Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Natuurlijke bevolkingsgroei lager dan immigratie

cbsgrafiekbevolkingsgroei.jpgCBS Cijfertjes! Oké, we gaan hier nu natuurlijk heus geen end of days verkondigen. Het is slechts een grafiekje over louter de eerste helft van 2015. Maar toch is het wel een notie om even bij stil te staan. De algehele Nederlandse bevolkingsgroei loopt achteruit. Soit, het is al druk zat. Maar bij de groei die wel optrad, tekent zich een (nieuw) fenomeen af. De bevolkingsgroei door immigratie, is sterker dan de natuurlijke bevolkingsgroei. HELP! DE MOSLIMS KOMEN!! Nee, dat dus ook weer niet. Maar het aantal immigranten dat zich hier vestigde "lag in het afgelopen half jaar hoger dan een jaar eerder, toen ook al een record aantal immigranten in Nederland kwam wonen. Er vestigden zich 82 duizend mensen, 6 duizend meer dan vorig jaar. Vooral Syriërs schreven zich vaker in bij een Nederlandse gemeente, bijna 1 500 per maand. In totaal kwamen er 9 duizend Syriërs bij, 6 duizend meer dan in dezelfde periode vorig jaar." Grote, maar nog geen astronomische cijfers. Toch zou een land waarvan de hoofdstad voor minstens 25% uit moslims bestaat (*), waarvan de politieke hoofdstad voor minstens 25% uit moslims bestaat (*) en waarvan de grootste havenstad voor minstens 27% uit moslims bestaat (*), zich toch even achter de oren mogen krabben over de wenselijkheid van deze bevolking- en cultuur-transfers.

Reaguursels

Inloggen

Begin 50-er jaren voerde de overheid een actief beleid om emigratie te bevorderen.De omslag was dat Nederland niet meer dan de toenmalige 10 miljoen mensen aankon. Zo'n 500.000 gezonde en veelal jonge Nederlanders vertrokken. . Mede vanwege het Wirtschaffts Wunder ( Marshall plan) kreeg ook de Nederlandse economie de wind mee maar nu waren er dus arbeidskrachten te kort. Werkgevers begonnen op grote schaal Portugezen, Spanjaarden en Italianen te werven die per saldo goed vigeerden. Later wierven de werkgevers Marokkanen en Turken. En daar ging het mis. Deze ongeschoolde krachten waren al rap niet meer nodig, fabrieken werden herplaatst in "lage lonen"-landen en de gastarbeiders bleven hier, veelal werkloos dn wel afgekeurd. Nadat eerst het grootkapitaal zorgde voor werving beijverde "links" ( dhr den Uyl) vervolgens voor permanent verblijf en gezinsherenigingen. Het leek een kongsi grootkapitaal-socialisme. Met de komst van Arabieren, Berbers en Turken kreeg de islam vaste voet aan de grond, eerst aarzelend nu zelfverzekerd getuige de moskeeën die aan de poorten van elke volkswijk verschijnen zijnde bewijs van veroverd gebied. Het gepeupel ( populus) ziet als enige uitweg voor hun frustratie hun wijken getransformeerd te zien worden, te stemmen op de heer Wilders om vervolgens voor racist en islamofoob te worden uitgemaakt.Nu de asielgolven aanzwellen komen er hele clans uit de Hoorn van Afrika ( Eritrea ,Somalië en in mindere mate Ethiopië) de islamgelederen versterken, immers ook bij hen is de koran hun gids en lifestyle boek.Om de cirkel compleet te maken kan men stellen dat nu weer het grootkapitaal ( hoe meer immigranten , hoe meer consumenten) en "links" , hoe meer adepten van de islam hoe meer "links"stemmers , elkaar gevonden hebben. Dat 17.1 miljoen inwoners ons kleine (wei-) land qua ruimte,sociale voorzieningen , natuur amper meer kan ( ver-)dragen zullen de milieupartijen, D66, GroenLinks en PVDA etc worst zijn.Volbouwen derhalve het aanwezige groen ( ) in de randstad is hun devies.En de VVD? Deze partij verloochent alles waarvoor zij is opgericht , afbraak Defensie ( Kamp, Hennis) , afbraak sociale voorzieningen, uitverkoop aan de EU , VVD figuren als Zalm die bij een staatsbank 700.000 euro opstrijken en legt islamisering en dus immigratie geen strobreed in de weg.

Jan Boule | 14-08-15 | 11:12

-weggejorist-

Von_Flokkenstoffen | 13-08-15 | 21:29

Deze race is gelopen! De islam zal binnen 25 jaar de dominante religie zijn in NL en met name in onze grote steden zal de populatie in meerderheid uit 1e, 2e en verdere generaties bestaan. Dit is nu al een beeld in NL en in een ander overdreven cultuur-tolerant land als Zweden is dit proces al een paar stappen verder.
Negeren en wegkijken is dan zelfs voor toekomstige Pechtolds, Ruttes en Samsons geen optie meer en in steden waar moslims in de meerderheid zijn zullen islamitische regels gaan gelden.
Nederlandse politici hebben ons land ongestraft verpatst en weggegeven. Het enige vuiltje dat nog naar werknemers en werkgevers moeten worden afgeschoven is de enorme prijs die dit met zich mee neemt.

Thorolf | 13-08-15 | 20:43

Ik stem voor een immigratiestop en minder veilige seks als je getrouwd bent ofzo. En als het te ver moet gaan een Geert Wilders, of als het kan zijn betere kant Weert Gilders.

Soldaat loodgieter | 13-08-15 | 17:46

Samsom en Pechtold :Denken voor je doet. Dat hier rellen en onlusten van gaan komen weten jullie toch ook wel ? Of steken jullie liever je kop in het zand ?

NOODUITGANG | 13-08-15 | 16:55

Dus de keuze is simpel:
jullie uitkering stopt omdat het geld op is en de werkenden ook niet meer willen/kunnen dokken

of jullie blijven naast de onvermijdelijke bijvangst wonen die hoort bij een actief immigratiebeleid.

tip:
wordt zelf succesvol dan kun je verhuizen...

Deus Absurdia | 13-08-15 | 15:55

Deze grafiek laat keihard zien waarom immigratie nodig is:
- De totale bevolkinsaanwas loopt terug richting krimp
- Wijzelf als witmansen neuqen nog minder en te weinig
- Het verschil vul je aan met immigratie. Of niet..

maar zonder immigratie (of een stevige autochtone aanwas) zal economische krimp inzetten. Door vergrijzing gaat dat nog harder en wordt dat structureel. Dat kun je nartuurloijk accepteren, maar wie betaalt dan ons sociale stelsel. Alleen werkenden kunnen dat en die produceren we zelf te weinig.
.
We moeten er alleen wel voor zorgen dat we goede allochtonen binnenhalen. schijnbaar lukt dat maar niet of het beeld is vertekend omdat de klagers natuurlijk naast de geimporteerde mislukkelingen en uitkeringstrekkers wonen omdat zij dat zelf ook vaak zijn.

Deus Absurdia | 13-08-15 | 15:52

De lol heeft lang genoeg geduurd. Muur errond en weg erme.

pandalicious | 13-08-15 | 15:51

Nu nog een vluchtelingenuitkering van minimaal de Balkenende norm en het gaat beter dan voorheen.

Error 404 | 13-08-15 | 15:39

@janmetdepet | 13-08-15 | 14:57 "Komt er op neer dat steeds minder Nederlanders moeten werken op buitenlanders aan het eten te houden..."
.
En dan te bedenken dat de verhouding belastingophoesters versus belastingzuigers al voorbij de 1:1 is, zo las ik laatst ergens, en dreikwartr van het verdiende geld door de staat wordt afgepakt en opgestookt. De staat deelt cadeautjes uit van geld dat er niet is, en die instromers gaan dat ook niet maken voor ons. Integendeel, die komen meezuigen. Slavernij noemde men dat ooit, dat uitbuiten van de arbeiders.

ben kokhals | 13-08-15 | 15:35

-weggejorist-

dikkedragonder | 13-08-15 | 15:23

@du Roi Soleil | 13-08-15 | 13:43
en/of alle mazen en gaten gebruiken om de staat zoveel mogelijk poet te onthouden. De koning geeft het goede voorbeeld, nietwaar?:) Zo had de staatssecretaris financien een stichting. Dat kan handig zijn om btw terug te vragen, van de boodschappen tot en met de ipad. Dat soort dingen, om een idee te geven.

ben kokhals | 13-08-15 | 15:12

Komt er op neer dat steeds minder Nederlanders moeten werken op buitenlanders aan het eten te houden,het gaat echt helemaal de verkeerde kant op.Wanneer zullen de hoge heren inzien dat ons land gesloopt wordt.
Dat de kans steeds groter wordt dan je als hard werkende Nederlanders een buitenlanders als buur krijgt die s'nachts leeft en overdag in zijn nest ligt dus jou s'nachts wakker houd waardoor je helemaal kapot gaat

janmetdepet | 13-08-15 | 14:57

@ Bill Cosby
Inderdaad, het is net als dat nummer 'We've got to do something' www.youtube.com/watch?v=mI4XLhY10VA maar ondertussen geen ene fuck doen, maar wel zeggen dat we 'iets' moeten doen, mensen!! Kom op, we moeten iets doen! Maar niemand neemt het initiatief

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 14:52

het probleem is, wij maken ons steeds drukken op fora. maar intussen stromen de bezoekers ons land binnen. Gaat de regering op reces en blijven wij ons verlekkeren aan de recente economische cijfers die opeens wat rooskleuriger zijn. Intussen worden wij van binnenuit opgegeten en maar blijven klagen.

Voor mij geldt dat de macht van geld prevaleert boven gezinsopbouw. Wij wilden toch zo nodig luxe en bezittingen? Dat zien die gelukszoekers ook, maar zij nemen genoegen met gratis geld. Dat betekent dat wij onszelf dubbel aan het elimineren zijn.

Bill Cosby | 13-08-15 | 14:44

Kom maar op hoor, ik fok wel wat kids !
Komsjo | 13-08-15 | 13:43

Misschien kan je een crowdfund campagne beginnen.

Fappier | 13-08-15 | 14:42

@Koning één oog | 13-08-15 | 14:32
Heeft niks met aluhoedjes te maken.
https://www.youtube.com/watch?v=uMfk5UeGw4E
-
https://www.youtube.com/watch?v=e5jJSjpztmA

MogeWijEveOvergeve | 13-08-15 | 14:41

Zich achter de oren krabben dat doen die lui van D66, PvdA en GL pas als de canalparade onmogelijk wordt gemaakt en de eerste homo's aan hoge kranen bungelen.

Angelica | 13-08-15 | 14:35

Grootste probleem is de honger veroorzaakt door overbevolking in Afrika. Als ze daar nu eens niet naar die Argentijn in Rome luisteren en goede voorbehoedsmiddelen gebruiken wordt de demografische druk vanuit het zuiden op de EU veel minder. Dus kort door de bocht: geen geld maar condooms naar Afrika.

Brulboei_61SB | 13-08-15 | 14:34

MogeWijEveOvergeve | 13-08-15 | 14:03
Snowy2000 | 13-08-15 | 13:56

Ik bedoel maar. Er wordt ook niet geheimzinnig over gedaan maar de MSM doet er niets mee behalve het volk opruien zodat de verdeel en heers tactiek kan worden toegepast en op blogs als geenstijl wordt immigratie alleen gebruikt als clickbait en stemmingmakerij maar the bigger picture wordt (nog?) niet getoond aan demense

Je kan een boekwerk vullen met quotes, wetsvoorstellen en doofpotten die gebruikt worden om burgers te beteugelen en de agenda van de machthebbers te pushen. Het lijkt me niet te moeilijk om de lijntjes te verbinden met elkaar, helemaal niet als onderzoeksjournalist.

Duss.. Aluhoedjes FTW!

Koning één oog | 13-08-15 | 14:32

Ik denk dat veel Nederlanders in de slaapkamer
net als die kogelloze militairen teveel "pang" "pang"
je bent zwanger roepen i.p.v. dat ze met scherp schieten.

Berthe | 13-08-15 | 14:31

-weggejorist-

ST18 | 13-08-15 | 14:30

@bob de boarder | 13-08-15 | 12:01
Mensen helpen is prima, maar dan moet je weten wie je helpt. Help in ieder geval nooit je vijand, anders graaf je eigen graf.

Wonderful-Life | 13-08-15 | 14:30

immigranten geen huis, bijstand en zorgtoeslag etc meer geven. Opvang in kazernes tot ze weer terug kunnen. in de kazernes alleen maar voedsel en onderdak geven.

Immigranten én allochtonen die hier zijn geen bijstand meer geven zonder tegenprestatie ! De aardgasbel is leeg en het geld is op !

FrankOngerust | 13-08-15 | 14:16

De gemiddelde Nederlander blijft op dit punt: onverschillig, laks, gemakzuchtig, maar vooral tot op het bot decadent. Zo lang de omgeving, gezin e.d. niet geraakt wordt, is er geen reedt aan de hand. Lekker naar Zuid-Frankrijk met de sleurhut c.q. tent, beetje voetbal kijken, Fleur naar het hockeyveld brengen, nieuwbouwhuisje inrichten en - uiteraard - half onderuit op de bank naar RTLx kijken (met een zak chips en een pilsje/wijntje).
-
Maar toch voorzie ik uiteindelijk een enorme omkeer. Een omkeer naar vernieuwd nationalistisch elan. Waarin we - dankzij een verwerpelijke, maar vooral achterlijke cultuur - onze eigen waarden en normen weer weten te gaan waarderen. Wij houden nu eenmaal van vrijheid. Vrouwen met blote borsten op het strand, hardrock muziek, porno, drugs en alcohol, het hoort er allemaal bij.
-
Wij zijn wie we zijn, en niemand komt daar met zijn poten aan. De bevochten vrijheden zijn niet inwisselbaar voor een intolerante, achterlijke cultuur gebaseerd op een totalitaire ideologie (verpakt als religie).
-
Het houdt hier op. Eenmaal de decadentie achter ons latend, zal het hard gaan. Mark my words.

Kolbjorn Varmann | 13-08-15 | 14:10

@Koning één oog | 13-08-15 | 13:49
Cultuur en tradities worden afgebroken om de massa te controleren. Ze maken er niet eens een geheim van maar op een of andere manier komt dat nog niet aan bij de burger.
http://www.un.org/en/development/desa/population/publications/ageing/replacement-migration.shtml
-
http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

MogeWijEveOvergeve | 13-08-15 | 14:03

Kinderloze Nederlanders moeten niet klagen.

Maaiveld | 13-08-15 | 14:00

als je uiteindelijk wilt weten of het aantal gekleurden harder groeit dan het aantal blanken, zijn er ook nog een aantal andere factoren die meetellen.
-wordt onder natuurlijke groei ook verstaan het aantal gekleurde kinderen dat in nederland wordt geboren uit reeds in nederland gekleurde bewoners.
-is de levensverwachting van gekleurde mensen in nederland hoger of lager dan die van blanke mensen?

Want uiteindelijk lijkt dit artikel daarover te gaan; hoeveel gekleurden t.o.v. blanken, of meer hoeveel moslims t.o.v. niet moslims.

zeeman73 | 13-08-15 | 13:57

Koning één oog | 13-08-15 | 13:49
Het is ook nog een vorm van tijdverdrijf, want in een land van blinden en doofstommen, blijf je toch een roepende in de woestijn.

Snowy2000 | 13-08-15 | 13:56

@ roze_bril | 13-08-15 | 13:08
Wilder wilde laten uitrekenen hoeveel de immigratie kost. De hele gevestigde politiek en het bestuur heeft hem geprobeerd tegen te houden.
Fortuyn legde de vinger op de zere plek.
John F Kennedy wilde minder oorlog.. (USA economie + ca. oorlogsindustrie).
Gewone politici houden zich koest en de gelederen in de politiek zijn al decennialang gesloten. Men doet wat de leiding vraagt. Af en toe een telefoontje, de baantjescarroussel draait vrolijk door voor de meelopers. Zijn ontvangen een vorstelijk salaris en de gewone Nl-ers hebben straks geen AOW meer want geld richting immigratie, begrotingstekorten rente op rente betalen. Wat er met GR is gebeurd gaat ook met andere landen gebeuren, wellicht ook met NL en zeker wanneer het zo doorgaat is NL over een jaar of 10-20 aan de beurt.

ecologiste | 13-08-15 | 13:54

Ik plemp m NOG maar een keer neer.. Don't say i didn't warn you. The Coudenhove-Kalergi plan - EU immigration plan

golden-dawn-international-newsroom.blo...

Kan je je druk lopen maken over immigratiecijfertjes en tig topics aan spenderen maar het verweven van volkeren en identiteiten binnen de EU/westerse wereld is gewoon de bedoeling en daarvoor is al jaren een agenda. Een identiteitloze bevolking is makkelijker onder de duim te houden.

Het is geen rocketscience mensen

Koning één oog | 13-08-15 | 13:49

niemand specifiek | 13-08-15 | 13:44
Dat zou ook wel eens de bedoeling kunnen zijn, het is een op langtermijn denken. Want over tig jaar, is er dan een bevolking die voor een handrijst werkt.

Snowy2000 | 13-08-15 | 13:49

Er komt een dag dat iedereen die nog wat geld om op te hoesten heeft verhuist en Nederland alleen blijft zitten met mensen die uitkeringen trekken.

niemand specifiek | 13-08-15 | 13:44

Een asielzoeker kost naar het schijnt € 36.000 per jaar.
Als je nou dat geld aan mij geeft, fok ik er wel volbloed Nederlander bij. Verdiend zich straks dubbel en dwars terug.
Gemiddeld IQ in Syrie is 84
Gemiddeld IQ Nederland is 102

komt nog bij dat het cultureel beter past.
Kom maar op hoor, ik fok wel wat kids !

Komsjo | 13-08-15 | 13:43

@Fappier | 13-08-15 | 13:40
Je kunt ook volkomen legaal minder belastinginkomsten genereren door minder te werken.

du Roi Soleil | 13-08-15 | 13:43

Kijk, gewoon stoppen met belasting betalen is het meest effectief, als je het mij vraagt. De Staat op een droogje zetten, dan onderuit gaan zitten, chips en bier erbij en kijken hoe het progressieve kaartenhuis ineen stort.
ben kokhals | 13-08-15 | 13:04

Daar ben ik het helemaal mee eens. Een andere optie, behalve ondemocratisch, is er niet.
Ik zou zeggen, zoek zoveel mogelijk medestanders bij elkaar (minimaal +100000). Anders trapt het FIOD alleen jou van de bank met je biertje en je chippie.

Fappier | 13-08-15 | 13:40

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 13:00
+10 voor je heldere betoog!

lanexx | 13-08-15 | 13:39


Emigratie uit Nederland:

Periode 2000 t/m 2009

aantal 1.077.776 - gemiddeld 107.777

2010 - 128.000
2011 - 133.000
2012 - 142.800
2013 - 145.700
2014 - 144.134
2015 - 147.156 verwachting

Aantal 840.790 (laag t/m universitair opgeleid)

* Totaal generaal 1.918.566 emigranten *

Reden:

- ontbreken vertrouwen in politiek en bestuurders
- ontbreken sociale cohesie in Nederland
- rust en ruimte
- criminaliteit
- verloedering
- regelgeving

Nieuw:
- werk zoeken
- hoger netto inkomen
- wil niet meer in een EU land wonen

Politici zwijgen over NL emigranten.

------------------------------------------

Immigratie naar Nederland:

2000 t/m 2009

aantal 1.186.197 - gemiddeld 118.629

2010 - 154.432
2011 - 162.962
2012 - 158.374
2013 - 164.772
2014 - 181.736
2015 - 183.956 verwachting

Aantal 1.006.232 (opleidingsniveau: geen informatie beschikbaar)

* Totaal generaal 2.192.429 immigranten *

Politici zwijgen niet over immigranten.

Tot slot:
Emigranten komen brengen - naar een ander land
Immigranten komen halen - in Nederland

duitse herder | 13-08-15 | 13:37

In 2040 zijn de echte, autochtone Nederlanders een minderheid in eigen land. Het is nu al te laat om dat te veranderen.
du Roi Soleil | 13-08-15 | 13:21
<br>
<br>
Je hebt gelijk, daarom denk ik ook niet dat we tot in den treure zullen blijven proberen het te veranderen, maar gedwongen worden uiteindelijk zelf uit ons eigen land emigreren en ergens anders iets opnieuw op te bouwen.
<br>
<br>
Sounds familiar? Zo trokken we ook om 'een' bepaalde reden uit Afrika, en ik denk niet vanwege het klimaat, want wat bezielt iemand om uit het altijd zonnige Afrika te trekken? 'Waarom?'. Dat vertellen ze er in de geschiedenisboeken nooit bij. Daarom moeten we logisch nadenken, en aannemelijke oorzaken uiteenzetten, en mijn logica vertelt mij dat het uit dwang was: agressieve kutbeesten, agressieve kutgastjes met bontkraagjes (ja toen al ja), zoiets. I might be wrong, I might be right.

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 13:34

@ben kokhals |
Ja klopt, hoor van mensen dat het daar best goed vertoeven is. Ben echter verschrikkelijk in talen. Mijn Engels is wel business niveau; dus kijk naar landen waar dat de voertaal is. Wil geen last zijn voor de samenleving waar ik in terecht kom ;). Maar goed, ik heb het momenteel te goed in Nederland, dus ik zit hier nog wel even.

blendedperfection | 13-08-15 | 13:33

Nog een generatie en de grote steden zijn definitief gekoloniseerd. Kiezers bedankt!

RobberenRukkie | 13-08-15 | 13:31

... DE MOSLIMS KOMEN...? Kom eens in Rotterdam zuid wonen....!
carel5014 | 13-08-15 | 13:06
.
Wonen nog wel!?... Sinds wanneer is observeren niet afdoende?

Fappier | 13-08-15 | 13:31

du Roi Soleil | 13-08-15 | 13:21
Het afbraakproces van cultuur en welvaart, gaat in sneltreinvaart door Europa. Wie nog denkt dat het wel goed komt, heeft meer dan boter alleen op zijn of haar hoofd. Alles is voorbestemd, de Elite hebben een plan, wat bijna doet denken aan een complot, alleen is dat complot waar.

Snowy2000 | 13-08-15 | 13:30

nuff said | 13-08-15 | 12:42

thanks, ik ga ze bekijken!

Fappier | 13-08-15 | 13:28

En wie nog hard werkt om zo via de belastingen dit hele feest mogelijk te maken en nog langer te rekken, is eigenlijk een landverrader. Je moet als Nederlander eigenlijk zo weinig mogelijk doen. Laat de boel maar naar beneden komen. Dan vertrekken ze vanzelf weer. Daarna weer 15 jaar de schouders eronder, en het is weer zoals het vroeger was. Maar vanaf dan met gesloten grenzen.

du Roi Soleil | 13-08-15 | 13:26

ecologiste | 13-08-15 | 13:01

Goed gezien, maar uiteindelijk zullen wij hier straks puin moeten gaan ruimen. Want twee handen om gratis geld mee te ontvangen , wil nog niet zeggen dat ze er ook mee kunnen werken.

Snowy2000 | 13-08-15 | 13:22

En vergeet niet dat een groot deel van die bevolkingsgroei ook uit allochtonen bestaat. In de grote steden zelfs al in de meerderheid.
Er is al jarenlang geen effectieve autochtone bevolkingsgroei meer. Alle groei die erin zat was van allochtonen.
Dit is geen onkunde meer, dit is geen naïviteit meer, dit is gewoon een uitgewerkt plan.
Hiermee is na WOII al begonnen. Als je toen meer dan 2 kinderen wilde werd je als asociaal bestempeld. Club van Rome, etc. Toen de eigen bevolkingsgroei eenmaal gestagneerd werd moesten alle vrouwen aan het werk. Geen gezinnen meer met één kostwinner en een vrouw thuis, dus nog minder kinderen. Tegelijkertijd moesten toen de koloniën hierheen gehaald worden, daarna gastarbeiders, daarna asielzoekers, daarbij ook nog vele Oost- en Zuid-Europeanen.
In 2040 zijn de echte, autochtone Nederlanders een minderheid in eigen land. Het is nu al te laat om dat te veranderen.

du Roi Soleil | 13-08-15 | 13:21

@chicago river | 13-08-15 | 12:58
Coupe De Ville, prachtige auto! Een echte maffia bak.
--
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/1984CoupeDeVilleRear.JPG

Mark_D_NL | 13-08-15 | 13:14

@blendedperfection | 13-08-15 | 13:01
.
Nu Nederland wegzakt naar derde wereldland, zijn er meer opties. Denk aan Zuid Amerika (Chili), maar zeker ook de "developing economies" die sowieso meer toekomstperspectief hebben dan het Westen. Marc Faber bijvoorbeeld, woont in Thailand, en Jeff Berwick zit 'full spectrum' te genieten in Mexico www.youtube.com/watch?v=DO1GSVstReo

ben kokhals | 13-08-15 | 13:13

CBS-cijfertjes zijn gebaseerd op meetbare feiten. De tienduizenden illegalen die zich ongestraft in dit land ophouden en een obscure, zwart-grijze economie in stand houden waarop niemand zicht of enige greep heeft, komen uiteraard niet voor in deze mooie grafiekjes.

Nederland barst van linkse Derde Wereld-knuffelaars die niets liever willen dan die Derde Wereld hier naartoe halen.

En dat merken we.
Tot onze steeds groter wordende schade & schande.

Peter Emile | 13-08-15 | 13:11

@ecologiste | 13-08-15 | 13:05

Ok stel dat het waar is. Dan zou er in al die tijd toch wel een politicus, die niets meer te verliezen had, uit de school zijn geklapt? Nee, ik vind het heel ongeloofwaardig dat dit allemaal gestuurd gebeurd.

roze_bril | 13-08-15 | 13:08

foutje: De mensen die dat willen sturen de banken aan en zijn de spelers op de financiële markten.

ecologiste | 13-08-15 | 13:06

...DE MOSLIMS KOMEN...? Kom eens in Rotterdam zuid wonen....!

carel5014 | 13-08-15 | 13:06

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 13:00

Eensch het wordt bewust gedaan. Sinds 1975 Oil for immigrants. En dat we zelf onze identiteit kwijt moeten raken. Consument worden 1 grote markt creeëren.
De mensen die dat willen sturen de banen aan en zijn de spelers op de financiële markten. Ze dicteren Obama en Obama dicteert Rutte cs.
Zoiets moet het wel haast zijn. Ik kan geen andere verklaring vinden. Capo di capi in Den Haag weten dit en sturen de andere politici aan om de huidige politiek voort te zetten.

ecologiste | 13-08-15 | 13:05

Kijk, gewoon stoppen met belasting betalen is het meest effectief, als je het mij vraagt. De Staat op een droogje zetten, dan onderuit gaan zitten, chips en bier erbij en kijken hoe het progressieve kaartenhuis ineen stort.

ben kokhals | 13-08-15 | 13:04

Those whom the gods wish to destroy, they first make mad. We must be mad, literally mad, as a nation to be permitting the annual inflow of some 50,000 dependants, who are for the most part the material of the future growth of the immigrant-descended population. It is like watching a nation busily engaged in heaping up its own funeral pyre.

-Enoch Powell

prov1nciaal | 13-08-15 | 13:03

Rustig wachten doet tot Flip van Dyke dit gaat downplayen...

Lambertus Lamstraal | 13-08-15 | 13:02

MarcS
Naja, Nieuwe-Zeeland en Australië zijn nog wel landen waar je het kan proberen. De reden dat daar weinig moslims zijn komt o.a. vanwege de strenge immigratie wetten. Daar heb jij echter ook last van :P.

blendedperfection | 13-08-15 | 13:01

We zijn verkocht. NL-ers moeten consumenten worden. Cultuur moet uiteindelijk verdwijnen.
Identiteit moet verdwijnen.
Rothschild - Obama - Rutte is ongeveer de connectie.
Allemaal in het zelfde bootje van Noach.
Allemaal wereldburgers.
Nooit meer oorlog
De ander accepteren. Wie geen geld heeft geld geven.
Schulden maken en rente betalen aan de banken.
Mesdames et messieurs faites vos jeux. Rien ne va plus. 0 zero. Tout à la banque.

ecologiste | 13-08-15 | 13:01

'Immigration, World Poverty and Gumballs', door Roy Beck, geweldige presentatie over waarom immigratie niet werkt, niet kan werken, en ook nooit zal werken: youtu.be/LPjzfGChGlE
<br>
<br>
Maar dit gaat over Amerika, dus ik zal het even proberen in onze Europese context te zetten:
Stel dat Europa alles gaat doen om de armste mensen van Afrika binnen te halen, en nemen we bijvoorbeeld de 200 miljoen armste mensen van Afrika op. Dat kost elke Europees 15.000 euro aan administratiekosten. Daarbij zijn ze voor het overgrote deel onopgeleid en zullen ze vaker in de bijstand komen en moeite hebben om een baan te krijgen. Reken er maar op dat elke Europese burger dan het overgrote deel van zijn inkomen kwijt raakt. Heel Europa zal daardoor uiteidelijk failliet gaan, en het zal decennia, of misschien wel langer, duren tot we er weer bovenop zijn. En dan? Europa heeft dan het uiterste van het uiterste gedaan om de armste mensen op te nemen... en hebben we dan eindelijk de armoede en de honger in Afrika verslagen? Nee, want 200 miljoen mensen is het aantal mensen dat er in de laatste 10 jaar bij gekomen is in Afrika! De situatie is dan precies zoals 2005 in Afrika, maar Europa zou kapot zijn. ls het dan nog steeds niet duidelijk dat massa -immigratie nooit een oplossing kan zijn? Hoeveel van de +2000 mensen die al in 2015 op de Middellandse Zee verdronken zijn hadden wel niet gered kunnen zijn als ze al wisten dat Europa hen nooit binnen zou Iaten? lmmigratie is het verspreiden van het probleem naar Europa. De armoede zal in de landen zelf opgelost moeten worden als we er echt iets aan willen doen, want immigratie zal het niet doen.
Maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in. Er zijn genoeg voorbeelden bekend van blanke gutmenschen die Afrikanen bijvoorbeeld aan het tuinieren probeerden te krijgen, maar tevergeefs, met die lui viel geen afspraken te maken, zoals over op bepaalde tijden water geven etc., ze kwamen gewoon niet opdagen. Ze willen gewoon niet, er is geen motivatie om zelf iets op te zetten, en die gaat ook niet meer komen denk ik, we hebben het lang genoeg aangekeken, daarom kiezen ze massaal voor the easy way nu, lekker chillen in Europa, gratis geld, en net als parasieten lekker niks ervoor terug hoeven te geven, en alleen maar van ons willen nemen (wat overigens ook de eigenschap van 'zwart' is in de natuurkunde: alles opnemen, en niets terugkaatsen).
Maar goed, ik weet dit, u weet, dus de EU-top weet dit ook. Waarom staan ze er dan bij en kijken ze ernaar? Ik vermoed daarom dat de EU bewust immigratie toelaat. Het idee dat ze Europa proberen te beschermen (tegen financiële, maar bovenal culturele aftekeling) houdt geen stand meer. Europa wordt dom gehouden. Terwijl wij onze mening dagelijks spuien, loopt het de spuigaten uit. En dit gaat nog wel een tijdje zo door. Dus, op naar de 300.000 handtekeningen dan maar!

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 13:00

ST18 | 13-08-15 | 12:54
Jij wil een coup plegen, zwitsal. Een putsch.
Zeg dat dan gewoon. Je maakt er nu zoveel woorden aan vuil.

chicago river | 13-08-15 | 12:58

@kezie | 13-08-15 | 12:08

Waarom zou je daar in vredesnaam op wachten? Nu werk jij je het schompes om jou huis af te betalen, winst zal niet meer lukken, om daarna met een schone lei te vertrekken. Waarom niet gewoon nu vertrekken, scheelt je een paar jaar opbouwen in het nieuwe land.

Veel belangrijker, waar wilt u naar toe? Op dit moment is eigenlijk alleen antartica nog een net land, maar daar is het mij echt te koud.

MarcS | 13-08-15 | 12:58

The7thGuest | 13-08-15 | 12:55
Nee Hoor, ze zijn er al.

Snowy2000 | 13-08-15 | 12:57

Eij meneer De Wit, zeg eens tegen mevr. De Wit dat ik nog een prachtige bungalow te huur heb in de Vulkaaneifel (DL)...
Midden in de natuur...

A3an | 13-08-15 | 12:56

HELP! DE MOSLIMS KOMEN!! Nee, dat dus ook weer niet.
Ja, dat dus wel!

The7thGuest | 13-08-15 | 12:55

ze zitten onder de plak lijkt wel.

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 12:37
Dat is de USA Obama-Gom.

Snowy2000 | 13-08-15 | 12:54

-weggejorist-

ST18 | 13-08-15 | 12:54

Wanneer er in Bulgarije niets meer te jatten valt zou ik als Bulgaar ook naar Nederland komen.

tiswat | 13-08-15 | 12:53

Alle kinderbij- en toeslagen een bijtelling van maken op de arbeidskorting. Immigranten eerste generatie sowieso geen toegang tot de verzorgingsstaat, freeriders zijn funest voor dit soort systemen.

supah | 13-08-15 | 12:53

VVD + Links vinden het goed om verschillende redenen.

ProAsfalt | 13-08-15 | 12:52

Als je voor een afgelaste voetbalwedstrijd honderden mensen op de been krijgt en hiervoor niet van de bank wil komen verdien je niet anders!

prov1nciaal | 13-08-15 | 12:50

@Setcher | 13-08-15 | 12:33 "Ik zie geen andere oplossing dan nu hard ingrijpen."
.
Dat is zeker nodig aan de ontvangende kant. Het helpt daarnaast ook als "het Westen" eindelijk eens ophoudt met overal waar het maar wil humanitaire bommen te gooien en regimes omver te werpen. Gezien bijvoorbeeld de vele Syrische vluchtelingen, is hier de oorzaak van die instroom: www.voltairenet.org/article188337.html...

ben kokhals | 13-08-15 | 12:50

@tweetybird | 13-08-15 | 12:29
Kinderbijslag in zijn geheel afschaffen. Jij kiets voor kinderen, waarom moet de overheid daarvoor betalen. Ik erken dat er uitzonderings gevallen. En daarbij die Kinderbijslag is een fooi.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:48

Indoneesje | 13-08-15 | 12:24
Aruba, Curacao en Sint Maarten doen ook leuk mee. Volksaard van een Koninkrijk, laten we het daar maar op houden.

chicago river | 13-08-15 | 12:46

@Sunwukong | 13-08-15 | 12:43
Oeps, reaktie weggevallen...
Dat komt door die roze brillen/lenzen die ze allemaal dragen; daarmee zie je allen wat je wilt zien.

Sunwukong | 13-08-15 | 12:45

De de Witjes gaan de cijfers nog meer naar beneden trekken. Niet omdat we niet genoeg neuken, maar vanwege groene buitenlandse weides die aan de horizon lonken.

Dhr. de Wit | 13-08-15 | 12:44

@holtordevrschrkklke | 13-08-15 | 12:38
Ik heb nog een kerel die Tom heet. Kan je hem gebruiken? Hij neemt zijn eigen hut mee.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:44

@Parel van het Zuiden | 13-08-15 | 12:32
>> Je zou maar VVD, PvdA, CDA, of D66 stemmer zijn, zeg. Blijkt een PVV-tokkie ineens beter te kunnen rekenen dan jouw "superieure" breintje. <<
Dat komt door die roze bril die ze allemaal dragen. Daar ga je selectief van zien.

Sunwukong | 13-08-15 | 12:43

Och och,net op radio 1 weer een totaal verwarde gastspreker (Euz) een goedmensch die eerst catherine keyl belachelijk maakt en dan weer verwarde teksten uitpoept onder het oor van e corton.Je gelooft het niet.
de vara/npo denkt nog steeds dat NL moet vollopen met meer stemvee.

pejoar | 13-08-15 | 12:43

@Fappier | 13-08-15 | 12:17
Enkele filmpjes die u wat inzicht geven! www.youtube.com/watch?v=tz8pzG02oxU of
www.youtube.com/watch?v=ILnaWJIOdFE Natuurlijk kunt u ook kijken naar de grondleggers, zoals een Marcuse. Kijkt u ze wel in deze volgorde voordat verdrinkt in de rookgordijnen. Veel plezier! (Voor begrip van de kaballah is er meer nodig dan een linkje.)

nuff said | 13-08-15 | 12:42

Wat een enorme stimulans voor onze economie is dit wel niet.

VanBukkem | 13-08-15 | 12:42

Ik denk dat we ook moeten kijken naar Kwaliteit vs Kwantiteit. je kan wel heel veel mensen op deze aardkloot neerzetten. Maar het verlede, en heden, heeft bewezen dat er maar weinig kwaliteit uit al die mensen komt rollen. Om dit te verduidelijken. 1 Nederlandse man/vrouw staat tot 10 immigranten. Wat 1 Nederlandse man/vrouw presteert in 1 uur, daar heb je meestal 10 immigranten voor nodig.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:42

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 12:37
Sterker nog, de EU wil het.
Men steekt het niet eens meer onder stoelen of banken.
De EU moet één grote asielstaat worden.

Klier van Bartholin | 13-08-15 | 12:41

@Aristotalloss | 13-08-15 | 12:09 "Het enige dat nu nog verlichting kan brengen is anti-conceptie op grote schaal."
.
Als voortplanting het probleem is, dan is het net zo effectief om de gay-pride te exporteren naar Afrika. Als enige ontwikkelingshulp uiteraard.

ben kokhals | 13-08-15 | 12:40

@Sketcher
Het zijn helemaal geen 'schreeuwtokkies' aan de ene kant. Er zijn wel een heleboel mensen die fappen op elke facebook-comment van het simpelere deel van de autochtone bevolking. Daar worden dan compilaties van gemaakt en dan kunnen ze lekker jammeren. 'Zie je wel, iedereen met bezwaar tegen massaimmigratie is een nazi-tokkie!'.
Trouwens: Gewoon als expat naar een land verhuizen, of immigreren naar een land met goede toekomstperspectieven is prima. Dat soort migratie is van een hele andere aard. Daar heeft werkelijk niets met dit te maken.

jeanmondo | 13-08-15 | 12:40

De politiek zou het tegenovergestelde pad van de Chinezen moeten bewandelen. Kindopvang geheel gratis maken en scholen instrueren en waar nodig verbouwen zodat de kinderen tot half 6 worden opgevangen. Zodat ouders makkelijk aan het werk kunnen blijven.

Belastingvoordeel geven aan mensen met minimaal 2 kinderen en bij 3 kinderen nog meer voordelen geven (daar moet het dan wel ophouden 3 is max voordeel).

Scholen en studeren goedkoper maken, zodat het voor alle ouders betaalbaar is om hun kinderen naar school te sturen.

Waar betalen we dat allemaal van? Nou we trappen de gehele ontwikkelingshulp hierop. Hebben we het in 1 keer betaald.

Eigenlijk zouden ze dit in in heel Europa moeten doen. Las laatst een rapport van een Europese denktank dat de bevolking van Europa tot 2050 afneemt tot 600 miljoen. Terwijl de grootste groei zich in Afrika en Azië concentreert.

Als we ons willen voorkomen dat het continent Europa volledig instort, moeten we daar nu al stappen in gaan zetten. Gaat allemaal niet gebeuren, maar soit; dit zijn de oplossingen.

blendedperfection | 13-08-15 | 12:39

Indoneesje | 13-08-15 | 12:24
Nummer 28.
Maar twee plaatsen voor fijne landen als India (opp.vlakte 376,1/km²).

chicago river | 13-08-15 | 12:39

-weggejorist-

holtordevrschrkklke | 13-08-15 | 12:38

Je kunt met nog meer grafiekjes en bewijzen komen dat immigratie de spuigaten uitloopt, maar inmiddels moet het eens duidelijk zijn dat de EU het probleem al lang en breed kent, maar gewoonweg niet van plan is er iets aan te doen. Ze staan erbij en kijker ernaar, houden de schijn hoog dat ze het proberen op te lossen, ze zitten onder de plak lijkt wel. Ze laten het in ieder geval bewust toe, dat mag toch inmiddels wel geconcludeerd worden,.

CrapoTheGreat | 13-08-15 | 12:37

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:33

En in het geval van de pvda als stemvee.Want de nederlanders stemmen niet meer op die waanzinnige baggerpartij.Die A achteraan hun naam zegt eigenlijk alles al toch.

tweetybird | 13-08-15 | 12:37

Tja, dat zijn heel wat (potentiële) links stemmers.
En links heeft het deze dagen wat moeilijk dus van die kant hoef je om alleen al om deze reden geen hulp te verwachten.

Sunwukong | 13-08-15 | 12:37

Zoals Edgar zou zeggen: lache man!

LetTheSunshine | 13-08-15 | 12:36

Dat zijn weer behoorlijk Spartaanse statistiekjes...

Draaikont24 | 13-08-15 | 12:34

@Boer in 020 | 13-08-15 | 12:05
VOC mentaliteit... maar dan anders... helaas!

DikkeLollie | 13-08-15 | 12:33

@Piet van het Padje | 13-08-15 | 12:30
De linkse mensen hebben ze nodig klopt.. Je moet toch iemand hebben om je gratis geld te verdienen. De immigranten zijn slaven voor links, gehorigen om het gratis geld circus in stand te houden.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:33

Noord-Europa schaft zichzelf af. Dat IS-Kalifaat komt er. Een kwestie van tijd.

Fijnstoffer | 13-08-15 | 12:33

Ligt het aan mijn laptop of aan de layout van GS dat 2015 van het grafiekje is afgevallen?

PrinsesStoepje | 13-08-15 | 12:33

Het is jammer dat de discussie zo gegeizelld wordt door zweefteven aan de linker kand en schreew tokkies aan de andere kant want een fatsoenlijke discussie zonder discriminatie is wel degelijk mogelijk.

Uiteraard is er niets mis met een beetje multiculturele samenleving en ik ben zelf een immigrant (geëmigreerde NL'er) dus ik zie er de waarde wel van in. (let op hier vallen de rechts-tokkies over)
Ook snap ik heel goed dat iedereen hier heen wil komen we hebben het immers goed voor elkaar hier. Ik gun het dan ook iedereen die iets van zijn leven wil maken (meer voer voor recht-tokkies)

ECHTER: Als een samenleving kunnen we niet heel Afrika en Arabië hier opvangen. Door politieke linkse dromen vertellers en dom rechts gelul zijn we helaas ver over de balans heen wat je als samenleving kunt absorberen aan immigranten zonder de samenleving te ontwrichten. (kom maar linkse heilstaat denkers)

Ik zie geen andere oplossing dan nu hard ingrijpen. Iedereen die hier nu probeert te komen terug te sturen en waar mogelijk lokaal te helpen. Maar het moet van de mensen zelf komen. Inplaats van in je energie te steken in roeien steek het liever in je eigen land opbouwen.
Ter gelijkertijd de mensen die hier nu zijn omarmen en een aantal generatie geven om zich (deels) te assimileren. Ook ons heel hard maken om geloof en staat gescheiden te houden en waar mogelijk alle geloof openlijk te bekritiseren. Ook die SGP idioten met hun anti vrouwen regels.

Sketcher | 13-08-15 | 12:33

Grappig dat zo'n Wilders dat eenvoudige rekensommetje wel kan maken, maar dat al die moreel en intellectueel "superieuren" zo'n stukje cijferen voor beginners maar niet kunnen bevatten. Natuurlijk beseft een mens met gezond verstand al heel lang dat dat "superieur" vooral een kwalificatie is die de "superieuren" zichzelf toedichten en geenzins daadwerkelijk van toepassing is.
.
Je zou maar VVD, PvdA, CDA, of D66 stemmer zijn, zeg. Blijkt een PVV-tokkie ineens beter te kunnen rekenen dan jouw "superieure" breintje.
.
En dat zegt alles over de politieke partijen die u steunt.

Parel van het Zuiden | 13-08-15 | 12:32

@Dutch_Holland | 13-08-15 | 12:25
+1.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:32

Jaja, want volgens de linkse meute hebben we die mensen hard nodig, want vergrijzing, paniek! Maar wat doet de politiek er aan om de inboorlingen aan te sporen kinderen te krijgen? Niks. Sterker nog, als blanke Nederlander ben je onderhevig aan allerlei lastenverzwaringen, want stel je nou toch eens voor dat de overheid de crisis zou moeten bekostigen van haar eigen hobby's!

Piet van het Padje | 13-08-15 | 12:30

Gewoon kinderbijslag afschaffen voor het 3de en 4de kind. Zul je zien dat ze er ook maar twee nemen. Is niks moeilijks aan.Opgelost.toch.Maar ja opgelost zou je zeggen. Maar helaas wij hebben dit kabinet.

tweetybird | 13-08-15 | 12:29

Gelukkig worden ze allemaal ingenieur, (kinder)arts en verpleger. Of directie voorzitters, toch @pvda & @d66?

Weeraanmelden | 13-08-15 | 12:28

Voor alle import zijn er wel al kekke IS babypakjes te koop. Inclusief onthoofdingen.
http://www.demorgen.be/buitenland/-spaanse-man-opgepakt-voor-verkopen-is-baby-shirts-a2420121/2aV3UZ/

Piet Karbiet | 13-08-15 | 12:26

Nog een paar fink aan de bak met mijn eigen onderneming en dan gaan mijn vrouw en ik lekker aan een mooi strand in de VS wonen.
Fuck Nederland.

Dutch_Holland | 13-08-15 | 12:25

Niets aan de hand mensen! Er kunnen nog genoeg mensen bij! We zitten al in de top 30 van meest dichtstbevolkte landen ter wereld. Een top 10 notering moet haalbaar zijn! Het enige wat de EU en Links voor elkaar krijgt is dat de sympathie voor vluchtelingen alleen maar afneemt. Om nog maar te zwijgen over de oplopende kosten en crimineel tuig wat er binnengehaald word.
nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_lande...

Indoneesje | 13-08-15 | 12:24

Het enige dat we moeten doen, zijn twee kleine, lullige wetjes doorvoeren. Geen kinderbijslag na het eerste kind voor migranten. Geen uitkering voor mensen met een dubbel paspoort. Beide regelingen zijn géén discriminatie, en géén racisme, hoe hard links ook stampt met haar linkervoetje.

Adversary | 13-08-15 | 12:24

Sssssssst. Niet zeggen. Want we willen allemaal vluchtelingen. Die-Wilders, Kolonialisme, Racisme.
Daarmee komen we in de hemel. En diegene (dus 90 %) die tegen is, is een duivel.
www.npo.nl/hollandse-zaken/12-08-2015/...

Kamervraag | 13-08-15 | 12:24

weg met ons! vind de mate waarin eigenlijk niet snel genoeg gaan. het lijdensproces duurt te lang. voelt echter als een soort zelfkastijding wat het dan wel weer lekker maakt.

verbanden | 13-08-15 | 12:23

Ook goed om eens te focussen op de asieldiscussie waarbij bijvoorbeeld UvA prof migratie Leo Lucassen de asielinstroom graag downplayed door het op te knippen in maandcijfers en te relateren aan de totale bevolking. Wat hij niet benadrukt is dat asielmigratie later gezinsmigratie tot gevolg heeft, en dan begint het cijfer aardig te tellen. pbs.twimg.com/media/CGKVSlqW0AIALVE.p...

seven | 13-08-15 | 12:22

Dus dat blauwe dalende lijntje moet dat groene stijgende lijntje financieel onderhouden? We gaan een mooie toekomst tegemoet.

Vergeetput | 13-08-15 | 12:22


Mark_D_NL | 13-08-15 | 11:58

Die eerste zin ben ik het uiteraard volledig mee eens. Maar ik zou het meer willen zoeken in "minder, minder, minder" import van kansloze ruifvreters uit Zandbakkië. Maar zelfs duizend maal duizend onthoofdingen van blanke Europeanen door lafhartige meer of minder getinte aanhangers van de pedoprofeet zal Brussel niet kunnen overtuigen van het maatschappij-ontwrichtende effect dat deze import nu heeft hetgeen in de toekomst volstrekt onbeheersbaar gaat worden.

eerstneukendanpraten | 13-08-15 | 12:20

een kikker die langzaam kookt blijft gewoon zitten. ik hoop juist dat het net wat sneller zal gaan nog die immigratie. misschien dat de gutmensch dan net op tijd tot inkeer komt.

trenthopper | 13-08-15 | 12:20

ad melkert | 13-08-15 | 12:16

Feminisering + socialisme.

Fappier | 13-08-15 | 12:19

ALs ik het goed zie gaat het bij de percentages in de steden om personen, niet in NL geboren. De feitelijke multicultigraad ligt dus veel hoger.
Graaiende Teddybeer | 13-08-15 | 12:12
In Rotterdam is iets van 55% van buitenlandse afkomst, dus die kaart geeft idd een veelte rooskleurig beeld.

XaleX_2 | 13-08-15 | 12:18

En via mobiele telefoons en moskeeën wordt informatie doorgebriefd naar moslims in zandbakken hoe je het beste hier naar toe kan komen.

The Exorcist | 13-08-15 | 12:18

Vruchtbaarheidscijfer in Afrika is 4,7%. Daar kunnen de Europeanen niet tegen opfokken. Italie is helemaal een drama.

Piet Karbiet | 13-08-15 | 12:18

Ja, 't gaat lekker he met die demografische samenstelling.
Ik denk dat ik het nog ga meemaken dat de moslims hier in de meerderheid zullen raken.
Natuurlijk is de Islam wel de meest vredelievende religie ter wereld en verwacht ik dat de moslims eenmaal in meerderheid net zo faciliterend en serviel omgaan met de "originele" Nederlanders als nu andersom het geval is....
maar ik heb toch maar even een dubbel paspoort geregeld voor mij en de mijnen...
just in case...

jemagookniksmeer | 13-08-15 | 12:17

Mensen, als je leuk oud wil worden, neem dan veel kinderen die op je oude dag voor je willen zorgen. Hordes getraumatiseerde vluchtelingen en asielzoekers gaan dat namelijk niet voor je doen, in tegenstelling tot wat Pechtold zegt.
Ik ben iig blij dat mijn ouders de totaalverprutsing van dit land niet meer mee hoeven te maken.

jeanmondo | 13-08-15 | 12:17

nuff said | 13-08-15 | 12:11

link?

Fappier | 13-08-15 | 12:17

MichieldeMuiter | 13-08-15 | 12:11
Daarom: randstad (nog) voller laten lopen met immigranten. Dan afsteken en af laten drijven.
-
Eind goed. Al goed.

0591 | 13-08-15 | 12:17

x 3 - 4 na de gezinsherenigingen ?

A3an | 13-08-15 | 12:16

Natuurlijke groei? Die "natuurlijke groei"-lijn komt overeen met wat wij per maand kunnen uitgeven. Door Brussel. Minder. En minder. En minder.

Koekkeloere | 13-08-15 | 12:16

@QBert | 13-08-15 | 12:00
Klopt. Maar dat is minder leuk. Liever draai ik mij eigen parameter erin.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 12:16

Gewoon verdubbeling kinderbijslag voor hollandse vrouwen tussen de 23 en 29 jaar. De feminisering heeft Nederland meer slecht dan goed gedaan.

ad melkert | 13-08-15 | 12:16

Twee oorzaken:
Griepgolf & Open Deuren Beleid.

tipo | 13-08-15 | 12:14

Grenzen dicht. Afschaffen fokpremie voor niet-Nederlanders. Uitkeringen parasieten stoppen. Niveau scholen verhogen. Bewustwordingscampagnes. Uit de EU en de euro. Speciale politie die Nederland weer veilig en gezellig maakt. Dan hebben wij weer zin om kinderen op deze wereld te zetten.

VerenigingVanDieven | 13-08-15 | 12:14

Het cijfer saldo buitenlandse migratie laat mensen ook nog eens snel onderschatten wat de echte invloed is. Het is nml het saldo van de immigratie en emigratie van mensen met een buitenlandse herkomst, maar wat dat cijfer niet laat zien is dat de uitstroom vaak veel ouder is dan de instroom. Wat vertrekt zijn mensen die met pensioen gaan in het land van herkomst (soms gratis ook nog vanwege het prepensioen (vanaf 45+ of voor nwe gevallen 55+ vanwege de remigratiewet) en de instroom is vaak jonger, mensen die de cultuur van NL in veel grotere mate gaan bepalen, oa omdat ze nog kinderen kunnen krijgen, en omdat jongvolwassenen in veel grotere mate de cultuur bepalen omdat ze invloedrijker zijn en oa veel meer de toon kunnen zetten op straat, werk, tijdens het uitgaan of in de media dan ouderen nog kunnen.

seven | 13-08-15 | 12:13

Met andere woorden, een steeds kleinere groep moet een steeds groter wordende groep financieel onderhouden en als ze zeggen dat niet zo leuk te vinden dan zijn het racisten.

James Lastig | 13-08-15 | 12:13

ALs ik het goed zie gaat het bij de percentages in de steden om personen, niet in NL geboren. De feitelijke multicultigraad ligt dus veel hoger.

Graaiende Teddybeer | 13-08-15 | 12:12

En Brussel zag dat het goed was...

alpha centauri | 13-08-15 | 12:11

Lekker belangrijk. Hier in de provincie voert blond nog zwaar de boventoon...

MichieldeMuiter | 13-08-15 | 12:11

Wil de laatste Nederlander het licht uitdoen?

shibalnom | 13-08-15 | 12:11

Bijna een copy van een eerdere plemp vandaag....
Verdiept u zich maar eens in de Frankfurter schule en wie het waren, dit verduidelijkt waarom wij ons niet meer genoeg voortplanten(of geen probleem lijken te hebben met deze invasie). De kaballah leert, dat ons brein een soort logaritme/programma is waarmee we onze wereld waarnemen. Natuurlijk is zo'n programma te beïnvloeden. Door middel van kennis van psychologie en sociologie, dat zijn echter alleen facetten daarvan. Massa hypnose is het resultaat. Voordat we weten wie de echte vijand is en welke methodes er worden gebruikt, zullen we achter de feiten aan blijven lopen. De massa media (oa NPO) brengt u alleen op een dwaalspoor. Adorno bijvoorbeeld, een van de leden van de schule zei ooit; "de familie is proto-facistisch".

nuff said | 13-08-15 | 12:11

Opeens weet je het, je moet werken en sparen om je stad / land te kunnen ontvluchten wanneer het aandeel uitschot te groot is geworden.

deepblue | 13-08-15 | 12:09

't Gaat allemaal nog veel erger worden de komende decennia: tegen 2050 (35 jaar; ruim één generatie) telt de wereldbevolking zo'n 9,7 miljard mensen: zo’n 2,4 miljard meer dan nu het geval is. Vòòr 2100 doorbreken we de grens van 11 miljard. Alleen al in Afrika gaat de bevolking deze eeuw met zo'n 4 miljard mensen groeien. ± 80% van de wereldbevolking leeft onder de armoedegrens; zo'n 50% van de wereldbevolking leeft in extreme armoede. Wat er nu al op ons afkomt is slechts de voorhoede van de voorhoede van de voorhoede van wat ons nog te wachten staat de komende decennia. Dat is NIET te managen.
Het enige dat nu nog verlichting kan brengen is anti-conceptie op grote schaal. Alle ontwikkelingshulp en hulp die aan 'vluchtelingen' zou kunnen worden besteed moet dus besteed worden aan sterilisaties, de pil, het spiraaltje, condooms, etc. Weg met de minister van ontwikkelingssamenwerking, welkom minister van internationale anticonceptie. Anders gaan we ECHT allemaal naar de klote... Het einde van de Westerse beschaving staat al aan de voordeur te kloppen.
www.scientias.nl/in-2100-telt-de-aarde...

Aristotalloss | 13-08-15 | 12:09

Nog even wachten tot mijn huis niet meer onder water staat en dan is het toedelietokie Nederland.

kezie | 13-08-15 | 12:08

Demografisch wanbeleid - op naar het Malieveld!

spuitje11 | 13-08-15 | 12:08

we gaan het Romeinse rijk achterna.

GoedenMorgenDezeMorg | 13-08-15 | 12:07

Niet zo lui zijn. We moeten weer zelf gaan neuken, niet meer aan anderen over laten!

frigel50 | 13-08-15 | 12:05

Gemiddelde IQ neemt af. BBP/productie neemt af. Lastendruk voor de werkenden stijgt. Sociale spanningen nemen toe. Weg hier. Wie dit niet begrijpt ..

Claude_Vieaul | 13-08-15 | 12:05

Kolonisatie heet dat.

Boer in 020 | 13-08-15 | 12:05

Is allemaal onderdeel van het bovenliggende plan van EU en UN:
EU should 'undermine national homogeneity'.
Het begint al aardig vorm te krijgen.

Ars Vivendi | 13-08-15 | 12:04

Gegeven het feit dat deze import "fuck like rabbits" valt dit cijferlijstje later te interpreteren als hét kantelpunt waar Nederlanders hun land verloren.

Orange Willem | 13-08-15 | 12:04

Links Nederland komt klaar op zulke berichten ik zie de smile van Arrogander en zijn aanhang al

tepelkloofterrorist | 13-08-15 | 12:03

-weggejorist-

doehetlekkerzelf | 13-08-15 | 12:02

De borreltafel riep het al jaren. Erdogan riep het een tijdje geleden en dat omdat koran en hadith het al eeuwen roepen. Verdring en fok de ongelovigen eruit!

Nu lijkt het CBS het zelfs begrepen te hebben. Boehoe! Zo wordt het nooit een leuke linkmensendag!

Godsammekraken | 13-08-15 | 12:02

Als we uiteindelijk maar wapens in huis mogen hebben vind ik alles wel best, misschien op een partij stemmen die dat als enige doel heeft.

wolf_r | 13-08-15 | 12:01

Iedereen moet een plekje hebben en mensen die echt op de vlucht zijn moet je helpen maar dit komt niet goed.

bob de boarder | 13-08-15 | 12:01

minder = prima !

(c)ZWITSUL | 13-08-15 | 12:01

@Mark_D_NL | 13-08-15 | 11:58

Je kunt ook aan 'de andere' parameter draaien.

QBert | 13-08-15 | 12:00

Nederlanders neuken te weinig. We moeten meer neuken met resultaat, zonder voorbehoudsmiddelen. Dit om het woestijn volk voor te blijven.

Mark_D_NL | 13-08-15 | 11:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken