
Uw redactie wordt al dagen van spam voorzien door Gerry Mellema en haar vriendjes uit Groningen. Mevrouw is bazinnetje van Cookie, een pitbullachtige schijtviervoetert. En pitbulls mogen niet van de wet. Dus wordt Cookie eerdaags op last van burgemeester
Wallage afgemaakt. Met als gevolg dat Gerry de Hippie en haar kraakvriendjes nu al een week de stad Groningen teisteren met *kuch* vreedzame schreeuwdemo's. Ook vanmiddag was het weer bal op de Grote Markt in Grunn.
Lawaaidemootje nummer zoveel. Helpt allemaal geen ruk, die hond gaat er gewoon aan. Want het is een pitbull. En die moeten dood. Daar kan geen
spamrun iets aan veranderen. Dus, hallo stelletje hippies, kappen met mailen, kappen met die axies en met die vreselijke
hysterische aandachtstrekkerij. Ophoeren met die zogenaamd
vreedzame kudtlawaaidemo. Met die agressieve boeroepers met hun bloeddoorlopen ogen en wijdopenstaande neusgaten. Met die werkeloze kunstenaarsvrindjes die toch niets nuttigers te doen hebben. Met dat ongewassen
dreadlocktuig. Ga allemaal deaud en neem dat flikkerse mormel mee. Knuppel in de nek. Spijker door zijn slaap. Voor minder doen we het niet. Toedeledokie.
Update: Zeau. Pliesie maakt korte metten met
dolle hondjes.
Reaguursels
InloggenZo zielig voor dat hondje! Het is echt belachelijk dat een hond alleen omdat het tot een bepaald ras behoord wordt afgemaakt! Geeneen land heeft zo'n belachelijke pitbullwet en volges mij is het tegen de Europeese regels in ook nog. Ga eens snel procederen.
Honden stinken.
IkBenWeerloos... beter val je dood, nu
@Aktivist 14-01-07 @ 15:12
Dat is een goeie... Maar als ik altijd moet incasseren van die hondenhaters, halen ze in mij het beest naar boven... Ik denk tenminste na over ALLE levende wezens, niet zo egocentrisch als het gros van de mensen hier alleen aan zelfzucht en eigenbelang denken.. ze zullen wel bang zijn voor alles dat ze niet begrijpen
Zo, das dat
hanzneke 14-01-07 @ 14:05
Ik ben eerder vóór de RAM (Regeling Agressieve Mensen). Maar ja, dan wordt de mensheid gedecimeerd....
Nog 1 ding en dan hou ik op.
Ik vind het heel opvallend dat alle reacties van mensen die vinden dat het hondje dood moet vol zit van de aggressieve woorden. Dat riekt naar opgekropte woede en frustraties wat vaak resulteerd in agressief gedrag..........
Wie is er nou dus agressief, de mensen die vinden dat het hondje dood moet of het hondje zelf......
Nu ben ik klaar.
Doe doe
oeps, correctie, hihi
als de regering het zo belangrijk vindt dat het niet mag dat hondjes zonder stamboom worden geboren...........................
sorry
Het is wel duidelijk dat al die mensen die zo vreselijk praten over deze hondjes er duidelijk geen ervaring mee hebben. En waarom zou je het hebben over een onderwerp waar je geen barst vanaf weet. Hou dan je mond.
Een ieder die ervaring heeft met deze hondjes kan zeggen dat, mits opgevoed door een verantwoordelijke eigenaar, deze heel erg lief zijn.
Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat heb je bij elk ras, ras van honden, ras van mensen en zo nog veel meer rassen.
Er zijn ook huis-tuin-en keuken katten die plotseling vanuit het niets mensen aanvallen. Dat gebeurd. Als je bijtincidenten wil voorkomen moet je eigenlijk de hele aardbol uitroeien. Dus waar hebben we het over, zo lang dit hondje op geen enkele manier laat zien dat het aggressief is moet het toch kunnen blijven leven. En als de regering het zo belangrijk vindt dat de hondjes zonder stamboom worden geboren, doe daar dan wat aan. Dit is gewoon de makkelijkste weg voor een regel en daar zijn we in Nederland goed in, de makkelijste weg ipv de beste, de verstandigste en de humane.
Goed, genoeg geluld, ik stem tegen de RAD!!!!!!!
Prettig weekend!
@Drahcir 13-01-07 @ 17:12
Volkomen met je eens met het enig verschil dat ze nog laffer zijn omdat ze hun racisme alleen op weerlozen uitvoeren. Blijkbaar hebben nederlanders nog niet geleerd dat racisme fout is (of het nou dier of mens betreft). Er zijn zoveel betere alternatieven te bedenken dan eenvoudig uitroeien.
@nietus, de hondentrainers die op bovenstaande site geciteerd worden zijn een schande voor hun vak.
Meen ik echt.
Iedere bonafide staffordfokker zal beamen dat een stafford (yank of brit) NIET geschikt is voor de bewaking, ze houden teveel van mensen.
-
Ik kan niet ontkennen dat er flink wat DIERagressie in de rassen zit maar dat is heel iets anders dan MENSagressie.
De vergelijking met een leeuw is helemaal absurd, dat is een katachtige, it aint the same ballpark, it aint the same league, it aint even the same sport! (Pitt, pulp fiction)
zoals ze hier al zeggen: je gaat ook niet een leeuw aan een lijntje lopen uitlaten: www.edba.org.au/courier.html
De reden voor t verbod op die beesten is dat ze 3 x harder (kunnen) bijten dan een Rottweiler, en wel een half uur blijven hangen terwijl ze je vlees loswrikken. Of ze aanvallen is de vraag, maar als ze aanvallen heb je geen schijn van kans.
# A Pit Bull bite is three times worse than a Rottweilers.
# A Rottweilers has 800psi (Pounds Per Squire Inch Jaw Pressure).
# A Bull Terrier has 1200psi,
# A pit bulls bite force is 2000+ psi plus.
# A Pit Bull does not lock its jaw as do other dogs, but it lower jaw scissors back and forth to rend flesh from the bone.
# Pit Bulls are bred from Staffordshire Bull Terriers Gaining their incredible musculature - and Bull Mastiffs Gaining a Cold-Hearted lack of emotion and Phenomenal resistance to pain.
Een handgranaat zonder pin de erin haal je toch weg.
Jammer voor het beest, maar afmaken.
kapotte_stofzuiger 12-01-07 @ 17:03
Geldinzamelingsactie op GS om ook de kapotte_stofzuiger vreedzaam te laten inslapen.
orson 13-01-07 @ 21:44
Yes.. en zo is het... wanneer komt de wet dat alle noord afrikaanse rassen moeten worden opgepakt en afgemaakt... die zijn ook gevaarlijk en vormen een potentieel gevaar voor de maatschappij
en welke idioot gaat nu zonder enige achtergrondinformatie zo een domme uitingen doen over andere mensen en hoe ze reageren... Vraag maar eens aan jezelf of jij altijd door de maatschappij en medemens wordt begrepen.
Ik zou mens noch dier kwaad doen, maar wil wel opkomen voor de minderen. Dat ze dan de fokkers en eigenaren van honden die WEL agressief zijn aanpakken. Er is onlangs nog een baby doodgebeten door een husky!!
Of politie moet herder doodschieten die agressief is... Ik noem dit een gebrek aan expertise, maargoed... ieder zijn eigen hobby, ik ga ook weer rassen onderscheid maken ;P
je*us ik vind sommige reactie's hier wel erg krom hoor bv: sterf pittbull sterf
kom op zeg als jullie van een verkeerd ras zijn wordt je toch ook niet afgemaakt of wel jullie moeten es niet zo grof zijn weet eerst es waar je over praat en lul dan pas mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien later 13-01-07 @ 20:49
Ah, iets om serieus op te doen. Wat een gelul. Of U dat onderzocht heeft, dat we allemaal eerst iets anders vonden
Als het geen kwaade hond is, is het gewoonweg onterecht, net als de "pittbullwet", eenieder die het hier niet mee eens is valt niet serieus te nemen, zoals bijna alle geenstijl reaguurders.
Wat wel serieus valt te nemen, is de invloed die geenstijl heeft op menige hersenloze reaguurder
Ik wil verder niet zeuren hoor, maar kan iemand mij uitleggen hoe je precies "langzaam met een moker iemand z'n harsens intikt"? De paar keer dat ik het probeerde was het na 1 keer al gebeurd...
Wicky100 13-01-07 @ 16:15
En jij vind jezelf een goed mens?Mensen die beesten boven hun medemens stellen moet je wantrouwen.Jou en Drahcir wantrouw ik heel erg.ik heb je nergens niks verwenst en ook die honden van je niet.mischien moet je met drahcir gaan trouwen kun je het bed delen met hem en je honden.ik heb zelf ook honden en het ontbreekt ze niets maar ze komen geen straat op ik heb ruimte genoeg.Jij daar in tegen als je je honden uit moet laten in de straat moet je geen grote honden nemen.En ja het is maar een hond,geen mens voor mij maakt dat een heel groot verschil.
Best kansloos die mensen.
koerbagh 13-01-07 @ 17:35
lol
Drahcir 13-01-07 @ 18:13
los! En zit. Koekje
en over verstand hoeven we het niet te hebben, denk daarbij maar eens aan de titel en de tekst. Ik denk werkelijk dat deze zooi einde deze site kan zijn.. ;)
Hahaha, waaarom denk je... ik ben geen nazi, ik zou jou wel eens voor me willen hebben.. als je je aangesproken voelt, kom maar op...
@Drahcir 13-01-07 @ 17:24:
Jij met verstand zou hooguit een noviteit in je familie zijn.
-weggejorist-
@ Wicky100 13-01-07 @ 16:52
Je bent al 2 dagen aan het zeiken maar je hebt nog steeds geen reactie op
alpha_mannetje 12-01-07 @ 18:14 een reactie op jou (BTW).. dat komt omdat je weet dat ik gelijk heb. Waarom houd je mond dan niet gewoon?
Drahcir 13-01-07 @ 17:24
Verstand is ver te zoeken bij je., Wicky, wat voor jou?
Jeps, mijn naam is Richard... en ik ben er als eerste om deze wet te ontkrachten, >> welke pitbull valt zomaar aan... ik zou eerder aanvallen en moorden als ze mijn hond afnamen... >>> Wie is gevaarlijker denken jullie.. mijn hond, of ik met verstand!!! nederland is gewaarschuwd
dat zei ik niet... de feiten worden nu verdraaid
Nederlandse wet is er om overtreden te worden...
Hup holland hup
Zou Drahcir een nick zin van Richard?
Drahcir 13-01-07 @ 17:12
Snel het land uit, dan!
@Zo jammer 16.42
Zeker verspilde energie, aan de andere kant, je bespaard een maand energie op seksgebied toch:-)
@boze buur 16.42
Hele trieste mongooltje`s willen het ook nog wel eens combineren.
nazi holland
Wicky100 13-01-07 @ 16:52
Thanks
Lekker bevooroordeeld zijn jullie!
Maar wel intelligent!
Wicky100 13-01-07 @ 16:33
Nee, je bent stom en daar komt je frustratie vandaan.
Geeft niets. Veel mongolen hebben steun aan de ceedee's van Frans Bauer, andere mongolen zoeken de liefde bij een beestje.
Fuzzy-de-Bear 13-01-07 @ 16:31
Tis een vrouw inderdaad., denken dat wanneer iemand gelijk heeft het irritant is.
Voor mij is dit wel genoeg. In discussie gaan met diabologische wezens is verspilde energie.
Die honden komen niet het huis in, ook al krijg ik dan geen sex voor een maand.
@fuzzy
Ik heb gelijk en dat irriteert je.
@ Zo jammer 16.26
Dat is waarschijnlijk het enige waar ze verstand van heeft..:-)
Onwetendheid kan soms toch zo`n zege zijn he.
Fuzzy-de-Bear 13-01-07 @ 16:21
Toe, beetje respect: die heeft verstand van honden,hoor!
ik vind het vaak opmerkelijk dat veel (dus niet alle) eigenaren van pitbull-achtige honden een onsympathieke, irritante, zogenaamd stoere uitstraling hebben. Het probleem is eenvoudig op te lossen door de betreffende eigenaren een spuitje te geven en de hond aan een normaal mens te geven...
@Wicky (allemaal),
Tsjezuss leer eens lezen en schrijven dom wijf. Ophoeren en pas terugkomen als je ene hersencel vermenigvuldigd is.
Kinderen baar je, puppies werp je. Jij hebt puppies gehad?
En een kudtvader!
@miko
In Amerika ja.
We leven in Nederland.
Nu je mijn honden nare dingen verwenst hoop ik dat jouw kinderen hetzelfde overkomen.Kudtkinderen.
Wicky100 13-01-07 @ 16:00
Een hond is en blijft een hond, en zo mot je het beest ook behandelen, dus een hondenleven geven, geen mensen leven. Snappen ze anders niet, gaat fout.
Ze stinken ook, daarom mogen ze bij mij niet in huis, maar in de tuin in een hondenhok.
@miko
Mijn honden hebben beide een FCI stamboom.
Ze zijn dus volkomen legaal.
Het is maar een hond!?
Jij vind jezelf een goed mens?
kinderen!
Wicky100 13-01-07 @ 16:00
Ze worden niet meeer gefokt voor het vechten??In amerika bestaat er nog een groot cirquit waar ze deze honden aanprijzen vanwege hun agressie!
En Boxers zijn over het algemeen lief maar daar kun je heel snel verandering in brengen en dan is hij net zo gevaarlijk als de pitbull.mijn buurman heeft drie rhodesian ridgebacks.Heel lief maar mijn kunderen moeten ver van het hek blijven!
@Wicky 16.00
Laat de volgende keer maar een van je kudthondjes een comment plaatsen, misschien dat die meer taalvaardig zijn dan jij.
Drahcir 13-01-07 @ 12:29
Och het menneke zegt ook wat!dan neem je zeker wel een vechthondje mee.
Wicky,
Wat zit je dwars muts??Het is maar een hond!!ik vind het altijd wel grappig dat een dieren item zoveel posts oplevert.
Als je een hond wilt houden hou hem binnen zeker dit soort.Als de wouten hem daarna van straat halen en laten inslapen moet je niet lullen.Jammer toedeledoki Cookie
Met illegaal bedoelde ik illegale gevechten.
Nogmaals ze worden niet meer gefokt om te vechten.
Ik heb trouwens geen boxer.
Met boxers werd vroeger ook gevochten en op beren gejaagd.De meeste mensen vinden hun wel lief.
Dat boxers constant kwijlen is trouwens een fabeltje.
Als je geen verstand van honden hebt hou dan gewoon je mond.
Ik heb twee Staffordshire bullterriers ofwel engelse staffords.
@ Wicky 15.40
Dus ik ben een illegaal in een achterstandswijk. Bedankt voor deze kwalificatie, het is een mooi bewijs voor mijn aanname dat je redelijk hersenloos en dom bent.
Geeft niets hoor, officieel mag er, ik noem maar iets, ook geen weed verbouwd worden, en dat gebeurd dan ook niet he?
Ga maar je kwijlboxer knuffelen in je eigen leefwereldje, en vergeet vooral geen hondevoer te halen bij de lidl.
Alleen duitse herders ja.
Geen staffords.
Wicky100 13-01-07 @ 15:40
Nazi's waren gek op honden om het bezette volk onder controle te houden.
Wie vind boxers trouwens wel lief?
@fuzzy
Misschien worden er nog gevechten georganiseerd in de achterstandswijk waar jij woont,illegaal dus.
Officieel worden ze niet meer gefokt om te vechten!
@afcarobbi 13-01-07 @ 14:37
nee als een hond in je arm bijt is niet fijn, maar troost je: die hond mocht jou waarschijnlijk ook niet...
@Drahcir 13-01-07 @ 12:25
wat voor hond heb je eigenlijk?
@Wicky 11.31
Van welke planeet kom jij eigenlijk? Geen pit gevechten meer... je hebt volkomen gelijk hoor, de aarde is ook gestopt met draaien.
Abschiessen, eins fur eins die kudtkrengen.
@onderbuik
heb ik ook gedaan al doet dat niets af van het feit dat ik honden niet mag.
@sjaakdeslinksesul 13-01-07 @ 14:00, antwoord een gek niet naar zijn dwaasheden.
En hebben de verkeerde hond te pakken.
Volgens Maurice de Hond is dat lieve diertje onschuldig.
Als eigenaar van op pitbull lijkende honden, doe je er tegenwoordig zeer verstandig aan om een agressie training met de hond te doen en dit gaat na slagen vergezeld met een advies en soort examen waarin de aard van de hond m.b.t agressie wordt vertelt, maar er zijn natuurlijk geen rechten aan te verlenen en zo blijft men in een kringetje draaien, dit is in feite los lopend wild, en of de eigenaren nu krakers zijn of de mensen bij mij naast rond de 60 en hebben een steff van hun dochter die nu in Irak zit, tja wat zijn normen en waarden en wat is goed en niet? De politie doet mijn inziens toch wat ze willen, onder het mom van tja ,,,.....,,, zoek zelf maar een reden, en dan zijn wij nog zo fatsoenlijk om een reden te zoeken, maar politie heeft geen reden nodig, ja alleen, gevaar voor de maatschappij, ja hoor zo lust ik ze ook.
@Brusselmans, Hoxha
Even wat dreadlockvrije informatie opdoen over de aan alle kanten rammelende wet, die honden tot de dood veroordeelt op grond van uiterlijke kenmerken (niet wegens gedrag)...
wetten.overheid.nl/cgi-bin/sessioned/b...
sjaakdeslinksesul 13-01-07 @ 14:00
Neem een kleurboek mee. Vindt ie leuk.
Drahcir 13-01-07 @ 12:29
Zet je gegevens maar online, zondag tussen twee en half drie?
Wicky100 vind Bobu een nazi en de wetgeving racistisch, terwijl de nazi's toch echt de grootste hondenliefhebbers waren en rasvermenging door hondenbezitters stelselmatig wordt afgekeurd.
doskabouter 13-01-07 @ 12:32
Hear Hear!!
Voortzetting van de Nürnberger RassenGesetze in een uitgebreide vorm.
Waar je bij de mens AbSoLuut niet naar mag kijken (Je mag niet van Negerts zeggen dat het Negerts zijn. Idem voor BerberApen), wordt er voor honden in het "progressieve" 0031 een onderscheid gemaakt tussen Arische ÜberHunden en UnerWünsche UnterHunden. Die laatsten moeten natuurlijk meteen deaud. Ook van ome Brüsselmans. Ga toch krassen man!
Uhm waarom staat het bericht op Indymedia bij Anti facisme/racisme? Ik dacht dat blanken niet gedicrineerd konden worden volgens krakerts
@afcarobbi 13-01-07 @ 12:37
als een politiehond in je armpje bijt heb je ws. iets gedaan wat niet mag volgens de wet, anders heb/had je vast een aanklacht ingediend...
Krakers moeten verboten worden in Nederland. Get a haircut and get a real job! Stinkend tuig.
@boze buur
(Y)
@boze buur
Nazi!
Drahcir 13-01-07 @ 12:22
Ja. ga es gauw douchen.
Wicky100 13-01-07 @ 12:13
Hmm, ok. Thought about it.
Kill `m!!!
afmaken die kudthonden. zelf een pliesiehond in me arm gehad. ik haat die beesten echt.
het is jammer dat er niet een wet is dat je ze allemaal af mag knallen. bah bah bah. wat zijn honden kudt.
"Spijker door zijn slaap" Zo schrijft Brusselmans. Mag ik er erven op wijzen dat ook in Nederland dierenmishandeling verboden is? Daarnaast begrijp ik niet waarom het nodig is om dit soort kwesties altijd zo sadistisch en provocerend op te blazen. Laat het is aan je kinderen lezen Brusselmans, dan kunnen ze zien wat papa voor mooi werk doet.
Sorry hoor maar GS begint voor mij steeds verder af te zakken naar een shocklog. Conversie tussen aantal reacties en bannerclicks is belangrijker als inhoud. Ik vind het oprecht jammer.
Ik ben overigens voor het verbod op dit soort gevaarlijke dierenrassen.
*kuch* Goedemorgen... Tering wat een posts! Hadden we mevrouw Thieme al gehoord"? En is die deaudstraf al uitgesproken eigenlijks?
en iedereen die het daarmee niet eens is. kom maar eens langs bij mij... ik wacht op jullie allemaal
Jim Beam 13-01-07 @ 10:48
Yup,ik ben toen gejorest en nog veel meer omdat ik dat ooit zei :p
Boze Buur 13-01-07 @ 11:35
Stille wateren hebben diepe gronden..
En als ze mijn hond afpakken... BEN IK DE POTENTIEELE MOORDENAAR >> en geloof me, als is het dan uit voorbeeld... dan ga ik killen...
-weggejorist-
-edit doe eens niet caps tiepen -
Als je bepaalde rassen wil uitroeien ben je in mijn ogen een grote racist.
Hitler was er ook van overtuigd dat hij de joden wilde uitroeien.
Denk daar maar eens over na!
Racisten!
Dus moeten we alle mannen in laten slapen?Omdat er seriemordenaars uit voor komen?
Jij moet hamertje tik krijgen!Ik wil dat wel doen.Uit naam van alle lieve honden.
een hoop deaude honden hiereau..
Wicky100 13-01-07 @ 11:31
Kindvriendelijk bleken Jeffrey Dahmer en Ted Bundy ook te zijn. John Wayne Gacy speelde zelfs voor clown. (Wiki maar als je niet weet wie dit zijn).
Pitbulls zijn babybijters en moeten gewoon hamertje tik krijgen. Klaar!
Ik heb nog nooit zoveel debielen bij elkaar gezien!
Vechthonden?Enig idee hoelang het geleden is dat men werkelijk "pit"gevechten hield.Dat vechten is er allang uit gefokt!
Probleem is dat mensen een stafford kopen en denken dat ze een gevaarlijke hond kopen.Komen ze mooi bedrogen uit.De meesten zijn gewoon schoothondjes.Je moet er veel voor doen om ze dan toch aggressief te krijgen.Helaas hebben sommigen er dat voor over.
De engelse stafford(kleine uitvoering) staat bekend om zijn kindvriendelijkheid ook wel nanny-dog genoemd.
Jammer van de hond. Had ie maar beter opgevoed moeten worden.
Ik maar denken dat DIT over de kabinetsformatie gaat...
Vrouwen die Gerrie heten, hebben over het algemeen een ZHPG.
(Zeer Hoog Pauper Gehalte)
Die hond op dat filmpie kan ook niks hebben, voor een beetje hond heb je wel meer dan 2 9mmtjes nodig om hem uit te schakelen.
@Ronnie M.
Mijn hond (geen pitbull) komt niet bij kinderen zonder dat ik er bij ben. Dat is nl. mijn verantwoordelijkheid en die neem ik gewoon. Zo eenvoudig is het.
@St. Varken 13-01-07 @ 01:37
Tsjongejonge wat heb jij een verhaal nodig om te laten zien dat je er geen ene reedt van snapt. Schuld of onschuld van de hond aantonen? Lulkneutert! Honden kunnen niet schuldig of onschuldig zijn; ze zijn genetisch fout of genetisch goed, dat blijkt uit alle onderzoeken en staat niet ter discussie. Training en verzorging kunnen wel veel helpen, maar de vereiste professionaliteit om genetisch foute honden permanent in toom te houden kun je niet verlangen van doorsnee hondenbezitters, laat staan dat je dat kunt controleren en handhaven.
Een heel terechte reden om genetisch foute honden bij wet te verbieden en ze dus ook waar nodig op te ruimen, zelfs wanneer een onverantwoordelijk baasje lawaai schopt als een stampende kleutert.
Ik lees het al, ik hou van gespierde sportieve honden (en heb er vreselijk veel verstand van, nog nooit heeft een van de 8 honden die ik in mijn leven heb gehad iemand zonder commando gebeten) dus ben ik een asociale criminele skinhead.
Fijn.
Ik word zeker gejorist als ik dan als voorbeeld stel dat "alle marokkanen crimineel zijn"?
Want dat is dezelfde lijn van denken hoor.
Punish the deed, not the breed.
OEPS pijltje... met lange ij....
ik heb meer medelijden met de hond dan met de baas! Honden worden vals gemaakt.... stop een poedel een maand in een hok en geef hem alleen bloedvlees te eten en terroriseer 'm... moet je kijken hoe vals het beest eruit komt! pliesie had ook verdovingspeiltje kunnen schieten en niet zo bruut afmaken voor teevee!!! schande!
Wat een homo dat de kit nodig heeft om dat beest af te maken, ik breek hem met me blote handen z'n nek. Of rijg hem ff lekker aan het broodmes.
Laat je eigen toch niet kennen door zo'n kut-tekkel.
Heeft het beest teveel commando's willen geven?
* Ziet Filmpje, ziet Eigenaresse * OK, een generaal pardon.. Ze wil samen wezen met 't lieve hondje Cookie? Schiet ze dan allebei maar deaud! 1 Pitbull minder en 1 geestelijk minder bedeelde minder, .... ruimt lekker op.
Sterf Gerrie en Cookie, Sterf!!!!
En af en toe je cookie's deleten, ook goed voor je pc
Leeft dat kreng Cookie nu nog? Onthoofden à la Iraanse executie met een kromzwaard. Kun je mooi door een uitkeringsgerechtigde gratis laten doen.
Shitbull
@ brutus68 12-01-07 @ 21:59:
Tjongejonge.... Het vriest weer IQ he.... Haal die bezemsteel is uit je reedt man. Misschien dat hij nog als vervoermiddel te gebruiken is. Jeez.... zou is een kamer met zachte muren proberen als ik jou was... Zou je van opknappen.
Willen die gasten nu een wapen, of mans beste vriend? Ik zelf heb een type Berretta, handzamer, en je hoeft hem niet uit te laten in weer en wind. Lekker in de olie, en betrouwbaar. En hij schijt niet, heeft geen aandacht nodig maar is ook strafbaar, net als zo'n kudtmormel.
Mensen met vechthonden zijn ziek, om zo'n ongeleid wapen te bezitten. Doe es echt stoer en neem een tijger in huis. Lutserts.
neck-shot
Ik heb nooit zo van die kaalkophondjes gehouden. Ik begrijp ook niet waarom al die meiden tegenwoordig zo van die kale honden houden. Die pitbull terrors hebben nogal wat kleuters de nek doorgebeten en zijn niet voor niks op de zwarte lijst gezet. Ik haat bazen van kaalkophonden. Vooral als ze hun pitbull terror los laten lopen, of aan zo'n namaak hondenlijn van vijftien meter. Vooral als fietser heb ik een hekel aan die namaak hondenlijnen. Moet ik weer sociaal op de rem staan omdat zo'n beest zo de fietspadsnelweg op kan stappen en ik hem aan flarden rijdt. Als je weet dat zo'n beest op de zwarte lijst staat en je krijgt er eentje kado, dan weet je ook dat het een tijdelijke zaak kan zijn, wanneer de politie es echt durft in te grijpen. Dat die van Gerrie zoiets anders nooit doet, kan best zo wezen, en dat is natuurlijk heel zielig. Adolf zegt: er moet in Pieterburen een creche komen voor zielige pitbull terrors, dan kan Gerrie dáár aan de slag. Overigens moeten we niet alle krakerts over één kam scheren. In 050 terminologie: een ouderwets type als een ORKZ-krakert is in mijn ogen toch iets heel anders dan een WNC-krakert. De eerste vond ik wel sympathieke arbeidersklassers, al vind ik ze nu wel uit de tijd (houdbaarheidsdatum is al jaren verlopen): "geef ze een huis, de jeugd van vandaag, dan kennen ze met elkaar trouwen" stond destijds hoog in de hitparade. Bij de tweede soort had ik altijd het idee dat het kinderen van rijke ouders waren, van die verwende, zich vervelende rijke luiskindertjes, die zich tegen hun ouders wilden afzetten. De Gerrie-clan lijkt me eerder van het type ORKZ. Waarvan akte.
Overigens geloof ik:
1. Dat het wezen dier niet hetzelfde is als een worst op vier poten.
2. Dat het wezen mens ook een dierenwezen is, en dus niet van hoger orde dan het wezen dat in die kaalkophond huist.
3. Dat de mens niet bestaat, en net als mensheid een abstract bedenksel is.
Maar dit terzijde.
Het enige gewassen van de actievoerders op die demonstratie waren waarschijnlijk de pannen!
@ambtenaartje pitbull's zijn op drie manieren heel eenvoudig los te maken: 1 Breakstick (stuk hard hout wat je achter de kaak doet kwartslag draaien hond los) die eigen iederee pitbull (achtige) honden bezitter verplicht zou moeten hebben. 2: geloof het of niet als een pitbull (achtige) vast bijt en niet meer los kan laten stop dan een vinger in zijn anus, dit is geen grap hond laat direct los. 3 maar hier mee kan je zijn zenuwstel mee kapot maken, is als hij vast gebeten zit keihard aan zijn staart te trekken ook hierdoor laat hij onmiddelijk los. Maar goed hele stelletje grootbekken die reageren zijn vast ook de mensen die zitten te bitchen over hoe het komt dat de buurman een nieuwe tv of een nieuwe auto hebben en hun. They smile in your face and stab you in the back.
Ongezien de Cookie!
@St. Varken 13-01-07 @ 01:56
een vaag verhaal ophangen over eigenaren enzo mwa ik ben van oordeel en de meeste hier ook wel dat het houden van vecht honden een behoorlijk risico is maar om nu quote Als je de karakter van een soldaat helemaal kan omvormen tot een vechtmachine unquote te gaan vergelijken gaat net iets te ver denk ik
( en ja voor ik gezeik krijg dat ik tik fouten heb mwa naar zooi bier werkt het nie helemaal meer :) )
Pleur op met die pittbuls also the look alike's afschieten en ze moeten verboden worden en nee heeft geen donder te maken met opvoeding ze zijn een resultaat van fokken en
@Adamica 13-01-07 @ 01:52
van mij had ie um allang gehad bullshit over commando's
In de hens ermee; heb je een hot dog...
@Remi Poppe
Hee Einstein (wannabe), probeer eens zelf in 3 andere talen te schrijven die niet je eigen zijn. Als ik de huis regels lees, dan ben jij volgens mij zelf aardig op weg naar een ip-ban. Voor wat mij betreft, zou dat heel mischien kunnen, was het niet zo dat ik een niet-native spreker ben (staat daar ook in - lees maar).
Dus zeg wat nuttigs, of zeg niets.
Wat ik niet begrijp is dat als er een half uur een hond je in je arm bijt je niet op het idee komt om even de keukenla open te doen en met het scherpste mes die hond zelf van je arm verwijdert.
Ik dacht dat ik na de poepeter wel het meest ranzige topic gezien, maar de reacties hier overtreffen het toch weer. Misschien ook maar gewoon joris afschaffen en alle FOK-ers en stormfronters uit gaan nodigen?? Wordt het hier een nog dommer gebral.
kan de meneer die het Nederlands niet machtig is niet eens even lekker gebanned worden?
Het is walgelijk hoe de meeste 'drones' hier over honden denken (de meesten zijn tevens ook clones qua meningen). Momenteel is de wetgeving zo dat die honden zijn toegestaan mits ze een erkend stamboom hebben waarmee je kan bewijzen dat ze tot een toegestaan ras behoren (waaronder Am.Staff. bijv. die wel toegestaan is). Helaas kijkt deze rasistisch wetgeving niet naar de gedragskenmerken van een hond maar uitsluitend naar dat papiertje en bied een eigenaar ook geen enkel mogelijkheid om de rasgebonden 'onschuld' van een hond te bewijzen d.m.v. een gedragsonderzoek of DNA test. Dat is best ziek, en zeker in het geval van een hond zoals Cookie die zonder aanleiding is opgepakt.
Als je de karakter van een soldaat helemaal kan omvormen tot een vechtmachine, dan is het geen verassing dat het nog beter kan met andere sociale diersoorten. Loyaliteit is de sleutel en daar hebben honden geen gebrek aan. Het is dus mogelijk om alle kanten op te gaan in de opvoeding van een hond. Hoe dan ook, als het verkeerd gaat, is de resultaat niet de schuld van de hond en ook niet van de ras waar het toe behoord, maar dat van de opvoeder.
Ik ben van mening dat eigenaren van honden hoger gestraft moeten worden als hun hond iets of iemand bijt. Beter nog, is het mogelijk maken voor eigenaren om hun honden gedrachtstests te kunnen laten doen om de onschuld van hun hond te kunnen bewijzen. Dat kan wel duur zijn, maar dan denken de kaalkopjes enz. beter na voordat ze een hond kopen die ze niet juist kunnen/willen opvoeden. Hoe dan ook moet de verantwoordelijkheid meer bij de eigenaren komen te liggen want een hond kan niets aan doen dat het tot een bepaald ras behoord of een bepaalde eigenaar heeft.
Ergens heb ik wel medelijden met Gerry Mellema, puur omdat haar verstandelijk vermogen gewoon niet verder reikt. Het is een beetje alsof je de favo kleerhanger (o.i.d.) van een autistisch kind afpakt: Zo'n kleerhanger kan gevaarlijk zijn in handen van dat kind, maar het afpakken van het zo gehecht voorwerp gaat je toch aan het hart omdat het niet begrijpt waarom.
@ Pipo, GS heeft het perfect verwoordt zoals het hoort! Dat flikkerse mormel moet gewoon weg zoals de wet dat voorschrijft. En dat andere mormel lees: het baasje mag ook weg als ze ze zich zo achterlijk gedraagt! Dat mens mot eens een baan gaan zoeken ipv met de werkloze extreemlinkse mormel klup te gaan janken om een verboden kudthond! Wij ''Jan Modaaltjes'' werken ons kapot, terwijl die linkse werk/kansloze kleuters op onze belastingcenten voor de TV hangen en criminele activiteiten uitvoeren of om de meest onbenullige en nutteloze dingen de orde verstoren!
Ik zou zeggen tegen die hele kansloze klup; Zoek gvd een baan, get a life en pleur een eind op!!
Zij die afvallig zijn, groeten u. *Zwaait ze vriendelijk uit*
@lara
-weggejorist-
@ Azijnzeikerd:
Ik kan niet anders dan je helemaal gelijk geven. En dan doel ik mede op het onderwerp van GS waar ze min of meer een prijs op het hoofd zetten van een dierenmishandelaar.
En dan nu dit.... "Ga allemaal deaud en neem dat flikkerse mormel mee. Knuppel in de nek. Spijker door zijn slaap. Voor minder doen we het niet. Toedeledokie."
Tuurlijk is een ras als een PitBull levensgevaarlijk, maar GS heeft wat mij betreft helemaal afgedaan!
weggejorist!
mogen we nou ook moslims gaan afschieten of een spuitje geven omdat ze agressiever dan de meeste mensen
Is die shitbull nou nog niet deaud?
@ambtenaartje 13-01-07 @ 00:07
Dus moslims bijten in je arm en laten nooit meer los? Kun je ze ook fokken?
<br>
JAH en JAH
Ik ken ook nog een mensenras. Althans, we doen meestal alsof dat ook mensen zijn. Maar eigenlijk zijn het parasieten. Van al het geld dat wij verdienen jatten ze de helft zodat ze de hele dag zelf op hun incompetente reet kunnen zitten. Wekelijks vergaderen ze een uur of 10, waar ze tezamen ons geld verdelen over dingen die zogenaamd belangrijk zijn: mensen die niks doen, domme mensen straaljagers en natuurlijk hun salarissen. Ik stel voor dat we dat ras volledig uitroeien! Enig idee hoe dat heet?
Waardeloze kuttekoppen!!! Niet de bazen moeten aangepakt worden, maar de fokkers. Er moet een fokverbod komen op de honden. De honden moeten gedoogd kunnen worden en pas bij een overtreding afgemaakt kunnen worden. Eerder niet. Eerder is wetteloos.
Fuck the cops!
hondje dood :-)
@devilspike 13-01-07 @ 00:03
Dus moslims bijten in je arm en laten nooit meer los? Kun je ze ook fokken? Volgens mij hebben dieren andere rechten dan mensen (gelukkig wel) op een paar plekken in India na waar olifanten worden gezien als gelijken.
Als straks alle pitbulls zijn neergeknald moet men zich ook eens gaan buigen over de Dobbermann. Die kan nl. ook erg gevaarlijk worden vanwege een ziekte in de hersenen die bij een bepaald % voorkomt.
die beesten worden afgemaakt omdat ze agressiever zouden zijn dan andere rassen
het is algemeen bekend dat moslims agressiever zijn dan andere mensen mogen we die ook afmaken dan???
dan ben een tegen ander voor en maak nie graag honden af :)
Doe is deaudgaan anders?
Remi Poppe 12-01-07 @ 23:58
Ja, dat was me al duidelijk. Moge hij of zij rusten in vrede, enzo.
ach man, ga is deaud!
Of was dat eigenlijk in 2005
@brambo3004 12-01-07 @ 23:35
'k Vind het onzin wat je schrijft, sorry. Er is maar één manier en dat is gewoon de wet handhaven. Pitbull = gevaarlijk en al jaren illegaal. Mensen met een beest van meer dan 10 jaar oud kun je ontzien, die kochten het dier toen het nog legaal was. Voor de andere pitbulls: pang! Zo ontmoedig je iedereen om er nog één aan te schaffen.
In Wenen hebben ze het beter voor elkaar. Elke agent mag een loslopende hond waarvan het baasje niet in de omgeving te bekennen is direct neerknallen (dat heeft Niki Lauda ook eens een hond gekost). Zo zorg je er ook voor dat die dieren alleen bij baasjes terechtkomen die ze goed opvoeden.
Remi Poppe 12-01-07 @ 23:55
Het is paupertypstijl.
@ Boze buur. Dat is nieuw
De update verklaart het probleem met deze schatjes vrij aardig, of ze hangen een hele dag in een boom, of in uw visite, en ze luisteren niet naar u, als u ze vriendelijk verzoekt "LOS" te laten.
Heb je een golden retriever, dan wil hij nog wel eens luisteren, maar met dit soort hondjes, mag je daar niet van uit gaan. ( daar zijn ze namelijk op gefokt )
Als je dan zo'n beest de hele dag 3 hoog achter opsluit, wordt hij gek, en dat is niet de schuld van het beestje.
@brambo3004 12-01-07 @ 23:45
ik ben het helemaal met je eens. daarom stel ik ook voor om de "baasjes" te straffen, ipv de honden die er niet voor gekozen hebben om te zijn zoals ze zijn.
<br>
<br>
Helemaal mee eens.
De dieren kunnen er niets aan doen, maar de baasjes zouden beter moeten weten. Dus ik vint een sware finaciele straf wel op z'n plaats. De pitbulls moeten tot hun natuurlijk dood, goed worden verzorgd. En dan moet op kosten van de mensen die het kweken van dat soort rassen stimuleerdt.
Beter ophokken dan laten inslapen. Beessie kan er ook niks aan doen dat ie zo is. De fokkers die hier veel geld aan verdienen wel laten inslapen
rudi-von-holland 12-01-07 @ 23:25
Doe even een condoleance register openen voor "Ga Zelf" (gekke naam).
Die is toch dood?
Cookie straks lekker ook.
@wicked witch 12-01-07 @ 23:40
@Feedback 12-01-07 @ 23:31
Ik vind het ook ondenkbaar dat er nog mensen zijn die zo'n beest aanschaffen, dan zit er ook iets niet goed..
Haal die beesten bij de mensen weg en laat de (her)opvoeding aan de "experts"over, zoals brambo 3004 hier ook vermeld.
<br>
<br>
Dat zou mooi zijn.
Persoonlijk ben ik van mening dat elke hondenbezitter een vergunning moet behalen. Ik zie gewoon veel mensen die niet goed om kunnen gaan met honden. Als je van een Pittbull een lieve sociale hond kan maken dan heb je zeker heel veel kennis van een hond. Maar het gros van de mensen kan niet eens een gewonen asbak opvoeden, laat staan een labiele Pitbull.
@Feedback:
ik ben het helemaal met je eens. daarom stel ik ook voor om de "baasjes" te straffen, ipv de honden die er niet voor gekozen hebben om te zijn zoals ze zijn.
@brambo3004 12-01-07 @ 23:35
Wordt eens wakker.
De meeste mensen die een Pitbull kopen doen het niet omdat ze van dieren houden. Het is een statussymbool, voor de asocialen.
De echte dierenliefhebber adopteert een asbakje uit het dierenasiel, en niet een wapen waarmee hij zijn buurman kan bedrijgen of kan imponeren. Niet elke Pitbull bezitter is zo, maar de grote meerderheid is dat wel.
@Feedback 12-01-07 @ 23:31
Ik vind het ook ondenkbaar dat er nog mensen zijn die zo'n beest aanschaffen, dan zit er ook iets niet goed..
Haal die beesten bij de mensen weg en laat de (her)opvoeding aan de "experts"over, zoals brambo 3004 hier ook vermeld.
alsof de dieren moeten sterven omdat hun "baasjes" zo onveranwoordelijk zijn. de honden hebben er niet voor gekozen om zo te zijn als ze zijn. als men erop uit is om van (lieve) beestjes vechtmachines te maken, horen die mensen opgeloten te worden en opnieuw te worden opgevoed.
de bestaande pitbulls moeten de rest van hun leven een veilig onderdak krijgen.
en inderdaad, ik stem op de Partij voor de Dieren, met de simpele reden dat de dieren wel genoeg hebben geleden onder het onverantwoordelijke en verschrikkelijke gedrag van vele mensen.
rudi-von-holland 12-01-07 @ 23:25
"ga IS dood" ???
@wicked witch 12-01-07 @ 23:25
Het gaat mij niet om de dieren, maar Pitbulls, waar de American Stafford onder valt, dat zijn labiele dieren. In goede handen kunnen het best lieve dieren zijn, maar dat is een A-bom ook. Je moet gewoon niet van die labiele wapens kopen, het baasje inslapen kan niet volgens de wet, dus dan maar de hond. Doen we dit niet, dan wemelt het van de Pitbulls. Als je echt van dieren houd, dan koop je geen hond die onder de term Pitbull valt. Dus wie is nu de dierenbeul?
Beestjes zijn lief, Pitbulls moeten dood.
ik snap het niet waarom afmaken de doodstraf is toch verboden.
je kunt gewoon dat beestje naar belgie brengen en daar in een asiel zetten.
en daarna het bazinnetje strafrechtelijk vervolgen zij is namelijk de schuldige de hond kan er niks aan doen. als een hond bijt is het baasje of de gebeten persoon schuldig (baby's uitgesloten)
en alle kanslozen wie beweren dat alle pitbuls dood moeten ga zelf is dood
Wat een reacties hier zeg... bah bah... Het lijkt inderdaad wel of het MOET om harteloos tegenover dieren te doen. Lekker origineel mensen.
Ik word er behoorlijk misselijk van.
Heb de rest van de berichten niet gelezen, maar ik zeg het toch.
De pitbull is geen ras, maar een asociale hond die aan bepaalde kenmerken voldoet.
en.wikipedia.org/wiki/Pit_bull
De A.Stafford is er 1 van. Het zijn gewoon labielehonduhrassen. Ze kunnen best wel lief zijn, mits een goeduh baas. We kunnen dan net zo goed vuurwapens legaliseren, want die doen uitsichself ook niks.
Ik ben alleen voor de dood van Cookie, als het pijnlijk en langzaam gaat.
Het ligt niet aan de hond.
Iedere hond kan flippen en agressief reageren, teckel, labrador of pittbull, maakt niet uit. Zelfs mijn Hovawart.
De pittbull-achtigen (!, daar gaat de RAD over) hebben door de honden vechtsport (?) een imago gekregen waardoor ze vaak bij dit soort beroeps-werkelozen terechtkomen, op een dieet van linzensoepbordenaflikken en Aldibier.
Zonder grip op je eigen leven kun je nooit een goede hondenbaas zijn.
Met een beetje aandacht, begrip voor het dier en een normale omgeving is zo´n hond best te handhaven.
Maar ja, ook in dit geval heeft Rita gelijk: wet is wet.
Ik begrijp de commotie wel. Cookie is de enige die het nog aandurft om haar ongewassen poesje te likken.
En RDJ134: Kijk ook eens naar dat filmpie van het hondje van ene Sonnemans. Voorheen was dat toch een schat van een hondje. Wel netjes van de pliesie dat ze 'm buiten afknallen ter voorkoming van die lastige plekken in het tapijt.
@Brusselmans | je hebt het prima voor elkaar en je reacties uitlokken. Het is zielig voor het beest, de meeste reageerders hier moet ik van kotsen echt. Als je nooit zoeen hond hebt gehad of weet hoe je hier mee om moet gaan weet je niet eens waar je over praat. Bovendien leven we in een land waar je als illegaal wel kan rekenen op een generaal pardon maar als hond...illegaal was ooit illegaal of het nu om mensen ging, vechthonden,wapens,drugs..maar goed dat woord betekend niks meer.
bwhehehe img44.imagevenue.com/img.php?image=379...
abschiessen
@brutus68 21:59
Is goedkoop van redactie om angst voor hondjes en het ontbreken van ondeugende jeugd te compenseren met de mobilisatie van de clearasil-brigade [The80%]
En nu op naar Eurosonic mensen.
ROFLOL@brutus68 12-01-07 @ 20:59
".... alhoewel, ben je een beetje vechthond, wordt je gedwongen in deze linxe scene te leven...., lijkt me knap kudt."
leuke update. hey hondje ga eens braaf zitten.
Is die hond nou eindelijk al deaud of nog niet?
@Trellis:
Snipperdag?
Ze werken niet eens.
Hmmm... ik vind die Gerry nog wel een lekker wijf, zal in bed misschien ook zo heerlijk hard schreeuwen, zeker als ze op z'n hondjes wordt genomen...
Voor de duidelijkeid: ik vind haar dus écht een lekker wijf.
De GGD had hem ook in beslag kunnen nemen: een gevaar voor de volksgezondheid: dat wijf tongt met die doorbijtert. Maar die hebben zeker een browsercheck gedaan. Does not accept cookies.
het zijn altijd foute mensen met foute honden, gewoon beiden afmaken, dan zijn we voorgoed van dit probleem verlost, als postduiven in de stad groningen kunnen worden vergast van de joodse burgemeester wallage dan is het voor pitbulls en hun eigenaartjes en eigenaresjes toch ook maar een kleine missie om te voltooien?
Click OK to delete Cookie :)
Ik vind dit dus echt gewoon zielig voor die honden......
Begrijp me goed, ik ben geen honden-vriend, maar heb een kater.........
Ze moesten zijn baasje ook maar een neqschot geven..... die lafaard....
@DeBug 21.51
Doe eens onderbouwen deze stompzinnige opmerking??
Voor de rest: dat lullige filmpje met die parasieten die opkomen voor die hond, het is dat ik me vanavond niet al te kwaad wens te maken.., maar wat een stel stompzinnige idioten..., typisch gevalletje van rellen om te rellen, en is zogenaamd ludiek..., stelletje hippies, doe eens haar afknippen, en doe eens werk zoeken...
Dat al die mensen een snipperdag hebben genomen/gekregen een lawaaidemonstratie te houden. Ook nog langs de bouwmarkt om een stuk golfplaat te kopen en al die andere dingen. Ik ben diep onder de indruk...
@ redactie : Anton Mussert zou trotsch zijn op jullie!
-weggejorist-
@usagi
bijtende honden :)
Braden die hond...
home.versatel.nl/rjvrijn/images/Makan/...
@Rabarberke 12-01-07 @ 21:35
Bijtende doden? Toe maar!
@anton
Er zijn in 2006 817 mensen in het verkeer omgekomen. Hoeveel doden zijn er als gevolg van bijtende doden geweest? 3? 5?
Er gaan aan het roken duizenden mensen per jaar dood. Is het roken al verboden en worden sigarettenfabrikanten al opgeknoopt.
@day fo defeat
Ik ben in principe tegen wapens, maar ik zou zo een magazijn dumdumkogels op je leegschieten als de stank niet zo lang bleef hangen.
Ze moeten de helft van deze honden naar de moslimhemel en de andere naar gerormeerde hemel sturen
Kek, Dat er bepaalde honde rassen bestaan die niet geschikt zijn voor onze inmiddels kinderlijke maatschappij en daarom verboden zijn geworden is te begrijpen.
Maar, zo denk ik ook over bepaalde menselijke rassen, maar op de een of andere vreemde manier wil die wet er maar niet door komen.
En dus lijkt het mij geen stijl dat het ene wel en het andere niet gebeurt.
Normaal ben ik niet zo anti dit type mensen, maar wat dom dat ze achter die hond gaan staan.. he tmoet afgelopen zijn met dit soort krengen, ind e bijlemer loopt nu ook iedereen wee rmet zon hond rond.. laat ze maar net als bijs cooters soort honden cotnrollers invoeren, meteen de hond afnemen en afmaken.. het is wachtne op de eerste dodelijke kinder slachtoffers op deze manier..
Azijnzeikerd 12-01-07 @ 21:16: JIJ?
Wat heeft dat beest nu eigenlijk precies gedaan behalve pitbull zijn? Heeft ie iemand dood gebeten die het niet verdiend had?
Is het videofilmpje gerelateerd aan die Cookie?
Of is ie slechts op basis van raciale kenmerken ter dood veroordeeld?
Ik weet dat Nederland na Duitsland in de tweede wereldoorlog de hoogste concentratie nazi's kende, maar dat het addergebroed dat daar uit voort is gekomen burgemeester en politieagent is geworden is dan wel weer een verrassing.
Achja je moet ook geen pitbull nemen als je het zelf al met slechts één hersencel moet doen.
Het is best begrijpelijk dat een agressief en gevaarlijk beest afgemaakt moet worden.
Maar dan vind ik ook dat imbeciele columnisten het zwijgen opgelegd moet worden.
Je zou als je deze SHIT leest al bijna terugverlangen naar Lucasdelinkselul.
Misschien was Lucas de Linkse Lul wel de verstandigste van het hele zooitje, toen hij besloot Geen Stijl te verlaten...
Wie vollugh?
Vanes 12-01-07 @ 20:50
Die regel is eigelijk niet zo eenvoudig.
Jij weet dat die hond niet bij kinderen mag komen.
Kinderen weten dat niet en een hond ook niet.
Wat ik al eerder zei een (lieve)pitbull blijft een pitbull.
@ Redactie
Hear! Hear!
Je hoeft geen Martin Gaus te heten om te weten dat in principe geen enkele hond te vertrouwen is. Dat deze hond gaat hemelen is misschien heel erg vervelend voor de hond in kwestie, alhoewel, ben je een beetje vechthond, wordt je gedwongen in deze linxe scene te leven...., lijkt me knap kudt. Maar goed, hond in kwestie is verboden, en niet zonder reden, en dat weet je als je zo'n hond bezit. Als dierenliefhebber zeg ik, is niet leuk, zou niet mogen gebeuren, als redelijk mens zeg ik toedeledoki hond, ies wet..., de aard van het beestje brengt met zich mee dat er ongelukken kunnen gebeuren, hoe lief ie -kug- ook is...
Cookie en al je vrindjes Ga eens Deaud en snel en met veel pijn.
gentle giant 12-01-07 @ 19:26
ik dacht dat ik alles al zo beetje had gezien en toen kwam jij...
Een pitbull is een pitbull maak niet uit hoeveel je hem kruist. kuthonden.
Jammer voor die chick, dikke reet heeft ze hé.
Ik sluit me aan bij azijnzeikerd: Geen Stijl heeft het niet meer.
De hele pitbullregeling is het gevolg van klojo's die houden van lekker agressieve vechthonden. Er blijven een paar eenvoudige regels zoals kinderen nooit alleen laten met honden. Nu wordt dat meisje hier massaal gedemoniseerd en moet de hond maar afgemaakt worden. Ik snap het niet meer GS!!
Wat n feest...
We wachten in spanning op de trillende beelden van een gsm die bij de executie aanwezig was.
Doe mij even het e-mail adres van die werkeloze linkse kudt-krakersteef aub. Wie spam stuurt, kan spam terug verwachten...
@snipesonline
ik heb een neefje die aangereden is door een auto
dr. tikshit 12-01-07 @ 20:27
Idd
Snel nekschot dat beest, en doet die baasjes dur ook maar één.. Absolute KUDT-beesten die varkenskophonden, terecht dat die niet gedoogd worden. En al helemaal in handen van dat nutteloze ongewassen werkschuwe hypoctriete uitkeringszuigende tuig..
Zucht, als je een hond koop informeer je toch eerst of ie is toegestaan? Deze is niet toegestaand, kopen op eigen risico. De eigenaar is gewoon barbaars dat ze het risico neemt dat ie afgemaakt gaat worden.
commentaarderer 12-01-07 @ 20:08
Ik zal niet zeggen dat het wapens zijn daar kunnen ze wel tot getraint worden.Die eigenschappen zitten er latent in.Ik heb zelf pitbulls gehad en twee rotweilers bewkaen een terrein van me in Z-amerika.dat ik daar deze knakkers voor neem is niet voor niks.mijn terrein beheerder kan prima met die beesten oschieten maar laat ze nooit bij zijn kinder.elke hond leeft in een roedel wereld en zal daar ook naar handelen.Elke hond heeft het in zich om te bijten en er zijn er die dan niet meer loslaten met alle gevolgen van dien.Beesten zijn beesten en dat moeten we onderkennen
Jim Beam 12-01-07 @ 19:47
Kijk daar ben ik het nu mee eens.Als je in Nederland over straat loopt word je altijd maar geconfronteerd met andermans huisdieren(die niet te vertrouwen zijn)die vlak langs je lopen.ik ben niet bang van honden maar menig persoon pist in zijn broek bij het aangezicht van een herder of whatever.Hondjes mooi op je eigen binnenplaats of woonkamer .
@hondsdolle baas (19:23)
Als je er tegenover woont, dan zat je niet aan de studie maar liep je 'Eej kerol' te lallen met een aardappel in je keel.
-
Wel goed dat zoiets gebeurt denk ik, zo'n maandelijks appèl om te kijken of we al het langharige tuig nog wel binnenboord hebben. Lawaaidemeaux zijn ook weer helemaal boemlauw in 2007, in tegenstelling tot boemlauw zelf.
further to miko:
als het waar is dat een hond alleen vals is als de baas m zo maakt. Het argumetn van de pro pit lobby.
Als dat waar is dan betekent dat dat al die eeuwen fokkers het allemaal helemaal mis hadden.
Dat het niet kAn dat je een hond voor een specifiek doel veredelt/kruits/fokt.
En dat is natuurlijk niet waar.
Er zijn waakhonden, jachthonden, speurhonden, en.... vechthonden.
Ontkennen dat pits agressieve eigenschappen hebben is ontkennen dat fokken zin heeft.
De grootst mogelijke onzin dus.
Steek maar in je aars, al die verhalen over lieve pits/dogos/rottweilertjes etc etc etc
Het zijn wapens, en wapens zijn verboden in dit land.
@lulniet 12-01-07 @ 20:06
Wat een gezeik.
stoer hoor, alle yuppen hier ff meeblaten wat de GS redactie in haar stukjes neerkliedert.... Als er stondt dat honden de tofste wezens op aarde waren zouden jullie dat net zo hard beamen.
ik heb schijt aan jou zo lang je schijt hebt aan de wetten van mijn land.
Die zeur reactie dat een hond alleen vals is als de baas het hem maakt!!Geloel,honden zijn bij voorbaat niet te vertrouwen dat zit in hun natuur.op grote boeren erven en afgesloten kooien mag je ze houden.Laat ze NOOOOIT in de buurt van kinderen komen.ik vind dat honden helemaal niet in het straat beeld thuishoren.Niet aangelijnd en al zeker niet loslopend.Een gezin bij mij in de buurt heeft een dochter met een jaap over der gezicht van hier tot tokio en op verscheidene andere plaatsen op der lichaam.Vechthond??Nee de familie retriever die het nodig vond om het meisje aan stukken te scheuren toen ze te dicht bij zijn eetpotje kwam.Tja dat deed hij eerder nooit en hij was zo lief.Circus beren zijn ook afgeschaft mischien moeten we dat met honden boven de 25 cm schofthoogte ook maar doen.(ben trouwens geen hondenhater).
@Ray_Highthorn 12-01-07 @ 19:55 Boven én beneden, maar alleen beneden zitten ballen.
Jeez man... wat een ongenuanceerde bullshit zeg!!!! Ze moeten die Brusselmans op een hengst zetten en dan mag iedereen raden of de lul aan de boven of aan de onderkant zit....
@sjaakdeslinksesul 12-01-07 @ 19:50
tja, geef dat beest eens ongelijk, zou ik ook doen als ik in flevoland zou wonen ;-)
@Kloothommel 12-01-07 @ 19:47
Zie je die duivelse blik in zijn ogen? Dit was vlak nadat ie een kindje verzopen had en voordat ie die ouwe vrouw aanrandde.
sjaakdeslinksesul 12-01-07 @ 19:44
ja, die was ook niet zo bijzonder hoor. Het was meer om Minouk een hak te zetten. Beetje pixelig, voor de rest nog best aardig. Ik geloof alleen dat ze hem gewoon ergens bij Google heeft weggeplukt want wanneer lag er voor het laatst sneeuw in Flevoland?
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
@powermetal
ik heb op die met die tulpen gestemd. Btje jammer van dat kudthek dat je eerst ziet, doe dat eens weg
@ Jim Beam, jezus Jim, al die muggen?
zie je wel dat die honden zich niet aan de wet houden
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
dat beest is duidelijk in het water geweest ;-)
Hondenstront op de stoep is goor en a-sociaal, helemaal mee eens.
Mijn honden poepen op ons eigen terrein.
Tenslotte zijn het mijn honden en heb ik geen enkel recht andere mensen met mijn hobby lastig te vallen.
Overigens schiet ik iedere post danwel sierduif die op mijn terrein land rucksichtlos af.
Ik accepteer ook geen overlast van andermans liefhebberij...............
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
deze geeft ook een mooi beeld van onze mooiste provincie Flevoland (de naam alleen al...)
Ik hou van Powermetal! www.youtube.com/watch?v=Hbqz8RImQrk
deze oerlelijke bedoelde ik
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
hondsdolle baas 12-01-07 @ 19:41
Hahaha, blauwalg he! Woef maakt het niet lang meer. Maar welke was van Kim?
Weet je waar ik de schurft aan heb? Hondenstront op stoep.
kut. nou stuur ik ook die hond. komt door dat irritante interfaceje. Laat ook maar. Als je maar niet op die spamhoerrr van een Minouk stemt.
Wat is een extrevootje J-J-J-J?
@Who is John Galt 12-01-07 @ 19:20 Hè wat spannend. Een raadspelletje.
Ach gossie, en nu heb ik mijn stem al weggegeven! :(
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
Sjaakdeslinksesul, houd nu een sop met die hondenliefhebberij!!! Laat zien dat je honden haat en tegelijkertijd Flevoland een lelijke kutprovincie vindt. Een stuk zeebodem waar toevallig geen water meer op ligt.
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
Ik ben nog niet zo heel lang reaguurder hier (moet wel gewoon werken voor mijn geld), maar ik snap niet dat geen nekschot uit mag delen hier. Als de redactie blijkbaar wel op mag roepen om dieren te martelen, waarom mag ik dan niet vragen om een spijker door de slaap van de redactie voor dit hoogstaande topic??
Zo Jim lijkt opeens wel een extrevootje!
jammer minouk mentink, ik heb op de pixelige foto van kim gestemd. leuk trouwens, bij UMTC?
gentle giant
Volkomen met je eens
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 19:31,
Klopt maar jij neemt je verantwoordelijkheid voor je hond, als die muts dat ook had gedaan, stamboom geregeld en dat beest aangelijnd had gehouden dan was er nu geen vuiltje aan de lucht.
Maar mevrouw denkt de wet aan haar laars te lappen en op deze manier het gelijk aan haar zijde te krijgen en weet je nu wie daar echt de dupe van is?
juist ja, die hond.
Lieve hondenbezitters. Laat nu merken dat u van honden houdt en dwarsboom tegelijk spamhoerrr powermetal @ 19:30 door op een andere foto te stemmen!
www.mooiflevoland.nl/index.php?fuseact...
@ befke, 19.29 ik probeer de baas te zijn over een pittige Rottweiler, ( lukt niet altijd ) maar we redden het.
Maar ik word zo moe van dit gezeik, ze weten dat ze een tijdbom in huis halen, maar als er stront aan de knikker komt zijn ze niet thuis. *kots*
Goh, ik lees de TEKST van GS nu pas echt goed.
Beetje stemmingmakerij he? Uitlokken van ongenuanceerde reacties.
Tja, de telegraaf zal wel hits eisen ofzo.
Ach, de kachel moet branden he? Er moet brood op tafel.
En zo ziet men, de revolutionair bezwijkt uiteindelijk voor het kapitalisme.
Is het lastig scheren als je niet in de spiegel kunt kijken GS?
@powermetal 12-01-07 @ 19:30:
Spamho.... (sorry, te seksueel beladen voor Deus ex machina)
Spammongeaul!
@arnematt
Luister eens hondenvriend. Dit is een zwaar OK topic van Brusselmans. Hard en ranzig, zoals we de befkoning al zo lang niet hebben gezien. De zwakke broeders die er geen enkele moeite mee hebben om een ME-er een koelkast op z'n knar te gooien, hebben last van een ingewikkelde moraal, zo blijkt. Antropomorfe behandeling van huisdieren is een ernstige ziekte.
woef...!
powermetal 12-01-07 @ 19:30
op om het even welke foto, ouwe spamhoerrr?
@Deus ex machina:
Val eens even snel kapot met dat geanalyseer van mensen ahv een stukje tekst.
Pitbulls zijn de marokanen onder de honden. Simpel weg niet te vertrouwen hoe lief hij ook kan over komen.
@klootoog 19:23, dat kan ik met je eens zijn, ik heb zelf een hond in laten slapen omdat ik hem niet vertrouwde bij kinderen. Bij twijfel moet je dat ook doen, maar d'r wordt zo dom geblaat in dit topic door sommigen en als hondeneigenaar wordt je daar niet vrolijk van.
Ik zie de noodzaak niet om dat arme beest af te maken. Er zijn vast wel tests om te kunnen inschatten hoe dat bijtding in elkaar steekt.
Dat met dit besluit hippies onrustig worden gemaakt is dan wel weer leuk.
Maar ik vind het sielug voor het beest.
Op indymedia hebben ze er trouwens helemaal ruzie met elkaar van gekregen. Dat het hondje een keer in een commercial heeft gespeeld. En dat dat helemaal niet MAG, commercial. Want iets met bio-industrie, Boes en Marx, of zoiets. Lollig om te lezen vond ik
arnematt 12-01-07 @ 19:28
LOL @ voorgeoordeeld
@arnematt 12-01-07 @ 19:29
Daar sluit ik mij volledig bij aan!
-edit Flevoland moeten ze weer afzinken. ow, en spamhoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-
@Deus ex machina 12-01-07 @ 19:24:
Als je me nu iets verweet dat accuraat was en op waarheid berustte dan had ik misschien iets om op in te gaan. Ik lul me nergens uit, want het verwijt is gebakken lucht. Maar nogmaals kudos voor de flame hoor, het was heel aardig bedacht.
dit wist ik niet :
"Omdat het verboden is om een Pitbull te houden, kan de hond dus zonder meer in beslag worden genomen en worden afgemaakt! Sterker nog de bezitter kan ook nog strafrechterlijk worden vervolgt en een maximum straf van twee jaar krijgen."
gentle giant
Heb ik heel lang geleden ook gezien.
Ben toen weer snel aan boord gegaan ( Shell Tankers ) om daar te eten.
zeg brusselmans ik vind dit een zwaar fOut topic van je.
lekker voorgeoordeeld topic dit weer... zucht. Jammerrrrrrrrr geenstlij.
Azijnzeikerd 12-01-07 @ 19:05
Het los over straat laten lopen van die hond! Ze wist hoogstwaarschijnlijk zelf ook wel dat het een pitbull-achtige was, en dan moet ze ook geweten hebben dat deze verboden zijn
files.myopera.com/arvintian/albums/247...
Oepserdefloeps, te laat.
Zwaar stijlloze reactie van Hoxha
@koerbagh 19:18
Heel fijn dat je bij mij geen erotische associaties krijgt. Je probeert je er nu wat zwak uit te lullen. Niets nieuws onder de GS zon.
En als jij gebreid zou zijn.... zou ik je heel snel uittrekken.
@Gerry
Veel succes en de groeten van Deus.
@Who is John Galt 12-01-07 @ 19:20:
Dat lijkt me een natuurlijke gang van zaken. Soms ben je het eens, soms niet.
Bevalt de nieuwe incarnatie, of is het nog te vroeg om te beoordelen?
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 19:20
d'r wordt helemaal niet gebeuld met die hond, die laten ze gewoon inslapen en meer niet.
Er wordt echter wel gebeuld met die lui die dit soort acties opzetten omdat ze danken dat ze boven de wet staan
ik woon er praktisch tegenover en vroeg me al af wie dat irritante lawaai aan het maken was, dat me van de studie hield. Als ik het had geweten had ik drie pitbulls gekocht en ze daar voor de ogen van al die hondenliefhebbers afgeslacht met met een kettingzaag.
Al Saddamvideootje van Hondt online? Kunnen wel een mooie strop maken van dat haar van die andere hondten die bij demo's waren, leveren die ook eens een nuttige bijdrage aan de samenleving.
Rap even sadammen die kudtjoekel en die linkse relnichten kunnen gelijk mee op de brandstapel wat mij betreft. <BR>
Dat die joekel het niet zal overleven is wel duidelijk Wallage heeft sowieso al een hekel aan honden.
helemaal mee eens... weg met die klotebeesten! pitbulls zijn verboden in nederland, dus dat mens moet niet zeiken... en maar zeggen: jamaar hij doet niks... nee moet hij dan eerst een kind doodbijten voordat ie wordt afgemaakt? dan is t wel te laat
The Alcalde
Wat U niet wilt dat U geschied doe dat ook een ander niet.
groetjes
Neu Kloothommel, honden ligt iets gevoeliger bij mij, met goudvissen heb ik niks. Maar inderdaad, hoewel ik katten ook tien keer niks vind kan ik het niet velen als er mee gebeuld wordt. En dat is een normale reactie schat ik voor iemand met een normaal gevoel in zijn lijf.
@koerbagh 12-01-07 @ 19:17
Whoehaha, nieuwe nicks worden het helemaal in 2007.
Helaas ben ik geen newbie, heer koerbagh, u heeft mij vaak gelezen. Soms waren we het eens, maar soms ook niet.
Tis tegenwoordig alleen maar lullig doen om het lullig doen hier. Jullie van GS kunnen wat mij betreft allemaal een hele enge ziekte krijgen waar je langzaam maar pijnlijk dood aan gaat. Stelletje vieze lijers. Jullie zijn vergeten waardoor je groot geworden bent. Nu zo verschrikkelijk arrogant en uit de hoogte... walgelijk.
@Deus ex machina 12-01-07 @ 19:15:
Nee hoor, bij jou denk ik totaal niet aan sex, maar aan een toneelstuk waarvan een auteur niet weet hoe er een eind te breien. Heel gek.
@Who is John Galt 12-01-07 @ 19:10:
Tsja... en meestal verbeter ik dat dan onmiddellijk. Dus misschien was het deze keer wel met opzet...
Geloof maar wat je geloven wilt, Deus ex Machina hapte wel.
Hoe dan ook, heb jij wellicht ook een mening over hond en Gerry, of bemoei je je verder inhoudelijk niet met topics?
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 19:15
ach als het over een goudvis ging dan had je dezelfde reacties gehad, is gewoon provoceren.
@liefengeltje 12-01-07 @ 19:14
Ah! Onderzoek! Doe eens een linkje, praten we daarna verder.
@Wit Konijn ... nah das een mongool die zijn hond niet kan opvoeden en het dus maar een moordma.... (chine idd) noemt. Kijk alleen maar naar de 'commando' trui van hem ..
@Koerbagh
Kleuter!!
Jouw HAP reactie getuigt weer van je zelfingenomenheid.
Jij kent geen zelfspot. Iedere poging daartoe mislukt omdat je zwelgt in je superioriteitsgevoel.
Pavlov? Ja die ken ik. Je spreek over Tarzan en Koerbagh denkt aan sex.
Lukt iedere keer weer. Het gaat over een hond en Koerbagh denkt aan sex.
Je bent prima geconditioneerd.
ding-dong, de tweede ronde, de tweede ronduhhhhhhhhhhh
@liefengeltje 12-01-07 @ 19:14
Sukkeltje, heb jij al eens iemand een leeuw zijn uitlaten in het oosterpark?
jullie hebben geen idee van die honden die honden worden vals gemaakt en daarna worden ze afgemaakt door SUKKELS dier is een dier een leeuw word toch ook nie afgemaakt als die een mens bijten uit onderzoek is gebleken dat van die kleine lieve frothondjes veel gevaarlijker zijn dan pittbulls
Gelul koerbagh, jij hebt er een handje van om ik vindt met dt te schrijven. Slappe riposte, volstrekt ongeloofwaardig.
@Kloothommel 19:06, het zal ook allemaal wel niet ondoordacht gebeuren, maar ik las een paar van die hondehater reacties hier en dat harteloze antwoord van Hox tegen die arme ziel, dan wil m'n bloeddruk wel eens een paar streepjes omhoog gaan ja.
kennen jullie deze nog (de broer van Cookie)?
www.dierenambulanceforum.nl/film/hond....
Tjisus wat loopt er daar in Grun veel tuig rond, oh het ging over een hond?
Zitten er 26.000 in een asiel of zo?
Hebben we weer een nieuw item?
Allemaal de schuld van Rita !
Trouwens als ik dat fotootje van haar zie dan denk ik dat Cooky haar klit er al af heeft gebeten easy does it TOCH.
De demonstratie van vandaag, op de Grote Markt in Groningen, staat ook weer op groningen.i-see.tv
Ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn in deze hondensoap!
Aanvulling @ 19:04:
Gaat er bij de naam Pavlov wellicht een belletje rinkelen? Sommige mensen zijn net zo voorspelbaar als honden.
@Kloothommel .. das iig duidelijk .. nu nog vergunningen geven zoals bij wapens en klaar zijn we .. volgende onderwerp graag !
Dat kapitalistisch ongedierte moet sowieso deaud.
En Cookie het eerste. Zo snel mogelijk verwerken tot Fortune Cookie.
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 19:02
een heel ras wordt ook niet afgemaakt, juist alleen de niet-ras (zonder stamboom) en als ie dan ook nog eens niet aangelijnd is dan heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Is al een paar jaar zo hoor, is juist gedaan om de 'slechte' eigenschappen uit het ras te halen, alleen niet agressieve pitbull achtigen mogen voortplanten.
Juist door dit soort figuren zal er alleen maar meer steun onder de bevolking onstaan (zeker na weer eens een incident met zo'n hond) om toch maar het hele ras aus zu radieren.
@Geile_Gnoe
En wat is dan de fout van de eigenaresse geweest?
@Deus ex machina 12-01-07 @ 19:03:
HAP.... hahahaha....
Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik hier vertrek.
Er zijn mensen die verstandig met hun Staffordshire omgaan.
Die hun hond goed opvoeden,socialiseren,trainingen geven en misschien er wel shows mee lopen.
Vergeet niet dat de Staffordclub de grootste hondenclub van Nederland is.
Je moest eens weten hoeveel normale gezinnen zo'n hond in huis hebben.
Die er wel een gekocht hebben met een stamboom!
Waarschijnlijk zien de meesten van jullie alleen die gangstahs lopen met een opgehitste hond.Heb eens lef en spreek zo iemand eens aan!
Veroordeel een ras niet op incidenten.Hoe tragisch de incidenten dan ook zijn.
Er dient een betere regelgeving te komen voor de aanschaf voor honden(en andere dieren of zelfs kinderen).
Dieren worden zelden slecht geboren,maar vaak door de mens slecht gemaakt.
Ik hoop dat jullie er toch nog eens over nadenken.Ik ben in ieder geval erg geschrokken van de meeste reacties.
@koerbagh 18:59
"Ik vindt mezelf niet zo slim, maar de meerderheid van de mensheid is vergeleken met mij nogal dom"
I resT my case.
Wat het foutje ludiek bedoeld?
Ah ja... Koerbagh humor. Braak.
Azijnzeikerd 12-01-07 @ 18:54
Dat is anders beste vent! Dat was dierenmishandeling, dit is gewoon een hele domme fout van het baasje geweest!
Kut beesten zijn het. Dat wijf staat niet boven de wet.. (ook al denk ze dat met haar geschreeuw)
Kloothommel 12-01-07 @ 18:56, voor mijn part in het uiterste geval, beter is in twijfelgevallen na deskundige beoordeling medicatie, of inderdaad afmaken bij voldoende grond, maar niet zoals nou een heel ras afknallen.
Pittbulls zijn in Nederland Staffordshire terriers, maar dan zonder stamboom. En dan moeten ze deaud omdat niet bekend is hoe aggressief de vati en mutti van het hondje zijn.
@Draaitafel Demagoog 12-01-07 @ 18:57
nou in dat geval, ken uw klassiekers, een pitbull-achtige hond is alleen verboden als er geen stamboom is.
Is best wel link voor Gerry als ze die Cooky aan haar kut laat likken denk ik.
nare mensen die krakers en pitbulls moeten deaud............
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 18:57
hehehehehehe ;-)
Eén van de zeer, zéér weinige gevallen dat ik het eens ben met GS. Het langharige hippietuig oppakken en heropvoeden. Die bezorgen ons net geklede progressieven zo'n slechte naam... Die illegale vechthond afmaken en door mw. Gerry zelf laten barbecuen. En dan aan dlseth als ontbijt op bed brengen.
Nee wacht, dat is te wreed. Schrap dat laatste.
@Deus ex machina 12-01-07 @ 18:53:
Gelul. Maar goed, ook jij hebt recht op een mening. Zelfs als het nergens op slaat. En het feit je er veel woorden aan wilt vuil maken betekent dat het toch een snaartje raakt, niewaar? Dan doe ik blijkbaar toch iets goed.
Ik vindt mezelf niet zo slim, maar de meerderheid van de mensheid is vergeleken met mij nogal dom. Dat is iets anders.
@Kloothommel .. ken je klassiekers .. wapens zijn niet per defintie verboden .. voortaan effe nadenken voordat je iets schrijft ? trouwens gerry .. neuken ?
@Kloothommel, Maar om je analogie enigszins te volgen, een potlood kan als moordwapen dienen in de handen van een gek, maar in de handen van Driek van Wissen,.... euh ok, verkeerd voorbeeld
D'r is er maar één die deaud moet in Grunningn en da's die Wallage zelf. Begraven bovenop Van Dam. En al die andere hondenhaters hier kunnen ook de pleuris krijgen, maar dat spreekt voor zich. Kudtpubers.
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 18:55
de tanden trekken van dat soort honden is ook voldoende.
@ Azijnzeikerd @ 18:49
*Vroeguh ...*
Nou en? Flikker op dan!
hobbit 12-01-07 @ 18:53
Idd. Bovendien is de hond niet in beslag genomen omdat het beest iemand heeft aangevallen, maar omdat ie een beetje op een pitbull zou lijken. En dan eigenlijk ook maar een beetje
Kloothommel, alleen de munitie verbieden is ook genoeg
@Azijnzeikerd: Youp van het Hek trekt ook nog steeds volle zalen. Sic transit gloria mundi
Is GeenStijl dit vergeten?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/044853.h...
@Conan de Rabarber 12-01-07 @ 18:50
Een pistool is an sich ook geen gevaarlijk ding, het zijn een paar mensen die er misbruik van maken, laten we de wapens maar legaliseren want tja de verantwoording ligt toch bij de eigenaar.
Pitbulls en soortgelijke beesten zijn verboten in dit land, en dat is democratisch besloten. (net zoals wapens e.d.)
Grote Anti is zeker Jezus?
@koerbagh 18:46
Je windvanerigheid haal ik uit het feit dat je iedere keer gaat liggen als iemand je het vuur aan de schenen legt. Dan giechel je LOL als een schoolmeiske en duik je in de zoekmachines om een verweer te vinden. A l'improviste ben je een big sucker.
Het gaat er niet om of ik kan accepteren dat vrouwen het met honden doen. Het gaat erom dat jij zoals bijna altijd het onderwerp weer seksueel moet maken. Dat zegt veel over jou, Heere Heeresma wannabe.
Midas Dekkers is leuk en slim. Jij bent niet leuk en vindt jezelf nogal slim.
Beetje achtelijk van NL die China praktijken der honden afmakerij. Sorry ben het voor een keer eens met de krakers...
@ Azijnzeikerd
Misschien is de rek wel uit je lachspieren verdwenen.
van Tongeren 12-01-07 @ 18:47, je hebt er echt geen verstand van he mongool?
@ Azijnzeikerd 12-01-07 @ 18:49
Weet je wel wat provocerend betekent?
@Arthur van Tongeren
Hehehehehe.
Je kan bijna iedere hond zo africhten en vals maken dat 't arme beest niet meer te vertrouwen is, maar moet dan een heel ras het afleggen? Je kan een schattig tekkeltje ook zo vals maken dattie babykuitjes vreet, en als het aanslaat bij de mongolen van de illegale dogfights dan spuiten we alle tekkeltjes naar god? Ieder kind dat door een hond aangevallen wordt is er een teveel, maar de verantwoording ligt zonder uitzondering altijd bij de eigenaar van de hond. Die heeft meestal de opvoeding van het beest verknalt of erger. Dierenbeulen zijn geen mensen.
Wat ohja zegt, had je niks gevatters kunnen verzinnen Hoxha? Zoiets als: nu krijgt ie een cookie van eigen deeg of sterf krakerthond sterf...
Vroeguh was GeenStijl brutaal, provocerend, gewaagd en leuk. De laatste tijd zakt het nivo steeds meer naar dat van poepsmijten. Het kunstje is gedaan en herhaald en herhaald en nu lijkt de rek er uit te zijn.
en dat reaguurdersvolk hier probeert elkaar maar te overtreffen (ga deaud, deauder, deaudst). Als het meisje toevallig niet zulke linksige vriendjes had gehad en een paar meeltjes minder in haar wanhoop naar GS had gezonden had bovenstaande tekst er heel anders uitgezien.
@Kloothommel 12-01-07 @ 17:54 Alle kunstschilders zijn massamoordenaars.
@Deus ex machina 12-01-07 @ 18:41
Allemaal leuk en aardig wat je daar zegt maar ik wil wel is zien hoe je reageert als iemand van jou familie toevallig te grazen word genomen door zo'n kudt joekel,ach ja ja wat maakt het uit als ze maar van der hond houd toch.
@piquant 12-01-07 @ 17:13
Ach ach ach, meneer heeft waarschijnlijk zelf ook zo'n van zich af schijtend kutmormel thuis in een mand liggen? Nou, je hebt geluk. Het is weer weekend! Morgen en zondag kun je weer fijn door het bos lopen met je zogenaamde trouwe viervoetert, die overigens alleen maar "trouw" is omdat ie af en toe een bak met vreten van je krijft.
Vergeet je niet tegen alle mensen waar dat kwijlende kreng tegenaan staat te springen te roepen 'dat ie echt niets doet?'..
Oh ja, en mensen die praten tegen hun beest sporen al helemaal niet.
wat doet ie dan? Wat doet ie dan? Nou, ik ga weer aan de drank
Eindelijk eens een goeie actie van Wallage. Opdonderen met pitbulls en baasje erbij graag. Achterbuurt tuig.
@Deus ex machina 12-01-07 @ 18:34:
Komt helemaal in orde. Morgen is gereserveerd. Waar je de windvanerigheid overigens vandaan haalt is me een raadsel, maar goed. Het was verder een aardige flame hoor, hoewel inhoudelijk ondeugdelijk. Een verwrongen geest is iemand die niet kan accepteren dat er vrouwen zijn die het met honden doen en iemand die daaraan refereert een zieke geest vinden hebben. Wat vindt je er zo ziek aan? Dat ik er naar verwijs of dat het daadwerkelijk voorkomt?
Heeft Midas Dekkers ook een verwrongen geest en een ziek karakter omdat hij er een heel boek over heeft geschreven? www.nvsh.nl/varianten/zoofilie.htm
Ga een leven zoeken, zieke geesten -_-'
@kikionline 12-01-07 @ 18:42
als dat beest eeb stamboom had en aangelijnd was geweest dan was er niks aan de hand geweest, maar ja helaas pindakaas.
Ga een baan zoeken, kudtkrakers.
Hondenhemel? Hel mag ook toch..
Cookie is lief, en moet niet worden afgemaakt.
Beestje doet geen vlieg kwaad.
Ach ik weet ook wel dat ik voor nuance niet hier moet zijn. Maar dit gaat me wel wat ver
Is de GS redactie misschien jaloers dat ze niet als de pitbullterriers van het internet worden gezien?
Schoothondjes van de Televaag die het aandurven om zo'n meiske totaal af te blaffen omdat ze van haar hond houdt. Helden!
gelijk die krakers ook afmaken
Hond kan er nix aan doen, baas/bazin svp aftuigen.
Ik ben heel erg bang dat je gelijk hebt Azijnzeikerd.
Ook zou ik het heel erg jammer vinden omdat er altijd klasse was en van hoogstaande humor.
Kan nu alleen nog om Kouwes gieren maar dat is gewoon smaak.
Jee Hox, ik had je hoger ingeschat.
Oh, het topic ging over honden. Excuses, honden zijn lief.
Ook leuk wanneer je leest 'Mensen zijn eigenlijk de beesten".. Ja hallo,praat voor jezelf AUB,denk ik dan...
Geef alle sympathisanten ook een spuitje. Ieder beetje helpt.
@Azijzeikerd @ 18:25
... en GS mag dan wat commerciëler overkomen, de toon is nog steeds dezelfde als 3 jaar geleden, die korte literaire oplevingen zijn geen conjunctuur maar een toevalligheid. Lees dan selectief en trek geen onnozele conclusies.
Langharig, werkschuw tuig met kudtkinderen die herrie maken met pannen en andere stalen attributen, triest... Ik zeg, ophangen en nu wel goed filmen, ja, ook de hondt!
was erbij. Ongelooflijk sneu en die lui zien er niet uit
Hè toe nou Koerbagh!? Doe eens echt neuken!
@azijnzeikerd dan kijk je toch niet meer op deze site
@koerbagh
Ik hou meer van goudvissen als je het perse wilt weten.
Maar je LOL getuigt weer van je windvanerigheid en je opportunistische diplomatie. Ga eens een keer echt neuken, dan knap je wellicht nog wat op.
hehehehe .. 't gaat iig goed met de aandacht voor cookie en gerry. Volgens mij is Gerry trouwens best lekker. Hoe mooi weer hoe de gs manschappen haar tot reacties proberen te krijgen .. dat zal geheid niet zonder reden zijn ;)
Niet die honden hebben wat verkeerd gedaan maar de mensen die zo'n hond wel 'stoer' vonden hebben het voor de beestjes verpest. Ze waren al lang genoeg verboden dus ze hadden het kunnen weten en om dan toch zo'n hond te nemen terwijl je weet dat je het risico loopt dat ie dan dood moet - DAT is fout. Er zijn genoeg andere wel legale leuke honden. Als je dan toch actie wil voeren doe het dan tegen die aso's die het voor dit hondenras verziekt hebben met hun trieste gedrag. Het is absoluut een sneue situatie en het is jammer van de hond, maar ze hadden ook zelf kunnen nadenken voor ze er aan begonnen.
.
"goed dat ie straks dood is lelijke kudthond dus kap nu maar met mailen gr Hoxha geen stijl"
en
"wist je dat de politie dit soort pitbullbeesten meestal afmaakt door ze met een moker de hersens langzaam in te tikken"
.
Sorry hoor maar wat een enorm IQ loze reacties. Het is niet eens grappig.
@Azijnzeikerd
Neem nog een slokkie... Booohooh vroeger was alles beter. Toen jij nog vanaf 't begin mee reaguurde was 't allemaal veel beter. Nu G.S groter en bekender aan 't worden is voel je je niet speciaal meer zeker. pffffrrttt
LOL @Deus ex machina 12-01-07 @ 18:30:
Hondenliefhebber zeker?
is zo'n hondje niet halal of zo?
@Gerry
Ik begrijp je strijd en hoop van harte dat Wallage zijn *kuch* menselijke kant laat zien. Volgens mij is jouw hond geen zuivere pitbullterrier maar als een deskundige het anders bepaalt.... dan zal ik wel peop in mijn ogen hebben.
De hele hetze tegen pitbulls en andere 'vechthonden' is totaal misplaatst.
De honden worden niet als vechtmachines geboren; ze worden door hun eigenaren zo gemaakt. Jouw hond is geen vechtmachine en verdient het niet om afgemaakt te worden.
@Koerbagh (vrijwel ieder comment)
Heb jij model gestaan voor Brett Easton Ellis toen ie American Psycho schreef?
Wat heb jij een verwrongen geest en een ziekelijk karakter.
Seksuele frusti.
Altijd maar pochen over je vriendinnen en je escapades. Je neukt waarschijnlijk nog het liefst een deuk in het pakje boter op je hoofd.
Oh, oh wat zijn we leuk met het refereren aan Tarzan en op z'n hondjes.
Man, ik wou dat Wallage jou kon laten afmaken.
@Azijzeikerd
Helemaal met je eens.
Dat zelfs de redactie zich aan zulke domme uitspraken begeeft.Triest.
Tsja je kunt elke hond wel wild maken en mensen in hun reet laten bijten. Zelfs herdershonden. Ik snap dus ook niet waarom alle pittbulls afgemaakt worden. En overigens: de echte beesten zijn de mensen. En denk niet dat ik een hondeliefhebber ben,want ik vind ze stinken en ik haat hondestront.
@ Azijnzeikerd @ 18:25
*... heb ik ... kunnen constateren.*
Jij bent volkomen oninteressant en overbodig hier. Doei!
Zo zie je maar de hond lijkt op zn baas! Baasje Gerry is dus een aso-trudt met pittbull kop en dus oliedom! Je weet wanneer je een verboden dierenras aanschaft dat je daar trammelant meekrijgt, simpel! Terecht dat dat beest afgemaakt wordt, je wilt immers het niet op je geweten hebben als dat beest op een keer een kind pakt (ik bedoel dan die hond he! alhoewel het baasje ook eerder op een hond lijkt...)
Laat gerrie en dr kampvriendjes optiefen naar hun kraakpand en de ratten daar gezelschap gaan houden ipv te gaan janken om een verboden hondje! Kinderachtige lui!
kunnen ze het baasje niet beter in laten slapen ?????
Ok ik ben de kwaaiste nie. Als gerrie mellema een spuitje krijgt, ben ik bereid om cookie te adopteren.
Als Cookie uitgezet kan worden naar China of Zuid-Korea zou dat aldaar zeer geappricieerd worden.
Mensen die er verstand van hebben zeggen vaak dat je het best kunt stoppen op je hoogtepunt.
Begint dat langzamerhand ook niet voor GeenStijl te gelden?
Afgelopen week heb ik op GeenStijl een gigantische val naar beneden kunnen constateren. Van erg leuk evolueert GeenStijl bijzonder snel naar zeer vervelend en zielig.
De topic over Felix Meurders was ongepast. Bij het filmpje van Piet Paulusma droop de sensatiezucht er op misselijkmakende wijze vanaf. En als ik nu lees hoe jullie met dit onderwerp om gaan, dan begin ik te vermoeden dat GeenStijl z'n beste tijd gehad heeft.
Heel stoer om te kankeren en schelden op alles en iedereen en misschien krijg je nog een paar gelijkgestemden op je hand, maar of dit nou de manier is waarop GeenStijl moet doorgaan?
wat ik me afvraag waarom dat stomme dier afmaken?
het beest heeft verder niks misdaan
en ik weet dat er gestoorde exemplaren tussen lopen
Maar een voormalig collega van me had een stafir
en met dat beest was niks mis
Toch ook geen hondje om met handschoenen aan te pakken!
Pitbulls hunzelve zijn best OK.
Echter dat geldt dus niet voor het baasje van Cookie!
Want wat deed die stupide qankerkudt ondanks het feit dat ze wist dat ze in bezit was van van een illegaal huisdier dat bijtgevaarlijk wordt geacht? Juist ze liet het beestje los rondlopen!
Gerry Mellema, JIJ vooral bent verantwoordelijk voor de dood van Cookie! Het is JOUW eigen schuld!!!
honden.blogo.nl/?COMMENTS/154/5021
Hij is zo lieeeeef.
Wat een verschrikkelijk topic met misselijkmakende reactie's.
die gmail is wel stijl :)
Hier ook al slimmerds met wijdopenstaande neusgaten. Idee voor hondenvangers?
video.google.com/videoplay?docid=-8120...
HHHHAAAAAAAHHHHHAAAAAA, die email correspondentie, wat enorm.... sneu
@Epifyse 12-01-07 @ 18:18
Gebakken pitbull met een sausje van gepureerde kat, eet smakelijk
Maar die van mij doet niks hoor... that's what they all say voordat ze weer een kleuter verscheuren.
eerst maar eens wat eten. hopelijk iets met dieren.
Als je zulke reacties leest krijg je ook erg weinig respect voor medemensen :) Superego's
@Jim Beam 12-01-07 @ 18:13
we hakken je armen er af en dan laten we je die hele dag Fap filmpjes zien ;-)
@ Pikkie 100 12-01-07 @ 18:09
Leuke vondst! Maar je bent je echt aan het aanstellen, discriminatie? Kap nou ff, dieren behandelen we nou eenmaal een beetje anders dan mensen. Vergelijkingen met Marokkanen stuiten me dan ook een beetje tegen de borst, die beschouw ik als gelijken, dieren niet. Ik eet ze bevoorbeeld niet op. Als we een kleuter kunnen redden door alle pitbulls te vergassen, so be it.
Jammer dat je zo weinig respect hebt voor medemensen... asperger?
De ellende met mijn schatjes (jaja, de zogenaamde "pitbulls") is dat ALS ze bijten het ook behoorlijk raak is............
Maarja, als ik met mijn 105 kilo en verleden een handje laat schieten komt dat ook harder aan dan de knuist van een kantoortijgertje.
Zullen we voor de zekerheid mijn armen maar amputeren?
Nee.... dat is wreed, geef me maar een spuitje.
Wat hebben sommige vrouwen (en hippies) toch met 'lieve monsters'.. Monsters die,als ze zouden willen,je zeau aan stukken kunnen scheuren.. Koop dan toch gewoon een nijl-krokodil ofzo;Das pas een uitdaging.
welk beest bepaalt dat een pitbull verboden is en moet worden afgemaakt
Volgens mij is dit geen Pitbull maar een Shitbull... Belachelijke wet natuurlijk een pitbull kan heel gevaarlijk zijn.Maar een mechelse herder of een labrador of een grote poedel kan ook helemaal gek worden en iemand aan stukken bijten... Voor sommige mensen een mooie oplossing!
mensen die hun hond gebruiken om andere mensen bang te maken moeten vreedzaam een spuitje krijgen...
Alle honden zijn kweekdieren, onecht en ongewenst. Onhandige schijtfabrieken en totaal nutteloos. (behalve voor schaapherders en de pliesie)
Als alle mannen eens wat vaker hun tong gaan gebruiken zijn we snel verlost van dat ongedierte.
@Epifyse
"Linkse kudthippie zoals jij"
Man ben zo rechts als het maar kan.
Jij moet mensen en dieren niet in een hokje proberen te stoppen.
Als Cookie nu eens in een dolle bui een van dat genetisch afval zou pakken wat daar op de dump te zien is zou ze dan nog steeds zo geëmotioneerd zijn die snol.
Wist dat ca. 80% van groningen onder vroegere inteelt gebukt gaat maar nu weet ik dat zeker na dit gezien te hebben
Stelletje randdebielen daar op indymedia! Whahaha... een hond als individu behandelen?!?! Een paar honden die het voor Cookie en de rest van de honden verpest hebben..?? Sukkels! Dat wijf wist dat Cookie een verboden hondenras heeft, dus had ze dat mormel maar niet moeten nemen!
@snipesonline ... idd honden zijn per definitie gevaarlijk ! maar serieus ben je uberhaubt bekend met de term valse hond ? in 99% van de gevallen ligt die oorsprong namelijk niet bij het beestje zelf ... of ben je gewoon zelfs hondsdol ? kan ook natuurlijk ! oh wacht je hebt net voor het eerst een fin gezien ? brrrrr 'eng' hoor ;)
Mijn mijn kleine neefje is eens gebeten door zo'n kutbeest. Cookie zou zoiets zeker nooit doen. Doei cookie.... mag haar baasje misschien ook zo'n spuitje?
@Wicky100 12-01-07 @ 18:09
Hey Gerry, cookie is geen hond, da's een vechtmachine
Eerst de hond haar af laten maken om er zeker van te zijn de het om een Pitbull gaat, daarna (indien bevestigd) de Hond!
@Wicky100 12-01-07 @ 18:09
Dan kun je dat mooi meteen maar hier vertellen.
www.youtube.com/watch?v=42XFyjH-uno
@Wicky100 12-01-07 @ 18:09:
Ik hou ook erg van dieren. Vooral gebakken.
@Alpha sulletje
Na jullie reacties gelezen te hebben kan ik stellen dat ik meer van dieren houd dan van jullie soort mensen.
Pavlos 12-01-07 @ 18:06: das de derde keer dat je dat post
.
Wicky100 12-01-07 @ 18:05: mensen horen dieren de overheersen, das de natuur, dankzij linkse kudthippies zoals jij hebben die beesten al rechten in the first place..
"What's next? Finnen?? Geenstijlers??
En kinderen, die schijten ook alles onder. Ook maar afmaken?"
Geen kinderen meer! Als dat zou kunnen! En bejaarden ook graag.
Oeps, trap ik me daar toch geheel per ongeluk op een Cookie. Sorry Cookie, ik wist niet dat je schedeltje zo zacht was...
-weggejorist-
-weggejorist-
@ Wicky100 12-01-07 @ 18:01
Even voor de duidelijkheid het gaat om de hond he, niet om het meisje hoor! Aansteller...
@snipesonline
Dus als je kind vermoord wordt door een Antiliaan of Marrokaan dan moeten die ook maar uitgroeid worden.Ja ik vergelijk dieren met mensen.
Is ook niet eerlijk want een mens kan kiezen en een dier niet.
Jullie denken allemaal dat het alleen pibulls zijn die kinderen en zo bijten.
Helaas is het voor de media niet interressant als een Labrador dat doet.
@gevallenverstand 12-01-07 @ 17:55:
Lager wal? Leg eens uit? Omdat ik niet zo op honden in het algemeen en vechthonden in het bijzonder heb? Stel je niet zo aan.
Heb gehoord dat Cookie heeeeeel goed dood kan liggen. *BRAAF*
Wicky100 12-01-07 @ 18:01: hoi gerry
@Jim Beam
RAD=meest racistische wat er bestaat.
Je wordt vermoord omdat je voldoet aan een uiterlijk!
Daaag Cookie.
Veel plezier met het uitrennen op de eeuwige jachtvelden!
@Wicky100 Je zult maar een kind hebben die gebeten is door een Pitbull, als je dat ervaren hebt spreek je niet meer van een incident maar van een ramp. En al helemaal niet over RELATIEF ERG WEINIG! Eén keer meemaken is echt genoeg hoor!
Weer een stront fabriek minder.
Gewoon onder tools->internetopties: "Cookies verwijderen"
@ LoudAndProud 12-01-07 @ 17:36
Boehoehoe, ik ben LoudAndProud en ik ben verontwaardigd, ik ben namelijk een goed mens met principes enzo... en ik ben vreselijk verantwoord op mn mac en hennepsandalen en DIT KAN GEWOON NIET!
Stelletje zielige helden achter jullie beeldscherm!!!!!!!
Een beetje een dier dood verwensen.Ziekelijk!!
Enig idee hoeveel er van die honden rondlopen?En hoeveel incidenten?Relatief erg weinig!
What's next? Finnen?? Geenstijlers??
En kinderen,die schijten ook alles onder.Ook maar afmaken?
Helden zijn jullie!
Ik schreef het al eerder, dit dier is op grond van de RAD (regeling agressieve dieren) in beslag genomen.
De hond valt niets te verwijten (heeft nooit gebeten) de eigenaresse des te meer.
Wat de reaguurders "de pitbull" toewensen komt eerder de dame toe.
Wie een pitbull wil kan een pitbull houden.
Maar dat kost geld, veel geld.
En veel tijd.
En veel geregel.
Uitsluitend een echte liefhebber zal dat er voor over hebben.
Maarja, de echte liefhebber van dit ras wil helemaal geen "gevaarlijke hond", de echte liefhebber geniet van de enorme kinderliefde van dit ras, de vergevingsgezindheid tegenover de staarttrekkende kleuter.
-
Een pitbull die een mens bijt is een verziekte hond en zal helaas een spuitje moeten krijgen.
Maar de eigenaar die een zo mensvriendelijk ras verziekt verdient wat mij betreft "een Sadammetje".
Mooi. Ophoeren met die kudtcookies.
Koerbagh, als je Crixus bent dan ben je echt diep aan lager wal geraakt. Yek!
Gewoon onder tools->internetopties: "Cookies verwijderen"
@poppermotje 12-01-07 @ 17:50
dus als iemand een kinderjuf is dan zou het geen pitbull zijn?
Vreemde redenering hoor.
Een bepaalde kunstschilder uit het verleden deed ook niet zo moeilijk over wat joden, terwijl kunstschilders over het algemeen heel redelijke en vredelievende mensen zijn.
als je nou eens wat beter op je hond gelet had, was dit niet gebeurd! Dat beest liep los over straat, dan had ik ook de politie gebeld, muts! Dit had je kunnen weten, als je een pitbull-achtige hond hebt.... EIGEN SCHULD, Wallage doet ook alleen maar wat 'ie moet doen, en nu is de wereld te klein. ROT OP!
@poppermotje .. tis geen zuivere pitbull volgens mij .. een pitbuil heeft kleine pootjes .. dit is een slank een hoog op zijn poten staand beest !
Het mag dan een krakende betaald boe-roepende klotenhippie zijn.... maar ik zou best graag willen zorgen dat er 's ochtends weer een hele grote glimlach op dat chagrijnige koppie van haar staat...
Tja, het is beroerd voor deze mevrouw, maar hoe lang precies zijn dit soort honden al verboden? Toch al een jaartje of wat? En als je kijkt naar de hoeveelheid kinderen, volwassen mensen en andere dieren dat jaarlijks kapodtgescheurd wordt door soortgenoten van Cookie en andere hondenrassen begrijp ik de "veiligheidsmaatregelen" toch wel een beetje.:<
@Kloothommel 12-01-07 @ 17:45 Kinderjuf? Nog een reden om te twijfelen of het hier inderdaad om een pitbull gaat. Zijn er hondenkenners in de zaal?
vol met filmpjes hierover!
groningen.i-see.tv/channels/news/
@ 3*links=rechts 12-01-07 @ 17:44
Als het zon agressief kreng is dan ben ik het er mee eens, maar om het alleen op het uiterlijk te doen..
Ach kijk nou... www.imdb.com/name/nm0577897/
Ze moet nog wel een beetje beter haar best doen om Ashley Blue te overtreffen.
nfdb.akris.nl/nfdb/servlet/NfdbSearch?... :
Film with a prologue and seven independent scenes portraying various concepts: birth, intelligence, survival, communication, love, culture and death.
@geytennöker 12-01-07 @ 17:20 Ik heb geen verstand van honden. Ik vind het een lelijk beest. Maar of het een pitbull is weet ik niet. De eigenaresse zegt van niet. Agent zegt van wel. Dan ga ik mij afvragen: heeft er ergens in de procedure nog iemand met verstand van zaken naar gekeken?
-weggejorist-
Tja ik fietste er nog langs vanmiddag, en het meurde me toch een potje, lag bijna van m'n fiets... En dat waren niet alleen die honden...
hehehehe kijk hier de internetnerds weer eens bang zijn voor honden .. zeker nog nooit buiten in de boze wereld geweest zeker he ? nou ik ben nog steeds erg blij met me mastino ! 1 woordje is genoeg ;) .. gnagnagnagna
En dan is dat mokkel ook nog een begeleidster op een na-schoolse opvang, lekkere mix, een pitbull bezittende kinderjuf, die kinderen zeggen geen boe of bah vanwege die hond
Punt is: het kreng liep los! Zonder kudtbaasje/bazinnetje in de buurt. En dan maggie deaud!!
Die Gerrie krijgt nu letterlijk de hond-in-de-pot....
In Thailand en Korea weten zij er middels lekkere marinades genoeg nuttige dingen het honden te doen. Stoofpotjes, Sate, ... lekkel!
www.snopes.com/critters/edibles/dogsou...
hahahahaha
kutnatzie! hahahaha
zelf geen hond zeker.. maarja, ze wouden aand8 ze kregen aand8.. wie trekt er nou aan welk eind.
ik d8 dat NL tegen de doodstraf was? dit lijkt zelfs rassenzuivering
THIEME!! JUBA !!!
ik weet wel rassen die ze eerst mogen laten inslapen
Meisje???? Mokkel zal je bedoelen!! en by the way.... pitbulls zijn niet te vertouwen.... in de gehaktmolen ermee zou ik zeggen.. ciao
booyou: prima. neuken?
En leer ook eens wat dreadlocks zijn.Dat meisje heeft gewoon steil haar .
DIT www.ebetroberts.com/images/bob_marley.... zijn dreadlocks
De overheid test het nu uit op honden.
Over 5 jaar willen ze een agressief mensenras verbieden.
Dat betekend eerst enkele jaren een fokverbod en het verplicht castreren van de mannetjes. Na enkele jaren worden dit mensenras van straat geplukt en laten ze hen inslapen.
Hadden ze maar geen ********* moeten zijn!
LoudAndProud 12-01-07 @ 17:36: het is algemeen bekend dat je zoiets niet naar GS moet mailen. als je dat dan toch doet.. tja..
www.dogweb.nl/bijtincidenten.html
Mmm, er zijn er wel meer die dus door de gehaktmolen mogen...
O ja ,en als jullie site inderdaad op Macs gemaakt wordt zorg dan tenminste dat de links naar filmpjes ook inderdaad op een Mac zijn af te spelen.
Lutsers
ShinDeluxe: I love you ^^
Dus een meisje dat een wanhopige poging doet om haar hond van de dood te redden wordt door redactieleden van Geen Stijl als volgt op gereageerd:
"goed dat ie straks dood is lelijke kudthond dus kap nu maar met mailen gr Hoxha geen stijl"
en
"wist je dat de politie dit soort pitbullbeesten meestal afmaakt door ze met een moker de hersens langzaam in te tikken"
Hoxha en Brusselmans zijn jullie wel helemaal goed bij je hoofd?
zuigert: ga eens deaud?
Hier kunnen alle "pitbull liefhebbers" hun gerief kwijt --> cookievrij@gmail.com
-weggejorist-
@Hoxa
Dat mailtje, dat is wel heel mooi!
kunnen ze dan ook niet maar meteen dat lelijke trolletje van een Gerry de Hippie neerknuppelen en/of een gasmaskertje opdoen. Dat wijf is niet om aan te zien, daar zou ik mijn Bef-tekkel nog niet eens overheen laten gaan...
en over de dumpert. vrij logisch dat die er iedere keer uitligt als MONGEAULEN er constant saaie kudt filmpjes inflikkeren. Dan wil je ook dat die lieve 81 23 247 227 deaudgaat. als mensen daar nou eerst eens mee stoppen.
*gaat naar huis, voordat hij de hond in de pot vindt*
Waarom een Pitbull wel preventief ruimen en een TBS-er niet.
@IkBenWeerloos 12-01-07 @ 17:27:
De woordgrappen liggen ook teveel voor de hand om ze te laten liggen.
*Denkt nog na over iets met "Hi-Ha-Hondenlul" en "Kom maar bij het vrouwtje" *
die lui moeten oprotten, weet iemand nog in de jaren 90? toen zijn er zeker 2 kinderen doodgebeten door pitbulls. laat die viespeukjes maar eens met die ouders praten die beesten hebben gewoon een lage agressiedrempel. en dat rottige tuig denkt dat ze alles kunnen doen. salonsocialisten dat zijn het, ik zou zeggen allemaal een spuitje, ik trakteer. als die mensen werk zouden hebben, stonden ze daar niet allemaal herrie te trappen, en verboden dieren te houden. er is er maar een verantwoordelijk voor dat die hond afgemaakt wordt, en dat is de bazin! bedankt gerrie, je hebt cookie vermoord
Gewoon alle honden deaud maken, zijn toch allemaal vieze onreine beesten!
Allah hakbar!
extra,
internetopties,
cookies verwijderen,
Ok,
klaar ben je...
jezus wat een kutwijf.. gelijk afmaken tegelijk met die hond en al dat smerige tuig wat lawaai maakte op straat. Ik zag zelfs een kindje die gedwongen werd met een pan te slaan, gelijk afpakken van die moeder en in een internaat zetten oid. Zulke mensen mogen geen kinderen opvoeden. En al helemaal geen honden hebben die VERBOTEN zijn.
STERF!!
LOL@koerbagh, het was al duidelijk hoor, maar fijn dat je toch even hapt ;)
Kunnen ze ook niet gelijk die zielige krakers afmaken.
Zijn we daar ook weer vanaf.Kosten alleen maar geld
@ Koer
Het heeft weinig met jouw perversiteit te maken, geloof me. Het is de domme keuze van madam okselhaar zelf om zo'n beestje in huis te nemen. Ies leuk, lief en lekker. En hij gromt tenminste een beetje, dat doet Tarzan al een tijdje niet meer he..?
---
En voor de late feauteaufuckers en jankende achterblijvers op de Grote Markt: ook dit beestje is volop in diverse kleuren te verkrijgen op de Antwerpse Vogeltjesmarkt! Veel plezier zondag.
Sterft Hond Sterft
@IkBenWeerloos 12-01-07 @ 17:21:
Laat ik het zo zeggen: Ik vermoed dat Gerry "neuqen op z'n hondjes" erg letterlijk neemt. Duidelijk?
@ piquant 12-01-07 @ 17:14 vs
@ piquant 12-01-07 @ 17:13
wa's dat : water bij de verwensingswijn ?
Lijkt me dat de eigenaar van die hond verantwoordelijk is voor deze situatie. Koop dan geen verboden hond! Dit had je kunnen verwachten.
Maar nee hoor. Wetsovertreder boos, krijgt de wetshandhaver de schuld. Omgekeerde wereld dus.
@koerbagh : Is snap je niet, leg eens uit?
lol, liep er net nog langs, vroeg me al af wat die herrie was..
zijn daar geen verorderingen voor ofzo?? of gelden die niet voor hippies?
Honden genoeg, maar wel teveel
ja is dat beest nou WEL of NIET een pitbull? Als hij geen pitbull is maar gewoon een waziristaanse geitenherder, dan is het een klotenstreek om het beest koud te maken omdat oom agent een formulier heeft ingevuld waarop pitbull staat.
Hoxha 4 president. De antwoorden op de mails zijn ultra humor.
Door de shredder al die pitbulls!
Wellicht ben ik wat pervers in mijn gedachten, maar een alleenstaande vrouw met een reu-hond die zo over de rooie gaat en het beest haar allerbeste maatje noemt... Ehm... Nou ja, moet ik de gedachte nog helemaal afmaken?
Desalniettemin: in de destructor met die peopfabriek.
En Gerry: koop een Black Tarzan bij Christine LeDuc ofzo.
dood aan alle vechthonden
Rudi Barros 17.04 geweldige oplossing (gaskamer). Zie dat je meldt dat je gaat zuipen. Heel veel zuipen en voorlopig niet meer in staat tot het geven van commentaar.
Cartman: Goddamn hippies!
Amen!
Zo! dan kan Cookie in de trommel en er niet meer uit!
Gevaarlijke kudthonden, het filmpje bewijst maar weer bij wat voor soort volk zo'n hond hoort. Misschien door de overeenkomsten: Onbetrouwbaar, agressief, uit de bek stinken!
Rudi Barros 17.04 geweldige oplossing (gaskamer). Zie dat je meldt dat je gaat zuipen. Deaud zuipen lijkt mij beter voor jou en je medemensen.
Halal slachten graag. Baasje en co. ook graag.
GA is dood kudthondt
Sterf pitbullhond, sterf?
Geweldige reacties over en weer,
Als ze communicatief wat sterker waren zouden ze helemaal niet hoeven te schreeuwen denk ik...
Zielig voor Gerrie, maar als ze Cookie omleggen, laat ze dan maar meteen de endlösung voor alle vechthonden invoeren.
Amen!
Zak over een paal Brusselmans
Ligt het aan mij of is de dumpert.nl-server al redelijk aan het reauken? Komt geen zinnig bitje meer uit.
Wat een grove woorden. Werkeloos kunstenaar of vreten van nazi krant de Televaag. Geen idee wat beter is.
Nouja die hond moet wel te redden zijn als ze zich vrijwillig laat neuqen door de bezoekers van de soepbus zonder Jippy om.
Of nog beter de schedel langzaam inslaan met een mokert
zeg me aub dat volk met dit soort honden in een woonwagen leeft
-weggejorist-
Heb net m'n eigen cookies ook allemaal opgeruimd.
Dat er zoiets als een pitbull rondloopt is op zich al een gruweldaad van de mens jegens de andere beesten.
Een goeie hond is een dooie hond.
Kunnen niet meteen alle viervoeters doodgeknuppeld worden?
Kunnen ze heel Groningen niet gelijk laten inslapen?
Woef ... zo wordt je dus een bekende hond!
(P.S. Politie Grunn, kunnen jullie Maurice ook niet meteen doen? Twee voor de prijs van één?)
Kunnen ze die kudthippies en krakerts ook niet gelijk laten inslapen?
En nu ga ik trouwens aan de zuip, adios.
lekker wijf wel op die feauteau
Haha die reactie van Hoxha op hun mailtje. Prachtig.
verboten ist verboten, inmiddels is dat verbod echt wel ouder dan die hond dus dan is het eigen schuld dikke........ enfin
Cookie is ook meer een naam voor een Yorkshire of Chihuahua. Maar kunnen ze ipv inslapen 'm niet gewoon een rubberen kustgebit geven ofzo?
Honden stinken, zijn niet te vertrouwen, schijten op straat. maken lawaai, enz, enz...
Ik zou em dus graag doortrekken richting een fijne endlosung voor alle teringhonden in nederland. Kun je weer fijn met je mountainbike door het bos fietsen zonder bang te zijn dat je in je kuit gehapt wordt.
Gewoon de gaskamer in met AL die pleurisbeesten.
Geldinzamelingsactie op GS om ook de baasjes vreedzaam te laten inslapen.
Ben benieuwd hoe snel Gerry zich hier aanmeldt en een BAN vangt.
Pittbulls horen hier niet.. weet je vooraf dus nu niet gaan Boehoe-roepen! Kudthippies
Zou er bijna geld voor over hebben om dat onding persoonlijk "in te laten slapen"
oja, Marianne kom d'r maar in
Mijn Cookies staan uit
Pitbulls verbieden (is al zo, goed begin), mensen die pitbulls willen hebben meteen 10 jaar en TBS geven wegens gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel, het in gevaar brengen van hun medemensen en weinig uitzicht op genezing.
.. en die hond ook niet vergeten aub..
Cookie erbij?
zielig! kut brusselmans ga zelf dood :))
Mooi!! Kapot maken die beesten...
En toch vind ik het zielig voor het hondje...
REAGEER OOK