
"
UND MIT IHREN FAMILIEN KÖNNTEN ES NOCH VIEL MEHR WERDEN". Duidelijk? Genau. Gisteren was de verwachting nog 800.000 vluchtelingen in 2015, nu is het al anderhalf miljoen. De Duitse grenscontroles en Centraal-Europese hekmuren hebben nog maar weinig nut, klaarblijkelijk lopen de dames en heren vluchtelingen wel een stukkie om als het moet. Had u natuurlijk nooit verwacht. Wist u trouwens dat er in Turkije ook nog zo'n twee miljoen vluchtelingen zitten te leggen te wachten die naar Europa willen? Dat zegt de
Staatsomroep dus dan is het waar. Om de vluchtelingen die nu in Turkije zitten in Turkije te laten blijven gaat de EU nu maar Mieles en weekgeld die kant opsturen. Strak plan. Nou, tot de volgende bijstelling van de verwachtingen dan maar weer.
Reaguursels
Inloggenfoutje : nl.wikipedia.org/wiki/Polyandrie
Merkel zal toch geen poliandrische neigingen erop nahouden ?
s21.postimg.org/uws5y99if/Merkel_Bush4...
www.youtube.com/watch?v=6iUK9QgkYJI
Paar scenario's
- Volkert pleegt aanslag op Bilderbergconferentie als wiedergutmachungsschnitzel
- kaalkopjes in germanenland gaan los op "vluchtelingen", massale doorvlucht naar nl en scandinavië
En verder wat een ieder hierboven of hieronder zegt: "NEIN, NEIN, NEIN"
Duitsland, 75 jaar geleden bezig met het vergassen van joden. Duitsland 75 jaar later het onderdak bieden aan de vijanden van de joden. Inconsequentie kun je ze niet van beschuldigen.
Stuur de talloze treinen vol maar door naar Hilversum. Burgemeester Broertjes staat te popelen.
@Brainless talent De één draagt dat hier na een jaar succesvol ploeteren af aan de belasting, de ander krijgt het omdat hij zo lang in de trein moest zitten met slechte wifi. Mooi opgelost toch?
@koeberg | 05-10-15 | 10:20
We hadden zo'n regeling met kolonel Khadaffi.
Maar ja die moest zonodig omver geworpen worden.
@Deus Absurdia |
Broken window fallacy
en.m.wikipedia.org/wiki/Parable_of_th...
@FrankVeer | 05-10-15 | 10:10
En dat is PER JAAR he. En het blijft oplopen.
Binnen 5 jaar is Duitsland voor de meerderheid islamitisch. En Nederland waarschijnlijk ook.
Nederland staat een tweede Bosnië te wachten.
Obama heeft aangegeven 200.000 vluchtelingen uit Syrië op te willen nemen, neemt alleen de kansrijke hoger-opgeleiden, wat blijft er hier dan over, ons land moet gewoon stuk.
De meeste reaguurders snappen het prima. Het gaat verkeerd.
Maar hoeveel mensen lezen GeenStijl, en hoeveel zijn afhankelijk van de msm?
Als je het gewone nieuws gelooft is er niets aan de hand.
Het is en blijft een zootje.
Heel Europa slibt dicht met moslims als het zo doorgaat.
Ware het dat moslims nu bekend stonden als tolerant, verlicht, goedgeïntegreerd en geen problemen mee hebbend (criminaliteit, uitkeringsafhankelijk) volk, dan zou ik er minder moeite mee hebben, maar het aantal begint een beetje te lijken op een exodus en dat wil je gewoon niet.
Te veel is te veel!
Natuurlijk kan het,.... Operation Wetback:
.
In de VS heeft president Eisenhower met Operation Wetback ook een miljoen illegale Mexicanen terug gestuurd.
.
www.vdare.com/posts/trump-stumps-cbs-p...
.
Operation Wetback was een operatie van de Amerikaanse migratiedienst (INS) in 1954 waarbij 80.000 ongedocumenteerde personen uit het land werden verwijderd.
Het betrof voornamelijk Mexicanen.
Binnen een jaar tijd slaagden de Verenigde Staten erin 80.000 illegalen het land uit te zetten, en daarnaast zijn naar schatting nog eens honderdduizenden uit voorzorg het land ontvlucht.
Mexicaans-Amerikaanse en burgerrechtenorganisaties uitten kritiek op de werkwijze van de immigratiedienst, onder andere omdat de politie mensen met een "Mexicaans uiterlijk" routinematig controleerde op identificatiebewijzen.
.
"Wetback" is tegenwoordig een scheldwoord voor Mexicanen of Centraal-Amerikanen in de Verenigde Staten.
.
nl.wikipedia.org/wiki/Operation_Wetba...
In Bosnië is het uiteindelijk ook weer gelukt het land in verschillende leefgebieden op te delen. In Srpska is het leven het beste maar da's weer een kwestie van lokale cultuur en arbeidsmentaliteit. Iets soortgelijks vond op grotere schaal in Joegoslavië plaats alwaar Kroaten het economisch het beste doen. Momenteel zien we dat Europa het experimentele leefgebied is. Ook zo benieuwd welke verrijkende ervaringen ons allemaal nog te wachten staan en of ditmaal Oost-Europa de beste levensvoorwaarden zal gaan bieden?
.
Alvast maar organiseren en voorbereiden dat de eigen leefomgeving leefbaar en verdedigbaar blijft om het tot en met een steeds noodzakelijker wordende reconquista te kunnen uitzingen.
Merkel is ook weer zo'n typisch dom links wijf met het Syndroom van Sinterklaas. Zo schijt ziek van al die domme hormoniaal gestoorde wijven met hun moedercomplex die alles en iedereen denken te kunnen redden. Dit gaat haar trouwens de kop kosten, op dit geblunder zal ze net als onze collaborerende nep overheid afgerekend worden. Ze liet zich recent en aanvankelijk in soortgelijke bewoordingen uit als PvdAGL/D66 hier (zielugggg, we moeten iedereen helpuhh!!) maar wordt inmiddels al politiek teruggefloten door Schauble die over binnenlandse zaken gaat, en al een veel hardere lijn heeft ingezet omdat die wel de tsunami herkent. Veel te laat. En ze kan nou bijna niet meer terug. Jullie komen allemaal aan de beurt hoor, linkse landverraders. Zo ies karma natoer.
Merkel is een gevaarlijke en op macht beluste vrouw. Maar, zij gaat voor de Nobelprijs vrede!
Brainless talent | 05-10-15 | 13:51
<paranoia hoedje op>
Ik denk dat Merkel geen keus had en onder druk is gezet. Poetin greep in nadat de deal tussen EU/Turkije en de VS was getekend. Dit maakt daar deel van uit. Het kon wel eens zo zijn dat het VW schandaal er ook deel van uit maakt. het is een fantastisch pressiemiddel.
Mooi stuk ook in de FAZ.de (Altbau mit Stuck für die Flüchtlinge): de Groenen pleiten voor beslaglegging van lege appartementen in een fraai gerestaureerd monument, waarin gegoede, linkse Duitsers wonen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling: "Die meisten Mieter finden: Eine Handvoll Flüchtlingsfamilien würde man mit offenen Armen aufnehmen. Auch für ihr Wohlergehen und das richtige Maß an Integration könnte man sorgen. Aber idealerweise handelt es sich dabei um solche Flüchtlinge, die schon länger im Land sind, mit denen man sich irgendwie verständigen kann, kurz, um solche Flüchtlinge, die am besten zu uns passen.
Oftewel, een paar vluchtelingen, maar dan wel 'ons soort' en het liefst vluchtelingen die al Duits kunnen. Tsja, da's kudt als principes tegen je gaan werken.
Ik vrees dat praktisering van het beroep van Sonderkommando bij ongewijzigd beleid in de rede komt te liggen om groeiende werkeloosheid en uitzichtloosheid tegen te gaan. Daarom nu vast een beroep op beroepswegkijkers en probleembagatelliseerders om het zo ver niet te laten komen.
1.5 miljoen vluchtelingen, en dan nog opa & oma van beide kanten, ome Mustafa met ze papegaai en je 18 kinderen.
Bild (ja ik weet het, bild) schat 7 miljoen mensen nadat de aanwas ook in Europa aangekomen is. Er is ook niet zoveel te doen in zo een kamp, dus die liggen nu allemaal te neuken, dus over 9 maanden ook nog eens paar 10.000'en kinderen.
@meneer der meneren
Optimist. Dat zouden 1000 man per moskee zijn... Ik vrees 3000 moskeeën of meer. En Saoedi-Arabië draagt graag de kosten om in ieder pittoresk Duits stadje een haathut neer te laten plempen.
@Dhr. de Wit
Die 1,5 miljoen blonde Zweedse dames zullen binnenkort wel op een Benny Hill knäckebröt-achtig IKEA-vlot naar Canada vluchten. Ik denk dat ik ook alvast mijn CV maar ga droppen in Calgary of Quebec.
SapperDeFlap2166 | 05-10-15 | 13:26
Eerst gooit Duitsland op eigen houtje de Europese grenzen wagenwijd open uit schuldgevoel voor hun nazi-verleden. Dan komt ze achter dat ze die toestroom van gelukzoekers niet aankan. Vervolgens eist (met veel dreigement) Duitsland arrogant dat de andere landen (voormalige slachtoffers van de Nazi-Duitsland) ook mee moeten doen met immigranten quota.
Merkel is een gevaarlijke en op macht beluste vrouw. Maar, zij gaat voor de Nobelprijs vrede!
Oh kijk nu. Merkel was er ook bij :-)
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bilderb...
Nu ben ik toch wel benieuwd war er zoal besproken is/ wordt.
Jammer dat ze geen aantekeningen mogen maken en absolute geheimhouding geboden is ook al zijn onze staatshoofden en regeringsleiders er samen met alle grote industriëlen. Je hoort er nooit wat over in de kranten of de NOS :-) maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze volksverhuizing gewoon al lang op de planning stond. Oh shit, ik ga snel even een Alu-hoedje maken.
Roger-Rabbit | 05-10-15 | 11:20
Nee en daarom zal hij zich hier niets staande kunnen houden met zijn vrouw en 6 kinderen en dus weer vertrekken naar een land waar ze het licht nog niet gezien hebben.
tipo | 05-10-15 | 11:22
Ik ben echt al aan het onderzoeken of het mogelijk is te vertrekken en mijn business te verplaatsen naar het buitenland. Ik geef het nog een jaar of 5 totdat het hier "niet leuk" meer is.
@GerMonster/Brainless talent
Elsevier heeft de kosten al eens proberen te berekenen. 26.509 per asielzoeker per jaar.
Zie de link (je moet daarvoor registreren): www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/...
Waarom verenigen deze asielzoekers niet en richten zij samen een leger op om IS te verslaan. Volgens de meest royale schattingen zijn er 200.000 IS strijders (Bron Wikipedia). Gezien het aantal vluchtelingen zijn er voor elke IS strijder minimaal 5 mannen die in staat zijn een wapen te hanteren. Daarnaast is er voor elke potentiële strijder ook nog wel een chirurg, een dokter of een tandarts beschikbaar mocht het niet lopen zoals gepland. 5 tegen 1, en deze verhouding is voorzichtig, wat is precies het probleem van deze goudzoekers. Als zij echt zo begaan zijn met hun land, succes!
SapperDeFlap2166 | 05-10-15 | 13:26
Ervan uitgaande dat 25.000 de kosten dekt.
Hier ligt het rond de 36.000. Dus wellicht weer wat creatief rekenen door de Duitsers of ze doen het efficiënter dan wij het doen.
van Nazareth | 05-10-15 | 11:52
Ik ken dat artikel. Die Sutherland is wel een hele rotte appel en Bilderberger.
www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.
Neelie Kroes ook is trouwens ook een vaste Bilderberger.
nl.wikipedia.org/wiki/Neelie_Kroes
Ze was in haar functie aanwezig op de Bilderbergconferentie in 2005, 2006, 2007, 2008, 2009,[9] 2010[10] en 2011.[11]
Bilderberg, een club politieke idioten die zich om misplaatste redenen ubermenschen voelen ten opzichte van ons, het gepeupel. De politici die daar worden uitgenodigd voelen zich verheven omdat ze uitgenodigd zijn en hebben niet in de gaten dat ze gewoon voor het karretje worden gespannen van een clubje industriëlen die er hun voordeel mee doen.
Zoiets.
@GerMonster | 05-10-15 | 12:58
Ik denk dat het meer kost. Je zou hier vooral in je achterhoofd moeten houden dat de zieligheidsindustrie buitengewoon inefficiënt werkt en voor alles onnodig veel te veel geld over de balk smijt.
Als je (of andere reaguurders) toevallig de cijfers van allerlei kosten weet dan hoor ik het graag.
Kosten:
- opvang (bed, brood en bad),
- registratie/bureaucratie,
- medewerkers van COA (directeuren verdienen al gauw 275.000 per jaar),
- advocaten die niets anders doen dan kansloze zaken blijven rekken,
- eindeloze reeks rechtszaken,
- zakgeld,
- politie inzet,
- criminaliteit,
- zorg (zowel lichamelijk als psychisch),
- scholen/onderwijs,
- integratie/voorlichting lessen (daar trekken islamieten toch niks van aan),
- wasmachines en drogers (alleen van merk Miele!),
- op lange termijn komen nog gezinshereniging erbij of ze nemen zoveel mogelijk kinderen,
- verdringing van de huizenmarkt,
- ???
- ???
Mutti Merkel is de nagel aan de doodskist van Duitsland, het graf wordt zeer binnenkort gedolven. En Mutti staat als een ware gutmensch te grijnzen naar de kist, zelfvoldaan dat de moord, de vergiftiging uitstekend heeft gewerkt.
1,5 miljoen x 25.000 (opvang per gelukzoeker) = 37,5 miljard per jaar. Iets zegt mij dat de Duitsers volgend jaar de grootste begrotingstekort van de eurozone zullen. Dan is het nog optimistisch uitgedrukt.
Brainless talent | 05-10-15 | 12:53
Duitsland gaat binnenkort druk uitoefenen op andere lidstaten een groot deel over te nemen. De hele EU zal haar begrotingstekort dus zien oplopen alsook de gezamenlijke schuld bij de ECB want de hele zuidelijke regio heeft ook nog eens tientallen miljarden extra nodig voor opvang. Duitsland plaats de hele unie nu voor grote problemen.
We kunnen altijd nog de dijken doorsteken, als de vijand niet snel zwemles krijgt bij de inburgeringscursus.
Arbeid is nu en straks voor slaven om de vrijheid van anderen die niet arbeiten te bekostigen. Je zou wel gek zijn om te gaan werken/arbeiten. Weg vrijheid en toch gratis leven,eten en drinken, zorg, huis, geen belasting, altijd vrij, En vooral genoeg tijd om je vrijheid optimaal te genieten.
of het kan zomaar zijn dat over 10 jaar we in Europa tot 3e wereldland zijn genivelleerd. Als je werkt kun je leven. Als je niet werkt slaap, woon, en eet je (op)van de straat. Links of rechtsom. Idioterie!
hmmm, ze zaten pas op 577.000 vluchtelingen dus wil je zeggen dat er tot 31 december non-stop 9.500 man de grens over komt. Terwijl er tot nu toe elke dag gemiddeld 2100 man de grens overkwam. in September kwam er gemiddeld 5500 man per dag de grens over.
Mijn moeder zei dat ze dankbaar was dat ze 85 is. Ze vindt het wel zielig voor haar kleinkinderen.
@Brainless talent
We doen het hier met een stuk minder, ik meen iets van 740 euro per maand per asieleiser. Maakt 8500 per jaar, vandaar die 9 miljard die eerst werd vrijgemaakt door de overheid.
Duitsland kan vrijwel gratis geld lenen dus het kost niets, fantastisch toch , gratis moslims. Zucht.
@Joris, sorry maar weer (K*tserverT)
-weggejorist-
Ieder met een beetje realiteitszin zag het aankomen en toch bleven Europese- en Nederlandse politici smalend roeptoeteren dat het allemaal best meeviel en de immer verongelijkte, verheven, linkse multikul gutmensch welkomsbrigade nog de hoogste noot zong...
Binnenkort in 'Andere Tijden'.
@gentle giant | 05-10-15 | 10:42
Frontex is een papieren tijger.
1,5 miljoen x 25.000 (opvang per gelukzoeker) = 37,5 miljard per jaar. Iets zegt mij dat de Duitsers volgend jaar de grootste begrotingstekort van de eurozone zullen. Dan is het nog optimistisch uitgedrukt.
Er staat ons meer van dit te wachten: www.parool.nl/parool/nl/30700/OPINIE/a...
Angelasyl Merkel, zürucktritten!
@van Nazareth | 05-10-15 | 11:30
Heb gisteren al getekend.
Linkse verwelkomers, hebben jullie al een plan? Of minimaal 1,5 miljoen nieuwe banen? Enig idee hoe we deze blunder gaan betalen? Nee he, liedjes zingen blijkt niet toereikend te zijn.
Repetitive Beats | 05-10-15 | 10:14
Ach, mocht de pleuris uitbreken, dan gaan de naïevelingen gewoon heel hard schreeuwen dat het de schuld van Wilders is. Hebben ze hun schuld ook weer afbetaald..
Dutch_Holland | 05-10-15 | 11:15
Vergeet het maar.
De reservisten ondersteun(d)en het COA bij de opbouw van opvangcentrum Heumensoord.
@van Nazareth
Danke ! Direct maar getekend, of het wat doet..
@jemagookniksmeer | 05-10-15 | 10:26
Als u hetzelfde zou doen, waarom bent u hier dan nog?
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:26
Nou, verlicht ons eens.
Merkel is in zeer rap tempo bezig de bevolking te vervangen door migranten. Dat is een wezenlijk verschil met het opvangen van een paar echte vluchtelingen. Die paar echte vluchtelingen blijven uit armoede waarschijnlijk ook nog achter in oorlogsgebied. Behalve te roepen dat iedereen binnen mag komen hoor je Merkel niet over plannen voor de lange termijn. Haar enige plan is waarschijnlijk vervanging van de bevolking.
Ik moet zeggen een Miele is ook een goede wasmachine!
Mijn rijke PvdA collega had hem ook.
Ik moet zeggen haar kleding zag er schoner uit.
Zelf heb ik nooit zoiets kunnen betalen.
Ik moest de goedkoopste nemen (Edy,Zanussi),anders kon ik geen eten kopen voor mijn kinderen.
Ik schaam me zo dat ik PvdA heb gestemd
Echt ik schaam me voor de politici.
Ze laten een mijoen kinderen in Nederland leven onder de armoede grens.
Onder Balkenende kreeg ieder gezin er 50 eurocent bij!!!!.(minder als een euro)
De voedselbanken kunnen het niet meer aan.(schatten van mensen die helpen)
Rutte laat ze barsten,hij neemt "migranten"op die zomaar binnenkomen zonder papieren!
Als ik geen ID-Kaart heb wordt ik gearresteerd.
Schande-politiek
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:54
Pssssst, zullen we aan het einde van het jaar eens kijken hoeveel extra geld er naar OSW is gegaan ivm vluchtelingen? Dat potje waar jij het over hebt, is niet meer dan de term die ze ervoor gebruiken. Als Ploumen dadelijk de bodem ziet, gaat er dan opeens 2 miljard minder naar Bangladesh, Somalie en god mag weten in welke bodemloze putten ze dat geld nog meer storten.
Politici, zeggen het een, denken het ander en doen het derde.
-weggejorist-
@GerMonster | 05-10-15 | 11:45
www.change.org/p/wir-fordern-den-r%C3...
Gezien het gemak waarmee papieren vervalst kunnen worden gaat de gezinsvereniging heel groot worden.
Willem van Rood | 05-10-15 | 10:05
En volgens een wollige wereldvreemde en inmiddels gepensioneerde zielige dame achter een Wassenaarse hoge heg ook zeer geschikt om allemaal startups te beginnen.
Lees in onderstaand artikel ook eens hoe de- zichzelf boven ons stellende- Bilderbergers er over denken.
www.bbc.com/news/uk-politics-18519395
@Fatwabuster | 05-10-15 | 10:17
Mat voor de voordeaur schielijk weghalen doet
Nou, bedankt hoor Merkel.
Volgens overziet Merkel en ook onze eigen regering niet de gevolgen van de genomen beslissingen.
@Lupuslupus | 05-10-15 | 10:13
SCHEEPSRECHT
Terugsturen gaat niet, want ze hebben geen geldige papieren en komen het land van herkomst niet meer in. Conclusie: Alle gevallen laten behandelen door een speciale rechtbank, die er vooral lang over gaat doen, want zwaar onderbezet. Ondertussen die gasten laten verblijven in daartoe ingerichte logementen met een tijdelijke status, die geen recht geeft op gezinshereniging. Zo kunnen we het wel een jaar of 20 uitzingen tegen zo laag mogelijke kosten.
@Cuyahoga | 05-10-15 | 10:08
Het werkt precies zoals jij vreest. Deze mensen hebben namelijk RECHT op hereniging. Meestal gaat papa op onze kosten eerst nog even terug naar de ellende om een mooie vrouw uit te zoeken. Dit hoeft niet perse zijn vrouw te zijn, maar gewoon 1 die hij leuk vind.
Vandaag in het nieuws : Grote steden komen miljoenen tekort voor bijstandsuitkeringen. : www.volkskrant.nl/binnenland/grote-ste...
Is het een erg gekke vraag aan de gemiddelde Gutmensch hoe hij/zij straks denkt dat de bijstand betaald moet worden bij een instroom van vele tienduizenden hier waarvan 50/70 % langdurig in diezelfde bijstand belandt???
Oh... wacht.. ik vergis me : het zijn meest artsen, advocaten en ingenieurs ..
Ik woon in dat kutland, duitsland, al 11 jaar en het was 10 jaar prima maar nu... Merkel is compleet gestoord en moet zo snel mogelijk worden afgevoerd. In plaats daarvan wordt ze door het moslim land zweden geprijsd en krijgt ze waarschijnlijk de prijs voor landverraad , sorry "vrede".
Het enige wat mij hier houdt is mijn huis, verkopen aan 1 van die geïmporteerde chirurgen of IT specialisten, want die zitten er zat bij gezien de hoeveelheid innovatie waarom Syrië bekend staat....
Portugal dan maar, of Oostenrijk, of vallen die binnenkort ook voor dezelfde gekte als hier en komen er daar dromen islamieten de boel verpesten ?
Iedereen moet meedoen aan het duidelijk maken dat de islam hier niet thuishoort , zelfs op de planeet niet thuishoort, en het de kanker is van onze samenleving. Zeg het tegen iedereen, de winkel bediende, de buurman, ja zelfs de moslim zelf (neem iets mee om je te verdedigen). Als het volk wil dat dit stopt, kan het stoppen, we kunnen in een aantal weken de regering afzetten en iets nieuws neerzetten. Ik ben er klaar voor, de 2e hands tank staat al ready in de tuin.
Tsja het land krijgt wat het verdiend, een overstroming aan vluchtelingen. Als je carte blanche geeft aan praktisch elke vluchteling laat men zich dat niet 2 keer zeggen en dan gaan ze zeiken dat ze het niet alleen aan kunnen.
Immigranten die gebruik maken van riante sociale voorzieningen is geen onbekend fenomeen.
@Joris Draaksteker | 05-10-15 | 10:02
Inderdaad, en dat zijn dus bijna 4 miljoen onrendabele die hun hele leven aan het staatsinfuus blijven liggen, betaald door ons werkende. Daarbij willen/gaan zij bepalen wat wij straks mogen.
Bedankt gutmenschen, jullie zieltjes mogen naar de hemel, al zal het straks tegenvallen als er geen hemel blijkt te zijn
@ van Nazareth | 05-10-15 | 11:30
Done!
Wir danken alle Gutmenschen.
Die komen in de hemel.
Thilo Sarrazin kijgt nog eerder gelijk dan hij al dacht.
@ mezelf: en geen gezinshereniging toestaan. Dan gaan ze vanzelf weer terug.
-weggejorist-
En de hoofdschuldige is.... FRAU MERKEL! Dankzij haar naïeve oproep is de islamitische horde onze kant opgerend. Ik zeg: grenzen dicht.
Tekenen!!
www.change.org/p/wir-fordern-den-r%C3...
@F#ckingAwesome | 05-10-15 | 11:15
je vergeet nog dat ook zeer veel steun- en bijstandsgeld weg sijpelt naar het land van herkomst en hier niet meer wordt besteed. Steun aan nieuwkomers, zelfs tot de derde generatie aan toe, betekent in de praktijk vaak een verkapte vorm van ontwikkelingshulp. Het rondpomp circus is niet gesloten. Veel belastinggeld vloeit dus weg naar het buitenland.
Mensen,ze gaan samen met Samson PvdA uw dode vermogen opmaken.(in andere woorden uw spaargeld)
U zult bloeden of wilt of niet.
U zal worden genivelleerd tot op het bot,dat is hun feest!
Uw spaarpotje wordt gezien als hun rijkdom,waar u uw hele leven voor heeft gewerkt.
Uw pensioen is bij de volgende crisis verdampt.
U wordt een paria.
Vandaag, uit absoluut betrouwbare bron, vernomen dan gemeenten in Nederland rekening houden met de komst van gemiddeld 5 tot 7 personen gezinshereniging voor elke asielzoeker die een verblijfstatus krijgt.
@Dirk III 11:16
Dat is de beste oplossing, want het werkt als automatisch selectie-mechanisme. Wie de eigen broek op kan houden is welkom. De rest gaat dood.
Probleem is alleen, dat Nederland enkel socialistische partijen kent.
Een hek dan maar. Maar daar is slechts 1 socialistisch clubje voorstander van. Dus die optie is ook al kansloos.
Stoppen met belasting betalen dan maar. En emigreren naar Chili. Zoiets zal het wel worden voor velen van ons.
Deutschland geht kaput.
Het land heft al een aanzienlijke 5e colonne aan Turken en andere islamieten. De noodgewongen en opgedrongen import gaat verder, elke dag weer. En nu gaat Duitsland vet betalen aan Turkije, dat daarvoor afschaffing van de visumplicht wil. Angela, bedankt. Zo hebben jullie de WO2 toch nog verloren. De poorten van Wenen zijn gevallen. Jammer dat wij zoveel last hebben van jullie shit.
@Dirk III
En jij denkt dat Achmed een strontstal gaat leeg scheppen ?
Oh, en duitsland stevent op oorlog af. Als het roer niet voor het eind van het jaar rigoreus omgaat daar is dat vrijwel onvermijdelijk. 1,5 miljoen nu, nog 1,5 volgen jaar, plus gezinshereniging maakt 10 miljoen nieuwe inwoners in twee jaar tijd.
Dat is een bevolkingsgroei van grofweg 12%, in TWEE jaar, die ALLEMAAL een andere, voor een belangrijk deel onverenigbare, cultuur meenemen.
Er is geen enkel historisch vergelijkbaar scenario geweest waarin dat niet met oorlog gepaard ging.
En denk maar niet dat andere landen er significante aantallen van overnemen. Dit is het einde van de EU.
Mensen er zitten vele miljoen meer in die kampen,Ze gaan ze ophalen!(lees de nieuwe berichten)
Mensen de politici zijn het spoor volledig bijster,het enige wat ze nu nog doen is hun eigen hachje redden.
Die "vluchtelingen" zijn de nieuwe stemmen voor de PvdA ,D66 en Groen Links.
De eigen bevolking keert zich af van die partijen.
Nu zijn die nieuwe stemmen koren op hun molen,echt een geschenk uit de hemel.
Zo blijven ze aan de macht.
tipo | 05-10-15 | 11:11
Ik zeg, alle mensen die belasting en pensioen betaald hebben een éénmalige uitkering geven van hun berekende tegoeden. Daarna schaf je het hele systeem van verzorgingsstaat af behalve voor de chronisch en langdurig zieken.
Dan is het probleem meteen opgelost.
Wil je geld en een huis? Kan je werken? Boer Harm heeft nog een hele hoop werk voor je en je kan morgen om 6 uur al beginnen.
Het probleem is daarmee gegarandeerd meteen opgelost.
Blöde Herr Franz Zimmerfrans:
1.5 million Flüchtlinge mal, sag, nur mitgerechnet Ihre Frauen die nachkommen, machen DREI MILLION !!!
Dass heisst 2.7% der Deutsche Bevölkerung!
UND NICHT IHRE LÜge 0,02%!!
Sie sind ein grossen demagogischen Lügner und feige Manipulierer!
Noodtoestand uitroepen, reservisten oproepen en de grens dichttimmeren. Directe luchtbrug terug naar zandkasteel.
@tipo | 05-10-15 | 11:11
Of de Nederlanders (en Duitsers) gaan met zijn allen vluchten richting Turkije, Armenie, Afghanistan en vragen daar asiel.
Op die manier nemen we hun thuislanden ook over (er is immers plek zat, wat alles wat daar woont komt nu hierheen). Dat is pas oog om oog land om land....
Dat wil dus zeggen dat alleen die directe opvangkosten dit jaar 1mlrd zijn.
De indirecte kosten als gevolg van migratie zijn veel hoger.
250.000 bijstandsinkomens hoog bijvoorbeeld. Per aanvang dit jaar, dus dat zijn er nu alweer 275.000. Die uitgaven aan bijstand voor niet-westerse inwoners bedragen dus al meer dan 3.3 miljard euro per jaar. Aan netto uitgekeerd geld, zonder de kosten van dat uitkeringscircus daarin meegenomen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het klopt allemaal, is gewoon publieke info die je zelf erbij kunt pakken.
www.document.no/2015/09/the-dissoluti...
"Merkel should know that she is welcoming hundred of thousands of migrants who harbour an instinctive, reflexive hate towards Israel and Jews."
@Dirk III | 05-10-15 | 11:05
Duidelijke trol. Iemand die alleen zijn eigen gelijk doordrukt en niet bereid is om naar de argumenten van anderen te luisteren. Maar wel anderen de maat nemen met domoor. Niet mee te discussieren dus.
@Mark_D_NL 10:09
Maak je geen zorgen. De Duitse grens wordt door 8 Nederlandse agenten bewaakt. Doordeweeks. Tijdens kantoortijden. No kidding.
De moslim broederschap is groots. Deze "Nederlanders" zullen met liefde hun nieuwe broeders ontvangen en de weg wijzen naar onze uitkeringsindustrie.
Wat een briljant plan om het aan de EU over te laten.
Nederland kan kiezen:
-a- een hek.
-b- afschaffen verzorgingsstaat.
Er is geen andere optie.
Oei, 1,5 miljoen hersenchirurgen, wegenbouwkundige ingenieurs en ICT-specialisten met hun gezinnen... Is daar eigenlijk wel werk voor?
@DirkIII
Lees dit even door zou ik zeggen.
www.spitsnieuws.nl...
Moraal: het geld is er al en wordt gewoon ingezet.
Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:57
Deus, je verward de directe kosten (COA) met de indirecte gevolgkosten (sociaal vangnet waar tot in de 3e generatie 50% gebruik van maakt bij niet-westerse allochtonen) en de nog totaal buten beschouwing gelaten indrecte kosten vanuit gevolgschade aan de samenleving door de negatieve impact van hun cultuur (denk aan de aanwijsbaar toegenomen criminaliteit bijvoorbeeld. Dat is geen onderbuikgelul of rascise, maar de realiteit die je bij het CBS zelf ook online kunt bekijken)
Waarom word Europa eigenlijk Fort Europa genoemd? Tijd voor een echte ijzeren muur met prikkeldraad en wachttorens etc.
@ Gaute | 05-10-15 | 11:02
Verbaast me niks. Syrie is een Russische vazalstaat, en alle jongelui die een beetje intelligent zijn kunnen een beurs in Rusland krijgen om daar te studeren. De kinderen van een Syrische vriend van me studeren daar ook. Het academisch onderwijs in Rusland is redelijk, de salarissen laag en de werkgelegenheid nihil. Dus na de studie, op naar Europa! De academisch geschoolde vluchtelingen komen dus bij Noorwegen over de grens. Wij krijgen de paupers via Turkije.
@Parel van het Zuiden 10:57: Volgens mij stellen we ongeveer hetzelfde. Toch blijf ik erbij dat het een complexe zaak is, zowel in uitvoering als in de politiek en diplomatie eromheen.
als we gewoon duidelijk gaan uitstralen dat deze mensen hier (in europa) niet kunnen gaan wonen, en in de toekomst ook niet, dan wordt dat vanzelf duidelijk bij alle kandidaat-immigranten. Dat kost tijd en vraagt ook consequent vasthouden aan een duidelijk beleid, maar uiteindelijk wordt het dan duidelijk. Dan gaan de kandidaat immigranten misschien andere oplossingen zoeken, zoals hun land verdedigen, naar arabische broederstaten, etc.
Het maakt niet uit of je dochter 1x of 100x wordt verkracht, haar vagina zat er al. (Zoiets, Absurdia?).
Kunnen we als volk geen motie van wantrouwen indienen tegen dit kabinet? Wie weet dat?
Ondertussen kan men alvast de petitie ondertekenen voor het ontslag van dit rariteitenkabinet:
petities.nl/petitie/nederland-eist-he...
@roze_bril | 05-10-15 | 10:26
Dus, netto, kost dit de Nederlandse overheid vrijwel niets. Er wordt gewoon geld in opvang gepomt wat terugvloeit in omzetbelasting en loonheffing en voor de leveranciers vennootschapsbelasting.
Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:36
Dat is complete and utter nonsense Deus. Elke euro die we uitgeven hieraan wordt geleend of gefinancierd via belastingen. Wat daarvan weer opnieuw terugkeert via belastingen is een klein deel, en zelfs dan is het van oorsprong geleend geld.
Eerst geld lenen, om het vervolgens voor driekwart in rook (welvaart voor asielzoekers) op te laat gaan, en voor het resterende kwart weer terug te krijgen via omzichtige rondpompsystemen, is geen beste investerin, of dacht jij van wel?
Hoe ga je het ooit terugbetalen? Wat denk jij dat er gebeurt wanneer Nederland moet zeggen dat het zijn rekeningen niet meer kan betalen? Kleine hint: zie Griekenland, maar dan veel erger (omdat wij ons vermogen in tegenstelling tot veel grieken netjes collectief gemaakt hebben, en het bij een default dus in rook opgaat).
Recent in Griekenland geweest? Ik weet dat het niet veel meer in het nieuws is, maar daar wonen geen blije mensen meer momenteel.
Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:55
Het lijkt er inderdaad op dat je daar je kennis vandaan haalt.
Maar Economie voor dummies is niet toegespitst op deze problematiek.
Hoe kan je nu beweren dat meer mensen in de bijstand geen reet uitmaakt voor de economie van een land.
Dan heb je ze echt niet op een rijtje.
Je denkt te veel in het rondpompen van geld wat ik begrijp maar er moet steeds meer geld rondgepompt worden zo. Algemene middelen wat nu naar de asielzoeker gaat die er beltegoed mee koopt. Dat geld gaat naar 1 bedrijf en de winst van dat éne bedrijf.
Natuurlijk draagt dat bedrijf ook winstbelasting af maar netto is dat minder dan wat er ingegaan is als uitkering aan de asielzoeker. Het verdwijnt in de winst van dat ene bedrijf wat het uitkeert aan een klein groepje mensen.
Als het als belasting in het systeem was gebleven en je had het gebruikt om studeren iet zo duur te maken hadden er veel meer mensen gebruik van kunnen maken.
Of je had de btw verhoging niet naar 21% hoeven opschroeven waardoor er meer geconsumeerd zou worden en er dus meer belasting binnenkomt.
En dan gaat Mutti Merkel proclameren dat we dat alleen samen als 1 Europa kunnen schaffen. En wij als provincie worden dan in het bijzonder verarscht. Danke.
@Deus Absurdia 10:54: Oh ja, die "extra banen" die de vluchtelingen ons op gaan leveren. Met die redenatie kan je de werkloosheid in 1 klap oplossen door de ene helft van de werklozen gaten te laten graven, die de andere helft dicht gaat gooien. Enige probleem is dat die banen niets aan de economie toevoegen. Ook al hebben we een tijdelijk positief effect omdat ontwikkelingsgeld niet in het buitenland wordt uitgegeven, maar aan schepjes en emmertjes hier ten lande.
@ TheseDays00 | 05-10-15 | 11:00
In Syrie zit nauwelijks olie. Productie was, voor de burgeroorlog, 250.000 vaten per dag, niet eens genoeg voor het binnenlands verbruik.
Gringo81 | 05-10-15 | 10:39
"En nu beginnen de duitsers te piepen dat het er zoveel zijn en een Europees probleem is, wat samen opgelost moet worden. Bedankt voor alles Merkel."
Inderdaad, dat staat er nu aan te komen. Dat wordt dus weer vergaderen over quota en verdeelsleutels. Deze veel te grote groep mensen blijft niet in Duitsland want zelfs zij hebben daar geen geld of banen voor. Ze zijn daar daar vooral om dat papiertje te bemachtigen, Duitsland is nu de zwakste schakel, en daarna verspreiden ze zich binnen de EU.
De vraag blijft wel waarom Merkel dit, zonder dit met haar bondgenoten te hebben overlegd, heeft toegestaan. Duitsland heeft nu op eigen houtje en geheel solo het Europese immigratie en quota beleid om zeep geholpen.
Die goddelijke opdracht, daar geloof ik niet zoveel van. Ik gok dat het onder druk van de VS is gebeurd.
Het woord 'vluchteling' is nogal een discutabel begrip geworden... Voorbeeld: via Rusland komen honderden Syrische 'vluchtelingen' naar Noord-Noorwegen. Nu blijkt dat velen van hen al jaren in Moskou wonen, gebruik makend van een studie- of werkvisum. (www.ifinnmark.no/kirkenes/flyktninger/...)
@ Piet Karbiet | 05-10-15 | 10:49
Twee woorden: Olie, Dollars...
Hahaha, den Duitserts loopt het nu ook wel dun langs de broekspijpen neem ik aan.
Wat een drama heeft die Merkel over haar land afgeroepen. Ik neem dus ook aan dat ze de geschiedenis in zal gaan als de grootste landverrader die haar land ooit heeft gekend. En dan reken ik eerlijk gezegd Duitslands hele geschiedenis mee...
Hier gaat Europa natuurlijk ook veel last van hebben. Reken er maar op dat de Duitsers hun gehele economie in de komende decennia ook met kunst en vliegwerk zullen moeten stutten als ze er 4 miljoen steuntrekkers bij krijgen. Beloofd veel goeds...
Met dank aan Merkel, Rutte en Pechtold die de grenzen wagenwijd open hebben gezet.
@ bdn01 | 05-10-15 | 10:57
Met in het kielzog: Albanezen, Libanezen, Palestijnen, Afghanen, Iraniërs, etc.. Gewoon paspoort weggooien en verhaal van de buurman gebruiken. En dat is alleen uit het MO, nog niet eens Afrika......
Voor iedereen die eens wat echte informatie wilt hoe de wereld in elkaar zit, waarom het zon zooi is in die landen en waarom wij die vluchtelingen krijgen. Geen mooi gemaakte flashy "refugees zijn cool" propaganda video, maar wel de brute harde waarheid van iemand met een bovengemiddeld IQ die het eens even haarfijn uitlegt:
www.youtube.com/watch?v=w_X5czMVKT8
@Muxje | 05-10-15 | 10:45
Het probleem is niet complex. Het wordt complex gemaakt.
.
Wanneer we tegelijk de drempel verhogen (op zee a la Australië, op land met old skool hermetische afsluiting), de pakkans op illegaliteit binnen de landsgrenzen verhogen, en de beloning (toegang tot de staatsruif) extreem versoberen, droogt deze stroom vanzelf op. Het devies: Europa bereiken is zinloos. Er is geen plek voor u.
.
Dat kan gewoon. Het enige dat ons "tegenhoudt" zijn papieren tijgers (verdragen) die opgesteld zijn door intents domme, kortzichtige mensen in tijden van luxe. Tijden veranderen, dus ook beleid.
.
Natuurlijk zal het politiekcorrecte gekrakel nieuwe hoogten bereiken. Maar goed, kijk nou eens naar dat volk. Wat gaan die nou helemaal doen?
.
Besides.. Fuck 'm! Dit probleem is existentieel, bedreigt de continuiteit van onze samenleving.
Als iedereen met zo'n "wees welkom"-bordje, -spandoek en -liedje nou eens zelf moest gaan zorgen voor de financiën en huisvesting van dit volk, dan was het snel afgelopen.
Maar nee, het verachtelijke guurrechtse plebs mag hiervoor gaan zorgen. Zij moeten solidair zijn.
In totaal meer dan 24 miljoen kunnen het niet worden, want dat is de volledige bevolking van Syrie. Reken maar gerust dat er tussen de 8 en 12 miljoen op Europe af komen. Zolang Assad en de Russen er bommen op gooien beklijfd de oude vriendschap met de Russen niet, en komen ze liever bij ons logeren.
@DirkIII
Lees dit even door zou ik zeggen.
www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/09/...
Moraal: het geld is er al en wordt gewoon ingezet.
Er wonen ongeveer 81 miljoen mensen in Duitsland. Die wensdenkerij in de trant van "het is maar 0,2% van de bevolking" gaat daar dus dit jaar al niet meer op.
6 miljoen astronauten erbij. Dat wordt starwars.
Eens even kijken; volgens de Gutmensch was het laatst maar 0,2% van de totale Europese bevolking dat hier binnendrong, dus waar hadden we het over? Is hun hauteine opvatting al aangepast aan de 2%? En wat moet ik vinden als we de 20% bereiken? Met de huidige waterhozen en wolkbreuken op een klein gloeiend plaatje. Kraan dicht a.u.b.
@Durereaguurder Adem,
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een min of meer bewuste strategie van Amerika is geweest om heel Eurasië compleet naar de filistijnen te helpen. De hele regio staat in brand, en wie heeft er op de lange termijn het meest last van? Niet Amerika...
6 miljoen, Merkel gaat voor 6 miljoen. Dat getal is niet zomaar.
Meer, meer ,meer, meer en dan?
Dan kunnen die politici, die dit veroorzaakt hebben begraven worden.
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:54
Dit was mijn laatste discussie met jou. Want je mijn stuk niet eens gelezen. Doei.
@Dirk III |
Lees eens een boek als economie voor Dummies, dan snao je hoe het een beetje werkt.
@roze_bril | 05-10-15 | 10:49
Nee, argumenten he? Dat houdt in dat je moet nadenken.
Nou hier het bewijs.. Waar ik het over heb gebeurd nl al. Dombo.
www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/09/...
Daar staat dat het geld dus uit ontwikkelingssamenwerking komt. En de IND gaat voor 30 miljoen meer personeelskosten maken ( en dus gaan er weer wat mensen aan t werk) En dat geld is er dus al. Ennee het is een slecht idee om dat gekd om te buigen richting Nederlandse werkelozen omdat die al veel te veel geld krijgen en dan nog minder incentive hebben om zelf eens de handen uit de mouwen te steken.
Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:36
Met betrekking tot de kosten die deze grote groepen mensen met zich meebrengen.
Ik ben het niet helemaal met je eens.
Het kost de overheid sowieso geld, geld dat niet meer is vrij te maken voor andere zaken.
Er is aan het begin van het jaar een begroting en in die begroting gaan ze uit van x aantal vluchtelingen en de daarbij behorende kosten. De begroting gaat het dus niet halen en dus is er geld uit andere potjes nodig.
Logischerwijs zou je zeggen dat we het uit het geld van ontwikkelingssamenwerking gaan halen maar dat zal niet gebeuren aangezien dit geld al verdeeld is.
Daarnaast zou je redenatie ook inhouden dat het niet uitmaakt hoeveel mensen we in de bijstand hebben want ze geven dat geld toch weer uit en dus wordt dat geld weer rondgepompt. Zo'n redenering gaat alleen op als je in een communistisch land woont en iedereen "een staatsuitkering" krijgt. Echter leef je in een land met een kapitalistisch stelsel dan gaat die vlieger niet op. Dan krijg je een extreme belasting van de mensen die nog wel werken om het waterhoofd van de regering omhoog te houden en met een verlamd been van uitkeringstrekkers. Dan blaas je het systeem op met als gevolg een toename van de staatsschuld. Wat we dan ook jaar na jaar in NL zien gebeuren.
Die Vertreibung tussen '44 en '48 zorgde in Oost- en West Duitsland nog tot in de jaren '50 voor honger en woningnood onder de vluchtelingen. De hongerwinter die wij hier in 44/45 gehad hebben, was bij de buren een jaarlijks terugkerend probleem tot in '49 toe. Nou hebben we nu hier geen oorlogsschade, dus zal het dit keer zo'n vaart niet lopen. Ik denk dat het gros van de vluchtelingen weer terugkeert zodra de Russen klaar zijn met hun interventie en de toestand weer stabiel is in Syrië. Mogelijk komend voorjaar al...
@Sayer | 05-10-15 | 10:04
En links Europa ook, als Merkel dingen zegt als '70 jaar geleden wilden er geen mensen naar Duitsland'. *traan wegpinkt*
@ecologiste | 05-10-15 | 10:34
Kijk met jou kan ik praten. Ik denk dus ook dat er wat achter zit. Het wordt altijd verkocht aan de linkse naive gutmensch (de ironie dat het duits is) als liefdadigheid en zo wordt het ook op MSM geprogrammeerd.
Als alle grote kanalen maar 1 kant belichten dan gaan bij mij automatisch de realiteit alarm bellen rinkelen. Wat is er dan echt aan de hand? Alsof ze niet al ver van te voren dit alles aan hadden zien komen. Als de MSM het dan gaat verkopen als "ahhh zielig" dan is er dus wat anders aan de hand. Niemand die ook eens pist wordt op de states die al jaren lang het midden oosten aan het destabiliseren zijn.
Vluchtelingen uit de IJsselhallen konden voor hun avondeten aanschuiven bij Zwollenaren. Verslaggeefster Janske Mollen ontving drie Syriërs.
.
Ineens bedenken ze dat ik wel eens wifi zou kunnen hebben. Via Whatsapp wordt contact gelegd met zusters, moeders en andere achterblijvers. "Hello", roept Syrië door de telefoon. "Hello", roept Zwolle terug.
.
Dankzij onze langneuzige policors worden we op korte termijn in een burgeroorlog gestort.
Negeren - ridiculiseren - radicaliseren.
070 is niet zo dom als ze eruit zien.
Ze zijn nog veel dommer.
Die rotmoffen blijven aan de gang. Drie keer in een eeuw tijd vernietigen ze dit prachtige continent. Met die rot EU van ze, lijkt het erop, nu voorgoed.
Heerlijk, gezellig allemaal, we schikken wel een stukje in. Eeven voor de duidelijkeheid we begonnen met 40-50,000 gastarbeiders, dat zijn 1e en 2e generatie er 800,000 geworden 3e generatie is NL'er wordt niet als dusdanig geregistreerd (zal wel racistisch zijn) maar heb een donkerbruin vermoeden vanwege 1,6 miljoen moslims. Als we nu die jaarlijks! 1.5 miljoen vluchtelingen eens vermenigvuldigen met 40 dan komen we aardig in de buurt van alle nachwuchs na 30 jaar, natuurlijk allemaal even perfect geïntegreerd ruggegraat toekomstige samenleving dan boffen we toch maar.
Een paar dagen geleden schaalde een rapport van de VN het nog op ongeveer 165000. Goudeerlijk, die MSM.
Madness!! Total Madness. Weet je wat, als wij onze landen niet durven te verdedigen, dan verdienen we het niet om hier te leven. Laat ze maar komen en ons stervende ras uitroeien.
Oeps. Sorry. Ich meine natürlich Willkommen!
@TheseDays00 | 05-10-15 | 10:43
Zeker. En Qatar ook. Begrijp ook niet dat FC Barcelona nog met de naam van zo'n schurkenstaat op hun shirt wil rondlopen. En de helft van de Europese kinderen. Hier zijn die shirts allang in de kledingbak van het Rode Kruis gestopt. Die Qatar Foundation is een grote facade voor militaire orthodoxe islamisering.
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:36
Ik ga niet eens in op zie onzin van je over opvang. Waarschijnlijk zit je zelf in die business. www.geenstijl.nl/archives/images/Wat_k...
Kan er geen tombola georganiseerd worden wanneer de vlam in de pan vliegt? Het is namelijk aftellen tot het volk de maatschappij ontwrichtende invasie niet meer pikt. Een bijna niet meer afwendbare zeer bloedige burgeroorlog met dank aan de huidige cultuurclash ontkennende orde.
En wat hier al is: assimileren of remigreren!
1,5.miljoen. Hoeveel moskeeën zijn dat? Zo'n 1500 denk ik zo.
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:36
Houd een sop met leugens verspreiden! Waar haalt de Nederlandse overheid dat geld vandaan? Juist, uit een staatslening of uit belastinginkomsten. Het kost de burger wel degelijk geld. Of dacht je dat dat geld "virtueel" was.
Geld in de Turkse opvang steken om die lui te overtuigen om daar te blijven is money well spent. Moeten we meer doen: opvang in de regio. Ook Orban pleitte hier al voor, volgens hem is de nakende crisis dusdanig groot dat elk EU-land 1% van het BNP zou moeten reserveren om effectief beleid op poten te zetten. En een flink deel van dat geld zou volgens hem aan lokale opvang moeten gaan.
Het enige probleem is dat dit alleen voor echte vluchtelingen werkt, niet voor de vele gelukszoekers die een nieuwe leven op willen bouwen in een rijk land (en niet in een tentenkamp, ook al zijn er voldoende Mieles en tandartsen voorhanden). Dus moet je óók de grenzen sluiten. En bewaken. En duidelijk maken dat nieuwkomers die hier niets te zoeken, op weinig meer aanspraak kunnen maken dan bed bad en brood. En moet je er alles aan doen om de lui die hier wel terecht (of in elk geval met een status) verblijven zo goed mogelijk integreren. Dat kost geld: cursussen, begeleiding, leerbanen. En moeite: er hoort ook een stoomcursus Vrije Westen bij en daar past geen militante islam bij.
Het probleem is complex, en we kunnen het slechts beheersbaar maken; een volledige oplossing bestaat niet. En er is een heel scala aan maatregelen nodig, Sommige daarvan zijn linkse hobby's, de andere zijn zaken uit de koker van Wilders en Orban. En dat is de tragiek in deze discussie: in plaats van gezond realisme en een stukje politiek pragmatisme zien we de hakken in het zand gezet worden. Elke partij wijst op de maatregelen van de tegenpartij en serveert deze af met "dat gaat *dus* niet werken". En zo komen we geen steek verder; ze kwamen zelfs niet uit afspraken over die dweilen-met-de-kraan-open quota.
Ik denk dat heel veel politici stiekum denken dat de hardste klagers ook zelf de grootste opvreters zijn die de werkenden in dit land die alleen geld kosten en nooit wat doen. En dat ze daarbij ook stiekum denken dat de klagers gewoon iets monder moeten klagen en wat minder uitkering moeten genieten voordat ze gelijk gaan krijgen ( hetgeen niet hetzekfde is als gelijk hebben..)
Doet mij denken aan dat liedje... 15 miljoen mensen, op dat hele kleine stukje aarde...
Merkel haalt daar dus 10% van binnen... Per jaar.
Elke halve zool die is gezakt voor de rekentoets snapt dat zoiets niet lang goed kan gaan.
Als het nou 1,5 miljoen blonde Zweedse dames zouden zijn had niemand er een probleem mee gehad, maar het gaat om de cultuur die ze meenemen. Alhoewel, "cultuur"... Sektarisch gedrag dekt de lading beter.
@ Piet Karbiet | 05-10-15 | 10:33
SA helpt al genoeg door oorlogen op te stoken en terroristen te financiëren, leveren en te steunen. Afzinken van dat hele schiereiland is structureel de beste oplossing aan het worden.
We zijn nu op het punt aangekomen dat de economische voordelen van de interne Europese markt en de open grenzen meer dan teniet gedaan worden door de enorme instroom van nieuwkomers. Sinds Mark Rutte en Jeroen Dijsselbloem hier de EU-scepter zwaaien is er toch al vrijwel geen economische groei van betekenis meer. Het komt gewoon niet op gang door foute beleidskeuzes, een veel te grote overheid en de enorme afdrachten aan de EU die de Nederlandse groei steeds weer structureel in de kiem smoren. Alleen de Euro-geldpersen en de lage rente van Draghi zorgen nog voor wat groei in bepaalde delen van de economie zoals bv op de vastgoed markt.
De Nederlandse economie is nu nog niet eens terug op het niveau van 2008, maar we hebben inmiddels wel ongeveer 600.000 meer inwoners dan in 2008 (illegalen niet meegeteld). Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te zien dat het inkomen per hoofd van de bevolking op deze manier steeds verder gaat dalen (en dat is dus al flink gedaald sinds 2008). Ook omdat de nieuwkomers op korte termijn alleen maar heel veel kosten en vooralsnog weinig bijdragen omdat ze zich verplicht moeten vervelen in AZC's. Wat heb je liever, een land met effectieve grenscontroles zodat we zelf bepalen wie er binnenkomt (ook al kost dat misschien een procentje economische groei) of een land dat steeds sneller onleefbaar wordt en op onrust en ellende afstevent door ongecontroleerde instroom van nieuwkomers die het absorptievermogen van de samenleving ver te boven gaat?
@alexbl | 05-10-15 | 10:32
En dan hebben we nog 2016. De verwachtingen voor dat jaartal houdt men nog liever eventjes onder de pet.
@TegenBeterWetenIn | 05-10-15 | 10:10
Niet voor de mensen die dit grapje in ernst en als eersten lanceerden. Die menen dat nog steeds.
En nu direct je huis uitgezet worden, er moeten vluchtelingen in.
Dat Frontex, wat doet dat eigenlijk, alleen turven?
Wilderskommen!
@Dirk III | 05-10-15 | 10:20
Verdomd inderdaad, Merkel heeft geen kinderen.
En Rutte ook niet. Dat verklaart veel.
Eigen carrière eerst.
Dit stopt pas, als u het stopt.
.
Tot die tijd gaat het liegen, spinnen, framen, en achterhouden van informatie door. En die "vluchtelingenstroom" ook.
.
Maar u wilt dit, u voelt zich senang bij de afbraak van ons land. De aanhoudende steun voor PvdA, VVd, CdA, d66 is niet anders te verklaren.
.
Het lijkt me dan ook goed wanneer u stopt met klagen. U bent immers niet bereid om eea door te vertalen in concrete tegenmaatregelen.
.
Dank alvast.
Iedereen zag dit aankomen, maar Mama Merkel bleef een open uitnodiging verzenden.
En nu beginnen de duitsers te piepen dat het er zoveel zijn en een Europees probleem is, wat samen opgelost moet worden. Bedankt voor alles Merkel.
@Dirk III | 05-10-15 | 10:34
Aardolie.
Niet echt een uitvinding, maar wel de enige reden en keiharde conclusie dat we niet zonder ze kunnen.
Toch denk ik ook nog dat het onderdeel is van een plan
om binnen enkele maanden Syrië zwaar aan te vallen. Op deze manier worden vele tijdelijk in veiligheid gebracht.
ecologiste | 05-10-15 | 10:34
Dat heeft natuurlijk niet zoveel zin meer als de meeste bad guys al in Duitsland zitten.
het is best grappig: in het begin buitelden de linksmenschen in DLD over elkaar heen hoeveel vluchtelingen ze konden opvangen en dat de realisten nazi's waren omdat ze de grenzen wilden sluiten en geen vluchtelingen wilden opvangen. En nu hoor je alleen maar van dezelfde linkse lui dat de grenzen dichtgaan, opvang in de regio moet en geen ruimte is voor nieuwe vluchtelingen.
De Endlösung der Deutschenfrage.
@roze_bril | 05-10-15 | 10:26
Heb jij cijfers over de werkelijke kosten van de opvang dan? Of zit je vanuit je onderbuik te boeren?
Ik moet nog zien wat de werkelijke kosten zijn. Bij een uiteindelijke belastingdruk van bijna 100% op de kosten van opvang ( we importeren nl geen diensten of materialen hiervoor) is die opvang gewoon een rondpompcircus van geld binnen de Nederlandse economie, met meer werkgelegenheid tot gevolg. Het weglekeffect op onze economie is met het zakhgeld van die vluchtelingen niet echt groot en dat geld gaat bewezen voornaamelijk naar OV en de lokale middenstand,
Dus, netto, kost dit de Nederlandse overheid vrijwel niets. Er wordt gewoon geld in opvang gepomt wat terugvloeit in omzetbelasting en loonheffing en voor de leveranciers vennootschapsbelasting.
Die miljarden ontwikkelingshulp is voor een groot deel al bilatteraal en feutelijk is opvang dat dus ook.
De politieke 'macht' is nu druk aan het brainstormen hoe dit weer gedownplayed kan worden naar de mensen toe. We staan als vrij contintent aan de vooravond van een vogelvrij continent. Dat wil zeggen, voor zover dat omslagpunt inmiddels niet al bereikt is.
De grootste hinder die europees gezien er ligt op bestuurlijk vlak, is de politieke correctheid die menigeen daarbij meent te moeten uitstralen. Hierdoor worden halve oplossingen bedacht door er meer geld naartoe te gooien, zieligheidspropaganda af te vuren en met gevouwen handen maar hopen dat de ellende weer een weekje is opgeschort in de media.
Dit probleem kan echter niet met dit soort correctheid worden opgelost. Het betreft namelijk een dominante en achterlijke strijders-cultuur die haaks op het europese joods-christelijke gedachtengoed staat. De conflicten in de AZC's zijn de voorbodes voor de aankomende onrust van dag tot dag.
Het vergt moed om in de media vandaag de dag uit te spreken dat een religie niet past binnen een vrije samenleving zonder dat je verketterd wordt. Veel zotter hadden we het 30 jaar geleden niet kunnen bedenken.
Toch denk ik ook nog dat het onderdeel is van een plan.
1 of om ons allemaal consument te maken zonder nationaliteit
2 (sluit 1 niet uit) om binnen enkele maanden Syrië zwaar aan te vallen. Op deze manier worden vele tijdelijk in veiligheid gebracht.
Maar je weet het niet hè? Dit gaan "ze" ons toch niet aan de neus hangen.
Het einde van het VN vluchtelingenverdrag.
Wie kan me één goed bedrijf, uitvinding, programma of kunstenaar noemen uit het Midden Oosten van de laatste 200 jaar.
Ik ben namelijk op zoek naar een rechtvaardiging van de boude uitspraken van onze politici dat we allemaal IT start-ups krijgen die Facebook gaan evenaren en we straks met een dokter overschot zitten.
Het enige wat daar vandaan komt is olie en een ouderwets niet gemoderniseerde islam.
Jongens, we hebben het hier al over gehad, het is expres in gang gezet. Het overkomt onze leiders helemaal niet want het is hun werk dit soort dingen te weten. Dus wat is het echte goal, nooit liefdadigheid maar wat dan wel? Zullen we het daar eens over hebben ipv steeds verbazen over aantallen? Wie heeft er baad bij om grote groepen afhankelijke mensen te importeren? Linkse partijen die op meer stemmen kunnen rekenen? Is het om zodra de eerste aanslag is geweest, de rest van onze privacy rechten in te pikken?
Saoudie-Arabie heeft al aangeboden te 'helpen' door 30.000 nieuwe mosketen in Duitsland te bouwen.
www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...
Wunderbar.
Allemaal aan de tiet bij Mutti.
Ik ga meteen wat aandelen Miele kopen.
Anderhalf miljoen, waarvan 920.000 in het laatste kwartaal.
Gemiddeld komen er 6 'nakomelingen' als gezinshereniging. In totaal dus bijna 6,5 miljoen vluchtelingen. Alleen in Duitsland. Alleen in het laatste kwartaal.
De verwachting is dat de aantallen zo hoog blijven.
Is er ook nog maar iemand die dit op zich in kan laten werken en verwachten dat dit goed gaat komen?
Het wordt feest ook Nederland.
Vooral veel buigen kruipen en klappen voor de bilderbergers, dan gaat het allemaal goedkomen.
Bild? Dat was toch dat krantje wat opeens zo pro-vluchteling was?
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:23
Ik heb een winkel. Dat ging vorig jaar niet zo goed. Maar sinds vorig jaar heb ik ontdekt dat als ik zelf veel producten uit mijn winkel koop, mijn omzet stijgt. Dat gaat zelfs zo goed, dat ik er iemand voor in mijn winkel heb aangenomen. Zo kan ik me nog meer richten op het kopen uit mijn eigen winkel. De werkgelegenheid wordt gestimuleerd, ik betaal zelfs meer belasting. Win-win.
@Willem van Rood | 05-10-15 | 10:05
Met een gemiddeld IQ van 85. Net als onze Berbers, dat compenseer je niet met onderwijs en goede wil.
Het lijkt wel of deze lieden, Merkel, Rutte en die andere meelopers niet kunnen anticiperen, ook kijken ze niet verder dan een week, alles overvalt hen!
En als ze eenmaal een Duits paspoort hebben weten ze niet hoe snel ze op vakantie moeten gaan naar de landen waar ze zogenaamd uit gevlucht zijn.
In de verre toekomst zullen de geschiedkundige concluderen dat de westeuropese beschaving in de 100 jaar na wo II ten onder is gegaan aan volksverhuizingen, socialisme en pacifisme (door schuldgevoel).
Maar in een nog verdere toekomst zullen geschiedkundigen concluderen dat de menselijke beschaving in ongeveer 2500 jaar leidde tot de ondergang van dezelfde beschaving, door klimaatverandering, oorlog en overbevolking.
Dirk III | 05-10-15 | 10:20
Misschien laten over 5 jaar die Syrische heethoofden elkaar met rust. Misschien. Maar tegen die tijd ontstaat er wel weer een andere brandhaard in de regio.
Komen ze gewoon weer om het hoekje kijken hoor, om te zien of er nog wat is overgebleven van nu al voor NL´ers verminderde bijstand. Of om te kijken of er ergens nog wat huizen leegstaan omdat oorspronkelijke bewoners dringend verzocht werd op te tieften naar elders.
Waarheen, waarvoor. Dit beleid mag 1 op 1 vertaald in het spreekwoordenboek als Water Naar de Zee Dragen.
De zon gaat onder, de halve maan komt op...
Leuk vooruitzicht met "ons prachtige" open grenzen beleid. Alsof ze in Duitsland gaan blijven. Nu zelfs de linkse propaganda machine langzaamaan scheurtjes begint te vertonen begin ik mij pas écht zorgjes te maken want dan is het dus nog véél erger als dat wij mogen weten. Bedankt EU voor de beloften van een duizendjarig Europees rijk vol vrede en voorspoed. Zoals het er nu naar uitziet zal het vierde rijk geen groter succes zijn als het derde. Het enige succes waar men nu op kan bogen is dat het het enkele jaren langer heeft volgehouden. Allen is de schade vele malen groter in de maatschappij.
Het kan niet cynischer worden wanneer de mensen die hierover de beslissingen nemen niet alleen materialistisch gezien geen enkele schade ondervinden van deze immigratie maar ook nog eens qua moraal zich verheffen boven de gewone mensen die er de dupe van worden en die als racisten worden weggezet.
Hier zie je dus de diepe kloof in onze "samenleveing".
De elite is materialistisch onafhankelijk en kan zich moralistisch uitspreken over deze zaken. Zij hebben een prachtig vangnet en kunnen dit straffeloos naar voren brengen.
De mensen die geen financieel vangnet hebben en zich scharen onder de hen die zich werkelijk ongerust maken over de toekomst van ons land die worden neergezet als racisten. Als je in NL in het openbaar positief uitspreekt over Wilders dan ben je voor altijd gebrandmerkt. Je krijgt waarschijnlijk niet een baan bij de overheid en als er eentje hebt wordt je wellicht op andere gronden ontslagen.
De schijnheiligheid zo kenmerkend voor het protestantisme, de gerverkeerden en de rk kerk druipt ook hier weer vanaf.
Slachtoffers: de waarheid, de echte vluchtelingen en de mooie kanten van mooie land.
Maar Doffelaar, ik maak mij zorgen om mijn kinderen, kunnen die nog wel veilig over het strand wandelen?
Ach Pluimkont, zeur toch niet zo, je hebt je zeker weer op laten naaien door Goudkuif, met zijn haatzaaierij maakte Kwelbek zijn punt.
Je bent zelf een haatzaaier zei Kromvoet, Die mensen komen hier om ons te verdringen, onze kinderen te vangen en onze spullen af te nemen. Jij hebt makkelijk praten met je huis boven op die rots
Ach jullie zijn allemaal xenofoob zei Zonneschijntje.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kijk eens wat voor prachtige dingen ze meenemen, kijk eens hoe slim ze zijn. Weten jullie wel hoe lekker het daar s avonds ruikt als ze gaan eten. God weet wat ze aan het klaarmaken zijn, maar het lijkt me heerlijk.
Goed zei Doffelaar, We zijn het er dus over eens, de vreemdelingen zijn van harte welkom en daarmee is de kous af.
En daarmee was ook de vergadering ten einde en sjokte iedereen weer naar huis.
Doffelaar zou wel gelijk hebben.
Want Doffelaar was de wijste Dodo van het hele land.
Een groot Islamitisch leger komt als vluchteling Europa binnen. Nacht und nebel zal over ons komen. Europese Unie bedankt!
Voor je het weet hebben ze weer meer Lebensraum nodig..
@
BoerinFrance | 05-10-15 | 10:25
Duitsers zetten historisch. Iets vaker de trein in voor dit soort dingen
En toch.
Ik snap niet waarom men zich zo focust op die vluchtelingen (wel/niet islam, wel/niet hoog opgeleid, wel/niet economische motieven etc.)
Ik vind het een teken van kortzichtigheid.
Als de overheid besluit een plaag met sprinkhanen vrij te laten op het land van een boer, moet de boer zijn woede en actie dan richten op sprinkhanen of op de overheid die besluit de sprinkhanen los te laten?
Dat dacht ik toch ook!
Kortom: de vluchtelingen zijn niet het probleem, maar het gevolg (u en ik zouden hetzelfde doen).
Het probleem zit in Brussel, Den Haag en Berlijn.
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:23
Ja, dat kost geld. Veel geld. En met alleen ontwikkelingshulp er af, kom je er niet. Dit gaat om vele miljarden. Dus waar wordt op gekort... Ach waarom vertel ik dit u. U bent slim genoeg om het zelf te bedenken.
Ik blijf het overigens enorm raar vinden dat niemand het over de oorzaak heeft van deze toestroom en wie we daarvoor mogen bedanken. En of we deze verantwoordelijken niet gewoon de rekening kunnen sturen.
Maar mogen "getrouwde" meisjes van 13 jaar in Duitsland ook in een AZC uit elkaar worden getrokken door hun man van minstens twee keer zo oud?
Ik kan mij overigens niet herinneren dat men bij de laatste Duitse verkiezingen op een partij kon stemmen die als speerpunt had om het hele Europese continent binnen 5 jaar naar de klote te willen helpen. Of heb ik iets gemist?
Goed voor Lufthansa zal Merkel wel denken, want je gaat toch niet 2x lopend heen en weer...
Stefan Molyneux: www.youtube.com/watch?feature=player_...
Beleid? Welnee, deal er maar mee.
www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelingenstr...
10% (8 milj) mensen + de mensen die al in de bijstand zitten in Duitsland = land failliet. Way to go Merkel en Rutte als we niet heel snel actie ondernemen.
Want waar gaan ze naartoe als ze merken dat de lucht- en stapelbedjes in Duitsland op zijn... Naar NL en Zweden.
Kan een volk zo'n wanbestuur niet afstraffen met een afgedwongen rechtszaak wegens onbehoorlijk bestuur?
We staan deze keer duidelijk aan de verliezende kant van de geschiedenis. Dit komt namelijk niet meer goed...
@roze_bril | 05-10-15 | 10:18
hoezo komt daar druk op te staan? Volgens mij is het nog altijd zo dat die vluchtelingen nogal wat werk kosten om ze te huisversten, scholen, te eten te geven en uiterard de gehele administratie rondom die aanvraag.
Dat levert dus werkgelegenheid op. En dus juist een verminderde druk op sociale voorzieningen.
Je bedoelt waarschijnelijk dat het geld kost.. Maar dat is wat anders. En als iets geld kost moet je gewoon zorgen dat het ergens anders geld oplevert of zo niet dat je het betaald uit een ander potje. Ontwikkelingshulp bijvoorbeeld.
Ik herinner me nog een Pechtold die meesmuilend riep dat Wilders overdreef met zijn waarschuwing over het toenemen van het aantal "vluchtelingen"
-
En wéér krijgt Wilders gelijk en wéér blijkt Pechtold politiek correcte onzin te verkopen.
Adolf werkte ook goed samen met de grootmoefti. Moffen en Moslims gaan blijkbaar goed samen.
Heet ze welkom!
Zet ze maar in tenten op de Nederlandse stranden,waar het niet naar hout stinkt ,maar naar zand.
Als ze dan praatjes hebben motiveren wij kustbewoners ze wel weer het ruime sop in om door te zwemmen naar sharia-staat Engeland.
Dat wordt verrekte veel welkomstliedjes zingen.
Ziet dan niemand de strategie? De burgeroorlog in die landen zal beëindigd worden als er geen burgers meer zijn. En dan zal de EU de gebieden annexeren. Helemaal VN goedgekeurd zonder geweld.
Kunnen ze niet op de boot naar australie
prov1nciaal | 05-10-15 | 10:16
De islamisering van Turkije duurde ongeveer honderd jaar maar Europa moet er binnen minder dan vijftig jaar aan geloven.
Kom op VanLeeuwen had je dat niet op dinsdag kunnen vertellen? Nu is m'n maandagochtend alsnog naar de klote door dat verder voordehand liggende nieuws. ;-)
De dag dat we hier dezelfde instelling gaan krijgen als Australië of China m.b.t. gelukzoekers (niet met echte vluchtelingen), is de dag dat ehm, nou ja. Dat gaat gewoon nooit gebeuren natuurlijk. IJdele hoop en dat soort grapjes.
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:17
Klopt. Daarom willen die grote Duitse bedrijven ze ook wel hebben. Net zoals S-A ook veel Syriers uitbuit eh opvangt.
Ik heb Merkel har reactie gezien op een mevrouw die aangaf dat ze zich zorgen maakt.
Ik schrok me echt rot van haar reactie. Dat mens heeft een zwaar WOII complex en is niet voor rede vatbaar.. Of zo lijkt het.
Zelf heeft ze geen kinderen dus die natuurlijke zorg die je als ouder hebt heeft zij niet. Ze denkt niet een generatie vooruit want na haar de zondvloed lijkt het wel.
Iedereen mét kinderen ziet dit uiteraard heel anders en maakt zich terecht zorgen.
Als dit zo doorgaat en de rest van de familie overkomt heb je straks in 5 jaar 10% van Duitsland erbij!
Met de al zittende islamieten heb je dan dus in 5 jaar een +/-15% islam in je land... They are doomed.
De EU die Turkije betaalt om Syriërs daar te houden. Dan doet de EU toch iets goed. Kunnen we zo'n regeling ook met een noord-Afrikaans land afsluiten?
@Deus Absurdia | 05-10-15 | 10:16
Wat doe je met uitgeprocedeerde asielzoekers? Terugsturen natuurlijk.
Dit kan Duitsland financieel en cultureel niet trekken. Einde oefening. Goed gedaan Angela!
En nu wachten op de lokale staatsomroepen welke, Europees gecoördineerd, de voordelen van een Europees leger met uitgebreide bevoegdheden gaan benoemen om de bewust gecreëerde problemen te beteugelen in 3.2.1
Wij asielzoekers eisen!
Ook in Duitsland komt dus een gigantische druk op de sociale voorzieningen. Daardoor niet meer te handhaven. Dat gaat ook in Nederland gebeuren. Dit is gewoon een nieuwe afbraak van het zo zorgvuldig opgebouwde sociale stelsel. Ben benieuwd wanneer de voedselbon in Nederland wordt geintroduceerd.
Voorlopig zijn het in Duitsland 10.000 immigranten per dag. In een jaar dus 10K * 365 = 3,6 miljoen voor volgend jaar. De waanzin van Merkel is pas halverwege dit jaar begonnen, dus 1,5 miljoen dit jaar kan best.
@tweeschepjessuiker | 05-10-15 | 10:10
Op de Duitse Tv letterlijk een landesminister horen zeggen dat het goedkope arbeidskrachten zijn...
Bindend koopadvies: aandelen Miele.
De eerste de beste die ik hier met een bordje 'Welkom' zie lopen schuif ik dat zelfde bordje diep in zijn of haar rectum....... goedverdoeme!
De islamisering van Europa zal binnen een generatie voltrokken zijn, zoveel is inmiddels duidelijk.
Maar ja. Wat doe je er aan he?
Deutschland Schafft Sich Ab.
Dus worden we in 2022 Wereldkampioen!
Ieder nadeel ...
Linkse verwelkomers, hebben jullie al een plan? Of minimaal 1,5 miljoen nieuwe banen? Enig idee hoe we deze blunder gaan betalen? Nee he, liedjes zingen blijkt niet toereikend te zijn.
@tweeschepjessuiker | 05-10-15 | 10:10
Bléven ze maar in Duitsland!
Als het zo doorgaat heeft Duitsland voor de *3e* keer in de geschiedenis, Europa in een oorlog gestort.
Als er nou wordt gezorgd voorvoldoende waterflesjes voor de gemoedsrust van de mannen zie ik geen probleem.
1,5 miljoen met een verblijfstatus. Gemiddeld 4 tot 6 familieleden in het kader van gezinshereniging maakt toch al snel 6 tot 9 miljoen nieuwe Duitsers... Ze zijn helemaal mesjogge daar!
Miele heeft van ochtend bekend gemaakt dat de jaarcijfers naar boven zijn bijgesteld. Er is een opdracht uit Brussel bijgekomen voor de levering van 375000 wasmachine.
Willem van Rood | 05-10-15 | 10:05
Echt, nu is het grapje er wel af.
En men gaat uit van 4 tot 8 (!) familieleden per binnenkomende asielzoeker, dus 6 tot 12 miljoen extra mensen. En volgens mij is dat alleen nog maar wat ze uit Syrië verwachten.
Godsamme. En wie verzorgt nu de gebitten van de achterblijvers.
En wie ontwerpt de gebouwen als deze landen weer opgebouwd gaan worden?
Dat gaat tzt nog een hoop problemen opleveren in het Midden Oosten.
Via gezinshereniging en de gewoonte van de heren om 3 of 4 vrouwen over te laten komen eindig je uiteindelijk op zo'n 8 miljoen gelukszoekers. Als we bejaarde Nederlanders gewoon 2500 per bezoek aan de huisarts laten betalen kunnen we dit prima aan. En flitsboetes naar 1800 per overtreding.
Gemotiveerd zijn ze wel,dat moet ik ze nageven. En ook dapper om zich in Sodom en Gomorra-achtige landen te willen vestigen.
Niets geleerd van welke geschiedenis dan ook. Behalve de verkeerde les: u zult uw eigen waarden en cultuur nooit verdedigen tegen een vijandelijke immigratie.
Ondergang van het Romeinse Rijk deel 2, hoofdstuk 1 De Barbaren komen.
Islam + invasie = islamitische invasie.
NSB-ers noemen het een invasie van vrede en verlichting.
Maar het is een invasie van doem, verderf, onderdrukking & oorlog.
Gefaciliteerd door de hoeders van onze politiek, onze volksvertegenwoordiging.
WAANZIN!
Grenzen met Duitsland zo snel als mogelijk hermetisch dicht.
".. in Turkije ook nog zo'n twee miljoen vluchtelingen.."
In Turkije is geen oorlog. Wat is er mis met bovenstaande zin?
Hoe werkt dat eigenlijk met die gezinshereniging?
Er is één gezinslid, meestal een man, die een paar duizend euro betaalt voor een overtocht op een rubber banaan en dan doet hij hier buut-vrij en dan?
Dan worden zijn vrouw(en), kinderen, ouders en grootmoeder ingevlogen?
Want ik neem aan dat die niet met een opblaasding gaan, even los van het feit dat ze niet nog eens 5 keer 5000 euro hebben.
Hoe werkt dat?
En belangrijker, hoe snel kunnen we dat afschaffen?
Je verwacht het niet
Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd. Maar toch nog veel sneller volgestampt met islamitische uitvreters.
laatste keer: ik wil g.e.e.n nieuwe buren!
6 miljoen vluchtelingen
Project -X- Merkel...
Gelukkig zijn het allemaal hoog opgeleiden.
Merkel stort Europa in de oorlog en ze krijgt er de Nobelprijs voor de vrede voor. Ondanks dat uit een pol blijkt dat 95 procent van de Duitse bevolking dat belachelijk vindt.
Daar hebben we die tienduizenden duurbetaalde ambtenaartjes in Brussel en Berlijn voor. Om er van de ene op de andere dag achter te komen dat het er toch twee keer zoveel worden. En voor 800.000 was er al geen zinnig plan...
Kan Volendam de heen-en-weer niet inzetten?
De cijfers kloppen niet, iets met duitsers en sjoemelen..
Merkel is trots.
Helaas zullen er weinig van deze jongens op onze stranden bijkomen. Die hebben hun lesje wel geleerd nu we de door hen bevochten verworvenheden verkwanseld hebben.
www.nationalinfantrymuseum.org/wp-cont...
Oftewel 4 millionen Flüchtlinge und counting
REAGEER OOK