Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Westermoskee in extremistische handen

knuffelen in baksteen voor beginnersKomt 'ie wel, of komt 'ie er niet? Het blijft maar rommelen rondom de Westermoskee. Dat Grote Knuffelen in Baksteen-project van Amsterdamse bestuurders, Turkse moslims en een woningbouwvereniging. Blijkt nu dat die moskee helemaal niet eens Nederlands is. In 2005 is een geheime overeenkomst getekend waar in staat dat de Westermoskee in Duitse handen komt. Nou ja... Duits. De anti-democratische, anti-westerse en anti-semitische Turkse moslimorganisatie Milli Görüs is eigenaar van de moskee, en het hoofdkwartier zit toevallig in Duitsland. Hoe dat kan? Stadsdeel de Baarsjes en de woningbouwvereniging Het Oosten zitten samen met wat Turkse moslims in het project, en de Turken verkochten hun aandeeltjes door aan Milli, ondanks dat het stadsdeel plechtig te horen had gekregen dat dit nooit zou gebeuren. Tja... Vanavond op de buis bij KRO Reporter.

Reaguursels

Inloggen

Rot op met je kut moskee Moslim.

petjesman | 06-02-07 | 12:08

religie is vermoeiend; afschaffen.

Tzakje | 05-02-07 | 23:01

Islam is vermoeiend

Koevoet | 05-02-07 | 20:53

@Hommel,
dank fur reactie. noem ze ff op die redens.
Op dit moment zijn zij de verschoppelingen en terecht als jij een bijzonder achterlijk geloof aanhangt (zoals ook die fundamentalistische muslims ofv gristenen) is ieder waanbeeld waardeloos.
Maar niet alle muslims denken op deze wijze. De islamitische achterlijkheid geldt niet voor iedereen die hier als muslim is komen wonen.
Je moet niet iedereen over een kam scheren en niet denken dat ze allemaal in hun eigen superioriteit geloven. Wat in saoudi arabië gebeurt gebeurt niet altijd (en ook niet altijd in Nederland)~.
Millie gurish net als de grijze wolfen moet verboden worden net als al die andere mongole achteliijke moslimorganisaties. Maar op dit moment zijn zij het die het geld kunnen geven. Dus geld voor een normale muslim is er niet.
Het is een politiek spel, waar gematigden moeilijk uitkomen en extremisten betalen voor mensen die geloven in een idioot geloof.
Dat is hetgeen er in nederland veranderd moet worden.
Dus normale muslimorganisaties fur normale muslims!

spruitjesvreter | 05-02-07 | 15:45

@spruitjesvreter 05-02-07 @ 14:36: je wekt niet de indruk geschiedenis- en aardrijkskundeonderwijs te hebben genoten. Die vergelijking gaat om een groot aantal redenen niet op (moet ik ze nou écht gaan opnoemen? Denk na.).
De vergelijking van islamieten en joden gaat sowieso al niet op, laat staan dat ze in historisch opzicht te vergelijken zijn.
Extra wrang is dat anti-semitisme juist in islamitische staten meestal een algemeenheid is. Overigens heb ik nooit Joden een ambassade in de fik zien steken om een plaatje van een profeet noch heb ik ze ooit met een vliegtuig een gebouw in zien vliegen. Verder heb ik ook nooit gehoord van een synagoge die anti-westerse en anti-democratische standpunten ophemelde, zoals in deze moskee. Komt ook nog eens bij dat de joden destijds geen eigen land hadden en er diverse islamitische landen zijn, waar, inderdaad, net als in deze gezellige Westermoskee anti-westerse sentimenten juist gepropageerd worden.
Die vergelijking met nazi-Duitsland is kennelijk populair onder linkse naïevelingetjes, die vinden dat je iedereen lief moet vinden, maar er klopt weinig van.

Hommel | 05-02-07 | 15:20

ben ik hier nou de laatste of zo?
Kom op met die muslimheet!

spruitjesvreter | 05-02-07 | 15:11

Alle reacties doen me denken aan het begin van de tweede wereldoorlog. Toen heeft Hilter opgeroepen alle jeauden te vermoorden. Nu zijn de muslims aan de beurt.

spruitjesvreter | 05-02-07 | 14:36

de islam is er nou eenmaal laten we gewoon samen verder leven
islam christen en ongelovige moeten toch samen verder op deze aardkloot

cast | 05-02-07 | 14:14

Je zou toch godverredomme bijna extreem-rechts van die lui worden. Altijd gezeik met moslims. Boedhisten, hindoestanen, christenen, menonieten, duivelsaanbidders en weetikwat: je hoort ze nooit. Moslims: altijd zeiken, altijd slachtoffer, en altijd vreemde geldstromen in gesubsidieerde moskeeën met radicaal geschifte imams.
Plaatje van Mohamed: al die jurken op hol. Zien we dat ooit bij andere godsdiensten? Er is nu in Italië een Jezus-verkleedpakket te koop. Moet je eens proberen met een mohamed-verkleedpak.
En dan altijd dus weer janken dat men tegen ze is (waar op zich langzamerhand alle aanleiding te is). Dat die moskeeën meestal met Nederlands belastinggeld worden gebouwd vergeten ze dan. Ik ben moslim-moe. Dat er ook goeien zijn enzo dat zal wel; ik stel echter vast dat er geen godsdienst is met meer radicalen en zeikstralen dan de islam.
Ik ben het weer kwijt, dank voor uw opmerkzaamheid.

Hommel | 05-02-07 | 12:40

Kolonialen zijn het, die islamitische imperialisten
Boeventuig bovendien

Jan Passant | 05-02-07 | 10:16

-weggejorist-

ja man | 05-02-07 | 09:27

De beelden van opgehitste gierend gillende fanatieke fans van die Milli Vanilli in dat Duitse stadion zijn zeau 1933.
.
Typische aard van de moslims: de liberalen halen alle vergunningen binnen en praten vrede richting de overheid, pers en dhimmies. De radicalen doen een ontslagronde (waar een groot concern jalours op kan zijn) onder de vredige liberale geloofsgenoten en nemen vervolgens de die-haat touwtjes in handen.
.
Hakbar, hakbar...

TyfusLeijer | 05-02-07 | 09:10

Snel aan het werk jij, en geen domme dingen meer zeggen hoor!

Boeddhi 05

Eigenlijk zo dom nog niet, koekje van eigen deeg geven!
waarom moeten wij onze deuren maar openlaten staan voor de pedovolgerts?

ja man | 05-02-07 | 08:58

FDZTHAZED

ja man | 05-02-07 | 08:56

Hadjewat? 05-02-07 @ 07:57

Snel aan het werk jij, en geen domme dingen meer zeggen hoor!

Boeddhi | 05-02-07 | 08:51

Het wordt tijd dat islamitische vrouwen met een burka maar eens worden aangepakt zoals ze dat in Saoedi-Arabië met niet-moslims doen. Dus een burka dragen? Of iets dergelijks? Dan veertig stokslagen en vier maanden de bak in zonder kans op kortere straf.

Hadjewat? | 05-02-07 | 07:57

Godver! Zié je wel dat ik het eerder al zei? Vooruit dan, dit plakken jullie er zelf maar bij: een anderstalig stuk tekst onder iemands neus schuiven en gelijk on camera een reactie vragen is niet erg koosjer. En als die man dan zegt dat hij daarvoor past, is 'er crisis bij de stadsdeelraad'. Fréquinjournalistiek. Gelukkig zat de clou in de credits.

veest van pim | 05-02-07 | 03:08

KRO's Reporter was in elk geval boeiender dan dit GS-stuk en de stroom bagger eronder. Vooral de credits: "met dank aan: De Nieuwe Kerk". Nou dat werpt toch een heel ander licht op het gesoebat over wat tot nader order gewoon een grote lap poldergrond met een hek er omheen is. 'Hoxha' indeed. 'k Herinner me nog zo'n stuk televisiehetze over de Vierdaagse, van diezelfde KRO. Het zal vast toeval geweest zijn, zo'n stuk onvolledige en gekleurde berichtgeving over een bestuur waar de Kristenen de dienst niet uitmaken. Ik zei het eerder al: op de zevende dag bedacht de duivel de godsdienst.

veest van pim | 05-02-07 | 03:03

KRO's Reporter was in elk geval boeiender dan dit GS-stuk en de stroom bagger eronder. Vooral de credits: "met dank aan: De Nieuwe Kerk". Nou dat werpt toch een heel ander licht op het gesoebat over wat tot nader order gewoon een grote lap poldergrond met een hek er omheen is. 'Hoxha' indeed. Herinner me ook al zo'n stuk televisiehetze over de Vierdaagse van diezelfde KRO. Het zal vast toeval geweest zijn, zo'n stuk onvolledige en gekleurde berichtgeving over een bestuur waar de Kristenen de dienst niet uitmaken. Ik zei het eerder al: op de zevende dag bedacht de duivel de godsdienst.

veest van pim | 05-02-07 | 03:01

@ CoJoNes

Ben benieuwd of je deze ook werkelijk hebt, maar belangrijker nog, zijn ze smooth !!! Stel me zelf jouw voor als een Christen hond die zijn eigen ballen legt te likken, terwijl ik ga kiezen tussen jullie Breazers of mijn warme schaap
. ik neem beiden, breazer mag me warm houden.......

Lia | 05-02-07 | 01:32

Boeddhi 05-02-07 @ 00:49

Trust..... Ik ga ook Trust @all

Wishbone | 05-02-07 | 00:52

Wishbone 05-02-07 @ 00:41

Ik heb hem onder mijn favs gezet. Ik moet gaan slapen, ben al laat. Morgen weer aan het werk. Truste!

Boeddhi | 05-02-07 | 00:49

@vander F
Veel plezier daarbij. Ik kijk naar de Superbowl en het was opvallend, dat een tot de islam bekeerde zwarte speler door het hele publiek werd uitgefloten.

CoJoNes | 05-02-07 | 00:45

Boeddhi 05-02-07 @ 00:07
"dat wanneer iemand jou wil bekeren om van jou een gelijke te maken, moet je geen vrienden met die mensen worden totdat zij moslims zijn geworden. als mijn vijandig wordt, dood ze dan" als je die redenatie doorvoerd leid dit wel tot de endlösung van het probleem. we gaan proberen ze te bekeren tot christen, als gelijke. worden ze opstandig dood ze dan. lekkere redenatie inderdaad. ook helemaal niet radikaal of zooo

ikhier | 05-02-07 | 00:44

Boeddhi 05-02-07 @ 00:35

Ik woon in Amsterdam West dus ik woon er net als jij midden in. Als je het nieuws gevolgd hebt over de moslimscholen in Amsterdam dan heb je ook gehoord dat daar het radicale gedachtegoed wordt onderwezen. Ik kijk er dus wat kritischer tegen aan dan jij.................. Als ik jou was zou ik ook eens onderstaande site bezoeken en kijk dan maar of het klopt wat je nu tegen me zegt. Zijn filmpjes en vertalingen uit Arabische en persische kranten........

memri.org/index.html

Wishbone | 05-02-07 | 00:41

vander F 05-02-07 @ 00:31

Heerlijk om bij te relaxen. Moet ik ook weer eens draaien als het koud is en stormt..

Boeddhi | 05-02-07 | 00:39

Wishbone 05-02-07 @ 00:28

Maar hoe verklaar je dan dat andere Arabisten zeggen dat de koran niet expliciet tot bepaald (RADICAAL) gedrag oproept, maar dat de radicalen dat zo invullen. Maar goed, ik ben net zoals jij wars van extremisme en geweld vanuit het geloof. Maar ik woon in een Turken/Finnen buurt in Arnhem, ik heb hier niet de indruk met extremisten te maken te hebben. Misschien is dat bij jou in de buurt anders, dat kan..

Boeddhi | 05-02-07 | 00:35

Sabjo 05-02-07 @ 00:27
Ik zou het niet weten, die ik heb is gejat.

d´omgebouwde | 05-02-07 | 00:34

@Auke 05-02-07 @ 00:29
Maar als de allochtonen elkaar uitmoorden, wie moet het vuile werk dan doen? Polen?

Sabjo | 05-02-07 | 00:34

@CoJoNes,
ik luister net naar Adagio for Strings, Samuel Barber,

ik verwacht ook geen echte vlammen...

vander F | 05-02-07 | 00:31

CoJoNes 05-02-07 @ 00:24
Helaas ben ik bang dat je gelijk hebt. Dit was dus één van de vele redenen waarom ik uit Nederland vertrokken ben. Naar een land waar zij hun nationale en europese gedachtengoed en vooral hun leger wél serieus nemen.

d´omgebouwde | 05-02-07 | 00:31

En ondertussen maken wij ons druk om de "Gouden Kooi" ....

Wordt trouwens nog wel lachen in 2100 hier in Hollandislama.... soort van Fatah tegen Hamas gevechten, maar dan tussen Turken, Koerden en Mokro's.
Welcome to the Future...

Auke | 05-02-07 | 00:29

Boeddhi 05-02-07 @ 00:25

De mensen die ik eerder genoemd heb zijn mensen die het Arabisch machtig zijn en de Islam bestudeerd hebben. Het is ook niet persoonlijk naar jou toe maar als je het geweld in de wereld ziet en kijkt hoe vaak de koran geciteerd wordt ,denk ik dat jij ook wel ziet dat de vertalingen die ik je heb laten zien wat dichter bij de waarheid liggen.

Ik weet ook wel dat niet elke moslim radicaal is maar ik kan het verschil niet zien en houd er dus gewoon rekening mee................

Wishbone | 05-02-07 | 00:28

-weggejorist-

Sabjo | 05-02-07 | 00:27

Wishbone 05-02-07 @ 00:18

Nee! Ik weet wel dat de meningen onder deskundigen verschillen. Wie ben ik dan om over de inhoud van de koran te gaan discussiëren met jou. we zijn allebei relatief onwetend. Daarom vind ik deze discussie niet meer de moeite waard. Ik geloof echt wel dat je bronnen kloppen en dat je je verdiept, dus ik bedoel het niet persoonlijk.

Boeddhi | 05-02-07 | 00:25

@d'omgebouwde
Weet je wat ik denk? Dat de vlam nooit in de pan zal slaan. De Nederlandse voksaard in ogenschouw nemend, is het waarschijnlijker dat de overgave zonder slag of stoot volgt. Zij die geen dhimmi wensen te worden, zullen door hun buren of zelfs familieleden worden aangegeven bij de Staatspolitie.

CoJoNes | 05-02-07 | 00:24

dhimmi 05-02-07 @ 00:17

Is dat een argument?

Boeddhi | 05-02-07 | 00:20

-weggejorist-

d´omgebouwde | 05-02-07 | 00:19

@Boeddhi 05-02-07 @ 00:02
Dus als ik het goed begrijp moeten we alle moslims doden omdat ze oneerlijk zijn? Barbaars gewoon.

Sabjo | 05-02-07 | 00:17

v Maerlant 05-02-07 @ 00:15

Truste. Maar je shopt selectief..

Boeddhi | 05-02-07 | 00:17

@Boeddhi 05-02-07 @ 00:13

In welke polder woon jij?

dhimmi | 05-02-07 | 00:17

Boeddhi 04-02-07 @ 23:59
Daar hebben we idd van geleerd ja... dus ik zou zeggen opzouten voor het te laat is... en bouw die eftelingtorentjes lekker ergens anders.

adam | 05-02-07 | 00:15

Boeddhi 05-02-07 @ 00:13

Ik citeer helemaal niemand. Maar och: de uil de kaars, de bril. Ik noteer dat je niets weerlegt van wat ik zeg. Truste anyway, moet er morgen vroeg uit.

v Maerlant | 05-02-07 | 00:15

Als dat lullige boek het woord van Allah moet voorstellen hou ik het wel bij "Jip & Janneke".

dhimmi | 05-02-07 | 00:15

Wishbone 05-02-07 @ 00:10

in jou vertaling niet in de mijne wel. doei!

Boeddhi | 05-02-07 | 00:14

v Maerlant 05-02-07 @ 00:05

Jij citeert alleen maar de moslims die je het liefst citeert, nl. de radicalen. Natuurlijk zijn er meer radicale moslims dan christenen en dat vind ik zeer ernstig, maar besef wel dat men 600 jaar later is begonnen met hun geloof. Ik vind dat radicalisme keihard moet worden aangepakt, maar ik geloof niet in het bannen van de islam in dit land. Eerder zei ik al dat alleen in Nederland opgeleide imams mogen preken...

Boeddhi | 05-02-07 | 00:13

Boeddhi 05-02-07 @ 00:07

Dat staat er dus niet..................

Wishbone | 05-02-07 | 00:12

Boeddhi 05-02-07 @ 00:07

004.089
YUSUFALI: They but wish that ye should reject Faith, as they do, and thus be on the same footing (as they): But take not friends from their ranks until they flee in the way of Allah (From what is forbidden). But if they turn renegades, seize them and slay them wherever ye find them; and (in any case) take no friends or helpers from their ranks;-
PICKTHAL: They long that ye should disbelieve even as they disbelieve, that ye may be upon a level (with them). So choose not friends from them till they forsake their homes in the way of Allah; if they turn back (to enmity) then take them and kill them wherever ye find them, and choose no friend nor helper from among them,
SHAKIR: They desire that you should disbelieve as they have disbelieved, so that you might be (all) alike; therefore take not from among them friends until they fly (their homes) in Allah's way; but if they turn back, then seize them and kill them wherever you find them, and take not from among them a friend or a helper.

Wishbone | 05-02-07 | 00:10

ikhier 04-02-07 @ 23:58

Wil je de hele regel laten zien. Je haalt het uit zijn context. er staat nl dat wanneer iemand jou wil bekeren om van jou een gelijke te maken, moet je geen vrienden met die mensen worden totdat zij moslims zijn geworden. als mijn vijandig wordt, dood ze dan

Boeddhi | 05-02-07 | 00:07

@ Boeddhi

Heel kort nog: christenen aanvaarden de scheiding van kerk en staat. Pastoors roepen niet langer dat elke christen, zoals een moslim, best 5 kinderen of meer heeft, Ze streven niet naar een oemma. Het OT wordt als afgedaan ervaren en het NT metaforisch opgevat(zwartkousen, numeriek quasi verwaarloosbaar, niet te na gesproken). Een moslim dient wel degelijk de koran letterlijk te interpreteren, aangezien het een afspiegeling is van de groooote koooooran die in de hemelen op een stenen tafel rust; 't is het volmaakte woord van god en dus niet voor menselijke interpretatie, laat staan wijziging vatbaar. Tot slot: wel eens van abrogatie gehoord?

v Maerlant | 05-02-07 | 00:05

ikhier 04-02-07 @ 23:58

89. Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk
zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van
Allah werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar
gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden

Boeddhi | 05-02-07 | 00:02

Westerling was cool Boedhi. En Indonesië is vernietigd door de wahabisten.

Ambon vrij!!

vinque | 05-02-07 | 00:01

@Boeddhi 04-02-07 @ 23:55
Als ze nou eens stoppen met lezen en iets nuttigs gaan doen. Werken of integreren of zo?

Sabjo | 05-02-07 | 00:00

adam 04-02-07 @ 23:54

Dat vonden de Moslims ook van ons in hun cultuur. Hadden we wel eens mogen bedenken doen wij Indonesië bezette en daar 150.000 doden hebben gemaakt omdat we de ambitie hadden die kolonie te handhaven (lees artikel Eerdmans).

Boeddhi | 04-02-07 | 23:59

kleine bloemlezing van de honderden soortgelijke citaten; lijkt mij geen woord chinees bij.
Have no unbelieving friends. Kill the unbelievers wherever you find them. 4:89
If the unbelievers do not offer you peace, kill them wherever you find them. Against such you are given clear warrant. 4:91
Christians and Jews are perverse. Allah himself fights against them. 9:30
Christians are disbelievers for believing in the divinity of Christ. 5:17
Christians are wrong about the Trinity. For that they will have a painful doom. 5:73
Cited in the Hamas Charter (Article 27) to condemn the idea of a secular state. 2:130
Intermarriage is forbidden. 2:221
Jews and Christians are evil-livers. 5:59
Do not choose disbelievers as friends. 4:144
Don't be friends with non-Muslims. They all hate you and want to ruin you. 3:118
Don't believe anyone who is not a Muslim. 3:73
Don't bother to warn the disbelievers. Allah has blinded them. Theirs will be an awful doom. 2:6
Don't choose Jews, Christians, or disbelievers as guardians. 5:57
Don't let idolaters tend the sanctuaries. Their works are in vain and they will be burned in the Fire. 9:17
Don't let the disbelievers think they can escape. They are your enemy and the enemy of Allah. 8:59-60
Don't make be friends with with your disbelieving family members. Those who do so are wrong-doers. 9:23
Don't make treaties with non-Muslims. They are all evildoers and should not be trusted. 9:7-9
Don't pray for dead disbelievers or attend their funerals. 9:84
Don't pray for idolaters (not even for your family) after it is clear they are people of hell-fire. 9:113
Don't take Jews or Christians for friends. If you do, then Allah will consider you to be one of them. 5:51
Evil is the handiwork of the rabbis and priests. 5:63
Exhort the believers to fight. They will win easily, because disbelievers are without intelligence. 8:65
Fight against Christians and Jews "until they pay the tribute readily, being brought low." 9:29
Fight disbelievers who are near you, and let them see the harshness in you. 9:123
Fight for Allah with your wealth and whatever weapons are available to you. 9:41
Fight the disbelievers and hypocrites. Be harsh with them. They are all going to hell anyway. 9:73
Fight the disbelievers! Allah is on your side; he will give you victory. 9:12-14
Fight them until "religion is for Allah." 2:193
Fight them until persecution is no more, and religion is for Allah. 8:39
Give tidings (O Muhammad) of a painful doom to the rich and greedy Christian monks and Jewish rabbis. 9:34 Give tidings (O Muhammad) of a painful doom to those who disbelieve. 9:3
Give us victory over the disbelieving folk. 3:147
Jews and Christians believe in idols and false deities, yet they claim to be more rightly guided than Muslims. 4:51
Jews are the greediest of all humankind. 2:96
Only idolaters are unclean. Keep them away from your places of worship. 9:28

ikhier | 04-02-07 | 23:58

Wat een hoop Islamexperts hier, je zou er haast een heel essay van kunnen schrijven.

@ vinque 04-02-07 @ 23:51
Engels is een Germaanse taal, die fout viel me gewoon op, ik probeer hier niet een stel skinheads met het iq van een lucifer te verdedigen.

Alibombalie | 04-02-07 | 23:58

@Boeddhi 04-02-07 @ 23:55
Als ze nou eens stoppen met lezen en iets nuttigs gaan doen. Werken of integreren of zo?

Sabjo | 04-02-07 | 23:57

Zeau. Het is mooi geweest. Vannacht maar eens fijn dromen van onze mooie cultuur: Nederland, het land van de 3 M'en (Molens en Moskeeen en Minaretten). *Snik* Wat kan ik mijn zoontje nu nog vertellen om trots op te zijn?

Kertas | 04-02-07 | 23:57

Boeddhi 04-02-07 @ 23:55

Dat ben ik helemaal met je eens. Als ik dit soort teksten laat zien dan heb ik het ALTIJD over de zuivere islamvolgers..............

Wishbone | 04-02-07 | 23:56

vinque 04-02-07 @ 23:51

Tsja... het Angelsakisch model is populair onder neonazicons.... hehehehehe... Ze hebben ontdekt dat de Saxoni en de Anglii germaansche stammen waren.

bottehond | 04-02-07 | 23:56

Ach, dat folkloristisch geneuzel in 020-Stadsdeel "de Aarsjes".
Hakbarrr vuilnisbelt met allemaal iSSlam-mietjes in soepjurken, zeugen in burqa's, en schotels op het balkon. Geen beschaafd mens wil er deaud gezien worden. Ze laten er graag en vaak natte windjes, gelijk SamirA de luier-fetisjist van EBI Vught, maar zonder westers kapitaal en/of bouwvergunningen zijn zij nergens. Milli Gurus, Milli Vanilli, lood om oud ijzer.
iSSlam - mietjes!
De Westermoskee is geweaun een wat ruim uitgevallen pissoir/darkreaum voor Mo, Allah en hun pedofiele holmaatjes. Even wat kleine aanpassingen in de bouwtekeningen, en je hebt voor Groen-Slinks een prima, ecologisch verantwoorde, varkensflat i.p.v. zo'n megalomane hakkenbarrrr.
Iez 100% Halal, en milieuvriendelijk bovendien. Alloeaah hakbarrrr!

www.masjidtucson.org/quran/appendices/...

Mayakovnik | 04-02-07 | 23:56

We zouden wel gek zijn als we deze haathut toe zouden laten in ons land.

DonJoe | 04-02-07 | 23:55

Sabjo 04-02-07 @ 23:52

Een hele echte.................. dus aangenaam.........

Wishbone | 04-02-07 | 23:55

Wishbone 04-02-07 @ 23:42

Dus betrouwbaar? Het feit is dat de teksten op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden. Wil ik weten wat er echt staat, moet ik Arabisch gaan leren. Ook zijn de Arabisten het er niet over eens. Natuurlijk staan er omstreden zaken in de Koran, net zoals in de Bijbel. Maar net zoals wij een groep Christenen hebben die letterlijk de bijbel leest en een groep die hem symbolisch leest, heb je dat ook bij de moslims die de koran lezen.

Boeddhi | 04-02-07 | 23:55

Het moet maar eens afgelopen zijn met het tolerante gedrag van Nederland.
We zijn veel te lief geworden. Het wordt tijd dat er eens snoeihard wordt opgetreden tegen deze moslim bevolking.
Laten we gewoon eerlijk zijn tegen elkaar, moslims passen gewoon niet thuis in onze cultuur, dat heeft het verleden allang bewezen.

adam | 04-02-07 | 23:54

Een vriend van me is kunstenaar. Hij had het idee om een Duchamp spoof te maken met twee toiletpotten. Eén was aan de binnenkant bekleed met bladzijden uit de bijbel, de andere met bladzijden uit de koran (geen PDF!).
Zijn punt was nogal duidelijk, zeker als je de analogie met Duchamp begrijpt.

Hij is uit z'n atelier ruimte gezet en z'n vaste galerie wil niets meer met hem te maken hebben.
(En nee, niet omdat ie zo belazerd verkoopt)

CoJoNes | 04-02-07 | 23:54

CoJoNes 04-02-07 @ 23:43

En onze vrind Khaddafi zei het zo (later voegde hij daar Bosnië en Kosovo als islamitische staten in Europa aan toe):

"We have four million Muslims in Albania. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe – without swords, without guns, without conquests. The fifty million Muslims of Europe will turn it into a Muslim continent within a few decades. Europe is in a predicament,

bottehond | 04-02-07 | 23:52

@Wishbone 04-02-07 @ 23:50
Als u een radicale ongelovige bent: aangenaam.

Sabjo | 04-02-07 | 23:52

@bottehond

Rouvoet, met zijn zuinige mondje de komende decadente heerschende klasse???

Ik ben benieuwd of 'Blood and Honour' (was wel even lachen!!) veel publiciteit krijgt.
Valt me wel van hun tegen dat ze gebruik maken van het verfoeide anglo-joods-amerikaanse ENGELS!!!

vinque | 04-02-07 | 23:51

mr_atheist 04-02-07 @ 23:48

Gaan we dan ook eens per jaar stenen gooien naar die middelvinger ??

Wishbone | 04-02-07 | 23:51

@mr_atheist 04-02-07 @ 23:48
Ik heb altijd al op het altaar van een Rooms Katholieke kerk willen schijten. Maar ik krijg nu toch steeds meer zin in een luxe appartement in een voormalige moskee.

Sabjo | 04-02-07 | 23:51

Sabjo 04-02-07 @ 23:48

Aangenaam kennis te maken.............????

Wishbone | 04-02-07 | 23:50

Ik stel voor dat we alle moskeeen afbreken en een dikke middelvinger richting Mekka bouwen. Dan wil ik nog wel (letterlijk) wat steentjes komen bijdragen. Mochten de stenen opraken, dan gerust wat andere heilige huisje (gniffel) omvertrekken. Hoofdkantoor van de PvdA mag ook...

mr_atheist | 04-02-07 | 23:48

@Boeddhi 04-02-07 @ 23:40
Ik ben Sabjo.

Sabjo | 04-02-07 | 23:48

bottehond 04-02-07 @ 23:41

Ja, net als de SGP dat vindt van de Bijbel. Maar het gaat nu om het feit dat we allemaal vertalingen citeren. Ook de christenen hebben veel bloed aan hun handen, niet alleen in het verleden, ook nu nog met als lichtend voorbeeld G.W. Bush. Bush is nl. ook een streng Christen

Boeddhi | 04-02-07 | 23:47

"De Europeanen geloven dat de moslims alleen maar naar Europa zijn gekomen om geld te verdienen, maar Allah heeft een ander plan"

-Necmettin Erbakan
oprichter Milli Görüs en oud voorzitter van de Refah partij.

CoJoNes | 04-02-07 | 23:43

Californië bedoel ik dan hé.... Schaam me diep..........

Wishbone | 04-02-07 | 23:43

Boeddhi 04-02-07 @ 23:39

Met andere woorden je laat die balk in je oog zitten...........

De laatse link is overigens van een universiteit in Zuid Califirnie.............

Wishbone | 04-02-07 | 23:42

Boeddhi 04-02-07 @ 23:39

Dat kan niet, heur! de koran(us) is het ONVERANDERBAAR weurd van de proleet. En als je het daarmee niet eens bent ga je der an.... One of you both must die! Hehehehe....

bottehond | 04-02-07 | 23:41

Sabjo 04-02-07 @ 23:38

nee! Wie ben jij.. FY lutser!

Boeddhi | 04-02-07 | 23:40

GeslotenDeur 04-02-07 @ 23:35

Lees 'Het land van Theo Van Gogh. De culturele desintegratie' van Sylvain Ephimenco en je zal het antwoord krijgen bij het begin van één van de hoofdstukken...

v Maerlant | 04-02-07 | 23:40

vinque 04-02-07 @ 23:26

Just my thought. Ik zat net te denken: Dat Blood and Honour.... briljante marketingstunt van de NVU en die brede kaalhoofdigen. Men arresteert ze en maakt ze dus martelaars. Doet het goed onder jongeren, die sowieso sterk op zoek zijn naar figuren waarmee ze zich kunnen identificeren. Hulde aan het suf establishment. Dat ze de roodzwarte fascisten niet aanhouden is tot daar aan toe. Ies bekend. Maar het zijn weer de klassieke fouten van een decadente heerschende klasse... de eerste de beste idioot begrijpt dat je nimmer martelaren moet maken.

bottehond | 04-02-07 | 23:39

Wishbone 04-02-07 @ 23:37

sorry maar ik stop met deze discussie, hou jij het bij jou vertaling, doe ik het met de mijne

Boeddhi | 04-02-07 | 23:39

@Boeddhi 04-02-07 @ 23:28
Ik ben bang dat een hoop moslims het niet met je eens zijn. Ga die mensen eens opvoeden ipv ons lastig te vallen met je Qur'an citaten.

Sabjo | 04-02-07 | 23:38

Boeddhi 04-02-07 @ 23:29

Alleen even voor de duidelijkheid nog even...................

004.034
YUSUFALI: Men are the protectors and maintainers of women, because Allah has given the one more (strength) than the other, and because they support them from their means. Therefore the righteous women are devoutly obedient, and guard in (the husband's) absence what Allah would have them guard. As to those women on whose part ye fear disloyalty and ill-conduct, admonish them (first), (Next), refuse to share their beds, (And last) BEAT them (lightly); but if they return to obedience, seek not against them Means (of annoyance): For Allah is Most High, great (above you all).
PICKTHAL: Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and SCOURGE them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great.
SHAKIR: Men are the maintainers of women because Allah has made some of them to excel others and because they spend out of their property; the good women are therefore obedient, guarding the unseen as Allah has guarded; and (as to) those on whose part you fear desertion, admonish them, and leave them alone in the sleeping-places and BEAT them; then if they obey you, do not seek a way against them; surely Allah is High, Great.

www.usc.edu/dept/MSA/quran/004.qmt.htm...

Wishbone | 04-02-07 | 23:37

v Maerlant 04-02-07 @ 23:25

Ben ik Helemaal met je eens, al is het alleen om de open grenzen.
Ik denk wel dat een nationale aanpak iets kan helpen, maar niets weerhoud ze ervan om als "toerist" zichzelf op Schiphol op te blazen of in Parijs etc.

Ik ben het ook met je eens dat het godverdomme maar een keer moet lukken zo'n aanslag.
In Duitsland was het vorig jaar bijna raak, mits de bom gewerkt had.
Dat heeft blijkbaar niemand wakker geschud.
Then again de aanslagen in Londen ook niet echt.
De vraag wat er dan wel nodig is is erg lastig, ik vraag me ook af of ik het antwoord ook wel wil weten.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 23:35

Boeddhi 04-02-07 @ 23:29

Goed dan zou ik zeggen bezoek de sites van Robert Spencer/Daniel Pipes/ en arabist Jansen eens en schrik niet. Hieronder nog een link.........

www.answering-islam.de/Main/Dutch/inde...

Wishbone | 04-02-07 | 23:31

ik vond het een grappige uitzending maar goed, dat laat ik aan de makers over.

prins74 | 04-02-07 | 23:31

Wishbone 04-02-07 @ 23:28

Jou versie is ook een vertaling dacht ik. Of is de Koran oorspronkelijk in het engels geschreven?

Boeddhi | 04-02-07 | 23:29

Boeddhi 04-02-07 @ 23:28

Lees :

Wishbone 04-02-07 @ 23:26

Wishbone | 04-02-07 | 23:29

v Maerlant 04-02-07 @ 23:20
Precies. Andere spelers. Even gevaarlijk. Maar wij willen eerst weer praten.

Kertas | 04-02-07 | 23:29

Sabjo 04-02-07 @ 23:24

Tuchtigen is straffen, dus niet per se slaan. Besef dat dit een oud boek is en dat (net als in de Bijbel) vrouwen minder rechten hadden dan mannen. Huisarrest is ook straf.

Boeddhi | 04-02-07 | 23:28

Boeddhi 04-02-07 @ 23:23

Ik wil natuurlijk niet lullig doen maar er schijnt nogal eens wat mis gegaan te zijn bij de vertalingen.................

Wishbone | 04-02-07 | 23:28

2318 veest
tja veest, dat van niet nadenken is niet helemaal waar, was het maar zo,
maar mijn verwijzing naar harry M. was niet zomaar, hij had wel een punt, die oude neus, het gevaar ziet er altijd totaal anders uit.
de zwarthemden en anti zwarthemden leven volgens mij in het verleden, een soort misplaatste nostalgie zeg maar.
als wijzen op het islamgevaar dat gevaar juist veroorzaakt, een veel gehoord argument, zou je dat zelfde ook kunnen beweren van de de hysterie over het gevaar van rechts. Maar we zullen zien.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 23:27

Gevoelsmatig was alles vals aan Kok na de moord op Fortuijn.
Commisariaatje links commisariaatke rechts.............
Over Taqiya geaproken.........

Goede zet Botte.

Met Fortuijn is één van de laatste strohalmen van een reconquista verdwenen.

vinque | 04-02-07 | 23:26

Boeddhi 04-02-07 @ 23:18

Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women). So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded. As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and "SCOURGE" them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted,

scourge
v. lash, whip, flog; chastise, punish severely

Wishbone | 04-02-07 | 23:26

groter = grote

v Maerlant | 04-02-07 | 23:26

GeslotenDeur 04-02-07 @ 23:21

Ik zeg al zolang dat je dit 'fenomeen' Europees moet benaderen. Iedere nationaal gerichte oplossing is gedoemd te mislukken. Zo bekeken is de EU een facilitatiemachine voor de islamisering van Europa en onze grootste vijand. Cynisch genoeg is een groter ramp het beste wat ons nog kan overkomen, gesteld dat het sowieso al niet te laat is.

v Maerlant | 04-02-07 | 23:25

bottehond 04-02-07 @ 23:13

Het is dat ik niet in het bovennatuurlijke geloof maar anders........... ;-)

Wishbone | 04-02-07 | 23:24

@Boeddhi 04-02-07 @ 23:18
Hoe tuchtig jij je vrouw?

Sabjo | 04-02-07 | 23:24

Wishbone 04-02-07 @ 23:22

ik heb hem zelf in PDF-format, hallo wakkerworden!

Boeddhi | 04-02-07 | 23:23

Boeddhi 04-02-07 @ 23:18

Volg de link die ik als laatste heb gegeven maar, daar wordt alles duidelijk...........

Wishbone | 04-02-07 | 23:23

veest van pim 04-02-07 @ 23:18

Exquise me? die bejaarde heeft alle tijd om na te denken als aow-erT. Tis jouw plaat die al wat lang blijft hangen...

bottehond | 04-02-07 | 23:23

bejaarde op brommer 04-02-07 @ 23:04
v Maerlant 04-02-07 @ 23:02

Cijfers/teksten artikelen uit het verleden bieden geen garantie op de toekomst.

Vaststelling de politiek lijkt niets geleerd te hebben, ik ben er van overtuigd dat "het volk" dat wel heeft.
Een 1 op 1 vergelijking met het verleden is ook niet mogelijk, als de situatie escaleert heeft men een burgeroorlog zoals het er nu naar uit ziet een burgeroorlog door heel Europa verspreid.
Misschien moeten we dan beginnen met kruistochten voor atheïsten.

Ik denk dat wat er met Iran gaat gebeuren ook een Rol speelt, daar alle haat naar Amerika gericht wordt als Iran daadwerkelijk tot een parkeerplaats wordt gemaakt in de laatse dagen van Bush.
Ik kan het hem aanraden in ieder geval die gestoorde president en zijn kernbommen uit te schakelen. Nieuwe president wordt ie toch niet meer en als die Bitch van Clinton het wordt moet eerst heel New York van de kaart worden geveegd wil er wat gebeuren.


GeslotenDeur | 04-02-07 | 23:21

Kertas 04-02-07 @ 23:14

Het zit 'm in het imperialistische wezen van de ideologie - islam, aangeblazen door de golf van verharding zoals die komen overwaaien is uit het MO. Lees over de oemma, de dar al harb, de letterlijke interpretatie van de islam, de demografische overrompeling, de geboortecijfers, de 'gezinshereniging', de jihad...

v Maerlant | 04-02-07 | 23:20

Wishbone 04-02-07 @ 23:00

Vindt u dat een man het recht heeft zijn vrouw te slaan? (Koran 4:34)

Ik zie hieronder niet het woord slaan staan

34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft
doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn
dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede
heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en
laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen,
zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Boeddhi | 04-02-07 | 23:18

@bejaarde op brommer: dat is jouw probleem nu net: dat alles je zo duidelijk is, dat je niet meer nadenkt. En wat dat rekenen betreft: ik reken nergens op, maar zestig jaar terug dachten ze ook dat de nazi's nooit meer een nieuwe kans zouden krijgen. En in 1999 dachten ze in België zelfs dat de Vlaamse Christelijke Volkspartij te veel had verprutst om ooit nog een kans te krijgen. Je overschat de mensen - nog iets wat snel gebeurd is als je niet nadenkt.

veest van pim | 04-02-07 | 23:18

Neeehheeee, Wishbone, boeddhi heeft toch een Koran in PDF!!
Snap dat dan.

CoJoNes | 04-02-07 | 23:18

Viel mee dat in dat stadion vol turken,niet de Hitlergroet werd gebracht! Wat een opgehitst volk! Ja ,de moslim is beter , dan alle andere gelovigen! Daar begon de uitzending al mee. Hmm,ik dacht dat allemaal wel mee viel , maar nu worden er echt ogen geopend! Brr , enge ,nazigodsdienst die Islam!! Kijk morgen maar op uitzending gemist!

koekje erbij? | 04-02-07 | 23:18

@Boeddhi 04-02-07 @ 23:120
Dit gaat oa over het scheiden van je vrouw voordat zij haar eerste menstruatie gehad heeft. Klint toch indirect als kindersex
.

Sabjo | 04-02-07 | 23:17

Boeddhi 04-02-07 @ 23:12

Er staat keurig een link onderaan die je kunt volgen............ Op die site kun je alles vinden......

Wishbone | 04-02-07 | 23:16

Boeddhi
de vervelio kent vele gestalten....

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 23:15

v Maerlant 04-02-07 @ 23:02
Het probleem lijkt me meer in de generaties te zitten. Wie luistert er nu naar zijn ouders? De les 'laat dit nooit meer gebeuren' heeft een deel van de huidige generatie althans niet willen horen.

Kertas | 04-02-07 | 23:14

bejaarde op brommer 04-02-07 @ 23:12

Voorziiter, ik ben niet waardig dat gij tot mij komt, maar spreek en ik zal gezond worden.

v Maerlant | 04-02-07 | 23:14

Aangaan of mijn naam overnemen.

dhimmi 04-02-07 @ 23:05

Nooit jouw naam aannemen maar vechten voor wat je waard bent
desnoods er aan gaan maar niet zonder gevecht.
We laten ons niet afslachten als de joden destijds.

Zoals de moslims zeggen
"first the saterday people then the sunday people."

solidstate | 04-02-07 | 23:13

Wishbone 04-02-07 @ 23:00

ik heb de koran in pdf-formaat, ik kan Vindt u seks met kinderden geoorloofd? (Koran: 65:1-4) niet vinden, is dat de rechtse propaganda?

65 De Scheiding (At-Talaaq)
Geopenbaard nà de Hidjrah. Dit hoofdstuk heeft 12 strofen.
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.
1. O, profeet, indien gij van de vrouwen scheidt, scheidt dan van haar voor de
vastgestelde periode en berekent de periode, en vreest Allah uw Heer. Verdrijft haar
niet uit haar vertrekken, noch behoeven zij uit zichzelf weg te gaan (vóór de bepaalde
termijn) tenzij zij zich openlijk onbetamelijk gedragen. Dit zijn Allah's vastgestelde
grenzen; en wie de door Allah bepaalde grenzen overschrijdt doet zeker zijn eigen ziel
onrecht aan. Gij weet niet; misschien zal Allah daarna iets beters teweegbrengen.
2. Als zij dan haar termijn bereikt hebben, neemt haar op een vriendelijke manier terug,
of scheidt van haar op een behoorlijke wijze en roept twee rechtvaardigen vanuit uw
midden tot getuigen en laat dit een ware getuigenis zijn voor Allah. Dit is een
vermaning voor hem die in Allah en de laatste Dag gelooft. En voor hem die Allah
vreest, zal Hij een uitweg bereiden.
3. En Hij zal hem onderhouden vanwaar gij het niet verwacht. En voor hem, die zijn
vertrouwen in Allah stelt, is Allah toereikend. Voorwaar, Allah volbrengt Zijn
voornemen, Hij heeft voor alles een maatstaf bepaald.
4. En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer
verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die
haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt
tot zij verlost zijn. En degenen die Allah vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door
Zijn gebod.

Boeddhi | 04-02-07 | 23:12

@ v Maerlant 2309
zie je, er gaat een wereld voor ons open...
en dan te bedenken dat we getwijfeld hebben...

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 23:12

bejaarde op brommer 04-02-07 @ 23:04

Eerste slachtoffer van m'n bekering is natuurlijk m'n madam. Driemaal 'ik verstoot je, ik verstoot je, ik verstoot je' en hoppa: de ene vrijheid ingeruild voor de andere. Links is leuk! 'Het socialisme zal gezellig zijn of het zal niet zijn' dixit Steve 'vanished wunderboy' Stevaert van de Vlaamssche sp a...

v Maerlant | 04-02-07 | 23:09

Maar berusten wij ons in ons lot met een koppie thee of gaan we hier genadeloos tegen in ?
Ik maak er een agendapunt van,

boasatlas | 04-02-07 | 23:09

@Kertas 04-02-07 @ 23:01
De meeste niet hoor. Veel meisjes uit oost-afrika zijn dichtgenaait. En de meeste meisjes die besneden zijn, hoeven niet meteen dichtgenaait te zijn. Met de meeste turkse en marokkaanse meisjes is niks mis, tenzij ze lelijk zijn en een snor hebben.

Sabjo | 04-02-07 | 23:08

Kijk es aan, ik kom een paar weken niet op GS en Boedhi is geradicaliseerd.

Mooie opmerking over wederkerigheid der moslims op de paapsche omroep.
Das een beetje hetzelfde als die jongens die naar Parijs gingen....

Wederkerigheid met ongelovigen bestaat niet. (of het moet een terugkaatsende bal -kogel- zijn)

vinque | 04-02-07 | 23:08

Ja, en nu?
Er zijn twee mogelijkheden.
Aangaan of mijn naam overnemen.

dhimmi | 04-02-07 | 23:05

ja, v Maerlant, 2256
ook jij zal je ooit onderwerpen.....
resistance is futile.....
maar bekijk het van de zonnige kant,
kunnen we lekker socialisten gaan geselen, volkomen legaal.
veest, kom er maar in!

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 23:04

is= it

v Maerlant | 04-02-07 | 23:04

Kertas 04-02-07 @ 22:58

Zoals in de link van daskapitalist (en al veel vroeger ook door weetnietmeerwie) gesteld wordt: who doesn't learn from history is condemned to repeat it. Mark Twain: 'history doesn't repeat itself, but is does rhyme'.

v Maerlant | 04-02-07 | 23:02

Ook Moslim hebben een soort EO jongeren dag, met Turkse vlaggen.

Boeddhi | 04-02-07 | 23:02

Sabjo 04-02-07 @ 22:58
Die zijn toch dichtgenaaid?

Kertas | 04-02-07 | 23:01

Wishbone 04-02-07 @ 22:56

Dat waren die van het Stadsdeel even later ook al niet. Tja, niet links genoeg hè.

v Maerlant | 04-02-07 | 22:58

v Maerlant 04-02-07 @ 22:56
De geschiedenis blijft zich herhalen. Alleen de spelers zijn veranderd.

Kertas | 04-02-07 | 22:58

-weggejorist-

Sabjo | 04-02-07 | 22:58

Gadverdamme wat stinkt dat project. Intrekken die vergunning. Alleen in Nederland opgeleidde imams en enkel moskeeën gefinancierd door donaties uit Nederland

Boeddhi | 04-02-07 | 22:58

v Maerlant 04-02-07 @ 22:46

Moest wel even lachen toen de Pastor aan het woord was.Hij is niet duidelijk geinstrueerd, dat was wel duidelijk..........

Wishbone | 04-02-07 | 22:56

Geeft u allen over, we beloven dat we u zullen sparen! U heeft van ons niets te vrezen! Kijk, zo is het allemaal begonnen.

v Maerlant | 04-02-07 | 22:56

rosalie 2250
vergelijkingen kloppen nooit helemaal,
Harry Mullish heeft dit al een jaar of 10 geleden gezegd, het nieuwe gevaar heeft altijd een totaal nieuw voorkomen.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 22:55

Kertas 04-02-07 @ 22:52
Want daarin is natuurlijk gesteld dat alle aandelen worden overgedragen.

Kertas | 04-02-07 | 22:53

ned3... kro... toch lachen hoe ze om de boel heen zitten te ouwehoeren... goed geintegrered hehe geen commentaar, niet netjes om het hier te over hebben, ik was toch wel onder druk gezet... bladiebladiebla... wanneer zien we in dat we zelf de boel aan het verkwanselen zijn?

lovekila | 04-02-07 | 22:53

@2246 Veest
ja, dat was me al duidelijk dat je die kant op wil, eerst laten verloederen en dan orde op zaken stellen.
maar reken er maar niet op, commi's hebben al teveel verprutst om ooit nog een kans te krijgen, ondanks het nieuwe realisme van jan tomaat.
@buik thx, zal ik even plaatje bij zoeken

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 22:52

rosalie 04-02-07 @ 22:50

Daar worden we ook door verschillende Islamisten voor gewaarschuwd.........

Wishbone | 04-02-07 | 22:52

A verburg wil het contract liever niet lezen...

Kertas | 04-02-07 | 22:52

Bter niet dat ding bouwen.. finne hebbe zon ding niet nodig

rxbbx | 04-02-07 | 22:50

Nou, als ik het zo bezie op Ned. 3 zijn de moslims niet de joden die we verwijderd willen hebben (holocaust) maar eerder de Nazi's die met hun gedachtengoed ons willen overheersen.

rosalie | 04-02-07 | 22:50

bottehond 04-02-07 @ 22:45

Ehm, we kunnen er toch wel over praten?

v Maerlant | 04-02-07 | 22:49

veest van pim 04-02-07 @ 22:46

Dude dit is de eerste keer dat ik het met je eensch ben. In dit geval over Jan Tomaat. Wat mij betreft gaan die twee partijen samen.
PS: je vrinden hebben klop gehad van de brede kaalkoppen?

bottehond | 04-02-07 | 22:48

om dan nog maar niet te spreken over de wildgroei van uitheemse bouwwerken waar wij in ieder geval niet om gevraagd hebben

straks wordt ik des morgens nog uit bed gejengeld door ene kopdoekdrager , die om 6 uur des morgens uit zijn pas geerecteerde minaret een kakafonie van geluiden staat uit te braken , alleen maar omdat die verstopte bankstelninja's zich meer thuis willen voelen??

of zie ik dit nu weer verkeerd?

fukkert | 04-02-07 | 22:48

Can we stop this question?

v Maerlant | 04-02-07 | 22:46

Primaire kreten en gratuite beweringen zijn de makkelijkste vorm van reageren, daarom zijn topics als dit - die uiterst geschikt zijn voor dat soort reacties - altijd zo populair hier - bij bepaalde reaguurders dan. Van hen verwacht ik niet dat ze begrijpen dat het enige kruid dat tegen religieuze uitwassen is gewassen, een (extreem-)links bestel is. Maar het handjevol mensen hier dat niet tot de geschetste categorie behoort, heeft hopelijk genoeg historisch besef om het verschl te zien tussen de erfgenamen van 'Gott mit uns' en die van 'Opium van het volk', en begrijpt dus ook dat als het je echt om de islam gaat, je beter af bent met Maorijnissen dan met Wilders.

veest van pim | 04-02-07 | 22:46

'Mensen die ongehuwd samenleven zijn beren en zeugen'
Dat klinkt vast duidelijk onder de grootste koepel van Europa.

Kertas | 04-02-07 | 22:43

Sabjo 04-02-07 @ 22:40

Ik ben ook niet van plan een moslim te worden. zeker u ik naar reporter kijk...

Boeddhi | 04-02-07 | 22:42

hmm,.. grijze wolven he,.. laat ze maar los op de veluwe,mijn oom is jager,.. heeft ie ook weer wat anders om op te schieten

verder mogen die koepeltenten en zandhappers eens een beetje dimmen, we wonen dan wel in een " multikulti" smeltkroes van een samenleving,.. maar dit is van oudscher toch wel een kaaskoppenplekje

boslims nemen steeds meer en maar schreeuwen dat je ze discrimineert als je ze niet verstaat nadat je vriendelijk hebt gevraagd hoe laat het is,... nou vraag ik je

fukkert | 04-02-07 | 22:42

@GeslotenDeur 04-02-07 @ 19:00
Categorisch verbieden van de Islam is voorlopig niet mogelijk, ik denk wel dat de tolerantie voor nog meer minaretten in je achtertuin onderhand erg klein. Zeker gefinanceerd door patserige oliesjeiks.

Zware Guy | 04-02-07 | 22:42

@bejaarde op brommer 04-02-07 @ 22:29
de beoogde opvolger van Frits Spits, ff googlen... ja gevonden: het is Jeanne Kooijmans, geen hoer, maar wel een irritant amsterdams accent...

Onderbuik | 04-02-07 | 22:41

@Boeddhi 04-02-07 @ 22:29
Maar blijkbaar zijn we te eigenwijs om zelf moslim te worden.

Sabjo | 04-02-07 | 22:40

@Hannalore: ik wil het nu even niet over Rita Verdonk hebben. Vind het al erg genoeg dat ze op die PSP-poster uit de jaren '70 staat. Het niet omkunnen met de vrijheid van godsdienst en die van meningsuiting zal ze wel uit die periode hebben overgehouden, net als haar voorkeur voor gevangenissen en gesloten inrichtingen.

veest van pim | 04-02-07 | 22:37

"We rekenen alles op sjeik, dat is onze sponsor"
"De grote weldoener van Rotterdam"

v Maerlant | 04-02-07 | 22:35

rosalie
thx!

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 22:31

daskapitalist 04-02-07 @ 22:08
'Wir haben es nicht gewusst' gaat in deze tijd echt niet meer op. Wij weten het allemaal maar al te goed hoe de vork in de steel zit. De massa is bezig met evenementen als de x factor en sterren die op het eis aan het stuntelen zijn. Zij zijn schuldig omdat zij niet geïnteresseerd waren. Je hebt de crypto islamofascisten die er alles aan doen om het monster via propaganda een menselijk gezicht te geven. En dan natuurlijk de grote groep 'gematigde moslims' die zich uit opportunistisch oogpunt als het puntje bij paaltje komt zich zal laten meezuigen in de orgie van haat, de autochtone verraders en/of opportunisten en last but not least de appeasende angsthazen. Maar NIEMAND kan zeggen dat hij/zij het niet wist.

Jeremia | 04-02-07 | 22:30

Nederland was ooit eens het grootste moslimland ter wereld...

Boeddhi | 04-02-07 | 22:29

Ned 3 nu

rosalie | 04-02-07 | 22:28

rosalie 04-02-07 @ 22:24

Ik stond ook te kijken van dat stuk. Heeft me echt aan het denken gezet..........

Wishbone | 04-02-07 | 22:27

bottehond 04-02-07 @ 22:22

't Was onze eerste twist ooit, Botte, I'm sorry to say.

v Maerlant | 04-02-07 | 22:26

Wishbone 04-02-07 @ 21:37

Je link uit "Het vrije volk" is inderdaad de moeite waard! Lazen alle moslims (in Nederland) dit nu ook maar eens....

rosalie | 04-02-07 | 22:24

@Ciyaal 04-02-07 @ 22:02

Wedden dat een moslim een Dosis Hitlergas niet overleeft.
Jullie denken beter te zijn dan joden maar dat is niet zo.
Op de manier waarop je dat zeg ondersteun je mijn overtuigen dat alle moslims tuig zijn, jatten moorden etc.
soms heb je eens een uitzondering, maar die zijn ook niet te vertrouwen.

Waarom heeft tering tuig zoals jullie moslims zijn zo'n moeite met andere meningen?

GeslotenDeur | 04-02-07 | 22:23

Er komt een tijd dat Verdonk op het schild van de polikor wordt gehesen. Niets is ondenkbaar in 0031. Verdonk is een opportunistische draaitol geworden. Menigeen heeft me dat gezegd en ik wilde ze niet geloven, maar mevrouw heeft een zwaai gemaakt onder druk van de partijbonzen van de vvd. De meiden van halal zijn gek op Verdonk. Nuf said.

www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuse...

bottehond | 04-02-07 | 22:22

daskapitalist 04-02-07 @ 22:08

Dat snorretje van die Qutb gezien? Als dat maar geen mode wordt.

v Maerlant | 04-02-07 | 22:17

@bejaarde op brommer 04-02-07 @ 22:10
ja van het weeshuis van de hits, uit een tijd toen links nog niet was uitgegroeid tot een fascistisch monster anno 2007, en met die blonde hoer, die vond ik toen ook al nep, en dat is ze nog steeds denk ik. (hoer bedoel ik, :-)

Onderbuik | 04-02-07 | 22:14

gewoon weer platgooien

RedScorpion | 04-02-07 | 22:12

buiksel @ 2203
vaag, was dat niet iets van die linkse reetlikkers van de KRO-radio?
(en idd, ciaal en de ogen van ferry zijn draadblussers, de wegen van marx zijn ondoorgrondelijk)

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 22:10

@Ciyaal 04-02-07 @ 21:58
God bestaat niet, je bent verdwaald, trolleke.

Sabjo | 04-02-07 | 22:06

@Ciyaal 04-02-07 @ 21:58

Dood gaan we allemaal...

bruinspruit | 04-02-07 | 22:05

@Hannalore 04-02-07 @ 21:39
dezelfde ogen als Brian Ferry? weet je het zeker, ik zag hem vanavond nog op mtv/tmf ofzo, maar hij heeft lichte ogen. Brian Ferry heeft wél net zoveel gel in zijn haar als Verdonk, dat wel...
@bejaarde op brommer 04-02-07 @ 21:32
ja herinner je nog die radio3 aktie van 15 jaar geleden ofzo...

Onderbuik | 04-02-07 | 22:03

Niet zeuren doorbijten mensen, Islam zal groot en groot worden,
Moslims zullen overal te voorschijnen, is niet te vergassen.
God is great!

Ciyaal | 04-02-07 | 22:02

Ciyaal 04-02-07 @ 21:58
Ja het draadje dutte een beetje in. Fijn dat je het hier een beetje vlot probeert te trekken.

Jeremia | 04-02-07 | 22:02

Daar gaan we WEER!, Moslim dit, Moslim dat
Het zal jullie niet lukken om Moslims te vergassen, dat is een feit..
want wie is meer bang voor de dood.. hahahaha
We blijven gewoon Moskee bouwen inshaAllah, de grote Moskee in Europe komt in Eastl.London. het wordt op een na groteste moskee in de wereld
God is great!..... indeed he is

Ciyaal | 04-02-07 | 21:58

@GeslotenDeur 04-02-07 @ 21:48

Ach, de V.V.D. is gewoon een beetje de kluts kwijt, misschien heeft het liberalisme zijn langste tijd gehad of bevindt 't weer 's in een crisis. Tegenwoordig kan alles, en over een tijdje lezen we toch allemaal Confucius, lang leve de harmonie.

Hannalore | 04-02-07 | 21:56

Wishbone 04-02-07 @ 21:44

Your're welcome... en het VV ken ik al lang; die pdf dan weer niet, al denk ik, zonder hovaardig te willen klinken, dat de inhoud me al wel grotendeels bekend zal zijn...

v Maerlant | 04-02-07 | 21:55

@Hannalore 04-02-07 @ 21:39

Ik vind verdonk op de positie van vreemdelingenzaken goed.
Op andere punten lult ze populair, zoals "ik ben recht door zee"

Dan merk je dat het toch gewoon een rare fetisch aandachts whore is.
Het is en blijft VVD dus een beetje "rechts".

GeslotenDeur | 04-02-07 | 21:48

v Maerlant 04-02-07 @ 21:42

Het vrije volk kun je wel even tussendoor lezen maar Spencer is iets uitgebreider.

Thnx voor de link........

Wishbone | 04-02-07 | 21:44

Wishbone 04-02-07 @ 21:37

Tx; als 't ok voor je is spaar ik dit op voor morgen; ik reageer me liever af op m'n werk naderhand... Hier een goeie site voor je terug:

www.signandsight.com/

v Maerlant | 04-02-07 | 21:42

@veest van pim 20:55
@knuffelpoes 21:09

En wat weten wij van Rita Verdonk.? Ten eerste weten we dat ze dezelfde ogen heeft als Bryan Ferry, je weet wel, de zanger van Roxy Music. Ten tweede weten we dat ze een fan is van Tariq Ramadan. Als die Tariq Ramadan op zijn beurt een liefhebber blijkt te zijn van Bryan Ferry, dan is het circeltje rond. Links.? Rechts.? Maakt dat tegenwoordig nog wat uit.? Denk van niet. Oh, Angel eyes.

Hannalore | 04-02-07 | 21:39

Maar eigenlijk had ik ook niets anders verwacht. Het is en blijft een wethouder.

Jeremia 04-02-07 @ 21:37
Ik heb het hier over Verdonk.

Jeremia | 04-02-07 | 21:38

@knuffelpoes 21:22
Interessante link. Het bericht komt oorspronkelijk uit het parool als ik goed begrepen heb. Erg strategisch ook om de Verdonkworshippers een eye-opener te geven. Over de scheiding tussen kerk en staat zegt Verdonk:
'Schending is niet in het geding, zolang de overheid zich niet inlaat met de inhoud van de geloofsovertuiging of met de organisatie van de geloofsgemeenschap'.
.
Het schenden van het de scheidslijn tussen kerk en staat wordt niet verstoort op het moment dat de staat subsidie geeft aan een rabiaat geharde salafistische groepering. En dat is waar. De vraag is of je het toe moet staan dat er subsidiegeld gaat naar een organisatie die de democratie de nek om wil draaien. Omdat dit onwenselijk is zul je dus met een ander wetgevend middel aan moeten komen zetten. Overigens weet ik niks van die organisatie. Ik heb er alleen geen goed gevoel bij omdat ik met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid weet dat dit clubje weer een product is van de appeasementpolitiek in Amsterdam.
Maar eigenlijk had ik ook niets anders verwacht. Het is en blijft een wethouder.

Jeremia | 04-02-07 | 21:37

@Sabjo 04-02-07 @ 21:09

Bij de belastingdienst snappen ze het, daar zien ze onder andere ook hoeveel belasting ze missen door als die uitteringmoslims

GeslotenDeur | 04-02-07 | 21:33

@onderbuik 2125=überlol
het is maar 020, zeg dat wel, een soort besmette kippenfarm.
gewoon afsluiten.
en die "I'm mad as hell, and I'm not gonna take socialism anymore" stickers, geen slecht idee....

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 21:32

v Maerlant 04-02-07 @ 21:24

Ik heb het gelezen ja. Ik geloof ook dat Clinton vragen over Obama wilde stellen maar dat een krant het heeft uitgezocht en geen ondersteunende bewijzen daarvoor kon vinden. Weet alleen niet precies welke Krant het was de Washington Post of de New York times.

knuffelpoes 04-02-07 @ 21:22

Ik ben het daar dus absoluut niet mee eens. De staat moet ver weg blijven bij dit soort religieuse initiatieven......... Gaat de subsidie van het rijk ook nog door of blijft het bij die 4 ton ?

Wishbone | 04-02-07 | 21:32

@Maaier 04-02-07 @ 21:23

Als je de discussie had gelezen had je ook gelezen dat het een breder spectrum had gekregen.
Op zich heb ik niks tegen moslims helaas is het tuig.
En heel soms kom je er eens een goede tegen.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 21:30

@Wishbone 04-02-07 @ 21:00

Als er een rechtsere partij zou zijn dan Wilders die zich niet met Hitler fans associeert hadden die mijn stem allang gehad.
Voor zover ik nog vredig blijf stem ik tot nog toe op Wilders mar het mag best een tikkie zwaarder.(om het woord rechts even te ontwijken)

GeslotenDeur | 04-02-07 | 21:26

zijn er al stickers in de maak met de tekst:"ik ben woedend"? Gelukkig is het maar Amsterdam.

Onderbuik | 04-02-07 | 21:25

Wishbone 04-02-07 @ 21:14

Vergelijk dit stukje uit je link:

The Project" is a roadmap for installing Islamic regimes in the West by propaganda, preaching, and if necessary war.

met mijn link van 20:44. En wat ene Roku hier al wel 's gepost heeft: 'ik nodig uit tot dawa'. Zo begon het in de 7e eeuw ook. Wist je overigens dat OBama, kandidaat vice-president, 'vergeten' te zeggen was dat hij ook enkele jaren in een madrassa heeft doorgebracht?

v Maerlant | 04-02-07 | 21:24

@bejaarde op brommer 04-02-07 @ 21:15
Ik vind de angst voor de islam een uitstekend argument om de belastingvrijstelling op religie op te heffen. Het zijn gewoon verenigingen.
LOL @ deskundigen

Sabjo | 04-02-07 | 21:23

GeslotenDeur 04-02-07 @ 20:58

ja, het endlösen van een miljard moslims lijkt me de oplossing voor een liegend moskeebestuur. Veel plezier ermee, maar doe het niet namens mij.

Maaier | 04-02-07 | 21:23

@Fennek 04-02-07 @ 21:13

Ik ben niet gestoord genoeg.
helaas plus dat ik het hele plan op smile je staat op Geenstijl heb gezet..

AIVD is watching me

GeslotenDeur | 04-02-07 | 21:22

@fennek 2113
mag niet, maar ik sta niet voor de gevolgen in als ze weer wat flikken, want door de slappe media hebben ze de indruk gekregen dat ze sterk staan.
valt tegen hoor, terug naar finland, daar zitten ze echt niet op die gasten te wachten.
maar wat doen we met de socialisten?

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 21:21

Dit zijn geen extremisten hoor, echt niet hoor!
Ga maar eens op het net zoeken naar
IGMG. Deutschland, fijne jongens hoor. Laat ze maar bouwen, en afwachten!!!

Onder deze link staat een artikel uit de Berliner TAZ van 21-02-2000
"Lügen im namen gottes"

www.taz.de/pt/2000/02/21/a0087.1/text

Werner Beinhart | 04-02-07 | 21:20

heeft de satanskerk ook ooit geprobeerd
bejaarde op brommer 04-02-07 @ 21:15
lol! Die wilden een bordeel openen, maar dan met de belastingvoordelen die kerkgenootschappen hebben.

Jeremia | 04-02-07 | 21:17

knuffelpoes 04-02-07 @ 21:09

Dat heb ik dus gemist.......... Subsidie voor het Marhaba huis is toch te gek voor woorden.........

Wishbone | 04-02-07 | 21:15

@sabjo 2109
hadden kerken enzo geen vrijstelling?
heeft de satanskerk ook ooit geprobeerd, maar dat werd toen afgewezen.
satan is geen god, allah wel.
is namelijk uitgezocht door de deskundigen.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 21:15

@GeslotenDeur 04-02-07 @ 20:58
Wanneer gaan we tot actie over?heb er zin an!

Fennek | 04-02-07 | 21:13

Sabjo 04-02-07 @ 21:09

Als dat dan maar niet tot gedwongen bekeringen leidt.

v Maerlant | 04-02-07 | 21:13

@v Maerlant 04-02-07 @ 21:02
Typisch nederlands om extremistisch terrorisme met bureaucratie te bestrijden. We sturen gewoon de belasting-mafia op ze af LOL

Sabjo | 04-02-07 | 21:09

@wishbone
"Waar heb jij het nou weer over ? Links in Amsterdam is pas geleden nog terug gefloten omdat ze 4 ton subsidie geven aan het Marhabahuis en ook nog eens twee miljoen van de overheid willen gebruiken..."

Wel het nieuws blijven volgen. Rita herself heeft zojuist de subsidie goedgekeurd.

knuffelpoes | 04-02-07 | 21:09

wishbone 2103
dat is toch gewoon de allang mislukte inlijvingsmethode van de linkse staatskerk.
zoiets als "geef alle illegalen een uitkering, anders gaan ze de illegaliteit in"
euh, slecht voorbeeld, maar mooi meegenomen.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 21:08

@grote deur
Klinkt goed man!

knuffelpoes | 04-02-07 | 21:06

Uit de link van Wishbone 20:40:

"op 02 02 2007 schreef Bernadette:

Cor, de onnozelheid van dit SP-lid Cornelissen vind ik stuitend. Neem dit:

Bij Anja Meulenbelt lees ik alleen maar positieve verhalen van en over Tariq Ramadan. Dus hij heeft zeker het voordeel van mijn twijfel. Bij Leefbaar Rotterdam noemen ze hem nu een “wolf in schaapskleren” omdat hem ooit een visum voor de VS is gewijzigd. Maar in de ogen van de VS ben ik zelf ook een mogelijke terrorist en wordt mij misschien ook wel de toegang geweigerd. Kortom dat is weer een pluspuntje voor Ramadan.

Dus, kortom? De man babbelt er maar wat op los, niet gehinderd door enige kennis van Ramadans dubieuze leer".

Zoiets bedoelde je daarnet @vanderF 20:36?

rosalie | 04-02-07 | 21:04

veest van pim 04-02-07 @ 20:55

Waar heb jij het nou weer over ? Links in Amsterdam is pas geleden nog terug gefloten omdat ze 4 ton subsidie geven aan het Marhabahuis en ook nog eens twee miljoen van de overheid willen gebruiken...

Nederland moet gewoon seculier blijven en religieuse zaken moeten gewoon onder strenge controle blijven staan.

Wishbone | 04-02-07 | 21:03

Wie zet de boekhouding van moskeeën in het rijtje van vergelijkbare twijfelgevallen, als daar zijn: Hell's Angels, prostituees, belwinkels, woonwagenkampen? Is het Geert Wilders? Joost Eerdmans? De NVU? Driewerf nee, het is de belastingsdienst:

reporter.kro.nl/uitzendingen/2007/0402...

v Maerlant | 04-02-07 | 21:02

Niets wat een grote shovel niet kan oplossen...

FrAgFo0d | 04-02-07 | 21:00

GeslotenDeur 04-02-07 @ 20:58

Klinkt mij een beetje te heftig. Ik probeer het eerst met Wilders als je het niet erg vind.

Wishbone | 04-02-07 | 21:00

@bottehond 04-02-07 @ 20:54
tussen de 5 en 7 keer.

Sabjo | 04-02-07 | 20:58

@rosalie 04-02-07 @ 20:44
ze worden herkent, maar men zegt dat niet hardop, niet iedereen heeft een politieke partij en dus bescherming zoals Wilders.
En dan moet je je begrafenis wel vantevoren plannen

Het wordt tijd voor een paar lui die een teringhekel hebben aan moslims en nog net even wat gestoorder zijn, zodat er wat moskee's de lucht in gaan.

@sjoerd zwoerd 04-02-07 @ 20:46
gezien ze op vaste dagen in een gebouw zitten is er genoeg te redden.

Het punt is ook meer dat geweld verbroedert, of versplintert teringmoslims voelen zich oppermachtig nu ze in 2001 zelfs het meeste gehate Amerika aan het bloeden hebben gekregen.
Ik ben er van overtuigd dat daardoor theo van Gogh in 2004 is omgelegt en niet in 1998 bijvoorbeeld.

De enige manier om deze tendens te stoppen is door of moslims grotendeels uit te roeien zoals Hitler met de joden deed en zoals de christen met de kruistochten.(die toen in een soortgelijke situatie zaten als wij nu)
Of door ze zelf veel angst te laten hebben voor tereur door ze te laten zien dat hun niet onsterfelijk zijn.

Voor beiden geld geen garantie op een goede werking
.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 20:58

ach, democratie is een trein, als je op de plaats van bestemming aankomt stap je uit. (vrij naar Erdogan)
gelukkig hebben de Eurocraten een bord voor onze kop gehangen en gaan we vrolijk door met het nieuwe Europa.
was dit de moskee waar felix rotjesberg bij voorbaat bij stond te soppen?
of is dit weer één van die andere zandbakgedrochten.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 20:57

Dat krijg je nou van zo'n smerig links bestuur dat geen overheidsgeld aan godsdienstzaken wil besteden: dan moeten die godsdienstigen het geld halen waar het zit. Stel je voor dat zoiets bij het christendom het geval was: een religie die zich verkocht aan de hoogste bieder. Dat zou onvermijdelijk tot excessen lijden, zoals iemand die zich met geld van relgieuze extremisten tot president laat verkiezen en dan hùn agenda uitvoert in plaats van die van het parlement. Of erger nog: het hoogste christelijke gezag dat nazigeld aanneemt om een gewezen lid van de Hitlerjügend aan het hoofd te zet... Euh slecht voorbeeld, laat maar.

veest van pim | 04-02-07 | 20:55

GeslotenDeur 04-02-07 @ 19:00

Da's dan weer zo'n sussend voornemen van de appeasers om het volk weer in slaap te krijgen als het weer eens onbehaaglijk snurkt en wakker dreigt te worden. "We zullen de radicalen aanpakken!" Uhu... vraag maar eens aan Ewout en Etienne of het al opschiet met dat "aanpakken". Ik geloof NIEMAND meer die zoiets beweert als er weer een "incident" plaatsvindt.
BTW: hoe vaak moet iets gebeuren vooraleer het geen incident meer genoemd kan worden?

bottehond | 04-02-07 | 20:54

Wishbone 04-02-07 @ 20:40
Jeremia 04-02-07 @ 20:49

Inderdaad een eye-opener. Bevestigt wat ook Bouazza over die 'liberale' Haci Karacaer denkt. Ik noem Bouazza maar omdat krek dezelfde informatie, als ze door een autochtoon verstrekt wordt, nu éénmaal moeilijker doorkomt... de zelfverloochening zit diep.

v Maerlant | 04-02-07 | 20:54

De moskee komt nu dus in handen van het stadsbestuur, de woningbouw vereniging en Milli Gurus? De Turken bleken over een gezonde handelsgeest te bezitten en verkochten hun aandeeltjes door? De Turken vertelden daarbij zelfs een leugentje om bestwil? Stoute Turken!!

King of controversy | 04-02-07 | 20:52

@Wishbone 04-02-07 @ 20:47,
zeker.

vander F | 04-02-07 | 20:51

@Wishbone 04-02-07 @ 20:40,
heej, daar heb je Tariq Ramadan weer........
vastbijtertje, die Tariq, alsof er 72 Djinns op z'n hielen zitten,
zo koortsachtig doorkruist hij Europa.

Hij gaat zich nu in iedergeval uitleven op Nederlandse studentjes aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

vander F | 04-02-07 | 20:49

Wishbone 04-02-07 @ 20:40
Interessante stukje tekst.

Jeremia | 04-02-07 | 20:49

@v Maerlant 04-02-07 @ 20:44
Ik snap je. Vandaar mijn vraag aan het einde.

Pruimpit | 04-02-07 | 20:49

Natuurlijk is de moskee in handen van extremistische moslims. Dan schiet het tenminste een beetje op met de Grote Demografische Aardverschuiving. Nederland biedt tenslotte ook nog een prachtig klimaat voor islamisering. Nederland is al lang in de uitverkoop. Er valt bitter weinig meer te redden.

sjoerd zwoerd | 04-02-07 | 20:46

vander F 04-02-07 @ 20:36

Wolven in schaapskleren.....hadden ze die nog maar aan, dan herkende iedereen ze wel..

rosalie | 04-02-07 | 20:44

Steen Gijl 04-02-07 @ 20:31

Nou ja, niet iedereen heeft tijd om op het internet rond te struinen. Anderzijds is het nu ook niet (meer) zo - zie ook de post van Shani - dat je op 'obscure' weblogs je informatie moet gaan halen:

www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_ar...

-
Pruimpit 04-02-07 @ 20:36

Ik zeg toch nergens dat met de bouw begonnen is? Waar ik op wijs is dat er een convenant gesloten is NA een geheime overeenkomst met Duitsland waarvan de inhoud ook nog eens flagrant in tegenspraak is met die van de convenant; in ouderwets Nederlands heet zoiets nog schriftvervalsing of, als het document geen wettelijke waarde heeft, toch minstens woordbreuk of ook wel: platte bedriegerij. Wist je overigens dat de druk in Turkije wordt opgevoerd om van de Aya Sofia toch maar weer een moskee te maken? Dat het aantal christenen daar nog een fractie bedraagt van dat van enkele decennia geleden? Dat Erdogan - zelf een islamist - een jaar geleden al waarschuwde dat fundi's de boel willen overpakken? En dat je dat als een zoveelste gijzelingsargument naar ons, EU'ers moet lezen? (Kijk maar uit, anders radicaliseren we - alsof ze dat sowieso niet doen). Maar we dwalen af...

v Maerlant | 04-02-07 | 20:44

@v Maerlant 04-02-07 @ 20:16
Door een conflict tussen Het Oosten en Aya Sofya is nog niet met de bouw begonnen.(uit: www.volkskrant.nl/binnenland/article39...)
De Aya Sofia was voor de conversie tot moskee een kerk was het is nu een nuseum in Istanboel. Nomen est omen?

Pruimpit | 04-02-07 | 20:36

OT

Ik had nog wat olie voor het vuurtje: vanmiddag loog henk kampf als zoveelste over de uitspraak van Geert vWilders... kampf zei: wilders heeft het over een tsuamni aan moslims... henkie, henkie... et tue, hendrik? ons baken van onkreukbaarheid en integriteit liegt bij hoeri polak en komt er zonder meer mee weg. Hij raakt kennelijk aardig geintegreerd in post-islamitisch 0031. Zou hij een pica van ahmadinneyad boven zijn bed hebben of zeau?

bottehond | 04-02-07 | 20:36

bottehond 04-02-07 @ 20:22

Ik heb niet zozeer iets tegen de moslims (wel op de extremisten), maar meer op die haatzaaitempels van ze, die bij bosjes de grond uitschieten in Nederland en waarin ze aan de mensen vergif prediken tegen onze maatschappij.

rosalie | 04-02-07 | 20:32

@v Maerlant 04-02-07 @ 20:16
Nou ja. U lijkt zich te hebben ingelezen en komt met zinnige comments. Deed de rest van de reaguurders dat nou ook maar eens. Verfrissend.

Steen Gijl | 04-02-07 | 20:31

@Werner Beinhart 04-02-07 @ 19:50

Dat is in ieder geval mijn schuld, ik ben tegen de Europese grondwet en heb dus destijds nee gestemd.
En doordat die wet er niet in snappen ze in Amsterdam niet dat controle op een voor extremistische invloeden vatbaar "geloof" als moslims hebben, je heel goed moet controleren of je geen moordenaars of moslims hitlers binnenhaalt.

Was Europa de baas dan was alles beter, geen verleidelijke kindersuprise eitjes, geen gemene reclames, geen fascisten, geen racisten(die zitten natuurlijk allemaal in de bak net als ik dan want je mag geen moslims beledigen) en nog grotere moskeeën.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 20:30

v Maerlant 04-02-07 @ 20:16

IK zei toch dat de azijnbeaude zich langzaam ontworstelt aan de periode dat die katholieke courant gehyjacked werd door pijprokende wereldverbeteraars. ZE doen in ieder geval hun best om íest van hoernalistieke etiquette opnieuw in te voeren, al was dat stuk van landverradende backstabber en eigen nest beuiler ton heertz weer eens ouderwetsch des azijnbeaude's.

bottehond | 04-02-07 | 20:29

Reden genoeg om maar eens te kijken op Ned. 3 om 22.15 uur naar Reporter, "De opmars van de moskeeën".

rosalie | 04-02-07 | 20:25

@v Maerlant 04-02-07 @ 20:16
Maar het is toch veel leuker om ze met veel pijn en moeite een moskee te laten bouwen en de boel na veel gezeik en ellende te bulldozeren?

Sabjo | 04-02-07 | 20:25

Er wordt wat afgelogen door de moslim-extremisten in 020. Neem het ze eens kwalijk: hun geloof gebiedt hen te liegen als het nodig is

nl.wikipedia.org/wiki/Takiyya

en het "stadbestuur" onder aanvoering van judas cohen en abu thaleb moedigen dat liegen aan.

bottehond | 04-02-07 | 20:22

www.volkskrant.nl/binnenland/article39...

Uit het in de Volkskrant (de Volkskrant!!) verschenen artikel blijkt dat de geheime afspraak met Duitsland driekwart jaar VOOR de convenant werd afgesloten. De convenant bepaalt dat de moskee onafhankelijk blijft van Duitsland; het bestuur aldaar staat geboekt als 'zeer conservatief' - da's azijnbodes voor 'fundamentalistisch'. En wat doet het stadsdeel? Het stadsdeel legt de plannen ter inzage om druk te zetten op het bouwproces. Ongelooflijk maar waar, of: de realiteit overtreft de fictie weer eens.

v Maerlant | 04-02-07 | 20:16

Werner Beinhart 04-02-07 @ 19:50

Juist, in mijn posts van 18.09 en 18.22 uur had ik het over een wolf in schaapskleren, een grijze wolf dus. Dit zaakje stinkt, net als alle andere 450 moskees in Nederland die o.a. met toestemming van de heer Donner gebouwd zijn.

rosalie | 04-02-07 | 20:15

@Sabjo 04-02-07 @ 20:11

Nee, alleen de achtergebleven Nederlanders aan buitenwijken van de grote steden.

dhimmi | 04-02-07 | 20:13

@dhimmi 04-02-07 @ 20:04
Weet de brandweer dit al?

Sabjo | 04-02-07 | 20:11

@Natte Bever 04-02-07 @ 17:46

Je hebt mazzel dat ik de Nederlands taal niet meer goed machtig ben maar ik begin wel onderhand schijtziek te worden van je Iwanhoe-parodie.
Dat je tegen moslim-bashen ben is prima.
Maar probeer je ook eens in te leven in mesnen die hun oude vertrouwde wijken naar de tiefus hebben zine gaan door de door jou blijkbaar zo geliefkoosde bevolkingsgroep

dhimmi | 04-02-07 | 20:08

@prins74 04-02-07 @ 19:48
Hallooo. Ik wil daar graag wonen. Bouw die moskee in het IJsselmeer of zeau.

Sabjo | 04-02-07 | 20:06

Elke moskee is een brandhaard dus vrij naief om te denken dat de Wester moskee deze dans kon ontlopen.
Maar goed, de reliegieuze-psychopatische-pedo-aanhangers krijgen weer een plekje waar ze de scheten van hun imam op kunnen snuiven.

dhimmi | 04-02-07 | 20:04

ZIjn er al foto's van de moskee in aanbouw of staat er nog helemaal niets?

ik lul ook maar wat | 04-02-07 | 20:04

Ik wilde mijn verontrusting uitspreken, maar ik zie dat iemand me al is voorgeweest.

tegengas | 04-02-07 | 20:03

Natte bevers hebben wel wat!

Zo jammer! | 04-02-07 | 19:57

Ik snap het helemaal niet meer. Maar ik weet zeker dat Milli görüs in Duitsland een verboden organisatie is. Met contacten naar de z.g grijze wolven in turkije.
Hoe is het dan mogelijk dat deze organisatie in Nederland vrij spel heeft?

Molotov coctail iemand?..

Werner Beinhart | 04-02-07 | 19:50

vrijheid van goddienst??? dikke ... ja ,het is alleen voor de ateisten weggelegd. die moskee wordt naar mijn begrip door moslims bekostigd, en er is weer een talloze ... meningen erover gepresenteerd! ? ga toch fietsen zou ik zeggen .daar kun je van opluchten .

prins74 | 04-02-07 | 19:48

@Hammar 04-02-07 @ 19:38
Het is toch wel duidelijk dat het een bever is.

Sabjo | 04-02-07 | 19:48

Kunnen ze daar niet beter het muslim extermination headquarters bouwen.

Fennek | 04-02-07 | 19:44

Wilders doe eens kamervragen stellen...

bruinspruit | 04-02-07 | 19:40

Prima, dat is dan kontrakt breuk. Bouwen we dat ding toch gewoon niet?!

OzitdatzO | 04-02-07 | 19:39

@Natte Bever 04-02-07 @ 19:34
Doei.

Sabjo | 04-02-07 | 19:39

Natte Bever is een TROLL!!!

Hammar | 04-02-07 | 19:38

Tjonge, ik dacht dat die hele Moskee al afgeblazen was, of moet dit het 'laatste duwtje' worden?

vander F | 04-02-07 | 19:36

NB=out
Work to do.
En bidden...

Natte Bever | 04-02-07 | 19:34

Was die Mili niet die zielige Turk die indertijd het land uit moest? Arm mannetje, kwam toch beslist in aanmerking voor een generaal pardon. Nou blijkt dat ook hij de boel weer belazerd heeft.

Ze zeggen wel eens: ben jij belazerd? Dan is nou het antwoord: dan ben je dus links.

Hadjewat? | 04-02-07 | 19:33

@Sabjo 04-02-07 @ 19:18
Marokkaanse vrouwen zijn net als oostblokvrouwen: of ongelooflijk mooi, of lelijk als de nacht.
Er lijkt geen middenmaat te zijn.

Framoes | 04-02-07 | 19:30

@v Maerlant 04-02-07 @ 19:20
Ik vind het ongewenst kwetsend en tendentieus om ons op GS met nieuws te gaan bezighouden. Straks voelen gebeurtenissen zich nog gediscrimineerd!

Sabjo | 04-02-07 | 19:28

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:03
Daar heb je jezelf verraden, je bent ook een Duitser!

Framoes | 04-02-07 | 19:27

Natte Bever 04-02-07 @ 18:25

Natte Bever is tenminste niet te beroerd om te zeggen dat ie er de ballen van begrijpt. Alleen jammer dat ie, niet door feiten gehinderd, al wel een oordeel klaar heeft. Ik zal het nog even uitleggen dan.

Tot pakweg een half jaar geleden was Haci Karacaer voorzitter van de Raad van Bestuur van die moskee en directeur van Milli Görus. Het etiket dat hij droeg van 'ilberale' voorman was genoeg om z'n autochtone gesprekspartners tot katzwijm te drijven - deze man stond symbool voor de nakende opgang van een liberale interpretatie van de islam in Nederland! Naar goede gewoonte moet 'zoiets' in Nederland gefaciliteerd en beloond worden. Dat de wens weer eens de vader van de gedachte was, mag blijken uit de commentaar van Bouazza:

www.hoeiboei.web-log.nl/

Er werd dus met Karacaer een soort van convenant afgesloten omtrent de bouw van dit stulpje, waarna niets Milli Gorus Duitsland nog in de weg stond om Karacaer én z'n voltallige, 'liberale' raad van bestuur te bedanken voor bewezen diensten; een bestuur van fundamentalisten kwam in de plaats:

www.nd.nl/document.aspx?document=nd_ar...

Laat ik dus nu maar de feitelijk rethorische vraag stellen of deze gebeurtenissen nieuwswaarde genoeg en dus genade in uw ogen mogen vinden om geplaatst te mogen worden? Ook in de Volkskrant staat er trouwens een artikel over: ook bashers? Of nee, wacht: die weten met dit soort van informatie vast volwassener om te gaan...

v Maerlant | 04-02-07 | 19:20

@Den Heaupeleauze 04-02-07 @ 19:13
Oooh je bent hopeloos. Het probleem is dat we met al die moslim regels (hoofddoeken/opluiting) niet kunnen genieten van de schoonheid van hun(wat mij betreft vooral marokkaanse) vrouwen.

Sabjo | 04-02-07 | 19:18

Ieslam ies vraide, ieslam ies puur en grensoverschraidend. Wat ies het problaim?

Den Heaupeleauze | 04-02-07 | 19:13

@Aktivist 04-02-07 @ 19:07
Zie je wel dat de politie neutraal is!

Sabjo | 04-02-07 | 19:10

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:56

Dat is dan heel jammer, maar dat hebben ze zelf gedaan, Jehova's hebben het beeld dat ze een voet tussen de deur houden als je hem dicht wil smijten.
Het kan zijn dat je het generaliserend vind, echter ik heb het beeld dat moslims vieze jattende raven zijn niet gemaakt.

Dat heeft de maatschappij gedaan. En dat is hun eigen schuld.(van de moslims)
Als wij Nederlanders zo'n volkje waren als Duitsers zijn dan hadden we ook een tering hekel gehad aan Chinesen bijvoorbeeld.(en dat van die Duitsers is gegeneraliseerd maar wel waar)
En die vallen nou nooit negatief op in het nieuws op.

En zo kan ik nog wel effe door gaan als jij denkt dat moslims zielig zijn en gegeneraliseerd worden door discriminerende Nederlanders ben je gewoon nog niet wakker.

Gastvrijheid moet van twee kanten komen, ik wacht nog steeds op die van de moslims. Het klopt dat ze nu extra hun best moeten doen. Hadden ze het in het begin maar niet moeten verneuken.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 19:10

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:58, ha ha ha wat nu mijn beste.. weggejorist? ik dacht dat dat u nooit zou overkomen. LOL

baggerboer | 04-02-07 | 19:09

Ach gut, N. Bever weggejorist? Heeft ie een vies woord gebruikt?

Sabjo | 04-02-07 | 19:08

De ene rechtsextremisten zitten in de cel, de andere rechtsextremisten nemen een moskee over in de hoofdstad van NL en je mag er niks van zeggen want dan ben je een rechtsextremist
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Aktivist | 04-02-07 | 19:07

@GeslotenDeur 04-02-07 @ 19:00
Het gaat niet om de religie. Ieder argument (ook milieu) kan misbruikt worden om je zin door te drijven of iemand af te slachten. Iedereen moet zich een beetje redelijk leren gedragen.

Sabjo | 04-02-07 | 19:07

zijn moet natuurlijk zin zijn.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 19:02

@Zware Guy 04-02-07 @ 18:46

Het verbieden van religie vind ik oneerlijk, bijvoorbeeld het christendom is niet agressief.
Het verbieden van de islam heeft geen zijn, dan krijg je de Pislam.(en als je die verbied weer een andere naam roept u maar)

Alternatief kunnen we beter kiezen voor extreem hoge straffen voor iedere geweldige uiting vanuit religie pogingen ook meegerekend en meer mogelijkheden om radicale haattempels te veroordelen of terroristische of criminele organisaties.

Plus dat we moeten stoppen met moslimprojecten financieren omdat het moslims zijn.
Je moet mensen niet behandelen als iets bijzonders, daardoor zijn ze allemaal werkloos. je moet die lui leren dat ze eerst geld moeten verdienen zonder andere te verwonden
Dat geld ook voor asielzoekers die moet je direct aan het werk trappen zie je vanzelf welke nog steeds niets kunnen vinden en welke er de polen in de kassen vervangen.

natuurlijk bedoel ik niet alle moslims ik bedoel die moslims die zich aangesproken voelen door mijn omschrijving, ga eens deaud tuig.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 19:00

-weggejorist-

Natte Bever | 04-02-07 | 18:58

Is er voor deze moskee al een milieueffectrapportage (4 x woordwaarde) gemaakt?

Sabjo | 04-02-07 | 18:57

Kopje pepermuntthee iemand?

Gravin v Kippenbouth | 04-02-07 | 18:56

GeslotenDeur 04-02-07 @ 18:45
't Is maar dat geen mogelijkheid onbenut gelaten wordt.
En dat de comments allemaal nogal voorspelbaar zijn.

U geeft daarvan zelf een voorbeeld (dat weet je met moslims).
Dat allemaal nogal generaliserend klinken. U weet tog?

Natte Bever | 04-02-07 | 18:56

Natte Bever
U stijgt in achting by the minute. No Shit. Ik heb nog wel een paar vuilniszakken van COMA die geheid haar goed zullen staan.

Zo jammer! | 04-02-07 | 18:55

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:48
Bent u bang dat ik met een niet-vermomd biggetje voor ant-semiet word uitgemaakt? Of denkt u aan meisje Thieme?

Sabjo | 04-02-07 | 18:54

Ja Hoxha, Dat is nog eens onderzoeksjournalistiek van die linkse staatsomroep he... Of wat is het deze keer?

BennieB | 04-02-07 | 18:51

@maaier 1844
voorheen moslem knuffelaars.
(ze zijn er achter dat moslems niet passen in hun heilstaatje)
wel allemaal pvda ers, en een paar sp-ers.
groen links zou je merken aan veel ecobewustzijn, maar dat zie ik helaas niet bij de prulbieken.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 18:51

Wellicht kunnen ze er preventief een Palestijntje laten ontploffen.

..zapper | 04-02-07 | 18:49

Natte Bever 04-02-07 @ 18:43
Vermoed in 020-West, hence the name.
Waar precies, geen idee.
Dat is classified, ook Job C. wil zich daar niet over uitlaten.
Die is nu nog aan de thee, terwijl-ie natuurlijk liever naar een van de door u bedachte shows zou willen.
Zou het biggetje dan trouwens wel een beetje vermommen, want anders schrikt het publiek te veel en heeft u kans het er niet levend van af te brengen.
*Belt u eens met de stichting Varkens in Nood, die weten alles van biggetjes en kunnen u zonder twijfel helpen aan een adoptie-big*

Natte Bever | 04-02-07 | 18:48

@DeKeet 04-02-07 @ 18:04 wanneer beginnen ze met afbreken?? kan ik alvast vrijnemen om te helpen met afbreken

hummertje | 04-02-07 | 18:46

Zoals we ons bij verkiezingen in 1930 niet konden voorstellen dat een politieke partij (fascisme) ooit verboden zou worden, zo kunnen we ons niet voorstellen dat een religie verboden wordt. Vraag is, of we daar een Derde Wereldoorlog voor nodig hebben.

Niks geen schamele Duivelsverzen, de hele kern van de koran is duivels. Een seksistische, anti-semitische, aggresieve verzameling teksten, verspreid met bloed en onderwerping. Zijn andere godsdiensten wat dat betreft heilig? Nee, net zoals parlementaire democratie niet heilig is, maar wel beter dan een willekeurige dictatuur.

Dit betekent ook niet dat alle moslims aggresief of slecht zijn, de meeste fascisten waren ook normale mensen die netjes naar hun werk gingen, lief waren voor vrouw, kind en huisdieren. In Italie was zelfs 1/3 van alle joden lid van de Il Duce's club. Maar dit zegt niks over de kern van de leer.

Affikken dat Mekka, plant een vlag met het potret van G. Bush op de ka'aba!

Zware Guy | 04-02-07 | 18:46

@Natte Bever 04-02-07
Het feit dat moslims als nieuws items scoren komt natuurlijk door dat gebash van geenstijl en al die rechtse media.

Het feit dat ze cijfermatig en in de praktijk crimineler zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
Daarom zaten al die Nederlanders vroeger ook bij de SS en niet in het verzet toch?
Daarom was er ook niet zoiets al "het verzet" toch?

Het lijkt mij niet getuigen van bashen maar eerder blijken van nieuwswaarde.
Als Geenstijl iemand zou bashen dan is het reporter.

Bovendien gaat het hier niet alleen over de moslims die hun afspraken niet nakomen (dat weet je met moslims) het gaat om een stadsdeel en een woningbouw verenging die hun zaakjes niet op orde hebben.
Het is natuurlijk ook achterlijk dat ze er op de tv achter moeten komen.

Ik begrijp uw opmerking dat het in het toekomstige moslimeuropa inderdaad niet handig is een dergelijke opmerking te maken.

GeslotenDeur | 04-02-07 | 18:45

mm, hoe kan dat nou? De Publieke omroep bestaat toch allemaal uit moslim-knuffelaars die in dienst zijn van de PvdA en Groen Links? Hoe kan er dan iets slechts worden gezegd in zo'n reportage?

Maaier | 04-02-07 | 18:44

Zo jammer! 04-02-07 @ 18:39
U had ook moeten trouwen met moslima.
Die zijn heel trouw.
Nooit alimentatieproblemen. Beetje eer, beetje wraak, en een minderjarig neefje lost alles voor u op.
*Gaat nog eens bellen met imam, of er nog huwbare burqa's zijn*

Natte Bever | 04-02-07 | 18:43

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:34
Waar komt die moskee? Ik zoek nog een locatie voor een striptent in oosterse stijl, met veel buikdansen en een act met een biggetje.

Sabjo | 04-02-07 | 18:42

Rabarberke 04-02-07 @ 18:21

Nou reken maar dat die moskee er gewoon komt!

Jiddische Job Cohen en moslim Ahmed Aboutaleb geloven beide dat religie het bindmiddel moet worden van de nieuwe Amsterdamse samenleving. Los daarvan zal de PvdA in Amsterdam beslist haar uiterste best doen om na het 'genocide debacle' van de afgelopen landelijke verkiezingen een belangrijk deel van haar achterban niet nog verder van zich te vervreemden.

En ondertussen zijn er in Het Haagse drie zwaar gereformeerde flapdrollen bezig met de formatie van een nieuw kabinet. Van hen, en dus van de landelijke politiek, valt in deze ook geen daadkracht te verwachten.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 04-02-07 | 18:41

rosalie 04-02-07 @ 18:22
Wist niet dat Elsevier voor iets anders dan de kattenbak werd gebruikt. Weer wat geleerd!
Knielt in devotie!

Natte Bever | 04-02-07 | 18:40

Natte Bever 04-02-07 @ 18:19
Geweldig, hahaha, ik lig instuip. Meer humor op GS van deze kwaliteit, daar ontbreekt het de laatste tijd wel aan.
Heb helaas besloten geen vakantie in het buitenland te nemen dit jaar, kudt allimentatie nekt me op dit moment. En het ging zo goed!

Zo jammer! | 04-02-07 | 18:39

Sabjo 04-02-07 @ 18:27
Domme blik en bierbuik?
Nee. Blik en bierbuik.
U zet het gewoon op een mateloos zuipen en die buik kompt er vanzelf.
Heehee, en dan lekker op die Harlie rondrausen hè!
Maar u heeft gelijk, die Westermoskee, dat is volgens mij niet allemaal kosher. 't Schijnt vroeger een varkensmarkt te zijn geweest, maar dat is er niet bij verteld.
Geen wonder, die belangstelling uit Duitsland...

Natte Bever | 04-02-07 | 18:34

@Utopiad 04-02-07 @ 18:27
Blijkbaar niet, problemen zat.

Sabjo | 04-02-07 | 18:28

Als ik in Amsterdam ook maar een vogelhuisje wil bouwen in me tuin wordt ik jaren tegen gehouden door allerlij instanties en buurtbewoners vanwege vervuiling van de schoonheid van de openbare ruimte en geluidsoverlast die de extra vogels die zo'n huisje aantrekt opleveren. Maar zo'n lelijke moskee kan zonder problemen gebouwd worden?

Utopiad | 04-02-07 | 18:27

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:22
Op zich wel, het lukt mij alleen niet goed om een domme blik en bierbuik te ontwikkelen.

Sabjo | 04-02-07 | 18:27

Milli Vanilli was eauk Duitsch, hing van leugens aan elkaar en zijn af door het valluik

Tobi | 04-02-07 | 18:26

v Maerlant 04-02-07 @ 18:19
U lekker gaan eten en pc repareren.
Las uw comment op NN.
Begreep er de ballen van.
Dat hep te maken met muh iekuu.
*Gaat zo ook maar eens eten*

Natte Bever | 04-02-07 | 18:25

Nog een bewijs van die wolf in schaapskleren:
http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artikel/asp/artnr/98653/zoeken/ja/index.html

rosalie | 04-02-07 | 18:22

Sabjo 04-02-07 @ 18:15
Niets houdt u tegen.
Behalve dan die anderen.
Gewoon niet op reageren, kan het u schelen.
Of wel, maar zorgt u er dan wel voor dat u genoeg te zuipen onder handbereik heeft.
't Wil nog wel eens wat saai worden.
*Blijft tegen het bashen van moslims en andersdenkenden, hoe weinig dat laatste ook betekent*
Btw en off topic: wilt u geen lid worden van de Hell's Angels?

Natte Bever | 04-02-07 | 18:22

@.. Whatever 04-02-07 @ 18:11
Mee eens. NL is gemaakt door slim en hard werken. Kijken wat er van overblijft als straks al die slimme harde werkers ergens anders zijn gaan wonen.

Sabjo | 04-02-07 | 18:21

Naja big deal. Als die belofte is gebroken dan trek je die vergunnning toch in op grond van misleiding of dwaling?

Rabarberke | 04-02-07 | 18:21

dus een woningbouwvereniging bouwt mee aan een moskee, en nu wordt het hele zaakje overgedragen aan een anti-democratische club?
klinkt best wel redelijk.

bejaarde op brommer | 04-02-07 | 18:20

Is de hypotheek op dat ding wel halal?

Schoorsteenveger | 04-02-07 | 18:20

Natte Bever 04-02-07 @ 18:09

M'n pc heeft kuren en ik word aan tafel verwacht, beste. Bekijk even m'n comment op NN. Ongeacht het 'gedrag' of de 'strategie' heeft dit bericht nieuwswaarde - en het onder het noemertje 'bashen' plaatsen doet dan zowel uw IQ als ons recht op relevante info tekort...

v Maerlant | 04-02-07 | 18:19

Zo jammer! 04-02-07 @ 18:12
U bent in een handomdraai moslim, zo u dat zou willen. U gaat naar de imam van dienst en zegt dat u voortaan 5 of 6 keer per dag op een kleedje gaat bidden richting Mekka. Nog wat formulieren invullen, uw vrouw een hengst voor haar kop verkopen en hoppa, u bent lid. Af en toe naar de moskee, al dat geouwehoer aanhoren, en voor u het weet bent u meer dan welkom in Mekka.
Zou ik trouwens allemaal niet aanraden, want goeie kroegen, die vind je in Mekka niet.
Wel mierzoete thee.
Naah, alles bij elkaar genomen: niet doen.
Wel zielig voor u dat het dan weer Lloret de Mar wordt...

Natte Bever | 04-02-07 | 18:19

Simsalabim 04-02-07 @ 18:14
Geschiedenis herhaalt zichzelf, vandaar.
He hoo, is er nog wat op TeeVee vandaag?

Zo jammer! | 04-02-07 | 18:17

@Natte Bever 04-02-07 @ 18:09
Ik heb ook liever dat ik als enige hier op oninterressante topics kan reaguren.

Sabjo | 04-02-07 | 18:15

@Zo jammer! 04-02-07 @ 17:55
beetje de romeinse senator Cato aan het nadoen?
.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
in dit geval dus:
Ceterum censeo Mekkanem esse delendam
.
als je het maar lang genoeg blijft roepen, gebeurt het vanzelf...

Simsalabim | 04-02-07 | 18:14

Natte Bever 04-02-07 @ 18:02
Is inderdaad schattig allemaal, totdat het volwassen wordt. Mekka mag ik overigens niet bezoeken, want dan moet je bekeerd zijn tot de Islam.
Ik ben niet helemaal geheel van mening overigens dat vrouwen meer kapot maken dan drank goed kan maken, maar dat is weer something completely different.

Zo jammer! | 04-02-07 | 18:12

De Nederlanders hebben wat droog gepompt en dat schijnt nu een gewillig stukje grond te betreffen. Ik zeg voor een leuke prijs van de hand doen en ergens anders de pompen in de plomp gooien. Ook top voor de infrastructuur, die schijnt te zuigen met allen files die we hebben, kunnen ze direct geavanceerder structuurtje uitzetten. Met moderne pompen is het zo rond lijkt me. Komt bij dat een groot deel anderdaags onder water staat, prima moment dus om de rotzooi te verhandelen.

..Whatever | 04-02-07 | 18:11

kunnen ze dat ding niet in limburg bouwen??Vind Geert leuk!!

miko | 04-02-07 | 18:10

Vastgoed in NL is voor 70% in buitenlandse handen dus waarom zou die westermoskee niet?

TurboLensie | 04-02-07 | 18:10

Ik hoop dat de olievoorraad in het midden-oosten snel opraakt,zodat niet een willekeurige sjeik Ali-Baba overal moskeetjes gaat bouwen van oliegeld. Zou ook goed voor het milieu zijn.....2 problemen opgelost.....

tasmaniandevil | 04-02-07 | 18:10

v Maerlant 04-02-07 @ 18:05
U intussen wel begrijpen dat elk non-item over moslims gelijk op GS wordt geplaatst, met als enig, althans belangrijkste doel, zoveel mogelijk hits te scoren. Waarvan u ook wel weet dat het uiteindelijk leidt tot het bashen van moslims, de islam en misschien nog een enkele andere prachtgodsdienst.
Natte Bever denken: dat maar even voor zijn.
En u aan de comments al merken dat het die kant uitgaan.
*Lurkt heftig aan zijn vredespijp, kijkt nog even in tipi of vrouwjte in gebruikelijke houding liggen en wacht reactie van V. Maerlant af*

Natte Bever | 04-02-07 | 18:09

Milli Görüs, een wolf in schaapskleren....
http://www.elsevier.nl/opinie/commentaren/asp/artnr/98648/zoeken/ja/index.html

rosalie | 04-02-07 | 18:09

Duitsers en Islamieten, en wat dan nog? Nederland is toch enkel de grote noemer van de twee?

..Whatever | 04-02-07 | 18:06

Natte Bever beetje in de war zijn.

Problemen met moskee eerst komen. Dan Geenstijl berichtje plaatsen.

Natte Bever beetje oorzaak met gevolg verwarren.

Iets niet bashen zijn omdat Natte Bever dat zo zeggen.

v Maerlant | 04-02-07 | 18:05

De moskee van duitsers? Ies toch simpel: afbreken en verschepen naar duitsland, kunnen ze daar zien wat ze met de stenen doen.

DeKeet | 04-02-07 | 18:04

Zal ik lachen als de boel weer gesloopt moet worden vanwege ernstige constructiefouten.

Sabjo | 04-02-07 | 18:03

Dat topp, daar mag van mij wel een p af.

Natte Bever | 04-02-07 | 18:03

Zo jammer! 04-02-07 @ 17:55
Bent u ook wel eens iets niet 'geheel van mening'?
Dat zou boeiend zijn.

Overigens zou ik denken, als ik zou denken als u, which is not the case, dat dan ook maar gelijk Rome, Jeruzalem en alle andere 'heilige' plaatsen in vlammen mogen opgaan.
Maar... da's weer een ander verhaal.
't Heeft ook wel iets schattigs, al die mensen die er heilige plaatsen op na houden, en er dan ook, to topp it off, gaan kijken.
Laten we er zuinig op zijn.

Natte Bever | 04-02-07 | 18:02

Dat kreng mag er van mij komen als Ewout Jansen er het eerste vrijdaggebed mag leiden.

Jeremia | 04-02-07 | 17:59

@tegengas 04-02-07 @ 17:50
Wat ik niet begrijp is waarom er zoveel ronde vormen in moskeen zitten. Homos met hun hoofd naar beneden gooien gaat toch veel makkelijker vanaf vierkante constructies?

Steen Gijl | 04-02-07 | 17:57

Het is gewoon een zionistisch komplot om de Islam in een kwaad daglight te stellen.
Overigens ben ik nog steeds geheel van mening dat Mekka totaal verwoest moet worden.

Zo jammer! | 04-02-07 | 17:55

Dit gelieg en gedraai en schimmige gedoe is toch wel het beste bewijs dat moslims serieus aan het integreren zijn. Wat is nu het probleem?

Sabjo | 04-02-07 | 17:55

kaspar 04-02-07 @ 17:50
Soms wel, als hij teveel vuurwater binnen heeft gekregen van imperialistische, het oliekapitaal diendende apparatsjiks.
Maar nu niet.
U kunnen uitleggen waarom u dat denken?

Natte Bever | 04-02-07 | 17:54

ik spreek een fatwa uit over al die agressieve kutmoslims

Luudde | 04-02-07 | 17:53

@tegengas 04-02-07 @ 17:50

Voor de efteling ja....

bruinspruit | 04-02-07 | 17:52

Natte bever spreken met gespleten tong.

kaspar | 04-02-07 | 17:50

Best wel een mooi gebouw.....

tegengas | 04-02-07 | 17:50

Staat ook een leuke poll op de link...

bruinspruit | 04-02-07 | 17:47

Natte Bever groot tegenstander zijn van moslimbashen.
Misschien goed voor kijkcijfers van GS.
Niet goed voor GS op lange termijn.
Niet goed voor mensen.
Nergens goed voor.
Amen.

Natte Bever | 04-02-07 | 17:46

Afspraken met turken zijn dus niets waard.

Vast goed om te weten met al die beloftes die ze ons gaan doen om bij Europa te mogen horen(ook al ligt het land voor 97% in Azie...)

Albert Heijnstein | 04-02-07 | 17:42

-edit toedeledoki -

Høng | 04-02-07 | 17:40

@Hakbarrr 04-02-07 @ 17:38
Jij snapt het geloof ik nog niet helemaal.

Steen Gijl | 04-02-07 | 17:40

Scheiding tussen staat en kerk!

Dus geen enkele cent naar welke moskee dan ook.

Hakbarrr | 04-02-07 | 17:38

Allah ist groß

Gnurkje | 04-02-07 | 17:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken