Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zucht. Rapper Appa krijgt gelijk

Rapper Appa ontkende de holocaust op Twitter in de wetenschap dat dit strafbaar is en krijgt nu dus een melding van het Meldpunt Discriminatie dat het ontkennen van de holocaust strafbaar is. Dat is hetzelfde als met vijftig kilometer per uur te hard door een trajectcontrole rijden om aan te tonen dat je dan een boete krijgt. Of onder de douche stappen om te bewijzen dat je er nat van wordt. Het bewijst niets dat we niet al wisten. Maar als een hond met zeven lullen zo trots wappert Appa nu met de dreiging van aangifte. Appa probeert namelijk al sinds het Festival van het Vrije Woord, afgelopen zaterdag, te bewijzen dat Nederland racistisch is. Omdat hij bepaalde zaken niet zou mogen zeggen die anderen (lees: blanke mensen) wel mogen zeggen. Wij vinden dat altijd vrij hilarisch: mensen die doorlopend, constant en altijd hun mening spuien en dan claimen dat ze niet mogen zeggen wat ze zeggen, terwijl ze het zeggen. Door dan maar dingen te roepen waarvan je weet dat ze bij wet verboden zijn, bewijs je over deze kwestie dus niks. Ongeacht hoe martelaarsgeil je er een slachtofferrol mee induikt. Holocaust ontkennen is namelijk voor iedereen strafbaar, dus ook voor rapper Appa. Het zou discriminatie zijn als dat niet zo was. Buiten dat maakt dat de strafbaarheid van holocaustontkenning natuurlijk niet minder onzin. Het is immers niet alsof de holocaust door een ontkenning ineens niet is gebeurd. De holocaust ontkennen geeft vooral aan hoe dom en kortzichtig de ontkenner is. Toestaan dus, wij vinden domme mensen met domme meningen namelijk altijd heel erg geestig. Tot slot, wat ons vooral stoort aan deze kwestie is dat het infantiele Fopmeldpunt van Discriminatie met open ogen in de valkuil van Appa trapt. Iets dat maar weer aangeeft dat wij gelijk hebben door dit meldpunt al jaren niet meer serieus te nemen. Maar uit naam van vrijheid van meningsuiting roepen wij nu wel fier: #FreeAppa. Pleur op met die aangifte. Omdat iedere malloot het recht heeft om de grootst mogelijk onzin om welke reden dan ook te verkondigen. Ook als dat het ontkennen van de holocaust is - al dan niet gemeend. En andere mensen dan het recht hebben om die malloot uit te lachen, uit te schelden of compleet te negeren. Fuck off, Fopmeldpunt van Fopdiscriminatie. De hele VvMU-discussie is in dit land al zot genoeg zonder dat jullie je er mee bemoeien.

Reaguursels

Inloggen

Ja, gewoon toestaan dat Appa alles mag zeggen. Jongens als Appa zorgen er juist voor dat islamofobie uiteindelijk politiek correct wordt. Al die schreeuwers een podium geven en laten zien aan het volk wat achterlijkheid en domheid is. Laten we er een wedstrijd van maken. Holland Got Victims. Lekker gillen van het lachen voor de buis.

agram | 07-05-15 | 14:00

De holocaust ontkennen lijkt mer erg moeilijk. Joden hebben wel degelijk zwaar geleden in WOII. Maar zoals hierboven al vermeld, eea telt niet lekker bij elkaar op. Dan vind ik het hoogst belachelijk dat er geen open discussie over gevoerd kan worden, en éénieder die zich aan deze materie waagt, word als nazi weggezet..

Er word sinds de nuermberg tribunaals al over 6.000.000 joden gesproken. Het dodental van auswitch is in de loop der jaren bijgesteld van 4 miljoen, naar iets van 1,5 miljoen.. Het totale slachtoffergetal is ongewijzigd gebleven.. Maar hier mag je geen vragen over stellen, alle andere genocides?? No problem, ontken maar een eind weg..

Er is in heel Duitsland geen gaskamer gevonden, alleen in de kampen die bevrijd waren door de Russen. De verhalen van elektrocutie vloeren, lampenkappen van mensenhuiden, gekrompen hoofden, allemaal ontkracht als oorlogspropoganda, alleen het lastige verhaal van de gaskamers is overeind gebleven. dat deze gaskamers waren voorzien van houten deuren, geen mogelijkheid om te ventileren nadat ze waren uitgegast(lastig leegruimen, een kamer met lijken vol met blauwzuurgas), behoorlijk tegenstrijdige berichten van de jongens uit de sondercommando's. Komt nog bij dat Zyklon B bij veelvuldig gebruik blauwe vlekken maakt in steen en beton, dis is in geen 1 vermeende gaskamer terug gevonden.. Wel in de "gaskamers" die werden gebruikt om de kleding en matrassen te ontluizen.. Er heerste nogal een tyfus epidemie in auswitch..

Stinkt naar rotte vis allemaal..

Uitsmijter: waar is Anne Frank eigenlijk aan doodgegaan?

Tinus Teelbal | 07-05-15 | 13:20

Ik neem het de overheid, het kabinet en de kabinetten van de afgelopen 35 jaar in toenemende mate kwalijk dat ze mij - en miljoenen andere Nederlandse burgers - dwingen en hebben gedwongen in mijn vaderland samen te moeten leven met dit soort geïmporteerde, grenzenloos domme, onderontwikkelde en stompzinnige barbaren met een holbewonersmentaliteit.

Ze halen met hun primitieve macho-religie en hun totale gebrek aan kennis, beschaving, zelfbeheersing en verantwoordelijkheidsgevoel niet alleen dit ooit zo prettige en mooie land, maar heel de westerse beschaving naar omlaag.

Dank zij de massa-immigratie van de afgelopen decennia - en die god beter 't nog niet eens zijn hoogtepunt lijkt te hebben bereikt - zijn we met zijn allen in een niet meer te stoppen neerwaartse spiraal beland: economisch, sociaal en vooral: moreel.

De maatschappelijke rust en stabiliteit die zo kenmerkend was voor dit land, is voorgoed kapot gemaakt. En de afbraak gaat in hoog tempo verder, met elk islamitisch gezin dat hier nieuw binnenwandelt.

Peter Emile | 07-05-15 | 12:46

Voor zover ik weet bestaan holografische kusten ook niet. Dus rappa heeft een punt. Holocoast, holocaust.

centenkrabber | 07-05-15 | 11:59

Kinderen die emoties oproepen : haat , woede , angst.
Koeltoer ? Ze kunnen beter het land van afkomst proberen op te bouwen , maar dat kost energie . Ze zullen toch niet lui zijn ???

alshetware | 07-05-15 | 07:37

Je mag verdomme alles betwijfelen of ontkennen behalve blijkbaar dat ene. Hoepel toch op met jullie nieuwe inquisitie.

WirMachenMusik | 07-05-15 | 04:10

Ik verdom het om verplicht dingen te geloven die ik zelf niet heb waargenomen. En al helemaal niet als het om geschiedkundige gebeurtenissen gaat en mensen die het waarheidsgehalte daarvan betwijfelen het gevang in gaan.

WirMachenMusik | 07-05-15 | 04:05

Holocoast :')

CrapoTheGreat | 07-05-15 | 03:58

Om met de woorden van Hans Teeuwen te eindigen: "maar die Duitsers waren ook lieverdjes hoor"https://youtu.be/ZTh94jraYpk

Darkwater | 07-05-15 | 03:01

is dat niet familie van Barba?

opactje | 07-05-15 | 00:13

appa marok een rapper is een kwakker.
zeg maar gerust,dat dit een isis aanhanger is.
ook zijn opmerkingen over wilders zeggen genoeg.
holocoast een leugen,ik heb er geen probleem mee dat hij dat zegd,maar ik weet 100% zeker dat het niet zo is,ik ben van 1943,mijn ouders hebben mij genoeg verteld,goede joodse kennissen opgepakt vermoord.
wanneer wordt er eens een keer afgerekend met deze figuren,die denken dat ze hier alles maar mogen doen en zeggen,met hun dubbele paspoorten.
aanpassen of oprotten sociaal vangnet leegvreters,waar je van profiteerd,nooit en cent voor betaald hebt,en lala er voor bedankt

soledad | 06-05-15 | 23:39

Appa is tenminste een eerlijke vent die uitkomt voor achterlijkheid.

Ronnie uit Helmond | 06-05-15 | 22:52

Appa is een onwelriekende vochtige hond in de deuropening van een overvolle scharrelstal.

Petskast | 06-05-15 | 22:47

Moeten we Appa niet gewoon NEGERen?

DeKniesoor | 06-05-15 | 22:42

Héhehe. Appa heeft gister een dagje vast gezeten. Voldeed aan het profiel van een "drugsrunners".

DeGlimmendeAtheïst | 06-05-15 | 22:33

Mislukte rapper, maarja, als je niet eens fatsoenlijk kan schrijven wordt een rijmpje maken natuurlijk ondoenlijk. Zeker in Rotterdam op een opgedoekte school gezeten. vanwege strafbare uitspraken kunnen we deze sneue aandachtshoer voortaan mooi weren mocht ie weer een praatje willen houden om Palestina te steunen.

Tsjernodebiel | 06-05-15 | 22:31

Holocoast? Als in East Coast, West Coast en Holo Coast? Iemand die niet kan spellen kun je bij voorbaat al niet serieus nemen.

Moidemoizelle | 06-05-15 | 22:24

@bakoenin | 06-05-15 | 21:43

Appa mag dit heus wel twitteren van mij hoor. Het schijnheilige aan hem wel is dat hij beweert dat hij geen Joden beledigd.

Wasbakplasser | 06-05-15 | 21:53

GS, helemaal mee eens. Holocoust ontkennen is VvMU, ook als Abba dat roept of zingt. Als zo'n malloot zich daarmee te kijk wil zetten als trotse bezitter van een IQ van 21, geeft ons het recht om daar eens hartelijk om te lachten. De zielenpoot.

Frans Bierings | 06-05-15 | 21:48

Wasbakplasser | 06-05-15 | 21:34
En heeft u al aangifte gedaan? Uw burgerplicht vervuld?
Als dociele meeloper de zittende macht verteld van de schanddaad door subversieve elementen? Slaapt u geruster nu u weet dat de machtige arm van de staat de schurken in de kraag vat?
Is uw geweten gesust (ja u heeft rampspoed gebracht over het individu) nu u weet dat ze veilig opgeborgen zijn?
En wat verwacht u uiteindelijk van uw actie? Een mooie envelop? of een schoon calvinistisch geweten?

bakoenin | 06-05-15 | 21:43

@Wasbakplasser | 06-05-15 | 21:34

Sorry, voortaan ook maar netjes het verhaaltje eronder lezen voordat ik ga reageren.. :D

Wasbakplasser | 06-05-15 | 21:39

MDIGeverifieerd account
‏@MeldpuntDiscrim

@thisisAppa Wij verzoeken u deze uitingen binnen 24 uur te verwijderen. Zo niet, dan volgt aangifte.

Wasbakplasser | 06-05-15 | 21:34

Rebellation | 06-05-15 | 17:09
ik mag u aanraden de commentaren van de Fransen te lezen in Zeeland in de meidagen van 1940.
Ja het waren, individuele gevallen daar buiten gelaten collaborateurs en lafbekken. Nee natuurlijk was ik er niet bij, maar een oom van mij wel als officier. En die bevestigde dit verhaal. (de man is al enige jaren geleden overleden)
Nederland als natie heeft een beschamende rol gespeeld in de periode 1938-1945. Het enige waar we goed in waren was de administratie van de bevolking overhandigen aan de Duitsers zodat we het percentueel hoogste aantal aan gedeporteerde joodse mensen op onze naam konden schrijven.
En die paar die terug kwamen en hun huis bezet zagen door hypocriete kaaskoppen konden ook nog eens doodvallen.
Spreek me niet over Nederlanders. Wat een kruiperig naar volk. Als er maar poen te halen valt.

bakoenin | 06-05-15 | 20:56

Wat is waar:
Appa...
a) ... kan 6 bladzijden vooroorlogs Duits lezen,
b) ... heeft een boek nodig om Joden te haten,
c) ... vindt Hans Teeuwen leuk genoeg vind om citeren,
d) ... is een racistische narcist.

De waard zijn gast | 06-05-15 | 20:42

Een keer met dhr Quid eens: wmb mag je ook ontkennen dat de aarde rond is. Wel treurig dat het fenomeen Appa 'holocaust' nog niet eens goed kan spellen.

gast128 | 06-05-15 | 20:31

The Exorcist | 06-05-15 | 17:01
Je vergeet de Kommissarorder en het resultaat van de Bandenbekämpfung, dat zijn ook niet geringe aantallen. Er werd reeds op immense schaal gemoord voordat de gaskamers geïntroduceerd werden. Voor details, zie "Hitler's foreign executioners" van Christopher Hale.

kindapaas | 06-05-15 | 20:17

Maria.1 | 06-05-15 | 18:16
Geef je mening als mens, niet als Nederlander. Nationalisme is iets waar je als Nederlander niet mee bezig moet zijn. Wilhelmus van bek houwe

bakoenin | 06-05-15 | 20:08

Er is natuurlijk ook geen Armeense genocide..

Neut | 06-05-15 | 19:58

Het staat toch nog echt in de grondwet :
Opzettelijke belediging van de Koning wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie

A.S | 06-05-15 | 19:58

@trenthopper: "ik ben een skeptici".
Of je bent een schizo of je bent Koning Willy, die de pluralis majestatis niet begrijpt. Ga jij je schoolgeld maar terughalen en vraag dat van Appa ook meteen terug.
PS. Appa bestaat niet, dus waar hebben we het eigenlijk over.

Bopje | 06-05-15 | 19:38

ben kokhals 19:10
dank voor uw reactie. ten eerste werk ik uit dat Mitterand, zoals u terecht stelt, collaboreerde met VIchy en dus de nazi's.Ten tweede is Jean Marie Le Pen veroordeeld in Frankrijk daar bij wet is vastgelegd dat zowel Holocaust ontkenning als genocide ontkenning, strafbaar is en dit in tegenstelling tot Nederland. Dat iemand, e zoon, neef, kleinkind van iemand is, is geen enkel argument om iemand juridisch vrij te pleiten voor gedane uitlatingen.Daarbij komt dat kwantitatieve vergelijkingen niet steekhoudend hoeven te zijn. De Duitsers verloren 8 miljoen mensen in WO2, de Amerikanen 400.000 ( jonge) mannen , dat maakte het leed in de Amerikaanse families die hun zoon verloren , er niet minder om.

Jan Boule | 06-05-15 | 19:30

Mag ie waarschijnlijk weer naar Pauw komen om de kijkcijfers een beetje op te krikken. Gewoon niet uitnodigen en negeren.

Everest4939 | 06-05-15 | 19:29

Hij kan het woord niet eens correct spellen, echt heel erg triest.

Everest4939 | 06-05-15 | 19:27

We moeten gewoon ophouden dit soort figuren steeds een podium te bieden, elke keer dat ze weer eens om aandacht schreeuwen.

Everest4939 | 06-05-15 | 19:26

Appa is zelf een grote leugen!
Ga lekker naar marokko stink marrokaan.

gijs geluk | 06-05-15 | 19:26

holocoast of holocaust ?? whats in a name....

finkenbrau | 06-05-15 | 19:25

Gewoon weer een sneu media geil figuur die veel te veel aandacht krijgt, zonder duidelijke reden.

Everest4939 | 06-05-15 | 19:23

Het was geen holocaust maar martelaarschap..

Neut | 06-05-15 | 19:22

Altijd weer moeilijk die vrijheid van meningsuiting te duiden.

Juridisch zit het als volgt:
Nationaal is de meningsvrijheid vastgelegd in artikel 7 Grondwet en daarom wordt dit recht een grondrecht genoemd. Artikel 7 Grondwet garandeert de vrije meningsuiting 'behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet'. Dit betekent dat in andere formele wetten beperkingen op de vrijheid van meningsuiting gemaakt mogen worden. Dit is bijvoorbeeld het geval in de Auteurswet en het Wetboek van Strafrecht (Sr). Om te beginnen zijn er de antidiscriminatiebepalingen:

Artikel 137c Sr stelt strafbaar om het zich in het openbaar beledigend uit te laten over een groep wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging, seksuele gerichtheid of handicap;
Artikel 137d Sr bevat een verbod tot het in het openbaar aanzetten tot discriminatie, haat of geweld tegen leden van groepen vanwege bovengenoemde kenmerken en ook vanwege geslacht;
Artikel 137e Sr verbiedt het openbaar maken, verspreiden of ter verspreiding in voorraad hebben van publicaties met een dergelijke inhoud. Ook ongevraagde toezending valt hieronder.
Daarnaast is in de artikelen 131 en 132 Sr het opruien tot geweld en tot het plegen van strafbare feiten strafbaar gesteld. Ten slotte is er nog de strafbaarstelling van smaad (artikel 261 Sr), laster (artikel 262 Sr) en eenvoudige belediging (artikel 266 Sr). Deze beschermen individuen tegen onterechte beschuldigingen. Als het gaat om opzettelijke belediging van de Koning(in) zijn de artikelen 111 -113 Sr aan de orde. Artikel 147 Sr bevat ook nog een verbod op 'smalende godslastering' maar dit wordt in de praktijk niet meer toegepast.
Het recht op vrije meningsuiting is internationaal vastgelegd in artikel 19 van het Internationaal Verdrag inzake burgerrechten en politieke rechten (IVBPR), in artikel 10 van het Europees Verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden (EVRM) en artikel 11 van het EU-Grondrechtenhandvest. Zoals uit de bovengenoemde voorbeelden blijkt, zijn er grenzen aan de vrijheid van meningsuiting. Beperking ervan door de overheid is soms noodzakelijk wegens zwaarwegende maatschappelijke belangen. Artikel 19 IVBPR noemt als geoorloofde beperkingsgronden het belang van de rechten of de goede naam van anderen en het belang van de nationale veiligheid of de bescherming van de openbare orde, de volksgezondheid of de goede zeden.

Kortom: vrijheid van meningsuiting is momenteel geenszins absoluut. Uiteraard mag je erover discussiëren of en in hoeverre die beperkingen wenselijk cq nodig zijn. Zelf vind ik bijvoorbeeld het wel prettig dat ik aangifte zou kunnen doen tegen iemand die mij valselijk beschuldigd van misdaden. Het lijkt me ook prima te verdedigen om iemand het spreken te beletten wanneer deze oproept tot geweld. In het algemeen echter vind ik dat de ruimte voor de vrijheid van meningsuiting zo groot mogelijk moet zijn.

balustrade | 06-05-15 | 19:17

Appa bevindt zich in goed gezelschap, de een ontkent een genocide hier en de ander, ene Rutte, loopt met een bloedneusje daar.

Wat iemand wil ontkennen moet hij/zij zelf weten. De reden dat ik dit extreem dom vind is vanwege het feit dat de 2e W.O. weer eens van stal wordt gehaald om iets tot uitdrukking te brengen. Het W.O. 2 trauma woekert als een kwaadaardig gezwel in de NL samenleveing en we kunnen blijkbaar niets beters verzinnen om een discussie, bijvoorbeeld over VVmU, gestalte te geven.

Nederland is nimmer bevrijd, er valt niets te vieren op 5 mei want we gaan nog steeds gebukt onder het WO2 juk. Ik kots er van.

Banno22 | 06-05-15 | 19:15

@Jan Boule | 06-05-15 | 18:57 "Ik hoop hiermede uw vraag voldoende te hebben beantwoord."
.
Als u dat epistel aan mij richt, dan geeft "antwoord" op een vraag die ik niet stel.

ben kokhals | 06-05-15 | 19:10

Waarom is het ontkennen van de Armeense genocide niet strafbaar?
Dit kan je verder door trekken naar het verbieden van het ontkennen van de realiteit. Wie bepaald wat waar is en wat niet? Ja; wetenschappers en filosofen, weg met de irrationaliteit, Nederland Technocratie!

Antitheïst | 06-05-15 | 19:08

@Grrrrbachov | 06-05-15 | 17:12 "Hoe dan ook, het is geen goede wet en moet afgeschaft worden. [Het wordt ook] als stok gebruikt door andere landen om Nederland mee te slaan."
.
Mee eens. Komt bij dat terwijl het ontkennen strafbaar is, moskeeën in Nederland met instemming van lokale politici, lieden uitnodigen die hebben opgeroepen om Joden en Christenen in het Midden-Oosten uit te roeien. Als het doel van die strafbaarheid is om herhaling te voorkomen, wat op zich een goede zaak zou zijn, dan schiet dat het doel voorbij.

ben kokhals | 06-05-15 | 19:06

Veel veranderingen in de samenleving veranderen door maatschappelijk debat. Tegenwoordig wordt veel debat online gevoerd. Daarom vind ik dit een belangrijk artikel.

De Holocaust ontkennen is dom; een kleine rondgang langs joodse families van wie ouders, grootouders, (oud-)ooms en (-)tantes niet meer thuiskwamen in de loop van 45/46 leert genoeg. Maar het mag worden gezegd, net zo goed dat er mensen zijn die zo nodig Mohammad als een varken moeten afbeelden. Goed dat GS hier een punt van maakt.

Organische evolutie | 06-05-15 | 18:58

ben kokhals 18;20
ik ga graag even in op uw inbreng . Op 19 juni 1942 begeeft Mitterand zich naar Vichy alwaar hij "fonctionnaire" wordt voor het collaborerende regime van Pétain die hij voluit bewonderde, ergo, Mitterand was lyrisch Pétain te hebben kunnen zien van dichtbij bij een theatervoorstelling.Hij wordt redacteur van de "Revue de l'Etat Nouveau ( het fascistische Vichy derhalve).Hij is lid van SOL, Service d'Ordre Légionnaire met als doel à pourchasser les ennemis, de 'vijand achter na te jagen ( verzet, joden , geallieerde piloten ) Hij werkt samen met Bousquet plannen uit om een grote razzia (rafle) te houden in de zone libre ( Vichy) en de zone occupée , de rest van Frankrijk. De razzia -4500 joodse kinderen alleen al werden opgepakt door de gendarmes en Vichy miliciens -vindt plaat op 17 juli 1942.
Vanaf 1943 toen het duidelijk werd dat Duitsland aan het verliezen was, draaiden vele collaborateurs om naar de Vrije Fransen in de hoop hun hachje te redden. Zo ook Mitterand.Bij de "règlements de comptes" vanaf augustus '44 werden 5000 collaborateurs ter dood veroordeeld en 1500 daadwerkelijk tegen de muur gezet.Mitterand ontsprong de dans. Nog eens 30.000 van hen werd door het verzet geliquideerd.
W.b.t. LePen. Tijdens de oorlog waren de Duitsers doodsbang voor de goumiers, Marokkanen in het Franse leger, met name hun sourire de Kabylle was berucht ( de glimlach van Kabyllië). Met één uithaal sneed men een Duitser van oor tot oor open. Dit deden de Algerijnen ook tijdens de onafhankelijkheidsoorlog in begin 60-er jaren. Als men zulk een Algerijn te pakken kreeg, kreeg hij met gelijke munt betaald. Jean Marie LePen was inlichtingen officier in Algerije.Deze officieren waren berucht om hun "façon spéciale d'interroger'.Ik hoop hiermede uw vraag voldoende te hebben beantwoord.

Jan Boule | 06-05-15 | 18:57

Maar de majesteit ontkennen, mag dat dan wel? Ik zeg fuck de holocaust.

Binnenbaan | 06-05-15 | 18:44

@Suubi Musajja | 06-05-15 | 18:05 "gisteren hadden we ook al de merkwaardige aanklacht dat Marcel door 'onbeleefd zijn stem te verheffen' tegen Pim bloed aan z'n handen heeft."
.
Nou nou, iemand die een keurige intellectueel voor minderwaardig mens uitscheldt, wat mooi Nederlands is voor 'untermensch,' gaat verder dan "stem verheffen". Die is een onfris sfeertje aan het kweken, zeker gezien de ervarig met de demonisering van Janmaat, die indirect Janmaat's echtgenote een been heeft gekost en het leven van een hoteleigenaar. Maar het is niet strafbaar uiteraard, dat schelden.

ben kokhals | 06-05-15 | 18:43

geeft niets. alleen mensen kunnen beledigen.

geeftnix | 06-05-15 | 18:32

Appa denkt dat de holocoast tussen de east- en westcoast ligt.

Rest In Privacy | 06-05-15 | 18:31

denoorman | 06-05-15 | 18:15
Dit gaat nooit meer goed komen , binnen 30 jaar het meest gehate volk van Nederland worden , dit verdient een plek in het Genius World Record Book.

Eurotokkie | 06-05-15 | 18:27

Uitzetten die smerige stukken straatvuil. Je kan hier niet als gelukszoekert blijven met je godverdomde achterlijkheid als je onze verworven en zwaar bevochten vrijheden tegen ons gaat gebruiken. Terug naar je achterlijke Kameelandia. Ik zweer het je, die islamislukkelingen zijn geen enkele partij voor welk westers land dan ook, maar het enige wat ons tegenhoudt is iets in onze hoofden genaamd "doorgeslagen zelfdestructieve politieke correctheid". Ja we willen met zijn allen heel graag beschaafd blijven en ik haat die smerige haatbaarden voor t feit dat ze dat in principe van ons afpakken. Maar wat moet dat moet. Ter bescherming Van onszelf. Weg met die graaiers.

HaarAltijdGoed | 06-05-15 | 18:26

De Holocoast. Geniaal! Zo wordt de achterlijkheid van die middeleeuwse woestijnoorlogcultuur toch maar weer eens dubbel bevestigd. Alsmede de totale overbodigheid ervan.

sjoost | 06-05-15 | 18:23

Jan Boule | 06-05-15 | 17:29
Ik baseer mijn mening op:
Baron Paget of Northampton's boek Manstein: His Campaign and His trail (1951) p109; Rechter uit Pennsylvania Edward L. van Roden die lid was de onderzoekscommissie die de claim van Colonel Everett onderzocht dat de Nazis geen eerlijke rechtsgang kreeg, zijn boek American Atrocities in Germany; En boek van Rupert Butler, Legions of Death, die schreef over Bernard Clarke, die erbij was bij de arrestatie van Rudolf Höss. En de verklaring van Rudolf Höss van 8 pagina's getekend op 14 maart 1946 na zijn arrestatie op 11 maart 1946.

The Exorcist | 06-05-15 | 18:23

Een prachttweet van islamitisch schepsel @AbuAbuAicha op twitter:
"@thisisAppa @MeldpuntDiscrim joden aan het gas. ik haat joden omwille van allah. doe maar aangifte. vuile kuffar"

HaarAltijdGoed | 06-05-15 | 18:21

Appa = te dom om te peopen....
Zelfs een stuk vullis is nog meer waard dan dit persoon!

wimpert | 06-05-15 | 18:20

Jan Boule | 06-05-15 | 16:37 "een revisionistisch standpunt... door... rechts extremistische groeperingen" (…) "le holocaust n'est qu'une bagatelle dans l'histoire de la 2ième Guerre Mondiale" dixit Jean Marie Le Pen…"
.
Vooropgesteld dat extreemlinks--de ideologische erfopvolger van nazisme en fascisme maar ook leninisme en polpottisme, enz.--al het andere extreemrechts noemt, wordt de Holocaust niet ontkend in dat citaat. Het wordt kenneljk als een onderdeel aangemerkt in een groter geheel, WOII. Kijk, iemand die de zoon is van een veteraan en anders dan de socialst Mitterrand niet met de nazis geheuld heeft, maar zich aanmeldde voor het verzet tégen de nazis, mag zo'n mening hebben vindt u niet?. Zo hebben hebben de Russen alleen al, om de nazis te verslaan en en-passant o.a. Auschwitz te bevrijden, zo'n 10 miljoen militairen verloren, naast de tien miljoen burgerslachtoffers. Dat is niet niks. Het zou kunnen dat die Le Pen daarop doelt. Waarom moet zoiemand heropgevoed worden volgens u?

ben kokhals | 06-05-15 | 18:20

GateKeeperNL | 06-05-15 | 18:11
Het is duidelijk dat Appa de holocaust ontkend om andere mensen te kwetsen .

Eurotokkie | 06-05-15 | 18:19

@bakoenin | 06-05-15 | 16:37
Dus omdat wij niet gevochten hebben, nog niet waren geboren, mogen wij geen mening hebben volgens jou? En wat geeft jou dat recht om dat te bepalen?

Maria.1 | 06-05-15 | 18:16

zelfs de linkse intellectuele medemens is inmiddels negatief over marokanen en moslims. Met dank aan Appie Happie en Co. die het voor de rest verstieren.

denoorman | 06-05-15 | 18:15

Ongetwijfeld zal zijn account gehackt blijken te zijn als het wat warm onder de voetjes wordt.

Noobster | 06-05-15 | 18:13

Ik vindt dat de holocaust ontkent mag worden.
Het is walgelijk, smerig en achterbaks. Maar om dat nou strafbaar te stellen, nee.

GateKeeperNL | 06-05-15 | 18:11

Heb je wel begrepen wat vrijheid van meningsuiting inhoud Quid?
Stel iemand geeft in woord en geschrift aan dat J. Quid een pedo is, terwijl hij dat niet kan aantonen.
Is dat dan smaad of VVMU?
Als iemand ontkent dat er een god is dan kan er niet aangetoond worden dat die god ook echt bestaat.
Als iemand ontkent dat er een Joodse holocaust in de 2e wereldoorlog heeft plaatsgevonden dan is dat aantoonbaar onjuist en kan worden opgevat als haat zaaien en het aanzetten tot discriminatie.
Dat is wel degelijk verboden.
Het toestaan van dit soort uitingen onder het mom van VVMU is onzin.

minik | 06-05-15 | 18:10

Binnenkort gaat Appie nog een potje janken om wat aandacht te krijgen. In dat zielige slachtoffer gedrag trapt toch niemand meer in mag ik hopen??

denoorman | 06-05-15 | 18:09

Alleen in Nederland kunnen mensen zoals Appa een bestaan hebben .

Eurotokkie | 06-05-15 | 18:07

@trenthopper | 06-05-15 | 16:44
Je hebt ongelijk, en ik neem het je kwalijk dat je me vijf minuten van m'n leven hebt gekost door me te dwingen door dat onzinnige rapport heen te lezen. Maar ik vind het wel verbijsterend dat je wordt weggejorist terwijl dit artikel zelf pleit voor je recht te zeggen wat je zegt. GS kan wel iets consistenter zijn in de strijd voor VvMU; gisteren hadden we ook al de merkwaardige aanklacht dat Marcel door 'onbeleefd zijn stem te verheffen' tegen Pim bloed aan z'n handen heeft.

Suubi Musajja | 06-05-15 | 18:05

Dat deze man te dom is om te kunnen spellen (coast ipv caust / Appa ipv Appie) maakt het niet minder strafbaar

Everybody dies | 06-05-15 | 17:59

Jezus! Rappers. Bestaan die nog? Het is godverdomme 2015!

bft | 06-05-15 | 17:58

Welkom in de hypocriete wereld van multiKul (K van flauweKul).

- Waar het hebben van een (feitelijk juiste) mening over statistiek deze mening bevestigende bevolkingsgroepen VERBODEN is op grond van artikel 1 van de Grondwet.
- Waar voorstellen gedaan worden "islamofobie" VERBODEN te maken.
- Waar voorstellen gedaan worden (feitelijk juiste) waarnemingen over het karakter van de Boze Profeet van de islam VERBODEN te maken.
- en: Waar het ontkennen van den holocaust in een goedbedoeld maar fout ideologisch wetje VERBODEN is.

Gevaarlijke lieden die 1 of meer van deze wetjes erdoor willen drammen gebruiken de andere kreupele wetjes om dat te motiveren. Wat eindeloze en oeverloze discussie oplevert waar helemaal niemand beter of wijzer van wordt.

Enter rapper Al-Jabberwocky. En zijn advocaat.

Jan Passant mk2 | 06-05-15 | 17:57

Weet je wat echt niet bestaat? Allah.

Everybody dies | 06-05-15 | 17:56

Waar ligt de holocoast precies?

Ow.. hij bedoelt de holocaust..

satuka | 06-05-15 | 17:54

@lanexx
Soms is die vermaledijde realiteit niet overzichtelijk maar wel verrekte weerbarstig.

Lewis | 06-05-15 | 17:54

Hij heeft het over de holocoast dat is iets anders dan holocaust....

lulleficatie | 06-05-15 | 17:53

Wie wel eens met het Mispunt Dieskriemienaaasie te maken heeft gehad, weet: dat is hét schoolvoorbeeld van democratische contraproductiviteit en de geïnstitutionaliseerde uitholling van iedere discussie. Verder is alles daarover hier al zo'n beetje gezegd, dus laat ik 't hier bij.
Of, nee, wacht, nog één dingetje. Wat die Holocaust-ontkenner betreft: waar rap begint, eindigt beschaving.

De Vrijlansier | 06-05-15 | 17:43

Tot voor kort kende ik alleen de apa style... das is een ander verhaal.
Sinds wanneer geven wij deze figuren,producten van inteelt een podium?

Dan ben je echt een enorme zak stront de joden vervolging ontkennen !

LIMP | 06-05-15 | 17:42

@zeauzitdat | 06-05-15 | 17:36
In dit geval is het een onderlaag die een publiek podium krijgt aangeboden door allerlei vreemde wereldverbeteraars. Laat vooral GS blijven benoemen en uitvergroten.

First Contact | 06-05-15 | 17:40

De holocoast is dat een holografische kust bril of iets?

nikkipikki | 06-05-15 | 17:40

Appa, bekend? Van het prachtig poëtische 'ik heb schijt'

Terang Bulan | 06-05-15 | 17:36

Het zou GeenStijl sieren als ze types als deze non-valeur eens totaal zouden negeren.
Regelmatig zie ik hier artikelen voorbij komen over marginale niksnutten, waar ik zonder GS nooit van gehoord zou hebben.
Ik heb er totaal geen behoefte aan om te weten wat zij vanuit de onderste laag van de achterstandsklasse de wereld in denken te moeten slingeren. Zij zijn op geen enkele manier een verrijking van mijn leven.

Tevens denk ik dat dergelijke parasieten er ook nog enige vorm van voldoening uit halen om op een site als deze in de picture te komen. Op een of andere manier streelt dat hun achteruit geëvolueerde ego. Ik ben van mening dat je dat zulk maatschappelijk afval niet moet gunnen.

zeauzitdat | 06-05-15 | 17:36

Het gaat om de zieligheidsprijs of de slachtofferrol. Die brengen in de discussie het meeste op. Zoals Bakoenin zijn linkse ome Ko te berde brengt en de internationale brigades die tenminste echt tegen de facsisten knokten.

Met even groot gemak kan ik de opa van mijn beste vriend opvoeren die in hetzelfde kamp Natweiler of Struthof geweest is en waarmee ik een keer daar geweest ben. Student, rechtse bal en toch politiek in het verzet.

Appa houdt liever het alleenrecht op zijn jodenhaat. Dat wil ie niet met de Duitsers delen. Kom net terug na een bezoek aan Beieren, München en in het bijzonder Dachau. Toevallig werd het hek dat een halfjaar geleden gejat is teruggeplaatst terwijl wij er waren. Daar waren ook jonge Duitse soldaten op bezoek om hun historisch besef te vergroten. Daar wel. Feiten ontkennen, verdraaien en verzinnen lijkt wel een islamitisch voorrecht. We zijn immers bevrijd door de Marokkanen en de eerste vliegtuigen waren mohammedaans.

Appa mag roepen wat ie wil. Net zoals ik dat altijd zal doen. En ik zal zijn recht verdedigen. Ook al walg ik van zijn uitspraken.

ristretto | 06-05-15 | 17:29

heteffect | 06-05-15 | 17:08
Precies. Daar is 'meneer' op uit. Media aandacht. Negeren is de beste optie.

kenny harder | 06-05-15 | 17:29

the exorcist 17:01
u zegt de holocaust "ook gedeeltelijk" in twijfel te trekken daar volgens uw rekenmachientje er hoogstens ( ...) vier miljoen joden zijn vermoord. Vier miljoen vermoorde joden is geen holocaust maar zes miljoen kennelijk wel zo lees ik.
Aan welke historische juridiciteit ontleent u uw stellingname en waar ligt volgens u de scheidslijn tussen holocaust-shoah enerzijds en massamoord want "hoogstens"anderzijds?

Jan Boule | 06-05-15 | 17:29

Please, laat die taakstraf het uitmesten van een varkenshouderij zijn. *geeft nog een slinger aan de mayakalender*

First Contact | 06-05-15 | 17:27

Geef dat schijtjong gewoon geen aandacht, zeg. Die dwerg kan niets, wil niets, is Nederland als natie eigenlijk alleen maar tot last geweest. Eerst als middelmatig drugsdealertje, nu als opzwepende intrigant die kansenjongeren opstookt om schijt te hebben aan hun eigen samenleving. Wat mij betreft vertrekt hij met zijn grote smoel naar marokko of 'palestina', maar zoveel lef en daadkracht heeft stoere appie niet.

The Green*Machine | 06-05-15 | 17:25

trenthopper | 06-05-15 | 16:44
Het is goed om een kritische benadering te lezen. Ik had er nooit bij stil gestaan, maar de constatering dat er eenvoudigweg niet zoveel lichamen gecremeerd kunnen zijn binnen het gegeven tijdsbestek is interessant.
Zoals daar gesteld wordt: "3.5 years x 365 days x *54* crematoria x 6 bodies maximum and we achieve a figure of 413,910."
De getallen lijken hiermee sterk overdreven! Als dit inderdaad het geval is ben ik benieuwd waarom dat gedaan is. Alsof een factor minder slachtoffers niet erg genoeg is?

Mikezy | 06-05-15 | 17:24

:-)
Als wij er niet waren geweest, was die berber-Apa allang dood geweest; nog te stom om een geit te hoeden. Maar in Nederland kan hij zich "profileren" met vuilbekkerij.
.
Soms vraag ik me af waarom we die analfabeten hebben leren lezen en schrijven.

Madame Poitiers | 06-05-15 | 17:22

Appa gelooft nog liever in een sprookjesboek dan een geschiedenisboek. Fictie over feiten. Dat zegt genoeg!
.
NEXT!

upgent | 06-05-15 | 17:22

Zie die Aap liever oprotten naar een islamitische heilstaat. Met dubbele agenda's kan ik helemaal niks...

First Contact | 06-05-15 | 17:22

zieke hondt 17:11
ik deel in deze uw optimisme helaas niet.Dit soort lieden dient juist met scherpe geest en pen , liefst met een hoge dosis satire à la Voltaire, verbaal de grond in te worden geboord ten teken dat wij als een beschaafde samenleving wensen te vigeren en rekening houden met elkaar. We moeten niet toegeven dan wel ons hoofd in de schoot leggen en niet laten gebeuren ergo scherp toezien dat niet onder het mom van vrijheid van meningsuiting lepe rappers, imams of wie dan ook en van welke signatuur dan ook, genoemde vrijheid als dekmantel misbruiken om hun drek over ons als Nederlanders laten spuien.

Jan Boule | 06-05-15 | 17:20

Zeggen dat de holocaust niet gebeurd is geeft alleen maar wat voor een zwakzinnige barbaren dat soort mensen zijn en waarom ze hier niet horen.

Ansjo | 06-05-15 | 17:19

Lewis | 06-05-15 | 17:1
Je kan ook zeggen dat iemand met die mening knettergek is, ook alweer een reden om aangifte te doen?
Zo blijven we aan de gang, óf helemaal óf helemaal niet.

lanexx | 06-05-15 | 17:18

@terrormannetje | 06-05-15 | 16:15
Persoonlijk ben ik ook tegen verboden in het algemeen. Maar als je naar religies kijkt dan blijkt dat nogal veel jongelui vatbaar zijn voor valse logica. Vergelijk het met schaken, sommigen kijken 5 zetten vooruit, anderen nog niet 1. Als je toestaat dat geschiedkundige feiten worden ontkend als vehikel om lichtgelovigen om te praten, dan kan de geschiedenis zich zomaar gaan herhalen.

Suerte Piet | 06-05-15 | 17:17

Is Appie Happie al in de boeien geslagen??

denoorman | 06-05-15 | 17:17

@Madame Poitiers | 06-05-15 | 16:19
Hahaha, da's een goeie, die houden we erin!

Lum-chan | 06-05-15 | 17:16

Een laag iq is niet strafbaar

Ollie B. Bommel | 06-05-15 | 17:16

11 keer ge'RT'd. Dat is de relevantie van Aappa. Pardon. Appa. Die nu wéér met een klein stijfje zit, omdat hij op de Geenstijls staat.

Mr Dixit | 06-05-15 | 17:15

@ Lewis | 06-05-15 | 17:11
Dat is nou precies het punt. Historisch gezien staat het vast wat er is gebeurd, al kun je speculeren over de aantallen. Neemt niet weg dat het heeft plaatsgevonden, net als de Armeense genocïde waar men vol op het orgel gaat jegens Turkije.

Feitelijk heeft de holocaust plaatsgevonden en heeft de Armeense genocïde plaatsgevonden. Als iemand dat wil ontkennen, laat hem of haar zijn gang gaan. Nawijzen, uitlachen, en niet (meer) serieus nemen. Al deden we dat laatste bij Appa tóch al niet.

BeunDeHaas | 06-05-15 | 17:15

Figuren als Rapper Eppo ontkennen hun eigen geboorte nog, als ze dat goed uitkomt.

MisterIk | 06-05-15 | 17:13

Ik vind dit geen goed argument:

"Holocaust ontkennen is namelijk voor iedereen strafbaar, dus ook voor rapper Appa."

Mohammed beledigen is ook voor Appa verboden, dus niet alleen blanke cartoonisten.

Hoe dan ook, het is geen goede wet en moet afgeschaft worden. Dat je de holocaust niet mag ontkennen of de koning niet beledigen wordt als stok gebruikt door andere landen om Nederland mee te slaan.

Grrrrbachov | 06-05-15 | 17:12

De vrijheid van meningsuiting mag wat mij betreft heel, heel ver gaan. Op alles heb je echter uitzonderingen. De Holocaust was iets dermate afschuwelijks dat ik me kan voorstellen dat je dáár een grenst trekt.
Ik zeg niet dat ik het er mee eens ben, ik weet het gewoon niet goed, maar afkeurenswaardig, laat staan absurd, vind ik een verbod op Holocaustontkenning zéker niet.

Lewis | 06-05-15 | 17:11

Absolute vrijheid van meningsuiting houdt ook in dat mensen zoals deze idioot deze absurde statements mogen maken. Gewoon geen aandacht schenken dan lost het zichzelf op.

zieke hondt | 06-05-15 | 17:11

denoorman 16"53
daaraan toevoegend, in mei 2009 meldde Rutte dat er wat hem betreft geen verbod hoefde te komen op de holocaust ontkenning. De PVDA en CDA vielen Rutte hierop aan. Dat de "rapper" de Holocaust ontkent is niet gestoeld op zijn kennis van historische feiten- die is er waarschijnlijk ook niet- maar dient slechts ter provocatie en schoffering van onze samenleving en met name de joodse gemeenschap in ons land. En daarin schuilt het perverse. Het gaat niet eens om de juridische historiciteit maar om de afkeer ( haat) van het jodendom te markeren en zulks vanuit zijn islamitische achtergrond. Deze attitude wordt er helaas bij de opvoeding van kindsbeen af met de paplepel ingegoten.

Jan Boule | 06-05-15 | 17:11

De Koran is een leugen. (@Appa)

Koning van de Wereld | 06-05-15 | 17:10

Overigens heeft de massa Appa nooit iets aangedaan. Het is niet dat heel Nederland scandeerde dat varkensstront er nog beter uit zag dan Appa, of dat men massaal naar zijn moeder ging om te beweren dat haar vagijn naar eiersalade rook.

We ZOUDEN het eens kunnen doen, natuurlijk. En dat onder de VVMU, want men vindt.

BeunDeHaas | 06-05-15 | 17:10

@TheseDays00
Ben al in meerdere concentratie kampen geweest.

@Desmoulins
ook al hilberg gelezen.

enige waar ik naar oproep is een skeptische houding.

hiervoor word ik vast als een alu-hoedje beschouwd maar het moet maar.

neem voor het gemak aan dat 9/11 een inside job was en dat er geen vliegtuig maar iets anders in het pentagon was gevlogen(misschien niet maar let's assume). om maar een iets recenters uit te kiezen.

over 20-30 jaar staat gewoon in alle geschiedenisboeken en alle verhalen van de onderzoekers dat het een door al-qaida uitgevoerde actie was en dat de overheid er niks mee te maken had.

als je hierover in de toekomst skeptisch bent word je ook compleet voor gek uitgemaakt. wees bewust van hoe geschiedenis word geschreven.

en nogmaals ik ben geen ontkenner ik ben een skeptici en ik kan zeggen dat zelfs na het lezen van hilberg en het bezoeken van de kampen. dat in ieder geval het getal 6miljoen complete onzin is. en is 3 miljoen dan minder vreselijk? tuurlijk niet, maar het toont wel aan dat je niet alles zomaar moet aannemen. en skeptische vragen strafbaar maken hoort niet thuis in een echte democratie.

trenthopper | 06-05-15 | 17:10

het wegrennende Nederlandse leger

bakoenin | 06-05-15 | 16:37

Jij was erbij? Phucking aap.

Rebellation | 06-05-15 | 17:09

Hij heeft gelijk dat als wij voor Het Vrije Woord zijn en volledige vrijheid van meningsuiting, dan moet hij vrij zijn om te zeggen dat de Holocaust een leugen is. Vervolgens is het aan ons en anderen de taak om hem uit te leggen dat wat hij beweert onzin is.

Maar zoiets strafbaar maken is inderdaad hypocriet.

Polska | 06-05-15 | 17:09

En Geenstijl geeft Appa weer een podium.

heteffect | 06-05-15 | 17:08

Appa wat is dat?

Hendrick9075 | 06-05-15 | 17:07

Ik vond Appa veel leuker toen ik nog dacht dat het de vliegende bison van de Avatar was

The Great White Hoax | 06-05-15 | 17:03

Appa. Een kansloos bontkraagje dat stoer doet voor zijn nog kanslozere matties. Nog kanslozer dat links Nederland deze verbale tasjesrover een platform geeft.

mindless | 06-05-15 | 17:03

Appa is een pappa zonder p ... zonder piemol zeg maar. Eentje die geen ene ruk voorstelt. Dat is een Appa. Appa is synoniem voor negeren. NEXT

Kobus Kloothamer | 06-05-15 | 17:03

Appa tweet alleen maar om zijn punt te maken. Als iedereen vol op het orgel gaat vanwege zijn tweets, krijgt hij aandacht die hij nooit had.

Beun's advies: laat die talentloze bloedlul nou gewoon eens links liggen.

BeunDeHaas | 06-05-15 | 17:02

sAPPA de flappa, wat een grAPPA. Circus weer in de stad?

upgent | 06-05-15 | 17:02

Hm, ik trek de holocaust gedeeltelijk in twijfel. Tijdens Neurenberg processen werd vastgesteld dat in Auschwitz 4 miljoen joden werden vermoord. Dit op basis van een bekentenis van Rudolf Höss die verklaarde onder zijn bewind in Auschwitz 3 mijoen joden te hebben vermoord na marteling door the American War Crimes Investigating Team. Op basis van deze getallen is het aantal van 6 miljoen joden gebaseerd die zijn vermoord door de nazi's in concentratiekampen. Nader historisch onderzoek heeft uitgewezen dat er maximaal 1.1 miljoen joden zijn vermoord in Auschwitz. Het aantal van 6 miljoen joden is echter niet gewijzigd. Maar mijn rekenmachine zegt dat er hoogstens 4 miljoen joden zijn vermoord in concentratiekampen.

The Exorcist | 06-05-15 | 17:01

@bakoenin | 06-05-15 | 16:37
Zo. Dat is tenminste een keer gezegd.
*applaus*

atheïstisch stemvee | 06-05-15 | 17:01

@sakiwebu | 06-05-15 | 16:57
.
Het verschil is dat Appa (nog) niet oproept tot geweld, dat is de grens.... die haatimans hebben in het verleden dat al wel gedaan en worden derhalve als ongewenste vreemdeling geweigerd.

Fatwabuster | 06-05-15 | 17:00

@sakiwebu 16:57: Je moet in Nederland (bijna) alles mogen zeggen, maar zelfs in een ruime interpretatie van de vrijheid van meningsuiting zitten veel van die imams echt op het randje. Maar zelfs als hun uitspraken niet strafbaar zijn, dat betekent nog niet dat je elke malloot uit het buitenland maar moet faciliteren met een visum en een podium.

Muxje | 06-05-15 | 17:00

Ach Europa ontkende tot begin dit jaar ook de dobbernegers.

Tjemig | 06-05-15 | 16:59

APPA ? Ik zou echt niet weten wie dat figuur is, maar waarschijnlijk wel een buitenlander die het woord HOLOCAUST niet goed kan schrijven, of.......... het expres doet omdat hij met het woord HOLOCOAST niet discrimineerd!

A.S | 06-05-15 | 16:59

Interessante week van de vrijheid. En het is pas woensdag.

Hoen | 06-05-15 | 16:57

"Omdat iedere malloot het recht heeft om de grootst mogelijk onzin om welke reden dan ook te verkondigen."
Dit strookt dan weer niet met het weren van haat-imams?

sakiwebu | 06-05-15 | 16:57

trenthopper | 06-05-15 | 16:44
Dat bedoel ik maar ik hoop werkelijk dat dit cynisme van je is. Mijn ome Ko is namelijk helemaal krom geslagen in Natzweiler en heeft het na Dachau als een godswonder overleeft. Waarom? omdat hij Joodse mensen smokkelde naar Zwitserland? Nee daar is de Mof nooit achter gekomen, wel dat hij lid was van een anarchistische vakbond, en dat was heel goed gedocumenteerd door zo een Nederlandse pennelikker die heel graag die informatie deelde met de fascisten.
Dat bracht namelijk geld op.
Niet om aan te zien die hypocriete koppen ieder jaar weer op de Dam.

bakoenin | 06-05-15 | 16:56

@Asimov6 16:41: Ik ben bedroefd en gekwetst door de helft van wat ik op GS en Joop lees, moet dat nu ook maar verboden worden? Nee. Want dan kan je alles wel verbieden. Beperking van de vrijheid van meningsuiting moet alleen in zeer zwaarwegende en vast omschreven gevallen toegepast mogen worden, bijvoorbeeld bij directe oproepen tot geweld. Belediging of kwetsen zijn gewoon te vaag als criterium, en bovendien bij lange na niet ernstig genoeg. #jesuisappa

Muxje | 06-05-15 | 16:56

@ trenthopper | 06-05-15 | 16:53
Lees Desmoulins | 06-05-15 | 16:52. En bezoek eens een vernietigings- of concentratiekamp als je er rijp voor bent.

TheseDays00 | 06-05-15 | 16:55

Het MDI verus Hamas-fanboy Appa. Weer zo'n fittie waar ik geen partij kiezen kan, ik walg van beide.

Abject | 06-05-15 | 16:55

Wen er maar vast aan, als het aan het stemvee ligt heeft over twee jaar premier Pechtold het over de 'kwestie holocaust'.

Cuyahoga | 06-05-15 | 16:55

Het is natuurlijk wel duidelijk wat deze mafkees hiermee wil bereiken, zijn ze bij dat meldpunt nu zo dom...?

Hij wil uiteraard een precedentje schapen, zodat straks ook het beledigen van De Grootste Haatideologie Allertijden strafbaar wordt op elke mogelijke manier.

Die kant is het namelijk inmiddels al aan het op gaan.

En inderdaad, half Nederland trapt er met open ogen in.

Realism Is All | 06-05-15 | 16:54

@trenthopper | 06-05-15 | 16:44
.
Het antwoord daar op is deels JA en dat zou jij ook moeten weten.... er waren 4 Sondernkommando's waarvan Sobibor er 1 van was, deze kampen hadden enkel tot doel om de aangevoerde Joden direct de dood in te jagen, bij honderden tegelijk en dat op dagelijkse basis een aantal jaren lang....
.
Wellicht had je de moeite kunnen nemen om een goed boek te lezen de afgelopen dagen in plaats van ranzige internetsites af te struinen!

Fatwabuster | 06-05-15 | 16:54

Vooral de reactive van "Moslims in Dialoog" is er weer 1 van het vermelden waard in de twitter van appa...

TheseDays00 | 06-05-15 | 16:53

@TheseDays00

ik probeer alleen maar te stellen dat er heel veel vragen zijn rondom wat er is gebeurd en je mag ze niet stellen wat ik raar vind. is iedereen hier zo goedgelovig?

waren en joden vergast? zeker.
waren dat er 6 miljoen? zeker niet.

wees skeptisch mensen! niet alles wat in uw geschiedenisboek staat moet u zomaar klakkeloos overnemen.
durf eens los te laten wat je denkt dat je weet en kijk ook eens naar de argumenten van voor en tegen(zijn er genoeg).

trenthopper | 06-05-15 | 16:53

Wordt Mark Rutte nu ook aangeklaagd? Die ontkent de Armeense Genocide.. Of is dat niet strafbaar??

denoorman | 06-05-15 | 16:53

trenthopper | 06-05-15 | 16:44

U bent dus het levende voorbeeld van het Holocaust revisionisme en wat het ontkennen of in twijfel trekken van feitelijke, gedocumenteerde gebeurtenissen met een mens kan doen. Niemand heeft ooit gezegd dat ze allemaal op zulke wijze zijn vernietigd. Misschien kunt u beter eens wat Raul Hilberg lezen.

Desmoulins | 06-05-15 | 16:52

De media moslim appie happie heeft blijkbaar aandacht nodig. Wat is eigenlijk de straf?? Ik zou zeggen oppakken, voor de rechter en bij veroordeling de gevangenis in en na het uitzetten van zijn straf nationaliteit afnemen en het land uitzetten wegens staatsgevaarlijk. Toch! Maar dat zal wel niet gebeuren met die D66 rechters in dit land.

denoorman | 06-05-15 | 16:52

Appa is een geflipte ongeletterde
daar kan hij misschien niets aan doen maar val de wereld svp niet lastig met je gemekker
Het woord Holocaust niet eens normaal kunnen spellen bevestigt je volstrekte oliedomheid nog maar eens
ergens wel handig, want de lezers weten direkt wat voor een vleesch ze met jou in de kuip hebben

Tobi | 06-05-15 | 16:52

En inderdaad. Iets interessants proberen te vermelden en het verkeerd spellen. Hoe kansloos ben je dan? En nog kanslozer zijn al die semi-intellectuele volgers op Twitter. Wat een trieste bende! Vooral die ene die het de hele tijd over domrechts heeft. Lutser.

Cor Zakov | 06-05-15 | 16:50

Niet om het een of ander, maar Appa heeft net zoveel recht om de holocaust te ontkennen dan onze MP welke de Armeense genocide ontkent.

Maarja wie de waarheid niet onder ogen wil zien, zal er tzt. vanzelf door achterhaald worden.

Rest In Privacy | 06-05-15 | 16:50

Eenieder heeft het recht om verschrikkelijke beelden / documenten op zijn of haar eigen manier cognitief te verwerken. Want daar gaat het hier denk ik om, dat deze figuur beelden heeft gezien en meteen dacht 'dit is zo vreselijk, dit kan niet waar zijn'.

Of hij is gewoon een complete idioot die niet weet hoeveel mensen tot op de dag vandaag last hebben van die afschuwelijke gebeurtenis.

In welke categorie valt onze MP eigenlijk?

Maline Genie | 06-05-15 | 16:50

Wat leuk, hij krijgt 24 uur om de uitingen te verwijderen "anders volgt aangifte."

Goh wat gek, als iemand 50 km/h te snel rijdt dan krijg je (terecht natuurlijk) geen 24 uur om spijt te betuigen.

Nederland is inderdaad racistisch ja, de PoliCor gemeenschap noemt dat 'positieve' discriminatie. Ik zou wel eens willen weten of als een white supremacist iets op d'n Twittert gooit, of hij/zij dan ook 24 uur 'bedenktijd' krijgt?

Xirdalan | 06-05-15 | 16:49

Nilfisk | 06-05-15 | 16:24 Goed gelezen, Nilfisk +1.

- Sepot wegens vormfout.
- MDI op den bek wegens niet lezen
- Verzoek aan de heer Appa om de tweet nogmaals maar
dan gecorrigeerd te plaatsen.

hallevvezool | 06-05-15 | 16:49

Het Openbaar Ministerie en de Officier van Justitie moeten dat appa-manneke eens nader gaan bekijken.

meneer Q | 06-05-15 | 16:48

Kijk, dat Allah bij het scheppen der mensheid nog wat afgekeurde lichaamsdelen over had, en daar Appa van heeft gemaakt, dat kan gebeuren.
Dat hij daar per ongeluk wat stukken varken en de hersenen van een duif bij heeft gedaan, dat kan ook gebeuren.
Soit.
Maar dat dat gezwel steeds weer van mijn geld op moet draven bij de Staatsmedia is een schande.
Kunnen degenen die daar verantwoordelijk voor zijn niet eens publiekelijk aan de schandpaal genageld worden?

Cuyahoga | 06-05-15 | 16:48

@ trenthopper | 06-05-15 | 16:44
je bent net zo dom als appa. Kom, ga eens vriendjes met hem worden.

TheseDays00 | 06-05-15 | 16:46

"is eigenlijk het ontkennen (geen standpunt vind ik ook ontkennen) van de armeense genocide strafbaar?"
gentle_giant_58 | 06-05-15 | 16:14
====
Nee, de CU had daar een voorstel toe ingediend, maar dat haalde geen meerderheid. Waarom weet ik niet.

malang | 06-05-15 | 16:45

-weggejorist-

trenthopper | 06-05-15 | 16:44

Volgens Appa is dit een mening, waar andere meningen tegenover staan. Hij is nog net niet zo dom om te verwijzen naar een ingezonden brief van Adolf.

roze_bril | 06-05-15 | 16:43

Kunnen we deze nep rappert gewoon compleet negeren? Dit is namelijk waar hij het voor doet.

Meneert | 06-05-15 | 16:43

Appa je bent een Buitengewoon minderwaardig mens.

de uitbater | 06-05-15 | 16:43

Veel te veel aandacht krijgt die rifaap.

aardappelninja | 06-05-15 | 16:43

dus je mag zeggen wat je wil
volgens mij is die appa dus een pedo en een homo

pejoar | 06-05-15 | 16:42

Zullen we er allereerst eens mee ophouden om types als die aapa een podium te geven?
Ongelooflijk hoe belangrijk de mening van zulke nietszeggende mensen tegenwoordig gemaakt wordt!

Gazzerop | 06-05-15 | 16:41

oeps dubbelpost.

malang | 06-05-15 | 16:41

Nee, de tweet van Appa was niet dom, het was kwaadaardig. Het was bedoeld om te kwetsen. Appa is een hater en het is goed dat hij aangepakt wordt.

Ik heb paar oudere mensen gesproken die in de meidagen toch al erg verdrietig zijn, die van zijn tweet gehoord hadden. Die mensen waren erg ontdaan en gekwetst.

Mensen die familie hebben verloren in de oorlog horen gevrijwaard te kunnen blijven van de haatspraak van een rellende rapper.

Asimov6 | 06-05-15 | 16:41

Dus Appa vindt ook dat mensen tekeningen van Mo mogen maken? En Mo een pedo mogen vinden? Of moeten die mensen allemaal deaud van hem?

Mahatma | 06-05-15 | 16:41

-weggejorist-

malang | 06-05-15 | 16:41

Helemaal niet 'pleur op met die aangifte'. Het ontkennen van de Holocaust wordt vooral gedaan door mensen die de Holocaust graag zouden herhalen, door Jodenhaters. Het is geen mening, het is haat zaaien.

Het wordt ook vaak gedaan door mensen die de Holocaust zien als bestaansreden voor Israël. Haal de vermeende bestaansreden weg, en je delegitimeert het bestaansrecht van de staat Israël (in hun ogen).

malang | 06-05-15 | 16:41

Het maakt niet uit wat #Aappa verkondigt, wat wel uitmaakt zijn de moreelbetermenschen die zich graag samen met hem profileren als geschiedkennis en übermenschen, dus laat hem het vooral roepen en twitteren, hij is gewoon de überratten-vanger van Hamelen.

Dibe | 06-05-15 | 16:40

Dom zijn en domme uitspraken doen moet je niet strafbaar stellen. Kan die Appa ook niets aan doen.

Feiten, daar gaat het om.

In de basis kan je iedere gelovige beschouwen als iemand die in een fantasie wereld leeft. Dit soort mensen variëren van prettig licht gestoord tot onprettig zwaar gestoord. Van ik geloof dat er ergens wel iets is, maar ik neuk en zuip er gezellig op los tot 'Kill all infidels'.

Appa is een Don Quichote zolang >95% Nederland 4 mei 8:00 stil is en er op school over de Holocaust wordt onderwezen, geen aandacht geven. En als je dat dan al wil doen, vraag hem beleefd zijn bewering te onderbouwen....

Niet dreigen met 'strafbaar'. Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, Ook Appa.
Mensen zijn intelligent genoeg om zijn zelf conclusie te trekken.

Het niet behandelen c.q. ontwijken van dit onderwerp op lichtgetinte scholen is vele male erger dan dit geneuzel van een randfiguur als Appa.

der Schmutz | 06-05-15 | 16:40

Appa de drogredenrapper. Zonder dat-ie het weet, ook dat nog.

Orange Willem | 06-05-15 | 16:39

In navolging van de Ohio Players en de Red hot Chili Peppers wordt Appa's nieuwste (s)hit: Love Holocoaster.

Megalomaniak | 06-05-15 | 16:39

Mokum Kosher | 06-05-15 | 16:22
Ik denk dat hij niet eens zelf de tekst schrijft. Behalve de woordjes KK, tyfus, racisme. Verdere gaat de woordenschat niet.

rokertje | 06-05-15 | 16:38

Appa is een pedofiel. Was dat al bekend? Hij zal het wel ontkennen.

Cor Zakov | 06-05-15 | 16:38

Indien men zegt dat de "holocaust een leugen is" dan leidt dat terecht tot strafvervolging. Het is namelijk een revisionistisch standpunt gehuldigd door ( reëele) rechts extremistische groeperingen en hier en daar een bisschop in de RK-kerk.. Het ontkennen of bagatelliseren
( "le holocaust n'est qu'une bagatelle dans l'histoire de la 2ième Guerre Mondiale" dixit Jean Marie Le Pen) van de op fabrieksmatige moord op 6 miljoen onschuldige en weerloze Joden nog geen mensenleven geleden, getuigt van gebrek aan innerlijke beschaving , gebrek aan historisch besef en niet het minst aan fatsoen. De ellendeling, onderwerp van dit item , zou gelijk de jongeman in Kubrick's ClockWork Orange, verplicht een gehele dag moeten kijken- met de ogen opengesperd net als in genoemde film- naar de kleurenopnames gemaakt door de Amerikaanse War Correspondents op het moment dat de GI's de kampen binnenrijden en derhalve bevrijden. Welk een geteisem hebben wij toch in ons land verwelkomd.

Jan Boule | 06-05-15 | 16:37

Dit is gewoon stap 1 voor het wegwerken van Joris in het kader van bezuinigingen.
#Job4Joris!

Maya de Blij | 06-05-15 | 16:37

Waar in vredesnaam maken we ons druk om. Dit nare hypocriete landje wat vanaf 1938 joodse mensen massaal de toegang weigerde en waarvan zelfs de keunigin, ja de twijfelachtige nazaat van een syfilis lijder dat joodse plebs niet te dicht bij haar buitenverblijf wou hebben. Werkelijk, kunnen we de discussie over WW2 de holocaust en verzet gewoon niet stoppen in dit land.
Heel veel hebben het feldgrau gedragen en brachten het geleerde graag nog een keer in praktijk in Indonesië, terwijl die weinigen die echt de ballen hadden om zich tegen fascisten te verzetten in de laatste oorlogsmaanden verraden en kaltgestellt werden. En die eenzame vechter van de internationale brigades zijn Nederlanderschap kwijtraakte, immers vreemde krijgsdienst, maar die fucking Wiking gasten gewoon door mochten moorden.
Rot nu eens op met dat hele gezeur op 4 en 5 mei met dat gezwam over holocaust en misdaden, met die flapdrollen op de dam die met de hele goudvoorraad in Engeland zaten en het wegrennende Nederlandse leger.
Het maakte de gemiddelde Nederlandse Mof namelijk geen zak uit zolang het maar pecunia opbracht.
Ga je schamen kutland, net zoals de Duitsers dat gedaan hebben.
Al beweert iemand dat de Joden de schuld van alles zijn wij moeten onze hypocriete bek houden en de mening over laten aan mensen die wel gevochten hebben tegen de fascisten.

bakoenin | 06-05-15 | 16:37

Rebellation | 06-05-15 | 16:32
Maar het raakt wel een terecht punt, over hypocriet beleid omtrent het vrije woord. Wellicht niet zo gepast om dat op 5 mei zo te uiten, dat is respectloos en ronduit onbeschoft.
Sowieso zijn mensen die de Holocaust ontkennen ontzettend dom. Zelfs de grootste complotdenkers ontkennen het niet, het bewijs is echt enorm!

Dannydekr 2.0 | 06-05-15 | 16:37

@pendajo | 06-05-15 | 16:22 "Hij heeft het over de holocoast. Niet bestaande woorden ontkennen lijkt me niet strafbaar."
.
Precies. Holo-coast. Dat zullen ze vast met succes op wijzen zodra het menens wordt.

ben kokhals | 06-05-15 | 16:36

Intussen is Appa wel de lieveling van links Nederland. Op 21 maart was hij nog een van de sprekers op een manifestatie van onder andere FNV, AbvaKabo, Kerk in Actie, Contactorgaan Moslims en Overheid, GroenLinks Amsterdam, SP Amsterdam, PvdA Amsterdam en de Raad van Kerken Amsterdam, waar hij weer eens zijn bekende antisemitische riedel mocht afdraaien. Vraag al die organisaties eens wat ze van Jean-Marie le Pen vinden. Stuk voor stuk zullen ze verontwaardigd roepen dat le Pen een gore antisemitische fascist is. Maar rapper Appa, die precies hetzelfde zegt, is hun grote held!
Waarmee de huichelachtigheid van links weer eens is bewezen.

MAD1950 | 06-05-15 | 16:36

@eerstneukendanpraten | 06-05-15 | 16:27
Precies, dat kan men aan je nick zien.
Ikzelf zag pas na een week dat er een unban-knopje hing.

Piet Karbiet | 06-05-15 | 16:35

Gelovigen mogen vanwege de vrijheid van godsdienst meer zeggen dan niet-gelovigen, terwijl Holocaust-ontkenners minder mogen zeggen dan ontkenners van elke andere geschiedkundige gebeurtenis.

Frederickk49 | 06-05-15 | 16:34

-weggejorist-

Mark741 | 06-05-15 | 16:34

hier vriendje van appa
wat een idioot zeg brrr doorsturen naar het vuur peloton twitter.com/AbuAbuaicha

ShoveASockinit | 06-05-15 | 16:34

Aantastelijk | 06-05-15 | 16:23

Die zou door Appa waarschijnlijk de Shoarma worden genoemd.

Lauwe Koffie | 06-05-15 | 16:33

Zolang deze straatrat die onlangs een woordenboek heeft ontdekt, niet het recht om vrijelijk te kunnen spreken over de door hem geliefkoosde doodscultus verdedigt, lijkt het mij wel zo netjes dat hij zijn selectief verontwaardigde mond houdt.
Appa is onkruid; de spreekbuis van de vijfde colonne.

Desmoulins | 06-05-15 | 16:32

Er zijn dusdanig veel bewijzen voor het bestaan van de Holocaust dat een kind van 11 iemand al onder tafel kan lullen die het ontkent, dus wat is het probleem?
Dannydekr 2.0 | 06-05-15 | 16:30

Het probleem is de motivatie achter de tweet.

Rebellation | 06-05-15 | 16:32

Ontkennen van de Holocaust is in Nederland niet strafbaar! Wel achterlijk. Er zijn zoveel bewijzen, dat het zelfs gênant wordt als je het gaat ontkennen. Maar daar hebben de ontkenners waarschijnlijk geen last van.

weesper mop | 06-05-15 | 16:30

Appa die in het debat met Nanninga beweerde dat wanneer cartoons een bevolkingsgroep zouden kwetsen dat ze dan niet gepubliceerd mochten worden omdat de vvmu niet betekent dat je zomaar mag beledigen. Hoe hypocriet is deze knakker aangezien hij nu precies hetzelfde doet door holocaustoverlevenden in de bek te spugen

Guuske | 06-05-15 | 16:30

Sneue hetze van 'rapper in de marge' Appa. Omdat Teeuwen het mag zeggen als cabaratier op een podium, op een festival van het Vrije Woord. Mag Appa het ook zeggen op zijn Twittertje.
Het woord context is hem blijkbaar vreemd.

Linkse Zakkenvuller | 06-05-15 | 16:30

levend fossiel | 06-05-15 | 16:28

Zou niet gek zijn...

Rebellation | 06-05-15 | 16:30

Alles moet ongestraft gezegd kunnen worden, tenzij je oproept tot geweld. Als je zegt dat de Holocaust niet echt is, is dat je goed recht en het staat dan niemand in de weg om dit met tegenargumenten te weerleggen. Verbieden tot het ontkennen van de Holocaust is dom, onnodig, kortzichtig en hypocriet. Er zijn dusdanig veel bewijzen voor het bestaan van de Holocaust dat een kind van 11 iemand al onder tafel kan lullen die het ontkent, dus wat is het probleem?

Dannydekr 2.0 | 06-05-15 | 16:30

Weet zo'n simpele rappert veel! Meneer is streng moslim en de islam is er nu eenmaal vast van overtuigd dat het uitmoorden van een kantoorgebouwtje vol cartoonisten, of het dreigen dat nog eens te doen, ook een vorm van "vrijheid van meningsuiting" is.

Het verbod op het ontkennen van den holocaust is overigens zo'n raar ding dat de multiKul (K van flauweKul) ons opdrong. Ongeveer even idioot als het strafbaar maken van "islamofobie", waar meneer rappert dan vast wel weer enthousiast van wordt.

Erg verwarrend allemaal voor primitieve mensen die helemaal niets met Nederland hebben. Behalve dan uitkeringen; bedbadbrood; gratis gezondheidszorg.

Jan Passant mk2 | 06-05-15 | 16:29

Kijk dit nu eens van het begin tot het einde.
www.youtube.com/watch?v=aQjNs-Ght8s

Roept in elk geval vragen op, die kennelijk niet gesteld mogen worden.

roverheid | 06-05-15 | 16:29

Appa wat een ongelofelijke domkop ben je ook. Documentaires op national geographic en discovery channel zijn allemaal verzonnen, alle geschiedenis die je kreeg op de nederlandse basisschool waren ook uit de linkerduim gezogen, het googlen naar 'holocaust' op afbeeldingen waren zeker ook moslims die figureerde in kampen te zitten en de totale krieg in duitsland was zeker ook verzonnen door zelfs regilio tuur.

Het mag wezen dat er in de tweede wereldoorlog ontzettend veel joden afgevoerd zijn, in straf/werkkampen zijn geplaatst en miljoenen de dood in werden gejaagd door uitputting, experimenten, gaskamers en wat nog meer.

Joden zijn meer zinvoller geweest dan jouw 'groep'. Die hoor je niet, integreren prima en respecteren de huiswaarden van het land. Ze zijn meer innovatiever dan dat jij ooit zult bereiken met het choqueren in je zielige raps.

Anoguurder | 06-05-15 | 16:28

Er bestaat ook weer een Meldpunt moslimdiscriminatie.
Snappen die gasten nou niet dat zo'n loket an sich zelf discrimineert? Als Hindoe kan je er niet terecht.
http://www.funx.nl/news/den-haag/23646-wat-doet-het-meldpunt-moslimdiscriminatie
Hoe staat het eigenlijk met die enorme stijging van incidenten tegen moslima's? Zijn er al getuigen, camerabeelden en daadwerkelijke aangiftes bij de politie?

Piet Karbiet | 06-05-15 | 16:28

@Johnny Quid | 06-05-15 | 16:09 "Pleur op met die aangifte. Omdat iedere malloot het recht heeft om de grootst mogelijk onzin om welke reden dan ook te verkondigen."
.
Zo is het. Laat maar lullen. Alleen wanneer iemand tot geweld oproept is het tijd om in te grijpen.

ben kokhals | 06-05-15 | 16:28

Die Appa is toch vriendjes met Quincy G? Dat geeft het niveau al aan dan, toch?

ZwengelMeister | 06-05-15 | 16:28

Nietszeggende relnicht die Appa. Gewoon NEGERen.

Rebellation | 06-05-15 | 16:28

Ik wil morgen wakker worden en lezen dat alle niet-seculiere moslims het niet meer zien zitten in Europa en massaal het continent willen verlaten. Als ik naar buiten kom, zie ik alleen maar vriendelijke atheïsten, humanisten, agnosticisten en een paar vrolijk huppelende seculiere christelijke en joodse meisjes. Op de hoek groet ik een boeddhist en bij de tramhalte staat een seculiere moslim. Hardop lachend bladert hij door een Charlie Hebdo. Ik lach ook. Europa is gered.

levend fossiel | 06-05-15 | 16:28

Ik heb nog een ogenblik gedacht dat appa 'holocaust' expres verkeerd had gespeld. Maar dan schat ik hem waarschijnlijk te hoog in?

soggert | 06-05-15 | 16:28

Piet Karbiet | 06-05-15 | 16:20

Van de vier keer dat ik daar heb gezeten was het drie keer een klein misverstandje met een niet begrijpend redactielid en was ik binnen een paar uur weer terug. Die andere keer schijn ik Nanninga een oneerbaar voorstel te hebben gedaan maar ik ben me nog steeds van geen kwaad bewust want zo doe ik dat heel mijn leven al...

eerstneukendanpraten | 06-05-15 | 16:27

Geachte heer appa, met semantiek er onder uit proberen te komen, terwijl je zo overloopt van racisme, jodenhaat en nederlandhaat is zo slap....

TheseDays00 | 06-05-15 | 16:27

Holocaust ontkenning is in Nederland niet strafbaar. En dat is maar goed ook. Stel je voor, gestraft worden vanwege een mening. Dit zou ons geen haar beter maken dan bijv. de nationaal-socialisten uit nazi Duitsland, de Bolsjewieken, rode Khmer, de Taliban, de wahabi salafisten enz enz.

ibo80 | 06-05-15 | 16:27

Wat een bokkelul die Appa, maar dat ontkenning strafbaar is is natuurlijk ook een beetje idioot. Dergelijke publieke ontkenningen worden over het algemeen toch wel belachelijk gemaakt. Maar gezien het nu toch strafbaar is mag deze man wel even verplicht op excursie naar Auschwitz op eigen kosten, dat lijkt mij de meest gepaste straf in dit geval op straffe van een aantal maanden bed, bad & brood in een kamertje van 2x2.

dutchdj | 06-05-15 | 16:26

Die loopt weer de hele dag met un stijve rond.

mierus | 06-05-15 | 16:26

Die rapper is neger en negers kunnen niet discrimineren.
Toch?

Vogelbeest | 06-05-15 | 16:25

Maar Appa zal ongetwijfeld fervent voorstander zijn om mensen die islam en hun profeet Mohamed ontkennen van een gebouw te flikkeren of om hen weg te zetten als racisten en hen te laten vervolgen omdat het islamofobisch is.

Mokum Kosher | 06-05-15 | 16:25

De holocoast bestaat volgens mij inderdaad niet.

Nilfisk | 06-05-15 | 16:24

Appa zijn raps ken ik niet. Dus bol.com gebeld of ze "the best of appa" verkopen? Gaat niet, want bestaat niet. appa is dus geen rapper, maar sneue aandachtzoeker.

Eigenlijk vind ik MDI wel slim, door op appa te reageren geeft hij nog meer gelegenheid hem uit te lachen en gaat hij nog dommere dingen doen.

TheseDays00 | 06-05-15 | 16:24

Ik vind de term shoah overgins beter dan holocuast.

Aantastelijk | 06-05-15 | 16:23

Als je nog te dom bent om het woord 'Holocaust' te schrijven als 'Holocoast' dan ben het niet eens waard om op te reageren.... dus laat die neprappert lekker blaten, gewoon negeren.

Fatwabuster | 06-05-15 | 16:23

Appa de man die elke speech vanaf zijn telefoontje moet voorlezen, omdat uit het hoofd speechen iets te hoog gegrepen is voor deze drol. Jammer dat de usual suspects, Vara en PvdA, zulke kansloze domme mensen een podium geven om hun poep te verspreiden.

Mokum Kosher | 06-05-15 | 16:22

Hij heeft het over de holocoast. Niet bestaande woorden ontkennen lijkt me niet strafbaar.

pendajo | 06-05-15 | 16:22

Kudtstudent | 06-05-15 | 16:18

De Kust van Holo is een leugen. Wist je dat niet?

Lauwe Koffie | 06-05-15 | 16:22

Het is niet goed dat de ontkenning strafbaar is. Het is ook hypocriet dat andere genocides wel gewoon ontkend mogen worden.

Het is echter nog veel slechter dat er überhaupt "Nederlanders" zijn die de Holocaust--dat is met een hoofdletter GS--ontkennen. We weten allemal wie dat zijn. Menig moslim, extreem rechts, en extreem links. Het is niet heel verwonderlijk dat het dus altijd idioten betreft.

macaroni&kaas | 06-05-15 | 16:21

Tja, weer zo'n dom verbod dat gewoon geschrapt moet worden uit het strafrecht, evenals het beledigen van het Koningshuis.

XaleX_2 | 06-05-15 | 16:20

@eerstneukendanpraten | 06-05-15 | 16:14
Gister al, alleen de trap omhoog uit die kerkers was nogal lang. Wat kun jij trouwens leuk tekenen.

Piet Karbiet | 06-05-15 | 16:20

Goed verwoord Mr. Quid. Helemaal mee eens.

Dr.Dexter | 06-05-15 | 16:20

De onderontwikkelde totaalmongool Appa mag van mij roepen wat hij wil. Meer zit er sowieso niet in.

Lauwe Koffie | 06-05-15 | 16:19

Holocaust ontkennen heeft toch niks met rascisme te maken?!

XverderNix | 06-05-15 | 16:19

Alle genocides worden ontkent, alleen worden sommige genocides meer ontkent dan anderen

adminitor | 06-05-15 | 16:19

Ik dacht niet dat het betwijfelen van het bestaan van de gaskamers strafbaar was in Nederland. Wel in Duitsland, waar bijv. Horst Mahler 11 jaar hiervoor moet uitzitten. Lijkt me geen goed idee voor Nederland.

Jan Gerritsen9977 | 06-05-15 | 16:19

Islamically challenged.

Madame Poitiers | 06-05-15 | 16:19

Dit zegt wel iets over het intelligentie quotiënt van bovengenoemde heer Appa...

NatteAugurk | 06-05-15 | 16:18

Holocoast? Coast?
Hij ontkent iets wat volgens mij echt niet bestaat?

Kudtstudent | 06-05-15 | 16:18

Strafbaar vind ik het niet. Dom is het wel. Maar dat heer appa een domme lul is is, wist ik al.

Aantastelijk | 06-05-15 | 16:17

Er is een verschil tussen: "Ik ben van mening dat de holocaust een fabel/leugen is" en "De Holocoast is een leugen". Dat laatste blijkt imo een strafbaar feit Quid. Dus niet jammeren nu want als ik hier zeg: Johnny Quid ga eens deaud, dan is de kans groot dat ik word weggejorist-en opgerot. Nou niet bepaald een voorbeeld van VVMU. Dus nu niet zo piepen Quid!

Indoneesje | 06-05-15 | 16:17

Appa? doet dat nageboorte het nog? Typisch voorbeeld van een slachtoffer allochtoon. Je blijft met ze lachen! Betere clowns zijn er niet.

upgent | 06-05-15 | 16:17

Het is overigens idioot dat zoiets roepen strafbaar moet zijn. Wat je mening ook is, je moet hem kunnen uiten. Sta je voor paal, jouw risico.

Pimp my Voortuin | 06-05-15 | 16:16

Waarom is het eigenlijk strafbaar? Als je ziet welke argumenten 'ontkenners' aanvoeren om aan te tonen dat de geschiedenis wellicht anders heeft plaatsgevonden, dan is het toch logisch dat die argumenten ontkracht worden ipv verboden bij wet?

terrormannetje | 06-05-15 | 16:15

ik gok dat hij allah geinfecteerd is.. die zeggen meestal hele domme dingen en geloven in fabeltjes.

(c)ZWITSUL | 06-05-15 | 16:15

Appa, ik hoop dat je binnenkort een keertje publiekelijk zulke domme uitspraken doet. Ik zie het filmpje graag terug.

fuuten | 06-05-15 | 16:15

Ik vind ze allebei een grote grap. Dus én geen #FreeAppa én geen MDI-aanhanger.

ZwengelMeister | 06-05-15 | 16:14

is eigenlijk het ontkennen (geen standpunt vind ik ook ontkennen) van de armeense genocide strafbaar?
en zo nee waarom niet?

gentle_giant_58 | 06-05-15 | 16:14


Piet Karbiet | 06-05-15 | 16:12

Jongen, je bent weer losgelaten door Joris. Nog fijn kunnen uitrusten?

eerstneukendanpraten | 06-05-15 | 16:14

Appa geeft wel vaker fraaie staaltjes moslimlogica ten beste. Bijvoorbeeld door al beledigend respect te eisen of door al vuilbekkend over de toon van het debat te zeuren.

Godsammekraken | 06-05-15 | 16:13

Ik ontken het bestaan van Appa, maar dat maakt het helaas niet minder waar....

StijlvolRechts | 06-05-15 | 16:13

Wie is Appa? Familie van Kraantje Pappie soms...

eerstneukendanpraten | 06-05-15 | 16:13

Ik vind domme mensen met domme meningen vooral dom.

Piet Karbiet | 06-05-15 | 16:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken