Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie traangast vrachtvluchters bij hekken Calais

Het is vandaag Dag van Europa: de hermetisch gesloten EU-instellingen hielden 1 dag open huis. De lidstaten daarentegen houden het gehele jaar de deuren wijd open: De Europese Unie incasseerde in 2014 een half miljoen asielzoekers. Dat is 40% meer dan in 2013, toen het er 391.000 waren. (Nederland ging van 9800 in 2013 naar 22.000 in 2014. Dat is een ruime verdubbeling van de vraag naar het aantal nieuwe Miele's.) Een deel van die vluchtelingen eindigt bij Calais, waar ze zichzelf in/onder/op/tussen vrachtwagens proberen te verstoppen om aan boord van de ferries richting Dover te komen. Dat zag er vorig jaar zo uit en dat ziet er nu nog steeds zo uit, gezien de video hierboven van 6 mei. Les autorités trekken het niet meer: al sinds 2002 is er een kampement waar vluchtelingen voornamelijk jonge, viriele immigrantenkerels zich verzamelen in de hoop de overtocht te kunnen maken. In dat kamp slaan & steken Sudanezen Eritreeërs neer en vice versa, maar dat heeft geen ontmoedigend effect op de toenemende toestroom van gelukszoekers. De Franse MinBiZa Bernard Cazeneuve kwam afgelopen week, 4 mei, een nieuw hekwerk openen sluiten en naar grote surveillance-monitors wijzen. (De zichzelfsmokkelaars moesten het doen met kartonnen protestbordjes.) De hekken lossen niets op. Het kamp kreeg onlangs een makeover en telt inmiddels meer dan 2000 dolende zielen, en dat aantal neemt steeds sneller toe: "Between 50 and 150 migrants, mostly from east Africa, are arriving daily at Calais." En allemaal willen ze naar Albion. Deze week moest de politie ingrijpen met traangas toen 300 woedende statelozen via de snelweg naar de ferryhavens probeerden te komen. 25 minuten zeer recente docu over Kamp Sangetta in Calais in de video hieronder. (In het Frans, maar de beelden zijn volstrekt verstaanbaar Europees.) Hoeveel Dagen van Europa moeten we nog "vieren" voor iemand bedenkt dat sommige deuren beter gesloten kunnen worden?

Reaguursels

Inloggen

Wellicht een goed idee om een dikke slang op de uitlaat van je truck aan te sluiten en die te laten uitkomen in de laadruimte.

ArthurAlkmaar | 11-05-15 | 04:11

-weggejorist-

telelezer | 10-05-15 | 16:32

Dan zit je binnen de EU als vluchteling en dan ga je je leven wagen om in Engeland te komen. Wat weten die vluchtelingen wat de rest van Europa niet weet.

the Jackdawn | 10-05-15 | 11:04

Alweer een erfenis van de Linkse zieligheidindustrie, en daar komt nooit een einden aan, zolang wij alleen maar boe blijven roepen.

Snowy2000 | 10-05-15 | 11:02

Wat een treurnis in de wereld. Blij dat ik hier uit mijn moeder gekropen ben.

kicktherabbit | 10-05-15 | 10:58

Domheid heeft veelal geen last van bescheidenheid. Dat eurotokkie eens op de wereldbol kijkt naar speldenkopje West-Europa en anderzijds mastodont Afrika. Megalomane zelfbevredigers doen uiteindelijk heel West-Europa verzuipen.

sad | 10-05-15 | 10:30

Ik snap wel dat er steeds meer vrouwen in een burka gestopt worden. Zou er een causaal verband zijn?

Rest In Privacy | 10-05-15 | 09:56

Veel chauffeurs willen ook graag bij IJmuiden of Hoek van Holland de Ferry op naar Engeland, maar worden vanwege de tijdsdruk door hun werkgevers gedwongen de trein of de ferry bij Calais te nemen. Ik heb al redelijk wat horrorverhalen gehoord van chauffeurs die extra kettingen en sloten op de deuren van hun laadruimtes doen en een flink blok hout in de cabine hebben liggen om zich te kunnen verdedigen. Franse politie is er niet te zien, en als aan de overkant blijkt dat er toch zo'n gelukszoeker in je vrachtauto zit krijg je een dikke boete van 4000 euro per gelukszoeker die in je vrachtauto zit. De wereld op zijn kop.

KevinBeun | 10-05-15 | 09:26

we krijgen er weer 800 zielepoten bij,men is druk bezig met de bouw,500 meter verderop staat al een zielepoten dorp.
als je naar de super gaat,in de rij voor de kassa allemaal buitenlanders.
coa een bedrijf met perspectief veel vacatures.
we zullen er aan moeten wennen,want de eu wil het.
alleen de spreiding wordt moeilijk,landen waar de werklozen al niks krijgen,wil geen zielepoot naar toe.

soledad | 10-05-15 | 09:13

wanneer in heel Europa de landloperij weer strafbaar gesteld gaat worden is veel opgelost.

Wie ruimt die rommel in Calais op?

nomuslims4staphorst | 10-05-15 | 08:33

wanneer in heel Europa de landloperij weer strafbaar gesteld gaat worden is veel opgelost.

Wie ruimt die rommel in Calais op?

nomuslims4staphorst | 10-05-15 | 08:30

Altijd lachen de reacties op dit soort topics... muur of geen muur ze komen toch wel en met steeds grotere nummers. Helpt echt geen hek of grensbewaking tegen. (Vraag maar in Arizona bijvoorbeeld)
Maar ja, we zijn hier nogal van het totaal niet efficiënt bestrijden van symptomen. (Root Cause is niet eens in vizier) En dat is ook makkelijk als je vanaf je comfortabele troon naar beneden kijkt. Daarom hebben bankiers bijvoorbeeld ook dikke schijt aan alles onder hen

CumGranoSalis | 10-05-15 | 08:21

Maar dit is dan weer goed nieuws.
www.wereld-nieuws.com...
Toch?
Iemand?
Schietmijmaarlek | 09-05-15 | 20:11
<br><br>
Waarom moeten vluchtelingen eigenlijk alleen in Europese landen verspreid worden? Kan Amerika dan niets opnemen? Of Aziatische landen? Kan iemand me uitleggen waarom de Afrikaanse ellende een Europees probleem is?

CrapoTheGreat | 10-05-15 | 04:19

1, je hebt een eilandje dat mee mag doen met de euro.
2, je zorgt dat dat eilandje veel steun krijgt van de EU.
3, Daarna ga je miepen, en zorgt dat ook de bevolking graag uit die EU wil.
4, je stapt uit de EU, laat je onderdanen hun geld weer ruilen voor Griekse valuta.
5 Je hebt nu MILJARDEN, om vrij te besteden in de EU.
Ik zeg, al spolitieke topper van Griekenland doe je iets heel goed!!
LET MAAR OP!!!!

Ja nou wat dan | 10-05-15 | 03:32

@Botte Hork 09-05-15 | 20:21
Liever de Moffen dan de Islam. Liever aids dan de pest. Liever een mensverachtende ideologie dan een ideologie die menselijkheid veracht..
Niet te onderschatten verschil is dat wij allemaal bekeerbaar zijn door islamisten (tot een hel van een leven, dat wel) Maar de nazi’s in hun rassenwaan ook alle joden die 1914-18 in de loopgraven voor hun Duitse vaderland hebben gevochten, stelselmatig uitroeiden.

Spiny Norman | 10-05-15 | 03:02

Curieus dat migranten die beweren de onderdrukking in eigen land ter nauwernood te zijn ontkomen zich niet veilig voelen in Frankrijk, maar alles op alles zetten naar Engeland te willen reizen.
Deze vorm van gelukzoekend prijsschieten doet mij denken aan de maanden voor en na de val van de muur: Oostduitsers reisden massaal naar West-Duitsland. De Vrijheid en de Democratie eisend; maar zo heten die automerken niet. Toen de Audi en BMW en al die andere kapitalistische verworvenheden niet meteen lukten, resulteerde dit in een berg aan boze verongelijktheid en Ostalgie: heimwee naar die goeie ouwe onderdrukkende dictatuur.

Spiny Norman | 10-05-15 | 02:13

Al deze ellende eindigt uiteindelijk gewoon in geweld. Kan niet anders...

Franco 1975 | 10-05-15 | 00:22

Europa wordt door krankzinnigen geregeerd dat staat vast.

Dirk III | 10-05-15 | 00:02

Als het MIJN vrachtwagen was ging er een slang aan de uitlaat en zo naar binnen.

Succes allemaal.

Alt | 09-05-15 | 23:52

Wanneer komen alle KUTregeringen nu eens op voor het klootjesvolk waarvoor je op moeten komen.

Waarom willen ze wel dat wij stemmen?
Waarom vragen ze niet hoe de regering eruit moet zien aan dobberende asielers?
Merken ze nu echt niet dat wij ze niet meer willen?
Wat moeten we met al die mensen hier vol is vol.

Het enige waar ze goed voor zijn is voor het salaris van 9000 asieladvocaten.

Kap er nu eens mee en doe de Australian way
Terug ermee.

Alt | 09-05-15 | 23:46


VanBukkem | 09-05-15 | 20:23

Dan moet je door de golf van biskaje, daar kan het behoorlijk spoken.

GOEM | 09-05-15 | 23:44

@inmiddels gevlogen Eurotokkie. Laten wij ons eerst maar eens beperken tot de echte vluchtelingen, met de nadruk op vrouwen, kinderen en ouderen. Niet tot al die geluk zoekende jonge mannen. Deze verzieken het ook nog eens voor de echte vluchteling. Daarom hoog tijd voor een ontmoedingsbeleid voor deze gelukszoekers en de grenzen niet wagenwijd open.

miss error | 09-05-15 | 23:43

Oorlogsvluchtelingen niet meegerekend zie ik geen enkele reden deze mensen in enig opzicht te helpen of faciliteren.
Door onze slappe houding hebben we als Europa (noordelijke landen) een enorme aanzuigende werking voor iedereen die in eigen land geen kans ziet of er geen zin in heeft om er wat van te maken. Wie verwacht nu dat we wat aan deze mensen hebben die alleen voor het land kiezen waar het pakketje sociale voorzieningen het beste is.

Dirk III | 09-05-15 | 23:38

Alleen asiel geven aan een gelimiteerd aantal asielzoekers die in vluchtelingenkampen in de regio zijn opgevangen. Europese afspraken bijv. Nederland 5000 per jaar, Duitsland 10.000 per jaar enz. Alles wat hier illegaal binnenkomt wordt naar een vluchtelingenkamp in de regio gebracht ( veilige omringende landen. Zoek daar de schrijnende gevallen jaarlijks uit ( de ECHTE vluchteling) en stop asielaanvragen te honoreren in Nederland! Dan is volgens mij het probleem opgelost en is het zinloos om met een bootje deze kant op te komen.

sallandstrots | 09-05-15 | 23:33

@Botte Hork | 09-05-15 | 20:40
'Ja overal waar je dit verkondigt word je uitgemaakt voor fascist! racist!'

En dat zeggen dus de èchte wegkijkers / NSBers / fascisten.

Iedereen die maar een goed woord over heeft voor de nieuwe bezetter is een vijand van mijn vaderland.

Er is geen vergelijk nodig met het verleden om je standpunt duidelijk te maken.
Islam is veel zieker, barbaarser, geniepiger dan het nazisme.

wakkere_nederlander | 09-05-15 | 23:33

@ Botte Hork | 09-05-15 | 20:05
.
Kijk dat mogen ze hier wel eens vaker laten zien....

Glas Koning | 09-05-15 | 23:30

Het kost ons gemiddeld 24.000 per asielzoeker PER jaar.
Dus in 2014 waren we met 22.000 asielzoekers minimaal: 528000000 kwijt aan deze mensen waar in mijn optiek 80% gelukszoeker van is die op tv schreeuwen dat ze onderwijs willen en een huis en gewoon lekker willen leven hier. (eisen dus)
Neem daarbij dat iemand vaak meerdere jaren asielzoeker is en deze kosten dus maar het puntje van de ijsberg zijn. Jaar na jaar na jaar.
Geen wonder dat ze niet willen stoppen met gas boren in Groningen. We zouden dan gewoon failliet gaan op deze in mijn optiek onzin om mensen te faciliteren in alles omdat 80% te beroerd is om er in eigen land wat van te maken.

Dirk III | 09-05-15 | 23:27

Elke vader gelukszoeker en moeder gelukszoeker die hun kinderen in die gammele bootjes zetten voor een overtocht naar Europa moeten bij aankomt gearresteerd worden en uit de ouderlijke macht worden gezet. Hun kinderen zo in gevaar brengen is misdadig.

En het is onzin dat alles beter is dan aan de andere kant van de plas want wanneer je echt op de vlucht bent voor oorlog ben je al blij als je in een land in de regio komt waar je niet elk moment van de dag een bom op je dak kan krijgen.
De mensen die verder gaan en besluiten dat Turkije, Egypte en Marokko nog niet "veilig" genoeg zijn en in die bootjes stappen kiezen zelf voor een risico op de dood bij de overtocht maar de kinderen die sommigen meenemen hebben geen keuze.

Dirk III | 09-05-15 | 23:15

Ik wil best wat inleveren zodat andere mensen het beter krijgen , maar ja zo ben ik.Ik geef liever dan ik ontvang .
Eurotokkie | 09-05-15 | 22:00
.
Ik denk dat jij een uitkering hebt, dus ontvangt.

Hans Hillen | 09-05-15 | 23:04

Hans Hillen | 09-05-15 | 22:56
misschien een lucratief bijbaantje..
En ik denk dat we slechts het topje van de ijsberg te zien krijgen, om die nare, kwaaie, onmenselijke, blanke, niet socialistische NW-Europeanen preventief de mond te snoeren.

Dibe | 09-05-15 | 23:02

En wanneer we er dan voor kiezen om niet meer voor die migranten te zorgen, dan komen we er eindelijk achter hoe veel dat nou is, een half miljoen jonge mannen per jaar. Want ze gaan echt niet braaf verhongeren of braaf meewerken met hun eigen deportatie. Nee, ze gaan gewapende bendes vormen en rovend rondtrekken om hun levensstandaard ten koste van de onze op peil te houden. We krijgen een golf van criminaliteit, en dan een Joegoslavië-achtige oorlog die heel West-Europa in zijn greep krijgt.
Nequebard | 09-05-15 | 20:28
.
Dat verwacht ik ook. Hoewel ik geen oorlog verwacht, want WIJ gaan ons niet verzetten. We gaan gewoon kapot, ik verwacht meer Zuid-Afrikaanse toestanden. De rijken zitten uiteindelijk in afgesloten wijken, acher grote hekken. De modale blanke wordt beroofd en wellicht vermoord. Gelukkig zal dat ook dan geen racisme heten. Heel veel mensen zullen Europa verlaten, blanken en rijkere allochtonen. Nu klagen we dat de verzorging van ouderen zo slecht is, maar tegen de tijd dat wij oud zijn worden we - denk ik - standaard overvallen als makkelijke prooi. Ik zie er niet naar uit en vind het doodzonde dat Europa zo wordt verkwanseld. Ik denk dat het niet meer te vermijden is.

Hans Hillen | 09-05-15 | 23:02

Waarom zit die vrachtwagen niet op slot?
Dibe | 09-05-15 | 22:33
.
Opengebroken? Of een chauffeur die wat bij wil verdienen. Mijn God, het lijkt net een horde kakkerlakken zoals ze die wagen bestormen. Wat een vreselijke mensen. Lees net op nu.nl dat de afgelopen jaren 60% van de olifanten in Afrika is doodvermoord, door die fijne Afrikanen die hun eigen continent leegroven, niks opbouwen en dan maar hier naar toe komen om zielig te doen, racisme te roepen en hun hand op te houden. Ze slachten al hun wild - één van de weinige redenen om uberhaupt naar dat kutcontinent te gaan - om te verkopen aan gevoelloze Aziaten die er stomme beeldjes van maken of menen dat vermalen wilde dieren goed is voor hun viriliteit. Alsof iemand zit te wachten op een stijfje van gemiddeld een centimer of 8. Vervolgens liegen de Afrikanen over het aantal dieren dat gestroopt is, omdat ze van dat suffe Europa geld krijgen om de dieren te beschermen. Wat een kutmensen. Het wordt niks in Afrika en ook Europa maken ze volledig kapot. Wat een verschrillelijke parasieten.

Hans Hillen | 09-05-15 | 22:56

@Bierosaurus | 09-05-15 | 22:28


Nee. Nee, niets vragen. Keihard de deur dicht. Het redt hen net zo goed.

omanders | 09-05-15 | 22:36

Terugsturen die gasten, desnoods met grof geweld. We kunnen niet alle arme Afrikanen hunkeren lang een gratis uitkering en Miele wasmachine geven. De stroom immigranten is wel degelijk grotendeels te stoppen: door in woord en daad duidelijkste maken dat ze niet welkom zijn.

KlunsJohannus | 09-05-15 | 22:34

Waarom zit die vrachtwagen niet op slot?

Dibe | 09-05-15 | 22:33

eurotokkie besef je eigenlijk wel dat een steeds grotere groep mensen in dit land niet meer kunnen delen?
Nu al moeite hebben om drie tot vier keer te kunnen warm eten per week?
Dat er honderden kinderen naar school worden gestuurd zonder ontbijt?
Lekker makkelijk praten heb jij om deze groep nog verder te laten afzinken omdat we zo nodig heel Afrika hier op moeten vangen.
En besef je ook wel dat de echte groep die daar in armoede leeft en honger lijd niet eens deze kant uitkomt?
Die hebben geen geld om een mensen smokkelaar te betalen.
Daarom is dit softe beleid zo funest.
De groep die het echt nodig heeft verhongerd nog steeds.
Zit nog steeds zonder medische hulp.
Doordat de Eu miljarden in de opvang hier moet steken krijgt deze groep nooit hulp.
Daarbij is de Eu verantwoordelijk voor de vluchtelingen die nog gaan verdrinken.
Ze kunnen Libie ook steunen door meer boten te geven om ze te redden en terug te brengen.
Maar ze kiezen ervoor om weg te kijken en werken indirect mee aan mensensmokkel.
Nog belangrijker ze zorgen ervoor dat Is miljarden verdient om hun strijd te bekostigen.
Ze zijn nu in Libanon en dat is heel erg dichtbij Israël.
Is groeit nog steeds.
Dus wordt eens wakker je helpt niet met jou standpunt.

Lilia2 | 09-05-15 | 22:30

Gewoon 3 vragen aan die lui.
Kommie doen?
Wat kan je?
En wat hebben we aan je?
Er is geen land buiten Europa, waar je met lege handen c.q onwil om iets te doen aan hoeft te komen.

En voor een woning gewoon achter aansluiten zoals alle Nederlanders doen en niet stiekem voor willen piepen.
Eerst 5 jaar je verzekeringspremies betalen voordat er ook maar iets uitgekeerd wordt.

Bierosaurus | 09-05-15 | 22:28

fuck de nederlandse regering, en nee niet fuck de koning want willy is cool, ik ga weg ik ga plannen maken om hier zo snel mogelijk uit het land te verkassen ik ben intussen kotsmisselijk van wat hier allemaal speelt de burger is een nummer fuck you rutte en bedankt ik ga weg uit de hell die jij met je mede 2e kamer apen hebt gecreeerd PAARDELUL.

westcoast | 09-05-15 | 22:21

@Eurotokkie | 09-05-15 | 22:07


Je levert ook met aftaaien een bewijs.

omanders | 09-05-15 | 22:11

Het is allang 5 over 12.
Zonder spiegel zou ik amper nog weten dat er blanken bestaan (020 ZO).

CarelJan7937 | 09-05-15 | 22:10

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:04
Ik wil heus wel eerlijk delen hoor.
Zeker met onze autochtone zwakkeren, zieken en bejaarden.
Maar om nou een wildvreemde Afrikaanse asiel/gelukszoeker te onderhouden?
Nee, bedankt!

Ommezwaai | 09-05-15 | 22:10

Vervang dat regeltje achter "in het Frans" even door "maar een beetje reaguurder spreekt zijn talen". Bvd

Mubbenschonster | 09-05-15 | 22:10

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:07

Ga je nu zelf vluchtten? Ouwe moordenaar.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 22:09

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-05-15 | 22:06
Ja sorry ik moet nu echt weg , er staan nog twee vluchtelingen op de gang die in bad moeten.

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:07

@Eurotokkie | 09-05-15 | 22:04


Je moet toch echt de onvermijdelijkheid bewijzen, niet wat vage dingen delibreren. Zo niet, dan ben je de pull factor. En dus medeplichtig. Ze maar; een moordenaar by proxy.

omanders | 09-05-15 | 22:06

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:00

Er staan nog een paar vragen open, ben je in staat en bereidt om € 25.000,- EXTRA belasting per jaar te betalen?

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 22:06

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:04
Eerlijk delen met wie? Jan en alleman dan?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 09-05-15 | 22:06

omanders | 09-05-15 | 22:02
Wat is er mis om de taart eerlijk te delen , of wil je alles meenemen je graf in .
Doe eens in je leven wat goeds .

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:04

@Eurotokkie | 09-05-15 | 22:00


"k wil best wat inleveren zodat andere mensen het beter krijgen , maar ja zo ben ik.
Ik geef liever dan ik ontvang ."


Dat is een veer in eigen reet steken. En ik verdenk jullie ervan dat jullie het daarom doen. Maar er staat nog een vraag open: Bewijs je stelling.

omanders | 09-05-15 | 22:02

@omanders | 09-05-15 | 22:00
Wat mij betreft heeft hij zijn ongelijk al bewezen. Next!

Botte Hork | 09-05-15 | 22:02

@Botte Hork | 09-05-15 | 21:55


Ik blijf hameren op bewijs, want als dat niet komt is dat OOK bewijs. Bewijs van medeplichtigheid.

omanders | 09-05-15 | 22:00

necrosis | 09-05-15 | 21:56
Ik wil best wat inleveren zodat andere mensen het beter krijgen , maar ja zo ben ik.
Ik geef liever dan ik ontvang .

Eurotokkie | 09-05-15 | 22:00

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:48
20 keer terugsturen is goedkoper dan asiel verlenen.
Zal ik je de cijfers doen toekomen via milieuvriendelijke postduiven?
Nog even los van het feit dat mensen die jouw gedachtegoed hanteren, verantwoordelijk zijn voor een tweedeling in de samenleving.
Namelijk de groep nieuwkomers die alles gratis krijgt versus de mensen die rond moeten komen van het minimumloon en genoegen moeten nemen met een tweedehands wasmachine.

necrosis | 09-05-15 | 21:56

Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:47

Ook al zitten er kinderen in , best wel een eng mannetje ben je .

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:55

@omanders | 09-05-15 | 21:52
Zo langzamerhand denk ik: Don't feed the troll
@Eurotokkie gaat helemaal Bakito

Botte Hork | 09-05-15 | 21:55

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:48
Dat ben ik niet met je eens
Bekijk het eens op kleinere schaal. Stel u nu eens voor dat u een prachtige villa heeft en de tuinman neemt een groep Mexicanen mee die bij u komen feesten en heel uw huis langzaam aan kapot maken omdat ze niet weten hoe ze met uw spullen moeten om gaan. Wat zou u dan doen? U zou manieren gaan bedenken om ze het huis uit te krijgen en ze het huis uit te houden. Op een gegeven moment vind u de manier om ze voorgoed er buiten te houden. Zelfs als u wat zou moeten investeren om automatische geweren te laten verschijnen zodat ze de vernietigers van uw huis buiten de deur houden. Vergis u niet in de denk mogelijkheid van mensen die zeer gemotiveerd zijn om andere buiten de deur te houden. Er is wel een oplossing, het Australische model an alvast een heel groot gedeelte van die oplossing zijn

Stargate | 09-05-15 | 21:55

Waarom gaan ze niet nog een keer met een bootje van een mensensmokkelaar? Ze hebben immers ervaring en hoeven niet te wachten totdat ze een keer met de vrachtauto mee kunnen de boot op.

TouchSmart | 09-05-15 | 21:53

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:48


En je herhaalt je mantra. Maar bewijzen? Ho maar. Waar blijven de samenvattingen van de krantenartikelen? Waar zijn de linkjes om deze samenvattingen te staven of te ondersteunen?


Bewijs.

omanders | 09-05-15 | 21:52

@Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:47


Het afzinken van scheepjes voor de havens waarvan de boten vertrekken. Moet jij eens opletten hoe snel de lokale vissersbevolking met de smokkelaars afrekent.

omanders | 09-05-15 | 21:50

De 9-jarige Chloé uit Calais is vorige maand op gruwelijke wijze vermoord door een voortvluchtige crimineel die naar de UK wilde en ook in Calais rondhing. De mensen in Calais zijn het echt spuugzat, zeer begrijpelijk. Hartverscheurend:

www.dailymail.co.uk/news/article-30432...

Outsider-Inside | 09-05-15 | 21:49

gewoon lege containers op die vrachtwagens zetten, zitten ze erin, dan slot erop en verschepen naar afrika.

umeli | 09-05-15 | 21:49

Volgens mij heeft @Superdinges het account van Eurotokkie gehackt....

necrosis | 09-05-15 | 21:48

Stargate | 09-05-15 | 21:43

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden , het beloofde land is Europa , probeer ze maar te ontmoedigen om naar Europa te komen dit zal je niet lukken.
Iedereen die denk dat met het terugsturen het probleem is opgelost heeft het mis , het zal alleen maar erger worden en in Brussel weten ze dit.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:48

Ik vind de meeste mensen die de vluchtelingen willen tegenhouden eerlijk gezegd nogal mild. Wat mij betreft opent de marine het vuur op de eerstvolgende vluchtelingenboot die komt. Bij voorkeur in het zicht van kust of camera's. Ik denk dat er daarna niet veel meer zullen uitvaren.
.
Misschien wel de meest humane optie die er is.

Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:47

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:36


Overigens, waar is je *bewijs*? Waar zijn je linkjes?

omanders | 09-05-15 | 21:46

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:41
Je lijkt de nieuwe Bakito wel?! Oder bist du besoffen?

Botte Hork | 09-05-15 | 21:44

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:36
Doe jij dat ook met Poen van de Ander?

necrosis | 09-05-15 | 21:44

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:27

Ah, ze willen het zelf. Om uw eigen rol weg te moffelen kan dat dus ineens toegegeven worden. Tsja, dan zijn de huidige risico's ook voor henzelf. Daar hoort verzuipen dus bij. Er bestaat dan ook geen enkele verplichting voor ons om die risico's af te dekken. Gewoon moeilijk maken en tegenhouden dus.
.
Uw eerdere mening klopt dus van geen kant. Ben blij dat we dat nu overeengekomen zijn.

Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:43

Het antwoord is eigenlijk heel simpel
We moeten het beleid zoals Australie gaan hanteren. Terugslepen en de bootjes vernietigen. Stappen ze op een nieuw bootje, gewoon weer hetzelfde doen. Europa hermetisch afsluiten en geen gelukszoekers meer toelaten. Komen ze illegaal binnen op een andere manier, hebben ze geen papieren, dan een inschatting maken waar ze vandaan komen. Meestal kan men dat al achter halen via accent of huidskleur. Dan gewoon op een vliegtuig zetten en dat land die gelukszoeker maar laten aanvaarden. Vervolgens een ontmoedings beleid creeeren dat reeds niet meewerkende gelukszoekers ontmoedigt. Geen uitkering meer, geen opvang meer, en geen gezins hereniging meer.

Stargate | 09-05-15 | 21:43

"Hoden", daarmee bedoel ik natuurlijk "Joden".

omanders | 09-05-15 | 21:42

Botte Hork | 09-05-15 | 21:38

Ach dat is helemaal niet nodig ISIS strijders kunnen gewoon via Schiphol,komen geen probleem .

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:41

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:36


"Ik wel deze mensen helpen met een veilige oversteek en jij ziet ze liever verdrinken.wie is hier nu hypocriet."


Waar staat dat ik ze "liever zie verdrinken"?

omanders | 09-05-15 | 21:41

En nee, we lezen hier weinig krant. Er is een beter en sneller alternatief dat direct goed te controleren valt.
Op feiten. Het heet: ze internets.

Piet Karbiet | 09-05-15 | 21:40

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:33


Maar dat is omdat eenmaal in Europa het grote knuffelen begint. Eerst een volstrekt idiote asielprocedure - Ik ken meerdere "vluchtelingen" die met hun A-status meteen terigvlogen naar land van herkomst en de familie liet overkomen - daarna een aaneensluiting van pardonregelingen, daarna bed, brood en onderkomen. Nooit, nooit, nooit meer doortastend retourbeleid. Dan schreeuwen jullie moord en brand: "Deportaties! Net de Hoden!" etc etc.


Grenzen dicht. Hardvochtig retourbeleid.

omanders | 09-05-15 | 21:39

rosher | 09-05-15 | 21:37
Dat viel mij inderdaad ook al op..
Zeker 95% heeft een diep donkere pigmentatie.
Iets wat niet erg gebruikelijk is in b.v. Syrië.

Ommezwaai | 09-05-15 | 21:39

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:26
We moeten niets, een paar Marineschepen die die bootjes aanhaken en terug slepen naar het Libische strand is alles wat we moeten doen!
En anders opteer ik voor het 24/7 afspelen van necromuzakjes in de opvangcentra......
*jawel, gnehehe*

necrosis | 09-05-15 | 21:39

Als ze niet blijven drijven, zijn het ook geen dobbernegers.!!

Archy Bunker | 09-05-15 | 21:38

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:31

Alweer beantwoord je de vraag niet, nogmaals dan maar, ben je bereidt en in staat om € 25.000,- EXTRA belasting te betalen en vraag 2 is, waarom 'moeten' we ze helpen.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:37

"Hi, where are you from? Can I see your papers please?". "Ok, please come with us." Opsluiten, en de grens naar Noord-Afrika over donderen. Hoe moeilijk kan het zijn? Deze mensen zijn ILLEGAAL in Europa.

Kolbjorn Varmann | 09-05-15 | 21:37

Het zijn wel veel syriers en omringende landen als we onze regering moeten geloven.Dus niet het zijn somaliers en dat soort landen.

rosher | 09-05-15 | 21:37

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:33
Als ze daar de poen voor hebben, zijn het zeker geen vluchtelingen... Einstein.

Ommezwaai | 09-05-15 | 21:36

omanders | 09-05-15 | 21:34
Ik wel deze mensen helpen met een veilige oversteek en jij ziet ze liever verdrinken.wie is hier nu hypocriet.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:36

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:31
Geen probleem als we er nog wat aan hebben.
Maar de meesten komen hier nooit enige bijdrage leveren aan de samenleving. Zijn vaak analfabeten en nemen hun nare trekjes mee naar de EU.
Kortom, lekker binnen het continent Afrika houden die gasten, hadden we ooit met de Marokkanen ook zo moeten aanpakken, maar helaas....

Ommezwaai | 09-05-15 | 21:34

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:31


"Dan help je ze toch niet , als je dan nog in de spiegel kunt kijken vind ik het best.
Zit echter niet zo in elkaar."


Hypocriet. Voor iemand die medeplichtig is aan verdrinkinh heb je een hele grote mond over anderen. Voorals nog dien je te bewijzen dat de komst *onvermijdelijk* is. Anders ben je een onderdeel van e "pull factor" en mag je zelf in die spiegel kijken.

omanders | 09-05-15 | 21:34

Ommezwaai | 09-05-15 | 21:30

Ja ja terugsturen om vervolgens weer de volgende boot richting Europa te nemen.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:33

@Maria.1 | 09-05-15 | 21:10
Ik heb het al eerder medegedeeld in de panelen:
Kinderbijslag voor de eerste twee kinderen, daarboven betaal je het zelf maar!
Als je 30 kinderen hebt en de middelen om ze te voeden, te kleden en ze naar school te laten gaan, prima.
Maar niet op MIJN kosten!

necrosis | 09-05-15 | 21:32

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:27

Behalve dan die gewapende mensensmokkelaars, de achterblijvende ooms en de overboordgooiende neefjes.

Piet Karbiet | 09-05-15 | 21:32

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:23

Als je meer bent van ike ike ike en de rest kan stikke
dan help je ze toch niet , als je dan nog in de spiegel kunt kijken vind ik het best.
Zit echter niet zo in elkaar.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:31

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:26
We moeten helemaal niets..
Terugsturen, dat moeten we met ze.
De meesten zijn fors betalende economische vluchtelingen.
Zolang we de Afrikanen faciliteren met gratis geld, huizen en goederen, zullen ze blijven komen inderdaad.

Ommezwaai | 09-05-15 | 21:30

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:26


Dat is geen bewijs. Die grote uittocht bestaat dankzij het halfslachtige beleid van de EU. Met ijzeren wetten, hardvochtig terugkeerbeleid en het dichtspijkeren van de grenzen is het zo gestopt.


Bewijs dat het onvermijdelijk is. Als die krantenartikelen zo overtuigend zijn kan je ze vast en zeker voor me samenvatten. En vooral: Linkjes leveren naar die bewuste artikelen.

omanders | 09-05-15 | 21:29

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:18
waarom vallen er doden? nou ten eerste omdat ze elkaar daar de hoofden afhakken, neerschieten, executeren, etc.. etc. dat doen ze echt zelf.
Daarnaast vallen er doden omdat ze (op uw uitnodiging) in bootjes stappen die niet geschikt zijn voor de zee. (Doen ze ook zelf).

--sql error-- | 09-05-15 | 21:29

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:18
Ik heb hier ook al eens gepleit voor een brug naar Lampedusa.
Wat me onverwacht veel pluskudo's opleverde trouwens. Verwacht je niet van die xenofobe racisten hier.

VanBukkem | 09-05-15 | 21:28

Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:24
Ze komen omdat ze dit zelf willen , niemand verplicht het ze .

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:27

Onder Khadaffi was er gratis zorg en scholing.
.
Toen vertrokken er geen dagelijkse boten uit Libie naar de EU.

Piet Karbiet | 09-05-15 | 21:27

omanders | 09-05-15 | 21:20
Lees je wel de krant , de grote uittocht van Afrika is begonnen , niemand en dan ook niemand stopt deze mensen.
Je kunt je kop wel in het zand steken en denken alles waait over maar helaas zo werkt het niet.
Europa zal wel miljoenen vluchtelingen moeten opnemen er zit niets anders op.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:26

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:09
Klopt. Ik ben Nederland uit gevlucht.
Maar ik zit niet in Spanje voor BedBadBrood. Ik betaal dat zélf.
Daarnaast ben ik ondernemer, en draag daarmee mijn steentje bij aan de Spaanse economie.
Overigens kun je in ES de typhus krijgen als gelukszoeker. Daarom trekken ze allemaal naar het noorden, waar de poort wagenwijd open staat met uitkeringen en gratis Miele's.

Botte Hork | 09-05-15 | 21:25

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:18

Die mensen komen door mensen zoals u, die niet-bestaande wortels voorhouden.
.
Maar ik wil ze best laten overkomen. Voor elke binnenkomer gaat er eentje zoals u uit.
.
Ik denk dat wel snel naar een gezonde situatie gaan bewegen.

Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:24

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:09
Zodra ze hier gratis geld, een Miele en een flatscreen van twee meter willen, zijn het geen vluchtelingen.
Tip: koop een flink stuk land in Afrika en vang ze daar op.
Iedereen die geen asiel krijgt in Europa, kieperen we bij jou over het hek.
Deal?

necrosis | 09-05-15 | 21:24

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:18

Gewoon ff een vraagje, waarom 'moeten' wij die mensen eigenlijk 'helpen'?

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:23

Het is een antizionistisch complot.

Stop de tijd!

ministerSinister | 09-05-15 | 21:22

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:20


Prima. Bewijs je stelling.

omanders | 09-05-15 | 21:21

necrosis | 09-05-15 | 21:19
Klopt.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:21

omanders | 09-05-15 | 21:17

Ok sorry , een standbeeld van andre hazes dan.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:20

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:18


"deze mensen komen toch ook al maak je het hun heel moeilijk"


Bewijs maar. Want zonder bewijs is dit niets meer dan een handige manier om aan je verantwoordelijkheid te ontsnappen.


Bewijs.

omanders | 09-05-15 | 21:20

Je moet ook wel een cynisch stuk verdriet zijn om dit soort mensen wortels voor te houden.
.
Politiekcorrectheid is hard op weg zich aan te sluiten bij moordadige ideologieën als nazisme, socialisme, en Islam.

Parel van het Zuiden | 09-05-15 | 21:19

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:08
Zoek de schuld maar bij de mensensmokkelaars.
Ik ben niet verantwoordelijk voor het verzuipen van niet-dobberende negerTs.
Mijn IP adres zit momenteel niet op de Middellandse Zee en zolang ik reaguur, heb ik altijd een alibi.

necrosis | 09-05-15 | 21:19

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:14


Serieus. Je bent medeplichtig. Stop daarmee.

omanders | 09-05-15 | 21:18

--sql error-- | 09-05-15 | 21:13
Zo te zien doet het westen nog niet genoeg , waarom vallen er dan zoveel doden.
Kijk deze mensen komen toch ook al maak je het hun heel moeilijk , laten we er dan voor zorgen dat ze de oversteek veilig kunnen maken.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:18

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:14


Niet dom doen. Je weet wel beter dan dat.

omanders | 09-05-15 | 21:17

necrosis | 09-05-15 | 21:14
Ik ook niet en vermoedelijk 99% van de Nederlanders ook niet.
Nederland heeft de handen al vol aan tuigh uit die contreien.

Ommezwaai | 09-05-15 | 21:17

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:13


Jij faciliteert het "niets er aan doen". Jij creeert de belofte. Jij creeert - of zelfs jij bent - de "pull factor".

omanders | 09-05-15 | 21:16

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:06

Dat mensen verzuipen is de schuld van mensen met jouw gedachtengoed, helaas begrijp je dat niet.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:16

omanders | 09-05-15 | 21:13
Ja ja natuurlijk , we zetten een standbeeld van Rutte aan het strand dan komen ze niet meer , toch.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:14

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:03
Heel simpel, onze belastingopbrengsten zijn niet toereikend om de hele wereld te voeden en te huisvesten.
Nog even los van de beschikbare hoeveel ruimte in dit kleine landje.
Ik.wil.die.gelukszoekers.niet!

necrosis | 09-05-15 | 21:14

Wijze uit het Oosten | 09-05-15 | 20:35: dat lijkt me een prettige omgeving. Australie ook overigens. Ik ben helemaal voor it op plekken waar 't moeilijk is, dus niet in de steden maar zover mogelijk van de beschaving af. Wat routertjes, bgp, ospf, een paar wifi straal verbindingen, alles op zonneenergie. Count me in. Misschien moet ik maar ruilen met de asielzoekers. Alhoewel, die komen nu weer niet niet van die kanten natuurlijk en omgedraaid krijg je heel wat anders te horen. Ik vraag me af waarom wij dat niet kunnen overigens.

sufkut | 09-05-15 | 21:13

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:40
ehm... hoe kun je dat nou zeggen?
wij zijn juist de enigen die hen NIET aan hun lot over laten. (in tegenstelling tot overige afrikanen, arabieren, chinezen, etc..) We hebben alles geprobeerd; gezondheidszorg, onderwijs, economie, en vele miljarden...
Het heeft ook enorm geholpen, de bevolkings-explosie is daar het bewijs van. Maar in plaats van extra voedsel te produceren, maken ze liever nog wat extra nakomelingen. Die uiteraard allemaal om een stukje land/eten gaan vechten...
Misschien is al die medische hulp wel een grote fout geweest van het westen. zonder dat hadden ze nu genoeg land en eten om iedereen wat te geven.

--sql error-- | 09-05-15 | 21:13

omanders | 09-05-15 | 21:11
Waarom ben ik dan medeplichtig , ik ben geen mensensmokkelaar.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:13

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:12


Ze komen niet meer als er echt wat aan gedaan wordt.

omanders | 09-05-15 | 21:13

9 mei dag van Europa, zelfs in Staphorst hing een Europese vlag uit die toch minstens eens zo groot was als de Nederlandse vlag. Voelt alsof de vlag van de bezetter uit hing, kreeg er een heel naar gevoel bij.

jip_86 | 09-05-15 | 21:13

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:11


Ronddobberende kinderlijkjes. Dankzij jullie.

omanders | 09-05-15 | 21:12

omanders | 09-05-15 | 21:10
Gelokt met wat , ze komen sowieso dus je hoeft ze niet te lokken .

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:12

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:05

Een asielzoeker kost gemiddeld zo'n € 25.000,- per jaar, dat is algemeen bekend, kijk maar op de site van COA.

Jij wilt ze alle 50 miljoen ophalen, dat zou voor Nederland neerkomen op een slordige 5 miljoen ofwel 1 per werkende Nederlander, wat snap je daar niet aan?

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:12

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:11


Medeplichtig aan de dood van de verzopen migranten.

omanders | 09-05-15 | 21:11

Zit je nu op de rekenmachine van Zalm te rotzooien , want waar haal je nu die bedragen vandaan ?
Eurotokkie | 09-05-15 | 21:05
------

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/04/...

Lupuslupus | 09-05-15 | 21:11

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:09


Ik heb je meerder links gegeven die ZEER duidelijk maken dat dit geen vluchtelingen zijn. Je kan - alweer - niet zeggen dat je het niet had kunnen weten.

omanders | 09-05-15 | 21:11

omanders | 09-05-15 | 21:09

Medeplichtig aan wat ?

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:11

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:08


Jij hebt ze gelokt.

omanders | 09-05-15 | 21:10

@Nequebard | 09-05-15 | 20:28
Bij mij in de buurt woont er een met minstens 10 kinderen (ben de tel kwijt geraakt) èn nog een vrouw in een andere woonplaats waarbij hij er minstens 2 heeft. Het kan snel gaan...

Maria.1 | 09-05-15 | 21:10

@Eurotokkie 21:08: Het zijn geen vluchtelingen maar gelukzoekers.

Muxje | 09-05-15 | 21:09

necrosis | 09-05-15 | 21:07

Mensen die hun land ontvluchten zijn vluchtelingen.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:09

@Eurotokkie | 09-05-15 | 21:06


Ben je echt niet in staat te begrijpen dat je weliswaar niet van plan was mensen te laten verzuipen, maar dat je desalniettemin MEDEPLICHTIG bent? Dat is nu de zogenaamde wet van *onbedoelde* consequenties.

omanders | 09-05-15 | 21:09

Types als Timmermans, Barosso en Hans van Baalen hebben altijd van die net te grote DDR pakken aan.
Valt u dat ook op?
Volgens mij staan ze 's nachts met allemaal van die rijtjes Sovjet-kleurtjes op de revers stiekem voor de spiegel te oefenen. Een mooi blauw-geel streepje voor de Oekraine, een rode voor Cyprus, een zwart-witte voor alle 1000 verdronken dobbernegers. Zoiets stel ik mij daar dan bij voor.

Piet Karbiet | 09-05-15 | 21:09

omanders | 09-05-15 | 21:06

Mensen die deze vluchtelingen aan hun lot overlaten zijn moordenaar vriend.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:08

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:56
Nogmaals, het zijn geen vluchtelingen!
Rot op met je zielige Somaliërs.
Zodra ze hier een verblijfsvergunning, een huis en een uitkering krijgen, gaan ze 5 weken per jaar op vakantie naar Somalië.
Laat ze daar blijven en hun land opbouwen ipv qat kauwen en vrouwen lastig vallen!

necrosis | 09-05-15 | 21:07

@neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:06


De mensen terugsturen, daarna het schip standaard vernietigen.

omanders | 09-05-15 | 21:07

omanders | 09-05-15 | 21:04
Waar staat dat ik graag zie dat deze mensen verzuipen ?

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:06

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:59


De "law of unintended consequences" maakt jou medeplichtig aan moord. Dat is geen handig zinnetje.

omanders | 09-05-15 | 21:06

miko | 09-05-15 | 20:50

Een paar weken lang elk schip terugsturen of naar de kelder schieten, dat laatste is wel wat inhumaan maar werkt gegarandeerd demotiverend.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:06

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:01
Zit je nu op de rekenmachine van Zalm te rotzooien , want waar haal je nu die bedragen vandaan ?

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:05

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:59


Dat is een maar een handig zinnetje. Het betekent niets. Echte mensen verzuipen dankzij het feit dat jouw mening gemeengoed is. Zie het stuk van Phillipe LeGrain, dat ik hierboven aanhaal.

omanders | 09-05-15 | 21:04

necrosis | 09-05-15 | 21:01
Nee die strenge rechtse houding daar worden ze bang van , lol.

Eurotokkie | 09-05-15 | 21:03

Misschien is dat een idee ,laat de nieuwkomers de Markerwaard droog leggen en laat ze daar boeren.
En niet er uit komen,hard werken,koeien melken en dat soort dingen.
Ow ja en geen schoenen maar klompen gotverdomme!
miko | 09-05-15 | 20:57
--------
Helaas komt het merendeel van de gelukzoekers niet om te werken...

Lupuslupus | 09-05-15 | 21:02

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:49
Probeer jij Supermietje te imiteren?
De slappe houding van de linksmenschen zorgt ervoor dat ze nooit teruggaan.
Enne... het zijn geen vluchtelingen, maar gelukszoekers!

necrosis | 09-05-15 | 21:01

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:49

De simpele vraag is of jij bereidt en in staat bent om € 25.000,- per jaar aan extra belasting wilt en kunt betalen. Btw, mocht je een vrouw hebben die werkt dan praten we over € 50.000,- per jaar. Nou?

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 21:01

omanders | 09-05-15 | 20:56
Dit is weer typisch links om andere mensen de schuld te geven .

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:59

@Lupuslupus | 09-05-15 | 20:46
Misschien is dat een idee ,laat de nieuwkomers de Markerwaard droog leggen en laat ze daar boeren.
En niet er uit komen,hard werken,koeien melken en dat soort dingen.
Ow ja en geen schoenen maar klompen gotverdomme!

miko | 09-05-15 | 20:57

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:49


En die zinnen maken jou medeplichtig aan moord. Precies zoals necrosis stelt: "Als ze in hun eigen land blijven, verzuipen ze ook niet." Ik verwacht niet dat je zelf ook maar een begin van twijfel hebt: Dat is nooit het geval.


Maar je kan in ieder geval niet zeggen dat je het niet had kunnen weten.

omanders | 09-05-15 | 20:56

necrosis | 09-05-15 | 20:51
Als het westen nu een veerdienst maakt voor deze vluchtingen verzuipen ze ook niet .

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:56

@Schietmijmaarlek | 09-05-15 | 20:11

Ik denk dat de EU dit nieuws wijd moet verspreiden. Dat de volgende lichting allemaal naar Polen, Hongarije en Bulgarije gaan, omdat ze daar nog lang niet aan hun quotum zijn. Dat er daar geen Miele's en geen gratis huizen zijn. Dat ze daar niet de kans krijgen om hun kanker-ideologie te zaaien. Dat ze daar niet gedient zijn van 'gasten' die eisen stellen. Dat er geen bed, geen bad en al helemaal geen brood te halen is. Als dat nieuws zich in Afrika verspreidt, dan komt het misschien nog wel goed.

marcoplarco | 09-05-15 | 20:56

"In the worst incident so far, one African stabbed in the back and two others beaten with iron bars were rushed to hospital last week after a fight between Eritreans and Sudanese over territorial rights at the now notorious Jules Ferry camp."
Ah, een territoriale oorlog over enige vierkante meters... die al in t kamp beginnen, dat belooft veel multiculti-goeds voor de EU, zoals Geert Mak t van de week nog ongeveer zei in het ND ; "Ik hou wel van interculturele bevruchting... We zweten het wel uit..."
Ik denk niet direct dat hij angstzweet bedoelt van elkaar uitmoordende negers met een bijl in hun rug, maar ik zie Makke Geert graag bevrucht worden door twee lekker diepgetinten, die een stammenoorlog uitvechten in zijn achtertuin, pardon, Maks oude en hun nieuwe territorium.

Dibe | 09-05-15 | 20:55

@Nequebard | 09-05-15 | 20:39
Willem III van Oranje?
Oh nee, die is het wel gelukt!!

miko | 09-05-15 | 20:55

@Nequebard | 09-05-15 | 20:39
En de Duitsers niet te vergeten. Eerst met operatie seelöwe, wat -helaas- niet heeft mogen baten. En later heeft ene Rudolph Hess het nog eens in zijn eentje geprobeerd, wat ook geen succes was.

VanBukkem | 09-05-15 | 20:53

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:34
Als ze in hun eigen land blijven, verzuipen ze ook niet.

necrosis | 09-05-15 | 20:51

@miko | 09-05-15 | 20:50
Dat laatste is dus niet serieus bedoelt voor ik de fatsoensrakkers weer over me heen krijg!

miko | 09-05-15 | 20:51

@omanders | 09-05-15 | 20:26
Kistwacht. Mooie verspreking want dat is het voor velen.
Een zeemansgraf in de het oude Adidas trainingspak, dat ik hier vorig jaar al in een kist van het Rode Kruis had gestopt...

Piet Karbiet | 09-05-15 | 20:50

@neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:32
Was het maar zo simpel. Nee hoor het is gewoon kolonisatie 2.0.
Kom niet aan met Japan aan als voorbeeld want als Japan vast zat aan europa kregen ze ook massas van deze mensen over zich heen.
de verenigde staten hebben ook een repressief beleid maar als je weet wat er tussen Cuba en Florida per jaar verzuipt.
Ze komen toch wel wat je ook doet.
Begin eens met eisen te stellen dus geen recht op uitkering maar moeten werken zo niet weg wezen. Paspoort verplicht anders naar een modern Dachau ergens op het schotse platteland ver weg van de beschaafde wereld.
No beter zorg dat je ze ergens opvangt buiten de eu.
En schiet alles af wat hekken en grenzen bestormt.

miko | 09-05-15 | 20:50

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:46

Ach Europa is groot genoeg dus er kan best nog wel wat bij , het geld wat anders naar die landen gaat kunnen we nu hier besteden aan deze vluchtelingen .

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:49

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:31
Je zei daarnet heel wat anders :

Ze komen uit landen waar dankzij inmenging van het westen een puinhoop is geworden , en dit zijn er heel wat.
Wat mij betreft zijn ze meer dan welkom.
Eurotokkie | 09-05-15 | 20:10 |

Wat mij betreft zetten onze regeringen ze weer op een grote boot en zetten ze bij Libië weer aan land.

necrosis | 09-05-15 | 20:49

Het is de bedoeling van Brussel om Europa te laten overstromen met 50 miljoen Afrikanen en andere gelukzoekers!. Om de natiestaten weg te vagen. En als er opstanden uitbreken worden die met harde hand neergeslagen. En de huidige situatie is nog maar het begin.
--
In de jaren '70 sprak koningin Juliana in een van haar troonredes: "ons land is vol, ten dele overvol". Toen: 10 miljoen inwoners, nu: bijna 17 miljoen. Is ons land van elastiek of zo?

Lupuslupus | 09-05-15 | 20:46

Diotima | 09-05-15 | 20:40
Zelfs mensen met een uitkeringen worden gezien als miljonairs , geeft alleen aan hoe groot de kloof is tussen het Westen en Afrika.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:46

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:34

Je wilt ze alle 50 miljoen ophalen? Nog los van het feit dat we ze niet kunnen huisvesten is het financieel volstrekt onhaalbaar.

Even rekenen, 1 asielzoeker kost hier ongeveer 25k per jaar. Laten we stellen dat Nederland er 5 miljoen op gaat vangen, dat is dus zo'n € 25.000,- per werkende Nederlander per jaar. Ben jij bereidt en in staat om €25.000,- per jaar aan EXTRA belasting te betalen?

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:46

Het gaat niet goed met ons.
Verleden jaar zijn er 164.772 immigranten hier binnen gestroomd, terwijl we maar 145.669 mensen het leven zo zuur hebben weten te maken, dat ze besloten te emigreren.
Dat is een nadelig verschil van 12,5%.
De IQ drain zal wel even iets hoger ligger

statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?V...

Maar het blijven mooie prooien voor de welzijnsmaffia. Allemaal boterhammen.
Enig idee hoeveel geld er door het COA wordt verbrand incl. salarissen huisvesting en bijkomende kosten.
Volgens deze PDF 215 miljoen in 2013 en toen ging het om 9.800 mensen. Dat is met alles er omheen 22.000 per asielzoeker per jaar, die zelf toch niet echt verwend wordt.

www.coa.nl/sites/www.coa.nl/files/pub...

Als het er in 2014 totaal 22.000 waren, dat heb je het over en bedrag van bijna een half miljard
Als we daar nu nog 40% overheen gaan, dan wordt het 675 miljoen. Alleen COA.
Buiten de kosten van definitieve huisvesting en een gedeelte dat in de uitkering blijft hangen, vanwege totaal onrendabel.
Gelukkig zakt dan het totale BNP, dus de afdracht naar Brussel wordt iets minder na correctie.

Bierosaurus | 09-05-15 | 20:46

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:40


Maar je bent wel persoonlijk schuldig. Door deze gesmokkelden als "vluchteling" te zien, en vervolgens een moreel appel te doen dat we ze moeten opnemen, helpen, toelaten speel je het spel van de smokkelaars in de hand.


Sterker nog: Die mening is de facto wat de onvoorstelbare slappe houding van West-Europa tegen deze kolonisatie veroorzaakt. Vluchteling? kijk eens hier. Wat roept deze vluchteling? "Money! Money! Money!"


www.youtube.com/watch?v=HDDJzclnzXA


Verder herhaal ik de volgende link speciaal voor jou:


www.timesofmalta.com/articles/view/201...


Kijk in de spiegel. Je bent medeplichtig aan moord.

omanders | 09-05-15 | 20:45

@VanBukkem | 09-05-15 | 20:38
Nick & Simon?

Botte Hork | 09-05-15 | 20:45

@Nequebard | 09-05-15 | 20:34
Precies, uit eigen ervaring weet ik dat iets opbouwen in veel Afrikaanse landen zeer moeilijk is. Handeldrijven gaat nog maar dat vergt over het algemeen geen grote gebouwen of opzetten van plantages. Maar voor veel Ghanegers is het niet anders. Zonder de juiste mensen kun je geen kant uit.
Dan is zuid Amerika beter te doen.
En mooiere vrouwen.
*wink wink*

@Wijze uit het Oosten | 09-05-15 | 20:35
Ik ken genoeg mensen die schathemeltje rijk zijn geworden in het zwarte -gat- continent maar er permanent blijven wonen doen er toch maar weinig.

miko | 09-05-15 | 20:44

VanBukkem | 09-05-15 | 20:38
In de VOC tijd veroverde Nederland heel wat landen maar Engeland stond niet op de kaart.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:42

In die Afrikaanse landen denken ze dat de straten hier van goud zijn en dat wij allemaal in een dikke BMW rijden. Bij aankomst blijkt dat ze een miserabel leven krijgen als illegaal, ver van huis en familie, kruimels scharrelen in de marge van een koud land of uitzichtloos in een detentiecentrum/azc. Beter dat we geld aan voorlichting besteden ipv meer kustpatrouilles. Dan blijven ze heus wel thuis. Ook kunnen we ons dan meer op de echte vluchtelingen focussen.

Diotima | 09-05-15 | 20:40

Goeie maaltijden daar in ' Le Jungle'.Genereuze porties rijst, salade, brood, appeltje erbij. Gratis. En gratis bezorging! Dan moet je ook niet zeiken.

bello | 09-05-15 | 20:40

omanders | 09-05-15 | 20:37
Persoonlijk voel ik me idd niet verantwoordelijk , wel in het geheel namens het westen die deze vluchtingen aan hun lot overlaten.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:40

@wakkere_nederlander | 09-05-15 | 20:27
Ja overal waar je dit verkondigt word je uitgemaakt voor fascist! racist!
Dus dat is dan ook mijn dagelijkse hobby geworden.

Botte Hork | 09-05-15 | 20:40

Gelukzoekers aka handophouders, ik heb nul sympathie voor deze parasieten voor mijn part schieten ze met scherp.

Er is geen plek de eu staat al op breken en die semi zielige gezichten doen mij ook niet veel meer sorry geen sorry.

ministerSinister | 09-05-15 | 20:40

@VanBukkem | 09-05-15 | 20:38
Julius Caesar? Claudius? Hengist en Horsa? Willem de Veroveraar? Napoleon?

Nequebard | 09-05-15 | 20:39

@Nequebard 20:34: Ik hoorde van iemand dat dit in landen als Mexico niet anders is. Die man runt een succesvol resort, maar hij klaagde dat hij de grond al 8 keer van de staat heeft moeten kopen. Eigenlijk elke keer als er een nieuwe gouverneur geïnstalleerd wordt. En Afrika is nog een tandje erger. Reken bijvoorbeeld op een stevige invoerheffing op alles dat je meeneemt. Twee keer te betalen, 1x officieel en 1x onder tafel. Anders komen je spullen helaas nooit het depot uit.

Muxje | 09-05-15 | 20:39

Weten jullie wie ook graag Engeland wilde veroveren?

VanBukkem | 09-05-15 | 20:38

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:31


Natuurlijk voel jij je niet verantwoordelijk. En natuurlijk zeg jij dat het onvermijdelijk is. Die twee dingen zijn intiem met elkaar verbonden: Zolang je jezelf kan wijsmaken dat niets helpt kan je jezelf ook wijsmaken dat je niet schuldig bent.


Het zou helpen als we eens die boten lieten zinken. Moord en brand zullen jullie schreeuwen. Maar het gaat werken.

omanders | 09-05-15 | 20:37

Fijnstoffer | 09-05-15 | 20:33
Daarom kun je beter deze mensen helpen zodat ze veilig
aankomen , in plaat kijkt het westen toe hoe deze mensen
verdrinken .

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:36

@miko | 09-05-15 | 20:30
Busy..
Ik kan je verzekeren dat de IT sector in Zuid Afrika best te doen is..

Wijze uit het Oosten | 09-05-15 | 20:35

@miko | 09-05-15 | 20:30
Wat ons let is het feit dat ons bezit daar niet veilig is. Bouw je daar een mooi huis en bijvoorbeeld een grote gemechaniseerde plantage om de hipsters in Europa van koffiebonen te voorzien, dan zeggen de lokale autoriteiten binnen een paar jaar dat de plantage nu van de staat is. Dan zijn al jouw investeringen weg, en als je geluk hebt zullen ze je niet ook nog lynchen of in de cel gooien.

Er is een reden waarom bedrijven uit Europa hun productie naar Oost-Azië hebben verplaatst, en niet naar het veel dichterbij gelegen West-Afrika.

Nequebard | 09-05-15 | 20:34

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:30
Als deze mensen toch willen vluchten haal ze dan op met grote vrachtschepen dit zal het aantal doden drastisch verlagen .

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:34

Er is niets dat ze ontmoedigt. Alleen maar aanmoedigingen: een zieligheidsindustrie, vele goedmensen die hen willen knuffelen, en linkse politici die in hen nieuw stemvee zien. En steeds meer islamisten die het als onderdeel van de jihad zien, om Europa te islamiseren. Het dweilen met de kraan open, ligt onze politici erg goed. De voorraad sukkels die het gewoon over zich heen laat komen is nog erg groot. Voorlopig zal er dus niets veranderen.

Fijnstoffer | 09-05-15 | 20:33

miko | 09-05-15 | 20:27

Natuurlijk stappen ze zelf op gammele bootjes maar zolang ze weten dat wij ze opvangen, eten en onderdak geven blijven ze het proberen.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:32

VanBukkem | 09-05-15 | 20:23
1000 jaar geleden kwamen ze nog wel eens met een bootje naar Engeland. Toen konden ze nog boten bouwen en varen. Dan jatten ze wat goud, namen ze wat kindslaven mee en gingen weer terug.

--sql error-- | 09-05-15 | 20:31

omanders | 09-05-15 | 20:26
Ik voel me totaal niet verantwoordelijk , ik zeg alleen dat ze blijven komen ook al metsel je een
muur van 5 meter hoog.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:31

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:25

Linea recta terugsturen en opvangen in de eigen regio, meer smaken zijn er eenvoudig niet. Iedereen die vindt dat we ze hier moeten opvangen is verantwoordelijk voor de vele doden.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:30

@Piet Karbiet | 09-05-15 | 20:24
Ik ga ook maar wat aandelen inslaan daar. Niet slecht hoor www.miele.nl/m/806.htm

Botte Hork | 09-05-15 | 20:30

@omanders 20:22: "Diverse and dynamic newcomers", uh huh. Ik denk dat we inmiddels als burgers mogen eisen dat er nog maar EEN maatstaf mag zijn op basis waarvan de effecten van migratie besproken worden, en op basis waarvan we ons toekomstige migratiebeleid gaan opstellen. En dat is de buitengewoon ruime ervaring die we al met immigratie hebben, over veel jaren gemeten, in verschillende landen met verschillende culturen, verschillende immigranten en met verschillende manieren om de integratie aan te pakken. Die ervaring is overweldigend negatief, dat is de conclusie van rechts tot inmiddels ook links, ook al verbindt niet iedereen dezelfde conclusie aan die observatie. Maar het lijkt me redelijk om te eisen dat ALLES in ons immigratie- en vluchtelingenbeleid er op gericht is om een zo beperkt mogelijke groep hier zo kort mogelijk te laten blijven, en dat permanent verblijf gewoon niet aan de orde is. Totdat we ontdekken hoe integratie wel succesvol gemaakt kan worden.

Muxje | 09-05-15 | 20:30

@Wijze uit het Oosten | 09-05-15 | 20:20
''Het zijn de armste landen ter wereld, maar werkelijk met de grootste kansen om van niets iets te maken"
Moehahhaha,
Nu? Wat let je, om daar eens flink je slag te slaan??

miko | 09-05-15 | 20:30

Goed slotje op je laaddeuren doet ook wonderen als je een gesloten opbouw op je trailer hebt.

Lepo | 09-05-15 | 20:29

Er zijn afgelopen jaar een half miljoen mensen naar Europa gekomen. Dat is er één voor elke duizend Europeanen of één voor elke paar honderd West-Europeanen. In één jaar tijd. En dit jaar zullen er nog meer binnenkomen. Bijna allemaal mannen, bijna allemaal achttien tot veertig jaar oud.

De gemiddelde niet-westerse migrant kost bakken vol geld. In Nederland hebben we het over een gemiddelde netto bijdrage van negatief €40.000 tot €50.000 gedurende hun hele leven. Volgens de kwartaalcijfers over de bijstand waren er in absolute aantallen meer niet-westerse migranten dan autochtonen die in 2014 bijstand ontvingen.

Zo lang de economie groot genoeg is en er genoeg belastinginkomsten zijn, kan de overheid voldoen met kleine belastingverhogingen en bezuinigingen op de verzorgingsstaat om deze migranten af te kopen. Geef ze een comfortabel bed, een verwarmde kamer, goed eten en de kans om overdag dingen te stelen of verhandelen of vrouwen lastig te vallen, en ze blijven relatief rustig.

Maar zodra er een economische schok komt - en binnen tien jaar begint er een crisis die breder en dieper is dan de eurocrisis van de afgelopen jaren - komen we op een kruispunt. We moeten dan kiezen: moeten we de belastingen zo zwaar verhogen dat er in Europa tientallen miljoenen extra ontslagen plaatsvinden en de economie nog slechter wordt, of moeten we accepteren dat we voor deze migranten niet meer kunnen zorgen? En als we de eerste optie kiezen, dan krijgen we dezelfde keuze binnen tien jaar weer.

En wanneer we er dan voor kiezen om niet meer voor die migranten te zorgen, dan komen we er eindelijk achter hoe veel dat nou is, een half miljoen jonge mannen per jaar. Want ze gaan echt niet braaf verhongeren of braaf meewerken met hun eigen deportatie. Nee, ze gaan gewapende bendes vormen en rovend rondtrekken om hun levensstandaard ten koste van de onze op peil te houden. We krijgen een golf van criminaliteit, en dan een Joegoslavië-achtige oorlog die heel West-Europa in zijn greep krijgt.

Succes, allemaal.

Nequebard | 09-05-15 | 20:28

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:25


Welnee. De PC brigade WIL dit, dat is waarom het gebeurt. Omdat men koste wat host aardig jegens gekleurden wil zijn.

omanders | 09-05-15 | 20:28

@Botte Hork | 09-05-15 | 20:21
'Liever de Moffen dan de Islam. En dat meen ik.'

Ik sluit me daar volledig bij aan en dat meen ik ook.
Want weet je, aan het begin van de vorige oorlog was de vijand nog buiten de grens en was alleen de NSB al in het binnenland actief... in tegenstelling tot nu... enfin dat is bekend. Maar wonderwel alleen op GeenStijl lijkt wel. :-S

wakkere_nederlander | 09-05-15 | 20:27

@neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:21
Gelul, dus een potrokers is ook verantwoordelijk voor de doden in Mexico?
Ze stappen zelf op een gammel bootje.
Ten eerste zijn ze zelf verantwoordelijk daarna de mensen smokkelaar en de kapitein.

miko | 09-05-15 | 20:27

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:10
Veel Ghanezen, Togolezen, Nigerianen etc. Daar hebben we al een eeuwigheid al niets meer te zoen en buiten Irak kan ik me geen land herinneren waar we de laatste tijd een puinhoop hebben gemaakt voordat ze zelf hun land een tering zooi hebben gemaakt.
En nee, wij zijn NIET de Arabische lente begonnen!

miko | 09-05-15 | 20:26

@Eurotokkie | 09-05-15 | 20:07


Een patrouilerende kistwacht die direct terug stuurt, een hard asielbeleid, een hard terugleerbeleid - waarin bijvoorbeeld een *verondersteld* land van herkomst mag worden gebruik in geval van weigering van medewerking - zou deze hele stroom doen keren.


Het zijn mensen als jij die de belofte in stand houden. En daarmee ben je verantwoordelijk voor de duizenden doden. Ga maar eens in de spiegel kijken: Dit is geen grap meer. JIJ en de jouwen veroorzaken duizenden doden.

omanders | 09-05-15 | 20:26

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:21
Ook el zeg dat ze daar moet blijven dan komen ze toch , het is water naar de zee dragen.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:25

Ik ga nu aandelen Miele kopen.
Of heeft Engeland nog steeds andere stekkers?
Franz, doe er wat aan!

Piet Karbiet | 09-05-15 | 20:24

Waarom dobberen eigenlijk ze niet gewoon rechtstreeks van Libië naar Engeland? Als je een beetje doorpeddelt met zijn allen, of gewoon een zeilboot chartert, dan is Engeland eigenlijk helemaal niet zo ver weg.
Wij dobberden paar honderd jaar geleden al helemaal naar Indonesië.

VanBukkem | 09-05-15 | 20:23

Twee linkjes, die een en ander een beetje in perspectief zetten. Ten eerste een warm pleidooi voor het openzetten van de sluizen. Door Philipe LeGrain, een voormalig adviseur van de "president" van de EU:


www.nytimes.com/2015/05/06/opinion/ope...


Klein citaat: "Better still, diverse and dynamic newcomers can help spark the new ideas and businesses that would lift Europeans’ living standards." Want alle migratie tot nu toe heeft dat wel bewezen, of niet dan?
/sarcasme


Het tweede is nog interessanter. Dobbernegers weigeren hulp van de Maltese kustwacht. Waarom? Van Malta kunnen ze niet naar Noord-West Europa.


www.timesofmalta.com/articles/view/201...

omanders | 09-05-15 | 20:22

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:10

U begrijpt vast niet dat u verantwoordelijk bent voor de vele drenkelingen/slachtoffers.

neemjemoederindemali | 09-05-15 | 20:21

@wakkere_nederlander | 09-05-15 | 20:12
Liever de Moffen dan de Islam. En dat meen ik.

Botte Hork | 09-05-15 | 20:21

Niets assielzoekers.. gelukszoekers.
Laten we dat niet verwarren.
Laten we wel wezen, ik gun ze een fantastisch leven, maar dat leven moeten ze opbouwen in het land waar ze vandaan komen. Het zijn de armste landen ter wereld, maar werkelijk met de grootste kansen om van niets iets te maken.
Hier kunnen ze alleen de absolute onderklasse van de maatschappij gaan vormen, maar met de (financiële) investrering die ze gedaan hebben en de determiniteit die ze tentoon gespreid hebben, hadden ze in eigen land een gevierd ondernemer kunnen worden...

Wijze uit het Oosten | 09-05-15 | 20:20

--sql error-- | 09-05-15 | 20:18
Psst niet verder vertellen , 50 Euro per week vraag ik en met 3 onder je bed en 4 in de bezemkast telt dit lekker aan.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:19

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:10
ik neem aan dat je er al 2 in je huis hebt, en minstens 10 dagelijks te eten geeft?

--sql error-- | 09-05-15 | 20:18

Fritz Haber zou dit als amateurisme betiteld hebben.

Jim Lovell | 09-05-15 | 20:18

En dan te denken dat zulke kansloze dobbernegers door ons land rondlopen, bah. Het wordt tijd voor draconische maatregelen! Wie niet horen wil, moet maar voelen.

Nijs Weus | 09-05-15 | 20:17

werk op een schip, hadden laatst 'oorlogs slachtoffers' aan boord. uit sri lanka. hadden dik geld betaald om naar engeland te reizen. helaas gingen we naar rusland..... gee what a bummer...

HeerOlie | 09-05-15 | 20:16

Zeg maar dat de overkant in de mist ligt maar dat het niet meer dan twee kilometer dobberen (watertrappelen) is. Kiek ze goan...

eerstneukendanpraten | 09-05-15 | 20:14

Het verbaast mij eigenlijk dat ze nog niet hebben geprobeerd om met zijn allen door de treintunnel Engeland te bestormen.

VanBukkem | 09-05-15 | 20:13

Waarom vieren we eigenlijk het einde van de bezetting?
We ain't have seen nothing yet....

wakkere_nederlander | 09-05-15 | 20:12

--sql error-- | 09-05-15 | 20:05
Ze komen uit landen waar dankzij inmenging van het westen een puinhoop is geworden , en dit zijn er heel wat.
Wat mij betreft zijn ze meer dan welkom.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:10

Ze blijven komen , niets maar ook niets zal ze tegenhouden.

Eurotokkie | 09-05-15 | 20:07

politici en zieligheidsindustrie blijven maar volhouden dat het vluchtelingen uit Syrie zijn... hoe dom en naief kun je zijn?

--sql error-- | 09-05-15 | 20:05

En die vrachtwagenchauffeurs zijn ook nog eens totaal de lul door die gelukszoekers. Mensensmokkel worden ze voor aangeklaagd. Zum kotzen.

www.youtube.com/watch?v=SMKq5P5rQRo

Botte Hork | 09-05-15 | 20:05

Ik ben blij dat Ome Nigel zijn aandacht bij Brussel kan blijven houden.

Godsammekraken | 09-05-15 | 20:03

Da's wel het minste wat ze kunnen doen...
Nu doorpakken!

wakkere_nederlander | 09-05-15 | 20:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl