Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dukes of Hazard met de brommer

Als ik je een stopteken geef, dan stop jeLeuk programma, dat Blik op de Weg. Jammer dat die presenterende Achterhoeker er zo door heen lult en er steeds van die zuigende fusionjazz te horen is. Het gaat namelijk om de beelden. Zo zagen we gisteren bijvoorbeeld een echte high speed motor/car/brommer chase ergens in Drenthe. Vetkewle actie! Die vervolgens weer verpest wordt door Avro-Leo met z'n Van Jole-vingertje. Daarom zijn wij maar even zelf in het montagehok gekropen om alle 'ditmagniets' en 'datmagniets' er uit te cutten. Zo'n race komt immers veel beter uit de verf ZONDER gelul. Enfin... hierrr de GeenStijl-VMBO-versie van de brommerachtervolging, voorzien van muzakje en de enige juiste reactie. Pliesie: Waarom reed je te hard? Jongen: kweenie... Zeg dan gewoon: omdat het KAN!

Reaguursels

Inloggen

Ze moeten es een keer een echte tuner tegenkomen, die komen dik over de 120, ze trekken harder op en zijn wendbaarder dan juten, maargoed dat laten ze natuurlijk weer niet op tv zien....
Lijkt mij juist leuk om als politieagent keertje achter een kereltje van 16 aan te moeten, blijf je tenminste scherp. Ipv van effe te bedanken voor die gratis training krijg je nog een boete ook...

Nawideaux | 14-12-06 | 16:47

euuhhmmm. Fusion Jazz is zeer fijn in mijn optiek. her-overweeg jullie waardeloze commentaar GS.

MvG, een zeer boos man.

de_melkboer | 14-12-06 | 05:39

In mijn Zundapp tijdperk hebben ze mij verschillende keren achterna gezeten inclusief een motorjup. ( net ontkomen via de stalling van de MTS )
Toe was het nog spannend ( 50 cc ca 90 km/uur ) Nu hebben ze geen schijn van kans met een R1 met ca 170 pk. Ik stop NOOIT laten ze hun belastingcenten maar ergens anders halen. Zouden ze ook de filmpjes laten zien wanneer ze wel ontkomen.

Pepper Paultje | 13-12-06 | 23:51

Nou poeh poeh, die kale durft wel tegen zo'n gastje op tv he. Zo'n grote bek hebben ze nooit geweldplegers en dat soort figuren.

Ariel | 13-12-06 | 23:42

Cavaco, jij bekijkt het van een heel ander perspectief.
moet je eens denken dat de VMBO's ers meer last van
negatieve politiemensen hebben dan jij.
Zij worden vaker geconfronteerd met hersenloze akties
die de politie beter kan besteden aan serieuze zaken.

En dat iemand een snelle brommer /scooter heeft
betekend niet dat hij er ook mee kan omgaan.
daar geef ik je gelijk in.

Maar groot deel kan hier wel degelijk mee omgaan.
En is tevens in staat om een Motoragent het licht uit
zijn ogen te rijden :)

geweldig toch !

Roger892 | 13-12-06 | 23:38

Oh mijn God, de helft van de reaguurders hier bestaat echt uit hersenloze VMBO-doubleerders...
Zo stoer dat iemand 86 km/h rijdt op een kutbrommer..
Was het ook zo stoer geweest als hij zichzelf kapot had gereden en de politie had het z'n ouders mogen vertellen?
Was het ook zo stoer geweest als hij een fietser kapot had gereden, omdat hij niet snel genoeg kon reageren?
Daarnaast nog al die "ik ben stoer als ik de politie afzeik" retoriek!
Ben benieuwd of ze nog zo zeiken over de politie als die je te hulp schiet als je overvallen dreigt te worden ofzeau.
Stelletje VMBO-lutsers!

Cavaco | 13-12-06 | 22:15

Hey man ,als je dit leest.
f*cking jammer dat je gepakt bent man :(
khad het je wel gegund.

Niet iedereen heeft de ballen om dit te riskeren.
En riskeren is altijd nog beter dan die torenhoge boete
die je zobiezo al krijgt :@

nogmaals respect man !!!

Met een MHR Team 2004 cillinder was je dit wel gelukt.

Groet ScootXtreme

Roger892 | 13-12-06 | 21:57

@Ongelovige atheïst 13-12-06 @ 13:31 hou toch ff lekker je meul ja!! waaropm zou je stoppen als je weet dat het je geld gaat kosten. die vieze typhus smeris moet gewoon ff echte boeven vangen. de lutsers

monstrera!!! | 13-12-06 | 21:16

deaud

naamloos.doc | 13-12-06 | 21:05

Waroem is da doemp kapoet? of ligt het weer eens aan mij? ik wil ook wel even genieten van de jazzfusion troep of fusionjazz weet ik het

boterbram | 13-12-06 | 21:02

Tja, de gemiddelde motorrijder heeft een schijt hekel aan puistjes met brommertjes.

Motoragenten zijn geen uitzonderingen zie ik,...

amity | 13-12-06 | 20:11

@pflurbur;
vanaf 25 km/h te hard kan inbeslagname gedaan worden...
Maar zelfs dan krijg je vaak nog een schikking.
Alleen deze loser wil eerst een spelletje spelen, maar zodra er meegespeeld word is het niet leuk meer. accepteer of die boete/inbeslagname of begin het spelletje niet.

Als ik deze idioot langs had zien komen met 3 juten erachteraan had ie van mij toch echt een schopje tegen het stuur gekregen.

@cobus ik heb al ruim 10 jaar geen mt/mb meer aangeraakt, maar tov een echte motorfiets zijn de remmen alsnog kut.

Remko | 13-12-06 | 19:59

@as-if @al zijn hersenloze posts:je lult uit je nek en ten tweede:je stelt dat de jongen pas gevaarlijk ging rijden toen de agent achter m aan zat en dan nog op een weg waar niemand komt?ik zag toch heel wat fietsers op het filmpje.
Los daarvan,hij reed 30 kilometer per uur te hard,correct me if i'm wrong, maar volgens mij wordt dat naar een niveau hoger getild dan een standaard overtreding maar geld dat als een verkeersmisdrijf dus de vergelijking met wildplassen is kolder.

pflurbur | 13-12-06 | 17:26

btw een mt5 frame is het zelfde als van een mtx of mt8 heeft ook de zelfde remmen kun je gewoon 100kmh laten lopen dan is er niks aan de haaaand

cobus1 | 13-12-06 | 17:21

jammer om iemands nummer er neer te zetten

De Bastaard | 13-12-06 | 17:20

-weggejorist-

ernstrcd | 13-12-06 | 17:18

Der vandoor gaan is kwel, traditie, dat deed me ouwe al in ’60. heaurt erbij. Alleen moet je niet zo ingeven als zo een stoere kale motor lutser imponerend met een vinger naar je strot staat te wijzen en je verteld dat je stopt als hij het teken geeft. Dat is het moment dat je glimlacht en een shagje in de brand steekt. De lul ben je toch al, doe die gast dan even niet het plezier of dat hij gezag heeft. Het zou wat, opgevoerde brommertjes in de provincie. Ingeven op dat moment doet niet je brommertje behouden, dus beetje vent blijven en morgen weer een nieuw stuk scheurijzer opbouwen.

..Whatever | 13-12-06 | 17:15

waahaa mooi doet me weer denke aan mijn zundappie met een dikke 284 cilinder de wouten schijt rijde

cobus1 | 13-12-06 | 17:14

Deze pliesieman was een beetje boos, omdat 'ie waarschijnlijk al een paar van deze tweewielerbandieten samen met de brandweer onder een grote zwarte vrachtwagen vandaan heeft moeten peuteren. Zo'n helm is immers nog stoerder als 'ie plat is. Fijn even een ulna tegen z'n os frontalis en we praten er niet meer over. Wel eerst helm afzetten.

Gluteus Maximus was vroeger ook zo'n opvoerdert van brommerts, maar zelf cylinderkoppen uitboren en sproeierts bijkeutelen bleken weinig succesvol. 90 op de teller, maar ook als ik stilstond. En ik stond veel stil. Avé.

Gluteus Maximus | 13-12-06 | 17:04

maar die leo de haas wat een verschrikkelijke schoolmeestert en waarom mogen die racers gewoon weer opstappen en verder rijden. gewoon afpakken dat opgevoerde karretje .geef mij maar de politie op je hielen ,handboeien spijkermatten en de politieauto er tegen an ramme niet dat benauwde!

flapstra | 13-12-06 | 16:59

Heerlijk dit

K woon er zelf in de buurt,enne als die jongen t gered had waar ie mee bezig was om te komen,waar ik tenminste vanuitga dan had ie t nog een dikke 100 meter vol moeten houden enne dan was ie gewoon de motor ook kwijtgeweest want dan staan er van die heeeeeeeeeeeeeerlijke paaltjes waar onze Sjarrel met de motor tussen zn benen niet tussendoor kon,enne dan had ik me afgevraagt of ze t wel lieten zien,want dan was de politie zeau mislukt

De Bastaard | 13-12-06 | 16:56

@F*ck 13-12-06 @ 13:27

Zou ongeveer het laatste zijn wat hij op deze planeet had gedaan.

Kingeef1975 | 13-12-06 | 16:42

Helft van de comments is weer onvervalste politiehaat. "Verantwoordelijkheid is heel fijn, maar niet voor mij!"-mentaliteit.

Reltiet | 13-12-06 | 16:33

Symphatie voor de bromfietsert.

Zelfs de juten hadden plezier met dat mannetje.

Varreke | 13-12-06 | 16:28

@ PiereAndre 13-12-06 @ 16:14
Zeg, VMBO-leerling. Ga eens huiswerk doen..

Ollecram | 13-12-06 | 16:28

Wat een moraalridders hier zeg.

Respect voor het wegrijden en wat een pannenkoek is die agent met ze snorremans praat

PiereAndre | 13-12-06 | 16:14

@rick_b 13-12-06 @ 15:54

Die kale agent is wel degene die zo af en toe aan ouders kan meedelen dat hun zoonlief zich te pletter heeft gereden met zijn oh zo stoere opgevoerde brommer. Dus ik kan me zijn reactie goed voorstellen. Jammer dat-ie dat kudthuftertje niet meteen neerhoekte.

zum kotzen | 13-12-06 | 16:01

Neqschot voor die kale vanwege wangedrag?
Beetje kinderen van hun brommertjes duwen... Lutser!

rick_b | 13-12-06 | 15:54

Ha die kale fascist was pissig! Hulde voor deze puber!

schele henk | 13-12-06 | 15:53

En wederom geeft Ollecram een prima samenvatting. Inderdaad, fantastisch...

slopelkiller | 13-12-06 | 15:52

@ derbisendasm 13-12-06 @ 15:31
Nou, knul. Ik vind het fantastisch...

Ollecram | 13-12-06 | 15:48

Derbisendam:

In het geval van de Gilera Runner is het heel simpel: dat is een motor. Daar heb je dan ook een rijbewijs voor nodig en geen certificaatje dat je krijgt met het beantwoorden van een paar domme kudtvragen.

Overigens is de schijf slechts het oppervlak waarover de remkracht wordt verdeeld, het blok zorgt voor de bite en de klauw voor de kracht waarmee de bite wordt uitgeoefend. Voor wat betreft klauw en schijf zal het vast wel oke zijn in het filmpje, maar een agent ziet niet wat voor blokje erop zit. Maar in 90% van de gevallen denken die VMBO-ers niet eens aan remmen, geweaun ander uitlaatjah en dan maar scheurah!

slopelkiller | 13-12-06 | 15:38

@ Ollecram:

Valt wel mee, ben geen VMBOer die een scooter heeft om stoer te doen maar een keurige VWO leerling.

Ik heb dan ook een SCHAKELbrommeren geen scooter want scooters zijn voor sjonnies en rijden kut en ga zo maar door. MAAR er wordt hier nogal slap geluld door allemaal mensen die er geen flikker vestand van hebben. Neem bijvoorbeeld een Gilera Runner (sc0otah) die worden ook als 200cc verkocht en zitten dus prima remmen op. Maar een Aerox alleen als 45 rijdende kudt scooter en ja daar zullen mindere remmen op zitten. Neem mijn Derbi Senda: heerlijke crossbrommer, 6 versnellingen en ontgrensd (dus niet opgevoerd) en loopt dus ja... 80. Maar deze brommer is daar wel op gebouwd want zoals ik eerder al aangaf wordt bijvoorbeeld mijn brommer geknepen voor de Nederlandse markt. Ik heb dus perfecte remmen want loeigrote schijf. Brommer in t filmpje... Honda MT... crosser... zitten ook prima remmen op. Neemt niet weg dat 80 rijden illegaal is en dat doe ik dan ook alleen buiten de bebouwde kom en ik ben me in tegenstelling tot 90% van de rest wél bewust van de gevaren. Maar alles wordt over één kam geschoren.

Ohja wie het niet gelooft van het remmen... check deze schijf dan maar ff:

www.motocicliste.net/moto/derbi/Derbi_...

derbisendasm | 13-12-06 | 15:31

de sukkelaar...

Misschien moet ie meer Need For Speed spelen op zijn gaystation...

FrAgFo0d | 13-12-06 | 15:31

Ee vette diss voor die kale dus. Super, respect gozer! Whaha

StijlLozeMibjes | 13-12-06 | 15:17

@ slopelkiller 13-12-06 @ 15:04
Inderdaad. Ik ben ook zeer onder de indruk....
*grijpt naar een tissue om zijn ogen droog te maken na een enorme lachbui*

Ollecram | 13-12-06 | 15:16

@as-if: ik heb genoeg ervaring, zowel in de racerij als op straat. Als je denkt dat standaard remmetjes op een opgevoerde scooter voldoen dan spoor je gewoon niet.

slopelkiller | 13-12-06 | 15:15

Niets dan hulde voor de brommerman.

Schizo | 13-12-06 | 15:14

He verrek zit die dikke kok nu ook al in een polisie pregramma ????

Kwatz | 13-12-06 | 15:12

baggerboer 13-12-06 @ 14:43

Die opmerking over die ' finnen' was ook niet bedoeld als reactie op het filmpje, maar op jou opmerking van het tekeer gaan tegen kinderen.
Iemand die de wet overtreed, (op deze manier iig) dient gewoon even op zijn plek gezet te worden, en al helemaal als het zo' n snotneus.

bwizlle | 13-12-06 | 15:11

@As-If:

Ben jij de persoon in het filmpje? Zijn alle scooters in NL uitgerust met die geweldige remmen van jou? Nee? Graag tot ziens dan.

Ik heb heel wat scooters gereden en het remsysteem op die dingen is WAARDELOOS. No way dat je met 80 KM/u op tijd stil kunt staan als dat nodig is.

slopelkiller | 13-12-06 | 15:10

slopelkiller 13-12-06 @ 15:06

Ziedaar dus de (sarcastisch weergegeven) essentie van mijn statement als antwoord op as-if 13-12-06 @ 14:58

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 15:10

slopelkiller 13-12-06 @ 15:01
LOL denk dat ik wel íets meer verstand heb dan jij ;) + mijn scooter remt prima! toppie man,, geen enkel probleem,, al jaren zo! dus eerst ervaren en dan dan pas commentaar geven.

Cavaco 13-12-06 @ 14:56
we hadden het over de scooter,,, niet over degene die erop zit.. tevens had ik het over "kinderen" die met verstand rijden,, dat is iets anders dan de doorsnee hakbar zonder helm die 100 rijd. verder ben ik het wel met je eens over de lichamelijke gevolgen,, een vriend van me heeft zo'n ongeluk gehad,, had die snelheid,, en mankeerde niets aan zijn hoofd,, alleen zijn bekken was op 3 plaatsen gebroken en zijn been moest geamputeerd worden,, hij was 1 van de weinigen die het wel kan navertellen,, trouwens ook niet zijn schuld,, maar een tractor die geen voorrang gaf in een onoverzichtelijke bocht..

verder prima,, ben blij dat er wel veel mensen zijn die meeleven met de "scooterjeugd" maar besef ook dat er genoeg zijn die wél met verstand rijden ;)

//off

as-if | 13-12-06 | 15:08

@Nickylolo:

Doe eens remedial Nederlands volgen...

slopelkiller | 13-12-06 | 15:07

gast had ook nog nooit een ongeluk gehad, zijn vriend, waarschijnlijk een mietjerijder was al 5 x op zijn bek gegaan...

Tony S | 13-12-06 | 15:06

@ Jean Bal-zac:

Iemand die ervandoor gaat voor de pliesie doe ik niet af als "kind met verstand"...

slopelkiller | 13-12-06 | 15:06

@Ongelovige atheïst
Geweaun, brommert afnemen en een rijontzegging tot z'n 30ste (dus ook voor auto's) Dit soort idioten kunnen we wel missen in het verkeer.

Jij bent dus echt een kanker lul scooters moeten hard rijden en pliesie moet gewoon opZoute als dit sort mensen er niet ware konde wij niet naar zon leuk programma kijken dus zit niet zo te whine ^^

nickylolo | 13-12-06 | 15:06

as-if 13-12-06 @ 14:58

Van wildplassen is nog nooit iemand de pijp uitgegaan......
Vergelijking gaat dus zeker niet op.....

Hoe kan die kale agent op z'n rijdende motor nou bepalen of die opgevoerde puber met dito brommert een "kind met verstand" is. Zijn enige referentie is de wet tov zijn waarneming op dat moment......

Voor de gevaren van een opgevoerde brommert verwijs ik je ff naar het If-Then (of as if) verhaal van:
Cavaco 13-12-06 @ 14:56

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 15:04

super man, zag 'm gister al... iedereen heeft symaptie voor zulke hardrijders. de volvo rijder, de presentator en de motorrijder achteraf ook wel. Zo begrijpelijk... en kijk eens wat voor mooie beelden het heeft opgeleverd.

Tony S | 13-12-06 | 15:04

Inderdaad Atheist, echt een expert.

slopelkiller | 13-12-06 | 15:04

derbisendasm 13-12-06 @ 14:47

Dat is wel waar, alleen gaat het niet om het feit dat die brommer hard kan, maar meer het feit hoe zo'n mannetje er mee omgaat.
Wat dat betreft ben ik blij dat die dingen niet allemaal standaard al 80 kunnen. Het dodental onder puberende brommerrijders zou explosief stijgen met alle gevolgen van dien.

René B. | 13-12-06 | 15:02

@as-if 13-12-06 @ 14:49
"een remblok of remschijf kan het niet begeven bij een hogere snelheid heeft dus niets met de snelheid te maken :) "
.
Ah, gelukkig, iemand die er echt verstand van heeft...

Ongelovige atheïst | 13-12-06 | 15:02

Jean Bal-zac 13-12-06 @ 14:53

Bananenrepubliek is het hier al lang.
Zoveel mogelijk geld binnenhalen dmv bekeuringen.
Tsja je moet de begroting toch sluitend maken!

klaretaalzeewolde | 13-12-06 | 15:01

As-If het is onmogelijk om jou te helpen met nadenken, aangezien je het zelf niet eens kunt...

Goed, om het je nog eens te vertellen: de remkracht van het standaard remsysteem is te weinig om op tijd bij een hogere snelheid te stoppen. Het blokje heeft daar de bite niet voor, de schijf is te zwak om een sterker blokje te kunnen houden.

Of denk jij dat een Ferrari dezelfde remmen heeft als een Alto? Nee dus, hetzelfde geldt voor die bromvliegen.

slopelkiller | 13-12-06 | 15:01

Cavaco 13-12-06 @ 14:56

Overigens past je aanvulling goed bij de nick van As -IF......

Als......

Dan......

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 14:59

STOP IS STOP bij de politie !!! respect voor ze

Waaaaaaaat... voorbumper oppoetsen kale LUTSER

klaretaalzeewolde | 13-12-06 | 14:58

Ahhh... those were the times! Hij deed het wel fout trouwens, nooit achterom kijken en via het voetpad ontsnappen. Weet je het voor de volgende keer Tinus!

sjaakdeslinksesul | 13-12-06 | 14:58

@ derbisendasm 13-12-06 @ 14:47
Is waarschijnlijk het enige waar jij verstand van hebt...
Oké, ik laat het over aan de "experts"....

Ollecram | 13-12-06 | 14:58

Het kan ook een mt80 zijn, dat is een uit duitsland afkomstige 80cc versie waar je in nl niet mee de weg op mag, en dus niet verzekerd mee bent.

baggerboer | 13-12-06 | 14:58

Jean Bal-zac 13-12-06 @ 14:53

lol ja ik begrijp je wel,, maar je snapt zelf toch ook dat als je bijv. 130 rijd op de snelweg dat je dan ook niet gelijk allemaal levens in gevaar brengt... opgevoerde brommers zijn dan wel tegen de wet,, net als wildplassen,, maar dat wil toch ook niet gelijk zeggen dat je zo fout bezig bent,,, 80 rijden op een brommer waar het kan, vind ik geen probleem, mits het gebeurd door "kinderen" met verstand.
ik zou graag verder discussieren met je want ik denk dat we uiteindelijk wel het eens zijn over de meeste dingen.. maar ik moet gaan. goede dag verder

as-if | 13-12-06 | 14:58

@As-if:
Wat dacht je van het feit dat een bromemrhelm niet gemaakt is om klappen op te vangen met een kracht die vrijkomt bij een frontale botsing met 80 km/uur?
Wat dacht je van het lijf van dat jochie dat helemaal opengereten wordt, omdat-ie, zonder beschermende kleding, met zo'n hoge snelheid op z'n bek gaat?
Wat dacht je van het feit dat de gemiddelde automobilist (terecht) geen rekening houdt met een brommer die zo'n snelheid haalt?
En wat dacht je van: Het mág gewoon niet! Als je dan ene stopteken krijgt, gewoon stoppen!
Die kale motoragent is ook degene die heel wat ouders mag vertellen dat hun kleautzaq van een zoon zichzelf met z'n opgevoerde brommer kapot gereden heeft!

Cavaco | 13-12-06 | 14:56

as-if 13-12-06 @ 14:34

"die jongen deed niets fout,, ok die brommer was opgevoerd"
Is ERG tegenstrijdig....

Als iedereen zijn eigen normen mag gaan bepalen krijg je een bananenrepubliek...
Dat is dan uiteraard de meeste uiterste vorm van Nederland "armer maken". Dit is overigens al lange tijd aan de gang in dit land door de hufterigheid....

"hij rijd over een bospad heen, zonder mensen, zonder gevaar. probleem is dus?"

Ik ben gek op schieten met een jachtgeweer. Doe dat het liefst midden in de stad, 's nachts, weinig mensen, zonder gevaar. probleem is dus?"
Snap je de onzinnigheid van je opmerking door deze (weliswaar overdreven) vergelijking?

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 14:53

Justah=VmBo1Sgolier
Ga s deaud hufter

steegneger | 13-12-06 | 14:49

Ollecram 13-12-06 @ 14:44
nee hoor mij hoef je niet te helpen,, je hebt het zelf harder nodig ;)
een langere remweg heb je altijd bij hogere snelheden,, een remblok of remschijf kan het niet begeven bij een hogere snelheid heeft dus niets met de snelheid te maken :) nog een keer proberen?

as-if | 13-12-06 | 14:49

@ Justah 13-12-06 @ 14:46

Nope, niet gelukt... niet eens in de buurt van 'leuk' of 'grappig' probeer het later nog eens!

ShadowBMX | 13-12-06 | 14:47

Ollecram:
als je er geen verstand van hebt, hou dan gewoon je mond. In het buitenland mogen deze oersterke brommerts gewoon 85 rijde. Alleen voor de betuttelende Nederlandsche markt wordt de uitlaat volgepropt met papier zodat ie al stikt bij 45km/h. Hij is er dus wel op berekend, alleen wij halen het er in Nederland niet uit.

derbisendasm | 13-12-06 | 14:47

Te mooi, waarom stop je niet.... M'n remmen deden het niet :|

Justah | 13-12-06 | 14:45

Stoppen is stoppen voor de politie en die kale agent deed het nog netjes er zijn landen dan lig je al met opengereten bek op het asfalt in de boeien opweg naar je celletje waar ze dag later komen vragen waarom je het deed.

STOP IS STOP bij de politie !!! respect voor ze

Sinnert | 13-12-06 | 14:44

@ as-if 13-12-06 @ 14:42
De remmen, bijvoorbeeld?
Zeg, moet ik je nou echt helpen met nadenken?

Ollecram | 13-12-06 | 14:44

@bwizlle ,mja goed ik zie het verband niet met dit filmpje en "finnen" maar jij blijkbaar wel... trouwens wel eens gezien bij grote vechtpartijen hoe oom agent zich dan bevend van angst trugtrekt? en wat denk je als ze weer eens zo,n ontsnapte tbser oppakken dat ze hem dan ook ff aanpakken? nee hoor dan is het gewoon van "komt u even met ons mee meneer" want stel je voor dat de hulpverleners blauwe plekken ontdekken bij hun patientje.

baggerboer | 13-12-06 | 14:43

Ollecram 13-12-06 @ 14:41
lol,, niet op berekend? ben je bang dat iets het begeeft als ze opeens harder gaan? vertel eens wat er zo levensgevaarlijk is aan een scooter/brommer dat hij het pas begeeft bij een hogere snelheid?

as-if | 13-12-06 | 14:42

@ as-if 13-12-06 @ 14:34

85 rijden met een ding dat daar niet op is berekend is, is veilig?
Gaat toch heen...

Ollecram | 13-12-06 | 14:41

baggerboer 13-12-06 @ 14:31

Kinderen??? blijkbaar voelt dit ' kind' zich volwassen genoeg om te vluchten voor de politie, dus dan is een volwassen aanpak nodig die effectief is. Dit hielp en die kerel werd heel rustig klemgereden en met een klein tikje uit evenwicht gebracht en reed de greppel in.

en wat is er trouwens stumperig aan mijn comment?
owja Nieuwsflash dat over die finnen in schotelcity is een hotitem en aardig uitgebreid besproken hier op GS, ik hou nu eenmaal van actueel nieuws.

En ik denk dat ik meer reaguurders achter me heb staan dan jij.

nog een fijne dag lieve jongen

bwizlle | 13-12-06 | 14:36

mijn punt is dus,,, die jongen deed niets fout,, ok die brommer was opgevoerd,, maar hij reed toch normaal,, bracht niemand in gevaar. er is een verschil tussen nederland veiliger maken en nederland armer maken. laat jongeren lekker rijden als ze "normaal" kunnen rijden. zolang ze niemand in gevaar brengen heeft niemand er toch last van,, hij begon pas asociaal te rijden toen die agent achter hem aankwam niemand wil een bekeuring krijgen dus kiest hij voor een kans om weg te komen,,, hij rijd over een bospad heen, zonder mensen, zonder gevaar. probleem is dus?

as-if | 13-12-06 | 14:34

@Ollecram 13-12-06 @ 14:23

Ik ben daar ook altijd op bedacht en heb reeds menig aso keurig aan de rechterkant gehouden.

zum kotzen | 13-12-06 | 14:33

@Jean Bal-zac 13-12-06 @ 14:30

Oh jij doet altijd netjes wat je gezegd/opgelegd word zeker....?

steegneger | 13-12-06 | 14:32

Tjongejonge zeg, we zijn toch allemaal 16 geweest.
Die motermuis deed dit vroeger net zo goed

okkenootje | 13-12-06 | 14:32

@bwizlle ,moet jij nou altijd weer die "finnen" er bij halen joh! dus om te voorkomen dat nl naar de klote gaat duwen we kinderen de greppel in? bah.. ik hoop dat er niet teveel stumpers zoals jij in nl rondlopen.

baggerboer | 13-12-06 | 14:31

Dit ventje heeft zich daarom gewoon ook aan de snelheidsnorm te houden... En (nog belangrijker) te stoppen als ie daartoe gesommeerd is....

Die 80-jarige op de snelweg zal door diezelfde motorkale mogelijk ook een stopteken krijgen als ie veel te langzaam rijdt en/of een gevaar voor zichzelf en anderen is.. Alleen zal die (als het gezichtvermogen het tenminste nog toelaat) WEL stoppen omdat die nog wel respect kent voor een agent....

Maar wat is nou je punt dan?! asociaal rijgedrag keur je af, maar dat is hier JUIST wel aan de orde en dan zeg je "laat die jongen lekker"?!

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 14:30

LoL @ Sévèke 13-12-06 @ 14:27

fapfapfap.....

bwizlle | 13-12-06 | 14:29

@ LoL @ Sévèke 13-12-06 @ 14:27

Klik het dan gewoon niet aan... En ik zie zo'n lijf liever dan zo'n gratenbaal waar je doorheen kan kijken!

ShadowBMX | 13-12-06 | 14:28

@as-if 13-12-06 @ 14:21

Inprincipe ben ik t er helemaal mee eensch hoor....
Maar toch ff dit... as je met 80km/u(of harder, zoals in mijn geval(in mijn jeugd)) gaat t tog wel snel allemaal en moet je wel heel snel rageren als zo'n ouwe druif de weg op draait....... dus altijd opletten geblazen....
Hoe harder je rijdt hoe beter je uit mot kijken....
Jij zal geen fout maken, maar sta jij in voor die 5% ouwe lijken die echt niet meer de weg op zouden mogen???Ik nie ...

steegneger | 13-12-06 | 14:27

Geenstijl kunnen jullie misschien dit ranzige filmpje van jullie site ik zit net te nassen!
.
Moeten jullie GVD op die reet van haar, al gaat ze een jaar naar de sportschool, dan is die reet nog niet meer te redden!
dump.geenstijl.nl/mediabase/5769/e6106...

LoL @ Sévèke | 13-12-06 | 14:27

baggerboer 13-12-06 @ 14:21

wat lul jij stom, een agent heeft een opvoedkundige taak dus moet ie dat kereltje ff op z' n plek zetten. Jij bent zeker ook tegen de hardere aanpak van de finnen in schotelcity, want ja dat is zielig om zo tekeer te gaan.
ik zeg: KEREL KWEEK EEN RUGGEGRAAT.

door slappelingen zoals jij gaat nederland naar de klote.

bwizlle | 13-12-06 | 14:26

Jaaaaa, lekker! Gewoon gassen met de brommert! Zo hoort het. Hij had gewoon een veld in moeten duiken, was er niets aan het handje geweest. En zonder camera had Veldwachter Bromsnor die gast op z'n potje getimmerd. Zekers te weten.

Kabouter Puntlul | 13-12-06 | 14:25

als dat tuig tegen je auto aanvliegt ben je in de meeste gevallen ook nog aansprakelijk.

Maître Corbeau | 13-12-06 | 14:24

@ René B. 13-12-06 @ 14:09
Inderdaad, werd laatst ook rechts ingehaald op een B-weg (!). Ik reed 90...
M'n vrouw zag dat die debiel er rechts voorbij wilde (links geen ruimte). Ik verwachtte het (natuurkijk) niet. Had ze niets gezegd, had hij 1500 kg Volvo over z'n leuter gehad...

Ollecram | 13-12-06 | 14:23

Jean Bal-zac begrijpt het tenminste. En dan is het die oh zo machtsmisbruikende motormuis die het veegwerk mag doen of, met een beetje mazzel, mag knokken voor het leven van je kind.

slopelkiller | 13-12-06 | 14:23

Jean Bal-zac 13-12-06 @ 14:18
ik bedoel maar,,, een jongen op een crossbrommer is in de meeste gevallen minder gevaarlijk/irritant dan een 80 jarige op de weg.
veel mensen gaan ervan uit dat als je op een te snelle scooter/brommer rijd een ongeluk alleen maar afwachten is,, en dat asociaal rijgedrag de orde van de dag is.. mijn punt is dat er ook zat "kinderen" zijn die wel weten hoe ze moeten rijden en wel met die snelheid om kunnen gaan... en als er dan 1 besluit zijn brommer op te voeren en zelf asociaal doet en tegen een boompje oprijd zou het mijn medelijden ook absoluut niet krijgen

as-if | 13-12-06 | 14:21

De reden wrom die gast gas gaf is wel duidelijk, als hij gepakt word is ie zijn brommer kwijt, en hij heeft mischien wel hard gewerkt voor dat ding.... maar ja das zowiezo niet zo slim! in dit land waar velen gewoon stelen om aan zulke dingen te komen..... @kale oom agent,wat een held ben jij zeg om zo tegen kinderen tekeer te gaan.

baggerboer | 13-12-06 | 14:21

@ jongen op brommer:
Ik vind je nu al tof! Wegrijden voor je beste vriend! Hulde!

@ alle brommerbezitters:
Kunnen jullie niet vaker bij dat programma je zo gedragen? Ies leuk!

WahWow | 13-12-06 | 14:18

as-if 13-12-06 @ 14:07

Appels met peren vergelijken. Een auto is qua veiligheidsvoorzieningen niet te vergelijken met dit brommertje bij 80 km p/u (in tegenstelling tot een auto is hier de puberale bestuurder immers de kreukelzone)

En nee, ik ben zeker geen 40+ , maar ik wens niet ooit nog eens zo'n naief opstandig aapie van het asfalt bij elkaar geveegd te zien worden.....

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 14:18

Zonder camera erbij was dat ventje hopelijk helemaal de tyfus geslagen door die agenten. Wat moet dat worden met zo'n eikeltje ? Over drie jaar pleegt hij zijn eerste gewapende roofoverval.

Telegraafhoerrr | 13-12-06 | 14:17

"Few people understand the psychology of dealing with a highway traffic cop. A normal speeder will panic and immediately pull over to the side. This is wrong. It arouses contempt in the cop's heart. Make the bastard chase you. He will follow. But he won't know what to make of your blinker signal that says you are about to turn right. This is to let him know you're pulling off for a proper place to talk. It will take him a moment to realize that he's about to make a 180 degree turn at speed, but you will be ready for it. Brace for the g's."

Dada_ | 13-12-06 | 14:15

@ steegneger 13-12-06 @ 14:11

Uhm nee, 'net niet', en ik ga voor de helft van dat geld dan toch voor een DB9 volante, net ff mooier...

@ de 4e koning 13-12-06 @ 14:10

vergeet paard en wagen niet!

ShadowBMX | 13-12-06 | 14:15

René B. 13-12-06 @ 14:09

mee eens,, zelf rijd/reed ik ook scooter,,, 36 000 KM gereden hij liep te hard en nog nooit een ongeluk gehad,,, ligt er maar net aan hoe "stoer" je wilt doen tegenover je vrienden ten koste van je rijgedrag,, als er 1 voor mijn auto komt zou ik ook net iets "te laat" remmen ;)

as-if | 13-12-06 | 14:13

@ René B. 13-12-06 @ 14:09

Mja, dat halve meter op de bumpert hangen is mij maar al te bekend. Heb er es één die al twee km achter me zat te kutten (in linker spiegel, in rechterspiegel, binnenspiegel) een brake-testje gegeven, geeft best een mooie afdruk, zo'n helm in de deur van een TNTpost-transit... en zijn verzekering moest lappen, want ik heb geclaimd te moeten remmen voor een haas die de weg over liep, en degene die achterop rijdt is nagenoeg altijd fout, in dit geval zeer zeker dus :D

ShadowBMX | 13-12-06 | 14:13

Drenthe is goedverdoeme geen achterhoek en ook geen twente (tukkerland)
Wij zijn van de hunebedden joh ;-)

de 4e koning | 13-12-06 | 14:10

Ik heb ook wel mijn tijd op een snelle scootert gehad, alleen was ik dan nog altijd een stuk verantwoordelijker bezig dan de scooterrijders van nu.
Wat die gastjes tegenwoordig uithalen ; binnen een halve meter op je bumper hangen, proberen je rechts langs de rand van de weg in te halen (?!), met 90 km hard een kruispunt over zonder licht, met z’n 4en op 1 scootert rondrijden.
Als er ooit zo’n randdebiel door z’n eigen schuld kennis moet maken met mijn voorwielen is het toch echt zijn eigen schuld, en geef ik hem nog een trap na ook.
En plieses worden een soort van agressief omdat zij degenen zijn die de ouders op de hoogte mogen brengen van het feit dat zoon- of dochterlief zichzelf of een ander kapot heeft gereden.

René B. | 13-12-06 | 14:09

'Ruggengraadtleaus'?

Nappert | 13-12-06 | 14:09

Geeft die mota die bromkloot nou een zetje de greppel in?

topcat | 13-12-06 | 14:09

zeg dan gewoon dat je als blanke bang bent van de achterhoekse politie. zo moeilijk is dat niet.

daskapitalist | 13-12-06 | 14:08

@ ShadowBMX 13-12-06 @ 13:58 &
@ bwizlle 13-12-06 @ 13:59

Jullie slaan m'n spykert op de kop

schuifpuzzle | 13-12-06 | 14:07

ikweetvannix 13-12-06 @ 14:04

Grappig he, SUKKEL

bwizlle | 13-12-06 | 14:07

Of is het 'ruggeNgraatloos'?

Nappert | 13-12-06 | 14:07

lol @ de gedachtes hier,, kan wel merken wie er 40+ zijn,,, als je op een weg rijd en je kan gewoon 80 rijden als auto's doen,,, waarom zou dat niet kunnen dan? laat die jongen lekker,, het word pas gevaarlijk als die "agent" de achtervolging inzet,,, liever zo'n jongen op een crossbrommer dan een 80 jarige op de snelweg hoor

as-if | 13-12-06 | 14:07

@ reuzenkind 13-12-06 @ 14:04
Heb je gelijk in, maar Blik Op De Weg bestaat zelf ook uit heel nare ruggegraatloze meelopers.

Nappert | 13-12-06 | 14:06

Ongelovige atheïst 13-12-06 @ 13:40

[diepe zucht].... tja, ik vrees ook dat we momenteel voornamelijk tussen VMBO'ers en/of opstandige Finnen (omgeving Mercatorplein) en/of "Oerend hard" Tukkers zitten in deze topic.....

We bevinden ons op een glijdende schaal in dit land. Respectloos die kudtpubers tegenwoordig....
Maar wat wil je, meer dan zo'n ventje in de greppel duwen mag zo'n agent natuurlijk ook niet.

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 14:06

@pritt

Sommige nummers van hen zijn wel aardig, maar die zijn minder bekend volgens mij.

TRS | 13-12-06 | 14:05

Volgens mij mogen ze, ondanks dat ze het zelf zo leuk vinden! Beetje scheuren met toeters en bellen. Achter een jochie van net 16.
.
Niet of geen, deelnemers in het verkeer onnodig in gevaar brengen!
Ook niet degene die staande moet worden gehouden.
.
Er mankeerde niet veel aan, dat ze het jong, met een plamuurmes van de boom af konden pellen.
.
Maar dat gelde ook voor de motorrijder, En daar had hij de zeik over in.
Wat een asociaal puur voor eigen vertier! Gedrag.

Jhonn | 13-12-06 | 14:05

@ bwizlle 13-12-06 @ 13:59

Bwhahaha... kneus...

"Kijkt uit zIJn raam naar zIJn Spyker C8 Laviolette"

ikweetvannix | 13-12-06 | 14:04

Blik op de weg is altijd nog 10x beter als die krullenbol van de campingzender, André. Wat een misselijk mannetje is dat zeg, holmaat van Koos.

reuzenkind | 13-12-06 | 14:04

wat denkt die kale wout, dat ie de shit is op z'n politie fiets

DJ_Wanksta | 13-12-06 | 14:03

@Ollecram 13-12-06 @ 13:55
Eens, en dat zei ik ook, ik citeerde klaretaalzeewolde 13-12-06 @ 13:42

Ongelovige atheïst | 13-12-06 | 14:00

lekker voor dat mannetje! die agent had m echt bloedhard van z'n brommert af moeten schoppen! met z'n pokdalige kudt kop tegen een boom of 4!
aanpakken die jeugd!

Val_Deaud | 13-12-06 | 14:00

klaretaalzeewolde 13-12-06 @ 13:42

het enige goede in zeewolde is spyker, als ik jou intelligentie zo inschat zal jij dat nooit kunnen betalen. jij kan niet eens de 4 jaargetijden uit elkaar halen. Ben jij te dom om te peopen ofzo????

*kijkt uit zen raam naar zen spyker laviolette*

bwizlle | 13-12-06 | 13:59

Wat een eikel joh die motoragent .. als het een 300ce-24 met 4 kampers had geweest, had dat schijthuis gauw weggereden.

baggerboer | 13-12-06 | 13:58

@ schuifpuzzle 13-12-06 @ 13:56

Ik heb geen hol met Zeewolde, maar ik dacht dat daar Spyker zn auto's bouwt... doe mij dr maar zo eentje hoor... :)

ShadowBMX | 13-12-06 | 13:58

en dan het commentaar naderhand bij de rijkeluis puber thuis; ' m'n ouders hebben de boete voorgeschoten daarna ik heb een paar van mn 7 brommers verkocht om de boete te betalen"

am*dam | 13-12-06 | 13:58

@ klaretaalzeewolde 13-12-06 @ 13:42

Als je nu een beetje had opgelet, had je gezien dat het een filmpje van september 2005 betreft ... ik weet niet wat voor kalendert ze er in zeewolde op nahouden, maar da's nie ech eind van het jaar. Trouwens, wat valt er nou te halen in Zeewolde?

schuifpuzzle | 13-12-06 | 13:56

Heb het al vaker gezegd en val hiermee in herhaling:
Een echte vent wordtdt geen agent d;r

steegneger | 13-12-06 | 13:55

klaretaalzeewolde 13-12-06 @ 13:42

Jij ben echt ONGELOFELIJK dom, misschien moet je even je brilletje opzetten, maar dit is geen life tv, en al helemaal niet eind van het jaar. of kun je bij jou wel met korte mouwen rondlopen zonder te klappertanden. dus voor je beetje interessant wil reaguren kijk eerst is twee keer LUTSER

bwizlle | 13-12-06 | 13:55

@ Ongelovige atheïst 13-12-06 @ 13:52
Dom gezwets. De politie heeft voorkomen dat er dooien vallen. Niet onbelangrijk, dacht ik zo...

Ollecram | 13-12-06 | 13:55

Knappe politieagent die mij vroeger aan hield op mijn Citta Gilera met 350pk. ;-)

Armageddon | 13-12-06 | 13:54

Laat Sjarrel een voorbeeld zijn voor alle agenten. Als Sjarrel zegt: stoppen, dan moet je stoppen.

John McClane | 13-12-06 | 13:54

Die kaalkop pliessie was anders behoorlijk aggressief tegenover die brommert rijdert want hij was boos dattie had doorgereden na twee stoptekens.
Gelukkig had deze brommert rijdert al eens eerder kunnen ontsnappen aan de hermandad. Wel gaaf om eens een keer beelden uit de provincie te zien in plaats van 020 gaza criminaliteit (oei, dat laatste is een pleonasme).

TyfusLeijer | 13-12-06 | 13:52

klaretaalzeewolde 13-12-06 @ 13:42
"Als je belt voor een diefstal of inbraak dan komen ze niet en zeggen ze: Voor zo iets onbenulligs hebben we GEEN tijd!"
Tuurlijk...

Ongelovige atheïst | 13-12-06 | 13:52

Als die kleuter zichzelf kapot wil rijden, oké. Maar zo'n randdebiel kan ook iemand anders zwaar naar de kloten rijden.
Politie had hem direct van zijn tweewielert moeten rammen!

Ollecram | 13-12-06 | 13:51

Alle mensen die het hier voor dat mongeaultje opnemen zijn waarschijnlijk ook nog in een boemlauwe broemertijdperk. Ik zag het gisteren op tv, en ik dacht echt bij mezelf ' wat een ontzettende lutser' zeker toen ze hem gingen interviewen daarna, hij vond zichzelf ZOOOO stoer. Die gast had gewoon een paar kenkerharde beuken van die motoragent moeten krijgen. Dan had ie niet zo stoer lopen doen bij dat interview.

bwizlle | 13-12-06 | 13:49

gewoon vet de typhus slaan dat kudt-joch..... is 'ie nou helemaal besodemieterd!

SoepKip | 13-12-06 | 13:45

bribrab 13-12-06 @ 13:31

Lekker inlevingsvermogen heb jij.....
Snap je dan niet dat die motorkale op dat moment ook een beetje vol van adrenaline zit?! (als ie zo'n ventje immers laat verongelukken zit ie tijden aan een onderzoek van de Rijksrecherche vast)
Vond daarom dat ie zich nog aardig inhield...

Maar goed, jij zal vast ook niet veel ouder dan 16 jaar oud zijn lijkt me....(hoop ik tenminste voor je)

Jean Bal-zac | 13-12-06 | 13:45

Bovendien, als dat menneke een serieuze motert had gehad, had die teringsmeris 'm niet eens bij kunnen houden!

Nappert | 13-12-06 | 13:45

Waarom mag die motoragent hem dan niet gewoon van die brommert sleuren om vervolgens toe te kijken hoe hij ff over asfalt schuurt? :)

ShadowBMX | 13-12-06 | 13:44

STRUIKROVERS zijn het! Voor het eind van het jaar nog even gauw hun quota halen.
Als je belt voor een diefstal of inbraak dan komen ze niet en zeggen ze: Voor zo iets onbenulligs hebben we GEEN tijd!
Natuurlijk niet,dat levert voor hun niets op! Bekeuringen,laseren en GRATIS(illegaal)parkeren DAT levert geld op.
SCHANDE!

klaretaalzeewolde | 13-12-06 | 13:42

de hondsrug en omstreken is geloof ik het rif van Nederland, gezien de rijstijl van de jeugd.

wijsvinger | 13-12-06 | 13:42

@Pritt Stift

wtf is dat nou weer?

yorrik | 13-12-06 | 13:42

Hahahaha! Leuk ventje zeg! En dan die kale klotejuut die zich een beetje loopt op te winden, om je te benatten! 'Als ik zeg stoppen, moet je stoppen'. Moeha. Natuurlijk niet! Gas! is het devies en dat moet en zal het blijven.
Maarreh..., GS, die kudtmuziek bij dat filmpje, moet dat nou? De volgende keer Highway To Hell van AC/DC, okay?

Nappert | 13-12-06 | 13:41

Iemand picca's van de Drentse Daisy Duke?

Traag | 13-12-06 | 13:41

@de 4e koning 13-12-06 @ 13:36
Het leek een greppel en hij is niet nat maar wat maakt het uit. En idd; niet hard genoeg.

Ben ik nou de enige die dit niet 'stoer' vind? Of zit ik hier alleen maar tussen de puberende VMBO-ers? En maar huilen als ze weer eens een puber van het asfalt moeten schrapen.

Ongelovige atheïst | 13-12-06 | 13:40

Wat een ongeleaufelijke heaumeaux met zwaailichten.
Moet je in buiten de landsgrenzen eens proberen om zo weg te komen, wordt je tenminste zoals het hoort direct van je brommert getimmerd zodra, of zelfs nog voordat je stil staat. Zo pikkie, helm af, melktanden in het asfalt en vragen stellen we wel op het pliesiebureau.

schuifpuzzle | 13-12-06 | 13:39

The Dukes of HaZZard

Randy Diecast | 13-12-06 | 13:39

Goeie actie van die motoragent...... chapeau......

Stijlloze Aarsfistel | 13-12-06 | 13:38

@Ongelovige atheïst 13-12-06 @ 13:34
Hij werd wel degelijk de sloot ingeduwd, niet hard genoeg dat is zo.

de 4e koning | 13-12-06 | 13:36

Ik zag mezelf in dat ventje! Na een stopteken wegrijden van de pliesie, op een kromme kreidler, bijna negentig echte kilometers. Ik kreeg alleen na afloop een paar flinke beuken van oom agent. En ik had in me broek gescheten. Whaha, ik bleef gassen uit pure anxt gepakt te worden. Schijtert.
Dank u GS en Leo, mijn dag is weer toppie!

Hutspotentieel | 13-12-06 | 13:36

Slap optreden weer, ram em dan gewoon van z'n brommer af. Tuig!

TheSmartAss | 13-12-06 | 13:35

@ruitjes-14159 13-12-06 @ 13:31
Helaas niet.

Ongelovige atheïst | 13-12-06 | 13:34

- hoax -

Nic Huygens | 13-12-06 | 13:34

Stoere politie motor agent, wat een sukkel zeg!

010waus | 13-12-06 | 13:33

Geil, brommers kien'n!

Traag | 13-12-06 | 13:33

@red. monteer er aub ook even dat latere intervieuw aanvast .

de 4e koning | 13-12-06 | 13:33

arme leo xD nee hoor:P xD ik vind die shizzle die ze er altijd doorheen gooien aan commentaar en stomme riedeltjes vreselijk irritand
beter gaan de gazten hier die montage verzorgen xD dan krijgen we nog ECHT eens wat interessants op teevee

Triptopster | 13-12-06 | 13:31

-weggerjorist-

tre | 13-12-06 | 13:31


Ik zag het gisteren al. Heel hard moeten lachen. Zouden ze zich hebben afgevraagd hoe verschillende mensen hier verschillend naar kijken ... ?

JoehneR | 13-12-06 | 13:31

Meneer de motoragent met een grote mond tegen een jochie van 16 ofzo. Fantastisch. Bij het Mercatorplein blaffen ze als een schoothondje tegen jochies van 14. Losers. Respect voor dat kereltje dat gewoon wegboekt trouwens haha

bribrab | 13-12-06 | 13:31

Geweaun, brommert afnemen en een rijontzegging tot z'n 30ste (dus ook voor auto's) Dit soort idioten kunnen we wel missen in het verkeer.

Ongelovige atheïst | 13-12-06 | 13:31

*Honda MT, naja ook lache, ik begreep van andere gasten dat ie ook nog een Derbi had, dan word t pas echt lache

derbisendasm | 13-12-06 | 13:30

hoort eigenlijk het liedje van bartje onder ;-)
Ik (bid) stop niet veur de pliesie, ok niet as die pliesie charlie heet.

de 4e koning | 13-12-06 | 13:29

Ja die FusionJazz vreselijk.....

ArieB | 13-12-06 | 13:27

Hij had die agent van z'n motor moeten trappen.

F*ck | 13-12-06 | 13:27

dikke derbi senda:D

derbisendasm | 13-12-06 | 13:26

Is dat niet gevaarlijk, met die volgauto tussen al die fietsers?

Traag | 13-12-06 | 13:26

Nooit stoppen op een motor, gewoon hard wegboeken.

Miggerd | 13-12-06 | 13:25

Getaway in Drenthe! Yee-haw Bertus-Henk-Driekus!

Biff Eagleburger | 13-12-06 | 13:25

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl