GSTV. Willen we meer of minder haatsjeiks in NL?
Dankzij GeenStijl worden de Hollandse dijken weer een beetje opgehoogd tegen haatpredikers. Want dankzij ons topic over de plannen van haat- én geweldsprediker Al-Chili Con Qarni om naar Eindhoven te komen, zou zijn visum wel eens geweigerd kunnen worden. Bij PvdA-burgemeester Rob van Gijzel van 040 was-ie gewoon welkom in de Al-Waqf moskee, die de uitermate naargeestige prediker hadden uitgenodigd. Dat is namelijk een PvdApproved haatpaleis: Van Gijzel nam de moskee vorige week nog op een grijsgedraaide manier in verdediging tegen de onderbuikers van de lokale LPF. Want oh oh, wat waren die Fortuyn-adepten een stel vooringenomen xenofoben. Van Gijzel beschuldigde de Fortuynianen ervan "mensen tegen elkaar op te zetten, spookbeelden op te roepen en moslims te demoniseren." Zo Robbie, vang jij 'em ff mooi op je muil nu. Aangezien het ook weer Kamervragen regende van de usual suspects en een paar verdwaalde gristenkruisvaarders, boekte GSTV ginger Van Leeuwen een visum naar het Binnenhof om te gaan vragen: Waarom moet GeenStijl eigenlijk altijd het werk voor de AIVD opknappen, en waarom kunnen we die islamitische haatzaaiers niet gewoon buiten de deur houden? Waarop Selcuk Öztürk (ooit PvdA) zegt: "Nou, er zijn ook mensen die zeggen dat figuren als GeenStijl...."
Reaguursels
InloggenNiet verbieden deze man: uiteindelijk preekt hij alleen haat jegens ons en als dat tot gevolg heeft dat hij al die moslims het land uit kan prediken hebben we een win-win situatie.Immers, hij wil alle moslims het liefst in hun eigen sharia paradijzen lokken want in een democratie is er toch geen plaats voor hen. Nee, laat elke zichzelf respecterende burgemeester er eentje laten komen op basis van bed, bad en brood.Doen!!!!
Halal snor
Ik moet bij dit islam vs het westen altijd denken aan het spelletje 'Weerwolven' waarbij wij de burgers zijn, en moslims de weerwolven
Voor wie wil nalezen hoe het zit met het niet tolereren van intolerante, niet voor rede vatbare, gewelddadige bewegingen, zie het volgende citaat uit The Open Society and Its Enemies:
--
Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them. In this formulation, I do not imply, for instance, that we should always suppress the utterance of intolerant philosophies; as long as we can counter them by rational argument and keep them in check by public opinion, suppression would certainly be most unwise. But we should claim the right to suppress them if necessary even by force; for it may easily turn out that they are not prepared to meet us on the level of rational argument, but begin by denouncing all argument; they may forbid their followers to listen to rational argument, because it is deceptive, and teach them to answer arguments by the use of their fists or pistols. We should therefore claim, in the name of tolerance, the right not to tolerate the intolerant. We should claim that any movement preaching intolerance places itself outside the law, and we should consider incitement to intolerance and persecution as criminal, in the same way as we should consider incitement to murder, or to kidnapping, or to the revival of the slave trade, as criminal. Zie: en.wikipedia.org/wiki/Karl_Popper#The_...
--
Dus wat betreft die haatprediker (die politiek correct gezien een aanhanger is van de religie van de vrede), gaat het dan over een intolerante, niet voor rede vatbare, gewelddadige beweging? Enige vragen (speciaal voor burgemeester van Gijzel): Is het mogelijk met deze mensen een redelijk gesprek te voeren? Reageren zij op argumenten? Staan zij open voor uitkomsten van wetenschappelijk onderzoek? (Bijvoorbeeld de Arab Human Development Reports.) Hoe tolerant zijn zij eigenlijk jegens andersdenkenden, andersgelovigen en mensen die vragen stellen? Of anders gezegd: Zou je het jezelf, je vrouw en kinderen, vrienden, enzovoort, toewensen te leven in een samenleving waarin deze beweging steeds meer invloed krijgt op het dagelijks leven? (Zie: Human Rights Index, Freedom of Speech Index, Failed States Index, enzovoort.) Gegeven de doctrine (vol met haatzaaierij en oproepen tot geweld), geschiedenis (in 14 eeuwen 270 miljoen vermoordde andersdenkenden) en daden (duizenden terreuraanslagen sinds 9-11) van de ideologie van deze haatprediker, hoe groot schat je dan in de kans dat wij in Nederland enkel maar vredevolheid van deze beweging te zien krijgen?
Deze gasten zijn zo hypocriet. Als het voor hunzelf uitkomt, wijzen op een vrij land. Maar zelf pleiten voor een sharia wetgeving en anti democratie.
Hierbij moet je altijd alles eens omdraaien, hoe dit in een Islamitisch land zou zijn. Dat er Christelijke predikers daar de dezelfde soort onzin zou verkondigen of dat men daar bijbels gaat uitdelen op straat. Deze menzen zouden daar gelynched of vastgezet worden. Deze godsdienst is zo intolerant en overhersend als de pest.
Van Gijzel.... de PvdA..... Niemand in 040 is er blij mee maar rozenverkopers hebben allemaal 7 levens zo lijkt het.
@ Adje Breedveld
Kijk even wat Rodney de schrijver van dit simpele stukje zelf zegt over zijn bijdrage:
"Ik denk dat je mijn column iets te serieus neemt. Het is ironisch bedoeld en bepaalde aspecten zijn uitvergroot om het grappig te maken. Dat je het niet leuk vind, vind ik jammer, maar ik ga hier geen uitgebreide politieke discussie houden. In mijn ogen zinloos en daarnaast nooit de intentie van mijn artikel geweest."
Niet serieus te nemen, want dat doet hijzelf al niet. Als je een spiegel voor wilt houden, dan moet je niet met de zoveelste verdraaiing van de feiten komen, maar eens echt onderbouwen hoe islamitische waarden wel samen kunnen gaan met de Nederlandse waarden. Je moet wat in Turkije gebeurt met wat tot voor kort een vrij seculiere islamitische staat was, onder het tapijt vegen, want daar zie je dus precies waar mensen hier op wijzen. Dat op een gegeven moment wanneer islamieten zich sterk en zeker genoeg wanen, ze vrijheid en gelijkheid als waarden in een land gaan uitkleden en alles ombuigen om de islam en islamieten centraal te stellen. Journalisten eindigen in de cel, niet islamieten worden steeds meer achtergesteld.
De reacties hier gaan op z'n minst uit van de werkelijkheid, dat moslims niet dezelfde waarden delen als wij in Nederland. Daar komt heel veel ellende uit voort en als het zo doorgaat, dan komt daar zelfs meer dan alleen ellende van. Opstaan tegen een ideologie en aanhang die intolerant zijn is dapper en bewonderenswaardig. De PVV is de partij die opstaat tegen het hedendaagse fascisme (Islamisme) en mensen zoals jij zijn de hedendaagse NSB-ers. Je stukje was lachwekkend en niet omdat het leuk was of door zaken extremer af te schilderen, plots dingen duidelijk maakt. Het haalt slechts iets uit zijn context. De context is de wereld waar islam om zich heen grijpt en alles waar wij voor staan (vrijheid, gelijkheid, wetenschap, naastenliefde) kapot aan het maken is. Hier je tegen verzetten is niet een keuze is haast een burger plicht. Het zijn mensen zoals jij die in de jaren dertig de fascisten ook alle ruimte gaven om aa de macht te komen. Nooit weer.
Dus donder op met je domme stukje, stop een lafbek te zijn en kijk eens wat er aan de hand is in de wereld.
van Gijzel... da's toch diezelfde prutser die als een van de laatste 3 of 4 gemeentes in Nederland stug vast blijft houden aan het verbod op verkoop aan buitenlanders voor z'n coffeeshops, waardoor de straathandel en daarmee gepaarde overlast nu al enige jaren welig tiert in het Eindhovensche...
Bij elke shop hangen van die groepjes opdringerige Marocjes rond... echt een heel leuk sfeertje geeft dat. Shops zelf zijn er ook reuze blij mee want die worden erop aangekeken...
Super-topic! Hoera voor GSTV!
-weggejorist en opgerot-
druipsmurf | 29-04-15 | 09:15
Men is aan het provoceren en aan het kijken hoe ver men kan gaan. En als deze spreker niet wordt toegelaten kunnen ze nog altijd schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden.
Maar zoals je zegt het laat wel zien waar het moskeebestuur voor staat en blijkbaar zal er dan ook genoeg animo voor zijn. Deze groep is de voorhoede van de islam in Nederland en haalt de kastanjes uit het vuur.
De verwachting is dat deze imam inderdaad in Eindhoven niets verkeerds zal zeggen. Niet gek als je weet dat er mensen van de Nederlandse veiligheidsdienst achter in de zaal staan.
Maar daar gáát het ook niet om. Deze man is door de moskee verkozen om als middenpunt te dienen in een reclamecampagne en krijgt letterlijk een podium. Moskeebezoekers zoeken na afloop ,of zelfs vooraf, alsnog de filmpjes op waarin hij onder meer oproept om ongelovigen de keel door te snijden.
Burgemeester Rob van Gijzel had hier nóóit toestemming voor mogen verlenen. Een grote fout. Ook zegt de keuze voor juist deze man veel over de moskeebestuur.
Hij helpt wél elke dag mee de afwas te drogen, want hij draagt altijd een theedoek om zijn hoofd.
twitter.com/dr_alqarnee
Al die haat-i-mam's zijn ook via de schotel goed te ontvangen. Zouden we ook al die schotels moeten verbieden. En internet. Enz. Gaat toch niet gebeuren. V verbod op de is-lam zou nog beter zijn. Maar ook dat gaat niet gebeuren.
Van Gijzel is het grote voorbeeld van de Nederlander die schuldig is aan de grote onvrede in Nederland.
Hij is het voorbeeld van lafheid, buigzaamheid naar de islam en vijand, een samen met vazal Marcouche, alles wat dit land niet wil!
Op 2.11 komt de callgirl van Rutte langs met het MH17 dossier.
McMarx | 29-04-15 | 07:31
"Dat is uithollen van binnen uit."
Juist. In het volle licht van een ontwikkelde samenleving ziet die simpele. stugge, onbuigzame Islam er méér dan belachelijk uit. "Wij zijn beter, want wij hebben het goede geloof, wij zijn beter , want wij buigen voor De Verhevene. Wij zullen uiteindelijk overwinnen." enzovoorts enzovoorts. Telkens dezelfde riedeltjes.
@Watmoetikhiertypen? | 29-04-15 | 08:27
Ik verwar domheid niet met het dragen van oogkleppen...
@Muggenmepper | 29-04-15 | 08:19
Precies, de grens van VvM houdt op op het punt waar men mijn Vvm wil inperken/ ontzeggen.
Natuurlijk sta ik niet bekend om mijn ethische uitspraken wat betreft moslims, ik respecteer echter het kader van Vvm, zeg maar de maatschappelijke huisregels.
Alleen laat de maatschappelijke 'Joris', de minister van veiligheid, het lelijk afweten.
Zie: van Aartsen en de rellen in de Sharia-driehoek.
En de aanval aldaar op Nanninga, iets wat ik van Aartsen nooit vergeef!
@Muggenmepper | 29-04-15 | 08:19
Waarschijnlijk ben ik dom dan. Ik snap dat er een grens is.
Ik snap gewoon niet waarom die grens precies op het oproepen / aanzetten tot geweld ligt. Dezelfde argumenten die gelden voor discriminatie versus vrijheid van meningsuiting gelden in mijn ogen ook bij oproepen tot geweld versus vrijheid van meningsuiting.
Watmoetikhiertypen? | 29-04-15 | 07:48
Volgens die haatbaard mag je homo's gewoon ongestraft van een flat gooien omdat dat moet van de pedoprofeet. Dat hoor je Wilders niet zeggen.
@watmoetikhiertypen:
Ben je dom of doe je maar alsof? Er zijn grenzen aan de vrijheid van meningsuiting.
@Watmoetikhiertypen? | 29-04-15 | 07:55
Ik woon liever naast Wilders, dan naast een moskeet.
@QBert | 29-04-15 | 07:50
Zie hierboven (29-4 07:51).
Waarom gelden andere regels? Ik snap dat het niet wenselijk is als mensen hier gaan lopen oproepen tot geweld. Maar bij Wilders geldt ook dat argumenten en discussie leidend zijn.
@Watmoetikhiertypen? | 29-04-15 | 07:51
Moet jij niet naar school ?
Natuurlijk is er het oproepen-tot-geweldsargument. Maar waarom geldt bij oproepen tot geweld ineens andere regels?
@Watmoetikhiertypen? | 29-04-15 | 07:48
Als Wilders zou oproepen tot moorden, kelen doorsnijden, etc. Zou het ook verboden worden.
Het gaat er niet om wie het zegt, het gaat erom wat er wordt gezegd.
Kunnen jullie nog één keer uitleggen waarom Wilders wel alles mag zeggen en haatsjeiks/-imams/-roeptoeters niet?
Ik zou de twee niet durven vergelijken, maar ik was gewoon nieuwsgierig.
Niks verbieden. Hoe meer haatpredikers er komen des te beter. Wel in de openbaarheid natuurlijk. Ze zetten daarmee iedereen die in die kwaadaardige 'profeet' gelooft dan keer op keer te kakken.
Dat is uithollen van binnen uit.
Wat is er nou zo f*ck*ng ingewikkeld aan een ideologie/religie die zich baseert op het letterlijke woord van de koran, iedereen kan de oproepen tot moord en doodslag op niet-moslims daarin lezen.
Wat is er mis in de koppen van de 'ontkenners', dat zij de directe relatie met het dagelijks moord-en-doodslag-nieuws missen?
Die Turk van Oz doet een beetje denken aan die man van Moulinex voor de oudere jongeren onder ons www.youtube.com/watch?v=TX6bWBXe89Y .
Frappant toch... Moslims staan op Koningsdag Korans uit te delen om de negatieve gedachten over de Islam te verminderen (met andere woorden, de negatieve naam van de Islam ligt aan jullie -> schuld externaliseren). Dan komt er zo'n haatfiguur naar NL en het is stil in moslimland... Misschien omdat ze het stiekuhm toch wel eens zijn met het haatfiguur?
Dr. Frambozenjam | 29-04-15 | 01:41
Goed voorbeeld. Mein Kampf verbieden is een broddelwerk meer status geven dan het verdient. Hij kon al niet schilderen, maar schrijven kon-ie helemaal niet.
CrapoTheGreat | 29-04-15 | 01:36
"Eerst die Koran maar eens minder multi-interprabel maken..."
Bijvoorbeeld.
Schoorsteenveger | 29-04-15 | 01:28
Zullen we 'Mein Kampf' dan maar niet strafbaar stellen (monddood)? Of moet eerst een schoorsteen in brand vliegen? Maar uw stelt terecht een zeer ingewikkelde vraag: Hoe om te gaan met deze kwesties?
@Schoorsteenveger Tuurlijk wel de mond snoeren, hij gaat namelijk niks nieuws vertellen, we kennen zn standpunten allang, en we zijn er fel op tegen. Dit is ons land met onze normen en waarden, en daar past geen islam bij, klaar. Eerst die Koran maar eens minder multi-interprabel maken, en dan praten we verder, maar dat verrekken ze.
Kolbjorn Varmann | 29-04-15 | 00:43
Ik weet niet of Popper letterlijk bedoelde dat je dit soort haatbaarden het woord zou moeten ontnemen. Als je de intoleranten niet wilt tolereren, hoe doe je dat dan? Door hun macht te breken. Dat kan op verschillende manieren. Pogen hen monddood te maken is naar mijn stellige overtuiging een van de slechtste, zo niet de allerslechtste.
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:49
Kromme redenering hé. Dus Al-Bagdadi heeft ook recht op vvMu in Nederland als hij zou komen preken? En stel hij doet ooh zo lief speech geven in Eindhoven vanwege de autoriteiten. Maar na terugreis een filmpje dumpt of een haatspeech in KSA geeft over joden, ongelovigen en christenen de schedels te verbrijzen. Taqqiya vriend Al Waqf heeft hem al over vvMu en Nederlandse wetgeving inzake vvMu op de hoogte gesteld. Tja doe hier in Farkoun moskee lief Qarni maar wij weten hoe uw intentie uit in uw speeches uit buitenlandse filmpies. Taqqiya op zoveel gebieden. Al Waqf nodigt hem niet uit uit onwetendheid over deze persoon, ben je gek, ze weten wie en waarom ze zo een haatsheik uitnodigen. En dit is niet om de moslims te vertellen hoe ze zich aan normen en waarden in het gastland moeten aanpassen. Welk boodschap zal deze haatsheik spitten?
@zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:42
De enige Godwin in dit topic komt toch echt van jou.
@zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:49
Hij heeft ze al gezegd. Hij kan daarvoor opgepakt worden en berecht. Hier in Nederland.
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:37
De daad hoeft niet eerst gepleegd te worden.
Als je weet dat er haat gezaaid gaat worden (en haat zaaien is strafbaar) dan mag je ingrijpen om dat te voorkomen.
Dat noemen ze preventie.
Of maatregel in het kader van openbare orde en veiligheid enzo.
Mijn punt is dat je niet hoeft te wachten tot de daad gepleegd is. NL kan en mag ingrijpen voordat dat zoiets staat te gebeuren.
Denk terug aan Konignsdag. Dan gaat de politie ook niet wachten tot er eerst een daad gepleegd wordt. Alle anti-koningshuis activisten met hun bordjes werden van de pleinen gehad. Dus daar ga je dan met je vrijheid van meningsuiting. Het denken dat het gaat om een absoluut recht is gewoon belachelijk. Natuurlijk is het ondergeschikt, en dat zal het altijd blijven, aan grenzen van openbare orde en veiligheid. En die haatsjeiks bedreigen die. Hun volgelingen trouwens ook, maar da's voer voor een ander topic. Denk ik.
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:49
Dergelijke luxe, enigszins naïeve opstellingen kunnen we ons helaas niet meer permitteren, ondanks dat ik het in het beginsel wel met je eens bent.
*morgen weer werken. Andere keer verder*
Kolbjorn Varmann | 29-04-15 | 00:43 "Ik zie dat u verkeerde dingen wil gaan zeggen".
Het kan niet. Onze vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen in dit land. Pas ná de speech kun je vaststellen of het onze vrijheden bedreigt.
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:42
Jij haalt er weer een godwin bij. Doe eens normaal. Wat ik zeg is dat alle sympathisanten van dergelijke haatbaarden opgepakt, berecht en een enkeltje tweede paspoort-land mogen krijgen. Dus de radicalen en extremisten.
Kom zelf eens met een reëel alternatief om te zorgen dat radicale elementen aangepakt worden. Nou?
@necrosis | 29-04-15 | 00:22
"Waarom willen moslims dingen in landen waar overwegend niet-moslims wonen en geen enkele boodschap aan de boodschap van de moslims hebben?"
Omdat het moflims zijn. Moffen. Bezetters.
Ze komen hier met maar 1 doel: ons onderwerpen aan hun haatideologie.
@zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:42
Nee, het is wat Churchill aan de moffen voorstelde: oprotten.
De Moeder.. ehh.. Mond snoeren die Selçuk Küt-Türk
necrosis | 29-04-15 | 00:22
Ehm... Geopolitieke uitbredingen van gebied en macht? Ik dacht even aan Erdogan aan z'n panturkisme ambities.. Gewoon, als voorbeeld. Ik kan er nog meer noemen. Haatsjeiks hier laten prediken is ook zo'n voorbeeld.
Als je dat op beloop laat, komt er alleen maar ellende van. Waarom Stalin destijds (voorbeeld 3 dus) alle islamieten deporteerde uit de Krim kan ik begrijpen.
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:21
De Nederlandse vrijheid van meningsuiting is een groot goed. Echter, mijns inziens is dit een afgeleid 'recht'. Hetzelfde geldt voor vrijheid van godsdienst. De fundering van de westerse samenleving zijn de universele rechten van de mens. Het kan nooit zo zijn dat je uitlatingen/gedragingen vanuit een totalitaire ideologie toelaat, hetzij omdat het past binnen de vrijheid van meningsuiting, hetzij vrijheid van godsdienst, als deze zelfde ideologie het einde predikt van exact deze rechten. Hoe paradoxaal ook: om de westerse samenleving - en alles waar zij voor staat - te beschermen, en daarmee ook de vrijheid van meningsuiting en godsdienst, dien je alle bedreigingen daartoe te ondermijnen. Mijn betoog komt overeen met de tegel van mede-reaguurder Broere hierboven (aanhaal Karl Popper).
Lewis Lewinsky | 29-04-15 | 00:41 Nee, fout. Wat hij voorstelt is exact wat de nazi's voorstelden aan de Joden voor de tweede wereldoorlog. De optie om te vertrekken.
@Kolbjorn Varmann | 29-04-15 | 00:38
Goed gezegd.
Kolbjorn Varmann | 29-04-15 | 00:38 Wat jij doet is hetzelfde als een haatbaard.
Met je schimmige godwin.
@zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:37
Oh. Dat had ik even niet door. Sorry, jansen :-)
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:25
Nee, dat iedere aanhanger vanuit hier een enkele reis krijgt aangeboden. Als de conclusie is dat onze 'vertegenwoordigers' niet het gevaar erkennen en/of naar handelen wat Nederland (en West-Europa) bedreigt, wie moet het dan laten stoppen? Tijdens de tweede wereldoorlog was het allemaal vrij helder: de vijand was de Duitser. Maar nu? Men ontkent al tien jaar dat we in oorlog zijn met de islam (ondanks dat we in Mali, Afghanistan en Irak/Syrië dat nu precies aan het uitvoeren zijn). Ok, ook een beetje voor de olie natuurlijk. Maar ja, ook al hadden we niet in het wespennest gestoken, dan nog had je hier in West-Europa een explosief mengsel van democratie-hatende fanatici gehad.
Lewis Lewinsky | 29-04-15 | 00:36 Ik maakte een grapje.
gaffelbaard | 29-04-15 | 00:34 Iedereen heeft in Nederland hetzelfde recht op het uiten van zijn mening.
Je kunt nu eenmaal niet op voorhand zeggen dat iemand foute dingen gaat zeggen. Het strafbare zit hem in de daad zelf en die moet eerst gepleegd worden.
@zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:35
Lees het nou eerst.
Lewis Lewinsky | 29-04-15 | 00:31 Dat waren opbouwmissies ja? Of is het timmeren op spijkers in een houten schooltje ook geweld?
Geweld tegen spijkers.
@CrapoTheGreat | 29-04-15 | 00:02
Vijftigplussers zijn juist een belangrijke groep PVV-stemmers, evenals zeer jone mensen. De pest zijn al die slappelingen tussen 30 en 50.
zeg maar jansen | 29-04-15 | 00:21
Ik snap waar je heen wilt, maar iedere vrijheid wordt begrensd door de kaders van vrede en veiligheid. Als een of andere uiting dat bedreigt (wat zo is bij de haatpredikers) dan zal een beroep op vrijheid van meningsuiting niet slagen.
Tenminste, zo hoort het te zijn, maar de praktijk is anders. Helaas. En dat zou niet zo moeten. :(
Van Klaveren, denk eens na over je eigen gebazel: *Wij zijn van mening dat mensen die oproepen tot geweld geen plaats hebben om hier in Nederland hun verhaaltje af te draaien* (1:51).
Zwakzinnig, politiek correct, hippiegelul dat feitelijk onjuist is. Politici moeten wel degelijk kunnen oproepen tot geweld, en doen dat ook daadwerkelijk. De Tweede Kamer vond dat er F-16's naar Irak moesten om ISIS te bombarderen. Dat is oproepen tot geweld, en dat is in dit geval goed. Wat moet je anders met die moordenaarsbende van ISIS doen dan ze kapotbombarderen?
Je maakt jezelf zwak, Van Klaveren, want je eigen uitspraak verbiedt in feite ook jouzelf om op te roepen tot geweld.
Terwijl je dat wel zou moeten doen. Ik had veel liever dat je zei: *Die haatsjeik moet onmiddellijk bij aankomst in Nederland met de sterke arm, en zonodig met politiegeweld, vastgezet worden*.
Dat is duidelijke taal waar de wereld van opknapt. Denk hier eens over, jochie Van Klaveren. Groei op.
Hoe dan ook, het is pas ernstig gesteld als twee politici, ja, u leest het goed, politici van Nederland, zo bedroevend slecht Nederlands spreken!!!!!
necrosis | 29-04-15 | 00:22 Zoals de christenen en katholieken naar Afrika trokken als missionaris om de lokale bevolking te bekeren.
En als ze eenmaal dáár waren meteen bedelbrieven naar huis sturen om geld voor een Landrover. Want dat fietsen viel toch niet mee.
Kolbjorn Varmann | 29-04-15 | 00:00 Heldere oplossing is een enkele reis?
Jij bedoelt dat je ze hier wil houden?
Waarom willen moslims dingen in landen waar overwegend niet-moslims wonen en geen enkele boodschap aan de boodschap van de moslims hebben.
Mensen die de kritiek negeren en wegwuiven als xenofoob moet je misschien ook maar buiten de deur houden.
Bedreiging voor vrede en veiligheid enzo.
Kolbjorn Varmann | 29-04-15 | 00:17 Hoe sta jij tegen de Nederlandse vrijheid van meningsuiting?
@von Amsberg | 28-04-15 | 22:10
Wat een mooie tegel! Vooral dat statement van die loco-burgemeester van Nice:"Men is Fransman als men geen vijand van Frankrijk is. Een paspoort maakt nog geen Fransman van je." Ze moeten gewoon allemaal het land uit. Hoe eerder, hoe beter.
De vraag is alleen hoe we de 'Linksen' meekrijgen. Als zij overstag zijn, is er geen houden meer aan. West-Europa wordt een oorlogsgebied (in zover dat nu al niet is na alle aanslagen, moordpartijen, rellen en terreurdreiging die we de laatste tien jaar zien).
De conclusie is: "Islam dient verboden te worden en een ieder die niet achter de uitgangspunten van de westerse samenleving staat dient te vertrekken." Ik zie geen enkel alternatief.
@CrapoTheGreat | 29-04-15 | 00:02
Ja, en de jongeren zijn voor een groot deel weer moslim (+ groeiend), dus dat schiet niet op.
@De Staatssecretaris | 28-04-15 | 22:58
Dan zou de PVV allang een meerderheid moeten hebben, terwijl ze al jaren rond de 20-25 zetels blijven steken.
La Bailaora | 28-04-15 | 23:04
<br>
<br>
Tja, de +50'ers in dit land zijn helaas niet meer te veranderen
Het is niet nodig om dit soort figuren naar Nederland te laten komen vanuit het argument dat we dat dan weten wat ze voor gif te melden hebben. We weten dat al: via het internet. Je kan je afvragen: wat is erger, dat deze kerel überhaupt bestaat, of dat duizenden sympathisanten een Nederlands paspoort hebben? Daarom pleit ik al jaren voor de heldere oplossing. Eenvoudig is deze echter niet. Heeft iets te maken met enkeltje in plaats van retour.
"nederland is een open samenleving" - klopt en daar is geen plaats voor een religie die eigenlijk helemaal niet wilt dat Nederland zo open en, redelijk, gelijk is.
Ik wil niet meer haatsheiks in Nederland.
Ik wil niet minder haatsheiks in Nederland.
Ik wil *geen* haatsheiks in Nederland.
Özturk: passagier in het islamitische paard van Troje. Niet te vertrouwen die gast. (Nog bedankt PvdA!) Het is pure waanzin om Abu-al-Ezelzaad ons land binnen te laten gezien het type bevolking dat hier al rondloopt. PURE. WAANZIN. Zelfdestructiviteit ten top als dit doorgaat. Mogen we Erdogans marionettenpop met pornosnor eraan herinneren dat er verschil is tussen vrijheid van meningsuiting en oproepen tot bruut geweld? En dat hij zsm een bijspijkercursusje NLs mag gaan volgen? Nee dat zeg ik niet om zijn Limburgs accent.
een turk met een zachte g, klinkt best wel apart.
.
en ik verwacht ieder moment een publiekelijk welgemeend excuses van van gijzel aan de lpf 4.3.2.1.............
Rot op met de pislam zo moe van.
Profeetje Mohammed heeft veel eigen haatzeer naar zijn destijds vijanden "geopenbaard" in de koran. En heden treffen we deze haatzeer nog steeds onder zijn volgelingen. Niets nieuws onder de zon. En Marcouch zoals ik jou hoor spreken komt niet uit het hart beste man. Aan je hele non verbale communicatie en intonatie in stemgeluid is af te lezen dat je kronkelt naar de bewoordingen in je denken om deze zogenaamd overtuigend te brengen. Taqqiya? Öztürk daar sta je dan in het huis van democratie (geen trein) je eigen vvMu te verdedigen inzake die haatsheik. Öztürk ik keer effe de woorden van deze haatsheik om in: 'De moslims moet je de schedel breken' Wat vind U van deze uitspraak? Walgelijk hè.. nou dat vind ik ook van de uitspraken van deze haatsheik.
Het lijkt me een echte levensgenieter, deze haatbaard.
Een bourgondiër.
*proest*
Öztürk vindt het prachtig dat dat stuk uitschot komt, je ziet het aan zijn kraaloogjes, die glimmen van plezier.
In Eindhoven, waar elektriciteit de boventoon voert vooral bij philips, moet het toch niet moeilijk om op de microfoon, op de spreekstoel een dodelijk voltage te zetten, zodat de haatbaard in no time tussen de afgelebberde maagden komt te liggen.
Wetenschapsfilosoof Karl Popper zegt dat je ter bescherming van de moderne open samenleving intolerante, gewelddadige en niet voor rede vatbare bewegingen niet moet tolereren. Hij schreef dit trouwens terugkijkend op de verschrikkingen aangericht door het nazisme, fascisme en bolsjevisme. Dus waarom zou je per se een beweging gedogen die in woord en daad overduidelijk aangeeft destructief te staan jegens de moderne open samenleving, de moderne rechtsstaat, de universele mensenrechten, enzovoort? Er is reeds massawerkloosheid, stijgende armoede, voedselbanken, een toenemende stroom vluchtelingen. Waarom zou je dan per se een subcultuur en 5e collonne zn gang laten gaan in het mensen indoctrineren in de afbraak van de cultuur waarin ze nog maar net dertig jaar rondlopen? Als burgervader zijnde, als burgemeester en overheidsdienaar, ben je verantwoording verschuldigd aan de samenleving die jou heeft aangesteld een voor die samenleving gunstig beleid te voeren. En dat betekent volgens mij niet dat je bewegingen moet faciliteren in hun streven die samenleving af te breken. Als de PVDA per se een reputatie wil opbouwen van totale geschiftheid dan wel grote vijandigheid jegens de moderne Nederlandse samenleving, dan moet je als PVDA-burgemeester vooral doorgaan met het de rode loper uitrollen voor dit soort personages.
De cameraman had toch wel even de roze legging op 02:15 en Mei Li Vos kunnen volgen / inzoomen?
@tattooboer | 28-04-15 | 23:16
www.cuttingedge.be/sites/default/files...
Bregje Hofstede, niks mis mee.
Wow, wie was die sexy knapperdT bij Tan?
Die snor heeft hij van zijn moeder geerfd.
Dit onderwerp leent zich niet voor zo'n schijtlollige repo. Die Oztürk met zijn Kalifaatvriendjes had wel even harder aangepakt mogen worden. Dus van Leeuwen, doe nou eens wat Pauw niet doet en vraag eens door over die afgesneden hoofden etc. en hou zich dat verhoudt met de hysterie over "minder, minder, minder."
Das een mooi snor, daar mooi kleed bij
@ZonderNaam | 28-04-15 | 22:46
Er zijn al van die reportages geweest, maar de mensen blijven er toch blind voor: Channel 4 'Undercover Mosque':
vimeo.com/85362804
Die uitzending had het volk toch echt allang de oogjes hebben moeten openen. Er gebeurde echter niet veel.
@De Staatssecretaris | 28-04-15 | 22:58
Dan zou de PVV allang een meerderheid moeten hebben, terwijl ze al jaren rond de 20-25 zetels blijven steken.
@ZonderNaam | 28-04-15 | 22:46
Yup. Prime Time uitzenden.
@ZonderNaam | 28-04-15 | 22:46
Als ja, maar dat gebeurt dus ook niet.
Daarom dus beter compleet verbieden.
@La Bailaora | 28-04-15 | 22:38
Je zou gelijk kunnen hebben, hoewel de animo om het als 'een incident' te beschouwen destijds wel groter was dan anno 2015. Ik bespeur de laatste maanden zelfs bij linkse mensen een verandering in het denken hierover. Een aanslag, en dan toevallig nèt verkiezingen drie weken later; dat zou mijns inziens een forse aardverschuiving betekenen.
vangeherGijzeld nooit leuk. Kudturq met snor ook niet. Punt.
Machiel de Graaf's nieuwe Godvoordommenwet vanaf morgen in werking
Den Haag 2015- Vanaf morgen is het verboden voor Christenen en Moslims om politieke functies te bekleden of leraar te zijn. "Een ieder die zich onderwerpt aan een God is het niet waardig om logische beslissingen te nemen". Verder hoeft men niet meer naar elkaar te luisteren, zelfs al zijn we het eens. "Onderwerping is duidelijk een keuze en het is duidelijk een onjuiste keuze. Vanaf morgen dus een keuze die u een geldboete uit de derde categorie kan betekenen. Three submissions and you are out of here!". Minister Sheikh Muhammad Hassan was zeer te spreken over de aangenomen wet. "Het is altijd een beetje schipperen in zo'n coalitie. De PVV was fel tegen de wet die het verboden maakte om als Moslim te glimlachen naar een niet-Moslim. In deze vorm maakt het beide partijen blij. We zijn blij dat we een gezamenlijk doel hebben: Het vergroten van de afstand tussen mensen in de Nederlandse maatschappij."
@kua | 28-04-15 | 21:12
Het verschrikkelijke is nog dat ie zegt: "Natuurlijk moeten we hem binnen laten, anders verspreid ie die boodschap toch via Youtube filmpjes"...
Wat een zieke mafketel. Misschien moeten we voortaan inbrekers maar door de voordeur binnen laten omdat ze anders toch achter door het raam klimmen.
Dat strakke rokje op 0.27, jemig de pemig!
Goh wat zijn we toch weer lekker allemaal voor het verbieden jongens. Alsof als je zo'n prediker niet laat komen alle moslims in die moskee alleen maar aan puppies en kittens denken.
Beter laat je zo'n haatbaard gewoon zijn zegje komen doen maar zet je er een camera en tolk bij en zend je de hele bijeenkomst op tv uit. Laat maar aan een breed publiek zien hoe er in de Nederlandse moskeeën gesproken en gedacht wordt.
Mocht iemand aan me 12 jarige nichie zitten ik stel jullie verantwoordelijk.
Linkse teringlijertjes mocht het misgaan gaan jullie tandjes tuffen "je weet to".
www.youtube.com/watch?v=oxysgIzX3Ps
@De Staatssecretaris | 28-04-15 | 22:32
Welnee, er zijn al zat aanslagen geweest, in Nederland met de aanslag op Theo van Gogh. Er gebeurde niets. Men blijft op het zooitje in Den Haag stemmen.
'Nou, er zijn ook mensen die zeggen dat figuren als GeenStijl....'
Generaliseren en discriminatie op basis van leesvoer!
Ik zeg: minder minder. Ben alleen bang dat niet iedereen het ziet.
Laten we simpelweg bij voorbaat "geestelijke-leiders" (die op VIDEO dit soorts onzin uitkramen) bannen. Niet binnen laten, of wel binnen laten en vervolgens meteen vanaf Schiphol oppakken en opsluiten. Een voor een maken we de wereld een stukje beter.
Eindhoven, Netherlands -- In late February, more than 300 young men from across Europe gathered for a weekend seminar on Islamic law put on by the Al-Waqf al-islaami Foundation.
In the bright, austere rooms of this city's Al-Furqaan Mosque, they heard sermons on the hell that awaits unbelievers and the benefits of resisting Western ways of living. The language was Dutch, but the message was imported from Saudi Arabia, via Saudi books and lecturers who taught a strict, orthodox interpretation of Islam. Mourat, an attendee who offered only his first name, said: "I don't want a separation of state and religion. I want Shariah [Islamic law] here and now."
The Dutch domestic intelligence agency, AIVD, which designates the Al-Waqf foundation as "radical," and that the Al-Waqf foundation is "damaging to the Dutch democratic order." believes it has significant financial clout. In a report published last year on Islamic education in the Netherlands, the agency estimated that Al-Waqf helps finance about six primary schools in the Netherlands, in addition to the periodic seminars for adults.
Mr. Cheppih says most of the money is donated by pious Dutch Muslims. But the group also has connections to wealthy Saudi Arabians who have alleged links to terrorism.
"They're just lectures," he says. "They don't cause radicalism. If they cause terrorists, then so could a Rambo movie. It was just a course on law and creed, nothing more."
Whatever its financial associations, Al-Waqf has helped create a milieu where the world is divided into Muslims and inferior non-Muslims, European investigators say. At the seminar last month, Mr. Cheppih gave a 90-minute lecture on the Islamic concept of tawhid, which means the unity of God. That, he said is important in a country where Muslims are a minority and their culture threatened by the majority population of secular Christians.
www.wsj.com/articles/SB105035557188924...
Oh wee als er een aanslag komt. Lijkt slechts een kwestie van tijd. Dan piepen de NPO-linksmensen wel anders. Dan breekt nl. de pleuris uit. De PvdAllochtoonse Achterban gaat dan genadeloos op het hakblok. Dan komt Geenstijl met een archief aan hypocriete stellingnames van de gutmenschen op de proppen en dan is het een soort 'bijltjesdag' voor politici die part of the problem waren. Hun positie is dan onhoudbaar geworden.
Maar niemand lijkt zich ooit druk te maken over degenen die zo'n haatzaaier uitnodigen
@Peter Emile | 28-04-15 | 22:20
Dat zijn de gematigden.
Ik herinner me van de basisschool dat er een tijd was waarin mensen die jodenhaters in ons land wilden binnenhalen, collaborateurs werden genoemd.
@Peter Emile | 28-04-15 | 22:20
De AIVD heeft ze al bijna 15 jaar in de smiezen:
www.aivd.nl/onderwerpen/terrorisme/@1...
Waarom ze de komst van deze jihaatsjeiks niet weten/wensen te verhinderen is me dan ook een raadsel.
En maar beweren dat de oorlog helemaal niet gaande is. islam is zo fout als maar kan. Die mohammed zegt:"Onderwerp je!" Jezus zegt:"Kies!" Die geeft je tenminste nog een keuzemogelijkheid.
Ligt het aan mij of heeft onze ginger Rotterdammer een roze hoofd. Kan natuurlijk ook aan de belichting liggen.
Tja, misschien ben ik een vrijheid-van-meningsuiting fundamentalist maar ik vind dat ook haatbaarden hier gewoon hun zegje moeten kunnen doen.
Op je muil,gouw! Allemaal.
Wat ik nou zo vreemd vind, hè...
Elke keer als er weer zo'n baard met vergif in zijn hersens vanuit een of ander islamitisch hellehol hier wilt komen "preken", is er een hoop gedoe en ophef en zijn er kamervragen over de soepjurk in kwestie.
Maar niemand lijkt zich ooit druk te maken over degenen die zo'n haatzaaier uitnodigen; in dit geval de Al-Fuck-moskee of hoe die tent ook mag heten; naar mijn mening moet zo'n compleet moskeebestuur subiet het cachot in, op op zijn minst op een zwarte lijst van de AIVD worden geplaatst.
'Niets mis met de Al-Furqaan moskee'
Hofstad 2015 - Er is helemaal niets mis met Al-Furqaan moskee in Eindhoven. De moskee is zeer behulpzaam en heeft een maatschappelijke functie. De hele kwestie is nodeloos opgeblazen.
Daarmee spreekt dhr. Ali al-Krakakaah het rechts-extremistische blog Geenstijl tegen. "Wij zijn juist erg blij met deze moskee" aldus de laatst levende woordvoerder van Al-Nusra Syrië.
"Toen Mounir el-Motassadeq van de Hamburgse terroristencel in de financiele nood zat, bood deze moskee uitkomst door gaves uit Saudie Arabie aan te wenden. Via de in de moskee gevestigde stichting Al Waqf al-Islami kon het ultra-orthodoxe gedachtengoed van het Wahabisme breed verspreid worden en kan het terrorisme wereldwijd gefinancierd worden. Zo kon de stiefbroer van Bin Laden bij die stichting werken. En al onze strijders waren hier welkom: Mohamed Raji, El-Hassen Ragi, Zacarias Essabar, Ibrahim Diab, Mounir al-Motassadeq, Ramzi Binalshibh, Ahmed el-Bakiouli, Marwan al-Shehhi, Khalid el-Hassnaoui, en natuurlijk Mohammed Atta (Allah hebbe zijn ziel). Ik snap dan ook niet waar die man de PVV over zeurt. Met zulke goede banden nooit een aanslag in Nederland hoor."
'De Al Fourkaan-moskee in Eindhoven overweegt juridische stappen tegen minister Verdonk':
www.ikonrtv.nl/kerknieuws/eindhovense_...
Uiteindelijk is het plaatje wel duidelijk toch?
.
Het is wachten op een aanslag in Nederland voordat er iets gebeurt. De politiek zal geschokt zijn, zagen het niet aankomen. De media zal volgen. Er zullen zelfs mensen zijn die de dag zelf nog over islamofobie durven beginnen en / of het richting Wilders proberen te schuiven. Tegelijkertijd vallen er een hoop stenen over het incident heen. Geen probleem voor onze politiek natuurlijk. De onderste zal boven komen is de belofte.
.
Verder gebeurt er dan overigens niet veel meer. Wat gekakel, gespin, en krokodillentranen om vervolgens weer gewoon verder te gaan met de haatimport en de marginalisering van de gewone Nederlander. Ik bedoel, honderden dode Nederlanders bij MH17 zijn niet voldoende, dus waarom andere doden wel.
.
Dit stopt pas, als u het stopt.
De locoburgemeester van Nice en lid van de partij UMP, Christian Estrosi, heeft zondag op de tv-zender France3 verklaard dat Frankrijk geconfronteerd wordt met de 5e colonne van islamisten en dat de Derde Wereldoorlog aan de joods-christelijke beschaving is verklaard door het islam-fascisme. Geïnterviewd over de aanslag die is gepleegd op de kerken in Villejuif in het departement Val-de-Marne verklaarde de heer Estrosi: Ja, de katholieken worden bedreigd, in Frankrijk zijn zij een doelwit. De joods -christelijke beschaving, waarvan wij nu de erfgenamen zijn, wordt bedreigd, voegde hij eraan toe.
Volgens hem probeert de overgrote meerderheid van de moslims, die de wetten van de Republiek onder die van hun religieuze wetten plaatsen, zich te verschuilen. Ze voelen zich bedreigd, omdat ik het islam-fascisme noem. Dit islam-fascisme is vertegenwoordigd in Irak, in Syrië, maar ook elders en dan vooral in Frankrijk. Tot en met de 5e colonne en haar netwerken aan toe, die je kunt vinden in onze kelders, garages en allerlei illegale plekken.
Terugkomend op de vijfde colonne gaat hij verder: Ja ik blijf erbij, het is een Derde Wereldoorlog die ze ons hebben verklaard. Je moet je ervan bewust zijn en de waarheid vertellen. Als men keer op keer op tv verklaart, bijv. tijdens de klopjacht op de broers Kouachi (de aanslagplegers van Charlie Hebdo ), dat dit Fransen zijn omdat zij een Frans paspoort bezitten, eh nou nee .dat zijn ze niet. Men is Fransman als men geen vijand van Frankrijk is. Een paspoort maakt nog geen Fransman van je, aldus de locoburgemeester van Nice.
We hebben te maken met vijanden van Frankrijk en die zijn tegenwoordig in het bezit van een Frans paspoort. Het wordt tijd dat we dit aanpakken en de bepalingen van de wet uitvoeren om dit probleem op te lossen.
Heeft men nog wel recht op een Frans identiteitsbewijs en recht op allerlei uitkeringen waar anderen voor moeten betalen door vroeg op te staan en hard te werken?, zo vroeg hij zich af.
De Franse Communistische Partij reageerde hier zondagavond direct op door het voorstel af te keuren. Dit is werkelijk een bizar voorstel van de heer Estrosi, die verwikkeld is in een verbeten strijd met de familie van Marine Le Pen. Dit soort uitlatingen houden een oproep in tot een ´beschavingsoorlog´ waarvan het einde niet in zicht is en ze versterken de logica van algemene achterdocht, zo klaagde zij in een communiqué.
De voorzitter van de UMP in de Senaat, Gerard Larcher, zei dat hij gechoqueerd was door het gebruik van woorden als fascist door de burgemeester en dat de theorie van de 5e colonne niet de zijne was. De vorige minister van de UMP, Valérie Pécresse, gebruikte evenmin de termen van Christian Estrosi. Ikzelf gebruik niet van die grootse termen, zo zei hij zondagavond op BFMTV. Hiermee wilde hij zeggen dat het wat hem betreft beter was om te spreken van een oorlog tegen de beschaving op zich dan van die tegen de joods-christelijke beschaving.
Het slot van Machiel de Graaf is oh zo waar...
Waarom niet doorvragen na het "je moet naar de inhoud kijken" van de snor?
De inhoud is al bekend.
Gemiste kans.
-weggejorist-
Nog maar een keertje.
www.youtube.com/watch?v=VEC0yokgn-8
Hotter than my daughter op 2.18
Nou, ik ben hier op GeenStijl even lekker gekomen. Met dank aan Kuzu.
PvdA Incluis heuler Rob van Gijzel is de prototype van ophitser(s) die voedingsbodem geeft aan haatbaarden die het 'WESTEN" verachten en het liefst een kalifaatje willen stichten, schande!Wat dit soort haatdragende en dubbelpaspoort houdende parasieten in NL? Geld vangen!!
Ja, heel leuk allemaal,
maar vertel nu maar 'ns welke staatssecretaresse daar nu op 2.15 door 't beeld huppelt....
Overigens ben ik van mening dat Nederland weer een republiek moet worden.
@InfidelRevolution | 28-04-15 | 21:53
PhD, proest!
Het lijkt wel een meisje van 12.
@basweetutwel | 28-04-15 | 21:47
Gelukkig maar! Komen wij even goed weg, zeg.
Echter zijn zij wel louter de belangen van Turken en andere mohammedanen aan het behartigen in het Nederlandse(!) parlement... En dat moeten we niet willen.
Mei li Vos! in haar gele jurkje...
Snor van Öztürk begint eigen partij
2015 - De kamer is in beraadslaging of het de snor van Öztürk accepteerd als volwaardig kamerlid. De prominente snor van Öztürk is naar eigen zeggen afgesplitst. "Ik was mij aan het scheren, en ineens lag hij daar in de wasbak te kronkelen. 'Moge Allah u zwaar straffen' waren zijn eerste woorden. Daarna begon hij over 'meer spreektijd in de Tweede Kamer tijdens debatten'. Bij Allah, dat verzin je toch niet?".
Öztürk zegt 'tussen neus en lippen door' op te treden als woordvoerder en lijstrekker. Gevraagd naar de standpunten van de kersverse partij antwoord hij: "Dat moeten we nog even met de snor van Erdogan bespreken. Ik weet al wel dat we fel tegen Geenstijl gaan strijden. Stukjes als 'Oproep: Snijd alle dobbernegers de kelen door!' kan echt niet volgens ons."
De nieuwe naam van de partij - Google - bleek helaas niet meer beschikbaar.
Die burgemeester geeft toe aan die moskee omdat ie in z'n broek schijt voor de agressieve moslims in Eindhoven. En die zijn er genoeg, dat weet ik uit ervaring.
Ja Geenstijl, dat zijn ook geen lieverdjes hoor Selçuk Öztürk.
Maar ze snijden niet je strot door, stenigen onwelgevallige vrouwen of flikkeren (...) homos van hoge gebouwen.
Je ziet Marcouch glashard liegen.
Iedere keer maar weer...
Het meest opmerkelijke is nog wel dat meneer werkelijk niets zinnigs uitkraamt. Totale nietszeggende islamitische prietpraat.
Zo'n lipbedekking is volgens de Noren niks anders dan een waslijn : www.google.nl/search?q=t%C3%B8rkesnor...
Overal verboden behalve in Nederland natuurlijk. Rutte zal er wel hard om moeten lachen weer. De imbeciel.
Net wat de Graaf zegt: dit geldt voor alle in ons parlement zittende mohammedanen... Duidelijke taal.
Het is een doordenkertje maar geen zinnig mens kan dat verwerpen, met behulp van argumenten en logica althans...
Laten we beginnen met die twee soldaten van Erdogan en de levensgevaarlijke Ahmed Marcouch.
Wegwezen met die infiltranten!
Goed bezig mannen. En beterschap, Ginger.
(En dat we van die Turkse meneer niet lekker mogen komen, daar trek ik me mooi niets van af. Eh: aan.)
Walgelijk, gaat weer er over Crem-asbak van een flat gooien enzo.. Nederland doe godverdomme iets. Trek zijn visum in, ik wil niet nog meer indoctrinatie.. Kom op voor je eigen volk en ben geen lafbek voor de mening van anderen!!
Ok, murw... ik ben om, laat maar komen. Heb het gehad met die gasten en kan me er niet meer druk om maken... (precies wat ze willen...)
Die sjieskebab magnum, wat een engnek. Ik ruik vanaf hier hoe erg hij niet deugt.
.
On topic, even pragmatisch: als een rechter een club als Martijn kan verbieden, dan moet dat voor een religie die kleuterneuken hardop promoot (hoooi, Aïsja met je 7 lentes) toch ook geen probleem zijn?
Minder
Minder
Minder
Al-Chili con Qarni: behoorlijk explosief ;-) Ergens mag je hopen dat het flink misgaat zodat we des te meer reden hebben om alle toekomstige haatsjeiks definitief uit dit land te weren.
Meest interessante deel van dit diepteinterview staat op 0:26 tot 0:29. Vergeet de rest maar.
De Graaf had wel een sterk punt op het laatst, alleen jammer dat hij het niet zo goed overbrengt, maar dat maken de feiten niet minder waar. Ik stem op de PVV omdat er geen ander goed tegengeluid is maar ik stem erop met tegenzin.
Laat haatzaaier maar lekker naar Eindhoven komen.
Ik heb onderhand wel eens zin om verzet te plegen.
Ik heb genoeg van de sluimerende bezetting van MIJN Nederland.
Weg met islam, weg met de moffen en weg met de NSB!
Loopt daar nou een stijlloos roze legging op 2:11 ?
Wilders niet welkom in de VS (www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/04/...) maar die imam wel in Eindhoven? Koekoek!
Zonder aandacht blijven dit soort islamoebische haatverbreiders hun dreigementen doorbazuinen.Maar de aandacht wordt langzaam maar zeker steeds moeilijker onder de mens te brengen.
Met z,n porno-snor ... bah
Geenstijl moet ook niet naar Nederland komen dan hahahaha.
Ja leuk ja.
En toch weer een beetje proberen goed te praten.
Iedere moslim die zich er niet fel tegen uitspreekt is hetzelfde. dus weg ermee.
Burgemeesters, die compleet van padje zijn door hier goedkeuring aan te geven, moeten maar opbokken.
[ ] geschikt
[X] ongeschikt
Selcuk Öztürk is een enge salafist. En zijn maat trouwens ook. Beter terugsturen naar Oost Turkije.
Sympathieke gast trouwens, die Selçuk Öztürk.
lol @ kijk dan
Misschien kan Van Gijzel zijn mattie abu haatbaard nog wel een nette excuusbrief sturen?
Wat is dat voor een maf, die 2e kamer turk.
Haatpredikers vrij spel, dan neo-nazi's ook. Een pot nat, behalve dan de haardracht (baard vs. kaalkopje).
Ook een moslim met een versgestoomd pak en een glimlach blijft een moslim.
Ik zeg: Laat hem lekker komen (en flikker hem in een kerker, en gooi de sleutel weg.)
Een moslims die zichzelf geweldloos noemt is slechts inconsequent.
Goed werk weer GS. Jullie worden met de dag onmisbaarder.
islamitische haatzaaiers is een pleonasme.
REAGEER OOK