Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pipebombs Al Qaeda-glossy duiken op in Bernardino

homemadepipebombsSB534.jpgVrijgegeven screenshot/foto van de tas home made pipebombs dat het stel terroristische moslimschutters bij zich had in de zwarte SUV tijdens hun slachtpartij dd 2 december te San Bernardino. Volgens de FBI heeft het er alle schijn van dat het toch echt welzeker om een terroristische daad gaat, want mevrouw heeft op Facebook iets gekrabbeld naar mijnheer Al-Baghdadi in Het Kalifaat. Uiteraard claimen de grapjurken van Islamitische Staat nu de verantwoordelikheid voor de aanslag, want trololo en dikke vinger naar het vrije westen. Welnu, wij kunnen u zeggen. Het stinkt 100% naar islamterreur. Die bochtige "elbow" pijpbommetjes linskboven hebben we namelijk eerder gezien, en wel in het Al-Qaeda magazine Inspire. Zie onder en kijk & vergelijk. elbowpipebombs534.pngHet zijn exact dezelfde elleboogbommen uit de huis, tuin en keuken-manual uit de Engelstalige glossy (2010) die eerder de Bostom Bombers inspireerde tot het maken van de bomsnelkookpan (3 doden en honderden gewonden). In 2013 gaven de broers zelf toe dat ze hun bommenkennis uit Inspire hadden gehaald. Topic hierrr, doe-het-zelf manual met de elbow pipebombs Al Qaida-glossy daar. FYI: De Tsarnaev-broertjes waren Tsetsjeense vluchtelingen die asiel zochten en kregen in de USA, en aanvankelijk ook al keurig integreerden/studeerden in hun nieuwe homeland. gezelligstelSB.pngIn de mediaas gaat inmiddels een soort van zucht van verlichting rond dat Sayeed en zijn vrouwtje Tashfeen Malik geen onderdeel waren van een aangestuurde terreurcel, maar autoradicaliseerden. Eh... het lijkt ons daarentegen des te zorgelijker dat gematigde huis- tuin- & keukenmoslims met werk, wijf en woning ieder moment zomaar kunnen zelfontbranden. Hallo Rotterdam, letten we een beetje op daaro met die Essalam Moskee? Jullie zijn nu de human shields, allemaal.

Reaguursels

Inloggen

Ik vraag me overigens af of dat centrum wel het beoogde doelwit was. Ik kan me goed voorstellen dat er een ruzie onstond over bijv. "Christmas" vs. "Holidays" --de Islam probeert het woord "Christmas" uit te bannen in het openbare leven in de USA, dus "season's greetings!" en "happy holidays!"--, dat mannetje goed pissig werd want kreeg geen gelijk, en dat hij naar huis ging en het oude plan liet varen en terug kwam om wraak te nemen.

EnNouJijWeer | 06-12-15 | 14:44

Als je dit soort foto's weer ziet, wordt het toch steeds méér méér en nog eens méér opletten op straat?! Eerst let je in je omgeving op baarden lijkend op schaamhaar, sinds Parijs op iedere mannelijke moslim van tussen de 18-30 en na deze aanslag associeer je iedere hoofddoekpinguin, die je op straat ziet waggelen met een kinderwagen vol terroristjes, ook met moslimterrorisme. En dan te bedenken dat we daar miljoenen van in huis hebben gehaald.

Flutverkoper | 06-12-15 | 11:50

Weer een voorbeeldig geïntegreerde modelmoslim, dat hoor je voortdurend: het waren jongens die een omaatje de weg hielpen oversteken. Nou, als de Islam zulke voorbeeldige lui voortbrengt dan hoeven we nergens meer bang voor te zijn. Nee, deze mensen in de USA hadden zelfs een kindje van enkele maanden: zo zie je maar dat ze alleen voortplanten zonder verantwoordelijkheid daarvoor te dragen. Zelfs je buren kan je nu niet meer vertrouwen. Ik kijk nu toch heel anders naar mijn altijd vriendelijk lachende Marokkaanse buren, het kán elk moment gebeuren!

robstijlloos | 06-12-15 | 11:44

Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.

Jamal | 05-12-15 | 21:43

Gelukkig hebben wij er maar 2 miljoen dus dat is wel te overzien.

Rest In Privacy | 05-12-15 | 20:21

het zijn goeverdikkeme weer islamieten die dit flikken. wat is dat voor een apen infantiel geloof om willekeurige maar aan gort te schieten, ben die islamieten spuugzat , allemaal.

destructief | 05-12-15 | 18:16

@postmodernismisdead | 05-12-15 | 12:19
Je bent zaplog-modus uit vergeten eronder te schrijven.

watergeus | 05-12-15 | 18:09

@Russells Teapot | 05-12-15 | 16:14
Geweldig reaguursel! Hulde, Theepot.
"eet dat, ahmed"

Lewis Lewinsky | 05-12-15 | 17:53

Heel vreemd dat Capt. Islam, herstel, Capt. Iglo hier niet reageert. Hij was er zo zeker van dat het geen mosloms waren. En hij had gelijk, zei hij zelf over zichzelf. Gelijk! Maar nee, niet dus. Capt. Islam zat er weer eens helemaal naast. "na na nanaaana" "zwaaien met die visstick"

Lewis Lewinsky | 05-12-15 | 17:48

Waarom een foto van Jeroen van Koningsbrugge met hoofddoek?

Lewis Lewinsky | 05-12-15 | 17:38

Maar wel naar goed moslim gebruik lekker stil blijven met z'n allen en niet publiekelijk afkeuren / verafschuwen / afstand doen / christelijk worden (lol).

Je raar aankijken, dat kunnen ze goed. En dan iets onverstaanbaars zeggen. Oh en lachen, lache zoals rutte. Daarom mag hij ze ook zo. Heerlijk volk.

NLvoorwat | 05-12-15 | 17:05

Nu ik de foto's zie kan ik mee voorstellen dat de NOS dagenlang heeft beweerd dat het om twee blanke mannen ging.

Asimov6 | 05-12-15 | 17:00

@Dop in Osaka | 05-12-15 | 14:43
Dank voor de info.
@henk vintage | 05-12-15 | 14:56
Hoe beleefd is het eigenlijk om een reeds vele malen gedebunkte hoax te herhalen, henk?

Lewis Lewinsky | 05-12-15 | 16:48

pluk-87 | 05-12-15 | 13:27
Ha ha, typisch voorbeeld van een zoveelste naieve reactie. Waarom ik dat schrijf? Nou, hierom.
Je eerste reflex-reactie is dat ik doordraaien terwijl de uitspraak 'if they understood why the women are veiled, they would see the truth..' niet van mij komt maar van een egyptische moslim.

Als je een uurtje de tijd hebt, kijk dan die docu waar ik de link van gaf in m'n 1e tegel. Dan denk ik dat je m'n eerder tegel ook beter begrijpt en in zult zien dat veel van wat ik schreef precies dat is waar die Noorse docu het over heeft.

Peter_K | 05-12-15 | 14:25
Publieke dienst? Ben ik niet tegen. Integendeel. Het mag van mij nog verder gaan. Ook weg ermee op scholen, zoals in Turkije vroeger - toen Erdogan nog wat normaler was - ook het geval was. En nu, ik dacht in Belgie, ook het geval is. Openbaar vervoer, idem en enzovoort. Ik ben niet voor een algemene ban. Enige vrijheid moet je mensen laten behouden. Maar het terugdringen van religie naar de prive- of huiselijke sfeer ben ik zeker voor. En dan bedoel ik niet alleen de islam, maar alle religies.
Een maatschappij die privileges toekent aan islam of andere religies, is een maatschappij die van alle niet-islamieten en alle niet-gelovigen 2e rangs burgers maakt. Dat druist in tegen de beginselen van gelijkwaardigheid als genoemd in art. 1 van onze Grondwet.

gaffelbaard | 05-12-15 | 16:48

-weggejorist-

Den Leydenaer | 05-12-15 | 16:38

Er woedt een fascistische storm binnen de Islam, zoveel is duidelijk.

martymcfly | 05-12-15 | 16:35

Flikker die Inspire directie ook gelijk het gevangenis in aub, gewoon bloed aan de handen. Natuurlijk zal het niet moeilijk zijn die informatie ergens anders te vinden, maar kom op, als ze het hele internet tot hun beschikking hebben en steeds daarop uit komen dan zegt dat toch wel genoeg.

Dan hadden ze toch iets langer moeten zoeken, net iets langer zus of zo, flikker daar een berg butterfly effect saus overheen en wie weet wat voor leed er allemaal voorkomen had kunnen worden. Eerlijk is eerlijk, als het glas altijd half leeg is, had het natuurlijk ook nog erger kunnen zijn. Wie weet wat voor DIY bommen instructies er rond zwerven.

Dat zon glossy eens een handleiding publiceert waarbij handig niet wordt benoemd dat de bommen meteen af gaan bij het maken, zo ver denken ze dan weer niet na.

Durereaguurder | 05-12-15 | 16:33

Ik had allang een muur om syrie en irak gebouwd. Wat wapens naar binnen gedondert met de mededeling wie overblijft die wint. Toedeledoki.Zij starten een burger oorlog en wij mogen die sukkels opvangen. Pleur op. Had je geen burgeroorlog moeten starten.Nee die EU ene sukkel bende.De burger oorlog daar verplaatsen naar hier. Dan val je onder gestoort en zeer gevaarlijk.Tijd dat we massaal afscheid nemen van die EU steel club.

tweetybird | 05-12-15 | 16:22

Van Duyvenbode | 05-12-15 | 14:14

Zit wat in.

Democratuur | 05-12-15 | 16:17

Ik stel voor om naar voorbeeld van india hier het varken tot heilig te verklaren. En tot de groep der huisdieren te laten toevoegen.En ook net als katten buiten te laten spelen. Opgelost.

tweetybird | 05-12-15 | 16:16

Zijn overigens niet exact de zelfde als uit het magazine. Die konden door ontsteking worden gebracht met een simpel kerstlampje. De bommen die deze lui bij hadden lijken af te kunnen gaan als je gooit. Is met een elektrische ontsteking lastig.

Overigens zijn deze bommen zo verschrikkelijk eenvoudig te maken. Een pijpje en wat doppen, wat lucifers, was poedersuiker en een kerstlampje. Plak er wat spijkers en moeren op en het is bal. Of zoals in het magazine staat: ga even een maandje lucifers zitten afschrapen, dan heb je dozen vol van dit spul.

Democratuur | 05-12-15 | 16:14

"Eh... het lijkt ons daarentegen des te zorgelijker dat gematigde huis- tuin- & keukenmoslims met werk, wijf en woning ieder moment zomaar kunnen zelfontbranden."

Precies, dit is een conclusie die veel te weinig getrokken wordt. Deze aanslag was geen reactie op discriminatie en ook geen reactie op Westerse oorlogen. Het kan zelfs niet worden toegeschreven aan het volgen van een bepaalde stroming binnen de islam ("wahabisme"), die we dan als schuldige zouden kunnen aanwijzen ipv de islam zelf.

Deze moslims hadden voor hun radicalisering niets anders nodig dan de Koran en de Hadith. Opnieuw blijkt ontegenzeggelijk wat de ware bron is van al deze ellende.

Om mijn eigen stokpaardjes er maar weer eens in te brengen.

Russells Teapot | 05-12-15 | 16:14

verbanden | 05-12-15 | 15:30

Echt niet. Die slet moet je letterlijk gewoon negeren en er ook niet meer op reageren.Doe ik sibds kort ook na bepaalde uitspraken en het bevalt mij best.Als iedereen dat doet lult ze tegen zichzelf.

tweetybird | 05-12-15 | 16:14

het is toch ongelofelijk dat zo'n camel jockey naar Saudi Arabie kan vliegen en terug kan komen met een doorgezakt renpaard waarmee hij dan getrouwd blijkt te zijn. Blijkbaar is het wel erg eenvoudig voor een moslim om een eencellige gleuf in en burka te mogen importeren.

BananaMonarchy | 05-12-15 | 16:10

-weggejorist-

exit religion | 05-12-15 | 16:00

Zullen we IS volgend topic Daesh noemen? Ik heb namelijk niet zo'n zin dat die Koreaanse Kutkok zich er weer mee komt bemoeien. Zijn we die krater tenminste preventief voor.

verbanden | 05-12-15 | 15:30

Zoals Zombies enger zijn dan Klingons zeg maar. Dat voelt een kind aan.

Aldus Du Flaperon | 05-12-15 | 15:25

-weggejorist-

Drukpers | 05-12-15 | 15:03

Amerika wordt nu ook wakker in de barre werkelijkheid. Gematigde moslims die opeens in moordmachines veranderen. En dan wijst Obama de wapenwet aan als de oorzaak. Tegen deze logica kan niemand op, dat zal ze leren.

Eppo | 05-12-15 | 14:57

Dop in Osaka: De bekende beleefdsheid vormen van Japanners heb je je kennelijk nog niet eigen gemaakt.

henk vintage | 05-12-15 | 14:56

@henk vintage | 05-12-15 | 14:14

Ik hoef niet te googelen sukkel. ik woon hier in een voorstad van Osaka nog geen kilometer van een islamic center af. En daar komen iedere vrijdag honderden moslims bij elkaar.

Japan is niet moslim-vrij, dat hoeft ook helemaal niet. Ze krijgen hier in tegenstellnig tot bij u in EUropa geen ruimte om te radicaliseren.

Dop in Osaka | 05-12-15 | 14:43

@henk vintage | 05-12-15 | 11:55
En op Nova Zembla zijn ook, nog, geen Moslims.

Mark_D_NL | 05-12-15 | 14:37

@gaffelbaard | 05-12-15 | 13:15
Die hoofddoek is uiteraard bedoeld om iedereen continu de islam onder zijn snufferd te houden, of je het wil of niet. Een goede reden om de hoofddoek voor mensen in publieke dienst te verbieden.
Maar voor terroristen geldt dat die uiteindelijk voor het "goede doel" wel af kan. Net zoals die baard af kan bij mannelijke terroristen.

Peter_K | 05-12-15 | 14:25

kloopindeslootjijook | 05-12-15 | 13:51 Het heeft veel weg van een totalitaire sekte, waarin het stellen van een kritische vraag zo ongeveer het tekenen is van je eigen doodvonnis. Daarbij, rondom deze sekte staat er een andere sekte, die ons steeds weer verzekert dat alle terreur duidelijk aangericht door die eerste sekte, daar juist helemaal niets mee te maken heeft. Om ondertussen stug door te gaan met ervoor zorgen dat er nog steeds meer van die eerste sekte komt te wonen om ons heen. Een bepaald segment in de Tweede Kamer is ethisch gezien totaal bankroet. Het zijn criminelen. Of anders mensen die vastzitten in een gevaarlijke waan.

notamused | 05-12-15 | 14:20

Dop in Osaka: Google eens Japan en de Islam

henk vintage | 05-12-15 | 14:14

Trek alle westerse troepen terug. Wat er dan gaat gebeuren, is interessant. Normaal gesproken zou je zeggen: oh, dan kan isis haar gang gaan en veel grotere gebieden veroveren. Dat kan misschien in de eerste fase. Maar daarna gaan er andere dingen gebeuren. De kans is groot dat isis in conflict komt met andere groeperingen, die wellicht ook de steun hebben van rijke Saoedies of Qatari's, of Koeweiti's. Wat is er mooier dan onderlinge strijd tussen de verschillende fundamentalistische fracties? Grote kans ook dat Iran, Turkije, Saoedie-Arabië met elkaar direct in conflict komen. Als we dan eerst even Turkije uit de navo gooien, kunnen ze het zelf gaan oplossen daar. Ondertussen leggen we mijnen voor de kust van Syrië en Libië om de vluchtelingen tegen te houden. Zo ongeveeer moet het gaan.

Rest In Privacy | 05-12-15 | 14:14

persuit = pursuit , tsss , sukkel

enorme sukkelzak | 05-12-15 | 14:13

Waarom heeft dat volk "de loeken" altijd half dicht op de foto ? Iemand ?

Kunnen ze het daglicht niet verdragen ?
Bang dat we de haat / angst in hun ogen zien ?
Luiheid ? Slappe oogspieren ? Genetisch defect ? Weerspiegeling van hersenactiviteit ? Bril nodig ?
Zijn ze zich er zelf überhaupt bewust van ?

Of moeten we een diepere gedachte achter dat lege hoofd vermoeden ? lekker mystiek doen en zo / Boeie
Diepe gedachten passen so wie so niet bij de islam dus dat kunnen ze wel vergeten.

Als niemand het weet is het niet erg hoor , dat volk is so wie so niet relevant , maar het was leuk vraagje geweest voor trivial persuit

(de vraag waarom die vrouwen pukkels op de neus en/of snorren hebben is voor de volgende keer)

enorme sukkelzak | 05-12-15 | 14:06

@am*dam | 05-12-15 | 12:32
Het punt is dat christenen dit vandaag de dag niet in praktijk brengen.
Bij de islam is dat anno 2015 helaas wèl het geval.

Peter_K | 05-12-15 | 14:02

Moslims is een verboden woord geworden bij onze nieuwszenders. Heten nu terroristen.

Kamervraag | 05-12-15 | 14:02

notamused | 05-12-15 | 13:39
De echte sleutel zit dus in het verlichtingsdenken. Wie had dat gedacht, gepasseerd station van eeuwen terug zou je zeggen. En geloven zijn er doorgaans goed in zelfreflectie van volgelingen te elimineren, desnoods met geweld. Stel je zelfonderzoekende vragen? Twijfel je? Fout! Hoe durf je! Overgave van jezelf aan de groep, laat lekker alles los wat je wil en wat je bent, doe wat je gezegd wordt, wis jezelf uit, heb vertrouwen als een kind dat alles goed is en je zult gelukkig zijn.

kloopindeslootjijook | 05-12-15 | 13:51

Leuk vrouwtje, kan zo in de folder van GroenLinks

VincentTheSaint | 05-12-15 | 13:51

Het moet iedereen toch eens duidelijk worden dat het geen “extremisten“ zijn maar gewone huis-tuin-en-keuken-moslims die helemaal kierewiet aan het moorden slaan. Kijk hier, kijk naar Parijs. Kijk naar wat er hier gebeuren gaat?!
De islam is een fundamenteel dwaze onverenigbare haatreligie die in Europa niet thuis hoort.

Antitheïst | 05-12-15 | 13:48

Hum... de 'mediaas'? De grootste fout die NL-media maken, is in eerste instantie CNN opzetten, en dan via internet doorscrollen naar MSNBC.
CNN had zich voor de zoveelste keer gediskwalificeerd door tijdens de terreuractie te suggereren dat het hier een 'militia' betrof. NL-media zoals Powned berichtten al vrij snel over 'blanke mannen'. Zelfs Geenstijl trapte in de val door bij de eerste berichten een opmerking te plaatsen over de 'United States of Arms'. Mede dankzij Michael Moore heerst hier de gedachtengang dat er in de VS te makkelijk aan wapens kan worden gekomen.
Echter was daar hier geen sprake van. Californië geldt als een van de 'most liberal states' met een van de strengste vuurwapenregels van de VS. De locatie waar de slachting plaatsvond, geldt als een 'gun-free-zone', dat betekent dat, zelfs al heb je een vergunning, mag je je vuurwapen niet bij je hebben.
Dit soort regels gelden echter alleen voor mensen die zich aan de wet willen houden. Net als hier kunnen mensen die hier lak aan hebben, eenvoudig aan vuurwapens komen. Of bent u inmiddels de liquidaties met kalashnikovs vergeten in uw eigenste aardse paradijsje Amsterdam?
Voorts zijn er inmiddels zeer veel illegale vuurwapens in omloop in de VS. Dankzij een mislukte campagne van de Obama admin om Mexicaanse drugsbarons te pakken te krijgen door illegaal automatische wapens naar Mexico te verschepen teneinde criminelen te pakken. Zowel Eric Holder (toenmalig attorney general) als Obama zijn medeplichtig aan het illegaal verspreiden van automatische wapens in de VS. Deze worden niet via 'gun-clubs' verkregen, laten we wel wezen.
Ook weigert Obama te erkennen dat er zoiets bestaat als radicale Islam. Dus de herhaaldelijke terroristische aanslagen met mes, bommen of vuurwapens worden door de media gedownplayed, het moet en zal iets anders zijn dan radicale Islam. Hoe graag hadden ze het toegeschreven aan 'right-wing extremism', men heeft echt hun best gedaan het daaraan toe te schrijven, maar helaas, het was iets anders.
Het was weer de radicale Islam, en je ziet meteen de schrikreactie van de media, inclusief de media hier. Men zwijgt nu liever, men heeft iedereen op het verkeerde been gezet en gaat hun desinformatie niet herstellen.
Obama greep weer de gelegenheid om het legale bezit van vuurwapens aan te pakken - hier zal hij wederom zijn eigen grondwet negeren, die hij bezwoer te verdedigen. Ook nu was zijn reactie niet het benoemen van het probleem, maar het probleem leggen bij de Amerikaanse bevolking, die in zijn ogen 'goed naar zichzelf moet kijken voor de oorzaak van deze 'setback'. Ik noem specifiek 'setback' (tegenvaller) omdat Obama na de slachting in Parijs het ook had over een 'setback', zo van 'bah, wat vervelend nou voor mijn plannen'.
Het betrof hier Islamterreur, meneer trok regelmatig naar Saudi Arabië en ondanks alle telefoontaps en NSA surveillance ging er bij niemand een lampje branden, net zo min als bij de Boston bombers waarbij de Amerikanen nota bene door de Russen waren gewaarschuwd dat die 2 niet pluis waren.
Een buurvrouw vond de activiteit in de garage met een komen en gaan van moslimmannen wel verdacht, maar durfde de politie niet te waarschuwen uit angst voor xenofoob uitgemaakt te worden.
Political Correctness gaan hand in hand met terreur, het is ook weer opvallend hoe, badend in het bloed, de goedmensen hun ogen blijven sluiten.

Rest In Privacy | 05-12-15 | 13:46

Peggold, Klaver en Samsom: “Wat een opluchting! Het was ISIS helemaal niet. Het was al Qaida!”

Wim Denkbaar | 05-12-15 | 13:43

@marcoplarco | 05-12-15 | 13:30
... en die doek werd hen niet door hun man, oom of broer vanaf hun 10e met geweld opgedrongen. Op het werk en in de kerk ging deze doek af.
.
Onder de 'slacht'offers in San Berdino waren overigens 10 kinderen en een baby.

Piet Karbiet | 05-12-15 | 13:41

Wat zijn ze toch lelijk he, die moslimvrouwen. En die 'halfgeslotenogen' van die man zijn ook zo lekker stereotype.

Kameroudste | 05-12-15 | 13:41

kan die bruinogen niet meer zien en al helemaal niet meer verdagen.

swassannuf | 05-12-15 | 13:40

De islam zit vast in een absoluut en totaal verbod op denken en vragen stellen, en zolang dat verbod er is zal de islam mensen ertoe brengen zich te gedragen als destructieve zombies die zoveel als mogelijk andersdenkenden om zeep willen brengen. En hoe meer islam om je heen, zoals daar hard aan gewerkt wordt met de massale import van islam tegenwoordig, des te groter de kans dat je zomaar ineens slachtoffer wordt van plotseling opkomende geweldsuitbarstingen van ogenschijnlijk perfect geïntegreerde, lieve, brave en ‘modern denkende’ moslims. Bijna drie eeuwen volhardende kritiek op het christendom heeft gemaakt dat andersdenkenden of ketters niet meer eindigen op de brandstapel en gerust kritische boekjes kunnen schrijven over het christendom. Maar kritiek op de islam en ook het moslims brengen tot kritische zelfreflectie op hun islam, is politiek correct totaal taboe, en waag je het toch kritiek te hebben op die ‘religie van de vrede’, dan ben je al snel een totale nazi. En zo is het dan dat we kunnen verwachten dat we steeds meer omringd zullen worden door een ideologie plus zombie-aanhang, waarvanuit zomaar ineens en steeds weer opnieuw het meest weerzinwekkende geweld te verwachten is. Met daarna steeds weer dezelfde rituelen van rouw en ontkenning, dat het te maken heeft met armoede en sociale achterstand, en dat het allemaal een betreurenswaardige misvorming is van de religie van de vrede. Waarna men stug doorgaat met het faciliteren van de groei van nog meer ‘religie van de vrede’ om je heen.

notamused | 05-12-15 | 13:39

"Een zucht van verlichting gaat rond op de media dat het autoradicalen waren".....
Gelukkig, mijn man/vrouw/kind is afgeslacht door een autoradicaal, hoera, niet meer rouwen(.) Dit soort varkens met die bolkop vrouwen, die verplicht zouden moeten worden om tot hun dood een helm achterstevoren te dragen, zijn het zoveelste bewijs dat de Islam niet alleen een godsdienst van middeleeuwers, haat en terreur is, maar bovenal een godsdienst van lafaards en angsthazen. ISIS profileert zich langzamerhand als een organisatie die terreur "leent". Er zit een koppel soepjurken achter een pc om te zoeken waar allah's voetvolk de volgende oneervolle, laaghartige, laffe slachtpartij uitvoert om die vervolgens zo snel mogelijk te 'claimen". En de media trapt met open ogen in deze goedkope propaganda.

Drs.B | 05-12-15 | 13:37

Oorzaak zorgvuldig langzaam naar buiten gebracht. Met idioot 'work place violance' geroep er tussendoor. Can we downplay it? Yes we can!

Bram van Ojik | 05-12-15 | 13:33

"Ja maar in de jaren '50 liepen de vrouwen hier ook met een hoofddoek op"..

Klopt. Dat was om hun haar te beschermen tegen de wind, niet om zich te beschermen tegen islamitisch geïndoctrineerde perverts die hun hormonen niet onder bedwang hebben, en dat volgens een bepaald ziek boek ook niet hoeven.

marcoplarco | 05-12-15 | 13:30

Hoe zeker weten ze eigenlijk dat het een vrouw is, behalve dat dit misschien in het "paspoort" staat? Die vrouw lijkt meer op een man met een hoofddoek en dit zeg ik niet om te kutten.

Nolog | 05-12-15 | 13:30

Democratuur | 05-12-15 | 12:53

Zeker interessante link. Die ga ik later nog eens bestuderen.

Om te weten wie je vijand is, moet je weten wat deze beweegt, motiveert en inspireert.

gaffelbaard | 05-12-15 | 13:30

Straalt toch een beetje slecht af op de rest van de knutselaars.

knutsel | 05-12-15 | 13:30

Waarom gebruiken Belgische terroristen geen pijpbom?
...
Omdat die dingen steeds in hun mond ontploffen.

Dhr. de Wit | 05-12-15 | 13:27

@gaffelbaard | 05-12-15 | 13:15
Een hoofddoek een teken van radicalisering haha je slaat door man. Veel vrouwen hebben dat vanuit hun cultuur meegekregen en staan er weinig bij stil, ze dragen een hoofddoek uit gewoonte. Je hoeft niet te overdrijven want de feiten zijn erg genoeg.

pluk-87 | 05-12-15 | 13:27

@Lupuslupus | 05-12-15 | 13:17
Psssst, ik ook. Ohja, en ik stem PVV, dubbel zo erg!

Dhr. de Wit | 05-12-15 | 13:25

Ik adviseer WimLex een duur optrekje te zoeken in de buurt van een moskee. En zijn sokken vast te poetsen. Die zal hij de komende tijd hard nodig hebben bij het bezoeken van die moskee na islamitische aanslagen door moslims uit naam van Mo, die verder niks met de islam te maken hebben.

Piet Karbiet | 05-12-15 | 13:23

Het begint toch allemaal bij het idee dat je andere mensen dit mag aandoen omdat het geen mensen meer zijn maar untermenschen. Omdat ze niet zo zijn zoals jij vindt dat ze moeten zijn. En omdat je je niet afvraagt, hoe jij zo zeker weet dat jij dat wel weet. Wat dat is niet bespreekbaar. En dat je je dan niet afvraagt, waarom dat niet bespreekbaar is. En daarom moeten andere mensen dood?

kloopindeslootjijook | 05-12-15 | 13:20

Ik zou kortom maar blij zijn met Obama.
Peyronie | 05-12-15 | 12:54

Obama beloofde in zijn verkiezingsprogramma om de US troepen weg te halen uit Irak. Toen hij president werd voerde die het gelijk uit, terwijl de leger top tegen was omdat Irak nog niet stabiel genoeg was. Hij negeerde dat. Dus Obama is ook medeschuldig aan IS. Trouwens Obama wou dat USA een vriendelijker Islam beleid ging uitvoeren. Hoezo een dubbel programma.

vinzDH | 05-12-15 | 13:20

@Dhr. de Wit | 05-12-15 | 12:15
Ik scheer ze wel allemaal over één kam want in hun boek staat dat ik dood moet. Daarom blijf ik zoveel en zover mogelijk uit hun buurt, wil niets met ze te maken hebben. "Better safe than sorry".

Lupuslupus | 05-12-15 | 13:17

Weer een vrouw met hoofddoek.
Valt wel op.

'Moslims in Europe today utilises the hijab just to show that we are different .. why hijab? .. Both hijab and niqab .. If you control the way women dress, you control future generations .. they want the symbol, they want the identity, because it confirms their [islamists] presence .. if they understood why the women are veiled, they would see the truth .. It's not just a sign, .. It means: 'I am a muslim woman. I'm better than you, you western naked woman. You follow Satan. While I follow the great Allah since I'm covered'. They want to enhance their own superiority and that they have a higher rank. Do the West accept ranking of people by religion?
www.youtube.com/watch?v=V4rYIk7_doQ&a... (kijk t/m 28m50s)

Al die vrouwelijke terroristen dragen een hoofddoek / hijab of een nog meer bedekkend ding.
Allemaal.

En nu ik die docu heb gezien weet ik dat hoofddoek / hijab / niqaab/ burqa een belangrijke aanwijzing of teken is van radicalisering.
Dat het staat voor islamitische discriminatie van anders gelovigen.

De Europese idee dat die klederdracht toestaan is gebaar is van tolerantie, is een serieuze vergissing die getuigt van een gevaarlijk naieve linkse gutmensch mentaliteit. Iets anders beweren durft niemand uit angst uitgemaakt te worden voor racist en vrees voor vervolging ogv discriminatie of haatzaaien.
Maar, door de aanslagen van de laatste weken weten we nu dat die angst gevaarlijk is en kan leiden tot vele doden.
Ik hoop dat onze veiligheidsdiensten niet diezelfde angst en vrees hebben en bepaalde islamitische kledij bij de vrouw zien wel beschouwen als een indicator voor radicalisering.
De pest is alleen wel dat die veiligheidsdiensten daarvoor ook afhankelijk zijn van meldingen van professionals. Maar heel veel wordt niet gemeld omdat veel professionals ziek zijn; ze leiden aan het gutmensch-syndroom. Dus zullen veel aanwijzingen en signalen de veiligheidsdiensten nooit bereiken.

Dat is tricky. Vind ik.
Dit is, wereldwijd, niet de 1e moslim-terroriste die een aanslag pleegt. Meerdere zullen volgen, volgens ISIS.
Het zal wel weer zo lopen dat er eerst nog een stuk of 10 moslim-terroristes nodig zijn die aanslagen plegen, voordat de schellen van de professionals' ogen vallen en er eindelijk wat veranderd. :(

gaffelbaard | 05-12-15 | 13:15

Ik eis mijn vrijheid van godsdienst op! Ik eis op generlei manier met een of andere godsdienst geconfronteerd te worden! Vrijheid van godsdienst!!!

zeefert | 05-12-15 | 13:14

De rotte appels liggen in de mand.

Mr_Pikibelly | 05-12-15 | 13:10

De islam veroorzaakt altijd en overal ellende, dood en verderf, want het is een fascistisch ideologie www.thereligionofpeace.com/quran/023-v...

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 05-12-15 | 13:08

Conclusie: het zit in hun genen.

ProAsfalt | 05-12-15 | 13:03

@ Volgas | 05-12-15 | 12:46
U weet hoe het werkt in politiek correctistan?
.
Feitelijk komt het er op neer dat hier in NL een aanslag gepleegd moet worden met veul slachtoffers alvorens onze politieke leiders heftige taal gaan bezigen over "onderste stenen" en "daders berechten" waarna het vervolgens in de doofpot verdwijnt.

normanius | 05-12-15 | 13:03

Totalitaire ideologieën leiden altijd tot zelfradicalisering, extremisme, repressie, moord en massamoord. De islam is net als fascisme en communisme autoradicaal.

Goelags, gaskamers, genocides en massagraven: ze maken deel uit van de ideologie en zijn voor de aanhangers een minimale, noodzakelijke en logische vervolgstap.

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 13:02

Je zult toch maar met een superieur geloof geboren worden en vervolgens dagelijks met het tegendeel om de oren worden geslagen door het Westen. Dan is het niet uit te sluiten dat er moslim mannetjes/vrouwtjes zullen zijn die raar worden in het hoofd. Het gevoel van minderwaardigheid krampachtig gaan compenseren met een misplaatst meerderwaardigheidsgevoel. Daar komen vreemde dingen van Raban!, Raban!, Raban!

sastro | 05-12-15 | 12:58

NOS-correspondent Wouter Zwart kan nog steeds niet geloven, dat het niet gewoon een conflict in de werksfeer is. Hij maakt zich daarom vooral druk om de schending van de privacy van de dode moslimterroristen op twitter. Want iemand heeft hun voormalige huis gefilmd van binnen. Wat blijkbaar bizar is, volgens Wouter Zwart. "En juridische consequenties kan hebben." Hallo, Wouter: De moslimterroristen zijn dood. Dan heb je geen privacy meer. Dan komt er ook geen proces meer. Dood is als je niet meer leeft.

Zal ie wel niet snappen, de domoor.

tipo | 05-12-15 | 12:57

Daarom zegt Wilders ook volledig terecht dat er geen gematigde islam bestaat. Hoeveel doden moeten er nog vallen? Gaan we nu eindelijk immigratie uit islamitische landen stopzetten? Het loopt de spuigaten uit, en ze kunnen allemaal "autoradicaliseren".

Old_Spice | 05-12-15 | 12:57

Democrates | 05-12-15 | 12:13

"Denkt met weemoed terug aan de Bush jr. periode"

Tja, 9/11 vond plaats onder het regime van de jonge Bush. Hij was ook degene die meende met militair geweld van Irak een moderne westerse democratie te kunnen maken en die daarmee vruchtbare grond oor IS schiep. En in de casus Syrië waren het vooral republikeinse types als McCain die pleitten voor het bewapenen - samen met SA - van allerhande gespuis dat Assad zou moeten verdrijven.

Ik zou kortom maar blij zijn met Obama.

Peyronie | 05-12-15 | 12:54

False flag?

Dr. Dr. Bartholdy | 05-12-15 | 12:54

Het is nog steeds taboe een verband te leggen tussen terreur en islam. Isis wordt "Daesh" genoemd, moslimterroristen die toeslaan in naam van allah, worden "extremisten" genoemd, gewoon om elk verband met de islam te verdoezelen, weg te moffelen, te verdonkeremanen. Islam is nog steeds vrede volgens de officiële wereld. Mooi toch? Fijn toch? Heerlijk toch? Geweldig toch?

Rest In Privacy | 05-12-15 | 12:53

Het linken van deze 2 terroristen aan ISIS is damage repair van de US overheid... er is helemaal geen link met IS. De enige link die deze 2 hebben is met ISLAM.."normale" islam. Maar de burger moet denken dat de normale islam niets te maken heeft met de zgn extreemgekkies van ISIS. "normale islamisten doen zoiets niet"... nou dat doen ze dus wel. EN ze laten een zes maanden oude baby achter... dat kan toch niet? Nou dat kan wel want aanhangers va dit geloof zijn op de eerste plaats islamisten en op de 2e plaats pas mens.

Rambo John J | 05-12-15 | 12:52

Gevalletje sudden jihad syndrome, dus

Pierke Smulders | 05-12-15 | 12:50

Schoorsteenveger | 05-12-15 | 12:43

Inderdaad. Raar woord. Mag meteen weer worden afgeschaft

Kom er maar in, Ahmed Aarad! Kunnen we nog wat doen?

Poesmobiel | 05-12-15 | 12:49

Hitler schreef een kleine eeuw geleden zijn moordadige visie in een boek, net zoals Mohammed, en begon zijn strijd om zijn visie werkelijkheid te doen worden, net zoals Mohammed.
.
Zullen er over +/- 1400 jaar ook mensen rondlopen die het prima vinden om Nazi-tempels te subsidieren, spreken over gematigde en extremistische nazi's, nazifobie bestrijden, en langzaam hun samenleving laten nazificeren? Of als er nazi-dingen uit dat boek worden gepraktiseerd luid gaan roepen "heeft niets met nazisme te maken"?
.
Of dat mensen zich door zulks volk laten leiden en voorliegen?

Parel van het Zuiden | 05-12-15 | 12:48

Hadden ze die man niet even wakker kunnen maken voor de foto?

The Unjorisable | 05-12-15 | 12:47

@Soturi | 05-12-15 | 12:39
Gewoon letterlijk overgenomen van de US media. Met "blank" bedoelen ze daar dat het geen negers zijn.

dugo | 05-12-15 | 12:47

-weggejorist-

Volgas | 05-12-15 | 12:46

Parel van het Zuiden | 05-12-15 | 12:38
Volgens mij kon mohammed zelf niet schrijven.
De avonturen van een seksueel gefrustreerde massamoordende warlord zijn later opgeschreven door andere seksueel gefrustreerde miesmannetjes die die hele carriere van moorden en verkrachten idialiseerden.
Dat er in die tijd in die regio heel veel miesmannetjes waren die van moorden en verkrachten hielden, heeft er voor gezorgd dat het een wereldwijde ideologie werd.
That's it, je moet het niet mooier maken dan het is, door net te doen of mohammed kon schrijven.
Koppen afhakken, martelen en kinderen verkrachten, dat kon hij, meer niet.

Cuyahoga | 05-12-15 | 12:46

Autoradicalisering.
Een geweldig woord, doubleplusgood. Radicalisering voorgesteld als iets dat zich volkomen autonoom ontwikkelt, los van tijd en plaats, niet voorkomend uit een gedachtengoed, ideologie, religie of welk ander denkkader dan ook. Iets wat je overkomt, zonder dat er enige aanleiding toe is, zonder werkelijke oorzaak, zonder reden, zonder doel. Iets van een kankergezwel, met uitzaaiingen die niet tegen te houden zijn.
Autoradicalisering, newspeak die het Heilige Boek volledig immuniseert en elke verwijzing naar dat Boek kan afdoen als thoughtcrime.

Schoorsteenveger | 05-12-15 | 12:43

Ook al zou je morgen IS van de kaart vegen, dan nog stop je de ideologie niet. Wereldwijd zijn er zoveel moslims die IS steunen. IS is de zuiverste vorm van islam, veel islamitischer dan IS ga je het niet krijgen.
Het maakt me zo moedeloos dat het maar ontkent wordt, en islam nog steeds alle ruimte krijgt om te eisen en samenlevingen te laten aanpassen.
Islam is een gevaar voor de wereld en zou derhalve verboden moeten worden. Maar zolang ze islam gelijk stellen met elk ander willekeurig geloof gaat dat niet gebeuren. Met dank aan de onwetenden en naievelingen.
Islam heeft zoveel haatzaadjes geplant, die allemaal op elk willekeurig moment geoogst kunnen gaan worden.
We gaan nog zoveel terreur meemaken in de toekomst, ik hou mijn hart vast.


Cultuur.Barbaar | 05-12-15 | 12:42

@tweetybird | 05-12-15 | 12:29
Over hemel en hel gesproken; is het misschien een idee om alle stoffelijke resten van jihadisten eerst te frituren in varkensvet en ze vervolgens begraven tussen het slachtafval van een varkensslachterij? Hé, het klinkt misschien een beetje barbaars, maar er gaat wellicht wel een afschrikwekkende werking vanuit. Versla ze met hun eigen gedachtekronkels zeg ik.
www.snopes.com/rumors/pershing.asp

VanBukkem | 05-12-15 | 12:42

Steeds als ik foto's van de daders zie, vraag ik me het volgende af. Hoe kon de NOS vlak na de schietpartij steevast melden: "Er is sprake van blanke mannen in militaire kleding met geweren." ( nos.nl/artikel/2072685-veertien-doden-... )

We weten inmiddels allemaal dat in onze linkse media het vermelden van huidskleur volstrekt irrelevant en not done is, tenzij de daders blank zijn: dan is het van grote waarde om het erbij te vermelden. Maar om nou ongefundeerd te vermelden dat de daders blank zijn, terwijl dat feitelijk onjuist is, gaat mij wel wat te ver.

Soturi | 05-12-15 | 12:39

Jan Boule | 05-12-15 | 12:36

Yep de zeer beproefde vietnam methode.

tweetybird | 05-12-15 | 12:39

Vies smerig kutvolk.

panadol | 05-12-15 | 12:39

Er is, was, en zal maar 1 moslim zijn die autoradicaliseerde. Zijn naam is Mohammed. Hij schreef een boek zodat zijn volgelingen, moslims, niet van zijn moordadige pad zouden afwijken. En zo geschiedde.

Parel van het Zuiden | 05-12-15 | 12:38

Isis weet de luchtaanvallen van de Russen en die van de "coaltitie" goed te doorstaan aldus zegsman Taym Ramadan. In Raqqa staan op de hoogste gebouwen sirenes die de aanvallen voortijdig aangeven waardoor Isis-terroristen de straat en hun voertuigen op tijd verlaten om ondergrondse te gaan.Contra-spionage o.a. via internet helpt eveneens zich in te dekken. Tevens wordt een een steeds groter en dieper liggend ondergronds systeem gegraven om de laboratoria en gezagsstructuren te kunnen handhaven.

Jan Boule | 05-12-15 | 12:36

Hier zeggen ze dat doet hij normaal nooit. Het was altijd zo'n lieve jongen. In de USA hebben ze daar een variant op. Ik begrijp het niet. Het was altijd zo'n fijne gematigde moslim.

tweetybird | 05-12-15 | 12:36

Foto's van het duo zijn zeker post-mortem geschoten?

Conan de Rabarber | 05-12-15 | 12:35

miff | 05-12-15 | 12:04

Yep dat ben ik met u eens. Ik had dat linkje ook niet geplempt ook al kunnen ze dat zelf vinden. Maar om te voorkomen dat een lone wolf of hobbyist wil gaan experimenteren zou ik die niet neergezet hebben. Want elke gamma boy is er 1 te veel. Ook op het oog met het komende oudjaar.

tweetybird | 05-12-15 | 12:34

Als we zo nog een tijdje doorgaan, horen we straks nog dat de Sondereinsatzgruppen vrijheidsstrijders waren die op vreedzame wijze de joden wilden bekeren en Adolf een autoradicaal was.

SapperDeFlap2166 | 05-12-15 | 12:32

Ik heb twee weken terug een weekend twee avonden tot 5 uur doorgehaald.
Toen zag ik er ongeveer zo miserabel uit als die droeftoeter.
Snap ook wel waarom die gasten geen alcohol mogen, kan je nagaan hoe verrot ze er dan uit zouden zien.

Cuyahoga | 05-12-15 | 12:30

Gelukkig zijn ze tot vergiet gemaakt. 1 verzoekje wel van mijn kant. Volgens wat christenen mag ik niet door de poort van de hemel. Het wordt dus die andere deur. De hel. Mijn verzoek is of er nog een derde deur komt voor dit soort nageboortes. Die wil ik tegen de tijd in de danstent de hel niet graag tegenkomen.Want die zijn die deur zelfs niet waard.Mijn dank is groot.

tweetybird | 05-12-15 | 12:29

Ik snap het. Hij was boos op een Kerstfeest van zijn werk en toen ging ie even naar huis en knutselde in 10 minuten 40 bommen in elkaar, die boze witte man.

Piet Karbiet | 05-12-15 | 12:29

Zolang iedereen angstig politiek correct de islam buiten de discussie houdt en vooral moslims blijft beschouwen als een bedreigde diersoort die gebukt gaat onder irrationele haat van niet-moslims zal er nog geen begin van een oplossing gevonden worden. Er zijn twee oplossingen. Ten eerste de islam uit de samenleving verwijderen. Kan geleidelijk, zeg maar zoals het Goede ook vergeefs met Zwarte Piet tracht te doen. Tweede oplossing voor wie islam wil blijven tolereren: vrij wapenbezit zodat moslims die radicaliseren en slachtoffers proberen te maken tegenstand kunnen verwachten en het aantal slachtoffers beperkt blijft. Beide zal nooit gebeuren dus ik zie vooral veel aanslagen en illegaal wapenbezit in onze toekomst. De buurvrouw van het stel had overigens al opgemerkt dat er in de nachtelijke uren met dozen naar de garage/bommenfabriek werd gesleept door mannen met een Arabisch uiterlijk. Uiteindelijk heeft ze hier geen melding van durven maken uit angst om voor racist te worden uitgemaakt. Toen een islamitische leerling een bomkoffer mee naar school nam, althans iets wat daar op moest lijken met als doel controverse te veroorzaken , werd hier wel melding van gemaakt met als gevolg dat het Goedvolk over de school heen viel, de jongen bij de radicaal Obama op schoot mocht zitten en de school voor miljoenen dollars werd aangeklaagd. Links is onherstelbare schade aan het aanrichten en bepaalt volledig de dagelijkse informatiestromen, opinies en beslissingen die worden genomen. Verzet is gerechtvaardigd, zelfs noodzakelijk.

TheOneWhoKnocks | 05-12-15 | 12:28

Moslim. Normaal. En degene waarvan je het niet verwacht.
Hoeveel zouden we daarvan in Nederland hebben met dat daderprofiel?

Wim Venijn | 05-12-15 | 12:27

False flag written all over it.
postmodernismisdead | 05-12-15 | 12:19
Ik heb aandelen in false flag fabrieken en alluhoedjes dus ga zo door mijn vriend

Goatboy2014 | 05-12-15 | 12:24

henk vintage | 05-12-15 | 11:55
"... De baby was bij oma en opa gestationeerd, moeten daar ook geen sancties volgen.
Alleen in Japan kan je nog moslimvrij rondlopen..."

Lul toch niet zo dom man. Er wonen en werken hier honderduizenden moslims uit o.a. Indonesia en Pakistan.
Er zijn hier ook moskeeen en islamitische religieuze centra.

als u zo graag in een zogenaamd 'moslim-vrij' Aziatisch land wil wonen, kunt u beter vertrekken naar South-Korea.

Dop in Osaka | 05-12-15 | 12:24

Dus dit waren die blanken mensen waar de NOS het over had....

endtotrolling | 05-12-15 | 12:23

fragmentatie bom met plastic.
nee het is geen cel,ze opereerden alleen.
de doelstelling van deze misgeboortes is chaos en angst te scheppen.
mijn kampf is een verboden boek,net als maria monk de zwarte non,was verboden voor katolieken.
als de koran onder de loupe genomen wordt,dan komt die ook in aanmerking voor uitbanning.


soledad | 05-12-15 | 12:22

Zomaar ineens, radicaliseerde Malik en Farook. Zomaar ineens lieten ze hun 6 maanden oude kind voor wat het was. Zomaar verzamelden en fabriceerden ze een arsenaal en sloegen dodelijk toe.
.
En de politiekcorrecte goegemeente slaakt nu een zucht van verlichting want "zomaar" en niet "aangestuurd". Nou gelukkig, zeg. Want het is natuurlijk veel fijner dat dit "zomaar" gebeurt. Een vreemde gedachtenkronkel om Islam uit de wind te houden. Mi zet het Islam juist in de wind.
.
Mocht dit namelijk zo zijn dan maakt dit het hebben van moslims in een samenleving nog gevaarlijker, afstand nemen van nog belangrijker. Immers, zomaar wordt alles anders en ben je dood. Politiekcorrecten willen moslims beschermen door ze nog "verdachter" en "onvoorspelbaarder" te maken in de publieke opinie?
.
Gelukkig wijst het gezond verstand ons een andere kant op. Islam, haar boodschappen, de dagelijkse praktijk in deze wereld en kunnen we differenteren naar gedrag.
.
Grappig wel hoor, die politiekcorrecten. Wat ze willen bereiken krijgen ze niet eens voor elkaar of weten zelfs het tegenovergestelde te bereiken. Ach ja, schreeuwlelijkerts zijn zelden te betrappen op kennis en kunde.

Parel van het Zuiden | 05-12-15 | 12:22

False flag written all over it.

postmodernismisdead | 05-12-15 | 12:19

Het waren zulke lieve mensen hoor je dan!
Dat betekend volgens mij dat hier ook elke aardige moslim ineens kan veranderen in een lopende bom!

Gerrit gordijnstok | 05-12-15 | 12:19

Dat het iets met islam te maken heeft, dat staat wel vast.

Maar dat van die pijpbom video is te kort door de bocht(!). Dat zijn zulke standaard artikelen in de USA dat het moeilijk is om iets anders te vinden dan dit spul. Da's net zo kort door de bocht als in Nederland een link leggen, want Ikea kast.

marcoplarco | 05-12-15 | 12:17

Ho stop, wacht even. Nu niet alle moslims over één kam gaan scheren zoals men dat ook doet met extreemrechtse fsscistische nazi PVV stemmers.
/zucht

Dhr. de Wit | 05-12-15 | 12:15

@langzullenweleven | 05-12-15 | 12:05
Ze zijn "slim" genoeg hoor, vergis u nooit in uw tegenstander en vooral onderschat hem niet.
Zo lang hen de hand boven het hoofd wordt gehouden en vooral de uitkeringen en subsidies hun kant op gaan, houden ze zich relatief rustig. Nu hebben ze weer "gebedsruimtes" afgedongen bij de UvA. En het gaat maar door, elke dag opnieuw.
.
Begin maar met moskeeën en islamscholen (waar niets dan haat tegen het Westen gepreekt wordt) te sluiten, schaf de subsidies voor allerlei gure islamclubjes af en zie wat het resultaat zal zijn.

Lupuslupus | 05-12-15 | 12:13

Tsja, ik roep het al een tijdje, met een halve moslim president als Obama kun je dit soort slappe reacties verwachten. Denkt met weemoed terug aan de Bush jr. periode, hopelijk kiezen de Amerikanen na hem weer voor een diehard Republikein.

Democrates | 05-12-15 | 12:13

@eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 11:53
Ik wou even kijken op de site 'Quotations on Islam from Notable Non-Muslims'.
178.62.150.129/wiki/Quotations_on_Isla...
Maar die site bestaat ook al niet meer.

Ik vrees dat ze aan de winnende hand zijn, de islamisten.
*militie bijeenroepen doet voor spoedoverleg*

VanBukkem | 05-12-15 | 12:12

Met $70.000 per jaar, eigen huis en vaste baan zaten deze mossels duidelijk in een achterstandspositie, dan krijg je deze dingen. Je weet toch..

De Psychiater | 05-12-15 | 12:11

Ik heb als boer zijnde alles in huis om een bom te maken. Kunstmest, knietjes en stopdoppen. Ik moet denk ik zoals een NL-soldaat zelf BOEM roepen.

varkensboer | 05-12-15 | 12:11

Het is wel weer typisch, ze hebben het uiterlijk van een vredelievend, vrolijk, niet hatelijk mens.
En zullen zich ook niet laten geestelijk mishandelen door zoiets als een religie of ziekelijke ideologie.

Ow wacht...

de_tukker | 05-12-15 | 12:11

Krijg je als je je micro zak Japanners het denkwerk voor je laat doen..

Neut | 05-12-15 | 12:10

En ze zagen er zo vredig / aardig / knuffelbaar uit....

Anoguurder | 05-12-15 | 12:05

Willen dit soort oerlelijke wezens zich nog mensen noemen? Is dit niet gewoon een aparte en totaal mislukte vertakking van de mensheidsboom zoals wij die kennen? Die met mensen, apen en zo?

langzullenweleven | 05-12-15 | 12:05

@ nietvaneergister | 05-12-15 | 11:54
.
Dat kon vroeger ook op Schiphol en op de meeste grote stations...

Glas Koning | 05-12-15 | 12:05

Het is maar goed dat die moslimgekkies nog niet half zo slim zijn als bijvoorbeeld een Anders Breivik. Want dan zou het leed echt niet meer te overzien zijn.

VanBukkem | 05-12-15 | 12:04

"Topic hierrr, doe-het-zelf manual met de elbow pipebombs Al Qaida-glossy daar."
.
Even aanklikken en U staat voorgoed als verdachte aangemerkt bij de geheime diensten wereldwijd.

miff | 05-12-15 | 12:04

Er bestaat niet zoiets als autoradicalisatie, tenzij je een politieke-correcte wensdenker bent. Niemand leeft in een bubbel. De invloeden en inspiratie komen altijd van buitenaf, en in dit geval is er geen rocket science nodig om uit te vinden vanuit welke hoek dit is gebeurd. Het kan zijn dat de geweldsdrempel werd overschreden door een ander incident zoals gedoe op het werk, maar de vlag waaronder deze massacre werd uitgevoerd kennen we van Parijs, Londen, Madrid, NYC enz. Bovendien is het goed gebruik onder terroristen om insulaire celvorming (en.wikipedia.org/wiki/Clandestine_cel...) in stand te houden, een traditie die in ere wordt gehouden van de Vietnamoorlog tot Al-Qaida, en nu dus ook IS. Wat mij meer zorgen baart dan een extremistische islamterrorist is de naïviteit van zowel westerse "progressieven" (eufemisme van het jaar) als rbewindvoerders en inlichtingendiensten: autoradicaaltjes, dus per saldo minder gevaarlijk?! Lijkt me meer de kerndefinitie van terrorisme, je weet nooit waar en wanneer je het leven uit wordt gekalashnikovt.

Suske | 05-12-15 | 12:02


henk vintage | 05-12-15 | 11:56

Daarom is de niqab uitgevonden.

eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 12:01

Daar gaan we weer....

Glas Koning | 05-12-15 | 12:01

Wat en kop. Je ziet dat die man echt knetter gestoord is.

Thunderbird | 05-12-15 | 12:00

Maar gelukkig weet de new york times dat het aan het tweede amendement ligt. De vijf wapenverkoop moet worden afgeschaft en dan komt alles goed. Met Pasen dansen we dan rond de meiboom en grazen we op appeltjesgroene weiden. Jammer dar realiteit en wensdromen maar zo slecht met elkaar overeenkomen. Des te vervelender voor de realiteit, dan don we maar alsof dat niet bestaat in ons bastion van witte grachtengordeldenkers in de NYT, de Joop, DWDD en op de UvA.

Glasgow Argus | 05-12-15 | 11:58

1,6 miljard potentiële tijdbommen.

******* | 05-12-15 | 11:57

Met zo'n vrouw zou ik er ook een eind aan maken.

henk vintage | 05-12-15 | 11:56

De baby was bij oma en opa gestationeerd, moeten daar ook geen sancties volgen.
Alleen in Japan kan je nog moslimvrij rondlopen.

henk vintage | 05-12-15 | 11:55

Er bestaat niet zoiets als gematigde moslims. De meeste beperken hun haat tegen anders gelovigen tot het "slechts" beroven en bestelen (65% v.d. maroc jeugd heeft een strafblad), het uitschelden en bedreigen of het mijden van elk contact (behalve het uitkeringsloket).
Gematigde moslims worden atheïst, christen of boeddhist.

Barani517 | 05-12-15 | 11:55

-weggejorist-

Kwikkie2426 | 05-12-15 | 11:55

Hoe kunnen we dit toelaten? Als moslims zo graag willen moorden dan doen ze dat maar lekker in het Midden-Oosten, maar niet hier. We zouden alle criminelen, jihadistische, Buitenlandse moslims moeten uitzetten. Ze zijn een gevaar voor onze veiligheid en bewijzen al 50 jaar dat ze niet in staat zijn om in het vrije Westen te leven. Kappen met deze onzin, ze hebben ons de oorlog verklaard en zullen blijven moorden tot we allemaal dood zijn!

heldheino | 05-12-15 | 11:54

Was gisteren in de mediamarkt. Om winkeldiefstal tegen te gaan moest ik mijn rugtas in een kluisje met plastic deurtje leggen. En daar lagen ze dan allemaal keurig op een rijtje, 50 onbeheerde rugtassen met onbekende inhoud. Makkelijker kunnen we het niet maken.

nietvaneergister | 05-12-15 | 11:54

Islam in de mens is als rabies in een hond, zei Churchill ooit. En, boy, wat had die ouwe winston gelijk.

Glasgow Argus | 05-12-15 | 11:54

Fijnstoffer | 05-12-15 | 11:50

Volgens de kenners waarschuwde Nostrodamus ons al voor het islamitische gevaar dat een nieuwe wereldoorlog zou ontketenen.

eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 11:53

Sleeper cells

Dommelsch | 05-12-15 | 11:52

"gematigde huis- tuin- & keukenmoslims"

5 keer per dag bidden, vrouw met een bedekt gezicht die niet zonder man de straat op mocht, niet mocht autorijden enz enz. Dit zeiden ze op cnn gisteren op persconferentie en deden of dat de normaalste zaak van de wereld was. Alles praten ze goed zeiden nog net niet dat het terecht was die moslimgekken gedaan hadden.

vinzDH | 05-12-15 | 11:51

Zolang het Westen de Grote Leider volgt in zijn domheid
www.nowtheendbegins.com/40-mind-blowin...
zal dit doorgaan. Het logische en verdiende loon van een maatschappij die de islam niet uitkotst.

Fijnstoffer | 05-12-15 | 11:50

Die in de tas hebben geen lontje, of een heel kort lontje.

Ik reaguur al 5 jaar | 05-12-15 | 11:50

Niets met de Islam te maken. Nee al die mensen misbruiken de Islam. Deze verklaring is de nieuwe trend in het goedvolkkamp.

roze_bril | 05-12-15 | 11:49

Moslim-achtige menschen die natuurlijk niets met de islam te maken hebben..... /D66

Onze man in Mockba | 05-12-15 | 11:46

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 11:46

Gatverdamme wat een smoelwerk. Ondanks het ontbreken van de karakteristieke doorlopende wenkbrauwen een archetype Lombroso.

Ruud Hazes56616330 | 05-12-15 | 11:45

Allemaal preventief opsluiten. -Meinkampf- Koran verbieden, moskeeën sluiten, dubbele paspoorten afpakken, grenzen op slot en een binnenlands leger. Nu.

Botte Hork | 05-12-15 | 11:43

Islam: een hartverwarmende wereldwijde familie.

wakkere_nederlander | 05-12-15 | 11:41

Ik beschouw voortaan elke daad van moslims tegen niet-moslims als religieuze terreur, totdat het tegendeel is bewezen. Enneh ... denk niet dat ik de enige ben die door alle gebeurtenissen elke moslim als een potentiële 'sleeper terrorist' beschouw. Met dank aan hun mede-gelovigen.

Litsehimmel | 05-12-15 | 11:41

Bij hoeveel Lone Wolves mag je van een roedel spreken?

yamahaha | 05-12-15 | 11:40

@ikzelf.. verkeerde grammatica

subsidistan | 05-12-15 | 11:40

Pijpen moet verboden worden. Oh wacht.

subsidistan | 05-12-15 | 11:38

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl