Schokkend - 3 x barbaars-islamitische executies
HIGHLY Graphic 18+ | First group; #IS used remotely triggered rocket launcher to execute 6 'Houthi rebels' in #Yemen pic.twitter.com/s62U352uNi
— H e b a (@HK2307) December 4, 2015
Graphic 18+ | 2nd group led onto a boat which is then pushed out to sea. #IS blow the boat & men up remotely. #Yemen pic.twitter.com/09IYqboE7X
— H e b a (@HK2307) December 4, 2015
Final graphic execution, 18+
4 men are blown up when an #IS member puts mortar shells around their necks in #Yemen pic.twitter.com/sZqshgRXK7
— H e b a (@HK2307) December 4, 2015
Schokkende beelden van schrikbarende executies uit deze week verschenen IS-propaganda-filmpjes. Wie het niet wil zien, moet niet op die witte driehoekjes in die blauwe cirkeltjes klikken. Dit is niet Irak, waar we al bombarderen. Dit is niet Syrië, waar we misschien ook gaan bombarderen. Dit is Jemen, waar we niet bombarderen, en waar het op beestachtige wijze mensen om zeep helpen blijkbaar aan het innoveren is. Bloemen bij de ambassades van Jemen? Rood-wit-zwarte avatars op sociale media? We hebben ze niet gezien en gaan ze ook niet zien. Evenals moslimse massa-demonstraties tegen dit geweld van moslims tegen moslims, op de pleinen van Parijs, Londen en Rome. Wat we wel zagen was helper dhimmi Nieuwsuur, dat maar weer eens roeptoeterde dat het allemaal niets met de islam te maken heeft. Fascinerend!
Reaguursels
InloggenWim Denkbaar | 05-12-15 | 15:25
Want?
ik heb gekeken geluidloos dat wel maar hoe vreselijk ook
deze mannen zijn snelller dood dan degene die onthoofd werden (ook op die dag)
barbaren dat zijn t
ben ondanks geluid uit wel benieuwd wat die jongen op t laatste filmpje zei
en wederom ook hier zijn ze bedwelmd met drugs etc of zijn er eerder mock executies met ze gedaan, gezien op laatste filmpje ze zelfs hun hhoofd naar voren doen wanneer die gek de bommen bij ze omhangt :(
fikkieblijf! | 05-12-15 | 15:05
uhuh die vermoorden ze nu ook al hoor
nl.wikipedia.org/wiki/Neutronenbom
Geen zin om alle comments door te lezen, maar IS in Jemen. En de raket die ze gebruiken zou toch de belangrijkste focus moeten zijn.
Vraag jezelf eens af, hoe komt IS in Jemen, en hoe komen ze aan een Amerikaanse TOW.
En wie gaat het opruimen???
Kan dit niet aanzien.
Één wit driehoekje aanklikken volstond meer dan.
Wat is de oplossing voor het definitief onschadelijk maken van de on-mensen/op mensen gelijkenden/maar dit niet zijn.
Geen regering geen expert die dit weet.
Evenmin is een regering in staat om haar burgers te beschermen.
Duidelijk is dat die vijand inmiddels onder ons is, gezien de arrestatie van de "asielzoeker"met kennelijk een- is-. verleden.
Fijn hoor, zo'n arrestatie.
Zal op niks uitdraaien en met excuses en schadevergoeding overladen zijn kont in de cadeau gekregen woning draaien en met de uitkering een riant leven tegemoet gaan.
Ondertussen worden mensen wereldwijd beangstigd en bedreigd met gruwelijkheden met als bedoeling dat dit altijd de dood als gevolg heeft.
Het enige wat erop zit, is jezelf en dierbaren zoveel mogelijk beveiligen, en beschermen by all means, dus met alles wat maar mogelijk is.
Je laten afslachten is geen optie.
Moslims die moslims afmaken, ik lach er om.
Oh, en bombarderen is het domste wat 'we' nu kunnen doen. Ik had nooit gedacht dat ik ooit zoiets zou kunnen zeggen, maar ik ben het hartstikke eens met Samsom.
En dáár bombarderen is niet de oplossing voor de terreurproblemen die we hier hebben. Er zit ook geen plan achter, het is alleen maar bombarderen .. en daarna niks ? Dus doe maar niet, dat bombarderen. Het maakt toch al boze booslims alleen maar kwader. Het kan toch haast niet heel lang meer duren voordat ook hier het trojaanse paard opend als we zo doorgaan met bombarderen. Er zitten genoeg IS aanhangers onder de Besnedelanders.
Tsja en wij halen de lui ook nog terug die vanuit Nederland in Syrie met IS aan het vechten zijn. Allemaal mogelijk gemaakt door onze nieuwe landverraders Links en co.
Tijd voor een nieuwe Philishave. Kunnen we Pechthold en vrienden kaalgeschoren over de grens zetten. Merkel neemt toch alles op.
Allah is een varken
Hoe harder de media en de politiek roepen dat het niets met de islam te maken heet, des te sneller daalt hun eigen geloofwaardigheid.
@Sophie9985 | 05-12-15 | 22:06
Ach weet je, beelden als hierboven maken inderdaad meer los dan goed is voor een beschaafd mens als ik ;-)
Maar dan wordt je wakker en het eerste wat je leest als je 'nieuws' in Google intikt is over een aanval op een onschuldige metroganger in London uit wraak voor wat er in Syrië gebeurt. Het is niet meer zo'n ver-van-ieders-bed-show als men hoopt, al blijft het nochtans bij individuele gevallen van agressie.
.
6 april, ik hoop dat dat een verschil maakt, al heb ik er een hard hoofd in dat dit gaat slagen. Heel veel politici en bestuurders zitten hier niet op te wachten, ongeacht de uitslag, en doen er alles aan om binnen hun macht de boel zo goed mogelijk te traineren. Daarnaast heeft men nog het zogenaamde zelftoegekende recht bedacht om de uitslag voor kennisgeving aan te nemen en er verder niks mee te doen. Afijn, wel spannend, dat zeker. Maar of het iets veranderd... ik betwijfel het.
De NPO ook wel bekend als de Nationale Propaganda Omroep praat alles goed van de zachtaardige wezentjes. Natuurlijk ligt het niet aan de religie.Eenzijdige berichtgeving. En wij moeten het maar slikken.
Het meest in het oogspringende verschil van deze serie met vorige filmpjes dat er niets te zien is van de slachtoffers na de explosies. Welke executie dan ook. Bloed en vlees enz. Waren duidelijk *kots*'in beeld gebracht. Nu moet je daarvoor naar London waar een IS adept iemand aan het executeren was zonder dat ie een oranje overall aan had.
Mensen houden nu eenmaal van traditie, dus ook van traditionele achterlijkheid. Sterker nog! Het wordt gesubsidiëerd!
-weggejorist-
De practiserende moslims in Jemen hebben nog wel wat te leren van hun collega's van IS, deze executies leken vrij pijnloos.
O ja, ik heb niet gekeken. Ik weet op voorhand waar het filmpje op eindigt. Ik gun die idioten geen hoge kijkcijfers. Moet je ook niet aan willen meewerken. Ook niet als redactie.
We moeten het groots aanpakken, de vernietiging van IS. Geen gezever a la Diederik Samsom. Laat de UN het voortouw nemen om alle democratische landen de strijd aan te laten gaan met dit tuig! Niet met 1,5 vliegtuig en 2 fte's per land!
Zachte heelmeesters, Diederik Samsom, maken stinkende lijken van mensen die 'voor de lol' worden geëxecuteerd!
Jaja, het is zoals Samsom het zegt: niet bombarderen...
-weggejorist-
Dat gaan 'ze' ook hier doen..
Wat het ook een beetje weggeeft is het feit dat alles op een stevige tripod is gefilmd...
Tuurlijk ga ik niet kijken. Ik ga namelijk niets zien waar ik wat aan heb. Iedere aandacht voor deze geesteszieken is teveel. Helaas ongeneesbaar, dus afmaken.
@ ren2782 | 06-12-15 | 00:22 Leuk bedacht maar nee. Mixed frames.
@ Provocative | 06-12-15 |
Wie heeft het hier over de islam? Filmpje is nep, GS plaatst het als zijnde authentiek. Je hoeft geen genie te zijn om even frame voor frame te kijken hoor. Voor het geval je deze link gemist hebt: imgur.com/ZxvNMSf
@ binnenbaan
Ik ben hier geen expert in maar zou het niet kunnen zijn dat de mortieren niet tegelijk ontploffen. Op de foto lijkt de derde mortier niet echt intact, dit zou voor een raar beeld kunnen zorgen. Ook is de ontploffing niet met de beste super slomotion camera's gefilmd.
Islam islam islam de ware islam.. Kom op, maak je niet druk. Kijk het aan! Ben moslim en ga maar mekka kom op. Deze mooie heerlijke beelden zijn de ware islam. Prachtig toch heerlijk! vanavond lekker als toerist in de metro van London worden neergestoken. Oh wacht, tijdens een etentje of concert in Parijs worden neergemaaid. Oh wacht kerstfeest vieren met een aantal lieve mindervaliden, nee natuurlijk moslims willen je dood. Bye bye
@Binnenbaan | 06-12-15 | 00:10
U wou beweren dat islam helemaal toppie joppie lief mooi oké is, en vooral vrede natuurlijk?
Het zou de redactie van GS sieren eens wat kritischer te zijn in plaats van dit soort agitprop hoaxes klakkeloos te plaatsen met opruiende kijk-eens-hoe-kut-islam-is teksten erbij. Is zeker niet de eerste keer.
Zou er een maandelijkse prijs zijn voor wie het meest creatief met explosieven is? Man, man, man.. Uitroeien die handel.
ok die had ik gemist. da's precies het frame die ik bedoel. (er zijn ook geen andere waarschijnlijk)
@EefjeWentelteefje | 05-12-15 | 17:48
Nee dit is gewoon islam.
@ JensDensen | 05-12-15 | 2
Link 6 tegeltjes boven de jouwe...
De nepheid waait van de filmpjes af vooral de laatste het lijkt op mortiergranaten er is verder geen enkele ontsteking zichtbaar of wat dan ook, de slachtoffers lijken totaal niet nerveus. Het is me gelukt om een still frame the krijgen van de explosie waarbij je de vier vervormd ziet en er zijn explosies zichtbaar linksonder en rechtsboven en de granaten zijn gewoon nog zichtbaar hangende om hun nek. Het lijkt op een video editing 'mixed frame'. Die andere twee zien er ook verdacht uit maar die kan ik minder makkelijk debunken zal vast wel van hetzelfde laken een pak zijn. Je zou denken dat isis er zoveel mogelijk op uit is om zoveel mogelijk vijanden te maken en 'de islam' een zo'n slecht mogelijke naam te geven ik vind dat 'raar'. Er klopt iets niet aan het geheel.
Beste redactie,
Begin er nou eens mee om die geestelijk gestoorde ISIS idioten geen podium meer te geven.
No more filmpjes please. Geef non-valeurs van IS en ander gestoord volk geen media aandacht meer.
Plaats liever foto's en filmpjes van Knir, Knor en Knar of zo.
De prille beginselen van de Jihad worden al bijgebracht op islamitische scholen. Om te beginnen dus die verbieden zou je als gezond denkend mens zeggen. Maar wat doen ze hier? We geven ze subsidie en faciliteren dergelijke scholen. Alles mogelijk gemaakt door de PvdA. Wie? Juist ja, de P.v.d.A.
Ongeloofelijk. En dan gewoon met droge ogen beweren dat het NIET met de islam te maken heeft. Sterker nog, de islam een slachtofferrol toebedelen door te stellen dat IS de islam gebruikt als middel. Ja zo lust ik ze ook. Wat wordt je toch doodziek van dat hele linkse NPO nieuwsuur indoctrinatie. Ik zag die Buma van het CDA ook al weer aangeschoven zitten. Dan heb ik gegeten en gedronken.
New Kids on the Block waren prima in staat aanrijdingen in scene te zetten. Als ik deze vier voorbeelden zie, beginnen eerlijk gezegd ook mijn wenkbrauwen te fronsen. De propaganda machine van IS weet ook dondersgoed hoe het internet werkt en dat een overgroot deel van de surfende medemensch een digitale rampentoerist is. Bij alle vier de filmpjes heb ik m'n sterke twijfels of daar uberhaupt iemand een schrammetje heeft opgelopen.
Maaarrrrr, ondanks dat. De tyfus voor IS natuurlijk.
Voordat ik zonder pardon weggejorist wordt vanwege "fake" roepen hier een beeld van de moment van de explosie: imgur.com/ZxvNMSf
Misschien dat iemand me kan uitleggen hoe ik een explosie kan zien terwijl de 4 mortieren nog gewoon intact zijn?
Je moet even frame voor frame maar die derde is zo fake als het maar kan. Je ziet een paar frames met EN een explosie en 4 man met INTACTE bommen om de nek. Wel netjes dat ze aan de details hebben gedacht in het explosie-deel van het filmpje (rode lapjes, mooie suggestie). Maar nog steeds fail.
Pardon lul | 05-12-15 | 21:58
Nee, nog lang niet. Er wordt al snel met superlatieven gesmeten om de discussie op gang te houden. Niks mis mee, maar op een gegeven moment wordt het wel erg zwart bekeken. Er zijn nog vele factoren ( ik noem 6 april ) die een verschil kunnen maken.
@Sophie9985 | 05-12-15 | 16:23
Klopt, mee eens. Ik ken de wet (deels) en mijn rechten, plichten en verantwoordelijkheden. En godzijdank is het hier geen Syrië.
themuslimissue.wordpress.com/2015/12/...
Slavernij dit, kruistochten dat, WO I hier en WO II daar. Was in de wereld van je opa, de opa van je opa, de opa van de opa van je opa of de opa van je opa in het kwadraat tot de macht 100. Dit speelt zich nu af, hier en een paar 1000 km verderop. De wereld is door internet nog nooit zo open geweest. De wetenschap nog nooit zo duidelijk. Wat doen we ermee, wat hebben we ervan geleerd. Niets, helemaal niets. De mens is alleen maar bezig met hebben hebben hebben ipv zijn.
Het Romeinse rijk was welvarend, werd te groot en viel door corruptie uiteen. Europa is nog nooit zo zwak geweest. Ooit vallen we uiteen. Als ik mag kiezen dat sluit ik me aan bij Putin...
Islamieten die andere islamieten doden. Kan me er niet druk om maken.
De NOS vind dit fascinerend want hun lijfpartij, de PVDA, zou ook wel graag hun politieke tegenstanders willen laten verdwijnen als het kon. Vooral nu de menschen niet meer in de rode sprookjes lijken te geloven en massaal overstappen op o.a Wilders.
De islam heeft helemaal niets met de islam te maken.
@Sliptong | 05-12-15 | 15:26
de vraag is of wij deze generatie willen opofferen voor de generatie die na ons komt... Islam kent geen genade voor alles wat niet Islam is. Als er opofferingen gemaakt moeten worden, zodat onze kinderen in vrede kunnen leven zonder angst voor aanslagen, stem ik voor.
Dat niemand van die arme jongens die beul nog even een geweldig harde trap in z'n scrottum gaf toen hij hun de bom om de nek deed, 't maakte toch niks meer uit, maar dan hadden ze toch nog een beetje genoegdoening gehad.
Zo krijgt het woord dobberneger toch weer een heel andere betekenis
@Eurotokkie | 05-12-15 | 16:07
Kun je die foto's eens linken. Wij willen ook meegenieten.
@diddley2 | 05-12-15 | 16:03
Brengt nogal wat verlichting, zo'n neutronenbom :)
Een complete radio / mediastilte invoeren en ondertussen dat (P)is-volk terugschieten naar de 3e eeuw, dat zal ze leren!
2e lin: elsevier.nl/Nederland/blogs/2015/12/AIVD-wil-maar-niet-begrijpen-dat-salafisme-leidt-tot-jihadisme
Nog wat meer verduidelijking.
De naam "daesh" en het begrip Salafisme, volgens
Prof. Afshin Elian / Elsevier.
elsevier.nl/Buitenland/blogs/2015/11/Wie-Daesh-gebruikt-in-plaats-van-IS-wil-link-met-islam-verhullen
www.elsevier.nl/Nederland/blogs/2015/1...
Zwaar voorwerp in z'n nek of highkick in z'n gepen nek groet hem zeker als ik 'm zie, dat jullie 't maar ff weten IS geepies.
Het doet me niks meer. Ik ben er al helemaal aan gewend.
IS is een zware teleurstelling gebleken.
Hadden we eerst de hoop dat me met vaart islamisten zouden opruimen, blijkt dat ze zich met dit soort onproductieve spelletjes bezighouden.
.
Werk eens wat door lui!
Kom op, 250.000 extra dode moslims moet voor nieuwjaarsavond toch haalbaar zijn. En dan een mooie bonusknal om 24:00 uur.
Jullie kunnen het!
Laat die oefeningen op het atol Bikini nu niet eens voor niets geweest zijn. Van mij mag duur technologie nu ingezet worden in die woestijn daar...
Waar is de Partij van de Arabieren nu, zij moeten nu de barricaden op.
Nee, mijn beste reaguurders: de Islam en de Koran staan gelijk aan: onverdraagzaamheid, onderwerping, intolerantie, extremisme, discriminatie, barbarisme, dictatuur, terrorisme, kortom alles wat verwerpelijk is. Dus: weg ermee en iedereen die dat aanhangt.
Hoezo, Islam is liefde, vrede, geweldloos, democratie en wat dies meer zij??
Niks uitwassen maar de kernwaarden van deze ideologie. Ze hebben een hekel aan varkens omdat die vele malen intelligenter en socialer zijn dan zij.
He stomme daesh, jullie barbaarse kudtfilmpjes zijn voor mij iig overbodig hoor!
Veel ergers wat ik jullie nu al toewens bestaat niet.
Nou ja vooruit dan, 1 extraatje:
De eeuwige jeuk en te korte armpies!
Waarom ze zo kalm zijn tijdens hun executie ? Ze zijn gedrogeerd. Door die apotheker uit Aleppo waar Asscher het steeds over heeft.
-weggejorist-
-weggejorist-
Barbaren zijn het.
@Lupuslupus | 05-12-15 | 15:41
ISIS ziet die zwarte steen ook als afgod. Die doe je alleen maar een plezier met de vernietiging ervan.
Check ook ... nou ja, deze hele lijst, van de zwarte messias:
www.nowtheendbegins.com/40-mind-blowin...
Er loopt geen vervuilder volk op deze aardbol rond als deze moslim goorlappen. Als de duivel bestond, was dit zijn manifestering. Totaal verderfelijk en de overtreffende trap van gestoord. Wipe. Them. Out. All of em.
Bombardeer die tankwagens vol Isis olie onderweg naar Turkije maakt niet zo veel uit Erdogan heeft net 3 miljard ontvangen om t.e tanken let wel van jou en mijn geld.
Walgelijk
Walgelijk
Wat ik mij vaak afvraag is of die barbaren hun slachtoffers drogeren. Het is opvallend dat ze altijd zo kalm hun lot ondergaan.
SkimoZ | 05-12-15 | 15:17
Misschien werden die 3 en alle vorige filmpjes wel geënsceneerd met knip en plakwerk. Weet ik veel, zou zo maar kunnen. Zo niet, dan is het zeer verwerpelijk.
Wat ik mij vaak afvraag is of die barbaren hun slachtoffers drogeren. Het is opvallend dat ze altijd zo kalm hun lot ondergaan.
SkimoZ | 05-12-15 | 15:17
Misschien werden die 3 en alle vorige filmpjes wel geënsceneerd met knip en plakwerk. Weet ik veel, zou zo maar kunnen. Zo niet, dan is het zeer verwerpelijk.
Stelletje prutsers. Wij westerlingen flikkeren gewoon een zooi bommen op mensen die we dood willen hebben.
1 ding is zeker: van het nazisme hebben we niets meer te vrezen.
wakkere_nederlander | 05-12-15 | 16:13
@wakkere nederlander: dit IS nazisme.
Islamo-nazisme. En we hebben er wel degelijk iets van te vrezen.
Fijn om te weten dat wij net 3 miljard hebben geschonken aan iemand die dit soort barbaren steunt. Hoeveel olie van IS wordt er van ons belastinggeld gekocht?? Rutte zal het wel weglachen, die heeft immers meer moeite met het filmpje van Wilders.
En dan nu voor nog schokkender nieuws: www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/fo...
@kapitein_iglo | 05-12-15 | 15:34
De betreffende eikel zit meestal in Ankara...
Wat ik snap bij het zien van zulke beelden is dat je vlucht naar Europa.
Wat ik niet snap is dat je hier gaat lopen zeiken over langzaam internet.
-weggejorist-
@Desmoulins | 05-12-15 | 16:39
Gehehe.
joehoe Border, zijn de schellen al van uw ogen of heeft u lenzen nodig?
@Democratuur | 05-12-15 | 16:35
Jij snapt het.
Parsons | 05-12-15 | 16:42
Dank u. Ik ben dan ook al ruim 10 jaar werkzaam op dit gebied.
Het meest irritante van alles vind ik de slogan van Radio 1: "het nieuws van alle kanten" terwijl het steeds maar weer van één kant komt.
Die laatste, met die mortiergranaten om de nek: 4 reeten.
Bolder | 05-12-15 | 16:46
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/1...
De niente. Wegkijken is geen optie. Bagatelliseren en labelen als verzet is ook geen optie.
Plaatjes zeggen vaak meer dan woorden
www.youtube.com/watch?v=NdKyU5VMg78
Bolder | 05-12-15 | 16:46
www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...
Prego. Wegkijken is geen optie.
En waar ISIS is, is onze NAVO-bondegenoot Turkije present: "Vanuit Turkije kwamen op 26 oktober [2015] vier vliegtuigen aan op de luchthaven van de stad Aden (Jemen) met meer dan 500 ISIS militanten uit Syrië aan boord; Twee toestellen van Turkish Airlines, eentje van Qatar Airways en nog een van de Verenigde Arabische Emiraten". En dit allemaal ten gunste van Saoedi-Arabië, de ISIS sponsor en voorzitter van de mensenrechten commissie van de VN waar de Rutte-regering zulke warme banden mee onderhoudt. Dat land dus dat zopas nog aanstalten maakte "to execute some 52 prisoners at once, including several juveniles arrested at protests, according to reports."
Oh ja, ook een andere bondgenoot, de VS, helpt Saoedi-Arabië (en ISIS) graag een handje waar nodig: theweek.com/articles/587008/how-saudi-...
Russells Teapot | 05-12-15 | 16:20
De VS is ook verantwoordelijk voor het bewapenen van SA, die flink aan het huishouden zijn in Jemen.
Zo bombarderen ze het liefst burgerdoelen zoals ziekenhuizen. Zonder groen licht van het Witte Huis zou SA nooit deze sjiitische opschoning begonnen zijn.
Opmerkelijk ook dat de media nul komma nul aandacht heeft voor de misdaden die daar plaatsvinden.
Wie er nog naar NieuwZuur kijkt, kan weten dat [linkse] indoctrinatie daar welig tiert.
Maar Twan Huys en consorten komen nog wel aan hun trekken zodra bijltjesdag is aangebroken, wat zal de wraak zoet zijn!
@Mijnheer Harmsen | 05-12-15 | 16:37
.
Is niet nodig, hoor; geeft ook teveel troep. Een conventionele 'daisy cutter' op de Ka'aaba is voldoende om glashard aan te tonen dat hun fantasievriendje niet bestaat en misschien stopt dan de psychose die Islam heet.
.
Maar ja, dan worden de Saudi's weer boos en zitten we zonder benzine. De enige afdoende oplossing is dat we in het Westen en de rest van de beschaafde (= niet-moslim) wereld z.s.m. van onze olie-verslaving afkomen, dan kan het hele Midden-Oosten (Israël uitgezonderd) weer terugzakken in het moeras van achterlijkheid en armoe waar ze vandaan komen, en hebben we er geen last meer van.
Creativiteit kan ze niet ontzegd worden...
Ik vind dit persoonlijk meer 'humaan' dan strotjes doorsnijden.
Geweld keur ik nooit goed. Van welke zijde dat ook. Activisme is geen dekmantel voor foute zaken van zowel links als rechts. AFA, Zwarte Piet, GreenPeace ,NVU of Neonazi's. Aanpakken.
ristretto | 05-12-15 | 16:33
.
.
Kunt u eens wat voorbeelden geven van rechts geweld aub ?
.
Wellicht vallen dan de schellen van mijn ogen.....
Dank u.
Laten we het eens hebben over *waarom* hoog en laag wordt beweerd dat het *niets* met de islam te maken zou hebben. Zijn het de vele aantallen moslims in ons midden? Zijn het de banden met de oliestaten? Vindt de paus dat je religie niet als schuldige mag aanwijzen? Is het omdat anders direct de pleuris uitbreekt in ons sudderende landje? Waarom zou die kop in het zand *moeten* hier? Waarom? Op TV, de krant, internet, vrijwel iedereen doet vrolijk mee. Angst? Druk? Uitstel? Schaamte? Lafheid?
Lupuslupus | 05-12-15 | 16:27
Juist.
Niets dan dom, kortzichtig oikofobisch gelul.
Het geweten sussen uit pure lafheid en intellectuele armoede.
De islam is geen religie.
Het is zoveel meer dan dat.
Je kan niet zeggen dat die haatbaarden niet creatief zijn, qua moordmethodes. Ik vroeg me wel af hoe ze die vier mortiergranaten hebben ontstoken, trouwens. Er was geen spoor van een onstekingsdraad op één van de granaten (dat is alles wat er nodig is, natuurlijk; de rest detoneert vanzelf mee...).
.
Verder is het jammer dat er altijd weer types zijn die zeggen dat het de schuld is van de Islam, want dat is natuurlijk helemaal niet zo. Dat wordt me in elk geval elke dag verteld door de NPO en dan is het zo, want die zijn zeer betrouwbaar en onafhankelijk en helemaal niet links 'angehaucht' of zeau..
Eurotokkie | 05-12-15 | 16:22
Geloof mij maar als ik zeg dat dadelijk burgers van europa mensen als u spuugzat zijn.En gaan inzien dat jullie met je zachte heelmeesters stinkende wonden religie deze ellende veroorzaken en in stand houden. En dan is pas echt het hek van de dam. Die tijd die komt. Merkel ondervindt het al. De duitsers kotsen van haar.En zijn haar welkom helemaal zat. Geloof mij maar als ze moregen in een ravijn struikelt er geen duitser is die daar om jankt.Die denken al liever gister als morgen.
@Democratuur | 05-12-15 | 16:35
Jij snapt het.
-weggejorist-
-weggejorist-
@La Bailaora | 05-12-15 | 16:32
Dit is zó barbaarse, middeleeuws, donker, dat je bijna denkt dat je naar een film zit te kijken. Surrealistisch. Dat is ook een groot probleem hier; de mensen denken hier zo anders, zijn zo veel verder en vredelievender ontwikkeld, dat ze zich niet voor kunnen stellen dat deze barbaarse partijken zich hier voor zouden doen. Het zijn net zombies. Terwijl het om de hoek al is gebeurd, enkele weekjes geleden nog maar, weer.
Dop in Osaka | 05-12-15 | 15:54
Wahabisme is islam, IS is islam...
U doet niets anders dan wat de bovengestelden ons graag opdringen en u trapt daar met uw onwetende poten maar al te graag in.
Niets dan afleiding van de enige, echte oorzaak:
It's the islam, stupid.
Opmerkelijk, of eigenlijk niet, dat u afgeeft op een reaguurder waar u nog niet de veters van mag strikken.
U bent hier de nitwit.
@Dop in Osaka | 05-12-15 | 15:54
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/11/...
Verder nog iets?
De enigste oplossing tegen dit barbaarse volk is- net als in 1945- een atoombom erop gooien.
PS @NPO:
De suggestie dat IS op enige significante wijze *los* staat van de (echte) islam, is een grove misleiding, onwaardig voor een zichzelf serieus nemende nieuwsorganisatie.
.
Het is gewoon wat (alle) religie is: Het onderwerpen van mensen met een sprookjesverhaal.
.
En islam is in de praktijk de meest moorddadige, al eeuwen.
Eurotokkie | 05-12-15 | 16:22
Nou toch vreemd dat juist deze filmpjes van de islam van de wrede aantoont dat de islam wreed is. En dat noem jij propaganda. Ja van hun. Naar ons toe is dit puur de waarheid over die islam van de wrede. Raar dat gutmenschen zoals jij dat altijd weer weten te draaien tot iets anders.En weldegelijk wegkijken voor de wasrheid. Ga lekker je geitenwollen sokken strijken en je jeezes sandalen poetsen. Doe je nog iets nuttigs.Mensen als jullie houden islam van de wrede in stand en dan zijn wij volgens jullie de hartenlosen. Nee jullie zijn wat dat betreft tuig die ellende hoog in het vaandel houden. Jullie geilen daar op om zielig te doen voor status en eigen pijperij.
Afschuwelijke executies zoals we gewend zijn van IS. Alhoewel... Deze manier van doden lijkt me desondanks toch humaner dan iemand levend verbranden of een groep Kopten stuk voor stuk neer te schieten. Ze hebben nu nog hoogstens maar een paar seconden geleden.
Dop in Osaka | 05-12-15 | 15:07
Wahabisme bestaat niet, is door het Westen bedacht. Het komt voort uit Salafiyya Jihadiyya. Een radicale stroming binnen het Salafisme. Niets anders. EN zowel IS als Al-Qaida vallen daaronder, alleen houd IS zich op veel vlakken niet aan de koran en Sunnah.
Deze lui zijn er behooorlijk genadig afgekomen in het filmpje. Dit liever dan overreden worden door een tank.... Of onthoofd worden met een bot keukenmes...
Uitroeien dat IS gespuis!
Eurotokkie | 05-12-15 | 16:22
Dus je kijkt ook al jaren niet naar Pauw, Nieuwsuur enz. omdat het allemaal propaganda is?
Doe eens moeite, kom van je luie reet af en kom maar eens kijken. Dan vallen die schellen van je ogen af.
Sommige mensen snappen me niet. Vroeger PSP en behoorlijk links en nu eerder rechts te noemen in de oude terminologie.
Zelf zie ik mezelf als eeuwige luis in de pels van de macht en de conservatieven. Dat is en zijn nu de PVDA, VVD en de oude linkse pers. Ze zijn behoudend, conservatief en conformistisch. wat ik ze vooral kwalijk neem is dat ze zich geen eigen oordeel meer vormen en klakkeloos iets aannemen.
Kijk dus NOOIT weg. Dan weet je ook wie er propaganda toont of niet. Vroeger ergerde ik me aan Wibo vd Linde en TrosAktua en aan echte racisten als " Landgenoten".
Geweld keur ik nooit goed. Van welke zijde dat ook. Activisme is geen dekmantel voor foute zaken van zowel links als rechts. AFA, Zwarte Piet, GreenPeace ,NVU of Neonazi's. Aanpakken.
Maar dat is toch slecht voor het milieu, al die ontploffingen? Groen links? Greenpeace? Waar blijven jullie?
@nemoj me jebat | 05-12-15 | 16:26
Dan komen er meer aanslagen in Europa, want ze willen niet genegeerd worden.
Islam heeft alles met de middeleeuwen te maken.
Deze cultuur halen we naar hier, voor als u het niet helemaal begrijpt. De 'asieleisers' staan onder, boven, voor, achter of naast IS. Daarom zie / hoor / lees je ook geen protesten. Het is hun ding. Dat IS ergens iets niet mee te maken *zou* hebben, doet aan bovenstaande stelling niets af. Deze cultuur en gedachtegang is welkom geheten in Europa. Daarna zeggen we wel dat het hier niet mag, dat dan weer wel. Dus het komt goed. Gratis huisje erbij, betaalt de christelijke buurman wel.
Keep calm and destroy islam
IS zou ook nog een SM-club kunnen zijn, dan valt alles op z'n plek. Filmpjes maken in de hoop dat er nog meer landen hun in coalitie gaan bombarderen dan nu al het geval is #onlogisch. Zou zomaar kunnen dat Saoedi-Arabië dit filmpje gemaakt heeft om hun acties in Jemen te legitimeren. Turken schijnen IS zelfs te steunen via handel, omdat ze de Koerden niet teveel macht willen laten krijgen. Het is een zooitje.
Islam heeft niets met Joden/homo/gristenhaat te maken.
Nationaal Socialisme had niets met Joden/homo/gristenhaat te maken.
Oh wacht......
Deze mensen zijn vermoord uit naam van de Islam en Allah. Dit is 100% gerelateerd aan dat geloof. Dat lijkt je toch een fantastische club om bij te willen horen ? Als Allah WEL zou bestaan en hij zou dit soort walgelijke misdaden toestaan, dan is de Islam dus verrot. Als Allah NIET zou bestaan, waarom moeten we dan een podium geven aan reliegekken ? Geloof = verrotting. Op naar de volgende bloedige aanslag of executie.
Oooh heerlijk! Nieuwe afleveringen, Ik ga eerst chips en bier pakken..
Eurotokkie | 05-12-15 | 16:07
En die foto's om je punt te maken heb j8j natuurlijk opgeslagen om ze hier te tonen. Oh wacht een gutmensch. Wel met feiten komen zogenaamd maar ze never nooit kunnen tonen. Wij daarentegen wel en dan is het rare dat ze dan weer wegkijken en komen met feiten die ze niet kunnen staven. Nee die gutmenschen 1 brok ellende Die gevaarlijke weg met ons mensen. Het echte tuig zonder hart. Hun leven van ellende. Daar zwelgen ze op uit eigenpijperij en weigeren daarom oplossingen.
@Sunwukong | 05-12-15 | 15:51
Bedoelt u dat moslims die christenen afslachten bij u welkom zijn?
Zo ja, dan is niet alleen de islam maar bent *ook u* mijn vijand! Dank u wel! Ik knoop het in mijn oren maar in feite wist ik allang van de niet-aflatende haat van atheïsten tegen het Christendom. Maar het is altijd goed daaraan herinnerd te worden.
Weet je, soms vraag ik mij weleens af:
Wat zou er gebeuren als niemand IS enige aandacht gaf. Als iedereen ze helemaal doodzweeg?
Gewoon negeerde?
southpark.cc.com/full-episodes/s09e06-...
Dat die mensen ziek zijn, net als pedo's, weten we al. Geef ze geen platform, en zeker niet zo prominent. De pers mag zijn grenzen kennen.
@Balletje Mayo | 05-12-15 | 15:35
Goeie vraag.
Pardon lul | 05-12-15 | 16:17
Ik volg je redenering, maar op dit moment hebben we met de zwijgende meerderheid te maken. Er is ( nog ) geen oorlog in Europa, nog geen leger binnen gemarcheerd en nog geen strijdtroepen in de straten.
Nu met alle inbraken, overvallen en ander potentieel levensbedreigend tuig, is dat alles wat we mogen doen om onszelf te beschermen. Als je het kan bewijzen. Ik kan niet in de toekomst kijken, maar voorlopig wordt het geweldsmonopolie door de staat geclaimd en mag ik mij niet bewapenen want strafbaar.
-weggejorist-
ristretto | 05-12-15 | 16:19
Dit is propaganda materiaal en dit heeft verder niets met wegkijken te maken dude.
@Cuyahoga | 05-12-15 | 15:26
Ik vind het geen probleem dat zelfs onze staatslieden zich schikken naar de gewoontes in een ander land.
Ik vind het echter vervelend dat mensen uit een ander land zich in Nederland niet wensen te schikken naar ONZE gewoontes.
Die mensen moet je gewoon ijskoud kunnen uitzetten met de mededeling dat ze hun onverdraagzaamheid maar elders gaan uitdragen, maar NIET in dit land!
"Dit is Jemen, waar we niet bombarderen, en waar het op beestachtige wijze mensen om zeep helpen blijkbaar aan het innoveren is."
Klein detail, de VS voert drone strikes uit in Jemen, iets meer dan 100 sinds 2002:
www.thebureauinvestigates.com/categor...
Verder natuurlijk helemaal eens met dit artikel.
mysteryposter | 05-12-15 | 16:18
Ze geloven zelf in een sprookjesfiguur, hoe krom wil je het nog hebben.
Is geenstijl ook te "wobben"?. Wat is het percentage klikkers van bovenstaande links in verhouding tot de lezers.
Dat weten we toch? Een briefje schrijven, en door iedereen laten ondertekenen. Super effectief en uw vele zuurbetaalde belastingeuro's meer dan waard. Zeker. Vertegenwoordigers met dergelijke geniale ideeën zitten niet zomaar in de regering hoor, geheel zonder kruiwagen ,zeker waar! Dé oplossing tegen dit barbaarse terrorisme. Het kan vandaag nog!
ristretto | 05-12-15 | 16:04
Heeft totaal niets te maken met wegkijken.
Eurotokkie | 05-12-15 | 16:09
ok. Net zoals het niets met de Islam heeft te maken?
Gelul. IK nodig je van harte uit in mijn multiculturele wereld waar mensen wél met elkaar kunnen leven en werken. Verrassend genoeg met heel weinig moslims. Raar hè?
wakkere_nederlander | 05-12-15 | 16:13
De nazi's probeerde alles geheim te houden daar heeft ISIS geen moeite mee.
Wat ik aan die filmpjes met die oranje overalls niet snap is dat ze altijd zo 'gecast' lijken. Wij redden het niet om zwarte piet altijd zwart te houden, maar die gasten gaan voordat ze tot executie overgaan altijd eerst naar www.feestbeest.nl/overall-oranje-volw.... of een andere webwinkel om de goede klederdracht uit te zoeken en daarna kiezen ze zelf altijd een keurig gestreken zandwoestijne outfit met keurig gepoetste schoentjes, meestal is er nog een tweede camerastandpunt en op de achtergrond is nooit iets anders dan de scene te zien, alles keurig opgeruimd. En ga nu eens naar een willekeurige moslimwijk en zoek de verschillen. Moslims poetsen hun schoenen minder zullen we maar zeggen. Zou zomaar propaganda kunnen zijn een groot deel van de keren. Het biedt natuurlijk allerlei legitimiteit tot zogenaamde vergelding. Vooral wapenhandel zal blij zijn met die acties. Elk land een half procentje van het GDP erbij voor defensie. Lockheed +17% dit jaar, aandelen van contractors bijna +30%. Nu maar hopen dat onze pensioenfondsen op tijd op die trein stapten (einde cynische mode).
@ Ach 200 jaar geleden werden er nog heksen verbrand.
Eurotokkie | 05-12-15 | 16:16
Vandaag de dag moet je oppassen als je Harry Potter fan bent.
@Sophie9985 | 05-12-15 | 16:12
Ik heb het niet over een buurtfittie. Ik heb het over een fictief scenario wanneer ons land zou vervallen in dezelfde wanorde als bijvoorbeeld Syrië, waar burgers niet meer worden beschermd door de rechterlijke of wat voor macht dan ook.
mysteryposter | 05-12-15 | 16:12
Ach 200 jaar geleden werden er nog heksen verbrand.
@Dop in Osaka | 05-12-15 | 15:54
Op de man spelen als je geen argumenten hebt om te weerleggen wat ie zegt? Typisch om mensen dan maar dom te noemen. Ga eens weerleggen wat ie zegt als je dat kunt.
Knallen, knallen, knallen... We gaan weer richting oudjaar.
.
Maar echt IS-lijers... Jullie kunnen verzinnen wat jullie willen, *ik* kijk er in ieder geval echt niet meer van op.
.
Waar ik pas echt van op zou kijken? Als jullie je eens als normaal beschaafd volk zouden gedragen (maar dat zal wel nooit gebeuren)!
@Willem van Rood | 05-12-15 | 15:40
'WO2 was wel een tikkie erger hoor.'
De gruwelijkheden van WOII waren erg.
Maar het weerzinwekkende sadisme van de I.S executies overtreffen alles wat er ooit in WOII is gebeurd.
Je zou kunnen zeggen dat het aantal slachtoffers van WOII groter is maar als je alle slachtoffers van islamitisch geweld bij elkaar optelt betwijfel ik wat erger is.
1 ding is zeker: van het nazisme hebben we niets meer te vrezen.
Simon_GS | 05-12-15 | 16:11
Alsof iemand nog controle heeft over deze barbaren.
Hoe dom moet je zijn om te denken dat Jemen ook maar iets met moslims te maken heeft? Snak weer naar een verhelderende uitleg van Rutte of Pechtold op de staatstelevisie.
Saudi-Arabie IS Daesh/IS/ISIS/ISIL. In samenwerking met Turkije. Niks extremisme, gewoon militante Soenitische moslims. En de Verenigde Staten steunen ze, willens en wetens. Ze weten het best, wie het zijn en wat ze doen en met welk doel. Zolang IS Shi'ieten afmaakt (zoals de Saudi's in Jemen dus) is alles helemaal prima want Shi'ieten = Iran = bondgenoot van Rusland. Dat een walgelijk land als Turkije bij de NAVO zit is een affront op alles waar we in het westen voor staan maar heeft ALLES te maken met het insluiten van Rusland of, voorheen de Sovjetunie. Dat we nu aan de verkeerde kant van een oorlog komen te staan en onverhoopt ons eigen terrorisme financieren heeft, wederom, ALLES te maken met de proxy-oorlog die de VS met Rusland voert om invloed in het midden-oosten. Oh, google voor de grap iets wat de 'Turks-islamitische unie' heet en zie hoe de restanten van het midden-oosten al lang aan Turkije zijn beloofd. Al lang.
@Generaal Pardon | 05-12-15 | 16:02
Waarom heb jij de illusie dat dit soort tot islamfascisme aangetrokken pubers GS nodig heeft om dit soort filmpjes te vinden?
ISIS geloofd ook in tovenaars. Daar moet blijkbaar ook het kopje af.
www.express.co.uk/news/world/624395/IS...
Pardon lul | 05-12-15 | 16:07
Volgens het Nederlandsch recht voor plebs, mag je volledig los gaan mits je niet vergeet jezelf een tikje te beschadigen ( mocht de onverlaat dat nog niet hebben gedaan/geen kans gekregen ). Pas dan wordt het recht van zelfverdediging geaccepteerd door de rechter. Anders ben je .. afijn vul zelf maar in.
Dit soort filmpjes mocht zogenaamd niet meer van de geestelijk leider van IS omdat het niet goed voor het imago zou zijn.
Wat me steeds weer opvalt is de schijnbare gelatenheid van de mannen in oranje overalls..
loze stijl | 05-12-15 | 15:45
Dit hebben ze waarschijnlijk al tientallen keren geoefend, alleen weten ze nog niet dat het vandaag geen oefening is.
@Glasgow Argus | 05-12-15 | 16:01
Optimist!
@Lilia2 | 05-12-15 | 15:29
The covert origins of ISIS:
www.youtube.com/watch?v=oMjXbuj7BPI
Onze taalvirtuoos vertrekt moeiteloos naar een land dat publiekelijk mensen executeert om zich te excuseren voor een malle sticker.
ristretto | 05-12-15 | 16:04
Heeft totaal niets te maken met wegkijken.
@Sunwukong | 05-12-15 | 15:36
Ik heb geen moslims in mijn omgeving en ik zorg er voor dat dit zo blijft. Zelfs in de supermarkt wil ik ze niet tegenkomen dus doe mijn boodschappen om 08:00 u.
Als ISIS strijders in handen vallen van koerden doen die koerden het zelfde alleen dit filmen ze niet.
Heb wel foto's gezien hoe ze een ISIS strijder in vieren deelde door doe gast aan auto's te binden .
@Donkey Bong | 05-12-15 | 15:47
Het is goed dat men ziet dat deze barbaren geen enkel mededogen kennen. Dan hoef ik het ook niet te hebben als zo'n groep totaal-malloten ooit mijn leven en dat van mijn dierbaren bedreigt. Dan is wat mij betreft alles, en zonder aarzeling, geoorloofd.
Voor iemand die niet de filmpjes wil kijken kan iemand ff vertellen wat ze nu weer doen in elk?
@ristretto
Nee, het echte probleem is dat mensen in staat zijn om dergelijke dingen te doen.
Zelfs beesten doen dit niet.
Jemen het land dat de achterlijke koning van Saudi Arabië met zijn zoon volstrekt verneukt, Lees het rapport van de Duitse inlichtingen dienst (of het drieluik in de NRC) en huiver. Er is geen inlichtingen dienst op de wereld die een dergelijk rapport zou vrijgeven onder normale omstandigheden. Het is hoog tijd dat we Iran wapens gaan verkopen om het achterlijke Saudi Arabië te stoppen. Overigens is Bush de de facto oprichter van ISIS. Toen de domme pizzaboer en ex ambassadeur in Nederland de bijdehante stap nam op Saddams leger te ontmantelen en iedereen die ooit lid was van Saddams partij brodeloos te maken was dat het startsein voor de stichting van deze organisatie.
Generaal Pardon | 05-12-15 | 16:02
wegkijken is nooit een antwoord. expose them, toon hun onmenselijkheid, hun intellectuele leegte. geef vooral de stille meerderheid niet de ruimte om weg te kijken.
Ga deze filmpjes dus mooi niet kijken. Wil al die haat en gif niet in mijn systeem.
www.thesleuthjournal.com/wp-content/up...
Heb Rutte nog niet gehoord dat het niets met de Islam heeft te maken.
@Generaal Pardon volgens mij is het juist wel zaak als journalist om het "volk" te informeren en te laten zien en dan bepaal ik zelf wel, wat ik wel en niet wil zien. De bron moet je aanpakken, dan wel de schuld geven en niet de messenger. Anders ga je de persvrijheid de nek omdraaien, dat lijkt me nou een tikkeltje erger.
Eurotokkie | 05-12-15 | 15:58
Dat is probleem. Het wegkijken van vele mensen.
Ondertussen doet onze bondgenoot Turkije goede zaken met IS www.youtube.com/watch?v=P28fB_klP-E&a... ? Zouden we dan toch in Irak en Syrië bommen gooien voor olie en gas? En Tony Blair heeft 80 miljoen pond prive verdiend sinds zijn afzwaaien als prime-minister? Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.
Dus wat de duisternis is, is nu wel bekend.
Maar hoe breng je nu verlichting in de moslimlanden???
Misschien door ze helemaal kapot te bombarderen?
Gewoon terug naar de middeleeuwen.
Dit is de enige bijdrage die deze nutteloze figuren met hun zandbaksprookjes weten te leveren. Verder kotsen ze op alles wat westers is, maar maken dan wel weer gebruik van onze centen, onze technologie, onze vrouwen, en ga zo maar door. Stelletje hypocrieten.
Ze verzetten zich niet omdat de executie eerst verscheidene malen wordt gerepeteerd.
@Glasgow Argus De uitgemergelde lijken waren geen onderdeel van Nazi-propaganda. Deze filmpjes zijn essentieel voor IS, en zorgen ervoor dat stomme pubers hier in Europa zich op de een of andere freaky manier verwant voelen met deze harde macho doodscult.
allah snackbar | 05-12-15 | 16:00
ja, dit is vast die 99% die het voor de overige 1% steeds weer verpest
Mooi hoor. Ideologie. Wapens. Macht. Geld. Haat. Idioterie. Waanzin. De wereld zit mooi in elkaar. Enige wat nog mist is een parapluutje en een kersje er op.
Allemaal betaald met onze benzine en diesel slurpers.
(Nee, ik ga niet eerst de tekst lezen of de filmpjes kijken voor ik reaguur, en het maakt ook geen zak uit welk apen land het is.)
Niet eens in de brand gestoken of langzaam overreden door een tank?
Dit is zijn vast de gematigde moslims waar ik zoveel over hoor.
Wat hebben we gedaan/ misdaan dat die haatmoslims ons de keel door wil snijden?
Die lui sporen niet, mag ik nu iets zeggen over eeuwen van inteelt?
@Datkanjenietmenen Je wil toch ook geen kinderverkrachting zien, ook al gebeurt het? Deze filmpjes maken mensen bang en maar inspireren anderen om ook te gaan moorden, en dat is nu precies de bedoeling. Dit hoort in de krochten van het internet thuism bij Ogrish o.i.d., niet prominent op een van de populairste sites die we hier hebben.
Kijk al jaren niet meer dit soort filmpjes, zouden meer mensen moeten doen.
Ach, het kan nog erger.
www.youtube.com/watch?v=LFAgjVpuZNk
@Willem van Rood | 05-12-15 | 15:40
Daar denken de christenen in het M.O. heel anders over!
-weggejorist-
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn werkgever doet zaken met Jemen en Saudi Arabië. Heb de neiging een linkje te sturen naar de internationaliserings goeroes die sowieso in het onderwijs zegevieren....
@Parsons | 05-12-15 | 15:33
Feitelijk bent u net niet dom genoeg om in uw eigen broek te poepen. Is een feit he... niet een constatering.
Zo, pas ik me even aan uw niveau aan. Hoe lijkt dat, is dat wat?
Met intelligente desktop helden zoals u gaat EUropa (niet Europa) reddeloos verloren.
Ik had ze alle drie goed. A. Raket B. Explosief en C. kogel op mortiergranaat. Wat win ik nu? Een koelkast? Een oranje overall?
@-Wil- | 05-12-15 | 15:50
Eens. Maar nog altijd goedkoper dan een bom vanaf een F16 gedropt.
Parsons | 05-12-15 | 15:07
Exact.
Gelet op haar geschiedenis kan ik mij wel voorstellen waarom Duitsland het als een aanwinst ziet om dit soort mensen binnen te laten.
Donkey Bong | 05-12-15 | 15:47
Generaal Pardon | 05-12-15 | 15:46
nee, niet de vertoning van deze beelden strafbaar maken, maar juist zo veel mogelijk gebruiken om te laten zien welke zieke ideologie hierachter zit. en als je al iets wilt verbieden, verbiedt dan de verspreiding van die ideologie. zoals je ook niet het tonen van de foto' s van uitgemergelde lijken in auschwitz moet verbieden, maar wel het nationaal socialisme.
Er was eens een VPRO programma dat ging over uur U. Hemel open god naar benee en dan scheiding kaf/koren. In die verlichte tijd werden de kerkgangers als kaf bestempeld en gingen naar de kachel.
Nu, wat later, zijn de mensen/instellingen die beweren dat "het niets met islam te maken heeft" de volgende kaf(ir's).. immers.. de groep die de misdaden pleegt, zoals hier boven genoemd, vinden juist dat ze wel de ware islam vertegenwoordigen. En tegensprekers gaan het eerst "eraan"
@Donkey Bong @Generaal Pardon Oneens, alsof de filmpjes er anders niet waren geweest + ik wil wel weten wat er in de wereld gebeurd + ik heb het niet aangeklikt, iets met vrije keuze op een journalistensite.
@La Bailaora | 05-12-15 | 15:16
Religieuzen die religieuzen afslachten zijn mij welkom.
Als ze zo uitgedund zijn dat we het met een paar bommetjes afkunnen is het zo afgelopen.
We moeten alleen zien te vermijden dat ze zich op niet religieuzen focussen.
Economisch gezien vind ik dit je reinste geldverspilling. Dit kan vast goedkoper met hetzelfde resultaat
@Sliptong | 05-12-15 | 15:41
het midden oosten wordt straks 1 grote parkeerplaats
Wat me steeds weer opvalt is de schijnbare gelatenheid van de mannen in oranje overalls..
Zo op afstand denk ik: stap uit de rij, loop/ hinkel/kruip weg en gun die beesten geen makkelijke executies.
loze stijl | 05-12-15 | 15:45
Je moet achter ze aan rennen met die bom on je nek
Er is niets, helemaal NIETS veranderd de afgelopen 2000, nee in de afgelopen 50.000 jaar.
Waarom hebben we eigenlijk nucleaire wapens als we ze niet willen gebruiken?
IS bedankt GS voor de gratis grootschalige propagandaverspreiding. Van mij mag dit net zo strafbaar worden als het tonen van kinderporno.
Generaal Pardon | 05-12-15 | 15:46
Precies wat ik dacht
Wat begrijpen al die moslims niet aan dat niet wij Wilders groot maken maar zei met hun religie van de wrede en daar voor wegkijken en zelfs steunen.Op naar 50 zetels.Geloof mij maar zo door met die islam van de wrede en de ogen gaan open in nederland. Bij gebrek aan goede politici in de 2 de kamer en kabinet. Wegkijkers zal Wilders ongekende hoogtes bereiken daar hij als enigste keihard de waardheid wel durft te zeggen. Iets wat ze in het westen langzaam steeds meer gaan inzien.
@Lupuslupus | 05-12-15 | 15:41
Het opblazen van heiligdommen of het massaal bombarderen lijkt me niet echt de oplossing.
@sjaap.marok | 05-12-15 | 15:42
Het schijnt dat Wilders een tijdmachine heeft waarmee hij 1400 jaar terug in de tijd is geweest en zich toen als mohammed heeft voorgedaan. De koran is geschreven door Martin Bosma met behulp van de redactie van GeenStijl.
Hahaha, dat Nieuwsuur.. De tijd dat ik van m'n stoel viel van verbazing al lang voorbij. Denk dat ze zich achteraf nog achter hun oren krabben nu ze vergeten zijn het daesh te noemen. Staatsgevaarlijk deze policorre wegkijkers. Maar goed, de plaat loopt vast.
IS bedankt GS voor de gratis grootschalige propagandaverspreiding. Van mij mag dit net zo strafbaar worden als het tonen van kinderporno.
@Cuyahoga | 05-12-15 | 15:12
LOL : Da esh frans... Kudos
Wat me steeds weer opvalt is de schijnbare gelatenheid van de mannen in oranje overalls..
Zo op afstand denk ik: stap uit de rij, loop/ hinkel/kruip weg en gun die beesten geen makkelijke executies.
Maar ja... op afstand is het makkelijk lullen..
Tijd voor boots on the ground, andere smaken zijn er niet.
Maar ja zwarte Piet, dat is pas erg, althans voor de linkse vijfde colonne.
@Dick Luyenlomp | 05-12-15 | 15:11
Je kan het altijd gooien op 'minder ervaring' of 'minder kennis' dan een ander.
Daar kan policor Nederland helemaal niets tegen doen!
Ik ben geen werkgever, maar sommige lieden die aangenomen worden door mijn werkgever kunnen (wat mij betreft) al na een dag vertrekken.
Sommige mensen mensen halen hun proeftijd niet, een groot deel haalt het eind van hun halfjaarcontract niet.
Mijn werkgever wil goede mensen.
Voldoe je niet, dan smijten ze je eruit.
@hStripe | 05-12-15 | 15:18
Dat laatste lijkt me inderdaad het geval.
@mysteryposter | 05-12-15 | 15:10
Bedankt voor de tip. Veel interessante info daar.
istawa | 05-12-15 | 15:05
Nee dat wegkijken van jou helpt. Ja meer van die beesten hier. Van de islam van de wrede. Sukkel
Ze ontsnappen of vechten niet omdat ze gedrogeerd zijn.
Allemaal de schuld van Wilders.
kapitein_iglo | 05-12-15 | 15:23
Geweldig! Net Teheran opgeblazen. 7 miljoen idioten foetsie.
@fail | 05-12-15 | 15:12
Toch vond Gustav Flaubert 200 jaar geleden het vernietigen van de zwarte steen in Mekka "de" manier om de islam te ontmoedigen.
Als dat zou gebeuren staat de hele wereld in brand, dat is een ding dat zeker is.
De islam kent al 1400 jaar niets anders dan geweld en bloed. Het lijkt mij de hoogste tijd dat daar eens een oplossing voor gezocht gaat worden.
Excuus.
nuclearsecrecy.com/nukemap/?t=0862c5e6...
Tja, klinkt een beetje lullig, maar gelukkig zijn het geen blonde meisjes of iets dergelijks. Oke oke, daar zullen ze andere plannen mee hebben.. Maar ik denk dat IS drie kleuren in hun broek poept dat de usa en/of rusland een blik shidt op ze gaat opentrekken en daarom maar gewoon spelletjes (..) spelen met een paar arme stakkers daar. Niemand weet wie het zijn en het kan niemand schelen. Leven is niets waard voor ze, behalve die van zichzelf natuurlijk, en waar onze jongeren met oud en nieuw prullenbakken opblazen.. blazen zij arme stakkers op. Zeg maar van 'kijken wat het resultaat is'.
@wakkere_nederlander | 05-12-15 | 15:01
WO2 was wel een tikkie erger hoor.
Gaat dit dus niet aanklikken, dank voor de waarschuwing. En de contradictie dat het niets met de islam te maken heeft en vervolgens doorpraten over de islam door een deskundige. Hoe dit op te lossen? Handen in het haar. Hier een oplossing van iemand die 10 maanden gevangen heeft gezeten bij is (bewust kleine letters). www.independent.co.uk/news/world/middl...
kapitein_iglo | 05-12-15 | 15:34
Als we dan toch bezig zijn. Bij deze wel een beetje voorzichtig (of niet).
nuclearsecrecy.com/nukemap/?t=83e05f7b...
Zonde van die oranje overalls. Hebben ze geen andere kleurtjes?
De ander zijn dood is de een zijn sensatie, als reclame voor een politieke macht en moordcultus. Ik heb niet gekeken en ik vind dat deze filmpjes niet vertoond moeten worden, maar alleen gebruikt om de daders op te sporen. Vraag me af of Youtube ze niet onmiddellijk eraf durft te halen uit angst zelf in beeld te komen.
maar hoe is het in godesnaam mogelijk dat in de hoofden van de goedmensen een vorm van cognitieve dissonantie is gevaren, die alle reflex verandert in de kreet dat het niets met de islam te maken heeft. het heeft net zo veel te maken met de islam als babi jar, auschwitz, bergen belsen en treblinka met het nazisme te maken heeft.
.
terreur is een wezenskenmerk van deze op haat gebaseerde woestijnideologie. islam zonder geweld, roof, verkrachting en discriminatie van andersdenkenden, vrouwen, joden, homo' s? wanneer ze hun geloofsartikelen intrekken implodeert de ideologie.
.
een nieuwe politieke beweging die dezelfde gedachten uit als wat wij van de mohammedanen accepteren zou subiet verboden worden en hun aanhangers langjarig gedetineerd. en wat doen wij hier? We importeren nog maar eens een paar miljoen van deze aanbidders van de zonnegod. het is een vorm van krankzinnigheid die letterlijk geen grenzen kent. of: en dat is nog erger, een vorm van opzet tot het uitroeien van onze eigen bevolking. de vervangingsgedachte die nooit ver weg is bij de eugenetische school waaruit coudenhove-kalergi uit voortkomt.
Ik moet zeggen; het valt eigenlijk wel mee. Snel, pijnloos.
@Duifmans | 05-12-15 | 15:09
... en dat doen we met overtuiging!
Ja, de Islam kan er wat van. Altijd vechten en moorden.
Iets nuttigs hebben ze nog nooit gedaan.
Allah heeft zijn stempel wel gezet.
-weggejorist-
@Parsons | 05-12-15 | 15:07
En gelijk heb je.
.
Het kan best dan zijn dat de meesten momenteel nog geen terroristische plannen hebben maar, zoals we al verscheidene malen hebben gezien, zijn de terroristen die de grootste 'klappers' maken juist hoog opgeleide mensen die (schijnbaar) perfect geïntegreerd waren.
Ik blijf vriendelijk en beleefd tegen de moslims in mijn omgeving maar houd ze wel héél goed in de gaten.
Waarom werken die mensen altijd zo goed mee als ze weten dan hun laatste uur geslagen heeft, ik zou mij doodvechten.
@La Bailaora | 05-12-15 | 15:16
Wij? Of onze regering?
Ik sta aan geen enkel kant in die zandbak oorlogen die gaan over geloof.
Ze kunnen de typhus krijgen.
Een neutronenbom zou toch veel oplossen denk ik. Laat deze op bepaalde hoogte ontploffen en de verzengende neutronenstraling geeft de islamitische gekken een trap naar de 72 hoeren. Gebouwen blijven daarbij grotendeels gespaard. Ongetwijfeld kost het ook burgers het leven, maar het gaat zo snel dat er van lijden nauwelijks sprake zal zijn. De hoeveelheid vrijgekomen radioactiviteit is naar verhouding klein, dus het getroffen gebied kan al snel weer worden herbevolkt.
@heldheino | 05-12-15 | 15:29
je vergeet er 1:
nuclearsecrecy.com/nukemap/?t=83e05f7b...
@Dop in Osaka | 05-12-15 | 15:22
Nee. Ik constateer een feit. Zoals gewoonlijk.
Zo weer een paar minder.De filmpjes worden saai,gaap.We kijken niet meer want de beste ontploffingen prijs krijgen ze dit jaar niet.Barrel bombs geven een beter effect dus Assad zal hem dit jaar wel weer winnen.Ze ruimen elkaar wel lekker op ik zou zeggen er is nog een lange weg te gaan en doe beter jullie best misschien winnen jullie de hoofdprijs volgend jaar.De USA moeder alle bommen mag ook mee doen dan gaat het wat sneller.
Ja voor bombarderen+ door NL dus.
@Cuyahoga | 05-12-15 | 15:26
Jouw tegel brengt mij op een idee.
De volledige kliek zou een keer "gemapped" moeten worden, net als ze dat in CSI:nogwat doen.
Smoelen op een whiteboard en dan lijntjes trekken. Follow the money!
@Wilhelmina kudtje | 05-12-15 | 15:19
Ja westerse geo-politiek is een lastig iets.
Aan de ene kant roept de VS (EU) op om het regime in Syria aan te pakken (met dus instemming van de VVD/PvdA/CDA/D66) aan de andere kant roemt de VS/EU Saudia Arabia als voornaamste handelspartner in de Arabische wereld. SA, met haar wahhabistische en salafistische org. die streven naar en vechten een wereldoverheersing van de islam. SA die jaarlijks honderden mensen executeert en duizenden martelt.
Het zwerende smerige hypocriete vuile gore westerse vingertje roert lekker in de extremistische stront als het maar uitkomt.
Hek eromheen, bom erop. Klaar.
En er zijn genoeg salafisten en gematigde islam gekken die nog de islam goedkeuren. Als ik moslim was dan al lang had ik deze monster geloof verlaten.
Het maakt geen reet uit of de IS leiding islam als "tactisch middel" inzet of zelf diepgelovig is.
.
Het resultaat in beide gevallen is dat we met tig-duizend *islamitische*, diepgelovige, moordende relie-gekkies komen te zitten, die er daar en ook steeds meer in het westen een bloederige puinhoop van maken.
.
Zowel de leiders als de voetsoldaten zijn nu niet en nooit niet voor rede vatbaar. Daarom moeten we ze *daar* vernietigen.
Hun ge-oliede organisatie breken, zodat ze geen grote aanslagen meer kunnen organiseren en dat ze geen rolmodel meer zijn voor de islamitische relie-gekkies die hier al zijn, die mogelijk zouden kunnen radicaliseren.
Zijn dit niet gewoon de Saudi's. Dan is het namelijk wel lief volgens Timmermans.
@beetjemoe | 05-12-15 | 15:03
En dan doen als in het tweede filmpje :)
@kapitein_iglo | 05-12-15 | 15:23
Doe het dan goed.
nuclearsecrecy.com/nukemap/?t=05e7e381...
@La Bailoara Marokko bombardeert samen met SA in Jemen.
Aan welke kant staan wij?
Moeilijk geen van de westerse landen en geen van de linkse partijen die tegen het geweld in Gaza zijn spreken zich uit over Jemen.
Amerika laat Sa gewoon zijn gang gaan.
Geen demonstraties op straat door moslims vanwege het afslachten van Sijietische rebellen en burgers door Marokko en Sa.
Las op xandernieuws een interresant artikel dat Is ontstaan is door hulp van SA en Turkije.
Die de Sijieten niet zo dicht in hun buurt willen hebben.
Het zou zomaar waar kunnen zijn.
Behalve bij het eerste onduidelijke filmpje, zijn ze er nog genadig vanaf gekomen. In een fractie van een seconde weg zonder te hoeven lijden.
@istawa | 05-12-15 | 15:05
Het afsnijden van hoofden helpt beter?
'om je medemensen zoveel pijn aan te doen, kent de fantasie van de mens geen grenzen'.
[nsb-pechtold modus]"Dit heeft niets met islam te maken!"[/nsb-pechtold modus]
@Cuyahoga | 05-12-15 | 15:26
Als ze zouden vluchten als de pleuris hier zou uitbreken, dan hoeven ze hier ook niet meer terug te komen.
Al moet ik zelf op de landingsbaan gaan liggen!
Weg met de Oranjes!
bijpassend achtergrondmuziekje:
youtu.be/VTSufgL16QI
ISIS is en blijft een moslimtereurbende en kan eenvoudig militair worden uitgeschakeld.
kapitein_iglo | 05-12-15 | 14:59
Ik denk dat moeder aarde deze vorm van chemtherapie wel kan waarderen. Voor haar is dit soort geteisem als huidkanker.
Waarom zie je die gevangen niet ten minste een poging doen tot vechten? Denken die in de hemel te komen?
Wellicht wordt het tijd om Mekka te nuken en die hele kut islam te verbannen uit onze samenleving.... het heeft niets maar dan ook helemaal niets goeds gebracht, alleen maar ellende en tweespalt!
rode peper | 05-12-15 | 15:01
islamitische staat is een bondgenoot van Saudi Arabië.
Weet je wie ook een bondgenoot is van Saudi Arabië?
Deze lieden bijvoorbeeld:
static2.volkskrant.nl/static/photo/201...
en hij bijvoorbeeld:
filantropius.files.wordpress.com/2014...
Met behulp van de vergelijking: de vrienden van mijn vrienden zijn mijn vrienden, do the math.
Ik vind het wenselijk dat Iran geen voet aan de grond krijgt op het Arabisch schiereiland. Voor Hezbollah, Houthis en dergelijk sjiitisch tuig heb ik even weinig sympathie als voor ISIS en al Qaida.
@Repetitive Beats | 05-12-15 | 15:18
Omdat wij heel veel linkse sukkels hebben?!
Volgens Jan Kuitenbrouwer (NRC-Handelsblad) hebben deze misdadigers net zo veel met de islam te maken als hooligans met hun voetbalclub. Zo houden de wegkijkers, de goedpraters, de policor Gutmenschen, de linkse theedrinkers, de dhimmi's en de verraders, kortom de butbrigade hun wereldbeeld intact!
@kapitein_iglo | 05-12-15 | 15:20
excuus.. deze locatie
nuclearsecrecy.com/nukemap/?&airbu...
En verder, wat Pat zegt.
www.youtube.com/watch?v=vDheE2_prwc
@Parsons | 05-12-15 | 15:08
Sarcamse of bent u gewoon mentaal beperkt?
deluiegriek | 05-12-15 | 15:13
Helemaal roger maar voor fietsen waait het te hard en ik ben ook lui van geest.
FOK thema, bom erop.
nuken dat is . subiet
@heldheino | 05-12-15 | 15:16
voorstel:
nuclearsecrecy.com/nukemap/?&kt=40...
Dit schiet zo niet op,......
Als die arme, vrouwen onderdrukkende, beestachtig moordende, kinderen verkrachtende, martelende, geloofswaanzinnige, tot op het bot sadistische, massa's executerende IS daders nu gewoon een baan hier op een Nederlandse markt was aangeboden waren het gewoon lieve jongens en was dit nooit gebeurd want hun geloof is niet de oorzaak en heeft er niks mee te maken , nee echt !
Er zijn maar weinig zieke geesten in de geschiedenis van de mensheid die dit soort acties in immoraliteit kunnen overtreffen; compleet van God los!
Waarom zouden we mensen in huis halen die dit geloof ietwat gematigder aanhangen?
-weggejorist-
Is dit voor intern gebruik, zodat de wilden daar gehoorzaam blijven? Want mij doet het helemaal niks meer. Ik hoop dat ze elkaar uitroeien.
Wat ik mij vaak afvraag is of die barbaren hun slachtoffers drogeren. Het is opvallend dat ze altijd zo kalm hun lot ondergaan.
In het NOSJournaal voorafgaande aan deze fascinerende (SIC) repo vertelde een zwarte piet nieuwslezeres overigens dat er "haatzaaiers zijn die moskeeën willen sluiten".
Ik kots op goetmensen.
Hun voorland wordt verbeeld in de drie filmpjes.
Homohaat
Vrouwenhaat
Ongelovigenhaat
Alles-wat-anders-is-haat.....
tjonge tjonge wat gaan we mooie tijden tegemoet dankzij de lutsers in de EU en Den Haag.
Allemaal nog amateuristisch. Hier in Europa waren we in de middeleeuwen een stuk creatiever.
www.cvltnation.com/169014-2/
IS die Houthi's afslacht. Houthi's die gebombardeerd worden door Saoudi Arabië, gesteund door de VS. Houthi's, die gesteund worden door Iran en Rusland.
Aan welke kant staan wij eigenlijk?
@kapitein_iglo | 05-12-15 | 15:12
Zou inderdaad een goed begin zijn.
.
nuclearsecrecy.com/nukemap/?&kt=40...
Islam ies vrede.
Zodra iedereen hartstikke deaud is die het daar niet mee eensch is.
Leve de multikul!
Leve de policor!
Landverraders en (op termijn) smerige massamoordenaars.
Het natuurlijke bijproduct van de islam. Deze shows worden onvermijdelijk ook hier opgevoerd als onze elite de aanhangers ervan blijft pamperen en importeren.
Dit is pure IS propaganda ik snap echt niet dat jullie dat delen.
@fail | 05-12-15 | 15:12
wat mijn oplossing zou zijn, zou het probleem aanpakken bij de bron. Maar uiteenzetten wat mijn oplossing zou zijn, zal mij zeker een bezoek op pakjesavond opleveren van de politiepiet, wegens haatzaaien ofzo.
IS classic movies. Hier nog een zooitje verzamelmovies, kon ze niet in imdb terugvinden. In naam van de koran niets anders dan dood en verderf, het stompt af u bent gewaarschuwd.
youtu.be/rQkR-EQOpbo?t=10m58s
Tja, Ze zijn wel in een keer door (hoop ik voor ze). En 't worden er natuurlijk zo wel steeds.... minder !
-weggejorist-
Kijkend naar deze beelden komen herinneringen naar boven van het zien van soortgelijke beelden uit WO2, met Duitse of Japanse "deelnemers". Ronduit walgelijk. Het aangehaalde NOS commentaar is evenzo stuitend, niets fascinerends aan. Of is dat een heimelijke, verscholen toon van bewondering? Of is dat simpelweg een totaal gebrek aan fatsoen? Ik neig naar het laatste maar weet het niet zeker meer gezien de continue partijdigheid.
@eerstneukendanpraten | 05-12-15 | 15:07
ga een end fietsen, daar heb ik het juist vandaan. Vond het juist wel lui van GS dat ze die zin van NOS/nieuwsuur niet letterlijk en in het groot in het artikel hebben gezet maar verstopt hadden achter een linkje.
@heldheino | 05-12-15 | 15:08
een bescheiden 5 megaton ben ik ook al content mee hoor
www.youtube.com/watch?v=B9wUE_n8vFI
(wel ff ultra HD filmen dan uiteraard)
Ik heb net een nieuwe fiets gekocht bij de fietsenwinkel.
Of fietsenwinkel, excusez le mot, dat woord gebruiken wij bij ons thuis niet.
Wij zeggen: ik heb een fiets gekocht bij de Boduve.
Dat is een afkorting van 'Boutique du velo', da esh Frans voor fietsenwinkel.
Anders wordt zo'n winkel steeds maar met fietsen geassocieerd, en dat moeten we natuurlijk niet willen met zijn allen.
@kapitein_iglo | 05-12-15 | 14:59
Die oplossing hangt af van een centrale overheid die kan besluiten dat het een hopeloze zaak is en dat overgave de enige mogelijkheid is. Hoe zou jij dat willen toepassen op IS in Syrië, Irak, Libië, Nigeria, de Sinaï enz. enz.
een bommetje of wat op Raqqa en Mekka zou niet verkeerd zijn, maar het is geen definitieve oplossing.
linkschen smullen hiervan!!
Dit is nog vrij humaan in vergelijking met eerdere executies middels verdrinking, onthoofding en verbranding.
Zogenaamd gematigde moslims blijken opeens in moordmachines te kunnen transformeren. IS zal op deze manier ook zijn tentakels in Europa uitspreiden. Sommige landen kennen al 'no go areas', dit zijn potentiële gebieden die als eerste de IS vlag zullen hijsen. Europa zal ten onder gaan aan chaos en geweld als er niet keihard wordt ingegrepen. Met de huidige EU kliek die zich laat naaien door een islam dictator zijn we aardig op weg naar de vernietiging van de democratie.
Een volk dat voor tirannen zwicht ...
Goed om te lezen dat het allemaal niet met de islam te maken heeft.
Doet me echt deugd.
Ik sta op het punt om een nieuwe werknemer aan te nemen. Ik zet het er natuurlijk niet bij, maar een moslim (-achtige naam) is bij voorbaat kansloos.
Gelukkg heeft dit niets met discriminatie te maken.
Gelukkig is er voor de balans ook veel liefde in de Koran. Ohhh wacht ... slechts 47 verzen gaan over liefhebben, en bijna alle verzen gaan over wat een moslim niet mag liefhebben.
www.youtube.com/watch?v=Nm44RzC8eks
Ik kijk niet. Die sunnitische pr mongolen kijken al een week hoeveel page views ze hebben. Doe ik niet aan mee. Lekker puh.
We moeten niet anderen maar onszelf beschermen tegen islamterreur.
Duidelijk geen winnende strategie, jezelf impopulair maken in de eigen kringen
Jullie spelen Wilders in de kaart!
@Dop in Osaka | 05-12-15 | 15:07
Bullshit. Wahhabisme is een door ultra-links verzonnen kreet om net te doen of er meerdere islams zijn.
Er is maar één islam.
Te zien in de drie filmpjes.
stortman | 05-12-15 | 15:05
Waterstofbommen worden geïnitieerd met kernsplijting.
Creativiteit kun je ze niet ontzeggen.
Ik ben meer van de massa uitroeiing zonder enige creativiteit voor dit volk en hun familie.
Heeft u ook last van een opgeblazen gevoel?
Deed mohammed ook.
mohammed was de meest perfecte mens die ooit heeft geleefd, het is de plicht van elke mohammedaanse islamitische moslim om zijn voorbeeld te volgen.
Ik. Vertrouw. Geen. Enkele. mohammedaan.
@rode peper | 05-12-15 | 15:01
IS komt o.a. voort uit het Wahhabisme, dat is een oorspronkelijk Saudische extremistische 'ware' stroming binnen de islam - geschat meer dan 40 miljoen aanhangers.
Wahhabistische leiders en org. zijn ook de hoofdsponsors van meer dan 400 wahhabistsiche (gelinieerde) organisaties bij u in EUropa. Met goedkeuring van overigens Merkel, Hollande en uw eigen lieve Samsom.
@DixitQuote | 05-12-15 | 15:01
Wil je ophef krijgen, dan moet je even een hondengezicht over een van de slachtoffers heen fotoshoppen. Wil je het helemaal goed doen, dan zeg je dat het Palestijnen zijn.
deluiegriek | 05-12-15 | 15:02
U doet uw naam eer aan, klik eens op het laatste linkje in de tekst van onze Prittert, misschien zie je nog iets wat bekend voorkomt...
Wel barbaars land het ook is, boeit me niet. Enige waar ik me druk om maak, is dat onze regering maar blijft doorgaan met het importeren van dit soort barbaren. Grenzen dicht voor de islam en deze haat ideologie in Nederland verbieden en al haar aanhangers uitzetten.
geef ze toch geen podium.. IS doet dit bewust om de hele wereld te laten zien dat zij dit gewoon kunnen doen en blijven doen.. Er zijn nog genoeg levende poppetjes om mee te spelen. Als de mannen straks op zijn gaan ze beginnen met vrouwen en kinderen.
En inderdaad, tijd dat de hele moslim gemeenschap scherp dit veroordeeld als Islamieten. hier afstand van doet en heel duidelijk maakt dat dit niet de Islam is. Dan is er wel een nieuwe uitgave van de Koran nodig want die staat vol met Sura's die dit soort gedrag aanmoedigen en vervolgens vergeving schenken aan dit soort Islamstrijders..
-weggejorist-
meer en meer neig ik naar een oplossing zoals de amerikanen destijds deden in japan om de oorlog te stoppen.
Maar ach, het milieu he?
kapitein_iglo | 05-12-15 | 14:59
Waterstof is een stuk schoner
Nee, het is niet fascinerend meer. Het is diep triest, ook dat mijn enige hoop politici zoals Wilders zijn.
Ook deze moslim-achtige menschen hebben natuurlijk niets met de islam te maken....... /D66
Binnenkort meer van dit in Europa, want mutti Merkel en wegkijker Rutte vinden het allemaal best.
Ik merk dat ik er niet meer warm of koud van wordt. Ze hebben hun hand overspeelt. Sukkels.
Dat komt, omdat ze "de religie van de vrede" aanhangen natuurlijk www.thereligionofpeace.com/quran/023-v...
Ga zo door Saudische vrinden, wij vangen de vluchtelingen wel op. Wir schaffen das!
Als het aan mij ligt gaan we gewoon alle moslims op een boot richting de woestijn brengen. Ben niet trots op deze gedachte, maar het zou wel een veilige, mooie, beschaafde toekomst garanderen voor mijn kinderen.
Een beetje sadist bekeert zich tot de Islam.
En een beetje Islamiet wordt vanzelf wel sadist.
NOS: "Ze bieden een fascinerend inkijkje in de wereld van terreur"
.
Bijzonder vreselijke reactie van NOS. nos.nl/nieuwsuur/video/2073210-fascine...
Mijn opa had altijd erge verhalen over WOII.
Maar ik ben blij dat hij dit niet meer hoeft mee te maken.
Massaal terugtrekken, grens dicht, hek op slot en sleutel weggooien.
Dit heeft natuurlijk niets met de ware islam te maken....
Wat ik mis is de mededeling dat er geen dieren gewond zijn geraakt bij de opnames....
De slachtoffers zijn sjiieten, die bestreden worden door Saoedie Arabie en kennelijk dus ook IS, dus SA is een bondgenoot van IS. Niet dat iemand dat nog niet wist
Toen ik vanochtend wakker werd, hoopte ik op een "moslimvrije" dag.
Misschien morgen dan maar weer.
Al die moeite voor een filmpje van 30 seconde
Het is ook de enige innovatie die uit de regio voortkomt.
Zolang de mensen islam als 'heilig' beschouwen zal dit niet ophouden...
Heeft inderdaad niets te maken met islam of moslims.
jesuisbacon
meer en meer neig ik naar een oplossing zoals de amerikanen destijds deden in japan om de oorlog te stoppen.
Maar ach, het milieu he?
REAGEER OOK