
Goed nieuws voor het hysterische boeroepertje
Gerry Mellema uit Groningen. Haar doorgefokte bijthond Cookie hoeft voorlopig niet verplicht naar de hondenhemel. Burgervader Wallage geeft het kwelende kunstenaartje
twee weken de tijd om aan te tonen dat Cookie geen staatsgevaarlijk pitbull is. Een heuse contra-expertise dus. Props voor Gerry en het onwelriekende G8 tuig te Grunn. Altijd goed om te zien dat een bestorming van een pliesiebureau nog immer het nodige effect sorteert. Onze rechtstaat is tenslotte de hunne niet. Krijgt iedereen in het bezit van een mailadres nu ook een persbericht in veertienvoud met het goede nieuws? Heel fijn. Dan lopen wij nog een
denkbeeldig ommetje met Cookie in Almere.
Reaguursels
Inloggen@Feedback 27-01-07 @ 18:44
Haha...
Nou ik heb het nog eens gelezen en kom weer tot dezelfde conclusie.
en.wikipedia.org/wiki/Pit_bull
Lees het zelf nog maar eens goed...;-)
Lees jij trouwens iets negatiefs over pitbulls in die wiki ?
Ik niet...
@ preacher 27-01-07 @ 01:45
<br>
Dan zou ik toch wat beter lezen.
ik ben voor een spuitje voor alle betrokkenen .. bel hoogervorst ff of het vergoed word en hoppa .. die lelijkerd ,snappie ,wallage de hele kliek ..*%$$&^*& al die herrie van onze belasting centen
@sytze
>>Oja, het is polonium 210.
Als jij op onderstaande website vanuit je polonium 210 eens een flink aantal keren op die rechter pijl klikt, dan kom je vanzelf uit op Polonium 234.
www-phynu.cea.fr/science_en_ligne/cart...
@patrick
je draait de zaken om. Een hond is een gedomesticeerd dier. En als daar een valse keffer tussen zit, prima -afmaken.
Een tijger is een roofdier dat niet als huisdier gehouden mag worden. End of story. Bovendien zou zo'n tijger niet eens afgemaakt worden.
@sytze
Oh heb ik weer een vvd'er op zijn kleine pikkie getrapt? Luister lulhannes, een wetsvoorstel is één - de uitvoering is iets anders.
Het bedenksel om een heel hondenras uit te roeien is toch echt van Jozias van Aartsen. Je hoort mij bovendien niets positiefs zeggen over Wallage - ik vind het een kwal. De uitvoering van die wet kent gelukkig zijn matiging. Er lopen nog genoeg pitbulls rond en de politie knalt ze echt niet allemaal af. Dat was ooit wel de bedoeling van die wet.
Anders is dat bij de vreemdelingenwet, die ooit ruim geformuleerd werd, maar door Verdonk misbruikt werd ter meerdere ere en glorie van haar eigen politieke carriere over de hoofden van tien duizenden paria's in een land met 50% latente NSB'ers.
@Feedback 26-01-07 @ 23:37
Ja, ik vind een pitbull een hond net als alle anderen.
Lees jij trouwens iets negatiefs over pitbulls in die wiki ?
Ik niet...
Iedere hond heeft een specifieke aanpak nodig. De een bv. wat meer controle dan de ander, maar dat verschilt niet alleen per ras. Honden hebben namelijk ook hun eigen 'persoonlijkheid'.
Koekiesmonster of Kannibaal Hector... het kan allemaal in Grunn!
www.aftonbladet.se/nyheter/0209/30/NYH...
Die paar kinderen die doodgebeten worden door een hond zijn op zichzelf erg maar zijn een druppel op een gloeiende plaat bij vergeleken wat wij als volwassenen kinderen en dieren aandoen.
Denk maar aan al die kinderen die dagelijks in het verkeer omkomen en kinderen die door hun ouders worden misbruikt of vermoord of aan de honger doodgaan.
Maar ja daar hoor je deze zeikerds niet over jullie lezen te veel indianen verhalen in krantjes die het leuk vinden om een hetze te creeren tegen staffords en pitbulls en daar veel van die domme nederlanders gek mee maken met name die kutgezinnetjes die hun kinderen over beschermen en achter elke boom een enge man of dier zien.
@ Rabarberke 26-01-07 @ 18:12
"Dat een specifieke hond gevaarlijk, agressief of dol is en afgemaakt moet worden - prima.
Maar een ras?"
Volgens die redenering moeten we een tijger ook maar toestaan als huisdier zolang dat ene specifieke exemplaar nog niemand heeft gebeten?
@ preacher 26-01-07 @ 23:15
<br>
Dat jij de Pitbull en een gewone hond over een kam scheert dat zegt al meer dan genoeg.<br>
<br>
en.wikipedia.org/wiki/Pit_bull
@Feedback 26-01-07 @ 22:05
Iedere hond kan je kind doodbijten. Daarom moet je ze altijd goed in de gaten houden, of iig. een eigen plek geven.
De agressiviteit kan ineens getriggered worden.
Een goede opvoeding en 'n onderdanige plaats in de 'roedel' scheelt wezenlijk, maar zelfs dan weet je nog niet wat zo'n beest evt. zou opfokken.
En vooral kinderen kunnen vreemde dingen met 'n beest doen.
Dat jij dat 'n pitbull vindt, bewijst mij des te meer dat je geen hondenkenner bent.
@ huismeester 26-01-07 @ 22:30
<br>
Ik noem het niet laf. <br>
Wat jij doet is laf. Wel eens van Sociaal Wenselijk Gedrag gehoord, of je het nu meent of niet doet er niet toe.<br>
Je laat je nu wel van je goede kant zien. Mag ik effe kotsuh.
Rob geus en al die andere die hiet deze laffe uitlatingen doen moeten ze een afspuiten dan zij we pas echt van het werkelijke gajes af.
@ preacher 26-01-07 @ 21:45<br>
<br>
De hond lijkt mij wel op een Pitbull.
<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/Pit_bull">Wikipedia</a><br>
Natuurlijk kan zo'n hond lief zijn en nooit iemand wat aandoen. Maar dat geld ook voor vuurwapens. <br>
<br>
Niet iedere hond is als Russische Roulette. Bij Pitbulls kan je daar wel van spreken, die zijn juist gefokt vanwege de kracht en hun labiele eigenschappen. <br>
<br>
Maar mijn punt is eigenlijk dat een echte hondenliefhebber niet een hond moet aanschaffen die lijkt op een Pitbull. Je kiest er dan bewust voor dat er een grote kans is dat de hond wordt afgepakt en afgemaakt. Het is toch al zo lang bekend dat Pitbulls verboden zijn. En het is toch er naïef om te zeggen "maar mijn hond zal nooit iemand aanvallen". Pitbulls zijn onbetrouwbaar, dat wil niet zeggen dat je van zo'n hond kan houden. Maar hondenliefhebbers denk na bij de aanschaf van een hond, een Pitbull kan ook je eigen kind ineens doodbijten.
Zusje van Fuckje?
@Feedback
Bedankt voor je uitvoerige uitleg. Je bent schijnbaar toch minder agressief en doordachter dan ik dacht.
Excuses dan ook voor mijn woorden richting jou.
Maar als je nou eens goed naar die hond kijkt...
indymedia.nl/nl/2007/01/41645.shtml
Dat is toch geen pitbull?
En ik kan me voorstellen dat ze die hond gewoon gekregen heeft. Het lijkt mij een vuilnisbakkie.
En geloof mij maar, want ik heb verstand van honden, die hond straalt geen enkele agressie uit.
Maar iedere hond is pot. gevaarlijk. Zo had ik 'n hele lieve Golden Retriever gekregen wegens gedragsproblemen toen ze al 'n jaar was.
De meeste was ze al snel kwijt, maar qua eten bleef ze erg agressief.
Dat kreeg ik er dus niet uit.
Het scheen dat ze uit 'n kennel kwam, misschien daardoor.
Dan hou je zo'n beest extra in de gaten zodra er eten in de buurt is. Geen reden om af te maken lijkt mij.
M.a.w. iedere hond moet je goed in de gaten houden. Mar ik zie het niet als Russische roulette.
Je hebt een riem en thuis een bench als hondenbezitter zijnde tegenwoordig.
@ preacher 26-01-07 @ 19:24<br>
<br>
Het is toch dom om zo'n hond te kopen als je weet dat het als pitbull kan worden aangemerkt. Het is zo vaak gebeurt dat een ogenschijnlijk lieve hond ineens zijn baasje of een kind aanvalt, en het baasje had het nooit verwacht. Die rassen die onder de Pitbulls vallen zijn gewoon gekweekt om die kenmerken. Het is niet meer dan logisch dat die honden verboden zijn. Als koper van zo'n hond neem je bewust het risico dat de hond in beslag wordt genomen, en wordt afgemaakt, dan ben je toch een DIERENBEUL. <br>
<br>
Als jouw dochter\broer\vader\etc. levenslang wordt verminkt door zo'n hond, hoe zou je je dan voelen? <br>
<br>
Het dier kan er niks aan doen. Hij hoeft voor mij niet dood, maar hij moet de rest van zijn leven slijten in een gespecialiseerd pension, en dat op kosten van de baas. De kosten verplicht inhouden op de uitkering!! <br>
<br>
De koper van zo'n ras heeft toch wel een asociaal karakter, waarvoor koop je anders zo'n beest. Een gewone hond is minstens net zo lief, die is niet gefokt voor zijn agressie. Een Pitbull is nog onbetrouwbaarder dan een vuurwapen, en die zijn toch ook niet zomaar te kopen. <br>
<br>
Als je Russische Roulette speelt moet je niet klagen als de kogel een keer in de kamer zit.
die Cookie zal blij zijn dat 'ie naar de 70 maagden gejaagd wordt; toch altijd beter dan tussen die ongedouchte potpaffers te moeten rondlopen... die lucht alleen al !!!
@Mariobros 26-01-07 @ 18:41
@Feedback 26-01-07 @ 19:15
Hoe zit het eigenlijk met jullie genen jongens ?
Wel veel agressiviteit he... ts.. ts..
Misschien moeten we mensen zoals jullie ook maar preventief ruimen dan.
Die Draak wist dat pitbulls verboden zijn, en nu moet die hond worden afgemaakt.<br>
<br>
Wie is hier dus de dierenbeul?<br>
<br>
Juist, die TEEF!
Afmaken die kudthond! Pitbull is Pitbull, wet is wet dus weg met die troep!
Rabarberke 26-01-07 @ 18:12
Je mag best wel even zeggen dat Wallage een PvdA-er is hoor. Die voert "gewoon de wet" uit, zoals Verdonk "gewoon uitvoerde" wat die lul van Cohen verzonnen heeft (kopje thee?).
Wel consequent blijven vrolijke vriend. Het kan niet zo zijn dat als de wet door de PvdA verzonnen is en door de VVD wordt uitgevoerd, dat dan de VVD fout is en als de wet door de VVD is verzonnen terwijl de PvdA hem uitvoert, dat dan de fout bij de VVD ligt. Oja, het is polonium 210. Ik hou niet van schelden, zal dat ook niet doen maar ik bevaal jou van harte aan eens je hersens te gaan gebruiken. Dat dan weer wel.
@patrick bateman
Een verbod is nog geen rechtsgrond tot afmaken en een baal coke is voor de gemiddelde randdebiel met onontwikkeld gevoelsleven misschien wel hetzelfde als een levend wezen, maar voor mij niet.
Dat een specifieke hond gevaarlijk, agressief of dol is en afgemaakt moet worden - prima.
Maar een ras?
De neiging om een levend wezen -al is het een dier- op grond van zijn rassenkenmerken af te maken is stevig verankerd in menig reaguurder's moraal en geldt in menig achterlijk tokkiedorp nog steeds als zeer goed verdedigbaar. Het concept van is echter in ieder geval wat betreft de menselijke soort na wat woelige jaren medio de eerste helft van de vorige eeuw achterhaald en terzijde geschoven.
Maar goed... Jozias van Aartsen, de oorspronkelijke bedenker van het verbod op pitbulls... de VVD, de partij met volgevroten hufters als van Baalen, dat gezonde vrolijke frisse rechtse vaderlandersvolk, ofwel dat egoistische pseudotolerante en zelfzuchtig shoftentuig dat alles afwijst wat niet voldoet aan het naar patatstinkende haringkarideaal van garnalenpelster Rita Verdonk - ze mogen van mji allemaal in hun reet gebeten worden door een valse, volledige legale chihuahua met twee gladgepolijste voortanden van polonium 234.
Rob Geus 26-01-07 @ 14:22 hersenloze lul...
ik vind Gerry een schatje!
Die hond ken ik niet maar Gerry is absoluut niet agressief.
Oant sjen in de Geest Gerry ;-)
Falsely accused.....
www.inalbum.com/ia20/display.php?usern...
Nou, hier is die 'levensgevaarlijke' hond dan....
indymedia.nl/nl/2007/01/41645.shtml
Triest gedoe.
Vlees per opbod verkopen... 1 hele halve euro voor dat mormel!
@ Rabarberke 26-01-07 @ 16:30
Hond is verboden en wordt dus afgemaakt.
Situatie is hetzelfde als wanneer er cocaïne in beslag wordt genomen, dat wordt ook vernietigd en niet weer doorverkocht op straat...
@rabarberke
De laatste jaren is het sleutelwoord in Den Haag: Omgekeerde bewijslast.
Uiteindelijk belanden we in een situatie waarin de overheid jou aanklaagt voor verkrachting en waar jij dan moet bewijzen dat jij het niet bent geweest...
zolang het geen tracing cookie is mag die, van mij, blijven leven
Waarom maken we er niet gewoon een gezellige hobby van en laten we al die klerebeesten gewoon in t bos los en er vervolgens in een pick-up-truck met een jachtgeweer achteraan rijden en BOEM BOEM BOEM! Hebben we er nog een plezier van ook. Dat gezeur over verbieden en nek omdraaien, ik word er moe van.
doodmaken
Dat pitbulls in Nederland verboden zijn betekent toch nog niet dat een toevallig aanwezige pitbull daarom afgemaakt moet worden?
Waarom moet die mevrouw bovendien bewijzen dat die hond ongevaarlijk is. Waarom ligt de bewijslast niet bij de overheid die stelt dat cookie gevaarlijk is?
@LoOvely_MissM 26-01-07 @ 12:13
als dat baasje zo vervelend is, dan is het voor die hond toch juist niet zielig als ie afgemaakt wordt...
btw, ze zouden wallage naar de linkse hemel moeten sturen, met z'n laffe 'de boel bij elkaar houden' politiek!
Hoe dan ook, of die hond is agressief van zichzelf of de baas heeft hem zo gemaakt, dat beest is een gevaar voor alles en iedereen... Ik opper voor 2 spuitjes!
Die hond heeft er toch ook niet omgevraagd om als pitbull geboren te worden, er zijn toch ook andere oplossingen te bedenken.
miko 26-01-07 @ 13:33
Zelf had ik bijna gestemd op de Partij VOOR de Dieren, maar ik zou best een pitbull de nek om willen draaien. Dat heeft niets te maken met dierenmishandeling, maar die misbaksels zijn een bedreiging voor de maatschappij. Levensgevaarlijke mensen sluit je op, levensgevaarlijke beesten mag je afmaken. Ik denk dat het niet eens zo gek is om een klein huis-tuin-en-keukenmesje op zak te hebben, voor als zo'n nazihond mij naar de strot vliegt. Als het aan mij ligt neem ik hem mee om van het vlees gehakt te draaien, zonde om weg te gooien.
@ Tony S.
Die hond is wel de vijand , heb je die tanden gezien. Kan de gemiddelde afghaan nog een puntje aan zuigen.
schuifpuzzle 26-01-07 @ 13:13
was je me mooi voor.Maar het beste is gewoon alle twee de das omdoen.
Tony S 26-01-07 @ 12:56
Gewoon omdat het een kut hond is!!
Ik ga stemmen op de partij tegen de dieren van zippy en rui barros
Anders haal je toch zo weer een nieuwe bij de politie:
http://www.ad.nl/rotterdam/article1026132.ece
Pittbull het verhaal !
groningen.i-see.tv/movies/popup/810/
schuifpuzzel wil ff lollig doen goed hoor.........
durdur 26-01-07 @ 13:00:
"heb zelf een pittbull gehad ... de baasjes van deze honden!!!! die moeten ze een spuitje geven!"
ehhh .. OK.
heb zelf een pittbull gehad die is van ouderdom overleden op 13 jarige leeftijd.. deze honden zijn niet van nature agresief! daarnaast zijn ze heel trouw aan hun baas. het ligt aan de baasjes van deze honden!!!! die moeten ze een spuitje geven! de mijne heeft nog nooit iemand of een ander dier gebeten dus ga t niet op de hond afschuiven die is door dat rare wijf zo gemaakt
Wat kan een hond een website aandoen om dergelijke verwensingen voorgeschoteld te krijgen... de hond is niet de vijand
Ik vraag mij eigenlijk af of mijn cyperse katertje ook hondenvlees lust. Ik ga eens informeren bij de pliesie wat ze daar met afgemaakte honden doen :>
Is die teef nog niet afgemaakt? Groningen is al zo arm, de voedselbank aldaar staat vast te springen om een extra rollade.
-weggejorist-
*haalt zijn zeven meter lange python uit zijn terrarium en zet hem op de trein naar Groningen*
@Zippy 26-01-07 @ 12:29
Wilt u geen lijsttrekker worden van de Partij tegen de Dieren? Mijn stem heeft u dan bij deze gekregen.
Elke hond is gevaarlijk en een potentiele moordenaar. Derhalve verdienen al die blaffende, stinkende schijtfabrieken een spuitje.
En nu niet gelijk beginnen met zeuren dat ik honden haat. Ik ben gek op honden, maar een hele krijg ik nooit op.
@ Patrick Bateman 26-01-07 @ 12:20
Ik zag het!!
@papa lima 26-01-07 @ 12:20
Inderdaad... dat typische soort volk wat dit soort honden heeft vanwege het 'statusverhogende effct' kan ik missen als kiespijn.
[-InFiDeLz!-] 26-01-07 @ 12:01
Ja lijkt me een goed plan laten we dan ook maar gelijk het baasje erbij doen
@ Teen 26-01-07 @ 11:45
We hebben er ééntje: LoOvely_MissM 26-01-07 @ 12:13
Kouwes, ik weet wie je interpunctie gejat heeft!
@ LoOvely_MissM 26-01-07 @ 12:13
ik ben het met je eens kijk maar na mein eerdere reaktie so'n hond kan er ook helemaal nits aan deon en dan gaatr iedreen zegen dat die dood moet nou dat vindt ik gewon sielig/
Straks bij dat klote beest een klein kind dood over een jaar. Wie gaat er dan boeten?
Kunnen we deze inzetten voor de executie van cookie?
http://beta.isol8.org/photos/d/1084-1/CookieMonster.jpg
@Boze Buur
Hehe, ik dacht even dat je zelf weer bezig was.
@Boze Buur ik ben niet zielig!
LoOvely_MissM 26-01-07 @ 12:13
Mensen met dyslectie zijn ook zielig.
Meestal is het door het baasje hoor dat zoon beest zo word...
... en dan zijn de honden de dupe... jaa tis goed hoor.... ik vind en blijf het zielig vindne voor die honden,,,.....
@ Teen 26-01-07 @ 12:00
kunnen die mensenniet ff een spuitje krijgen, Staf bull-terriers zijn ontzettend lief, alleen als je ze opfucked (meestal door aso's en kansjongeren) krijg je monsters, ik pleit voor het laten inslapen van deze hondenvrienden. Marianne blij, ik blij, iedereen blij :) "VOC Mentaliteit, laten we trots zijn op dit land".
Slachten die hond! En voeren aan Samir A.
papa lima 26-01-07 @ 11:57
Misschien een opstapje voor Euthanasie with the stars?
OT\
Fokke of Sukke, ik weet het niet. Heeft iemand misschien achtergrondinformatie over deze twee figuren, zodat ik een meer afgewogen keuze kan maken?
Bokkie ... Cookie ... allemaal één pot nat.
Voeren aan die NN-python.
Cookie van eigen deeg voor Grunningen. Hopelijk bijt ie daar nog wat rooie rakkers dood. Leve Cookie!
ja ik hoop dat ze het live uitzenden als cookie naar de hondenhemel gaat.
SCHANDE!
Moehaha, hoop dat ze gemengd douchen in het dierenasiel: www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/01/py...
Alternatief: laat haphond Cookie maar doorleven in SecondLife, net als Gekke Gerry
Jammer dat Wallage buigt voor het gejammer van een stel krakers en hippies over dat mormel. Maar goed, we gaan zien hoe de contra-expertise gaat uitpakken. Hoe doen ze dat trouwens? Gaat Cookie naar een soort Pieter Baan voor honden?
*Python loslaat *
Ik ga niet wederom mijn posts van de vorige topics over dit onderwerp herhalen.
Korte samenvatting:
Pitbulls, babybijters, dood (6 keer), paupers, grote kettingen, achterstandswijken, tokkievolk, hamer op hondenkop.
Verdoeme, dacht dat Cookies disabled waren alhier.
Is er eigenlijk al een politieke partij die duidelijk stelling neemt TEGEN het hebben van honden en-of dieren in het algemeen? Zou leuk zijn. Ik ben die vervuilende schijtmormels in het straatbeeld behoorlijk zat aan het worden. Het is tijd voor een fijne endlosung voor dit probleem!
-Edit: kun je ook commenten zonder Godwin? -
LOL @ Teen
Zo iets dus ja
Idd... waarom krijgt dat langharige werkschuwe tuig zn zin nou :S Dat beest mag niet, dus weg ermee.
Godsamme, is dat kutbeest nou nog niet deaud?
Ik voorspel een invasie binnen een half uur van Mariekes, Marloessen en Jannekes die de puisterige pubers op deze site die geen leven hebben op hun zolderkamertje vertellen hoe ontzeeeeeeeeeeettend liev pitbulls wel niet zijn.
* zoekt ploertedoderT *
julie hebben nu wel so;n grote mond maar als je zelf je huisdier kweitraakt waar je heel veel van hooudt nou dan praat je wel anders want cookie kan er ook nits aan doen hoe die geboren is. Zo!
Ben dol op dieren hoor maar euh... dan wel gebraden o.i.d. ik kan er niet wakker van liggen dat die wandelende drollendoos afgemaakt wordt... hopen dat de contra-expertise uitwijst dat het een pitbull is...
O god.
Nah komt er maar in Sjonnie's & Anita's..
Die Cookie, daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen!
-Edit: doe eens niet -
Cookie, kom eens even hoer. Pappie heeft lekkere vreemd uitziende groen gekleurde brokjes voor je. Nee, voel je niks van...
OK, Cookie mag leven, maar dan moet Gerry deaud.
@Rob Geus
Bij voorkeur allebei...
Ben je geil of wil je een Cookie?
Kunnen ze die draak van een wijf zelf niet in laten slapen?
Fuck, ik had mn bbq al aangestoken
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later
En bedankt :S
De server van het linkje is al alleen aan het wandelen, en zoals dat wijf regageerde lijkt het mij handig om die gelijk met cookie af te spuiten.
REAGEER OOK