Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De Allochtonenrichtlijn en GeenStijl

Vrees niet, dit is een blanke VPRO'erHet moge bekend zijn dat wij met een televisieprogramma gaan komen op BNN. Zitten we nu al contractueel aan vast, er is geen weg meer terug. Voor dit programma vangen we elke week een tonnetje of wat aan belastinggeld (geen zorgen, het geld besteden we goed in derde wereldlanden als Paaseiland en Fiji), en dat heeft een keerzijde zo merkten we vanochtend. De Hilversumse cultuurkamer heeft vandaag namelijk besloten dat ook wij een allochtonenquota moeten invoeren. Verplicht allochtonen in het publiek, als gast, als panellid of als gedupeerde. Gouden tijden voor excuusnegers en Ali B's. Voor ons eigenlijk geen probleem. We hebben immers Olga uit Wit-Rusland en Brusselmans onze huisneger. Nee, neem dan dat Arische VPRO, de lelieblanke TROS en de witterdanwit VARA. Die hebben pas een probleem. Zojuist kregen we van de heren van de cultuurkamer de nieuwsbrief door. "Geheel vrijblijvend, maar doe het maar even wel" We citeren: Tobbedansen met Vietnamezen. Nieuwjaarsduiken met Kenianen. Een Marokkaanse internetarcheoloog met een dikke zwarte bril die met een geheven vingertje de camera inloert en zegt hoe ongelofelijk slim hij is. Meer Golfjes uit 1987 in Blik op de Weg. Meer Asiel 5 daagses en Dennie Christians op Mallorca. Geen blanke Marktplaatsoplichters meer in TROS Opgelicht. Ook graag Turkse schaatsers bij Mart Smeets schoot. Ohja, en significant meer autochtonen in dat allochtoonse bolwerk Opsporing Verzocht...

Reaguursels

Inloggen

Dus nu ook meer babies en fossielen op tv!

pazzo | 22-12-06 | 02:06

Als de Nederlandse Omroep een afspiegeling van de maatschappij moet worden, misschien dan ook maar eens wat rechts denkende mensen in:

Witteman en die andere;
Met het oog op morgen;
Het Staatsjournaal;
Sonja;
De Homo laat;
Vara;
Buitenhof;
de rest kennen jullie wel.

Duitse helm | 22-12-06 | 01:17

-weggejorist-

Ronnie D. | 21-12-06 | 22:49

Welke vert*fte linksel*l heeft dit bedacht?

bad to the bone | 21-12-06 | 18:25

Ik wacht wel op WebTV. Kuttekoppen.

Gringo of the South | 21-12-06 | 18:25

zoiets als die AH reclames, met een witte, een zwarte, een gele een rode en een fin.

Heinzz | 21-12-06 | 17:38

Hola ebola, de hele dag Umberto Tamp op de buis.

Lafayette | 21-12-06 | 17:15

Wat een gelul.

Ali | 21-12-06 | 17:12

alles op tv is al allochtoon maar dan via blanke die ze nadoen. Kutmuziek, kutgedrag, kutmoraal en ga zo maar door. Dus moet de bron dan ook nog op tv?

RagingBull | 21-12-06 | 16:35

De negerts hebben The Box toch al?

Deport | 21-12-06 | 16:33

@chloorhexidine .. tja als er dan nog een beursnotering van gemaakt kan worden doe ik wel mee kunnen we nog wat verdienen

RagingBull | 21-12-06 | 16:09

waar ik me overigens van distantieer bij deze. ik bedoel ja da kan je nie maken gewoon

RagingBull | 21-12-06 | 16:08

@Borderliner en Ragingbull:
Netcoördinator besteld een paar negertjes: "Ja hallo, ik kom nog twee negertjes tekort en drie turken. Ja ze fokken als gekken, dus die percentage allo's veranderen met de week. Hoeveel kost het samen? Okee, en dus een gratis Fin erbij? Leuk, dankje! "

chloorhexidine | 21-12-06 | 16:08

@BORDERLINER ja doet me denken aan die tijd dat duidelijk vastgelegd stond dat een 25 jaar oude neger 6 gulden kostte

RagingBull | 21-12-06 | 16:04

En ze geven er ook nog procenten bij aan.
Er moet bijv. 10% allochtoon bij Praatjesmakers. Dus geen procentje meer?
Bij het kinderprogramma Bumba moet 1 op de 8 kinderen zichtbaar afkomstig zijn uit een ander continent. Wat een flauwekoel. En vooral het woordje 'moet'.
Er moet helemaal niets.

Ik zeg, weg met die staats TV. Hooguit 1 zender.
De rest gewoon commercieel.

borderliner | 21-12-06 | 16:01

haha mooi hypocriet wordt dat dan. Beetje zoals alle oud Pim Fortuyn stemmers samen met de allochtone stemmers samen in 1 linkse partij ! ooh wacht dat is ook echt gebeurd..... moehahahahahahahah!

RagingBull | 21-12-06 | 15:59

Er is ook te weinig geyle neuqseks op tv. De hoeveelheid seks op de Publieke Omroep is geen afspiegeling van de samenleving. Als dat wel zo is, dan prijs ik mezelf gelukkig.

chloorhexidine | 21-12-06 | 15:29

Haha!
Ja dat krijg je op de staattelevisie het valt me nog mee dat jullie de titel zelf mochten bedenken.
Goed systeem hoor, lekker demagoogje spelen, valt me wel ene beetje tegen dat jullie daar aan mee doen.
-
PS. Even voor de duidelijkheid: Natuurlijk mag wat mij betreft iedereen in jullie programma, maar zo een richtlijn is natuurlijk het toppunt van demagogie.

alpha_mannetje | 21-12-06 | 15:19

Ik wacht op de eerste aflevering van 'Boer zoekt Thaise hoer'

Djep Stem | 21-12-06 | 14:39

Maar gelukkig hebben we Tapla en RTL nog... :-S

Autodrop1981 | 21-12-06 | 14:23

Zapp de negert wordt nu niet meer te doen

LibertasSimplex | 21-12-06 | 14:20

Waar kan ik me aanmelden?

@ paardenvijg 21-12-06 @ 13:03

Gelukkig heeft de tv nog een uit-knop.

Alibombalie | 21-12-06 | 14:12

Het bespaart wel stroom, al die lampjes in de beeldbuys die niet aanhoeven...

Lucasje dus | 21-12-06 | 13:54

Televisie is gewoon zo deaud. Leve internat.

Shareholder | 21-12-06 | 13:53

Nieuw: van de grootste clan van nederland de troslim!!!
TER LAND, TER ZEE EN DOOR HET WTC!
*is voorstander van monoculturele samenleving met multi-etnisch karakter*

geenzinan | 21-12-06 | 13:28

@ paardenvijg 21-12-06 @ 13:03
Voor een echte multiculti soap kun je gewoon de gebeurtenissen in de stadsdeelraad Zuid-Oost volgen...

Patrick Bateman | 21-12-06 | 13:27

Als goed voornemen voor 07 had ik mijzelf meer tv kijken opgelegd maar ik ga nu toch maar weer roken.
Die multicul wordt ons gewoon door de strot gedrukt.
Poeh, blah, weggegooid geld.

Hutspotentieel | 21-12-06 | 13:12

... moet ik de TV nóg lichter gaan zetten....

HennyHenny | 21-12-06 | 13:08

In Amsterdam worden we op AT5 al verschrikkelijk lastiggevallen met de multiculti soap Westside.
Vol met stereotypen en erg slecht acteerwerk!

Nog een mooi voorbeeldje van een multiculti soap:
www.parool.nl/nieuws/2006/DEC/21/p1.ht...

paardenvijg | 21-12-06 | 13:03

vraag is natuurlijk hebben die mensen wat te vertellen en vooral gaan we dat horen in gebrekkig Nederlands? Nou ja tv staat toch al bijna niet meer aan nu kan ik de tv buiten bij het vuilnis zetten. lang leve internet. Autotochtonen nog meer gediscrimeert.

lara | 21-12-06 | 13:03

wordt voor mij dus nog minder tv kijken...... bah....

Luudde | 21-12-06 | 12:46

... Ik hou niet van mensen die gediscrimineerd worden....

HennyHenny | 21-12-06 | 12:43

Bij een kwis als Met het mes op tafel lijkt me dit niet zo'n goed plan.

krommeteen | 21-12-06 | 12:42

@redactie GS,
Wat is er mis met de dumps?

rosalie | 21-12-06 | 12:35

rosalie 21-12-06 @ 12:22
Ik heb geen zin om koer te bashen, heb ik in het verleden al genoeg onder tafel gevirtual-fistfought. En Jane, heerlijk, alleen, zelfs plagen is lastig, want zelfs als je haar voor gek zet dan luistert ze niet. Fijne lui, allebei. Zeker weten.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 12:26

Als ieder zijn eigen zender heeft via de Staatsomroep kunnen alle schotelantennes verdwijnen. Elk nadeel heeft zijn voordeel!

corvanderlaak | 21-12-06 | 12:22

Murdockyoufool 21-12-06 @ 12:16

De kracht van Pauw en Witteman ligt ten eerste in hun bekendheid. Ik vind ze allebei zwak als een gast sterk naar voren komt. Hun tweede kracht in dat programma ligt in het kiezen van de gasten....actuele zaken meestal. Koer en Doe zouden het tien keer beter doen.

rosalie | 21-12-06 | 12:22

@rosalie 21-12-06 @ 12:17
Koer en Doe lijken me prima, maar dan als gast. Ze horen zichzelf namelijk graag praten. Bedoel ik niet lullig, want dat geldt voor iedereen op GS. Sterker nog, GS drijft op mensen die het pushen van hun mening zeer belangrijk vinden. Een soort mini-columnistjes.

Murdockyoufool | 21-12-06 | 12:20

LibertasSimplex 21-12-06 @ 12:14

Ja en dat doen koer en doe toch? Tis natuurlijk wel een straalverbinding met Doe, maar allah.

rosalie | 21-12-06 | 12:17

@rosalie 21-12-06 @ 12:01
De kracht ligt bij een doortastende interviewer -waar natuurlijk ook enige intelligentie voor noodzakelijk is- en bij een interessante gast. Verder hoeft een interviewer van een praatprogramma geen intellectueel van de bovenste plank te zijn, maar moet hij/zij wel een uitmuntend journalist zijn. Zonder journalistieke vaardigheden gaat een praatprogramma alle kanten op, wordt er te veel uitgewijd en blijven onderwerpen onaangesneden. Zo zou ik Pauw niet willen omschrijven als buitengewoon intellectueel, terwijl hij wél een prima interview kan produceren.

Murdockyoufool | 21-12-06 | 12:16

@rosalie
Een interviewer moet goed kunnen luisteren.
kuch

LibertasSimplex | 21-12-06 | 12:14

Murdockyoufool 21-12-06 @ 11:56

En daar komt nog bij dat je enige intellectuele bagage moet hebben, wat journalistieke- en levenservaring. Dan nog inzicht in politieke, maatschappelijke en culturele verhoudingen in ons land. Dat hebben koer en Doe allebei. J. de Mol weet niet dat het presenteren van een praatshow, laat op de avond een vak is, vandaar z'n missert met "Land van Maas en Geel".
GS, doe je voordeel ermee!

rosalie | 21-12-06 | 12:12

Als Mongeaulen ook meetellen als allochtonen hebben we er genoeg onder de reaguurders!

Patrick Bateman | 21-12-06 | 12:07

de prulbieke omroepen zijn al 30 jaar een evenwichtige afspiegeling van de hele PvdA.

bejaarde op brommer | 21-12-06 | 12:06

"In het NCRV-programma ’Praatjesmakers’, bijvoorbeeld, moet 10 procent van de deelnemers allochtoon zijn." het lijkt mij idd ook wel wat als zo'n kind in praatjesmakers lollig begint te kletsen over de rituele slachting die pappa vorige week hield.. "allemaal bloed enzo.. echt cool"

Alcoholic | 21-12-06 | 12:05

Het is tijd voor harde actie”, zegt Ruurd Bierman van de raad van bestuur van de publieke omroep. Volgens Bierman zijn de laatste maanden al veranderingen zichtbaar. „Bij bijvoorbeeld ’Pauw & Witteman’ en ’De wereld draait door’ zie ik steeds vaker allochtonen aanschuiven.” Maar het moet nog multicultureler, zegt Frans Jennekens, bij de NPS ’aanjager’ van multiculturele programmering. De omroep investeert twee miljoen euro in onderzoek naar kijkgedrag van allochtonen.

TWEE MILJOEN gemeenschapsgeld wordt er uitgegeven aan zogenaamd onderzoek naar kijkgedrag van allochtonen.
Ongelooflijk !
Geef dat geld maar aan mij. Kijkgedrag allochtonen: schotelantenne; schotelantenne; schotelantenne !

paardenvijg | 21-12-06 | 12:03

Murdockyoufool 21-12-06 @ 11:56

Ten eerste moet je weten waar de kracht van een praatprogramma ligt. Dat ligt bij een intelligente interviewer. Dan, de onderwerpen en als laatst de bijbehorende filmshots. De onderwerpen en filmpjes brengen GS zelf natuurlijk. Eerste opzet is dit dan he.....

rosalie | 21-12-06 | 12:01

Geef ze dan een eigen zender, laat ze de regie,de techniek,en de financieen zelf doen, gegarandeerd het kanaal op zwart blijft dan.

baggerboer | 21-12-06 | 12:00

Ach, kunnen jullie tenminste 26.000 afleveringen van "De Uitzet Show" opnemen tog?

Achtertuyn | 21-12-06 | 11:58

Het is vreemd. In krantenberichten schijnen we vaak niet te mogen mededelen wat iemand's afkomst is, maar op tv moeten er geforceerd allochtonen worden opgevoerd? Waar hebben we het over als we het hebben over 'afspiegeling van de samenleving'?
Een rare balans. Het lijkt vanuit eenzelfde overweging te worden ingegeven. 'Slechte' voorbeelden verdoezelen en 'goede' voorbeelden overaccentueren. Moraalridders.

Schoorsteenveger | 21-12-06 | 11:57

@rosalie 21-12-06 @ 11:51
Ik moet Libertas gelijk geven, zondagochtend-televisie van de NMO zou nog stimulerender zijn dan KoerDoe in gesprek met...

Murdockyoufool | 21-12-06 | 11:56

LibertasSimplex 21-12-06 @ 11:46

Tis toch ook tegen middernacht dat ze uitzenden? Geen probleem. koerbagh en Jane hebben kennis van zaken en weten veel van actuele items. Een soort "Koerbagh en Doe" op de late avond....en dan op GS reageren tegelijkertijd. Echt waar, een serieuze binnenkomer voor GS.

rosalie | 21-12-06 | 11:51

theedrinker 21-12-06 @ 11:43
Zal niet lang meer duren of we krijgen "de rijdende sharia".

Schoorsteenveger | 21-12-06 | 11:48

the_Tzar 21-12-06 @ 10:58
Als de tv een afspiegeling is van de maatschappij dan zou het hele programma om moeten.
Een aantal voorstellen voor programma's waarin allochtonen rollen kunnen vervullen zoals ze die in de samenleving ook vervullen
Knielen en kruipen,
Opsporing verzocht,
De Fabeltjes krant, met Ali B als Mohammed,
De Berenboot, hoe de illegale immigratie plaatsvind,
Opgelicht, over uitkeringsfraude,
Geen Huis en geen tuin,
Moslim centrum oost,
De positie van de vrouw volgens de Islam,
Drop-out TV,
Scoren met Scooters
Kunt u mij de weg naar Mekka vertellen haj.

Weisse rose | 21-12-06 | 11:48

Ze kunnen bv ook soms ff mtv doorpluggen op de kanalen vd publieke omroepen,dan zien we negerds genoeg voor de rest vd week.

baggerboer | 21-12-06 | 11:47

Een mespuntje Marokkaan, een theelepeltje Turk, een snufje Surinamer, een onsje Oost-Europeaan, afmaken met Antilliaan... en dat is dan een realistische afspigeling van de samenleving? Ten eerste, waarom moeten mensen op tv representatief zijn voor de samenleving? Ik kijk tv om geïnformeerd en vermaakt te worden en het doet er niet toe wie die meuk tot me brengt.Tweedens, er is gewoon te weinig allochtoon talent om het presentatievat gelijkmatig te kunnen vullen. Derdens, hoe kies je je publiek? Houd je mensen tegen bij deur? Ho ho, we hebben al genoeg Marokkanen, we zijn nu nadrukkelijk op zoek naar een neger, is er een neger aanwezig? Selecteer je aanmeldingen vooraf op naam? Hoe gaat zoiets?
Verder dien ik te melden dat SteenGeyl een uitgekauwde kutnaam is voor een programma. Dan nog liever Doe eens deaudgaan-tv of een ongeziene poloniumrush voor jou-tv. 'k Ben benieuwd naar het item over Hellymond Hellymond poart van d'n hell, dat dan weer wel.

Murdockyoufool | 21-12-06 | 11:46

rosalie 21-12-06 @ 11:39

Niet lullig naar beide bedoeld, maar dat zou pas echt slaapverwekkende tv opleveren

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:46

Tray Hornay 21-12-06 @ 11:32

Met Nieuw-Nieuws lijken ze wel een weg te hebben gevonden om makkelijk goedkoop het snelst te zijn in nieuwsgaring bijv. Ze zijn het snelst, vaak. Geen twijfel. Ook is het idee om openlijk subjectief nieuws te brengen echt goed. Dat scoort, en als de onderliggende info nou maar goed is, en veel toevoegt heeft het nog nut ook.
Ze mogen me best een baan aanbieden. Geen idee of ze daar wat aan hebben ;)

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:44

Zit er niet een knop op je tv? Helpt je echt zo uit de puree :).... geeft mooi zwart beeld ook btw.

Golradir | 21-12-06 | 11:43

Er zijn toch zoveel simpele oplossingen:

1) het slavenkoor een keer laten optreden, dan is het quantum in één keer gehaald;
2) iedereen voor de buis verplicht een burka laten dragen, dan is het raden;
3) kijk- en luistergeld weer invoeren, dan wordt het weer behoorlijk zwartkijken;
4) het Rode Kruis een kookrubriek laten produceren;
5) spel zonder grenzen weer invoeren;
6) asielzoekerscentra inegreren in het format 'De Gouden Kooi';
7) Donald Jones weer tot leven wekken.

Schoorsteenveger | 21-12-06 | 11:43

allochtonenquota-link in artikel:

www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/artic...

Laatste zin van tweede alinea:

"En ’De rijdende rechter’ moet tenminste twee zaken behandelen die door of tegen allochtonen zijn aangespannen."

Dus allochtonen moeten meer klagen en/of meer overlast veroorzaken? Moeten autochtonen meer over allochtonen gaan klagen?

theedrinker | 21-12-06 | 11:43

En er zijn al zoveel negers te zien in pornofilms.

PacoGrande | 21-12-06 | 11:42

Ik denk dat GS met koerbagh en evt. Jane Doe een prof. praatprogramma zou kunnen maken, met gasten die hij/zij uitzoekt....succes verzekert!

rosalie | 21-12-06 | 11:39

@LibertasSimplex 21-12-06 @ 11:24,
GS heeft het geld er niet voor. Een programma als "Terzake" is van hoge kwaliteit omdat vele professionals met veel ervaring en een ingewerkt team samen werken. Als je interviews houdt zal je een top presentator nodig hebben. Theo van Gogh had het gekunt, dir Rutger zie ik het niet echt doen. Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En als er geen fuck op de tv is kan je altijd nog vroeg onder de dekens gaan met je vriendin ;-)

Tray Hornay | 21-12-06 | 11:32

-edit doe eens niet -

Gnountje | 21-12-06 | 11:32

Dus dan mogen straks alleen nog maar uitkeringstrekkerts op de TV en de geweaune werkende mens mag niet meer op de buis...

TyfusLeijer | 21-12-06 | 11:31

-weggejorist-

Gnountje | 21-12-06 | 11:30

Zitten er weer nieuwe bezems die het vuil van de polikor weer naar binnen willen vegen of zeau? Dit deaurt bull roept alleen maar meer aversie op tegen allochtonen.
OT: men kan eauk quota invoeren veaur tweede kamerfracties. Te denken valt aan zitting nemen in de TK ter rehabilitatie. Benieuwd wat Geert Wilders hier van denkt. Als dit klopt doet hij er goed aan ridder dion op een langdurige missie naar verweggistan te sturen. Dion: als het klopt: stante pede je zetel opgeven voor de goede zaak.

www.ld.nl/nieuws/limburg/article128593...

bottehond | 21-12-06 | 11:29

ik wist het wel allochtonen zullen uiteindelijk nederland overnemen muahahah

Gnountje | 21-12-06 | 11:29

Nieuwe progammering publieke omroep....... Boer zoekt vrouw-Loverboy zoekt breezahsletje......... Mooi weer de leeuw-Gooi weer een homo voor de leeuwen.

NelsonBandana | 21-12-06 | 11:29

MoskeeMoskoo. Een bicultureel juridisch lifestyleformat waarin elke keer een andere moskee voor de rechter gesleept wordt met veel bemoeienis van de Comissie Gelijke Behandeling. Emo, en toch stof om over na te denken.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:28

Houd dit nou nooit op.
-
Ik lees:
-
-
Frans Jennekens, bij de NPS ’aanjager’ van multiculturele programmering. De omroep investeert twee miljoen euro in onderzoek naar kijkgedrag van allochtonen.
-
-
Aanjager, wat is dat eigenlijk? Wiki zegt: 'Een aanjager is een hulpwerktuig voor het op gang brengen of versnellen van machines of acties van machines.'. Kan mij iets bij voorstellen. Machinaties zoals Franske, behoeven wat mij betreft wat suiker in de tank.-

Kennelijk ook kost zoiets ons 2 miljoen Euro; het lijkt waarempel wel of elk flutidee om kansmensen ieder initiatief te ontnemen in tenminste zes cijfers geschreven moeten worden.

classNotFound | 21-12-06 | 11:27

@ Guusje Nadorst 21-12-06 @ 10:57
"Blank allochtonen publiek, kom maar naar beneden, en sla je slag!!!"
Yep that's me, sneeuwwit maar wettelijk gezien 100% allochtoon!

Patrick Bateman | 21-12-06 | 11:27

Arabische LINGO met vijf letters, das ies past halal.
Hoerrr van de Weg... welke hoerrrr gaat over de schreef.
Elke zondag De Tasjesroof op Talpa... wie wint 010, 020 of toch stiekem 030.
De Gouden Bajes... wie blijft het langst zitten ondanks hulp van adtveaukaadtjes.

TyfusLeijer | 21-12-06 | 11:27

-weggejorist-

wolftour | 21-12-06 | 11:24

Tray Hornay 21-12-06 @ 11:18

Die krabvissers roeleren zwaar. En de Belg. Die ook idd. Zou GS het voor elkaar krijgen snel commercieel te gaan, serieus journalistiek bezig te gaan en Geen Stijl te blijven, word ik al bijna blij van het vooruitzicht.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:24

Ik stel voor dat we elke dag van 2 uur 's nachts tot 5 uur 's nachts de publieke zenders op zwart zetten.. das 1/8 van alle zendtijd, das 12,5 %...
Lijkt me voor de komende 25 jaar voldoende zendtijd....

oakie | 21-12-06 | 11:24

* Belt alvast de manager van de 'Alabama Porchmonkeys' *

Patrick Bateman | 21-12-06 | 11:23

Ik zie wel een mooi programma format voor GSTV: Bubba neemt wraak!

..zapper | 21-12-06 | 11:22

Bevolkingsgroepen eruit pikken op basis van huidskleur en/of afkomst is toch discriminatie?

Ahmed, A-H-M-E-D ... Lingo!!

Tobus | 21-12-06 | 11:22

@the_Tzar 21-12-06 @ 11:06,
Ach, John de Mol maakt nu zoveel verlies. Er zullen wat sponors weglopen. Maar als jij televisie maakt, waar een groot en hoogwaardig publiek naar kijkt (inclusief de corparate mensen zelf) kan je rechtopstaan ipv te bukken.
.
BBC is een goede omroep, maar is niet op NL gericht. Ikzelf kijk redelijk vaak CANVAS op Belgie. Goede programma's. Voor de rest weinig journalistiek die mij kan behagen (op een documentaire na). Verder kijk ik Megastructures, Die Krabvissers op de Beringzee en de Mythbusters. Jammer dat ik geen cartoon network meer kan ontvangen.

Tray Hornay | 21-12-06 | 11:18

Wordt de multi-culturele samenleving ons nu ook al opgedrongen
op de teevee.Moeten we nu ook al verplicht Hollandia Allochtonia, Absurdistan, Schotelcity en Finnen gaan kijken bij de publieke omroep?

Het lijkt in dit Kut land wel of de allochtoon en Allahtoon in alles de
de doorslag moeten geven. De verkiezingsuitslagen hangen af van de
allochtonen en de Allahtonen. Het televisieaanbod moet worden
aangepast aan de allochtonen en de Allahtonen.


digitalia infomania | 21-12-06 | 11:17

Een 'rijdende sharia rechter' lijkt me dan wel weer wat. Beetje snuff tv op de vroege avond.

ZonderNaam | 21-12-06 | 11:17

Sesamstraat heeft altijd een bovengemiddeld aantal biculturele in beeld, dit om de kids al te doen denken dat NL zwarter is dan de buurt waarin die hoort. Geert heeft gelijk met zijn Tunami.

Het roer om muslim edition....... hoe Ali terug gaat naar het rifgebergte..

cecotto | 21-12-06 | 11:15

Uit TFA:
En ’De rijdende rechter’ moet tenminste twee zaken behandelen die door of tegen allochtonen zijn aangespannen.

Zaken TEGEN allochtonen ook goed? Geen probleem, lijkt me!

Leandroz | 21-12-06 | 11:15

Waarom komt er niet eens een ideologie richtlijn? Om het feit te bestrijden dat 99% van het Nederlands hoernalistengilde bestaat uit anti-kapitalistische moraalridders van de Linkse Kerk.

ZonderNaam | 21-12-06 | 11:14

LibertasSimplex 21-12-06 @ 11:09

Nee, joh niet afschaffen die Elfstedentocht, mocht die er komen. Ze moeten het ijs op, met minstens 10 % allochtonen (duidelijk zichtbaren dan he). Ze zijn er op gekleed (lange kleding, baarden en hoofddoekjes) dus dat moet een knaller zijn als kijkbuiscijfer zijnde dan voor jan en allochman.

rosalie | 21-12-06 | 11:14

Traag 21-12-06 @ 11:05

Zeeman zou misschien in z'n eentje het quotum voor de avond kunnen vullen. Hmm, good thinking traag.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:14

@Tray Hornay 21-12-06 @ 10:53

Die doelgroep kijkt allang naar BBC etc en die komen echt niet zomaar terug.

oost-europa | 21-12-06 | 11:10

Is dit een oproep om onze eigen Rodney King te krijgen?

Traag | 21-12-06 | 11:10

rosalie 21-12-06 @ 11:04

"Redden met Rosalie" ik voel een helden-programma aankomen..

Iets anders.. hoe doen we dit alles mocht er nog een Elfstedentocht komen? Ik zie niet zo gauw 'een afspiegling van de maatschappij' dat ijs op gaan. Lijkt me ook onwaarschijnlijk, hoewel lollig om eens een imam met pegels in z'n baard te zien. Afschaffen maar?

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:09

the_Tzar 21-12-06 @ 10:58

Je hebt helemaal gelijk, met geweld allochtonen op de buis te kijk zetten, heeft een tegengestelde werking naar beide richtingen.

rosalie | 21-12-06 | 11:07

@Tray Hornay
Commerciële omroepen doen het niet alleen om kijkcijfers, maar ook om beperking van de risico's. Veel programma's op RTL bijvoorbeeld zijn gesponserd door bedrijven en de reclame druipt er dan ook meer en meer van af. Zelfs al kijkt er geen hond naar, de omroep lijdt geen verlies. Door sponsoring is elk risico al afgedekt. Bij een actualiteitenprogramma is er meer risico. De kijkcijfers moet ook echt hoog zijn en blijven. Je bent daarmee meer afhankelijk van wat de concurrentie gaat uitzenden.

the_Tzar | 21-12-06 | 11:06

Maar ik hou helemaal niet van allochtonen...

Akabei | 21-12-06 | 11:06

Hadden ze daar die 125 miljoen extra voor nodig? Kunnen die geldwolven geen hartstilstand krijgen.

jecus | 21-12-06 | 11:05

@LibertasSimplex 21-12-06 @ 11:02
Is stelen van de baas en een flinke dosis huiselijk geweld niet voldoende integratie?

Traag | 21-12-06 | 11:05

LibertasSimplex 21-12-06 @ 10:54

De meeste paarden waren natuurlijk Friese doorlopers, maar Arabische hengsten zijn natuurlijk ook inzetbaar!..vooral met autochtone merries in het vizier...Ik geef het door voor een volgende reportage over paarden redden van een eiland, ok?

rosalie | 21-12-06 | 11:04

Tray Hornay 21-12-06 @ 11:02

Dat ben ik met je eens.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:04

@ Miss Dushi 21-12-06 @ 10:12

Tuurlijk, jij mag alles.
Ik zie meteen een nieuw format voor me: sjizzle frizzle low level high end booty tv.

Wordt geheid een succes.

Varreke | 21-12-06 | 11:03

Manipulatie en politieke doctrine via tv is erg populair onder landverraders. Vooral de NOS heeft hier jarenlange ervaring in.

Colossi | 21-12-06 | 11:03

Een PvdA-quota bij de NPS, is dat niks?

tipo | 21-12-06 | 11:02

Traag 21-12-06 @ 10:55

Maar, en dan neem ik het toch even voor de overheid op, dan moet ie wel zeggen dat z'n moeder of zo, iets allochtonerigs heeft

LibertasSimplex | 21-12-06 | 11:02

@LibertasSimplex 21-12-06 @ 10:56,
Staatsomroep is verloren en te verrot tot in de wortels om ooit op korte termijn te veranderen. Alleen als de hele top zou worden vervangen door interimmers zou er nog een kans zijn.
.
Maar waarom zou je als commerciele omroep niet het "oorspronkelijke terrein" van de publieke omroep betreden. Er is markt genoeg hoor en fluttelevisie wordt al door 13 omroepen gemaakt. Als je een goed journalistiek programma maakt (en dan heb ik het niet over Barend en van Dorp) kan je echt wel kijkcijfers scoren hoor.

Tray Hornay | 21-12-06 | 11:02

oeps eof zou eoa moeten zijn

d'n Turfsteker | 21-12-06 | 11:00

LOL@doorduiker 21-12-06 @ 10:57
groeten Big Earn

Big Ern | 21-12-06 | 11:00

wat een gelul en dan ook zeker volgens onze multiculturele samenleving meer programma's in hun eigen taal. Nee van mij mag de stekker uit de plublieken omroep. Wij wonen als we niet op passen in een NEDERIGLAND

syndicat | 21-12-06 | 10:59

Serieus: televisie is een afspiegeling van de maatschappij. Nooit andersom. Als er geen allochtonen op tv te zien zijn, dan maken allochtonen nog niet goed genoeg deel uit van de maatschappij. Ik ben de eerste om te zeggen dat dat een treurig feit is. Het is echter naïef om te denken dat je door het opleggen van een bepaald beeld op tv de maatschappij kunt veranderen. Als je wil dat er meer allochtonen op tv komen, moet je er voor zorgen dat er in de maatschappij een meer betrokken rol komt voor allochtonen. Dat we nu langzamerhand steeds meer allochtonen op tv te zien krijgen zonder opgelegd dogma, laat zien dat allochtonen wel degelijk steeds meer en meer onderdeel gaan maken van onze maatschappij (als zijnde er bij horen). Dit is echter een langzaam proces wat je niet kunt versnellen met een soort maakbaarheid van bovenaf.

the_Tzar | 21-12-06 | 10:58

hey GS, jullie doen toch elke keer wat met helmond... Ben je er ook mee hoor! Het is toch te krankjorem voor woorden dat eof mafkees ergens achter een buro bepaald dat jij je programma zo moet inrichten. en dan als protest een met schoenpoetsgedonkerde zwarte piet altijd erbij aan tafel zetten( ik wil hem best een keer spelen hoor)

d'n Turfsteker | 21-12-06 | 10:58

wat een gelul en dan ook zeker volgens onze multiculturele samenleving meer programma's in hun eigen taal. Nee van mij mag de stekker uit de plublieken omroep. Wij wonen als we niet op passen in een NEDERIGLAND

syndicat | 21-12-06 | 10:58

Big Ern 21-12-06 @ 10:54
Je oren hoeven er toch niet alle twee op ?

doorduiker | 21-12-06 | 10:57

Na de melkquota, bonnenquota, visquota, Latijns-Amerikaanse bananenquota, Chinese T-shirtquota, suikerbietenquota, 'vrouwen-aan-de-top-quota', nu ook neger-op-tv-quota. Dat werd hoog tijd zo langzamerhand. Nu nog een heaumeau-op-tv-quota, want dat zijn er veels te veel in vergelijking met de CBS-cijfers van 2005. Ik zal de CU wel even mailen.

tipo | 21-12-06 | 10:57

meer autochtonen in dat allochtoonse bolwerk Opsporing Verzocht...

meer dan geweldig _O_

Sjeweettoch | 21-12-06 | 10:57

Een allochtoon hoeft geen kleurtje te hebben! Je bent het al als je vader bijvoorbeeld in Indie (Indonesie), Nederlandse Antillen of Suriname is geboren. In de goede ouwe koloniale tijd zijn er in die landen heel wat blanke papa's geboren. Al de nazaten zijn volgens onze fantastische rassenwetten 100% allochtoon! Need I say more.....
Blank allochtonen publiek, kom maar naar beneden, en sla je slag!!!

Guusje Nadorst | 21-12-06 | 10:57

Tray Hornay 21-12-06 @ 10:53

Maar ja, als je je budget moet gaan besteden aan het inprogrammeren van allerlei multiculti-moraal in je programma's lijkt me dat niet makkelijk

LibertasSimplex | 21-12-06 | 10:56

Wanneer krijgt men nou eens door dat het overgrote deel van de allochtonen geen behoefte heeft aan dit soort dingen? Ze kijken toch wel met hun schotels naar hun eigen zenders.

Sunlite | 21-12-06 | 10:56

De grootste familie van Nederland!
media.putfile.com/allie46

zal dit toch realiteit worden dan?

HarryPotter | 21-12-06 | 10:55

@LibertasSimplex 21-12-06 @ 10:46
Zeeman met boeken juist mét Michael Zeeman.
Heerlijk, een foute kerel onder de Nederlandse intellectuelen. Stelen van de baas en een flinke dosis huiselijk geweld.
Wat wil een mens nog meer?

Traag | 21-12-06 | 10:55

Bij Sinterklaas werd zo'n extra aandeel allochtonen anders ook niet echt gewaardeerd.

the_Tzar | 21-12-06 | 10:55

- zoek de importbruid
- neef trouwt nicht
- de imam-factor
- scooter vs politie
- ali b. vs samir a.

langl8 | 21-12-06 | 10:55

@doorduiker 21-12-06 @ 10:51

Zou graag willen, maarb ik pas niet op je beeldscherm....(of heb je wide-screen?)

Big Ern | 21-12-06 | 10:54

rosalie 21-12-06 @ 10:52
OT
Heej held! Zag ik gisteravond gemeld worden op de staatstv. Terecht hoor
Er zaten toch wel allochtone paarden tussen hoop ik?

LibertasSimplex | 21-12-06 | 10:54

Waarom moet GS op tv? Een nick-gemeenschap? Is de ijdelheid toch te machtig? En is er dan niemand die bedenkingen heeft? Schapen zijn jullie.
Dit wordt de ondergang van GS.

A Punt | 21-12-06 | 10:53

Triest dat buitenlanders nu ook de Nederlandse televisie moeten gaan bederven. Ze hebben toch hun eigen zenders om naat te kijken?

Dr. Faustus | 21-12-06 | 10:53

@Tray Hornay 21-12-06 @ 10:48
-
Ik zeg altijd maar zo, je krijgt nix kado...
Je zal de bal altijd terug moeten koppen als je m kaatst...
-
En idd het is bijna kerst, zelfs als Treger nu zijn excuses aan zou bieden, zou ik het m kunnen vergeven...
-
Vaak doet mijn nick mijn comments eer aan(qua grote van mond dan)
Maar binnenin zit een klein hartje......

Big Ern | 21-12-06 | 10:53

"Ik dacht al dat de Raad van Bestuur na de nieuwe zenderindeling in slaap was gevallen. Op de poging om Lingo van de buis te halen na. Maar nu hebben ze toch de allochtoon ontdekt. Die kijkt niet naar de publieke zenders. De Raad van Bestuur moet zondagschool hebben gehad. Daar gaf je met Kerst alle kinderen een rol in het kerstspel. Dan was je verzekerd dat de kerk vol was met opa's en oma's, ooms en tantes. En dat werkt ook met allochtonen, denken ze. Eén allochtoon in een praatprogramma en alle allochtonen kijken, omdat er een allochtoon in zit. Niet dus. Bij mij in de buurt zoeken schotelantennes de hemel af, op zoek naar een turkse of marokkaanse zender. Bewaart de Raad van Bestuur de overige groepen, vrouwen, kinderen en senioren voor het volgende jaar of gaan ze er van uit die toch wel kijken?"
Jos, Zutphen, (21-12-2006, 09:46:49 uur)
Comment op de link in het topic naar Trouw.

rosalie | 21-12-06 | 10:52

@.PiaH 10:50
Ja, ies leuik. Waar fergoeding hale, mineer.

ventus_aqualis | 21-12-06 | 10:51

@Big Ern 21-12-06 @ 10:46

Misschien kun je vriendjes worden met Dion Graus.
Die is het helemaal met je eens.
Sterker: Wordt een presenteerduo.

doorduiker | 21-12-06 | 10:51

Als het andersom was, zouden we meteen discrimineren. En dit mag wel, omdat het zgn positieve discriminatie zou zijn. yeah right. Ik hoorde een reclame op de radio over dat een werkgever zijn voorkeur mag uitspreken voor bijv. allochtonen. Maar voor autochtonen mag het dan weer niet. Pff..

Sunlite | 21-12-06 | 10:51

Het enig wat dat linkse tuig kan is discrimineren, en ze hebben het zelf niet eens door. Sterf links tuig, sterf!

Hubbe | 21-12-06 | 10:50

Pauw & Witteman publiek omruilen voor Rayman publiek.... en dan naderhand vragen of ze 't leuk vonden :P

PiaH | 21-12-06 | 10:50

En ii moet al zoveel om Ali B. en Raymann heen zappen

Iko Nal | 21-12-06 | 10:49

Te land, ter zee en in de lucht. Vanavond met homowerpen vanaf de Rembrandttoren, hier is uw presentator Jack.

ventus_aqualis | 21-12-06 | 10:49

tharealHerr-Flick 21-12-06 @ 10:47

lol, kun je nog combineren met fietshemerin format

finnish humor | 21-12-06 | 10:49

@Big Ern 21-12-06 @ 10:46,
nou goed dat je er nog bent! En je vergevingsgezindheid is de juiste stemming om de Kerst in te gaan ;-)

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:48

Ik zie een heel nieuw TV format voor me....

Neem 23 negerts, stop die in een huis. De oudste negert moet natuurlijk Tom heten. Verder hoeven ze niets anders te doen dan negert te zijn. Het geheel wordt gepresenteerd door raimann en prem. Elke week wordt er een negert weggestemd, die dan live op het vliegtuig wordt gezet, terug naar bokkie-wokkie land. Hij wordt daarbij om beurten begeleid door Jan Marijnessen, Wouter Bos of die engert Rouvoet.

De omroep die het uitzendt voldoet dan ruimschoots aan zijn negertquotum.

Het wordt beslist een kijkcijferkanon.

Jhon de Mol, kom er maar in. En vergeet mijn commissie voor het idee nietl

(er is nog een variant: Alle allochtonen in een groot werkkamp met een hek erom. Een kooi zeg maar. De allochtoon die er het langst in blijft mag em hebben. Is dat wat?)

jan-lul-de-behanger | 21-12-06 | 10:48

Om in de geest van serious request, mijnen ruimen met weeskinderen.

Je zet 100 kinderen aan de ene kant van een mijnenveld,en de toekomstige (adoptie) ouders aan de andere kant (bijvoorbeeld madonna) en het kindje die met twee benen overkomt heeft een nieuwe mamma.............

Hey goed format ff Talpa bellen !!!

tharealHerr-Flick | 21-12-06 | 10:47

Nou, binnenkort ziet de programmering er dus anders uit:
- Boer zoekt neger
- Lingo: Fawaka? Ik kijk even.. is dat een woord? Jazeker
- Special over Robert Wong
- Imam bijt hond
- Per Seconde Radicaler
- NOVA/Mekka vandaag
- Kabouter Plop (zelfde naam, andere setting)
- Achmed J. Kwak
- Onderweg Naar Mekka
- Spuiten en Bidden
- De wereld draait bij

the_Tzar | 21-12-06 | 10:47

misschien is er nu eindelijk ook een half uurtje per week tijd voor de teleac cursus 'ritueel slachten voor beginners'

alfagrl | 21-12-06 | 10:47

@Tray Hornay 21-12-06 @ 10:39
No hard feelings......
Ben geen kaalkopje, maar heb wel een uitgesproken mening over
criminele nede-en medelanders(lees:finnen, tokkies, yugoos en ander uitschot)
-
Dus het had gekund..

Big Ern | 21-12-06 | 10:46

"Zeeman met boeken" leven in blazen. Ipv Zeeman, gewoon 1 of andere fin, die aan het eind de stapel in de fik steekt. Iets met kunnen relate to en doelgroep.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 10:46

Het past allemaal in de lijn van het opdringen van een multiculturele samenleving. De NPS is zelfs speciaal in het leven geroepen om de multiculturele samenleving te promoten. Het past allemaal meer bij een totalitair land wat Nederland op verschillende wezenlijke terreinen misschien ook wel is. Het zou meer voor de hand liggen in een democratie, dat de publieke omroepen een neutrale positie in zouden nemen en dat de NPS als politieke zender, die louter is opgericht voor het bedrijven van politieke propaganda voor een politiek doel zou worden afgeschaft. Dat geldt temeer, daar het gaat om een politiek doel wat de wortels van de samenleving raakt.
.
Bron, comment Trouw *Beter slecht gestolen dan goed bedacht!*

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:45

LOL@Pettenslet 10:38

Dr.Grishnackh | 21-12-06 | 10:44

Fiets m derin zonder reddingsbrigade. Maar met halal-keurmerk.

ventus_aqualis | 21-12-06 | 10:44

@ ViagraFalls 21-12-06 @ 10:42

Aleen als je ook vrouwen mishandeld

doorduiker | 21-12-06 | 10:44

En binnenkort nieuwe aanvoer met All You Need Is Love.

Judge John deed | 21-12-06 | 10:43

Zwartkijkers!!
<BR/>
Of zijn dat tegenwoordig regenboogkijkers bij de NPS??
<BR/>
LeckMich....

MadDieu | 21-12-06 | 10:43

@Rommie 21-12-06 @ 10:40
Fries ??????? Hahaha, proest kuch.

doorduiker | 21-12-06 | 10:43

@Rommie 21-12-06 @ 10:40

wat ben je nou nederlander of allochtoon uit Friesland?

Echwel Stijl !! | 21-12-06 | 10:42

Tien Finse heaumeaus opsluiten in groot huis, één heeft aids, maar ze weten niet welke. We noemen het Big Klodder.

finnish humor | 21-12-06 | 10:42

Heeft GS nog inhuur Limburgers nodig? Bij deze bied ik me aan.
.
Wat een kudtmaatregel overigens. Als ik allochtonen op TV wil zien kijk ik wel naar de Turkse zender ofzo. En misschien hebben die lui die dit soort maatregelen verzinnen het niet door, maar dit is dus pure discriminatie.
.
Daarbij zal er geen enkele Turk de schotel van het dak draaien als er meer allochtonen opdraven op de publieke omroep.

ViagraFalls | 21-12-06 | 10:42

Laten de buitenlanders maar eens meer Nederlander/Fries worden... praten we dan weer verder...

Rommie | 21-12-06 | 10:40

Spuiten en slikken met Fatima en Ibrahim, laat maar komen.

Duitse helm | 21-12-06 | 10:40

@ zelf:

minus voor een 2de keer, zucht

PlukVanDePettenslet | 21-12-06 | 10:40

Kijken allochtonen dan naar de Nederlandse televisie? En al die schotels dan? O ja, die mogen wel, terwijl de sprietantennes verboden zijn. Is mijn perceptie dan onjuist dat er al 90% van de tijd aan 10% van de inwoners van Nederland besteed wordt?

Judge John deed | 21-12-06 | 10:39

@Big Ern,
Sorry van gisteren. Maar ik dacht dat je een ban had opgelopen na een verhitte discussie op GS over Finnen. Was toen zelf weggejorrist. Heb je verward met een ander die toen is geband.

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:39

dus de uitzendingen van het rad van terreur gaan toch door?! gaaf!

Gebruikersnaam | 21-12-06 | 10:39

@Teen: Teen klinkt best als een valse naam. Je zal dus wel pro-Hamas zijn he. Lutser.

bwahaha | 21-12-06 | 10:39

geef kauw's zn eigen talkshow :D

*ziet het voor zich*

V: kouwis mn man heeft me verlaten voor een voor een andere vrouw
K: zauw ik oock hebbe gedaan mutz ga es deaud viese schijdtkudt maar dat hou je toch

PlukVanDePettenslet | 21-12-06 | 10:38

ventus_aqualis 21-12-06 @ 10:34

LOL!

rosalie | 21-12-06 | 10:38

BOERKA PR0N!!

]V[ | 21-12-06 | 10:38

Spoorloos gaat voor Ahmed op zoek naar de 72 maagden,

ventus_aqualis | 21-12-06 | 10:38

Boer zoekt fapfin?

BestDog | 21-12-06 | 10:37

@doorduiker 21-12-06 @ 10:35

Tja, die Maas kun je niet omkopen hè....

doodvanbierlala | 21-12-06 | 10:37

Nee dat gaat werken.... Allochtonen uitnodigen, niet omdat ze wat toevoegen aan een programma, maar omdat het quota moet worden gehaald. Nu zullen de allochtonen zich wel serieus genomen voelen... Wat een onzin om daar richtlijnen voor op te stellen... veel te geforceerd. Beetje denigrerend om publiek en gasten te selecteren omdat ze "zichtbaar" tot een minderheidsgroep behoren.

ArieB | 21-12-06 | 10:37

Boer zoekt vrouw = marokaan zoekt geit

cecotto | 21-12-06 | 10:37

@doodvanbierlala 21-12-06 @ 10:35,
regenboogpieten bedoel je.

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:36

Volgende stap is zeker dat alle publieke omroep programma's worden ondertiteld of nagesynchroniseerd, omdat allochtoon die programma anders nie begrijp.

langl8 | 21-12-06 | 10:36

We hebben gvd net een maand lang zwarte pieten op tv gehad. Ik vind dat het quotum alweer gehaald is en wil dus tot december 2007 geen allochtonen meer op tv zien.

doodvanbierlala | 21-12-06 | 10:35

Ik zat te denken aan een taalcursus door Kouwes

Paulusdebosbouter | 21-12-06 | 10:35

@Tray Hornay 21-12-06 @ 10:30

Yep, een triest volk ergens in het zuiden dat regelmatig getroffen wordt door overstromingen en droogte's.

doorduiker | 21-12-06 | 10:35

Je kunt natuurlijk ook de zender één avond op zwart zetten.

ventus_aqualis | 21-12-06 | 10:34

Moet het gehandicaptenquota ook niet in de gaten gehouden worden?
Ik stel het dwergwerpen voor! Of eigenlijk het werpen van mentaal gehandicapte vrouwelijke zwarte dwergen, dan kun je tenminste in één klap bij alle minderheden goed scoren.

Professor Plons | 21-12-06 | 10:34

kan dierenpoes niet een beetje druk uitoefenen zodat ze ook een dierenquota gaan invoeren? ik zie veel te weinig eenden bij de publieke omroepen..

Demonische Eend | 21-12-06 | 10:34

@Miss Dushi 21-12-06 @ 10:12

@Zwarte Ray 21-12-06 @ 10:30

gelukkig, we hebben er al twee
Wees welkom en blijf

En, nog meer??

Echwel Stijl !! | 21-12-06 | 10:33

zeg dat van jole trauma zit wel erg diep bij jullie... houd een sop!

kijk es daar voor je.. ja daar, ligt je leven, doe es oppakken en iets mee doen.

*doet vingertje weer omlaag*

]V[ | 21-12-06 | 10:32

Je ziet ook bijna geen mensen met voetproblemen op de tv. Ik bied aan om als Dr. Teen een programma hierover te maken.

Teen | 21-12-06 | 10:32

Neuken en Beuken op Fatima ?

tharealHerr-Flick | 21-12-06 | 10:31

PS: Nederland lijd aan het Stockholm Syndrome.

Servowire | 21-12-06 | 10:31

*bied zich aan als excuus neger*

Zwarte Ray | 21-12-06 | 10:30

Opsporing verzocht is een prima voorbeeld voor de rest. Dit hoogstaande programma biedt de autochtone Nedelandert een uitgelezen kans kennis te maken met de dagelijkse praktijk van zijn allochtone medemensch. Hier ziet men wat Ali en Achmed zoal bezig houdt gedurende die lange dagen zonder enige andere nuttige tijdsbesteding. In navolging hiervan zou men kunnen denken aan titels als 'Ontmaagding Verzocht', 'Fin zoekt Geit' en vijf keer per dag een live-registratie vanuit een ander gebedshuis in den lande...

Rote Maru | 21-12-06 | 10:30

Traag 21-12-06 @ 10:28
Hear, hear!

Teen | 21-12-06 | 10:30

@Doorduiker,
Limbabwaan?

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:30

Waarom dan vooral niet-blanke mensen? Ik lees niet over Polen, Amerikanen, Duitsers, Engelsen, enz.

Lijkt me wel leuk, de Rijdende rechter met zijn sullige voorkomen in een achterstandswijk. Lachen!

Servowire | 21-12-06 | 10:29

Hopelijk telt Yolanthe Cabau van Kasbergen ook als buitenlander. Want voor haar is er altijd wel plaats in een programma.

Traag | 21-12-06 | 10:28

een allochtonenquota -> een allochtonenquotum aub.

John McClane | 21-12-06 | 10:28

*pleurt flatscreen door dubbel glas en is er klaar mee*

de veteraan | 21-12-06 | 10:27

@Tray Hornay 21-12-06 @ 10:25

Wederom de reeds eerder genoemde Limbabwaan. Vergt slechts kleine aanpassing in de titel

doorduiker | 21-12-06 | 10:27

Maar bij Opsporing Verzocht wordt de quota wel weer gehaald.

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:27

De rijdende rechter’ moet tenminste twee zaken behandelen die door of tegen allochtonen zijn aangespannen.
-

kijk, dit is dan weer minder moeilijk te realiseren..

toe-kan | 21-12-06 | 10:27

@Willy Vanilly 21-12-06 @ 10:23

Treger al een poosje niets van vernomen
*dankt een of andere god op blote knieën*
Wij hebben toch de steegnegert?

Big Ern | 21-12-06 | 10:27

"Ook graag Turkse schaatsers bij Mart Smeets schoot". Moet dat niet ".. op schoot..." zijn ?
-
Ook wel leuk is een cursus hakbarren voor beginners, met Mohammed B.
Fleur uw darm flora op met Samir A?

Hellsmurfje | 21-12-06 | 10:26

@Echwel Stijl !! 21-12-06 @ 10:21
Dan valt het me al helemaal tegen... ik had Wilders wel ingeschat als iemand die te allen tijde de 'LPF-perikelen' zou willen voorkómen, dus een 'cleane' lijst zou willen. Of is die Graus volledig vrijgesproken? Dat kan natuurlijk ook.
@redactie: sorry voor deze off-topic bijdrage... kunnen jullie niet eens een beetje in Graus' verleden gaan wroeten en hier een topic aan wijden? Komt ook de onpartijdigheid te goede! Als het een PvdAër was geweest had 't er wellicht al gestaan!

Kees Maf | 21-12-06 | 10:26

lol @ zappert. GS had recent racekevert nog uit de garage gehaald.

Verdwaalde T | 21-12-06 | 10:25

Ik zou wel eens willen zien hoe ze die allochtonenquota bij Boer Zoekt Vrouw willen halen.

Tray Hornay | 21-12-06 | 10:25

Ik zie de commercials al voor mijn geestesoog voorbijkomen:

Dreft reclame met zo'n boerkadragende Plofkip
All-Jahzeerways Maandverband.

Nee, dank u, weg met de knuffelcultuur

Mr.Hornet | 21-12-06 | 10:25

vooral die laatste vind ik erg belangrijk voor de multiculturele samenleving

Ephemeron | 21-12-06 | 10:24

ook een groot probleem voor Raymann is laat, hij moet gaan discrimineren aan de poort en dan worden zijn uitsmijters weer opgepakt

Echwel Stijl !! | 21-12-06 | 10:24

@Kees Maf 21-12-06 @ 10:16
Yep.

doorduiker | 21-12-06 | 10:24

GS heeft Treger toch??

Willy Vanilly | 21-12-06 | 10:23

Ik zie eigenlijk redelijk veel allochtonen op tv! Dat hele OWM zit vol met ali's, daar schrik je van!

Willy Vanilly | 21-12-06 | 10:22

Hmmm ik ben bang dat Opsporing Verzocht al heeeeel lang en dik aan z'n quota zit..

pwman | 21-12-06 | 10:21

@Kees Maf 21-12-06 @ 10:16

Die Dion beweerde in het interview dat hij Geerts allerbeste maatje en vertrouweling in de partij is

Echwel Stijl !! | 21-12-06 | 10:21

De Tros had een programma om aan de kunst-quotum te voldoen: "Kunst, omdat het moet".
Hopelijk komen ze nu met: "Neger, omdat het moet"

Traag | 21-12-06 | 10:20

Halfbloed excuus Turk meld zich voor GSTV, effe snel cashen aub...

da wizard | 21-12-06 | 10:20

Biedt zich exclusief aan GS aan als excuusnegert. Oproepbasis. Prijs notk. Ben dan nog bereid in beeld rookworst te eten, of te zeggen dat ik altijd het nieuws op de campingzendert kijk. Ook voor elk generaal, of specifiek pardon.

LibertasSimplex | 21-12-06 | 10:18

Negerts Verzocht?

I (8)You fokker | 21-12-06 | 10:17

D'r zijn genoeg allochtonen op tv, kijk maar eens naar Opsporing Verzocht.....

KABAAL | 21-12-06 | 10:17

Horse terug! Horse terug! Horse terug! Dat is namelijk pas een echte huisnegert! Ghehe.

..zapper | 21-12-06 | 10:17

Overbodig, de strengst allochtone-allochtonen kijken geen NL tv

Jan Passant | 21-12-06 | 10:17

Allichtoon

Mr.Hornet | 21-12-06 | 10:17

Ikke niet begrijp.

Watergeusss | 21-12-06 | 10:17

Getverdemmme... er is niet zoiets als 'positieve discriminatie'. Er is alleen discriminatie. Acties zoals dit 'allochtonenquotum' werken contraproductief. Bij iedere marokkaan of neger op TV denk je onwillekeurig 'die zit er alleen maar omdat het quotum gehaald moest worden'. Hele slechte zaak dit, vooral voor de allochtonen zelf.

@doorduiker 21-12-06 @ 10:12
Ik neem aan dat je het over Dion Graus hebt: wist Geert eigenlijk wel van het verleden van die gast? Je kunt hier wel van een behoorlijke miskleun spreken dan, zo'n vent wil je toch niet op je lijst?! Heeft Geert de doopceel van de lui op z'n lijst wel goed gelicht? Valt me van 'm tegen dit...

Kees Maf | 21-12-06 | 10:16

Nederland zakt steeds verder weg in de stront....

Big Ern | 21-12-06 | 10:16

bwahaha 21-12-06 @ 10:13
Wist je dat er soms allochtonen onder een valse naam hier reageren? Je kunt ze herkennen aan een anti-amerikaanse en pro-palestijnsehouding.

Teen | 21-12-06 | 10:16

Allochtonen op GS... Wat een slecht idee.

bwahaha | 21-12-06 | 10:13

Maar je ziet nu al steeds dezelfde allochtonen op tv.

Teen | 21-12-06 | 10:12

Positieve discriminatie is zoooo 1985.

Traag | 21-12-06 | 10:12

Maar dan ook "Ies aigen Huisj & Tuin" Met Victor Slabovic als Poolsche Presentator, .......... tog?

Mr.Hornet | 21-12-06 | 10:12

Ik weet nog wel een Limbabwaan die mishandeld vrouwen en zo. Schijnt momenteel als gastarbeider in Den Haag te werken.

doorduiker | 21-12-06 | 10:12

Ik meld me alvast aan voor de O.E. (Obligatory Eskimo) positie. Ben n multiculticocktail, dus kan doorgaan voor van alles (behalve bosjesman misschien). We faxen!

Eskimokum | 21-12-06 | 10:11

Goed idee! Doe ook maar gelijk op de redactie. Zal de cuntent goed kunnen doen...

MAXIMO | 21-12-06 | 10:11

Ja, we moeten weer fatsoenlijk 'zap de neger' kunnen spelen

Pierke Smulders | 21-12-06 | 10:11

John Williams kom er maar in!

viktor kanzyani | 21-12-06 | 10:11

Wat dan nog te zeggen van een quota homo's, lesbiennes, poep-eters, neo-nazi's, indymedia tuig, pvnd-aanhangers en andere randfiguren?

Habibi | 21-12-06 | 10:10

Ik ben voor Allochtonenaccijnzen!

***lekkerejeuk**** | 21-12-06 | 10:10

Uhm... ik ben geboren limburger.. akkoord ??

oakie | 21-12-06 | 10:10

Uitgelezen kans om de 100 meter tasjesroof als spelletjesprogramma te introduceren

Iko Nal | 21-12-06 | 10:09

doe is doodgaan.

knalbazooka joe | 21-12-06 | 10:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl