Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vagina Monoloog van een Imam

dood aan de dildoDames landgenoten! U mag dan binnenkort zuchten onder het juk van een religieus kabinet, maar in Arabierië is het ook niet fijn. En al helemaal niet als het over masturbatio gaat. We kregen weer eens een fijne video-preek binnen van een of andere islamofiele baardmans. Zo mogen mannen wel fappen, maar de vrouwtjes niet. Het begint bij die wijven immers met één vinger, en voor je het weet verdwijnen er groenten, deodorant-bussen, en elektrische tandenborstels in het geboortekanaal. Allemaal "schjlecht en niet goet" volgens sharia. Want voor u het weet is het maagdenvlies beschadigd, en bent u een hoerrr, die dood moet of op z'n minst gelijfstraft dient te worden. Van die voorbips afblijven dus. Ga een goed boek lezen, of stofzuigen, of strijken, of koken. En vooral geen vunzige westerse televisie kijken. Want ies bah. Kom er maar in, meneer de imam met je Vagina Monoloog.

Reaguursels

Inloggen

En dat dan gezegddoor een sprekende kut!

DirkPitt | 13-02-07 | 10:09

@ ohja

Oh dus ik mag hem als SP stemmer helemaal niet gevaarlijk vinden?

Je mag vinden wat je wilt. Maar laten we het er maar op houden dat de SP er in elk geval bijzonder weinig aan gelegen is om dergelijke figuren te bestrijden. Met types als anja meulenbelt binnen de gelederen heb je trouwens een dergelijke mafketels niet eens meer nodig ook.

Klaboesterbeer | 13-02-07 | 09:15

Van8er_t_behang 12-02-07 @ 22:45

Assimileer of vertrek. Chapeau!!!!!!

Werner Beinhart | 12-02-07 | 23:26

@AhollandiAkzin in veelvoud razend
Wat ben je weer druk mn jong, met gevechtjes om details, terwijl ik dagelijks zelf ervaar wat een ellende de in de koran vastgelegde islamitische ideologie teweeg brengt. Open je ogen eens, het barst van de voorbeelden. Afgedwongen haat jegens andersdenkenden, integrale onderdrukking van vrouwen, doelbewust gekweekte afkeer van de westerse maatschappij en ga zo maar door. Naast alle goede dingen, staat de bron en oorzaak van al dat kwaad gewoon te lezen in de koran. Waarom zou je dat blijven ontkennen?
Doe liever iets om het te veranderen! Schrap de troep uit het boek weg. Assimileer of vertrek.

Van8er_t_behang | 12-02-07 | 22:45

Ohja 12-02-07 @ 22:24
sp stemmer ? verder alles goed hoop ik ? je hoort geen stemmen ofzo ? :) mócht je hem wel gevaarlijk vinden dan is er nog hoop voor je duidelijk. geen dank trouwens, kleine moeite

ikhier | 12-02-07 | 22:42

ikhier 12-02-07 @ 21:56
Oh dus ik mag hem als SP stemmer helemaal niet gevaarlijk vinden? Fijn dat je dat even zegt.

Ohja | 12-02-07 | 22:24

@ Mas Rob 12-02-07 @ 19:27
voor de gelovigen van de linkse kerk is elke haatzaaier een "een ongevaarlijke zot "

ikhier | 12-02-07 | 21:56

waarom heeft die goos een onderbroek op z'n hoofd?

geensmaak | 12-02-07 | 21:46

Mas Rob 12-02-07 @ 19:27
Alleen een onderontwikkeld volk kan zo een mannetje serieus nemen.

Zo jammer! | 12-02-07 | 20:47

De inhoud was sowieso al het ergste probleem niet, de vorm wel. Een dogma is per definitie goed én slecht omdat in iedere context de waarde veranderd. Face it, mensen. Hoe fijn het ook zou zijn als dat wel zo was; je kunt de wereld gewoonweg niet 'vangen' met een paar conclusies door die tot dogma te verheffen. Je denkt dat je het makkelijk maakt, maar je creeert slechts een basis voor grotere en complexere problemen.

@ Mas Rob: hm schatje, niet?

Ohja | 12-02-07 | 20:46

allah ? is joris bekeerd ?

ikhier | 12-02-07 | 20:02

Mas Rob 12-02-07 @ 19:27
Kan hij niet naar het Wal-Allah gefapt worden?

metalgrandpa | 12-02-07 | 19:41

Voor wie het interesseert: de man op het filmpje is Yusuf al Qaradawi, iemand die in het Midden-Oosten nogal bekend is. Hij verschijnt geregeld op al-Jazeera. Voor meer info zie: en.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradaw... .

Op het filmpje lijkt het een ongevaarlijke zot, maar schijn bedriegt. Het is een gevaarlijk man met veel invloed.

Mas Rob | 12-02-07 | 19:27

Binnenkort bij Teleac: "Fappen Doe Je Zeau", een cursus seauleausex voor Haqbarbies, Kinkyboerqa's en Plofbelt-chickens.

metalgrandpa | 12-02-07 | 19:24

als ik mij niet vergis bevatte de reactie van ikhier toch alleen koran quotes? Zijn die tegenwoordig verboten?

Klaboesterbeer | 12-02-07 | 18:45

ikhier 12-02-07 @ 16:23
Tering, wat een huiswerk. Zit toch geen copyright op?

Zo jammer! | 12-02-07 | 16:43

-edit weggeallaht -

ikhier | 12-02-07 | 16:23

Punt is, als je die gast zo hoort, is ie gewoon een mongool met een middeleeuws geloof, en kan wat mij betreft deaud. En als er gasten zijn die hem gelijk geven mogen die ook ongezien de typhus krijgen.
Die hulpstukken zorgen er gewoon voor dat ik het rustiger heb, en genoeg slaap om optimaal te funcioneren op mijn verantwoordelijke werk.

Zo jammer! | 12-02-07 | 16:18

Dat hier in Nederland aandacht aan wordt besteed, zegt meer over ons dan over hun achterlijkheid (die inderdaad stuitend is)

duimdrop | 12-02-07 | 15:08

@ TyfusLeijer 12-02-07

Ja uiteraard :) Net herlezen en zie dat dat niet echt klopt. Het moge duideljik zijn dat het woordje 'geen' daar inderdaad ontbreekt.

Klaboesterbeer | 12-02-07 | 13:18

@ Klaboesterbeer 12-02-07 @ 12:00:
Ik snap daar niets van en ben van mening dat we er alles aan moeten doen om te zorgen het verknipte wereldbeeld van de islam in nederland (ook bij autochtonen) echt voet aan de grond krijgt.
.
Beste Klaboesterbeer, u lijkt zichzelf tegen te spreken in de laatste zin.
Bedoelt u "er voor zorgen dat het verknipte wereldbeeld v/d islam GEEN echte voet aan de grond krijgt" ?

TyfusLeijer | 12-02-07 | 12:29

@ Werner Beinhart

je hebt waarschijnlijk gelijk. En dit soort typjes is doorgaans toch niet vatbaar voor argumenten. Ze negeren logische redenatie en goede argumenten gewoon als het niet past in het straatje. Op moeilijke vragen of onderwerpen krijg je geen antwoord, soms krijg je als reactie alleen nog maar hakbarhakbar. Is het kenmerk van een religie he, logische redenatie is ondergeshikt aan het geloof. Hoe verder de religieuze waanzin strekt hoe verder men van de realiteit komt te staan.

Dergelijke types lul je inderdaad niet omver, maar wat ik niet snap is dat er zo veel nederlanders zijn die zo ontzettend vatbaar zijn voor de islamitische propaganda. Veel autochtonen lullen de jurken en baarden kritiekloos na. Vooral mensen die vroeger de mond vol hadden over vrouwen-en homo rechten verlochenen die rechten nu net zo makkelijk ten gunste van de onderdrukking van de islam. Ik snap daar niets van en ben van mening dat we er alles aan moeten doen om te zorgen het verknipte wereldbeeld van de islam in nederland (ook bij autochtonen) echt voet aan de grond krijgt.

Klaboesterbeer | 12-02-07 | 12:00

Ik verbaas mij dat de meesten van jullie reaguurders nog in discussie gaan
met aliakzin. Hij zit jullie gewoon te stangen, net zoals de meeste van die finse dames die perse als barbamama verkleed moeten lopen omdat dat hun recht is.
Als het hier in nederland zo slecht gesteld is met de moslim acceptatie, moet
men maar naar zandjesland teruggaan.

Werner Beinhart | 12-02-07 | 11:12

Ohja 12-02-07 @ 10:12

Interpretatie is van levensbelang. De meeste moslims in Nederland kunnen de koran niet lezen gezien de arabische taal. Vertalingen liggen per definitie gevoelig aangezien de originele woorden van de profeet eigenlijk niet vertaald mogen worden. De meeste moslims zijn voor hun uitleg dus afhankelijk van wat de iman verteld. Het is dus van het grootste belang dat de imans een gekuisde versie van de koran prediken. Er zal dan weinig overblijven want bijvoorbeeld voor 'ongelovigen' kent de koran alleen dood en ellende. Er is zo ver ik weet geen enkele quote die vergevingsgezind is t.o.v. 'ongelovigen'. Zal dus nog een hele uitdaging worden om van dat boekje een versie te prediken die enigszins overeenstemd met onze tolerante maatschappij. Maar als dat niet lukt en Nederland en platform blijft voor haatpreken wordt het er niet vrolijker van.

Klaboesterbeer | 12-02-07 | 10:59

Ik blijf er gewoon bij dat religie een individueel ding hoort te zijn. Groepsdynamiek en religie gaan duidelijk niet samen.

Ohja | 12-02-07 | 10:39

achterlijke mongool!!!!!

export_beer | 12-02-07 | 10:33

Volledig eensch met Klaboesterbeer en wil daar alleen nog aan toevoegen (als reactie op de opmerking dat de theorie niet veroordeeld moet worden om de praktijk) het m.i. als het zo is dat een theorie verkeerd gaat zodra hij praktijk wordt het beter is dat het bij theorie blijft.
.
Je kunt niet verwachten dat ook mensen zonder intellectuele capaciteit met een dermate tegenstrijdig boek op een juiste manier zullen omgaan. Er zou m.i. anders omgegaan moeten worden met die verantwoordelijkheid. Want wat inderdaad waar is, is dat voor vrijwel iedere mening wel een quote in de Koran te vinden is. En wanneer je zoiets dan heilig verklaard krijg je gewoon enge situaties. Men voelt zicht daardoor gesterkt idiote dingen te doen want met goddelijke ondersteuning....

Ohja | 12-02-07 | 10:12

@AhollandiAkzin

Ik zou zo graag willen dat wat jij hier allemaal zegt waar zou zijn. Maar helaas... Je smijt mij om de oren met Koran quotes. Da's geweldig, ze zullen vast kloppen. Ik ben er van overtuigd dat als ik een uurtje ga googlen er vast ook wel een paar tegen kom die jou quotes weer tegenspreken, zo werken die boeken nu eenmaal. Interpreteren naar eigen goeddunken...

Als er binnen de koran enige gelijkheid bestaat tussen man en vrouw (wat gewoon domweg niet het geval is) dan wordt dat in de Islamitische praktijk in elk geval niet nageleefd. Je zegt een aantal verbazingwekkende dingen, zoals dat mannen verantwoordelijk zouden zijn voor hun eigen gevoelens van wellust. Dat kan ik dan totaal niet rijmen met voorschriften dat vrouwen hun hoofd en boezem moeten bedekken met doeken (niet tegenspreken, deze koranregel heb ik toevallig dit weekend nog in een vertaling in boekvorm gelezen). Als mannen verantwoordelijk zijn (in theorie) waarom moeten vrouwen dan de verantwoordelijkheid dragen? En zo lijken de regels elke keer wonderlijk uitgelegd te worden. De man in dit fimpje legt de verantwoordelijkheid van eerwraak moorden heel duidelijk bij de vrouw die tenslotte zelf schuldig is aan het verliezen van de maagdelijkheid (maagdenvlies). Wellicht beschrijft de koran gelijkheid van rechten en plichten tussen man en vrouw (waar ik gewoon niets van geloof trouwens) maar de praktijk is gewoon anders.

Heb jij ooit gehoord van een man die is gestenigd na vreemdgaan? Het idee alleen al is toch al gewoon ondenkbaar, of van een man die zijn maagdelijkheid in stand moet houden tot het huwelijk op straffe van dood enz? Is toch gewoon niet aan de orde? Heb jij ooit gehoord van besnijdenissen bij mannen waarbij zo goed als het gehele geslachtsdeel wordt verwijderd? Eerwraak gericht tegen mannen (alhoewel dat trouwens in geringe mate wel schijnt voor te komen), mishandeling van mannen binnen het huwelijk? Het slaan van vrouwen door hun man is bepaald niet ongebruikelijk, wordt zelfs als een soort gewoonterecht gezien. Tijdje geleden was er nog een rel over een iman die uitleg gaf over hoe je je vrouw mocht slaan en onderzoek heeft inmiddels aangetoond dat dergelijke misstanden een groot probleem vormen binnen islamitische huwlijken.

Het zal natuurlijk allemaal niet zo zijn en ik zal wel weer een monchool zijn en allemaal peop praten. Ik ken inderdaad de koran niet uit mijn hoofd, maar heb genoeg quotes gelezen en gehoord om te weten wat de strekking van dat boekje is. Daarnaast zie ik genoeg om mij heen wat de strekking van dat verhaal bevestigd. De man/vrouw verhouding is (een van de vele) enorme misstanden binnen de islam. Dit ontkennen is je kop in het zand steken, zoals ik al eerder zei: als het gaat om de islam draaien veel mensen zich in de raarste bochten om datgene wat zo krom is als een hoepel recht te lullen. Ik wens u er veel plezier mee, maar ik stink er niet meer in.

Klaboesterbeer | 12-02-07 | 10:05

@ AhollandiAkzin 11-02-07 @ 20:38:
Onzin dat vrouwen en mannen gelijk berecht worden in de islam!
Het woord van een man staat gelijk aan het woord van twee vrouwen, zoek dat citaat maar zelf op.
Kortom een vrouw heeft minstens twee vrouwelijke getuigen nodig om het woord van een man in een rechtzaak teniet te doen.
.
Wat is de reden dat er (zie krant van vandaag) er in 010 alleen al 650 meisjes gereed zijn voor geslachtsverwijderende operatie's?
Is nog onbekend hoe vaak maagdenvlies herstellingen plaats vinden?
.
Laat die jonge meiskes toch fijn spelen met hun deaux, ies lekker en niet vies hoor... Liever dat dan mannen die een dier van achteren bespringen.

TyfusLeijer | 12-02-07 | 09:33

Het antwoord daar op is 'ja maar zij doen het op de verkeerde manier, een moslim staat hoort er anders uit te zien'. (Heb ik al wel es gevraagd ja). Dat is dan misschien wel waar, maar vervallen in het ene of in het andere dogma maakt voor mij niet uit. Al is het dogma pure liefde. Het gebrek aan nuance, logica en het weigeren iets ter discussie te stellen zal weer voor nieuwe zieke uitingen van het dogma leiden.

Ohja | 12-02-07 | 08:00

@mdv31 12-02-07 @ 00:27
Hear! Hear! Wat mij zo ongelooflijk verbaast, is dat die islamofascisten zeggen een leer te hangen van ene Allah die alle mensen het leven gegeven heeft. En dan gaan ze uit naam van diezelfde Allah al hun medemensen uitroeien, zelfs hun geloofsgenoten. Dat laatste omdat ze hier en daar een lettertje wat anders uitleggen.
Die hele islam is als een slang die in zijn eigen staart bijt.

@koerbagh 12-02-07 @ 01:22
Dat begrijp ik dus ook niet. O, het is zo geweldig in die sharialanden. Nou, dan zou je toch denken dat ze zo snel mogelijk naar dat aardse paradijs willen? Maar nee, ze komen liever hier blaffen. Honden zijn het, valse krengen die je nooit of te nimmer kunt vertrouwen, zelfs niet als je hetzelfde geloof aanhangt.

Hadjewat? | 12-02-07 | 07:45

AhollandiAkzin 12-02-07 @ 00:03
Je bent absoluut 1 van de redelijkere Moslims als ik het zo lees. Ik zie toch een vrij dogmatische manier van denken. Dingen per definitie af keuren, er vanuit gaan dat bepaalde dingen 'het rechte pad' zijn en andere dingen niet. (Ik geloof dat er helemaal geen pad is; slechts context en relativiteit bepalen de waarde en zouden ook de norm moeten bepalen).
.
Wat ik jammer vind aan religie is dat het altijd zo star en vasthoudend is. Ook als dat nergens (meer) op slaat. Een beetje zo van; er is een brand. Wat lost dit probleem op? Water! Jongens, luister, water lost alle grote problemen op! En water it is. Moet je es mee aan komen bij iemand die verzuipt. Snap je mijn punt een beetje?

Ohja | 12-02-07 | 07:43

@AhollandiAkzin 12-02-07 @ 00:03:
Vraagje: Waarom woon je hier, ipv een Islamitisch land als Iran ofzo? Blijkbaar wil je graag een land leven met de sharia, waar iedereen gezellig elke vrijdag in de moskee met de bips omhoog gaat en gezellig met de hele meute geloven in een sprookje en een maangodje aanbidden. De landen waar dat een gemeengoed is bestaan, je kunt er gewoon wonen, en toch ben je hier en wind je je op over mensen die niet gediend zijn van jouw afgoderij en dar het volste recht toe hebben en je aanvallen op je abjecte bijgeloof. Waarom?

koerbagh | 12-02-07 | 01:22

--edit jajajaja zie je mailbox -

de blogdilettant | 12-02-07 | 00:58

@bottehond 12-02-07 00:22 & 0:26
And there ain't a fuckin thing you can do about it dickhead. Ga toch slapen joh schreeuwlelijk.

AhollandiAkzin | 12-02-07 | 00:36

De opkomst van (radicale) islam is te vergelijken met de opkomst van het fascisme 80 jaar geleden, zelfde stormtroeper tactieken, zelfde anti-joodse propaganda, zelfde doelen (aldus Ahmadinejat). Alleen de 'profeet' is anders (Hitler vs Mohammed, ik denk trouwens dat Mohammed slechter is)

mdv31 | 12-02-07 | 00:27

Iedereen kan en zal denken dat hij gelijk heeft en het beste met de menschheid voor heeft. Hét probleem van de Moderne Mensch is dat we opgezadeld zitten met anachronistische klups die dat slecht aankunnen en té overtuigd raken van hun gelijk, waarna ze dat gelijk met anderen gaan delen. Met of zonder Uw toestemming.

bottehond | 12-02-07 | 00:26

AhollandiAkzin 12-02-07 @ 00:03

Vrijheid van Expressie inperken is het doel van jouw islamofascistische vrinden, want anders past die twisted religie van ze niet in het normale denkframe van de mensch..... de islam is een extreem menschvijandige sekte die zich met geweld en list en bedrog dient te verspreiden over de aarde. Daar is deze vaginaal mongool met baard een respresentant van. Nuf said, tog?

bottehond | 12-02-07 | 00:22

@vander F 11-02-07 @ 22:54
Daarom hebben de nazi-mollen en - trollen op GS ook zo weinig moeite zich te identificeren en/of te sympathiseren met zio- fascisten.

AhollandiAkzin | 12-02-07 | 00:05

@Ohja 11-02-07 @ 22:45
Dat lijkt me niet al te ingewikkeld Ohja. Binnen elk stelsel van regels en wetten zijn er figuren die daar misbruik van maken en daarvan afwijken. Art. 289 van het Wetboek van Strafrecht leert ons dat "Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.". M.a.w. moord is fout en ongewenst in onze rechtstaat. Toch worden er jaarlijks gemiddeld 250 mensen vermoord. Maar hoe verklaar je dat in de praktijk de regels niet voor iedereen lijken te gelden en wat vind je daar van? Mogen we met 250 moorden per jaar dit rechtssysteem als 'FOUT' bestempelen en deze praktijk voor de theorie laten spreken?
.
Het tweede deel van je vraag zou ik willen beantwoorden met:
"Zeg: "O ongelovigen. Ik zal niet dienen wat jullie dienen. En jullie dienen niet wat ik dien. En ik dien niet wat jullie dienen. En jullie dienen niet wat ik dien. Jullie hebben jullie godsdienst en ik heb mijn godsdienst." (109:1-6)

"Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29)

Met andere woorden: Aan jou, jouw (on)geloof, aan mij het mijne

AhollandiAkzin | 12-02-07 | 00:03

Nou voor dat ik in mijn trek doos ga nog effe hier.
Weinig vrolijk zie ik. Dus die islamofiele baardmans heeft gelijk en ga ik nog effe lekker fappe.
AZ gewonnen psp gelijk ooooooh ik kom klaar.

befke | 11-02-07 | 23:51

@bottehond 11-02-07 @ 23:19,
allemaal semiten he,
Joden, Palestijnen,
lastig lastig...

vander F | 11-02-07 | 23:36

vander F 11-02-07 @ 22:54

Daarom hebben de afamollen en - trollen op GS ook zo weinig moeite zich te identificeren en/of te sympathiseren met islamo- fascisten.

bottehond | 11-02-07 | 23:19

Gaat weer lekker hier,
het anti-semitisme spat er weer vanaf over en weer.

vander F | 11-02-07 | 22:54

bottehond 11-02-07 @ 22:34
Prachtige propaganda! Ook goede HM op de achtergrond! Mijn complimenten voor de link.

Jeremia | 11-02-07 | 22:48

AhollandiAkzin 11-02-07 @ 22:24

Wat jij zegt, komt redelijk over. Je argumentatie is zinnig. Maar hoe verklaar je dat in de praktijk de regels meer lijken te gelden voor vrouwen en wat vind je daar van? Want het is fijn dat het boek zelf dat onderscheid niet altijd maakt, maar in de praktijk, zul je met me eens zijn, gaat dat dus wel zo.
.
Enne. Hoe denk jij over het feit dat de meningen over 'het rechte pad' nogal verdeeld zijn? Geloof jij, dat wat toevallig in een oud boek staat, dus per definitie hét rechte pad is? Vind je het niet opvallend, dat er zoveel oude boeken zijn en zoveel quasi mystieke gebeurtenissen die als bewijs zouden moeten dienen maar dat niet zijn? Niet om af te zeiken, ben gewoon geinterreseerd in je mening.

Ohja | 11-02-07 | 22:45

@hond

Kijk nu weet je in welk hokje jij jezelf (en wie ben ik om je daar niet te plaatsen) plaatst. Ik dacht dat je een dom doch onschuldig meelopertje, waarvan er vele zijn, was maar het tegendeel is waar. Ziolutsert!
Je bent een die-hard zio-fascist... lutser.
www.youtube.com/watch?v=ksJNpoiVtSY

AhollandiAkzin | 11-02-07 | 22:44

@ AA

Kies je vrienden voortaan iets voorzichtiger:
Waarschuwing: bevat verontrustende beelden, in het geval u inslaapproblemen hebt, gelieve u zelf te jorissen... heheheheh

www.youtube.com/watch?v=JQ66sD1WyWY

bottehond | 11-02-07 | 22:34

AhollandiAkzin 11-02-07 @ 22:24

Schreeuwlelijk.

bottehond | 11-02-07 | 22:28

@bottehond 11-02-07 @ 22:13

Blijf maar lekker draaien laffe. Is dat je teef trouwens die met armen als boomstammen je alsmaar een zetje geeft? Vandaar je gesteldheid en mijn excuses dat ik zo tekeer ben gegaan tegen een zwakzinnige.

www.youtube.com/watch?v=FCxJmdNqmGg

Groeten aan je teef bitch.

AhollandiAkzin | 11-02-07 | 22:24

@Hadjewat? 11-02-07 @ 21:59

We? We?! Hahaha. LoserT. Na het op de man spelen is je tweede zwaktebod je toevlucht bij anderen zoeken om je eigen zwakte enigszins op te pimpen. WE hebben zus en WE hebben zo. Wie is WE? Jij en en je kleinzielig pikkie? Jij en je mama? Jij en uitgerangeerde laffehond? Wat laat je je toch enorm kennen zielepootje van me.

AhollandiAkzin | 11-02-07 | 22:18

Ik zie alweer dubbel!

Big Ern | 11-02-07 | 22:12

Fred V 11-02-07 @ 21:11

Dat is de issue niet, je moet het kaf van het koren scheiden als je hier reaguurt. Anders ga je happen naar iedere vlieg (in mijn termen he). Ik ben één van de criticasters van de revanchistische houding van gristenen, juist ook omdat zij vaak de Vrijheid van Expressie in willen perken. De "medisch"ethische ideeen van dit kabinet steun ik volledig.

bottehond | 11-02-07 | 22:10

@AhollandiAkzin 11-02-07 @ 21:07

Goeie bestaan helemaal niet, koekenbakker!

Je heb ze wel die doen alsof, dat zijn de gevaarlijkste.

Big Ern | 11-02-07 | 22:00

@AhollandiAkzin 11-02-07 @ 21:51
Ach gut, ik heb hem kwaad gekregen. En hij heeft niet eens in de gaten hoe we hem op zijn platte bek hebben laten gaan. Die zogenaamde beschaving bleek wel een heel dun vernislaagje. Ga maar weer ongelovigen vermoorden, zielepoot.

Hadjewat? | 11-02-07 | 21:59

Fred V 11-02-07 @ 21:11

Dat is de issue niet, je moet het kaf van het koren scheiden als je hier reaguurt. Anders ga je happen naar iedere vlieg (in mijn termen he). Ik ben één van de criticasters van de revanchistische houding van gristenen, juist ook omdat zij vaak de Vrijheid van Expressie in willen perken. De "medisch"ethische ideeen van dit kabinet steun ik volledig.

bottehond | 11-02-07 | 21:51

@Hadjewat en vooral @bottehond

Typerend om lafjes uit te vluchten naar het spelletje van op de man spelen wanneer je inhoudelijk, pijnlijke duidelijk, geen weerwoord hebt. Bottehond probeert, sind ik hem meermaals genadeloos op z'n zielig flikkertje heb gegeven, een karikatuur van mijn persoontje, overigens zonder enig succes aangezien ik onverdeeld aanwezig blijf, te maken om zo de inhoudelijke discussie uit te weg te gaan en zodoende als een laffe hond uitgerangeerde speldeprikjes uit te delen. Hadjewat, heb jij eens respect voor het leven en ga ff gauw deaud. Bottehond, je bent een lachertje en valt steeds vaker, voor zover je meerdere malen door de mand kunt vallen, door mand met je vermeende mensenkennis en psychoanalyses; hoe retarded kun je zijn door te denken dat je iemand kent door hetgeen hij/zij op een blogje kwakt. Knap debiel wat mij betreft.

AhollandiAkzin | 11-02-07 | 21:51

Jeremia 11-02-07 @ 21:28

Wederkerig!

Fred V | 11-02-07 | 21:29

Fred V 11-02-07 @ 21:11
Gewoon blijven doorgaan. Hoofd omhoog en uitkomen voor je mening!

Jeremia | 11-02-07 | 21:28

Goed, nu graag de echte vertaling.

Sendis | 11-02-07 | 21:19

Hadjewat? 11-02-07 @ 21:15

Je praat tegen een indymedia hoaxtroll.... heb je dat nou nog niet door? Als hij kwaad wordt gaat hij van de weeromstuit hogeschool 0031's praten... laat je niet in demaling nemen.

bottehond | 11-02-07 | 21:17

@AhollandiAkzin 11-02-07 @ 21:07
Ja meneer. Neem me niet kwalijk meneer! Maar rot een tering eind op! Heb eerst maar eens respect voor het leven! Ook van ons hoeren en varkens!

Maar je hebt geen weerwoord, dat is pijnlijk duidelijk.

@Fred V 11-02-07 @ 21:11 - Precies!

Hadjewat? | 11-02-07 | 21:15

@joepa
Hypocriet van welke kant? Vanaf de kant van het islamitisch meisje gezien niet, de imam geeft adviezen en ik hoor dus niet dat het vingeren of pijpen verboden is. Vanaf de kant van de imam ook niet, tussen de regels door geeft hij het meisje vrijheid van handelen, maar liever had hij gezien dat ze aan hun huiswerk of wat dan ook gingen.

mekmek | 11-02-07 | 21:14

de koran is feitelijk onjuist

Heinzz | 11-02-07 | 21:13

Vrijheid, en hiermee ook vrijheid van meningsuiting, is een fundamenteel recht van de meeste fundamentalistische reaguurders hier op de site. Behalve als je Christen bent, dan zouden ze je graag deze vrijheid afnemen en wordt er regelmatig onmiddellijk een off-topic lastercampagne over vermeende Christelijke incestplegers gestart.

Fred V | 11-02-07 | 21:11

@mekmek,

Noemt men dan niet hypocriet?

joepa | 11-02-07 | 21:08

@Hadjewat? 11-02-07 @ 20:55
Niet zo dramatisch doen mannetje. Neem gerust adem en begrijp de context flapdrol. Ik geef enkel een reactie op Klaboesterbeer die enkele uitspraken m.b.t. de Koran doet die feitelijk onjuist zijn dus bespaar me je gekrijs en ga maar weer lekker met "goeie moslims" kletsen.

AhollandiAkzin | 11-02-07 | 21:07

Op de manier zoals deze imam denkt vind ik zijn raad heel praktisch, maar de meisjes weten dat toch al wel. De imam zou graag hebben dat meisjes niet aan die dingen denken, maar de werkelijkheid is natuurlijk anders. Hij heeft niet gezegd dat meisjes zichzelf niet mogen vingeren, hij heeft alleen gezegd dat ze geen voorwerpen in hun vagina moeten steken die het maagdenvlies verbreken. Dus islamitische meisjes kunnen zichzelf rustig vingeren, en hun vriend pijpen als ze dit willen, zo komen beide partijen voldoende aan hun trekken.

mekmek | 11-02-07 | 21:02

@AhollandiAkzin 11-02-07 @ 20:38
O hemel! Daar gaan we weer! We krijgen LES in de islam! Laten we even twee dingen recht zetten: de islam is een GELOOF, geen wetenschap! En waar staat dat de tien geboden niet voor moslims gelden? Bijvoorbeeld: gij zult niet doden. En waar in de koran staat de burka genoemd? Of meer van die voor vrouwen vernederende zaken?
Ik spreek nog wel eens serieus met goeie moslims. Jammer he?

Hadjewat? | 11-02-07 | 20:55

@Eurocanna 11-02-07 @ 15:53
Fijn te horen dat u een beetje kolder wel kunt waarderen.
Laat we zeggen dat ik jouw Urkse dochters uit hetzelfde potje haal als jij mijn productielijntje van 15:23.
Een vreedzame Zondag verder nog!

Zeurders | 11-02-07 | 20:53

@Klaboesterbeer 11-02-07 @ 18:46

HAHAHAHA het wordt tijd dat je je "feitjes" toch maar eens moet gaan up-googlen want er klopt, zonder uitzondering, geen zak van. Even uit het losse polsje:

Klaboesterbeer sprak onzin: "Een vrouw dient als maagd het huwelijk in te gaan, ok niets nieuws, christelijken vinden dit om de een of andere reden ook heel boeiend, maar heb jij ooit gehoord over een zelfde regel voor mannen? Bestaat echt niet hoor."

Kuisheid, een zaak van vrouw én man
Anders dan in het christendom, gelooft de islam niet dat Eva Adam meegesleurd heeft in de zondeval. Het zijn Adam én Eva die zwichtten voor de verleiding door Satan. Vrouwen zijn dus niet belast met het archetype van de vrouw als verleidster tot zonde. Integendeel, mannen en vrouwen zijn medestanders om elkaar op het rechte pad te houden.

«Maar de gelovige mannen en vrouwen zijn elkaars medestanders, zij gebieden het behoorlijke, verbieden het verwerpelijke » (Koran 9:71)

Parallel daarmee, dragen man en vrouw gelijke verantwoordelijkheid wat betreft het bewaken van de eigen kuisheid (maagdelijkheid). In de islam geldt hoofdelijke verantwoordelijkheid. Dit wil zeggen dat elkeen verantwoordelijk is voor de eigen daden.

« Wie zich de goede richting laat wijzen, die volgt het goede pad slechts in zijn eigen voordeel en wie dwaalt, dwaalt slechts tot zijn eigen nadeel en niemand is belast met de last van een ander (...) » (Koran 17:15)

« Niemand is belast met de last van een ander en als iemand die zwaar beladen is, oproept om (mee) te dragen, dan zal toch niets van hem gedragen worden ook al betreft het een verwant (...) » (Koran 35:18)

Een vrouw kan onmogelijk geacht worden verantwoordelijkheid te moeten dragen voor het feit dat een man zich niet aan zijn kuisheidsvoorschriften wenst te houden en buiten het huwelijk (want in de islam is seksualiteit beperkt tot het huwelijk) de kuisheid van een vrouw (en van zichzelf) zou schenden.
« De profeet zei: "O jonge mannen, diegenen onder jullie die in het levensonderhoud van een vrouw kunnen voorzien, zouden moeten trouwen, omdat het de ogen weerhoudt (van het werpen van slechte blikken) en iemand behoedt voor immoraliteit, maar diegene die het zich niet kan veroorloven, moet vasten want dit is een manier om het seksuele verlangen onder controle te houden."» (Sahih Muslim) [17]

De profeet legde de verantwoordelijkheid voor de kuisheid van de man bij de man zelf (net zoals de vrouw verantwoordelijk is voor haar kuisheid), en het is volslagen onislamitisch de last van het bewaren van de kuisheid volledig bij de vrouw te leggen.

Klaboesterbeer sprak weer onzin: "Voor vrouwen staat op vreemdgaan straffen (gewoon in de koran omschreven allemaal) als stenigingen en scheiding. Voor de man geld dit niet."

De rechtspraak maakt geen onderscheid tussen mannen en vrouwen. Mannen en vrouwen worden op precies dezelfde manier beoordeeld. Als haar schade wordt berokkend, heeft de vrouw recht op dezelfde compensatie als die welke aan een man zou toegekend worden in een gelijkaardige situatie. Als de vrouw een burgerlijke misdaad begaat, gelden dezelfde maatstaven en krijgt zij dezelfde straffen opgelegd als een man.

Volgend vers vestigt een principe dat men zou kunnen samenvatten als: "gelijke daden (van man en vrouw) leiden tot gelijke sancties (voor man en vrouw)".

"De overspelige vrouw en de overspelige man, geselt elk van hen beiden met honderd geselslagen..." (Koran 24:2)

Het vers toont aan dat gelijke daden tot gelijke sancties en straffen leiden. Man en vrouw worden precies op dezelfde manier behandeld.

Bovendien zijn ook de getuigenissen van een man en van een vrouw gelijkwaardig. Omdat hierover nogal wat misvattingen bestaan, wordt hier in detail op ingegaan.

De regel die het algemene principe van gelijkwaardigheid van getuigenis vestigt, is als volgt: 11

"Zij die hun echtgenotes beschuldigen en behalve zichzelf geen getuigen hebben, het getuigenis van hen zal zijn dat hij viermaal bij God getuigt dat hij iemand is die de waarheid zegt. En de vijfde maal [moet hij uitspreken] dat Gods vloek op hem zal rusten als hij een leugenaar is. En als zij viermaal bij God getuigt dat hij een leugenaar is, dan weert dat voor haar de bestraffing af. En de vijfde maal [moet zij uitspreken] dat Gods toorn op haar zal rusten als hij iemand is die de waarheid zegt." (Koran 24:6-9)

Uw verhaal is vele malen slechter dan het verhaal van UHF1 aangezien enkel aan het napraten bent en geen enkele onderbouwing geeft. Ik hoop dat u uw stelling (man en vrouw zijn binnen het islamitische huwlijk ongelijkwaardig) toch wel iets beter kunt onderbouwen dan het flutverhaal wat u tot nu toe presenteert. Wellicht dat google voor u toch nog uitkomst kan bieden.

AhollandiAkzin | 11-02-07 | 20:38

Op zoiemand zou ik uren kunnen rondstampen, wat een lul zeg!
Dit volkje is echt ziek in de bulles.

He eikels in den haag waar blijft dat burkaverbod??

Werner Beinhart | 11-02-07 | 20:37

ik zeg niet te veel, ik zeg alleen ZIEK volk

joepa | 11-02-07 | 20:08

Hadjewat? 11-02-07 @ 20:02 die burka's begin ik nu te denken doen hele rare dingen dingen on der die rok. Ik begrijp het nu eindelijk, je moet die rok over je hoofd trekken en alles stiekem doen.

lara | 11-02-07 | 20:06

daar zit weer zo;n oude gefrustreerde zak, kunnen die samen met de paus nou eens opzouten of ga eens deaud

lara | 11-02-07 | 20:04

@WickeDPE 11-02-07 @ 11:54
Jij snapt er echt niet veel van he? Als je het kon BEWIJZEN was het geen GELOOF meer! Effe nadenken voor je iets blaat hier.

En wie roept: daar gaan ze weer met hun commentaar: wie begon er nou? Die imam toch met zijn gelul... ehhh. gepenis? Nou dan? Wie kaatst moet de bal verwachten. Het is gewoon heel simpel: of hij mag nooit of hij heeft een ongelooflijk lelijk wijf. En dus gaat hij ze verbaal afrossen.

Ik zit te wachten op de eerste vrouw hier die zo graag in een burka of zo loopt, die nou gaat roepen dat ze het allemaal zo geweldig vindt wat die zak roept. Maar het is angstwekkend stil onder de mocrootjes hier.

Hadjewat? | 11-02-07 | 20:02

vunzig mannetje, de imam

Jan Passant | 11-02-07 | 20:01

die baardman heeft gelijk. voor de meeste niet-heteros is het natuurlijk niet te volgen vooral als je een geloof hebt die gebasseerd is op alleen maar tegenovergesteld van alle geloven te doen.

prins74 | 11-02-07 | 19:50

Geert, kom er maar in...

ChopKid | 11-02-07 | 19:45

En weer een islamitische man die meent het allemaal beter te weten voor de vrouwen. Vrouwen kunnen zelf wel nadenken, ook in islamitische cultuur. Ze hebben z'on man die hun gaat uitleggen dat masturberen voor de vrouw slechter is dan voor de man helemaal niet nodig.

waarheid_maakt_vrij | 11-02-07 | 19:30

rosalie 11-02-07 @ 18:43
En ik ben niet eens een vrouw, hoe denk je dat een homeau zich voelt!

Zo jammer! | 11-02-07 | 18:56

@ UHF1

In de Islam gelden exact dezelfde regels voor mannen en vrouwen ten aanzien van seksualiteit

HAHAHAHAHA waar heb je die wijsheid vandaan: Even uit het losse polsje wat (doorgaans in de koran vastgelegde regels omtrent huwelijk en sexualiteit):

Een vrouw dient als maagd het huwelijk in te gaan, ok niets nieuws, christelijken vinden dit om de een of andere reden ook heel boeiend, maar heb jij ooit gehoord over een zelfde regel voor mannen? Bestaat echt niet hoor.
Wanneer een man zin heeft kan hij dat 'recht' gewoon opeisen. De vrouw dient hieraan tegemoet te komen. Weigeren geeft de man recht op lijfstraffen.
Voor vrouwen staat op vreemdgaan straffen (gewoon in de koran omschreven allemaal) als stenigingen en scheiding. Voor de man geld dit niet.
Nog los van bovenstaande punten zijn er natuurlijk tal van misstanden zoals vrouwenbesnijdenissen (jaja, kweet geen puur islamitisch gebruik maar wel weer heel toevallig bijna alleen bij moslims voortkomend), eerwraak die meestal (inderdaad niet altijd) de vrouw treft.

Heb voor bovenstaande niet hoeven googlen, het zijn gewoon feiten, soms door de koran voorgeschreven, soms cultureel bepaald. De scheve verhouding tussen man/vrouw binnen de islam is zo evident dat een discussie voeren over die verhoudingen in het kader van gelijkheid gewoon lachwekkend is. U maakt mij (zoals ik gewend ben) weer allerlei verwijten zonder enige onderbouwing. Dat is uw goed recht, ik gun u uw naiviteit. Als het gaat om de islam menen sommige mensen zich nu eenmaal in de raarste bochten te moeten draaien om alles recht te lullen wat krom is. Maar dit is wel een heel erg slecht verhaal, ik hoop dat u uw stelling (man en vrouw zijn binnen het islamitische huwlijk gelijkwaardig) toch wel iets beter kunt onderbouwen dan alleen door mij uit te schelden.

Klaboesterbeer | 11-02-07 | 18:46

Weet iemand hoe vaak er in 0031 (op kosten van de ziekenzorg) jonge moslima's maagdenvlies-herstellende operatie's krijgen?
Enig cijferwerk zou leuk zijn.
Ik vermoed dat menige Hakbaard van schrik zijn jurk in brand ziet vliegen.

TyfusLeijer | 11-02-07 | 18:43

Zo jammer! 11-02-07 @ 18:25

Juist! Een vrouw is minder...dus mag zeker niet haar genot buiten de man zoeken...de frusten! Fuck them!

rosalie | 11-02-07 | 18:43

@bottehond 18:34

Goed zo, bij deze benoem ik jou tot de premier van ons schaduwkabinet.

Hannalore | 11-02-07 | 18:38

repressieve tolerantie...,

Hannalore 11-02-07 @ 18:11

Wát een cri de coeur... indrukwekkend. Pracht kwalificatie ook "repressieve tolerantei".... Ik ben het inhoudelijk helemaal niet met je eens. Het grote neuken is beter en leuker dan ooit.

bottehond | 11-02-07 | 18:34

UHF1 11-02-07 @ 18:15

verstikkende vooringenomenheid jegens de islam...? En wat maakt jou zo'n expert? Blaaskaak.

bottehond | 11-02-07 | 18:30

En dan te bedenken dat seks echt meer iets is voor vrouwen, het orgasme van een man kan niet tippen aan dat van een vrouw, de beleving is veel intenser. Vandaar die frustratiue bij baardmans. En zoals zoveel van die lui zijn hun uitspraken dan ook op afgunst gebaseerd. Het zijn gewoon frusten,die niet kunnen en mogen wat Westerse mensen wel hebben en kunnen bereiken. Dus moet de iedereen maar aan de sharia. Je ontneemt van anderen wat je niet zelf kan krijgen. Knderlijk gedrag, van een kinderlijke geloof.

Zo jammer! | 11-02-07 | 18:25

@ Klaboesterbeer..

Jij bent een typisch gevalletje van een mak schaap... de rest nablaten terwijl je geen kennis van zaken hebt.... In de Islam gelden exact dezelfde regels voor mannen en vrouwen ten aanzien van seksualiteit... dwz alleen met de huwelijkspartner...

Doe eerst onderzoek voordat je weer wat doms zegt vanuit je verstikkende vooringenomenheid jegens de islam... maar je verkeert wat dat betreft in goede gezelschap hier op GS...

UHF1 | 11-02-07 | 18:15

Het Grote Neuken..., wat ik u zeg..., het is op een fiasco uitgedraaid..., Marx en Freud..., Xaviera Hollander..., geen barst meer van over. Ausradieren die hap, naar de hel ermee..., nu. Die vervloekte jeugd ook, te stom voor het Grote Neuken..., zo'n veertienjarige snottesmoel, gletsjerbeekbek, tergt ons liever met grote vragen, 'wat is de zin van het leven'..., 'identiteit'..., het 'Wat weten jullie, stinkende reaguurders, van de zin van het bestaan?..., stelletje smeerneuzen.!', is ons deel.
"Maar hoe oud ben jij, gletsjerbeekbek.?"
"Ik ben veertien, motha-fok-king wrattenpoes."
"Moet jij niet masturberen, gletsjerbeekbek, op jouw leeftijd........"
"Tief toch op, fokking wrattenpoes, ik denk na, over de zin van het leven, wie ben ik.?, waar kom ik vandaan.?, waar ga ik naar toe..?"
"Dat zijn nogal grote woorden voor een veertienjarige gletsjerbeekbek."
"Hé, fok joew, motha-fok-aaah wrattenpoes, ik wil fokking oorlog weet je, jihad, identiteit."
"Luister je daarom naar de voze woorden van imam befbaard.?"
"Hé, Fok joewww, motha-fok-aaah wrattenpoes, optiefen, weet jaaah."

De prepensioen hippies met hun seksuele revolutie..., repressieve tolerantie..., Pim Fortuyn met zijn Sonnema Berenburg en pedo-emancipatie..., allemaal uitgeluld..., De jeugd is aan het woord..., de volgelingen van imam befbaard. Oorlog. Jihad. Identiteit. Doe mij maar een aubergine. Welke volwassene gaat die puberale smeerkeesjes..., oorlogshitsers, uitleggen dat het leven zinloos is.? De kosmos..., de aarde..., de sterren, allemaal zinloos, het is er gewoon..., als imam befbaard iets anders beweert, dan lult ie maar wat.......

Hannalore | 11-02-07 | 18:11

Vrouwen mogen die westerse zondige sexfilms niet zien. Hij schijnt er veel van opgestoken te hebben.
SINNERT je schrijft wartaal want je gelooft zelf.

poedel | 11-02-07 | 18:08

-edit stond ook op Tonie.net dus boeie -

de blogdilettant | 11-02-07 | 18:08

@ Ohja

Ik was mijn smiley vergeten na de laatste zin ;-)

Eurocanna | 11-02-07 | 18:08

@ Ohja

Je conclusie slaat kant nog wal. Je leest of begrijpt niet wat ik schrijf. Ik maak een vergelijking van de man zijn woorden in de context van zijn geloof. IK keur alle geweld tegen vrouwen af maar je kunt deze woorden van een Imam toch verwachten en dan vind ik dit nog een redelijke Imam tegenover al die andere extreme Imams... En de rest wat hij zegt buiten het floggen is helemaal niet raar of vrouwonvriendelijk. Je mag zelfs studeren van hem.

Eurocanna | 11-02-07 | 18:06

@ Eurocanna
Ben geen kerel ;). Dus jouw extreem meter is jouw goed/fout meter? Tsja. Tegen zulke argumenten kan ik niet op. I'll rest my case...

Ohja | 11-02-07 | 18:02

Heelfijn 11-02-07 @ 16:22
beetje jammer, dat antwoord.

wel eens geprobeerd in Ierland niet katholiek te zijn?
wel eens in Latijns Amerika de kerk in twijfel getrokken?
of Ueberhaupt in de VS politicus zonder geloof?
Kom me niet aan dat dat anders zou zijn.

Als je als ouder in 1 van die landen niet voor de kerk kiest kan je een goede opleiding vergeten, komen je kinderen steevast onderaan welke lijst dan ook, en vergooi je je promotiekansen.

praat toch niet die VS=agitprop na.

Commentaarder | 11-02-07 | 17:56

Even ter verduidelijking, ik ben het niet eens met de zweep erover leggen.

Eurocanna | 11-02-07 | 17:53

@ Ohja

Nou doe eens rustig kerel. Ik zeg toch geen extreme dingen. Ik kan uit dat filmpje niet halen dat meneer een hele foute meneer is. En ik vind het niet extreem wat die man roept binnen zijn geloof. Doe nou niet net of ik alles normaal vind. Want je weet verder niks van me als alleen de entrys op deze pagina. Door jullie reacties wordt alles in het extreme getrokken. Je ogen sluiten is niet goed, maar alles overdrijven ook niet...

Eurocanna | 11-02-07 | 17:50

@ Eurocanna

Het wordt bij gristenen niet bepaald in dezelfde mate verwacht en in de meeste gevallen volgen er geen extreme situaties zoals als stenigen, zuur in iemands gezicht gooien e.d. Dat lijkt me een redelijk noemenswaardig verschil. En ja, ik vind dat behoorlijk abnormaal. Hij keurt moord toch af dus wat maakt het uit dat hij slaan goedkeurt? Het kan erger he? Wil je nu suggereren dat een vrouw in elkaar slaan, met religieuze toestemming, wat deze man wél goedkeurde, volkomen normaal is?
.
Verder wordt helemaal nergens beweerd dat deze man hele extreme dingen zegt dus ik weet niet waar jullie tegen ageren? Maar dat men van dit soort dingen al niet meer onder de indruk is zegt eigenlijk al genoeg over hoe ernstig de situatie is. Als het niet om bloederige moorden gaat is er 'niets aan de hand'. Wat een achterlijke manier van redeneren.
.
En waarom die link met terreur? Niemand beweerd dat deze man een terrorist is toch? Maar je hoeft geen terrorist te zijn om een eikel te zijn. Je denkt een beetje star geloof ik.

Ohja | 11-02-07 | 17:44

@ Ohja

Wat in hun geloof normaal is zoals het maagd zijn bij het huwelijk, wat overigens ook wordt verwacht van de gristen vrouw, is toch niet abnormaal. En hij keurt moord toch af. Ik zie nog steeds het probleem van die preek niet. Dat was een preek volledig binnen de normale grenzen van het moslim geloof.

Ik snap best dat er van die mongolen Imams rondlopen met terreur op hun voorheaufd maar er zijn toch ook gewone rationeel denkende Imams...

Eurocanna | 11-02-07 | 17:30

Zijn er nog van die K-T Marokaantjes in de buurt. Hou dus nu maar jullie grote mond of toch maar een geitje? Het is nu wel duidelijk. Wat een achterlijke zielige vertoning.

q18 | 11-02-07 | 17:30

Rabarberke @ 16.52

Ik kreeg het zo mijn strot niet uit maar je zegt precies wat ik bedoelde in een eerdere post.

Eurocanna | 11-02-07 | 17:25

Rabarbeke. Pritt is kennelijk niet de enige die er nogal op los interpreteert. De man zegt niet dat hij wraak per definitie afkeurt, alleen dat ze geen moord verdienen. 'Floggen' zou moeten volstaan. Dat is iets totaal anders als roepen dat het randdebielen zijn - sterker nog, hij keurt het niet af, stelt zich neutraal op en hij benoemd alleen emoties als jaloezie zonder erbij te vermelden of hij dat al dan geen excuus vind. Met andere woorden 'zo is het en daar heb je je maar in aan te passen'. En dat is nu net waar het probleem zit - als een ander zich misdraagt moet jij je aanpassen, en ik maar denken dat dat andere wang ding typish gristelijk was.
.
Door het waarneembaar afkeuren hier van achterwege te laten, laat je toch wel heel erg de suggestie dat het 'dus' normaal is open staan en idd zijn Nederlandse reli-fundi's net zo erg maar wat veranderd dat hier eigenlijk aan? Sinds wanneer is 'hij doet het ook' een excuus dan?

Ohja | 11-02-07 | 17:24

En wat duwt deze meneer wel in zijn aars? Aardappels en jampotten wellicht :p

Kunera | 11-02-07 | 17:19

Wat die man zegt is niks meer of minder dan 'mens, ga toch koken', en hij geeft er nog een hele uitleg bij. Ik vind het beeld van komkommer en wortel (sandwich) schokkender. Niet erg, maar schokkender

LibertasSimplex | 11-02-07 | 17:17

Het is alsof je Rouvoet hoort praten, die fundamentalisten denken er net zo over. Dus... niets nieuws.

bijtertje | 11-02-07 | 17:09

Pokkepoedel 11-02-07 @ 17:01
Foto?

Zo jammer! | 11-02-07 | 17:05

Ik heb op lowlands wel s miss aubergine gezien....... Unfuckingbelievable

Pokkepoedel | 11-02-07 | 17:01

welcome to the year 1523

FrAgFo0d | 11-02-07 | 16:58

Ten tweede, dat advies wordt niet gegeven aan een stel gehaaide breezersletjes van het Moeder Maria VMBO te Rukkinga om hen te bekeren van een doodzonde, maar aan totaal wereldvreemde en volstrekt achteloze bakvissen uit de geisoleerde bergdorpen van verweggistan, waar niet de sharia heerst, maar stammenrecht, dorpsrecht, volksrecht, het recht van de rechter hand van pa en het recht van de kalashikov van de overbuurman, om hen te beschermen tegen idioten.

De man heeft geen één keer gezegd dat het onrein, onjuist of tegen de wil van Allah is om te rukken of te masturberen. Hij heeft alleen gezegd dat het niet aan te bevelen is omdat je risico's loopt.

Prima advies.

Rabarberke | 11-02-07 | 16:57

Hmja Pritt Stift, je hebt er weer geen reet van begrepen.

Ten eerste kun je niet lezen. Hij zegt, en terecht, dat als er twijfel is over de maagdelijkheid van een vrouw, zij slachtoffer kan worden van wraakacties van familie die vinden dat ze hen tot schande maakt. Die wraakacties keurt de man ten stelligste af, maar omdat hij zich realiseert dat er nogal veel achterlijke randmongolen rondlopen die zo denken en handelen, adviseert hij de meisjes om in ieder geval uit te kijken en er liever maar niet aan te beginnen.

Ik vind dat gezien de verhoudingen in die achterlijke kutdorpen een uitstekend advies.

Rabarberke | 11-02-07 | 16:52

@hemaworstje 11-02-07 @ 15:23
Een refo synagoge??

baggerboer | 11-02-07 | 16:36

Commentaarder 11-02-07 @ 13:28
grapjas, zit je onder de druks?

Heelfijn | 11-02-07 | 16:22

Ik stik van het lachen....

Eurocanna | 11-02-07 | 15:55

@ zeurders

Ik zit oprecht met tranen in me ogen van het lachen. Dat was een wereld reply. Klopt geen zak van maar waar haal je het vandaan. Ik zou zeggen: rukse!

Eurocanna | 11-02-07 | 15:53

@ grmblll

Ik kan inderdaad op geen enkele manier controleren of wat deze man zegt overeenstemt met de ondertiteling. Maar laten we eerlijk zijn, zo ver gezocht is het allemaal niet wat deze man zegt he? Ter info, binnen de islam is sexualiteit an sich geen taboeonderwerp. Zoals met alles binnen de islam is sexualiteit aan eindeloos veel regeltjes gebonden die ook allemaal zijn omschreven. Het onderwerp op zich is geen taboe, zolang je het maar volgens de regels doet. In de praktijk betekend dat voor mannen dat ze moeten neuken wat ze kunnen (vrouwen, kinderen, geiten) en voor vrouwen dat ze niets mogen totdat hun man ze iets opdraagt op straffe van steniging en dood.

Dat deze man nog even wat koran regels verduidelijkt met de daaraan gebruikelijke dreigingen met moord en doodslag is bepaald niet iets ondenkbaars. Sterker nog, denk dat deze man inderdaad plaats kan nemen in het 'liberale' islam kamp aangezien hij de moord en doodslag nog behandeld als iets onwenselijks (maar natuurlijk wel compleet de eigen schuld). Veel moslims zullen dit zijn als slappe knieen-praat. Vrouwen zonder maagdenvlies moeten natuurlijk namelijk gewoon met een bijl de schedel opengekliefd krijgen, ies logisch.

Klaboesterbeer | 11-02-07 | 15:51

-weggejorist-

vinque | 11-02-07 | 15:36

@Eurocanna 11-02-07 @ 15:23
De zeteltjes die de CU heeft binnengehaald betekent nog niet dat je meteen maar zo uit de hoogte moet doen, eng grefo-mannetje.
Vrijheidsbeknotten doe je maar lekker bij je Urkse inteelt-dochters.

Zeurders | 11-02-07 | 15:31

loop eens een willekeurige refo of joodse synagoge binnen krieg ie dezelfde bagger te horen .
Pritt je blijft de pie van GS.

hemaworstje | 11-02-07 | 15:23

@ Zeurder

Dus jij vindt fappen een grondrecht. Gelukkig ben jij dan ook maar een niemandalletje die gewoon van maandag tot vrijdag aan de produktielijn staat en niet de dienst uit maakt in NL.

Eurocanna | 11-02-07 | 15:23

@ simsalabim

Nou weet ik het wel... word een beetje moe van het GS riedeltje Volkrkrant, Islam, PvdA

Deze heilige drieeenheid kan niet vaak genoeg aangepakt worden. Ze geven er bovendien keer op keer aanleiding voor, dus ies logisch

Klaboesterbeer | 11-02-07 | 15:13

Is maar goed dat de Moslims alweer een methode hebben ontwikkeld om het de staute vrouwtjes af te leren.

Kartoffelz | 11-02-07 | 15:12

Mijn vrouw pakte zojuist een groot formaat komkommer en gaat er nog even heel snel van genieten. Voor je 't weet zit er weer één of andere socio rooibosthee te drinken met deze sukkel en staat het vrouwelijk fappen ook hier ter discussie. Moet ik weer elke dag neuqen en gaat m'n werk er onder lijden.

vanrechtsheeftvoorra | 11-02-07 | 15:05

Was het hier tijdens de middeleeuwen nou net zo erg als daar nu? ... nou dan staat ons in de Eurabische provincie van Nederland nog heel wat te wachten!
M.a.w. dat refo kabinet Balk/Bos/Rouw is slechts foreplay!

Cloodtvieaul | 11-02-07 | 15:05

Islam = frustrattie

Zo jammer! | 11-02-07 | 15:04

weet je wat nu het ergste is ? dit is ons voorland ! binnen 20 jaar hebben we ook hier de charria. bedankt allemaal

bertone07 | 11-02-07 | 15:02

Das toch heel makkelijk te hoaxen? Gewoon alleen laten 'ontmaagden (ook de 10de x) als je ongesteld bent. Alsof zo'n baardmans het verschil ziet tussen bloed of bloed.

Ohja | 11-02-07 | 14:51

@Eurocanna 11-02-07 @ 14:25
Fappen is voor zowel dames als heren een grondrecht, dus ik begrijp niet dat jij voor deze schending van de rechten van de mens je kop in het zand steekt.

Zeurders | 11-02-07 | 14:29


Wat zijn jullie ontzettend naief. Een of andere grappenmaker heeft een filmpje ondertiteld en jullie geloven dat die man dat ook echt allemaal zegt.

Jullie willen gewoon heel graag dat ie dat zegt kunnen jullie weer gaan ziet miepen hiero.

Als er zo'n taboe ligt op vrouwelijke sexualiteit in een bepaalde cultuur, zou die man er dan zo grafisch over gaan zitten lullen voor de camera?

NEE natuurlijk niet !

grmblll | 11-02-07 | 14:26

Nou nou wat schokkend. Ik weet niet wat voor overdreven volk hier rond loopt maar hij zegt alleen dat vrouwen niet mogen vingeren en dat ze moeten studeren of een boek lezen. Poeh. Moraal ridders hiereau zeg.

Eurocanna | 11-02-07 | 14:25

Afblijven van de voorbips, maar den achterbips is uiteraard 100% halal.
Kom er maar in met die Mecca-colafles!
www.mecca-cola.com/

Zeurders | 11-02-07 | 14:23

Wat een ongelofelijke lul-koekert , ligt Mekka op de Veluwe ?

Amoebe | 11-02-07 | 13:49

waarom stelt deze baardman niet een fapverbod voor zijn seksegenoten in ?

jagua | 11-02-07 | 13:45

achterlijk geloof voor achterlijke mensen.

QB (ja die.....) | 11-02-07 | 13:42

Is er al een FAPWA uitgesproken ???

DannyV | 11-02-07 | 13:33

Heelfijn 11-02-07 @ 13:08 Wat heb ik nou weer misdaan ? Ik kwets niemand, maar benoem het fenomeen, dat wat je verbiedt, juist het meeste voorkomt in die kringen waar het verboden wordt. Ik heb het ook helemaal niet over kwaad. Wat lul je eigenlijk. En Jehova's mogen bij mij best aan de deur komen. Hun boodschap is alleen niet aan mij besteed. En dat maak ik ze ook vriendelijk duidelijk.
Zo vroeg op de dag draaf je al behoorlijk door.

Dirrek | 11-02-07 | 13:32

@heelfijn
"lijden de mannen en de vrouwen er evenveel onder."
als dat jou criterium voor achterlijkheid is, soit. t Mijne ligt meer in vrijheid en onvrijheid.

Ik zie in de christenwereld veel meer onvrijheid en een veel grotere greep van religieuze instituten op t prive-domein dan in de moslimwereld. Dat is mijn criterium.
In hoeverre kan een individu zich onttrekken aan de greep van de zelfbenoemde morele leiders.
Als ik die maatstaf toepas komt de christenwereld er een stuk bekaaider van af.

Commentaarder | 11-02-07 | 13:28

Bij GS is veel volk héél gelovig. Ze geloven in drugs, sex, alcohol, schranzen, beledigen etc. etc. Laat anderen toch ook vrij in hun geloof. Zo krijg je tenminste vet oorlog. Lekker rauschen en kaputmachen. Daarna therapie bij de zeikpsycholoog voor de jankerts.

Antidemocraat | 11-02-07 | 13:25

Gelukkig is er schaatsen op tv.

Karel kwakbol | 11-02-07 | 13:24

Voor mij weer een des te betere reden om volgende week weer schoenen te gaan jatten in de moskee om de hoek, laat die vrouwen lekker fappen doen ze ook eens wat te doen als alle huishoudelijke klusjes zijn gedaan

Slakkenman | 11-02-07 | 13:21

Islam, Pvda en de Volkskrant. Kunnen jullie nou echt niks anders verzinnen? Creatieve armoede.

EnigeEchteGSRukker | 11-02-07 | 13:20

@perchloorazijnpisser 11-02-07 @ 13:18 Die tv kun je uitzetten, die hakbars niet.

kwarko01 | 11-02-07 | 13:19

Ik als niet gelovige zucht nog steeds onder het juk van de RKK. Werd ik vanochtend wakker na een avond heftig zuipen en neuqen... zette de tv aan tijdens het ontbijt en overal op werkelijk bijna alle zenders was er wel een pastoor aan het preken over hoe wij ons dienen te gedragen.

perchloorazijnpisser | 11-02-07 | 13:18

Commentaarder 11-02-07 @ 13:13
Dat elke gelovige een extreme debiel is, zonder uitzondering, ben ik 100% met je eens. Maar binnen de RKK en de gristenhonden zoals Bush en de andere simpele Amerikanen, lijden de mannen en de vrouwen er evenveel onder. De moslims verneuken de verhoudingen binnen de eigen groep zelfs nog, en dat maakt ze nog net 1 stapje achterlijker. Significant achterlijker.

Heelfijn | 11-02-07 | 13:16

@Heelfijn 11-02-07 @ 13:08

je telt de VS bible belt niet mee? ook vergeet je die landen waar de RK kerk t voor t zeggen heeft?
kom ik ook snel op honderden miljoenen mensen die zuchten onder Jezus' juk.

Commentaarder | 11-02-07 | 13:13

extreme moslims met hun sharia, de meest hypcriete lui op aarde. Te triest voor woorden gewoon.

Tremor | 11-02-07 | 13:12

Volgens mij is de vertaling niet goed en is dit gewoon een imam die uit de kast komt en uitlegt hoe de sex tussen 2 (of meer) meneren er aan toe gaat en dat ie zijn baard eraf gaat scheren want dat jeukt in de bilnaad! En handig! Die rol pleepapier op z'n kop is handig om de smeerboel weer op te ruimen.
-gekkehuis-

Gromule | 11-02-07 | 13:10

Dirrek 11-02-07 @ 12:43
Goed je best doen he, om het kwaad zoveel mogelijk over blank (een paar bible belters) en moslim (miljoeeeenen, en in ons land) te verdelen !! Tegen elke 10.000 vrouwen die daar psychisch gevangen worden gezet, komt er 1 jehova bij jou aan de deur, stakker.

Heelfijn | 11-02-07 | 13:08

Verkopen ze daar ook eigenlijk rauwe haring?

Fuzzy-de-Bear | 11-02-07 | 13:08

Vingeren doe je zo.

give a dog a bone | 11-02-07 | 13:07

Ach, kom nu even heren: de hoogwaardige z(j)eik Yousouf Al_Qaradhawi deed deze uitspreken al in oktober vorige jaar........
Kun je toch nauwelijks meer nieuws noemen .... toch?

Opa-Buiswater | 11-02-07 | 13:07

Maar niemand ziet het toch als je onder die burka zit te soppen ?

M299 | 11-02-07 | 13:00

@Shani 11-02-07 @ 12:53 Dus jij weet zeker dat dit niet door een afdelingssecretaresse is vertaald?

kwarko01 | 11-02-07 | 12:57

kwarko01 11-02-07 @ 12:17 " Ik heb niet zo'n hoge pet op van vertalers."

Vertalen is een vrij beroep, iedereen mag zich vertaler noemen. Een slechte vertaling is vaak het resultaat van het "pay peanuts, get monkeys-syndroom". Als je de HBO/universitair geschoolde vertaler te duur vindt, laat je die handleiding toch even in het Grieks vertalen door de afdelingssecretaresse die daar elk jaar met vakantie heengaat? (handleidingen zijn dan ook een bron van vermaak voor échte vertalers!)

Ondertitelen is weer een vak apart, omdat mensen langzamer lezen dan luisteren is er maar ruimte voor een beperkt aantal letters onder op je tv-scherm. Bovendien zijn woordspelingen vaak niet letterlijk te vertalen en wordt er een equivalent grapje voor ingebouwd.

En natuurlijk worden er ook bloopers gemaakt.

Shani | 11-02-07 | 12:53

meen ik me ook nog te herinneren dat ik ooit door een waanzinnig aantrekkelijke marrokaanse dame van 22 lentes tot in de hemel getrokken ben terwijl zij zichzelf bespeelde. Daarna nam ik r achterlangs over het buro, t was overwerk zei ze haar man toen ie haar vroeg naar de reden van het uitblijven van de couscous om 6 uur.
neej, die laat die moslim-dames maar schuiven. Die weten nog wat dienstbare seks is, liever dan de ueberstoute types als willeke alberti die vinden dat de man verantwoordelijk is voor hun orgasme. Beirut, Casablanca, bolwerken van seksuele vrijheid en vrijzinnige dames. 't Stenen tijdperk van de Rif zal vast ook bestaan, but then again. Als je neuken wilt ga je toch ook niet naar Staphorst? Dan ga je naar Amsterdam.

Commentaarder | 11-02-07 | 12:51

Iek vien mooi

michaelangelo | 11-02-07 | 12:51

Hij heeft natuurlijk wel een punt. Als al die mutsen van kantoor niet meer mogen masturberen lopen ze aan het eind van de week botergeil over de werkvloer te soppen. Klaar om gepaald te worden door de eerste de beste kantoorpik.
*krabt zich achter het hoofd*, Hmmmm, klinkt niet slecht...

stretch | 11-02-07 | 12:49

Dat is kudt?

Jolly_Jop | 11-02-07 | 12:49

De beste man is blijkbaar geobsedeerd door de vagina en het maagdenvlies. Ondertussen (!!) bemoeit hij zich met prive zaken en dat is niet gepast. Sterker nog, hoe zouden in de praktijk de dames aan deze regels gehouden moeten worden?

guru? | 11-02-07 | 12:48

best wel genuanceerde baardmans, zo vind ie wel weer dat t niet ok is dat zelfhulpmeisjes vermoord worden

blijft de vraag: wat is de status van die man?
dat er gekken rondlopen wisten we al, sipkevanderlandverhalen over ruggemergverweking is tenslotte ook aan balk en rouvoet besteed.

Commentaarder | 11-02-07 | 12:47

Nu nog PvdA-bericht en 't werk zit er weer op voor dees' zondag.

Lepo | 11-02-07 | 12:43

Datgene wat verboden is, wordt juist het meest gepraktiseerd. In het midden oosten masturberen ze zich een delerium, juist omdat het niet mag. Overigens in de bible belt hier in 0031 dito. Sex, drank, dat soort dingen. Verbiedt het, en het neem exponentieel toe. Voor de rest heeft die baardmans de nieuwswaarde van een leeg kuipje smeerboter. Ik heb het filmpje ook maar niet gekeken. Straks natuurlijk weer Jehova's aan de deur en dan heb ik m'n lolletje voor de zondag wel weer gehad.

Dirrek | 11-02-07 | 12:43

Ik maak zelf wel uit wat ik waar in stop!!!
Maarrreee.... die ondertiteling.... hij had het net zo goed over een potje Yahtzee kunnen hebben. Ik wil een tolk die ernaast staat. Liefst een objectieve (*proest*) GS'er.

driewerf_zucht | 11-02-07 | 12:41

Haha, wat een mafkees. Ja want fappende breezahs zijn nou eenmaal moeilijker aan je paal te rijgen dan geile breezahs he?

Koekje-dr-bij? | 11-02-07 | 12:40

Weet je waar ik in geloof een wereld zonder geloof wat zou dat ons een hoop ellende besparen !!! Want die achtelijke imbiciele belastingslurpende saaie demente kudt oudjes in de kerken en moskeeen willen is gewoon absurd !!! Ik pleit ervoor een geloof vrij land waar je kan gaan en staan waar je wilt en dat mensen niet hun geloof bij jou als wil opleggen want het is toch van de zotte want dan ga ik klagen met die kerkkudtklokken elke zondag ochtend en die klote moskee met zijn gejakker wat dat iest milieu vervuiling !!! eikels

Sinnert | 11-02-07 | 12:37

Ik kan me niet aan de indruk ontfappen dat er niks zinnigs meer te zeggen valt over de islam.

knutsel | 11-02-07 | 12:35

Oke, met of zonder dop?

kwarko01 | 11-02-07 | 12:32

wat een pleuris bemoeial zeg die zandpissebed !
pleeg eens zelfmoord als je je eigen niet kan plaatsen in deze wereld......

cowboyfred | 11-02-07 | 12:30

@kwarko01
Gewoon, zoals je het schrijft.

CoJoNes | 11-02-07 | 12:28

Het scheelt dat de gemiddelde (moslim) vrouw niets aantrekt van wat zo'n lullo verteld. You can't stop nature... Misschien verstandig dat ze de ballen van deze man eraf trekken? Wat een slap geouwehoer...

Kris | 11-02-07 | 12:27

Hoe spreek je dat uit?

kwarko01 | 11-02-07 | 12:27

Volgens google: ان مزيل الروائح

CoJoNes | 11-02-07 | 12:25

CoJoNes 11-02-07 @ 12:20 ffuthpsdeus

kwarko01 | 11-02-07 | 12:25

Hee fuckje ! haal die die deobus uit je doos en zeg ook eens wat !

Draaitafel Demagoog | 11-02-07 | 12:24

Het betreft hierr een halfaap die minder is dan wij niet-halfapen. Zo makkelijk is dat.

sjoerd zwoerd | 11-02-07 | 12:22

@kwarko01
Wat is bijvoorbeeld Arabierisch voor 'deodorantbus'? Zeg het maar.

CoJoNes | 11-02-07 | 12:20

En zo stellen ze dus al die x-keer 100 maagden veilig voor hun dappere plof-strijders. Logisch toch?

AppletjeQut | 11-02-07 | 12:19

CoJoNes 11-02-07 @ 12:12 Als ik de gemiddelde vertalingen lees die ik regelmatig tegenkom, sta je versteld van het niveau en betrouwbaarheid. Ik heb niet zo'n hoge pet op van vertalers. Daarbij, in dit geval: de koran zou ook niet goed vertaald zijn, tenminste daar zeuren die hakbars steeds over als hun iets niet zint.

kwarko01 | 11-02-07 | 12:17

@kwarko01 11-02-07 @ 12:10

hehehe, beetje omslachtig, dat dan weer wel. Eerst een stukje schrijven. Lezen en het er dan mee eens zijn.

CoJoNes | 11-02-07 | 12:12

CoJoNes 11-02-07 @ 12:08 Als ik het zelf geschreven heb.

kwarko01 | 11-02-07 | 12:10

@kwarko01
Nee, ik bedoel waar baseer je de geloofwaardigheid van een nieuwsitem op?

CoJoNes | 11-02-07 | 12:08

Ben het volkomen met deze beste man eens allahackbar.
Er is een prijs uitgeloofd in de USA ( 25 miljoen ) voor wie er een oplossing heeft van het emissie probleem.
Welnu deze heeft een wel zeer pragmatische oftewel fappen met z'n allen hoewel anaal is ook goed voor allemaal.
Fotootje van Sharon Dijksma erbij een sjorren aan dat ding.

befke | 11-02-07 | 12:07

*zucht*

moet nu even een paar uur hard werken.

*exit*

vander F | 11-02-07 | 12:06

LOL@botte
This and that and sister and so, but that's what you will keep anyway.

CoJoNes | 11-02-07 | 12:06

CoJoNes 11-02-07 @ 12:01 Dan kan ik dus niets en niemand geloven. Bedoel je dat?

kwarko01 | 11-02-07 | 12:06

Deze kerel verdient de dood door met zn kop in een olifantenkut gedouwd te worden, net zolang tot ie niet meer beweegt.

Yusek Ha'ad | 11-02-07 | 12:04

Hey... geinig! "The woman may say this or that..." Kouwes is speechwriter geworden voor de baarden?

bottehond | 11-02-07 | 12:03

Neehee, ze lopen geen 800 jaar achter, het is maar 675 jaar, dus valt best mee.

Karel Kruizenruiker | 11-02-07 | 12:02

@kwark01
Precies! Je moet de ondertiteling niet geloven, wantrouw alles, behalve de volkskrant en Clairy Polak.

CoJoNes | 11-02-07 | 12:01

emancipatie? de duitse wagen wordt nog altijd door de man gepoetst.

Maître Corbeau | 11-02-07 | 12:00

@Turrukje 11-02-07 @ 11:53 Ondertiteling? Kan ikzelf ook maken. Je zou eens moeten weten wat er allemaal aan bagger is vertaald.

kwarko01 | 11-02-07 | 11:58

@WickeDPE 11-02-07 @ 11:54
Een "stelletjes ongelovige", is dat iemand die niet in stelletjes geloofd?

8"shlong | 11-02-07 | 11:57

Er was eens een arab in Maarheze
Die kerel kon schaamlippen lezen
Hij sprak tot een vrouw:
"Wat murmel je nou"
"Het zal wel een kudtsmoesje wezen".

Erikje | 11-02-07 | 11:57

@Turrukje 11-02-07 @ 11:53 Ondertiteling? Kan ikzelf ook maken.

kwarko01 | 11-02-07 | 11:57

@ G-unite 11-02-07 @ 11:45

En daar wringt dus de schoen met dat geloof. Mannen zijn suprieur, tis maar wat je ervan vindt.

quutje | 11-02-07 | 11:55

@CoJoNes 11-02-07 @ 11:45,
vind je vies bah?
Vroeger waste ik m'n vinger dan ook de hele avond niet na het wat rondroeren in een klasgenote op een schoolfeest.

Kon je er later, thuis in bed, nog even aan ruiken,
zo'n klein vleugje vrouwlijke feromonen stuwde het edele fapwerk dan tot grote hoogten.

vander F | 11-02-07 | 11:55

het zou verboden moeten worden.... de islaam... en al die andere domme geloven..... goleven jullie echt dat er wat is...... bewijs het dan maar!

stelletjes ongelovige

WickeDPE | 11-02-07 | 11:54

@kwarko01
je hoeft ook niet te luisteren hoor, ondertiteling lezen volstaat...

Turrukje | 11-02-07 | 11:53

Als je die kerel zn kop op zn zij legt, wat zie je dan? Precies! Een ouwe afgeneukte kut.

Yusek Ha'ad | 11-02-07 | 11:53

Kan het niet helpen, maar ik kan dat gebler niet aanhoren. Wat zei die nou?

kwarko01 | 11-02-07 | 11:52

ja is ook een cultuur he.... elkaar lekker bang houden met allah en eerwraak.
rare zandmensen

van Heutsz | 11-02-07 | 11:51

@Jim Beam
Inderdaad, ik hoor toch wel redelijke progressiviteit. (maar dat is dan weer afhankelijk in welk land bij woont) Als het een saudi is, dan is hij behoorlijk vrijdenkend.

Turrukje | 11-02-07 | 11:51

... elektrische tandenborstels in het geboortekanaal
.
Zie het eerste proces met belangstelling tegemoet in de VS waarin een vrouw Oral B of Philips aanklaagt omdat ze onvruchtbaar is geworden.

Jeremia | 11-02-07 | 11:50

Ik vind het artikel pure stemmingmakerij.
Die kerel zegt alleen maar dat er misverstanden kunnen ontstaan, helemaal geen radicale taal hoor.
Oke, achtergebleven cultuur maar verder?
Laat maar lekker preken hoor.

Jim Beam | 11-02-07 | 11:49

Nou ik moet hem wel nageven dat hij zegt dat je die vrouwen niet mag vermoorden, ik zie enige vooruitgang.

Turrukje | 11-02-07 | 11:49

Het is dus overduidelijk geen kudtreligie.

knutsel | 11-02-07 | 11:49

Bijstandskoning 11-02-07 @ 11:41
Lijkt allemaal idd nogal voorspelbaar.
Terwijl die man gewoon gelijk heeft. Nou ja, in het licht van zijn cultuur.

Natte Bever | 11-02-07 | 11:45

Ik vind het vooral ranzig als de bananen weer worden teruggelegd in de fruitschaal en de wortel door de hutspot worden versnipperd. De onschuldige voorbijganger die de honger wil stillen met essentiële onderdelen van de schijf van 5 dient te worden beschermd tegen dit soort obsceniteiten.

CoJoNes | 11-02-07 | 11:45

Gelijke monniken gelijke fappen.
Dus moslimmannen, blijf van je leuter af of maak er geen punt van.

G-unite | 11-02-07 | 11:45

Ahaha zo middeleeuws.

Dachthetwel | 11-02-07 | 11:44

wat een angst hebben die zielige mannetjes toch, om maar te zwijgen van een verstokt minderwaardigheidscomplex. Het is weer een duidelijk voorbeeld hoe achterlijk deze cultuur feitelijk is. Dat zeg ik niet, ze bewijzen het telkens weer ZELF! En dus voor een ieder te constateren!

Wat issss dat hier | 11-02-07 | 11:43

ach, beetje ouderwets, maar de CU zal er net zo over denken. En hij is hipper dan katholieken, daar moeten ook mannen hun handen boven de lakens houden. hij vindt fappen tenminste gewoon goed.

8"shlong | 11-02-07 | 11:43

En het grote Muzelmeppen kan weer beginnen. Hallelujah Allahu Akbar, islamofoob en geborneerd Nederland: kom er maar in.

Bijstandskoning | 11-02-07 | 11:41

@ester31 .. en je denkt dat JP ooit aan zijn pik heeft gerukt ? hahaha get real !

Draaitafel Demagoog | 11-02-07 | 11:40

De man heeft groot gelijk.
Het geeft geen pas om complete ratatouille-pakketten de vagina in te schuiven, zeker als de verpakking er nog omheen zit.
Dat lijkt wel dierenmishandeling!

Natte Bever | 11-02-07 | 11:40

Simsalabim 11-02-07 @ 11:33
Niet zo mekkeren alsof je echt niets beter weet te doen op deze druilerige zondag: hetgeen GS zo typeert en waarmee ze hun pixels hier vullen is net zo oud, bekend en belegen als het verhaal van die prehistorische baardaap daar in de woestijn: genoeg anderen bashen zodat je zo min mogelijk met jezelf wordt geconfronteerd.

JudgeJuly | 11-02-07 | 11:40

Wat een goeie vermomming van Joep! Of is het Freek? Vermakelijk hoe zoveel domme cliché's van een achterlijke cultuur worden bespot.

Hammar | 11-02-07 | 11:39

ik dacht dat het daar zo'n taboe was ? tering zelfs op nederlandse televisie hebben we er 30 jaar over gedaan om het over een didlo te hebben en deze baardmans hebben het al over deo bussen en de hele groente afdeling. Ja dat krijg je als je ze op hun achterlijkheid aanspreekt .. damn !

Draaitafel Demagoog | 11-02-07 | 11:38

Ik vond z'n column beter dan die van Geert of Harry.

Elegast | 11-02-07 | 11:36

Zoals het geloof predikt, handelen zijn volgelingen? Achterlijk geloof dus, met achterlijke moslims, Geitje der bij.

ester31 | 11-02-07 | 11:35

Weten wij veel wat die kerel roept ik kan ook een ondertiteling maken!

Jehannes | 11-02-07 | 11:35

Godsamme alweer deze onzin??? Nou weet ik het wel... word een beetje moe van het GS riedeltje Volkrkrant, Islam, PvdA... is het nou zo moeilijk eens iets anders te verzinnen? Originaliteit is toch niet zo moeilijk?

Simsalabim | 11-02-07 | 11:33

De meeste mullah's zijn gewoon homo.

niks mis mee | 11-02-07 | 11:33

ow, slecht nieuws voor m'n aandelen komkommerkwekerij

dekeurslager | 11-02-07 | 11:30

Krijg nou wat zeg, ik heb net een kilo winterwortelen gekocht op de markt!
En de bananen dan? Moet ik die opeten soms?

Gravin v Kippenbouth | 11-02-07 | 11:30

Wat een idioot..

otto maan | 11-02-07 | 11:29

net of de paus er anders over denkt

smurfina | 11-02-07 | 11:28

Sterf geestelijk gestoorde!

stamppot | 11-02-07 | 11:26

Zeikerd

Xyphor | 11-02-07 | 11:24

Is bah.

EnigeEchteGSRukker | 11-02-07 | 11:23

Prettig zoveel stichtelijke wijsheid op de zondag morgen

blackangel | 11-02-07 | 11:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken