Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Michiel Smit is in den Here!

Hurra ich bin wieder daMichiel Smit is in den Here! Meneer heeft in Mein Kampf den Bijbel inspiratie gevonden om zijn politieke tegenstanders mee om de oren te slaan. Wat wil het geval? Het Ridderkerske GristenUnie-raadslid Leo Plaisier vond het nodig Nieuw Rechts-ers engerds te noemen. De zondaar! En dus wijst onze gay nazi Plaisier nog maar eens fijntjes op Matteüs 7 waarin zoiets staat als oordeel niet, opdat er niet over jullie wordt geoordeeld. Hadden ze daar bij die Gristenunie toch moeten weten. Graties tegenadvies voor Plaisier. Wijs die Smit eens op Leviticus hoofdstuk 20, vers 13: Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijke geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen.

Reaguursels

Inloggen

"Dat zong Bob Marley ook in de jaren '70 "Judge not for someone else's judging you'"

Ja hoor, de bijbel heeft 't van Bob Marley gejat. ;-)

Neauneauneauneau | 20-02-07 | 10:17

Wat leuk, hij heeft een huisje gevonden:
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1103921.ece

Patrick Bateman | 20-02-07 | 09:18

als 110% hetero zou die gast de 1ste zijn die ik wel in zn bek wil schijten.

steenpuist | 20-02-07 | 08:53

@Mekker 19-02-07 @ 17:37
Ga gerust je gang hoor :)

Traag | 20-02-07 | 08:26

smits politiek ideeen en sympathieen zijn verwerpelijk, zij sexuele geaardheid is prive

islamietje | 20-02-07 | 08:13

de CU is voorwaar een huichelachtigie laffe kliek. Doe mij de rechtdoorzeecalvinisten van de SGP maar!

Sendis | 19-02-07 | 22:54

Laat maar, doettie nu wel!
Dank voor de snelle actie ;-)

isniegoe | 19-02-07 | 22:17

@redactie, doet eens wat aanpassen op de site s.v.p.:<br>
men kan wel zulke tekens plaatsen: &#1575;&#1604;&#1603;&#1608;&#1606;&#1594;&#1585;&#1587; &#1575;&#1604;&#1587;&#1575;&#1593;&#1575;&#1578; &#1575;&#1604;&#1605;&#1575;&#1574;&#1577; &#1575;&#1604;&#1571;&#1608;&#1604;&#1609; &#1605;&#1606; &#1593;&#1605;&#1585; &#1575;&#1604;&#1603;&#1608;&#1606;&#1594;&#1585;&#1587; &#1575;&#1604;&#1583;&#1610;&#1605;&#1602;&#1585;&#1575;&#1591;&#1610; &#1578;&#1581;&#1583;&#1610;&#1575;&#1578;&#1610;,
Maar een simpel euroteken doettie ff niet: €

isniegoe | 19-02-07 | 22:16

Tjee Mosselman, was dat niet de Koran waaruit je citeert? Zo niet dan kan die bijbel dus ook de fik in.

En Michiel ; krijg eens ongezien de tiefus...

Tzakje | 19-02-07 | 21:55

Het is overigens Lvet, met een kleine letter l. Waarom doet iedereen dat toch fout.

lvet | 19-02-07 | 21:18

Fred V 19-02-07 @ 21:04
Gelijk heb je wel, eigenlijk mag je niks in de wetenschap aannemen of verwerpen zonder bewijs. Maar in mijn eigen wetenschap, zoals ik de dingen ervaar en zie, lijkt mij het bestaan van een God ongeloofwaardig, maar ik sluit niets uit. Maar ik leef voor nu, en nu ben ik ongelovig. We zullen zien wat de toekomst brengt.
En nee, ik ben dan geen moslim, okee. Maar heb wel zwart haar, en ik word dus wel voor moslim aangezien. We leven in een wereld van religie, dus ben ik niet ontkennend, ik weet ook wel redelijk veel over godsdiensten, denk er over na, misschien wel meer dan de gemiddelde Turk die zich moslim noemt. Op deze manier houd ik me er toch mee bezig, zoals nu, maar uiteindelijk ben ik ongelovig.

lvet | 19-02-07 | 21:16

Natuurlijk, Ivet en Turrukje, geloof ik heus wel dat er mensen zijn met een moslim-achtergrond die nu niet (meer) geloven. Dus zie ik jullie niet als moslims. Voor mij zijn ook niet alle gedoopte mensen Christenen. Christenen en moslims zijn voor mij mensen die hun geloof belijden.

Overigens, Ivet, sluit de wetenschap het bestaan van God niet uit. De wetenschap kan Zijn bestaan noch bewijzen, noch weerleggen. Mijn geloof komt voort uit een aantal dingen die in mijn leven gebeurd zijn, waar ik de hand van de Heer in zie. Ik heb een vrij atheistische opvoeding gehad en ben op latere leeftijd Christen geworden. Toen ik 17 was, was ik ook atheist.

Fred V | 19-02-07 | 21:04

Okay, ergenekon. Dank voor de post.

Fred V | 19-02-07 | 20:58

Waarom denk je dat miljoenen moslims namen hebben als:

Abraham-Ibrahim
Jozef- Yusuf
Mozes- Musa
Jezus(christus) - Isa
Maria-Meryem
Adam- Adem
Eva- Hava( Haffa)

En nog veeeel meer

Ergenekon | 19-02-07 | 20:39

@Fred V
Ja de Koran gebruikt een andere definitie over het moslim zijn, indien we over de profeten en niet over de navolgelingen praten.

Ergenekon | 19-02-07 | 20:34

Turrukje, ik ben ook van Turkse afkomst en jij bent de eerste Turk die ik tegenkom, die net als mij ongelovig is (of dit in ieder geval openbaar durft aan te geven). Je denkwijze, zoals ik die opmaak uit je bovenstaande reacties, heeft veel gemeen met die van mij.
Hoewel ik ongelovig ben, vind ik het niet leuk als moslims steeds weer gebasht worden, want dit is ook mijn achtergrond. Geen van de moslims die ik ken zijn er op uit de Jihad uit te voeren of iets dergelijks, jammer dat veel mensen zo xenofobisch zijn en dit denken.
Wat ik ook jammer vind, zijn de reacties hierboven op jou, dat men niet gelooft dat je ongelovig bent. Ze denken dat je moslim bent wanneer dat jou uitkomt. Ik weet wel dat dat niet zo is, omdat dergelijke moslims nooit durven te zeggen dat ze ongelovig zijn.
Hierbij voeg ik ook toe dat dit ook een groot probleem is. Mijns inziens geloven veel islamitische jongeren die ik ken allang niet meer met heel hun hart, zij doen slechts alsof, omdat ze gehersenspoeld zijn (door de ouders, vrienden) en bang zijn voor kritiek. Ik word ook wel eens uit gemaakt voor 'gavur' of 'kaaskop', als ik openlijk praat over mijn atheïsme.
Een mooi voorbeeld zijn al die Turkse jongeren die erop los vrijen en alcohol drinken, maar nog nooit varkensvlees hebben gegeten. Hoe hypocriet is dat?
Verder is wetenschap overtuigender voor mij dan religie, waarin allerlei onmogelijke dingen gebeuren en alles in strijd is met elkaar (kijk maar eens hoe vaak de Koran of Bijbel zichzelf tegenspreken).
Al deze factoren hebben ertoe geleid dat ik sinds een paar jaar openlijk zeg dat ik ongelovig ben. Ik ben nu 17, daarvoor was ook ik gehersenspoeld.
Overigens ben ik wel voor vrijheid, dus ook voor vrijheid van geloofsovertuiging. Ik heb alle respect voor mensen, ze mogen geloven wat ze willen, als ze anderen maar in hun waarde laten. Zij moeten homo's of ongelovigen niet meteen als slechte mensen zien. Immers, als je het vanuit een religieuze optiek bekijkt, zijn zij ook schepsels Gods.

lvet | 19-02-07 | 20:34

Even weer on-topic, ik denk dat dhr Smit wel een goed punt heeft. Het is jammer dat Plaisir het over engerts heeft en niet over enge daden.

Fred V | 19-02-07 | 20:32

Overigens ben ik niet rooms-katholiek, spruitjesvreter.

Fred V | 19-02-07 | 20:28

Jezus is en was geen moslim en geen Christen maar een Jood. Christenen zijn volgelingen van Jezus en dat is Hij dus niet. Verder zijn moslims volgelingen van de 'profeet' Mohammed die na Jezus kwam. Of gebruikt de koran een andere definitie van moslims en heb ik dus iets gemist?

Fred V | 19-02-07 | 20:26

Spruitjesvreter, als u mijn text goed leest, dan schrijf ik over daden die tegen de wet van God ingaan. Mijn text gaat echter niet over mensen die deze zonden begaan. Ik heb een aantal zonden opgenoemd en geen oordeel geveld over de zondaren die dit soort dingen doen. Ik zal nooit oordelen over anderen omdat ik zelf ook niet vrijgepleit kan worden. Jezus haat de zonde maar heeft de zondaar lief.

Fred V | 19-02-07 | 20:23

Ook Jezus en anderen die voor en na hem volgde(n) worden in de Koran beschreven als Moslims

Ergenekon | 19-02-07 | 20:22

Geeft nix hoor Michiel zoek maar bevrediging in het kruis.
Lekker pijp mondje heb je trouwens kerel.

befke | 19-02-07 | 20:05

@Intosi 19-02-07 @ 19:46
Michiel Smit heeft volgens Wikipedia zelfs op de Erasmusuniversiteit gezeten en daar rechten gestudeerd (afgestudeerd dat betwijfel ik ten zeerste, de stadsdichter van Groningen, Dhr. Jan Bruggen heeft ook zoveel gestudeerd)

Skeflau d'Bouterique | 19-02-07 | 20:04

Verbaast me dan weer helemaal niet: Michieltje heeft op het Eindhovens Protestants Lyceum gezeten...

Intosi | 19-02-07 | 19:46

Laten we nu eindelijk eens afspreken dat we sprookjesboeken buiten de politiek houden.
Wat een gelul om niets.
Die Michiel Smit is overgens ook niets.

Brederodekater | 19-02-07 | 19:28

Volgens mij moet je die 'beruchte' teksten uit de bijbel ook in het tijdsbeeld zien. Men deed niet zo moeilijk over een mensenleven meer of minder. Trouwens: laten we nou is aannemen dat de God uit de bijbel echt bestaat, en dat alles wat in de bijbel staat ook waar is. Dan heeft die God toch alle recht om (bijvoorbeeld) te doden degenen die het niet met hem eens zijn? Hij stelt de regels op, en hij waarschuwt anderen (door profeten als de hier verfoeide Jeremia) voor de dingen die ze niet goed doen. Als je er van een afstandje naar kijkt lijkt het misschien cru en onrechtvaardig, maar dat is het juist niet. God doodde ook mensen die wél in hem geloofden, maar als ze iets onrechtvaardigs deden. Dat is in mijn ogen het grote verschil met de Islam, volgens mij ben je volgens de Koran als moslim altijd goed bezig (je mag zelfs liegen tegen niet-moslims, als dat goed uitkomt). Volgens de bijbel zijn christenen helemaal niet altijd goed bezig. Iedereen moet zich aan dezelfde regels houden.

Davido | 19-02-07 | 18:59

Zogeylias 12-18: "De zaligheid begint bij het kruis."

ich bin unschuldig | 19-02-07 | 18:23

Kudt had ik dit vers maar eerder gehoord. Zal je altijd zien. Heb gisteren als man gemeenschap gehad zoals een man die gemeenschap heeft gehad met een andere man die dat soort gemeenschap wel lekker vindt alleen was dit gemeenschap met een vrouw die gemeenschap in het algemeen wel ziet zitten. Hoewel het voor in ieder geval geen gruwel was, begon zij spontaan te bloeden.

ojédiaré | 19-02-07 | 18:18

Volgens mij heeft onze landelijke nazi gay clown weer teveel 6-packs Hollandia SS-soldaat gemaakt. Als hij zijn partizanen tegengas probeert te geven met behulp van de Bijbel. Daarin staan zo'n 28000 redenen waarom hij naar de hel zal gaan, dus beter zou hij er verstandig aan doen zijn Hollandia te laten staan.

reaguurdert | 19-02-07 | 18:11

Fred V, lekkere gristen ben jij. Homo's gelijk stellen aan moordenaars en dieven.
Volgens mij voel jij de heere in je achterste en niet in je hart of je hersens. Trouwens: geloof maar wat de pastoor jou verteld en denk maar niet meer voor jezelf, achterlijke naprater!!!!.

spruitjesvreter | 19-02-07 | 18:01

@Traag

Men mag mij minder serieus nemen, heb ik geen moeite mee! Ik mag net als u staan waarvoor ik sta,toch?

@Turrukje 16.55:

Is inderdaad grappig. GS moet ook af en toe minder serieus genomen worden, dit maakt het ook wat minder zwaar!

@Fred V:

Ik kan achter u staan, u komt me rechtvaardig over. T is inderdaad niet makkelijk zo goed mogelijk te leven, tja we blijven mensen he..! Mijn motto: maak ik geen fouten, dan maak ik meestal niets.

Mekker | 19-02-07 | 17:37

Turrukje 19-02-07 @ 16:46
Hallo vriend, ik ben ook voor vrijheid van geloof, zolang men het maar niet als een macht gebruikt om andersdenkeden te onderdrukken. Iedereen doet maar zo gek als ie kan, maar verwacht niet dat ik met ze mee doe!

Zo jammer! | 19-02-07 | 17:23

Voor Christenen heeft de Heer Jezus de wet uit het oude testament vervuld. Wij geloven dat we gered zijn door het geloof in de Heer Jezus. We weten dat wij geen betere mensen zijn dan niet-Christenen maar uiteindelijk gered worden uit genade omdat we het offer aanvaarden van Zijn Zoon Jezus. Als iedereen zich zou houden aan God's wetten dan zouden we elkaar liefhebben en dan zouden we geen sloten op onze deuren nodig hebben. Er zou geen zinloos geweld zijn. In het oude testament wordt aangegeven dat dit soort praktijken uit den boze zijn en dat we dit soort praktijken uit de maatschappij moeten bannen.

Helaas is de mens slecht van zich zelf uit (ik ook trouwens) en is er hierdoor een kloof ontstaan tussen God en mens. Zo is de mens vervallen aan moord, diefstal, homofilie enz enz. Maar wij mensen mogen uitkijken naar de terugkomst van de Heer Jezus en dan zullen rechtvaardigen Hem zien, treurenden zullen getroost worden, zieken zullen beter zijn: Zijn koninkrijk zal komen. Hier kijken we naar uit.

Wel moeten we ons best om zo goed mogelijk te leven. Niet oordelen en anderen, met name de zwakkeren (lees verslaafden, zieken, eenzamen, ouderen) helpen en zo rechtvaardig mogelijk leven. Dat gaat me allemaal niet makkelijk af.

Prachtig dat er op Geen Stijl regelmatig Christenen inloggen! Ik moet nu even weg, misschien ben ik vanavond terug om even mee verder te discussieren.

Fred V | 19-02-07 | 17:17

Turrukje 19-02-07 @ 16:46
Neen, zuurstof. Te druk hier.

Zo jammer! | 19-02-07 | 17:11

Het zijn ook af en toe net moslims, die christenen...

sjonnie | 19-02-07 | 17:05

Mijn god wat een porem heeft die kerel...

Hölzenbein | 19-02-07 | 17:01

@Mekker 16:50
Ik vond het al een beetje vreemd.
Maar ja, misschien heb je gelijk. Meestal ben ik het oneens met 80% van het GS-volk.

Turrukje | 19-02-07 | 16:54

@Mekker
Ik zou het een beetje stilhouden als ik jou was. Mensen nemen je minder serieus als je bekend maakt dat je in een hoax-spook geloofd.

Traag | 19-02-07 | 16:54

@ Turrukje:

Soory eerste zin moet zijn: Mij hoort u niet zeggen dat u liegt!

Mekker | 19-02-07 | 16:50

@Turrukje

Mij hoort u niet zeggen dat ik lieg! Misschien liggen onze mening en overtuiging dichter bij elkaar dan u denkt!
:-)!

Mekker | 19-02-07 | 16:49

Leviticus 20 vers 15:

Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden.

Halal zeker.

jazzcat | 19-02-07 | 16:46

Waarom zou ik daarover liegen. Ik geloof niet echt in God/Allah en als ik er wel in geloofde zou ik me er niet voor schamen. Als je mijn berichten vaker leest zie je dat ik inderdaad opkom voor mensen die hier gebasht worden. En vaak zijn dat moslims. Misschien heeft dat ook met mijn afkomst te maken. Zelf geloof ik dus niet meer in God, Dat heeft onder andere te maken met de passages over homoseksualiteit in de Koran, en sommige andere dingen waardoor ik ging twijfelen en uiteindelijk steeds verder weg ben komen te staan van de Islam.
Maar in tegenstelling tot een paar gestoorde lui, ben ik voor vrijheid van godsdienst, en hoeft men de Koran of de Bijbel niet te verscheuren van mij. Ze mogen hun godsdiensten beofenen, tot het in de strijd is met de wet, dan wordt men gestraft.
@Zo jammer!
Spoed cursus Nederlands nodig?

Turrukje | 19-02-07 | 16:46

@M299

T blijft ook erg moelijk voor mij om zo goed mogelijk te leven,ik probeer mijn best te doen. Het paradijs zal ooit terugkomen, hierin geloof ik vast en zeker en ik hoop dit te mogen meemaken.
je opm poten voor God etc, begrijp ik niet. Of Adam een navel had? Ik denk het wel, wij allemaal toch?

Mekker | 19-02-07 | 16:23

Very scherp Mosselman.
@likmegaties 19-02-07 @ 16:18
Hij is inhoudsloos en pure humor, maar teert op jou centen (hij was namelijk gemeenteraadslid).

Ridge Forrester | 19-02-07 | 16:21

wat hebben jullie toch tegen deze gast .

likmegaties | 19-02-07 | 16:18

Wat een fantastisch boek hè die bijbel. Alles wat je weten wilt staat er in, en als je als soort van moderne gristen je normen en waarden wat hebt aangepast negeer je gewoon een aantal hoofdstukken of je schrijft er hier en daar wat bij. Nieuw geloofje gemaakt en klaar voor de wereld.

Trouwens appart dat het paradijs niet is terug gekomen toen jezus de zonden op zich nam...

(had de slag btw poten voor god zei dat hij in het stof moest kruipen? En had Adam een navel?. Vroeg het me gewoon ff af...)

M299 | 19-02-07 | 16:14

@hoogbefaagd:

U mag altijd een discussie met mij aangaan. Ik voel me echter niet verwant met geloofsfanaten, sorry dan zal u toch echt met anderen moeten discussieren. Sterkte hiermee!

Mekker | 19-02-07 | 16:13

@ Mekker

ik wilde bijna een discussie met je aangaan over jezus.

Gelukkig niet gedaan, want het einde is al snel zoek met geloofsfanaten.....

hoogbefaagd | 19-02-07 | 16:04

Turrukje 19-02-07 @ 15:54
Ja en nee, pas als er moslimmeerderheid is in 0031 dan ja, denk ik. Hoeveel paspoorten jij hebben?
Gaat niet goed in met Islam in 0031 jij altijd achterdeur hebben?

Zo jammer! | 19-02-07 | 16:03

-=PyP=-

Thanxx:-)

Mekker | 19-02-07 | 16:01

amen!

-=PyP=- | 19-02-07 | 15:59

@Turrukje

Waarom gelooft u er niet meer in dan? U moet het me vergeven, maar u geeft me het idee dat u wel in de koran gelooft gezien uw uitspraken.
Wb uw citaat over genoemd bijbeltekst. Het klopt de God deze uitspraken heeft gedaan, maar Hij gaf ook aan waarom.
Verder blijft voor mij persoonlijk het mooiste dat Jezus is gekomen om het oude testament te vervullen en onze zonden te willen dragen,wie we ook zijn,wat we ook doen,mits we berouw tonen als we Hem tekort doen.

Mekker | 19-02-07 | 15:58

@Mekker
Ja en Nee.
Ben wel islamitisch opgevoed, (heb veel waarden en normen meegekregen), maar erin geloven doe ik al een tijdje niet meer.

Turrukje | 19-02-07 | 15:54

@Turrukje

Mag ik u iets vragen: Bent u moslim?

Mekker | 19-02-07 | 15:51

En nog iets, Ik heb niet tegen Christenen en ik weet dat deze citaten allang niet meer nageleefd worden, maar ik wil er even op wijzen dat de Koran niet het enige boek is waar hier een daar "dubieuze" zinnen in staan.

Turrukje | 19-02-07 | 15:47

@Mekker
www.statenvertaling.net/bijbel/deutero...
Kijk daar maar, het hele deuteronomium is een leuke grap.
Er staat bijvoorbeeld in wanneer je je kinderen zou moeten steningen en dat soort dingen.
Mijn specifieke quote komt hij hoofdstuk 13 trouwens.
Zo zult gij de inwoners derzelver stad ganselijk slaan met de scherpte des zwaards, verbannende haar, en alles, wat daarin is, ook haar beesten, met de scherpte des zwaards.
www.thebricktestament.com/the_law/

Turrukje | 19-02-07 | 15:45

@Turrukje:

Misschien iets handiger als u het gewoon even in het nederlands zet, wilt u mij dan ook gelijk vertellen waar dit staat,tekst ed?

Mekker | 19-02-07 | 15:40

Wilders, doe eens scheuren!

lvet | 19-02-07 | 15:40

en dan niet met dat eeuwnoude cliche aankomen , verzin s iets nieuws, iets dat op feiten gebaseerd is, zoals een stel ouwe mannetjes die de macht wilden behouden zodat ze voor een paar eeuwen het voor het zeggen zouden krijgen. erg slim hoor voor die tijd van het bestaan.
wij zaten toen hier nog met z'n alle achter elkaar vrouw aan.

The Birdman flies | 19-02-07 | 15:38

De Bijbel is ook heel lief tegen ongelovigen:
'If you hear that in one of the towns, there are men who are telling people to go and worship other gods, it is your duty to look into the matter and examine it.'
'If it is proved and confirmed, you must put the inhabitants of that town to the SWORD.' 'You must lay the town under the curse of DESTRUCTION, the town and everything in it.' 'You must pile up all its loot in the public square and burn the town and all its loot.' 'That town is to be a ruin for all time, and never rebuilt.'

Turrukje | 19-02-07 | 15:36

"Gij nadert met wellust mannen, in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat." Het antwoord van zijn volk was slechts: "Verdrijft hen uit uw stad, want zij zijn mannen die zich rein willen houden."
Dat is dus de Koran.
nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homosek...

Turrukje | 19-02-07 | 15:34

Hahahaha, die gelooft in een god! Mist ergens de realiteit in het zien van de zin van zijn leven. Da's best triest , maar ook gevaarlijk. Laat ie maar eerst eens geloven in zichzelf.

Zo jammer! | 19-02-07 | 15:34

en wie is dan de maker van de bijbel?

The Birdman flies | 19-02-07 | 15:32

Nope, ik ken gewoon mijn bijbelcitaten. En natuurlijk, mijn bijbellocaties. www.biblegateway.com - perfect voor die bijbelse steekwoorden. Wat dacht je bijvoorbeeld van "Everyone who has sexual relations with an animal must be put to death." Staat er letterlijk in. Veel leesplezier!

ShinDeluxe | 19-02-07 | 15:29

@ shin deluxe

jij citeert dus......
hield jou voor de x-pert

hoogbefaagd | 19-02-07 | 15:25

@hoogbefaagd:
Vraag het aan de maker van de bijbel zou ik zeggen.

ShinDeluxe | 19-02-07 | 15:20

Ik wist niet dat de redactie van GS zo bijbelvast was, ik bedoel ze geven toch de indruk dat ze alles al gedaan hebben wat god verboden heeft.

Karel Kruizenruiker | 19-02-07 | 15:18

@ shinDeluxe

even voor de verduideliking....
Is vrije sex dan niet hetzelfde als overspel of homosexuele uitingen.
Of bedoel je daarmee gewoon lekker veel lol en pret in bed, zo ja.....
dan heb je vast een saai sexleven

hoogbefaagd | 19-02-07 | 15:17

Korintiers 6:9-10:

Weet u niet dat onrechtvaardige mensen geen deel zullen hebben aan het Koninkrijk van God?
Verlaat Gods weg niet! Mensen die vrije sex voorstaan, afgoden dienen, overspel plegen of zich met homoseksuele praktijken inlaten, blijven buiten het Koninkrijk van God. Dat geldt ook voor dieven, gierigaards, dronkaards, roddelaars en oplichters.

Doe es laatste regeltje lezen, Michiel!

ShinDeluxe | 19-02-07 | 15:14

Dat geouwehoer over de koran, waarom wordt alles hier naar moslims toegeleid, stelletje Mozart stemmers!!

Maar lees dat stukje bijbel nou eens goed. Daar staat in feiten dat anale sex met een vrouw is toegestaan door de Bijbel, immers is dat de enige manier waarop een man op dezelfde manier gemeenschap kan hebben met een man alsmede met een vrouw.

Ik weet weer genoeg :D

hoogbefaagd | 19-02-07 | 15:13

Nou ja, die Michiel, heeft wel een beetje gelijk: laat die Plaisier eerst maar es die Balk uit zijn oog verwijderen, misschien dat hij dan de splinter ziet in het oog van NieuwRechts. En dan praten we verder...

rosalie | 19-02-07 | 15:11

Die Smit is de grootste koekwaus die hier rondloopt, maar t is m tog gelukt om hier de hele boel te laten mekkeren over het nieuwe rechts(nieuw??) daar neem ik dan tog wel weer mn petje voor af, niet voor zijn ideen, ouwe slappe zooi! die nix zal veranderen, alleen maar ouwe haat oproepen, maar goed dat ie homo is, want dat is in mijn ogen nog niet eerder gebeurd bij de neo nazi's (of heb ik het verkeerd en zijn ze allemaal homo?) en dan zit ie hier(lansingerland) in de raad, er wonen hier 300 buitenlanders! wat denkt ie dan te kunnen bereiken?? dat het er 100 worden? allemaal boykotten die gast, of allemaal stemmen op die gast(over 4 jaar) en m minister pres laten worden, da lijkt me ook wel lachen, een homo nazi als pres of the united land of the dutchies

The Birdman flies | 19-02-07 | 15:10

@Bubka: Ik heb ook niet overal een verklaring voor en sommige zaken vind ik moeilijk te begrijpen.
@ Breinstein: Ook een goede leefregel,helemaal mee eens! Ik geloof echter in God, geen zelfverzonnen oppergod. Maar dat van naastenliefde kunt u achter staan?

Mekker | 19-02-07 | 15:06

widtvoet 19-02-07 @ 14:56
Geen idee, maar je lijkt wel gelijk te krijgen

LibertasSimplex | 19-02-07 | 15:06

2 Nephi 5;

19 And behold, the words of the Lord had been fulfilled unto my brethren, which he spake concerning them, that I should be their aruler and their teacher. Wherefore, I had been their ruler and their bteacher, according to the commandments of the Lord, until the time they sought to take away my life.
20 Wherefore, the word of the Lord was fulfilled which he spake unto me, saying that: Inasmuch as they will anot hearken unto thy words they shall be bcut off from the presence of the Lord. And behold, they were ccut off from his presence.
21 And he had caused the acursing to come upon them, yea, even a sore cursing, because of their iniquity. For behold, they had hardened their hearts against him, that they had become like unto a flint; wherefore, as they were white, and exceedingly fair and bdelightsome, that they might not be centicing unto my people the Lord God did cause a dskin of eblackness to come upon them.
22 And thus saith the Lord God: I will cause that they shall be aloathsome unto thy people, save they shall repent of their iniquities.
23 And cursed shall be the seed of him that amixeth with their seed; for they shall be cursed even with the same cursing. And the Lord spake it, and it was done.
24 And because of their acursing which was upon them they did become an bidle people, full of mischief and subtlety, and did seek in the wilderness for beasts of prey.
25 And the Lord God said unto me: They shall be a scourge unto thy seed, to astir them up in remembrance of me; and inasmuch as they will not remember me, and hearken unto my words, they shall scourge them even unto destruction.

KaiserSoza | 19-02-07 | 15:05

@Mekker: ik leef bij de regel: wat Gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet. Jouw 10 geboden in 1 zin samengevat. Daar heb ik geen zelfverzonnen oppergod bij nodig.

Breinstein | 19-02-07 | 14:59

@Mekker> Er staat niet letterlijk dat de aarde plat is, okee, maar wel dat de zon om de aarde draait, Jozua laat namelijk de zon stilstaan als een veldslag niet gewonnen dreigt te worden door invallende duisternis..... Merkwaardig verhaal, niet?

bubka | 19-02-07 | 14:58

@LibertasSimplex 14:35

Meester Bram zal dalijk toch niets gaan verklaren van "ik had wel gewild maar ik kan niet meer"?

-"Het is mij onmogelijk gemaakt..."
-"Nu enige publieke opinie zich momenteel, mede nav. zeer oneigenlijk optreden van media en justitie in deze, tegen míj lijkt te keren is het als advokaat zaak je ervan te vergewissen in hoeverre daarmee de belangen van klient geschaad worden..."

widtvoet | 19-02-07 | 14:56

@jeremia> Ik had toch maar een nick genomen uit het nieuwe testament, dat staat niet zo vol met moordpartijen uit naam van de heere en straalt, okee, dat is waar, ook nog een beetje verdraagzaamheid uit....

bubka | 19-02-07 | 14:56

@T2000

In den beginne was de aarde woest en ledig en de Geest Gods zweefde over de wateren.
Kun je mij zeggen in welk vers van genesis dit staat,dat de aarde plat zou zijn?

Mekker | 19-02-07 | 14:56

Off topic
Mr. Jan Hein Kuijpers wordt het nieuwe maffiamaatje van Holleeder. (Bron: de Telegraaf)

tegengas | 19-02-07 | 14:55

Nerveuse Tienus 19-02-07 @ 14:52
Heel fijn. Peace man!

Jeremia | 19-02-07 | 14:54

@Jeremia 19-02-07 @ 14:48
Ook al gedraag je je als een bronzen muur, ik hou ook van jou.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:52

@Nerveuse Tienus

Dit is naastenliefde,thanx:-)
Jij weet wat ermee bedoeld wordt!

Mekker | 19-02-07 | 14:51

In Genesis en Jesaja staat dat de aarde plat is. Dus waarom het ene wel letterlijk nemen en het andere niet?!

T2000 | 19-02-07 | 14:50

Mekker 19-02-07 @ 14:46
Jij hebt gelijk. Maar velen zullen er geen boodschap aan hebben. Reaguur echter wel gewoon door. Er zijn altijd mensen die er wel iets aan hebben!

Jeremia | 19-02-07 | 14:48

@Mekker 19-02-07 @ 14:46
Ik hou van je.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:47

@Rai

Nee de Bijbel en de koran lijken niet op elkaar. Jezus is gekomen om het oude testament te vervullen,dit is gelukkig gebeurd!
De boodschap van de Bijbel: Gos liefhebben boven alles en je naaste als jezelf! Kijk als we dit nu eens met z'n allen gingen doen, zag de wereld er inderdaad een stuk beter uit!

Mekker | 19-02-07 | 14:46

@RAI` 19-02-07 @ 14:41
Gewoon allebei afschaffen dus.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:43

sjaakdeslinksesul 19-02-07 @ 14:26
Beweren dat ik uit eigen werk zou voorlezen zou aanmatigend zijn. Maar hier een stukje uit het boek van de profeet waar ik mijn nick aan ontleen.
.
Ik zal het volk vonnissen voor al het kwaad dat het heeft gedaan. Ze hebben mij verlaten, wierook gebrand voor andere goden en geknield voor wat ze zelf gemaakt hebben. Jij, Jeremia, maak je gereed en zeg hun alles wat ik je opdraag. Laat je door hen geen angst aanjagen in hun bijzijn. Ik maak je nu tot een vestingstad en een ijzeren zuil, tot een bronzen muur om stand te houden tegen het hele land: de koningen en leiders van Juda, de priesters en het volk. Ze zullen je bestrijden, maar niet verslaan, want ik zal je terzijde staan en je redden - spreekt de HEER'.
(Jeremia 1: 16-19 Nieuwe Bijbel Vertaling)

Jeremia | 19-02-07 | 14:43

eigenlijk lijken de Bijbel en de Koran toch wel goed op elkaar ..?

RAI` | 19-02-07 | 14:41

@ me,myself and IK 19-02-07 @ 14:38
scherp ;)

hoerrrr | 19-02-07 | 14:39

Bijbel moet je ook gewoon voor de helft wegscheuren en bij 't oud papier doen, net als de Koran. En dan lekker iedereen in z'n waarde laten zonder religieuze oordelen, een beetje verdraagzamer zijn voor elkaar en deze wereld gewoon een beetje beter maken.

knurfie | 19-02-07 | 14:39

@ hoerrrr 19-02-07 @ 14:35
&#1571;&#1606;&#1578; &#1594;&#1576;&#1610;!!

me,myself and IK | 19-02-07 | 14:38

Off Topicness excuses: Zoiets raars, in google nieuws komt tussen de koppen over die Moszkowicz de kop "Moszkowicz had aan moeten blijven als advocaat van Willem..." van RTL nieuws. Opmerkelijk, dus klik de link, andere kop, en nergens deze opvatting, kop of dit als citaat terug te vinden. Dat is raar.

LibertasSimplex | 19-02-07 | 14:35

&#1575;&#1604;&#1603;&#1608;&#1606;&#1594;&#1585;&#1587; &#1575;&#1604;&#1587;&#1575;&#1593;&#1575;&#1578; &#1575;&#1604;&#1605;&#1575;&#1574;&#1577; &#1575;&#1604;&#1571;&#1608;&#1604;&#1609; &#1605;&#1606; &#1593;&#1605;&#1585; &#1575;&#1604;&#1603;&#1608;&#1606;&#1594;&#1585;&#1587; &#1575;&#1604;&#1583;&#1610;&#1605;&#1602;&#1585;&#1575;&#1591;&#1610; &#1578;&#1581;&#1583;&#1610;&#1575;&#1578; &#1575;&#1604;&#1603;&#1608;&#1606;&#1594;&#1585;&#1587;(&#1575;&#1604;&#1583;&#1610;&#1605;&#1602;&#1585;&#1575;&#1591;&#1610;) &#1575;&#1604;&#1580;&#1583;&#1610;&#1583; met je (&#1575;&#1604;&#1583;&#1610;&#1605;&#1602;&#1585;&#1575;&#1591;&#1610;) bijbel &#1571;&#1580;&#1606;&#1583;&#1577;

hoerrrr | 19-02-07 | 14:35

Lol @ tegengas 19-02-07 @ 14:11

Music with Rocks in... :D

DanMaar'NLinkseLul | 19-02-07 | 14:30

@-Sores- 19-02-07 @ 14:00
Now I'm thinking: it could mean you're the evil man. And I'm the righteous man. And Mr. 9mm here, he's the shepherd protecting my righteous ass in the valley of darkness.

Il brutto | 19-02-07 | 14:27

@Jeremia 19-02-07 @ 14:01
He, lees jij eens voor uit eigen werk!

sjaakdeslinksesul | 19-02-07 | 14:26

volgens mij lult die Leviticus maar wat.....

me,myself and IK | 19-02-07 | 14:25

1:1 Sjaak, de zoon van hendrik, de zoon van jozef, de zoon van hendrik, de zoon van isaak, de zoon van jannes, de zoon van gerard, de zoon van jodocus, de zoon van berend, de zoon van jacob, de zoon van pieter, de zoon van henk, de zoon van jan, de zoon van hendrik, de zoon van sam, ging een kop koffie halen.

sjaakdeslinksesul | 19-02-07 | 14:23

@ Jeremia 19-02-07 @ 14:01
Draai christen en niet-christen om en je weet waar ik om kan lachen..

BroncO | 19-02-07 | 14:22

@Swedish Chef 19-02-07 @ 14:20: pas op, ies anti-islaamtekst

dienstweigeraar... | 19-02-07 | 14:22

@ CorruptEnDik 19-02-07 @ 14:12

Samenvatting? Alleen recht op-en-neer met je echtgenoot (m/v) mag? Ben ik even blij dat ik die bijbel nog nooit gelezen heb, hoef ik me er ook niets van aan te trekken.
En het komt inderdaad nog wel goed met die moslims, als ze geleerd hebben om net zo hypocriet als de ggggristenen maar de helft van hun "heilige" boek te lezen zijn ze bijna beschaafd.

El Gringo | 19-02-07 | 14:22

En zo staat er nog wel meer onzin in die bijbel. Zo zie je maar waar (alle) godsdiensten eigenlijk voor bedacht zijn: om tuig de kans te geven zich onder dingen uit te praten.

veest van pim | 19-02-07 | 14:21

Het word toch tijd voor een Revolutie van Anarchisten ehhh... Atheïsten.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:21

15 Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden.

www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/02/pa...

iemand trek in een paardenbiefstukje vanavond?

Swedish Chef | 19-02-07 | 14:20

Kan hij daar niet blijven? Kan Den Heere hem niet daar houden?

Hadjewat? | 19-02-07 | 14:19

leuk, gaan we gezelli allemaal een hoofdstukje copy-pasten! *belt de dominee voor smeuiige tips*

dienstweigeraar... | 19-02-07 | 14:19

@tegengas 19-02-07 @ 14:11
Nee, nog niet eens Genesis.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:18

@CorruptEnDik 19-02-07 @ 14:12

En daarmede wordt weer eens pijnlijk duidelijk dat het Gristendom net zo achterlijk is als de Islam.

Achtertuyn | 19-02-07 | 14:17

He de bijbel is net zo duf als de Qo'ran en net zo duf als fascisten, neo fascisten, krakers en voetbalhooliogans.

Mokum Kosher | 19-02-07 | 14:16

Ik geloofde niet dat dit echt in de bijbel stond, maar verrek:

1 Verder sprak de HEERE tot Mozes, zeggende:

2 Gij zult ook tot de kinderen Israëls zeggen: Een ieder uit de kinderen Israëls, of uit de vreemdelingen, die in Israël als vreemdelingen verkeren, die van zijn zaad den Molech gegeven zal hebben, zal zekerlijk gedood worden; het volk des lands zal hem met stenen stenigen.

3 En Ik zal Mijn aangezicht tegen dien man zetten, en zal hem uit het midden zijns volks uitroeien; want hij heeft van zijn zaad den Molech gegeven, opdat hij Mijn heiligdom ontreinigen, en Mijn heiligen Naam ontheiligen zou.

4 En indien het volk des lands hun ogen enigszins verbergen zal van dien man, als hij van zijn zaad den Molech zal gegeven hebben, dat het hem niet dode;

5 Zo zal Ik Mijn aangezicht tegen dien man en tegen zijn huisgezin zetten, en Ik zal hem, en al degenen, die hem nahoereren, om den Molech na te hoereren, uit het midden huns volks uitroeien.

6 Wanneer er een ziel is, die zich tot de waarzeggers en tot de duivelskunstenaars zal gekeerd hebben, om die na te hoereren, zo zal Ik Mijn aangezicht tegen die ziel zetten, en zal ze uit het midden haars volks uitroeien.

7 Daarom heiligt u, en weest heilig; want Ik ben de HEERE, uw God!

8 En onderhoudt Mijn inzettingen, en doet dezelve; Ik ben de HEERE, die u heilige.

9 Als er iemand is, die zijn vader of zijn moeder zal gevloekt hebben, die zal zekerlijk gedood worden; hij heeft zijn vader of zijn moeder gevloekt; zijn bloed is op hem!

10 Een man ook, die met iemands huisvrouw overspel zal gedaan hebben, dewijl hij met zijns naasten vrouw overspel gedaan heeft, zal zekerlijk gedood worden, de overspeler en de overspeelster.

11 En een man, die bij zijns vaders huisvrouw zal gelegen hebben, heeft zijns vaders schaamte ontdekt; zij beiden zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

12 Insgelijks, als de man bij de vrouw zijns zoons zal gelegen hebben, zij zullen beiden zekerlijk gedood worden; zij hebben een gruwelijke vermenging gedaan; hun bloed is op hen!

13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

14 En wanneer een man een vrouw en haar moeder zal genomen hebben, het is een schandelijke daad; men zal hem, en diezelve met vuur verbranden, opdat geen schandelijke daad in het midden van u zij.

15 Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden.

16 Alzo wanneer een vrouw tot enig beest genaderd zal zijn, om daarmede te doen te hebben, zo zult gij die vrouw en dat beest doden; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

17 En als een man zijn zuster, de dochter zijns vaders, of de dochter zijner moeder, zal genomen hebben, en hij haar schaamte gezien, en zij zijn schaamte zal gezien hebben, het is een schandvlek; daarom zullen zij voor de ogen van de kinderen huns volks uitgeroeid worden; hij heeft de schaamte zijner zuster ontdekt, hij zal zijn ongerechtigheid dragen.

18 En als een man bij een vrouw, die haar krankheid heeft, zal gelegen en haar schaamte ontdekt, haar fontein ontbloot, en zij zelve de fontein haars bloeds ontdekt zal hebben, zo zullen zij beiden uit het midden huns volks uitgeroeid worden.

19 Daartoe zult gij de schaamte van de zuster uwer moeder, en van de zuster uws vaders niet ontdekken; dewijl hij zijn nabestaande ontbloot heeft, zullen zij hun ongerechtigheid dragen.

20 Als ook een man bij zijn moei zal gelegen hebben, hij heeft de schaamte zijns ooms ontdekt; zij zullen hun zonde dragen; zonder kinderen zullen zij sterven.

21 En wanneer een man zijns broeders huisvrouw zal genomen hebben, het is onreinigheid; hij heeft de schaamte zijns broeders ontdekt; zij zullen zonder kinderen zijn.

22 Onderhoudt dan al Mijn inzettingen en al Mijn rechten, en doet dezelve; opdat u dat land, waarheen Ik u brenge, om daarin te wonen, niet uitspuwe.

23 En wandelt niet in de inzettingen des volks, hetwelk Ik voor uw aangezicht uitwerp; want al deze dingen hebben zij gedaan; daarom ben Ik op hen verdrietig geworden.

24 En Ik heb u gezegd: Gij zult hun land erfelijk bezitten, en Ik zal u dat geven, opdat gij hetzelve erfelijk bezit, een land vloeiende van melk en honig; Ik ben de HEERE, uw God, Die u van de volken afgezonderd heb!

25 Daarom zult gij onderscheid maken tussen reine en onreine beesten, en tussen het onreine en reine gevogelte; en gij zult uw zielen niet verfoeilijk maken aan de beesten en aan het gevogelte, en aan al wat op den aardbodem kruipt, hetwelk Ik voor u afgezonderd heb, opdat gij het onrein houdt.

26 En gij zult Mij heilig zijn, want Ik, de HEERE, ben heilig; en Ik heb u van de volken afgezonderd, opdat gij Mijns zoudt zijn.

27 Als nu een man en vrouw in zich een waarzeggenden geest zal hebben, of een duivelskunstenaar zal zijn, zij zullen zekerlijk gedood worden; men zal hen met stenen stenigen; hun bloed is op hen.

CorruptEnDik | 19-02-07 | 14:12

lol @ swedish chef :D

toshke | 19-02-07 | 14:12

Swedish Chef 19-02-07 @ 14:09
Nee, hij was een Jood. Christenen zijn mensen die geloven dat Hij de beloofde messias is.

Jeremia | 19-02-07 | 14:11

Komt deze tekst niet uit het boek Genisis?
Let there be sound, and there was sound
Let there be light, and there was light
Let there be drums, there was drums
Let there be guitar, there was guitar, ah
Let there be rock

tegengas | 19-02-07 | 14:11

Geenstilius 2.1: "Amen."

Bloog | 19-02-07 | 14:09

@Jeremia 19-02-07 @ 14:01
Was Jezus een Christen?

Swedish Chef | 19-02-07 | 14:09

Nerveuse Tienus 19-02-07 @ 14:04
Evangeliseren op GS staat gelijk aan het met een flinke snijwond in een bak uitgehongerde piranha's springen om ze te overtuigen dat ze vegetariër moeten worden. Maar zo'n held hoef je ook weer niet te zijn hoor zo veilig thuis achter mijn pc. Dat is in landen als Noord Korea wel even anders.

Jeremia | 19-02-07 | 14:08

Bloedschuld nog wel. Toe maar. Zuurstofschuld, veel erger.

Days-Of-Wild | 19-02-07 | 14:08

@Jeremia 19-02-07 @ 14:01
Dan weet je ook eens hoe dat voelt. Die gristenen zitten hun fabeltjeskrant ook altijd op te dringen.

Traag | 19-02-07 | 14:07

@.Johnny 19-02-07 @ 14:00
Het kan geen toeval zijn dat het o-zo gristelijke zeeland onderliep.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:06

Alsjeblieft een neqschot-waarna-hij-van-een-20-verdipingen-hoge-flat-aftieft aub voor deze man!

Vage.donder | 19-02-07 | 14:06

@Jeremia 19-02-07 @ 14:01
Hoe durf je als Gristen op deze goddeloze website te reaguren!

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 14:04

Ik lees geweaun altijd de KIJK.

karmahead | 19-02-07 | 14:03

Huurt Michielleke nou btw. nog steeds 'n kamer bij Eenhoorn of heeftie al 'n huisje kunnen vinden in Lansingerland?

widtvoet | 19-02-07 | 14:03

breng daar maar eens wat tegenin

legba | 19-02-07 | 14:02

Als ik die foto zie heb ik steeds het gevoel dat hij nog navoelt hoe die olifantentampeloeris in zijn mond is gekomen.

dapperder dodo | 19-02-07 | 14:02

Ook een goeie vraag voor Brainiac: Waar rol je lekkerdere shaggies mee, met uitgescheurde pagina´s uit de bijbel of uit de Koran?

Dirruk | 19-02-07 | 14:01

Hitler Hitler nog zo geweldig vinden, dan vergeet hij dat volgens deze ex-dictator ook heaumeaus allen deaud moesten. Ik niet snappen.

DeSteef | 19-02-07 | 14:01

Je gaat pas echt lachen als niet-christenen je gaan vertellen hoe je de bijbel moet lezen. Ook spannend is het altijd als ze je de les willen gaan lezen over hoe de christen zich dient te gedragen.

Jeremia | 19-02-07 | 14:01

Een goed christen doet er goed aan zeker de helft van de pagina's uit de bijbel te scheuren en deze te verbranden!

..zapper | 19-02-07 | 14:00

@tinus
Oh, hadden ze met de bijbel een gat in de dijk geslagen?

.Johnny | 19-02-07 | 14:00

[Ezekiel 25:17]
"The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."

-Sores- | 19-02-07 | 14:00

De CU zijn meestal toch zondagmorgen christenen, die alleen vooraan in de kerk zitten te doen alsof ze ergens in geloven. De rest van de tijd zijn ze gewoon lekker hypocriet. Mischiel Smit is trouwens gewoon wel een echte gay nazi. Ik als atheist mag dat gewoon zeggen.

ExtremeExtremist | 19-02-07 | 14:00

Er zit op zich wel een leuk Brainiac itempje in, in de vraag wat nou meer pijn doet, met de bijbel slaan of met de Koran.

Dirruk | 19-02-07 | 14:00

Deze bijbeltekst uit de Openbaring XIII vers 18 ken ik alleen in het Engels:
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

tegengas | 19-02-07 | 13:59

Met de bijbel slaan is zoooo 1953.

Nerveuse Tienus | 19-02-07 | 13:58

Dat zong Bob Marley ook in de jaren '70 "Judge not for someone else's judging you'

Achtertuyn | 19-02-07 | 13:57

ghehehe.. scherp!

Alcoholic | 19-02-07 | 13:57

Ik heb de helft uit mijn bijbel gescheurd. Moet ik die helft nu bij die helft van de Koran plakken? 't Is niet gemakkelijk leven in 2007...

Diepe Keel | 19-02-07 | 13:56

Hè wat een onsmakelijke discussie, weer! Ze verdienen elkaar.

spuitje11 | 19-02-07 | 13:56

gaan we hem nu van een flat afgeauien???

preston spears | 19-02-07 | 13:55

ook gezellig boekje

-Sores- | 19-02-07 | 13:54

Oh ja, doe de bijbel dis!

mokum | 19-02-07 | 13:53

Smitje heeft ook graag de heren in hem

Traag | 19-02-07 | 13:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken