
Joehoe Caribische Nederlanders daar op Kura en Aruba. Nee, niet U, o eerzame burger in de zon. We bedoelen de drop-outs, de draaideurtjes en de chollers. Inderdaad, het gajes. Goed nieuws voor alle kansantilliaantjes. Jat geld, koop een ticket en kom naar hierrr. De PvdA gaat gratis scooters, gratis mobieltjes en gratis uitkeringen uitdelen. Helaas Goudakaas voor Rita Verdonk, Bouncin Hirsch Ballin en Atzo Nicolaï. Het uiterst milde en buitengemeen adequate
wetsvoorstel om Antilliaanse diplomaloze Papiamentspratende uitvretertjes van 16-24 ongezien weg te promoveren gaat niet door. Met dank aan Jeroen Dijsselbloem van de Partij van de Antillianen. Dijsselbloem zet namelijk liever Verdonk de voet dwars dan dit land zoveel beter te maken. (Check het item van RTL Nieuws met Zelfgenoegzame Jeroen
HIERRR) Links roeleert tegenwoordig. Dikke vinger voor Verdonk. Sliep uit. Na na na na na...
Reaguursels
Inloggenlaatste post!
Waarom was ik gisteren weggejorist, ik zei alleen dat het te gek voor woorden is dat die *** overal in voorgetrokken worden. Ben bijna vorig jaar afgeknald door die antilianen als taxichauffeur. Wat kregen zij, 120 uur dienst verlening en ik 330 per maand binnen, psychische schade, dus tja gek he dat ik dan soms rare uitspraken hebt joris... trouwens mag ik nu wel weer op geen stijl..
volkskrant? Nee , telegraafconcern....
bincky, jij heb tuurrrrrlijk wel kennis van zaken ? laat me niet lachen joh.
hee, wordt een kritische noot hier weg gejorist ? lijkt de volkskrant wel, 'wij bepalen wat we goed vinden voor onze lezers'
jammer, heel jammer
Het kan aan mij liggen, maar ik hoor die PvdA-er niet zeggen dat hij gratis scooters, gratis mobieltjes en gratis uitkeringen gaat uitdelen. De redactie heeft toch wel een bijzonder gehoor. Of is bijzonder vooringenomen.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Die Dijsselblom wil de restanten van het budget van Verdonk gebruiken om "radicalisering op vmbo- scholen te bestrijden". Go figure.... deze imbeciel denkt dat hij die islamisering van moslims (hij noemt dat abuisievelijk radicalisering) tegen kan houden met een paar zilverlingen... moewhahahahahahahahahhahaha... dat voorspelt weinig goeds.
@allesofniks 09-12-06 @ 08:49 ROFLOL!
Zijn we gelijk van dat gezeik over dat kutwijf Holloway af. Wordt een blanke christentroela gekidnapt, staat heel Amerika op zijn kop. Verzuipen er duizenden Latino's in het riool als ze de grens proberen over te steken, wordt het met de mantel der liefde bedekt.
Wat moet Nederland met die kuteilanden eigenlijk? Als je geen kut-Antillianen in Nederland wilt, dan wil je ook geen kut-Antillen bezitten. Verpatsen die handel, op marktplaats.nl desnoods. Geef ze aan die half communistische mongool Chavez, die geeft ze toch veel sneller een uitkering dan Nederland.
Iedereen zit maar te zeiken over het koloniale verleden en de daarbij hoorende verantwoordelijkheid die wij nu moeten dragen. Gewoon verkopen die zooi, voor 1 Anti-gulden mag America het kopen, kunnen ze gelijk het halve eiland uitroeien om de moordenaar van hun blonde sletje te vinden.
Raadselachtig waarom de problemen
met Surinamers vanaf 1975 lang niet
zo groot zijn geweest. Spreken beter
Nederlands en zijn niet zo schiet- en
steek graag.
We pompen miljoenen in de Antillen
en wat krijgen we ervoor terug?
Ik vind het een schande dat er op
Nederlands grondgebied zo slecht
Nederlands wordt gesproken.
Ze krijgen van de kiezer het idee wat te vertellen te hebben en meteen beginnen ze weer rare dingen te doen. Vrees voor uw economie, de buit is immers weer binnen.
@q18 08-12-06 @ 20:57
Vroeger kregen ze een klap voor de bek van de besnorde wijkagent, nu een uitzettingsbevel van de besnorde Rita. Dat is gewoon inflatie.
Hoe is het toch mogelijk?? Wonen die Antiliaanen op het mooiste plekje van de wereld,Alles aanwezig om het mooiste vakantie Paradijs op aarde te realiseren, Ze kunnen daar het hoogste inkomen per hoofd van de bevolking, ter wereld,bereiken......
Nee liever zitten ze in groepjes te schuilen voor de regen en kou in een portiek in de dordselaan in Rotterdam....
Weten ze wel hoe je succes spelt...... W.. E.. R.. K.. E.. N.......
Stop direct alle subsidies,alle Antilliaanen naar huis en aan het WERK........
@ Jan-Joris-Jaap-Joop
JA? Ik ben er geboren en heb er 18 jaar gewoond vrind. Die coke valt best mee, het is meer een doorvoerhaven naar de echte afzetmarkt in Europa.....
Kunnen we de Antillen niet ruilen met Cuba, ligt toch in de buurt en die linkse meerderheid is eindelijk echt een feit....
Wat is het probleem,vroeger kregen ze spiegeltjes en kralen , nu een scooter en een mobieltje. Dat is gewoon de inflatie.
@ Binkcy @ 20:10
Extreem goedkope maar bijzonder goede coke daar! cHill uOt DUde!
@ mijzelf
Doe eens t schrijven waar geen d hoort!
@ De Koreaanse Slet @ 20:12
Dat Jeroen Dijsselbloem niet deugd!
@ Jan-Joris-Jaap-Joop 08-12-06 @ 20:10
Heuh? Watte...?
DenLangel*l 08-12-06 @ 20:02
Waar is de kwaliteits tv dan DenLandel*l ??? De veldslagen! De emotie! De Suris die Mocros uit Maastricht even pwnen. De Antis die de Kankah Kazen even laten zien hoe je met een honkbalknuppel nu echt een inwendige bloeding kan aanbrengen... Vertel me! Waar is de pulp tv... Nee ik ga voor Limburg...
Een provincie een bloedbad...
Dijsselbloem is er eentje van het type dat wel weet wat goed voor ons is. Ongecensureerd internet is ongewenst, www.google.nl/search?client=firefox-a&...
maar onopgeleidde, niet nederlands sprekende, criminele jongeren van Curaçao zijn dat weer niet! Nou nou! Het is een waarlijk betwetertje die Jeroen uit Wageningen!
Ik zie een hoop gefrustreerde niet-fappers hier..... Na het onderzoek van vrouwes 'Le Duc' zijn jullie zeker nog gefrustreerder geworden nu jullie er achter zijn gekomen dat jullie een niet-stoute, niet-geyle, niet-fapper als vriendin of vrouw hebben................. Succes op de Franse, Spaanse of Achterhoeksche camping deze zomer, ik ga iig lekker ChILLeN Op dE AnTiLLeN ! :-)
De Koreaanse Slet 08-12-06 @ 19:22
zullen we anders de waddeneilanden maar onteigenen?
eentje voor mocro's, andere voor suri's, paar voor antillianen (voelen zich er thuis)
bottehond 08-12-06 @ 19:05
Nu heb je wel gelijk!
soprano 08-12-06 @ 18:30
De meeste antillianen die wel hun best doen doen ook hun best om dat vooral te ontkennen(antilliaan zijn, niet dat ze hun best doen)Ik heb nog al wat ervaring met buitenlanders en dat zie je vaker.In west afrika zal een nigiriaan in het buitenland dat ook ontkennen omdat hij dan als dief word aangezien.Colombianen zijn ook erg stil wat betreft hun afkomst wat ze willen niet als moordenaars en drugdealers aangezien worden.Zo kan ik wel effe doorgaan.
Ik heb een aantal kleine bedrijfjes in het buitenland en kom op verschillende plaatsen.het ziekte verzuim bij mijn Antilliaanse vestiging is het laagst en raad eens waar de meeste verzuim dagen voorkomen??Ondanks dat ze daar de meeste vrije tijd hebben en de laagste werkuren!!
Ik vind het een goed plan!
Als we dan echt slim zijn...
We halen alle goede Limburgers naar het westen... Bouwen een enorme muur om Limburg heen!
Flikkeren daar alle rotte appels in, kudt Antillianen, kudt Marokkanen, kudt Nederlanders, kudt Surinamers, kudt Turken, kudt Soedanesen, kudt Britten, kudt Ieren, kudt Chinezen, kudt Koreanen... en meer gespuis van alle nationaliteiten...
Geven ze brommers, honkbal knuppels, matching t-shirts op basis van ras en achtergrond... 24 uur per dag 1 miljoen tv-cameras er op (allemaal live te volgen op het internet uiteraard... tegen betaling) en voila! BATTLE ROYALE the real deal...
Kom er eens in John de Talpa!!!! Dit is TV ...
Voordat je het weet doen ze het ook in Frankrijk, Amerika enzo...
Dat is pas een oplossing...
Die smeerlap dijsselblom ging zowat op de knieen voor zo'n wandelende tent in een boerka en sprak de woorden: ik zal uw vrijheid van geloof tot het uiterste verdedigen. Hij is ook die lul die de vrijheid op het internet wil beknotten en de SStaat bevoegdheden wil geven om fatsoen op het internet te brengen. mensen moeten volgens deze neo- calvinistische dhimmihoerrrrrrrr door de SStaat opgevoed worden tot verantwoorde internetgebruikers. Wat hij onder fatsoenlijk verstaan laat zich raden. Voor het GS/NN- Volkstribunaal met die rooie landverraderT! Doe eens een coumn, laffe dijselzak~!
bek houwe jeroen d.........
maak dit land maar lekker kapot, dan ga ik wel in belgië wonen, is toch maar 5 kilometer rijden, net als duitsland.
BIJLMERHUGGERS??? HAHA... Dude.... bijlmer ruled!
ben ik ff blij dat ik toch vvd gestemd heb
enne... fok pvda, stelletje bijlmerhuggers :P
toevoeging minimaal 250K per jaar....
@de provinciaal, nee dat is niet aangeleerd maar de partij van de ARBEID is nu het domein van linkse NOS journalisten die nog geen dag in hun leven hebben gewerkt,ze kunnen aleen maar politiek correct doen voor 250K per jaar. en maar links lullen.....
Best wel een ontzettend treurig mannetje die Dijsselbloem. Denk vooral vanuit je ego Dijsselbloem ipv een betere samenleving voor iedereen, toont mooi aan wat voor een fantastische volks"vertegenwoordiger" je bent.
Dat is dus dezelfde gast die zo kansloos zat te miepen op het spel bully zonder het ooit gespeeld te hebben.
@blankevla
Je lult een HOOP bullshit maar hebt DUIDELIJK geen kennis van zaken. Als ik al je postjes zo lees komt bij mij steeds meer het beeld naar voren van zo'n typisch mannetje dat overal een mening over heeft, die eigenlijk nergens op slaat. Ga eens een boek lezen, of weet je, ga eens naar de Antillen en ga zelf eens die andere 98% opzoeken die nog respectvoller en slimmer zijn dan jij.
miko." een antilliaan "die hard werkt" kom nou!!
Verdonk denkt zeker dat het hier Zuid-Afrika is...
Zeddegeizot 08-12-06 @ 17:51
De gemiddelde kaasliefhebber in het buitenland stempt VVD dus die zitten niet op de woutervolgelingen te wachten wabt dan gaan hun fenced in huizen in prijs naar beneden.
Geen nederlaag voor Verdonk, maar wel voor de gewone Nederlander: die ondergaat de criminaliteit en moet opdraaien voor alle subsidie's en uitkeringen van al die intellectuelen uit de Antillen. (Worden die PvdA types geboren met dat arrogante toontje of is dat aangeleerd?)
miko, maar wel onderdak en eten, doch ben ik niet trots op die periode.
Een wet waarmee we al die linkse honden meesturen naar de Antillen zal er dan ook wel niet doorheen komen... gvd!
@ miko
Dank voor deze geschiedenisles. Helaas voor mij verwijt ik de ketel... enfin, ik krijg hier een gortdroge bek van zo langzamerhand dus tijd voor de toog!
HastaLaVistaBaby, das idd de democratische waarheid...
trouwens:als niet pvda stemmer moet ik toch zeggen dat ze met zijn kop verder waren gekomen dan met die steuntrekkerkop, deze kan tenslotte wel een das strikken...
Het is tijd voor een filiaal van de PvdAH op Kura en Aruba... schijnbaar .... www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/...
Vogelpester 08-12-06 @ 17:16
Kerken hielden al veel langer stambomen bij.Alleen ging dat vaak een beetje op zijn vikings zo van jet van klaas trouwt met frits van menno.oftewel frits mennozoon met jet klaasdochter.napoleon heeft iedereen een vaste achternaam gegeven.
Maar goed die blanke vla denkt dus daarom recht te hebben komt goed uit want de meeste antilliaanse families hebben ook stambomen die tot ver in de geschiedenis terug gaan.Immers bezit werd door de hollanders goed bij gehouden dus men kan zien wat hun bijdrage was .Blanke vla kan zeggen dat zijn familie hard gwerkt heeft en er voor betaald heeft gekregen menig antilliaan kan antonen dat veel familie leden hard gewerkt hebben en er nooit voor betaald hebben gekregen.
Dus wie hebben er ook weer recht??
Dijsselbloem, J.R.V.A. (Jeroen) (m) Wageningen 706 Stemmen
Verdonk, M.C.F. (Rita) (v) Nootdorp 620555 Stemmem
Rita heeft dus gelijk
aha, dan toch een fijne avond! ;-)
@blankevla,
nou niet gaan schelden. Ik ben NIET links!!
Noem het maar in het midden of groen rechts ofzeau (liberaal is inmiddels voor mij enigszins plat en nietsbetekenent geworden door de Ritawals)
Klaboesterbeer 08-12-06 @ 17:13
Het was anders sint Nicolai die de grootste zak geld ooit naar de antillen wilde sturen.
Maar die lutsers vonden het niet genoeg
@ blankevla
Tot slot: Ik lul ook maar wat over dat stamboomgedoe en zie via de goegel dat je, zoals je zegt, inderdaad tot voor Napolio kunt gaan. Mijn excuses, dit keer had je gelijk! ;)
dag vogelpester, fijne avond
jammer dat links feiten blijft verbloemen als onderbuik gevoel van rechts, zodra daar minderheden in voorkomen..
@blankvlaai,
Ik probeer een beetje een Zuid-Afrikaans tintje aan je nikneem te geven, da's alles. En voor wat betreft mijn statement over de datering van je stamboomonderzoek: daarmee wil ik aantonen dat je - zoals dat ook veel voorkomt bij politiek extremistische groeperingen - wel een klokje hebt horen luiden maar niet weet waar precies de klepel hangt. Maw conclusies trekken op basis van een zeer weinig aan onnauwkeurige en daarmee onbetrouwbare gegevens en voor de grootste hoeveelheid aangelengd met onderbuikgevoel.
En nu heb ik het gehad... fijne avond allen
was zelfs voor 1750 (via google gezocht), geen details... sorry, ik was er niet bij.
kan me voorstellen dat sommige mensen (misschien met bedrijfjes) eerder een achternaam hadden, meestal gekoppelt aan hetgeen je kon of waar je vandaan kwam.
beste vogelpester, ik zal het papier weer eens opduikelen, was in noordholland sowieso, waar ik niet meer woon.
maar wat doet dat ter zake ?
vanwaar blankvlaai ?
Kan iedereen die voor de verkiezingen mij eindeloos heeft proberen uit te leggen dat linkse partijen NIET staan voor promotie van kansloosheid en onbeperkte immigratie zichzelf even in de hoek zetten en zichzelf en welverdiende spanking geven. Ik dank u.
koerbagh 17.07, das helaas een foute conclusie, jammer joh.
als je goed terug leest wordt dat ook nergens gecombineerd.
@blankvlaai
Voor mij ben je door je teksten wel een rare vogel, die ik graag pest.
Ja, zeg op, wanneer precies rond 1750 waren die voorouders van jou hier en hoe weet je dat???? Napoleon was toen nog niet eens geboren namelijk en hij heeft voor het gebruik van achternamen gezorgd (bijv. Blankvlaai dus) en volgens mij is dat pas ingevoerd eind 18e eeuw. Lijkt me moeilijk stamboomtechnisch na te gaan tot voor die tijd.
koerbagh 08-12-06 @ 17:07
Zou mooi zijn dan kunnen ze weer gewoon alleen koeien gaan houden
Zouden er na dergelijke berichten toch niet eens wat SP/PvdA stemmerts gaan denken: Misschien was dat links stemmen toch niet zo heel erg slim?
Zouden die bij de volgende verkiezingen WEL nadenken, we can only pray...
@Koerbagh,
OT/
ze missen je hier:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/044787.h...
maaier, neen. maar was dat heel erg geweest volgens jouw denkwijze ?
Volgens mij vinden we hier dat het gaat om de mate van aanpassing en nuttig gedrag voor de maatschappij, of deel je dat ook niet ?
waarom is dat nou weer laf ? als ik dat ver zat vind, is dat prima, als jij voor jou naam verder wil, is dat ook prima, maar zeg er niets over.
blankevla 08-12-06 @ 16:54
Kun je effe vertellen wanneer dat dan was??
@blankevla 08-12-06 @ 17:04:
Dus iedereen die zijn voorouders niet tot 1750 kan terugvinden in Nederlandse archieven die hoort hier niet?
Ik ben gek op hopjesvla..
wat haat ik die Dijsselbloem toch...
PVDA losers met een grote mond.
Afstoten die archipel!
blankevla 08-12-06 @ 17:04
ik kan niet zo goed tikken ik denk te snel ;-). Wow, tot 1750. Het laffe deel van genealogisch onderzoek dus. Maargoed. Heb je geen buitenlandsche invloeden gevonden?
vogelpester: ik ben geen vogel...
maaier, terug gezocht tot rond 1750, vond ik genoeg.
je weet best dat vrouwen vroeger vaker thuis waren dan heden. niets raars aan als dat zo zou zijn.
je stukje zit vol van tik vautten, zeg me, ben je zo boos en probeer je sneller te tikken dan je eigenlijk kan ?
@blankvlaai
Als jij het hebt over je voorouders, dan zie ik in gedachten al heel snel iets dat op vier poten loopt. Gek he?
blankevla 08-12-06 @ 16:54
wanneer is jouw achternaam gevormd? Toch niet in de Napoleontische tijd he, dat vind ik zo onorigineel. En is ie wel 100% hollandsch? Zit er geen ietsiepietsie duits bij, of Belgisch, of joofs, of negerts, of frans? en hebben ze wel allemaal gewerkt, odf waren er ook mensne bij die niet werkten? Je grootmoeder bijvoorbeeld, goede kans dat die gewoon handje ophield bij grootvader voor wat huishoudgeld.
vogelpester, let eerst maar op je eigen spelling....
@Maaier 08-12-06 @ 16:52:
Feyenoord-"supporters", die horen hier niet... Althans alleen die hele foute dan hè...
Flikker toch op, welke groep valt niet onder de groep met genoemde uitzonderingen (zie het artikel). Niemand. Mensen die illegaal in Nederland zijn. Alsof we die niet terugsturen. Daarnaast: kunnen we dan eindelijk die kutlimburgers vanuit Amsterdam terug naar limburg sturen? Antilliaanse vrouwen zijn nog lekker, maar Limburgse wijven zijn nog lelijk ook.
maaier: al de generatie's voor me aan grootouders, tot het begin van onze achternaamvorming.
en tuurlijk deelname aan de maatschappij op een normale manier, dus werk! en geen uitkering.
Anyway, Whatever gaat even een klant leegtrekken, daar hij anders volgend jaar zijn verblijfsvergunning kan inleveren
@allemaal:
(even voetbalsupportershoedje op)
áááls... dáát... geeeen ban-netje wordt, als dat geen ....
blankevla 08-12-06 @ 16:20
Jammer voor jou dat er nog al wat blanke antillianen rondlopen.ook op Aruba zitten er wat , dus de Jorannetjes komen voor de rekening van nl??Dat gezeik dat een negert geen recht kan hebben is zo achterhaald!!De negerts van de antillen hebben meer recht op de verzorging van de NL staat dan limburgers ze horen er namelijk al langer bij zo een 300 jaar.
wat betreft het PVDA bashen hier.Ik geloof dat wijlen Joop,we gaan leuke dingen doen voor de mensen , den Uijl de antillen onafhankelijk wilde laten worden maar daar waren een paar andere partijen tegen.Tja onze 'overzeese wingewesten' mochten toch niet zomaar van de hand gedaan worden!!
@blankevla 08-12-06 @ 16:46:
Wanneer hoort iemand hier wel of niet dan? Zeg het maar gewoon hardop...
(Joris... heb je het banknopje voor 't kaalkopje gereed?)
Vogelpester 08-12-06 @ 16:41, juist, ik werk hier weer ouderwets met blokken en wat specie, sorry.
@ blankvlaai
en voltooid deelwoord van bepalen is "bepaald" met een d. Ik zou wel 1 slimme antiritaan voor blankvlaai willen ruilen. Mag dat?
Wat kudt antilianen en soort gelijke betreft, Verdonk oppert niets raars. Mexico, plaats zat, en immigranten kosten ze geen geld, daar ze niets geven. Maar vreet ik iets uit, of heb ik geen inkomen meer, dan kan ik naar me verblijfsvergunning fluiten. En gelijk hebben ze, wat heb je aan mensen zonder mentaliteit, zorg eerst maar dat je die wegzet en kom dan maar om een verblijfsvergunning vragen. En vast houden die mentaliteit, anders gewoon weer wieberen. Niets mis mee, wat is daar teveel gevraagd aan? Niets. Dat gezeik over we moeten ze helpen, juist inderdaad, en we zouden moeten beginnen met ze te helpen om een mentaliteit te creëren, daar dat heel wat meer waarde heeft voor ze dan ze een dak boven het hoofd te schuiven, en wat centen in de hand. Daar wanneer ze mentaliteit bezitten ze het wel redden, met of zonder ons, dat is waarde.
blankevla 08-12-06 @ 16:46
ik ben benieuwd wat jou wél het recht geeft om hier te zijn.
blankevla 08-12-06 @ 16:44
je lult wel. Als je zegt dat blanken hier horen en anderen niet lul je sowieso. En nogmaals, Als er bij een bevokingsgroep meer problemen zijn dan bij anderen betekent dat niet dat die hele bevolkinggroep problemen geft. Het is altijd een deel, immers, alleen de vevrelend edingen komen in hte nieuws. Eeen marrokkaan die netjes werkt, een antilliaan die alles doet zoals het hoort, een autochtne 100% blanke nederlander die alle sgoe ddoet, hoor je allemala nooit in het nieuws.
@blankevla 08-12-06 @ 16:40:
Er zijn ook criminele Chinezen met een NL paspoort. Antillianen hebben nu eenmaal ook een Nederlands paspoort, zijn dus Nederlander. Is vervelend voor je, maar dat zijn nu eenmaal de feiten.
is gewoon het zoveelste voorval waarin iemand betrokken is die hier niet hoort. heeeeel simpel allemaal.
whatever----> wilders is idd te soft, maar scherper mag sowieso niet in nl. door links bepaalt.......
ipje 08-12-06 @ 16:43
Geldt dat ook voor Groenlinksstememrs, o, slimme poster?/
-Alweer een slecht rapport Arend Jan Roderick, en je zou harder werken! Wat denk je dat je later kan worden zo?!
-Antilliaan, juf!
koerbagh, tja, als er in de media 66 verschillende verhalen verschijnen, neem ik een gemiddelde. vandaar, zeg niet dat ik lul, is niet zo netjes.
@ blankevla
ja hoor, er is ook wel wat te zeggen over sjienezen. Die hebben nl. de salmonella tot een sterker ras gekweekt (zie vorig item) - kijk maar naar de smaakpolizei, het zijn viezerds!
Jaja, beste PVDA en SP stemmertjes, jullie maar denken dat alles er beter op zou worden. Allemaal denken dat jullie meer zouden gaan verdienen ed. pech, niet genoeg verdiept in de partij programma's en nu zitten klagen, stelletjes sukkels. Ik hoop dat jullie hier veel spijt van krijgen en dat alle medelanders er beter op worden, om vervolgens jullie baantjes in te pikken.
koerbagh 08-12-06 @ 16:38
niet te vergeten alle germanen én slaven terug naar Rusland. en alle mensen terug naar afrika
@blankevla 08-12-06 @ 16:38:
Er zijn ook zat groepen blanken waar erg veel ellende zit. Hij woonde op zichzelf maar zo af en toe bij zijn biologische moeder en blanke pleegvader. Beter de krant lezen. Dan ben je wat beter geinformeerd en sla je niet van die wartaal uit.
@ whatever
"prefabeikels" bedoel je waarschijnlijk, ouwe globetrottejt!
@ koerbagh @ 16:31
Nu maar eens tijd voor een complimentje! Met name inzake de moord op Jesse vind ik het bewonderenswaardig hoe jij steeds maar weer het geduld kunt opbrengen om op rustige en heldere wijze mensen er op te blijven wijzen dat een gestoorde moordenaar niet representatief is voor welke voor welke bevolkingsgroep dan ook. Hulde!
koerbagh, das andere praat, is er last van chinezen ?. kijk das het verschil.
koerbagh, in die groep zit erg veel ellende, erken dat gerust.
en volgens mij leefde hij niet bij zijn ouders maar pleegouders.
Tuurlijk zullen er werkende zijn, als ik er eentje spreek of zie, zal ik het hier gelijk posten...
@blankevla 08-12-06 @ 16:33:
Alle Chinezen waar ook ter wereld maar weer terug naar China, alle blanke Australiers en Amerikanen weer terug naar Europa... Die migratie is ook allemaal door "links" bedacht. Lul niet zo dom.
wat wordt er huiveringwekkend dom gululd door iedereen zeg! Tijd om richting een borrel te bewegen wmb
vogelpester doe eens normaal.
Wilders is een mietje, wanneer ik in de politiek zou zitten Vogelpester.
Een beuk voor de plaat heb ik niet gehad, 7 jaar globe trotten voor me werk, en wat jaren Mexico nu, en je bekijkt de dingen geheel anders. Per definitie doe ik dan ook niet dergelijke onderwerpen discussiëren dan wel uitdiepen met prefapeikels. daar die het never nooit niet zullen zien.
helaas goudakaas! geniaal !
maaier, dat kan wel, maar is door links vermaakt tot iets dat niet meer kan, maar kan zeker wel weer toegepast worden.
De spreiding heeft ellende gebracht, niet waar ?
@blankevla 08-12-06 @ 16:20:
Kan wel wezen, jij gebruikt een moord door een gestoorde om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren. Dat is een drogreden. Daar kun je verder helemaal niets mee.
Bovendien: die Antilliaan die Jesse heeft vermoord woonde hier z'n hele leven, zijn ouders wonen en werken hier, betalen hier belasting mee aan het sociale systeem. Die hebben net zo veel recht om er beroep op te doen als jij. Geen enkel verschil dus.
Ja, Antillianen en andere allochtonen zijn oververtegenwoordigd in het criminele circuit, dat weet ik ook wel. 1 moord is 'n verdomd slecht voorbeeld en moord is vooralsnog een voornamelijk blank verschijnsel in Nederland. Er zijn meer blanke moordenaars in de Nederlandse gevangenissen en daarbuiten dan moordenaars met een kleurtje.
We hebben het nog altijd over een beperkte groep. Er wonen en werken in dit land ook zat Antillianen waar je nooit las van hebt, nooit hebt gehad en ook nooit zult krijgen. Het probleem van criminele Antilliaanse jeugd is een stuk complexer dan terugtrappen en verder oogjes toe.
kijk daar heb je het al godverjezus!!! de eerste volgeling van whatever dient zich al aan.
Blankenvlaai. Bewijs dat een mens met minder harsencellen dan een oorwurm kan tikken en posten
blankevla 08-12-06 @ 16:20
de grap is dus dat in de 21e eeuw je niet meer kan zeggen "die blanke hoort hier" en "de neger hoort daar". jammer he, dat de wereld niet zo simpel in mekaar zit.
@ whatever
Volgens mij heb jij in Meggiko een zodanig harde beuk op je plaat gekregen dat je sedertdien te kampen hebt met een ernstige vorm van afasie. Want die tekst van jou - GEEN TOUW AAN VAST TE KNOPEN!! Als je het maar uit je hoofd laat om de politiek in te gaan, want een 2e Wilders willen we natuurlijk absoluut niet. Maar, het pleit voor je dat je geen linkse jeukerd bent. (Tog?)
.. whatever: geweldig stuk!
blankevla 08-12-06 @ 16:20
de grap is dus dat in de 21e eeuw je niet meer kan zeggen "die blanke hoort hier" en "de neger hoort daar". jamwemr, z o simpel zit de wereld niet in mekaar.
vorig jaar ging mijn inbraakalarm midden in de nacht af. De reactie van de meldkamer van de pliesie "Het zijn zeker antillianen??". Nu het was nogal donker, dus dat was slecht te zien. Maar ik neem aan dat de pliesie dit soort opmerkingen maakt op basis van ervaring
koerbagh, kan zo wezen ja, blijft het feit over dat die blanke hier hoort en die antiliaan not!
Dus voor die blanke moeten wij instaan en weer op het rechte pad helpen, gezien het feit dat zijn ouders en die ervoor nl. hebben geholpen nl op te bouwen en een sociaal sijsteem op te bouwen, daar heeft die antiliaan niets aan bij gedragen! das HET verschil. terug dus.
Ik denk dat je ook maar 1 voorbeeld heb ?
Kijk je nooit opsporing verzocht en dat soort programma's waarin allochtonen centraal staan (naast de autochtone presentatie uiteraard...)??
Natuurlijk heeft de PVDA een leuke achterban the_Tzar 08-12-06 @ 15:42, niet raar in een land waar de helft het verdomd te werken, een chronisch kwaaltje heeft of een knik tussen de oren welke arbeidsongeschikt rechtvaardigt. Er zijn er al veels te veel die het net even te makkelijk vinden, allemaal zeiken dat ze het zo moeilijk hebben dat wel, maar dat is gelul natuurlijk. Wanneer je in één van de drie groepen valt, heb je het per definitie altijd goed in de NL, gezien het feit dat je feitelijk een bedelaar bent. Waarom we zoveel hebben? Het Schiphol syndroom, alle mogelijkheden liggen er en er wordt voordurend over gesproken, dus jeuk aan je linker oor is arbeidt ongeschikt. Chronisch jeuk onder je linker grote teen, ga maar thuis zitten. En nu hoor ik een ieder denken, die .. whatever is een eikel eersteklas, en dat ben ik ook, maar 5 jaar Mexcio laat je de dingen anders zien. Nu zeg ik niet dat het hier goed gaat, integendeel, wanneer je echt wat mankeert ben je zwaar de lul hier. Het stukje wat ik er echter wil uitpakken zijn die gasten, die beroeps jankerts die wat mankeren, die jankerts werken hier wel namelijk, omdat het prima wil. Als ik zij, Schiphol syndroom, het is te gemakkelijk in Nederland, en mensen in het algemeen zijn smerige uitbuiterts, die twee gaan niet samen. Je hoort ze allemaal ook klagen nu, die uitkering en soort gelijke debielen, we hebben het zo zwaar, en we gaan er weer een joet op achteruit per jaar. Ik zeg jammer voor jullie, maar doe eens in gedachten houden dat je er ook helemaal geen flikker, nada, nopes voor doet, die joet. .. Whatever heeft in zijn hele leven precies 3 maand uitkering getrokken, niet omdat hij het nodig was, nee, omdat de mogelijkheid er lag zo tussen twee jobs. Een erg kloten ervaring voor me, zo naar een kantoor sjouwen en dan voor een eikelbeiter zitten om hem te vragen of hij me wat geld kan toeschuiven. Ook nooit meer gedaan nadien, en er zijn wel vaker wat maandjes voorbijgekomen waar het had gekund. Ik durf te stellen zo vanuit de losse pols, gebaseerd op wat ik hier om me heen zie, dat 80% van de mensen die op maatschappelijke subsidie leven, kunnen werken. Of doe banen er al dan niet zijn is een tweede, ik denk voor een groot deel zijn die banen er. Ik zie mensen werken hier, waarvan jij je niet kunt voorstellen dat een dergelijk überhaupt werken kan. En goedverdoemme nog niet klagen ook. De PVDA en SP staan voor GEEN mentaliteit, de PVDA en SP promoten de verbanning van mentaliteit, en gezien de verkiezingen, hebben Hollanders voor een overgroot deel ook geen mentaliteit meer. Vuile jammerende pathetische tyfus honden zijn het. Een Jezus grote groep welke deze degraderende levensvorm stemt, stemt het om zijn eigen infantiele hachje veilig te stellen, om nog jaren door te kunnen jammeren en zeiken.
Wouw, er komt een wetsvoorstel, zodat we na 21 uitzonderingsregeltjes welgeteld 6 lastpakken terug kunnen schoppen. Schiet lekker op!
Maar Rita, je hebt he-le-maal gelijk. Elke crimineel op de Antillen zit tenminste niet hier en op de Antillen kan ie geen kwaad doen. Er is immers niks! Hahaha. dusss...
Ja hee kudtzeaui, ik dacht mooi, mogge ze keen onderschijdt maken en ik extra gratis vakansie naar anthilluh op koop toe bij jatte geld en molebieltje! Maarnix daar. Kudtzeaui.
Kunnen we aan dit mooie lijstje het gratis neqsgot toevoegen?
Dat mobieltje en die scooter, waar kun je die afhalen? Mag het ook een Ipod zijn?
@Jack Daniels 08-12-06 @ 16:11:
24/7 open: www.geenstijl.nl/stamcafe/
@ JJJJoop
ok.
@ Orsjienele nikneem
vind je het goed als ik vanmiddag jou de zwarte piet toespeel vanwege je likse gelispel? Zie maar wat je ermee doet, veel plezier ermee en ik hoef 'm niet terug.
Limburgers en Antillianen, ja het zijn tweederangs burgers.
Enfin, de PvdA moet niet aan populisme doen, dat is hun stijl niet.
@ Vogelpester
Ik had het dan ook tegen jou over Orsjienele nikneem.
koerbagh 08-12-06 @ 16:03
en brabanders zijn allemaal antillianen.
Dat geeft wtrouwens wel ene idee. Net zo goed als wij de generaliteitslanden hebben ontwikkeld, zou dta ook mogelijk moeten zijn met de antillen. Maargoed, dat kost heel erg veel geld. (niet zoveel als Duitsland herneigen, maar toch).
rosalie 08-12-06 @ 16:04
Ik zeg toch dat het niet netjes is? Ik lees ook de telegraaf niet (Gs dan weer wel, dus zoveel win ik er niet mee), ook niet heel erg netjes. Natuurlijk denkt iedereen op z'n tijd verkeerd.
Ik zeg 16:15 www.food-info.net/nl/national/bier.jpg... !!!
@ commentaarderer @ 15:59
Bedankt voor je reactie! Maar hoe moet ik dit opvatten: '... waarvan jij denkt ...'? Kennen wij elkaar? Kan jij gedachtenlezen?
@ JJJJoop (toch geen stotter hoop ik?) Ik kan je laatste zin niet helemaal met het voorgaande rijmen. Ik houd dus ook niet van linkse mensjus
finnish humor 08-12-06 @ 15:54
??
Maaier 08-12-06 @ 15:54
Als je denkt dat ze onzin uitkraamt en liegt is het wel logisch dat je haar wegzapt...netjes hoor. Maar domme en foute redeneringen hebben zowel moslims en antillianen als mensen die er anders over denken.
En zelfs mensen als jij.
Over de tsunami van jeugdige antillianen kan ik kort zijn: ze zijn liever op hun eilanden om te wonen, maar de jeugd kan hier makkelijker de beest uit hangen. De ouderen hier weten wel beter en passen zich aan.
@Maaier 08-12-06 @ 16:01:
Zoiets... En eigenlijk heette hij Iwan of Natasja.
@ Vogelpester @ 15:57
Ach het geval heeft even poepie bah gedaan en is nu weer opgelucht. Totdat binnenkort het onderbuikje weer vol zit. Maar het zal de eigen diarree wel niet vinden stinken. Zo typisch die linkse mensjes ...
Oja, ik had voor jou een wat korte reactie idd :D had geen zin meer om het toe te lichten :D Moet ook echt weer aan het werk..
misschien moeten wij dezelfde regels gaan hanteren als ze op de antillen en Aruba zelf doen? Ik heb daar ook een paar jaar gewoond. als nederlander kom je daar ook niet zomaar binnen.
het is toch te belachelijk voor woorden dat wij daar jaarlijks gigantisch veel geld heen sturen en vervolgens een verblijfsvergunning moeten aanvragen als we er willen wonen. antillianen mogen zich overal in Nederland vestigen, krijgen dan voorang op een woning en recht op een uitkering.
dat uitbuiten door nederlanders in het verleden slaat ook nergens op als je ziet hoe zij hun zuid-amerikaanse/ caribische werknemers behandelen. bovendien wordt je op curacoa door iedere antilliaan gediscrimineerd als je ook maar een beetje blanke huid hebt.
koerbagh 08-12-06 @ 15:59
Dat Melanie Sijbers eigenlijk een 8-jarig jongetje was?
wat heb ik de schurft aan die pvda-kaffers.
ehm mijn mobiletje is net defect gegaan, wellicht kan ik me even donker schilderen met de overgebleven schoenpoets van sinterklaas, dan kan ik natuurlijk meteen naar de fietsenmaker om gelijk een nieuw vervoersmiddel en een nieuwe bijpassende mobiel op te halen om vervolgens bij de sociale jongens van de gemeente aan te kloppen voor een uitkering zodat ik ook niet meer hoef te werken en dus alles bij elkaar kan jatten en zo toch nog aan een wereldsalaris kan komen waar de belastingdienst niets van weet,en dat allemaal LEGAAL ????als dat zo is dan weet ik wat me dit weekend te doen staat.
typische haagse vriendjespolitiek, kan die politicus zijn vriendendienst weer niet waarmaken met zijn buitenlandsche buurman dan maar op deze manier diens familie naar ons koude kudt landje halen???
@de veteraan
Ik lees het straks in de trein wel even. Ik blijf altijd rustig in discussies. Dingen zijn nu eenmaal op meerdere manieren uit te leggen en ik ben nooit zo voor de poleralisatie. Wat dat betreft ben ik echt een PvdA'er :).
Eigenlijk zou ik nu met een linkje moeten komen over het gevangeniswezen op de Antillen, maar die heb ik helaas niet.
Groeten.
@blankevla 08-12-06 @ 15:55:
Was het niet een blanke Brabander die Melanie Sijbers afslachtte?
Trek dus allen DE logische conclusie..
Jan-Joris-Jaap-Joop 08-12-06 @ 15:35
ik ben dan ook niet links. Ik vind die door de huidige regering weer nieuw leven ingeblazen polarisering dan ook helemaal niks.
De onderklasse emancipeert zich, daar is niks mis mee.
maar het wil niet zeggen dat ik het leuk vindt dat "hoe onbeschofter hoe leuker" het land wil regeren. Of ze nu verdonk wilders of meiden van halal heten. het draait allemaal vooral om de eigen mening zonder de ander uit te laten spreken of serieus te nemen.
en dat vind ik niet fijn nee.
ken ik overigens ook nog een hoop mensen die ik niet tot de onderklasse reken waarvan jij denkt dat ik dat wel doe, maar dat terzijde.
Zou Orsjienele nikneem een pvdA-intruder zijn?????
we sponsoren samir a(zouz)
z'n volgende target zal zijn.....
het verlies van een paar parlementsleden is zo slecht nog niet
zolang ze maar links zijn.
Tja, een meerderheid van de bevolking heeft links gestemd, de deuren gaan de komende vier jaar dus weer wagenwijd open voor de import van armoede, criminaliteit en religieuze waanzin. En het wordt alleen nog maar erger, want hoe meer proletariaat links hier uitnodigt hoe sterker ze electoraal komen te staan. ** Wordt erg moedeloos **
Ach Verdonk en de regering zouden gewoon moeten zeggen dat ze van af nu helemaal niets meer doen. Zoek het maar uit. Best regering, ga vast leuk baantjes regelen, net als Carla. Een demissionair kabinet met een kamer die niet meewerkt kan toch niet besturen.
ROFLOL@Vogelpester 08-12-06 @ 15:57
.. en die roti wil ik dan graag naar wens als linksdraaiende diarree over het virtuele gezicht van Orsjienele nikneem uitflatsen
Criminaleteit moet aangepakt worden per se met of zonder kleurtje, en voorts moeten de antillen of een provincie worden of afgescheiden worden, geen halfbakken onzin.
@Maaier 08-12-06 @ 15:54
Verzelfstandiging maybe???
of hoe heet dat in het mooi ABN
Is dit het vrijmid-spelletje? Dan ga ik voor de scooter en het mobieltje.
Was het niet een antiliaan die onlangs een 8 jarig jongetje slachtte ?
Trek dus allen DE logische conclusie..
Chapeau, Originele Nickname, daar heb je waarachtig de essentie van de discussie te pakken. Ad Moralpolizei Melkert zou hier nog een puntje aan kunnen zuigen.
rosalie 08-12-06 @ 15:50
ik zeg al: onbewust. Ik heb het niet zo op die excellentie, omdat ze vaak onzin uitkraamt en ze liegt. Maar het is niet netjes, klopt.
Verder kom ik niet zozeer op voor antillianen en marrokanen, ik kom op tegen domme en foute redeneringen. Maatrgoed, over de Antillen: ik heb even geen antwoord op deze problematiek.
Rosalie
'wegzappen als Verdonk iets te zeggen heeft'
Wat was de laatste keer dat dat gebeurde? Op het altaar?
ik krijg trek in roti
the_Tzar 08-12-06 @ 15:42
nu de link nog,sorry..
www.nidi.knaw.nl/web/html/public/demos...
@de veteraan 08-12-06 @ 15:51
Link zo'n Link....
@jazzcat, goed punt 1 inderdaad. Die toelatingseisen kunnen wij nog een puntje aan zuigen; als we dat hier zouden invoeren komt er niemand meer in.
the_Tzar 08-12-06 @ 15:42
Je blijft netjes en dat siert je. Lees de info in bijgaande link eens door misschien dat dit nieuwe inzichten geeft.
Zo niet, even goede vrienden.
En ja hoor we gaan weer pvda bashen.
Geen Stijl flanst een berichtje in elkaar van halve waarheden en hele verdachtmakingen en ja hoor: VERRASSING, een aantal lieden laten weer lekker hun darmen vol anti-links-diarree laten leeglopen.
Hirsch Ballin is dat nou zo`n shapeshifter ?
@Onbevlekt blazoen 08-12-06 @ 15:48
Ja eerst zeker 40 rondjes met een bloedvaart door t dorp skeuren en daarna op de dorpshoer duiken zeker ;)
jazzcat 08-12-06 @ 15:46
ik heb liever niet dat je over wij praat. Dan ga je allerlei mensen aan elkaar koppelen die dat misschien niet willen, of mensen buitennsluiten. Een allochtone Nederlander mag zich bijvoorbeeld net zo goed niet op de antillen vrij estigen.
2 Uitbuiting is vaak gezever, maar kraaltjes en dergelijke ook natuurlijk.
Maaier 08-12-06 @ 15:47
Dat typeert je: wegzappen als Verdonk iets te zeggen heeft en maar blijven opkomen voor moslims en antillianen enz. Waarom?
In reactie op live and let live, maar nu we het er toch over hebben: sjeems had wel raad geweten met juliens en soortgelijk ontspoord eilandvolk.
Eerlijk=eerlijk
LOL@Tzar
koerbagh 08-12-06 @ 15:41
dank! Ik zap waarschijnlijk meer of minder onbewust weg als Verdonk gaat praten, mijn fout... Inhoudelijk: lastig, Curacao denkt een grote meneer te zijn, de rest van de eilanden doet helemaal maar wat, maarja, onze voormalige slavenhandelsoorden horen nu eenmaal bij ons. Dus moeten we ook zorgen voor een goed eafwikkeling. Lastig, lastig.
1. Wij (autochtone Nederlanders) kunnen ons niet zondermeer op één van de Antillen vestigen.
2. Wat een gezever over uitbuiting etc. Als wij er niet waren geweest liepen die negerts nu in Afrika in rietenrokjes in hun kraal.
@Onbevlekt blazoen 08-12-06 @ 15:44
Was dat geen fillum van sjeems bont??
@benniebang
neem paar Antillianen mee :P
@vinque 08-12-06 @ 15:43
Die komt steeds dichterbij...... zodra de eerste hakbarr hier schader aanricht
worden er overal kleine arsenaaltjes geopend en god weet wat er dan staat te gebeuren....
@howthewestwaswon 08-12-06 @ 15:40:
Het punt is: alleen maar terugschoppen helpt niks. Dat is een schijnoplossing. Dan zijn we wel van dat individu af, maar met het vliegtuig dat terug naar NL vliegt komen zijn even kansloze broertjes en neefjes hier. En met het volste recht want het zijn gewoon Nederlanders met een Nederlands paspoort
Stoutmoedig parafraserend: live and let die.
@ventus_aqualis
net zoals bekend is wat er hier met gevangenen gebeurd is ook bekend wat er daar met gevangenen gebeurd. Mede daarom ben ik ook zo tegen het terugsturen.
Ja bedankt...... mot ik nog wat voor je meenemen???
Ik roep: Civil war. Dit is te gek. Alle realiteit bij de PVDA is verblind door wraak.
@benniebang
Veel plezier in London dan.
@.the_Tzar 15:40
Dus laat de stevige aanpak nog wel jaaaaren op zich wachten. Terugsturen en ze zien daar maar wat ze (binnen de eilandgrenzen) met ze doen.
@Lange Neus. Er hebben nog altijd 2,3 miljoen mensen op de PvdA gestemd. Ongeacht hoeveel mensen er vroeger op die partij stemden, zijn ze daarmee nog steeds de tweede partij van Nederland en hebben wel degelijk recht van spreken.
@de veteraan
ja, ons uitschot inderdaad.
@ zaidechaizout
ik ben er nog niet helemaal uit, maar volgens mij is je nikneem een anagram voor Geert Wilders. Dus Geert uischeien nu he!
@the_Tzar 08-12-06 @ 15:37
Nee lutser... heb lang in london gewoond.....
T stikt er van de boerkaas en weet ik wat allemaal nog meer.....
Maar men maakt t geen klote uit daar wat je draagt en bemoeit zich niet
met elkaar als je mekaar niet nodig heb......
live and let live....
Krijgt die Julian Constancia alsnog een scootert, mobiel en hogere graties uitkerink?
@Maaier 08-12-06 @ 15:38:
Filmpje kijken. Rita zegt het.
Tja als de "onderklasse gaat emanciperen" gaan de linksen emigreren; hee dat rijmt! Wat een stakker, die zit nog helemaal in de klassenstrijd van de jaren zeventig.
Ik weet trouwens niet wat die Dijsselbloem rookt..maar het is zeker een pijp met hallucinerende middelen (gezien z'n bovenlip) de gek, de wereldvreemde net uit z'n ei gekropen nitwit.
Hoe dan ook. De groep is oververtegenwoordigd in criminaliteit, tot 4 keer aan toe. Laat ik dat voor het gemak maar even aannemen. Elk probleem zijn eigen oplossing en dus een oplossing op maat gesneden. De ene keer kan dat met extra scholing of begeleiding voor een doelgroep en soms wat minder vriendelijk. Dat laatste wordt dan gelijk discriminatie genoemd. Vooruit dan maar! De term wordt zo vaak oneigenlijk gebruikt, dat het mij echt niet meer raakt.
Zeddegeizot 08-12-06 @ 15:36 "Is er iemand die het lef heeft daar wat aan te doen, staat zo'n zelfingenomen zak peop te gniffelen dat links nu aan de macht is."
Het ergste vind ik -en daar erger ik me al sinds de verkiezingen aan- dat de PvdA hun eigen verlies (10 zetels!) probeert te verbloemen met het feit dat 'links' (lees: alleen de SP) gewonnen heeft en dat er nu een 'andere wind waait'.
Hypocriet, dat is het!
@ventus_aqualis
dat is weer een andere fout. laat alleen maar zien dat ons eigen systeem ook nog wel wat verbeteringen behoeft.
the_Tzar 08-12-06 @ 15:04
"Kansarmen terug sturen naar de Antillen is het probleem alleen maar verergeren. We hebben er niets aan als de Antillen een soort gevangenis wordt voor ons uitschot. Het gevangeniswezen is daar ook nog eens zwaar beroerd. Druipend van corruptie en bedreigingen aan het adres van de gevangenisbewaarders. Het terugsturen van Antillianen klinkt wel makkelijk, maar is het niet"
Ons uitschot ??? Heb zelden iemand de boel zo zien verdraaien als jij. Who gives a fuck wat er met die gasten gebeurt als ze terug zijn,als wij er maar vanaf zijn.
@.the_Tzar 15:35 "Juist met stevig aanpakken".
Daarom is hij ook zo'schitterend voorbeeld. Hoe stevig was hij ook alweer aangepakt na zijn vorige criminele daad ?
@Zeddegeizot
niet kudtjochies naar NL lokken maar kudtjochies die al in NL zijn niet weer terug de vrijheid in een corrupt land met slecht gevangenisbeleid inschoppen wat aan ons land verbonden zit.
pringleshapedturd 08-12-06 @ 15:27
Je feiten kloppen niet! De Antillen (als geheel) hebben nauwelijks iets opgeleverd, alleen de zoutwinning van Bonaire en Curacao leverden winst op.
Wat betreft Suriname kloppen de feiten ook niet, toen Suriname onafhankelijk werd was het land nog niet zo arm, dat gebeurde later door slecht bestuur. Zo zijn de bauxietmijnen (suralco en biliton) in handen van Canadese bedrijven en is de inlandse goudwinning volledig in handen van brazilianen.
Tevens is de overheid van Suriname zo dom geweest geen accijns in te voeren op de export van het goud, waardoor het gewonnen goud nu helemaal niets meer opbrengt voor Suriname.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de interne corruptie en schimmige belangen...
@Traag 08-12-06 @ 15:24
Van mij mag 'tie et voor niks hebben... Maar aanraken is kopen!
@ editor@ maaier@15.00: in de linkjes staat niets over het geven van scooters,. of ben ik nu blind? Maargoed, ik ben niet meer scherp. Tijd voor vrijdagmiddagdingen, bier drinken, hotelmuurtjes onderkotsen en andere lui in mekaar meppen.
@Herman Flipsen 08-12-06 @ 15:31:
Inderdaad, we zijn het wel eens... De Antillen zijn divers en de andere 5 eilanden hebben een bloedhekel aan Curaçao, maar Curaçao zal de macht niet afstaan. Die zullen dwars blijven liggen bij elke bestuurlijke hervorming, die mijns inziens echt wel zal moeten. Anders moeten wij als Nederland de koninkrijksband maar eenzijdig opzeggen en het hele spul verkopen aan Chavez.
@benniebang
London, weet je dat wel zeker? Dacht je dat ze daar geen allochtonen hadden?
Je kunt beter naar Somalië, dan zie je maar één allochtoon en dat ben jezelf. Ja, en nog wat in Nederland opgegroeide en vervolgens ingewisseld voor opnieuw 18 jaar kinderbijslag slachtoffertjes.
pringleshapedturd 08-12-06 @ 15:27
Onvoorstelbaar dat mensen dit soort linkse/ zwarte retoriek geloven. Zonder NL zouden ze in Suriname nog in jutezakken rondlopen. Er is allang een punt achter het verleden gezet en er is geen levende Surinamer die lijdt of geleden heeft door NL. Wij lijden wel: Kansloze huftertjes verzieken de sfeer. Is er iemand die het lef heeft daar wat aan te doen, staat zo'n zelfingenomen zak peop te gniffelen dat links nu aan de macht is.
Mensen, wordt wakker: Eerste daad van links is 26.000 gelukzoekers toelaten, 2de daad is k*dtjochies naar NL lokken.
*pakt zijn koffers en boekt een enkeltje London*
@ commentaarderer 08-12-06 @ 15:29
*de onderklasse is zich aan t emanciperen en het levert een land op waar ik niet wonen wil*
En zie hier de typische spagaat van een linkserik! Arme mensjes zijn zielig en moeten geholpen worden maar als zij gaan 'emanciperen' dan vind ik dat kudt!
Goed voorbeeld, Julien Constacia, die wil je dus _niet_ naar Curaçao sturen. Dan ben je hem kwijt. Dat heeft niets met lamswollen handschoentjes te maken. Juist met stevig aanpakken.
pringleshapedturd 08-12-06 @ 15:27
Alleen met je laatste zin ben ik het eens....Ik denk dat die mensen ook het liefst daar blijven.
@mental K 08-12-06 @ 15:25:
Overigens... Waar gebruik ik racisme als rechtvaardiging of verdediging van criminele Antilliaanse jeugd? Ik zeg slechts dat de stukjes van Pritt ironisch zijn en door de Geert en Rita aanhang vaak ten onrechte als bevestiging van hun eigen racisme worden beschouwd. Lees de reaguursels op Pritt's stukkies over allochtonen maar eens na. Er worden nogal wat naar racisme neigende commentaren onder gezet van sommige reaguurders. Dat is gewoon een constatering.
'Geschiedenisles. Suriname en de Nederlandse Antillen hebben wij eeuwenlang uitgemolken en uitgebuit, dankzij hun leven wij nu in zulke weelde en dankzij ons zijn hun straat en straatarm'
Ze hebben jou wel te pakken he?
@ Finnish humor, niks mis met het filmpje, waarom zou je zo'nj ongen als Julien Constacia naar de Antillen sturen, terwijl je ook Verdonk kunt pesten?
@.the_Tzar 15:24
Van de aanpak met schapenvachtjes en lamswollen handschoentjes heb ik geen hoge pet op. We maken ons wijs dat we controle kunnen blijven uitoefenen en corrigeren; het geteisem wordt hier net zo crimineel als daar. Je zou bijna zeggen dat het in de genen zit.
Confronteer ze daar maar met de problemen, nadat jarenlang de problemen zeer bewust op onze stoep zijn gelegd.
owwww, dus dat was het nadeel van kolonialisme.
Pringleshapedturd: you really are a turd.
Wij zijn echt niet rijk geworden van Suriname of de Antillen. En dankzij ons zijn "hun" straatarm is natuurlijk feitelijk EN taalkundig onjuist. Volg eens wat basislessen economie of lees er eens wat serieuze boeken over.
dus als ik het goed begrepen heb kun je met het gewijzigde voorstel van Fuckdonk als antiriaan straks gewoon kraakjes blijven plegen en wat dealen hier en daar, als je maar je best doet op school. Een beetje handige mattie fraudeert zijn diploma bij elkaar en hoeft alleen af en toe even op het bureau en op school zijn gezicht laten zien. Iets ouder en wijzer met het diploma op zak en naast het dealen en pooieren een echte nette burgerbaan om de pliesie om de tuin te leiden en in een gepimpte bmw te kunnen rijden ... maar bij wie moet ik dan straks mijn bolletjes en fiets afnemen?!
@koerbagh 08-12-06 @ 15:24
Ik denk dat wij weinig van mening verschillen, echter is het niet mogelijk voor de nederlandse overheid zaken, als invloed, te veranderen als de eilanden er niet mee in willen stemmen.
En vooral Curacao -de uitbuitter van de Antillen- zal dwars blijven liggen, zie ook mijn post van 15:22.
Curacao bevalt de huidige situatie eigenlijk prima: linker hand ophouden om geld in te krijgen, rechterhand met opgestoken middelvinger naar Nederland om haar eigen falen te verbloemen.
ik wil gvd ook een scooter !
Pringle
Eens met geschiedenisles, maar deze benadering 'de oudlinkse ze zijn zielig dus we moeten ze helpen benadering' is failliet, als je dat niet ziet ben je blind en niet alleen aan je rechteroog. Dus het moet anders, two way responsibility.
er is niks mis het het filmpje finnish.
dat is het mooie ook. Verdonk heeft haar onwettige plannen moeten uitkleden van de raad van state omdat het tegengrondwettelijk was wat ze wilde.
Rechte Rug Rita bukte dus nog maar weer eens en kwam met een slap aftreksel. Dat het ook niet zal halen.
Het is zuurpruimen gedrag van de verliezers van de verkiezingen dat ze Dijsselbloem denken aan te pakken. Demoniseren kan tenslotte alleen als het om klein rechts gaat. Heel typerend voor de loosers van fortuyn en aanhangende splinters. Iedereen vertellen hoe ze zich hebben te gedragen maar zelf die regels niet naleven.
--
Heinsbroek die op de stoep parkeert, Verdonk die haar eigen partij negeert, t is allemaal t zelfde laken een pak.
--
Onbeschoft gedrag is tegenwoordig de toon, de onderklasse is zich aan t emanciperen en het levert een land op waar ik niet wonen wil.
@pringleshapedturd
nou dat is wel weer erg zwart-wit. Wij hebben zeker wel verplichtingen naar de Antillen toe maar onze rijkdom en hun armoede is aan meer dingen te wijten. We moeten kijken naar hoe we verder moeten en stoppen met dat vingertje wijzen.
@mental K 08-12-06 @ 15:25:
Gewoon wegtrappen is wel makkelijk maar dat lost niks op. Zolang de bewoners daar gewoon een Nederlands paspoort houden blijven de jongeren hier komen. Elke generatie weer. Lost absoluut geen reedt op.
Overigens ben ik er ook geen voorstander van om zoveel mogelijk Antillianen hierheen te halen. Ik geloof dat een mens het best en het makkelijkst functioneert in zijn eigen cultuur. Uiteindelijk moeten we dus de Antillen zelf zien te verbeteren. Ik ben er tegenstander van om Antillen die nu eenmaal hier zitten terug te sturen wanneer ze crimineel zouden zijn. Daarmee de Antillen met nog meer problemen opzadelen waar we zelf net zo veel last mee hebben. Daarmee ook nog eens... maar goed, dat had ik al toegelicht :P
Natuurlijk wel misleidende teskt in het artikel maar dat even terzijde. Geschiedenisles. Suriname en de Nederlandse Antillen hebben wij eeuwenlang uitgemolken en uitgebuit, dankzij hun leven wij nu in zulke weelde en dankzij ons zijn hun straat en straatarm, Suriname zelfs binnen de 25 armste landen ter wereld. Samen zijn Suriname en de Antillen met minder mensen dan de inwoners van de provincie Utrecht. Zou het niet zo zijn dat we moreel gezien enige verplichting hebben die mensen een beetje te helpen? Al zeg ik wel, helpen daar en niet het probleem hierheen verplaatsen.
Ik hoop dat er snel nieuwe verkiezingen komen met een andere uitslag. Waarom heeft Nederland op die linkse idioten gestemd?
@finnish humor 08-12-06 @ 15:18:
Ja, maar dat is dan mijn overdreven ironische stijl...
@koerbagh 08-12-06 @ 15:15
Tuurlijk ventje, meteen weer met racisme (of discriminatie) gooien. Lekker hoor, goed voor de dialoog of de oplossing van het probleem. Statistisch gezien zijn de boys van de eilanden oververtegenwoordigd in criminaliteit, tot 4 keer aan toe! Maar als je ze dan wilt aanpakken mag dat niet op basis van dat onderscheid dat ze zelf veroorzaken van jou? Waarom mag dat niet? Omdat ik een ander kleurtje heb? Ben je zelf niet gewoon een racist?
Het is fucking racisme dat die gasten van de eilanden crimineler zijn dat de doorsnee bevolking!
@Herman Flipsen 08-12-06 @ 15:15:
Ik weet het en ik heb er ook geen bezwaar tegen dat ze komen voor vervolgonderwijs. Het lijkt me wel een goede zaak als er op de Antillen een HBO komt, en ik denk dat scholing en kansen creeëren op de Antillen zelf een betere oplossing is dan gewoon maar kansloze jeugd wegtrappen. daar los je ook niks mee op zolang de Antillen gewoon een koninkrijksdeel blijft en de inwoners dus Nederlanders. Dan blijven ze komen. Het punt is: de Nederlandse regering heeft er nu weinig te vertellen en kan daar ook geen kansen creeëren en daar ter plekke de problemen bij de wortel aanpakken. Dan zullen ze ook blijven komen voor werk, maar zijn ze wel opgegroeid in een beter gereguleerde samenleving. En met een goede opleiding mogen ze hier natuurlijk best komen om te werken. De AOW hier voor onze oudjes moet ook betaald worden, dus als ze hier willen komen werken: geen probleem.
@dlseth 08-12-06 @ 15:18
precies, gewoon ruilen voor een doos sigaren
pvda blijft de partij van de ambtenaren, en die hebben nu eenmaal baat bij problemen.
@ventus_aqualis
Als we ze hier houden kunnen ze nog gewoon een gevangenis in en houden we er controle op. Als ze daar heen gaan zijn we ze kwijt, kunnen ze doen en laten wat ze willen. Als ze daar de gevangenis in gaan raken ze waarschijnlijk direct in zware criminaliteit terecht. Ondertussen zijn we nog wel altijd sterk verbonden aan de Antillen inclusief het succes en falen van de Antillen.
Het voorstel van rechts is van kwaad erger maken.
Dijsselbloem woont in Wageningen.
@kapotte_stofzuiger 08-12-06 @ 15:13
Het grot probleem voor Curacao is, dat ze in het toekomstige stelsel geen macht meer hebben over de andere eilanden, nu is dat nog wel het geval.
Ook mogen ze niet meer lenen waar en wanneer ze willen, dit bezien in het licht van het uiterst oncappabele eilandbestuur (korte termijn is het enige dat telt) is ook uiterst pijnlijk.
In de toekomstige situatie, kan het eilandbestuur niet meer schuilen achter het slappe excuus dat alles (falend beleid) de schuld is van Nederland, ze moeten dus zelf met de billen bloot en daar zijn ze bang voor...
geniet je doekoes swa!
heb naar FILMPJE gekeken, wat is er nu precies mis mee?
"We hebben er niets aan als de Antillen een soort gevangenis wordt voor ons uitschot."
Het is toch niet de bedoeling dat er wit, marokkaans, ghanees of turks uitschot naar toe gaat. En wat hebben we er wel aan door ze hier te houden.
Daar zit hem nou juist de crux, Finse humor; links verzet zich sinds jaar en dag tegen maatregelen die rechts voorstelt (veelal met het aanroepen van Anne Frank en Mengele), maar verzuimt alternatieven aan te dragen. Ja, meer welzijnswerkers, reclasseringsmedewerkers en buurthuizen, maar dat heeft nou niet echt geholpen, leert ons de geschiedenis.
Als we het juridisch rond kunnen krijgen om criminele Antillianen naar hun thuiseilanden terug te sturen, want daar hangt het inderdaad om, moeten we dat zo snel mogelijk doen. Zijn we meteen van de helft van de loverboys af.
laten we het hopen! nou als dat stelletje gelukszoekers een scooter krijgen. dan wil ik godverdomme een auto, gratis verzekerings en een sex slavin!
Joehoe, Sjaves, doe 'es de Nederlandse Antillen annexeren!
Koerbagh
'nogal overdreven ironische stijl ' is een eufemisme voor slechtgeschreven hitsigheid
@the_Tzar 08-12-06 @ 15:04:
Pritt heeft een nogal overdreven ironische stijl die door de Rita en Geert aanhang meestal niet wordt begrepen en wordt gezien als een bevestiging van hun eigen racistische denkbeelden.
Ik hoop van harte dat het huis van die linkse rattekop wordt uitgewoond door een op hol geslagen antillianenstam.
@koerbagh 08-12-06 @ 15:11
Je zou het haast niet geloven, maar de meesten kome hier voor scholing en werk. Dus enkel aanpassing van wet- en regelgeving is nog geen oplossing van het probleem. Dit nog afgezien van de totaal andere cultuur op de Antillen.
Akkoord met de Antillen, wat door Curacao weer verworpen is...
of wil verdonk de apartheid invoeren?
@Herman Flipsen
"Landgenoten" deed me denken aan een politicus die verfoeid is om ideeën die vandaag de dag zelfs bij de PvdA salonfähig zijn.
U bent echter nauwkeuriger.
Die Curacao-ers zijn niet te begrijpen (80% van je schuld overgenomen en dan nog tegen stemmen).
Op dit bericht licht wel een heerlijke genuanceerde rechtse saus.
Koerbagh
Eens dat huidige status van antillen vlees noch vis is. Of afscheiden of provincie.
Oproep aan JP laat de SP en PVDA vallen, leuke jongens om mee rooibosthee te drinken en te praten over koetjes en kalfjes, maar niet over antiliaantjes en zeker niet om te regeren
nederlanders uitzetten naar nederland, ik zie het niet hoor...
verdonk, doe eens uitleggen
LAAT HET GROTE DOODKNUFFELFEEST BEGINNEN !!
dit land kan IDD zoveel beter, om te beginnen zonder mensen als: Walter Boslim en Jeroen Dijsselbloem.
Kunnen we die Narco eilanden niet aan Chavez verkopen, of ruilen voor wat olie? Die gekkigheid van "we kunnen ze juridisch niet terugsturen, het zijn toch Nederlanders etc." heeft nu wel lang genoeg geduurd
"Item is nog niet goedgekeurd!"
Dat is treffend... Zo zou het ook bij de Antilliaantjes in het paspoort moeten worden aangetekend als ze crimineel zijn.
Eigenlijk zouden alle Antilliaanse eilanden natuurlijk gewoon Nederlandse gemeenten moeten worden. Dat zelfbestuur daar werkt gewoon niet. Met dezelfde wetten en regels als in Nederland haal je de aantrekkelijkheid weg om hier te komen.
@ Bisschop Gijsen 08-12-06 @ 15:02 misschien is 'uw' eiland een optie? Nog ruimte genoeg daar en prachtige blonde vrouwen!
bevlekt blazoen
Dat ontslaat me helemaal niet na te denken over dit probleem. Ik verzet me alleen tegen simplistische oplossingen (zie tsar) voor complexe problemen, HET stokpaardje van Geert W te L.
@Onbevlekt blazoen
wat je zegt, nadenken over het probleem. Niet afschepen dus.
En alweer een paar zetels voor de PvdV erbij!
Dus de Partij van de Antisemieten discrimineerdt vanaf heden de autochtonen.
Finnish humor, moet jij eens aan een Antilliaan op een scooter vragen of-ie wat rustiger wil rijden. Weinig kans dat je een deemoedig 'goed meneer' oogst.
Ik ken een politiekorps waar de ongeschreven regel werd gehanteerd om Antillianen altijd met zijn tweeën te benaderen. Alleen is te gevaarlijk.
Maar natuurlijk, heren fijnslijpers, de Antillen zijn Nederlands, en dat ontslaat jullie van elke verplichting om na te denken over dit probleem.
en jawel, ook Aruba heeft een rode ster in de vlag...
Maar goed dat ik deze keer voor de verandering (bwahahaha) niet voor de PvdA heb gestemd. Dit heb ik namelijk niet in (de samenvattingen van) hun programma zien staan.
08-12-06 | 15:03
Doe eens servertijd aanpassen... het is nu 15:06
-edit: aangepast. Bedankt Kees-
Geert W, doe er eens wat aan!
Geert roeleerdtdtdt!!!
Kansarmen terug sturen naar de Antillen is het probleem alleen maar verergeren. We hebben er niets aan als de Antillen een soort gevangenis wordt voor ons uitschot. Het gevangeniswezen is daar ook nog eens zwaar beroerd. Druipend van corruptie en bedreigingen aan het adres van de gevangenisbewaarders. Het terugsturen van Antillianen klinkt wel makkelijk, maar is het niet.
Verder kan ik hier op m'n stage niet naar de RTL-uitzending kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat het geenstijl-stukje weer zwaar uit z'n verband wordt gerukt.
@kapotte_stofzuiger 08-12-06 @ 14:57
landgenoten, of koninksrijkgenoten?
Voor wat betreft die afspraken over de staatsrechtelijke betrekkingen is er nog niets aan de hand. De eilandraad van curacao heeft namenlijk het voorstel verworpen.
www.telegraaf.nl/binnenland/article544...
Bravo Jeroen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Kakbouter 08-12-06 @ 14:55
Zeg nou niet dat we je niet gewaarschuwd hebben..
@ Maaier
Doe het filmpje eens kijken en luisteren.
Het is vast wel goed bedoeld. Maar iets zegt me dat Nederland niet gemaakt is om dit soort onzin mogelijk te maken.
Ik zeg: stuur ze allemaal naar een eiland! Oh ja, daar kwamen ze juist vandaan...
over bashen gesproken
van alle hitsige gs redacteuren is prutt stuff top of the bill
*haalt snel emmer*
Binnenkort ook nieuwe kinderserie... populair in Den Helder en Rotterdam enzeau... Pippa de clown.
Dijsselbloem? echt nog nooit van gehoord. Trekt die stakker een keer z'n zure melkmuil open doettie het nog verkeerd ook.
Ik zou hem trouwens wel eens op een zwoele zomeravond door de Tarwewijk in Rotterdam zuid willen sturen met een aktetas, eens kijken of die linkse brilsmurf het einde van de straat haalt.
toch mooi dat Pritt zelfstandig de scooters endergfelijke erbij verzint. Maarja, in deze slappe tijd van formatie is het moeilijk PvdA te bashen.
-edit: vooral NIET op de linkjes klikkon-
gekke
mag de heer W dan graag terug naar zijn teergeliefde venusheuvellandschap in het Zuiden des Lands, dan zijn 0031 en 070 ervan verlost.
Dat jij de term " Tjollers" kent, Pritt.
Das echt zo`n inside-slangwoord op het eiland.
-Edit: pritt houdt het graag straat -
@finnish humor.
Ben ik hard voor, dit geldt trouwens ook voor Friezen, zelfs als ze niet Fries zijn.
links tuig !
koekje dr bij?...
Helaas voor Rita fans, maar Jeroentje heeft gelijk. Dat had geregeld moeten worden in de nieuwe staatsrechtelijke betrekkingen met de Antillen. Het blijven immers wel landgenoten.
Geef die gast ook een glas polonium van het huis.
Relaxed, sma-tje.
Ja hoor het is is prutt stuff weer. Criminele jongeren moet hard wat aan gedaan worden, maar is het je misschien ontgaan dat antillen onderdeel uitmaakt van NL. Moeten we Limburgse criminelen ook naar Limburg uitleveren?
Nu snap ik wrm Amerikanen bang zijn om ons te worden
Juridisch onhaalbaar wil je niet horen uit de mond van de wetgevende macht.
Jeroen, ga eens onder de grond liggen
He! dat stond dus fijn niet in het verkiezingsprogramma! GVD
Daar heb ik NIET op gestemd.....
REAGEER OOK