Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

SP gaat helemaal Sovjet op Jihadposters Hilversum

sppravdatuig.JPG Nóg een keer over die jihadposters promotieposters voor RTV Noord-Holland. Want in het Hilversum van voormalig mediamogul Pieter Broertjes heeft de plaatselijk Socialistische Partij de posters AFGEPLAKT. Laat dat even op u inwerken: een politieke partij, die openbare uitingen van een onafhankelijke regionale omroep censureert in de publieke ruimte. HALLO SOVJETPRAKTIJKEN. De SP heeft blijkbaar liever dat burgers niet geïnformeerd worden over sociale, maatschappelijke en lokale gebeurtenissen, en daardoor - net als bij het vorige jihadgezin in Huizen - compleet verrast worden als er potentieel explosieve uitreizigers naast hen wonen. Maar daar gaat het niet eens over. Het gaat er om dat de SP niet het recht heeft om te bepalen wie nieuws is, wat nieuws is, waar het nieuws is, waarom het nieuws is en hoe er over nieuwswaardige feiten bericht wordt. En dan ook nog met een grote smoel een domme Godwin de ether in slingeren: "Smakeloos! Er hangen zelfs posters in de Laan '40-'45. Enorm kwetsend", blaat SP-leider Bianca Verweij. "Stel je voor dat je een moslimmoeder bent, die met twee kindjes bij een bushokje met zo'n tekst staat.'' Ja. En dan? Als zo'n moslimmoeder gewoon moslimmoeder is, en geen jihadmoeder, is er dus niks aan de hand - zoals we eerder vandaag al nuchter optekenden. Maar kennelijk heeft de SP in Hilversum een monopolie op de waarheid, en zijn gevoelens ineens verheven boven feiten. Klein lichtpuntje: Als zelfs GroenLinks het met de SP oneens is. Dan is de Hilversumse lokaalpolitiek nog niet compleet mesjogge. Al kan een rondje perestrojka in Mediaparkstad geen kwaad. JeSuisCharlie: Ja hoor. SP Hilversum op 8 januari met een Je Suis Charlie bordje. Hypocriete fuckers. jesuissovjet.png

Reaguursels

Inloggen

Wist niet dat SP voor Staats Politie stond...

De waard zijn gast | 01-05-15 | 21:21

Peyronie, mij ook, daar zit waarschijnlijk nog een verdwaalde geitenwollensok te kloten.
Ik weet zeker dat Roemer er niet blij mee zal zijn, sterker nog, ik heb het hem al gemaild.

mallekater | 01-05-15 | 13:04

Het lijkt me vooral een lokale SP-actie. Het kan maar zo zijn dat de landelijke SP deze plakactie desgevraagd veroordeelt en er in ieder geval mee in z'n maag zit. Mocht dat niet zo zijn dan ben ook ik wel klaar met de SP.
Ik ken in ieder geval nogal wat SP-kader dat helemaal niks heeft met de islam en de oprukkende islamisering.

Peyronie | 01-05-15 | 09:24

Overigens moet je je van boze booslims niets aantrekken, die zijn altijd wel ergens boos over, ies koeltoer
Dat wij razend boos, laaiend kwaad en witgiftig zijn over wat booslims zo over de hele wereld door de bank genomen aan kwaad uitvreten schijnt ze niets te kunnen schelen.
Dus boze booslims lekker boos laten wezen.
Goed voor hun rikketik.

mallekater | 01-05-15 | 08:52

Morgenhout, vandaar dat de SP al tijden de tweede partij in de peilingen is......wie is er nou zo oerstom?
Jij of........??

mallekater | 01-05-15 | 08:49

Onvoorstelbaar stom van de SP, ze waren net een beetje van dat geitenwollensokkenimago af en dan krijg je dit weer.
STOMSTOM, want met deze achterlijke actie trekken ze alleen nog maar meer belangstelling voor die posters......

mallekater | 01-05-15 | 08:45

Met de komst van de oerdomme Roemer heeft de SP zich op een hellend vlak begeven waarbij de afglijdende kikkers alle kanten op springen. Alleen de ijzeren hand van een Marijnissen-telg zal de SP weer in het gareel kunnen brengen.

Morgenhout | 01-05-15 | 06:41

Die linkse rakkers hebben geen kaas gegeten van vrijheit en democratie. Stuur ze toch allemaal naar die vette zak, de leider van Noord-Korea, daar zullen ze zeker hun heil vinden

restman | 01-05-15 | 05:21

SP wil geen democratie.
SP is tegen mensenrechten.

Alteidt Glijck | 01-05-15 | 00:44

Isis adept die SP'er .

carramba | 30-04-15 | 23:24

@Wim Denkbaar | 30-04-15 | 19:54
Wim, dit is een heel mooi moment om jou aan dit boek te introduceren: books.google.nl/books/about/United_in_...
Glazov praat over linkse mensen als zieken, en hun fascinatie voor de moordenaars van links de ziekte. Hoe erger hoe beter. Ik heb hem gekocht en ben nog niet zo lang geleden begonnen, maar ben al lang en breed geïntrigeerd door het boek.

Vrije Nator | 30-04-15 | 23:09

@ peter_345,

wil je stoppen met al die leugens over de hr wilders !
ben je zo dom of ben je gewoon kwaadaardig ?

bbg123 | 30-04-15 | 22:51

Mevrouwtje Duissenberg ook maar weer uit de kast, samen met de PLO-vlag.
SP ten voeten uit, nuff said.

hovawart | 30-04-15 | 20:38

En Radio1 was natuurlijk weer aan het meejanken.
De dominees die vertellen wat goed is voor het klapvee.
Eerst meegillen met Charlie, maar nu de moslims klagen over racisme/stageplekken/nazies/Die-Wilders/Wij-doen-nooit-wat, dan poepen de dominees direct in de broek. en omdat het snel 4/5 mei is; voor deze landverraders: "Een volk dat voor tirannen zwicht..."
Ik weet zeker dat Radio1 in een komende oorlog mee zal vluchten naar de bossen van Canada en dan als "verzetsomroep" te horen zal zijn in de schuilkelder in Londen.

Kamervraag | 30-04-15 | 20:29

Nooit begrepen waarom zoveel Nederlanders op die aanhangers van Stalin, Mao en Pol Pot stemmen.

Wim Denkbaar | 30-04-15 | 19:54

Ik vind het ONdenkbaar dat ze dat doen.

langzullenweleven | 30-04-15 | 20:22

nu op radio?? pvda en gl denken er heeel anders uver

ritter vn hüpfburg | 30-04-15 | 20:12

Positieve nieuws is dat de SP dus nu erkend dat jihadisten iets met de islam van doen hebben.

Barani517 | 30-04-15 | 20:01

Tja de SP. Liepen daarvan ook niet prominenten mee bij demonstraties waar antisemitische leuzen werden gescandeerd?
Socialisme en islam; het zijn natuurlijk beide collectivistische ideologieën waar geweld een belangrijke rol speelt en parasiteren op andermans zak een recht wordt genoemd.

Barani517 | 30-04-15 | 19:58

Nooit begrepen waarom zoveel Nederlanders op die aanhangers van Stalin, Mao en Pol Pot stemmen.

Wim Denkbaar | 30-04-15 | 19:54

Wat ik kwetsend vind is de islamitische visie van de vrouw; ze is minder waard dan de man.. en als je het even wereldwijd bekijkt, ziet de islam dus de helft van de wereldbevolking als minderwaardig.
DAT is pas discriminerend, SP.
SP? Weg ermee!

Dibe | 30-04-15 | 19:49

SP heeft wel een punt hoor. Ze hebben zelfs groot gelijk. Want de meeste moslims ondersteunen de jihad en dus is het kwetsend voor de meeste moslims.

Patatter | 30-04-15 | 19:40

En dan heb je ook nog van die naïeve sukkels die hier op GS voor semi-intellectueel aangezien willen worden door heel nadrukkelijk te zeggen dat ze wel wat zien in het partijprogramma van de SP.

Nederland is inmiddels na decennia van politieke correctheid op de NPO, zo extreem gebrainwasht dat partijen met een ontzettend dubieus links verleden als salonfähig gezien worden. Het meest griezelige is dat Nederlanders het zelf niet meer inzien, sterker nog, ze denken dat ze met opgeheven links vingertje de hele wereld moeten gaan 'verbeteren.'

Scary, en ik ben er meer en meer over aan het denken om mijn Nederlandse staatsburgerschap op te geven in ruil voor een Duitse. Niet dat in Duitsland alles perfect is, maar hier is heerst er tenminste nog een HEEL klein beetje gezond verstand onder de burgers.

Xirdalan | 30-04-15 | 19:19

Zo was er van '38 tot '45 veel Naziofobie, die werd naarmate de tijd verstreek steeds erger en erger, vooral onder Joden dus we kunnen het beter voor zijn denkt links .

Castor12 | 30-04-15 | 19:10

Oke, maar verbaast het iemand?

Gele Beer | 30-04-15 | 19:06

-weggejorist-

kua | 30-04-15 | 18:55

@Vrije Nator | 30-04-15 | 18:32
Helaas wel. Misschien is het een idee om een stuk land in Australie annexeren, Nieuw Nederland. Verboden voor Gutmenschen en islam.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 18:51

Dit straalt wel stalinistisch af op de SP. Zie je wel: een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken denkt Marijnissen nu waarschijnlijk met een traantje in de ogen van verdriet.

McMarx | 30-04-15 | 18:46

Vrijheid van meningsuiting torpederen past wel bij de communistische inborst van de SP.

Maria.1 | 30-04-15 | 18:38

Ontzettend voorspelbaar dat heel links Nederland weer op de achterpoten staat om zoiets onnozels. Het moge duidelijk zijn, elk stukje cynisme, humor, spot en kritiek dat betrekking heeft op moslims MOET en zal verboden worden. Zucht.

Le Roi | 30-04-15 | 18:36

@Dhr. de Wit | 30-04-15 | 18:15
Kun je lachen. Ineens overal groen en blijde mensen. Zul je zien dat ze dan ineens wel terug willen, zoals ik al zei, omdat het hun geboorteland is. En natuurlijk moeten wij dan alles weer oplappen als wij zelf weer deze kant op gaan. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.
.
Natuurlijk is dit een utopie..

Vrije Nator | 30-04-15 | 18:32

@Jan Boule | 30-04-15 | 17:58
Dank voor deze zinvolle historisch-perspectivische bijdrage.

De Vrijlansier | 30-04-15 | 18:32

Hulde voor alle reaguurders, het zelfreinigende effect van een teloorgaande samenleving

hovawart | 30-04-15 | 18:22

Bij dit soort dingen wordt altijd weer duidelijk dat er alleen maar reactionaire "activisten" bij die fight-the-man partijen zitten. Net zoals toen de SP het prachtig vond dat het Maagdenhuis werd gekraakt. Want "activisme", dus goed. Maar je zou ze eens moeten horen over de vrijheid van meningsuiting als posters voor Jihad-sprekers werden afgeplakt. Maarja, dat gebeurt niet, want "fascisten" hebben blijkbaar manieren.

Piet van het Padje | 30-04-15 | 18:19

@Vrije Nator | 30-04-15 | 18:07
Graag! Heb altijd al in een warm land willen wonen. En inderdaad ligt het aan hoe ondernemend je als volk bent. Als je de hele dag vliegjes voor je gezicht wegjuicht en wacht op de volgende zak rijst uit het Westen dan wordt het nooit wat!

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 18:15

@Kolbjorn Varmann | 30-04-15 | 18:05
+Veel. Helaas is het wel zo dat de bezem er ECHT flink doorheen moet. Politieke partijen, de NPO, stichtingen, NGO's, belangenorganisaties. Allemaal werken ze stuk voor stuk mee aan de ondergang.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 18:14

@Dhr. de Wit | 30-04-15 | 18:04
Gaan wij toch lekker naar Afrika? Lekker bewijzen dat wij als ondernemend volk er WEL een mooie plek van kunnen maken. Wedden dat ze dan ineens wel terug willen, omdat ze er dan geen hol aan gedaan hebben?

Vrije Nator | 30-04-15 | 18:07

Kolbjorn Varmann | 30-04-15 | 18:05
Beetje te snel getypt. Maar de strekking moge duidelijk zijn (Joris).

Kolbjorn Varmann | 30-04-15 | 18:07

Ik roep het helaas al jaren: Nederland = links totalitair landje.

Xirdalan | 30-04-15 | 18:05

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:34
Precies, het is de voedingsbodem waarin dit soort totalitaire ideologieën kan gedijen welke allereerst angepakt dient te worden.
-
Beste SP Hilversum,

Uit welke godvergeten gat moet je gekropen zijn om te stellen dat "het kwetsend kan zijn voor een moslimmoeder met kindertjes?" Godverdomme, weet je beste SP wat kwetsend is?
- Het is kwetsend dat gematigde moslims geen afstand nemen middels massa demonstraties van de aanslagen in Londen, Parijs, Madrid, Kopenhagen en Amsterdam (Theo);
- Het is kwetsend dat gematigde moslims de gedragingen (waaronder het oproepen tot invoering van de sharia) van hun 'minder-gematigde' broeders/zusters, niet afkeuren;
- Het is kwetsend om te zien dat het land wat door mijn grootvader is opgebouwd en verdedigd in de tweede wereldoorlog, te grabbel wordt gegooid aan een 'makkelijke', maar vooral conformistische en mening. DAT IS KWETSEND! O ja, hij heeft het niet overleefd trouwens (mijn grootvader). Gestorven op 34-jarige leeftijd, verzetsheld; maar dat terzijde. De laatste jaren voel ik steeds meer om de strijd aan te gaan met de landverraders. Hoe weet ik alleen nog niet. Maar wat ik wel weet is dat er heel veel belastingbetalende HBO/Academici, net als ik het, het spuugzat deze wegkijkerij. Waar zijn de feministen als je ze nodig hebt? Nederlandse vrouwen in achterstandswijken worden bespuugd omdat ze niet de juiste kledij dragen. Bloot adverteren mag niet in desbetreffende wijken. Muren rond moskeeën, et cetera. Gore hypocrieten dus. Bang voor hun eigen zielige leventje, en zodoende de Nederlandse cultuur kapot laten maken door een totalitaire, facistische ideologie. Lever s.v.p. per direct je bul in, als je er al een hebt. Het deductievermogen, het wetenschappelijk benaderen van een casus is lang geleden vervolgen. Het enige wat in 'jullie' hoofd zit, is een wereldvreemde, volstrekt naïeve benadering, afgetopt met een vreselijk arrogante vermeende superioriteit.
Gegroet, een belastingbetalende burger (waar 10 asielzoekers van kunnen leven).

Kolbjorn Varmann | 30-04-15 | 18:05

@Jan Passant mk2 | 30-04-15 | 17:54
Zie zelf "guurrechts" als een geuzennaam, juist omdat dat door Gutmenschen als Staatsvijand nr.1 gezien wordt. Laat ze maar in hun broek pissen.

Helaas lijk je gelijk te hebben wat betreft EU, met hun plan om half Afrika toe te laten. Maar ze komen er niet zomaar mee weg. Niet als het aan mij ligt in elk geval.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 18:04

wat een ongelofelijke idioten zijn het toch die kader SP'ers ..

(c)ZWITSUL | 30-04-15 | 18:04

Duh, zoals al die linkse rakkers destijds hypocriet met een #JeSuisCharlie bordje hebben lopen zwaaien.
Je wist dat het allesbehalve gemeend was, een reden ook dat je als oprechte Nederlander gewoon verre van die hype moest blijven.

happen naar de baas | 30-04-15 | 18:01

De huidige generatie SP-ers dient na- en bijscholing te krijgen van dhr. Marijnissen. Die meldde in Vrij Nederland in 1996, quote : "trots te zijn om nog voor Bolkestein, ja ver voor Bolkestein dit onderwerp ( islamisering ) op de agenda te hebben gezet. We (SP) zijn geweken terwijl we door hadden moeten zetten...".
En het toenmalige partijblad de Rode Tribune plaatste het volgende artikel van SP-prominent Constandse de partijlijn weergevend ( Geld en kapitaal 1983 ) : "Men moet zich eens indenken welke ghetto's er zullen ontstaan met voor ons gevaarlijke immigranten als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoontes aanvaarden maar ook hun discriminatie van vrouwen, hun patriarchale-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd..?"
En Theun de Vries ( SP) gruwelt in hetzelfde blad (1983) van de middeleeuwse achterlijkheid van de islam ,' denkend in dogma's met de koran als leidraad". Dertig jaar geleden wezen deze mensen , vooruitziend als ze waren , op de nu ontstane situatie. Het zou zo maar kunnen dat de SP niet wil worden herinnerd aan deze statements hoewel er alle reden is voor de SP zulks te staven , immers hun ex-PVDA electoraat in de volkswijken ervaart de islam dagelijks aan den lijve met moskeeën op de hoeken van hun buurten en wijken en hun minaretten als trotse penissen omhoog gericht ten teken van wederom een overwinning. Het is tevergeefs wachten op zulke tempels in Blaricum, Wassenaar, Aerdenhout, Laren NH , D66, GroenLinks en CU enclaves, immers zij hebben part noch deel aan de multiculturele samenleving.

Jan Boule | 30-04-15 | 17:58

@peter_345 | 30-04-15 | 16:39
Mischien moet je je eens afvragen waarom die beveiliging nodig is , dus als jou dakgoot lekt en je emmer loopt over komt dat doordat je emmer te klein is ?
Maar idd die beveiliging is nodig omdat die kanspareltjes van jou en vooral je linkse makkers zo lief zijn en geertje zo graag willen knuffelen ! En tjah geertje houd nu eenmaal niet van geknuffel

Friet uurpan | 30-04-15 | 17:57

Dit gaat verder dan wegkijken of goedpraten. Dit is appeasement. Walgelijk, SP! Geen reactie verder van landelijke SP of van SP Hilversum zelf. Alsof het heel normaal is dat een politieke partij zelfstandig gaat censureren.

Rest In Privacy | 30-04-15 | 17:57

@Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:50
Hm, dat "guurrechts" wordt door de Gutmenschen als Staatsvijand nr. 1 afgeschilderd. Maar de werkelijkheid is natuurlijk dat er geen enkele beweging of dreiging te verwachten valt van "guurrechts", omdat de gewone belastingbetalende burgers bang handtam en verdeeld worden gehouden.
Anti-democratische machten zijn altijd banger voor hun eigen bevolking, dan voor een gevaarlijke vijand van buiten.
Daarom haalt "onze" EU ook met opzet zoveel mogelijk immigranten binnen, dat is gewoon "verdeel en heers".

Jan Passant mk2 | 30-04-15 | 17:54

Vuige anti democratische anti vrijheid van meningsuiting kut partij en niet alleen de SP maar heel links is tegen elke mening buiten die van zichzelf. Zo mogelijk nog erger dan de islam die hele linkse bende in dit landje.

Overal en iedereen beschuldigen van racisme, fascisme of andere ismes, terwijl je er zelf vol van bent. Ik walg van links.

Ik denk dat je als nuchtere persoon misschien ondertussen wel kans maakt op asiel in de USA als je uit Nederland komt.

GerMonster | 30-04-15 | 17:54

@Jan Passant mk2 | 30-04-15 | 17:44
AIDS is het goede woord.
Als links niets doet op korte termijn, dan doet guurrechts het straks.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:50

De Socialistische Partij, de lokale afdeling van de "anti fascistische" Internationale Socialisten.
Als er iets fascistisch is, dan is het wel bepalen wat mensen wel en niet mogen weten.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:47

En? Zijn er al bemmende fotofucks van deze poster?

Reykjavik | 30-04-15 | 17:46

@First Contact | 30-04-15 | 17:40
Ja, de politiek zo correcte Gutmenschen zijn het AIDS waar ons land aan lijdt.
De islam is alleen maar de lelijke ontsteking die de toekomst van onze kinderen terminaal gaat worden, als er niet snel een aanval van gezond verstand losbreekt bij "onze" niet zo verstandige-; en zeker niet moedige "intelligentsia".

Jan Passant mk2 | 30-04-15 | 17:44

"Huizen hier nog gematigde moslims die uit hun stekker gaan als het over iets anders gaat dan waar zij zich mee zouden moeten associeren?"
"Huizen hier nog hypocriete, wegkijkende linkse, moreel verheven gutmenschen?"

Kolbjorn Varmann | 30-04-15 | 17:44

Kan van Leeuwen aan Emile Roemer vragen wat de SP van persvrijheid vindt?
Er is iets goed mis als elke moslim zich aangesproken voelt als het gaat over jihadgezinnen.

Duifmans | 30-04-15 | 17:43

Voor links is in een normale samenleving geen plek. Allemachtig, wat een debiel iets. Zo waren in het dorp waar ik woon al eens posters van een schaars geklede dame allemaal afgeplakt. Geen moslims, wel andere fundi's.

Vrije Nator | 30-04-15 | 17:42

Maaruh krijgen we nog Kamervragen hierover. Als NPO1 10 minuten te laat uitzend dan is het (blijkt) Kamervraag waardig dus dan moet deze walgelijke dictatoriale censuuractie zeker wel een Kamervraag waard zijn.

XaleX_2 | 30-04-15 | 17:42

@Onze man in Mockba | 30-04-15 | 17:39
Dat is ook een goeie hehehehe

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:41

@Jan Passant mk2 | 30-04-15 | 17:33
Maak me nog meer zorgen over het gevoel dat die Gutmenschen de boventoon voeren binnen onze democratie. Dit land is terminaal...

First Contact | 30-04-15 | 17:40

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:34
Nee niet vernielen maar met een dikke stift IS-lovers op kliederen...... LOL !

Onze man in Mockba | 30-04-15 | 17:39

Het klinkt een beetje kinderachtig om alle SP promotiemateriaal te vernielen. Maar het is wel leuk. Bovendien wordt het tijd dat rechts zich nu ook een beetje gaat roeren.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:39

Grappig; het Noordhollands dagblad is zo'n beetje het meest politiek correctie dagblad in den lande. Zo links als de pest.

forecastle | 30-04-15 | 17:38

Heel infantiel van de Hilversumse EsPé. En het valt te betwijfelen of Beertje Roemer - laat staan Marijnissen - blij is met zo'n oliedomme aksie.

De Vrijlansier | 30-04-15 | 17:38

De moslims lachen de ballen uit hun broek net als destijds de Duitsers om de gebroken geweertjes. Dezelfde landverraders zijn nu weer bezig om het land te laten bezetten. Het zit gewoon in de aard van de Nederlander.

roze_bril | 30-04-15 | 17:35

We hebben helemaal geen probleem met de islam. We hebben een probleem met het linkse politieke spectrum in Nederland.

Reken maar dat ik vanaf nu elke SP sticker en elke SP poster verniel.

Dhr. de Wit | 30-04-15 | 17:34

Het probleem met Gutmenschen is dat ze donders goed weten wat er mis is met de totalitaire beweging islam.
Toch blijven zij hardnekkig weigeren hun eenmaal gemaakte inschattingsfout toe te geven.
Hardnekkig blijven zij doen alsof de kritiek en de zorgen "moslims" betreft - in plaats van "de islam".

Zodra Gutmenschen islamkritiek horen stoppen zij hun vingers in hun oren en schreeuwen om het hardst "discriminatie". Zo beschermen zij de islam, om de gematigde moslim te behoeden voor het innemen van een standpunt rondom het intolerante, niet bij deze samenleving passende, karakter van deze zelfde islam.

Dat maakt Gutmenschen een gevaarlijk onderdeel van het probleem voor de komende generaties.

Jan Passant mk2 | 30-04-15 | 17:33

We wachten op de reactie van Yang ToMAOt uit het messentrekkers-dorp Oss......

Ohnee die is een paar jaar geleden al overleden, politbureau van de eSPee heeft het alleen nog niet naar buiten gebracht.

Onze man in Mockba | 30-04-15 | 17:32

SSP

meneer Q | 30-04-15 | 17:30

Links plakken en rechts pakken, zakkenvullis.

hovawart | 30-04-15 | 17:30

De slag bijt zichzelf in de staart.
"Heeft niks met de Islam te maken" werd er gezegd.
"Stel je voor dat je een moslimmoeder bent, die met twee kindjes bij een bushokje met zo'n tekst staat" wordt er nu gezegd.
Het is het één, of het is het ander.
"Stel je voor dat je een melkboer bent, die met twee flessen melk en een pak vanillevla bij een bushokje met zo'n tekst staat" zou je met evenveel verontwaardiging kunnen zeggen.
Waarom overigens een moslimmoeder en geen moslimvader? En waarom twee kindjes en geen tien of zo? Wat wil men hier uittekenen?

Schoorsteenveger | 30-04-15 | 17:28

Kun je nagaan wat die griezelige Stalin en Mao lovers zullen doen zodra ze in het regeringspluche zitten.

Obainmarie | 30-04-15 | 17:23

Saami Akrouh
!
Heb zojuist het stukje van de heer Saami Akrouh gelezen. Fraai voorbeeld van een politicus. Heel veel woorden, vooral heel veel nutteloze woorden die niets met de onderhavige zaak te maken hebben. Wel veel arrogante zelf(over)(in)schattende op de borstklopperij.
!
Maar het is allemaal niet zo'n probleem. Er hangt een poster. SP plakt er wat overheen. Sukkels die niet beter weten, maar goed dat komt vaker voor. Dus leuter niet over Sovjet.
!
Een volksvertegenwoordiger die zich aangesproken voelt, tja, so what.
!
Erger was het natuurlijk dat hij indertijd een eerste politieke daad wilde stellen door aangifte te doen tegen de heer Wilders. Weten we meteen uit welke hoek de wind waait en in dát licht moeten we ook zijn opne brief lezen.
Salut! Evocatus

Evocatus | 30-04-15 | 17:22

SP kan vanaf nu dus zonder enig voorbehoud in het rijtje D66, VVD, PvdA, Christen Unie, Groen Links en CDA..... Eigenlijk wisten we dat al natuurlijk. Het stemmen wordt wel steeds eenvoudiger zo.

BlowingBubbles | 30-04-15 | 17:18

Socialism is a philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy. Its inherent virtue is the equal sharing of misery.

Winston Churchill

Fijne dag nog.

Helemaal Nietzsche | 30-04-15 | 17:15

@J.R. Thorbecke Waarom kan Rutte fluiten over straat lopen naar zijn favoriete cafe en min of meer dezelfde standpunten aannemen dan wilders?

Wilders komt zelf met die sprookjes aanzetten van bedreigingen bij het OM, OM geeft min of meer aan dat nog nooit reële bedrieg is geweest.

En OM is krampachtig door moord op PIM(Nederlandse moordenaar) en Thoe, natuurlijk geven ze hem beveiliging, zijn te bang geworden dat het weer misgaat, of dat reeel is is ee tweede natuurlijk.

Maar ga nu wat offtopic, wil het graag over SP hebben ipv PVV. ;)

peter_345 | 30-04-15 | 17:09

Joh, als dat sociale gezichtje van jouw beschadigd is, en je wil er iets aan doen, kom op dan k#$%%rjong, vieze vuile......

hovawart | 30-04-15 | 17:09

Ik heb hier maar één woord voor: hypocrieten

MathiasRots | 30-04-15 | 17:08

XaleX_2 | 30-04-15 | 17:05
Je mist de grap: "direct na de oorlog in het verzet"... :)

Rest In Privacy | 30-04-15 | 17:06

Zo politiek correct zijn dat het wel pijn moet doen,
Met een vervolgreceptje van de huisarts en dit is dan het gevolg
Zie de nare bijwerkingen van antidepressiva.

hovawart | 30-04-15 | 17:05

Toch ben ik het wel eens met de SP. Jihad is ook verzet. Zo heb ik heb een buurman die direct na de oorlog in het verzet is gegaan. En nog steeds op zijn lintje wacht. De SP zegt terecht dat het je kind maar zal zijn die zo gediscr, sorry, gedemoniseerd wordt.
61 | 30-04-15 | 16:09

Nogal een verschil of je vecht om je vaderland te beschermen of vecht om een religieuze sekteoorlog te voeren.

XaleX_2 | 30-04-15 | 17:05

Het OM: "Er zit niemand vast voor het voorbereiden van een aanslag op Wilders. Ook heeft er niemand in het verleden vastgezeten.’ Dat liet een woordvoerder van het Openbaar Ministerie vorige maand weten, nadat Geert Wilders had aangegeven dat Syrië-gangers hem wilden omleggen."

peter_345 | 30-04-15 | 17:04

peter_345 | 30-04-15 | 16:55
Ik denk dat we dit experiment na Theo van Gogh en Pim Fortuyn maar eens niet moeten willen doen. Of schaamt u zich niet dat in ons land al twee politieke moorden zijn geweest in deze eeuw die voorkomen hadden kunnen worden als de politie de schrijfsels op de muur wat beter geïnterpreteerd had. Ik ken geen fatsoenlijk Europees land waar dit gebeurd is.

Rest In Privacy | 30-04-15 | 17:00

Stiekem verlangen ze ook naar der Berliner Mauer, terug naar de tijd dat het nog overzichtelijk was, en vijanden van de staat de cel in werden gesmeten of bespioneert werden door de stasi, met hun nieuwe linkse gezicht is het erg moeilijk om iedereen in hun waarde te laten, helaas geld dit niet voor degene met een bleek gezichtje en een "vaste baan".

hovawart | 30-04-15 | 16:59

peter_345 | 30-04-15 | 16:55
Vergeten even te vermelden dat hij wel op de hitlist van IS stond/staat of kijken we even weg?

Vladimir316 | 30-04-15 | 16:58

@ peter_345 | 30-04-15 | 16:55
Haal de beveiliging bij Wilders weg en binnen een maand is hij dood. Maximaal. Daar ben ik wel van overtuigd.

Lewis | 30-04-15 | 16:57

@peter_345 | 30-04-15 | 16:39
Leg jij je hoofd vast op het hakblok?

Mark_D_NL | 30-04-15 | 16:57

@blauwe zander

Dat is niet waar, de politie heeft verklaard dat er nog nooit iemand is aangehouden die iets tegen wilders wilde ondernemen, al die jaren dat hij ze voor het blok zet is er nog geen enkele opgestaan die echte bedreiging vormde. Lopen alleen mannetjes om hem heen voor jan met de korte achternaam.

Gaat 1 verhaal over man zonder armen in Duitsland van de revu, maar niks officieels dat politie iemand verdacht.

En alle bekende mensen krijgen bedreigen via Twitter en mail, peter r de vies zal er ook meer dan genoeg krijgen, maar dat is geen angsthaas zoals wilders die overal vijanden ziet die er niet zijn!

"Volgens het Openbaar Ministerie is er nog nooit iemand aangehouden voor het willen plegen van een aanslag op de PVV-leider."

revu.nl/nu-in-revu/jihadist-zonder-arm...

peter_345 | 30-04-15 | 16:55

Eerste foto is niet in Hilversum maar in Huizen, namelijk bushalte De Haar op de Huizermaatweg richting Busstation.

the sable guy | 30-04-15 | 16:53

Reaguurders in die buurten, ga heen en haal de censuur er af en update je foto hier!

tattooboer | 30-04-15 | 16:53

@peter_345 | 30-04-15 | 16:39
De oplossingen van de PVV worden tegengewerkt door de huidige linkse partijen, die willen dat burgers afhankelijk worden van het socialisme en het 'vluchtelingenprobleem' liever in stand houden ipv te zoeken naar een oplossing bij de kern van het probleem. Slaap. lekker. verder.

First Contact | 30-04-15 | 16:52

Zouden er nu ook voorgedrukte aangiftes klaar liggen voor deze vandaal.

BigShow | 30-04-15 | 16:52

@ Irony | 30-04-15 | 16:46
Geen idee. Mijn mening wijkt niet af van vele andere die ik hier heb laten horen.

Lewis | 30-04-15 | 16:51

@peter_345 | 30-04-15 | 16:39
.
Waarom is er eigenlijk beveiliging nodig voor de PVV? Vraag je dat eerst eens af voordat je dergelijke onzin verkondigd!

Fatwabuster | 30-04-15 | 16:50

SP gaat zich gedragen als de gemiddelde moslim.... zich druk maken over een niets zeggend 'plaatje'....

Fatwabuster | 30-04-15 | 16:48

Hoezo eigenlijk sovjet? Russian Federation doet amper nog wat onder voor sovjet tijd, kan ook niet anders met de "KGB" aan de macht is. RF == USSR2.0 :D

peter_345 | 30-04-15 | 16:47

SOVJETPRAKTIJKEN bij een van origine communistische partij? Ja dat verwacht je niet he.

Vitayalin | 30-04-15 | 16:47

Mensen die janken over "islamofobie" zijn van het padje. Islamofobie bestaat niet. Er heerst terechte afkeer van de islam, met dank aan Al Shabaab, Isis, Al Qaida, Boko Haram en andere moordende moslims, dat is heel wat anders.

lekker wijf | 30-04-15 | 16:46

Lewis | 30-04-15 | 16:25
Shit ik ben het met je eens. Waar gaat de wereld heen?!

Irony | 30-04-15 | 16:46

@peter_345 | 30-04-15 | 16:39
hahahahahaa, ik zie je ineens voor me, je ziet er net zo dom uit als je schrijft.
Dibe | 30-04-15 | 16:40

Toppertje.

FrankVeer | 30-04-15 | 16:44

Dit is achterlijk. SP is mijn stem verloren.

Irony | 30-04-15 | 16:44

Als die gevaarlijke moslims hier niet waren die 3 miljard per jaar kosten dan hoefde wij Wilders niet te bewaken voor 3 miljoen.

blauwe zander | 30-04-15 | 16:43

Beste Bianca. Ik vind het niet vervelend als iemand schrijft "hoeren zijn kutwijven". Waarom niet? Omdat ik mij, ondanks dat ik vrouw ben en ondanks dat "hoer" een vrijwel exclusief vrouwelijk beroep is, totaal niet aangesproken voel.
Als die moslimmoeder een beetje gezond in elkaar zit zou dat voor haar ook moet gelden wanneer zij naast zo'n poster staat.

RepubliekNederland | 30-04-15 | 16:43

Ik kan het nooit begrijpen dat Links zich altijd zo inspant voor religieuzen terwijl dat dat toch de natuurlijke vijand voor hen is. Geloof is een grote onderdrukker en blokkade in de strijd om verheffing van het volk.

Risingson | 30-04-15 | 16:41

@peter_345 | 30-04-15 | 16:39
hahahahahaa, ik zie je ineens voor me, je ziet er net zo dom uit als je schrijft.

Dibe | 30-04-15 | 16:40

Maar beste SP, Wildplakken is toch verboden? Oh, wacht... Wetten gelden bij links alleen wanneer het goed uit komt.

Ugly Basterd | 30-04-15 | 16:40

Ook bij de SP zijn de moslims geïnfiltreerd ,dat is duidelijk te zien zonder bril van Specsavers.

blauwe zander | 30-04-15 | 16:40

Je mag de meerderheid van goedwillende SP'ers natuurlijk niet de acties aanrekenen van deze minderheid van idiote SP'ers.
Maar het zou wel mooi zijn als gematigde SP'ers zich duidelijk zouden uitspreken tegen de uitwassen van deze verwarde Hilversumse individuen.

simpelman | 30-04-15 | 16:39

Ach elke SP actie is nog altijd beter dan smakeloze acties van de PVV die ons alle 3 miljoen euro belastinggeld kost aan beveiliging jaar in jaar uit. En die lossen even min het probleem op en zijn totaal overbodig.

peter_345 | 30-04-15 | 16:39

Socialisten en fascisten zijn 1 pot nat. Vraag maar aan Hitler.
Die godverdommese intolerante mondsnoerders, ik heb zo schoon genoeg van die linkse Hitlers! Walgelijke en oliedomme varkenskoppen, de SP zit er vol mee. Bah.
Het wordt tijd voor posters als: SP - weg ermee! Zeg NEE tegen de SP!

lekker wijf | 30-04-15 | 16:39

Ja en de PvdA pleit voor censuur.
www.pvdahilversum.nl...
Parsons | 30-04-15 | 15:52
Saami Akrouh is dat dus. Deze dubbele paspoorthouder.

Check:
twitter.com...
XaleX_2 | 30-04-15 | 16:02

Zou meneer Saami Akrouh ook gereageerd hebben als er op de poster had gestaan "Huizen er nog meer incestchristenen in 't Gooi?" Zou Bianca huppelkut ver in de wei dan de posters hebben afgeplakt? Ik denk het niet hè? In de open brief probeert meneer Saami 'ik ben een succesvolle jurist en jullie een ondermaats regionaal nieuwszendertje' Akrouh RTVNH weg te zetten als een nieuwszender die op goedkope wijze over de ruggen van de moslims probeert te scoren bij de bevolking. Wat een galbakkige manier van politiek bedrijven. Hilversumse bevolking, succes met dat soort backstabbers. Over goedkoop scoren gesproken.

FrankVeer | 30-04-15 | 16:38

wat een onzin, kan er iemand aangifte doen tegen de plakkers???
.
en meteen mocht er een raadslid bij betrokken zijn, de raad uit donderen, ook degene die hierover geadviseerd hebben binnen de politiek in Hilversum.... eruit donderen!!
.
Op het moment dat een politieke partij dit soort dingen doet, moeten we ons dan niet afvragen of deze partij dan nog wel bestaansrecht heeft, aangezien een politiek partij toch zou moeten staan voor de voorlichtingstaak van een omroep, maar ook voor de vrijheid van meningsuiting (waar posteren volgens mij onder valt)

bArAbAts | 30-04-15 | 16:37

Het is gewoon een legitieme vraag op een stuk papier. Wat is daar mis mee?
SP, de partij die het eerst waarschuwde voor gebrekkige integratie van moslims... wat is er toch met jullie gebeurd? Maak je druk om de werkelijke misstanden in dit land en niet om mensen die Art. 7 van onze Grondwet legitiem gebruiken!

MacMiep.nl | 30-04-15 | 16:36

Altijd al beweert en zeg het nog eens de SP is gewoon een opvangpartij voor ontevreden weglopers van de PvdA de partij die staat voor EIGEN VOLK ALLERLAATST , dus ook bij de SP wordt zo gedacht en het bewijs is er nu.

blauwe zander | 30-04-15 | 16:35

Is het nu jihaat of jihad?

Mark_D_NL | 30-04-15 | 16:35

Ik ben geen moslim maar als ik dat zou zijn dan geloof ik niet dat ik me aangesproken zou voelen door een poster over 'jihadgezinnen'.

Jihad = terrorisme. Het gewelddadig je geloof opdringen bij anderen en ongelovigen straffen. En islam = vrede toch?

Op twitter 'moslims in dialoog' @MoslimsID die zich ook nogal gekwetst voelt over dit topic blokt je meteen als je in gesprek wilt over waarom ze nou gekwetst voelen. Ze twitteren ondertussen wel elk kwartier hoe geenstijl en anderen discrimineren en de islam aanvallen en kwetsen met deze poster en gerelateerde nieuwsberichten.

area78 | 30-04-15 | 16:35

Waren we niet links gehersenspoeld dat Jihad staat voor de innerlijke, positieve strijd van een moslim? Waarom wordt deze poster nu niet positief opgepakt? Jihad is vrede sukkels. Ook als het op een poster in de publieke ruimte staat. Echt waar.

Haagse Tokkie | 30-04-15 | 16:34

Dan kun je nog zo'n onhandig cq onschuldig boertje van buut'n als partijleider hebben, het ware gezicht van communisme is nooit ver weg. Mao's en Stalin's in de dop op de bres voor het nieuwe fascisme. Democratie de nek omdraaien, dat kun je prima aan socialisme en islam overlaten. Je zou ze allebei maar in een samenleving hebben..

vaas klaak | 30-04-15 | 16:33

SP bevestigd er alleen maar mee, dat zij volksverradend addergebroed zijn, en tegen de vrijheid van meningsuiting.

Creaguurdert | 30-04-15 | 16:31

Socialisme is dan ook een Islam zonder Allah, maar met veel meer valse profeten. Qua dodelijke slachtoffers doen deze ideologieën sinds vorige eeuw ook niet voor elkaar onder.

Parel van het Zuiden | 30-04-15 | 16:31

Socialisme is dan ook een Islam zonder Allah, maar met veel meer valse profeten. Qua dodelijke slachtoffers doen deze ideologieën sinds vorige eeuw ook niet voor elkaar onder.

Parel van het Zuiden | 30-04-15 | 16:30

He SP gekkies! De politie heeft woensdagavond in Maastricht een terreurverdachte gearresteerd. http://www.nu.nl/binnenland/4041095/terreurverdachte-gearresteerd-in-maastricht.html

Mark_D_NL | 30-04-15 | 16:30

De politiek in Den Haag gaat pas optreden als er een aanslag op een politiek figuur uit Den Haag wordt gepleegd met uitzondering van Geert Wilders natuurlijk dat dan wel weer.

sjobos | 30-04-15 | 16:30

@ J.R. Thorbecke | 30-04-15 | 16:24
Tegel van de dag.

Lewis | 30-04-15 | 16:29

Ik ga er van uit dat er aangifte is gedaan wegens vandalisme. Bovendien laat de SP ook zien wat zij een acceptabele manier vinden van je uiten als je met iets niet eens bent. Volgende verkiezing maar alle SP posters over gaan plakken, dat mag volgens henzelf.

Agent Milton | 30-04-15 | 16:29

Volgens de SP vormt kennelijk elke moslim een jihadgevaar.
Jammer alleen dat als ze een keer eerlijk zijn, ze het proberen te verbergen voor iedereen. Ze vinden u duidelijk te dom om de waarheid te horen.

The Kwisatz | 30-04-15 | 16:27

Kijk aan, in Huizen hebben ze kennelijk 'moslimmoeders'(wat zíjn dat? is dat verwant aan moslimbroeders? ) die kunnen lezen.

bisbisbis | 30-04-15 | 16:26

@Haatgenerator | 30-04-15 | 16:22
Met je bomgordel om. Ja inderdaad. Zeer kwetsend.
Misschien zelfs dat je van boosheid vergeet waarom je daar stond. Is toch vervelend.

koeberg | 30-04-15 | 16:25

Snotneuzen, allemaal.

Uw Verzekeringsadvis | 30-04-15 | 16:25

De volslagen arrogantie. Deze types hebben het recht anderen het zwijgen op te leggen als zij vinden dat een mening niet deugt. Om kotsmisselijk van te worden.

Lewis | 30-04-15 | 16:25

Maar Sandra Beckerman van de SP fractie in de Provinciale Staten zou ik dan wel weer doen.

eerstneukendanpraten | 30-04-15 | 16:24

En dat vijf dagen voor vijf mei... SP, schaam je.

Rest In Privacy | 30-04-15 | 16:24

Laten we fijn onze kop in het zand blijven steken er ligt hier straks genoeg saharah zand.

myrna1965 | 30-04-15 | 16:23

Ja maar...
Stel je voor dat je Jihadmoeder bent, en met twee Jihadkindjes op de bus staat te wachten? Dan is die poster toch kwetsend?

Haatgenerator | 30-04-15 | 16:22

De SP jajaja die hebben warme historische banden met om het even welke foute dictator uit het verleden.

weinig verrassend dat ze meer van Jihadies houden dan van het vrije woord.

nikkipikki | 30-04-15 | 16:21

Net als de Islam denkt de SP dat zij voor anderen kunnen bepalen wat te geloven, niet te geloven en hoe het leven in te delen. De SP heeft zich met deze actie volledig ongeloofwaardig gemaakt. Weg is het beetje "gevoel" wat ik nog had voor de SP.

Mark_D_NL | 30-04-15 | 16:20

Dag vrijheid van meingsuiting, Hallo islam!
kom er maar in hoor smnerige schijtislam.
de Volksverradende SP plaveid uw pad om ons allen uit te moorden of te onderwerpen...

Creaguurdert | 30-04-15 | 16:20

Cuyahoga | 30-04-15 | 16:15
Het teloorgaan van het échte liberale denken door benepen burgermannen, overspannen idealisten en standvastige religieuzen waardoor dit geneuzel in de marge een item wordt, dat is het grootste probleem van Nederland.

Igor Putkin | 30-04-15 | 16:19

@SvennusMax | 30-04-15 | 15:53
Sadomasochistische Penetreerbond.
Gewoon, omdat donderdagmiddag.

Driewerf Hoezee | 30-04-15 | 16:18

SP= Slopen Posters

Tinie | 30-04-15 | 16:17

Alles moet stuk!

eerstneukendanpraten | 30-04-15 | 16:17

Fijne club die Struisvogel Partij. Een beetje dicteren voor u en mij wat kies en niet kies is. En natuurlijk niet mogen wijzen waar het stinkt. Overigens is dat voorbeeld van die islamoeder kul, die kunnen heul niet lezen, laat staan Nederlands.

Acar_ketimun | 30-04-15 | 16:16

Marcel66664746 | 30-04-15 |
Fijn, maar dat is niet genoeg. Bel die partij van je op en zeg dat ze kunnen omvallen en of ze van de ratten besnuffeld zijn. Storneer je bijdragen, verbrand alles wat ze je ooit hebben opgestuurd, waarschuw je kinderen voor dit rode gevaar en eet vanavond een milieuverkwistende T-bonesteak.

levend fossiel | 30-04-15 | 16:16

@Muggenmepper | 30-04-15 | 16:05
De nuttelozen.

Mark_D_NL | 30-04-15 | 16:15

Nooit verwacht dat ook de SP zou gaan heulen met de vijand.

Mark_D_NL | 30-04-15 | 16:15

Hier SP, heb je nog wat om te censureren:
Hier worden alle moslims voor hond uitgemaakt:
www.tomatos.nl/wp-content/uploads/2014...
Volgens deze poster mogen moslims niet naar het VMBO:
www.nederlof.nl/media/images/drukken/a...
Hier worden alle vrouwen in burka die langs de weg staan vuilniszakken genoemd:
www.fostplus.be/SiteCollectionImages/...
En hier worden moslimmoeders met twee kleine kinderen die bij een bushokje staan met als apen afgebeeld:
www.digitalpaint.nl/wp-gallery/Magazin...

Kunnen we hier allemaal wel roepen dat de islam het grootste probleem op deze aarde is, wat feitelijk zeer juist is, in Nederland hebben we buiten dat nog een immens probleem dat we een ongelooflijke hoeveelheid klapmongeaulen hebben die in de politiek gaan.
Daar zouden we eerst eens iets aan moeten doen, een verplichte IQ test en een algemene kennis-test bijvoorbeeld, zodat we in de toekomst zulke SP-miepen en PvdA-marokkanen hun bagger in eigen kring kunnen rondsproeien.

Cuyahoga | 30-04-15 | 16:15

Wat vindt de landelijke SP eigenlijk van deze actie?

Rest In Privacy | 30-04-15 | 16:15

Net zoals vragen of er nog tokkies in een bepaald dorp lopen. Zolang ik geen tokkie ben zal ik ook niet beledigd zijn. Daarentegen zal ik wel weten waar ik met een grote boog omheen moet lopen.

TeGekVeurWeurden | 30-04-15 | 16:14

Die moeten JUIST in de laan 40 45 hangen, sukkels.

Uw Verzekeringsadvis | 30-04-15 | 16:14

koekoek.

Djengo123 | 30-04-15 | 16:13

In feite plakt de SP die tape op de mond van mensen die vragen hebben... echt kostmisselijk eigenlijk.

Dibe | 30-04-15 | 16:13

Alah afplakbar!

Aantastelijk | 30-04-15 | 16:13

vragen stellen staat trouwens vrij en is heel belangrijk, er is wellicht niets waardevoller dan de mogelijkheid in alle vrijheid vragen te kunnen stellen, maar ja, dat communisten daar niet dol op zijn, lijkt me duidelijk..:))

Dibe | 30-04-15 | 16:13

Dus een jihadgezin is niet ok en moet weggewerkt worden in de samenleving volgens de SP.

hmmm

lady blabla | 30-04-15 | 16:13

Grappig is juist dat het dankzij die domme actie veel meer aandacht trekt en krijgt.

Dibe | 30-04-15 | 16:12


Je verwacht het niet van die Syrië Partij.
Hoewel, met een electoraat dat grotendeels bestaat uit onrendabelen....

Bierosaurus | 30-04-15 | 16:11

Toch ben ik het wel eens met de SP. Jihad is ook verzet. Zo heb ik heb een buurman die direct na de oorlog in het verzet is gegaan. En nog steeds op zijn lintje wacht. De SP zegt terecht dat het je kind maar zal zijn die zo gediscr, sorry, gedemoniseerd wordt.

61 | 30-04-15 | 16:09

dat nodigt uit om bij de volgende verkiezingen eens flink SP posters te beplakken.

Maaiveld | 30-04-15 | 16:09

-weggejorist-

jemoeder29 | 30-04-15 | 16:08

En het Christensymbool op huizen schilderen in het kalifaat, zodat de jihadisten hen makkelijk kunnen opsporen en vermoorden, dat valt onder de vrijheid van meningsuiting? Waarom gaat Bianca Verweij niet daar naar toe met een rolletje afplakband.

Baronwater | 30-04-15 | 16:07

Goed zo, SP en PvdA. Vooral je kop zo diep mogelijk in het (woestijn)zand stoppen.. LALALALA I can't hear you!

marcoplarco | 30-04-15 | 16:07

ISP

langzullenweleven | 30-04-15 | 16:07

En nog even toevoegend: Hij stelt aangifte doen tegen Wilders als een 'politieke daad' en deed dus niet aangifte om discriminatie or whatever.
https://twitter.com/SaamiAkrouh/status/446669708012818432

XaleX_2 | 30-04-15 | 16:05

Goed om te weten voor het geval ik weer een pedoprofeetposter zoals deze: twitter.com/SafaTweets/status/5499699... op straat tegenkom.

Ik zal 'm gelijk afplakken!

Prof. D.A.H. Vintik | 30-04-15 | 16:05

Misschien is het antwoord wel: "Nee er wonen geen jihad gezinnen meer in 't Gooi", of misschien wonen ze er wel. Is toch gewoon een vraag? Mooi moment ook voor moslims om met t-shirts rond te gaan lopen met 'Stop de Jihad, denk aan onze kinderen" oid...

keikoud | 30-04-15 | 16:05

Tja, de SP komt op voor haar kiezers.

Muggenmepper | 30-04-15 | 16:05

Stelletje moralisten. Wat vindt de Antifacistenvereniging hiervan? O, die keurden het goed?

Rest In Privacy | 30-04-15 | 16:04

Dit straalt ook wel heel erg slecht af op Jihadgezinnen, goed dat iemand daar voor opkomt door er nog even wat meer aandacht op te vestigen.

TheseDays00 | 30-04-15 | 16:03

SP. Sluwe Politiek.

lillendvleesch | 30-04-15 | 16:03

@Vladimir316 | 30-04-15 | 16:01
Wie pro-IS is, is een landverrader.

Wonderful-Life | 30-04-15 | 16:02

ECHT heel teleurgesteld

Marcel66664746 | 30-04-15 | 16:02

Vrijheid van meningsuiting, prima zolang het maar niet over moslims gaat aldus de SP.

majorkingkong | 30-04-15 | 16:02

Ja en de PvdA pleit voor censuur.
www.pvdahilversum.nl...
Parsons | 30-04-15 | 15:52
Saami Akrouh is dat dus. Deze dubbele paspoorthouder.

Check:
https://twitter.com/SaamiAkrouh/status/446669708012818432

XaleX_2 | 30-04-15 | 16:02

Ik schaam me dood voor de SP. Ze zijn altijd vrij nuchter, leggen de vinger op de zere plek bij veel maatschappelijke thema's. Hier geven ze zich helaas over aan de policor reflex.

Als SP stemmer die zeer kritisch is op policor en de slachtofferrol die minderheden zich aanmeten ben ik erg teleurgesteld.

Marcel66664746 | 30-04-15 | 16:01

SP & PVDA zijn pro-IS... goed om te weten.

Vladimir316 | 30-04-15 | 16:01

Smakeloos! Er hangen zelfs posters in de Laan '40-'45. Enorm kwetsend", blaat SP-leider Bianca Verweij.'Inderdaad, wat een geblaat.
Ik vind het godgeklaagd dat de haatbaard Sheikh Adel al-Kalbani op 5 mei (Bevrijdingsdag!) komt haatprediken in Groningen en zijn antisemitische gif de ether in mag slingeren. Maar daar hoor je Bianca niet over. Selectief verontwaardigd, bah!

Edelschweiss | 30-04-15 | 16:01

Ik vind het ook behoorlijk beledigend als ik teksten van haatimams lees over Joden en Christenen. Maar ik zie niemand zich bekommeren om mijn gevoelens in zo'n mate dat ze censuur gaan toepassen. Maar goed, ik ben ook maar een belasting betalende blanke man, en die moeten vooral hun bek houden en meer geld afdragen voor de import van nog meer jihadi's.

Pantheist | 30-04-15 | 16:00

En wat doet de politie tegen zulke criminelen die andermans eigendommen vernielen?!

Wonderful-Life | 30-04-15 | 16:00

Is gewoon vandalisme. Laat RTV NH maar aangifte doen.

vindead | 30-04-15 | 15:59

Kennelijk associëren moslims zichzelf en masse met jihad. Anders was dit geen probleem heeft. Nog erger: kennelijk associëren SP en PvdA zich hier ook mee.

Rest In Privacy | 30-04-15 | 15:58

".. Als zelfs GroenLinks het met de SP oneens is.."

Uh ja die komen met het onderstaande op de proppen. Totalitaire censuur light versus totalitaire censuur.

'Fractieleider Monica Lemmens: "Dat is vandalisme en niet mijn manier. Ik heb RTVNH en het abri-bedrijf een mail gestuurd met de vraag of ze deze campagne willen heroverwegen."'

Godsammekraken | 30-04-15 | 15:58

Knettergestoorde linkse honden, telkens maar weer.

Die bekladden of overplakken dit soort posters, die bekogelen huizen van hun onwelgevallige politieke tegenstanders, die vermoordden Fortuyn...

Al-tijd links.

En waarom? Omdat die net wat fanatieker en gekker en krankzinniger en activistischer zijn dan de wat nuchterdere en realistischere rechtsere medemens.

"Ik ben niet rechts, maar wel 100% anti-links"

*** Realism Is All - 2015 ***

Realism Is All | 30-04-15 | 15:57

Ondertussen zijn de uitgereisde jihadgezinnen bezig met zaken als dit: www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic... . Je mag verdomme toch wel weten of je buurman dit ook met jou in petto heeft?

Rest In Privacy | 30-04-15 | 15:56

Stomme actie van de SP, zijn dit ineens de vrienden van de ISjongens.

ad melkert | 30-04-15 | 15:55

Moslims scheren vooral zichzelf over een kam zodra ze zich door deze poster aangesproken voelen.

Godsammekraken | 30-04-15 | 15:54

Wie of wat is een SP?

SvennusMax | 30-04-15 | 15:53

De PvdA loopt leeg. Daar wil de SP best een graantje van meepikken door diep te islambukken. Marktdenken is hen ook niet vreemd.

Godsammekraken | 30-04-15 | 15:53

Iedereen die zich door die poster aangesproken voelt ontkent het probleem van Jihad-gezinnen en terrorisme.

rara | 30-04-15 | 15:53

Afplakken is al iets netter dan met verf bekladden, maar nog steeds net zo achterlijk als de jihad zelf.

Suerte Piet | 30-04-15 | 15:53

Ja en de PvdA pleit voor censuur.
http://www.pvdahilversum.nl/?p=6306

Parsons | 30-04-15 | 15:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken