Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

SHOCKING. PvdA UK Houdt Mannen En Vrouwen Gescheiden Bij Townhalal Meeting In Birmingham

CETsTOYWEAEiNe534.jpg Labour, de favoriete partij van de nogal hypocriete sociale gelijkheidsstrijder Russell Brand, hield afgelopen zaterdag in Birmingham een verkiezingsbijeenkomst. Vandaag zijn er namelijk General Elections op Atlantis Albion. In de aanloop naar verkiezingen hou je zo veel mogelijk buurthuisbijeenkomsten waar sociaaldemocraten dan hun anekdotes voor op televisie vandaan halen: "Toen ik onlangs met een plumber praatte, vertelde hij me..." en "Ik sprak laatst een ploughman tijdens een lunch..." Enfin, u kent dat geneuzel wel van Diederik Samsom. Maar met deze bijeenkomst was iets bijzonder aan de hand. De oplettende kijker had het al in de foto gelezen. De Partij van de Albion heeft mannen (rechts, op de foto links) en vrouwen (links, op de foto rechts) gesegregeerd gezeteld. Een townhalal meeting dus. Dat straalt bijzonder slecht af op partijleider Ed Miliband. Labour wil in Engeland islamofobie verbieden, op straffe van straf, maar met actieve segregatie van mannen en vrouwen hebben de sociaaldemocraten kennelijk geen enkele moeite. Arm Albion. Ooit ruler van de waves op de Zeven Wereldzeeën. En nu met een strop om de nek naar de stembus. Wel doen hoor, Britse dames. Als Labour wint is het misschien wel de allerlaatste keer dat vrouwen mogen stemmen. Hoewel: islamisten onder aanvoering van haatsjeik Anjem Choudary roepen hun broeders en zusters op tot #StayMuslimDontVote. Want democratie = haram. En als moslims thuisblijven, kon dat wel eens slecht afstralen op de uitslag voor Labour.

Reaguursels

Inloggen

Weer een mooi voorbeeldje van de islamisering van het Avondland. En ga maar eens als man proberen op de vrouwenbankjes plaats te nemen...

EnNouJijWeer | 07-05-15 | 21:44

Pat Condell ziet er slecht uit, is hij ziek? Toch, ziek of niet: Altijd de heldere waarheid!

Goed-hardt | 07-05-15 | 21:39

Travestie is blijkbaar booming onder moslims. Zie die meest rechtse "dame" op de eerste rij, met schouderpartij van een gorilla, handen als kolenschoppen en armen als staalkabels. Als dat een wijf is, eet ik mijn boerka op.

medusa324 | 07-05-15 | 19:27

Ik was laatst in Birmingham, maar je weet niet wat je ziet. In de vertrekhal was het even 100 procent Asian zoals ze daar noemen. Taxichauffeur had het allemaal in nog geen 30 jaar zien veranderen. Zijn woorden herhaal ik hier maar niet.

merel veld | 07-05-15 | 17:59

De moslims zijn al een heel stuk verder gekomen met de bezetting van Engeland dan de Duitsers in 40/45 en dat zonder raketten.

blauwe zander | 07-05-15 | 17:27

@lijn5 | 07-05-15 | 11:40 "@OudeNederlander By design. Leg eens uit."
.
Even voor mijn beurt: zie o.a. Cloward Piven www.discoverthenetworks.org/groupProfi... Dus de samenleving overhoop halen, ontwrichten (dus het christendom uitschakelen), murw maken (zie die apartheidsactie) en overbelasten tot het sociaal en economsch in chaos ineenstort: "…there is indeed a distinct strategy in play and this strategy is hidden in plain sight; the strategy of order out of chaos." (Brandon Smith, ZH)
En dan… de internationale, de nieuwe orde. De slavenplantage voor het plebs, de macht en weelde voor de elite, en daartussen niks. Daar wordt niet geheimzinnig over gedaan: www.globalistagenda.org/quotes.htm
Dit lijkt knettergek, en dat is het ook. De mensen die dit doen en dit voorstaan zijn niet zelden megalomane sociopaten. Die denken werkelijk dat zij een soort van godheid zijn. Luister ook naar wat Aaron Russo erover vertelt, die de Rockefellers van nabij kent: www.youtube.com/watch?v=LSGZ4Hkdyg4#t...

ben kokhals | 07-05-15 | 15:39

Le Roi | 07-05-15 | 10:55 Engeland en Zweden zijn landen die reeds zijn verloren. Wij gaan ze onderhand rap achterna. Waar is het toch zo mis gegaan met de wereld? Afgelopen eeuw ontzettende ontwikkelingen meegemaakt, men zou slimmer zijn geworden, maar waarom krijgt iets achterlijks als de Islam dan steeds meer grip op elk land waar het neerstrijkt? Deze wereld is op, ik wil een nieuwe.
---------------------------------------------------

Tja, misschien heeft het toch met het "Nie wieder Krieg!' te maken. De laatste grote oorlog ging o.a. om vernietiging van wat men Untermenschen noemde. Men heeft zich daarna voorgenomen dit nooit weer te laten gebeuren. Men is hierin echter volkomen doorgeschoten waardoor alleen nog maar met het hart en niet meer met het verstand naar niet-Westerlingen wordt gekeken. Alles wat daarom cultureel afwijkt van onze Leitkultur - een tegenwoordig gevaarlijke term, dient gelijk behandeld te worden. Ongeacht wat het op de lange duur zou kunnen impliceren, denk hierbij aan de islam. Bovenstaand streven is verworden tot een doctrine die zodanig ingekankerd is in het denken, dat volgens mij alleen een nieuwe oorlog hier verandering in kan brengen. En dat stemt treurig.

Willibald von Klúúúk | 07-05-15 | 15:02

Birmingham daar was toch een aantal jaar geleden dagen rellen tussen moslims en niet moslims??

De stad is dus toch gecapituleerd..

vinzDH | 07-05-15 | 14:35

FREE NELSON MANDELA!!

O nee, het gaat niet over negers, maar over vrouwen Dan mag het.

guurderdanguur | 07-05-15 | 14:25

Oef wat heeft deze man verschrikkelijk gelijk.

carramba | 07-05-15 | 13:51

Lupuslupus | 07-05-15 | 13:42
Gheheheh. Sympathiek, Lupus! (geen sarcasme). Kleine moeite.

chicago river | 07-05-15 | 13:47

chicago river | 07-05-15 | 13:25
=====
Dank voor uw reactie!

Lupuslupus | 07-05-15 | 13:42

Miliband zal zich ooit moeten verantwoorden voor een tribunaal. Net zoals Job Cohen, Samsom een vele anderen.
Je kunt niet een heel land en een hele cultuur opzettelijk slopen en denken daarmee weg te komen.
Zij kiezen ervoor om aan de verkeerde kant van de geschiedenis te staan. Ooit krijgen ze daarvoor de rekening gepresenteerd.
Dat hoop ik tenminste want als zij winnen, hebben wij definitief ons land en onze cultuur verloren.

domheid regeert | 07-05-15 | 13:41

De UK staat echt een full blown burgeroorlog te wachten met deze mentaliteit.

caspert79 | 07-05-15 | 13:41

Lupuslupus | 07-05-15 | 11:43
lijn5 | 07-05-15 | 11:38
Gaarne wel even het geschreven woord *proest* ´geschiedenis´ meenemen wat staat in mijn plemp.
Citeerde al eerder die vreemde Cyrillus van Jeruzalem uit de 4e eeuw, maar dat maakt het niet minder maf wat deze christen bazelde. Bange man, die Cyril.

Maar maak je niet druk. Heb al eerder aangegeven dat ik een hierarchie hanteer qua lopen tussen ´de mensen´.

Christenen staan op plaats 2. Mooie plek lijkt me. Joden, lijkt me duidelijk, doen het gewoon op alle fronten beter. Hula-hup-Polynesie en sommige N-Amerikaanse indianenstammen hebben op een paar punten het gelijk aan hun zijde. Islamieten hebben uiteraard het nakijken. Het is niet anders. Verschil moet er zijn.

chicago river | 07-05-15 | 13:25

Milliband is zelf een jood. Hij heeft niet in de gaten dat hij uiteindelijk zelf in een oranje overall op een strand in Brighton van zijn hoofd zal worden verlost.

Graaf van Egmont | 07-05-15 | 13:17

Backwardation in progress.

Hemmenaar7 | 07-05-15 | 13:16

@Pastor Sippenhaft | 07-05-15 | 10:58
De waarheid.......... (ik heb je hint niet megenomen in mijn antwoordd)

Mark_D_NL | 07-05-15 | 13:11

De landverraders zullen hun land verraden. Maar, ooit zullen ze van de islam flinke klappen krijgen, want de islam heeft schijt aan hun linkse idealen. Conclusie: Linkse mensen zijn ontzettend naïef en dom. #Feit.

Wonderful-Life | 07-05-15 | 13:10

@Frits Spanbergen | 07-05-15 | 12:57
moskee? schoenen aan in de moskee?
Nieuwe regel ofzo?

Dibe | 07-05-15 | 13:03

Al die mannen aan die ene kant zjn geen knip voor de neus waard. Je valideert deze haat idelogie door hier aan mee toe doen.
--
Voorbeeld. Wanneer iemand mij vraagt om mijn schoenen uit te doen als ik een huis binnenkom. En dat wordt gedaan vanuit een hygiene oogpunt, no problem. Maar als ik bij een molsim familie komt weiger ik om mijn schoenen uit te doen. Want doe je dat wel dan volg je al Mo's regels. En dan heb je jezelf al onderworpen. En dat heeft NIETS met respect te maken, maar alles met het feit dat de Islam je in kleine hapjes opeet en verdelgt. Zelfs je schoenen uit doen werkt in je nadeel.

Mark_D_NL | 07-05-15 | 13:02

Het is dus OK om mannen en vrouwen te scheidden. Dan is het dus ook OK om Molsims en Niet Molims te scheiden.
--
Ik heb een idee... een bordje in de bus wat vertelt dat Molsims alleen achter in de bus mogen zitten. Of bijvoorbeeld supermarkten voor Moslims en supermarkten voor Niet Molsims. ALs je dus onderscheid mag maken in sexe mag dat ook voor Religie. Ik ga kijken of ze in Zuid Afrika nog wat van die bordjes over hebben.

Mark_D_NL | 07-05-15 | 12:58

Uhhh, dit was een bijeenkomst in een moskee. Niet mijn idee van een ideale locatie voor wat dan ook, maar ze volgen dus gewoon hun eigen huisregels (die wel ja). Is dat een topic waard? Wellicht wanneer dit een PvdA-meeting in een NL moskee was, maar van Engeland verwacht ik eigenlijk niet anders meer... *weep*

Frits Spanbergen | 07-05-15 | 12:57

De woorden van Pat Condell kunnen 1 op 1 worden overgenomen voor Nederland. En waarschijnlijk ook voor de andere Europese landen. Schijndemocratie.

lulleficatie | 07-05-15 | 12:53

Mooi. Pat en ik zijn het eens. Stem Niet Meer Op Gevestigde Partijen!

Spittertje | 07-05-15 | 12:46

Het probleem zit hem in het systeem, niet in de mensen die het leiden (ja indirect wel ja, maar de bron van het probleem niet). De politiek is nu een plek geworden om je baan van te maken, en lekker veel geld te verdienen. En wij maar politici op de vingers tikken omdat ze het land niet goed besturen. Dat is helemaal niet de reden dat ze er zitten en die taak op zich willen nemen (maar natuurlijk wel blijven zeggen 'geschokt' te zijn om dit, en dat er weer iets 'onacceptabel' is). Een misvatting dus, bovendien moet/kun je nooit een stel mensen zo'n taak geven. Alleen de mensen die in het land zelf leven, kunnen en moeten het land besturen. Zij zijn namelijk zelf onderhevig aan de negatieve gevolgen van het beleid van het land t.b.v. deze mensen. Hoe dit vormgegeven kan worden weet ik ook niet precies, maar in ieder geval niet dat al die mensen mogen stemmen voor 'volksvertegenwoordigers', en dat die stemmen vervolgens uitdraaien op het uitvoeren van het beleid van partij A of partij B. Die partijen slaan nergens op, de lijsttrekkers ervan nog veel minder, want die vinden hun eigen portemonnee en leven veel belangrijker dan de levens van duizenden mensen die hij niet eens kent. De enige die zich echt bekommert om jouw leven ben je zelf, daarom moeten mensen zelf aan het roer staan, zonder tussenpersoon van zogenaamde 'volksvertegenwoordigers'. Echt kwalijk kan je die onbetrokkenheid van politici ze niet nemen, ik snap ze wel, dus de moraal van die politici moet niet op de schop, en we moeten ze niet vervangen door nieuwe, ethischere, betrouwbaardere lui, want het is een vicieuze cirkel, maar het systeem is aan revisie toe. Het systeem deugt niet. Echt democratie is directe democratie. En het moet ook mogelijk zijn dan zowel links beleid als rechts beleid allebei uitgevoerd worden. Sommigen willen immigratie tegenhouden, en anderen niet? Dan doen we plan A in dat gedeelte van Nederland gewoon wel, en in de andere plek gewoon niet. Iedereen tevreden. Ja, het ene gedeelte van Nederland blijkt de verkeerde beslissing genomen te hebben en wordt zwakker ja, maar degenen met de goede beslissing wordt sterker. We moeten niet continu maar met zijn alleen samen proberen te leven, er zijn gewoon verschillen. Probeer niet in 'Nederland' te denken, maar in mensen. Deel Nederland op, letterlijk en figuurlijk, in links en rechts. Kies maar maar je wilt wonen.

CrapoTheGreat | 07-05-15 | 12:41

pibasso | 07-05-15 | 12:29
Inderdaad en dat ga je nu ook bij de PvdA zien.
Moslims zullen binnenkort gaan eisen dat ze de lijsttrekker gaan leveren en dat zal egocentrisch Links niet leuk vinden.
Voor hen zijn moslims alleen maar stemvee maar ze moeten niet ook nog eens kapsones krijgen en denken dat ze de mooie partijbaantjes mogen inpikken.
Herinner je nog GL?
Toen Tofik Dibi aangaf lijsttrekker te willen worden brak er direct paniek uit
Een knuffelallochtoon wil de baas worden van GL... dat kan natuurlijk niet!

Moi2 | 07-05-15 | 12:41

Als ik in een god geloofde zou ik bidden voor een zo groot mogelijke overwinning voor UKIP.
Helaas heerst in Groot-Brittannïe, net als overal in West-Europa, de fatsoenscultuur ook onder de traditioneel conservatieven. Dat deel van het Brits electoraat zal dus ideologisch - en volstrekt geïndoctrineerd door de media - moeite hebben om de zo noodzakelijke stap van Cameron naar Farage te maken. Farage die dan bij eventuele deelname aan een coalitie onmiddellijk klem komt te zitten. Uiteraard gaan de Farage-stemmen ten koste van de Tories, maar dat offer moet dan maar gebracht worden.
En Miliband is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Een soort Pech-Som met stuitend antidemocratische denkbeelden die in niets getuigen van historisch-culturele kennis van en respect voor zijn land.
Mocht Cameron overtuigend genoeg winnen en daadwerkelijk
dat lang beloofde referendum over de EU uitschrijven, dan hoop ik van ganser harte dat de Britten de historische kans aangrijpen om zichzelf uit de superstaat in aanbouw te stemmen.
Maar voor vandaag geldt eerst en vooral: Go Nigel go!

De Vrijlansier | 07-05-15 | 12:39

Volg de Engelandse verkiezingen al een tijdje, best spannend. Het is ook een soort lakmoesproef voor rechts. Ziet het volk de linkse leugen eindelijk in of gaan ze weer massaal voor Labour?
Today is the day!

Dhr. de Wit | 07-05-15 | 12:38

Ze boffen nog, ze hoefden niet achterin de zaal te zitten.
Ik vraag me af, hoe gaat Engeland z'n koningin Elizabeth I uit de geschiedenis verwijderen? Of liever gezegd, hoe snel? Jammer van die prachtige tv series met Glenda Jackson, Judi Bench en Cate Blanchett in de rol van de nogal feministische vorstin, verbrand, verboden verklaard, want beledigingen voor het moderne Great Islamic Britain. Misschien moeten ook Nederlandse femdomiconen als Doutzen Kroes, Ellen ten Damme, Annabel Nanninga, Kim Holland, Anouk en Asha ten Broeke maar eens serieus overwegen naar Amerika te vluchten. Nu het nog kan.

dedeurs | 07-05-15 | 12:38

mvdwarsligger | 07-05-15 | 12:02
Links zijn juist de mensen die direct gaan verketteren omdat die in de multiculti discussie altijd een groot gebrek (lees: totaal gemis) aan aantoonbare positieve argumenten hebben gehad.
-
Een verzorgingsstaat is mooi maar we moeten niet de hele wereld mee laten genieten.
Hadden we de PvdA niet hun gang laten gaan en hun stemvee laten importeren hadden we nu een fantastische staat gehad en zou iedereen met 55 met pensioen hebben kunnen gaan.
Maar nu moeten we zo ongelofelijk veel geld betalen aan de multiculti en de randverschijnselen, zoals een multiculti subsidie industrie, dat we steeds langer moeten doorwerken.
En als je dan bedenkt dat die multiculti echt alleen maar ellende en nog eens ellende teruggeeft dan kan je alleen nog maar je hoofd schudden.

Moi2 | 07-05-15 | 12:34

Lijkt mij vrij logisch, als bijna het gehele electoraat van Labour bestaat uit allochtonen. Alle principes die wij belangrijk vinden worden verkwanseld om stemmen te genereren.
Minder, minder, minder politici!

pibasso | 07-05-15 | 12:29

Les: een politieke partij is bereid de eigen principes te verloochenen in ruil voor stemmen. De stemmen komen eerst, de principes later.
Hetzelfde geldt voor feminisme, multiculturalisme, e.d.: het zijn vlaggen die de lading niet dekken. Niets is wat het lijkt. Welkom in de lachspiegelzaal van de baantjesjagers.

Rest In Privacy | 07-05-15 | 12:23

Ik meen trouwens dat ze de kiezer in navolging van de VVD hoax £ 1000,- belasting verlaging hebben beloofd

Berthe | 07-05-15 | 12:21

Didi zit te fappen op deze beelden.

Mark_D_NL | 07-05-15 | 12:13

@levend fossiel | 07-05-15 | 12:03
Neen, ik denk pas als de 'Rivers of Blood' door hun land stromen:

http://www.telegraph.co.uk/comment/3643823/Enoch-Powells-Rivers-of-Blood-speech.html

Piet Karbiet | 07-05-15 | 12:11

We weten dat partijcongressen altijd uitdraaien op orgie's of groepsverkrachtingen. Het scheiden van mannen en vrouwen helpt niet. Ze worden daar aleen maar hitsiger van.

bodemloos | 07-05-15 | 12:08

Piet Karbiet | 07-05-15 | 11:50
Onvoorstelbaar gewoon dat dit gebeurt... In het land van Hurricanes en Spitfires en The Battle of Britain. Hebben de Engelsen wel door dat de tweede Battle of Britain zich nu, in hun eigen land afspeelt?

levend fossiel | 07-05-15 | 12:03

Het probleem is dat je sociaal voelend kan zijn en tegelijkertijd niet socialistisch.

En daar maken die linksen gebruik van om je in een a-sociale hoek te duwen.

kwark001 | 07-05-15 | 12:03

@Moi2 | 07-05-15 | 11:55
Verketteren, blijft voor veel mensen makkelijker dan hun wereldbeeld bijstellen.
Met "nazi" an sich heb ik niet zo'n probleem. Zie het eerder als teken van zwakte om met scheldwoorden en krachttermen te smijten. Daarnaast ben ik tot op zekere hoogte wel degelijk "links". Een zekere mate van verzorgingsstaat ben ik nu eenmaal voor. Ben er wel tegen om dat met iedereen te delen. Iets met onbetaalbaar.

mvdwarsligger | 07-05-15 | 12:02

Het gelijk van Geert.. iedere dag weer een beetje meer !

(c)ZWITSUL | 07-05-15 | 12:02

watergeus | 07-05-15 | 11:55

Klopt, toen reisde je ook nog per postkoets, het systeem had dus ook een logistieke oorsprong.

eerstneukendanpraten | 07-05-15 | 12:01

heldheino | 07-05-15 | 11:52
Waar woord.
Maar dat zie je volgens de heer Pechtold helemaal verkeerd.
Dat de islam in zo'n slecht zich staat heeft niets met de dagelijkse realiteit te maken maar alleen met het feit dat wij een "ongelijkheid" creëren.
(D66 is duidelijk op jacht naar ex-PvdA moslim stemmen)
-
Ik hoop toch echt dat Europa in 50 jaar weer moslimvrij is!

Moi2 | 07-05-15 | 12:00

@Vaffanculo! | 07-05-15 | 11:55

Omdat die binnen 5 minuten door de islamistische rechtbank worden vermoord. Echte kerel of geen echte kerel.

QBert | 07-05-15 | 11:58

@marcoplarco | 07-05-15 | 11:42
Hehehe. 100% match, ofnie?

Driewerf Hoezee | 07-05-15 | 11:56

mvdwarsligger | 07-05-15 | 11:37
Ach, ze noemen mij ook van alles.
Ik heb alleen wat irritatie met "Nazi" want ik ben en wil geen Socialist zijn en zal dat ook nooit worden.
Verketteren zie ik als duidelijk teken dat men geen valide argumenten meer heeft.
En dat is bij het verdedigen van Multiculti natuurlijk al heel snel.

Moi2 | 07-05-15 | 11:55

Wanneer staat er nu binnen de islamitische wereld eens een keer een echte kerel op die zegt, "Nu is het genoeg geweest met dat prehistorische gezever!" en die plaats neemt tussen die vrouwen?!

Vaffanculo! | 07-05-15 | 11:55

@ZwengelMeister | 07-05-15 | 10:58
Vergeet dat maar. Door het kiesstelsel wint in elk kiesdistrict alleen degene met de meeste stemmen. De UKIP staat op 1 zetel in de peilingen.
Alleen in europa doen ze het beter want dan worden de zetels verdeeld over alle stemmen.
Dat labour het nu zo goed doet komt eigenlijk omdat rechts gesplitst is met het meedoen van UKIP.
Het districten stelsel is volgens mij iets van voor de uitvinding van het wiel. Toen was het nog zinvol om per district te kiezen. Net als de provinciale statenverkiezingen hiero.

watergeus | 07-05-15 | 11:55

@OudeNederlander
U snapt wat er speelt.

Hirsch Ballast | 07-05-15 | 11:54

De PvdA zal wel jaloers zijn op Labour.

Sayer | 07-05-15 | 11:54


head_pend_jervin | 07-05-15 | 11:48

Dan zou ik in dat geval mijn schoonmoeder voorop laten lopen.

eerstneukendanpraten | 07-05-15 | 11:53

Alles wat slecht op de islam afstraalt, straalt slecht af op de kansen van moslims op de arbeidsmarkt. Deze constatering wordt door links Nederland altijd andersom gelezen.. Maar goed, moeten ze zelf weten, schat dat ze over 50 jaar nog steeds de sloebers van Nederland zijn.

heldheino | 07-05-15 | 11:52

Piet Karbiet | 07-05-15 | 11:45

Inderdaad, dat kwam voort uit 'achterlijke' haat van labour jegens de tories. Terwijl die tories andersom weliswaar neerkijken op mensen, maar dat tenminste binnenshuis doen. De elite socialist heeft in zijn blinde haat het hele land naar de klote geholpen.

Biasmania | 07-05-15 | 11:51

TheseDays00 | 07-05-15 | 11:46

Bijna goed jongen!

eerstneukendanpraten | 07-05-15 | 11:51

Als je naar deze foto kijkt snap je meteen waarom Paki-grooming aka groepsverkrachtingen 20 jaar lang niet zijn aangepakt.

Hirsch Ballast | 07-05-15 | 11:50

Gevonden: Labour was absoluut kwaadwillend bezig. Het spel werd in 2009 verraden door Andrew Neather, een voormalige Labour adviseur van Binnenlandse Zaken en Downing Street, die onthulde dat de massa-immigratie een bewust beleid van Links was om de sociale-maatschappelijke structuur van het land te veranderen en om Rechts gedwongen met diversiteit kennis te maken. Nice.

http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2104550/Mass-immigration-Labour-tried-destroy-Britishness.html#ixzz1n904xrZX

Piet Karbiet | 07-05-15 | 11:50

Stap voor stap ONS Europa terugvorderen is het enige wat er nu op zit.En snel.
R.B.Scott | 07-05-15 | 11:48
=========
Maar hoe?

Lupuslupus | 07-05-15 | 11:50

zeeman73 | 07-05-15 | 11:36
Ik raad iedereen aan om naar dit verhaal van Haatham te luisteren, je weet wel die lul die destijds naar Nederland is gehaald, en waarvan 'bam' Dibi dacht dat-ie hem wel even aankon.
Kern van zijn betoog: geen assimilatie, geen segregatie, maar overname van de macht, via het democratisch stemrecht...
Alle vier delen bekijken, en de schellen vallen je van de ogen.
www.youtube.com/watch?v=NdBDyXNX1yc
www.youtube.com/watch?v=hvGRmGl1uSU
www.youtube.com/watch?v=hJa6-m1W0PM
www.youtube.com/watch?v=NqmFiMGaQd8

Schoorsteenveger | 07-05-15 | 11:49

Ik word kots misselijk van iedere keer dat reaguurders dit afdoen als domheid van politici.
Hallo, word eens wakker!
Dit is by design !!!!!!

OudeNederlander | 07-05-15 | 11:40
====
Ben het helemaal met u eens. Ze doen (!) alsof ze niet weten waar ze mee bezig zijn. Maar dit is een vooropgezet plan: de autochtone bevolking van Europa gedwongen laten mengen met milloenen lieden die ons en onze cultuur uit het diepst van hun wezen haten. En daar mag u nog diep voor in de buidel tasten ook.

Lupuslupus | 07-05-15 | 11:48

"en zijn vrouw die 10 meter achter hem loopt"
@levend fossiel | 07-05-15 | 11:19

Daar zijn ze in islamitische landen mee gestopt, tegenwoordig lopen de vrouwen voor de man uit (bermbommen).

head_pend_jervin | 07-05-15 | 11:48

Ondanks de treurigheid van het gegeven kreeg ik bij het zien van de pica heel even de slappe lach,realiserend dat nog niet eens lang geleden zo'n gescheiden setting on-fucking-denkbaar was.
Stap voor stap ONS Europa terugvorderen is het enige wat er nu op zit.En snel.

R.B.Scott | 07-05-15 | 11:48

UKIP or don't vote ! .. PvdA'ers, zijn in heel de EU landverraders !

(c)ZWITSUL | 07-05-15 | 11:47

Ja, de (voorheen "progressieve") conservatieve linksmensch heeft er een stevige uitdaging bij gekregen, door de islam te omarmen als ware het de vervulling van de pot-induced dromen van iedere links-geaarde hippie.

Terugkomen op fouten of die zelfs maar toegeven is iets wat de echte socialist niet kan. Dan liever vooruit vluchten in alweer een dictatuur met een onmenselijke doelstelling.

Duss Russell Brand: houzee kameraad!

Jan Passant mk2 | 07-05-15 | 11:47

@ eerstneukendanpraten | 07-05-15 | 11:39
Ongekneld? Betekent dat, dat er geen knijper op hun mond zit, of dat er geen person met een bmi <25 tussen twee mensen met een bmi >25 Mogen zitten?

TheseDays00 | 07-05-15 | 11:46

ongeloofwaardig.
dit is iets voor de televaag de Staatscourant.
mag niet van zwamson

soledad | 07-05-15 | 11:45

Een paar jaar geleden heeft een prominent Labourlid verklaard dar er bewust voor een forse immigratie is gekozen om de elite van de Tories te breken. Dat land is bewust verkocht en gaat rap naar de klote.

Piet Karbiet | 07-05-15 | 11:45

Synecoche niet debunken, wil je. Katholiek, gereformeerde en prostestantse Kerk en joodse gemeenschap hebben een lange geschiedenis van gescheiden man-vrouw beleid. 1 pot nat man.
chicago river | 07-05-15 | 11:32
====
Zomaar wat roepen is makkelijk hoor. Komt u maar met bewijzen. Dus niet die van 200 jaar geleden a.u.b.

Lupuslupus | 07-05-15 | 11:43

@Driewerf Hoezee | 07-05-15 | 11:35 Hier ook. Op het laatste scherm stond "Hey Nigel, is that you?!?"

marcoplarco | 07-05-15 | 11:42

Ziek. Behalve vrijheid van meningsuiting is het een gevoel van angst criminaliseren. Zoiets als voorstellen waterangst, vliegangst of bang in het donker voortaan maar te gaan verbieden. Fobieën mogen niet gecriminaliseerd worden. Eng mannetje, die Milliband.

Het Vijfde Wiel | 07-05-15 | 11:41

Maar een groot gedeelte van die vrouwen is nu eenmaal ongekneld, dus haram en daar
wil je als man toch niet naast zitten, stel je voor zeg.

eerstneukendanpraten | 07-05-15 | 11:41

@OudeNederlander | 07-05-15 | 11:40 By design. Leg eens uit.

lijn5 | 07-05-15 | 11:40

Ik word kots misselijk van iedere keer dat reaguurders dit afdoen als domheid van politici.
Hallo, word eens wakker!
Dit is by design !!!!!!

OudeNederlander | 07-05-15 | 11:40

Maar een groot gedeelte van die vrouwen is nu eenmaal ongekneld, dus haram en daar
wil als man toch niet naast zitten, stel je voor zeg.

eerstneukendanpraten | 07-05-15 | 11:39

Ik begrijp het gewoon niet, dat gescheiden zitten. Zijn de heren soms bang voor de vrouwtjes, of militanthomo dat ze niet in de buurt willen zitten? Wel opvallend dat ze daar keer op keer een probleem van maken...

bello | 07-05-15 | 11:38

heel Europa gaat naar de klote door de islamisering. De politiek kijkt weg..... die zitten lekker hoog en droog. T volk kan verrekken..... was Pim er nog maar

robdeventer | 07-05-15 | 11:38

@chicago river | 07-05-15 | 11:32 Kijk even naar deze foto van een hele zwarte kousen kerk in Nieuwerkerk aan de IJssel in 2002
www.google.nl/search?q=gereformeerde+...

Vrouwen en mannen gewoon door elkaar bij de zware grefo's.

lijn5 | 07-05-15 | 11:38

@Moi2 | 07-05-15 | 11:20
Ach de verkettering, geloof dat ik die alle drie al voor mijn vijf en twintigste al een keer naar me toe geslingerd heb gekregen.
Maar ja, ik kom er dan ook openlijk voor uit PVV te stemmen. Mijn ervaring is dat "gutmenschen" danig in de war kunnen raken van argumenten en statistieken. Voor wat betreft twijfelaars, heb al meerdere malen te horen gekregen "als je het zo uitlegt, kun je niet anders dan PVV stemmen" en dan vervolgens toch wat anders, want PVV = onfatsoenlijk.

mvdwarsligger | 07-05-15 | 11:37

Iedereen trapt erin: dit is gewoon een SGP-bijeenkomst in Staphorst.

En indien niet, geen haar beter.

TheseDays00 | 07-05-15 | 11:37

Dat is de perversie van de moderne democratische politiek. Het gaat niet meer om de inhoud, maar om de stemmen. de partijen doen alles om maar stemmen te krijgen. iedere partij heeft zo zijn doelgroep.
Hoe meer islamitische medemensen, hoe meer er partijen zullen zijn die aan hun wensen tegemoet komen. Er vallen gewoon stemmen te halen.
Daar zitten geen grenzen aan. als een zeer grote groep straks wil dat vrouwen in tenten rondlopen en geen stemrecht meer hebben, dan komt er wel een partij die dat ook wil, want dat levert stemmen op.
Feitelijk is dat het failliet van de samenleving.

zeeman73 | 07-05-15 | 11:36

Mannen links, vrouwen rechts ... Weet je wie daar ook voorstander van was!!!1!

zeefert | 07-05-15 | 11:36

chicago river | 07-05-15 | 11:32
Slordig. Synecoche is medereaguurder Synecdoche | 07-05-15 | 11:25.

chicago river | 07-05-15 | 11:34

Lupuslupus | 07-05-15 | 11:29
Synecoche niet debunken, wil je. Katholiek, gereformeerde en prostestantse Kerk en joodse gemeenschap hebben een lange geschiedenis van gescheiden man-vrouw beleid. 1 pot nat man.

chicago river | 07-05-15 | 11:32

Best oud nieuws dit. Als je wilt zien wat Greet bedoelt met "islamisering" moet je naar de UK kijken. Gek genoeg hebben ze daar wel forse straffen voor uitkeringsfraude.

PrinsesStoepje | 07-05-15 | 11:32

Afschuwelijk natuurlijk! Vooral omdat dit gefaciliteerd word door een democratische partij. Er hangt nog net geen bordje aan de voordeur: 'Für Juden verboten', 'Juden Frei'.

Indoneesje | 07-05-15 | 11:32

En beleg je een dergelijke bijeenkomst in Nederland in een conservatief christelijke omgeving, dan zie je hetzelfde.
Synecdoche | 07-05-15 | 11:25
--------
Grote nonsens. Zelfs in de kerken die u bedoelt zitten mannen en vrouwen gewoon naast elkaar en dus NIET apart.

Lupuslupus | 07-05-15 | 11:29

England goes the way of the dodo. En ondanks dat het pontificaal voor onze ogen gebeurt, wordt Nederland niet wakker. Dus wij zijn gedoemd om Engeland te volgen.

Suerte Piet | 07-05-15 | 11:27

Ben zelf een ketter, een heiden, een diep-ongelovige, atheist, heilloze hemelloze ziel. Anno 2015 zijn er nog altijd mensen die dit niet kunnen verkroppen. Gelovigen hun geloof is a priori fragiel en mijn ongeloof brengt dat verder aan het wankelen. Dat irriteert de mensen, daar worden ze onzeker en nog banger van dan ze al waren.

chicago river | 07-05-15 | 11:26

Land of Hope and Glory? Not any more, I'm afraid.

L.E. Raar | 07-05-15 | 11:26

En wat als je nou transgender bent of hermafrodiet?

knerf | 07-05-15 | 11:25

In Muslim culture, men and women are not allowed to mix with each other, unless it's family or their wife

Reply:

Or underage white girls from Rotherham.

klön | 07-05-15 | 11:25

En toch: Engelse krantenberichten zeggen dat het toeval is. Birmingham heeft al 40% islamieten die deze scheiding gewend zijn. In de zaal waren geen bordjes "mannen hier, vrouwen daar", het gebeurde gewoon. Kun je niet helemaal aan Labour verwijten, bij de Tories was het vermoedelijk ook gebeurd. En beleg je een dergelijke bijeenkomst in Nederland in een conservatief christelijke omgeving, dan zie je hetzelfde.
Wat niet wegneemt dat het een zorgelijk verschijnsel is. En gek genoeg sterven ze niet uit. Zo strikt is de scheiding dus niet.

Synecdoche | 07-05-15 | 11:25

Wordt Islamofilie ook verboden?

knerf | 07-05-15 | 11:23

Groot-Brittannië zullen de eerste zijn die zwichten voor de islam terreur en de laatste die bevrijdt zullen worden als ze op deze manier doorgaan. Man, man, man. Het valt me wel op dat elke partij welke ooit wat met de arbeiders op had tegenwoordig vooral bezig is met de kapotte multicul droom door te zetten.

HaatAth3ist | 07-05-15 | 11:22

In Schotland is intussen de term "pandafication of labour" ingeburgerd. Kunnen we zó van ze lenen: de pandaficatie van de pvda.

spuitje11 | 07-05-15 | 11:22

Latrinalia | 07-05-15 | 11:12 wow echt bizar.
Engeland kan als verloren beschouwd worden.

ShoveASockinit | 07-05-15 | 11:21

mvdwarsligger | 07-05-15 | 11:07
Nee, indoctrinatie is een heel machtig wapen als ze op van huis uit domme/naïeve gutmenschen wordt losgelaten.
Alleen daardoor kunnen ze hun Multiculti met duidelijke onzin argumenten blijven verdedigen.
De Gutmensch gelooft alles wat hem/haar bevolen is te geloven want anders volgt verkettering als Nazi, Xenofoob of Islamofoob.

Moi2 | 07-05-15 | 11:20

Pff wat vooruitstrevend zeg, niet eens mannen voorin de zaal en de vrouwen achterin weggestopt.

jip_86 | 07-05-15 | 11:20

Wat een doodsteek aan de democratie. Het is gewoon politieke zelfmoord, dit spelletje wat Labour speelt. Tijd voor een cartoon met Milliband met baard en jurk en zijn vrouw die 10 meter achter hem loopt met de boodschappentassen.

levend fossiel | 07-05-15 | 11:19

Is dit een rel in Engeland? Of is dit daar al volledig geaccepteerd?
Ik hoop niet dat dit ons voorland is.

New Quacka | 07-05-15 | 11:18

Homo's zijn met deze bijeenkomst niet gewenst.

Coyote | 07-05-15 | 11:15

Terug naar de middeleeuwen hand in hand met links en islam!
Hoera hoera hoera!

wakkere_nederlander | 07-05-15 | 11:14

Ik hoop voor de Britten dat UKIP een goede uitslag haalt. En dat Nigel de volgende verkiezingen premier wordt. Maar GB staat wel vaak op de rem in de EU, als zij er uit gaan zijn we waarschijnlijk nog meer de sjaak. Want onze politiek leiders hebben nagenoeg niks te vertellen in de EU. Hoewel dat ook weer een voordeel kan zijn met het aantal D66 stemmers die we in NL rijk/arm zijn.

MaisNon | 07-05-15 | 11:12

Because Islam is the spirit of the anti-christ.....

tim2608 | 07-05-15 | 11:12

En ook een hoge doekendichtheid rechts (links?).

McSnor | 07-05-15 | 11:11

De lokale equivalent van Zeeman zal daar best zaken doen in Birmingham... kijk eens naar al die lakens aan de rechterkant zeg.

Wout Strooizout | 07-05-15 | 11:10

Hoe diep ben je bereid om te buigen voor De Verhevene, om in de droom te blijven geloven dat dit buigen door diezelfde Verhevene wordt gewaardeerd?

Schoorsteenveger | 07-05-15 | 11:10

Vind dit zo'n onzin, in ons land krijgen vrouwen een hooggeplaatste functie omdat ze vrouw zijn en niet omdat ze de juiste man op de juiste plaats zijn. Alsof dat wel ergens over gaat....

toetanchamon | 07-05-15 | 11:10

We lopen maar een paar jaar achter bij de Engelsen. Verder niets om je zorgen over te maken.

Jerolimo | 07-05-15 | 11:09

Anjem Choudary.
ISIS fanboi van het allerergste soort.
Dat die gast nog niet is opgepakt. Onvoorstelbaar.

plaszak | 07-05-15 | 11:09

Er is niets aan de hand hoor ze zijn toevallig zo gaan zitten allemaal vriendinnen van elkaar die willen gewoon niet tussen die vieze mannen zitten kan ze geen ongelijk geven want voor je het weet heb je geen hoofd meer.
Echt waar Engeland en Zweden zijn verloren Noorwegen trouwens ook hard op weg om zich te onderwerpen aan de Islam Het is gewoon raar dat zulke voortvarende landen het laten gebeuren dat de Islam steeds meer macht krijgt gewoon terug in de tijd willen gaan.

janmetdepet | 07-05-15 | 11:08

Dus: stemp op de UKIP! Of op Cameron vanwege z'n EU-referendum, of op Nick Clegg omdat-ie eigenlijk een Nederlandse spion is...

Driewerf Hoezee | 07-05-15 | 11:08

Dus zover is het dus al. Schande aan Labour.

parakalor | 07-05-15 | 11:07

Ga er maar vanuit dat de Nederlandse PvdA precies hetzelfde zal doen.
Nederland laten islamiseren in ruil voor een paar zetels.
-
Ik hoop dat er ooit nog een tijd komt dat PvdA'ers voor een rechtbank komen wegens landverraad... ook al zijn ze dan al 93.

Moi2 | 07-05-15 | 11:07

@Moi2 | 07-05-15 | 11:04
Al schrijf je het met grote neonletters op de Big Ben, zullen sommige het (bewust) nog niet (willen) zien.

mvdwarsligger | 07-05-15 | 11:07

Socialisten zijn de ergste menselijke soort. Dat zijn mensen die liever hun moeder verkopen voor geld of van de rotsen afduwen om correct te zijn. Als werkende en fatsoenlijke in dit land kun je toch niet anders dan rechts worden.

Ronnie uit Helmond | 07-05-15 | 11:06

Kerkelijke klerken zijn er ook goed in hoor. Ontmoet Cyril van Jeruzalem:
¨Laat de mannen bij de mannen zijn, en de vrouwen bij de vrouwen. Laat de passie aan de kant gezet worden.¨
Haar lippen mogen bewegen, maar zo dat een ander het geluid niet opvangt, want ik verdraag het niet wanneer een vrouw in de kerk spreekt.¨

Afgedwongen Broederschap via het verbieden van menselijk gedrag.

chicago river | 07-05-15 | 11:06

Hoe duidelijk wil je het hebben om te laten zien dat de islam zich niet aanpast aan hun gastland maar dat ze hun gastland juist hùn wetten opleggen.

Moi2 | 07-05-15 | 11:04

Ben ik even blij dat de PvdA een marginale partij is hier.

Charles de Batz | 07-05-15 | 11:02

En maar roepen dat ze tegen homo's zijn. Maar wel alle mannen bij elkaar stoppen en alle vrouwen bij elkaar.

The Unjorisable | 07-05-15 | 11:02

Als een ieder hier op GS nu eens een paar spandoekjes maakt en zo nu en dan op de juiste plaatsen ophangt. Is dat een idee? Misschien langs de snelweg. Het versterkt het gevoel aan de hardwerkende Nederlander dat hij/zij er niet alleen voor staat.
Zo willen we gvd toch niet leven? Mannen links en vrouwen rechts. Verdomme, zo ging (en gaat) het bij de Gereformeerde Gemeente. Het enige verschil is, is dat zij ons tenminste niet opblazen.
En vergis je niet: als Labour de grootste wordt, dan wordt kritiek op de islam verboden. Dus bovenstaande is dan strafbaar. De islamisering wordt een tandje opgevoerd. Het is wachten op een gewelddadige actie vanuit extreemrechts groeperingen (en deze keur ik af).

Kolbjorn Varmann | 07-05-15 | 11:01

Socialisten doen werkelijk alles om macht te krijgen en te behouden. Dat deze gewetenloze, onmenselijke drang nog gruwelijker uit kan pakken dan bovenstaand misselijkmakend plaatje uit de UK tonen de miljoenen doden in de Sovjet-Unie, China en Noord-Korea.

Morgenhout | 07-05-15 | 11:01

Als menselijk collectief worden we alsmaar dommer. Dit hoeft niet wetenschappelijk onderzocht te worden - gewoon een beetje in de rondte kijken en het komt u tegemoet.

Rest In Privacy | 07-05-15 | 11:00

Ik tel welgeteld 0 autochtone engelsen in het publiek. Maar die zijn waarschijnlijk na het stemmen gewoon aan de labour gegaan.

Tsjernodebiel | 07-05-15 | 11:00

als de democratie HARAM is.... is het kapitalisme dat toch ook.... waarom kiezen ze er dan allemaal voor in een HARAM land te komen wonen... owja ze willen alleen geld zien en slachtofffer spelen..... tja dat hou je niet tegen! ;-)

bArAbAts | 07-05-15 | 11:00

Sommige collabourateurs zijn er wel erg vroeg bij. Zoiets als je in 1931 aanmelden bij de NSB.

Wim Denkbaar | 07-05-15 | 11:00

Ik mis L!nks Rosa Parks.

Feynman | 07-05-15 | 10:59

Kunnen die mannen en vrouwen ook niet in een apart land gaan wonen.Mannen lekker blijven knokken in die zandbak
En vrouwen in de rest van de wereld.

van stampij | 07-05-15 | 10:59

Raadseltje:
Het staat recht voor ons, maar politici kunnen het niet zien. Rara wat is het?

(Hint: het is een ideologie, geen religie)

Pastor Sippenhaft | 07-05-15 | 10:58

De rode loper richting het pluche is reeds neergelegd voor Nigel.

ZwengelMeister | 07-05-15 | 10:58

Vier woorden: "alles voor de stemmen".

The Unjorisable | 07-05-15 | 10:58

Engeland en Zweden zijn landen die reeds zijn verloren. Wij gaan ze onderhand rap achterna. Waar is het toch zo mis gegaan met de wereld? Afgelopen eeuw ontzettende ontwikkelingen meegemaakt, men zou slimmer zijn geworden, maar waarom krijgt iets achterlijks als de Islam dan steeds meer grip op elk land waar het neerstrijkt? Deze wereld is op, ik wil een nieuwe.

Le Roi | 07-05-15 | 10:55

A Labour spokesman said: “Labour fully supports gender equality in all areas of society and all cultures."
LOL, humor veel?

GateKeeperNL | 07-05-15 | 10:55

PVDA 2.0... en we weten allemaal hoe het met PVDA 1.0 is afgelopen!
.
Fuck Labour!!

Fatwabuster | 07-05-15 | 10:54

#StayMuslimDontVote. Wie had dat gedacht? Dat ik het nog een keer eens kon zijn met haatclown Anjem Choudary.

Godsammekraken | 07-05-15 | 10:53

Dit lijkt mij voor Nigel Farage een schot voor open doel. Kom er maar in, Nigel.

Lupuslupus | 07-05-15 | 10:53

"Appeasers are people who feed the crocodile, hoping it wille eat them last"

Deze woorden werden gesproken door iemand die de oorlog won van de vorige nazi's: Churchill.

Merlot | 07-05-15 | 10:53

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl