Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moordenaar Suzanne had liefdesverdriet

campertt.jpgEr waren nogal wat vragen omtrent het motief van moordenaar Henk van Dijk, die het meisje Suzanne misbruikte en het zwijgen oplegde. Maar dat motief is nu ook bekend. Van Dijk, bijgenaamd Bokkie, had net die dag van zijn vrouw te horen gekregen dat zijn huwelijk naar de klote was. Meneer mocht zijn biezen pakken en intrek nemen in de camper. Een gevalletje "cd van jou cd van mij" dus met verstrekkende gevolgen. Want in plaats van zich stilletjes te bezatten, vergreep Van Dijk zich aan een 12-jarig ponymeisje. Ja, zo'n scheiding is niet niks. Dat moet je als man natuurlijk even 'een plaatsje geven'. Wij voelen de stinkende wind van de 'verzachtende omstandigheden' alweer opsteken. Laten we wel wezen. Twee keer verkracht en twee keer overreden. Dat is gewoon vier keer levenslang...

Reaguursels

Inloggen

weggejorist wat betekent dat dan weer?????? ik heb gewoon eerlijk commentaar gegeven opsluiten bij de die hard criminelen die weten er wel raad mee met kinderverkrachters en kindermoordenaars!!!!!!!!!!
als iemand dit mijn kinderen aandoet,,,,, dan ga ik wel zitten hoor maar te grazen neem ik hem

workaholic | 21-01-07 | 18:12

gewoon laten 2 keer laten verkrachten door een stel homo's en dan 2 keer met dezelfde camper d'r over heen geen medelij tonen aan zo'n ziek persoon

Xplod | 21-01-07 | 14:55

-weggejorist-

ko27 | 20-01-07 | 17:39

-weggejorist-

workaholic | 20-01-07 | 13:43

Stel toch voor,
eerst door de voeten schieten, oplappen.
dan door de enkels schieten,oplappen.
daarna door de knietjes, en oplappen.
etc. etc.
tot dat de schouders bereikt zijn.
daarna gezellig net niet helemaal goed door zijn hersenloze knikker schieten.

Kost een paar knaken, maar is uiteindelijk goedkoper dan levenslang en tbs.

Maar het zou ook ter educatie en vermaak kunnen worden aangewend.
Zodat er een deel van de kosten terug verdiend worden.

Mudman | 20-01-07 | 12:21

Niks levenslang weet je wel wat 1 dag in de cel kost???? 190 EURO PER DAG! www.zorgkrant.nl/read.html?id=335
Mss een ideetje voor een poll op geen stijl: Moet nederland voor moordende zeden delinquenten de deaudstraf weer invoeren???

dizzux | 20-01-07 | 01:33

4 keer levenslang??
DEAUD moet ie. Ophangen aan de heaugste beaum!!!!!!!!!

redrooster130977 | 20-01-07 | 00:41

"Wij voelen de stinkende wind van de 'verzachtende omstandigheden' alweer opsteken".

Kom je daar op terug Pritt als het vonnis is opgelegd? Zo te zien maak je wel veel vrienden met je domme gelul. Dat dan wel weer.

Dorko | 20-01-07 | 00:28

nee, dat is vierendelen.

20 Bier bitte!! | 19-01-07 | 20:41

Ach over een paar jaar is die weer vrij,en heeft hij in de tussentijd nog ff rechten gestudeerd en is die nog advocaat ook als hij eruit komt,zo gaat dat hier in dat schijtland!!!

Fennek | 19-01-07 | 20:08

Hoeveel mensen zitten hier echt levenslang? Nu kunnen zulke honden altijd nog een verzoek tot gratie indienen en dan kan het zo maar zijn dat het inderdaad nog vrij komt. Flikker hem maar onder zijn eigen camper....

ALT130 | 19-01-07 | 19:53

Zullen we hem opwachten bij de rechtzaal en um aan z'n pikkie ophangen?

Roy-gs | 19-01-07 | 16:52

Nee man, die kerel krijgt zo een tbs kuurtje dus eerdaags kun je met hem babbelen tijdens het begeleid winkelen. Had hij het met twee jaar geflikt en is hij lid van de kerk, dan was hij waarschijnlijk direct vrijuit gegaan.

..Whatever | 19-01-07 | 16:33

die tyfushond schijnt een paar jaar geleden een korte periode bij ons gewerkt te hebben. Laat hem nog maar een keer langskomen, dan crossen we d'r wel even overheen met een paar heftrucks.

Torg | 19-01-07 | 15:49

Mongeaul

wwwoman | 19-01-07 | 15:23

Die kerel zal nog wel meer (nooit opgeloste) dingetjes hebben gedaan die niet door de beugel kunnen... op je 45e bedenk je mijns inziens niet opeens dat je je nu eens aan een meisje gaat vergrijpen. Dus mochten ze daar nog wat onopgeloste verkrachtings-/doorrijden-na-ongeval-/moord-/doodslagzaken hebben dan mogen ze m nog wel wat meer verhoren. Is ter ineens in Drenthe en omgeving geen onopgeloste zaak van bovenstaand kaliber meer. Wat mij betreft mag ie trouwens de strop krijgen, of nee, radbraken, vierendelen en onthoofden zijn ook leuke methodes...

GJudge | 19-01-07 | 14:53

Hang Kreng Hang

Mi Hoen | 19-01-07 | 14:46

@Mokum Kosher 19-01-07 @ 09:52

Levenslang zegt nog niks hier. Rechters zijn erg terughoudend om dit op te leggen. Vandaar dat "30 jaar" in het leven is geroepen. Kun je toch vervroegd vrijkomen. Bovendien kun je bij levenslang nog altijd gratie vragen. Nee, we houden hier in Nederland echt alle mogelijkheden open om zo'n lul de kans te geven weer in de fout te gaan.

uwesbeki | 19-01-07 | 14:36

mijn god wat een vreselijke klootzak, 4x levenslang heel goed,en had nog wel iets anders in gedachten ook trouwens. Wat een drama voor de ouders van dat meisje

lara | 19-01-07 | 13:50

Straks is de dagvaarding verkeerd aan elkaar geniet en volgt er vrijspraak wegens een vormfout.

robbert jan hendrik | 19-01-07 | 13:45

Twee keer verkracht en twee keer overreden. Dat is gewoon vier keer levenslang..." mogen dat duidelijk zijn !!

donderwolk2 | 19-01-07 | 13:23

2 weken taakstraf!

Killin Ark | 19-01-07 | 13:10

@Kunera 19-01-07 @ 13:05
Als ik zeg dat ik 12 ben, wil je je dan aan mij vegrijpen? <3

dlseth | 19-01-07 | 13:09

[sarcastisch]Tsja die gewoonte heb ik ook wel es,me vergrijpen aan kleine jongetjes als ik liefdesverdriet heb.[/sarcastisch]

Kunera | 19-01-07 | 13:05

vrolijk vierendelen deze enorme klootzak!

elchupacabra | 19-01-07 | 13:05

shit,ken ik die gozer toch wel.dit had ik dus echt niet van hem verwacht.hoe diep kan een mens zinken.ophangen die gast.en dan ook nog zn ex de schuld geven als het ware.

maribelle | 19-01-07 | 13:01

Breng hem maar naar Bagdad, er hangt daar nog wel ergens een touw....

KABAAL | 19-01-07 | 12:54

Geen enkele straf zal ooit de daad kunnen compenseren, want moord is nou eenmaal oneindig erg, zeker als het ook nog eens een kind betreft.
Het enige wat rest is zoveel mogelijk genoegdoening richting ouders en proberen anderen af houden van hetzelfde vergrijp.
Publiekelijke executie is hiervoor het beste middel.
Helaas kun je dat als beschaafd land niet doen. Gerechtelijke dwalingen zijn legio en voor je het weet worden er onschuldigen geexecuteerd.
Kortom: Levenslang, geen TBS en zo sober mogelijk. Met een beetje mazzel maakt ie er zelf een eind aan (hang gerust een eind touw in z'n cel en plaats een gammel krukje) of wordt ie daarin geholpen door medegevangenen.

Atheïst tot in de ki | 19-01-07 | 12:31

4x levenslang? Nederland kennende denk ik eerder dat het per delict een jaar of 2 wordt.

jimbrowski | 19-01-07 | 12:26

Goh, niet alleen de rukkende rechter verschuilt zich achter zogenaamde excuusjes. Had deze man nou maar alleen zijn vrouw in elkaar gebeukt, dan was het voor een hoop reaguurders wel ok.

Flodder | 19-01-07 | 12:10

Een gevalletje van een almacht reactie.

BP Richfield | 19-01-07 | 12:03

@FestinaLente: Een Turkse cel of een cel met Turken? Wat dat kan hier ook namelijk.. ;-)

Mokum Kosher | 19-01-07 | 11:53

@PiaH en Mokum Kosher:
GS mag bullshit plaatsen wat ze willen, de reaguurders worden meestal keihard aangepakt door hun medereaguurders als zij onzin neerzetten. Beetje hetzelfde als bij Kouwes: die mag wel zonder interpunctie schrijven in een taal die bijna geen Nederlands meer is, maar van reaguurders wordt goede beheersing van de Nederlandse taal geeist.
Anyway hoe het ook zij: moge deze rat zijn straf uitzitten in een turkse cel!

FestinaLente | 19-01-07 | 11:49

Ik heb hier een roestig oud broodmes klaarliggen (met kartels....)

Salival1976 | 19-01-07 | 11:43

@PiaH: hi hi hi je hebt me overtuigd. MK pakt nog een koffie en een koekje en glimlacht verder.

Mokum Kosher | 19-01-07 | 11:39

@Mokum Kosher
Waar maak je je druk over?? Net als GS willen bepaalde (in mijn ogen ook zielige) reaguurders hier ook aandacht en als dat meelullen met Wilders of wie dan ook is doet men dat ook..... ik snap niet dat jij hier enige intelligentie verwacht....... natuurlijk zijn er genoeg die wél normaal over zaken kunnen discussiëren maar die lui (en 't zijn altijd dezelfde) ga je toch niet mee in discussie??
Anyway ik ben 't wel eens met je, ik snap alleen niet dat je je druk maakt over een paar flapdrollen ;)

PiaH | 19-01-07 | 11:28

Dat is gewoon vier keer levenslang...
---
Was het maar waar, maar de rechter zal zijn vrouw in ieder geval in het voordeel stellen met de scheiding...

da wizard | 19-01-07 | 11:26

@ JudgeJuly 19-01-07 @ 11:13

Ik heb geen scheiding.
Ja... in me haar.

Ikdus | 19-01-07 | 11:15

Mocht ie ooit vrijkomen gaan z'n ballen eraf. Even laten herinneren wat hij gedaan heeft. Vervolgens met een licht autotototoje eroverheen zodat ie niet meteen bezwijkt. Misschien wil de vader van het meisje wel ff sturen. Ik gun het hem.

Willem de Zwijger | 19-01-07 | 11:14

Ikdus 19-01-07 @ 11:03
En waar ging de scheidingsreis heen?

JudgeJuly | 19-01-07 | 11:13

@PiaH: Het is alles behalve naief. Dat GS bullshit plaatst dat moet GS weten, maar dat wil niet zeggen dat de mensen hier maar mee moeten lullen met Geert Wilders of andere onnozelen. Als in Nederland levenslang gewoon levenslang betekent, waarom moet ik hier dan elke keer lezen van reageerders dat levenslang niet levenslang betekent en dat bij levenslang de dader na 2 jaar weer vrij komt, terwijl dat gewoon niet zo is. Dan mag ik zeer zeker een iets hoger niveau vragen van zo'n persoon. Iedereen mag bullshit plaatsen, maar als bepaalde zaken duidelijk zijn en zo te achterhalen zijn, dan moeten mensen niet door blijven emmeren dat het niet zo is. GS is totale vrijheid in doen en laten. Ik mag dus wel degelijk anderen wijzen op onnozel gedrag, zoals zij mij weer mogen wijzen op mijn irritante ueberintellect. LOL ROFL.

Mokum Kosher | 19-01-07 | 11:13

@Mokum Kosher

Wat waar is en wat niet vervaagt allemaal een beetje hiero........ d'r wordt op GS de grootst mogelijke bullsh*t verkocht om aandacht te krijgen.... en dan trots zijn dat 't "GEENSTIJL" is. Berichten die op GS verschijnen vallen bij mij onder HOAX tot 't tegendeel bewezen is....... beetje naief van jou om mensen erop te wijzen onderzoek te doen voor ze iets ventileren hier......

PiaH | 19-01-07 | 11:09

@rvanheukelum 19-01-07 @ 10:14
Fysiek martelen is zeau 2006 ... Geestelijke marteling is de trend. Gaan ze niet dood aan en is velen malen erger dan lichamelijk marteling.

dlseth | 19-01-07 | 11:08

@Mokum Kosher: zelfde karakter?

chief joseph | 19-01-07 | 11:07

kamervragen, kom er maar in:P

aardt | 19-01-07 | 11:05

Hij is inderdaad ontoerekeningsvatbaar.

Scheidingen moet je namelijk vieren.

Ikdus | 19-01-07 | 11:03

PinkPoodle 19-01-07 @ 10:23
Als hij al ooit vrijkomt krijgt hij z'n verdiende loon echt wel .
Idd wanneer hZusanne familie of vrienden van mij was, kwam hij op weg naar de rechter wel om.
Ongeacht wat dan mijn beloning bij oompie rechter zou zijn.

de 4e koning | 19-01-07 | 11:03

Dat wordt levenslang Zelda spelen met de Wii in de longstay.

superjan | 19-01-07 | 11:03

@chief joseph: ;-)

Mokum Kosher | 19-01-07 | 10:58

het zou me niet verbazen als deze meneer lid is van de CU of CDA

chief joseph | 19-01-07 | 10:56

ze moeten die gast onverdoofd castreren en dan een gewoon levenslang in zn cel gooien. rot ie vanzelf wel weg!!

Wim Hood | 19-01-07 | 10:55

D van D
over´re·den
overgankelijk werkwoord; overreedde, heeft overreed; afleiding: overreding

1 door kracht van redenering (iemand) tot bepaalde handelingen overhalen of daarvan afhouden

schuifpuzzle | 19-01-07 | 10:54

@BeunDeHaas: Ik wilde net zeggen welkom bij de club der onwetenden, maar Autodrop was mij voor. Lees de reakties boven eens door en reageer dan eens met iets nuttigs.

Mokum Kosher | 19-01-07 | 10:53

@Domper: maar wel erg geil als het je uitkomt :P

Daikan | 19-01-07 | 10:52

@beundehaas
lees ook even de reacties wil je. In NL is levenslang ook ECHT levenslang. Het heeft dan weinig zin om iemand 16X levenslang te geven, wel? Klinkt alleen leuk, maar resultaat is hetzelfde. Wel zijn er volgens mij twee vormen van levenslang, voorwaardelijk en onvoorwaardelijk. In het eerste geval krijg je de maximale straf (30 jaar?) en bij recidive onvoorwaardelijk levenslang. En met onvoorwaardelijk levenslang wordt dan dus bedoeld dat je vrijkomt als je in een lijkzakkie, deaud, naar buiten gedragen wordt.
Eauverigens zal deze lutser waarschijnlijk nooit levenslang gaan krijgen. Dat hangt natuurlijk af van motief, maatschappelijke positie (= al kudt) en... maatschappelijke opinie? Wellicht zorgen dat het verhaal breed wordt uitgemeten overal en zorgen dat meneer als een beest wordt afgeschilderd overal zodat het wellicht voor de veiligheid van meneer de kleautzak om maar binnen te blijven?

Autodrop1981 | 19-01-07 | 10:48

Het opbergen van deze lui uitbesteden aan de chinezen,daar kan het voor weinig, en is leuker dan de doodstraf

Lassie | 19-01-07 | 10:48

Invoeren maar weer, die DS? Eerst maar een referendum, kijken hoe hoog de opkomst wordt, en dan door de Tweede en Eerste Kamer. Kudt, al worden er honderdt dochters van 12 overreden, dat haalt het never nooit in Rooibosland. Levenslang bestuderen van gekken kost toch veel meer dan wanneer je het geld voor spychiaters inzet voor reesjercheurs?

Prze***walski | 19-01-07 | 10:47

Zo zielig die man, eerst geld weg en daarna ook nog vrouwtje weg. Dat zijn nog eens verzachtende omstandigheden. Eigenlijk moet die man niet veroordeeld worden. Gewoon vrijlaten.....

... wel even melden waar en wanneer!

nonick | 19-01-07 | 10:47

Zieke gast :S Prachtig verwoord BeunDeHaas :P

B.J. | 19-01-07 | 10:46

[email protected] 19-01-07 @ 10:23
Teveel inlevingsvermogen is ook weer niet gezond.

Dömper | 19-01-07 | 10:44

rvanheukelum 19-01-07 @ 10:14

Ik zal je erbij "helpen" mocht dat nodig zijn,ik heb nog een roestige schaar liggen.

Salvatore Riina | 19-01-07 | 10:42

Heerlijk in Nederland die vervroegde vrijlating. Amerika heeft het zo gek nog niet met 15x levenslang... EN DAN VERDOEME ECHT LEVENSLANG... hier ga je voor 16 jaar MAXIMAAL de cel in... nee, rotten tot je doodgaat pedo... elke dag zeepjes rapen bij bubba en zijn 25x6 cm maatjes!
Ik heb ook altijd de neiging als mijn ex erin wrijft wat ik fout deed om een 12 jarige aan stukken te scheuren en er 2x overheen te rijden...

BeunDeHaas | 19-01-07 | 10:39

Wordt tijd dat martelen als straf wordt ingevoerd wvoor dit soort gasten.

Days-Of-Wild | 19-01-07 | 10:38

Ga eens deaud!

vxY | 19-01-07 | 10:38

//linkse lutser mode aan//
die arme man had last van sociale armoede! laten we hem ff een aai over de bol geven.
//linkse lutser mode uit//

Esc0bar | 19-01-07 | 10:37

"faillissement opgeheven bij gebrek aan baten" ? Waar heeft ie die fucking campert van gedokt?

Bluto Blutarsky | 19-01-07 | 10:33

Typisch, heel typisch. Eerst is de dader keihard en genadeloos voor het slachtoffer, vervolgens doet de dader zich voor als een onbegrepen pechvogel met - uiteraard - slechte jeugd.

jimmy | 19-01-07 | 10:30

Motief? Motief? Het is gewoon een lulsmoes van een geestezieke idioot. Het zou niet best zijn dat bij iedere scheiding de man een camper pakt en kinderen verkracht om er daarna overheen te rijden. Sheesh. Mongool.

watkijkikoptv | 19-01-07 | 10:30

@PiaH: Totale bullshit wat jij zegt. Kijk zelf maar of dat waar is of niet.

Mokum Kosher | 19-01-07 | 10:30

@Mokum Kosher

Iets onderzoeken.... op waarheid enzo...?? Hier op GS maakt dat geen reet uit... d'r worden hier leugens de wereld ingegooid omdat 't geenstijl is....

PiaH | 19-01-07 | 10:29

@ Deport, oh noemt Nil desperandum jou altijd zijn kleine dekhengst. Gekke namen geeft hij je zeg

alexje | 19-01-07 | 10:28

@ Nil desperandum 19-01-07 @ 10:24
Zijn dochter was inderdaad maar een suf lappenpopje i.t.t. jouw kleine dekhengst.

Deport | 19-01-07 | 10:27

ach zijn liefdesverdriet is ie snel kwijt zodra bubba hem zijn teef maakt

alexje | 19-01-07 | 10:26

rvanheukelum 19-01-07 @ 10:14

Pak me dan, pak me dan, ik weet dat je me toch niet krijgen kan.
Die dochter van jouw, ach man.....

Nil desperandum | 19-01-07 | 10:24

Mooie nieuwe verkiezingsleuzen voor kereltje Pechtold: "Bring back the death penalty!" Natuurlijk met het bekende d66-resultaat: De doodstraf komt er niet, de enige die je aan een touwtje ziet bungelen is de laatste zetelhouder van het democratische stel. Of de niet-gekozen burgemeester van Nijmegen.

JudgeJuly | 19-01-07 | 10:24

@Domper, nee, maar ik kan het me voorstellen :)

Daikan | 19-01-07 | 10:23

@ de 4e koning 19-01-07 @ 10:06

Zo'n labiele hond pak je toch zelf aan? Wat mij betreft heeft ze een goeie steek laten vallen. Je kunt uiteraard nooit v.t.v. bedenken hoe iemand reageert, maar een 'normaal' mens verkracht geen kinderen en rijdt daar zeer zeker nog niet eens 2X overheen nadat 'ie te horen heeft gekregen dat hij z'n biezen kan pakken!

PinkPoodle | 19-01-07 | 10:23

@rvanheukelum: zowel de betonschaar, de loods als het lasapparaat stel ik geheel belangeloos ter beschikking mocht je het ooit nodig hebben. Ik heb ook nog een bot aardappelmesje liggen waarmee je hem dun kan schillen én een tape van Youp van 't Hek.

Gluteus Maximus | 19-01-07 | 10:23

Ach, voor hetzelfde geldt had 'ie 2 meisjes van 6 jaar gepakt.

Deport | 19-01-07 | 10:22

rvanheukelum 19-01-07 @ 10:14

Fijn voor je, maar ik zou je direct aangeven bij de politie als ik je NAW-gegevens had.

Bijstandskoning | 19-01-07 | 10:21

Teen 19-01-07 @ 10:06 lol, tja ik heb maar een klein autootje en die apparaten rijden me altijd in de weg. Het is mijn probleem ik weet het ;-)

knarfje | 19-01-07 | 10:19

Benieuwd of objectiviteit ook zo'n issue is als het je eigen dochter betreft.
Mocht mijn dochters zoiets overkomen, dan huur ik er een loods voor af als ik hem te pakken kreeg; even een betonschaar en een lasapparaat bij Boels huren, en je kan dagen vooruit.

rvanheukelum | 19-01-07 | 10:14

1) Oud nieuws (advocaat bij P&W)
2) Weer die onzinreacties
---
Ctrl+A / Delete
---
Shit, werkt niet.

tegengas | 19-01-07 | 10:12

nederland heeft toch een uitleveringsverdrag met thailand breng bokkie maar naar het bangkok hilton

andregrim | 19-01-07 | 10:12

@Joost Maghetweten: Aks je dat maar weet!! ;-0 lol.. @Geert W: Daar heb jij weer gelijk in. Maar serieus. Ik kom misschien agressief over, maar het is strorend als mensen maar dingen gaan roepen hier die gewoon niet waar zijn. En het gaat in principe niet om intelligentie, maar meer om dat iemand de moeite neemt om eerst even iets te onderzoeken voordat hij gaat blaten. Dus toch met intelligentie.. ;-) Je vraagt je wel af inderdaad wat zo'n man bezielt om dit te doen. Daarom is doodstraf kut. De maatschappij leert er niet van. Die vent moet de rest van zijn leven onderzocht worden als een testrat. Zo kunnen wij er misschien achterkomen hoe zo'n hufter denkt en waarom hij doet wat hij deed. Wellicht kunnen zo volgende gevallen voorkomen worden.

Mokum Kosher | 19-01-07 | 10:12

@Geert W 19-01-07 @ 10:05
Er kon 20 jaar celstraf gegeven worden en levenslang is in NL echt levenslang zonder vervroegde vrijlating.
De 20 jaar is opgetrokken tot 30 jaar omdat het verschil tussen 20 jaar en levenslang te groot was.
En de dag voordat hij zijn misdaad beging is die camper ook gezien in de buurt van de manege, dus voorbedachte rade krijgt hij echt wel aan z'n broek.
Dus justitie gaat voor levenslang, let maar op.
En hij heeft wel een strafblad voor andere delicten.
Heeft zijn advocaat zelf gezegd maar niet voor zedendelicten.

de 4e koning | 19-01-07 | 10:12

@Geert W 19-01-07 @ 10:05,
Sorry maar MK heeft echt gelijk. Bij levenslang kom je niet eerder vrij. Laatst nog een heel stuk over gehoord op BNR. Zie ook Wiki: nl.wikipedia.org/wiki/Levenslange_geva...
Waar jij aan denkt is een straf met TBS.

Joost Maghetweten | 19-01-07 | 10:11

4 x levenslang? 1 x doodstraf!

kavkaz | 19-01-07 | 10:11

Sinds wanneer geld er levenslang voor verkrachting? En voorlopig is er nog geen rechtszaak geweest, daar wacht ik eerst maar even op. Wie weet wat voor een tunnelvisie de politie hier weer heeft gehad.

yurp | 19-01-07 | 10:09

@Daikan 19-01-07 @ 10:04
"Daar kun je nog aan wennen nl." Ervaringsdeskundige?

Dömper | 19-01-07 | 10:07

@ knarfje 19-01-07 @ 10:04
Waarom nu meteen weer zo stigmatiserend over campers?

Teen | 19-01-07 | 10:06

Vier keer levenslang m'n reet. Vier keer de doodstraf, dat is wat ie krijgen moet. Eerst 3 keer aan puin slopen met de meest bizarre middelen, en daarna dood laten bloeden.

Vieze_Freddeh | 19-01-07 | 10:06

@PinkPoodle 19-01-07 @ 10:03
Waarom?
Er staat nergens of ze wel of niet gemolesteerd werd door Henk van Dijk.
Misschien heeft ze ook wel vermoedens gehad dat hij aan hun dochter zat of ongezonde interesse had voor haar.
Die is maar iets jonger dan Zusanne was.

de 4e koning | 19-01-07 | 10:06

Deze vuile hond moet nooit meer vrij.Ritueel verbranden in z'n camper.Een fatsoenlijke begravenis is hij niet waard.Ik weet wat het is om je kind te verliezen.Je hebt levenslang.Van mij mag ie rotten in de hel

boehh | 19-01-07 | 10:05

@Mokum Kosher 19-01-07 @ 09:52
Onder welke kei heb jij gezeten de laatste jaren? Zoveel TBS-ers en ander tuig loopt nu gewoon weer vrij rond die net zulke ernstige vergrijpen hebben gepleegd. Als die man zich goed gedraagt (ook al heeft hij levenslang)dan komt hij echtwel vervroegd vrij hoor. Je leeft in Nederland weet je nog?

Geert W | 19-01-07 | 10:05

@FonyTonie. Nee, ik denk gewoon een stap verder in de rechtvaardigheid ten opzichte van het leed dat hij heeft aangedaan. Ken je de clip van " One" van Metallica? Zoiets. Lijkt me veel erger dan continu door negers in je kont geneukt worden ofzo. Daar kun je nog aan wennen nl.

Daikan | 19-01-07 | 10:04

en ik maar denken dat de man waarschijnlijk al tijden geleden ontspoord is en een 12 jarig kind het slachtoffer was van een beest. Blijkt ie gewoon liefdesverdriet te hebben. Van mij mogen ze hem nog steeds castreren zonder verdoving, sterker nog dat wil ik zelf ook wel doen.
En die kutcamper is gelukkig ook van de weg af trouwens

knarfje | 19-01-07 | 10:04

"Dat is gewoon vier keer levenslang..."

Tjah, bij gebrek aan de doodstraf wel ja,Als het mijn kind zou zijn zou hij de cel niet halen denk ik.

Salvatore Riina | 19-01-07 | 10:04

Hij zal waarschijnlijk wel een lichte straf krijgen omdat hij handelde in een waas van heftige emotie, dus verminderd ontoerekeningsvatbaar. 'Aangezien mijn client verder geen strafblad heeft achten wij de kans op herhaling dan ook uiterst gering... enz.' Uiteindelijk 8 jaar plus tbs, inbegrepen voorarrest en nauurlijk de automatische eenderde er vanaf. Oftewel, over 5 jaar loopt deze man weer vrij rond.

scc | 19-01-07 | 10:04

@SuperG 19-01-07 @ 09:57
ik ben bang dat het pbc deze man gewoon gaat 'behandelen', omdat ja, liefdesverdriet natuurlijk -heel- erg is.

daskapitalist | 19-01-07 | 10:04

Kunnen we ook mevrouw Van Dijk even aanpakken?? Wat mij betreft is er sprake van oorzaak en gevolg!

PinkPoodle | 19-01-07 | 10:03

@kruisridder: dat vind ik een mieters plan. helaas geeft het wel veel rommel op de a2 en dat moet rijkswaterstaat weer opruimen, en dat kost weer belastingcentjes en dan kost die kerel na zijn dood alsnog geld. ophangen dan maar?

tre | 19-01-07 | 10:02

@Daikan: drink jij (te)veel rooibos?

FonyTonie | 19-01-07 | 10:01

@Mokum Kosher 19-01-07 @ 09:52,
Je hebt wel gelijk, maar levenslang in een Nederlandse cel? Doe maar exporteren naar een Marokkaanse cel ofzo. Anyway, geen reden om zo agressief te reageren: niet iedereen kan zo slim zijn als jij!

Joost Maghetweten | 19-01-07 | 10:00

Kom kom: bivakeren in een camper is al straf genoeg voor meneer de kleuterneuqer. Taakstrafje bij de lokale ponyclub lijkt me voldoende.

FonyTonie | 19-01-07 | 10:00

Waarom kunnen we geen straffen ontwikkelen met een soort mind projection. Je zet zo'n lul op een grote stoel met leren banden vast met een kap op zijn kop. Je zorgt dat hij via gestimuleerde hersengolven 24 per dag de emoties en beleving voelt van iemand die continu verkracht voelt. Of die continu langzaam doodgaat. Zonder echt ooit dood te gaan. Oeps, sleutel foetsie. This program does not respond. Helaas...

Daikan | 19-01-07 | 10:00

@Abo 9:50 Sculdgeval mz schuldgevoel

Aboriginal | 19-01-07 | 09:58

@hekkesluiter
Dat heeft ie wel verdiend. Je vergeet even dat het kost en inwoning is met de fine fleur van de maatschappij. Allemaal buitengewoon meelevende, aardige jongens die ongetwijfeld zeer ruimdenkend en begripvol naar Kees z'n verhaal zullen luisteren.

SuperG | 19-01-07 | 09:57

Doe ik ook altijd als ik gedömpt wordt: meisjes killen. *zucht*

Dömper | 19-01-07 | 09:57

die ex van hem heeft er dus wel goed aan gedaan hem te dumpen...

Tommygunner | 19-01-07 | 09:54

enkeltje strop is ook op zn plaats

Hank66 | 19-01-07 | 09:54

@hekkesluiter
Gewoon tussen de familie van Suzanne gooien.

Paule | 19-01-07 | 09:52

@GEEN_IDEE: Je doet je naam fokking eer aan. Levenslang in Nederland is ook echt levenslang. Dus wat lul je nou weer slap als een Geert Wilders in spé dat hij dan vervroegd vrijkomt? Jezus ik kan mij daar zo aan irriteren aan dat soort mensen dat lult maar niet weet waar het zaad vandaan komt. Lees de wet er eens op na en je weet het. Maar nee je lult liever mee met de rest van Nederland. Ga toch de PABO taaltest doen. Dan leer je nog eens iets. Overigens, die gast gaat gewoon levenslang krijgen. Dat moet wel. Elke rechter die anders beslist heeft ze niet op een rijtje.

Mokum Kosher | 19-01-07 | 09:52

Wat liefdesverdriet ???
Hier een citaat van een maat van hem..
*
Eerder ergens gelezen dat "een vriend van Henk" zou hebben gezegd dat ze het leuk vonden jonge meisjes 'meer dan' te plagen tijdens hun ritjes met de camper.
*
Wanneer je als volwassene dit soort acties "leuk" vind, kan het niet anders of het moest wel een keer gigantisch fout gaan.
@Alice D. 19-01-07 @ 09:36
Daar wordt inmiddels al volop onderzoek naar gedaan omdat hij nogal makkelijk het besluit nam dat Zusanne moest sterven.

de 4e koning | 19-01-07 | 09:51

Gewoon opsluiten op dezelfde afdeling waar Michel S. zat. Dan kost het de belastingbetaler ook niet zo veel.

bolkedebeer | 19-01-07 | 09:51

Zozo, de vrouw ook nog even achterlaten met een schuldgeval.
Lekker ventje ben je Bokkie ! Met de nadruk op vies kutventje .....

Aboriginal | 19-01-07 | 09:50

Op zich is levenslang kost en inwoning een uitkomst voor iemand die eerst failliet gaat en daarna door zijn vrouw op straat wordt gezet.
Heeft ie niet verdiend, lijkt me......

hekkesluiter | 19-01-07 | 09:50

Ik heb echt met deze man te doen! Maar toch dan maar gewoon een touw om zijn middel binden en achter een vrachtwagen binden,om hem een keer of 4 de a2 te laten rennen met zo,n 70 km per uur.

kruisridder | 19-01-07 | 09:48

Die kerel heeft gewacht met het verkrachten van het meisje tot zijn relatie voorbij was. Hij wilde als eerbare man zijn vrouw niet bedriegen. Nu krijgt hij vast een medaille en erelidmaatschap van SGP en Christenunie, en zondag een lofzang van de plaatselijke dominee.

Rooter | 19-01-07 | 09:47

gevalletje niet op tijd een balansdag ingelast, zo te lezen

Heat | 19-01-07 | 09:45

@mois 19-01-07 @ 09:40

Maar dan wel nadat hij met een bot mes gecastreerd is, en ik weet nog wel wat martelingetjes te verzinnen, of we tikken het in bij google, en beginnen bovenaan, tot we alle pagina's gehad hebben, dan pas vierendelen.
So right, hij krijgt weer verzachtende omstandigheden, komt in TBS kliniek, loopt weg tijdens bezoekje ergens, en pakt er nog eentje....

Word eens tijd dat die klote regering eens inziet dat heel nederland zwaardere straffen wil voor dit soort mongeaulen.

DrSnuggles | 19-01-07 | 09:45

Zo is nogmaal bewezen dat vrouwen pas hun man mogen verlaten als ze daarvoor schriftelijke toestemming van de man hebben gekregen.

Teen | 19-01-07 | 09:44

Boer Harm uut Twente 19-01-07 @ 09:32

Dat zal de reden zijn dat mensen uit jouw contreien er nog eens overheen rijden.

Bijstandskoning | 19-01-07 | 09:44

en dan krijgt ie strax levenslang (wat me overigens al zou mee vallen ma goed) en dan komt ie tog weer vervroegd vrij wegens goed gedag. egt heerlijk hier in Nederland. van mij mag hier gewoon de doodstraf worden ingevoerd voor dit soort mensen. hangen moet ie!

GEEN_IDEE | 19-01-07 | 09:43

Dat een scheiding maar in de verste verte als verzachtend omstandigheid kan worden aangevoerd is kul natuurlijk. Het is een goor stuk vreten dat de rest van zn leven in een cel moet zitten.

DutchXTC | 19-01-07 | 09:43

Het lag niet aan Henk, maar aan zijn voertuig: het was een sexcamper

Bern | 19-01-07 | 09:42

Hoe werkt day met een Camper, wat is dan je adres?
H. van Dijk, van Ranshondsingel TO 2, 4,6,8,10, 12,14 , van Dikhoutstraat TO 2,4,6,8,10.....

CoJoNes | 19-01-07 | 09:42

Ophangen aan ijzerdraad. Net als saddam's half-broer.

kowet | 19-01-07 | 09:42

Had nog geen strafblad. Helder, dan 1 maal levenslang TBS. Recidivisten meer.

gevallenverstand | 19-01-07 | 09:42

P & W natuurlijk, eikol.

AdolfJoling | 19-01-07 | 09:42

Dat was one hell of a verstopte chakra..

Prze***walski | 19-01-07 | 09:41

Door vier paarden of pony's in stukkenb laten trekken lijkt mij een mooie oplossing.

Mois

mois | 19-01-07 | 09:40

Zoals zijn advocaat al enkele dagen terug verklaarde in B & W....

AdolfJoling | 19-01-07 | 09:40

... ja. Natuurlijk. Meneer voelde zich gekwetst door de vrouwelijke soort, en pakt dan maar een 12-jarig exemplaar van die soort, scheurt er 2 X aan stukken, en dan nog 2 X met de Camper dr overhene. Hupsiekees! Dat zou ze leren! Want zei Hans Teeuwen al niet: Alle Wijven zijn .....

Comrade Enver Hoxha | 19-01-07 | 09:40

Ik vind het ook altijd moeilijk om mijn gevoelens te uiten

Traag | 19-01-07 | 09:39

Nee, je zal nu met H. van Dijk in het telefoonboek van Nieuw Buinen staan en dan niet deze Henk zijn (want ander adres)

Telegraafhoerrr | 19-01-07 | 09:39

De meeste vrouwen zoeken ook een nieuwe hobby na de scheiding, meestal iets esotherisch. Dus waarom kan Bokkielul niet gedacht hebben: We gaan iets nieuws doen?
Lang en diep wegstoppen dit varken.

CoJoNes | 19-01-07 | 09:38

Wacht even: in de joeessai bestaat ook het onvolprezen "three strikes and you're out" fenomeen. Moeten we dat in dit land ook niet invoeren, zodat we onze bedroefde dader kunnen laten hangen?

kommabijmebinnen | 19-01-07 | 09:37

Ook een manier om je verdriet te verwerken...

XSdenied | 19-01-07 | 09:37

Ik zou voor de verandering nu wel eens bok willen schieten...

oja? | 19-01-07 | 09:37

Erger nog lijkt mij een gevaletje retro, heb zo'n gevoel dat die hufter nog wel wat op z'n kerfstok heeft.

Alice D. | 19-01-07 | 09:36

Opbergen die hond en nooit meer vrijlaten!

Kakbouter | 19-01-07 | 09:35

Was ook al failliet, maar dat is opgeheven omdat er geen baten waren ??

Maar wel een Camper ??
Kost toch ook centjes.

coccin15 | 19-01-07 | 09:34

verzin effe een komma hierboven ergens ertussen.... ^

Remcork | 19-01-07 | 09:34

Arme man...

Rest In Privacy | 19-01-07 | 09:33

maar issie er nu wel een beetje overheen... over zijn verdriet over dat meisje issie nu wel 4 keer geweest...

in de cel niet even door iedere gevangene er 4 keer overheen?

Remcork | 19-01-07 | 09:33

gaat het berichtje over verkrachting en moord, komt google met een ad voor russische vrouwen op lexa....

van dal | 19-01-07 | 09:32

Jammer dat we geen doodstraf hebben.
En als we een doodstraf hadden, is het nog zo jammer dat je die maar één keer kunt uitvoeren.

Boer Harm uut Twente | 19-01-07 | 09:32

"Twee keer verkracht en twee keer overreden. Dat is gewoon vier keer levenslang..." damn right you are...

sonofabeach2 | 19-01-07 | 09:32

lul

Oh_Zo | 19-01-07 | 09:31

Wat zou Samir van zo'n celmaat zeggen?

Bijstandskoning | 19-01-07 | 09:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken