Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Poepen beren in het bos? (2)

Hallo augurken op zuurrrEen inkoppertje. Ofwel, drinkt Job thee? Is Bill Gates rijk? Zeiken vissen in het water? Hebben hippies schaamhaar? Kunnen negerts basketballen? Verzamelt Paul de Leeuw negertjes? Hebben hackers acne? Is Jody Bernal geadopteerd? Hebben BrEeZaHs msn? Ontvangt De Nieuwe Reporter subsidie? Kopen vrouwen laarzen? Kan Chuck Norris een volwassen vent zo van z'n brommer spuiten? Verrot ontwikkelingshulp op buitenlandse kades? Neuqt mevrouw Spijkerman met het licht uit? Zit er aardappel in patat? Worden vrouwenbesnijdenissen door vrouwen gedaan? En tenslotte: stemt de redactie van de Azijnbode links...

Reaguursels

Inloggen

Nog een inkoppertje dan maar; Noem me één medewerker van de televaag die genuanceerder denkt dan Geert Wilders...

bubka | 24-11-06 | 18:26

Sorry hoor - maar ik heb het helemaal gehad met dat gezeur van GS.
Reaguren op de Azijnbode is zooo 2005, GS heeft net zo veel lezers ...
en zeuren over links en rechts is zooo van voor 22/11
Extreme meningen zijn soms wel handig, maar nu moeten we naar de toekomst en dus samen (jaja, rechts en links dus). Oplossingen lees ik nou nergens, alleen gezeur van verongelijkte rechtse mensen (de media is links) en dito linkse (rechts vindt mij de moordenaar van Pim).
Face it; we gaan samen de toekomst in, laten we eraan werken!

tja...maar | 24-11-06 | 14:42

Anders stemmen of denken lijkt mij een ontslagreden bij de azijnbode. Of bij het staatsjournaal en andere objectieve media.

Jan Passant | 24-11-06 | 13:13

Doet een zelfmoodterrorist boem?

Eagle_Eye | 24-11-06 | 09:50

Got, got, wat een verassend nieuws.

Frans Witglas | 24-11-06 | 09:25

maar we zijn geen linkse krant... yeah right:S

dasje | 24-11-06 | 09:17

‘Het is niet zo dat het linkse gevoel doorklinkt.’ zegt Broertjes.

Nee, en van douchen wordt je ook niet nat.

holistic river | 24-11-06 | 08:54

Stemt de redactie van Elsevier massaal rechts? Stemmen kaalkopjes op Wilders?

Boeddhi | 24-11-06 | 08:38

hetkansnellerofniet 24-11-06 @ 02:36

looooool

ja man | 24-11-06 | 07:38

wordt kouwes misbruikt door zn vader?

schijtbak | 24-11-06 | 06:50

CoJoNes 24-11-06 @ 01:10
'dan nog denk ikdat de voringenomenheid va P& W er misschien wel is, mar dta gasten het ruimschoots kunnen tegengan......

Maaier | 24-11-06 | 05:29

hallo?

tip: google even op afbeeldingen met de volgende query:

'werkende redacteur'

resultaat is een foto van nos redactie met afbeelding van mao op achtergrond!

hetkansnellerofniet | 24-11-06 | 02:36

@CoJoNes 24-11-06 @ 01:50
morgen beter: wouter bos is een marketingman, een gladjanus.

daskapitalist | 24-11-06 | 02:24

@winshots 24-11-06 @ 01:48:
Wat is er nu belangrijker, neuqseks of Fleischbaum op TV? Ik zou het wel weten.

koerbagh | 24-11-06 | 02:15

Stijlloze kijktip:
Terzake op de Belg over de Nederlandse verkiezingen met o.a. Willie Claes.
Vernietigend.

CoJoNes | 24-11-06 | 01:50

fuck fuck fuck morgen om die tijd heb ik net weer ff een dik gesprek met mijn LAT-meisje... fuck fuck fuck

winshots | 24-11-06 | 01:48

@CoJoNes 24-11-06 @ 01:12:
Koerbagh & CoJoNes.
Klinkt niet gek als programmatitel. Een libertarische tegenhanger van P&W? Zou BNN daar wel voor te porren zijn? Bart de Graaff wel, maar die is deaud.

@winshots 24-11-06 @ 01:27:
Zolang het nog kan... Morgen gaat Fleisch bij P&W dit log keihard in de uitverkoop doen... dan is het nadenken alhier voorbij.
Of juist niet, we zullen zien.

koerbagh | 24-11-06 | 01:41

Getverdemme er wordt hier nagedacht

winshots | 24-11-06 | 01:27

Atzo Nicolai, de uitverkoopkeizer! Ergens anders goedkoper? Bij ons gratis en geld toe!
(kijkt de NOVA re-run)

CoJoNes | 24-11-06 | 01:26

*schrikt wakker (liegt, want was z'n glas aan t legen)*
CoJoNes 24-11-06 @ 01:10

huivert mee. Dacht even dat ie de enige gezonde en vrije denkert was.
@koerbagh
conjunctuur kun je niks aan doen. Wel kun je, aan de onder- of bovenkant van een conjuncturele golf gaan zitten. Socialisme nu, zorgt voor een keiharde crisis. Niet tijdens de evt. linkse kabinetsperiode. Erna. Maar dan zijn al heel wat onrechtmatigheden gebeurd. Het maakt maw wel uit. Je kunt de economie niet maken, je kunt hem wel verneuken.
Trusten, nogmaals, grote groeten Grotius

LibertasSimplex | 24-11-06 | 01:18

Ik bied me bij deze aan om "Een onaangenaam gesprek" te gaan presenteren op GS TV.

CoJoNes | 24-11-06 | 01:12

@koerbagh 24-11-06 @ 00:47

Dan noemen we het "Een prettig gesprek" en aan het eind krijgt de gast een cactus aangeboden.
Die Paul en Witteman moeten zich één ding goed realiseren, ze zitten onbeschaamd propaganda te voeren voor verwerpelijke ideologiën, gestoeld op niets dan egoïsme. Het ergste is, dat ze dat doen in de tijd van Theo van Gogh.
*huivert*

CoJoNes | 24-11-06 | 01:10

daskapitalist 24-11-06 @ 00:45

Dat zeg ik.Der Jan heeft hetzelfde probleem als eerder aangehaald met de heer Fleischbaum... wie leeft wie? De SP is een echte sekte. Met de juiste kleding en de juiste afwijking om eigenheid te suggereren. Der Jan is bijna wetenschappelijk bezig met die SP. Een machtspoliticus pur sang met een (geadviseerd) EQ van mythische proporties. Smart people know.... De vraag is of je dat erg mot vinden, gezien je eigen scenario voor 0031. I don't mind.....

bottehond | 24-11-06 | 01:01

bottehond 24-11-06 @ 00:35

Jij kaart daar wel wat aan Bottehond. Iedereen weet dat China en die buurt de komende tien twintig jaar de economie gaan domineren. Hoe gaan we daar mee om?

winshots | 24-11-06 | 01:01

@LibertasSimplex 24-11-06 @ 00:50:
Ach, de VVD en CDA hebben geen of nauwelijks invloed op de conjunctuur... de SP zal dat ook niet hebben. De (tomaten)soep wordt echt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Welterusten.

koerbagh | 24-11-06 | 00:54

koerbagh 24-11-06 @ 00:47

Heej koerbagh, tijd niet gesproken en tijd geen vermakelijke ruzie gemaakt ;)
Trusten jongen. *out

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:52

bottehond 24-11-06 @ 00:35

Dat werkt niet, botte, met SP. Dan heb je gas te over, maar dat heb ik hier thuis ook, als ik uien eet. Die gasten zijn slecht voor de economie, en daar helpen andere gewezen communisten met een slechte economie niks aan. Wel briljant om ze te vriend te hebben en te houden, maar zo'n postcommunistisch regime, da's schijnverlichting. Ik heb gezegd, en alleen maar gezegd en niet mogen wederhoren. Welterusten.

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:50

@bottehond 24-11-06 @ 00:35:
Ik zie net de herhaling van P&W... (ik had het begin gemist) en ik hoor toch duidelijk Jan afstand nemen van massamoordenaar Mao en een weblog schrijver van de SP site publiekelijk ringeloren voor het plaatsen van een plaatje van die chinese kleuterneuqert op de site. Dat siert hem wel. Verder is het natuurlijk een schaamteloze en behoorlijk kritiekloze uitzending. Het had P&W wel gesierd als er ook wat felle kritikasters van de SP aanwezig zouden zijn geweest. Maar ja... je weet dat P&W "links" zijn... kun je je wel heel druk om gaan maken, maar dat heeft zo weinig zin. Het zou wel prettig zijn als er ook eens een NIET-gggggrrristelijk "rechts" praatprogramma zou komen (dus niet Andries "kots" Knevel).

koerbagh | 24-11-06 | 00:47

@botte
wetten der natuur? girls will be girls, politicians will be politicians, dictators will be dictators.

daskapitalist | 24-11-06 | 00:45

exarchos 24-11-06 @ 00:30

Ik heb Putin ooit horen zeggen op teevee, op de vraag wat hij belangrijk vond om straks op terug te kunnen kijken, dat zijn kinderen straks vrij en fijn in Rusland kunnen leven, zonder vernietiging en gewezen kernexplosies enzo. Daar heeft ie toen verdomd veel vertrouwen mee gewonnen bij me. Ook vanwege de rest van z'n uitlatingen, die net zo makkelijk keihard zijn. Die Putin gaat in ieder geval niet voor den Totalen Krieg, in de zin van Hitler of zo.
He might be keihard en smerig zelfs, ik hoop dat ik gelijk heb, ik heb hem het liefst nog 400 jaar aan de macht in dat levensgevaarlijke land.
Ik kan me vergissen. Hoop het niet nogmaals.

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:39

exarchos 24-11-06 @ 00:30

Misschien wordt het tijd dat de vieze premier van de volks-monarchie (sic) zich eindelijk gaat vferzoenen met die Russen. Die sjinezen zijn anno 2006 eigenlijk best een probleem voor een regeringsfähige SP. Ik heb een idee: Jan Tomaat mag bij Pauw en Pauw aankondigen dat ze NIET maoistisch en/of prochina zijn en bekritiseert de sjinezen vanwege het alom geliefde volkje van de Dalai Lama, Tibet. Dan kunnen we matties worden met die andere "ex"- cvommies (kuch) uit het Kremlin! Gas te over aan dumpprijzen. Wie zei daar dat der Jan slecht is voor de economie?

bottehond | 24-11-06 | 00:35

(sorry, off topic, off gesprek en off balans) Net gelezen, die Daniel T. Boom schrijft best leuk. Op vrije volk.

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:32

daskapitalist 24-11-06 @ 00:25

Me too. Dat gezeik... Het water stroomt uiteindelijk tog altijd naar het laagste punt en men dient vrede te hebben met de Wetten der Natuur, wat jij, das?

bottehond | 24-11-06 | 00:31

Mark my words, die Poetin plakt er mooi nog een termijn bij en gaat het helemaal maken. Beetje die USSR mentaliteit! Toch?!

exarchos | 24-11-06 | 00:30

CoJoNes 24-11-06 @ 00:24

Oei! Dan krijg ik een heaup kudos, cojones!

bottehond | 24-11-06 | 00:29

@botte
putin 1 - eu 0? kan nog een leuke meeting worden daar in finland. waarom hoor je daar nu niks over in de media. dat verkiezinen en formeren heeft iedereen ondertussen wel weer gehad.

daskapitalist | 24-11-06 | 00:25

winshots 24-11-06 @ 00:13

Live and let live, winshots, daar gaat het allemaal om. Ik ben selectief kortgelont en ik weet wat ik doe. Nuf said.

bottehond | 24-11-06 | 00:25

Fleisch gaat morgen een "Fok! filter aankondigen. Speciale button naast ieder bericht: "Mark this commenter as Fok!"

CoJoNes | 24-11-06 | 00:24

CoJoNes 24-11-06 @ 00:12

Ik ben niet bang voor Jan. Au contrair. Laat hem. Hij is een beter bondgenoot dan walter met zijn allahtonen-multikul bullshit... je weet tog... van die 1997 opvattingen... der Jan is okay.

bottehond | 24-11-06 | 00:23

Nou ja, dat Fleischbaum morgen bij P en W zit zal wel zijn om z'n nieuwe boekje te promoten....

rosalie | 24-11-06 | 00:22

Sushi lijkt wel dodelijk voer sinds de afgelopen weetiknietmeer hoeveel jaar. Ik herinner me in Amsterdam, toen ik daar woonde ook nog een aantal lui dat sushi zat te eten. Maar die waren veel sneller dood. Ook een soort vergiftiging met heavy metal. Geen tallium, toen, maar lood.

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:15

@Lambikske
-Quod erat demonstrandum, baby
(Ooooh, you speak French)

CoJoNes | 24-11-06 | 00:13

Heeft de koningin macht?

LibertasSimplex 24-11-06 @ 00:09
Zkers over Wimlex!
Damn lullig voor die Rus, die lekker aan ze sushi zat tot voor kort. De boodschap is nu wel duidelijk lijkt, You don't fuck met vladimir poetin anders ga je hartstikke deaud!

exarchos | 24-11-06 | 00:13

@botte

Na de uitzending van vanavond, de schaamteloze agitprop van de selfproclaimed crême de la crême van de 0031se Tv, heeft geen enkel zichzelf respecterend mens nog iets te zoeken bij dit excuus voor een late night show.

Alleen als je jezelf al vuistneuqend en bruinneuzend een plaats wilt garanderen in de selectief verontwaardigde MSM, zou, let wel zou, je het kunnen overwegen. Als lammeren naar de slachtbank, is wel een mooie metafoor in deze.

CoJoNes | 24-11-06 | 00:12

Heeft de koningin macht?

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:09

winshots 24-11-06 @ 00:04

Kort lontje is aard van het beestje. Ik ben goffedomme door van der F. onder curatele gesteld en krijg je inburgeringscursus in de etiquette. Dat vind ik wel genoeg, to say the truth. Erg": ik doe mijn best.
BTW: ben je eigenlijk bang dat ik de "goede zaak" niet goed dien? Dan mot je nog maar eens reaguren.

bottehond | 24-11-06 | 00:09

Wees eens echt stijlloos en kom gewoon niet opdagen!

CoJoNes 24-11-06 @ 00:01

De vraag is wie nu wie leeft. Beheerscht de redactie (minus lukas en brusselT) GS of wordt de redactie beheerscht deaur GS. Moeilijke filosofische vragen, die je, denkend aan de goede zaak die GS dient, op kunt lossen door gewoon stijlloos te cashen.
BTW: die rus in londen is muerto.

bottehond | 24-11-06 | 00:06

does the pope shit in the woods?

Lambikske | 24-11-06 | 00:05

Excuus Botte, du best ja gain grunner...
we leven hier nog met ruilhandel en we kennen de buren nog.
Zelf heb ik 23 jaar in REO gewoond en ik ben zoooooo blij dat ik daar weg ben... nu niet allemaal omhoogvallen he! Shit.
Ik zeik niet. Ik hou niet van mensen met kort lontje.
Ik ben superblij met de uislag van de verkiezingen van gisteren, het polderen is weg. Keuzes, dames en heren! Geweldig. Duidelijke taal.
Ik ben voor rechts. dat weet je wel, maar zelfs als dit een links-getint kabinet wordt dan heb ik er vrede mee want er wordt eindelijk gekozen.

winshots | 24-11-06 | 00:04

Of gijzel P&W. In clownspak. Dwing wereldheerschappij af anders. Is geen terreur. Is verzet. Zegt Jan

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:03

Gadverdamme Fleisch, ben je zo mediageyl dat je je hebt laten verlokken om in P&W afgezeken te worden?
Wees eens echt stijlloos en kom gewoon niet opdagen!

CoJoNes | 24-11-06 | 00:01

Oh dan ga ik morgen wel PeeWee kijken. Laat ik de herhaling zitten. Als ik nu net weer in de comments val, lees ik alleen SP ditendatenzusetc. Genoeg gehad, van die lui. Ik vind Jan een coole vent hoor, maar als ik elke dag de hele dag naar een coole vent wil kijken word ik wel homo.
Morgen GS dus? Op de echte teevee? Leuk. Interessant.

LibertasSimplex | 24-11-06 | 00:00

die polentieke koppen steeds daar op de tv daar waar je helemaal ziek van wordt...
(Het was wel weer even genoeg na een zwaar, orkaankrachtig, windvaandjes-circus)...(pffff)..

Attila23 | 24-11-06 | 00:00

Verstond ik het nou goed? Heer Fleischbaum bij het SP-propaganda lul-uurtje op de staatsTV? Ga je wel goed geschminkt en in je beste clownspak, Fleisch?

koerbagh | 23-11-06 | 23:58

winshots 23-11-06 @ 23:52

Niet zeiken. Neem Botte zoals hij is en tsjek de comment van ahashveros bij Fleurtje. BTW: morgen is Fleisch bij Pauw en Pauw... dat wordt megakik.... GS kan zich profileren als linkse én rechtse onderbuik... Als arena waar het intellectueel en ethisch debat op het scherpst van de snede en ongecensureerd wordt uitgeknokt. En waar mensen coalities smeden. Fleisch... jullie worden muy grande, dude. Hulde en restecp.

bottehond | 23-11-06 | 23:56

off topic:
Fleischbaum is vrijdag bij Pauw & Witteman.

tegengas | 23-11-06 | 23:55

WTF? morgen Fleisch bij P&W?

exarchos | 23-11-06 | 23:55

En natuurlijk mag Ayn Rand niet ontbreken als tegenwicht voor de SP propaganda TV van vanavond:

"Er is geen verschil tussen communisme en socialisme, behalve in de middelen om hetzelfde uiteindelijke resultaat te bereiken: communisme wil mensen tot slaaf maken via geweld, socialisme via het stemhokje. Het is slechts het verschil tussen moord en zelfmoord"

CoJoNes | 23-11-06 | 23:53

Nadenken?

winshots | 23-11-06 | 23:52

winshots 23-11-06 @ 23:48

Wat mot ik daar nou weer mee?

bottehond | 23-11-06 | 23:50

@ bottehond
Dat is nu wat er mis is, er is wel hoor maar geen wederhoor.
Niet zo hard reaguren, iedereen heeft recht op een eigen mening, lijkt mij.
Laat mensen, spreek ze aan als ze het in jouw ogen fout doen, maar er is plek zat in NL. Nait moeilijk doun mien jong.

winshots | 23-11-06 | 23:48

@daskapitalist
Even Gandhi:
"Wie dwang gebruikt is schuldig aan moedwillig geweld. Dwang is inhumaan."

CoJoNes | 23-11-06 | 23:45

bottehond 23-11-06 @ 23:41

't Waren dan ook bijzondere dagen hè? Maf ze!

v Maerlant | 23-11-06 | 23:43

v Maerlant 23-11-06 @ 23:40

Zat je mee te lezen? Slaap met een goed geweten, Scribent. Je hebt je weer behoorlijk gekweten van je plichten... hehehehehehehehehe

bottehond | 23-11-06 | 23:41

witteman: vvd moet ook een sekte worden.

daskapitalist | 23-11-06 | 23:40

koffiepot 23-11-06 @ 23:32

Ik heb alle SP- reaguurderTs gefeliciteerd, dame. Nuf said. Revanchisme is een potsierlijk raadgeverT, QED.

bottehond | 23-11-06 | 23:40

daskapitalist 23-11-06 @ 23:38

Mooi; ga ik graag mee slapen. Truste iedereen.

v Maerlant | 23-11-06 | 23:40

CDA en SP gaat niet werken. (Punt).
Even wat anders: heb je wel gezien dat we het komende jaar 5 millioen euro aan wachtgeld uit gaan keren aan vertrekkende 2e kamerleden? Te gek voor woorden...

winshots | 23-11-06 | 23:38

@koffiepot 23-11-06 @ 23:32
eventje wat mencken:
the fact is that the average man's love of liberty is nine-tenths imaginary, exactly like his love of sense, justice and truth. he is not actually happy when free; he is uncomfortable, a bit alarmed, and intolerably lonely. liberty is not a thing for the great masses of men. it is the exclusive possession of a small and disreputable minority, like knowledge, courage and honor. It takes a special sort of man to understand and enjoy liberty — and he is usually an outlaw in democratic societies.

daskapitalist | 23-11-06 | 23:38

ONZE Bommels wordt gestefanpostmaad door die Goebbels Pauw.... Kennelijk zijn dát de verhoudingen bij de SP. Is wel weer een aanwijzing voor de volstrekt verticale organisatiestructuur (niet formeel, maar wel de facto) van de SP. Te triest veur weurden. En der Jan keek even heel vuil naar Goebbels Jeroen, toen die een kaderlid in de hoek dreef. Pauw verontschuldigde zich zelfs en verklaarde: "ik provbeer hem maar te helpen, hoor". DDR- teevee in optima forma. Genieten, heaur

bottehond | 23-11-06 | 23:37

Wow, die SP is echt een heel enge club. Sektarisch is een understatement.

CoJoNes | 23-11-06 | 23:37

@koffiepot
In het verzet zaten destijds ook niet zoveel mensen...

CoJoNes | 23-11-06 | 23:33

@bottehond 23-11-06 @ 23:30
De verkiezingen zijn voorbij, zeiken heeft geen zin meer. Je kan iig concluderen dat er niet veel mensen achter jullie partij stonden (Cojones), dat zegt denk ik ook wel iets

koffiepot | 23-11-06 | 23:32

gevallenverstand 23-11-06 @ 22:45

ben je der nog, Rau!- stemmerT? Ik wil je wel updaten. Was zeer saillant veur de fijnproeverTs.

bottehond | 23-11-06 | 23:32

Hey! Een Sp-er in een Jan Smit C&A pak!

CoJoNes | 23-11-06 | 23:32

Whahaha Geen Stijl (weblogje....) genoemd net bij Pauw en Wittemanss :-))
Spotprent van de feautofuck ook vertoond van Mauo !

Die Pauw en Wittemanns hebben een nieuwe troetelpartij lijkt het..... pure propaganda tv dit.

lenny | 23-11-06 | 23:32

Rabarberke 23-11-06 @ 22:56
Sodom ja

winshots | 23-11-06 | 23:31

Poepen beren in het bos?

De pvda verliest 10(!) zetels. Sinds 1956 kwam alleen Ad Melkert lager uit dan 37 zetels. Nu haalt de pvda 32 zetels. Stapt Wouter Bos op?
De VVD verliest 6 zetels. Stapt Mark Rutte op?
D66 gaat van 6 naar 3 zetels; lager dan 6 hebben ze nog nooit gestaan, sinds 1966 dus. Stapt Alexander Pechtold op?
Zijn dit de mensen die roepen dat ministers hun verantwoordelijkheid moeten nemen als een of andere ambtenaar op 1000 km afstand iets verkeerd heeft gedaan?

Zoveel vragen.

Gekke Gerritje | 23-11-06 | 23:30

Moewhahahaah... is dat dan NIEMAND opgevallen? Gisteren toen der Jan in zijn eufoirie even niet op zijn hoede was voor de camera's liet hij zijn eigen liliputter annex hofnar (een soort knuffelrisee binnen de SP, kennelijk) Remi Poppe springen voor de camera's. "Springen, Remy, springen", zei de rooie GroothertogJan en de arme "boef" sprong daadwerkelijk om over de crowd gefilmd te kunnen worden. Weird. Hoor ze babbelen. Love stories.... het ís een sekte! Anderzijds legt Jan heel goed uit waarom de SP nationalistisch is. Overtuigend. Liever der Jan naast me in de loopgraaf als het fout gaat dan die dandy deaude walter. Maar Mao een massamoordenaar noemen ligt kennelijk lastig.

bottehond | 23-11-06 | 23:30

@jeroen pauw
godwin zou trotst op je zijn geweest.

daskapitalist | 23-11-06 | 23:29

CoJoNes 23-11-06 @ 23:28
Ik heb nog niet zoveel levenservaring, laat ik het daar maar op houden :)

koffiepot | 23-11-06 | 23:29

@koffiepot 23-11-06 @ 23:27
No offense, makker, maar jou ontgaat wel meer.

CoJoNes | 23-11-06 | 23:28

Waarom zeggen ze hier op GS PauL en Witteman?? Is het omdat Jeroen niks inbrengt? Die GS grap ontgaat mij zelfs een bietje

koffiepot | 23-11-06 | 23:27

CoJoNes 23-11-06 @ 23:21

Die neuqte overal. Papa was a rollin' stone, where-ever he put his d*ck was his home enzo... de appel valt etc etc.... hehehehehehehe

bottehond | 23-11-06 | 23:23

Ik begrijp het even niet, morgen komt dus de hele fractie van Geert daar zitten?
Ook zij worden dan vokomen kritiekloos geïnterviewd?

Dit kan toch verdomme niet van belastinggeld?!

CoJoNes | 23-11-06 | 23:23

@botte
het wordt bijna eng, dude.
Neuqte jouw vader veel buiten de deur, zeg zo'n 37 jaar geleden?

CoJoNes | 23-11-06 | 23:21

dus of witteman, of pauw heeft mediatraining gegeven aan de sp.

daskapitalist | 23-11-06 | 23:20

Waarom staat er niet een balkje 'Advertorial' onder in beeld bij Paul en Witteman?
Dit is werkeljk godsgeklaagd.

CoJoNes | 23-11-06 | 23:16

SP/VVD, wereld op z'n kop. De kouwe oorlog in 1 kabinet. Ik kan het me niet voorstellen.

LibertasSimplex | 23-11-06 | 23:16

Wie nog twijfelde aan wat ik al weken zeg: Zembla en Pauw en Pauw zitten in de tas bij der Jan. Dát en dat alleen is de verklaring voor het feit dat de pvda 10 zetels verliest. De quasi kritische toon die ze aanslaan tegen rooie Hertog Jan is georchestreerd. Ze stellen alle vragen die vandaag op GS ook gesteld zijn om der Jan te diskwalificeren. En bieden heel nadrukkelijk een podium om der Jan alle twijfels weg te laten nemen. Op naar een kabinet CDA/SP/VVD.... Zoveel is wel helder nu. Der Jan als schaamlapje voor de gristenen die het allemaal sosjaler willen.

bottehond | 23-11-06 | 23:15

Die 11 VVD-stemmerts worden binnenkort ontslagen, neem ik aan?

soggert | 23-11-06 | 23:10

hemaworstje 23-11-06 @ 23:05
Nog steeds last van je gecastreerde ballen?

Karel kwakbol | 23-11-06 | 23:07

boeiend , iedere partij heb zijn eigen krant dat is al sinds de ww 2 al zo.
behalve het klootjes volk , die leest een comic krant met leuke headers en grote foto's als de vvd-boodschap maar aan komt... moahaha

hemaworstje | 23-11-06 | 23:05

Op staatsTV 1
De 26000 gezichten achter de 26000 zetels van de SP, waaronder natuurlijk de grote winnaar Jan Marijnissen.
Had ik ook al gepost in het Kouwes topic, maar dat hou je toch.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 23:03

@CoJoNes 23-11-06 @ 22:52:
Oh, die heb ik al zo vaak gewonnen. Man, ik zit wekelijks met Vanessa Kleef aan de telefoon. El Gordo, National Lottery, Klassenlotterie, La Primavera... ze regelt ze allemaal.

koerbagh | 23-11-06 | 23:02

@CoJo,
Vanessa Kleef ken je die?

Karel kwakbol | 23-11-06 | 23:02

@CoJo, ik ben gek op azijnzoomen
Rabje: die CoJoNes is net een domineaumus. (en dat ga ik niet uitleggen CJ...)

Don Quichote | 23-11-06 | 22:57

winshots komst oet winschoot'n den doe domhond?

Rabarberke | 23-11-06 | 22:56

GS vreet trouwens van het geld dat gegenereert wordt met een voorpagina die als onderwerpen kent: Jan Smit neukt Ellemieke, of peuter rijdt naar China op een driewieler. Telegraaf en Elsevier zogenaamd recht, voornamelijk kut. Voor liberale blaadjes kan je beter in het buitenland zijn.

Amsterdammer | 23-11-06 | 22:55

Joris maar weer weg die post, straks gaat iemand anders er met mijn prijs vandoor

CoJoNes | 23-11-06 | 22:55

En die gesubsidieerde kutboeren hoppa stekker er uit. Laat ze maar een camping beginnen.

Rabarberke | 23-11-06 | 22:54

-weggejorist-

CoJoNes | 23-11-06 | 22:52

Rabarberke 23-11-06 @ 22:47
Je bent inderdaad een anarchiste.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 22:51

En bij Elsevier stemmen ze allemaal rechts en maken ze een kutblad.

Amsterdammer | 23-11-06 | 22:51

/time out/
eevm gruns tsjettn ja

winshots | 23-11-06 | 22:50

Hey, CoJones,
duik de moordkuil eens in,
nieuw kwaliteitsstuk gepubliceerd.

vander F | 23-11-06 | 22:50

Als studenten met 500 euri kunnen rondkomen, moet een uitkeringstrekker dat ook wel lukken.

Rabarberke | 23-11-06 | 22:50

@CoJoNes 23-11-06 @ 22:36:
Peanuts... Ik krijg elke dag vele miljoenen van vage corrupte Afrikaanse bankrekeningen in m'n e-mail en ik win ook elke maand een deel van de superjackpot in een of andere loterij waar ik helemaal niet aan meedoe.
Prachtig man.

koerbagh | 23-11-06 | 22:48

Ehh onder de helft van het minimum salaris moet ik zeggen. Moet je kijken hoe snel mensen werk vinden.

Rabarberke | 23-11-06 | 22:48

@Don
Misschien wel leuk voor je archief is de familiefoto van Rabarberke boven dit topic. Ze zit links voor het raam.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:48

Hahaha de SP. Het moet niet mooier worden, dat werkschuwe tuig er 10% bij. Ik ben ervoor om de uitkeringen onder de helft van het modaal salaris te zetten.

Nu is het zo dat mensen liever een uitkering aanvragen omdat ze met de halve baan die ze gewoon kunnen krijgen minder verdienen.

Rabarberke | 23-11-06 | 22:47

Karel kwakbol 23-11-06 @ 22:44
Bedankt voor de beknopte samenvatting dan...

gevallenverstand | 23-11-06 | 22:45

oki, rabje, kom je in de nieuwe catagorie: time-out.

Don Quichote | 23-11-06 | 22:45

gevallenverstand 23-11-06 @ 22:43
Ja.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 22:44

Schakel nu pas Scheffer in. Heeft hij iets gezegd?

gevallenverstand | 23-11-06 | 22:43

Don Quichote 23-11-06 @ 22:38
Zet rabarberke maar bij de SP, ook al mag ze niet meer stemmen.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 22:42

@CoJoNes
wegens het verwijderen van een lichaamsdeel uit een lek?

Don Quichote | 23-11-06 | 22:42

@DQ

Ik ben anarchiste. Van mij mogen ze dat hele circus morgen opdoeken. Koerbagh zei eerder terecht dat tijdens het zomerreces het land uitstekend en zonder al te veel spanningen functioneert.

De Partij voor de dieren heeft twee zetels, de partij voor het ongedierte heeft er negen.

Rabarberke | 23-11-06 | 22:42

@cojo, goed te zien dat je nog niet naar Spanje bent gevlucht

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:42

@DQ
rabarberke is het actief kiesrecht ontnomen, in 1953 als ik me niet vergis.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:40

@CoJoNes 23-11-06 @ 22:39
zie een eerder comment van mij ergens in het archief, maw onderstreept!

Don Quichote | 23-11-06 | 22:40

@Don Quichote: goed werk man!

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:39

CoJoNes 23-11-06 @ 22:36
Denk niet dat het nep is. Het is natuurlijk echt waar!!!

gevallenverstand | 23-11-06 | 22:39

@Don Quichote
Grappig trouwens, dat Fleisch en consorten op hun eigen logje niet eens meer prominenten zijn.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:39

eehjh, rabarberke, ik heb je stem gemist.... De dieren?

Don Quichote | 23-11-06 | 22:38

Don Quichote 23-11-06 @ 22:37
Done.

winshots | 23-11-06 | 22:38

gevallenverstand 23-11-06 @ 22:31

Oh! Nou snap ik je! De munt valt hoor! Ik begrijp m zelfs! Nee, ik ben crixus niet, gevallenverstand, ik heb hier geloof ik, als ik me niet vergis hoor, altijd LibertasSimplex geheten, ooit lang geleden iets anders gespeld, weet niet meer hoe, maar that's it. LibertasSimplex. Friends call me 'Aardige Kudtneger' al vind ik Libertas iets vriendelijker klinken.

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:37

@winshots
Benoem bottehond en superjan maar als formateurs.

Don Quichote | 23-11-06 | 22:37

/OT
Nog meer winnaars in de internet loterij op E-mail adressen? Ik las net dat op mijn g-mail account een prijs van € 500.000,- is gevallen.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:36

Thx @CoJo
Ik mis nog wat prominenten maar het vooruitzicht op een vergelijkend onderzoek eind januari geeft me moed.

Don Quichote | 23-11-06 | 22:35

Dus nu de vraag, DQ:
Wat is het ideale GS-kabinet?

winshots | 23-11-06 | 22:35

Zeg nee tegen de kruisraket!

Rabarberke | 23-11-06 | 22:34

winshots 23-11-06 @ 22:30
gewoon ff de topics van gisteren doorlezen, daar staat alles in. Je kunt het beste beginnen met die van 1762 reacties

@CoJoNes
Ook stemmen op andere partijen kunnen helaas volstrekt verkeerd terecht komen.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 22:33

@gevallenverstand
koerbagh staat bij D66

Don Quichote | 23-11-06 | 22:33

@winshots
Nee, gisteren op e verkiezingsavond, heeft iedereen in het topic gewoon aan DQ verteld wat ie gestemd heeft. Dankzij de noeste arbeid van de Don hebben we nu een lijstje, dat altijd nog van pas kan komen als de Sharia wordt ingevoerd.
Maar evengoed, nog maar een keer, hell of a job, DQ.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:32

LibertasSimplex 23-11-06 @ 22:29
ok dan, ben jij crixus?

gevallenverstand | 23-11-06 | 22:31

@winshots
Mijzelf de taak toegedicht en volgehouden, een martelgang om alle comments te lezen en te analyseren, maar uiteindelijk is de uitkomst betrouwbaar en niet opzienbarend. Aanvulling is nog steeds wenselijk.

Don Quichote | 23-11-06 | 22:31

Ja Karel K. ik heb hier ook al eens uitgelegd waarom ik als hart-en-nieren VVD-er deze keer PVV heb gestemd, je zult dus wel gelijk hebben. Vind ik toch een prestatie dan, Don Q. moet toch minstens een week lang op een A4-tje hebben zitten turven...

winshots | 23-11-06 | 22:30

gevallenverstand 23-11-06 @ 22:19

Nope. Ook geen Keizer. Why? Ik blijf je maar niet snappen, maar ben ook niet op m'n slimst op dit moment ;)
Don Quichote 23-11-06 @ 22:17

Nee, geen last. De zetels die hij kreeg, zijn in aantal zo ongeveer waar ik op gehoopt had. Ik had gebaald, als ie of met weinig eruit was gekomen, of als ie in 1 keer een of andere enorme monsterzege had behaald. Ik baal wel, van de SP-zege, al ben ik benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen.

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:29

@Karel kwakbol 23-11-06 @ 22:26
Ja en bedankt! Galbak! Heb de hele dag m'n best gedaan om die vreselijke waarheid te verdringen, komt Kareltje het er wer even fijn inwrijven.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:29

Nog een:

Is Geerts haar geblondeerd??

Tzakje | 23-11-06 | 22:28

@GV
Je Duits is niet je dat, begrijp ik uit je comment. Maakt niet uit, als je Arabisch maar goed genoeg is.

CoJoNes | 23-11-06 | 22:27

winshots 23-11-06 @ 22:22
Afgelegde stemverklaringen van betreffende reaguurders
Het is wel zo dat de stemmen op geenNL dus mogelijk gaan naar PvdA, GL of SP
als restzetel.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 22:26

gevallenverstand 23-11-06 @ 22:23

Laat het rusten gevallenverstand. De christelijke gemeenschap, waar ik overigens niet toe behoor, roept niet op tot strijd en kent evenmin een vergelijkbaar begrip als de oemma. Je vergelijking is misplaatst en jij weet dat deksels goed. Net zoals je beseft wat de auteur bedoelt met de klassieke leer; da's namelijk de basisleer zoals hij al bestaat sinds de 12e eeuw. Averroës, remember?

v Maerlant | 23-11-06 | 22:26

v Maerlant 23-11-06 @ 21:50
Ik snap het niet. Ben je het eens met die Duitse tekst dan zeg ik 'Forward Christian soldiers' wat er toch wel op lijkt. Wat bedoelen ze met de klassieke leer? De Koran? Ben je het er niet mee eens dan snap ik het helemaal niet.

gevallenverstand | 23-11-06 | 22:23

Don Quichote 23-11-06 @ 22:17
En waar baseer je dat op? Inzage in de GS poll of observatie van de posts (dat laatste zou ik erg knap jedoch onwaarschijnlijk vinden).

winshots | 23-11-06 | 22:22

Don Quichote 23-11-06 @ 22:17

Werkelijk zeer vereerd *traan wegpinkt*

v Maerlant | 23-11-06 | 22:20

LibertasSimplex 23-11-06 @ 22:08
Heet jij Nero met je achternaam?

gevallenverstand | 23-11-06 | 22:19

nou nog 1tje dan:
is Gonny een geile MILF?

winshots | 23-11-06 | 22:17

@ v Maerlant
Tog zal ik U als erdudiet GS-commenter opnemen in de lijst.
@LibertasSimplex
Dus je draagt een last op de schouders?
ter vervollediging nog een update van de stemming der reaguurders

Geenstijl stemgedrag 22-11-2006

PVV: Superjan, Kale Rakker, Ojazekerwel, Aussie, winshots, Chiant, schele henk, v Maerlant, LibertasSimplex
1NL: rosalie, Bottehond (Hikmat Khan), Cojones, exarchos, Fuckje, Hakbarrr, Jane Doe, Vinque, VanderF, SwiftCrack, Weest gegroet
SP: .. zapper, Dikr, Don Quichote, Mikado, Spooky, G-unite
D66: koerbagh, TM, Dwaaas, DiagnosisTyphus
PvvD: Koffiepot, Knutsel, Traag, Lucasdelinkselul
SGP: DasKapitalist
CDA: Jottum
VVD: Hellsmurfje, El Guapo, flyco1, KABAAL, Klukkluk en Mamaloe, Lange Neus, Mooi was die tijd, Steen Gijl, DMZ
CU: ZumKotzen, gevallenverstand, Karel kwakbol, tafkaFM
Groen Links: MAXIMO, Vadertje, Papierprikkert, Keutelaer, brutus68
PvdA: Simsalabim

Don Quichote | 23-11-06 | 22:17

killermiller 23-11-06 @ 22:10

Hij lijkt me eerder de Last of the Lost Nepalese Drug Tourists.

v Maerlant | 23-11-06 | 22:14

Hahahaaaaa jeetje de Volkskrant is links... Wat Een Nieuws!
Gokje: de redactie van de Telegraaf stemt VVD met een vleugje PVV, en die van de Elsevier gaat voor CDA met een dikke rand VVD... wauw moeilijk hoor.
What the fuck, de stemming van gisteren heeft in ieder geval weer voor stemming gezorgt! Ik geniet al 24 uur. Polarisatie, more, more...

winshots | 23-11-06 | 22:13

@MasterAB: enne Jan al een hand gegeven of ben je Jan?

killermiller | 23-11-06 | 22:10

Don Quichote 23-11-06 @ 22:08

Ik durf het jou bijna niet te vertellen, Don. Maar heb geen spijt: Wilders. Heb lang gewikt en gewogen. En de jouwe dan?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:10

Don Quichote 23-11-06 @ 22:08

Ik mag niet meedoen! 0032'er. Desondanks dank voor d'interesse in m'n sympathie voor Geert Wilders ;) .

v Maerlant | 23-11-06 | 22:10

Objectieve krant. Als het geen bittere ernst was lag ik in een deuk van het lachen.... Hij meent het ook nog die hoofdredacteur!

killermiller | 23-11-06 | 22:09

gevallenverstand 23-11-06 @ 21:41

Oh. Stom van me. Gewoon net zo'n vraag. Stom stom. Ik had gevallenverstand moeten heten ;)

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:08

@Hr v Maerlant & LibertasSimplex
Wat was uw stemkeuze? Enkel voor de statistieken.

Don Quichote | 23-11-06 | 22:08

Jullie zijn er nog één vergeten. Die nazi's van het Elsevier stemmen allemaal rechts, what's new. Rijker, rijker laten worden zodat we een samenleving krijgen waar 5% van de mensen 95% procent uitbuit. Dat wilt Elsevier en de VVD, asociaal heet zoiets.

MasterAB | 23-11-06 | 22:06

Attila23 23-11-06 @ 21:42

Ja, ik snap er ook nooit een kut meer van, van spellen. Ik heb het gewoon ergens opgegeven, en gebruik vlgns mij 8 groene boekjes doorelkaar ;)
kouwes zit in het topic hierboven, btw
gevallenverstand 23-11-06 @ 21:41

ik snap m niet. Wat duurt even?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 22:04

*Draait aan een virtuele rol in nepal*
*Ohm manni padme uhm*

Attila23 | 23-11-06 | 21:57

gevallenverstand 23-11-06 @ 21:47

'Daher besteht nach klassischer Lehre für die muslimische Weltgemeinschaft die Pflicht, gegen die Ungläubigen Krieg zu führen, bis diese sich bekehren oder sich unterwerfen.

Dieser Krieg heißt Dschihad. '

-
Nou, bij zo'n clubje hoor ik toch heus niet. Als je niet ernstig kan discussiëren, bespaar me dan ook je mantra's. Geen zin in.

v Maerlant | 23-11-06 | 21:50

Help!! waar is mijn alu-helmpie?..

Attila23 | 23-11-06 | 21:49

v Maerlant 23-11-06 @ 21:44
Iedereen wil wereldheerschappij. Wij houden elkaar in toom anders zou iedereen het doen.

gevallenverstand | 23-11-06 | 21:47

gevallenverstand 23-11-06 @ 21:39

Nee, dat vat je niet zo aardig samen. Als je gevaarlijk bent, val je een ander wel lastig (tenzij je bij een zelfmoordsekte zit, maar dat schiet niet zo op qua wereldheerschappij), dus wat zeg je nou? Gevaarlijke mensen hoeven we niet, want niet loyaal aan de samenleving waarvan ze deel uitmaken. Je wraakt de dame van het artikel wegens niet wereldberoemd? Ik neem de handschoen op. Deze heer heeft wereldfaam in z'n vakgebied, het medium dat hem aan het woord laat behoort tot de wereldtop. Graag je reactie:

www.faz.net/s/RubF7538E273FAA4006925CC...

v Maerlant | 23-11-06 | 21:44

LibertasSimplex 23-11-06 @ 21:25
Vet LOL!
Het groene boekje brengt mij elke keer dat het uitkomt weer aan het twijfelen, zoals het gelijkend een puzzelboekje, betaamt..
.. Maar kouwes? ik mis zijn bong-lurkende kop en zijn taalmisbruik best wel..
*burp*

Attila23 | 23-11-06 | 21:42

LibertasSimplex 23-11-06 @ 21:37
Duurt het gewoon even?

gevallenverstand | 23-11-06 | 21:41

Van Maerlant. Wat jij vind staat inderdaad ook in een boek. Ik ben het niet met die anayse eens en die vrouw is ongeveer net zo bekend als ik, dus dat schiet niet op. (Niet dat je bekend hoeft te zijn, maar als je het aanvoert als een waarheid....)
Dus je mag in jouw visie gevaarlijk zijn mits je er een ander niet mee lastig valt en mits je niet gestimuleerd word daarin. dan kan pluriformiteit met de Islam wel. Vat ik dat aardig samen?

gevallenverstand | 23-11-06 | 21:39

Zit er een woord spaans bij?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:37

gevallenverstand
stil nou man, zometeen wordt ie boos

doktersnuggles | 23-11-06 | 21:36

spreek ik chinees?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:35

rosalie 23-11-06 @ 20:05
Crixus geband? GS redactie, WAAR ZIT UW VERSTAND? Overigens Crixus, Superjan dacht dat Koerbagh Crixus was. Ik adresseerde Koerbagh als Crixus. Excuses nog daarvoor.

gevallenverstand | 23-11-06 | 21:34

schijten reigers aan de waterkant?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:33

-weggejorist-

shylock88 | 23-11-06 | 21:29

Ik durf er gewoon geld op te zetten. Als iedereen van de volkskrant rechts had gestemd dan had geenstijl dat gewoon af lopen zeiken. De volkskrant is linsk, dus?De telegraaf probeert iedereen bang te maken geen enkel van die kranten is helemaal objectief, dat kan ook gewoon niet en sowieso Who the fuck cares?

Nawideaux | 23-11-06 | 21:26

Attila23 23-11-06 @ 21:22

dat bedoel ik. Mn hele taalcentrum verhaspelt.
Kouwes heeft altijd gelijk. Tenminste ik geef m altijd gelijk.

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:25

LibertasSimplex 23-11-06 @ 21:17
Hoezo, kudtkouwes? had hij gelijk dan?

Attila23 | 23-11-06 | 21:22

Doen vrouwen altijd van raggen voor geld?
(kudtkouwes ook)

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:17

Beren poepen in de dierentuin...

Brederodekater | 23-11-06 | 21:15

Is bier lekker?

Attila23 | 23-11-06 | 21:15

Ontsnappen TBS'ers graag?

(waar blijft trouwens het kopje 'Alweer vriendelijke meneer ontsnapt' is alweer een paar daagjes geleden en ik lees zo graag over deze vriendelijke mensen)

Provocative | 23-11-06 | 21:15

Is Geert blond?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:12

Is pis lauw?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:10

Pigha Lal 23-11-06 @ 21:00

Dank voor het compliment, maar ik ben de 40 gepasseerd en zie, zeker hier en nu, de switch niet meer zo zitten. Overigens zou het van weinig professioneel fatsoen getuigen moest ik overdag voor de VK of een concurrent werken om dan hier m'n commentaren te komen dunken, vind je wel? Tenzij ik het onder m'n echte naam zou doen: dan weer wel. Denk niet dat hier met betrekking tot de verkiezingen een spatje leedvermaak te bespeuren valt; wel zorgelijkheid. Ook voor jou een fijne avond nog.

v Maerlant | 23-11-06 | 21:08

Kun je hier nog wat mee winnen?

LibertasSimplex | 23-11-06 | 21:06

sammy de moraalridder
is wel OK toch

doktersnuggles | 23-11-06 | 21:03

@v Maerlant 23-11-06 @ 20:52
Je poezie misstaat niet. Mogelijk moet je je toeleggen op een professionele loopbaan in het schrijven bij een krant.
Ik weet niet of je deze krant kent maar als je de stukjes hierboven leest geeft het wel een idee hoe de GS mens over die krant denkt. Net als de politiek in 0031 heeft men een extreme mening.
Goed ik wens je een plezante avond, naar ik aanneem ben je nog na aan het lachen van wat die kaaskoppen zichzelf nu weer hebben aangedaan. Gelijk heb je.

Pigha Lal | 23-11-06 | 21:00

Pigha Lal 23-11-06 @ 20:48

Oeps, wist ik als 0032'er niet. Als het je gerust kan stellen: ik sta op de loonlijst van geen enkel medium, noch ben ik een freelance-leverancier.

v Maerlant | 23-11-06 | 20:52

@MAXIMO 23-11-06 @ 19:54: Frits Wester was jarenlang de politiek assistent van Elco Brinkman. Vanuit die functie werd hij door RTL gevraagd als politiek commentator. Dat Frits Wester een CDA'er is, is dus al vanaf het begin van zijn carriere bij RTL bekend.

sammy de moraalridde | 23-11-06 | 20:49

@v Maerlant 23-11-06 @ 20:32
Soms ben ik wel eens buiten GS te vinden. In die gelegenheden gaat het over de PLEBsCOURIER ook wel de VOLKsKRANT genoemd.

Pigha Lal | 23-11-06 | 20:48

is Geenstij een inteelt-televaag-papagaai?

spinaker | 23-11-06 | 20:45

bottehond
een beetje zeeuw maakt zich daar niet al te druk over...

doktersnuggles | 23-11-06 | 20:45

Say it before and say it again... Opdat Laroes, Mengele van de Staatsomroep en de gehele redactie van de Azijnbode omgezien niet een keer de typhus kunnen krijgen, maar het uiterst radioactieve en cel destroyende Thallium.

exarchos | 23-11-06 | 20:41

Is die Laroes nou al ontslagen. En die Mengele? Het is goffedomme wat. Pure propaganda voor de pvda en de SP bedrijven die lui, ondanks alle beloftes dat het echt niet meer zou voorkomen.

bottehond | 23-11-06 | 20:38

@Kingeef
Nee rooms, inkoppertje

spooky | 23-11-06 | 20:34

Ook een goede... Is de Paus katholiek?

Kingeef1975 | 23-11-06 | 20:33

Pigha Lal 23-11-06 @ 20:30

Jij denkt dat ik een ghostwriter ben?
-
Google: 'Uw zoekbewerking - PlebsCourier - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd'

v Maerlant | 23-11-06 | 20:32

En toch vindt ik het AD smeriger. Het AD is niet links, het AD is niet rechts, Het AD is voor een keurige, goed gereguleerde, brave productieve sovjetunie.

JensDensen | 23-11-06 | 20:32

Kunnen zure bommen ontploffen ?

kneuterzak | 23-11-06 | 20:30

@v Maerlant 23-11-06 @ 20:24
Mag jij overdag (betaald) stukjes schrijven voor de PlebsCourier?

Pigha Lal | 23-11-06 | 20:30

old skool is wel okay, dat dan weer wel.

Attila23 | 23-11-06 | 20:29

курбах ыс знг!

Chiant | 23-11-06 | 20:29

... om omzwachteld over de integratieproblematiek TE BERICHTEN natuurlijk

v Maerlant | 23-11-06 | 20:25

Over kranten en objectiviteit. De 'deal' is dat de kranten onderscheid maken tussen feitelijke verslaggeving en duiding. In het eerste geval wordt objectiviteit nagestreefd als norm, met dien verstande dat een absolute versie daarvan niet bestaat, in de duiding kunnen de meningen los. Vandaar dat het edito logischerwijze tot de duiding behoort die dan de stempel van het huis symboliseert. Pluralisme nu streeft ernaar om een veelheid van meningen een stem te geven, relatief los van de stempel van het huis. Het relatieve zit 'm dan in de voorkeursbehandeling van de bevriende vleugel. Helaas is dit alles 'old school' - journalism en bestaat sinds de afspraak om omzwachteld over de integratieproblematiek de feitelijke verslaggeving in z'n oorspronkelijke vorm niet meer.

v Maerlant | 23-11-06 | 20:24

@doktersnuggles 23-11-06 @ 19:23
"Amsterdammers zijn eigenlijk heel dom volk. Bij het stemmen van gisteren hebben 2462 mensen een ongeldige stem op hun naam staan"
De enige die eigenlijk heel dom is ben jij, omdat je niet weet dat het ongeldig uitbrengen van een stem de blanco stem het dichtst benadert.
Dat zijn dus 2462 mensen die blanco willen stemmen.
Einde bericht.

LoudAndProud | 23-11-06 | 20:24

Slaapt Rosalie op haar rug?

BASinnic | 23-11-06 | 20:21

@ rosalie
Crixus post nog steeds hòòr! Andere nick weliswaar ...

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-11-06 | 20:14

@Jan-Joris-Jaap-Joop
Al weet ik van het bestaan van Volkomenkut, dat was onbedoeld :)
@Karel Kwakbol
Het zou inderdaad een verademing binnen het CDA zijn, m.i. lopen er daar teveel houterige mensen rond.

MAXIMO | 23-11-06 | 20:12

Waar heeft iemand het idee vandaan dat kranten objectief moeten zijn? Ze hebben allemaal een opiniedeel, het hoofdredactioneel commentaar. Daar kan je ze ook moeiteloos aan herkennen.

Isnatuurlijkookzo | 23-11-06 | 20:11

In de Azijnbode staan ook alleen nette advertenties.
NIET: vrouw, sl*t wil zich door negerts laten gangb*ngen.
WEL: gedistingeerd echtpaar zoekt meerdere mannen (kleur geen bezwaar maar wel een donkere voorkeur) waar zij erotisch mee kunnen ontspannen.
.
WTN dit is pas een cheile reclame. Alleen daarom al de Azijnbode uber alles

Pigha Lal | 23-11-06 | 20:08

Dacht dat Crixus vanavond ging stappen met Koerbagh.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 20:07

driest vannacht 23-11-06 @ 19:59
Ja, ik zie het nou ook.. (ik heb bij de poll; dronken worden, ingevuld)..
(pureer jij taal)?

Attila23 | 23-11-06 | 20:06

gevallenverstand 23-11-06 @ 20:02

Wat denk je? Bij mij thuis? Crixus is geband hier, that's it

rosalie | 23-11-06 | 20:05

MAXIMO 23-11-06 @ 19:54
Lijkt me wel een uitstekende keus. Wester kan goed vals spelen dat houdt Verhagen ook scherp.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 20:05

@ gevallenverstand @ 20:02
*waar is Crixus?*
Waar is jouw verstand?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-11-06 | 20:05

@ Maximo @ 19:54
Wel grappig dan dat VK ook staat voor Volkomen Kut.
www.volkomenkut.com/

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-11-06 | 20:02

Rosalie, waar is Crixus?

gevallenverstand | 23-11-06 | 20:02

@ MysteryQuest 23-11-06 @ 19:54
waar staan die internet memo's?

Koevoet | 23-11-06 | 19:59

@ Attila,
'er' kun je schrappen, gewoed is met een d en de komma voor bijna slaat nergens op.

driest vannacht | 23-11-06 | 19:59

LoudAndProud 23-11-06 @ 19:51

Ok, ok....het zal wel (met 1 of andere reden gepubliceerd zijn)

Attila23 23-11-06 @ 19:54

een utopie, das zeker....

rosalie | 23-11-06 | 19:59

die ene blanco stem is trouwens ook veelzeggend, blijkbaar ben je voor het leven getekend bij de volkskrant als je niet links stemt

TRS | 23-11-06 | 19:59

Hebben de redacties van Elsevier en de Telvaag nog oude jaargangen van der Stürmer liggen ?

Amoebe | 23-11-06 | 19:59

@LoudAndProud 23-11-06 @ 19:45
Het is alleen belangrijk wat GS van zichzelf vindt.
.
Kijk naar "double U" Bush, die vindt bv dat hij een MONSTERZEGE op het beleid van Balkie heeft gehaald. Als dit LINKSE verslaggeving is dan is de nuance zoek....

Pigha Lal | 23-11-06 | 19:58

@ simon stokvis
Die ordinaire Telegraaf voor de domme mensen is toch rechts?

driest vannacht | 23-11-06 | 19:57

Goh, en dan maar beweren dat de journalisten in NL niet links zouden zijn
WHUUAAAAAAAAAHAHAHAHA

TRS | 23-11-06 | 19:56

Jammer dat er geen inhoudelijke rechtse krant is....

simon stokvis | 23-11-06 | 19:56

rosalie 23-11-06 @ 19:47
Met de oorlogen die er de afgelopen jaren in de krantenwereld hebben gewoedt lijkt objectieve verslaggeving, bijna een utopie.

Attila23 | 23-11-06 | 19:54

De VVD'ers bij Elsevier gaan campagne voeren na de verkiezingen, dat is ook een goede, wat ze hiermee willen bereiken vraag ik me ook af. Uit internet memo's van het 2e hands blaadje Elsevier blijkt dat 32% Mark Rutte heeft gestemd, 26% Rita, 12% Geert, 11% Jan Peter en de overigen stemden (19%) op niet nader genoemde partijen.

MysteryQuest | 23-11-06 | 19:54

Pigha Lal 23-11-06 @ 19:38
De VK staat al jaren bekend als een linkse krant, zo'n stemuitslag verbaast mij niets. Mij verbaast het bijv. ook niet dat Frits Wester CDA-lid is die graag de politiek in wil: www.trouw.nl/laatstenieuws/ln_cultuur_...

MAXIMO | 23-11-06 | 19:54

Frauderende PvdA-deelraad in Amsterdam - schrijf liever 'bevestigde' i.p.v. 'onthulde'

driest vannacht | 23-11-06 | 19:53

En nog op GL en de PvdA ook, lutsers...

da wizard | 23-11-06 | 19:53

Karel kwakbol 23-11-06 @ 19:44
LOL, maar ok die k*tkranten hoeven dus niet objectief en neutraal te zijn? Ok, wat een waanzin, welke krant is nog te vertrouwen dan?...tzijn toch gvd geen tijdschriften?

rosalie | 23-11-06 | 19:53

De sollicitatieprocedure bij de Azijnbode:

- onderzoek politieke voorkeur kandidaat
- wijs rechtse kandidaat af, op wazige gronden
- neem linkse sokken aan, onbekwaamheid geen bezwaar

En voila.. de Azijnbode zuurt door.

Koevoet | 23-11-06 | 19:52

rosalie 23-11-06 @ 19:47
Met de waarheidsvinding en nieuwsgaring van de Volkskrant is helemaal niks mis ,ook al stemt de redactie overwegend links.
Onlangs nog was het de Volkskrant die onthulde dat de PvdA deelraad in Amsterdam Zuid Oost flink aan het frauderen was, om maar één voorbeeld te noemen.

LoudAndProud | 23-11-06 | 19:51

176 redacteuren?! Zoveel? Zal wel slecht betaald werk zijn! Stakkers!

driest vannacht | 23-11-06 | 19:49

LoudAndProud 23-11-06 @ 19:45
Bij de club waar Dominique vandaan komt mag iedereen die kan lezen en schrijven zich journalist noemen, zelfs Evert Santegoeds.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 19:49

Maaier 23-11-06 @ 19:42

Journalisten zouden zich bezig moeten houden met waarheidsvinding en objectieve nieuwsgaring, maar het lijkt meer op alles voor de oplage? ...

rosalie | 23-11-06 | 19:47

Pigha Lal 23-11-06 @ 19:38
Ik heb in de Nieuwe Revue anders gelezen dat Dominique Wesie GS toch echt beschouwd als "journalistiek"
Ongelooflijk maar waar.

LoudAndProud | 23-11-06 | 19:45

rosalie 23-11-06 @ 19:38
Een krant hoeft niet neutraal te zijn als het een maatschappelijke stroming of religie vertegenwoordigd. Kranten als de Waarheid en het Vrije Volk waren ook niet neutraal. Net zomin als de gevallenverstand krant.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 19:44

rosalie 23-11-06 @ 19:38
En als je links stemt dan kun je geen objectieve berichtgeving verzorgen?Laat me niet lachen!
En waar staat geschreven dat een krant neutraal moet zijn?Wat is dat voor een onzin?Bevalt hun kijk op het nieuws je niet dan lees je toch lekker een andere krant?
Die hele 'onthulling' van Fleischbaum is gewoon weer een zoveelste zielige poging om de grootste concurrent van hun moederblad in een kwaad daglicht te stellen, het begint langzamerhand een beetje pathetisch te worden.

LoudAndProud | 23-11-06 | 19:44

doktersnuggles 23-11-06 @ 19:31

En dat zouden dan zoveel mensen gedaan hebben? Dubbel gedrukt? Of, oh nee, die niet, maar die? Denk het niet....

rosalie | 23-11-06 | 19:42

Karel kwakbol 23-11-06 @ 19:33

Ies moeilijk om binnen de lijntjes te blijven.

Dwaaaas | 23-11-06 | 19:42

rosalie 23-11-06 @ 19:38

een krant hoeft helemaal niks, dat heet vrije markt. ze zeggen notabene dat ze centrum-links zijn, dus ze komene r nog voro uit ook.

Maaier | 23-11-06 | 19:42

Naait paul de leeuw zijn.......... okee ik maak de zin niet af heb geen zin in een joris of ban. ;)

MiRRoRMaN | 23-11-06 | 19:40

@MAXIMO 23-11-06 @ 19:34
Het verschil is:
GS neemt zichzelf niet serieus
De Azijnbode denkt dat zij het Orakel van A'dam en de rest van de wereld zijn

Pigha Lal | 23-11-06 | 19:38

Yvonne van Hertum
Hoe is het ermee gozert?

doktersnuggles | 23-11-06 | 19:38

LoudAndProud 23-11-06 @ 19:28

So fucking what??? Een krant moet neutraal zijn, vooral de redactie, anders krijg je een vertekend, zeg, links (in dit geval) beeld. En dat dat het geval is moge duidelijk zijn. Ok, de redacteuren zijn links, maar dat mag zich nooit uiten in de krant.

rosalie | 23-11-06 | 19:38

Oja en D66 , want die is altijd wel in voor een beetje pluche

oja? | 23-11-06 | 19:35

@doktersnuggles

Ze zijn niet dom, ze zijn allemaal stoned.

Rabarberke | 23-11-06 | 19:35

De redactie, en ook in mindere mate de reaguurders, van GS zijn ook geen goede afspiegeling zijn v/d samenleving. Wat maakt het uit.

MAXIMO | 23-11-06 | 19:34

Rita kan best blijven zitten met CDA, VVD, PVV en GPV

oja? | 23-11-06 | 19:34

doktersnuggles 23-11-06 @ 19:31
Potlood snuggles in Amsterdam.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 19:33

@Hutspotentieel 23-11-06 @ 19:30
WHOEHAhahahahahahahaha!!!

Pigha Lal | 23-11-06 | 19:33

Neukt Yvonne van Hertum dan kinderen?

Yvonne van Hertum | 23-11-06 | 19:32

gevallenverstand 23-11-06 @ 19:29

nl.novopress.info/?p=559

*schuddebollend weg, huiselijke plicht tegemoet*

v Maerlant | 23-11-06 | 19:32

Fleischbaum & overige redactieleden: VERKIEZINGEN ZIJN VOORBIJ!
Jullie kunnen dus ophouden met jullie propaganda voor rechts, leuk geprobeerd ,jammer maar helaas, volgende keer beter.
Zou Rita haar werkkamer al aan het ontruimen zijn?Die zien we na de formatie in elk geval niet meer terug.
Proost!

LoudAndProud | 23-11-06 | 19:31

rosalie
Dat weet ik dus ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat als je als een soort van epilepticus op die stemknop loopt te rammen, een bedenkelijke blik vanachter de tafel je deel zal zijn.

doktersnuggles | 23-11-06 | 19:31

(Jaap Fischer)

Rabarberke | 23-11-06 | 19:31

A bear and a rabbit are taking a dump in the woods.
'Excuse me' the bear says to the rabbit 'do you have a problem with shit sticking to your fur?' And the rabbit says 'No!' So the bear whipes his ass with the rabbit.

Hutspotentieel | 23-11-06 | 19:30

En ik denk dat ik de voorkeur bij de Elsevier ook wel weet.

SuperG | 23-11-06 | 19:30

De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant en een plaag voor het gezin
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant wordt steeds dikker en d'r staat steeds minder in
Vroeger was 'ie katholiek, een pijler van bedrog
Nu is 'ie niet meer katholiek, maar toch maar toch maar toch
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant, 't is mij niet gauw te dol
Maar als ik 'ns een krant lees, als ik 'ns een krant lees
Dan wil ik ook een krant en geen papieren drol
Waar de redaktie drijft op drank en zelfcensuur
Je krijgt de halve waarheid, maar wel twee keer zo duur
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant, ik houd hem voor gezien
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant heeft geen mening, de Volkskrant heeft er tien
De Volkskrant is een pokkeblad, een geitenwollen-sokkenblad
Een jouno-ego-kokke-blad, het lijkt wel een riool
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant, geef mij maar Trouw.

Rabarberke | 23-11-06 | 19:29

Na de overwinning van "double U" Bush op het koude en kille "werken voor je geld" principe kan allen Kim Holland mij nog blijmaken.

Pigha Lal | 23-11-06 | 19:29

v Maerlant 23-11-06 @ 19:23
Dat verduidelijkt je stelling dat de Islam een bedreiging is voor de democratie. Je bedoelt de radicale Islam. Nou, die is overal een bedreiging voor. (Behalve dan voor het budget van de AIVD.)

gevallenverstand | 23-11-06 | 19:29

@ spooky
Goh, jij als links persoontje bezoekt schijnbaar wel vuige websites! Je weet toch dat vrouwen die zich prostitueren of pornograferen slachtoffer zijn van uitbuiting en onderdrukking en mensernhandel en nog veel meer naars?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-11-06 | 19:29

(gratgrat)...
Jeuken platjes?

Attila23 | 23-11-06 | 19:28

De redactie van de Volkskrant stemt links?So fucking what?

LoudAndProud | 23-11-06 | 19:28

Ik weet er nog een!
Stemt de redactie van de krant van collaborerend Nederland rechts?

SuperG | 23-11-06 | 19:27

doktersnuggles 23-11-06 @ 19:23

Kun jij mij de defenitie van "ongeldige stemmen" geven? Ik begreep dat nl. niet vanmorgen in de krant...

rosalie | 23-11-06 | 19:27

Waarop stemmen NRC journalisten eigenlijk?

flesjehertogjan | 23-11-06 | 19:27

Tering, de Volkskrant is het medium van de verlichte geesten. Ik moest mijn abonnement op Trouw, Elsevier en Time eens opzeggen.

Keutelaer | 23-11-06 | 19:25

gevallenverstand 23-11-06 @ 19:22

OT
even tussendoor: ben je nu een vrouw? en soms een man?

rosalie | 23-11-06 | 19:24

Leeft Natalie Holloway nog?

King of controversy | 23-11-06 | 19:24

is de Telegraaf rechts-of links dragend dan wel -draaiend?
hebben mensen meningen?
objectief vastgesteld is dat eenieder subjectiever is dan ie denkt?
heeft elk voordeel wel een nadeel?
is winst niet eigenlijk verlies?
heb je stijl als je jezelf geenstijl noemt of stijlloos?
geenidee.nl

kuifjes | 23-11-06 | 19:24

Tenminste 16,6% van de redactie van GS heeft op de partij voor de dieren gestemd.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 19:23

Amsterdammers zijn eigenlijk heel dom volk. Bij het stemmen van gisteren hebben 2462 mensen een ongeldige stem op hun naam staan. Dat is 0.7% tegen 0.5% in 2003. Terwijl het in de meeste andere gemeenten 0.1% betreft. Einde bericht.

doktersnuggles | 23-11-06 | 19:23

gevallenverstand 23-11-06 @ 19:20

Alleen met een islam die zich beperkt tot de huiselijke sfeer, zonder aangeblazen te worden door buitenlandse invloeden waarvan de repercussies haaks staan op onze manier van leven zou eventueel te leven vallen. Weg met die erkende status: is zelfonderrmijnend. Zo doen ze het in Denemarken ook.

v Maerlant | 23-11-06 | 19:23

@ESER2005 23-11-06 @ 19:11
volgens mij alleen lll. wat de rest van de redactie stemt, god mag het weten.

daskapitalist | 23-11-06 | 19:22

Loopt Nederland onder water?

gevallenverstand | 23-11-06 | 19:22

Waren de goden kosmonauten?

vinque | 23-11-06 | 19:22

Rabarberke 23-11-06 @ 19:18

Pieter Broertjes ziet er best goed uit...als ie me aankijkt..

rosalie | 23-11-06 | 19:21

Rabarberke 23-11-06 @ 19:20

Akkoord met dit duivelse dilemma.

v Maerlant | 23-11-06 | 19:21

OT Dus in een democratie mag de Islam?

gevallenverstand | 23-11-06 | 19:20

De democratie is vooral een bedreiging voor zichzelf.

Rabarberke | 23-11-06 | 19:20

Kortom: het ideale recept voor augurk. GS (het hele jaar komkommertijd) met de Volkskrant (iets met azijn, lees ik).

agent 327 | 23-11-06 | 19:20

Gezien de kop in de televaag vandaag: radicale spinterpartij wordt 3e partij lijkt me een onderzoek bij die krant overbodig. Destijds met LPF was het volgens die krant eens soort complot dat men aanvankelijk niet met hen wilde. De LPF was een partij die zich niet bewezen had zonder leider en de SP is gewoon super sterk in elke gemeente en een voortreffelijke fractie. En een inkoppertje van mij, beer is gestopt met dansen (NSFW) en wachten is op wanneer de andere uit dat filmpje dat gaan doen: www.efukt.com/view.php?id=1592

spooky | 23-11-06 | 19:19

@ESER2005 23-11-06 @ 19:11
Televaag: VVD, Wilders en een verdwaalde stem op het CDA.

Trouwens, de Volkskrant moet zich doodschamen als van oorsprong Paapse courant. KVP zult ge stemmen!

Murdockyoufool | 23-11-06 | 19:19

gevallenverstand 23-11-06 @ 19:17

Nee schat, andersom houden, ja zo: de islam wil hapjes doen naar de democratie. Zo goed?

v Maerlant | 23-11-06 | 19:19

Pieter Broertjes is een verzuurd skelet met de oogkassen van de dood uit de film Het Zevende Zegel van Ingmar Bergman.

Rabarberke | 23-11-06 | 19:18

v Maerlant 23-11-06 @ 19:12
De democratie is dus een bedreiging voor de Islam?

gevallenverstand | 23-11-06 | 19:17

v Maerlant 23-11-06 @ 19:10 en gevallenverstand...(Jezus neem es een andere nick).....

Ha, ik denk toch dat de eerste definitie van pas is hier....

rosalie | 23-11-06 | 19:16

Zojuist werkelijk gebeurd:

Ik deed net boodschappen. Omdat het vanochtend hard regende had ik als fietser regenkleding bij me. Dat laatste zat in een plastic tas die ik niet meenam naar binnen de supermarkt in. Ofwel achterop mijn fiets die in het fietsenrek voor de winkel stond was een plastic tas aanwezig met daarin regenkleding. Toen ik klaar was met boodschappen doen en ik naar mijn fiets liep was er iemand bezig met die tas.

Had de persoon die overduidelijk bezig was zichzelf andermans eigendom toe te eigenen uiterlijke kenmerken van een autochtone Nederlander?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 23-11-06 | 19:16

Is the pope catholic?
Does a one-legged duck swim in circles?

Rest In Privacy | 23-11-06 | 19:14

LOL @ Pieter Broertjes:

'Ja, de redactie is [op het gebied van politieke voorkeur] eenzijdig samengesteld, maar voor deze eenzijdige uitslag zijn wij toch een objectieve, van kleur onafhankelijke krant,' zegt Broertjes. ‘Het is niet zo dat het linkse gevoel doorklinkt.’

Aussie | 23-11-06 | 19:14

gevallenverstand 23-11-06 @ 19:11

Niet de zaken omdraaien, augurkengrossist. De islam is een bedreiging voor de democratie, niet andersom.

v Maerlant | 23-11-06 | 19:12

Zit er varkensvlees in shoarma?

Pritt Stift | 23-11-06 | 19:12

Stemt de Televaag gelieerde GS redactie overwegend P vd Dieren ?

ESER2005 | 23-11-06 | 19:11

rosalie 23-11-06 @ 19:08
Naast elkaar bestaande principes en overtuigingen? Maar die bestaan toch niet naast elkaar? Andere moeten toch wegg tog?

gevallenverstand | 23-11-06 | 19:11

rosalie 23-11-06 @ 19:08

Jamaar Rosalie, we zijn hier over de polletiek bezig, dus definitie 2. is van toepassing. Wat is dan zo moeilijk aan 'het erkennen van het naast elkaar bestaan van verschillende principes en overtuigingen'? Erkennen? Principes? Overtuigingen?

v Maerlant | 23-11-06 | 19:10

@ Chiant 18:53
Als jij het zegt... ;)

King of controversy | 23-11-06 | 19:09

v Maerlant 23-11-06 @ 18:55

Jezus......

plu·ra·lis·me (het ~)
1 [fil.] zijnsleer die de werkelijkheid als een veelheid van individuele zelfstandigheden opvat
2 systeem dat het naast elkaar bestaan van verschillende principes en overtuigingen erkent

Wat een ingewikkelde uitleg van iets waarvan je gewoon kunt zeggen: logisch toch?

rosalie | 23-11-06 | 19:08

LOL @ Fluffy the Anaconda 23-11-06 @ 18:53

Alex J | 23-11-06 | 19:05

is tomatensoep rood ?

kneuterzak | 23-11-06 | 19:03

Voor wie geen zin heeft al die door elkaar staande getallen bij elkaar te schrapen, hier de uitslag op een rijtje (de opmaak zal wel een ramp zijn, mijn excuses):

pvda 79 stemmen, 44%
GroenLinks 50 stemmen, 28%
SP 15 stemmen, 9%
D66 11 stemmen, 6%
VVD 11 stemmen, 6%
PvdD 6 stemmen, 3%
CDA 3 stemmen, 2%

Eén stem onbekend. (= 2% ahem)

Negentig procent links.

Gekke Gerritje | 23-11-06 | 19:01

-weggejorist-

stoeipoessnoezelaar | 23-11-06 | 19:00

/*offtopic*/ Euhm, joris, klopt het dat de filmpjes in de dump nu allemaal onder elkaar staan ? zomaar een tipje hoor, heb natuurlijk wel firefox hier op mijn linux desktop ;)

herc | 23-11-06 | 19:00

Mogen redacties niet stemmen? Ik vraag me af wat de redactie van GS gestemd heeft

koffiepot | 23-11-06 | 18:59

Mhuhaha! De partijen waar ze op gestemd hebben, deden het dan ook lekker yesterdag: woutebos en femski hebben fors verloren resp iets verloren (en zijn sore lutsers).

Hutspotentieel | 23-11-06 | 18:59

he ja,laten we het weer eens over de verkiezingen hebben...... boring!!

stoeipoessnoezelaar | 23-11-06 | 18:58

Is a frogs ass watertight?

Wooz | 23-11-06 | 18:57

(@ parttimeherder 23-11-06 @ 18:54)

Is het pluralisme dood?

v Maerlant | 23-11-06 | 18:55

Is Elsevier niet rechts dan?

Kom op jongens, logische waarheden zijn geen waarheden...

parttimeherder | 23-11-06 | 18:54

Is de Telegraaf een verlengstuk van de liberale corpsballen familje ...
Is RTL de spreekbuis van het de boerenlandpartij ...
Is GeenStijl in zijn hakken voorspelbaar geworden ...

Fluffy the Anaconda | 23-11-06 | 18:53

@King
In een kraakpand woont men niet, in een kraakpand vegeteert men.

Chiant | 23-11-06 | 18:53

Zal van Maerlant ooit tevreden zijn?

gevallenverstand | 23-11-06 | 18:52

Spreekt men elkaar bij de SP onderling aan met 'kameraad'?

Kapitein Stijlvol | 23-11-06 | 18:51

@ Chiant
Nee, IK heb nooit in een kraakpand gewoond...

King of controversy | 23-11-06 | 18:51

@King
Pas maar op, je weet wat er met kakkerlakken gebeurt als die versplinteren onder je schoenzeaul...

Chiant | 23-11-06 | 18:49

Ziet dat er toch 1 op Wilders heeft gestemd, maar die blonde noemen ze bij de Volkskrant blanco.

Karel kwakbol | 23-11-06 | 18:48

Haha... die Fleisch! Zometeen ga je ons ook nog wijsmaken dat de Paus katholiek is.

koerbagh | 23-11-06 | 18:47

Met een beetje mazzel kan de Televaag over een tijdje eenzelfde actie uithalen in verkiezingstijd als de Azijnbode heeft geflikt.
Iets met zakkenvullerij en corruptie door PvdA'ers en SP'ers op het ministerie van Ontwikkelingssamenwerking ofzeau...

Chiant | 23-11-06 | 18:47

Bestaat de PvdV over 2 jaar uit negen 'groepen'?

King of controversy | 23-11-06 | 18:47

-weggejorist-

jottum | 23-11-06 | 18:46

Dus ze stemmen wel links, maar ze berichten objectief. De hoofdredacteur zegt het zelf, dus het moet waar zijn.

Neuken geen bezwaar | 23-11-06 | 18:46

@ mezelf: stemt, niet leest

Mav | 23-11-06 | 18:45

Ga me toch afvragen wat de redactie van de Elsevier leest...

Mav | 23-11-06 | 18:45

Heeft GS nog Nieuw Nieuws? (Ook een inkoppertje..)

rosalie | 23-11-06 | 18:42

Damn! wat zijn sommige mensen toch hardleers. Geloof dat ik met m'n RPG-7 nog maar een bezoekje af moet leggen.

CouscousHabibi | 23-11-06 | 18:41

Lust gevallenverstand augurken?

v Maerlant | 23-11-06 | 18:41

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl