Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa'

Goedemorgen Judith Sargentini van GroenLinks met je GroenLinksNaïeve wereldbeeld. Nou, de greintjes bewijs druppelen binnen hoor. Italië arresteert IS-terrorist op vluchtelingenboot, lezen we in de headlines hedenmorgen. Het gaat om een Tunesiër die al eerder voor terrorisme was veroordeeld. Hij werd van een bootje bij Lampedusa geplukt en per kerende post terug naar Noord-Afrika gezonden. Voorvalletje gebeurde al begin oktober, maar werd verzwegen omdat politici, zoals Judith hierboven, niet willen dat het waar is. Die stomme Tunesiër had natuurlijk niet naar Lampedusa moeten varen, maar na een korte Turks-Griekse oversteek de anonieme landroute naar Nederland moeten nemen. Dan had Dijkhoff hem met open armen ontvangen - maar kennelijk is die welkomstboodschap nog niet viraal gegaan op de Arabische social media. Wie door deze bange berichten vreest dat-ie paniekerige praat gaat uitslaan bij de koffieautomaat, verwijzen we even naar de Azaanbode van hedenmorgen, waar heel groot GEEN GREINTJE GEVAAR op de voorpagina staat. Dat kalmeert misschien weer een beetje.

Reaguursels

Inloggen

Ps we hebben wel de Maagd van Aleppo binnengehaald(analoog Paard van Troje)!

robstijlloos | 10-11-15 | 19:15

Leek de afgelopen lente zo mooi en vredig, we droomden weg en Syrië was een ver van mijn bed show; een paar maanden later waren ze in onze straten, niet te stoppen, met duizenden. Hoe naïef en hypocriet zijn onze politici (ex Geert) alweer. Nu weer ontkennen dat er geen IS'ers meegekomen zijn terwijl ze onder onze blote ogen in onze straten rondlopen. Wat moet er in duivelsnaam nog gebeuren voordat het stront uit de ogen van de politici en onze NCTB zijn gewassen. En straks maar lullen: met de kennis van nu hadden we eerder moeten ingrijpen. Wat een neppolitici. Wachten ze totdat een IS'er presentator wordt bij DWDD met het hoofd van Mathijs op tafel? Of dat bij de poort van het Kaasstolpje de gespieste hoofden van Mark en Klaas als attributen staan.
Wordt wakker!!!! Ze zijn er al, met honderden,zoniet duizenden in onze dorpen. Handel NU met de kennis van morgen!

robstijlloos | 10-11-15 | 19:05

er is geen greintje bewijs dat Judith Sargentini een vagina heeft

12pints | 10-11-15 | 02:50

Hmm.
Single-ton & the lone wolf? Match made in heaven.

*Alu hoedje op zet*

harstef | 09-11-15 | 23:01

Is hij wel teruggestuurd met gps tracker?

A la snackbar | 09-11-15 | 22:31

-weggejorist-

Cuban8 | 09-11-15 | 20:55

Maar natuuuuuuuuuurlijk... Er is geen enkel bewijs. Doorlopen mensen, voor je kijken, er valt niets te zien...!

Nieuwe Bezems | 09-11-15 | 20:47

Lone wolves, yeah right. Zulke figuren hebben nauwelijks gereisd (anders hadden ze wel aansluitingen bij groeperingen). Lone wolves zijn vrijwel altijd homegrown met internet als thriving factor en komen niet in hun uppie aan via een bootje. En al zeker niet in veelvoud van eenlingen door tig landen. Als er uberhaupt iets deze kant op komt zijn het reeds georganiseerde sleepercells die zich vroeg of laat zullen hergroeperen in Europa, waarschijnlijk nadat ze op een vaste lokatie gesettled zijn.

waragainstclimate | 09-11-15 | 19:57

naambekendbyredactie | 09-11-15 | 16:17 Weet je waar de verontrusting vandaan komt? Niet van zielige mensen die op de vlucht zijn. Dat is het probleem niet. Het probleem komt in beeld met bijvoorbeeld het volgende: www.liveleak.com/view?i=8ce_1447076932....
En problematisch is vooral dat de politiek correcte maffia dit soort info niet wil bekijken, ervan wegkijkt, het negeert, het bestaat niet, het mag niet bestaan.

notamused | 09-11-15 | 19:06

Als ze volgens die hysterische muts niet in de bootjes zitten dan komen de terroristen wel via andere wegen Europa binnen. Er zijn ook vliegtuigen, treinen, bussen en auto's.

voldemort | 09-11-15 | 17:43

Malle Judith heeft het over vluchtelingenbootjes. Alweer fout meid, het zijn immigrantenbootjes en hoofdzakelijk met goudzoekers van BUITEN Syrie. Ongelooflijk hoe iemand de plank zo vaak kan misslaan. Het is maar goed dat zulke mensen die de weg kwijt zijn niet in de politiek terechtkomen............ ow.......... wacht...........

Rest In Privacy | 09-11-15 | 17:35

Dat rare fatsoen veinzende wereldvreemde "mens", Judith genaamd, brengt hele maatschappijen in gevaar. Hoe kun je vredig slapen terwijl je dat op je geweten hebt. En zo zijn er duizenden "Judiths". Echt walgelijk.

Rest In Privacy | 09-11-15 | 17:32

(Groen)links = wegkijken en denken dat de hele wereld een lief leuk fijn sprookje is. En als het wegkijken dan schadelijk en gevaarlijk blijkt, dan ligt het ineens aan iedereen behalve zijzelf. Ga eens heel snel je verontschuldigingen aanbieden aan de mensen die je willens en wetens in gevaar bracht en blijft brengen gekke doos !

Rest In Privacy | 09-11-15 | 17:29

MarcS | 09-11-15 | 09:19
Stop je altijd met lezen na de eerste zin, om dan vervolgens wel je mening te geven over het hele reaguursel?

KlunsJohannus | 09-11-15 | 17:23

Top! VN waarschuwt.. Mosul vluchtelingen komen d'r ook an! Stad vol met IS jihadisten op de vlucht voor Irakese leger. Gelukkig weet het IND zeker dat ook hier in deze vlucht GEEN foute vluchtelingen zitten. Onderzoek is geheim hoe ze dat weten maar.. ze geven geen enkele garantie, mochten ze het mis hebben.

fikkieblijf! | 09-11-15 | 16:47

Zelfs de Amerikaanse schrijvers van zo'n serie als Homeland (speelt zich deze keer af in Deutschland, Berlin) hebben meer realiteitszin als dat links groene mokkel!
Wensdenken heeft niets te maken met de harde realiteit, EU-trol.

BadLieutenant | 09-11-15 | 16:27

@necrosis de syriers die ik iedere week spreek zijn zeker wel vluchteling. Een jongen van 26 uit Homs vertelde me dinsdag dat hij gemarteld is door het leger en gevangen genomen werd door IS. En hij eist niets van ons, is alleen heel blij dat hij nog leeft. En zoals hij zijn zijn er meer.

naambekendbyredactie | 09-11-15 | 16:17

Zo'n achterlijke troel als Judith Sargentini, daar moet ik nou echt van braken. Wat zijn die groenlinksers toch hopeloos naief en arrogant tegelijkertijd. Waarom houden ze niet hun grote muil waar elke keer alleen maar hopeloze zieke bagger uitkomt. Bah. Ze leren niet.

lekker wijf | 09-11-15 | 16:09

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 14:08 Als je Youtube doorzoekt op ‘Hamed Abdel-Samad’, dan zie je dat hij in Duitsland een net zo veelbeluisterd spreker is als in Egypte. De man lijkt van binnen uit een soort Verlichting te bewerkstelligen, die, zoals we weten, in Europa geleid heeft tot meer rationaliteit en emancipatie en secularisatie en wetenschap en algemeen modernisering. Je zou kunnen zeggen dat hij een van de weinigen is die een èchte Arabische Lente oproept, en niet die opkomst van islamitisch fascisme waar de politieke correctheid zo bij te juichen stond. Verder valt het nog te bezien wat eigenlijk effectvol is, en waar ook draagvlak voor is, en wat moreel verantwoord is, in de bejegening van het islamgevaar. www.google.nl/#tbm=vid&q=hamed+ab...

notamused | 09-11-15 | 16:03

Dit is een tweet van 18 Mei 2015!! Kom op zeg... Beetje actueel blijven zou fijn zijn.

EddyBee1977 | 09-11-15 | 15:35

Hoed u voor mensen van Groen sLinks.

Tjemig | 09-11-15 | 15:13

De muts Sargentini en de Azaanbode hebben in zoverre een beetje gelijk dat de grootste dreiging uitgaat van onze machthebbers. En dan bedoel ik niet ons nep-parlement, maar de potentaten van de EUSSR, nauw samenwerkend met de banken en de multinationals.

Prince Buster | 09-11-15 | 15:00

sorry voor missende letters. scherm telefoon beetje gebarsten sinds gisteren. leest beetje kut :-(

verbanden | 09-11-15 | 14:50

Die Volkskrant is echt gewoon zo van haar kwaliteitspadje af dat het echt gevaarlijk is om deze meningen te mogen verspreiden. Hoe weet een gemiddelde lezer nog of dit niet weer een verzameld werk is van een gesjeesde stagiair; maar ondertussen wel verder orakelen waar dan ook. Want de Volkskrant is DE waarheid. Die Lone Wolfs houden zich vast rustig tot ze zich genesteld hebben denk ik. Kunnen iets eerder ontploffen zodra ze vanuit hun AZC op een dag onze loswandelende homo's, christenen of joden opmerken. Tussen elke golf van muizen op het graanveld zit altijd wel rat die lang opgemerkt zal blijven in de massa. Dus stellig beweren dat er niks aan de hand is is net zoiets als mijn plempsel. Puur gokken. Of wederom volksverlakkerij. Gezien de geneugten van de Islam vrees ik helaas het laatste. En de IND kan en wil ik niet serieus nemen; die weten, hoe godsgeklaagd dat ook is, het ook gewoon niet. Alle tekenen zijn echter schrikbaren, dus gaarne aandacht aan schenken; al vinden jullie goddomme maar 1/2e terrorist of oudstrijder. Scheelt weer een sociale huurwoning. Alle bagataliseren is ook misschien best wel zou kunnen weet ik niet weet ik wel een klein beetje boel veel gevaarlijk.

verbanden | 09-11-15 | 14:47

Judith is helemaal niet naïef. Judith werkt doelbewust mee aan het faciliteren van terreur en zou derhalve wegens landverraad voor de strafrechter moeten verschijnen. We moeten zo langzamerhand eens af van het idee dat devote linkskerkers die zich actief inzetten voor de islamofascistische kolonisator weg zouden kunnen komen met de 'wir haben es nicht gewusst'-verdediging. Verantwoordelijkheid nemen.

Ales | 09-11-15 | 14:09

@notamused | 09-11-15 | 13:33
Hoe kun je als je zo intelligent bent als jij, de fundamentele denkfout maken dat de wetenschap of het tot in detail benoemen van het verschil tussen de islam en het westen, enig verschil uit gaat maken in de strijd tegen dit kwaad? Jij bent zo slim, dat je dom bent.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 14:08

@notamused | 09-11-15 | 13:33
Hoe kun je als je zo intelligent bent als jij, de fundamentele denkfout maken dat de wetenschap of het tot in detail benoemen van het verschil tussen de islam en het westen, enig verschil uit gaat maken in de strijd tegen dit kwaad? Jij bent zo slim, dat je dom bent.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 14:08

Laat ze maar gaan en dan massaal de staat aanklagen, 1000 euro en mer in je portemonee.

Pierre Nis4409 | 09-11-15 | 14:03

Het is te hopen dat Ofran Badakhshani vanuit zijn studies polticologie en filosofie het verschil weet te duiden tussen sharia en universele mensenrechten, en dat het eerste leidt tot totalitaire dictatuur, die we hier niet willen hebben, en het tweede behoort tot de kernwaarden van de moderne open samenleving, die we willen behouden, als het even kan, dankuwel, alstublieft. Hier is de duits-egyptische historicus en politicoloog Hamed Abdel-Samad bij wie het kwartje al wel gevallen is: www.youtube.com/watch?v=bSbC5Uvsk98 Probeer bij de NRC maar eens gedaan te krijgen dat ze meer aandacht besteden aan Hamed Abdel-Samad en zijn boeken en lezingen. Maar hij zal bij de NRC inmiddels al wel op de zwarte lijst staan van islamcritici. Zie: zoeken.nrc.nl/?q=Hamed%20Abdel-Samad&a...

notamused | 09-11-15 | 13:33

Vertel je er wel even bij dat dat in 2008 was, van Rossum? En ja dat is relevant wat het is bijna 8 jaar later. Als er in die jaren zoveel terroristen aangespoeld zouden zijn had er in Europa allang een fikse oorlog gewoed. Paniekzaaierij. Persoonlijke vind ik die reli-baarden in randstad ghettowijken vele malen enger. Links mag de zaken dan eenzijdig belichten, GS doet dat even zo goed. Het is alleen maar hatelijk, negatief en opruiend als het om vluchtelingen gaat en vooral ook erg herhalend. Laat ook eens de andere kant zien, dan schep je een evenredig beeld. Linkse Gütmensch? Nee! Wel kalm en rationeel ipv de angst te laten regeren.

www.nrc.nl/nieuws/2015/10/27/geen-verk...

Opinion1970 | 09-11-15 | 13:06

Ongelofelijke naïeve muts, deze Judith.
Wanneer gaan politici eens een cursus “realiteit onder ogen zien” volgen? Man, man, man.

Où est Charlie? | 09-11-15 | 12:35

"Het is in elk geval een geweldige propagandastunt'
-
Ik proef hieruit bijna een vorm van misselijkmakende bewondering.
-
En wat Sargentini betreft: Als de feiten niet overeenkomen met het wereldbeeld van linksmensch, dan moeten de feiten er maar aan geloven...
Toch?

Ahasveros | 09-11-15 | 12:32

Geachte GroenLinks muts,

Met zo'n EU salaris kunt u genoeg bootjes kopen voor IS en gaan eens werken U Twittert wel erg veel.

franck7020 | 09-11-15 | 12:30

Ze had zeker geen bordjes gezien op de voorhoofden van terroristen, waar je ze aan kunt herkennen...

Dat zeg ik ! | 09-11-15 | 12:27

There are no Americans in Baghdad!

Moonwarrior | 09-11-15 | 12:26

en de minister president,
die is weer eens breed lachend op reis naar het land van de eeuwige lach, Japan, inspiratie opdoen hoe "lastige"vragen lach kickend te omzeilen, die er gaan komen nu de IND met nooit meer in te halen achterstanden van nog jaren geleden kampt,en daar géén oplossing voor gevonden is. tenzij de INDérs 24/7 werken jarenlang, terwijl zij nu al op de wenkbrauwen lopen.
Maar de minister president die knijpt er fijn tussen uit, zoals hij vaker deed tijdens deze bestaande crisis.
Ondertussen "glippen"er IS lui het land gewoon binnen, niet gehinderd door enige adequate screening.
Alle landsbestuurders moeten zich hiermee als prio 1 bezig houden, inplaats van wet te kijken en onzin uit te kramen.
De Nederlandse burger heeft het recht op veiligheid Dijkhoff, en dat ligt niet in Hazelsdonk!
Kom in actie, filter en screen en gooi ons land uit wat potentieel een reeël gevaar voor de veiligheid van ons oplevert.
Dat is het minste wat je als "regering"nep of niet, kunt en móet doen.

puck&bully | 09-11-15 | 12:19

Naief is nog wel de mildste "duiding"van alle groen linksers, met hun bewust gehouden naïviteit ten aanzien van alle werkelijkheden die in de wereld gebeuren.
Deze groen linksers met hun uitgelezen hobby hetaltijd de maat nemen van anders denkenden, wél met beide benen in het leven en de wereld staande mensen, deze het liefst te demoniseren bij gebrek aan beter en weg te zetten als rechtse rascist, zijn werkelijk gevaarlijk bezig.
Lees eens het Belgische medium, Knack.be.
Deze onderzochten de aanwezigheid van IS adepten in dit land, en kwamen tot de "ontdekking"dat er zich in Amsterdam, lokatie Flierbosdreef een IS folteraa bevindt, die werd herkend in werkelijkheid en van foto's.
Scary?, welnee vindt groen links, het zijn allemaal zielige "vluchtelingen"die gepamperd moeten worden, het liefst ten koste van hetgeen Nederlandse burgers opbouwden.
Houop groen links, met de idiote beïnlvoeding en het krankzinnige adagium er zíjn géén IS adepten hier of dáár.
Sargentini moet met haat uitlatingen net zo onder curatele gesteld worden als Merkel met de hare, wir schaffan das nie mehr.

puck&bully | 09-11-15 | 12:08

Er is geen greintje bewijs voor het nut van het bestaan van een ruim 77.000,= Euro per jaar van onze centen netto te besteden hebbende roeptoeter als Judith Sargentini.
-
(sinds wanneer geldt die trouwens als expert op het gebied van terreurorganisaties?)-
-
Dat zijn zichzelve snel moge recyclen. Ik suggereer een sprong in een heeele diepe composthoop.

bisbisbis | 09-11-15 | 11:54

Vraagje..
Op het EU Watch twitteraccount zag ik een auto met een vlag en daarbij de tekst van dat het een IS-vlag is waarmee de aanwezigheid van IS in de EU wordt aangetoond volgens de tweet.
Kennelijk iets waar 'we' dus op moeten letten.
Maar...

Wat zijn eigenlijk alle vlaggen van de diverse milities? Waar moet ik als simpele NL burger dan op letten als er zoveel verschillende strijdende partijen zijn. Welke vlaggen zijn er dan allemaal?

Iemand?

gaffelbaard | 09-11-15 | 11:52

rigel50 | 09-11-15 | 11:20
Mensen uit idealistische partijen als GL zijn nu niet bepaald grote denkers maar meer de mensen die een fijn gevoel hebben wat politiek correct is.
Dat is veilig en scoort binnen soortgenoten veel "wat ben je toch intelligent/sociaal/nobel" bonuspunten.
Voor hen is aantoonbaarheid of realiteit geen enkele factor om rekening mee te houden
Realiteit blaast namelijk ieder idealisme op.

moitambien | 09-11-15 | 11:50

Dat wijf is nog stommer dan het paard van Jezus en dat was een ezel...
.
Hoor haar regelmatig op NPO 1 Radio en word dan helemaal misselijk van die naïeve, geitenwollensokken Gutmenschenmentaliteit van haar...
.

aaitoe | 09-11-15 | 11:49

-weggejorist-

notamused | 09-11-15 | 11:26

De grenzen staan wagenwijd open en er wordt niet gecontroleerd of geregistreerd of whatever. Natuurlijk komen er ook criminelen, oorlogsmisdadigers enz enz naar europa en naar nederland. Dan kan links wel heel hard roepen dat dit niet zo is. Hoe dom en naief denken ze dat we zijn??

denoorman | 09-11-15 | 11:25

Het maakt mij niet uit of ik door de hond of de kat wordt onthoofd.

Piet Karbiet | 09-11-15 | 11:24

Getroffen door een buitengewoon selectief geheugen zijn zij het die later bij een dodenherdenking vooraan staan en getuigen het altijd wel voorzien te hebben, gewaarschuwd hebben maar tegen dovemansoren gesproken, door een hel zijn gegaan, verschrikkingen getrotseerd en nooit, nee echt nooit daadwerkelijk een poot hebben uitgestoken, maar wel pretenderen te weten hoe of wat een ander moet doen.

Een vrije paling | 09-11-15 | 11:22

We trekken de lijn door. Groenlinkse Judith Sargentini heeft recentelijk een onderzoeksrapport geschreven over de Westbank. Dit stond bol van stellingen die gebaseerd zijn op aannames die niet op feitelijkheden berusten. Vragen en opmerkingen hierover op twitter werden door mevrouw Sargentini volgens (Groen) linkse gewoonte niet beantwoord.

frigel50 | 09-11-15 | 11:20

Net nu zijn de gegevens gepubliceerd van het eerste onderzoek naar de sympathieën van Syrische vluchtelingen. 10% steunt ISIS, en 13 % staat er lauw tot niet helemaal negatief tegenover. Dat wil zeggen dat er maar 23% potentiële terroristen tussen zitten. Dat is minder dan de helft, dus waar praten we over! Die angsten zijn irrationeel.

Phocas | 09-11-15 | 11:12

Links vraagt altijd naar bronnen en bewijs. Tot die tijd is wegkijken de regel. Lekker dan, dat betekend dat er eerst oorlog moet uitbreken om te kunnen zeggen dat er een dreiging was.

Mark van Leeuwen | 09-11-15 | 11:06

Is het vandaag
"met knikkende knietjes bang onder de keukentafel" dag?

De gezellige Syrier | 09-11-15 | 11:06

Ook geen greintje bewijs dat er geen terroristen deze kant opkomen, dus dan moet je het toch van je voorgevoel hebben, en vooral daarnaar handelen

Mark van Leeuwen | 09-11-15 | 11:02

GL met hun "iedereen is gelijk ideeën" .... Helaas is dat niet zo....

PijlVader | 09-11-15 | 10:58

Dat is Nederland ten voeten uit. Wil je demonstreren TEGEN achterlijke religieuze strijders? Dan ben je een Nazi en wordt je gearresteerd. BEN je een achterlijke religieuze strijder die heeft gevochten in een genocidale oorlog? Dan gaat er geen geweldsdreiging van je uit, en kun je doen wat je wil.

Piet van het Padje | 09-11-15 | 10:58

Wij worden al honderden jaren voorgelogen door onze regenten. De heer colijn was hier nog het beste in. Nee mensen ga lekker rustig slapen de duitsers gaan ons toch niet binnen vallen. Duurde nog geen 24 uur en ja hoor daar kwamen de duitsers. Dit soort mensen hebben echt een beton muur voor de kop waarmee je een atoombom kan tegenhouden.

mason1753 | 09-11-15 | 10:57

Wel mooi dat je zo nog een beetje het verschil in kranten ziet. Deze volkskranttitel kleurt stijlvol naast die van de Televaag van zaterdag. Iets van 'IS via vluchtelingen naar Europa' die strekking als ik me niet vergis.

Driewerf Hoezee | 09-11-15 | 10:56

www.npo.nl/nieuwsuur/08-11-2015/VPWON_...
Wat een gruwelijke naïviteit krijg je daar in een half uurtje te verwerken van 8 NL partijen over de asielzoekers-tsunami.Een heel vreemd mechanisme deze collectieve waanzin.

daytripper | 09-11-15 | 10:53

En deze knakker is alleen ontdekt omdat hij toevallig al eens in Italië opgepakt was geweest én dus zijn vingerafdrukken bekend waren.

Zijn 25 terroristische maatjes die ook op die boot zaten, konden fijn doorlopen.

Kameroudste | 09-11-15 | 10:51

Gewoonlijk dient dit slag nepparlementariers slechts als doorgeefluik voor wat hen door de souffleurs uit de banencircuits wordt ingefluisterd, maar gezien de groenlinkse inborst van deze "dame" kan hier ook sprake zijn van een gevaarlijke gek die oprecht in de eigen, het beeld op de realiteit vertroebelende, droomwereld gelooft. Iemand die al fascist en racist roepend, op dwingelanderige wijze tot het bittere einde door zal gaan met het opdringen van onbetaalbare waanideeen aan de samenleving, ondanks de zoveelste weerleging van het bij elkaar verzonnen sprookje door de feiten. De ontwrichting van die samenleving dient hierbij geen "greintje" waarde te worden toegedicht, want het wereldbeeld gebiedt uiteraard ook dat men er als weldenkende zelf zeer warmpjes bij heeft te zitten.

Geïrriteerde Ed | 09-11-15 | 10:49

'lone wolves' zijn terroristen die niet handelen op commando van boven af, maar het zelf organiseren.
Nu is het zo dat juist vanuit die terreur-organisaties is opgeroepen om zelfstandig te opereren.
Daar zit dus de tegenstrijdigheid, en je zou kunnen stellen dat lone wolves dus niet bestaan. (maar toch blijft de NPO telkens maar herhalen dat 'slechts' eenlingen zijn. nog fout vertaald ook)

--sql error-- | 09-11-15 | 10:48

Je bent er wel ingetrapt Van Rossem. Tunis rechtbanken weet niemand van of iemand "terrorist" is wanneer verdachten politici in de schoenen hebben gekakt. Daar komt bij dat Italie dubieus handelde
en iemand zonder vaststelling van de 1F status pardoes zou hebben teruggestuurd. [refoulement] Dat kan een reden zijn waarom Italie koest was in October. Of was dit weer eens een mafia-ding?
Tunesie heeft sterke banden met Italie en misschien heeft Sargenti niet eens zo'n raar wereldbeeld.

Spastcommando | 09-11-15 | 10:47

-weggejorist-

heilig varken | 09-11-15 | 10:46

Zo'n terrorist heeft in z'n loopbaan al heel wat lood verschoten. Zo het milieu in. Misschien dat dat GroenLinks-mevrouw wat meer aanspreekt dan het verwoest hebben van mensenlevens.

LibertasSimplex | 09-11-15 | 10:44

We moeten leven in een naïeve sprookjeswereld. Radio1, Vara, NPS, 1Vandaag willen ons dag in-dag uit indoctrineren met een lieve wereld vol zielige mensen. En dat mag veel geld kosten. Geen probleem. Klootjesvolk mag betalen.

Kamervraag | 09-11-15 | 10:43

Judith Sargentini roept IS terroristen vooral niet naar Nederland te komen omdat dat Wilders in de kaart speelt.

Dhr. de Wit | 09-11-15 | 10:40

Cuyahoga | 09-11-15 | 09:50
mooi verwoordt en nog een leerzame geschiedenisles ook.

druipsmurf | 09-11-15 | 10:36

@Cuyahoga | 09-11-15 | 09:50
Te lang voor een tegel op de pot, maar o zo waar!

Kan iemand uitleggen waarom die mensen zoveel moesten verdienen? Op het einde van de dag hebben ze vaker reces dan een basisschool. Ze moesten zoveel verdienen omdat ze dan niet omkoopbaar zouden zijn ..... giert van het lachen.

En mbt de Balkendenorm, ik realiseer mij net dat het wel vreemd is dat de die norm niet ook eist dat mensen die er aan moeten voldoen ook zo verschrikkelijk veel vakantie krijgen.
Carnaval reces (2 weken), voorjaarreces (2 weken), zomer reces (8 weken), najaar (2 weken) kerst 3? weken?

En daar zit dan de balkenendenormer met zijn 26 dagen.

Overigens wist u waarom ze zo lang vakantie hebben? Omdat we vakantiescheiding in NL hebben. En die kamerleden van overal komen, zou niet eerlijk zijn dat sommigen wel en sommigen niet met kids op vakantie kunnen. Wie had die spreiding nog maar bedacht?

MarcS | 09-11-15 | 10:32

@JudithinEuropa: Kop in het zand much?
Zoek het internet maar af naar voorbeelden bijv via Twitter @EU_MilitiaWatch
Graaf uw kop uit voor u op maainivo wordt onthoofd door terroristen

InAnumPerRegimine | 09-11-15 | 10:31

@JudithinEuropa: Kop in het zand much?
Zoek het internet maar af naar voorbeelden bijv via Twitter @EU_MilitiaWatch
Graaf uw kop uit voor u op maainivo wordt onthoofd door terroristen

InAnumPerRegimine | 09-11-15 | 10:31

Het is gewoon wachten op vliegende ledematen en dan doen ze allen verrast en geschokt en lopen een stille tocht .
Huichelaars !

Castor12 | 09-11-15 | 10:30

-weggejorist-

heilig varken | 09-11-15 | 10:29

@--sql error-- | 09-11-15 | 10:21
Het is een godswonder dat we allemaal nog in leven zijn. Wat een drama.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:25

@dobberfries | 09-11-15 | 09:32
We zouden ons niet zo druk maken als dit een willekeurige GL'er was ergens diep in de provincie. Dan zouden we niet eens 'aanslaan' op het bericht, hoogstens meewarig onze wenkbrauwen optrekken.

Echter dit vod zit in een omgeving waar ze mee mag beslissen over de stroom jihadisten die naar de EU mogen komen. *DAAR* wordt ik laaiend van!

MarcS | 09-11-15 | 10:24

--sql error-- | 09-11-15 | 10:21
Afgelopen winter waren er toch ook aanslagen bij kerstmarkten in Frankrijk/Duitsland. Vaak met een auto waarmee op een groep mensen werd ingereden.
Werd overigens afgedaan als 'verwarde mannen'.

Julia | 09-11-15 | 10:24

-sql error-- | 09-11-15 | 10:21

En dan mis je de 6 verijdelde aanslagen in Nederland nog...

Democratuur | 09-11-15 | 10:24

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 09:54
Beter opletten,aub.

1995 Paris Metro bombings
2004 bombings of commuter trains in Madrid
2004 Theo v Gogh
7 July 2005 London bombings
2015 Copenhagen . mohammed cartoons
2015 Charlie Hebdo shooting, in Paris.
2015 Brussel, joods museum
...
--
verijdelde aanslagen:
2004 Nederland, israelische amabasede
29 juni 2007 London + luchthaven Glasgow
2015 Thalys van Amsterdam naar Parijs
13 juli 2015 frankrijk, 4 terroristen aangehouden
19 april 2015 Frankrijk
2015 Verviers Belgie. 2 terroristen neergeschoten
...
en nog veel meer.

--sql error-- | 09-11-15 | 10:21

Wacht maar op de hele groooote booooeeem!

jasser | 09-11-15 | 10:20

Duurt altijd iets langer voor die groene stakkers iets door hebben .

fleurtje | 09-11-15 | 10:19

En is er bewijs dat het niet zo is? Het is namelijk behoorlijk aannemelijk dat er minstens een paar tussen zitten, in het gunstigste geval.

Muggenmepper | 09-11-15 | 10:18

Een duidelijk signaal hiervoor was de moord op van Gogh.

Direct meer dan 30 moskeeën in brand en een incident met een dode afgeslachte Marokkaan (wat overigens volledig buiten het nieuws gehouden is) in die zelfde nacht. Die reactie zie je niet in Londen, Parijs of Madrid. Daar heeft men geleerd na een aanslag direct door te gaan met de dagelijkse zaken.

Democratuur | 09-11-15 | 10:18

-weggejorist-

heilig varken | 09-11-15 | 10:18

Ik voorspel u, geachte mevrouw Sargentini, dat mocht er een aanslag plaatsvinden in Nederland, de dag erna geen enkele moskee meer overeind staat.

knutsel | 09-11-15 | 10:17

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:13

Weltrusten.

Democratuur | 09-11-15 | 10:15

@heilig varken | 09-11-15 | 10:09
Dat was die dikke kettingrokende man die hele gemene dingen kon zeggen.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:13

Bill Cosby | 09-11-15 | 10:00
- Almere, vrouwen aangerand door groepen mannelijke asielzoekers.
- Italie, ouder echtpaar onthoofd door afrikaanse immigrant die met bootje was gekomen.
- Italie, christenen overboord gegooid door moslims.
etc.

Julia | 09-11-15 | 10:12

@Democratuur | 09-11-15 | 10:07
Zie je wel dat het uiteindelijk wel zal meevallen, je zegt het zelf al.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:12

@wakkere_nederlander | 09-11-15 | 09:42

Het is nog zieker dan dat als je het artikel leest. Van de 30 (lees ff goed: der-tig geplande aanslagen met als doel dood en verderf te zaaien in vier jaar tijd, dertig in vier jaar, dat is bijna om de maand eentje) zijn er zeventien gepleegd door 'lone wolves'...

Nou nergens om hoor maar dat betekend ten eerste dus 13 dus wel door georganiseerde terroristen.

Maar belangrijker, als elke 4 maanden (de overige 17) een 'lone wolf' een aanslag probeerd te plegen, dan heb je een probleem. Dan maakt het namelijk geen hol uit of het georganiseerd is of niet.

Als er elke 2,5 maanden iemand op uit is om dood en verderf te zaaien binnen je gemeenschap, en al deze terroristen hebben 1 grote gemeenschapelijke deler, dan spreek je niet meer van losstaande zaken. Dat zijn het dan niet. Dus die term is simpelweg een leugen. Het is geen downplayen. Het is liegen.

peterdh | 09-11-15 | 10:11

Wat een DoM naief gansje en Zulke Lui zitten ons met een teringzooi opteschepen zeg . Ongelofelijk .

liegende lippen | 09-11-15 | 10:11

@necrosis | 09-11-15 | 10:04
Mij moeten ze niet hebben, daar ben ik een veel te aardig en innemend persoon voor. Iedereen vindt mij aardig, zelfs Golden Retrievers zijn jaloers op me.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:10

-weggejorist-

heilig varken | 09-11-15 | 10:09

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:02

Zeg ik dat dan?
Gaat er ook niet om wat jij denkt of voelt, gaat erom wat het effect op onze maatschappij zal zijn als er wel een aanslag zal worden gepleegd (of meerdere tegelijk). Dat gaan we niet fatsoenlijk kunnen behappen wij Hollanders.

Politie en leger niet, politiek zal verstijven en de burgers starten met 'bijltjesdag' door alles en iedereen wat maar ruikt naar sympathie voor de aanslag op te jagen.

Eén geslaagde aanslag van formaat en de hele wereld kijkt naar ons als voorbeeld van wat er in de andere Europese landen gaat gebeuren. De US en VN hebben al aangegeven dat Nederland het land zal zijn waar de 'Europese' reactie het duidelijkst zal zijn.

Als de EU van zich af moet bijten, is dat op een vreselijke manier (leert het verleden ons). Daar gaat geen IS tegenop kunnen. Neemt niet weg dat je dat te alle tijden moet zien te voorkomen.

Democratuur | 09-11-15 | 10:07

@Bill Cosby | 09-11-15 | 10:00
Inderdaad, incidenten. En als er al terreur is, moet je daar gewoon mee om gaan en niet lopen te miepen.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:05

@Democratuur | 09-11-15 | 09:53
Totdat Vladimir er echt een keer klaar mee is is en die hele t*ringzooi naar Allah nuked.

Mastermattie | 09-11-15 | 10:05

@Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:02
En wat als ze jou moeten hebben?
Nog steeds paniek om niets?

necrosis | 09-11-15 | 10:04

Er is nog geen aanslag gepleegd, ondanks alle paniek verhalen. Zou het niet allemaal wel meevallen?
Ongeblustekalk | 09-11-15 | 09:54

Slaap rustig verder. Droom tip: onze maatschappij is het natuurlijke eindpunt, daar kan nooit iets aan veranderen. Wereldrijken gingen nog nooit ten onder in de geschiedenis. Welterusten!

Doper | 09-11-15 | 10:03

Hé, Tommy Wieringa, ga eens als de bliksem net zo'n gedicht maken over deze domme muts als je laatst deed om Halbe even smerig neer te sabelen!
Dít is pas domheid, D.O.M.H.E.I.D. , LUL!

Foezela | 09-11-15 | 10:02

@Democratuur | 09-11-15 | 09:56
Zolang er geen jihadi's met getrokken kromzwaard en ak-47 door de straten rennen, maken ze mij de pis niet lauw. En ook al gebeurt dat wel, ze kunnen heus niet heel nederland vernietigen. Allemaal paniek om niks.

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 10:02

@naambekendbyredactie | 09-11-15 | 09:55
Geldt dat ook voor de Eritreeërs, Afghanen etc?
Het merendeel zijn asieleisers, geen vluchtelingen!

necrosis | 09-11-15 | 10:02

Zo is het maar net! | 09-11-15 | 08:58
En met diezelfe naïeve oogjes loopt ze mee in de stille tocht n.a.v. een aanslag om er toch maar vooral op te wijzen dat dit het werk is van een gek en dat het niets met die lieve islam te maken heeft.

Sliptong | 09-11-15 | 10:02

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 09:54

* Het joodsmuseum te Brussel
* In Frankrijk, inclusief afgehakte hoofd
* Thalys (net op tijd verijdeld)
* Zweden (algemeen)
* Zweden, Ikea

Maar een paar van de vele incidenten...

Bill Cosby | 09-11-15 | 10:00

Je zou bijna willen dat dit soort infantiele luchtfietsers worden verkracht door 10 somaliërs om ze weer met beide poten op de grond te krijgen om de dagelijkse werkelijkheid te zien.
Bijna dan he

sinar2 | 09-11-15 | 10:00

@Tostiman | 09-11-15 | 09:13
Natuurlijk! Ze zal zichzelf dan wijsmaken dat ze door haar 'opoffering' de strijder tot inkeer zal brengen!

MarcS | 09-11-15 | 09:59

Judith Sargentini = kut met peren.

succesvol | 09-11-15 | 09:59

Mastermattie | 09-11-15 | 09:55

Aan zoiets moet je wel denken. Men heeft alle tijd en men neemt de tijd voor voorbereidingen (zie 9/11 en de jaren ervoor).

Het erge is, men hoeft terugkeerders maar 1 simpele instructie mee te geven (en dat is ook gedaan): verzamel zoveel mogelijk gelijkgestemden, verzamel zoveel mogelijk wapens en munitie en wacht op ons signaal. Wat dat signaal zal zijn?

Dat kan 1 handeling/opmerking/actie betreffen, die voor niemand iets zegt, maar voor hen alles.

Democratuur | 09-11-15 | 09:58

@heilig varken | 09-11-15 | 09:38
Wacht even, jij snapt niet wat ze daar doet? Betaald krijgen natuurlijk!

MarcS | 09-11-15 | 09:58

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 09:54

Geen aanslag gepleegd? En de schietpartijen in Zuid Europa dan?? Zowel door terugkeerders als door sympathisanten.

Dat is net zoiets als mensen die roepen dat in Nederland nog nooit een aanslag is gepleegd. Iedereen de brute slachtpartij op van Gogh vergeten?

Democratuur | 09-11-15 | 09:56

Tuurlijk komen of zijn hier IS aanhangers. Maar om nou te roepen dat 'ze' hier naartoe komen, is gewoon niet waar, want niemand weet het precies. De vluchtelingen uit Syrië zijn voor IS en Assad op de vlucht. Haal ze niet door elkaar.

naambekendbyredactie | 09-11-15 | 09:55

@Democratuur | 09-11-15 | 09:33
Zomer 2017, tijdens of net na de ramadan

Mastermattie | 09-11-15 | 09:55

Er is nog geen aanslag gepleegd, ondanks alle paniek verhalen. Zou het niet allemaal wel meevallen?

Ongeblustekalk | 09-11-15 | 09:54

Tief aub op, lelijke naïeve brandnetel plukker. Hopeloos dit soort mensen, de domheid straalt haar uit de ogen, ongelooflijk... Wat een wereld dat dit soort incompetente imbecielen daadwerkelijk beleid mogen maken.

Oetiohnegentechnik | 09-11-15 | 09:54

daytripper | 09-11-15

Ook het 'grote Russische leger' is totaal in de pan gehakt door de Mujahedeen in Afghanistan.

Zodra er te veel helikopters uit de lucht worden geschoten gaat Putin met hangende pootjes terug (bewezen feit).

Vestig niet te veel hoop op de Russen... helemaal niet ter verdediging van de rest van de EU. Daar hebben we toch echt elkaar en de VS voor nodig, zoals gebruikelijk.

Democratuur | 09-11-15 | 09:53

Ooo, lone wolves... Gelukkig maar...!
Ik draai me nog even om. Slaap lekker Nathalie Righton, welterusten Rob Vreekon.

metzonderzijwieltjes | 09-11-15 | 09:53

Zulke mensen zouden slachtoffer van een aanslag moeten worden en niet Jam met de Pet. Helaas is het altijd de gewone man die de lul is, nooit de beleidsmakers.

MacMiep.nl | 09-11-15 | 09:51

Als wegkijken een internationale sport was geweest was deze dame gegarandeerd meervoudig goud winnares geweest.

Mastermattie | 09-11-15 | 09:51

wakkere_nederlander | 09-11-15

Lonewolves zijn er in meerdere gradaties. Ook aangestuurde lonewolves bestaan. De Europese en Nederlandse diensten zijn zeer goed op de hoogte, maar alles telkens publiceren = paniek zaaien. Zolang aanslagen en plannen ervoor voorkomen worden is het in de ogen van inlichtingendiensten niet zinvol om alle bevindingen maar publiek te maken.

Daarmee geven ze ook hun bronnen en werkwijze prijs voor een deel, en dat is nu net niet de bedoeling.

Geen onze mannen en vrouwen enige credit, zij hebben immers al een aantal slagen op onze bodem voorkomen. Maar die successen hoor je niet, zoals het een goed inlichtingendienst betaamd.

Democratuur | 09-11-15 | 09:51

Dat gezegd hebbende, ISIS heeft een grote vergissing gemaakt door Rusland daarmee te treffen. En dat zullen ze vreselijk gaan bezuren want er is op deze wereld maar 1 man die het moslimtuig *werkelijk* te lijf gaat en daar gaan nu een paar grote scheppen bovenop.
Lupuslupus | 09-11-15 | 09:27

@Lupuslupus. inderdaad! Moskou is niet van eindeloos met weet niet hoeveel groepen overleggen met alle half gekookte eieren binnen de EU. Poetin is van:Om 10 uur aankondigen en om half elf de uitvoering!
Dat zullen we zeer binnenkort merken. Ik kan niet wachten.

daytripper | 09-11-15 | 09:50

Weet je wat mij het meest stoort aan mensen zoals Sargentini ?
Kijk als je een jaar of 14, 15, bent moet je tegenwoordig een beetje kiezen wat je later wil gaan doen.
Sommigen onder ons hebben iets minder hersencellen, maar zijn beter met hun handen, anderen zijn wat slimmer en gaan de theoretische kant op.
Uiteindelijk ben je dan na drie tot 8 jaar studeren, kok, metselaar, leraar, it-er of hersenchirurg, en kan je beginnen met je huur of hypotheek te betalen.
Wil je een beetje een aardig salaris verdienen als kok, ben je als je mazzel hebt 20 jaar verder, en dat is maar weinigen gegeven.
Wil je als automonteur tot een ton per jaar komen, dan moet je mazzel hebben om een eigen bedrijf op te kunnen richten, en dan nog is het moeilijk.
Een hersenchirurg zit daar natuurlijk al eerder aan, maar zijn werk is daar ook naar.

Maar dan.
Dan heb je dus ook nog wat mensen die met een ruimteschip van een andere planeet zijn gekomen (er is geen greintje bewijs dat dat niet zo is) een vage studie politicologie, journalistiek, communicatie, antropologie, noem al die pretstudies maar op, gaan doen, en dan via een kruiwagen, connecties van hun ouders, of heel hard slobberen, ineens op een positie zitten, waar ze een salaris verdienen waar een metselaar 4 jaar voor moet werken.
En in plaats van wat bescheidenheid te betrachten, gaan ze diezelfde metselaar vervelen met regels waar hij alleen maar last van heeft, en via social media berichten verspreiden met een grenzeloze achterlijkheid, waar de metselaar zich kapot aan ergert.

De reden dat ambtenaren ooit in het leven zijn geroepen, is dat mensen die de hele dag werkten, en een beetje de evolutie op gang hielpen, zelf geen tijd hadden om hun poep op te ruimen, zorgen dat er een kaars brandde op weg naar huis, dat de wegen een beetje begaanbaar waren, en dat iemand zo nu en dan een rondje liep om indringers tegen te houden.
Daar kregen ze dan een beetje geld voor, omdat ze anders niet in hun onderhoud konden voorzien.
Mensen als Sargentini en een onmetelijk leger van niets-presterende ambtenaren zouden daar wel iets meer bewust van mogen zijn.
Het zijn de metselaar, de kok, en de hersenchirurg die hun walgelijk exorbitante salaris betalen.
Het is een beetje dom om die mensen kwaad te maken, je kan een brave hond blijven porren met een stok, op een gegeven moment hapt hij een keer.

Cuyahoga | 09-11-15 | 09:50

Groenlinksers wonen, in het algemeen, onder stenen.

watergeus | 09-11-15 | 09:50

-weggejorist-

Florian Geyer | 09-11-15 | 09:50

Naiviteit en wegkijken zijn de twee kenmerken, die je als publiek persoon en politicus moet hebben. Tevens moet je niet enig idee van werkelijkheidszin hebben. In een woord: Dromers. Ik zou zeggen: Dream on, maar vertel ons je dromen niet.

wallenberg | 09-11-15 | 09:47

Zelfknuffeljasje voor die muts

Bokito ergo sum | 09-11-15 | 09:45

Het word pas spannend als de grenzen dicht gaan, tot die dag houden ze zich kalm en zien alle dagen lachend versterking binnenkomen. En in weerwil van wat Feijnman zegt heeft Merkel nog steeds alle seinen op groen staan. De SPD heeft bij monde van de vice premier laten optekenen dat er geen slot op de deur komt zolang zij in de regering zitten. Merkel zegt niets meer, en laat het gaan zolang ze kan. We zijn overgeleverd aan een psychisch gestoorde. Regeren is vooruitzien zeggen ze, nou wij worden geregeerd door ziende blinden en horende doven.

jack and friends | 09-11-15 | 09:45

Zodra de olie in Woestijnistan op is, is heel snel afgelopen met de islamisering van de wereld. Trap dat gaspedaal maar extra diep in met die gedachte.
De volgende energiebron ligt allang klaar ergens in een kluis. Maar eerst moet de olie op.

Neil_ Skywalker | 09-11-15 | 09:44

Judith Sargentini is niet naïef. Zij weet heel goed dat er terroristen op die boten zitten. Daarvoor heb ik haar zelf al lang geleden bewijs toegestuurd in de vorm van MilitiaWatch. Judith Sargentini is gewoon een vieze smerige leugenaar en verraadster, met belangen die strijdig zijn aan die van de Europese bevolking. Te weten haar eigen positie. Het enige dat Judith doet is zeggen wat er door haar omgeving (Juncker, Schulz, Verhofstad, Tust etc.) van haar verwacht wordt.
Thunderbird | 09-11-15 | 09:11

@Thunderbird. In feite is dat de meest logische verklaring.Een bruinwerker.
Geen mens die bij z'n volle verstand is kan anders zulke onzin produceren.

daytripper | 09-11-15 | 09:44

@Democratuur | 09-11-15 | 09:33
226 strijders. Allemaal lone wolves natuurlijk.
Maar waar linksmensen niet bij stil staan is dat wolven jagen in roedels.

wakkere_nederlander | 09-11-15 | 09:43

@Nuchternederland | 09-11-15 | 09:21

Als er 40.000 muizen je huis binnenwandelen, ga je dan ook individueel kijken welke van die beestjes nou verantwoordlijk is voor het doorknagen van je gasleiding om de grootte van de plaag te bepalen?

peterdh | 09-11-15 | 09:43

Het is toch algemeen bekend dat linkse mensen in een soort van alternatieve dimensie leven die haaks op de werkelijkheid staat? Als je wilt weten hoe iets zit zoek je de mening van een links persoon op, die mening draai je 180 graden en je weet de realiteit.

heer_rationeel | 09-11-15 | 09:42

De term 'lone wolf' komt me onderhand echt de strot uit.
Daarmee wordt iedere islamitische aanslag gebagatelliseerd.
Als terroristen in naam van het denkbeeldige opperwezen Allah dood en verderf zaaien is dat de schuld van de islam want in de koran wordt dit soort geweld aangemoedigd.
Het wordt en is niet simpeler dan dat!

wakkere_nederlander | 09-11-15 | 09:42

@Lupuslupus | 09-11-15 | 09:33
*haalt lederen beulskap uit het vet*

necrosis | 09-11-15 | 09:42

Die laatste alinea uit de VK is wel veelzeggend. IS is gewoon een ijzersterk merk geworden. Elke malloot met issues jegens blanken/amerika/westen/europa/joden/israel kan onder de vlag van IS van zichzelf ineens een geduchte tegenstander maken. IS is in feite een terrorisme franchise.

Lagonda | 09-11-15 | 09:41

Al zou je het bewijs in haar gezicht gooien, nog zal ze dit ontkennen!
Die GroenLinksers leven nu eenmaal in de maakbare wereld!

lanexx | 09-11-15 | 09:41

Stemmingmakerij, bangmakerij, waarom zou een vijand met wie we in oorlog zijn in godsnaam kwaad willen in Europa? Altijd maar dat realistische denk.. uhhh.. negatieve denken bedoel ik..

El Muñeco | 09-11-15 | 09:40

en mocht het dan toch fout gaan
Judith Sargentini lost het op
zonder hysterie , vreedzaam en op een manier welke niet schadelijk is voor het milieu
draai ik me nog een keer om
hmm lekker bedje

nemeton | 09-11-15 | 09:40

Aanklagen die muts voor landverraad.

Knut Knudsen | 09-11-15 | 09:40

@mirvink3478 | 09-11-15 | 09:19

Ehhh nog even beter lezen, het is nog erger: "Van de meeste" van de teruggekeerde syriegangers gaat geen dreiging uit.

Er gaat dus *wel* een dreiging uit van terugkerende syriegangers. Alleen word het even zo geframed dat het niet zo is, in een stukje over incapabele lone-wolves die pretenderen gevaarlijk te zijn maar dat in het echt alleen maar show is.

Je kunt je direct afvragen hoe ze bepalen dat van die 40 er, noem eens wat 20 wel gevaarlijk zijn, en die andere 20 niet. Zouden ze door IS voorzien zijn van een sticker: "Pas op: deze is geradicaliseerd en gevaarlijk"

peterdh | 09-11-15 | 09:39

-weggejorist-

heilig varken | 09-11-15 | 09:38

We kunnen alleen maar hopen dat twitters en artikelen als hierboven van het Groenlinks kruidenvrouwtje en de Azijnbode bewaard worden in de archieven om ze t.z.t. daarmee om de oren te slaan.
Het is een schrale troost, want dat kun je doen tegen
gehersenspoelde dromers?

daytripper | 09-11-15 | 09:38

Misschien moet er eerst een terreurdaad worden gepleegd, aantoonbaar gepleegd door een asielzoekert, voor dat er iemand wakker wordt.
Maar ALS dat gebeurt weet ik wel wie daar medeschuldig aan zijn.

mallekater | 09-11-15 | 09:38

We hebben werkelijk geen idee wie hier binnenkomt met bv een Mark Ramadan paspoort maar gelukkig weten we wel dat er geen terroristen tussen zitten. Van die 40 teruggekeerde Syriëgangers gaat gelukkig net zo veel geweldsdreiging uit als van bv de terroristen die een aanslag pleegden op het WTC voordat ze die aanslag pleegden. Met als verschil dat deze al actief aan de heilige strijd hebben meegedaan.

Wiggin | 09-11-15 | 09:37

Misschien kunnen we dit beter crowdsourcen en zelf oplossen. Ik heb familieleden die voor zoiets een koninklijke oorkonde ontvangen hebben ( verzetskruis ).

lustkapper | 09-11-15 | 09:37

@Islamofiel | 09-11-15 | 09:34
Je bent wel erg voorzichtig in je schatting.

Conan de Rabarber | 09-11-15 | 09:36

Leuke reactie laatst op tv: denk je werkelijk dat een terrorist meekomt met een bootje en daarmee zijn leven riskeert. LOL. Blijkbaar wel dus!
Ministers denken werkelijk dat terroristen 1ste klas vergoed krijgen. Later misschien, tussen de maagden.

ET007 | 09-11-15 | 09:35

@dobberfries | 09-11-15 | 09:32
Gelukkig worden de likes voor GL in de peilingen al stukken minder.

Conan de Rabarber | 09-11-15 | 09:35

stelling: op iedere IS-atrijder die wordt gepakt, zijn er negen die er ongemerkt doorglippen.

Islamofiel | 09-11-15 | 09:34

* kuck *

In Nederland bevinden zich momenteel ca. 266 strijders (IS, al-Nusra of Assad's jongens).

Slaap rustig verder, over een paar maanden komt hun 'wakeup call' en gaat het in alle Europese landen 'los'.

Democratuur | 09-11-15 | 09:33

@necrosis | 09-11-15 | 09:19
Een bommetje in een vliegtuig is nog veel eenvoudiger, zoals we onlangs weer hebben gezien.
De oogjes gaan pas open wanneer er op UtrechtCS of AmsterdamCS honderden doden zijn gevallen.
.
Ik zou zeggen, tuig het tribunaal maar alvast op want daar gaat het zéker erg druk worden. Het wordt een lange lijst van verraders die onze bevolking in groot gevaar hebben gebracht.

Lupuslupus | 09-11-15 | 09:33

gaat rustig slapen mensen er is niets aan de hand. Echt helemaal niets aan de hand. Alles loopt volgens plan. Ik weet alleen nog niet welk plan.

deEerlijkeLeugenaar | 09-11-15 | 09:33

Als die journalisten nu beweren dat er geen aanslag komt waarom hebben ze dan niet gemeld dat er voor 2 weken wel een aanslag zou komen. M.a.w. ze lullen maar wat uit hun nek

namensmijnhond | 09-11-15 | 09:32

Maak je niet zo druk om zn reutelende ragebol, types als juutje worden keihard ingehaald door rechts.Met die negen likes of hartjes op dit bericht van haar moet ze het doen. De dampende bolus van mn hond op facebook scoort het dubbele.

dobberfries | 09-11-15 | 09:32

MarcS | 09-11-15 | 09:26
.
Op Judiths contactpagina staat:
"Judith Sargentini staat voor een Europa waar we goed met elkaar omgaan."
.
En daarom zit Judith momenteel in Myanmar, want daar zijn verkiezingen.
Wat een GroenLinkse europarlementariër daar doet?
Gewoon, waar ze goed in zijn: een reis boeken naar een exotisch oord, de onkosten declareren en zelfvoldaan in de spiegel kijken.

Madame Poitiers | 09-11-15 | 09:32

@peterdh | 09-11-15 | 09:18
Je hebt gelijk dat ze het zo gaan downplayen, maar welke stoere politcus durft er daarna nog in de EU te gaan zitten?

MarcS | 09-11-15 | 09:31

Voordat zo'n IS strijder hier alle vergunningen, toestemmingen en verzekeringen heeft aangevraagd en alle milieu- en Andere heffingen heeft betaald on zijn aanslag te mogen uitvoeren is bij volkomen murw, gaat zittend pissen en heeft het hoofdschuddend en schouderophalend op.
Hier valt niets te veroveren.

lustkapper | 09-11-15 | 09:31

@Conan de Rabarber | 09-11-15 | 09:27
Nee ze trekken de sarcasme kaart als het mis gaat. Dan zeggen ze ; "Ik tweette in 2015 al dat het mis zou gaan" + "Goh, ik wist niet dat iemand zo in de war kan zijn dat je het ook anders kunt lezen, het sarcasme druipt er immers af".

MarcS | 09-11-15 | 09:29

@DouweDabbert | 09-11-15 | 09:15
Jij bent echt zwakzinnig of niet dan? Ten eerste is het er niet eentje, er zijn er al heel wat meer gesignaleerd, gefotografeerd en bewezen dat ze hier zitten. Punt.

Daarnaast is er het bewijs dat er *niets* aan gedaan word. Ze worden teruggestuurd, en kunnen per ommekeer *direct* weer terug naar Europa.

Daarnaast is dit het bewijs dat politici simpelweg *de waarheid ontkennen*.

Dit heeft onderussen geen flikker meer te maken met "die ene terrorist", deze ophef heeft te maken met het feit dat het ontkend word, gebaggetaliseerd word, onze landsbestuurders met hun kop in hun reet zitten te flierefluiten, dat de aanpak van deze migratiecrisis he-le-maal verkeerd word aangepakt en dat het beleid van onze volksvertegenwoordiging dusdanig ver van de realiteit afstaat dat het gevaarlijk is. Dat is verdomme het hele proleem.

"Die ene terrorist" tyfen we er zo weer uit als het moet, dat is niet het probleem. Maar dat doen we niet zolang onze kop in onze reet zit. Dat is het probleem. Dus deze opmerking van je is debiel.

peterdh | 09-11-15 | 09:29

Maar serieus, kan iemand in de Tweede Kamer even een cordon sanitaire om dat misselijke GL leggen?

Conan de Rabarber | 09-11-15 | 09:28

Je moet het maar durven poneren, zo'n 'er is geen gevaar' stelling.. bij de eerste de beste aanslag kleeft er letterlijk gewoon bloed aan je handen.

mental K | 09-11-15 | 09:28

Als je de islam uitnodigt, dan krijg je de islam mee. Maar uiteraard heeft deze islam niks met de islam te maken. Er is namelijk niks mis met de echte islam. De neppe islam, dat eigenlijk geen islam is, negeren we gewoon en dan is deze islam ook gewoon niet aanwezig.

heldheino | 09-11-15 | 09:28

Hoeveel terroristen waren er nodig om het complete toerisme van Tunesië naar de kloten te helpen?
.
Exact 3!
.
Dus zoveel is er niet voor nodig om Europa in een chaos te laten veranderen.... is een kwestie van goede planning en uitvoering.... zie Charlie Hebdo, dat waren er ook slechts 2 en die hadden het hele politiekorps en leger achter hen aan en konden nog ongestoord hun gang gaan

Fatwabuster | 09-11-15 | 09:28

Was niet zo bedoeld, was maar een greintje.

Conan de Rabarber | 09-11-15 | 09:27

@DouweDabbert | 09-11-15 | 09:15
U ziet dat verkeerd met uw downplayen. Er is 1 ISIS moordenaar opgepakt omdat men zijn vingerafdrukken al had.
ISIS heeft gezworen dat ze vele moordenaars met de "vluchtelingen" zullen meesturen.
.
Maar blijf gewoon uw hoofd in het zand steken totdat de waarheid - d.m.v. gruwelijke aanslagen - werkelijkheid zullen zijn geworden.
.
Gewoon te belachelijk voor woorden dat "men" beweert dat er géén ISIS-beulen met de honderdduizenden "vluchtelingen" meekomen.
.
We gaan binnenkort nog heel andere zaken zien dan een Russisch vliegtuig dat door ISIS boven de Sinaïwoestijn naar beneden is geschoten. Dat gezegd hebbende, ISIS heeft een grote vergissing gemaakt door Rusland daarmee te treffen. En dat zullen ze vreselijk gaan bezuren want er is op deze wereld maar 1 man die het moslimtuig *werkelijk* te lijf gaat en daar gaan nu een paar grote scheppen bovenop.

Lupuslupus | 09-11-15 | 09:27

Lone wolves want geen contact met centraal commando IS. Lone wolf klinkt zo lekker incidenteel want waarom zou je schrijven dat Lone wolves en IS geen direct contact nodig hebben omdat zij beiden onder het centraal commando van de profeet vallen en dat oproepen in de media voor aanslagen hierdoor even effectief zijn als onderling direct contact.

Wiggin | 09-11-15 | 09:26

@F1802 | 09-11-15 | 09:11
Er is geen greintje bewijs dat haar huismorgen affikt maar ze heeft wel een brandverzekering.
Er is geen greintje bewijs dat ze morgen ziek wordt, maar wel een ziektekostenverzekering.
Er is geen greintje bewijs dat ze de afgrond in zal storten als ze te dicht bij het randje loopt, maar wedden dat ze niet met haar tenen over de rand durft.

Grappig die politici, ware het niet dat ze mijn leven, maar vooral die van mijn kinderen, naar de verdommenis helpen.

MarcS | 09-11-15 | 09:26

Judith was in haar jeugd vast zo een typisch verwend grachtengordel kindje dat overspoeld met liefde niets te kort kwam en daarom nooit de werkelijkheid zal inzien .

blauwe zander | 09-11-15 | 09:26

Ach, het verlies van zo'n Russisch passagiersvliegtuig is voor Groen Links maar wat bijkomende schade. Dat moet je niet serieus nemen. Al die rechtse paniek is nergens voor nodig.

Rien7847 | 09-11-15 | 09:24

In Duitsland zijn al meer dan 120 IS strijders tussen de vluchtelingen uitgeplukt. Hoezo geen realistisch gevaar?

Dat was op dat moment 1 op de 120 gevluchte mannen.
Tel maar uit.

Democratuur | 09-11-15 | 09:23

Per the traditional aphorism, "absence of evidence is not evidence of absence", positive evidence of this kind is distinct from a lack of evidence or ignorance of that which should have been found already, had it existed.

fearke | 09-11-15 | 09:23

Judith Sargentini, a.k.a. 'Greintje'...

Zenzeo | 09-11-15 | 09:23

Die Azaanbode is zo incorrect.
Iedereen en z'n moeder van de veiligheids-diensten draaien overuren om gezichts-herkenning toe te passen op iedere foto die IS uitpoept op social media.
De hele dag zitten muisklikken doen ze dus voor de lol.
Ja natuurlijk.

GateKeeperNL | 09-11-15 | 09:22

Bij hoeveel lone wolves mogen we eigenlijk spreken van een plaag / epidemie ?

Nuchternederland | 09-11-15 | 09:21

Dus mevrouw de politcus zegt eigenlijk dat onze AIVD liegt? Die stempelen toch mensen een 1f op hun voorhoofd (bij gebrek aan voorhuid) om ze een uitzet status te geven wegens terrorisme?

Kunt u dat nader uitleggen mevrouw de expert?

MarcS | 09-11-15 | 09:21

@DouweDabbert | 09-11-15 | 09:15
Dit is de eerste waar het ook officieel van erkend is.
Dat ze ertussen zitten wordt al lang en breed bewezen door twitter.com/EU_MilitiaWatch .

Mastermattie | 09-11-15 | 09:20

DouweDabbert | 09-11-15 | 09:15
Want als er maar bewijs van eentje is, dan kunnen we er gerust van uitgaan dat er verder geen enkele binnen is gekomen.
Welterusten.

jemagookniksmeer | 09-11-15 | 09:20

"Van de 40 teruggekeerde Syrie-gangers gaat geen dreiging uit."

Eh ... die gaan naar het Midden-Oosten om op ongelovigen te schieten. Die kijken naar filmpjes waarin westerlingen de nek wordt afgehakt en denken: Jottem, dat wil ik ook! Die hebben als doel in het leven om te vechten en te sterven voor een islamitische wereldheerschappij. Maar als ze terugkeren in NL worden het spontaan gewone huisje-boompje-beestje-burgers...?

Ik geloof er geen barst van.

mirvink3478 | 09-11-15 | 09:19

@KlunsJohannus | 09-11-15 | 09:02
Grapjas .....
"Van deze moslimgek hadden we vingerafdrukken" moet zijn, deze moslimgek kwam op een plek de EU binnen waar men nog wel controleert. De overige IS aanhangers komen via plekken waar ze zo door kunnen lopen.

MarcS | 09-11-15 | 09:19

@DouweDabbert | 09-11-15 | 09:15
Eén IS-strijder is anders genoeg om tientallen doden op een drukke plek te realiseren met een AK of een bomgordel.
Doe net zo naïef, wil je?

necrosis | 09-11-15 | 09:19

Spijtig, maar zo'n arrestatie zet in de warhoofden van Wereldvreemdland echt geen knop om. Er moet eerst een bloedbad in Europa plaatsvinden, aangericht door een overgestoken barbaar, voor er misschien iets verandert. En vermoedelijk zal zelfs dat de blinden niet ziend maken.

De Vrijlansier | 09-11-15 | 09:19

@eerstneukendanpraten | 09-11-15 | 09:01

Als morgen een bom onder het tafeltje van de voorzitter in de tweede kamer ontploft, het hele gebouw instort, er IS vlaggen op de achterblijvende puinhoop geplant worden en er op het binnenhof 40 alah-akbar schreeuwende terroristen staan, dan nog "is er geen greintje bewijs" dat er IS terroristen met de Syriers naar Nederland zijn gekomen.

De schuld word dan gelegd bij ons eigen tekortkomen om de vluchtelingen goed op te vangen. Het klimaat dat (Wilders) geschapen heef is dan de boosdoener en heeft "lone-wolves" de motievatie gegeven om die individuele verwarde mannen een wanhoopsdaad te laten plegen omdat ze zielig zijn.

Onze politici tonen hier simpelweg aan dat ze gevaarlijk zijn, dit is niet naief, dat kan niet. Zo naief kun je niet zijn. Als je gewoon letterlijk *kan zien* dat die mensen hier naar binnen lopen, en dan nog ontkend dat dat zo is, dan heeft dat echt niets meer met naiviteit te maken.

Dan ben je behalve incomptetent ook gevaarlijk. Precies zoals de reden waarom we geen twaalfjarigen laten autorijden. Die zijn niet alleen incompetent om auto te rijden, maar het is gevaarlijk als we en masse 12-jarigen achter het stuur zetten. Daarom is dat verboden.

peterdh | 09-11-15 | 09:18

@eerstneukendanpraten | 09-11-15 | 09:01

Ik hoop van ganser harte dat het niet zover komt. Maar als een aanslag nodig is om de ogen open te krijgen, dan zou ik het waarderen als er dan ook schuldige mensen de lasten dragen. En ja ik zie de EU commissie en de lands regeringen als schuldig aan deze ellende.

Nogmaals ik hoop dat het niet nodig is, maar om te voorkomen dat ze het afdoen als een incident zou het goed zijn als ze geraakt worden.

Geen oproep tot geweld, slechts een gedachten experiment.

MarcS | 09-11-15 | 09:18

@Geert Linkers | 09-11-15 | 09:10
Heeft u het artikel wel gelezen?
Dit is juist hét bewijs dat ze er wel degelijk tussen zitten.

Mastermattie | 09-11-15 | 09:17

-weggejorist-

DouweDabbert | 09-11-15 | 09:15

@eerstneukendanpraten | 09-11-15 | 09:08
Gelukkig kan ik met het tooltje bepaalde reaguurders 'uit' zetten.

necrosis | 09-11-15 | 09:15

Toch frappant dat dit soort gutmenschen zo royaal wordt beloond met gemeenschapsgeld van dezelfde gemeenschap die ze willens en wetens naar de gallemiezen helpen.

jemagookniksmeer | 09-11-15 | 09:14

@eerstneukendanpraten | 09-11-15 | 09:08
Één ding scheelt, als je hoort wie er allemaal zoal naar de hel gaan, moet het daar best wel een gezellig feestje zijn.

Mastermattie | 09-11-15 | 09:14

dom wicht ,
en stja
@judithineuropa zegt genoeg!
vast ook een account @judithinzandbakkië.
Wat is dat toch met dat linksche spul, wat zien ze slecht , horen ze slecht en wat denken ze toch vooral niet na .
Tenminste niet voor zichzelf maar voor de buhne, om zich nu gutmensch te noemen.
Met als resultaat dat ze later ooit kaal op den Dam staan,met ezelsoren op den kop!

voedselbankier | 09-11-15 | 09:14

@Zo is het maar net! | 09-11-15 | 08:58
Zou ze dat ook nog zijn als slavin van een IS strijder?

Tostiman | 09-11-15 | 09:13

Wanneer wordt het volkstribunaal eens opgetuigd?

Mastermattie | 09-11-15 | 09:13

-weggejorist-

Oeroeboer | 09-11-15 | 09:12

Wordt er eigenlijk überhaupt rekening gehouden met het feit dat er een kans bestaat dat het wél mogelijk is? Hoe naïef zijn we eigenlijk hier in dit softe land? Worden, bij een eventuele aanslag dan ook bovenstaande figuren zoals troela Sargentini verantwoordelijk gehouden? En zo nee, waarom niet?

Vragen, vragen, vragen.

F1802 | 09-11-15 | 09:11

Judith Sargentini is niet naïef. Zij weet heel goed dat er terroristen op die boten zitten. Daarvoor heb ik haar zelf al lang geleden bewijs toegestuurd in de vorm van MilitiaWatch. Judith Sargentini is gewoon een vieze smerige leugenaar en verraadster, met belangen die strijdig zijn aan die van de Europese bevolking. Te weten haar eigen positie. Het enige dat Judith doet is zeggen wat er door haar omgeving (Juncker, Schulz, Verhofstad, Tust etc.) van haar verwacht wordt.

Thunderbird | 09-11-15 | 09:11

1 bindend referendum is genoeg om de sociale zekerheid voor "vluchtelingen" te slopen.

En dan is de hele stroom binnen 1 dag opgedroogd. Dan gaan ze gewoon naar een veilig moslimsland. Waar ze thuishoren. En wel op eigen kracht een inkomen kunnen verwerven.

Vogelbeest | 09-11-15 | 09:10

Geen greintje bewijs dat het wel zo is en geen greintje bewijs dat het niet zo is. Die aanslag zal er vast wel komen, maar uiteindelijk was zelfs Al-Qaida het meest actief in de zandbak en niet hier.

Geert Linkers | 09-11-15 | 09:10

Mooi! Kan ik nu lekker weer naar bed.

McMarx | 09-11-15 | 09:10

Krijg steeds meer het idee dat er twee werelden bestaan. Een waar mensen hand in hand van alle rassen en overtuigingen hand in hand door de groene weide tussen de lammetjes dansen. En een echte wereld.
Probleem is dat het gros der politici met zijn hoofd in die eerste wereld leeft en de echte wereld glashard ontkent of denkt te om te kunnen vormen naar hun droomwereld met beleidsnotities.

Barani517 | 09-11-15 | 09:09

Zo is het maar net! | 09-11-15 | 08:58
In ieder geval wel als je er zo royaal voor betaald wordt.

jemagookniksmeer | 09-11-15 | 09:09

GL en D66 voelen zich moreel superieur, de rest heeft slechts last van de onderbuik. En worden ze geconfronteerd met hun ongelijk, dan blijven ze zwijgen als het graf. Want reken er maar niet dat Judith Sargentini op haar woorden terug komt. Kunnen ze ook prima ongehinderd doen, want de mainstream media zal ze niet aan eerdere uitspraken herinneren die hun ongelijk over bepaalde kwesties aantoont.

Angelica | 09-11-15 | 09:08


kicktherabbit | 09-11-15 | 09:06

Daar denkt medereaguurder Jezusismijnheer héél anders over, je komt volgens hem zelfs eeuwig in de hel als je het bestaan van een opperwezen ontkent.

eerstneukendanpraten | 09-11-15 | 09:08

nog even wachten en ze komen via Turkije vrolijk met vlag en al binnenlopen. Want dat mag, vrije meningsuiting etc etc. Nog even wachten en ze komen binnenlopen met vlag en al en met een reeds eerder opsporingsbericht worden ze opgepakt en weer losgelaten de maatschappij in,want uitzetten mag niet volgens bescherming vluchtasielmigrantjihadistmilitie status. Nog even wachten en er wordt weer een week geschokte gezichten, onderste steen boven beloftes enz enz dagelijks nieuws.. nog even wachten allemaal en dan gaan de verantwoordelijke politici met vliegtuig en Oranje familie richting verre oorden.. en krijgen asiel!

fikkieblijf! | 09-11-15 | 09:08

Dit soort politici moeten eigen worden berecht voor volksverraad. Natuurlijk komen er terroristen mee, dit heeft elke normale burger allang gezien. Zolang dit soort mongolen de dienst uitmaken en beslissingen maken voor ons burgers zijn we gedoemd.

swagmachine | 09-11-15 | 09:08

Er zijn ook geen bewijzen dat ze er NIET tussen zitten. Misschien is het verstandiger om daar vanuit te gaan.

GOEM | 09-11-15 | 09:08

Dus Geert had wederom gelijk.

de uitbater | 09-11-15 | 09:07

Weer zo'n wereldvreemde kudthippie. Ga toch koken mens.

OpperGek | 09-11-15 | 09:06

Peter den Oudsten (PvdA) mag zonder kritiek in het Dagblad van het Noorden oreren dat er geen aanwijzing zijn dat jihadisten naar Nederland komen.

roze_bril | 09-11-15 | 09:06

Cuyahoga | 09-11-15 | 08:59
Dat hoef je Groenlinkers echt niet uit te leggen, dat een opperwezen niet bestaat.

kicktherabbit | 09-11-15 | 09:06

Groter gevaar dan binnensluipende fundamentalisten lijkt me het zich hier ontwikkelende IS radicalisme.

Carmelita | 09-11-15 | 09:05

De simpelste manier om het risico te vermijden dat we IS-strijders in huis halen, gewoon ALLE bootvluchtelingen weer terugsturen.

necrosis | 09-11-15 | 09:04

Van deze moslimgek hadden we vingerafdrukken, daardoor werd hij ertussenuit gevist. Maar hebben we van iedere ISIS-strijder de vingerafdruk dan? En wordt van iedereen die de (nauwelijks bewaakte) EU-buitengrens overloopt de vingerafdruk genomen? Het wachten is op de eerste ellende. De politici die nu aan de macht zijn (zowel EU als nationaal) zijn dan direct schuldig en dienen berecht te worden. Zij hebben geweigerd, willens en wetens ondanks vele waarschuwingen, om hun bevolking te beschermen.

KlunsJohannus | 09-11-15 | 09:02

* vice versa
Lompie

Dr. Frambozenjam | 09-11-15 | 09:01

Zou het niet eens tijd worden voor een flinke aanslag door islamitische vluchtelingen in bijvoorbeeld het Europees Parlement, gewoon omdat het allemaal vredelievende mensen zijn?

eerstneukendanpraten | 09-11-15 | 09:01

Politici en Geloofwaardigheid, 2 zaken die niet bijelkaar horen.
Net zoals Politici en Visie.
KUT!

diddley2 | 09-11-15 | 09:00

Trouwens, nu we het toch over "Groen" en "Bootjes" hebben: India heeft de licentie van GreenPeace ingetrokken en opgelegd dat ze binnen 30 dagen hun activiteiten beëindigen: www.reuters.com/article/2015/11/06/ind... .

Mastermattie | 09-11-15 | 09:00

Beste Groenlinks muts:
Er is wél iets in deze wereld waar geen greintje bewijs voor is.
Nog niet eens iets wat ook maar in de verste verte lijkt op een greintje bewijs.
En dat is het bestaan van een opperwezen.
U weet wel, zo'n opperwezen zoals Allah, zo'n niet bestaand middeleeuws hersenspinsel waardoor dit land in recordtempo 500 jaar opgebouwde beschaving aan het verliezen is.
Vooral door figuren zoals jij, die de middeleeuwse waanzin bagatelliseren en stimuleren.
En daar zijn heel veel greintjes bewijs van, achterlijke wegkijkmuts.

Cuyahoga | 09-11-15 | 08:59

Haha.. Vandaar dat jihadisten naar het IS kalifaat afreizen vanuit ook de EU. Het is een vrij verkeer van IS-jihadisten mevrouwtje, visa versa..

Dr. Frambozenjam | 09-11-15 | 08:59

Zou Judith schrikken als ik vertel dat het merendeel van de 'vluchtelingen' helemaal niet uit Syrie komt?

necrosis | 09-11-15 | 08:58

Zoals net ook ook al bij Powned gepost:

Mooi stukje propaganda om aan te tonen dat "de vingerafdrukmethode werkt". Totale bullshit want van al die idioten in Raqqa en omgeving hebben ze echt geen vingerafdrukken. Deze jongens ( twitter.com/EU_MilitiaWatch ) zijn beter in het opsporen van haatbaarden dan de EU knuppels van FRONTEX.

Mastermattie | 09-11-15 | 08:58

Wat een heerlijk gevoel moet het zijn om door de lieve, naieve oogjes van deze GroenLinks-juffrouw naar de wereld te kijken.

Zo is het maar net! | 09-11-15 | 08:58

De hysterie breekt nu inderdaad echt wel los.

Petrus de Rewa | 09-11-15 | 08:57

Dat bewijs komt er... helaas.
Muts!

wakkere_nederlander | 09-11-15 | 08:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken