Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Links-conservatieve lezers gezocht

op naar de nul jaargangenVrijdag rennen we natuurlijk naar de kiosk voordat het te laat is. Want dan verschijnt het historische eerste nummer van weekblad Opinio. Bedacht door journalist Jaffe Vink, betaald door zakenman Roel Pieper. En waar kennen we die Jaffe Vink ook alweer van? Kruistocht in rechtsdragende spijkerbroek, zo heette Vink bij zijn ex-werkgever Trouw. Vooral tégen moslims, tégen multiculti's en tégen viriele vriendjes van zijn dochter. En Roel "net niet" Pieper vulde zijn zakken in de ICT, werd net geen topman bij Philips, net geen minister van de LPF en net niet in elkaar geslagen door een malloot. Succes is een keuze, zeg maar. En wat voor een weekblad gaat het worden, meneer Pieper? "Een links-conservatief weekblad. Gaat zeker een succes worden, anders zou ik er niet in hebben geïnvesteerd." Pardon, links-conservatief? Dat klinkt net zo logisch als de vegetarische slager, de Iraakse reclassering, op tijd rijdende treinen, een goede column van Van Jole, een mentaal sterk Ajax of.... Meer suggesties mogen in de daarvoor bestemde panelen.

Reaguursels

Inloggen

fighting for peace is like fucking for virginity...

DasDude | 17-01-07 | 08:08

Hoe noem je de lawaaïge predikers van de achterhoede ook weer? Dit is passe, dat is passe..... van die gekken in vodden.... I tell you... die dhimmi's zijn bloedje fanatiek om zo snel mogelijk 0031 te dhimmificeren.... het begint met een j......

www.jewishmag.com/57mag/dhimmi/title.g...

bottehond | 17-01-07 | 02:09

Toffe struikrovers

Mielepiel | 17-01-07 | 00:06

Moslimbashen is over zijn hoogtepunt heen... ziolutserbashing heeft de toekomst...

jargent | 16-01-07 | 23:13

Links-conservatisme dat is zoiets leugenachtigs als compassionate conservatism waar Bush mee aankwam.... we hebben het mogen weten wat zijn compassie vermag.

Zo ook dit stokpaardje van optiegraaier Pieper die weet ik hoeveel gezinnen naar de bijstand had veroordeeld bij Philips: één grote charlatan-truuk die finaal zal mislukken...

jargent | 16-01-07 | 23:12

Ben erg benieuwd en ga het eerste exemplaar zeker kopen.

Tarak | 16-01-07 | 23:05

Bigi Bana Boy 16-01-07 @ 22:28

Tsjek: wie begint er over, dude?.... Nuf said, lijkt me.

bottehond | 16-01-07 | 22:48

Een GS thread die niet uitmondt in moslim bashen.

Bigi Bana Boy | 16-01-07 | 22:28

@Traag 16-01-07 @ 22:15
Waarde Traag, die zet is jou!

Odysseus | 16-01-07 | 22:27

@Murdockyoufool 16-01-07 @ 22:05
Hoe kan je nou iets verdienen aan een hoax?
Die uitvinding van Sloot is gebakken lucht!

Odysseus | 16-01-07 | 22:10

Rabarberke 16-01-07 @ 20:25

Ken je die vrouw, Babs? Tell us more!

bottehond | 16-01-07 | 22:07

@Odysseus 16-01-07 @ 21:37
Ik weet het niet daarvoor weet ik er te weinig van.

Traag | 16-01-07 | 22:06

Wie zou er nu belang bij hebben om hen te vermoorden?

Odysseus 16-01-07 @ 17:48

Iemand die de broncode graag voor zichzelf wil houden om er heul veul geld aan te verdienen...? Ach, het was slechts een van de onderdelen die aan bod kwamen tijdens alle perikelen omtrent de code.

Murdockyoufool | 16-01-07 | 22:05

Dat Pieper maar snel mag emigreren naar zijn Beloofde Land, de VS. En laat-ie Vink, Rutenfrans, Spruyt, De Winter, Ellian en al die andere "opiniemakers" dan meteen meenemen.

luldebehanger | 16-01-07 | 21:54

@Traag 16-01-07 @ 20:30
Waarde Traag, U houdt het dus voor mogelijk dat Roel Pieper hem uit de weg heeft laten ruimen? Moi, zo'n oetlul lijkt het mij nou ook weer niet. En die mannen in witte pakken? Volgens mij was dat Jan Sloot himself, de kwestie is nl. dat er al een aanzienlijk bedrag op zijn rekening was gestort dat moest worden veilig gesteld voor zijn nabestaanden na zijn dood. Elk spoor van bedrog heeft hij daarom uitgewist, om te voorkomen dat de bank het bedrag zou terugvorderen, althans dat is mijn visie.

Odysseus | 16-01-07 | 21:37

Links conservatief: da's toch gewoon de SP?

Nepkarel | 16-01-07 | 21:18

Gelukkig dat Pieper zich niet meer met de politiek zelf bemoeit. Hoe staat het trouwens met de Partij van de Stijloze Politiek?

Hans Anders | 16-01-07 | 20:39

@ Odysseus 16-01-07 @ 17:48
De complotdenkers menen dat Pieper het heeft laten doen om zijn reputatie te redden. Hij had immers al bij veel mensen in zijn netwerk grote sier gemaakt met deze revolutionaire uitvinding.

Ik heb ooit iets hiervan op tv gezien over deze eventueel vermoorde uitvinder Jan Sloot. Ook met interviews met betrokkenen en mensen rond hem.
Ik weet het natuurlijk niet meer allemaal precies maar twee dingen zijn me bijgebleven.
Sloot, die zijn geheim streng bewaakte, was omgeluld door Pieper om het doosje aan Pieper mee te geven. Uiteraard kreeg Sloot die terug, zonder borglak op de schroefjes. Tegen alle beloftes in.
Meteen na het overlijden van Sloot is zijn hele werkkamer leeg gehaald door mannen in witte pakken oid. Waar de weggehaalde spullen zijn weet niemand.

Traag | 16-01-07 | 20:30

Pieper is die sukkel die ook wilde investeren in die mega-hoax van de broncode. Pieper is een soort Maurice de Hond die per ongeluk ooit een keer succes had en vervolgens té serieus genomen is door té veel mensen.

Pieper is ook de persoon die zijn eerste vrouw heeft gedumpt en zijn niet helemaal 100% kind nooit meer bezocht. Want dat beeld past natuurlijk niet bij succes.

Van zo'n lul zou ik nooit een tijdschrift kopen.

Rabarberke | 16-01-07 | 20:25

Een Wouter Bos die in het kabinet wil gaan zitten...

bubka | 16-01-07 | 20:03

een scheidsrechter zonder voorkeuren...
----------
@je_weet_tog! 16-01-07 @ 14:56
eeeeuh dat kan ook aan een touw een deur een handvatten etc etc

RedScorpion | 16-01-07 | 18:41

een verlichte taliban :-)

bakoenin | 16-01-07 | 18:23

@Odysseus 18:08

.... en dan weer wel, misschien ook niet, ligt aan het weer, tot de volgende keer. ;-)

Hannalore | 16-01-07 | 18:13

@Hannalore 16-01-07 @ 17:52
Wat is dat toch met jou? Nu flik je weer, altijd beetje sarcastisch en toch weer niet.

Odysseus | 16-01-07 | 18:08

Links-conservatief is niet zo moeilijk hoor, me neme een Femke Halsema, maar dan zonder dat naive gejank en JOVD-trofeetjes.

Volkskrantlezert | 16-01-07 | 18:06

net zoiets als die 'conservatieve denktank' van ayaan hirsi ali

erik123nl | 16-01-07 | 18:04

Zeg eens mensen, is die Roel Pieper niet een zakenman van de bovenste plank.? De S.P. behaalde tijdens de laatste verkiezingen een monsterzege, en zie hier, daar is het gat in de markt, al die S.P. stemmers zijn potentiële klanten. Die Pieper is op een creatieve wijze geniaal, vandaar zijn succes. Proficiat.!

Hannalore | 16-01-07 | 17:52

... Een GS-thread die on-topic blijft?...

TM | 16-01-07 | 17:51

@@Murdockyoufool 16-01-07 @ 17:05
Wie zou er nu belang bij hebben om hen te vermoorden?

Odysseus | 16-01-07 | 17:48

@Zeurders 16-01-07 @ 17:09
@Murdockyoufool 16-01-07 @ 17:05
Het is juist omdat ik dat boek gelezen heb (idd. zeer vermakelijk!) dat ik moord zeer onwaarschijlijk acht. Sloot was een doortrapte oplichter en hartpatient, die, door op het laatst z'n pilletjes niet te slikken, er een mooi einde aan wist te breien en zijn gezin "verzorgd" achter te laten.
Een curieus aspect v.d. zaak is ook, hoe iemand met zo'n staat van dienst als Roel Pieper er ingetuind is, de lutser.

Odysseus | 16-01-07 | 17:44

Regina 16-01-07 @ 15:13

Waardeloos stukje. Ik heb het zo langzamerhand wel helemaal gehad met die uitgekauwde riedel... rechts dit rechts dat..... get a f*cking life, dudette.

bottehond | 16-01-07 | 17:35

Een verlichte dictatuur is zo gek nog niet.

bilo | 16-01-07 | 17:24

Turkse minister van mensenrechten.

G. Temmes | 16-01-07 | 17:11

ies pleonasme: net zoiets als een waarheidzoekende integere officier van justitie in de deventer moordzaak -- Mr. Esther Duyts.

Vossie | 16-01-07 | 17:05

@Odysseus 16-01-07 @ 16:11
Er deden ook verhalen de rondte dat de broncode-ontwikkelaar vermoord zou zijn. Zou ik graag meer over lezen, maar de kans is klein dat een dergelijk artikel in Opinio verschijnt, aangezien een der hoofdrolspelers uit de broncodezaak bij het blad is betrokken. That's all.

Murdockyoufool | 16-01-07 | 17:05

Pieper? is zijn wijf niet es geschild door een stuk langharig tuig met een aardappelmesje?

JOYDIVISION | 16-01-07 | 17:01

Progressief of conservatief vind ik eigenlijk totaal betekenisloze begrippen. Het gaat er volgens mij meer om op welke vlakken, economisch of sociaal, je autoritair of vrij bent. Progressief of links is autoritair op economisch vlak en conservatief omgekeerd. Links conservatief komt voor mij dan vrij dicht bij nationaal-socialistisch.

Pittybrad | 16-01-07 | 16:53

een zilveren gulden

Toine Rorije | 16-01-07 | 16:35

een werkende allochtoon!

lieks020 | 16-01-07 | 16:35

het weekblad voor zakkenvullers komt er aan ,dat is toch die net niet pieper die over lijken gaat die elke baan eindigt met een gouden handdruk toegewezen door zijn vele vrinden , zum kotzen PIEPER

kotszak | 16-01-07 | 16:30

een kale hippie

Heat | 16-01-07 | 16:28

een beest van een Balk

Heat | 16-01-07 | 16:27

@Murdockyoufool 16-01-07 @ 15:16
Wat nou moord?

Odysseus | 16-01-07 | 16:11

Linksconversatief is net als ADO die kampioen van de Eredivisie wordt.

m8ypie | 16-01-07 | 16:05

een leuk graf

Heat | 16-01-07 | 16:02

Een bekenende klusjesman...

Redwatch | 16-01-07 | 16:00

... GS die het opneemt tegen rechtsdraaiende rukkerts

en by the way links conservatief is SP.

finnish humor | 16-01-07 | 16:00

@tegengas,

Hier geef ik even tegengas, want ik houd niet van enguetes te fucken, voor mij heten alle paarden rosalie, snap je?......

rosalie | 16-01-07 | 15:26

Who is John Galt vond ik een stuk sympathieker dan CoJoNes.

sjaakdeslinksesul | 16-01-07 | 15:23

@rosalie 16-01-07 @ 15:19
We kunnen de redactie voorstellen om er een stijlloze actie van te maken om deze enquête te f*cken. Maar dat moet je ze dan zelf maar via e-mail of voicemail maar uitleggen.

tegengas | 16-01-07 | 15:23

CoJoNes 16-01-07 @ 15:20

Nou, ik zie ook liever CoJoNes dan Galt; is vertrouwder en Who is... is geen leuke nick omdat dat vragen oproept ;)

rosalie | 16-01-07 | 15:23

@rosalie 16-01-07 @ 15:09
Galt werd er een beetje moe dat ie steeds moest gaan uitleggen dat iets ironisch of cynisch bedoeld was.

CoJoNes | 16-01-07 | 15:20

Ahh @tegengas,

leuk/liev van je, ja, dat paard heeft de naam rosalie verdiend:)

rosalie | 16-01-07 | 15:19

@Zeurders 16-01-07 @ 15:13
Ik vraag me af of er ook een artikel over de moord op de bedenker van de broncode in Opinio verschijnt, hehehe.

Murdockyoufool | 16-01-07 | 15:16

hallo test

Oralist | 16-01-07 | 15:15

Pieper ziet weer eens Gouden Bergen.
Stukje Broncode kopen, Roel?

Zeurders | 16-01-07 | 15:13

Jaffe Vink bedoelt, natuurlijk, in zijn eigen woorden, dat "de neoconservatieven 'de vlag en de wimpel van de progressieven hebben overgenomen' en 'de revolutionairen van deze tijd zijn'."
www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest...

Regina | 16-01-07 | 15:11

een frisse krakert

kneuterzak | 16-01-07 | 15:11

@ CoJoNes
Je bedoelt "negatief"

Euroboerrrt | 16-01-07 | 15:10

Klinkt trouwens goed: links-conservatief...
dus geen nieuwe regelgeving (tenzij uiterst noodzakelijk) maar wel een dwingende/invloedrijke/grote overheid.
Hoewel dat laatste natuurlijk gewoon kudt is.

Autodrop1981 | 16-01-07 | 15:09

brilleauze Eerdmans

kneuterzak | 16-01-07 | 15:09

Een Who is CoJo.....?

rosalie | 16-01-07 | 15:09

@ Maaier 16-01-07 @ 15:01
Tja progressief betekent ook niet moreel superieur, om te beginnen.
Ten tweede alles teruguveranderen naar de jaren 50 is natuurlijk regressie...
FF o-topic... is nieuwnieuws dood? en check dit eens www.youtube.com/watch?v=YZ3EM2a1Qjg&am... niet hiermee te maken maar ik kan altijd enthousiast zijn over andere geluiden (ik zeg niet dat ie gelijk heeft, maar een hype is eht wel)

alpha_mannetje | 16-01-07 | 15:09

dat wordt dus piepers jaffe(n).

baba4oog | 16-01-07 | 15:08

werkende ambtenaar

BroncO | 16-01-07 | 15:07

Eigenlijk is Links regressief.

CoJoNes | 16-01-07 | 15:06

Een verstandige Maurice de Hond

Kittekatje | 16-01-07 | 15:06

hardwerkende Antillianen

juha | 16-01-07 | 15:06

Davitamon 16-01-07 @ 15:03

Precies! Iedereen die tegen verandering is, of weer terug wil naar een vroeger tijdperk (links naar '70 en rechts naar '50) is in mijn ogen conservatief.

yurp | 16-01-07 | 15:06

een scherpe bottehond.

daskapitalist | 16-01-07 | 15:05

Een tolerante Joris

Nerveuse Tienus | 16-01-07 | 15:03

Links is al jaren conservatief. Lees: Tegen economische hervorming en economische vrijheid.

Davitamon | 16-01-07 | 15:03

Onbesneden Fin

sjoint | 16-01-07 | 15:02

alpha_mannetje 16-01-07 @ 14:54

Wat betreft SP, klopt natuurlijk helemaal. wat betreft LPF: klopt wel gedeeltelijk. Wilders wil trouwens ook een hoop veranderen, maar dat is gegrondvest in een jaren '50 beel dvan Nederland, met een Nederland zonder Buitebnland en zonder buitenlanders.

Maaier | 16-01-07 | 15:01

michiel smit op de trap van noordeinde.

daskapitalist | 16-01-07 | 15:01

owjee, ik voel een Wouter Bos-topic aankomen...
Windvaan die zegt bij zijn standpunten te blijven...

Autodrop1981 | 16-01-07 | 15:01

@Bijstandskoning 16-01-07 @ 14:22 edit
Goedverdomme, nou mis ik de uitspattingen van mijn enige fan hiero. Kan ik niet es een paar minuten werken zonder dat ik alles mis?

dlseth | 16-01-07 | 15:00

@ sjaakdeslinksesul 16-01-07 @ 14:39
Toch niet om van de fetisch af te komen.

Teen | 16-01-07 | 14:59

intelligent rechts

de Botte Bijl | 16-01-07 | 14:59

Michiel Smit

Alcoholic | 16-01-07 | 14:57

Intelligente reaguursels?

sjaakdeslinksesul | 16-01-07 | 14:56

Rukken zonder lul?

je_weet_tog! | 16-01-07 | 14:56

Goed bezig, Riel Poeper!

originele nickname | 16-01-07 | 14:54

@ Maaier 16-01-07 @ 14:51
SP is misschien wel een van de minst progressieven, SGP daargelaten natuurlijk.
Ik ben het wel met je eens maar ik schaam me om te zeggen dat ik eigenlijk vond (bestaat het nog) dat de LPF ook best liberaal progressief genoemd kan worden

alpha_mannetje | 16-01-07 | 14:54

vooruitstrevend-socialistisch

Heat | 16-01-07 | 14:52

o, de SP heeft een nieuw huisblaadje. GL en D66 zijn nog steeds de enige progressieve partjen in Nederland, die echt wat willen veranderen..

Maaier | 16-01-07 | 14:51

vernieuwend Geenstijl

polderflair | 16-01-07 | 14:49

een gezellig verpleeghuis

Heat | 16-01-07 | 14:48

objectieve berichtgeving

Herman Flipsen | 16-01-07 | 14:46

Links-consevatief? Da's het CDA!

Dr. Faustus | 16-01-07 | 14:46

Een Christelijk CDA

Traag | 16-01-07 | 14:45

extremistische kaalkopjes

SKa_BaaS | 16-01-07 | 14:45

een gezonde strop

Heat | 16-01-07 | 14:44

@sjaakdeslinkselul
het is je vergeven sjaakdeslinkselul

polderflair | 16-01-07 | 14:43

Goede muziek van de Jostiband.

Biff Eagleburger | 16-01-07 | 14:42

@polderflair 16-01-07 @ 14:38
Het is ook slinksesul en geen linkselul, bovendien besteed ik onder werktijd niet meer dan een paar tellen aan een reaguursel, vandaar.

sjaakdeslinksesul | 16-01-07 | 14:42

Paradoxale tautologie.

simon stokvis | 16-01-07 | 14:39

... een communatief gezellige van Gaal

Grasgriezel | 16-01-07 | 14:39

Linkse politiek is zeer behoudend geworden (zie o.a. SP); succes gegarandeerd dus.

Nakketikker | 16-01-07 | 14:39

@Sjaakdelinkselul
Het is ergeren ipv irriteren... leer je taal. En waarom zouden wij niet mogen aanschoppen tegen het 'klootjesvolk', wij reaguurders staan daar natuurlijk ver boven en mogen dus een kritische blik werpen op deze vleeschgeworden vorm van moreel verval.

polderflair | 16-01-07 | 14:38

...

The Hudsucker proxy | 16-01-07 | 14:38

Frigide Bonobo-aapjes !

Aboriginal | 16-01-07 | 14:36

Ik was ook al verbaasd om door één van die stemwijzers links-conservatief genoemd te worden. Ik geloof dat ze daar met name de Christen-Unie onder verstaan. Dus zoiets als op sociaal-economisch gebied links, maar conservatief als het over ethische kwesties gaat enzo.

Bigi Bana Boy | 16-01-07 | 14:36

vanDale:
con·ser·va·tief2 (bn.) 1 vasthoudend aan de bestaande toestanden => behoudend; <=> progressief

klinkt toch wel als een goeie beschrijving van links !

me,myself and IK | 16-01-07 | 14:33

@sjaakdeslinksesul 16-01-07 @ 14:30
Ik ben je bondgenoot hoor!
...... voorlopig.......

Teen | 16-01-07 | 14:31

Een douche met elf gaatjes waar water uitkomt.

Brederodekater | 16-01-07 | 14:31

Links conservatief is natuurlijk een pleonasme, CoJoNes heeft helemaal gelijk. Pure calvinisten, maar dan lui.

Jean Panique | 16-01-07 | 14:31

Roel met een gloeilamp in z'n poepert de grens over..

Mulatin Rome | 16-01-07 | 14:30

Een preutse hoer

Roy Orbitol | 16-01-07 | 14:30

@Wouter Z 16-01-07 @ 14:20
Het slechtse van beide kanten dus, leuk! Voorts begin ik me erg te irriteren aan die zure niet-gelovigen zoals Jaffe die lopen af te geven op "hedonisten" (lees klootjesvolk), het humanistische verbond is daar ook al zo mee bezig. Verkapt elite-denken van eikels die zichzelf erg hoog hebben zitten en daarom denken dat zijzelf ook cultuurdragers zijn. Ik hou geen bondgenoten meer over zo.

sjaakdeslinksesul | 16-01-07 | 14:30

Tevreden vrouwen

Teen | 16-01-07 | 14:30

een begripvolle, zelfrefecterende van Gaal

Obelisq | 16-01-07 | 14:29

Stierepoep. Christen Unie is links conservatief.

Zippy | 16-01-07 | 14:28

Kans jongeren

Teen | 16-01-07 | 14:28

Reaguurders die seks hebben.

Bloog | 16-01-07 | 14:28

een knuffel fin

Obelisq | 16-01-07 | 14:28

Wegspringende bomen.

Teen | 16-01-07 | 14:27

een snelle GS servert

kneuterzak | 16-01-07 | 14:26

goeie columns van Lange Snarf?

Glorfindel | 16-01-07 | 14:26

Toine de PeOp-etert boegbeeld voor een nieuwe Sire-spot: "Pesterij, hou het zelf in de hand (of mond)"

kloos | 16-01-07 | 14:25

Een stabiele dumpert

Obelisq | 16-01-07 | 14:25

@ CoJoNes 16-01-07 @ 14:24
Schattig toch!

alpha_mannetje | 16-01-07 | 14:25

*En bijstandskoning spreidt z'n fascinatie voor dlseth weer eens schaamteloos tentoon*

CoJoNes | 16-01-07 | 14:24

-Edit: obsessies zijn te genezen, wist je dat? -

Bijstandskoning | 16-01-07 | 14:22

De VVD is nooit een liberale partij geweest. Je kunt wel een sticker op Patty Brard plakken met 'Lekker Wijf' maar dat maakt niet dat het waar is.

CoJoNes | 16-01-07 | 14:22

Sociaal en conservatief. Maar wat die rare Pieper daarme te doen heeft. Hij zou onze oto's wel eens even vanaf een satelliet allemaal tracken. Werd niets. Nu dit?

gevallenverstand | 16-01-07 | 14:22

Niet stinkende bierscheten

kaasopa | 16-01-07 | 14:22

Communisme dus

Paulusdebosbouter | 16-01-07 | 14:22

tolvrij België

Überbottehork | 16-01-07 | 14:21

@ tegengas 16-01-07 @ 14:17
Nee je hebt zeker gelijk...
VVD heeft afgelopen periode niets anders gedaan dan niets doen en conservatief zijn
geen veranderingen en alles bij het oude, dat was inderdaad de koers van de VVD

De Vogel | 16-01-07 | 14:20

conservatief links... SP... niet zo raar hoor.
Die labels links rechts kloppen allen van geen kant (Das voor domme mensen die niet meer dan twee termen kunnen onthouden). Das veel te gemakkelijk, wat is dan het verschil tussen pak em beet CDA en D66 of wie is linkser GL of SP?

alpha_mannetje | 16-01-07 | 14:20

Ik ken de artikelen van Jaffe Vink goed, hij schaart het Amerikaanse Neo Conservatisme (waar hij een aanhanger van is) onder de naam links-conservatief. Dit doet hij omdat neo conservatieven net als de linksen geloven in de maakbare samenleving (bijvoorbeeld het exporteren van democratie). Links dus vanwege de maakbaarheid, en verlichtingsidealen, conservatief omdat Jaffe meent dat deze beschermt moeten worden en verdedigt, tegen bijvoorbeeld hedonisten en moslims, normen, waarden en religie spelen hierbij een rol.

Wouter Z | 16-01-07 | 14:20

Zonnende vrouw met burka

Prietproat | 16-01-07 | 14:19

@Bakoenin,

Precies, dat lijkt me een veel betere omschrijving. Het is nl heel erg conservatief om nog links te zijn zoals de linkse partijen dat op dit moment zijn: tegen Europa, tegen globalisatie etc. Links ontkent op dit moment de wereld waarin ze leeft. Zie SP, da's pas links conservatief

kniebelknuistje | 16-01-07 | 14:19

links liberaal

CoJoNes | 16-01-07 | 14:19

Poepende meisjes.

Teen | 16-01-07 | 14:19

Een vredelievende Hamassert

De Vogel | 16-01-07 | 14:17

Laf blaadje...

Appie Snappie | 16-01-07 | 14:17

Slimme verkooptruc. Doen alsof je liberaal bent, maar eigenlijk ben je aartsconservatief. Zoiets als de VVD dus.

tegengas | 16-01-07 | 14:17

Windvaantje die doet wat hij zegt...

kloos | 16-01-07 | 14:16

@bakoenin 16-01-07 @ 14:12
En da's ook een pleonasme

CoJoNes | 16-01-07 | 14:15

gefundeerde tendenties

de Botte Bijl | 16-01-07 | 14:15

Werkende Teen

Teen | 16-01-07 | 14:13

Een beautergeyle Erben, en staande hangjeugd.

DiagnosisTyphus | 16-01-07 | 14:13

Links conservatisme is gewoon vasthoudenen aan de bestaande toestand dat je alles wil veranderen.

viktor kanzyani | 16-01-07 | 14:13

Een evenwichtige GS redactie

PJP de II | 16-01-07 | 14:13

Is er nog meer behoefte aan linkse leugens in de media dan?

ExtremeExtremist | 16-01-07 | 14:13

rechts progressief :-)

bakoenin | 16-01-07 | 14:12

leuke reaguurders
preutse groningers
ontspannen Yffes

Teen | 16-01-07 | 14:12

Links conservatief?
Da's Marcel van Dam.

Patrick Bateman | 16-01-07 | 14:11

Pieper die directeur bij Aviko wordt?

Captain Orange | 16-01-07 | 14:11

Links conservatief?
Da's een pleonasme.

CoJoNes | 16-01-07 | 14:11

Rendabele investeringen in de bedenksels van Jan Sloot

Traag | 16-01-07 | 14:10

geenstijl zonder pr0n?

J0risch | 16-01-07 | 14:10

Een objectieve Marketing-blogger?

Pritt Stift | 16-01-07 | 14:10

Kouwes in fatsoenlijk Nederlands?

Captain Orange | 16-01-07 | 14:09

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland