Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV - Jan Roos zegt ZIEJEWEL in de wandelgang

Zingende Baardmannen uit Syrië die Europa binnentrekken om hier dood en verderf of erger te zaaien. Volgens Wil Eikelboom (grootverdienende COA-advocaat), Judith Sargentini (grootverdienende EU-hola) en noem al die Naïeve Welkomdwazen maar op, was dit pure hysterie. Maar sinds Parijs weten we beter en sinds vanochtend weten we dat asielcontrole faalt. Alleen al 12.000 instroomontheemdiërs zonder papiertjens in 2015. Kortom; de herendames in Het Haagse hebben geen idee wat er hier allemaal binnenkomt danwel al binnen is. GeenStijl-verslaggever Jan Roos deed vanmiddag een rondje patatbalie om de hh politici een 'toldyouso' onder de neus te wrijven & te vragen of er nog wat gaat gebeuren. Nou? Nou? Nou?

Reaguursels

Inloggen

Goed en intelligent verhaal van Azmani, enige die echt haalbare oplossingen aanbiedt van het kritische trio Wilders, van Klaveren en Azmani.

dennis123 | 19-11-15 | 01:41

-weggejorist-

Ellada | 18-11-15 | 15:43

@knerf | 18-11-15 | 11:30
Klopt, daar zit er ook een. Onder het Stadhuis. Naast het Mr Visserplein. Ook een kutverhaal. Visser werd in 1939 als eerste Joodse jurist benoemd tot President van de Hooge Raad.

Piet Karbiet | 18-11-15 | 14:08

Waarom krijst iedereen toch dat er geen grenscontrole kan worden ingevoerd want dat het te duur en te moeilijk is. Dat kon toch ook een paar jaar geleden toen we nog de E.E.G. hadden en toen alles nog WEL goed ging (en Nederland nog voorspoedig was). Gewoon even stoppen en je paspoort laten zien, (net zo weinig oponthoud als bij even betalen aan een tolhokje langs de autoweg).
-
Gebruik dan de miljarden aan "ontwikkelings"(kuch) geld die we jaarlijks aan de Afrikaandse dictators sturen nu voor onze eigen grenscontrole.
-
Waarom kunnen landen als Hongarije, enz het wel? Maar het gaat dus duidelijk niet om "kunnen" maar om "willen"(..!) want anders verliezen Pechtold en de Brusselse "Varkens van Orwell" hun natte droom van das Vierte Reich van de Verenigde Staten van Europa.
Dat is dus de EU(SSR) voor U: liever moorden en aanslagen riskeren dan de interne grenzen bewaken en daardoor hun natte droom verliezen.

telelezer | 18-11-15 | 13:31

Maar gelukkig zag ik dat de cda jeugd wel met een aardige oplossing komt. Stop die 5 miljard maar in beveiliging en politie. Vind ik een goed idee want dat kadootje van 5 miljard wordt aan de andere kant toch wel weer bij u terug gehaald. Zeg maar u dacht toch niet echt dat ze u een kadootje geven. Want u gaat dat uiteindelijk toch dubbel en dwars terugbetalen.Steek het dan maar in grensbewaking en betere politie.Dan gebeurt er tenminste iets mee waar we wat aan hebben.En het leverd veel werk op. Men kan van dat geld massaal grensbewaking aan nemen. Nee pechtold roept die deur kan niet dicht. Ik zeg die deur had twee jaar terug al dicht moeten zijn.En geloof mij maar bij gamma verkopen ze stevige deuren voor goedkoop.

tweetybird | 18-11-15 | 12:52

misschien kan er beter een demonstratie komen en dat we vervroegde verkiezingen willen. elke dag dat dit door gaat is er 1 te veel.
is geen mening

iets | 18-11-15 | 12:43

Wilders: De naïeviteitsprijs 2015 gaat naar de directeur van het IND

Ik vrees dat voor deze prijs heel wat kansrijke mededingers zijn en bovendien is het jaar nog niet om.

observer59 | 18-11-15 | 12:33

Wilders: De naïeviteitsprijs 2015 gaat naar de directeur van het IND

Ik vrees dat voor deze prijs heel wat kansrijke mededingers zijn en bovendien is het jaar nog niet om.

observer59 | 18-11-15 | 12:32

-weggejorist-

Moestapha | 18-11-15 | 12:23

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:20

Volgens mij zit die atoomkelder op het Daniel Meyerplein.
En daar ga jij niet inkomen als the shit the fan hits, Piet.
Die kelder is bedoeld voor het stadsbestuur, politici, ambtenaren en al hun hulpjes die op het stadhuis werken.
De burgerbevolking zal als ze daar naar binnen willen vluchten gewoon met stenguns door de politie of militairen op afstand worden gehouden..

knerf | 18-11-15 | 11:30

Politiek Den Haag zit vol vluchtelingen. Op de vlucht voor de waarheid!

Jack Wilkinson | 18-11-15 | 11:21

Soms twijfel ik eraan of Alexander Pechtold, daadwerkelijk zo naïef is of maar doet alsof, of gewoon slecht is geïnformeerd.
Hij is nu gewoon van mening dat je met een extra vraag erachter kunt komen of iemand een terrorist is. Wow, fascinerend.
Bij mensen als dierenpoes of SGP'ers is het namelijk overduidelijk dat ze achterlijk zijn. Pechtold kan dit goed verbergen.
Kunnen we dan concluderen dat de politiek aantrekkingskracht heeft op dorpsidioten, psychopaten en megalomanen?

Walter E. Kurtz | 18-11-15 | 11:08

Registratie is een eerste vereiste voor democratie. Zonder registratie kan democratie niet bestaan,
Dus iedereen die zijn papieren weggegooid heeft, iedereen die zijn vingers heeft afgelijmd met secondelijm om vingerafdrukken te voorkomen, iedereen met gestolen of vervalste documenten komt niet in aanmerking om deel uit te maken van een democratie. De conclusie lijkt me niet moeilijk te trekken, voor de politici, de IND en andere naïevelingen en instituten.
Leed heeft vele vormen, maar het grootste leed ius de aantasting en het verloren gaan van democratie.
Mosterd na de maaltijd is de dood in de pot.

ijskogel | 18-11-15 | 11:01

Dan nog maar eens een keer;

Heer Pechtold en het kabinet,
hebben de deur wijd open gezet,

nu komen er terroristen aan;
DAT HEEFT DE PVV GEDAAN!

Groetjes van de kreupel-rijm-dichteres....

mevr.Kribo | 18-11-15 | 10:48

**volk radeloos** ,moet zijn regering radeloos

vhKarelkruizenruiker | 18-11-15 | 10:22

Het is zoals in 1672, het volk redeloos, het land reddeloos en het volk radeloos, lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt, het is toen nog lelijk afgelopen met de toenmalige regenten van dit land......

vhKarelkruizenruiker | 18-11-15 | 10:21

Een dieper liggend probleem is de wijze waarop vluchtelingenliefde is geïnstitutionaliseerd. Van een IND medewerker vernam ik dat je een afwijzing heel uitgebreid moet motiveren, maar een toewijzing (verlening verblijfsvergunning) niet. Deze aanpak gaat ervan uit dat een vluchteling bij wijze van uitgangspunt het allermooiste is dat er bestaat. Tenzij het tegendeel wordt hardgemaakt. Dat is de omgekeerde wereld. Indien je meent aanspraak te mogen maken op deelname aan onze mooie samenleving moet je wel een dondersgoed verhaal hebben.

atje | 18-11-15 | 10:16

Wat Wilders zegt.. Oppakken die returnhaatbaarden en volgens het oorlogsrecht behandelen. GEGEN DIE MAUER!

Durotar | 18-11-15 | 09:53

Voorlopig zijn de meeste aanslagplegers nog steeds geen asielzoekers maar kansloze jongeren die hier al jaren wonen. En volgens mij is iedereen vergeten dat de PVV in zijn partij programma een half miljard bezuinigde op defensie en de AIVD. Net als vrijwel alle andere partijen. Enige uitzondering was trouwens de SGP...

kw_nl2 | 18-11-15 | 09:45

Er wordt goed voor ons gezorgd. De schuilkelders liggen vol halalvreten.

pennestront | 18-11-15 | 09:45

In Nederland wordt men bedreigd door de islam en stroom gelukszoekers, voorgelogen door de regering en bedwelmd door de NPO.

miss error | 18-11-15 | 09:26

Pechtold het vieze achterbakse mannetje.

ET007 | 18-11-15 | 09:23

ik werk al een paar jaar in het buitenland, en kijk er altijd naar uit om kerst bij mn familie in rotterdam te vieren.. maar nu ze gedreigd hebben met aanslagen rond de feestdagen ben ik gewoon bang om naar huis te gaan.. lijk zelf wel een vluchteling

eruitflapper | 18-11-15 | 09:21

1 Van de oplossingen is natuurlijk grenzen dicht of: alleen vrouwen en kinderen binnenlaten. Geen paspoort: achter in de rij aansluiten.
Maar een andere, wellicht groter probleem is datgene wat er hier al zit. Om te beginnen kunnen we bij wet vaststellen dat je bij een dubbel paspoort ook maar de helft van de uitkering krijgt. De andere helft ga je maar thuis ophalen. Wat is daar onredelijk aan? Zorgkosten/huisvesting: zelfde laken en pak.

0112358 | 18-11-15 | 09:13

Las net in Binnenlands bestuur dat het COA wekelijks 400 open sollicitaties krijgt. Als je die zonder meer aanneemt dan heb je wel werknemers maar je weet niet of ze inzicht hebben in bijv. het vluchtverhaal. Misschien vragen ze een Syriër wel of hij wekelijks met bomgordel naar de disco ging.

gnor | 18-11-15 | 08:44

las dat In Den Bosch gisteren 50 lvuchtasielmigranten bij de burger op de stoep stonden. Het leven in de noodopvang is een hel tussen de andere 450 mannenlijke vluchtasielmigranten en ze wilde wel eens nu weten van Rombouts wanneer ze hun familieleden vrouw en kinderen konden verwachten. Wanneer haalt Nederland de geliefde verdorie eens op! Ze zijn na een uurtje of wat weer vertrokken. Dit x waren het er 50 ben benieuwd wanneer het antwoord tot hen doordringt dat het nog wel jaren gaat duren in de hel. In ieder geval tot 2017 want dan gaat de noodopvang voor mannen dicht. Dan weten we dat ook weer 500 boze mosselmannen is best veul!

fikkieblijf! | 18-11-15 | 08:28

De oplossing blijft liggen in de wereldorde. Deze vluchtasielmigrant is niet het probleem en de schuld van Europa. Dat weten ze in Turkije,V.S.,S.A. en Rusland. Wat doe je als oorlogsvoering in de 21e eeuw. Je zorgt dat een economie totaal wordt ontwricht, creeert chaos en zorgt dat je sympathisanten achter je staan als je toeslaat.. Niet voor niets dat grote landen de deur potdicht houden of met de nodige voorwaarden zelf zorgen dat bovenstaande minimaal is.
Diegene die voor onze veiligheid dienen te staan of tot de top horen zitten bij een totale chaos binnen no time in de USA of Canada. Ze hebben het geld en de mogelijkheid. U en ik niet!

fikkieblijf! | 18-11-15 | 08:10

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:55

Weet niet of deze al gemeld is, moet zo weer werken;

Rotterdam, museumpark naast de kerk; een atoomschuilkelder.

Let op: voor 'wel' 50 personen! Kijk, daar heb je wat an.

EEnzame SchizofrEEN | 18-11-15 | 07:54

En omdat ze niet terug kunnen naar de hun lanf van herkomst (want geen [legale] papieren dus het land KENT ze niet als staatsburger) geven we ze allemaal een generaal pardon en komen alle familieleden ook hier naartoe, krijgen een uitkeren, pluggen zich gratis in op ons zorgsysteem, onderwijs, etc etc. Wil de Nederlander nog eens voor over bukken voor Den Haag?

boerk | 18-11-15 | 07:40

De overheid denkt zeker dat we achterlijk zijn. Net geleden bezweerde ze dat alles zeer goed gescreened wordt. Nu blijkt weer dat er enorm gerommeld wordt. Niks kan hier nog goed gaan. Van PGB tot screening asielzoekers. Het land is één sjoemelende puinhoop en je vraagt je af waarom die gebouwen in Den Haag daar überhaupt nog staan.

Angelica | 18-11-15 | 06:54

Ik dacht dat Pechtold alleen holle ogen had, maar het blijkt zijn hele hoofd te zijn. Niet te geloven hoeveel mensen dan toch nog op zo´n oetlul willen stemmen, echt onbegrijpelijk.

Zo iemand moet je MP maken. "Excellentie, het gaat helemaal mis". "Tja, andere oplossingen weet ik niet".

bergsbeklimmer | 18-11-15 | 06:11

Nederlanddraaitdoor | 18-11-15 | 04:09

Dat was voor mij dealbreaker moment. Een man met zijn standpunten VOOR bezuinigen defensie stemmen? Ik kon het niet rijmen. Je hebt goed punt. Wilders perspectief is nogal besmeurd door persoonlijke verantwoordelijkheid gemaakt in verleden. Maar ja, verandert niets aan waarheid van statement. We zijn in oorlog, Mark heeft het woord genoemd. IS'ers en sympathisanten zouden actie moeten verwachten. Ze zijn tenslotte onze doodsvijand.

Het Vijfde Wiel | 18-11-15 | 04:40

Emigreren wordt logisch.

duitse herder | 18-11-15 | 04:40

Hou niet van soaps.

Rest In Privacy | 18-11-15 | 04:20

Wilders moet gewoon zijn hele grote mond houden! Het was zijn gedoogsteun (en wisselgeld) die zorgde voor de draconische bezuinigingen van 1 miljard op defensie. De rest van zijn gezwam is irrelevant. Zodra het mis gaat in het westen en in Nederland, dan zal men de linksen EN Wilders weten te vinden om rekenschap af te leggen voor een tribunaal!

Nederlanddraaitdoor | 18-11-15 | 04:09

Ben niet bang voor de IS of ISIS of ISLAM of moslim, wel voor onze MP Mark Rutte met zijn achterban.
Broed Kip | 18-11-15 | 03:47]
------------------
rap battle

www.youtube.com/watch?v=ObpSd9DVD9E

mysteryposter | 18-11-15 | 03:49

Ben niet bang voor de IS of ISIS of ISLAM of moslim, wel voor onze MP Mark Rutte met zijn achterban.

Broed Kip | 18-11-15 | 03:47

IS had geroepen strijders mee te sturen en niemand deed wat. Nu blijkt dat hun bewering is gestaafd. Waarom ook liegen over scenario dat zo logisch en uitvoerbaar is. Maar Brussel wilde consequenties niet dragen, ondernamen geen actie. Dit is de schuld van incompetente "leiders" en Parijs is slechts het begin! De vijfde colonne bevindt zich letterlijk onder ons. Voorbereid en klaar om toe te slaan en Parijs was slechts de aftrap. Gezien onze gastvrijheid bevindt er zich ondertussen onder ons ook wel een flinke delegatie getrainde terroristen. IS heeft leger zonder enige tegenstand binnen geloodst. Makkelijkste actie ooit. Welkom in mijn land!

Het Vijfde Wiel | 18-11-15 | 03:13

@Beroep = Boerenlul | 18-11-15 | 01:51
Deradicaliseringspil van Drion, is het meest effectieve.

head_pend_jervin | 18-11-15 | 03:05

Die gast die rond 1:18 op de achtergrond staat is ook even subtiel zijn pen aan't pijpen.

1337haxxor | 18-11-15 | 03:00

Ik stel voor dat GS het voortouw neemt met een nationale campagne voor een crowdfunded Civiele Procedure tegen onze Terreur Staat en volksvertegenwoordigers. Wat zou dat schitterende PR zijn. Laat een rechter eens buigen over de stelling dat deze regering dit land onverantwoord in gevaar brengt en faalt in hun eerste taak om in dit land de veiligheid te waarborgen. Ze vertikken het nl. Of je de zaak nou wint of verliest doet er niet eens toe, de awareness campagne en aangezwengelde publieke discussie is op zichzelf al meer dan de moeite waard.

Intussen in de Enlightened States of America is door de helft van de gouverneurs/senatoren besloten dat ze in hun staat welgeteld 0 Syrische vluchtelingen accepteren. Nul, zero, nada. Daar dus wel gewoon verstandig lik op stuk beleid. Terwijl de gemeenten in dit door PVvD66A geinfecteerd land nog niet eens een vuist durven maken. Alles en iedereen is echter democratisch gekozen door onze burgelijke landverraders, dus je bent met handen en voeten gebonden. Ik weiger me er echter bij neer te leggen dat ook dit land zich door hun gemeentelijk en landelijk bestuur als een collectieve apathische zombie massa laat sturen richting de volgende aanslagen. Graag actie en verzet, dat zou net als GeenPeil een groot succes op conto van het onverzettelijke GS leger zijn.

Koettoerk | 18-11-15 | 03:00

mysteryposter | 18-11-15 | 02:48
Dat is een moslim probleem!
Rutte trutte zegt dat we geen probleem hebben met die moslim
-
God mag mij bijstaan...

Broed Kip | 18-11-15 | 02:58

Het is verrijkend dit landje vol te stoppen met de ISLAM terwijl we in Oorlog zijn met de IS.
Alle apen op een rijtje:
Wie wint de Oorlog?
Wie verraad ons?
Welk doel?
-
een grote gek loopt hier rond die de Oorlog uitroeptoetert en nota bene de vijand binnen haalt.
-
Blij dat we geen militair meer hebben, zij zullen onmiddellijk sneuvelen bij eerste aanval, want de vijand kent ons.

Broed Kip | 18-11-15 | 02:48

Geert heeft zijn momenten hoor. Erg sterk betoog. Inderdaad, we zijn officieel in staat van oorlog. Spelregels zijn veranderd. Wat doet Mark? Haalt verder zijn schouders op. Bij de vier F16's blijft het ook en Binnenlandse veiligheidsprotocollen blijven hetzelfde. De vijand mag tussen ons lopen, wordt niet opgepakt maar "gemonitord". IS sympathisanten heulen met vijand, haat ons dus. Een gigantisch veiligheidsprobleem. Oplossing; Uitzetten waar mogelijk. NL paspoort afpakken bij dubbele nationaliteit. Derde of vierde generatie al hier? Lekker boeiend, toedeledokie. IS is officieel de vijand en daarmee sympathisanten. We zijn niet in strijd met Islam toch? IS is sekte toch? Met grond gelijkleggen die club. Maar blijkbaar voelt Mark behoefte zich in te houden! In de praktijk laten mooie woorden en daden zich blijkbaar slecht verhouden. We kunnen zoveel doen, maar politieke lafheid wint. Vooral van PvdA waarschijnlijk. Dit gekozen kabinet is de walgelijkste ooit. Had nooit geboren moeten worden. Terror, soon in a theater neer you.

Het Vijfde Wiel | 18-11-15 | 02:40

-weggejorist-

Broed Kip | 18-11-15 | 02:39

Molenbeek, een enclave van moslim-fundamentalisten.
Je zoekt een Kalasjnikov, ga naar Molenbeek.
Drugs: volop aanwezig.
Politie: afwezig.
Inlichtingendiensten afwezig.
Je zoekt een haat-imam, je kan kiezen uit het hele scala wat Saoedie-Arabië te bieden heeft.
Terroristen: volop aanwezig.
www.hln.be/hln/nl/35524/Aanslagen-Pari...
Autochtone Belgen: allen verdreven.

Jan Dribbel | 18-11-15 | 02:37

Onze slappe regering zal pas echte maatregelen gaan nemen tegen die influx van (meerendeels) economische vluchtelingen zodra er een aanslag in nederland komt. Tot die tijd hopen ze dat een aanslag ons land voorbij gaat zodat ze geen ballen hoeven te tonen. Die hebben ze namelijk ook niet .....
Stppen met pamperen en subsidies verstrekken aan vluchtelingen. Alleen nog vervolgde christenen binnen laten komen (in de VS wordt daar nu ook over gesproken). Geen olie meer importeren uit saoudi arabie en de oliemaatschappijen boycotten die dat nog wel doen. Syriegangers die vertrekken worden persoon non grata en moeten hun NL paspoort inleveren. Bij terugkomst de gevangenis in wegens landverraad ! Alleen nog sobere opvang, een dak een bed en voedsel. Geen gezinshereniging meer . Zodra een gebied veilig is moeten ze terug. Nederland is al te vol en er zijn er al te veel die van de bijstand leven ...... Als mensen geen nederlands spreken dan geen bijstand meer.

FrankOngerust | 18-11-15 | 02:35

De grote win is dat we vanaf vandaag met Rusland zaken doen. Daarbuiten zat bij Pauw het mooiste meisje dat ik in een lange tijd heb gezien. Nee, ze was niet blond, was geen 60 kilo te zwaar, en weet wellicht niks van terreur. Ze was nog verveelder dan ik, ze was expres goed belicht, en ze zat niet eens achter onze eigen uberpedo.
Voor deze dame zou ik wel een rode streep op de vloer van een concertzaal achter willen laten: Multiculti heeft soms wat voordelen.

geen koning | 18-11-15 | 02:10

Techno_Viking | 18-11-15 | 00:20

LOL check nu echt op STOK

Empty Quivers | 18-11-15 | 01:59

@Beroep = Boerenlul | 18-11-15 | 01:51
ja valt onder fabeltherapie

Tyromancer | 18-11-15 | 01:52

Even off topic, vraagje als iemand gederadicaliseerd moet worden val dit dan in het BASIS pakket of moet diegene daar aanvullend voor verzekerd zijn, ik neem aan dat dit onder de GGZ valt?

Beroep = Boerenlul | 18-11-15 | 01:51

Zo schat ik het proces in komende tijd. Of het op die manier wenselijk is is een andere vraag.

mysteryposter | 18-11-15 | 01:45

@ Eurotokkie | 18-11-15 | 01:30

Na ISIS weg. Nieuwe verkiezingen met kansen voor oppositie. Marshal plan met giften en wederzijdse opdrachten voor onze bouw bedrijven. En de rest leningen via IMF. Voor de rest een Afrikaanse vredes macht.

mysteryposter | 18-11-15 | 01:37

Jan Dribbel | 18-11-15 | 01:27
Idd.
* trekt een theezakje open *

Eurotokkie | 18-11-15 | 01:34

De massaimmigratie is zowat de grootste ramp die Nederland ooit is overkomen. De multiculturele heilstaat was zelfs compleet mislukt volgens Rutte en zijn Mutti en tijd geleden. Toch doen ze het nog een keer, in de overdrive zelfs. Met de grenzen open, de ogen dicht en de vingertjes in de oren. Krankzinnig, zou mijnheer Einstein vast zeggen, want "insanity is doing something over and over again and expecting a different result". Tenzij ze juist geen "different result" verwachten, maar meer van hetzelfde. Want dat kan ook nog www.rsc.ox.ac.uk/news/weapons-of-mass-...

ben kokhals | 18-11-15 | 01:33

INH.30CL | 18-11-15 | 01:22
Met 50.000 aan grondtroepen kun je ISIS verslaan volgens de US,
het probleem is echter wat dan.
Je moet daar weer jaren blijven en daar heeft Amerika geen zin in,het is dus vooral het probleem wat te doen na dat je ISIS hebt verslaan.
Wat gaan de zogenaamde rebellen doen en wat gaat Assad doen.
Dan heb je nog de koerden en Turkije en nog meer partijen.

Eurotokkie | 18-11-15 | 01:30

Ja goed maar ISIS maakt dit echt niet uit, geeft meteen aan dat
ze uit zijn op zelfvernietiging.
Eurotokkie | 18-11-15 | 01:20

Ja, naar motieven kun je gissen zoals

- Mohammeds leven volgen met nieuwe technologieën. Met alah's wil als gevolg.

of als ze denken in oorzaak en gevolg
- De hoop op meer aanhangers als dingen escaleren
- Gaat alleen om geld en macht in regio en angst omdat het kan.
- etc etc

mysteryposter | 18-11-15 | 01:28

Eurotokkie | 18-11-15 | 01:20
Je plopt niet meer, is de krat bier leeg?
Natuurlijk is IS op zoek naar zelfvernietiging, het hoogste doel in het miserabele leven van deze zelf-ploppers.
Bin-Laden zei het al: een goede moslim is een dode moslim.
Alles is beter in het paradijs.

Jan Dribbel | 18-11-15 | 01:27

@mysteryposter | 18-11-15 | 01:16
Laat het maar los gaan, liever nu. Straks is *echt* te laat.

INH.30CL | 18-11-15 | 01:25

@Graaf van Egmont | 18-11-15 | 01:14
Ik denk werkelijk dat met vereende krachten en bootZ on the ground IS in no time verslagen kan worden. Maar er zit meer achter, zoals altijd!

INH.30CL | 18-11-15 | 01:22

mysteryposter | 18-11-15 | 01:16
Ja goed maar ISIS maakt dit echt niet uit, geeft meteen aan dat
ze uit zijn op zelfvernietiging.

Eurotokkie | 18-11-15 | 01:20

@Eurotokkie | 18-11-15 | 01:13
Yep, is ook mijn gedachte.

INH.30CL | 18-11-15 | 01:19

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:16
-idem out. Trusten.

bij gelegenheid | 18-11-15 | 01:18

@notamused | 18-11-15 | 01:16
Prima plempsel!
- echt out -

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:17

INH.30CL | 18-11-15 | 01:09
De Russen aanvallen is de grootste fout die ISIS heeft gemaakt.
Eurotokkie | 18-11-15 | 01:13

En domme aanval op Frankrijk, want die steunden indirect de anti assad beweging

mysteryposter | 18-11-15 | 01:16

@bij gelegenheid | 18-11-15 | 01:12
Ligt aan de aktie. Sommige akties lenen zich wel en andere niet voor publiciteit vooraf.
- out -

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:16

Epii | 18-11-15 | 00:54 Vanaf de tijd dat Mohammed begon met roven en moorden steekt er agressie in de islam. Dat heeft geresulteerd in de moord op 270 miljoen andersdenkenden en diverse culturen. De islam heeft verschillende malen geprobeerd Europa te verovereren. De islam heeft eeuwenlang de Mediterrane wereld geterroriseerd. De kruistochten begonnen na drie eeuwen van islamitische terreur. De Reconquista begon na eeuwen van islamitische terreur in Spanje. De islam heeft eeuwenlang slavernij bedreven in Afrika en doet dat nu nog. De islamitische wereld is intellectueel een woestijn – zie de arab human development reports. De islamitische wereld is wat betreft mensenrechten een rampgebied – zie Human Rights Watch. Er zijn miljarden EU-euro’s naar o.a. Gaza gegaan, waarmee men van dat stukje land een Saint Tropez had kunnen maken. In de jaren ’50 vorige eeuw werd Libanon omschreven als het Zwitserland van het Midden-Oosten. Toen kwamen de moslims, en de terreur, en het verval. Enzovoort. Lees eens een andere krant.

notamused | 18-11-15 | 01:16

Graaf van Egmont | 18-11-15 | 01:06
De Russen kunnen meteen laten zien wat ze in huis hebben.

Eurotokkie | 18-11-15 | 01:15

INH.30CL | 18-11-15 | 01:09
Ik ga er vanuit dat in ieder geval de Spetznatz klaar staan. Dan zijn die Jan Jurken het haasje.

Graaf van Egmont | 18-11-15 | 01:14

INH.30CL | 18-11-15 | 01:09
De Russen aanvallen is de grootste fout die ISIS heeft gemaakt.

Eurotokkie | 18-11-15 | 01:13

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:04
Stel nu dat u et al enige plannen hebben voor aksiebereidheden. In hoeverre zou zich dit kan vormgeven zonder dat je deze (sic) via via in de openbaarheid wilt 'delen'?

bij gelegenheid | 18-11-15 | 01:12

@Graaf van Egmont | 18-11-15 | 01:06
Iets zegt me dat de Russen als eerste daadwerkelijk met grondtroepen Syrië binnenvallen.

INH.30CL | 18-11-15 | 01:09

Deze regering is een stel laffe ..........

Man man man wat een lafaards,Wilders heeft gelijk,net zoals Theo,Pim, en de rest. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

|confused| | 18-11-15 | 01:09

Heerlijk trouwens, die code oranje op je raam... \out

Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 01:06

Eurotokkie | 18-11-15 | 00:54
Iets in mijn achterhoofd zegt mij, dat die Russen het niet zo nauw gaan nemen met precisie bombardementen. Dat het ze een fuck uitmaakt wie er omkomt door collateral damage. Of ze kennen natuurlijk wel de doelen die door de Amerikanen links zijn blijven liggen.

Graaf van Egmont | 18-11-15 | 01:06

@Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 01:03
Ik schiet op papier, zeer ontspannend. Kan het je aanraden1

INH.30CL | 18-11-15 | 01:05

@Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 01:03
Kleiduivon he! Cc: Pliesie, Inlichtings...

Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 01:05

@bij gelegenheid | 18-11-15 | 01:01
Te vroeg voor aktie. Volgens mij dan.

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:04

@INH.30CL | 18-11-15 | 00:58
Hij wel! Bewegende doelen is een stuk leuker sporten ook...

Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 01:03

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:52
Wat dit stellingforum never ooit zal bereiken? Het npo nieuws. Kenerooknietsaanveranderen. Aksie?

bij gelegenheid | 18-11-15 | 01:01

@Balaverde | 18-11-15 | 00:58
Vertrouw nooit de overheid!

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:01

@Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 00:57
Precies! Hulde.

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 01:00

Eurotokkie, waarom vindt jij dat de Russen goed bezig zijn?

kadij001 | 18-11-15 | 01:00

@daddys hatchet | 17-11-15 | 23:00
Aan de burger is ook gedacht hoor, iedere gemeente heeft zo zijn noodbegraafplaats. Wat (voor 020) in het Gerbrandypark de grond niet in past gaat met een laagje diesel de fik in in het pierenbadje.

dugo | 18-11-15 | 00:59

@Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:17

Hoe dat advies ooit serieus gegeven kon zijn. Maar ja het blijft onze overheid.

Balaverde | 18-11-15 | 00:58

Per wanneer moet de islam verboden worden in Nederland?
1. Met ingang van 7 januari 2016
2. Met ingang van 11 september 2016
3. Met ingang van 13 november 2016

Democratisch over stemmen, zou ik zeggen.

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:58

@Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:52
Of: 'als demoslim echt afstand wil nemen, doet hij dat van zijn geloof'.

Niet mijn pleidooi per se, maar vind het altijd wel een rake.

Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 00:57

ivanhoe bergs | 18-11-15 | 00:48
Laten we zegen dat 70 % van die nazi's gewoon opportunisten waren, de wind die waaide goed aanvoelden en er een leuke baan aan over hielden. Dat neemt niet weg dat in een soortgelijk geval in Nederland de ambtenarij en opsporings- en veiligheidsdiensten voor het behoud van hun baantje ook zo overgestapt zouden zijn. Maar of het dan echte nazi's geweest zouden zijn? Ik betwijfel het.

Graaf van Egmont | 18-11-15 | 00:57

De islam blijft voor problemen zorgen totdat de islamitische leer zodanig wordt bijgesteld dat de agressie eruit verwijderd wordt.
notamused | 18-11-15 | 00:42
Wellicht dat een mooie start is onze militaire interventies weg te halen uit landen waarin we niks te zoeken hebben?
Je kunt immers niet verwachten dat mensen niet agressief worden als je je agressief opstelt in hun thuisgebied...
Ben het met je eens hoor, Islam is een kutreligie. Maar dat wil niet zeggen dat wij ons alles maar kunnen veroorloven en ons mengen in andermans zaken zonder te verwachten dat die agressie uiteindelijk ook op ons grondgebied terecht komt.

Epii | 18-11-15 | 00:54

@ik ken iemand die | 18-11-15 | 00:50
Die is er allang. Hij heet Wilders.

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:54

Stelling: Wie nu nog lid is van de islamclub, heeft geen greintje fatsoen in zijn donder.

Hup stand.nl. Doe eens die stelling, als je durft!

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:52


@Jan Dribbel | 18-11-15 | 00:38

Te gek voor woorden wat die mensen allemaal gebruiken voordat ze op hun toetsenbord klimmen.

Balaverde | 18-11-15 | 00:52

Ik heb een visioen: 2020: Nederland - Duitsland. Het gehele stadion wordt opgeblazen. De minister-president overleeft het niet. De nationale elftallen zijn niet meer.
Maar... we hebben tenminste niet Wilders in de kaart gespeeld!

jeanmondo | 18-11-15 | 00:51

Ik heb het al vaker zien vragen maar WAAR blijft onze Neder-Churchill om ons uit deze poldersoap met neppolitici te halen? Er is gewoon helemaal niets om op te stemmen, je zou er haast je eigen partij voor opstarten. Het lijkt allemaal niet zo moeilijk maar waar gaat het nou toch steeds mis?

ik ken iemand die | 18-11-15 | 00:50

@Mark_D_NL | 18-11-15 | 00:28
Roflol! Briljant. In laten spreken door Hans Boehm. "Oorlog in Nederland, Wat Nu?"

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:50

Wie moppert over islam, die overziet in mijn huidige beleving het grote geheel niet.

kadij001 | 18-11-15 | 00:49

-weggejorist-

ivanhoe bergs | 18-11-15 | 00:48

De islam blijft voor problemen zorgen totdat de islamitische leer zodanig wordt bijgesteld dat de agressie eruit verwijderd wordt. Maar heel wat experts zeggen dat dat eigenlijk onmogelijk is omdat de islam gezien wordt als absolute waarheid. En zou men er toch toe overgaan die agressie uit de islam te verwijderen, dan blijft er maar weinig van over, omdat die agressie zo’n groot deel van de islam uitmaakt. Daarbij is is het politiek correct totaal taboe om werkelijk kritiek op de islam te hebben of om moslims met enige drang te brengen tot kritische zelfreflectie wat betreft hun islam. Wat dan als gezamenlijk resultaat geeft het verschijnen van een grote islamitische subcultuur, die met steeds meer politieke invloed een algemene islamisering zal bewerkstelligen, en die ook een voedingsbodem zal zijn voor veel agressie en terreur jegens de niet-islamitische westerse wereld. Wilders lijkt mij dan de enige politicus die dit allemaal net zo ziet en die ook daadwerkelijk bereid is de islam terug te dringen. En ook andere politici lijken zo langzamerhand een en ander te beseffen, maar laten zich er niet over uit of spreken erover in alleen bedekte termen, bang als men is om onmiddellijk met ‘racist’ te worden weggedemoniseerd. Dus bij de eerstvolgende allah akbar slachting in pakweg Nederland of Duitsland, verschijnen er op tv weer dezelfde hoofden in dezelfde programma’s die ons verzekeren dat het allemaal niets met de islam te maken heeft en dat de oorzaak ligt in een slechte jeugd en discriminatie en gebrek aan kansen voor scholing en werk, en in uiteraard de koloniale bemoeienis van de kruisvaarders in het Midden-Oosten, of dat het allemaal een zionistische samenzwering is.

notamused | 18-11-15 | 00:42

dugo | 18-11-15 | 00:32
De facto klopt dit verhaal. Een miljoenmiljard $/£/€ verder kunnen de overhedn ons burgers niet beschermens tegen islam(gekkies)
Beschamend, dat is.

bij gelegenheid | 18-11-15 | 00:39

@INH.30CL | 18-11-15 | 00:33
En? Wat ligt er onder uw bed?

Driewerf Hoezee | 18-11-15 | 00:39

Bij Joop.nl wordt geklaagd dat het NOS-journaal de moslims weer eens ridiculiseert.
Nu dacht ik dat alleen GS en rechts NL dat deden.
Maar nee, klaagt de Joop-sekte de bevriende NOS is ook al overgelopen naar de vijand.

Jan Dribbel | 18-11-15 | 00:38

@Mark_D_NL | 18-11-15 | 00:28
Nu het oorlog is mag, nee, moet je jezelf bewapenen.

INH.30CL | 18-11-15 | 00:33

Houtocheensop, alsof precies weten wat er binnen is een drol uitmaakt. De volgende die een nog aanslag pleegt "was al langer in beeld bij veiligheidsdiensten" en degene die niet door de screening heen komt veegt met de brief van de IND dat ie binnen 28 dagen het land moet verlaten zijn reet af.

dugo | 18-11-15 | 00:32

Terroristje kom maar binnen met je knecht,
Want we checken jullie toch niet echt.
Misschien heb je ook nog even tijd,
Voor een preek over de jihad strijd.
Kom dan nog vaker bij ons aan,
Voor het stenigen en vrouwen slaan.
En wij zingen en we springen en we zijn zo blij,
Want er zijn geen echte Syriërs bij.
En wij zingen en we springen en we zijn zo blij,
Want er zijn geen echte Syriërs bij.

Jan van de Biertent | 18-11-15 | 00:32

Ik stel het op prijs als de voetbalsupporters komende zondag in alle stadions weer even de groetjes willen doen aan Allah. Want vrijheid van meningsuiting moet nu harder klinken dan ooit! www.dumpert.nl/mediabase/6611339/14667...

roverheid | 18-11-15 | 00:30

@Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:17
Nu het oorlog is. Wat doet de overheid aan Oorlogs informatie voorziening? Welke instructies krijgen Burgers, bijvoorbeeld Stadion gebruikers en bezoekers, nu van de overheid? Komen er bijvoorbeeld terreur oefeningen op scholen? Het is toch tijd voor wat realiteitszin van de overheid.
--
Mischien een Postbus 51 spotje? "Oorlog in Nederland, Wat Nu?"

Mark_D_NL | 18-11-15 | 00:29

@Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:17
Nu het oorlog is. Wat doet de overheid aan Oorlogs informatie voorziening? Welke instructies krijgen Burgers, bijvoorbeeld Stadion gebruikers en bezoekers, nu van de overheid? Komen er bijvoorbeeld terreur oefeningen op scholen? Het is toch tijd voor wat realiteitszin van de overheid.
--
Mischien een Postbus 51 spotje? "Oorlog in Nederland, Wat Nu?"

Mark_D_NL | 18-11-15 | 00:28

Epii | 18-11-15 | 00:24
Een enkel bommetje op Medina- zij die de waarheden van ene M. , als hoogste gœt zien. M'kay.

bij gelegenheid | 18-11-15 | 00:28

@mysteryposter | 18-11-15 | 00:21
Wat een beest!!

INH.30CL | 18-11-15 | 00:27

Oh wacht, de Belgen..

Epii | 18-11-15 | 00:24

Ik zeg bommen op Verviers en Molenbeek gooien, daar zit al dat IS-tuig.. Belgische overheid ook omverwerpen voor het onderbrengen van deze terroristen. Belgische neo-nazi's voorzien van wapens en soldaten het land laten bezetten...
Enkel en alleen dan zijn we weer compleet veilig...

Epii | 18-11-15 | 00:23

@Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:17
Ik hoorde en zag dat in het filmpje waarvan ik de youtube-link hier postte om 23:56 uur. Ik viel van mijn stoel...

?....?....? | 18-11-15 | 00:22

@ Empty Quivers | 18-11-15 | 00:11
De KIP zit op S.T.O.K.
Check.

Techno_Viking | 18-11-15 | 00:20

mark gaat voorop in de strijd ,pinokio lacht ze gewoon weg ,waar is hij is al een week spoorloos de sukkel ,moet dadelijk op zijn knieen naar putin ,want die Obama heeft niets te zeggen alleen maar holle frasen,maarja wat moeten wij inzetten een paar afgeschreven f16 ,mark is net een zeeuws meisje (geen cent te veel)als men nu de boel de boel laat en geen actie onderneemt dan zal er nog meer rotzooi op ons afkomen

geeratz8217 | 18-11-15 | 00:18

mark gaat voorop in de strijd ,pinokio lacht ze gewoon weg ,waar is hij is al een week spoorloos de sukkel ,moet dadelijk op zijn knieen naar putin ,want die Obama heeft niets te zeggen alleen maar holle frasen,maarja wat moeten wij inzetten een paar afgeschreven f16 ,mark is net een zeeuws meisje (geen cent te veel)als men nu de boel de boel laat en geen actie onderneemt dan zal er nog meer rotzooi op ons afkomen

geeratz8217 | 18-11-15 | 00:18

@Lupuslupus | 17-11-15 | 23:55
Onder de trap gaan zitten bij een atoomaanval was in de jaren 50 het officiële overheidsadvies :)

Lewis Lewinsky | 18-11-15 | 00:17

@Pieter V | 18-11-15 | 00:01
Ja, een kopie van de Chinese muur zou wellicht beter zijn; maar ik denk dat een kopie van de Berlijnse muur er sneller staat. En ik denk dat snelheid in dit geval toch beter is. Maar, dat hoeft niet uit te sluiten dat je de Berlijnse stukje bij beetje kunt vervangen door de Chinese.

?....?....? | 18-11-15 | 00:14

daddys hatchet | 17-11-15 | 23:40

KIP

Nighthawk is calling London

Empty Quivers | 18-11-15 | 00:11

@de SENSEI | 17-11-15 | 22:14

Als ze dat goed doen hoeft die kostbare verbouwing ook niet meer.

Pieter V | 18-11-15 | 00:06

Ik hoor net op televee dat die Sekte, waar wij mee in oorlog zijn, maar 50.000 leden heeft. Dan zijn tien drone aanvallen toch genoeg? youtu.be/eBEU-OiEvII

hero_of_heaven | 18-11-15 | 00:03

Godsamme. Wat een stel eromheen-lullers, die politici. Heel verschrikkelijk. De enige die spijker kop praat is Geert Wilders. Maar ja, als je dat zegt sta je per direct te boek als nazi, vreemdelingenhater en anti-moslim... In wat voor land leven we eigenlijk anno 2015... Ik ben de weg kwijt.

Reykjavik | 18-11-15 | 00:02

@?....?....? | 17-11-15 | 22:07

Ik denk dat een kopie van de Chinese muur een betere oplossing is, vooral als je om de 50 meter er een automatisch richten machinegeweer op zet.

Pieter V | 18-11-15 | 00:01

@Lupuslupus | 17-11-15 | 23:55
.
Over bovenverdieping gesproken, ik ga eens even kijken of mijn nok er niet is afgewaaid.
.
-out-

Piet Karbiet | 18-11-15 | 00:00

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:06
In de AZC's?

INH.30CL | 18-11-15 | 00:00

Ik ben geen alu hoedje. Wanneer u de (inventivie)tijd hebt verdiep en informeer uzelf. Ik baal van het internationale schaakspel zoals het momenteel wordt gespeeld en ik vraag mijzelf af hoe dit zal verlopen voor mijn geliefden en de rest.

kadij001 | 17-11-15 | 23:59

Ook mooi. Kan er uren naar kijken. Maar zolang Saoedi Arabie niet wordt aangepakt is het toch dweilen met de kraan open.
Lupuslupus | 17-11-15 | 23:43

-------

Klopt, de geldstromen aanpakken is het belangrijkste.

De sancties die we eerder Rusland oplegde, met bevriezen van bezittingen en vermogens in westerse landen zou een aardig begin zijn.

mysteryposter | 17-11-15 | 23:56

@Lewis Lewinsky | 17-11-15 | 23:03
Nou ja daar woon ik 200 km vandaan.... En het is niet voor ons dus ik kruip tegen die tijd wel in de kast onder de trap. Hoewel ik daar natuurlijk ook niet veilig zit als de bovenverdieping naar beneden komt. Levend begraven worden is ook geen pretje.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:55

Wilders heeft gelijk, maar krijgt het nog steeds niet.

Schietmijmaarlek | 17-11-15 | 23:51

@Lewis | 17-11-15 | 23:44
Dat zijn ook 3 letters.
Keur ik goed.

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:50

Bericht aan Daesh:
In Europa zijn veel mensen bang. Chapeau.
Ga nu eerst maar Mekka en Medina veroveren.

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:47

@belgie meesteres | 17-11-15 | 23:34
nul
Lupuslupus | 17-11-15 | 23:40

precies, dat bedoel ik

hoor ze daar staan praten, vooral die vvd-er

belgie meesteres | 17-11-15 | 23:46

@Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:37
Schuilkelder van Rutte
--
http://cdn.diply.com/img/f76648c6-cd29-4140-ba50-f732dc0562cb.jpg

Mark_D_NL | 17-11-15 | 23:46

@Jan Dribbel | 17-11-15 | 23:43
Correct. Wat een zeldzame dwaas is dat.

RobberenRukkie | 17-11-15 | 23:45

@ Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:43
lol

Lewis | 17-11-15 | 23:44

@daddys hatchet | 17-11-15 | 23:40
Euh, LSD?

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:43

RobberenRukkie | 17-11-15 | 23:36
Die sukkel noemen we een beroepsmoslim.
Heeft het altijd over discriminatie en gebrek aan stageplaatsen voor Marokkanen.
Heeft het nooit over vroegtijdige schoolverlaters, zeer lage opleidingen van Marokkanen.
En verkondiger van de eeuwige slachtoffer-rol.

Jan Dribbel | 17-11-15 | 23:43

@mysteryposter | 17-11-15 | 23:31
Ook mooi. Kan er uren naar kijken. Maar zolang Saoedi Arabie niet wordt aangepakt is het toch dweilen met de kraan open.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:43

Ik heb net in de kaas gekeken en ik zag dat het goed kwam. Veel yoghurt in de straten, veel tomaten tussen de shaslik maar het kwam goed. Burgers, wanneer de cake word gebakken komt dan allen tezamen en viert het jubeljaar. Eet, drink en laaf u aan de vrijheid en het leven, zoals u dat nimmer eerder deed. De cake is gebakken, ik herhaal, de cake is uit de oven. Daddy's Hatchet zit tussen Mahatma Ghandi en moeder Theresa, en het is geen grap. Voor wie zoekt zolang als de week duurt over de onderhouden tuinen. Ik verwacht drie letters als antwoord, of mail.

daddys hatchet | 17-11-15 | 23:40

@ Van Duyvenbode | 17-11-15 | 23:21
Ik ben tegen naïef ingrijpen (Afghanistan!), maar aan de andere kant, een kwaad als IS móét je bestrijden, dat kun je toch niet ongestraft maar laten woekeren? We kennen allemaal beelden van wat die lui uitvreten. Ik vind het dan toch wel goed dat er íéts gebeurt om ze aan te pakken.

Lewis | 17-11-15 | 23:40

Stageplaatsen, mensen! Zapte even langs Pauw en hoorde 'm.

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 23:40

@belgie meesteres | 17-11-15 | 23:34
nul

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:40

@Mastermattie | 17-11-15 | 23:33
Ha, doen we. Die van mij blijkt toch iewat te klein.

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:40

@Godsammekraken | 17-11-15 | 22:00
'Ik voel een TV-format aankomen: "Het Gelijk van Wilders".'

Ik voel meer een GS-format aankomen.
Is beter ook. Alleen naïef Nederland kijkt nog naar de TV/NPO.
Mensen die verder kijken zitten op internet.
Zeker als de spanning in de wereld toeneemt worden de servers van GeenStijl overspoeld. Check het aantal comments onder de topics de laatste dagen.
Wil je een politicus raken? Ze lezen GeenStijl hell yeah!

wakkere_nederlander | 17-11-15 | 23:39

daddys hatchet | 17-11-15 | 23:23

sorry dat ik even met deur in huis val, je kent mij niet en ik jou niet, want ik reaguur vrijwel nooit, maar hoe kom je aan die info als ik vragen mag? als je het niet kunt / wilt zeggen ook goed

kadij001 | 17-11-15 | 23:39

@daddys hatchet | 17-11-15 | 23:23

Die wetenschap betekent nog niet dat de bevolking daarvan in tijden van nood gebruik van kan en mag maken. Zal wel voor de gemeenteambtenaren zijn want het volk mag ongezien de ***** krijgen.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:38

#pauw naar boven slingert.

RobberenRukkie | 17-11-15 | 23:38

Wie kan hier nou ontkennen dat Wilders gelijk heeft? De MP van Nederland verklaart op nationale televee dat we in oorlog zijn. We (of de AIVD dan) weet precies wie er als radicale/extremistische moslim rondlopen in NL en wie er training heeft gehad in het MO. Waarom halen we die figuren niet van de straat? En nee Eurotok, daarmee sluit je een aanslag niet uit, maar je verkleint de kansen iets en je doet tenminste je best om je volk te beschermen.

Nu ik je toch spreek Tok, hier een leuke website met wat cijfers m.b.t. polls gehouden onder moslims:

xandernieuws.punt.nl/content/2014/09/D...

Deze zal ik vast als sneak preview geven:
"Nederland: 73% van de hier woonachtige moslims vindt degenen die naar Syrië gaan om daar aan de kant van Al-Qaeda en IS te vechten ‘helden’." Dat is weer eens wat anders dan het 1-vandaag opiniepanel hè?

Techno_Viking | 17-11-15 | 23:38

Wat een wolf in schaapskleren dat menneke van Marokkaanse Nederlanders... De boel omdraaien en de schuld van de IS-strijders af schuiven op autochtone Nederlanders.. Wat een gek.

RobberenRukkie | 17-11-15 | 23:36

@mysteryposter | 17-11-15 | 23:15
Vreselijk. Zeker Boko Haram. Die zijn net zo erg als die ISIS ploerten. Arme, arme slachtoffers.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:35

filmpje bekeken,... hoeveel zijn er u inmiddels uitgezet?

belgie meesteres | 17-11-15 | 23:34

@Draak uit Brabant | 17-11-15 | 23:14
De regering durft die lui niet aan te pakken uit pure *angst* dat de ruim 2 miljoen moslims in ons land gaan rellen.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:33

@Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:31
LOL

Lewis Lewinsky | 17-11-15 | 23:33

@Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:20
https://youtu.be/QmIApSLoxtE
Maak de horeca toko maar, dan maken we er (stiekem) gewoon een feestje van.

Mastermattie | 17-11-15 | 23:33

Hoe zit het ook alweer met dat draagvlak-idee van praatjesmaker Jesse Klaver ?

ja,diedus! | 17-11-15 | 23:33

@doitdoit | 17-11-15 | 22:54

De ultieme oplossing inderdaad!

Balaverde | 17-11-15 | 23:32

Hebben er al asieleisers geklaagd dat het hier aan de kust te hard stormt?

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:31

met andere woorden de IND zegt tegen IS, Kom binnen en sla je slag, je hoeft enkel te ontkennen dat je een terrorist bent en we ondersteunen je financieel om aanslagen te plegen.

FreeThinker79 | 17-11-15 | 23:31

@coolgen | 17-11-15 | 23:04
Dat die komt is een zekerheid.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:30

@deluiegriek | 17-11-15 | 22:56
Mark Rutte, heeft, als premier, in een persco gezegd dat we in oorlog zijn. Is dat nog niet voldoende?

Mastermattie | 17-11-15 | 23:29

@daddys hatchet | 17-11-15 | 23:00
Dank voor uw uitleg. Ik bedoelde dat er geen schuilkelders voor de bevolking zijn. Alleen voor de "elite". Nou zeg, alsof we *die* zouden missen!

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:29

In Nederland worden asielzoekers zo goed gescreend, dat ze zelfs mede kunnen bepalen hoe het asielbeleid er uit ziet:https://nl.wikipedia.org/wiki/Farah_Karimi

de honden blaffen... | 17-11-15 | 23:28

We zijn in oorlog met de politiek correcte weg-met-ons-drang en de islam die een historische kans ziet om, nadat ze dat al meerdere malen geprobeerd heeft, met nul inspanning Europa te verovereren. De kruisvaarder wordt als het ware verrast in een moment van totale gekte. Helemaal bevangen van WOII-schuldbesef en suïcidale zelfhaat wordt, Willkommen, Willkommen, de oude aartsvijand gastvrij binnengehaald. Waarbij uiteraard die oude aartsvijand geen oude aartsvijand is – stel je voor – maar een enorme verrijking van het vergrijzende Avondland. We kunnen nu elke dag aanschouwen hoe een vrije en welvarende cultuur in rap tempo zelfmoord pleegt.

notamused | 17-11-15 | 23:25

@Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 23:18
nee jouw idee is realiseerbaar, droom maar door.
Wat is er mis met camera's en drones?
In welk jaar leef jij, 1256?

Tyromancer | 17-11-15 | 23:23

Voor wie het wil weten, er is net een nieuw NS station opgeleverd, kosten 163 miljoen en wisselgeld, en een bepaald budget voor de atoomvrije en hypermoderne schuilkelder die er wel is maar niet op de balans voorkomt. Diegenen die het ding hebben gebouwd weten het niet eens. Je kan er via de parking in. Een bunker in een schuilkelder zeg maar. Goed he!

daddys hatchet | 17-11-15 | 23:23

En hou op met bombarderen in het Midden-Oosten. Het heeft geen effect, spekt alleen de wapenindustrie, zorgt ook voor onschuldige burgerslachtoffers en draagt terroristen een reden aan om hier ook te bombarderen. Het antwoord van Hollande, meer bombarderen, is precies het verkeerde antwoord. Hij had al zijn troepen moeten terugtrekken. Oorlog blijft het toch wel in het Midden-Oosten, of wij ons daar nou mee bemoeien of niet. Het voeren van een halfslachtige interventie draagt slechts bij tot een verlenging en verslechtering van de situatie. Stop met die nonsens en handhaaf de grenzen. Stuur vluchtelingen terug. Leg mijnenvelden aan in de Middellandse zee. Hou ze buiten de deur.

Van Duyvenbode | 17-11-15 | 23:21

Pffffff, gelukkig in Nigeria.
Mark_D_NL | 17-11-15 | 23:17

Het is overal erg. Beter die ontploffende haathaarden wereldwijd aanpakken met een internationale coalitie.

mysteryposter | 17-11-15 | 23:20

@Lupuslupus | 17-11-15 | 22:44
.
Onder metrostation Weesperplein in 020 zit ook een oude atoombunker. Voor 1500 pp ofzo. Zie Youtube.

Piet Karbiet | 17-11-15 | 23:20

www.telegraaf.nl/binnenland/24757069/_...
Eigenlijk kan je de twee Nederlanden niet beter omschrijven dan dit. Aan de ene kant kan een voetbalwedstrijd niet doorgaan vanwege de door links zo geliefde moslims, aan de andere kant wordt daar door dezelfde, met gemeenschapsgeld betaalde linksdragenden vooral erg lacherig om gedaan.
"Heerlijke taart". En gelachen dat we hebben. Waarom deed Flappie niet hetzelfde tijdens het tonen van de foto van dat verdronken jochie?

spanarchist | 17-11-15 | 23:19

@Tyromancer | 17-11-15 | 23:08

Drones die "pang, pang, pang" roepen.
.
Een gezellige avond verder!

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 23:18

@jawor36 | 17-11-15 | 22:42

Dit is een politieke kwestie. Er wordt van alle kanten op gereageerd en gewin gezocht. Dat is de essentie van politiek. Lijken pikken. U doet dat trouwens ook. Ik ook. Iedereen. Moet je niet gaan lopen zanikstralen over Wilders.
.
Komt u zelf trouwens eens met een oplossing. Ik zie u alleen maar afwijzen. Op overwegend onterechte gronden trouwens.
.
Overigens werkt grensbewaking en hermetische afsluiting al millennia, en zal zeker aangevuld met moderne technologie en methoden nog heel lang werken. Niet full proof, maar beperkt de stroom in grote mate. En dat is precies wat nodig is. Zaken naar beheersbare proporties brengen. All we can ever do.
.
Als onze voorouders redeneringen zoals u ze neerlegt hadden gevolgd waren ze hun grot nooit uitgekomen. Vernietigend relativisme. Brrr.

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 23:17

@mysteryposter | 17-11-15 | 23:15
Pffffff, gelukkig in Nigeria.

Mark_D_NL | 17-11-15 | 23:17

De afstand van politici tot de werkelijkheid blijkt al uit hun taalgebruik. Ze praten niet over een "probleem" naar over een "dossier". Hun werkelijkheid is een stapel papier in een mapje met notities, nota's enzovoort. Voorbereid door ambtenaren in ministeries die dit soort papier als hun productie zien. Zelfs Kafka had dit surrealisme niet kunnen bedenken. Ofnie?

Kaiser Wilhelm XV | 17-11-15 | 23:14

Wat Wilder zegt is nu zoveel meer waar sinds Rutte heeft gezegd dat we in oorlog zijn met IS.
IS ziet zichzelf als een staat (duh dat zit in de naam, en de infrastructuur is daar zodanig dat het enigzins als staat gezien kan worden).
Iedereen die dus (Nederlander of buitenlander) voor IS vecht/gevochten heeft was in vreemde dienst en als je het Nederlandse burgerschap hebt is dat landverraad.
Dat is niet anders als in oorlog zijn met een werkelijke staat en soldaten die de grens oversteken krijgsgevangen nemen - voor iedereen een ontzettend logische stap, maar waarom gebeurt het dan niet met teruggekeerde IS strijders?
Dit is echt gekte.

Draak uit Brabant | 17-11-15 | 23:14

@Van Duyvenbode | 17-11-15 | 23:07
Nou, vergeet ook niet die zwalkende linkse regering tijdens het Pleistoceen.

Mark_D_NL | 17-11-15 | 23:14

@Banana008 | 17-11-15 | 22:52
Helemaal mee eens. De partij van Asmani had met de vuist op tafel moeten slaan. Samen met de PvdA hebben ze immers een meerderheid in de 2e kamer. Maar ja, dan speel je Wilders in de kaart hè? Zo'n stel vreselijke lafbekken heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Het is om moedeloos maar tegelijkertijd laaiend van te worden. Vooral omdat we gewoon *machteloos* zijn.

Lupuslupus | 17-11-15 | 23:13

Beste Parel uit het Zuiden,
Idd, geld speelt blijkbaar geen rol. Buiten dat, het is een leuke en nuttige bestemming voor de 5.000.000.000 die o.a. pechtold ons door de neus heeft geboord.
Alleen denk ik dat onze laffe tutholaas van de politiek zelfs te bang zijn om te erkennen DAT WE IN OORLOG ZIJN MET DE islam.......

pennestront | 17-11-15 | 23:13

@?....?....? | 17-11-15 | 23:09
En dan te beseffen dat we die 'elite', die wel de schuilkelder in mag, zelf kiezen ook nog.

Tyromancer | 17-11-15 | 23:11

@daddys hatchet | 17-11-15 | 23:00
Als burger kan je dus letterlijk en figuurlijk dood vallen... Eveneens met dubbel oo.

?....?....? | 17-11-15 | 23:09

@Cuyahoga | 17-11-15 | 23:04
Hij kan niet eens het woord *hansworst* correct spellen.

Lewis Lewinsky | 17-11-15 | 23:08

@Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 23:04
Er zijn nog wel andere middelen, Rusland gebruikt robots voor bewaking alles wat zich in ongeoorloofd gebied beweegt wordt meteen omgelegd.
Maar ja, dan krijgen wij nét de wolf terug of de boshamster die beschermd is, drones met verfbommetjes dan maar, die zijn goedkoper.

Tyromancer | 17-11-15 | 23:08

Dit is verreweg de slechtste regering sinds de tijd dat de hunebedden werden opgericht.

Van Duyvenbode | 17-11-15 | 23:07

22:57 uur: In het verdachte pakketje in een trein op het station van Hannover waren met een röntgenscan draden, printplaten en een mobiele telefoon te zien, meldt NDR. Vermoedelijk gaat het om een nepbom. Er is geen gevaar meer.

Pat1982 | 17-11-15 | 23:07

En de "slapsticknomatie" 2015 is voor de Haagse politici: " als je niet kan constateren dat ze er zijn betekent dat nog niet dat ze er niet zijn" , iets wat de meeste kinderen van 5 jaar oud al weten, maar ja den haag hè.

Tee Of Cup | 17-11-15 | 23:07

Wat ik vooral stuitend vind zijn alle reacties rond deze aanslagen. Overal om mij heen hoor ik ze zeggen: Ja maar in Palestina etc. worden er elke dag aanslagen gepleegd. Kan iemand mij misschien uitleggen waarom zij niet snappen dat wij niet in oorlog zijn met Palestina of Israël en daarom niet bij elke aanslag een minuut stilte houden of dat wij aangeslagen en agressief worden als er een aanslag tegen het westen wordt gepleegd? Ik ben van mening dat iedereen die deze aanslagen in het westen bagatelliseert, een landverrader is en moet worden opgesloten in een van onze gevangenissen.

SirSun | 17-11-15 | 23:07

Yooo joris, verban Eurotokkie naar joop.nl aub.. Linkse stokert

luccmeister | 17-11-15 | 23:05

@jawor36 | 17-11-15 | 22:42
Ik ga niet meer inhoudelijk op jou reageren, want ik neem jou niet serieus.
Met je 'onderbuik' en je 'politiek gewin' en je 'beschamende vent'.
Je praat alleen maar poep, je kan zo bij een Vara-programma aan tafel met je gehersenspoelde dooddoeners.
Rochel maar wat je wil met je zogenaamd relativerende bullshit, I don't care.

Cuyahoga | 17-11-15 | 23:04

@pennestront | 17-11-15 | 22:48

Dat zijn 600 Nederlanders per km (1000 is ongeveer de lengte onze landsgrens). Komt aardig uit qua dekking. Daarnaast hebben we het voordeel dat vele gebieden doorkruist zijn door rivieren, kanalen, snelwegen en we bovendien niet meer in 1900 leven dus beschikken over vliegtuigen, helicopters, drones, landvoertuigen, infrarood / TV / High res audio / bewegingsdetectie -systemen hebben. Laat ik de mobiel afluister en volgactiviteiten, een Nederlands specialisme, niet vergeten. Het zijn immers fervente smartphone gebruikers. Middelen waardoor 600 Nederlanders per km niet eens nodig is.
.
Dat kost best geld. Honderden miljoenen feitelijk. Maar als dat soort bedragen en vele malen meer zo gemakkelijk voor Mali, Jordanie, Uruzgan, Kunduz, Bosnie, Kosovo kunnen worden uitgetrokken waarom dan niet voor de veiligheid van Nederland en haar burgers en ingezetenen?
.
Lijkt me ook niet onredelijk in tijden van oorlog.

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 23:04

Gewoon zoals het altijd zo geweest is, paspoort afnemen van hen die onder een andere vlag hebben gevochten. Komen ze in principe niet meer terug. Behalve bij de stroom van vluchtelingen die we nu zien...
werk te doen IND!!!!

De Treinende Rechter | 17-11-15 | 23:04

Oh, dus pas nu denken ze eraan dat er wel eens criminelen en terroristen tussen al die "vluchtelingen" zouden kunnen zitten?!
Waar hebben ze al die tijd met hun hoofd gezeten? In de magnetron?
Wat is dat voor een incompetente regering die zomaar tienduizenden vreemdelingen binnelaat uit oorlogsgebieden zonder ook maar enig idee te hebben van hun identiteit? Dit is een wanvertoning in de politiek die we sinds het einde van laatste IJstijd niet meer hebben gezien.

Van Duyvenbode | 17-11-15 | 23:04

ik wacht liever op de vlam in de pan

coolgen | 17-11-15 | 23:04

@Lupuslupus | 17-11-15 | 22:44
Wel degelijk. Metrostation Weesperplein in Amsterdam bevat een enorme en tamelijk nieuwe schuilkelder.

Natuurlijk niet voor de gewone man, maar voor de elite.

Lewis Lewinsky | 17-11-15 | 23:03

@Lupuslupus | 17-11-15 | 22:44
Ik was er al bang voor...

Dus feitelijk kunnen er slechts 180 (zie: Piet Karbiet | 17-11-15 | 22:36) mensen in heel Nederland zich in veiligheid brengen. Tenzij je het geluk hebt dat je bij een oude bunker wonen. En verder dan dat misschien de grotten in Limburg de mensen nog enige bescherming kan bieden. Dat is slecht nieuws voor een groot deel van de Nederlandse burgerbevolking in een tijd dat we in oorlog zijn volgens Minister-president Rutte.

?....?....? | 17-11-15 | 23:03

@Godsammekraken | 17-11-15 | 22:00
Ik zie de NPO eerder komen met een programma wat over de "inhoud" gaat. Met de titel "De toon van die verschrikkelijke Wilders". Waarin ingegaan wordt op de mimiek, woordgebruik en de eventuele stemverheffingen van Geert Wilders.

head_pend_jervin | 17-11-15 | 23:03

@alphenaandenrijn | 17-11-15 | 22:17
1100 stuks toch? Ik zit in de buurt, zal eens langslopen. Kan me inderdaad niets gezelligs bij voorstellen...

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 23:00

Lupuslupus@ er zijn nog een heleboel schuilkelders in de steden, vooral bij de wat oudere gemeentehuizen en andere overheidsgebouwens. Die zijn na de oorlog aangelegd voor als de Russen zouden komen en er staan nog steeds voorraden in, bedden etc. Ik vermoed dat die recent zijn geupdate met glasvezel en ander eten dan voorheen.in veel gemeenten liggen nog steeds wapens opgeslagen, meestal in diezelfde schuilkelders maar ook in stations en nuts voorzienings gebouwen. Er is een klein team bij de veiligheidsdienst die deze plaatsen regelmatig controleerd, als het goed is weet de burgermeester van een gemeente waar die opslag is. Dat hoort bij die functie bekend te zijn maar als het een burgermeester is van een partij zoals SP dan word die informatie niet gegeven bij ambsaanvaarding. Meestal weet dan de gemeente secretaris het wel of de korpschef van het gebied. Maar schuilkelders en wapenvoorraden zijn er nog steeds in Nederland, net als voedselvoorraden en noodmedicijnen. Alleen niet voor de burger, enkel voor de "strategisch aangwezen persoonen". Yep, met dubbel oo...

daddys hatchet | 17-11-15 | 23:00

@doitdoit | 17-11-15 | 22:54
Strak plan.
Islam moet wieberen.
Liefdevolle ontmoediging is gebaat!

wakkere_nederlander | 17-11-15 | 22:58

@blauwe zander | 17-11-15 | 22:35
.
Ja, gelezen. Dat het Parool zo'n domme brief kan publiceren; Thee drinken had veel kunnen verhelpen. Terwijl de salafisten juist door de socialisten in Molenbeek vanaf de jaren '90 in de watten zijn gelegd en men diep diep heeft gebogen voor de extreme imams en hun aanhang. Illegale moskeen, gescheiden dit, gescheiden dat. Was allemaal prima.

Piet Karbiet | 17-11-15 | 22:57

@Banana008 | 17-11-15 | 22:52
Ah, je was me voor. Goed gezegd!

Lewis Lewinsky | 17-11-15 | 22:56

@ildiko | 17-11-15 | 22:52
We moeten i.p.v het vak 'maatschappijleer' het vak 'feitenkennis' in gaan voeren om al die maatschappijleerkul te ontleden en alle onzin te gaan weerleggen.
Niet meer dat eeuwige 'begrip kweken' voor idioterie die allang achterhaald is, gewoon keihard die relikul met feiten bashen.

Tyromancer | 17-11-15 | 22:56

@Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:09
Heeft de Staten-Generaal iets besloten over oorlog? Zie hier de oorlogswet.
1.
Het Koninkrijk wordt niet in oorlog verklaard dan na voorafgaande toestemming van de Staten-Generaal.
2.
De toestemming is niet vereist, wanneer het overleg met de Staten-Generaal ten gevolge van een feitelijk bestaande oorlogstoestand niet mogelijk is gebleken.
.
http://www.europa-nu.nl/id/vgrndaoke1zh/artikel_96_oorlogsverklaring

deluiegriek | 17-11-15 | 22:56

Boem en ambulance?
Jan had een vooruitziende blik.

wakkere_nederlander | 17-11-15 | 22:56

Joram van Klaveren for President.

.

Steedsmaarweer!!!

Steedsmaarweermeneer | 17-11-15 | 22:56

Die malloot van de VVD zegt: *Ik heb in maart al gezegd dat we een migratiebeleid hebben dat volstrekt onhoudbaar is* (1:48).

Wat een ongelooflijke leugenachtige lul. Waarom heb je dan geen motie van wantrouwen ingediend, VVD-lul?

Totaal ongeloofwaardig, die sukkel.

Lewis Lewinsky | 17-11-15 | 22:55

Mijn toekomstverwachting:
ISIS blijft aanslagen plegen, ook in Nederland.
Autochtone Nederlanders/Westerlingen verharden hierdoor. PVV groeit, Le Pen e.a. ook.
Restrictieve maatregelen gaan volgen: moslims voelen zich hierdoor bedreigd/gediscrimineerd (kots). Moslims (een kleine fraktie ervan) sluit zich aan bij terreurgroeperingen. De boel escaleert verder.

Ik ben erg voor de Hongaars/Tjechische aanpak met snufjes Wilders. Grenzen. Geen opvang.
Einddoel: alle moslims terug naar een moslimland. Wij trekken ons terug uit die regio. We blijven wel Israel onverkort steunen (want = ereschuld). Alleen opvang voor christelijke /atheistische vluchtelingen. Uiteindelijk doel: Islam kompleet bannen uit het Westen, want het blijft bron van ellende.

Heel vervelend allemaal, maar dit is de consequentie van de grote inschattingsfouten die het relatief ”verlichte” Westerling heeft gemaakt door de grenzen open te stellen voor Islamieten. Islam is een Middeleeuwse bedoening en vijandig naar het Westen tot op het bot.

doitdoit | 17-11-15 | 22:54

@Pat1982 | 17-11-15 | 22:47
Welk station?

Lupuslupus | 17-11-15 | 22:53

@jawor36 | 17-11-15 | 22:36

Dat is een verliezersmentaliteit. "Als ze ècht willen komen, dan komen ze toch wel." Je houdt het merendeel met grenzen gewoon tegen. We hebben 600.000+ werklozen, prima techniek en het hoeft morgenochtend niet klaar te zijn. Over twee weken is prima.

BenBinnen | 17-11-15 | 22:53

Allemaal klootzakken, met name die VVD-er. Allemaal leuk meepraten en zeggen dat het niet klopt, maar ondertussen niks veranderen. Die VVD-er is nog wel het toppunt: 'Ja, ik heb in maart al gezegd dat dit niet ging werken'. GVD KNEUS, jouw partij is de grootste partij van een vd twee coalitiepartijen! Als je het allemaal zo goed wist, waarom voerde je het beleid dan zo uit?! Echt, totaal gebrek aan zelfreflectie die lui. Ik zou me zo kapotschamen dat ik vrijwillig mijn ontslag zou indienen als ik in hun positie zat. Deze plucheplakkers uiteraard niet.... Wat een volk.

Banana008 | 17-11-15 | 22:52

Feynman | 17-11-15 | 22:30
pastebin.com/N9rPZ3Ar
.. zijn inmiddels grotendeels suspended.

--sql error-- | 17-11-15 | 22:52


De Taliban is ook niet verslagen, hoeveel mensenlevens en geld heeft gekost??? waarom???omdat hier de salafisten en de jihadisten gewoon ongestraft op straat en overal mogen zijn. Vrouwen in burqa op de universiteiten, mannen met die traditionele kleding met baarden op straat, vele jonge meiden met hoofddoek op, vele moskeeën waar haat tegen ons wordt gepreekt, dus tegen wat vechten we dan???? als wij de voedingsbodem gewoon ongemoeid laten, zullen we alles verliezen.

ildiko | 17-11-15 | 22:52

Ik ben een autochtone nederlander van 54 jr. Ik zie inmiddels als bedreiging voor mijn leven hier onze eigen regering als een grotere bedreiging als IS.

Gewone Man | 17-11-15 | 22:51

Piet Karbiet | 17-11-15 | 22:36 |
Goed om te weten...

Zaniksmurf | 17-11-15 | 22:50

@ --sql error-- | 17-11-15 | 22:43
Ik ga er geen Van Klaveren-item van maken, ik weet ook te weinig van de man af om hem echt te kunnen verdedigen, weet alleen dat wát ik hem hoor zeggen me vaak bevalt en dat ik zijn moties in de Kamer ook vaak goed vind.
Verder heet ik Lewis, geen Joram.

Lewis | 17-11-15 | 22:49

600.000 werklozen. In tijden van oorlog mogen die worden ingezet. 50.000 man hiervan als extra grensbewaking? Toegevoegd aan leger, politie en marechaussee?
Waarom niet? Tis tich oorlog?

pennestront | 17-11-15 | 22:48

De EU valt uiteen in brokjes die hopen hun grenzen waterdicht te maken.
Dan zal je echt elk land moeten omheinen.
En dan nog, er zitten er al aardig wat binnen de grenzen onderhand in de EU ie hier gewoon wonen, zoekend in AZC's om de de terreurgevoeligen er uit te vissen en een warm welkom te heten in hun salafistische kring.
In DL zijn ze daar al heel druk mee en hier in NL pogen deze salafisten de moslims te beschermen tegen de christenen (daarom staan ze er op dat er geen kerken komen als opvang, liever een tentenkamp) die ook weer zieltjes denken te winnen.

Tyromancer | 17-11-15 | 22:47

@alphenaandenrijn | 17-11-15 | 22:17
Sterkte ermee. Lijkt me behoorlijk angstaanjagend. Misschien een ander winkelcentrum opzoeken?

Lupuslupus | 17-11-15 | 22:47

22:34 uur: NDR meldt dat een bomhond heeft aangeslagen bij een trein op het station. De sporen 7 tot en met 14 zijn afgesloten.

Bron rtl nieuws

Pat1982 | 17-11-15 | 22:47

De vervanging van de Europese bevolking gaat in de stadions in ieder geval al behoorlijk rap.

Piet Karbiet | 17-11-15 | 22:45

@jawor36 | 17-11-15 | 22:34

Grenzen zijn nooit waterdicht maar het terroristen iets moeilijker maken door grenscontroles te houden kam geen kwaad. Of laat u de voordeur thuis ook openstaan omdat het slot toch opgebroken kan worden, sleutels in de fiets en de auto etc ??????

Empty Quivers | 17-11-15 | 22:45

jawor36 | 17-11-15 | 22:28
Grenzen dicht zorgt er in ieder geval voor dat we er niet elke maand 12k "zeer voornamelijk" islamieten er extra bij krijgen. Grenzen kan je technisch geavanceerd maken, en zorgt er voor dat er geen aanwas meer is. Daarna kunnen we op nationaal niveau gaan puin ruimen, zonder dat de kraan open staat.

rectormagnificus | 17-11-15 | 22:44

@?....?....? | 17-11-15 | 22:20
Voor zover ik weet bestaan er geen schuilkelders meer in de steden.

Lupuslupus | 17-11-15 | 22:44

En nu snap ik waarom ze Wilders haten, hij heeft een stuk meer karakter dan hun en ze kunnen hem niet aan. Dus groeperen ze als klene hyena's. Wat een zooi zieligheid in onze politek, dit had ik niet verwacht. Ik heb de gay parade zitten kijken maar dan de zaadjes die uit een condoom worden geschud. Ik moet nu de rest van die partijbesturen een keer zien en horen, van dit stukje film werd ik echt moedeloos, ik lag in een deuk en ik kan nu echt wel janken. Mensen van geen stijl, zet een psycholoog of drie op een rij, laat ze van iedere partijlijder een profiel maken. Publiceer dat, hebben wij een nieuwe verkiezingen. Verwijfd is een woord dat te positief klinkt.

daddys hatchet | 17-11-15 | 22:44

Alexander Pechtold en de Europese Unie lossen het wel op en weten het beter. Volgens Alexander Pechtold dan!! We hebben toch al gezien hoe goed het gaat met de Euro en met Europa. Ook daarin hebben we D66 gevolgd...

denoorman | 17-11-15 | 22:44

@daddys hatchet | 17-11-15 | 22:38
(Ik moest echt niet lachen om dat trappen)
Het woord dat ik zocht is landsbelang, en die stond in uw plempsel. De politici waar u op loopt te lopen te schelden missen dat: landsbelang. Wat-de-fuk is landsbelang aan grenzen openzetten voor mensen die misschien tot de vijand behoren? Wie het weet mag het zeggen.

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 22:44

Lewis | 17-11-15 | 22:40
hallo Joram.
Molenbeek? zegt je dat iets?

--sql error-- | 17-11-15 | 22:43

Cuyahoga | 17-11-15 | 22:34

Wat is dat nou weer voor achterlijke redenatie. Zoek naar een doeltreffende oplossing en ga niet uit onderbuikreflexen handelen, dat wil ik zeggen. En gebruik deze aanslag al zeker niet voor je eigen politieke gewin. Hoe snel twitterde Wilders 'Grenzen dicht'? Wat een beschamende vent.

De relatie die je legt met evolutie is voor mij al helemaal een raadsel... En ja, ik ken het fenomeen.

jawor36 | 17-11-15 | 22:42

@ --sql error-- | 17-11-15 | 22:36
'Overal bekend'?
Praat me vooral bij, ik zal iets gemist hebben.
Overigens komt Van Klaveren op mij over als een goede, kundige politicus.

Lewis | 17-11-15 | 22:40

-weggejorist-

Itgietoan | 17-11-15 | 22:39

@head_pend_jervin | 17-11-15 | 22:20
Gevolgd door: wel de waarheid zeggen he, anders geen graties geld!

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 22:39

Verwijfd, het woord dat ik zocht. Buma, Pechtold en zo meer,mdit zijn clowns, dit zijn geen lieden met ruggegraat die doortastend kunnen optreden, dit zijn de jongetjes die werden gepest op school of niet mee mochten doen. Ik had de meesten nog nooit zo goed gezien en gehoord, maar ik kan me wel een lieden voorstellen die zich een breuk lachen om deze schertsfiguren. Die zijn geen partij aan een onderhandelingstafel, die zijn het wild!
Als Iemand zoals Erdogan met deze lui aan tafel zit walst hij eroverheen. Deze lui mogen nooit ons land en volk vertegenwoordigen, dit zijn schijtbakken. Deze lui verkopen hun moeder nog om te mogen blijven ademen.
Kom op veiligheidsdiensten, haal deze lui in landsbelang snel uit de samenleving weg of laat ze verongelukken, dit zijn schadelijke dieren! In de echte wereld waar bedrijven iets van een product moeten leveren zouden ze het nooit redden. Als dit onze leiders zijn of worden dan is echt alle hoop verloren. Tot dit moment niet gedacht dat we er zo slecht voor stonden. Ze zijn werkelijk het doodtrappen niet waard. Dit zijn je reinste marionetten.

daddys hatchet | 17-11-15 | 22:38

Een overheid moet zijn burgers bechermen.
Dat is prioriteit nummero 1.

Een overheid moet NIET met een moralistisch vingertje wijzen. Stuitend, de arrogantie.

doitdoit | 17-11-15 | 22:38

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:16

Of ik weet hoe Wilders er tegen aan kijkt? Geen idee.
.
Voor mij is het vrij eenvoudig. Ook als ze via alternatieve routes komen gaan ze de petoet in. Daarna volgt uitzetting naar Syrie.
.
Interesseert me geen hol welk verdrag daarvoor opgezegd moet worden of welke regels we even moeten buigen. Nederland heeft ook stiekem meegewerkt aan "extraordinary rendition" dus kan dit ook. Geen verdrag of wet kan de bedoeling hebben om andere landen (dit geval Nederland) op te zadelen met het moordadige tuigh van anderen. Als zo'n perversiteit plaatsvindt corrigeer je die.
.
En dan ga je op zoek naar de (persoonlijke) netwerken van zulke personen. Wie doet, vindt, praat wat, waar, welk. Elke klootzak met verkeerde bedoelingen eruit naar land van herkomst of bij homegrown de petoet in.
.
En dan als de acute dreiging is weggenomen gaan we het eens uitegebreid over Islam en de boodschappen die zij uitdraagt hebben. Alle steun vanuit de overheid aan wordt per ommegaande stilgelegd. Kaf van koren scheiden. Elke moskee wordt helemaal doorgelicht op radicalisering, ondersteuningsnetwerken, sympathieen, of nauwe relaties met verdachte organisaties, individuen. Bij x misstappen wordt de instelling gesloten, betrokkenen vervolgt. En legio andere dingen. Het wordt ambtenaren bijvoorbeeld weer verboden religieuze uitingen te dragen.
.
Ook op immigratiegebied gaan we aan de klus. Dubbele paspoort-systeem wordt afgeschaft. Immigratie uit niet-moslim landen boven moslimlanden. Niet meedoen is niet handje ophouden. Ik zal trouwens nu ophouden. Ik kan nog wel even doorschrijven over een pakket aan maatregelen, allen rechtstatelijk prima in orde en praktijk in andere landen, die mits samengepakt en consequent toegepast het tij zouden kunnen keren.

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:38

wat is die joram van klaveren toch een sukkel.
Het is al overal bekend dat de daders van 'Parijs' geboren en getogen zijn in Belgie, maar die vleespet denkt toch dat het vluchtelingen zijn... Hoe dom ben je dan.
Heel goed dat hij uit de pvv is gezet. dat soort gekkies wil je er niet bij hebben.

--sql error-- | 17-11-15 | 22:36

BenBinnen | 17-11-15 | 22:31

Nu de juiste: Hoe dan?! Waarom blijft iedereen dat steeds herhalen? Hebben we het echt over letterlijk elke persoon die per boot, auto, vliegtuig, fiets, voet, etc de grens over steekt? Op elke meter grens die we hebben? Hoe moet dit er uit komen te zien?

Die gasten zijn echt wel gemotiveerd genoeg om alsnog binnen te komen als ze westerlingen willen pakken.

jawor36 | 17-11-15 | 22:36

Ondertussen in vrijwel alle 3-kamerflatjes met schoteltjes zitten de islamisten [wie verzint zo'n woord?] te genieten van de beelden van bange mensen.
Inderdaad is volgens mij de 3e WO [nu tegen de islam] aanstaande.
Met Putin en Hollande gaat dat wel lukken, wist al 6 jaar lang dat met die Obama als halve moslim, de VS voorlopig even geen rol van betekenis zou spelen, totdat er weer een diehard Republikein als president is gekozen.
Wie maakt mij niet zoveel uit, hoop wel dat de kiezers in de VS de eerste 100 jaar genezen zijn van die Obama hype en zij weer met hun gezonde verstand gaan stemmen.
Enfin, als Putin op de rode knop gaat drukken, zit deze kerel weer naar CNN te kijken. Niet te geloven dat we de Russen nu nodig hebben en niet kunnen rekenen op de VS.

Democrates | 17-11-15 | 22:35

Reacties van gutmenschen in Het Parool vandaag ,zie je nu wel ,dat hier geen aanslagen zijn hebben wij aan Cohen te danken ,die dronk steeds thee met moslims en hield de boel dus goed bij elkaar en de Fransen waren helemaal niet aardig voor de moslims ,ja dan krijg je dit soort dingen . En Duitsland dan denk ik ,zijn die ook niet aardig met een miljoen nieuwe baardmannen

blauwe zander | 17-11-15 | 22:35

@jawor36 | 17-11-15 | 22:28
Dus dan maar zo snel mogelijk helemaal kapot?
Kunnen we vandaag ook stoppen met onderzoek naar kanker en aids, want dat houden we toch niet tegen.
Als het aan mensen zoals jij had gelegen hadden we nu nog in berenvellen elkaar met een knots de hersens ingeslaan, en zou iedere griepepidemie voor een decimering van de bevolking zorgen.
Evolutie, ooit van gehoord?

Cuyahoga | 17-11-15 | 22:34

Het aller-, allerbelangrijkste is misschien nog wel dat de bezem door de Nederlandse MSM moet, de NPO natuurlijk voorop, en wel heel snel ook.
Neem zo'n Pechtold, die valt toch weer eens zwaar door de mand met zo'n antwoord? En hij komt er nog mee weg ook. Hij zou keihard voor zo'n opmerking moeten worden aangepakt en bevraagd, maar nee, hij kan het ongestraft zeggen, net als al die andere naïevelingen.
En hetzelfde geldt voor heel (West-?)Europa. ALs je er even over nadenkt is het onvoorstelbaar dat er niet al minstens een paar ministers zijn gesneuveld en hele regeringen (in Frankrijk, hier in Nederland, maar ook die van Merkel) zijn gevallen of op z'n minst zwaar onder vuur liggen vanwege het feit dat minstens twee van de terroristen van vrijdag als 'vluchteling' via Griekenland Europa binnen zijn gekomen.
Wéér moet hier alleen GS het doen, in dit geval in de persoon van Jan Roos. Ik word er echt woedend en misselijk van.

Lewis | 17-11-15 | 22:34

GeinPonempie | 16-11-15 | 22:00

Hoe dan?! Waarom blijft iedereen dat steeds herhalen? Hebben we het echt over letterlijk elke persoon die per boot, auto, vliegtuig, fiets, voet, etc de grens over steekt? Op elke meter grens die we hebben? Hoe moet dit er uit komen te zien?

Die gasten zijn echt wel gemotiveerd genoeg om alsnog binnen te komen als ze westerlingen willen pakken.

jawor36 | 17-11-15 | 22:34

@jawor36 | 17-11-15 | 22:28

Nu kan iedere ongewenste debiel door Europa zwerven zonder enige controle. De grenzen sluiten is dus een begin.

Uitzetten van ongewenste vreemdelingen heeft natuurlijk ook weinig zin als er geen grenscontroles zijn.

BenBinnen | 17-11-15 | 22:31

Beetje bij beetje worden ze wakker en terecht.
En wilders slaat weer de spijker op zijn kop.

endtotrolling | 17-11-15 | 22:31

Al dat geweld, hoe staat het eigenlijk met het TTIP verdrag?
Word even tussendoor er doorheen gepushed??

Opco Engering. | 17-11-15 | 22:29

@Cuyahoga | 17-11-15 | 22:19
.
Ik zie de NPO al een tijd als die speakers bij de voormalige grens met de DDR, of Noord Korea. Hier ruft Deutschland! img.welt.de/img/ausland/crop145261835/...

Piet Karbiet | 17-11-15 | 22:28

Stel: we nemen vanaf vandaag geen enkele vluchteling meer op, hebben we dan de illusie dat een aanslag niet meer mogelijk is? Die gasten komen toch wel, je houdt het op die manier niet tegen.

jawor36 | 17-11-15 | 22:28

@ denoorman | 17-11-15 | 22:22

Donald Trump heeft het over lobbyisten en "speciale belangen" welke politici als poppenspelers controleren.

Vele politici hebben nog geen eens door wat de gevolgen zijn van hun door anderen gedirigeerde beleid, tot het te laat is.

www.youtube.com/watch?v=U5_ArQktFW0

mysteryposter | 17-11-15 | 22:26

Alleen Geert kan ons nog redden.

VanBukkem | 17-11-15 | 22:25

Elke nieuwe wereldoorlog is weer anders.
Deze heeft talrijke frontloze strijdperken, kent vrijwel alleen burgerslachtoffers en gaat lang duren.
Het politiek correcte Westen gaat voor zijn stommiteiten boeten.

squadra | 17-11-15 | 22:25

@vaas klaak | 17-11-15 | 22:10

Geweldige post inderdaad!

Balaverde | 17-11-15 | 22:24

@NLvoorwat | 17-11-15 | 22:17
Hehe. Ik heb slapeloze nachten van dat wanstaltige lied. Echt een gedrocht van een nummer. Zij zijn trouwens wat mij betreft ook van harte welkom in een of ander ver land.

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 22:24

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:10

Die "paar" terroristen moorden er lustig op los. We kunnen wel struisvogelpolitiek toepassen en ontkennen dat we in oorlog zijn, daar trekt IS zich niets van aan want zij zijn in oorlog met het Westen. Jij hebt kritiek op de oplossing van Wilders, dat is gemakkelijk , wat is jouw oplossing?!

Empty Quivers | 17-11-15 | 22:24

@De Treinende Rechter | 17-11-15 | 22:20
Dank je voor het compliment over mijn nick.
En nuance? Onder welke steen leef je?
Hoe zouden die 130 doden denken over jouw nuance?
Nuance heeft al deze ellende veroorzaakt.

pennestront | 17-11-15 | 22:24

Wilders: 5 reeten!

De Psychiater | 17-11-15 | 22:23

Als je ze bij de grens tegen houdt, dan zit je er ook niet mee opgescheept en moeten ze hun heil elders zoeken. Deze regering zit er niet voor ons land. Te gek voor woorden dat we een regering hebben die haar bevolking niet beschermt. Wat deze regering betreft bestaat nederland niet meer.. Regering Rutte is een historische vergissing.

denoorman | 17-11-15 | 22:22

Oh oh... "Ja maar als Pietje dan toch Klaasje blijkt te zijn dan krijgen ze geen verblijfsvergunning" Die naïviteit is echt beangstigend... Zodra die lui hier met de touringcar zijn, zijn ze binnen en hebben ze hun doel bereikt. De enige keer dat ze dan nog als verrassing onder de stoel kruipen is wanneer ze er een bom onder verstoppen...

zozegheBoeiend | 17-11-15 | 22:21

raqqa met de grond gelijk maken. alles andere is Peanuts. En Qatar de wk wegnemen, morgen nog die vuile Financiers van de IS en van Blatter. Het is even tijd voor daden en geen gelul van Flut Rutte en zijn nep consorten.

blanke pool | 17-11-15 | 22:20

Al verdedigen de policorren de instroom nog zo fel, ontploffende jihadi verraden de waarheid wel.

genoegisgenoeg | 17-11-15 | 22:20

@pennestront | 17-11-15 | 22:14

je doet je nick eer aan, veel poep.
Leer eens een beetje nuance.

De Treinende Rechter | 17-11-15 | 22:20

@denoorman | 17-11-15 | 22:14
Rutte is bezig met het graven van schuilkelder bij zijn huis. Over schuilkelders gesproken; weet hier iemand waar er in zijn/haar buurt schuilkelders zijn?

?....?....? | 17-11-15 | 22:20

Ik heb begrepen dat de vraag:
Bent u een terrorist?
Opgevolgd gaat worden met de volgende vraag:
Echt waar?
Daarmee is de controle van de IND dus verdubbeld.

head_pend_jervin | 17-11-15 | 22:20

Niet alleen de grenzen controleren, maar uitkeringen afschaffen voor niet-Nederlanders en allochtonen met de dubbel paspoort. Dat bespaart niet alleen veel (geleend) geld maar stopt de belangrijkste motivatie van een volksverhuizing!

Simpele logica: Indien mijn buurvrouw de duiven of de verwilderde katten voert staan deze diertjes de volgende dag in dubbele getale voor haar tuindeur.

Dus het 'niet voederen' geeft automatisch minder nieuwe bewoners die hier (toch al niet) voor onze liberale open en democratische samenleving komen. Dat de mensen zonder uitkering dan begrijpelijker wijze hier willen werken of anders het land eerder verlaten is een simpel en logisch gevolg. Hoe moeilijk kan dit middels nieuwe wetgeving in NL te realiseren zijn. Maak eens een MOVE en speel eens wat klaar daar in Den Haag! Of bent u geen volksvertegenwoordiger maar Euro-commissaris vertegenwoordiger?

afdankert | 17-11-15 | 22:20

Ze hebben het maar over vluchtelingen die binnen komen. maar er kunnen zoveel andere mensen binnen komen. Elke andere crimineel en misdadiger kan gewoon dit land binnen komen, niemand wordt nergens gecontroleerd. de grenzen staan wagenwijd open. Politie is waardeloos en alleen maar in staat om een verkeersboete uit te delen aan de hardwerkende nederlander. Het was zo'n mooi land. Met Rutte en consorten is het allemaal hard achteruit gegaan. Hoe krijgen we die malloot ooit weg??

denoorman | 17-11-15 | 22:19

Vanavond in Pauw: Farid Azarkan
Duiding hier:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/...
Die van algemeen geld mag komen uitleggen dat het niks met de islam te maken heeft.
Strijd de goede strijd mensen, maar dat gaat niet lukken met de huidige NPO.
Dit fundament van indoctrinatie van het stemvee is zo diepgeworteld dat elke strijd zinloos is zolang de vijand (we zijn in oorlog tenslotte) zoveel macht heeft over de breintjes van het simpele volk.
Tijd voor een referendum voor het opheffen van deze wortel van het kwaad.

Cuyahoga | 17-11-15 | 22:19

Dat gelul over die grenzen.. Kijk eens naar Israel, Hongarije, voormalig Oost-Duitsland etc hoe goed dat werkt. 99% kun je buiten de deur houden. Als je maar wilt. En zijn die Albaniers en Kossovaren al terug gereden in bussen van defensie? Nee hoor, dat zit hier ook nog allemaal. Stelletje prutsers.

nietvaneergister | 17-11-15 | 22:18

@Godsammekraken | 17-11-15 | 22:10

Nou, ik las gisteren toch echt dat die Islamoordenaars toch echt te maken gingen krijgen met @eurotokkie als ze zo door gaan. Vind ik masculien, ambitieus, en dus van een zeer hoog masculien ambitieniveau spreken.
.
Wordt trouwens een mooi schouwspel. Al gelukszoekers binnenslepend en terroristen dropkickend zal hij nog immer weten te reaguren.

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:18

@Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 22:13 'moest 'k toch even lachen. het zou goed zijn als het niet zo erg was

NLvoorwat | 17-11-15 | 22:17

We zijn niet veilig. Hier in Alphen is winkelcentrum de Baronie al ingenomen door selvies nemende hippe "asielzoekers" Allemaal bellend en alleen maar mannen. Ik deed m'n best maar niemand zegt me gedag. Het voelt niet goed.

alphenaandenrijn | 17-11-15 | 22:17

Pechtold is nog altijd verdrietig

pokdaelig | 17-11-15 | 22:16

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:09
En wat als deze Syrie-gangers terugkomen via bijvoorbeeld Frankrijk of Duitsland?

Eurotokkie | 17-11-15 | 22:16

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:10
Je bedoelt te zeggen: we zijn in oorlog met de overheid en met de EU en dat komt juist omdat de overheid en EU niets of nauwelijks iets doet; nou, ja, too little and too late. Dat is de reden dat een 'paar' terroristen dit voor elkaar krijgt.

?....?....? | 17-11-15 | 22:16

Als Rutte oorlog wil gaan voeren. Laat hem dan maar voorop gaan in de strijd en vooraan in de frontlinie staan. Maar zoals we al wisten geen daden met woorden.

denoorman | 17-11-15 | 22:15

mosterd na de maaltijd. Links Nederland bedankt voor de puinhopen. Ga het lekker zelf betalen. IK niet.
Links Nederland is erger dan de Isis in het quadraat. Van Jole, Vara, groen links, sp, NPO Josias Mohamed van Aarsen bedankt voor uw (betaalde) ,,hulp''. Optyfen allemaal graag naar arabie.

blanke pool | 17-11-15 | 22:15

rutte zit zelf in het buitland, luister goed en je hoort hem lache

NLvoorwat | 17-11-15 | 22:15

Een liegende Syriër moet je wél terugsturen, ook al krijgt hij daar misschien een bom op zijn kop.

De Geus | 17-11-15 | 22:15

Opmerking is terecht over die vijand. Oorlog betekent dat er een vijand is die je niet vrij laat rondlopen. Alweer A zeggen maar B roepen. Erg vermoeiend allemaal...

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 22:14

Niemand maar dan ook niemand van die policor schydthuyzen (behalve 1 dan) komt op voor de NL bevolking en onze veiligheid. Al zou maar 1% van de asieleisers terrorist zijn heb je het toch over 500 van die stinkbaarden.
Sterker nog, ze hebben blijkbaar in hun achterkamertjes ook al besloten de beloofde 5.000.000.000 lastenverlichting gewoon niet aan de rechthebbenden, wij dus, terug te geven.
Waarschijnlijk hebben ze er al een 'passende' bestemming voor gevonden......

pennestront | 17-11-15 | 22:14

"Natuurlijk gaat er wat gebeuren. We gaan iedereen NOG harder volgen. U begrijpt, uw privacy kan geen prioriteit hebben over uw veiligheid. Wat zegt u? Dat is niet nodig als we een bepaalde ideologie van het continent kicken en weren? Nonsens. Alles wat we hoeven doen is u te chippen. Maar zie daar gewoon het voordeel van in: u kunt er ook mee betalen. Kunnen we ook uw geldstromen in de gaten houden en sneller uw belasting afhandelen voor u."

Doomscenario? Nah.. We zijn er bijna.

ZKH EénOog | 17-11-15 | 22:14

We zien Rutte opvallend weinig de laatste tijd!? Zit ie in de kast!?!? Of is hij een boek aan het schrijven voor als hij er uit komt?? Alle gekheid op een stokje. Voor onze veiligheid en voor het landsbelang is Rutte en deze regering natuurlijk totaal nutteloos. Economisch gezien alles verkeerd gedaan en nu ook nog onze veiligheid en ons land verkwanselen. Deze regering svp met pek en veren rondrijden op een platte kar en dan svp uitzetten en enkeltje Brussel.

denoorman | 17-11-15 | 22:14

Oorlog met kabinet rutte: het gestreste volk uitlachen, de belasting omhoog, meer terroristen importeren. Aaaaaaaaaaaahhh

NLvoorwat | 17-11-15 | 22:14

Mocht er een aanslag komen ( ik vermoed een kwestie van tijd. En dat zal niet lang meer duren...) Laat ze dan aub het binnenhof nemen. Misschien horen ze dan wellicht wel iets exploderen daar bij dat nepparlement. Anders worden ze nog steeds niet wakker. Mark my words.

de SENSEI | 17-11-15 | 22:14

Wat keek Pechtold weer boos.

Willem van Rood | 17-11-15 | 22:13

Maar het maakt niet uit of ze valse papieren hebben of niet of helemaal geen papieren, een terrorist meldt zich beter niet in een AZC, die duikt gewoon onder bij zijn geloofsgenoten die in alle grote Europese steden wonen.
Het maakt niet eens uit in welke land, want met de open grenzen zit je overal zo.
En is er een grenscontrole, tijdelijk, dan wacht je twee weken en reis je op je bestemming af.

Tyromancer | 17-11-15 | 22:13

Het paard van Troje werd ook lachend en feestvierend binnen gehaald...

Sliptong | 17-11-15 | 22:13

@Mastermattie | 17-11-15 | 22:00
Pechtold:Als je het nog een keer vraagt,of een keer scherper vraagt..... nee hoor dan is het geen terrorist. koekoek!
wiedergutmachsnikkel | 17-11-15 | 22:08

Als ze die vraag stellen op verschillende manieren met leugen detectie technieken (spraak, hartslag, zweethandjes etc.) filteren ze een stuk meer potentiële 1f ers). Maar zo ver willen ze niet gaan blijkbaar.

mysteryposter | 17-11-15 | 22:13

*'... jij bent weeeeelkooom. Welkom in jouw land' zingt*

Driewerf Hoezee | 17-11-15 | 22:13

Godsammekraken | 17-11-15 | 22:10
Sorry meisje.

Eurotokkie | 17-11-15 | 22:12

@wiedergutmachsnikkel | 17-11-15 | 22:08
Alsof we ze moeten geloven op hun afgeschoren baard.

Mastermattie | 17-11-15 | 22:11

harry21 | 17-11-15 | 22:08
We zijn echter niet in oorlog met een land, we zijn eerder in oorlog met ons zelf.
Een paar terroristen die heel Europa op zijn kop zet.

Eurotokkie | 17-11-15 | 22:10

@bisbisbis | 17-11-15 | 22:04
Maakt u nu een geintje, dat was toch ontkracht?

Mastermattie | 17-11-15 | 22:10

Geen Nood! Vice-premier Alexander Pechtold lost het wel op!!

denoorman | 17-11-15 | 22:10

Het moet hoogst frustrerend zijn voor die ideologisch wereldvreemde plucheplakkers dat die gekke geblondeede meneer toch weer keer op keer gelijk krijgt.
.
Voor de rest dekt deze facebook post de lading behoorlijk goed:
m.facebook.com/faisalsalmutar/posts/9...

vaas klaak | 17-11-15 | 22:10

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:06
Jouw masculiene ambitieniveau is wat de meesten er zich van voorgesteld hadden: niet zo hoog.

Godsammekraken | 17-11-15 | 22:10

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:06

Oh wat zal hij stinken, doe de deur op slot

Empty Quivers | 17-11-15 | 22:09

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:00

Hij was nogal concreet en specifiek. Al de teruggekeerde Syrie-gangers achter de tralies. Geen onredelijke maatregel. Juridisch en rechtstatelijk ook prima te verdedigen. Zij hebben immers voor de vijand die ons nu aangevallen heeft gevochten. Volgens mij zei de premier dat we in oorlog waren met die vijand. Waarbij ik me overigens afvraag of de premier de consequenties van zo'n uitspraak daadwerkelijk gaat nemen. Hij is moreel en rechtstatelijk eigenlijk verplicht tot zo'n maatregel als Wilders voorstelt te besluiten na zo'n verklaring. Je kunt vijandelijke strijders niet in je maatschappij laten rondlopen terwijl je in staat van oorlog bent. Dat is illegaal.

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:09

"We zijn in oorlog". Maar vervolgens gaan we zitten slapen.

harry21 | 17-11-15 | 22:08

@Mastermattie | 17-11-15 | 22:00

Pechtold:Als je het nog een keer vraagt,of een keer scherper vraagt..... nee hoor dan is het geen terrorist. koekoek!

Rest In Privacy | 17-11-15 | 22:08

Het is een al sinds de negentiger jaren gekoesterde illusie dat wij kunnen vaststellen wie de mensen zijn die hier binnenkomen en wat ze op hun kerfstok hebben. Een heel lelijke geadchte voortgekomen uit de manier waarop ambtenaren nar de werkelijkheid kijken. Niet. Ze koesteren hun papieren waarheid tegen elke prijs. Wat er op documentjes staat is waar het om gaat. Dit heeft onder andere tot gevolg gehad dat in die jaren negentig de godganse Afghaanse (door USSR gesteunde) officierenkliek zich hier kon baden in onze veilgheid.

Die schandelijke fouten worden nu 20 jaar later nog steeds herhaald. Terroristen, criminelen, oorlogsmisdadigers en wat niet meer. Het komt binnen op een verlopen tramabonnement.

Godsammekraken | 17-11-15 | 22:08

@Eurotokkie | 17-11-15 | 22:00
Nou, als je op die grens een muur zet zoals die ooit oost en west Berlijn opdeelde... Volgens mij gaat dat best goed werken...

?....?....? | 17-11-15 | 22:07

Volgend mij heeft Elbert gisteren flink gekanteld. Een hoofd als een boei van heb ik jou daar.

1+1 | 17-11-15 | 22:07

@Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:01
@Dick Luyenlomp | 17-11-15 | 22:04

In het kader van 1 tegen 100:
2e kamer (dhimmi's) tegen 16 mln.

Mastermattie | 17-11-15 | 22:07

Chef-70 | 17-11-15 | 22:01
Die hebben het te druk met knuffelen, macrameeën en theedrinken.

nemoj me jebat | 17-11-15 | 22:07

Henk, Ingrid, Jan en Mariska dat jullie het weten: deze lui halen terroristen en kinderbruidjes naar Nederland. Op uw kosten. En die van uw kinderen. Potverdomme wordt dan toch eens kwaad.

NLvoorwat | 17-11-15 | 22:06

Wilders heeft EEN olossing de rest heeft tot nu toe helemaal nog geen oplossing laten zien... stel het gaat ergens goed fout in Nederland wie is daarvoor dan eigenlijk verantwoordelijk en accountable...?

arretje | 17-11-15 | 22:06

-weggejorist-

Eurotokkie | 17-11-15 | 22:06

@ He Roos, zijn de linkse fascisten (-Peggold) vandaag genegeerd, nemen we ze niet meer serieus, of durfden ze niet voor de camera te verschijnen?
heldheino | 17-11-15 | 22:04

Merkel wordt ook steeds meer genegeerd in Duitsland door de media en collega ministers.

mysteryposter | 17-11-15 | 22:05

Mastermattie | 17-11-15 | 22:00
Dat wordt een nek-aan-nek race met Judith Groen-Links-Geen-Enkel-Bewijs.

En verder heeft het allemaal niets met islam te maken en moeten we Wilders niet in de kaart spelen!

Gaat u maar rustig slapen, Den Haag waakt over u!
Boem!

Dick Luyenlomp | 17-11-15 | 22:04

Breaking: toch bom bij stadion Hannover, verstopt in ambulance.

bisbisbis | 17-11-15 | 22:04

Iedereen kan hier nagaan wie ik ben: belasting, politie, gemeente, bank, verzekeraar, noem maar op. Overal heb ik hier mijn sporen (met uitzondering van Albert Heijn). Er liggen overal stapels dossiers aan informatie over mij.
Maar die mensen komen hier zonder papieren. En mogen hier zo beginnen. Met (ahum) schone lei.
Ik vind het een beetje oneerlijk.

nemoj me jebat | 17-11-15 | 22:04

He Roos, zijn de linkse fascisten (-Peggold) vandaag genegeerd, nemen we ze niet meer serieus, of durfden ze niet voor de camera te verschijnen?

heldheino | 17-11-15 | 22:04

Ja, uhuh, voor de uit de belastingpot overbetaalde ambtenaren is het lekker ‘welkom’ roepen; een ver van mijn bed show en ‘hij daaro betaalt de rekening’ wijzend. Bedonderd, dat worden we.

NLvoorwat | 17-11-15 | 22:04

rectormagnificus | 17-11-15 | 22:01
En ook ook dit keer hebben we hulp nodig van de Russen en de Amerikanen aangezien Europa het niet alleen kan.

Eurotokkie | 17-11-15 | 22:03

Een verwijfde regering laat zich makkelijk overrompelen door barbaren

mysteryposter | 17-11-15 | 22:03

Wilders, wat een held

pluk-87 | 17-11-15 | 22:03

Uiteraard wordt er niet naar faalbeleid gewezen. Ze zouden eens hun eigen fouten onder ogen zien.

Balaverde | 17-11-15 | 22:02

Staar je nou niet blind op die cijfertjes. Markermeer is groot en diep genoeg, desnoods halen we de Afsluitdijk weer weg.

Welke gevolgen dat hept voor de zeespiegel? Fuck it. Krijgt de criminele halvegarenbende van Groenlinks toch nog gelijk, de ironie. So be it.

Wiesental | 17-11-15 | 22:02

@Eurotokkie
Wat is jouw oplossing?

Empty Quivers | 17-11-15 | 22:02

Hij heeft gewoon gelijk, dit land schreeuwt maar de politiek lult het allemaal weer recht. Tot dat boem...

freakin77 | 17-11-15 | 22:02

WO III is reeds begonnen. Maar het estabishment leeft nog in het 2e interbellum

rectormagnificus | 17-11-15 | 22:01

Die tuthola's met hun "Jij bent welkom" liedje zie ik nergens meer.

Chef-70 | 17-11-15 | 22:01

@Mastermattie | 17-11-15 | 22:00

Laten we daar een groepsprijs van maken. Ik zag in het filmpje diverse aspiranten.

Parel van het Zuiden | 17-11-15 | 22:01

Told

Empty Quivers | 17-11-15 | 22:00

-weggejorist-

Eurotokkie | 17-11-15 | 22:00

Gold you so

Empty Quivers | 17-11-15 | 22:00

Ik voel een TV-format aankomen: "Het Gelijk van Wilders".

Godsammekraken | 17-11-15 | 22:00

Wilders: De naïeviteitsprijs 2015 gaat naar de directeur van het IND

Mastermattie | 17-11-15 | 22:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken