Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. VanLeeuwen doet geen reet op Dag v/d Arbeid

Vanwege 1 mei waren er vandaag overal ter wereld gezellige feestjes aan de gang waar de vele voordelen van de socialistische heilstaat werden gevierd. Zo ook in het lommerrijke Nelson Mandela-park in Amsterdam waar de FNV een soort Noord Koreaanse kermis had opgetuigd ter ere van Emile Roemer en alle andere Grote Leiders. Aangezien rood de kleur is van video-gingers besloot Rene van Leeuwen alle beroepsboeroepers aan het woord te laten. De principiële wietrokers, de binnensmonds murmelende boze baardapen, de onvermijdelijke Che-shirtjes, dichtgetikte dictator-fanboys met een spraakgebrek en natuurlijk alle huidige/toekomstige werkelozen met recht op vervangend inkomen. En ook om zijn Rotterdamse oerkrachten te botvieren op de collectivistische boksbal en kop van jut. Dat ook natuurlijk. AKSIE!!!!11

Reaguursels

Inloggen

ganster hoor!

Karajempa | 02-05-15 | 23:02

@Karajempa | 02-05-15 | 20:02
Ik weet genoeg om mijn reactie te valideren.

Dyuz | 02-05-15 | 20:36

je kan ook rustig reageren man. Relax. Misschien weet je zelf niks van de wereld?

Karajempa | 02-05-15 | 20:02

China is alleen communistisch op papier. Dat joch weet helemaal niks van de wereld. Wel typisch van die mensen die het hardste schreeuwen en het minst weten.

Dyuz | 02-05-15 | 18:59

Eigenlijk is het toch best stoer dat zo'n jonge jongen daar zijn verhaal weet te doen, al dan niet overrompelt door de camera-aandacht en eventuele missende media-ervaring. Best jammer dat mensen hier deze jongen zo belachelijk maken, terwijl hij alleen maar zijn idealen aanhangt en onder de mensen wil brengen, zoals hij zelf zegt. Let wel: hij wil de mensen niet dwingen, hij wil ze interesseren. Het is best knap dat zo'n jong gassie zulke idealen heeft en deze naar buiten brengt. Goed, Noord Korea noemen is niet verstandig van hem geweest, weet hij zelf ook vast wel, maar eerlijk, wat zouden jullie doen, als je zijn leeftijd hebt, onverwachts een camera in je giechel krijgt en dan maar een beetje vragen moet beantwoorden van journalisten wie getraind zijn om strikvragen te stellen.

Ook ben ik wel benieuwd wat zo'n jongere voor reden heeft om het communisme aan te hangen. Iemand die hem kent...?

Karajempa | 02-05-15 | 16:27

Ja, ja, volledige werkgelegenheid in Cuba en Noord-Korea. Daarom draaien die economieen daar ook als een lier zeker. China is geen communistisch land, zelfs niet socialistisch maar een voorbeeld van het hyperkapitalisme gestoken in een Mao-pakje.

mindless | 02-05-15 | 10:04

Socialisme, de grootste vernedering van de mensheid.
Zie hoe men ze klein, dom en afhankelijk houdt.
Maar aan hebzucht geen gebrek.

Banno22 | 02-05-15 | 09:10

Een softe revolutie: geen dumdum kogels maar rubberen kogels?
"Ben je wel eens in die landen geweest"
Piepstemmetje: "Ikke niet!"
Lenin heeft het een eeuw geleden al gezegd:
In Nederland is het onmogelijk om revolutie te voeren, want het is daar verboden om over het gras te lopen.

MyCatIsDoingThis | 02-05-15 | 05:21

@denoorman | 01-05-15 | 23:46 - china groeit op dit moment helemaal kapot. Werkers eisen hoge salarissen, de markt verschuift vanzelf naar goedkopere landen. Kwaliteit uit China is nog steeds ruk. Tel daarbij op de enorme sociale kloof tussen stad en platteland, de vastgoedbubbel, de milieuvervuiling en het feit dat de cijfers zo zacht als boter zijn.
To add injury to insult: belangrijke globale productietrend is reshoring. Zeker in combinatie met robotisering veel aantrekkelijker dan Chinezen.

ole guapa | 02-05-15 | 00:02

Dat opgelegde socialisme van de europese unie werkt ook niet. China groeit als een dolle. Laten we ook eens dat zogenaamde communistische systeem van China gebruiken. Lijkt een stuk beter te werken. Geen last van Rutte en Samsom die door kiezersbedrog aan de macht zijn gekomen. Geen last van het ondemocratische Europa. Geen Juncker, Geen Schultz, Geen Rutte. Het kan hier alleen maar beter worden..

denoorman | 01-05-15 | 23:46

Mensen die openlijk voor communisme pleiten -chemisch- castreren, muilkorven, ketenen, in beton gieten en afzinken.

wakkere_nederlander | 01-05-15 | 23:23

de ruiten zijn gebroken
de muren zijn gescheurd
hier werd gezwoegd, geploeterd
geleden en getreurd
zij werd ooit met feest geopend
door het knippen van een lint
de fabriek ligt nu verlaten
te klepperen in de wind
werken voor een baas
is beschamend, dom en dwaas

heb meelij met de ouden
die streden voor hun recht
het stakingsgeld was karig
de saamhorigheid was hecht
de toekomst zou verbeteren
voor henzelf, voor vrouw en kind
hun fabriek ligt nu verlaten
te klepperen in de wind
werken voor een baas
is beschamend, dom en dwaas

de opbrengst van het werken
gaat naar Amerika
op de rand van zijn zwembad
telt de baas zijn rente na
't is de FIOD en politie
die van bedrog een schijntje wint
zelfs de rechters staan met hun oren
te klapperen in de wind
werken voor een baas
is beschamend, dom en dwaas

ook ik heb ooit gewerkt
'k zat twee jaar op kantoor
toen kwam ik er wel achter
dat ik in zo'n gebouw niet hoor
ik doe nu dingen die ik leuk vind
en verdien behoorlijk geld
dat kantoor staat nu verlaten
te klepperen in de wind
werken voor een baas
is beschamend, dom en dwaas

(c) tekst en muziek: Wim de Bie

kloopindeslootjijook | 01-05-15 | 23:14

Mijn hemel.., wat zijn socialisten toch een randdebielen.

Ibn al Ashraf | 01-05-15 | 22:10

neemjemoederindemali | 01-05-15 | 21:25
Eerlijk is eerlijk, het komt ook door de sancties en handelsboycot op communistische landen...

Omgekeerde is ook waar, dat het markmechanisme de prijs van medicatie in het westen opdrijft, terwijl er in Cuba als het even kan wordt gevonden dat gezondheidszorg een basisvoorwaarde is waar iedereen van gebruik moet kunnen maken. De prijzen voor identieke medicatie is dan ook veel lager. Dat is toch opmerkelijk.

kloopindeslootjijook | 01-05-15 | 22:05

Fabrieksarbeiders in de 19e eeuw moesten vaak 75 uur per week werken en ook deels op zondag. In 1889 gaf de wet aan dat kinderen en vrouwen max 11 uur per dag mochten werken. Na de oorlog werd per bedrijfstak de werkweek teruggebracht van 48 naar 45 uur. In 1961 werd met een nieuwe wet de geleidelijke invoering van de 40-urige werkweek geregeld. De babyboomers die jong moesten beginnen met werken (13-14 na de ambachtsschool) hebben de 6-daagse werkweek nog gekend.

De 1e mei viering heeft te maken met de bescherming cq niet uitbuiten van de gewone Jan Lul met de Pet door indertijd en dat er nog iets van een eigen leven overblijft. Als we niet oppassen worden we weer gek gemaakt, uit angst voor slechte economie. Dat de socialisten met de 1e mei lopen te zwaaien heeft met gevoelens van verbondenheid te maken. Is helemaal niet nodig en is een ander verhaal. Arbeidstijdverkorting is ontwikkeld als middel om de werkloosheid te bestrijden; het beschikbare werk zou hiermee over een groter aantal personen verdeeld kunnen worden, en om mensen iets van een eigen leven te geven.

(wiki)

kloopindeslootjijook | 01-05-15 | 21:58

Echte banen voor echte lonen? Hoor ik daar Frank Underworld praten?

DerLothar | 01-05-15 | 21:52

@neemjemoederindemali | 01-05-15 | 21:25 Elk volk krijgt de leiders die het toekomt.
En volgens mij hebben we recent geleerd dat het weghalen van dat soort leiders nou niet bepaald tot een succes zal leiden.
Ik kan me eigenlijk niet een succes herinneren de afgelopen 20 jaar.
Cuba is eigenlijk best een klein beetje op de goede weg. Met het juiste verloop in tijd en niet opeens een machtsvacuüm als "de bevrijder" zijn handen er van aftrekt...* Iran en die regio *

Zwitsallevengevoel | 01-05-15 | 21:44

Cuba en Noord Korea als fantastisch voorbeeld van dat fantastische communisme, dan ben je pas echt een masochist. Uren in de rij wachten op een bus van 50 jaar oud waar je met een beetje geluk nog in gepropt kunt worden, tenminste als je lang genoeg hebt gewacht.

Verder zijn er natuurlijk die prachtige parades en mag iedereen wat rijst halen op voedselbonnen. In Cuba smeken de mensen om zeep, om maar eens wat te noemen. Wonen in een oude varkensstal is ook HET summum. Tegenwoordig mag je zelfs een auto kopen, een 40 jaar oude skoda bvb voor slechts 120 jaarsalarissen. Laten we daarvoor strijden.

neemjemoederindemali | 01-05-15 | 21:25

@VanBukkem | 01-05-15 | 20:51 Onder het mom van die participatie wetgeving staan er nu 2 mannen van een jaar of 50 hier in Lelijkestad al een paar weken wat verkeer door een " links , rechts " weggetje te dirigeren.
De eerste dagen nog echt betrokken om het verkeer aanwijzingen te geven opdat ze zonder deuken die 50 meter met 1x links 90 graden en 1x rechts 90 graden sturen kunnen doorkomen.
Dat weggetje ligt daar al jáááren zo en nooit een probleem geweest als je daar rustig de bocht neemt waar je niet direct kan overzien of er een tegenligger aan komt.
Intussen nemen de heren het zelf ook niet serieus meer, logisch want dit gaat echt nergens over, dus die zitten daar in een geel pakkie met nog een oranje hesje hun hele dag door te komen.
Te belachelijk voor woorden.

Wél positief is dat ik hier nu ook allerlei totaal kansloos junkie en inteelt volk met een grijpertje zie lopen om zwerfafval op te ruimen.

Zwitsallevengevoel | 01-05-15 | 21:20

--sql error-- | 01-05-15 | 20:47 "ik ben benieuwd wat voor geniale bedrijven en producten je daarvoor gaat bedenken (…) als je ze allemaal een baan wilt geven."
.
Ja, dat is nog zoiets, dat menig socialist denkt dat je op een kop kunt drukken en er dan "growth and jobs" uit komt rollen, als een warme kroket uit een gekraakte automatiek. Of even aan de belastingboom schudden en er dan gratis geld uitdwarrelt. En dat de dictatuur van het proletariaat dan de eutopia is, zonder zich af te vragen hoe dat verder moet met die miljoenen proletarische dictatortjes onderling, zonder klassevijand (growth abd jobs) om zich op uit te leven.

ben kokhals | 01-05-15 | 21:18

@--sql error-- | 01-05-15 | 21:12
(Ik heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word...)

VanBukkem | 01-05-15 | 21:15

Voor mij was het vrijdag.

Mark_D_NL | 01-05-15 | 21:12

@miko | 01-05-15 | 21:05
U begrijpt het. Werkeloosheid is een keuze. Een keuze van de politiek. En dan met name van bepaalde politieke partijen, ik zal geen namen noemen, die de werkeloosheid in stand willen houden vanwege electoraal gewin.
De Melkertbaan was zo'n gek idee nog niet. Alleen totaal verkeerd uitgevoerd.

VanBukkem | 01-05-15 | 21:11

@--sql error-- | 01-05-15 | 21:00
Nee, ambtenaren hebben we al genoeg. Ik heb het over echte banen, zoals straatveger.
Werk zat.

VanBukkem | 01-05-15 | 21:07

@--sql error-- | 01-05-15 | 20:47
We hebben zelfs niet genoeg stenen om ze gedwongen stenen te laten hakken!
Misschien de markerwaard leegscheppen met emmertjes?

miko | 01-05-15 | 21:05

Voor mij was het vandaag gewoon 31 april.

McSnor | 01-05-15 | 21:04

@ben kokhals | 01-05-15 | 20:27
Wat heeft albert heijn er mee te maken?
Voor de rest moeten zie langharige blonde dude/ dudette met dat Che shirtje snel in een dwangbuis pleuren. Met zijn Noord Korea. Met google earthe kun je al zien dat het daar compleet fucked up is!

miko | 01-05-15 | 21:02

VanBukkem | 01-05-15 | 20:51
ow.. noem je dat een baan.
Nou, dan waarom zo moeilijk doen? Dan kunnen ze net zo goed allemaal 's ochtends op kantoor verschijnen, elke 5 minuten op de enter-toets drukken en om 5 uur weer naar huis. dan hebben ze in jou filosofie ook een baan, en scheelt weer in de kosten voor beschermende kleding en bezems. En de toetsenborden kun je supergoedkoop uit china bestellen (beeldscherm en pc is niet nodig).

--sql error-- | 01-05-15 | 21:00

@--sql error-- | 01-05-15 | 20:47
Geef ze een bezem en ze hebben allemaal een baan. Zo moeilijk is het niet.

VanBukkem | 01-05-15 | 20:51

Stemmers op de Partij van de ARBEID, werken niet!

Het werd 35 jaar geleden al geroepen in Engeland: Labour Isn't Working

En het is nu bewaarheid in Nederland, na de SP, GL en 50+ (om bekende redenen) geniet de Partij van de Arbeid het grootste aantal NIET-werkenden onder de kiezers.

De Partij van de Arbeid werkt niet, zou de dubbelzinnige boodschap anno 2015 kunnen zijn, als variatie op de uitspraak: Labour Isn't Working uit 1979: en.wikipedia.org/wiki/Labour_Isn%27t_W...

Dr.Draaibaar | 01-05-15 | 20:49

VanBukkem | 01-05-15 | 20:33
ik ben benieuwd wat voor geniale bedrijven en producten je daarvoor gaat bedenken. Een gloeilamp, zoals Philips destijds zal niet genoeg zijn, je zal met een veelvoud van dat soort bedrijven moeten komen als je ze allemaal een baan wilt geven.

--sql error-- | 01-05-15 | 20:47

Haha! Dat laatste knulletje maakte me wel hardop aan het lachen. Wat een onwetendheid, zo onschuldig en dom.
Banaanie | 01-05-15 | 20:33

Onschuldig?! Meteen voor de rechter slepen wegens genocide-ontkenning!!

Maar goed, jij bent dus ook al zo'n makkelijk manipuleerbaar sukkeltje en zodanig gebrainwasht dat je het enorme menselijke leed en de miljoenen doden onder het communisme (Stalin, Pol Pot, Mao, Castro, Kim dynastie) niet eens realiseert.

Xirdalan | 01-05-15 | 20:41

Leuk item, Geenstijl, maar het zou jullie sieren als jullie de thuiszorgers meer noten op de zang gunnen. Dertig procent loon inleveren is écht heel erg fors.

trebuchet | 01-05-15 | 20:39

Was Nederlands' grootste socialist Job "YOLO" Cohen er niet bij?

Stormtrüper | 01-05-15 | 20:37

-weggejorist-

Bad News | 01-05-15 | 20:36

Zeg over Hitler dat hij een eind maakte aan de werkeloosheid en dat het allemaal best wel meeviel qua mensenrechten dan ben je een rechtsextremist en Holocaustontkenner.

Zeg hetzelfde over Mao, Fidel Castro of de Kim dynastie in Noord Korea, en dan ben je een salonfähige socialist in Nederland.

Zo extreem is het Nederlandse volk inmiddels door de links totalitaire media gebrainwasht dat bijna niemand zoiets nog opvalt.

Xirdalan | 01-05-15 | 20:34

@Stormtrüper | 01-05-15 | 20:27
Het communisme invoeren gaat mij wat te ver. Maar als ik het hier voor het zeggen had in dit land, dan werd de werkeloosheid wel afgeschaft: Iedereen een baan. En een redelijk salaris.

VanBukkem | 01-05-15 | 20:33

Socialisme is voor losers

michello | 01-05-15 | 20:33

Haha! Dat laatste knulletje maakte me wel hardop aan het lachen. Wat een onwetendheid, zo onschuldig en dom.

Banaanie | 01-05-15 | 20:33

Parel van het Zuiden | 01-05-15 | 19:56
china is een prima land om te zijn. Vooral als europeaan. Als ze denken dat je een beetje geld hebt da gaan alle deuren voor je open en heb je meer vrijheid dan in NL.

--sql error-- | 01-05-15 | 20:31

Leuk om Roemer daar rond te zien lopen, want als je de 'socialistische' parolen hoort van 'demense' dan klinkt het toch verdacht veel als het doorsnee Henk&Ingrid stemvee voor Wilders, want Wilders is verre van liberaal en ik heb hem nog nooit kunnen betrappen op enige kritiek op de socialistische verzorgingsstaat en de bijkomende logge (r)overheid.

Ach ja, nationalisme en socialisme: hand in hand naar een Maakbare Samenleving.

Xirdalan | 01-05-15 | 20:28

@Parel van het Zuiden | 01-05-15 | 19:56 "Nou, China is volgens mij ook niet waar hij naartoe wil hoor. (…) Tafereeltjes die in het negentiende eeuwse Europa niet zouden misstaan."
.
Er zijn zeker socialisten die het in de kern goed bedoelen, die misstanden aankaarten. Maar dat neemt niet weg dat overal waar het heerst het eindigt in armoe en rouw. Van Mao tot en met Polpot, van Lenin tot en met Kim Jong Un, van AH tot em met Mugabe www.commieblaster.com/images/home/Chan... Oh ja, en lieden die zeggen dat het geen socialisme is als het weer eens uit de hand loopt, en de humanitaire ramp dan met veel bluf en poeha ergens anders op het bord schuiven.

ben kokhals | 01-05-15 | 20:27

Kijk eens aan een knul met een Guevara t-shirtje wat vindt dat het communisme maar moet worden ingevoerd en landen als Cuba, China en zelfs Noord-Korea het goed doen onder het communisme.

Ja nog veel meer gaan demonstreren beste jongen.

Stormtrüper | 01-05-15 | 20:27

Idd,
Geef het volk af en toe een Noord Koreaanse kermis
laat ze 'Che, revolutie nu!' roepen...
dan zwaaien ze wel weer met vlaggetjes op koningsdag.

vliegende knorrepot | 01-05-15 | 20:22

Ja, dat krijg je er van als je al je geld weggeeft aan die continente die niet meer weten wat 'eigen broek ophouden' betekend, zij blijven parasiteren op uw geldbuidel en dat hebben wij ze geleerd. Trouwens dat wereldwijze puistenbekkie heeft de oplossingen in zijn broekzak. Dit joch is waarschijnlijk tijdens schoolreisje gestrand in oost-Groningen.

von Amsberg | 01-05-15 | 20:21

Je gaat Rutger steeds meer missen, dit is zover van mijn gedachtenwereld dat ik maar niets zeg....

gebrokenvleugel | 01-05-15 | 20:21

Mooi die revolutie. Ik pak de borrelnootjes.

de Voorzittert | 01-05-15 | 20:20

tja, maar ze hebben wel de energie om zich te verzamelen...

Verbelgd | 01-05-15 | 20:15

Maar waarom zit mijn ringtone onder deze repo? Dit is niet de Internationale hoor.

superjan | 01-05-15 | 20:13

zojuist liepen er duizenden van die communisten door m'n straat in Kreuzberg ( zwaaiend met vlaggen van massamoordenaars). Samen met 10duizenden andere demonstranten die iets riepen over palesteinen, refugees, homos en solidariteit etc. De refugees zelf liepen uiteraard niet mee (echt, geen 1 neger tussen alle demonstranten), want die stonden even verderop dope te dealen in het park.
Inmiddels helikopters in de lucht en ongeveer 100 polizei-busjes door de straten, dus het zal wel knokken worden binnenkort. Dat de plisie maar veel communisten het ziekenhuis in mag slaan...

--sql error-- | 01-05-15 | 20:13

@DeSteef | 01-05-15 | 19:39
Dat is inderdaad iets uit het acceptgiro tijdperk. Je zou toch verwachten dat banken 24/7 kunnen overboeken. Maar wat je zegt, 3 dagen rente trekken is beter dan klantvriendelijkheid.

Dhr. de Wit | 01-05-15 | 20:11

Wat zijn die Linksen trouwens egoïstisch en asociaal. Met zulke acties en praatjes de aandacht van de nationale hulpactie voor Nepal afleiden, zeg. Ik zal het maar zeggen. Wat een rascisten, zeg.

Parel van het Zuiden | 01-05-15 | 20:08

@King of the Oneliner | 01-05-15 | 19:44
Daarbij moet wel opgemerkt worden dat de uitvinder van het pensioenfonds een grootkapitalist was: De heer Krupp, van Krupp Stahlwerke. Waarmee ik maar wil zeggen.... Tja, wat wil ik hier eigenlijk mee zeggen?

VanBukkem | 01-05-15 | 20:08

En toch zijn het niet allemaal gekkies. Die baard met dat OPRUTTE-spandoek bijvoorbeeld. Die man zegt gewoon hele verstandige dingen. Het zou een reaguurder kunnen zijn.

VanBukkem | 01-05-15 | 20:03

@Agent Orange | 01-05-15 | 19:37

Nou, China is volgens mij ook niet waar hij naartoe wil hoor. Daar is vrijwel geen sprake meer van communisme, eerder dictatoriaal kapitalisme.Tafereeltjes die in het negentiende eeuwse Europa niet zouden misstaan.

Parel van het Zuiden | 01-05-15 | 19:56

-weggejorist-

Vriend over Vijand | 01-05-15 | 19:55

Dat laatste gozertje met z'n Noord-Korea is echt de weg kwijt...

Reykjavik | 01-05-15 | 19:55

lol dat wijf met die bril is echt totaal gestoord, China ok maar Noord-Korea, geen grotere hel op aarde.

Bokito ergo sum | 01-05-15 | 19:54

Wat een idioten, tevens nauwelijks te verstaan.

MaisNon | 01-05-15 | 19:54

Waarom werd Kaas' laatste plempsel nu weggejorist
ik was razend benieuwd hoe het afliep

Tobi | 01-05-15 | 19:52

Je kan zeggen wat je wil, maar als de socialistische vakbonden in de 19e en 20e eeuw niet hadden bestaan, hadden arbeiders nog steeds in sloppenwijken in grote armoede kunnen leven, en stonden kinderen van arbeiders 12 uur per dag in de fabriek voor een hongerloontje, en als je oud of ziek was kon je stikken.
En de mensen met kapitaal/elite gebruiken mensen als kanonnenvoer en wegwerpartikelen.
In feite is het hoogtepunt van de socialistische heistaat, die Nederland in feite ook is, al geruime tijd weer voorbij. (jaren 80).

King of the Oneliner | 01-05-15 | 19:44

Op de eerste mei werk ik altijd een beetje extra hard door. Al is het omdat die lui die er een vrije feestdag van gemaakt hebben, de pleuris kunnen krijgen: www.verfassungen.de/de/de33-45/feierta...

ben kokhals | 01-05-15 | 19:42

De gezondheidszorg is gratis, er zijn alleen geen artsen/chirurgen want tja niemand die dat ook nog maar gaan studeren wanneer je er niet naar beloond wordt.

Deze jongen weet nog niet eens wat communisme precies is. Je hebt in een communistisch land namelijk geen staat en dus ook geen uitkeringen of een gezondheidszorg die vanuit de staat geregeld is.

Ik zou dit eens doornemen: nl.wikipedia.org/wiki/Communisme

Nauwe Opening | 01-05-15 | 19:41

Hahaha Rotterdamse oerkrachten. Rammen kan ie wel ja. Hopelijk niet geleerd door vanaf zich af te moeten meppen door pestkoppen.

Ffiver | 01-05-15 | 19:39

ja, ik gisteren avond een bedrag overgemaakt voor een item op marktplaats, in de hoop dat het vandaag zou aankomen bij de ontvanger, zodat het pakket vandaag verzonden zou worden...
helaas... geen interbancair betalingsverkeer op de dag van de arbeid... dat wordt dus maandag !!! ipv vrijdag dus maandag... 3 fukking dagen rente trekken!!! Dat is betalingsverkeer anno 2015. Ze moeten zich diep schamen bij de bank!

DeSteef | 01-05-15 | 19:39

Dat je China als groot voorbeeld noemt is één ding, maar Noord Korea? Dan ben je niet van het padje af, je hebt je nooit op enig padje bevonden.

Agent Orange | 01-05-15 | 19:37

10 tegen 1 kans dat driekwart van het volk dat daar aanwezig was nog geen dag in hun leven betaalde arbeid heeft verricht. Wat een afgang. Het zou je man/vroue/vader/moeder/kind/etc maar zijn. Ik zou mij de ogen uit de kop schamen.

heer_rationeel | 01-05-15 | 19:36

"Het gaat helemaal verkeerd. We hebben geen geld meer in onze portemonnee", zei de meneer met baard die waarschijnlijk altijd PvdA stemt.
En dan wil een Che Guevara aanhanger een revolutie. Wat bedoelt ie dan? Een nieuw revolutionair plan om iedereen een basisinkomen te geven? Zou ie trouwens weten wat Guevara allemaal op zijn geweten heeft?

Dhr. de Wit | 01-05-15 | 19:36

-weggejorist-

Kaas de Vies | 01-05-15 | 19:31

Oh ja vandaag was ik ziek trouwens.

Kaas de Vies | 01-05-15 | 19:31

Ik werk 1 dag per jaar, en dat is vandaag.

Kaas de Vies | 01-05-15 | 19:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken