Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homoseksuele vluchtelingen bespuugd in AZC's

hatershat.jpg'Spugen, bedreigen, roepen dat ze een schande zijn voor hun volk. De homo's en transgenders onder de vluchtelingen hebben het zwaar in de opvangcentra, ook in Amsterdam.' Pijnlijk stukje dagelijkse realiteit in Het Parool. Homoseksuele vluchtelingen worden dermate ernstig terug de kast in gejaagd dat ze hun kamer in het AZC niet eens meer durven te verlaten. Twee keer was het raak in Amsterdam Zuidoost. Eerst in de noodopvang op de Haaksberweg en afgelopen maand bij de noodopvang aan de Flierbosdreef. 'Wij konden het gevoel van veiligheid niet garanderen', aldus een hoge bobo van het Leger des Heils Amsterdam. Uiteindelijk hebben ze daarom in samenwerking met wooncorporatie Rochdale een huis geregeld waar nu vijf LHBT-vluchtelingen 'in veiligheid zijn gebracht.' Dit weekend moet er nog zo'n huis voor vier LHBT-ers gefikst worden en uiteindelijk moet er zelfs een aparte homovleugel komen in een voormalig woonzorgcentrum. StasAsielcrisis Klaas Dijkhoff (VVD) is het overigens helemaal oneens met de aparte opvang wegens 'te stigmatiserend'. Alsof je daar een fuck om geeft als je spuug en bedreigingen moet vangen vanwege je geaardheid. Enfin. Om de homohaat onder AZC-ers structureel te verminderen heeft de gemeente het COA gevraagd 'versneld voorlichting hierover te geven in Amsterdam.' Tevens is er een vertrouwenspersoon aangesteld. Nou, dan komt het wel goed met die homohatende potenrammers.

Reaguursels

Inloggen

Ik dacht dat de juiste GS schrijfwijze 'heaumeau' is.

bardoul | 05-12-15 | 22:05

-weggejorist-

Cato carthago | 05-12-15 | 17:18

Dat moeten we hier niet willen met z'n allen.

ZoltarTheMagnificent | 05-12-15 | 17:03

> Om Asscher te citeren: Ze zouden de agressievelingen apart moeten zetten, niet de homo's. Soosjalisme is zo gek nog niet.

Als je de homo's apart zet heb je de homo's en de rest. Als je de homofoben apart zet heb je dezelfde tweedeling: de homo's en de rest.

MrBlanco | 05-12-15 | 16:55

Maar het zijn wel allemaal hoogopgeleide homohaters. Dat wil ik toch effe kwijt.

Cap65 | 05-12-15 | 14:43

Ik dacht dat die heaumeau's altijd eerst effe spugen om de boel te smeren

zieke-geest | 05-12-15 | 12:26

Homohaat
Vrouwenhaat
Ongelovigenhaat
Alles-wat-anders-is-haat.....
tjonge tjonge wat gaan we mooie tijden tegemoet dankzij de lutsers in de EU en Den Haag.

meneer Q | 05-12-15 | 12:11

Dit geweld tegen homofiele mensen is pijnlijk voor Nederlandse vrijwilligers die alle vluchtelingen willen helpen. Homofiele vluchtelingen zijn extra kwetsbaar, daarom verdienen zij meer bescherming door Nederlandse organisaties.

F Cobben | 05-12-15 | 11:52

Ja anders ga je elkaar ook nog even discrimineren. Lekker slim.

Ohja | 05-12-15 | 11:51

Gaarne de LHBT dames en heren een verblijfsvergunning geven. De rest terug de zandbak in schoppen alstublieft.

Gotcha! | 05-12-15 | 10:46

De nieuwe lichting Syrische geleerden in 020 - de homohoofdstad - kunnen hun geluk niet op. Echte gelukzoekers.

McMarx | 05-12-15 | 08:19

Laten we hopen dat de voorlichting behelst dat de homohaters zonder parachute boven ISIS gebied zullen worden gedropt.

BananaMonarchy | 05-12-15 | 08:15

Ik zie hier een hoop verontwaardiging, en terecht, maar vergeet 1 ding niet: verdeel eb heers heeft altijd gewerkt. Daarom komt het sommige mensen zo goed uit dat er wat tuig in onze samenleving gezaaid wordt, hoe het ook mag heten. Op die manier hou je veel mensen lekker bang en kan je ze nog verder uitpersen, er staat immers nog heel wat spaargeld op bankrekeningen en dat willen de machthebbers ook nog hebben. Wanneer gaan we zelf ons land besturen zonder Haags tuig?

ugur | 05-12-15 | 06:59

@Cultuur.Barbaar | 04-12-15 | 18:06
"Wanneer gaan ze inzien dat dit allemaal met islam te maken heeft?"

Ze....

Ze gaan het niet inzien als homo's bespuugd worden.
Ze gaan het niet inzien als homo's in elkaar geslagen worden
Ze gaan het niet inzien als homo's van het dak gegooid worden.
Ze gaan het niet inzien.

Ze stoppen hun hoofd in hun reet.
Ze wensdenken een utopie.
Ze verkwanselen onze samenleving.

Ze voeren daarbij een moralistische hooghartige boventoon. En onthoud:

Jij - bent - een - onderbuikvoelende - tokkie - rascist - die - Hitler - aanhang!!!!1!!

peterdh | 05-12-15 | 04:04

HotPotato | 04-12-15 | 18:06
Dus Heel Holland Bukt

swassannuf | 05-12-15 | 04:03

"Amsterdam vangt homoseksuele vluchtelingen apart op in woningen."
.
Typische 'oplossing' van zwakke bestuurders, de zoveelste uitnodiging tot manipulatie van het knotsgekke systeem.
.
De enige logische/redelijke aanpak is die intolerante onruststokers het land uit schoppen. Maar dat zal wel weer racisme, fascisme en Zwarte Piet zijn.

Machteloze | 05-12-15 | 01:15

zitten er serieus transgenders tussen? verbazingwekkend.

Ir. Wilhelmus | 05-12-15 | 00:50

Suske & Wiske en de homohatende haatbaarden.

Schietmijmaarlek | 04-12-15 | 23:21

heb totaal niks met homo's, lekkere lesbiennes daarentegen ... klassiekertje he ,haha maar zonder gekheid,tuig wat hier niet tegen kan direkt eruit tiefen,aanpassen of oprotten in nl kun je homo zijn (tenminste dat zou moeten kunnen )of wat dan ook accepteer je dat niet ,wegwezen dan.! maar het zal wel weer in het voordeel van de rest van de gelukszoekers uitpakken

bowlfabriek | 04-12-15 | 22:54

Afschuwelijk. Meteen wegjorissen die gasten want dat wordt natuurlijk hé-lé-maal NIKS met die "integratie".

Oeps. Sorry. Dat was mijn gezond-verstand-modus.
Meteen killen uiteraard.

Note to self: OPZEGGEN die NRC na alwéér een jankverhaal over zielige hoogopgeleide gelukszoekers in die kudtkrant. Gisteren.

EefjeWentelteefje | 04-12-15 | 22:42

Dit soort gedrag verwacht je toch niet van die hooggeleide G's uit Neurologië.

El Muñeco | 04-12-15 | 22:24

Kop houden en via je belasting hun uitkering betalen!

Patatter | 04-12-15 | 22:08

Waarom niet een 1 strike you're out policy. Iedere 5 jaar zonder incident mag de hoeveelheid strikes wel met 1 worden opgevoerd. Maar het lijkt me dat nieuwe gasten geen krediet hebben en eerst wat krediet moeten verdienen. Bi dit soort incidenten meteen uitzetten dus.

deministerpresident | 04-12-15 | 21:57

En wat doet deze regering: op ze inpraten of ze heel misschien netjes tegen homo's willen zijn, op ze inpraten of heel misschien voortaan geen vrouwen meer willen aanranden, op ze inpraten of ze uitgeprocedeerd heel misschien het land zouden willen verlaten. Bla(at), bla(at), bla(at), bla(at), bla(at), wat een schapen.

miss error | 04-12-15 | 21:35

Ik ben wat verward. Was het vroeger niet zo dat heel Linksch op de barricaden ging voor vrouwenrechten, homorechten etc? Was de geweldige (?) Plaskerk niet altijd een enthousiaste deelnemer aan de Gay Parade in Amsterdam? En ga zo maar door.
En dan nu, helemaal niets.... geen actie.... geen demonstraties... geen televisie optredens... Nee, dus helemaal niets. Wat heb ik gemist om deze Linksche gutmensch logica niet te kunnen volgen?

LaatmaarLu? | 04-12-15 | 21:33

Amsterdam steekt de nek uit staat in het Parool ... nou wees er maar trots op met die apartheid. Waarom geen roze driehoek opgespeld?

Simon_GS | 04-12-15 | 21:27

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:29

Janken? Sletje, u bent echt een loser.

1) U, ja u, loopt hier wild om zich heen te slaan omdat er na slechts een aantal dagen verhoudingsgewijs nog weinig gestort is. Zoals een andere gewaardeerde reaguurder al opmerkte: er zijn nog 70(!) dagen dus het sluiten van uw selectief verontwaardigde smoelwerk zou u sieren.

2) Ik heb volgens uw bezopen logica net zo veel recht van spreken omdat ik a) ook een bijdrage heb gedaan aan dit down-top iniatief en b) dus net zoveel of net zo weinig wat u wilt, heb bijgedragen om deze wettelijk verankerde mogelijkheid mogelijk te kunnen maken.

3) U heeft het over "eigen wereldje" en over "demonstraties"

Desmoulins | 04-12-15 | 21:16

"Spugen, bedreigen, roepen dat ze een schande zijn voor hun volk".
Buiten de AZC's zijn er nog wel meer homo's en transgenders van wie de aanwezigheid "een schande zal zijn voor hun volk". Na verloop van tijd zullen ook die worden aangepakt. Met spugen, bedreigen en tenslotte met kalashnikovs. Een massaslachting door kogelregens van weerszijden op de varende Gay Pride. Nederland zal het laten gebeuren en pas op als je er lang van te voren voor waarschuwt, dan overdrijf je en ben je racist.
Maar nu overdrijf ik.

Zoetwaterpanharing | 04-12-15 | 21:09

Volgens de overheid komt het allemaal goed zodra ze allemaal een 'verklaring van verbondenheid' ondertekenen. Right.

Sioux | 04-12-15 | 21:04

En daarom stem ik op PVV. Ik ben het helemaal zat met die lui en het gaat er niet beter op worden als we dit blijven accepteren met zijn allen en halfbakken beloftes blijven accepteren. Stem tegen!!!!!

Rob3997 | 04-12-15 | 21:01

Uitvergrote incidenten maar dat gaat allemaal verdwijnen als ze die verklaring van Dijkhof hebben getekend.

bijna_raak | 04-12-15 | 20:56

Janmaat,pim fortuin en wilders, waren en zijn volgens de heren niet goedwijs. We zien nu wat de gevolgen zijn van de waarschuwingen die zij gegeven hebben .alleen wij staan nog maar aan het begin .wee uw kinderen en kleinkinderen

Zeedieker | 04-12-15 | 20:56

Waar zijn we in godsnaam mee bezig. Hoe praten we dit nu weer recht? Want veroordelen mag niet. En dit moet allemaal de reeds dol gedraaide maatschappij in. Lekker man.

verbanden | 04-12-15 | 20:51

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 20:51

@Lupuslupus | 04-12-15 | 18:10
Dat zijn maar christenen. Homo's zijn de nieuwe heiligen, ook buiten Hilversum en Aalsmeer.

Guido | 04-12-15 | 20:41

@atheïstisch stemvee | 04-12-15 | 20:36
Gelukkig ga jij mee en stort je mee. Toch? Laten we elkaar geen mietje noemen. Een paar woordjes of lettertjes dumpen op het internet is goedkoop maar er achter staan en er voor werken is 'KENNELIJK' te moeilijk voor velen hier. Waarom?

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:40

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 20:36

@Desmoulins | 04-12-15 | 20:19
Ik vind het moedig dat je het toch probeert, maar geef je weinig kans. @DKS kan dit gezuig heel lang volhouden. Desnoods de hele nacht.

atheïstisch stemvee | 04-12-15 | 20:36


HartvanOranje | 04-12-15 | 20:28

Die lui zijn echt knettergek!

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 20:33

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 20:32

@Desmoulins | 04-12-15 | 20:19
Je jankt dus maar wat af. In letterlijk je eigen wereldje? Dude? Waar refereer je naar? Wat zei ik?

Het is eigenlijk heel zielig. Geen ballen geen niets eigenlijk. Wat wil je nu eigenlijk? Een beetje gefrustreerd janken op het internet of iets doen? Vertel het maar? Wat wil je nu eigenlijk?

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:29

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 20:28

-weggejorist-

van Balen | 04-12-15 | 20:22

WTF.
"De Europese Unie bereidt achter de schermen een plan voor om tot een half miljoen Syrische vluchtelingen op te nemen uit Turkije. Het plan zou deze week worden gepresenteerd."
www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...

de honden blaffen... | 04-12-15 | 20:20

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:02 & De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:06

Wat een gelul. GeenStijl geeft crowd funding absoluut geen slechte naam. Tal van voorbeelden. Ik heb overigens dus net zoveel recht van spreken als jij dat hebt.
Onze manier van leven laat helemaal geen ruimte om en masse de straat op te gaan. Bovendien is dit land momenteel tot op het bot gepolariseerd betreft de EU.

Dat gelul over 'onschuldigen'.
Het is oorlog en die win je niet door een halfslachtig beleid te voeren. Onze vijand geeft geen moer om onschuldigen.

Ik ben sowieso voor de big reset daar.

Desmoulins | 04-12-15 | 20:19

@Lupuslupus | 04-12-15 | 18:54
Het gaat natuurlijk niet om de arme plebs die hun grote waffel optrekken omdat ze gewoon falen in het leven. Het gaat vooral om de werkende mensen die vinden dat ze genaaid worden en die willen dat er verandering komt. De mensen met geld. DIE WILLEN WE ZIEN. GeenPeil is enkel voor mij belangrijk omdat ik wil zien dat men daad bij woord legt. Niet lullen maar vullen. Dat is belangrijk. Dus hup naar een half-miljoen of je verliest je 'klaaggezeik-nogwattus-onzin-troep'.

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:12

Bij welk aantal gaat de grens eens dicht? Of blijven we maatregelen nemen in EU verband?

bijna_raak | 04-12-15 | 20:06

@HartvanOranje | 04-12-15 | 20:02
Valt best tegen. De Russen hebben in een paar weekjes het voor elkaar gekregen om meer onschuldige mensen te doden dan de Amerikanen + het gevolg in ruim een jaar.

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:06

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 20:02

@Desmoulins | 04-12-15 | 19:58
Mja... 'Ik ben niet overigens niet zo activistisch ingesteld en vertrouw daarom, waarschijnlijk tegen beter weten in, op de almaar groeiende onvrede die er heerst in ons land ten aanzien van de EU.'

Dat valt kennelijk vies tegen als mensen zich moeten inzetten. Dat blijkt. Dat is mijn hele punt.

Demonstraties? WAAR? WIE? Een zooitje uitkeringstrekkende neonazi's misschien. Als je mazzel hebt. Actie? Welke actie!!! Niemand doet wat!

En (hoewel ik voor het associatieverdrag ben) als GeenPeil wat centjes nodig heeft geeft niemand thuis. Je snapt toch best dat jij dan geen centje en druppeltje recht meer hebt om te zeiken.

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 20:02

Desmoulins | 04-12-15 | 20:00

Tering.

Desmoulins | 04-12-15 | 20:01

Desmoulins | 04-12-15 | 19:58

wacht*

Desmoulins | 04-12-15 | 20:00

Desmoulins | 04-12-15 | 19:50

Ken hem nog van voor de Brinkman-tijd (ik word oud) dus heb ik het met hem daar nooit over kunnen hebben en nu ik erover nadenk hadden wij het eigenlijk nooit over politiek, dat zal zich bij hem wel in zijn Amsterdamse tijd hebben gemanifesteerd. Dat laatste ben ik volledig met je eens. Amsterdam trok vroeger hordes (rijke) homo's om eens flink de kas van de stad te spekken maar nu hebben ze bijkans bewaking nodig als ze door bepaalde buurten willen lopen...

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 20:00

En wederom worden slachtoffers gestraft, wederom worden daders niet uitgezet.

Ona land is werkelijk verworden tot 1 grote berg snot.

Flipus | 04-12-15 | 19:59

Desmoulins | 04-12-15 | 19:58

wacht*

Desmoulins | 04-12-15 | 19:58

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 19:49

Ik klaag niet. Ik was rustig af. U was hier aan het klagen over een totaal nietszeggend punt en dan lees ik vervolgens dat u anderen de maat neemt omdat u maar liefst €50 heeft gestort.
Dat siert u in ieder geval niet. Ik heb ook al wat overgemaakt maar daar laat ik me liever niet verder over uit. Is zo ordinair...
Ik ben niet overigens niet zo activistisch ingesteld en vertrouw daarom, waarschijnlijk tegen beter weten in, op de almaar groeiende onvrede die er heerst in ons land ten aanzien van de EU.

Desmoulins | 04-12-15 | 19:58

@Bram van ooijk de vluchtelingen vluchten niet voor Is.
Luister maar eens wat ze te vertellen hebben.
Ze vluchtten voor Assad....
Wat hier heen komt zijn bijna allemaal Soennieten.

Lilia2 | 04-12-15 | 19:55

@Sophie9985 | 04-12-15 | 19:40
Ja. En niet willen horen is typisch struisvogelgedrag. Wie wil nu niet horen? Jij of ik? Wil je in je illusies leven of toch kijken of e.e.a. gewoon onzin is? Zeg het maar Sophie? Jouw keuze.

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 19:54

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 19:52

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 19:39

Slechts een paar keer kort gesproken, nog eens met hem aan de stok gehad over zijn steun aan Brinkman toentertijd, maar wat een energie...
Een voorloper en iemand die de ellende al van heinde en verre zag aankomen. Eeuwig zonde, al had hij waarschijnlijk deze waanzin heel slecht getrokken.

Desmoulins | 04-12-15 | 19:50

@tweetybird | 04-12-15 | 19:33
Er zijn dagelijks knokpartijen in de AZC's maar die worden voor 99% uit het nieuws gehouden.

Lupuslupus | 04-12-15 | 19:49

@Desmoulins | 04-12-15 | 19:45
Mja have and have nots. .... Maar wat ga jij doen. Behalve een beetje zielig klagen. Dat is veel belangrijker.

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 19:49

HartvanOranje | 04-12-15 | 19:45

En er zitten géén, ik herhaal, er zitten géén adepten van IS tussen de vluchtelingen!

twitter.com/judithineuropa/status/600...

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 19:49

Degene die bedreigen, dr uit pikken. En die een make-over geven van Mike de Boer, Mari van der Ven en die andere homo..

R2Dbag | 04-12-15 | 19:49

@Desmoulins | 04-12-15 | 18:47
Nou zo werkt het namelijk wel. Dat jij dat niet kan bevatten is een andere zaak. Waar hebben we het over? Amper een pakje sigaretten? Het is niet dat mensen dit niet kunnen missen.

Geloof me. IK wil dat GeenPeil verder gaat. Maar ik wil ook duiden dat dit wel met massale steun van 'het volk' moet zijn.

Een beetje bits en bytes janken op het internet kan iedereen nu willen mensen hun best doen en is *PLOTS* het geld op... JA dan verdien je het niet en moet je maar oprotten. Flikker toch hypocriet.

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 19:47

@ desmoulins

ik had niet hele voorgaande discusie gelezen ..
inderdaad .

sparrow | 04-12-15 | 19:46

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 19:45

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 19:45

necrosis | 04-12-15 | 19:35

Daarom dus het tooltje;)

Ik las het net bij "Lupuslupus". Met alle respect maar als zelfverklaard succesverhaal had ik een toch wel wat rianter bedrag verwacht van de Koreaanse Slet.
VVD'ers lopen daar nu eenmaal mee te koop. Werkt toch als een soort van zelfbevestiging...

Desmoulins | 04-12-15 | 19:45

@necrosis | 04-12-15 | 19:35
Nou zeg. Ik voer campagne voor GeenPeil en loop je te zeiken. Wat is het nu?

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 19:44

necrosis | 04-12-15 | 19:35

Negatieve aandacht is ook aandacht. Rule nr one van de zandbak. Negeren. Want dit is een klassiek voorbeeld van ' ik wil gehoord worden '. Gaap.

Sophie9985 | 04-12-15 | 19:40

Desmoulins | 04-12-15 | 19:35

Heb voordat hij zich ome Frik ging noemen menig bier met hem gedaan in het dorpshuis van het nietige dorpje waar ik als kleine ENDP opgroeide. Prachtgozer...

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 19:39

@Piet Karbiet | 04-12-15 | 18:59
Spel je het nu expres verkeerd?
*gnehehe*

necrosis | 04-12-15 | 19:38

@Desmoulins | 04-12-15 | 18:47
Heeft Koreaanse Slet al medegedeeld dat hij maar liefst €50 heeft gestort aan Geenpeil en anderen graag afrekent als ze minder hebben bijgedragen?
In een vorig topic heeft hij dat tot in den treure herhaalt...

necrosis | 04-12-15 | 19:35

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 19:26

Ik mis zijn stukjes ook.
Amsterdampost...

Desmoulins | 04-12-15 | 19:35

Olle olle we kunnen een nieuw item omhoog. Azc apeldoorn. Grote knok partij. Zie je je hebt helemaal geen vergrootglas nodig.Op naar boven.

tweetybird | 04-12-15 | 19:33

En weet de Parool al dat er meerdere oorlogsmisdadigers in de AZC op de Flierbosdreef herkend zijn door hun slachtoffers en nu een 1F status hebben? Nee zeker. Die lopen nu vrij door Nederland zonder recht op opvang en moeten voor zichzelf zorgen. Wat een puinbak.

ristretto | 04-12-15 | 19:32

@Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42
'vluchtelingen' weten vrijwel alles over ons sociale stelsel met uitkeringen, toeslagen en weet ik veel.
Maar het homohuwelijk, en gelijke rechten voor homosuelen, daar weten ze niets vanaf, of liever gezegd: daar willen ze niets van weten!
Opgedonderd met die vluchtelingen die geen vluchtelingen zijn en laat ze hun homohaat lekker voortzetten in een zandbak naar keuze.
Maar NIET hier!

necrosis | 04-12-15 | 19:31

Suubi is solidair met daders en niet met slachtoffers en gaat 's avonds slapen met een tevreden dat hij/zij superieur is aan anderen. Gewoon lachwekkend zulke types.

sjoerdploert | 04-12-15 | 19:30

robstijlloos | 04-12-15 | 18:48

O dus nederland is niet homo vriendelijk op een enkele stad na. Nou lekker dan. Die azc staat al in een homo vriendelijke stad. Nederland is een land waar normaal gesproken iedereen gelijkwaardig is.Alleen de vluchtelingen zijn dat niet. En dan zeg ik niet tolereren en daders gelijk enkeltje syrie.Op gerot en weg ermee.

tweetybird | 04-12-15 | 19:28

Ome Frik was ook heaumeau en woonde ook in Amsterdam. Helaas kunnen we hem niet meer om commentaar vragen maar hij zou er zeker een vlammende speech over geschreven hebben. Opdat wij nooit vergeten waar ook hij voor streed!

www.youtube.com/watch?v=iyLtQV8LZGY

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 19:26

HartvanOranje | 04-12-15 | 19:10

Ik raad u aan een soortgelijk artikel te zoeken via een andere website. E.J. Bron leidt tot 'weggejorist'.
Zelfs de hondenhaat komt dus voort uit een ongelukkige ontmoeting tussen Mohammed, de tyfus zij met hem, en de viervoeter die voor de mensheid gekozen heeft.
Je verwacht het niet. Het is immers slechts een religie, kuch kuch...

Desmoulins | 04-12-15 | 19:26

Of homo haat van moslims nieuw is, de daders zullen wel voorrang op alles krijgen.

Mag toch hopen dat op zijn minst word bijgehouden welke "vluchteling" deze talloze incidenten veroorzaken en een NEE komt bij hun verblijfsverzoek of alleen iets tijdelijks krijgen.

vinzDH | 04-12-15 | 19:26

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 18:48

Geert heeft wel wat anders gedaan en de gutmenschen staan weer op hun achterste poten. Raar dan wel hier niet.Een filmpje asn dictator is de gutmensch weer in het verkeerde keelgat geschoten bij de gutmensch en nou zijn ze bang dat we die vluchtelingen niet krijgen van erdogan voor die 3 miljard.Maar ja dat homo's dan weer wordt lastig gevallen door diezelfde vluchtelingen boeit ze dan weer niet. Zoals je ziet.De gutmensch . Het echte tuig van dit land.De weg met ons.

tweetybird | 04-12-15 | 19:24

Ies koeltoer !

Acidbrain | 04-12-15 | 19:24

Het zijn allemaal vredelievende mensen, dus dit bestaat niet.

ProAsfalt | 04-12-15 | 19:21

Hoe verhoud de participatiewet van Ascher zich met de "taqiya" van 95 % van de asieleisers.?

dehondvanodysseus | 04-12-15 | 19:21

-weggejorist-

Florian Geyer | 04-12-15 | 19:20

Echte vluchtelingen laten hun problemen achter

Bokito ergo sum | 04-12-15 | 19:19

sparrow | 04-12-15 | 19:12

Was sarcastisch bedoeld.
Argumenten of feiten zijn niet aan dit soort zelfverklaarde morele hoogvliegers besteed.
Uiteraard is intrinsieke homohaat niet iets om lacherig over te doen maar zolang we de oorzaak niet willen benoemen, zullen we tot in den treure onze walging en afkeer uitspreken over deze dagelijkse gang van zaken in Nederland.

Desmoulins | 04-12-15 | 19:19

-weggejorist-

lau10ra | 04-12-15 | 19:16

@Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42
Ik heb geen vergrootglas nodig om te zien wat er mis gaat. Geweld en dreigementen uit de moslimhoek tegen o.a. homoseksuelen is geen incident.

mr. coffee | 04-12-15 | 19:16

Kijk , de apothekers tegen de astronauten :http://www.telegraaf.nl/binnenland/24834577/__Vechtpartij_in_azc_Apeldoorn__.html

ja,diedus! | 04-12-15 | 19:16


Desmoulins | 04-12-15 | 19:00

waarom is homo haat in uw ogen pietluttig ..
en kritiek op onderdrukking juist spijkers op laag water zoeken ??

de meeste mensen in azc's zijn gevlucht voor onderdrukking .. als dan in zo'n azc onderdrukkers rondlopen , zijn dat logischerwijs types die in hun land van herkomst hun landgenoten het land uitgejaagd hebben . deze zijn puur op de vlucht voor rechtspraak ; bij eerste gelegenheid terug. ( wat anders ) .

sparrow | 04-12-15 | 19:12

Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42

Waarvoor blijft u die fout steeds maken. Wij zetten er geen vergrootglas op maar hun zorgen zelf dat er een vergrootglas op komt door hun daden. U loopt hier zoals altijd weer slachtoffer te spelen. En zulke mensen beginnen we werkelijk uit te kotsen met hun gezwam.

tweetybird | 04-12-15 | 19:10

@Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42

Inderdaad het vergrootglas er op! En terecht!
Als dit soort schorem nu al denkt zich zo te kunnen gedragen dan belooft dat wat als ze straks tussen en of met de autochtonen moeten wonen en leven.
Het is volstrekt duidelijk wie er dan geen leven meer hebben.
Anders vraag het maar eens aan de weggetreiterde autochtonen uit wijken zoals bijvoorbeeld de Diamantbuurt in Amsterdam of Kanaleneiland in Utrecht.

De islam heeft dit terreur-recept al meer dan 1400 jaar in de praktijk gebracht. De hoogste tijd dat die nepvluchtelingen die zich misdragen acuut weer het land uitgetrapt worden voor ze enorme schade aanrichten en trauma's voor hun omgeving veroorzaken. We hebben al genoeg ellende gehad met importtuig met krankzinnige mens-vijandige denkbeelden.

Pieter V | 04-12-15 | 19:10

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 19:10

-weggejorist-
De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 18:38

totaal off-topic

vinzDH | 04-12-15 | 19:09

Een homovleugel. Uit de nalatenschap van Liberace?
Schoorsteenveger | 04-12-15 | 18:07
ROFL :D

Spittertje | 04-12-15 | 19:08

"We kunnen het veiligheidsgevoel niet garanderen"

Zou ook wel gek zijn dat we mensen gevoelens kunnen garanderen...

TDB | 04-12-15 | 19:07

@Desmoulins | 04-12-15 | 19:00
*Proest*
Ze heeft gelijk. Weg met ons.

atheïstisch stemvee | 04-12-15 | 19:07

Je kunt een moslim uit de woestijn halen maar de woestijn-barbarij nooit uit een moslim.
Daarom: grenzen potdicht voor nog meer islam! De islam hoort *niet* bij Nederland. Ook niet in de Westerse wereld maar je moet ergens beginnen.
.
Maar helaas, voordat dat is doorgedrongen tot "Den Haag" zijn we al een burgeroorlog verder.

Lupuslupus | 04-12-15 | 19:06

Homohaters, jodenhaters, vrouwenonderdrukkers, onze gutmenschen heten jullie van harte welkom en kijken wel weg als het nodig is.
Niet mijn land!

Islamofiel | 04-12-15 | 19:04

Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42

Hulde! Een diepe buiging voor zoveel morele superioriteit.
Dat gepeupel op en van GS doet niets anders dan spijkers op laag water zoeken, en zonder uw inbreng waren er al lang AZC's in de fik gevlogen want dat is wat ze hier doen: totaal pietluttige zaken als homohaat onder een vergrootglas leggen.
U bent een goed mens.

Desmoulins | 04-12-15 | 19:00

Tief die haters uit het AZC.

Tis de omgekeerde wereld hier...

kommopman | 04-12-15 | 19:00

Chez Deash.

Piet Karbiet | 04-12-15 | 18:59

Zie hier de zwijgende meerderheid. Want inderdaad, het moet binnen een AZC zelf opgelost worden; door iedereen die er zit. Maar de mede-moslim vind het al best. Gevlucht voor IS maar amper een haar beter. Komt hier dezelfde intolerantie broeden, waarna ze zich niet aangesproken voelen als een jochie VERradicaliseert. Wie nu nog stemt op een lul als Asscher mag w.m.b. ook z'n paspoort inleveren en buiten de lijnen van Europa gaan staan.

Bram van Ojik | 04-12-15 | 18:58

Arme homo's: Vluchten voor vluchtelingen.

Ahasveros | 04-12-15 | 18:58

De oplossing is ongelofelijk simpel. Asielzoekers die homosexuele asielzoekers niet kunnen verdragen of lastig vallen horen niet in onze Westerse maatschappij.

Ze kunnen kiezen uit vrijwillig vertrek naar het zand van herkomst of met een legervliegtuig weggebracht worden naar een uitzetland.

Vogelbeest | 04-12-15 | 18:55

@De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 18:38
De mogelijkheid tot doneren duurt nog zo'n 70 dagen. Er zijn nou eenmaal mensen waar het geld *niet* tegen de plinten klotst. Mensen die van het bedrag van uw donatie gisteren, (50 euro) een hele week moeten eten. Laat de mensen zelf uitmaken of en zo ja, wanneer en hoeveel ze doneren.
.
Ik vraag altijd geld voor mijn verjaardag (om iets leuks te kunnen kopen waar normaal geen geld voor is) en in januari zal ik daarvan dus een bedrag naar GeenPeil overmaken.

Lupuslupus | 04-12-15 | 18:54

De Bedoeïen hier komen moeten tekenen voor akkoord m.b.t. onze cultuur en spelregels, o.a. vrouwen en homo rechten! De spuwers zijn bekend, worden die nu samen met de verkrachters uit een ander AZC het land uitgeschopt? Zoals het zou moeten! Of weten die wankers in Den Haag ook niet hoe dat moet?

Lexus01 | 04-12-15 | 18:52

hoe was de oplossing ook alweer geregeld.. handtekening onder een verklaring toch. Hoe zit het nu met de andere verdorvene in de wereld waar in de Koran duidelijke taal over wordt geschreven.. Joden, Jezedi's, christenen, vrouwen, meisjes en al die andere ongelovige in de (westerse) wereld.
Allah heeft zijn volk daarin met Sura's duidelijk onderwezen.. ongelovige dead, steniging, westerse ongelovige hoeren, kindbruidjes en homo's.
Moslims vinden overal een mea culpa bij het naleven van de uitvoering van de verzen.

fikkieblijf! | 04-12-15 | 18:51

-weggejorist-

HartvanOranje | 04-12-15 | 18:49

Goed bezig, zo .. met die par-ti-ci-pa-tie-ver-kla-ring.

Wat stond er ook weer in? www.rijksoverheid.nl/documenten/kamer...

'Gelijkwaardigheid:
In Nederland worden alle burgers gelijk behandeld. Alle burgers hebben dezelfde rechten en plichten: mannen, vrouwen, homoseksuelen, hetero’s, gelovigen, niet gelovigen etc. Discriminatie wordt niet geaccepteerd.'

En wat schreef onze overheid hier ook weer over, een week geleden??

'De participatieverklaring is bedoeld om nieuwkomers te wijzen op de rechten en plichten en de fundamentele waarden van de Nederlandse samenleving. Na de aanpassing van de Wet Inburgering kunnen inburgeringsplichtigen die weigeren de verklaring te ondertekenen een boete van maximaal 1250 euro krijgen. Daarnaast kan hen de verblijfsgunning worden geweigerd. Ook komen nieuwkomers die weigeren aan het traject deel te nemen of de verklaring te ondertekenen, niet in aanmerking voor het verkrijgen van het Nederlanderschap.'
www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2...

Dus ik ruik geld. Ik zou, als ik de overheid was, maar op gaan schieten. Want ik lees net dat ze een heel AZC kunnen beboeten voor het discrimineren en bespugen van homo's. Als ik voorzichtig inschat dat het om 10.000 discriminerende asielzoekers gaat, dan is dan toch goed voor 12.500.000 Euries. Ja ja. Twaalf-en-een-half-miljoen! Euro! Ktjing!! Kassa!!
Ow ja... en 10.000 vluchtelingen minder natuurlijk want dan ook geen recht op verblijfsstatus en Nederlanderschap.
Het enige dat we dan nog moeten regelen is dat wanneer ze dan officieel illegaal zijn, ze ook echt - desnoods met dwang - uitgezet worden of weer terug naar Turkije (want dat was de deal in ruil voor 3 miljard Euro, toch??).

gaffelbaard | 04-12-15 | 18:49

@Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42

Maar u vindt het helemaal niet erg wat ze gedaan hebben. U wil meer van dit soort haat jegens homo's, joden, christenen, seculieren enzovoort. En Nederland moet tot die tijd gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Zo irritant, hè, dat mensen zulke haat niet in ons land willen hebben. Ach moet u denken, onze tijd komt nog wel...

Parel van het Zuiden | 04-12-15 | 18:48

Gewoon een apart AZC voor homo's in een homovriendelijke stad; probleem opgelost!
Die achterlijke moslims zullen anders net zo lang doorgaan totdat zij er eentje hebben doodgestenigd.
Zit de politiek soms daarop te wachten?

robstijlloos | 04-12-15 | 18:48

Heeft Geert al getwitterd en staat het al op de haatsite van kasthomo van Jole?

eerstneukendanpraten | 04-12-15 | 18:48

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 18:38

Hypocriet mannetje.
U laat geen dag onbenut om de relevantie van dit referendum belachelijk te maken, dus wat maakt u het uit?
Maakt u zich daar maar geen zorgen over als fop-liberaal zijnde. Dat bedrag zal nog flink oplopen, dat kan ik u verzekeren.

Overigens weer een knappe onderbouwing om een imaginair punt te maken over de representativiteit.
Dus alleen zij die ook doneren zijn een afspiegeling van het volk? Niet het aantal dat een paraaf heeft gezet voor een referendum telt, nee, volgens de Koreaanse sloerie gaat het toch om het aantal mensen, "medestanders", dat geld heeft overgemaakt.

Triest. Dieptriest.

Desmoulins | 04-12-15 | 18:47

Proud to be gay, moslidioten NEE

BoerinFrance | 04-12-15 | 18:47

straks ook in een woonwijk bij u in de buurt....

mede mopgelijk gemaakt door wegkijkers als Pechtold, snotneus Klaver en andere domme linkschmenschen

FW Ta-183 Huckebein | 04-12-15 | 18:46

Ik vind dat de vluchtelingen die hier in Nederland opgevangen worden ook hun normen en waarden moeten kunnen behouden ook al zijn die anders als de onze.
Als zij tegen homo,s zijn hebben wij dit te respecteren.

Maar wij hebben helaas andere normen en waarden en wel zo anders dat dit beslist niet kan samen gaan en dat moeten de vluchtelingen ook respecteren. Daarom stel ik de regering het volgende voor.

Wij gaan door met het liefdevol opvangen omdat wij geen anders geaarden of anders gelovigen haten en zij moeten hun normen en waarden luidkeels kunnen blijven uitdragen al waren zij in hun eigen Syrie, Irak of wat voor
land ook waar anders denkende of geaarde onthoofd kunnen worden.

Daarom stel ik voor dat premier Rutte contact op neemt met President Poetin om enkele leegstaande kampen in de Goelag Archipel te huren, (Stalin is er niet meer dus er is wat leegstand) te huren.
Daar is een enorme lege ruimte, Poetin zou het geld gezien de dalende olieprijs goed kunnen gebruiken en gezien zijn denkbeelden over homo,s, is hij is blij.
En ook de homo vluchtelinghaters zijn blij want die zijn dan in een homovrij Siberië waar ze sneeuwballen kunnen gooien.

Wij zijn blij omdat er meer huizen voor ons Nederlanders beschikbaar komen, de homovluchtelingen zijn blij omdat zij ergens in het westen zijn waarvan zij dachten dat dit een homo-haat-vrij-gebied is. Of in elk geval waarvan de staat garandeert dat discriminatie niet wordt getolereerd of wordt bestraft en gelukkig gebeurt dat ook (bestraffen) want de slachtoffers worden apart opgeborgen. (leve de rechtstaat en leve ons tolerant landje).

En ook de hulpverleners zijn blij want wie kan zo maar een lange werkvakantie nemen naar het uiterste noorden van de wereld met winters en zomers een constant klimaat geen regen om homohaters bij te staan met subsidie.

Vader&dochter | 04-12-15 | 18:46

Tja, tís geen mooie oplossing, maar het zijn praktische mensen bij het Leger Des Heils. Dit is wel het goedkoopst, snelst, slimst. Maar toch blijf je zitten met een gevoel van onrecht.

derwilliemeister | 04-12-15 | 18:45

Best ongelooflijk dat homo's er worden weg gehaald. Maar deze mensen zijn wel goed genoeg zijn om in de samenleving geïnjecteerd te worden... Met dank aan? tja aan wie eigenlijk....

de.suriXL | 04-12-15 | 18:44

We vangen dus intolerante lui op die anderen het leven zuur maken en willen daar per persoon ook nog tienduizenden per jaar voor schuiven. Wat zijn wij met z'n allen toch een achterlijk volk.

Angelica | 04-12-15 | 18:44

Twee woorden:
Ho, Mo.

Piet Karbiet | 04-12-15 | 18:42

Oh yes, vluchtelingen hebben wat ergs gedaan! Meteen het vergrootglas erop.

Suubi Musajja | 04-12-15 | 18:42

Dit land is knettergek.

nemoj me jebat | 04-12-15 | 18:42

Dat is de nieuwe cultuur die onze elite binnen haalt. Maar zwarte piet, dat kan natuurlijk niet....

de.suriXL | 04-12-15 | 18:41

De apartheidsideologie van de islam wordt keurig gevolgd. Het wordt tijd om eens om me heen te gaan kijken, een ander land bedoel ik dan.

De Psychiater | 04-12-15 | 18:41

@tweetybird | 04-12-15 | 18:24

Nou, laten we ons maar niet al te druk maken over homo's en vrouwen. Doen ze zelf namelijk ook niet. Sterker nog, ze rennen vooral achter mensen aan die Islam nog veel meer vrij baan willen geven. Kennelijk willen ze het eerst even voelen alvorens even na te denken.

Parel van het Zuiden | 04-12-15 | 18:40

Vreselijk...

Maar. Ondertussen staat de GeenPeil meter op 1200 medestanders en amper 20,000 euro. Dudes. Kom op!!!

Wederom en vooral voor de mierenneukers. Dat is slechts 0,27% van de stemgerechtigden die een GeenPeil referendum willen. Op de gehele bevolking van stemgerechtigden is het dieptriest en slechts 0,01%.

Het volk? Het volk? Echt?

Gaan jullie nog wat doen of wat?

De Koreaanse Slet | 04-12-15 | 18:38

Ik hoorde dat een 'briljant' politicus een 'briljant' idee had voor dit probleem: iets met een verklaring en handtekening. Zit deze man in het kabinet? Dan moet het wel 'briljant' zijn lijkt me. Ok, ik ben om. Het is gewoon 'briljant'.

Bram van Ojik | 04-12-15 | 18:38

@knerf | 04-12-15 | 18:06
.
Zeker. Zuster moslima Noor El (20) is zojuist bij een ondergrondse bushalte in de nog te openen Noord-Zuidlijn met vaten bier op haar hoofddoek bekogeld. Echt.
static1.parool.nl/static/photo/2015/0/...
Ze is helemaal beduusd en zo dadelijk in alle talkshows.

Piet Karbiet | 04-12-15 | 18:37

Stem dan ook op de enige partij in maart 2017 die voor remigratie gaat.
Anders zijn we verloren.

henk vintage | 04-12-15 | 18:36

Wij konden het GEVOEL van veiligheid niet garanderen. Het gevoel misschien niet, maar de veiligheid toch wel? Gewoon die sukkels die dit dien overbrengen naar Syrië. Problem solved, veiligheid gegarandeerd.

Maar nee, homo's apart, vrouwen apart, soennieten, salafisten, huti's, tuti's allemaal apart. En daarna de rest apart.

MarcS | 04-12-15 | 18:35

Het is te zot voor woorden dat zodra iemand een stap over de grens zet het vrijwel onmogelijk is om hem er weer uit te zetten. Deze gasten gaan gewoon de asielprocedure en dan is net 99% zeker dat ze nooit meer weggaan, leuk zo'n asielbeleid.

mr.knetter | 04-12-15 | 18:35

In elk *normaal* land worden daders apart gezet/opgesloten. Maar in het bananenkoninkrijk Nederland worden er "veilige" huizen voor de slachtoffers gecreëerd. Volkomen belachelijk natuurlijk.
.
Elke agressieveling zou meteen uitgezet moeten worden. En nooit meer binnenlaten.
Zo lang al die AZC's open deuren hebben kan het tuig gewoon de straat op en dan kom je ze zodra je de deur van je "veilige" huis uit stapt, gewoon tegen.

Lupuslupus | 04-12-15 | 18:34

-weggejorist-

Hei-kneuter | 04-12-15 | 18:33

Organiseer uzelf ondergronds
<iframe width="640" height="480" src="https://www.youtube.com/embed/0gDgNi30spA?rel=0&amp;showinfo=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

DixitQuote | 04-12-15 | 18:32

Één vandaag heeft het nu over veel belangrijkere onderwerpen zoals Zwarte Piet er waren al in 1952 gekleurde pieten. Gelukkig weet de propaganda zender van de PvdA wel het belangrijkste nieuws te brengen ..

blauwe zander | 04-12-15 | 18:31

Wat voorlichting; onderteken Asscher-verklaring en deze nog wat onwennige 'oorlogsvluchtelingen' zijn een succesverhaal.

Iemand nog een wijntje?

Desmoulins | 04-12-15 | 18:31

-weggejorist-

blokje om | 04-12-15 | 18:29

Wat een geborneerde eracties hier weer allemaal.

Gewoon de dobberaars die de rugcrawl doen bij Lesbos linksaf sturen.
Wat heb ik gewonnen?

Piet Karbiet | 04-12-15 | 18:29

Ik vraag me wel is af wat ik zou doen in die positie? Ik, als vluchteling, op de vlucht voor dood en verderf, omdat ik niet voldoe aan het ideaalbeeld van de oorlogvoerenden. Omdat ik anders ben of denk. Zou ik dan ook, eenmaal veilig in een vluchtelingenkamp ,een homo gaan bedreigen omdat deze man niet past in mijn ideaalbeeld...?
-

blokje om | 04-12-15 | 18:29

Meteen eruit met dit soort idioten. Hoe moeilijk kan dat nou zijn? Ze willen hier helemaal niet wonen, want ze zijn het duidelijk niet eens met de vrijheden die hier gelden. Dus wegwezen!

MacMiep.nl | 04-12-15 | 18:27

Breaking News: Nederland veranderd binnenkort zijn naam naar Neanderthalerland!

davimore | 04-12-15 | 18:26

Goh, de opvang van getraumatiseerde mensen, met zeer verschillende achtergronden, geloven, en gebruiken is lastig. Dat had niemand verwacht! /s

harry21 | 04-12-15 | 18:25

Ja het wordt voor de homo gemeenschap weer als vanouds spannende tijden. Kom ik wel ongeschonden thuis als ik naar buiten ga. Nederland terug naar de middeleeuwen.Met al die Gelovers van de islam van de wrede met hun opper leider de man met de tenen van 1 meter 80.Mischien kunnen de Gutmenschen nog extra roepen welkom . En dan hebben we er ook nog een stel gekocht voor 3 miljard. Nederland wordt een feest. Behalve als je vrouw bent. Andersgelovige of homo.

tweetybird | 04-12-15 | 18:24

Ik weiger om te geloven dat al die Hoogopgeleide vluchtelingen (aldus de wandelende kreukelzone Neelie Kroes) dit soort middeleeuwse gedachten erop na houden? Kom nou, Neelie weet toch wel beter? Neen? Is het dan echt een domme koe?

langzullenweleven | 04-12-15 | 18:24

Mensen die in een opvang zitten omdat ze gevlucht zijn voor oorlog en onderdrukking gaan vervolgens mensen onderdrukken en oorlog maken over iemand's seksuele geaardheid.
.
Dat zijn of geen vluchtelingen, maar sociopathen die we hier niet moeten willen.
.
Dan maak je dus geen aparte opvang voor hun slachtoffers, dan verwijder je ze uit ons land, met harde hand. Gewoon een airdrop boven Syrie.

Parel van het Zuiden | 04-12-15 | 18:23

Binnen het COA bedrijf worden homo,s e.d. al langere tijd gegroepeerd in aangeduide centra omdat het leven voor hen in de reguliere centra ondraaglijk is. Daders worden met rust gelaten.

Peniskokertje | 04-12-15 | 18:23

En de eindbazen van het Avondland met de GnoomGermaan, de LakseLux en de NarcisNederlander voorop geeuwden, namen nog een cognac en zagen dat 't goed was.

Hans Gruber | 04-12-15 | 18:21

Die Dijkhoff, snapt-ie het nou niet, of wil hij het gewoon niet snappen. Volgens zijn redenering is een blijf van mijn lijf huis dus ook te stigmatiserend? En de kinderbescherming?
Of bedoelt hij dat het te stigmatiserend is voor degenen die spugen en schelden? Dat ze al te snel het stigma krijgen homohaters te zijn?

Schoorsteenveger | 04-12-15 | 18:21

Nederland gaat terug in haar ontwikkeling nu zulke zaken voor een deel van de bevolking ter discussie staat, we zullen er helaas niet meer achter komen hoe ons landje zich anders had ontwikkeld.. *snif

henkdekanarie | 04-12-15 | 18:20

Tja, "10.000 jaar beschaving" werk je niet zo één-twee-drie bij hè, Mark.

meervoudig complex | 04-12-15 | 18:20

Tja, Finnen die over de grens gaan, terug de grens over zetten...

Staatsgeheim | 04-12-15 | 18:20

Dit alleen al toont aan dat het asielbeleid volledig rot is, dank aan de ideologie van haat en uitsluiting en hun gewillige facilitators van het COA.

smdyasc | 04-12-15 | 18:19

Maar dan hebben ze Asschers homo-acceptatie contract nog niet ondertekend want anders was dit nooit gebeurd!

Conan de Rabarber | 04-12-15 | 18:18

En binnenkort komen de eerste berichten over de jodenhaat van deze groep, en vervolgens zijn wij ongelovige honden, als ze merken dat je hier met brutaliteit en een grote bek ver komt. Bedankt voor het binnenhalen van die primitievelingen, uitgezonderd de apotheker uit Aleppo van paardenfluisteraar Asscher.

Ruud5 | 04-12-15 | 18:18

Vrouwen en kinderen worden verkracht in de AZC's homo"s bespuugt maar die willen wel als eerste in veiligheid gebracht worden, flikker op man vrouwen en kinderen eerst en anders voor het peloton.

peterxxx | 04-12-15 | 18:17

Het lijkt mij een mooie test, misschien wel een idee om wat "lokheaumeaux" rond te laten lopen, weten we meteen wie we linea recta kunnen terugsturen naar de zandbak

rode peper | 04-12-15 | 18:17

Duidelijk lieden die uw moeder vrouw en dochter op straat keurig goedendag zullen zeggen. Niet dat dat voor de wegkijkende DWDD apologeet veel zal uitmaken, respect en waardigheid is al lang door hun in de uitverkoop gedaan voor wat tijdelijke veiligheid.

Panos88 | 04-12-15 | 18:17

Het lijkt mij niet meer dan logisch dat we de homohaters onder de -gelukzoekers- vluchtelingen(sorry!) zonder pardon het land uit kieperen. Maar de realiteit is waarschijnlijk weerbarstig. Waarschijnlijk gaan we die homohaters lekker loslaten op de maatschappij. Met alle gevolgen van dien.
Ik zeg: minder minder minder van die mensen met die middeleeuwse standpunten.

VanBukkem | 04-12-15 | 18:16

Godverdegodverdegodver.. Wat moet er in vredesnaam gebeuren voordat de hoge heren hun plaat SCHOKBETON kwijtraken en die parasieten het land uit flikkeren! Tief op! Islam hoort hier niet! Moet er nou echt bloed vloeien?!?

marcoplarco | 04-12-15 | 18:16

Het zal al gezegd zijn, maar waarom worden de aanstichters hiervan niet onmiddellijk afgezet op een strand in Libië?

atheïstisch stemvee | 04-12-15 | 18:16

Als we nou toch wat regelen met Turkije, kunnen we dan niet gewoon afspreken dat zij de moslims krijgen en 'wij' de rest? Veel minder problemen, lijkt me

God Zelf | 04-12-15 | 18:16

Zolang men nog denkt dat dit tuig om te scholen is met een simpele cursus, gaat er nooit niets veranderen. Nouja, alleen de normen en waarden in Nederland dan.

je suis bier | 04-12-15 | 18:15

Maarrrrr..... het heeft allemaal niets met de islam te maken....

knerf | 04-12-15 | 18:15

Ik ben "tegen de muur"

nix81 | 04-12-15 | 18:14

Ja zou toch zeggen dat als die homo's worden getreiterd en gepest en bedreigt niet de homo's apart worden gezet maar de daders daarvan gelijk richting syrie terug worden gejaagd. Nou met dit kabinet niet hoor. Hier zijn de homo's vogelvrij.Kijk en zo draait dat hier nu.

tweetybird | 04-12-15 | 18:14

We zijn te tolerant voor onze beste gasten.

heldheino | 04-12-15 | 18:14

Je kan ook degenen die spugen en bedreigen het land uit flikkeren. Gewoon even duidelijk maken dat wij hier andere normen hanteren.

PG4161 | 04-12-15 | 18:14

Bass Trouble | 04-12-15 | 18:10
apart zetten? Asscher ziet de wereld blijkbaar als een kleuterschool.
Direct terugsturen lijkt me beter. Laat ze maar merken wat hier de wetten zijn.

--sql error-- | 04-12-15 | 18:14

Cuyahoga | 04-12-15 | 18:07

Ook dit is gewoon een verdien model. En natuurlijk worden de agressieve nieuwe kansenparels met alle egards behandeld. Ergo, agressie werkt want cultuur en ach en wee. Ik zit te wachten op de eerste halal clitoris kebabus kliniek wordt geopend. Want als we het toch allemaal laten gebeuren, dan maar hygiënisch.

Sophie9985 | 04-12-15 | 18:14

Zo treurig voor die mensen. Al die landen doorgetrokken. Door blubber, langs hekken, in de kou. En dat allemaal in een opengewerkte broek.

LibertasSimplex | 04-12-15 | 18:12

Maar toch... Agressievelingen apart zetten? Klinkt aannemelijk, maar er ontbreekt iets.... O ja, 'aan een parachute boven Raqqa droppen' , dat miste ik.

Bass Trouble | 04-12-15 | 18:12

@number668 | 04-12-15 | 18:04
Als we nog iets verder terug gaan in de tijd, zitten we voor de ijstijd.

toetanchamon | 04-12-15 | 18:12

Elke homohatende ingenieur of tandarts zou linea recta heengezonden moeten worden. Het kan toch niet zo zijn dat raketgeleerden en super hoog opgeleide migranten onze normen, waarden en gebruiken niet onderschijven en mensen met een andere geaardheid discrimineren.

Klik_hier | 04-12-15 | 18:12

Vrouwen- en homorechten. We zijn weer 50 jaar teruggeworpen. En dat blijft zo.

Politicusincapabelus | 04-12-15 | 18:11

Ja maar de vluchtelingen zijn zielig want getraumatiseerd en gevlucht voor onveilig.Helaas geldt dat weer alleen voor hun. Homo's die ook hetzelfde gevlucht zijn voor onveilig zijn nu dus weer onveilig door de vluchtelingen die nu veilig zijn.Kom er maar in gutmensch. Ik verwacht nu dat u massaal opstaat tegen ook het onrecht wat de homo daar overkomt. Andersgelovige of afvallige en vrouw overkomt door jullie welkom vluchtelingen. O Wat zeggen jullie geen tijd want je zit nu pas aan je vierde fles wijn van vandaag.Waar blijven jullie t-shirts nu. Schadelijke sukkels.Want nou zijn jullie stil en hoor je je jullie niet. Wel een stel achterlijken binnenhalen van een discriminerend geloof en daarna niet meer thuis geven en mogen wij burgers het wederom het voor jullie weer opknappen. Stelletje walgen.

tweetybird | 04-12-15 | 18:11

Om Asscher te citeren: Ze zouden de agressievelingen apart moeten zetten, niet de homo's. Soosjalisme is zo gek nog niet.

Bass Trouble | 04-12-15 | 18:10

De paar christenen die de reis overleven doordat ze toevallig niet overboord worden gegooid, worden ook bedreigd in azc's. Voorbeelden te over. Wanneer worden die eindelijk beschermd&gt;???? Daar hoor je niemand over.

Lupuslupus | 04-12-15 | 18:10

@Schoorsteenveger | 04-12-15 | 18:07
Ik denk een ouwe van Elton John.

Notaris Born | 04-12-15 | 18:09

Ik weet zeker dat Pim Fortuyn die jongens er op aangesproken had...

Ik was in Haren | 04-12-15 | 18:09

goh, dat al die oorlogsslachtoffers nog tijd hebben voor zoveel homo-haat naast het verwerken van de trauma's en aansterken wegens ondervoeding.

--sql error-- | 04-12-15 | 18:09

Best raar ja, hoorde laatst dat het in bepaalde macho IS kringen niet ongebruikelijk is kleine jongetjes op te maken als meisje en ze dan helemaal de moeder te dingesen. Bovendien schijnt alleen de ontvanger van kontneuqseks fout te zijn. Degene die het feitelijke bestijgen doet komt er met drie snelle koran-weesgegroetjes weer vanaf.

Conan de Rabarber | 04-12-15 | 18:08

Als Het Parool het zegt zal het wel waar zijn.
Sterker nog, dan is het in werkelijkheid waarschijnlijk nog een graadje erger.

Lewis | 04-12-15 | 18:08

Vluchteling in Nederland... fijne bende. :-(

OxiFoxy | 04-12-15 | 18:08

*participatie*

Cultuur.Barbaar | 04-12-15 | 18:07

Een homovleugel. Uit de nalatenschap van Liberace?

Schoorsteenveger | 04-12-15 | 18:07

Die homo's behoren bij de 2% imigranten die hier wél zouden mogen blijven.
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als er bij mij in de straat 50 homo's uit Irak zouden komen.
Met de rest van dat gajes heb ik wel een probleem, het is a fokking disgrace dat onze regering de middeleeuwse haatculturers bagatelliseert bij alles wat ze doen.
In Nederland mag je homo zijn, punt.
Ben je het daar niet mee eens, ga maar terug naar je zandbak en kom over 400 jaar maar terug als je een beetje bij bent met evolueren.

Cuyahoga | 04-12-15 | 18:07

Aha, het policor Parool. Het lokale sufferdje van de grachtengordel.

Nog nieuws over lastig vallen van de autochtone bevolking in dit land, Pariool?

knerf | 04-12-15 | 18:06

Integreren kan je leren.
Dus als wij Hollanders er nu al vast aan beginnen bregrijpen we dit allenmaal over een paar jaar wel en zijn we volledig geintregeerd.
***Diepe zucht ***

HotPotato | 04-12-15 | 18:06

En nog blijven ze blind. Wanneer gaan ze inzien dat dit allemaal met islam te maken heeft?
En dat je dit niet oplost met halfzachte particilatie verklaringen en voorlichtingen?

Cultuur.Barbaar | 04-12-15 | 18:06

Dus... hier verkwanselen we de normen en waarden die ooit golden in dit land en de Nazistische Omroep Stichting opent haar 18 uur voorliegerij met het heugelijke nieuws dat we meer gaan doen in het MO. Heel hard pang pang roepen en het gebulder van Alex Altijdpech laten schallen door de speakers. Mark Kutte lacht alles wel weg en verkoopt nog maar eens een stukje Nederland aan de wereld...

Acar_ketimun | 04-12-15 | 18:06

Onbegrijpelijk; vluchten voor geweld en vervolging, en dan -hier aangekomen- datzelfde gedrag gaan vertonen.
Toont aan wat we hier binnenhalen.

miff | 04-12-15 | 18:05

Door deze massa-immigratie gooien we onze samenleving honderd jaar terug in de tijd. Met dank aan de PvdA.

je suis bier | 04-12-15 | 18:05

De veiligheid van vrouwen, Joden, homosexuelen, christenen etc. Wordt er niet beter op.
De klok in Nederland loopt achteruit...

number668 | 04-12-15 | 18:04

Uitzetten!
O, wat zijn ze toch blij dat ze "veilig" zijn. En een ander dan weer bedreigen. Bah! Eruit!

Maria.1 | 04-12-15 | 18:04

Een beetje spuug ertussen, maakt het voor iedereen aangenamer.

Ik was in Haren | 04-12-15 | 18:04

De homosubsidie is in de maak. Christus wat een land met een berg afgedreven mensen.

toetanchamon | 04-12-15 | 18:03

Oh ja, voorlichting.
Dat ze zeggen dat homo's wél liev zijn.
Dan komt het allemaal goed.

Paulus de Bk | 04-12-15 | 18:03

Dus de homohatende Moslims worden er niet gewoon uitgezet? Lesje "westerse cultuur, accepteer of verdwijn"? Nee? Dat kan niet? Waarom niet? Die hatende mentaliteit door religieuze idioten is de hele reden waarom je bent gevlucht toch? Waarom zet je dat dan hier voort?

LangeTijdGeleden | 04-12-15 | 18:03

Wat een verrassing........

Rimpeldoos | 04-12-15 | 18:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken