen en het dan maar hier proberen. Mag ik alvast een voorspelling doen.... lukt ook niet. Maar we hebben er wel een hele grote hoop ellende van.

Rest In Privacy | 15-12-15 | 22:34

Horen ze het ook eens van een ander dan Pat Condell.

Conan de Rabarber | 15-12-15 | 22:33

het marxisme van fatah moeten we maar voor lief nemen? iets met enemy of your enemy...

sennholz | 15-12-15 | 22:33

Nou nou nou, meneer Fatah! Wat tendentieus,ongefundeerd en nodeloos kwetsend weer allemaal. Facebook is het medium voor nette mensen zoals Timmermans [vzmh]. Dus houden we het wel een beetje netjes?

atheïstisch stemvee | 15-12-15 | 22:32

Berbaar | 15-12-15 | 22:22
"er zijn er velen zoals jij"
Bedoel je afvallige moslims want dit is Tarek Fatah namelijk een afvallige moslim en deze zal dan ook niet serieus worden genomen onder de moslim bevolking.

Eurotokkie | 15-12-15 | 22:30

@TarekFatah:
Dear sir,
'Allahu Akbar!' is the new 'Sieg Heil!'.

Ahasveros | 15-12-15 | 22:27

@Muxje | 15-12-15 | 22:14
Nou dan geloof jij iedere tweetende Moslim toch op zijn bruine ogen. En wanneer Mark Rutte je weer 1000 Euro beloofd, stem jij gewoon weer vvd in 2017?

Mark_D_NL | 15-12-15 | 22:26

mooi gezegd van Tarek. Hopen dat er mensen luisteren.

Zathras | 15-12-15 | 22:25

Muxje | 15-12-15 | 22:14

Precies. Voor sommige mensen is het simpelweg nooit goed. +1 voor meneer Fatah.

Chtulhu | 15-12-15 | 22:24

Ach de islam een slecht sprookje dan niet goed is vertaalt, en
dan komt steeds meer naar voren dat het ging om 72 druiventrossen en geen 72 maagden, lol.

Eurotokkie | 15-12-15 | 22:24

-weggejorist-

Sergeant_Peper | 15-12-15 | 22:24

Ik condoleer hierbij alvast de nabestaanden van Tarek met het grootse verlies.

Randiaan | 15-12-15 | 22:23

Prima stukkie Tarek, er zijn er velen zoals jij maar helaas durven/kunnen/willen ze niet zo vrijuit spreken.

Berbaar | 15-12-15 | 22:22

Wakker worden mensen.. Dit is pure taqiyya. Oftewel je mag als moslim de ongelovige kk.varkens en kk.hoeren belazeren als het je goed uitlkomt om de verovering van het westen te bevorderen.
En dat is precies wat hij doet: Ons zand in de ogen strooien.
Dus oogjes dicht en snaveltjes toe want Rutte waakt over ons.

telelezer | 15-12-15 | 22:20

En dan meer dan tien procent, in wat ooit ons mooie Nederland was, inmiddels van Islamitische persuasie. De tering, wat the fuck happened to our country. What the fuck happened..

RobberenRukkie | 15-12-15 | 22:19

Grootste probleem is dat dit soort lieden iets te intellectueel zijn voor de doorsnee moslimtokkie. Die sympatiseren vooral met IS en/of arabische moslimwereld om zich daarmee af te zetten tegen de samenleving hier waar ze zelf jarenlang van geprofiteerd hebben.

de Voorzittert | 15-12-15 | 22:18

De dreiging van de islam is pas voorbij wanneer de mohammedanen bereid zijn om alle haat uit de Koran te verwerpen. Dan blijft er van de Koran niet veel neer over dan een willekeurige aflevering van de Donald duck, heb ik eens iemand horen zeggen. Een zwaluw maakt nog geen zomer, me dunkt.

Glasgow Argus | 15-12-15 | 22:15

@Mark_D_NL 22:07: Hou toch eens op over die taqiya. Ja het bestaat, en nee lang niet iedere moslim praktiseert het. Die neiging om elk moment van zelfreflectie onder moslims automatisch af te doen als taqiya begint een beetje eng te worden, propaganda in lijn met "Der ewige Jude" om er maar eens een Godwin in te gooien.

Muxje | 15-12-15 | 22:14

En dan denk je dat Tunesië een van de zeer spaarzame lichtpuntjes is in de Arabische wereld, lees je iets over drie jaar cel ivm homosensualiteit.
Islam=poison.

RobberenRukkie | 15-12-15 | 22:13

Never go full retard. Wow, da's een flinke (en goede) rant. Zal hem z'n kop wel kosten.

Te dom om te poepen | 15-12-15 | 22:13

Helaas luistert niemand naar hem. Tenminste, niet de mensen die zouden moeten luisteren.

Vrije Nator | 15-12-15 | 22:13

Volgde de man al ettelijke maanden, kwam er pas vorige week, dankzij Pritt ( www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/12/... ) achter dat hij moslim is. En zo zou het met alle religie moeten zijn. Houd het achter de voordeur!!

Prof. D.A.H. Vintik | 15-12-15 | 22:12

Overmorgen weer een ingezonden brief in de Volkskrant voor het evenwicht.

Petskast | 15-12-15 | 22:12

Had een model voor types als Marcouch e.d. kunnen zijn. Het moderniseren van de islam zodat die in de Europese godsdienstvrede past zou veel spanningen wegnemen. Maar ik zie Macouch c.s. nog geen moslims ranten voor hun achterhaalde geloofsopvattingen

Islamofiel | 15-12-15 | 22:12

Ik vrees dat deze dappere man of snel ondergedoken zit of gedood wordt door zijn geloofsgenoten.

ZoekEenVrijeNick | 15-12-15 | 22:10

@Kaas de Vies | 15-12-15 | 22:08
Maanden.

Mark_D_NL | 15-12-15 | 22:10

Eigenlijk roept de beste man alleen maar wat iedere seculiere idioot al wist. Waarvoor natuurlijk hulde.

lillendvleesch | 15-12-15 | 22:09

Tarek Fateh volg ik al jaren en het verbaast mij dat hij nog moslim is.
Die moet toch allang van die ziekte af zijn?

plaszak | 15-12-15 | 22:09

Leuk verhaaltje, dat zeker, jammer dat ie nog in een allah-figurine gelooft.

Tyromancer | 15-12-15 | 22:09

"muslims beeing the asholes of the world" Er is er dus in ieder geval 1 die aan zelfreflectie doet. Jammer van die andere 1,7 miljard of zo.

Vogelbeest | 15-12-15 | 22:08

@Mark_D_NL | 15-12-15 | 22:07
7cm?

Kaas de Vies | 15-12-15 | 22:08

Dit is Taqiya man. Iedere moslim boven de 7 is onbetrouwbaar.

Mark_D_NL | 15-12-15 | 22:07

Koning deze man, nee Sultan bedoel ik... anders racisme.

De reformatie begint? Mooi man, Islam doet als laatste verlichting uit. Mocht ook tijd worden.

Kaas de Vies | 15-12-15 | 22:07

Moslim shafie ayar heeft ook een goed betoog over het moslim probleem. Goed dat niet elke moslim wegkijkt en ontkend.

www.youtube.com/watch?v=F33n_rAXBHA

mysteryposter | 15-12-15 | 22:06

Wat lievv, ook in Canada lopen verwarde mannen rond. Zou hij een sociale huurwoning hebben?

kapotte_stofzuiger | 15-12-15 | 22:06

Deze man heeft niks met de islam te maken. Hij is slechts een incident.

Helaas.

prutt_stift | 15-12-15 | 22:03

#winning deze Tarek Fatah !!!

YMMMV | 15-12-15 | 22:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken