Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Baruch en zijn Lonsdale keppeltje

gekOnze favoriete PvdA-bestuurder Robbert Baruch is alweer een tijdje niet in het nieuws en dat moet de communicatiestrateeg (kuch) dwars hebben gezeten. En dus haak je in op de inmiddels al lang weer geluwde Lonsdale commotie en lanceer je samen met twee partijgenoten een ‘ludiek’ plan. Vervolgens laat je de brief lekken en je bent weer helemaal terug. De man, die samen met Trouw, tevergeefs onze chips probeerde tegen te houden, heeft Lonsdale nu gevraagd hoofddoekjes en keppeltjes in de markt te zetten. Ook een Lons-drie-delig maatpak, inclusief de Lonsdale-stropdas, voor politici die het merk onterecht gebruiken is volgens Baruch een optie. "Bind de strijd aan en maak daarbij gebruik van humor." Humor? Goh, Robbert, dat zou voor het eerst zijn dat we je op humor betrappen.

Reaguursels

Inloggen

grapjas !! zieke gast die Babaruck

Don`t trust " TRUST | 28-04-05 | 19:36

wat een grapjas..

Ariel | 28-04-05 | 11:01

ik vind het geestijl dat jullie die mongeaul nog aandacht geven ook. wat een stakker zeg....

gummetje | 28-04-05 | 08:29

*trekt 3 delig pak aan*

Dietsland Hou Zee!!!!! :D
nu ff naar m'n tante 8-)

f*kkup | 28-04-05 | 08:22

Swastika is een Indiaas teken dat voor leven en vrede staat. In Engeland was er laatst nog een probleem omdat ze het wilden verbieden, terwijl er veel Indiase mensen wonen die het aan een ketting hebben, of boven hun deur.

Framoes | 28-04-05 | 02:47

swastika is volgens mij van orgine een teken uit India, en zeker niet germaans.

Mazzel | 28-04-05 | 00:45

@needfor.. Nederland is net als elk land in ontwikkeling, bij bepaalde landen hebben wij/heeft Nederland, dat recht ontnomen. De mogelijkheden die er waren/zijn in Nederland hebben me wel gevormd tot wie ik ben.Ik zal misschien de laatste zijn hier hier op geenstijl, maar ik vind Nederland met de meeste van zijn inwoners gewoon erg ok

Thygros | 28-04-05 | 00:25

De Nazi's gebruikten het symbool van de swastika (hakenkruis), een Germaans teken voor het cyclisch terugkeren van de jaargetijden, als handelsmerk. Ook vandaag de dag nog wordt dit symbool door veel ultra-rechtsen gebruikt. Ik neem aan dat Baruch nu ook hoofddoekjes met swastikas wenst te zien?

Chiant | 28-04-05 | 00:00

Mooi eindelijk is een Pvda-ermet realiteitszin. Hulde! nu de rest nog!

Gladio77 | 27-04-05 | 23:49

@Thygros: Kan het niet laten. Hoezo NL steunen in z'n ontwikkeling? Nog niet ontwikkeld genoeg? 't was toch een kwestie van keuzes maken? Ik ben het vaak niet eens met de gemaakte keuzes in dit land. Blijven niet veel alternatieven over. Politieke partij oprichten (nog weer een erbij)is ook niet alles.

Need for Speed | 27-04-05 | 22:58

@need:Ken je niet, maar misschien de moeite van het overwegen waard;-)Hoewel ik dan wel nl wil blijven steunen in zijn ontwikkeling

Thygros | 27-04-05 | 22:51

@Thygros: We gaan inderdaad O/T, maar toch niet zonder nog 1 opmerking. Wellicht heb je gelijk dat de macht bij het kapitaal ligt, maar doet niets af aan m'n eerdere stelling. Je stem uitbrengen bij verkiezingen levert niet het gewenste resultaat, niet stemmen is eigenlijk ook geen optie. Toch maar met de bankrekening naar de Kaaijman eilanden?? In ieder geval beter weer dan hier. :-)

Need for Speed | 27-04-05 | 22:43

@Rommie: leuke bijdrage... erg inhoudelijk ook ! te gek........

Thygros | 27-04-05 | 22:38

kunnen die pvda sjaaltjes niet gesponserd worden door lonsdale? haha
Wat een kut partij die PVDA.

Rommie | 27-04-05 | 22:34

@need; "we gaan erg off topic nu" das een kwestie van keuzes maken, we kiezen er blijkbaar in meerderheid voor om iemand met een hypotheek van 1,2 miljoen een aftrek te gunnen voor zijn openstaande bedrag naar de bank, terwijl hij bij diezelfde bank een aandelenportefeuille heeft van 2 miljoen.... zoals ik al eerder opmerkte, de macht in dit land ligt niet bij de mensen, maar bij het kapitaal.

Thygros | 27-04-05 | 22:33

@Thygros 22:11: Ik heb niet beweerd dat de dialoog aangaan niet de oplossing zou zijn. Altijd! Kom maar op.
@Thygros 22:17: Ik vind het wel een beetje recht lullen wat krom is. Begrijp me niet verkeerd. Ik heb het zeker niet slecht en heb ook geen moeite met belasting betalen. Ik heb wel moeite met belasting betalen voor uitgaven van de overheid waar ik het absoluut niet mee eens ben. Tevens vind ik het te zot voor woorden dat onze regering, al weet ik hoeveel jaar, een enorm begrotingstekort heeft. Ik kan niet begrijpen dat Nederland (als een van de rijkste landen) geen geld heeft om de wachtlijsten in de zorg weg te werken (hoe dan ook), terwijl er miljoenen "verdwijnen" onder het mom van ontwikkelingshulp dan wel subsidie. Ik kan dat niet sociaal vinden.

Need for Speed | 27-04-05 | 22:26

@need: en waarom niet? ik denk ook sociaal, voel me sociaal, met mijn inkomen kan ik best een stuk missen als daarmee anderen geholpen worden. Hoe meer ik verdien hoe meer belasting ik betaal.... waarschijnlijk betaal ik al meer dan jij en weet je wat? dat vind ik niet erg, ik gun dat iedereen, Tis toch godverdomme lekker om veel belasting te moeten betalen! Betekend namelijk ook dat je nog veel meer binnen hebt gekregen... en dat je daarnaast met jou baan nog veel meer mensen helpt, ook dat is links

Thygros | 27-04-05 | 22:17

@Needforspeed: kijk nou komen we ergens: sorry maar jij begon over linkse loosers "Link extremisme? Milieudefensie, RaRa. Allemaal "vreedzame" acties, om hun standpunten kracht bij te zetten???

Laat me niet lachen. Stelletje linkse losers!

en nu zien we dus ook dat de dialoog aangaan de beste oplossingen kan bieden. Persoonlijk denk ik dat een stukje meer aandacht voor elkaar al kan helpen

Thygros | 27-04-05 | 22:11

Excuses voor de schrijffouten.

Need for Speed | 27-04-05 | 22:07

@Thygros: is nog logisch, progressieve belastingheffing (was dit niet een links idee?).
Het gaat mij om z'n principes, niet om hoeveel belasting hij betaalt. Niet A zeggen en B doen, kortom links lullen en recht zakken vullen.

Need for Speed | 27-04-05 | 22:05

Waarom steeds hameren op links- dan wel rechtsextremisme. We zijn het er allemaal wel over eens dat dit nooit een oplossing kan zijn voor de problemen in dit land. Waar ik moeite mee heb, is het spitsroede lopen wat tegenwoordig gemeengoed is geworden. Daarom komen er uit Den Haag allemaal uitspraken waar je niets mee kunt. Bij alle commentaren moet rekening gehouden worden met de verschillende bevolkingsgroepen in de samenleving, terwijl ik van mening ben, dat je zaken best bij de naam mag noemen. Dit betekent niet dat je respectloos omgaat met mensen of bepaalde groepen mensen. Alleen is het hier tegenwoordig zo, dat als je maar iets boven het maaiveld uitkomt, je kop er gelijk wordt afgehakt (lees: figuurlijk wordt afgemaakt)

Need for Speed | 27-04-05 | 22:03

@needforspeed: Weet jij hoeveel Kok aan belasting betaald over de inkomsten van zijn commissariaatjes? en hoezo zou hij dan niet meer sociaal zijn? denk bijna zeker te weten dat hij minimaal drie keer meer betaald aan belasting ed als jij. Wie van de twee is dan sociaal? en wederom ik ben geen Kok fan, maar als je met argumenten komt dan wel goede graag

Thygros | 27-04-05 | 22:02

@need for speed, en wie hier doet dat niet

frozenhenk | 27-04-05 | 21:57

@needforspeed:nu haal je toch echt een rechts dictatorial regime door elkaar met gewoon denken dat je een beetje op elkaar moet letten en voor elkaar moet zorgen... Geloof mij nu, ik ben redelijk links, maar no way dat ik een regering laat bepalen wat goed voor me is

Thygros | 27-04-05 | 21:57

@Don: Klopt, Kok is geen extremist, past alleen de regels toe die in z'n eigen straatje passen!

Need for Speed | 27-04-05 | 21:54

@qanrtix: ok! redelijk goede antwoorden, alleen verwar jij links ook weer met communisme, geeft niks is effe wennen in deze moderne tijd, nogmaals noem me een links-extremist... tjeezzz

Thygros | 27-04-05 | 21:52

@Need for Speed: het ging om het extremisme, Kok is het toppunt van het tegenovergestelde.

Don Quichote | 27-04-05 | 21:51

@Quantrix: Marx kun je nauwlijks een extremist noemen, hoogstens diegenen die zijn utopische leer verkrachten. Belangrijk punt in deze.

Don Quichote | 27-04-05 | 21:49

@Thygros: Het verschil zit 'm in de nuances , maar het blijft links. Links houdt over het algemeen in dat de de overheid wel weet wat goed voor je is. Dat diezelfde linkse overheid (of het nu een dictator is, of een gekozen linkse regering) druk doende is zijn eigen zakken te vullen, hoor je niemand over. Voorbeeld? Wim Kok had als premier een grote mond tegen de zgn. graaicultuur van topbestuurders, maar tegenwoordig zit m'neer zelf ook in de commissariaten. En dat zal hij vast niet doen, omdat hij dan z'n linkse mening uit kan dragen!!

Need for Speed | 27-04-05 | 21:48

@rn1970: uh geen idee, maar tegen bepaalde idiote instellingen trek ik mijn muil open, ik denk dat die gasten zichzelf demoniseren, dus ik kan daar weinig aan toevoegen

Thygros | 27-04-05 | 21:47

@needforspeed:yep en ? A: vroeg het aan Bunt en B; zit een verschil tussen links een op communistische school gestoelde dictator...

Thygros | 27-04-05 | 21:41

0-0

rn1970 | 27-04-05 | 21:40

wat staat het eigenlijk bij chelsea, liverpool
om maar fijn volledig off-topic te blijven

frozenhenk | 27-04-05 | 21:39

Off-topic
een gouden tip: zet zo snel mogelijk al je spaargeld op Liverpool als winnaar van de Champions League van het lopende seizoen. De statistieken wijzen namelijk uit dat Liverpool dit jaar voor de vijfde keer het toernooi zal winnen.

Waarom? Nou, in 1978 won Liverpool de Europa Cup I en stierf de paus. Dat laatste gebeurde ook dit jaar. In 1981 won Liverpool het toernooi opnieuw en toen trouwde prins Charles. Jawel, net als dit jaar. Eén en één is twee, dus wint Liverpool ook dit seizoen de Champions League.

rn1970 | 27-04-05 | 21:38

@thyrgros, niets, ik wil bij deze even zeggen dat ik de homosexuele reaguurders onder ons, niet voor het hoofd wil stoten door hen te assoicieren met wilders of baruch.

@da wizard
laat de pvda die truien zelf aantrekken, is het gelijk klaar.

frozenhenk | 27-04-05 | 21:37

@gladio; de beste manier om je vijanden te verslaan is om ze vrienden te noemen. Das een heel oude uitspraak. sterker nog voor jou(damned wat een looser): heer Hitler was die er al.." effe wat anders: is het je al eens opgevallen hoeveel van jullie rechtse leiders een natuurlijke dood is gestorven? Ennuh zou dat een reden hebbe?

Thygros | 27-04-05 | 21:35

Thygros,
Dat jij het antwoord - om welke reden dan ook - niet wilt of kunt zien, is niet mijn probleem.
Prettige dag verder.

Bunt | 27-04-05 | 21:34

Broer van germaine?

rn1970 | 27-04-05 | 21:31

Nou Thyrgros: Het begon allemaal met Marx, ookal had je daarvoor ook al een flinke groep links extremisten, dan heb je ook nog mensen zoals Rosa Luxemburg, Kropotkin, Lenin, Stalin, Trotsky, Mao, Pol Pot. Daarna hebben we in de naoorlogse periode nogal wat last gehad van linkse terroristen zoals Krakers en de RAF.
-
Tegenwoordig kan je gerust heel GroenLinks en SP links extremistisch noemen, ook heb je dan nog kleinere links extremistische partijen, zoals de NCPN, de Internationale Socialisten.

Qantrix | 27-04-05 | 21:31

Thygros Ben je nu aan het demoniseren?

rn1970 | 27-04-05 | 21:30

@Thygros: ooit gehoord van Fidel C?

Need for Speed | 27-04-05 | 21:29

@Bunt; yep, zelfs ik, ondertussen heb ik na een uur nog geen antwoord van je gehad..... Kut wat zijn die zoekmachines ook moeilijk, die gebruiken letters ipv plaatjes uh.. denk denk wie was nou ook al weer die links extremist die ik als voorbeeld wilde gebruiken.

@ the rest Sorry maar vind het heerlijk als dit soort sukkels zichzelf steeds verder vast laten lopen in hun eigen wereldje

Thygros | 27-04-05 | 21:26

Link extremisme? Milieudefensie, RaRa. Allemaal "vreedzame" acties, om hun standpunten kracht bij te zetten???

Laat me niet lachen. Stelletje linkse losers!

Need for Speed | 27-04-05 | 21:26

@rn1970:
Inderdaad. Ik ben blij dat je het zo hartgrondig met mij eens bent.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 21:25

Bunt:Thygros,
Jij bent zeker niet bekend met de speech van de heer A. Hitler, welke hij gehouden heeft op 1 mei 1927?
-
"We are socialists, we are enemies of today's capitalistic economic system for the exploitation of the economically weak, with its unfair salaries, with its unseemly evaluation of a human being according to wealth and property instead of responsibility and performance, and we are all determined to destroy this system under all conditions."

Hulde mag ik hierop aanvullen:

De fascisten van nu zullen zich in de toekomst anti-fascisten noemen.

W. Churchill

Gladio77 | 27-04-05 | 21:24

@cpt.Iglo Om in de geest van de grote KOUWES te spreken:Waar hebben we het nou over.

rn1970 | 27-04-05 | 21:17

Thygros: "Internet is een open medium, daar kan dus elke mongool(nee ik noem geen namen) wat voor info dan ook op kwijt"
-
Zo ook Thygros.

Bunt | 27-04-05 | 21:15

@frozenhenk: wat hebben homo's hier nu weer mee te maken?

Thygros | 27-04-05 | 21:07

@Bunt: ik had nooit gedacht hier nog eens een voetbaltrainer te citeren: "ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?" mijn vraag is simpel...1 naam van een link extremist! en wat krijg ik een site... Effe wat info: Internet is een open medium, daar kan dus elke mongool(nee ik noem geen namen) wat voor info dan ook op kwijt, het vervelende is alleen dat het simpele feit dat het op internet staat het nog niet waar maakt.... Mijn God, met sukkels als jij is het niet zo vreemd dat rechts hier nooit voet aan de grond krijgt

Thygros | 27-04-05 | 21:06

ALs je echt een leuke statment wil maken als PvdA-er, dan koop je 1000 lonsdale truien en deelt ze uit aan zwervers en zo.
Niemand wil er dan nog mee gezien worden.
Leuke actie en erg stijlloos...

da wizard | 27-04-05 | 21:06

Links,rechts.... Ga wel lekker rechtdoor.

rn1970 | 27-04-05 | 21:01

@. Bunt:
Dat schreeuwde die gek alleen maar om de joden te grazen te nemen. Maar ik zal je een handje helpen. Kijk hier eens: Rote-Armee-Fraktion www.rafinfo.de

Wulfpack | 27-04-05 | 21:00

@Bunt: nogmaals das geen antwoord op mijn vraag, mag ik daarentegen een reactie geven van wat jij* kots* de heer Hitler noemt?"
Why of course the people don`t want war... Naturally... That is understood. But, after all, it is the leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country."
-Hitler`s #2 Man, Hermann Goering

Thygros | 27-04-05 | 21:00

de S in nsdap staat voor socialistisch. je kan je dan ook afvragen of het communistisch syteem "links" is/was. Een meer dan reactionaire stroming dan het communisme moet nog uitgevonden worden.

Mazzel | 27-04-05 | 21:00

Verder hebben we nog in de aanbieding:

Bunt | 27-04-05 | 20:56

Dus als die kaalkopjes lonsdale dragen,omdat volgens sommige NSDA(P) erin voorkomt.Zijn ze dus eigenlijk links?

rn1970 | 27-04-05 | 20:56

baruch en soortgelijke stronthommels is dus wel het ergste wat de pvda ooit is overkomen. als nederland ergens van te lijden heeft is het niet wim kok geweest maar het soort types als baruch die alleen maar aan hun eigen succes denken en graag aandacht vragen met populistische opmerkingen. de pvda moet zo snel mogelijk van deze relnicht af, laat hem maar mooi met wilders een homobar beginnen.

frozenhenk | 27-04-05 | 20:56

@Thygros Bunt zal wel aan het zoeken zijn.
RARA wie is het.

rn1970 | 27-04-05 | 20:54

Ha, Hitler was een links bolwerk!

Don Quichote | 27-04-05 | 20:53

@Mazzel: Ik vroeg aan Bunt om een links extremist te noemen, niet voorzeggen! (los daarvan valt over jouw antwoord ook nog te discussieren)

Thygros | 27-04-05 | 20:52

Thygros,
Jij bent zeker niet bekend met de speech van de heer A. Hitler, welke hij gehouden heeft op 1 mei 1927?
-
"We are socialists, we are enemies of today's capitalistic economic system for the exploitation of the economically weak, with its unfair salaries, with its unseemly evaluation of a human being according to wealth and property instead of responsibility and performance, and we are all determined to destroy this system under all conditions."

Bunt | 27-04-05 | 20:52

of deze: Wijnand Duyvendak

Mazzel | 27-04-05 | 20:52

Van Dam een extremist? Als een narcistische neiging als extreem kan worden aangeduid heb je gelijk.

Don Quichote | 27-04-05 | 20:51

@rn1970: mmmhh weet niet: hij doet wel of ie links is maar of ie extreem is zul je zijn vrouw moeten vragen, tis een twijfel geval, maar bunt krijgt er nog steeds geen punten voor... en hoe langer hij/zij moet zoeken, hoe minder punten natuurlijk

Thygros | 27-04-05 | 20:50

@. Thygros:
Adolfje was links. Links handig wel te verstaan. ;) (en dat is serieus waar)

Wulfpack | 27-04-05 | 20:50

@rn1970 ik kan niet voor Thygros antwoorden, maar Gretta D. is zeker een linkse extremist

Mazzel | 27-04-05 | 20:50

@Thygros Komt marcel van dam in aanmerking?

rn1970 | 27-04-05 | 20:46

@Bunt; ik hoor nog steeds geen argument waarom jij gelijk zou hebben, das de kracht van een debat, elkaar overtuigen... Overtuigen doe je niet echt tot nog toe, Nogmaals ik kan zo een paar rechts-extremisten opnoemen, heb ik geen encyclopedie voor nodig(moeilijk woord met alleen lagere school) Ik vraag aan jou Één naam van een links extremist en mijn god dan kom je niet eens met een fout voorbeeld als F vd G... Wat ben je nou voor rechtse rakker?

Thygros | 27-04-05 | 20:42

Thygros,
Het feit dat je mijn reactie niet hebt bergrepen zegt alles over jouw intelligentie en wel het gebrek eraan.

Bunt | 27-04-05 | 20:36

@Bunt: LOL das voor jou te moeilijk begrijp ik? vraag maar 1 naam van een links extremist de afgelopen eeuw...... damned wat bevestig je nu weer het beeld van dom rechts..... (Voor de duidelijkheid, ik weet dat er ook intelligent rechts is, maar daar staat Bunt duidelijk los van)

Thygros | 27-04-05 | 20:31

Thygros,
Da's niet zo moeilijk.
Lees de geschiedenis boeken er maar eens op na.
-
Uiteraard niet de vaderlandsche, dat is pure propaganda.

Bunt | 27-04-05 | 20:27

@need for speed. Nou heb net m'n ogen even dicht gedaan,werd wakker en niks.
Dus je bent de enige.

rn1970 | 27-04-05 | 20:21

@. Bunt
Rechtse übermenschen ook. Ik wordt overigens van beiden niet blij.

Wulfpack | 27-04-05 | 20:20

@Bunt: noem er eens een paar? kan er zo een zooi van rechts opnoemen namelijk

Thygros | 27-04-05 | 20:20

@. Cpt. Iglo 27-04-05 @ 18:36
Vooral die tweede vond ik alleraardigst. Vooral in combinatie met het nieuws op GS. nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/04/m... Ze hoeven er de deur niet voor uit. Scheeld weer belasting centjes.

Wulfpack | 27-04-05 | 20:18

Linkse übermenschen zijn de afgelopen eeuw altijd al nadrukkelijk aanwezig geweest, met alle gevolgen van dien.

Bunt | 27-04-05 | 20:17

@need;misschien wat minder speed de volgende keer... schijnt te helpen. A je denkt helderder en B: je lul blijft het doen .......

Thygros | 27-04-05 | 20:07

wat zo tragisch is. Eerst trappen ze een mooi merk helemaal naar de kloten. (zodanig dat de chefin van Punch ten einde raad haar traantjes bijna niet meer kan bedwingen)
En dan is het merk bijna helemaal kapot, dan gaan die HUPTURS ludieke actietjes bedenken, zoals Lonsdale Burka's en stropjes dat soort ellende.

ps Is deze LUL lid van Minerva, (dacht ik het niet...)
ps2 voor degenen die het nog steeds niet weten: Lord Lonsdale is de vader der moderne bokssport
ps3 Steun Lonsdale... Koop een t shirtje ofzo op de jodenbreestraat. Die winkel heeft het echt heel erg zwaar gehad
ps4 Fuckje heeft gelijk.

superjan | 27-04-05 | 20:05

Spoort die man eigenlijk wel? Gaat ie dadelijk ook zo beginnen met Australian, Hugo Boss of iets anders als men Lonsdale moe is?

KohiNoor | 27-04-05 | 20:05

@rn1970: Dat gebeurt mij nou nooit. Ik val ook wel eens in slaap op de bank..... :-)

Need for Speed | 27-04-05 | 20:01

Ok, nog één keer;Op de barricades! of eigenlijk, effe wachten: Één Europa betekend ook één staatsgreep, stuk makkelijker

Thygros | 27-04-05 | 19:58

@Mazzel; Als dit geen ban oplevert, weet ik het niet meer. Fleischbaum vergelijken met onze Geert gaat wel erg ver. Ze zijn d'r hier wel eens voor minder uitgeflikkerd.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 19:44

Dit zijn nou van die dagen waarop je je herinnert wat er allemaal te zeggen viel pro anarchie.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 19:44

@jazz
het grappige is dat de open brief niet alleen door Baruch ondertekend is, maar ook nog door twee anderen. Het is dan ook zeer populistisch van geenstijl alleen baruch in de schijnwerpers te plaatsen.
Populistich a la Geert Weelders waar GeenStijl vervolgens zoveel kritiek op heeft.
De pot verwijt de ketel enzo....

Mazzel | 27-04-05 | 19:39

Hofnarren werden vroeger ook van belastinggeld betaald. Gewoon om lachen en over tot de orde van de dag.

acid drinker | 27-04-05 | 19:39

@need
nog een partij??

Mazzel | 27-04-05 | 19:36

De PVDA heeft best goede kanten (jaja zeik maar, populair doen is iets voor bejaarden!) maar deze vent, die verdacht veel weg heeft van een Opel Manta, maakt iedere idioot een VVD'er (net als Hoxha)

Jazz | 27-04-05 | 19:32

@Cpt.Iglo: Je mag alles zeggen tegen dit kabinet zolang het maar in hun straatje past. Maar dit is niet alleen dit kabinet eigen. Vlak vooral de voorgaande hypocriet niet uit (Kok). De argumenten van de regering om toch maar vooral vóór te stemmen raken kant noch wal. Ik vind dit inspelen op emoties en niet proberen te overtuigen o.b.v. argumenten.
@Mazzel: Dan toch maar een partij oprichten?

Need for Speed | 27-04-05 | 19:31

Vraag me af waar dat soort gasten eigenlijk de tijd vandaan halen. En bij Londsdale zitten ze op dat soort figuren en debiele adviezen al helemaal niet te wachten. Diezelfde Van Dam-clonen die met hun journalistieke vriendjes er juist voor hebben gezorgd dat deze kleding maar vooral geassocieerd moet worden met kaalkopjes. Het merk dankt u.

vanrechtsheeftvoorra | 27-04-05 | 19:24

@need
Helaas doen argumenten reeds jaren niet meer ter zake.
Idd de terreur van de grote bek (dat is iets anders dan vrijheid van meningsuiting)
regeert de straat, bepaald de media en beinvloed de politiek.
Fast food items bepalen de politieke agenda in de wereld, niet alleen nederland.

Mazzel | 27-04-05 | 19:20

@Need for Speed:
Het fenomeen grote bek is mij alleszins bekend. Ik bedoelde slechts te zeggen dat de grote bek normaal gesproken de hele wereld lijkt te hebben. Vergeet ook dit kabinet niet. Bot deed onlangs zijn naam weer eer aan, door heel bot te zeggen dat mensen niet tegen de Europese grondwet mogen stemmen. "Als ze dan zonodig 'boe' tegen het kabinet moeten roepen, gaan ze maar naar het Maliveld", schijnt hij gezegd te hebben.
Een mooi moment om de cultclassic 'Hondelulle' weer eens te pluggen:
home.wxs.nl/~a.kuijk/muziek/hondelul.h...

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 19:19

@U likhablablabla: Ik denk eerlijk gezegd dat Fleischbaum wel genoeg heeft be-argumenteerd waarom Baruch zo'n klootzak is, 1. hij probeert geenstijl chips te verbieden (geen vrijheids van meningsuiting = fascistisch) 2. en nu lanceert hij een 1 of ander kutplan wat voorschrijft wat Lonsdale moet gaan daan.

Qantrix | 27-04-05 | 19:11

@Cpt.Iglo: Nou zeker niet, kijk eens om je heen. De eurodusnie club, 'vriendje' Geert, 'vriendje' Baruch hebben zich met een grote bek verzekerd van of geld of aandacht. Argumenten doen kennelijk niet terzake. Dat is wat ik bedoel met een grote bek.

Need for Speed | 27-04-05 | 19:10

Je hebt al lang lonsdale stropdassen. Alleen niet in Nederland (of je moet hem zelf breien :P )

the_Tzar | 27-04-05 | 19:08

Duidelijk verhaal je krijgt dus waanbeelden door het eten van de verkeerde chips!

projectionist | 27-04-05 | 19:07

@redactie GS,
is er uiteindelijk iemand verhoord? In het artikel staat dat de pliesie iemand op het spoor was en zou gaan verhoren. Ik kan het me niet herinneren namelijk.
Moet eerlijk zeggen dat ik Lons-drie-delig wel goed gevonden vind.

JoostMeister | 27-04-05 | 19:05

@Need for Speed:
Dan zou de grote bek dus inmiddels de helft zijn kwijtgeraakt.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 18:52

@mazzel: Excuus, dacht handig te zijn met 1 post naar twee reaguurders. Niet dus! Verder ben ik het met je eens!
@Cpt. Iglo: Point taken!

Ik denk dat jullie heel goed begrijpen wat ik bedoel met 'zwijgende meerderheid', het is m.i. tegenwoordig zo, dat een grote bek de halve wereld heeft!

Need for Speed | 27-04-05 | 18:49

Londsdale is oorspronkelijk een boksmerk: dus de farizeeërs van de politiek versus de opgeschoren jeugd... ronde 1 kan beginnen!

Moordkuil | 27-04-05 | 18:48

@Need for Speed:
"De zwijgende meerderheid moet zijn bek houden" schreef ik. Dat was een grap, in zoverre dat iemand die zijn bek open doet, natuurlijk niet meer bij de zwijgende meerderheid hoort. Ik vond hem zelf wel aardig.
De vrijheid van meningsuiting staat bij mij overigens heel hoog aangeschreven.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 18:40

@need
? ik schrijf nergens dat mensen hun bek moeten houden.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar dan wel van alle kanten van het maatschappelijke spectrum.
Liever alles in de openheid, dan het verdrongende ondergronds.

Mazzel | 27-04-05 | 18:36

Wat een beer ^^

Double G. | 27-04-05 | 18:32

Een goeie communicatie strateeg weet wanneer hij zijn bek moet houden. Een goeie spindocter blijft op de achtergrond. En elk zichzelf respecterend politicus jat geen ideeen van Fuckje. De pvda gaat echt hard achteruit.

gavrillo | 27-04-05 | 18:31

Op Hare Majesteits Eerste (de Leidsche societeit Minerva) was Baruch ook al altijd het lulletje, dus dit kan er ook nog wel bij...

Duuh??Dude! | 27-04-05 | 18:28

@Cpt.Iglo & Mazzel : Hoezo, moeten deze mensen dan gewoon hun bek houden en stug belasting blijven betalen? Je wilt niet weten hoeveel mensen daarvan in ieder geval niet PvdA stemmen.
VVD is misschien ook niet alles, maar het zou wellicht eens goed zijn als we eens een paar jaar geen PvdA en CDA in de regering hadden.
Ik ben geen Geert stemmer, maar hij durft in ieder geval wel z'n mond open te doen, waarvoor respect!

Need for Speed | 27-04-05 | 18:24

sinds wanneer zit J. Krabbé bij de pvda?

folio | 27-04-05 | 18:24

@need

de partij voor de zwijgende meerderheid stemt waarschijnlijk PvdA

Mazzel | 27-04-05 | 18:18

@tebmaster ... mmmm das hier niet ver vandaan ..

Draaitafel Demagoog | 27-04-05 | 18:18

@Need for Speed:
Valt niets aan uit te leggen. Uit je hoofd leren en toepassen.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 18:16

Ik vind het briljant, misschien leuk als Fleischbaum zijn mening even toelicht? Volgens mij kijkt hij alleen of iemand links of rechts is, daarnagelang wordt diegeen respectievelijk afgekraakt of bejubeld.

zwak

U Lihkahmadikh | 27-04-05 | 18:15

@visstick: Leg uit!

Need for Speed | 27-04-05 | 18:15

Socialisten zijn gefrustreerde eikels.

aardappel | 27-04-05 | 18:12

@Need for Speed:
De zwijgende meerderheid moet zijn kop houden.

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 18:11

www.vkmag.com/sites/fuck/vklonsdale.jp...

Laat ons delen...
Maar het filmpje met Baruch nakend met lonsdale hoofddoekje lijkt mij vermakelijker... Weer 'ns iets anders dan Paris.

Tebmaster | 27-04-05 | 18:10

Wat is er waar van het gerucht dat de gemeente Den Haag het merk Pepe Jeans wil verbieden omdat het eerste woord te vaak als Pèpuh en het tweede te vaak als Kreng wordt uitgesproken?

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 18:10

ja fuckje .. wat zegt dat over jou idd ! :D

Draaitafel Demagoog | 27-04-05 | 18:09

@mazzel. Veel verdere vervreemding van de politiek is haast niet mogelijk. Men is in dit land kennelijk niet in staat om impopulaire maatregelen te nemen. De verzuiling de charme van NL? Laat me niet lachen. Het is diep triest gesteld hier. Wanneer ik het heb over minder partijen, dan denk ik aan max. 4 tot 5, en niet allemaal splinterpartijen zoals nu. Wanneer komt er een partij voor de zwijgende meerderheid? Als we dan toch bezig zijn :-)

Need for Speed | 27-04-05 | 18:09

@da wizard,
toch blijft het weird,dat wanneer je in een melige bui een kut-ideetje op de site van GS plempt, en dat dan 5 weken later als een serieus PvdA-plan wordt gelanceerd... wat zegt dat over de politiek.... of over mij?

fuckje | 27-04-05 | 18:08

wat hangt er op de eendrachtstraat tebmaster ? of wacht fotomuseum toch ?

Draaitafel Demagoog | 27-04-05 | 18:08

Als Baruch en consorten enkel gehuld in een Lonsdale shirtje elkaar gaan uitwonen, de film op internet pleuren. Dan is er vast niemand meer die Lonsdale wil dragen.

Ik hoef het zeker niet te zien maar dit vind ik nou humor!

Pietje Bel | 27-04-05 | 18:06

Humor oh, ik dacht dat ie meer prednison wilde.

gavrillo | 27-04-05 | 18:03

De lonsdale humor hangt al op straat, op de eendrachtsstraat Rotterdam om precies te zijn.

Tebmaster | 27-04-05 | 18:01

Dat had dus zo gemoeten:

"PvdA wil Lonsdale-hoofddoekjes tegen slecht imago" Beetje OT, lijkt mij. Overigens, al zou de gehele PvdA zich in Lonsdale Burka's hullen, van hun slechte imago raken ze toch niet af. Wat betreft het imago van Lonsdale: ze zouden het fotootje van Mohammed Ali uit dat goedkope biografietje dat nu bij De Slegte naast de kassa ligt, als poster in de bushokjes kunnen hangen, zodat de pukkelige pubers begrijpen dat het gewoon een goed merk boxkleding is.
home.wxs.nl/~a.kuijk/meningen/19112004...
. Cpt. Iglo 27-04-05 @ 15:23

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 17:59

@thygros
lonsdale? dat was toch een wijk van london ofzo? ik weet het ook niet zeker maar zoiets dacht ik...

iceheart | 27-04-05 | 17:58

@need
als je het aantal partijen beperkt, is er dan nog sprake van democratie en bestaat er dan een kans dat je het nl volk nog meer van de politiek vervreemd.

Is het referendum de oplossing?

Of is de charme van nederland juist de verzuiling, zodat nederlanders altijd kunnen blijven klagen.

Mazzel | 27-04-05 | 17:58

"PvdA wil Lonsdale-hoofddoekjes tegen slecht imago" Beetje
Eerder op de dag gepost, in een ander topic, maar hier dus beter op zijn plaats, en niet meer OT:

"OT, lijkt mij. Overigens, al zou de gehele PvdA zich in Lonsdale Burka's hullen, van hun slechte imago raken ze toch niet af. Wat betreft het imago van Lonsdale: ze zouden het fotootje van Mohammed Ali uit dat goedkope biografietje dat nu bij De Slegte naast de kassa ligt, als poster in de bushokjes kunnen hangen, zodat de pukkelige pubers begrijpen dat het gewoon een goed merk boxkleding is.
home.wxs.nl/~a.kuijk/meningen/19112004...
. Cpt. Iglo 27-04-05 @ 15:23"

Cpt. Iglo | 27-04-05 | 17:57

@ toverkabouter:

als je een beetje oplet bestaan die al, maar gek genoeg draagt geen een kaalkopje die....

mr. .geenstijl | 27-04-05 | 17:54

@mazzel, en dat is nou precies het probleem in dit land. Je stemt op partij X vanwege, naar ik aanneem, de aansprekende argumenten. Vervolgens blijft er in de praktijk (bij de coalitie-onderhandelingen) niet veel meer van over.
Het aantal politieke partijen dan maar beperken???????

Need for Speed | 27-04-05 | 17:54

Gaaaap, suf initiatief zeg, laat Lonsdale lekker zoals het is. Bij Lonsdale zitten ze (hopelijk) echt niet te wachten op onder de smiths-chips-kruimels-zittende ambtenaren die hun strategie gaan bepalen.
Er bestaat een remedie tegen foute Lonsdalers: De harde handjes van de (Limburgse) zeiksnorren, maar die hebben het druk met burgers met groene vingers.
Ow ja die harde handjes bestaan niet in ons land, dan is er politiek toch iets goed mis.
Ergo: Baruch en consorten blijf bij je leest en ga Donner en Remkes pesten.

Pietje Bel | 27-04-05 | 17:54

Je kan natuurlijk een hekel aan die kerel hebben, maar zijn brief is niet onverstandig. Ook kan ik hem op zijn weblog niet betrappen van het zogenaamd 'lekken' van die brief. Het is gewoon een open brief.
Misschien toch maar eens naar de inhoud kijken?

Ward | 27-04-05 | 17:51

Dat duurde lang zeg, na mijn post van 14.42.

TheRealShowstopper | 27-04-05 | 17:51

@need
in NL is er geen alternatief, het land is zo versplinterd, dat er altijd een coalitie regering zal komen om het land te regeren.

Mazzel | 27-04-05 | 17:50

@da wizard: en van wie hebben ze gejat voor Pim dan? Van wie jatte Drees bijv?

Thygros | 27-04-05 | 17:50

@Dr.Dr. Ik weet niet of Peter R. nou de oplossing zal zijn. In verkiezingstijd zijn de gevestigde partijen altijd erg goed om proteststemmen te negeren en af te doen als de waan van de dag.

Wellicht is de Afbraakpartij zo populair vanwege het welbekende uitgavenpatroon. Denk o.a. aan het sociale stelsel en de rijke subsidiepotten. Daar is al genoeg over geschreven.
Ik vraag me serieus af of er ooit iets verandert in dit land. Het kabinet Harry P. is ook niet alles.

Wat is dan het alternatief? Ik heb serieus geen idee!

Need for Speed | 27-04-05 | 17:48

@ fuckje,
De PvdA heeft nog nooit zelf een idee gehad, nu ook nog jatten ze alles van Fortuin. En de linkse ideeen jatten ze van de SP en GL...

da wizard | 27-04-05 | 17:47

wat een dikke idioot.. mediaverslaafde... echt weer z`n figuur die geld uit iets wat "in" is probeert te slaan, btj jmmr als je et aan mij vraag en beetje laat

Wooter | 27-04-05 | 17:46

Toch is het geen goed idee. Straks gaan die lieden in driedelige Lonsdale kostuums opeens "Houzee" roepen. Kleren maken de man, toch?

inuk | 27-04-05 | 17:46

En om het helemaal ludiek te maken sturen we al die moslimjeugd en lonsdale-jongeren naar SixFlags Auschwitz.

Pritt Stift | 27-04-05 | 17:44

paar dope longsdale truien/shirts met Ali dr op (de boxer wel te verstaan) zou wEl chill zijn.

toverkabouter | 27-04-05 | 17:43

ik vind het wel een goeie, het drijft alle vooroordelende mensen weg...

alleen komen ze er net iets te laat alst aan mij licht...

mr. .geenstijl | 27-04-05 | 17:42

Need for speed: "Daar is links beroemd mee geworden, multicultureel lopen schreeuwen en vervolgens je kop in het zand steken."

Maar waarom blijven er dan toch zo ontzettend veel mensen PvdA stemmen? Misschien kan Peter R. de Vries met zijn Leefbaar+ partij ons eindelijk van de PvdA verlossen.

Dr. Dr. Bartholdy | 27-04-05 | 17:39

@needforspeed: Wat heeft een strik nou weer met Homo's te maken?

Thygros | 27-04-05 | 17:36

Die Robbert heeft wel en drukke baan zo te zien. Wat is het belang van de provincie Zuid Holland hierbij?

SuperG | 27-04-05 | 17:34

... wereldvreemd. Lonsdale keppels, burka's, jurken, geitenkaas...

Don Quichote | 27-04-05 | 17:33

rat rat ?!? wat is een rat .. het idee is grappig maar daar houdt het ook bij op .. en gs en robbert .. tja rascisme blijft rascisme ... niet waar lekkere rascistjes van me !

Draaitafel Demagoog | 27-04-05 | 17:33

Gatverdarrie!! Als je in't GS archief kijkt dan zie je dat ik deze "oplossing" al ruim een maand geleden als geintje na wat te hebben gerookt op de site had gekwakt!!! Gaat die PvdA-LUL er met mijn ideetje vandoor!! Kan ik ergens schade claimen????

fuckje | 27-04-05 | 17:32

Dat is geen strik maar een heaumeau- propellor

Need for Speed | 27-04-05 | 17:30

een Lonsdale GeenStijl Tshirt een optie?
By the way: Lonsdale? waar ligt dat? Heb het nog niet kunnen vinden op de kaart....

Thygros | 27-04-05 | 17:29

2 NfS
Kan de spellingscontrole funktie ook zonder die vervelende teksmeldingen ??

Tex Avery | 27-04-05 | 17:29

Hij draagt een strik en bretellen, dat is grappig.

SamF | 27-04-05 | 17:29

@Dr.Dr. Dat is toch al jaren zo.

Daar is links beroemd mee geworden, multicultureel lopen schreeuwen en vervolgens je kop in het zand steken.

Need for Speed | 27-04-05 | 17:28

proefballonnetjes .. of te wel tijd voor feest !!!!

Draaitafel Demagoog | 27-04-05 | 17:28

Tweede alinea moest zijn: "Dus eerst moet Nederland van de PvdA zo lekker multicultureel worden (en wee degene die uitsprak daar ook nadelen aan te zien!) en nu het helemaal mis gaat komen ze met dit soort 'ludieke' acties aankakken."

Dr. Dr. Bartholdy | 27-04-05 | 17:27

... ging ik er meteen in rondfietsen! op een driewieler!

Ultraextremist! | 27-04-05 | 17:27

Baruch schreef die brief o.a. samen met Van Heemst. Dezelfde Van Heemst als in dit stukje vanmorgen in de Metro: "Een op de vijf Amsterdamse basisscholen
kampt met radicaliserende
groepen Marokkaanse jongeren.
Zij zeggen de aanslagen in
New York en op Theo van Gogh te
begrijpen of zelfs goed te keuren.
Landelijk is er volgens Tweede-Kamerlid
Peter van Heemst (PvdA)
sprake van eenzelfde situatie. [...] Bron: www.metropoint.com/ftp/20050427_100000...

Dus eerst Nederland van de PvdA zo lekker multicultureel worden (en wee degene die uitsprak daar ook nadelen aan te zien!) en nu het helemaal mis gaat komen ze met dit soort 'ludieke' acties aankakken.

Met dit soort politici wordt het allemaal nog vele malen erger de komende jaren - erder voor oorsponkelijke Nederlanders én immigranten(kinderen).

U bent gewaarschuwd.

Dr. Dr. Bartholdy | 27-04-05 | 17:26

.. een roze dan wel te verstaan..

Ultraextremist! | 27-04-05 | 17:25

als 'ie nou een lonsdale-burka had voorgesteld...

Ultraextremist! | 27-04-05 | 17:24

"Goh, Robbert, dat zou voor het eerst zijn dat we je op betrappen."

Toch niet het woordje 'humor' vergeten?

Need for Speed | 27-04-05 | 17:23

Dit gaat voor geen meter werken. De stempel zit nu eenmaal op deze kleding, die kun je er niet zomaar afwassen.

Blite | 27-04-05 | 17:20

wat een mongeaul zeg ;x

DiXiE | 27-04-05 | 17:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken