Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Invloed ultraorthodoxe moslims is niet te stuiten

salafistlacheman.jpgGoed nieuws van het front. De invloed van ultra-orthodoxe salamoslims in moskeeën neemt hand over hand toe. "Integreren via de moskee" dixit Cohen (PvdA), "Zonder religie kan het niet" dixit Marcouch (PvdA), iemand? De weerbaarheid van gematigde moslims neemt af. Steeds minder moslims kunnen effectief verdedigen dat de islam een religie van vrede is, tegenover moslims die zeggen dat het een religie van onderwerping is. En natuurlijk hebben de laatstgenoemde de beste papieren. Het is, zoals dat ook met intra-islamisering gaat, een sluipend proces. “Er wordt meestal niet ingegrepen omdat de salafistische boodschap subtiel wordt verspreid. Moskeebesturen zien de ernst er niet van in." Het doet een beetje denken aan het waterlelie-raadseltje: "Als een waterlelie-kolonie in een vijver elke dag in omvang verdubbelt en in 30 dagen de hele hele vijver zou beslaan, hoelang duurt het dan voordat de waterlelies de halve vijver bedekken?" Antwoord, 29 dagen. En op de 30ste dag veroveren zij de hele vijver. Zo gaat het ook met die arme moskee-besturen. Ze zien de ernst van de dreiging niet in, tot het opeens te laat is. Moslimjongeren zijn radicaler en conservatiever dan hun ouders, dat wisten we. Maar wat zegt het dat zij zelfs hier, in het bolwerk van de moderniteit, zo'n solide voet aan de grond hebben kunnen krijgen? Is ons eigen culturele kader te diffuus, is het als tolerantie gemaskeerde onverschilligheid, willen we als latente christenen voor andermans zonden aan een kruis sterven? Een combinatie hiervan? Voor onze regenten voelt dit misschien nog niet als een dringend dossier, maar het is dag 26.

Reaguursels

Inloggen

Na de Ultra Orthodoxen moslims krijgen we straks de
Tetra Orthodoxen , dan zijn de rapen pas echt gaar !

alshetware | 18-04-15 | 21:32

We worden gewoon uit ons land geneukt door de islamisten.

alshetware | 18-04-15 | 21:09

Islam stinkt. Aan alle kanten. Overal waar deze 'godsdienst' wordt beleden is trammelant. Echt overal. Dat zegt toch genoeg. Islam is gewelddadig, intolerant, inhumaan en kwaadaardig - zet maar snel op de lijst terroristische en giftige ideologieën.

lekker wijf | 18-04-15 | 20:18

@4609

U bent er dus van overtuigd dat deze mensen nog te redden vallen? Zolang ze maar niet verder met de haatbaarden in aanraking komen?

Want als dat niet zo is, heeft wat u voorsteld geen enkele zin, want ze zijn nog steeds hier, dan kom je al snel terecht bij het deporteren.

Er zijn niet echt harde cijfers beschikbaar, maar als je CBS en SCP cijfers samenvoegd bevinden er zich op dit moment ongeveer een derde miljoen asielzoekers en vluchtelingen in Nederland. Dat zou ongeveer vertalen naar 2 mensen van de 100 in Nederland zijn op dit moment asielzoeker/vluchteling.

Deze cijfers zijn inclusief gezinshereniging en 2e generaties uit vluchtelingen etc.

We hebben in Nederland zo'n 50.000 man krijgsmacht, en tevens zo'n 50.000 man politie. Als het echt zo'n trojaans paard is als in deze threads wel eens wordt beweert is het al duidelijk 1 voor 12.

Anoniem5k | 18-04-15 | 17:57

Om nog eens extra terug te komen op die hele bed/bad/brood-kwestie.

Waarom vluchten deze mensen eigenlijk? Gezien hun religie is dood gaan het fijnste wat ze kan overkomen zolang het maar geen zelfmoord is.

Anoniem5k | 18-04-15 | 17:48

Ik heb de witte waterlelie lief.

frisenfruitig | 18-04-15 | 16:42

Leuk voorbeeld trouwens, zal wel een grote vijver zijn. Als dag 1 begint met 1 waterlelie dan zijn het er op dag 30 meer dan een half miljard.:o)

The Unjorisable | 18-04-15 | 16:24

-weggejorist-

exit religion | 18-04-15 | 15:10

Lupuslupus | 18-04-15 | 08:45
Dat "volgen" heeft weinig zin. Als het er op aan komt zijn ze toch te laat. Rattenbestrijder gaan toch ook niet hun ratten "volgen"?

ZZP-er | 18-04-15 | 15:05

degene die ogen in zijn hoofd heeft en geen zaagsel aan de binnenkant kan zien wat er gebeurt met tolerantie richting Islamisering, opvang van zielige mensjes,bootmennsjes die in grote getale verdwijnen en niet geregistreerd zijn/ staan.. ze komen allemaal hun heil hier zoeken En wat er van terecht komt?..

Zie eens naar Zweden.. waar politie zonder extra bescherming niet eens meer wijken in wil. waar integratie en assimilatie als schandvlek voor de Islam wordt gezien, terreur all over met ene fenministische overheid waarvan de EC figuur ook zo'n Zweedese hypertruus is die anderen dwingt dezelfde richting uit te gaan..
Zweden is een gangsterstaat geworden.. hele import uit Afrika en moslimlanden.
We zitten hier nobel te doen en te slapen, maar we gaan dezelfde kant uit.
Minderheden worden hier gesubsideerd,krijgen voorrechten(want ze zijn al zo zielig) en krijgen een steeds grotere bek met eisen..
Daar moeten we eens mee stoppen.. als het je niet bevalt dan ga je toch weg? Niemand die je tegenhoudt hoor...

Er is niks tegen Islam maar wel tegen Islamisering.. dwangbekering, terreur en gewelddadig optreden, uitbuiting, intimidatie.
Willen we dat niet? Dan moeten we toch echt wakker worden en maatregelen nemen.
Geen moslimonderwijs meer, geen moskeeen meer,eerder minder dan nu,geen subsidies meer, geen grote smoelen of geweld meer tolereren.geen overlast meer accepteren.. meteen er op inhakken,geen voorrechten,en veel meer respect voor de andersdenkende meerderheid.Assimileren en integrareren. anders wegwezen..!
Dat geldt voor elke minderheidsgroep,overgens. Niet alleen voor moslims. wij zijn het gastland en wie hier aankomt om zieligheid te verkopen om er beter van te worden kan meteen een schop onder de kont krijgen

België heeft ook al zijn kasbha's en ontwijk wijken, schorremorrie wijken.. vol lichte tintjes.

Dat moeten we gewoon niet willen en niet toestaan.
Zweden laats zien wat de toekomst van de EU gaat worden als wij zo tolerant en ingedut blijven doen.
het wordt tijd dat de EU daar orde op zaken gaat stellen, want op deze manier kan Zweden niet langer in de EU meeparticiperen.
Straks moet het nog eens ontzet worden.. als IS vriendelijk land.

Naties worden leegegrveten, omgefokt (al dan niet met verkrachting) en gaan een pathologische moraal uitdragen voor snel geld, geweld en terreur/onderdrukking.

Pas maar op met de je bootjes, want het meeste is GEEN vluchteling maar gelukzoeker en aansluiter bij de reeds gevestigde scheve stand van zaken.. linea recta Zweden met zijn nazi-achtige taferelen, België, het UK,Duitsland.. en straks hebben we de halve moslimwereld binnengehaald die hier dan gaat feest vieren met hun verwringen moraal en reli-fantasme.
En de autochtone bevolking is goed de lul..

Niks tegen Islam, wel tegen Islamisering en inmiddels steeds meer moslim gelukzoekers.Zo verover je de wereld zonder groots militair geweld.. Kom aan als stakker en vermenigvuldig u..

Die moeten gewoon weg!Zet ze maar weer terug op het strand van Libië.. zoek het uit.hier misgegokt.

Dit klinkt allemaal PVV maar is het absoluut niet!
Controleer bovenstaande maar en verbaas je wat er gebeurt en wat ons te wachten staat als Asscher zo blijft .
ik denk dat velen met mij gewoon niet zitten te wachten p de uitwassen van ziekelijke reli-kanker met terreur, overlast en geweld.. uitbuiting en verwording.doorgaan..

de signalen van deze besmetting zijn er al volop te vinden in de gedwongen tolerantie binnen de EU.. door ene Zweedse die het eigen falen moet verbloemen uit vrees voor de gevolgen die het zal hebben in Zweden zelf.. Pas OP!

4609 | 18-04-15 | 14:57

@Anoniem5k | 18-04-15 | 13:58
Klopt, was ook haar achterliggende idee. Ze denkt zelfs nog dat dit proces van modernisering nu sneller zal gaan dan de periode die het Christendom heeft gekend in haar 'secualarisering'. Mede als gevolg van de moderne media. Toch blijf ik het oneens met haar. De tijd is bij lange na nog niet rijp voor een handreiking of een enigszins vergoelijkend geluid. Maak je nu al compromissen zal het altijd een etterende wond blijven die de beschaving (jaja, whatever that may be..;)) parten zal blijven spelen. En garde, met gestrekt been nog steeds.

Coyote | 18-04-15 | 14:52

kindapaas | 17-04-15 | 22:53
ik ben ook nog vrij jong maar er moet iets gebeuren. Het schip moet gekeerd worden, rechtsom of linksom. Ik vermoed rechtsom

Stargate | 18-04-15 | 14:01

@Coyote

De gedachtengang is waarschijnlijk dat dit ook heeft gewerkt bij het Christendom, dat was eerder ook minder vriendelijk.

Probleem ligt er misschien dan nu ook in dat ze weten dat dit heeft gewerkt, en daarom extra hun best doen en hebben gedaan om deze mogelijkheid tegen te werken. Extreem anti-denken en anti-wetenschap. Fatwa's voor een enkele uitleg van een zin, anders kop er af.

Anoniem5k | 18-04-15 | 13:58

-weggejorist-

exit religion | 18-04-15 | 12:49

Als de elite van bestuurlijke en mediale voordenkers Nederland niet wensen te beschermen tegen de gevaarlijkste, vraatzuchtigste termiet die ons land ooit is binnengekomen, dan, beste mensen, zijn alle contrastemmen en waarschuwingen hier en elders gewoon zinloos.
Neem dus niet de Koran-religie zelf in het vizier, dat haalt niets uit - zij is immuun voor alle bestrijdingsmiddelen. Richt de paar pijlen die u tot uw beschikking staan op de mensen die voor het welzijn en welvaren van dit mooie land verantwoordelijk zijn.
Zij maken het mogelijk dat Nederland wordt ondergraven, uitgehold, op stiekem-subtiele wijze ingenomen. Zij en niemand anders zijn schuldig aan de sloop van dit land.

De Vrijlansier | 18-04-15 | 11:53

@VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 23:57
Het feit dat ze pas in de VS ontdekte dat er moslims zijn die anders tegen de Islam aan willen kijken. Dan ben je als spreekbuis toch wel horende doof en ziende blind geweest. Daarnaast, haar idee van een hervorming van de Islam. De uiteindelijke oplossing zit in secularisering en niet in een religie die intrinsiek niet matched met de moderne samenleving. Daarnaast valt mij bij haar telkens weer haar verbeten, welhaast militaristische denktrant op. Deze heeft ze ook niet verlaten in de VS. Daarnaast, als ze aangeeft dat als ze nu negentien was ze dan zou afreizen naar het Kalifaat, dan heb je het los van welke religieuze hersenspoeling dan ook, werkelijk niet begrepen. Ze is nog steeds die militante die ze op haar negentiende was. Gevaarlijk.

Coyote | 18-04-15 | 11:20

Bij de metafoor van de waterleliekolonie moet bedacht worden dat reeds een relatieve minderheid aan moslims grote problemen geeft. Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat overal waar moslims in aantallen toenemen er een bepaald patroon optreedt: vormen moslims tussen 2 tot 5% van de bevolking, dan zijn er opdringerige bekerings-activiteiten, ook in gevangenis en straatbendes. 5% en meer: continu eisen wat betreft halal-eten, gescheiden onderwijs meisjes en jongens, eisen wat betreft was- en gebedsruimten, geen alcohol, geen (blindengeleide-)honden, enzovoort. 10% van de bevolking: rellen, auto’s verbranden, bedreigingen, agressie, wetteloosheid, enzovoort. Meer dan 20%: ernstige rellen, bendevorming, aanvallen van mensen, kerken, synagoges, beelden, enzovoort. Vanaf 40%: slachtingen, terreuraanslagen, rondtrekkende moordenaarsbendes. Vanaf 60%: ongeremde vervolging van ongelovigen, genociden, toepassing sharia en belastingheffing ongelovigen onder grote dwang. www.examiner.com/article/as-muslim-pop...
Het kan moreel hoogstaand lijken, zoals dit nog altijd de Algemeen Heersende Waan is in kringen van politieke correctheid, om heel tolerant de islam alle vrijheid te gunnen in Nederland een uitgebreide subcultuur in te richten. Maar dit betekent dus een geleidelijke maar zeer destructieve aanval op alles in de Nederlandse cultuur dat niet aan de eisen voldoet van de islam. Ayaan Hirsi Ali suggereert de mogelijkheid van een islam die afstand neemt van alle agressie en destructie die besloten is in de islamitische leer. Maar het lijkt mij niet verstandig om daar op te gaan wachten. Zoals het ook te hopen is dat die politiek correcte waan eindelijk eens wordt bijgesteld.

Benedict Broere | 18-04-15 | 11:15

Men zegt nogal eens, "Wat kan ik er nou aan doen"?
Nou, heel veel. Het gaat om bewustwording. Het leggen van verbanden. De politiek komt aan huis.
Het kan je zomaar gebeuren dat je in een winkelcentrum gevraagd wordt een handtekening te zetten om slachtoffers van bombardementen in Jemen te steunen. Wat de handtekeningvragers natuurlijk niet zeggen, is dat je een handtekening zet voor shiiten, oftewel de tegenstanders van de soennieten die weer gelieerd zijn aan de Saoedische regering. Zijnde salafisten. Maar ook kan je een handtekening gevraagd worden voor de zielige Jemenieten aan de kant van de Saoediers. Zijnde salafisten. Hoe dan ook, je handtekening is altijd verkeerd in dat soort situaties. Om dat te beseffen dien je de wereldpolitiek te volgen. En wat kan je eraan doen? In dit voorbeeld, geen handtekening zetten. En iets mompelen van, "dit is jullie rotzooi, ruim je eigen rotzooi op". En wat zie je: Saoedi Arabië schenkt de gevraagde 250 miljoen. Verder geld is niet meer nodig volgens de VN. Wat gebeurt er dan met de €5 miljoen door Nederland geschonken? Nou, dat wordt gebruikt om de torenhoge salarissen van de NOVIB en andere zogenaamd goede doelen te betalen. Deze bestuurders hebben immers hele grote verantwoordelijkheden en moeten dus bijgevolg passende salarissen krijgen. Zij moeten immers het andere volk overtuigen nog meer te geven, om zodoende hun hoge salaris veilig te stellen. Nog meer collectes aan de deur door vrijwilligers. Zij geen geld, maar wel de directeuren. Kortom, de politiek komt aan je deur. Je kunt er wel degelijk wat aan doen, Geef NIET.

blaater | 18-04-15 | 10:45

Ze nemen de ruimte die ze krijgen van een incompetente onbetrouwbare overheid politiek correcte wegkijkers goedpraters politici bestuurders en het gebefte geboefte met hulp van de MSM.

frisenfruitig | 18-04-15 | 10:45

stem allen p.v.v,zoniet dan ook niet zeiken en zeuren afgelopen keer toen je naar de stembus mocht hebben de Nederlanders die hun mond vol hebben over de islam en hoe erg dat allemaal is het af laten weten met het gevolg dat d66 nu de dienst uit maakt in de eerste kamer.Eigen schuld nu moet je het er maar mee doen.

The Dark | 18-04-15 | 09:29

Wanneer ze niet meer kunnen verdedigen dat de Islam een geloof van vrede is, staat het ze vrij dat geloof te verlaten.
Dat hebben veel gristenen,vaak om dezelfde redenen, ook gedaan, tot hun genoegen.

mallekater | 18-04-15 | 09:04

Het ziet er slecht uit. Vooral ook omdat we hier niet luisteren naar de waarschawingen van de president van Syrië. Die zegt dat alleen scholing en cultuur een antwoord kan zijn op het terrorisme. En wat doen wij? Wij schaffen hier de cultuur af, bezuinigen het onderwijs kapot, lezen geen boeken meer, kennen onze geschiedenis niet meer, en geloven alleen nog maar in de techniek.

Rest In Privacy | 18-04-15 | 08:59

Ik zou weleens willen weten hoeveel slapende ISIS-cellen er al in Europa zijn. Want dat we door de overheid voor de gek worden gehouden is een ding dat zeker is. Alleen al in ons land "volgt" de AIVD 500(!) personen...
-
Wanneer de **** uitbreekt staan we daar met ons aardappelmesje tegenover kalasjnikovs.

Lupuslupus | 18-04-15 | 08:45

De aanvoer van de terror naar Europa verloopt zeer voorspoedig via de Middelandse Zee, ZE gooien alvast de Christenen zelfs al uit de boten, scheelt weer een bom in de Parijse metro/ Duitse Bahn.
Slaap verder dombo's.

grindbak | 18-04-15 | 08:36

-weggejorist-

Mr.Red | 18-04-15 | 08:13

-weggejorist-

blabla9899 | 18-04-15 | 05:31

-weggejorist-

blabla9899 | 18-04-15 | 05:18

-weggejorist-

INH.30CL | 18-04-15 | 05:11

-weggejorist-

blabla9899 | 18-04-15 | 04:57

-weggejorist-

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 04:53

@McMarx | 18-04-15 | 04:42
Ik heb van jouw daden nog niets mogen vernemen uit de nieuwsberichten, of werk je onder je eigen naam?

INH.30CL | 18-04-15 | 04:52

-weggejorist-

INH.30CL | 18-04-15 | 04:47

Jaahaaa, laten we het weer eens over de islam hebben.
De religie van de vrede die geen vrede kent in onze wereld die nooit de hunne zal kunnen zijn.
Alles is eigenlijk al gezegd. Daden. Daar is behoefte aan.
Daad, Doen en Doei.

Rest In Privacy | 18-04-15 | 04:42

-weggejorist-

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 04:42

-weggejorist-

blabla9899 | 18-04-15 | 04:35

-weggejorist-

blabla9899 | 18-04-15 | 04:25

@INH.30CL | 18-04-15 | 04:17
You're totally abso-fucking-lutely correct!!! Dit is trouwens de eerste keer dat ik haar zie - ben niet visueel ingesteld - maar wauw. Thanks. Veel gecovered ook dit nummer.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 04:24

-weggejorist-

INH.30CL | 18-04-15 | 04:17

@blabla9899 | 18-04-15 | 04:08
U heeft gelijk, uw link klinkt zo overduidelijk nineties dat je het bewust meegmaakt moet hebben om te kunnen waarderen.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 04:14

vanf 3:46 dan begint het. sjit, krijg ibiza gevoel

blabla9899 | 18-04-15 | 04:09

@INH.30CL | 18-04-15 | 04:01
Misschien maar beter ook. Het was provocerend bedoeld. Hier doet-ie het trouwens prima. Mocht je alsnog geinteresseerd zijn: het nummer betreft "the black demon" van "radical redemption".

Of je bedoelde het sarcastisch. Dan moet ik alsnog een nieuwe sarcasme-meter aanschaffen. De huidige is dan overduidelijk kapot.

Of je volume staat uit, dat kan natuurlijk ook.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 04:08

-weggejorist-

blabla9899 | 18-04-15 | 04:08

@VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:55
Ik heb geluisterd maar hoorde niets?!

INH.30CL | 18-04-15 | 04:01

-weggejorist-

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:55

oja, heb natuurlijk muziek op de achtergrond. voor de liefhebber
Donald Byrd - Love Has Come Around (Original 12'' Version) [HQ]

blabla9899 | 18-04-15 | 03:49

@INH.30CL | 18-04-15 | 03:38
Ja dat is geen leuk antwoord hè? Maar ze laten ons geen keus.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:49

geen pils, ben aan de rum ditmaal. deze is minder. teveel gekloT aan de smaak. maw geen aanrader

blabla9899 | 18-04-15 | 03:44

islam gaat onze kinderen de kop kosten (letterlijk) als wij er niets aan doen dat gevaar te stoppen. Maar wat moet of kun je doen zonder de vrede te verstoren? Het antwoord is simpel doch erg genoeg....

INH.30CL | 18-04-15 | 03:38

@blabla9899 | 18-04-15 | 03:32
Remember Sochi? Lekker pilsje?

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:36

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:22
laat maar komen, kunnen we deze fam per direct afzetten en in het gevang zetten.shell en co als staatsbezit nemen. per direct uit de EU en nederland is meer vermogend dan swissss

blabla9899 | 18-04-15 | 03:32

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:22
laat maar komen, kunnen we deze fam per direct afzetten en in het gevang zetten.shell en co als staatsbezit nemen. per direct uit de EU en nederland is meer vermogend dan swissss

blabla9899 | 18-04-15 | 03:31

@blabla9899 | 18-04-15 | 03:16
Ze kunnen beter geen dna sporen nalaten in de vorm van haren. Poetin beschikt over het dna van de Romanovs.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:22

McShamus | 18-04-15 | 03:17
proost, ik neem nog n rum. gewoon. omdat het nog kan ;)

blabla9899 | 18-04-15 | 03:19

Enfin, was mooi, maar ik ga maffen. Slaap lekker, straks, personen.

McShamus | 18-04-15 | 03:17

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:13
tja, their kicking the can de nodige 10-tallen jaren. ik geef het n paar jaar.

blabla9899 | 18-04-15 | 03:16

"the best argument against democracy is a 5-minute talk with the average voter": Sir Winston Churchill

McShamus | 18-04-15 | 03:14

@blabla9899 | 18-04-15 | 03:10
What goes up, must come down. Is een universele wet.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:13

McShamus | 18-04-15 | 03:08
nee, ik ben fckd. wanneer het systeem op "uit" staat ben ik verloren. ik vraag me af hoelang ik overleef. minder dan 1 week.

blabla9899 | 18-04-15 | 03:12

idd, en fck m all. deze mensen hebben teveel bloed aan hun handen. tijd om shell en de rest van het geheel aan het volk te geven. zal niet gebeuren, aangezien 80-90% van de stemgerechtigde op d66 en co stemt. tijd voor meer alcohol ;)

blabla9899 | 18-04-15 | 03:10

blabla9899 | 18-04-15 | 03:03 Dus als de supermarkt leeggeroofd is heb jij geen vreten meer. Bedoel, je dat? Ik zit lang voor die tijd in Zuid-Frankrijk. Jagen, strikken, gewassen verbouwen. Overleven dus. Jij vreet blikgroenten, zolang de roofvoorraad strekt.

McShamus | 18-04-15 | 03:08

Tegenwoordig kun je met goed fatsoen niet beweren dat niemand weet wat de islam inhoudt. Maar…. de volgende artikelen uit de Resolutie 1605 van de Raad van Europa zeggen genoeg:
9.7.9. Zorgdragen dat schoolboeken geen enkele negatieve informatie over het geloof Islam kunnen bevatten,
11.6 Het aanmoedigen van jonge Moslims in Europa om Imam te worden,
11.8. Het aanmoedigen van voldoende uitbrengen van Moslim-leven en -nieuws in de media, garanderend dat de opinie van Moslims wordt gepubliceerd,
11.9. Het ontwikkelen van ethische handleidingen ter bestrijding van Islamafobia in de media, ter promotie van culturele tolerantie en begrip, in samenwerking met de daarvoor aangewezen organisaties…
Dáárom kunnen de hoofdstroom media het echte verhaal niet vertellen. Artikel 11 sub 9. We zijn door de Raad van Europa al aan de haatbaarden uitgeleverd, toen Geert Wilders nog op de lagere school zat. Destijds zijn we in slaap gewiegd met de woorden “Olie voor immigratie.” Wat bedoeld werd, maar voorzichtigheidshalve niet gezegd, was “Olie voor islamisering.” De haan heeft niet gekraaid, de verrader heette geen Judas Iskariot, maar Nederland is wel ten dode opgeschreven. De enige die nog wil vechten voor ons en ons land heet… Geert Wilders. De rest, van Rutte via Asscher tot Samsom zijn leugenachtige dhimmy’s.
En wat doet Nederland? In plaats van Geert Wilders door dik en dun te steunen, wordt er gezeurd: “Hij heeft wel gelijk, maar dat kopvoddentaks was toch een brug te ver.” Errug, hè? En meer van dat misselijkmakende gezever. Gatverdamme, wat een volk zijn we geworden.

Uit: joostniemoller.nl/2013/12/kabinet-vind...

Rest In Privacy | 18-04-15 | 03:08

@blabla9899 | 18-04-15 | 02:56
U doelt op de nazaten van Sebastiaan Mattheus Sigismund de Ranitz?
Wilhelmus van Nassauwe, ben ik van Duitsche bloed...

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 03:06

McShamus | 18-04-15 | 02:56
het gaat niet om het konijn. het gaat om de mindset.waarvoor je vecht is een 2e, tis overleven. helaas, ik weet niet hoe dat moet. ik geloof niet in preppers, je moeten overleven met hetgeen wat je om je heen hebt.

blabla9899 | 18-04-15 | 03:03

en eend, natuurlijk. Langzaam garend op eigen vet. Blubblub. :)

McShamus | 18-04-15 | 03:02

Fresh roadkill. Heerlijk! Fazant, Haas. Zwaan is niet te vreten. Gans, daarentegen!

McShamus | 18-04-15 | 03:01

@blabla9899 | 18-04-15 | 02:54
Waar denk je dat programma's als Call of Duty voor zijn? Of doomsday prepper shows op Discovery? Blogs als GeenStijl? Hollywood apocalyps movies? Read the signs.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:58

blabla9899 | 18-04-15 | 02:47Je hebt geen SAS training nodig om een konijn te slachten, hoor. Een vuurtje stoken om het dingen te bakken is belangrijker.

McShamus | 18-04-15 | 02:56

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:26
de fam de rantiz heeft hitler en co dmv shell geholpen. ik kan het het niet 123 terughalen. maar deze mensen zijn totaal en compleet gevoelloos. maw sociopaat. helaas ik ben het niet

blabla9899 | 18-04-15 | 02:56

nee, ik zou het graag willen leren. ik heb een zwaar vermoeden dat we de komende jaren terug in de tijd gaan. maw ik had graag een 4 jarige SAS opleiding willen hebben.

blabla9899 | 18-04-15 | 02:54

@blabla9899 | 18-04-15 | 02:47
We hoeven het dan ook niet op te nemen tegen professionals, zolang we de grenzen sluiten voor Syrie terugkeerders. En vergeet operatie Gladio niet. Prins Bernard, ook al was het een schuinsmarcheerder eerste klas, heeft deze situatie reeds voorzien.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:53

@blabla9899 | 18-04-15 | 02:47 Heb je weleens een konijn of een haas geslacht? Of een schaap?

McShamus | 18-04-15 | 02:51

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:26
maw geen SAS nivo. om te overleven heb je helaaas deze denkwijze nodig, laat staan when the sh!t hits the fan in rdam. man o man, het verbaast me dat 80% en meer op de huidige pol partijen stemt

blabla9899 | 18-04-15 | 02:47

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:37 Elk moment van de dag is een goed moment om een theoloog van repliek te dienen. Maar, de goede nacht neem ik van u aan. Slaap lekker, VerenigingVanDieven! Moge u van wat voor goden dan ook verlost worden.

McShamus | 18-04-15 | 02:42

@McShamus | 18-04-15 | 02:29
Het is te laat in de nacht voor een theologische discussie, dus rest mij slechts u een goede nacht te wensen. En moge God's zegen op u rusten. Dat kan ik rustig zeggen, u gelooft er toch niet in.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:37

@blabla9899 | 18-04-15 | 02:22 Ik ben getraind zoals elke sukkel van mijn generatie. Dienstplicht, veur de keunegin! Het was het leger in of celstraf. Zo ging dat, in een vrij land...

McShamus | 18-04-15 | 02:33

Dank, VerenigingVanDieven, maar god gaat ons niet helpen, er is namelijk geen god. En als 'ie al bestaat, dan is 't een krankzinnig, verwerpelijk, sadistisch wezen die geen aanbidding waardig is. De waardeloze klootzak.

McShamus | 18-04-15 | 02:29

@blabla9899 | 18-04-15 | 02:22
De meeste verzetsstrijders hebben zich laten trainen door de realiteit. Het waren geen soldaten om mee te beginnen. God zij met ons.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:26

McShamus | 18-04-15 | 02:16
de vraag is, ben je getraind

zwaar @!@! ik niet

blabla9899 | 18-04-15 | 02:22

@McShamus | 18-04-15 | 02:16
Niet alleen delen wij uw verdriet, wij zullen ook voor en achter u staan tezijnertijd. God zij met ons.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:19

Als ik bij een WWII oorlogsgraf sta, en dat sta ik weleens, dan schaam ik me kapot! Dan denk ik aan die jongen in de grond, die kapot ging voor het verwende vuilnis wat nu alles eist. Vooral eist. Ik MOET dit, ik EIS respect. Ik kan alleen maar huilen voor de toekomst van NL.

McShamus | 18-04-15 | 02:16

Als ik bij een WWII oorlogsgraf sta, en dat sta ik weleens, dan schaam ik me kapot! Dan denk ik aan die jongen in de grond, die kapot ging voor het verwende vuilnis wat nu alles eist. Vooral eist. Ik MOET dit, ik EIS respect. Ik kan alleen maar huilen voor de toekomst van NL.

McShamus | 18-04-15 | 02:16

@Real Dutch Meat | 18-04-15 | 02:08
Het paradoxale is dat alleen extreme handelingen extremisten tegenhouden.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:15

Kolbjorn Varmann | 18-04-15 | 01:42

Gadverdamme jongen wie maakt zich nu niet zorgen.

Real Dutch Meat | 18-04-15 | 02:12

Opgerot ermee met die extremisten, mag dat?, ja dat mag...

Real Dutch Meat | 18-04-15 | 02:08

Kolbjorn Varmann De UK is al verloren aan Islam. Compleet politiek correct.

Ik sprak vanavond een kerel van 36(!) en hij dacht dat WWII 7 miljoen doden (6 miljoen joden en 1 miljoen soldaten). Echt waar! opgeleverd had. Ik zeg, nee, 60 miljoen doden! 40 miljoen waarvan we het weten en nog 20 miljoen waar de Russen over zwijgen. Iemand van 36 die dat NIET weet... En dan die schijt-moslims; de vrijheid uithollen, net zolang, totdat het geen vrijheid meer is. Het paradoxale houdt mij nachtenlang wakker.

McShamus | 18-04-15 | 02:08

Kolbjorn Varmann De UK is al verloren aan Islam. Compleet politiek correct.

Ik sprak vanavond een kerel van 36(!) en hij dacht dat WWII 7 miljoen doden (6 miljoen joden en 1 miljoen soldaten). Echt waar! opgeleverd had. Ik zeg, nee, 60 miljoen doden! 40 miljoen waarvan we het weten en nog 20 miljoen waar de Russen over zwijgen. Iemand van 36 die dat NIET weet... En dan die schijt-moslims; de vrijheid uithollen, net zolang, totdat het geen vrijheid meer is. Het paradoxale houdt mij nachtenlang wakker.

McShamus | 18-04-15 | 02:08

@McShamus | 18-04-15 | 01:31
Wij delen uw mening. Maar de elite heeft zich vergist in de islam.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 02:03

Kolbjorn Varmann | 18-04-15 | 01:42
Zelfs een groot aantal kaderleden van de PvdA zijn het spuugzat dat de partij-top nog altijd pal achter deze opvreters staat, de zgn zielige moslims met salafistische sympathiën.
Veel rechten, maar geen plichten voor deze contra-productieven.

Jan Dribbel | 18-04-15 | 01:57

O ja, en iedereen die het niet snapt waarom het toch in godsnaam mogelijk is dat Europese politici haar ogen sluiten voor de spreekwoordelijke olifant: het past volledig in de visie van de Europese machtspolitiek. Vervang de oorspronkelijke nationalistische Europese burger door een meer eenheidsworst, en je hebt steeds minder kritiek op vergaande eenwording in Europa. Immers, er zijn over 40-50 jaar bijna geen 'Duitsers' of 'Fransen' meer. En die islam? Ach, er zijn wel een paar extremisten, maar uiteindelijk is het toch maar gewoon een religie net als alle andere. En deze religie zal ook wel de liberale, verlichte kant op gaan. WRONG !!

Kolbjorn Varmann | 18-04-15 | 01:49

Ik ben een hele andere mening toegedaan dan veel reaguurders hier. Ik denk dat er hele, hele zware tijden aanbreken voor moslims in zijn algemeenheid. Als ik de ontwikkelingen bekijk, en dan met name ook de houding van de zwijgende meerderheid van de moslims, dan verwacht ik dat de geschiedenis zich zal gaan herhalen. Europa heeft altijd neiging tot oorlog en genocide gekend. De islam is een serieuze bedreiging voor de westerse samenleving; de kruik gaat net zo lang te water tot hij barst. Overal waar ik na een aantal keer doorvragen 'het' onderwerp aankaart, of waar het met veel omslachtige bewoordingen wordt aangehaald, is men van mening dat het niet zo langer kan. Stemt men daardoor automatisch op de PVV? Nee, veel hiervan stemmen gewoon op de VVD of zelfs de op de SP. Maar mijn punt is, is dat meer en meer 'gewone' hardwerkende Nederlanders het spuug- en spuugzat worden/zijn, dat verworvenheden te grabbel worden gegooid. 'De' moslim denkt dat hij 'aan de winnende hand is', maar vergis je niet: verzet is groeiende en er broeit een enorme tijdbom. Mensen zijn het zat. En als we het dan toch over de zwijgende meerderheid hebben (laten we er dan maar een Godwinnetje in gooien): dat hebben we eerder meegemaakt. En weten allemaal inmiddels hoe dat eindigde. Als ik moslim was - en geloof me er zijn zat goede moslims - dan zou ik mij serieus, heel serieus zorgen gaan maken.

Kolbjorn Varmann | 18-04-15 | 01:42

het meest erge, de elite vlucht, net als ww2, voordat the shit hits the fan. !@!@ de fam de ranitz..

blabla9899 | 18-04-15 | 01:38

"de japanners hebben deze onoverkoombare problemen niet:

2014: 11 asielzoekers toegelaten...
2013 6

heb eigenlijk (recent) nooit gehoord dat japanners racisten en/of fascisten zijn.
wel introvert en intelligent.
man wat een verademing.
vanvandaag | 17-04-15 | 20:10 "
!
Informeer eens bij de Ainoe of de zoveelste-generatie Koreanen die Japan wonen. Je houdt je adem dan wel even in, hoor.
Salu† Evocatus

Evocatus | 18-04-15 | 01:32

Het gaat niet over, niet vanzelf.

Thomas333 | 18-04-15 | 01:32

McShamus denkt dat er in 70 jaar weinig veranderd is, politiek gezien, én in verdeling van middelen in de 'gezaghebbende' landen van europa. Deelt VerenigingVanDieven die mening?

Er is in de laatste 700 jaar sowieso bitter weinig veranderd. Toen, bloemkolen, geiten en dochters. Dat zijn nu spaarrekeningen, pensioenen, auto's en salaris. Maar het is nu geraffineerder; rente op een bloemkool was er niet. Je kon hooguit de boer dood slaan en z'n wijf ophangen, als voorbeeld voor de kinderen. Oh, wacht.

McShamus | 18-04-15 | 01:31

"Die Ayaan is ook danig in de war zeg.... Kelere, was al nooit een groot licht maar heeft dat zeker niet doen ontbranden in de VS. En zij wordt dan gezien als een toonbeeld. Tering wat staan we er beroerd voor.
Coyote | 17-04-15 | 23:47"

'k Zou even haar boek kopen. En het haar wat minder kwalijk nemen, dat haar Nederlands bij Pauw wat achteruit blijkt gegaan te zijn. Haar boodschap is duidelijk, lijkt mij.
!
Hoeveel boeken heeft u trouwens al geschreven. Graag uw bibliografie alhier. Bij voorbaat dank.
!
VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 01:07
Touché 8-)))
Salu† Evocatus

Evocatus | 18-04-15 | 01:27

nondesjeng, geen 4 jarige SAS training. geen AR15 thuis, laat staan een mooie hk en n sig sidearm voor het geval dat. tis jammer om zo te denken. maar dit is wat massa immigratie brengt. geen da vinci, newton, wittgenstein welke we binnenhalen. tis allah snackbar volk en in naam vn allah, dienen alle anderen ausradiert zu worden. tis wat als atheist zijnde. a canary in the coal mine

blabla9899 | 18-04-15 | 01:23

@McShamus | 18-04-15 | 00:58
Als McShamus hiermee bedoelt dat we het met elkaar eens zijn, dan heeft hij gelijk. Zoniet, dan begrijpt VerenigingVanDieven niet waarom McShamus reageert en daarmee de discussie in stand houdt.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 01:07

McShamus ziet het verband klaarhelder! McShamus begrijpt niet waarom er nog discussie bestaat met VerenigingVanDieven.

McShamus | 18-04-15 | 00:58

@McShamus | 18-04-15 | 00:31
Ik heb overigens niet gezegd dat je weinig begrijpt, alleen dat je nog niet alles begrijpt. Een significant verschil.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 00:47

@McShamus | 18-04-15 | 00:31
Natuurlijk heeft VerenigingVanDieven nog een hoop te leren. VerenigingVanDieven kan ook nog een hoop leren, omdat hij daar voor open staat. VerenigingVanDieven heeft zich ook verdiept in Rockefeller en Rothschild. VerenigingVanDieven begrijpt dan ook niet waarom McShamus het verband niet ziet.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 00:37

VerenigingVanDieven heeft kennelijk nog een hoop te leren. Verdiep je eens in de Rockefeller en Rothschild families. Voordat je mij beticht van weinig begrijpen. En dat uitstapje van IG Farben staat in schril contrast met wat eerder genoemden op hun geweten hebben.

McShamus | 18-04-15 | 00:31

je mag van de leider van hezbollah vinden wat je wilt en hij is absoluut geen heilige, maar hij slaat hier de spijker gigantisch op z'n kop. alsof hij deze discussie in nederland op de voet heeft gevolgd.

''de staatsideologie van saoedi arabie is dezelfde als die van al qaeda en de islamistische staat'' ''het grootste kwaad op aarde is het feit dat saoedi arabie wereldwijd haatmoskeeën en super haatbaadimams sponsort en van geld voorziet'' (zie ook bijv. nederlandse bekeerlingen als abduljabbar van de ven, nourdeen wildeman en arnoud van doorn, ze zijn volledig in de macht van saoedi arabië)

m.apnews.com/ap/db_307124/contentdetai...

aad82 | 18-04-15 | 00:29

@McShamus | 18-04-15 | 00:13
Indien de Brusselse, ja. De intellectuele nazaten van IG Farben.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 00:18

Het was weer een doorsnee dag in het Midden Oosten.
De ene na de andere bomauto ontplofte.
Kortom, een salafisten-dag.
Dus een vreedzame dag.

Jan Dribbel | 18-04-15 | 00:14

@VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 00:03 Hebben wij het over dezelfde trekpoppen?

McShamus | 18-04-15 | 00:13

@McShamus | 17-04-15 | 23:58
En jij begrijpt ook nog niet alles. Deze lieden kunnen nog zoveel willen, het zijn geen goden. Er zijn heel veel zaken buiten hun invloedssfeer. De nazi's zijn al een keer verslagen, dat kan ook een tweede keer.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 00:03

Hahaha. Jullie begrijpen het écht nog niet? Dit, en alles wat met het nieuwe europa te maken heeft is georchestreerd. Jij wat minder rechten, zij wat meer, de Polen wat meer rechten, jij wat minder. Als de islam dan de heersende religie moet zijn, dan moet dat maar. Laten we wel wezen, domineren is hun middle name. Dus is dat fantastisch, voor het zittende tuig. Hun kostje is al gekocht. Brood en spelen, een jammerend schaap of juwelierskraak. Het interesseert de boven-ons-gestelden geen enkele zier. Maar ja, je winkel verhuizen naar Bulgarije is geen optie. Europa is eenrichtingsverkeer. U MOET arm, net als de rest.

McShamus | 17-04-15 | 23:58

@Coyote | 17-04-15 | 23:47
Eh, mij ontgaat de relevantie van uw bijdrage. Om welke uitspraak van haar precies maakt u zich zo druk?

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 23:57

Die Ayaan is ook danig in de war zeg.... Kelere, was al nooit een groot licht maar heeft dat zeker niet doen ontbranden in de VS. En zij wordt dan gezien als een toonbeeld. Tering wat staan we er beroerd voor.

Coyote | 17-04-15 | 23:47

Wanneer komt er eens een waardig opvolger van Pim Fortuyn?
Iemand die zo welbespraakt is, en niet zo'n "one trick pony als Wilders. Lewinsky, Stargate, mijn steun heb je!!

Dirk de Zadelsnuiver | 17-04-15 | 23:37

@Pierrepoint | 17-04-15 | 23:18
We zullen het van ons hogere IQ moeten hebben. Slechts 1 Hafid Bouazza onder 400.000 Marokkanen.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 23:23

@Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:37
Nee, reden voor wanhoop nog niet.

Wat men zich wel dient te realiseren is dat mohamedanen in veel opzichten agressiever zijn:

1. Nature: bij populaties uit het MO en Afrika komen Cluster-B persoonlijkheidstoornissen (narcisme, psychopathie etc.) veel vaker voor; zie de spreekwoordelijke korte lontjes. De oorzaak hiervoor: In de West-Europese populatie zijn de verantwoordelijke genen er in de afgelopen 10 eeuwen "uitgedarwind". Dit had de volgende redenen:

1a. De autoriteiten in West-Europa waren tussen de 13e en 18e eeuw erg "ruimhartig" met het opleggen van de doodstraf. De straatrovers van de 17e eeuw groeiden op voor galg en rad, dwz. zij eindigden als honden- en/of vogelvoer voordat ze zich konden voortplanten.

1b. In Europa zijn er relatief veel meer grootschalige conflicten geweest waarbij de meest agressieven eindigden als kanonnenvoer.

2. Nurture: de opvoeding is compleet anders. Overal worden vijanden gezien:

2a. Men leert te denken in termen van familie, clan en stam;

2b.Men heeft de eigen "heilige" geschriften;

2c.Men komt zeer recent uit een situatie waar gebrek de norm is.

Waar de mohamedanen het laten liggen is op het gebied van zelforganisatie. Hier werkt de agressie contraproductief. Individueel kan men agressiever zijn, als het om het collectief gaat, leggen ze het misschien af.

Pierrepoint | 17-04-15 | 23:18

@VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 22:58

Die diepte... Die enorme spanning die opbouwt tijdens het omhoog kruipen... En dan na zo'n lange tijd komt het los. Ontlading. Kaboem. Klats. Ik denk dat u wel eens ongelijk kon krijgen. Dat wordt niet fraai. Laten we niet vergeten dat Europeanen gekweekt zijn op een continent dat gevormd is door tweeduizend jaar oorlog. Er zit genoeg venijn in het DNA. Sowieso zijn Nederlanders niet de maatstaf voor Europeanen qua ontvlambaarheid.
.
Ik vraag me wel eens af of het tij nog gekeerd kan worden. Dit kan alleen meer foutgaan. Ach, wat maakt het ook uit. Er komt sowieso een derde wereldoorlog dus wat ellende binnen de eigen grenzen kan er ook nog wel bij. Je het positief willen blijven zien.
.
Waarom? Politiekcorrectheid. Daarom!

Parel van het Zuiden | 17-04-15 | 23:15

@Dibe | 17-04-15 | 23:07
Met jou gaan we de oorlog niet winnen, dat is duidelijk. Blijkbaar geen nageslacht van Michiel de Ruyter of een andere volksheld. Ook geen klassieke opleiding gehad, anders zou je wel het belang van bloedwraak inzien.

Ik zie genoeg strijders voor Volk en Vaderland hier om me heen. De meesten worden uitgemaakt voor tokkies en criminelen.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 23:15

@VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 23:05
Nee hoor, dat hoop je maar, we zijn te beknot.
:)
Ik denk op lokale schaal wat geknok, veel verzet, nog veel meer gelul, zoals altijd.
Elders in de EU zal t wel anders zijn, niet hier, Nederlanders zijn per definitie zelfzuchtig, en daardoor laf.

Dibe | 17-04-15 | 23:07

@Dibe | 17-04-15 | 23:02
Ja! Verassing!

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 23:05

@VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 22:58
Zijn uitingen van die agressie niet vele malen gewelddadiger dan oppervlakkige agressie?

Dibe | 17-04-15 | 23:02

@VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 22:58
Juist. Wij begrijpen elkaar.

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:59

@Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:53
Tja.. ik weet t ook nier.. maar Japan komt niemand in, dat is dus een goed voorbeeld ;)
Maar ik heb liever dat ze hier ook met borden lopen, want Nederland werpt zelf de sluier over de moslims; ze mogen zich niet in het openbaar uiten, opdat de rest van NL denkt dat het wel meevalt.
Allemaal beleid om Wilders klein te houden, 'doen alsof t niet bestaat' door het te verbieden.

Dibe | 17-04-15 | 22:59

@Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:37
Door de cultivering van het westen ligt bij ons de aggressie veel dieper. Vroeger vond ik het jammer dat er geen vulkanen in Nederland voorkwamen, tegenwoordig weet ik wel beter.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 22:58

Ci Ty33 | 17-04-15 | 22:04
Stargate | 17-04-15 | 22:08
Mee eens. De voorbereidingstijd vanaf het uitdelen van flyers tot aanhang verwerven kan rustig 10 jaar of langer zijn. Leren spreken, argumenteren, overzicht houden in discussies, wanneer kun je welk argument inzetten... voortdurende training is nodig. Niet iets om er even bij te doen. Aansluiten bij een bestaande partij is een reële optie, maar ook geen korte weg.

Daarnaast zijn de partij inkomsten een bron van zorg. Ledenbijdragen, giften en (intrekbare) subsidies;
Zie link: www.parlement.com/id/vhnnmt7l3ozz/subs...
"Het recht op subsidie van de overheid kan door de rechter worden stopgezet. Als een politieke partij zich schuldig maakt aan discriminatie verliest de partij het recht op subsidie. Dit kan alleen als een politieke partij als rechtspersoon wordt veroordeeld en niet op basis van het gedrag van personen uit de partij."

Alles bij elkaar was mijn conclusie dat een coherente internet aanwezigheid een grotere kans van slagen heeft om op korte termijn draagvlak te creëren. Zodra je dat hebt en de partij inkomsten hebt geregeld kun je de partij gaan registreren. Ik als oudere jongere met een familie om voor te zorgen raakte een ietsje ontmoedigd naarmate ik meer onderzoek deed moet ik eerlijk toegeven.

kindapaas | 17-04-15 | 22:53

@Dibe | 17-04-15 | 22:51
Australië is nog erger dan hier. Daar lopen de moslims rond met borden waarop staat dat ze iedereen gaan onthoofden. Noorwegen idem. Finland weet ik niet. Japan is te anders.
Nederland heeft tenminste Wilders. Weggaan is geen optie.

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:53

@Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:42
Ik ben te oud, dus ik blijf waarschijnlijk hier, maar die landen zijn niet zo vol als Nederland, dat scheelt al en Australië neemt wel maatregelen.
Noorwegen, Finland, Japan?
Uiteindelijk zal er een land zijn wat hier tegenin gaat, in de EU zie ik dat niet gebeuren voor het te laat is dat zal meteen de reden zijn dat andere landen er wel maatregelen tegen nemen.
Maar ik voorzie ook een burgeroorlog, ik geloof er niet in dat dit zonder oorlog door zal gaan, we zijn niet allemaal gekke henkie van links die alles pikt en slikt van halal-mohammed zonder baan met zn slavinnen en vrouw.

Dibe | 17-04-15 | 22:51

De islam regeert ten koste van jullie centen
harob | 25-08-10 | 20:53

En zo is het.

Piet Karbiet | 17-04-15 | 22:48

@Dibe | 17-04-15 | 22:37
Verlaat Europa? Waar wil je heen dan? Het is in Canada of Australië precies hetzelfde.

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:42

Er is nog NOOIT in de geschiedenis van de mensheid zo'n grote migratie-golf geweest... en de kleinere leiden al tot oorlogen, je moet wel giga-debiel zijn om te denken dat dit vreedzaam zal eindigen.
De moedwillige socialistisch massa-immigratie, een politiek doel (multiculti is een puur politiek doel!!!!) dit zal zn gevolgen hebben, ze (de socialisten) wilden alles veranderen en dat gebeurt, maar wel ten slechte.
De vruchten mogen ze binnenkort plukken. en die zullen heel zuur zijn.

Dibe | 17-04-15 | 22:40

@Pierrepoint | 17-04-15 | 22:30
twee dingen;
1) heb je kinderen of ben je zelf jong; verlaat zinkend schip Europa, zo niet;
2) bereid je voor op een burgeroorlog

Dibe | 17-04-15 | 22:37

@Pierrepoint | 17-04-15 | 22:30
Als het erop aankomt, zijn wij veel agressiever dan die mohammedanen. Dus wanhoopt niet.

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:37

Die kutsalafisten moeten maar gewoon lekker in hun eigen land blijven. We hebben hier al problemen genoeg zonder dat zielig gezeik over godsdienst en meer van dat gekwijl over heilige fantasie. Wij gaan in hun landen ook niet zitten fukken. Rot toch op met al je mystieke moskeetjes, zeikerds.

Piet van den Hoek | 17-04-15 | 22:36

Ci Ty33 | 17-04-15 | 22:29
Ga even de bevolkingsgroei na per land , honger is ook een goede, alles werkt mee, het is niet het een of het ander, maar de opdracht van bovenaf door de astrale dictator om te neuken als konijnen in alle islamitische landen waar al NIETS te vreten was en is heeft nu zijn gevolgen ook voor de EU. En dat wordt nog veel erger de komende jaren,decennia; honger + olie + religie als volksmennerij en oorlogsstrategie.
Het is niet 1 ding, het is een web van samenspel, planning en het gebruiken van mensen als muppets.

Dibe | 17-04-15 | 22:34

West-Europeanen staan met minimaal 3-0 achter tegen de mohamedanen:
1. mohamedanen zijn agressiever;
2. mohamedanen krijgen meer kinderen;
3. mohamedanen zijn zielig dus ze krijgen gratis geld op kosten van de West-Europeanen.

Enige voordeel van de West-Europeanen: nu nog 9 tegen 1 t.o.v. de mohamedanen; dat verandert echter snel, in de grote steden zijn West-Europeanen al in de minderheid.

Deze strijd gaat dus glorieus verloren worden tenzij West-Europa zijn agressie hervindt en inziet dat mohamedanen zich niet als medemensen zien. Alleen een totale afwezigheid van compassie kan redding brengen; men moet er wel een sterke maag voor hebben, W02-scenarios inbegrepen.

Pierrepoint | 17-04-15 | 22:30

Dibe | 17-04-15 | 22:13
De tijdslijn klopt niet. zie bv ook www.itinerainstitute.org/sites/default... In dit rapport van Itenera over supergrote invloed van Salafisme in Belgë ook bepaald geen verband tussen olie en immigratie, in tegendeel (maar dat is uiteraard geen ‘bewijs’). (blz 6)…Dit olie-embargo – het antwoord op de steun van een aantal westerse landen, zoals de Verenigde Staten en Nederland, aan Israël tijdens de Jom Kipoeroorlog in oktober 1973 – leidde tot een verviervoudiging van de olieprijs. Een economische crisis was het gevolg. Het was ook in die periode dat er een formele migratiestop werd afgekondigd….

Ci Ty33 | 17-04-15 | 22:29

@zeeman73
Chapeau!

dysdiadochokinese | 17-04-15 | 22:28

@dysdiadochokinese | 17-04-15 | 22:23
Niet zo defaitistisch doen. We zullen overwinnen!

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:26

@Stargate | 17-04-15 | 22:13
ja er zijn prima alternatieven, we moeten gewoon wat logischer worden ipv emo-irrationeel.
Vooruitkijken is teveel gevraagd bijvoorbeeld.. altijd maar een oplossing voor deze week, dit jaar hooguit, niet even doordenken en als er eens doorgedacht wordt is er enkel alleen de angst!
De angst dat er niet genoeg mensen zouden zijn.. tegen die tijd kun je prima diegenen binnenhalen, op uitnodiging, die de juiste opleiding hebben, dat kan alleen als er tegen die tijd nog geld voor is, dus als het niet opgevreten wordt door onrendabelen die enkel via de algemene pot de bankrekening van advocaten en rechters spekken.
Er komt veel verandering aan, laten we vooral kiezen voor de toekomst, voor de vooruitgang dankzij technologie, daar hebben we die gvd voor... kijk naar robotica, in bijv. de kassen, in winkels, het wordt toch steeds meer online... en niet voor kansloze moslims met een geweldverleden en mentale ziektes die tomaten 'moeten' plukken, want ze vervolgens niet doen... laten we de wegen aanpassen, vervoer zal zo vreselijk veel veranderen, maar nee, we bouwen hutten voor mensen die per stuk al 27k gekost hebben omdat ze enkel rechten nemen en geen plichten kennen.
Er kan zoveel veranderen, als we de wereld maar niet voegen naar de behoeftes van de mensen die niets kunnen en willen.
We moeten vooruit, ipv achteruit omdat dat 'sociaal' zo lekker is voor al die ellendelingen die het kalifaat rpeferen boven de vooruitgang.

Dibe | 17-04-15 | 22:25

Het is nog steeds zo dat de islam nauwelijks tegenstand ontmoet in de Westerse wereld, of dat eigenlijk vooral islamkritici het risico lopen van marginalisatie of zelfs moord. Waarschijnlijk is er nog nooit een cultuur geweest die zo z’n best doet om met behulp van de razendsnelle immigratie van een aan die cultuur totaal vijandige ideologie, zo snel als mogelijk zelfmoord te plegen. En de moslims zien het waarschijnlijk als een bevestiging van hun idee, dat de islam totaal superieur is aan welke andere levensvorm dan ook. Zoals zij pakweg 1000 jaar eerder de snelle verovering van een door oorlogen en ziekten verzwakte klassieke wereld, zagen als goddelijke bevestiging van de superioriteit van hun geloof. Mensen met een heilige missie zijn moeilijk te stoppen. Tenzij men die missie ontregelt. Daar twijfel bij zaait.

Benedict Broere | 17-04-15 | 22:25

Als 15 jarig ventje dacht ik : wie heeft de wereld georganiseerd? Nou ben ik 46 and i still don't know shit. Maar ik weet wel dat sukkelige reaguurders zoals ik kunnen ouwehoeren wat zij willen, hun gedachtes kunnen neerplempen, maar hopelijk weten ze ook dat ze het voor de kat zijn kut doen. Laten we de tijd genieten zulk slap geouwehoer nog aan de man te kunnen/mogen brengen. Moslims hebben hele andere fantasieen...

dysdiadochokinese | 17-04-15 | 22:23

Dibe | 17-04-15 | 22:07
Had ik al genoteerd maar dank u wel. Ook heb ik genoteerd dat een asielzoeker 26000 euro kost en dat dat gewoon elke keer weer een te grote belasting wordt voor de maatschappij. De belastingen kunnen gewoon omlaag als we de kansloze immigranten maar weg laten. in australie hebben ze een mooie oster, zag ik op twitter. NO WAY, You make australia your home.

Stargate | 17-04-15 | 22:13

Dibe | 17-04-15 | 21:55
Ben het deze keer niet eens met wijlen mevrouw Hemelrijk. Immigratie heeft m.i. te maken met de Koude Oorlog www.vrijechroniqueurs.nl/de-eu-en-immi... zie ook de comments.

Ci Ty33 | 17-04-15 | 22:11

Die dobbernegers zijn het Paard van Troje. Wel heel opvallend dat er na de oproep van IS om naar Europa te trekken ineens zoveel komen, en dan voornamelijk jonge mannen. Hopelijk houden de gleufhoeden ze goed in de gaten.

Uiteraard is het beter om ze gewoon niet binnen te laten, maar dat wil maar niet doordringen in Den Haag, Brussel en bij de VN.

Dhr. de Wit | 17-04-15 | 22:11

Kikkers koken, salami snijden en trappen vegen is uit. Waterlelies zijn de nieuwe spreekwoordelijke schrijfwoorden.

Einde van de Domheid | 17-04-15 | 22:11

Hoe meer we net doen of we bang zijn, hoe mooier die extremistjes het vinden. Ik weet dat het pure humor is, maar niet meer doen. Geeft een verkeerd beeld bij ze. Ze hebben namelijk nul komma nul gevoel voor humor en nemen alles serieus.

Frikandel_met_mayo | 17-04-15 | 22:10

Nederland op de kaart als transportland, ik krijg er warme gevoelens bij.

Dibe | 17-04-15 | 22:10

Dibe | 17-04-15 | 21:55
Dank voor de link, ik was er al een tijd naar op zoek

kindapaas | 17-04-15 | 22:09

Oh en hier ter lande lossen we die vergrijzing op met meer robots ipv moslims.
Zoals het hoort, de singulariteit is nabij immers!!

Dibe | 17-04-15 | 22:08

Ci Ty33 | 17-04-15 | 22:04
Ik weet het, maar ik moet iets doen, want mijn bloed begint elke keer weer meer te koken bij dit soort berichten. Helaas kan ik het ook niet negeren en wil ik het ook niet negeren. Mijn motivatie is heel erg hoog

Stargate | 17-04-15 | 22:08

En dan betalen wij de tickets wel. :)

Dibe | 17-04-15 | 22:07

Stargate | 17-04-15 | 21:54
voor je buitenlandbeleid, hier iets wat je mooi kunt toevoegen;
"Dinsdag zei minister Thomas de Maizière van Binnenlandse Zaken nog dat Duitsland meer migranten op de arbeidsmarkt nodig heeft om de vergrijzing het hoofd te kunnen bieden"
Mooi man, zo'n vraag om meer, meer, meer asielzoekerts kun je dus efficiënt en met aantoonbare mening van een moffenminsiter op je website plaatsen!

Dibe | 17-04-15 | 22:07

Kreeg ik wel eens kritiek als ik zei dat de SP gewoon een opvang partij is voor weglopende PvdA ers en je ook geen moer aan die partij heb , nu dank zei de SP zijn ze eruit die zorgden voor een nipte meerderheid .. de uitgeprocedeerde asielzoekers moeten worden opgevangen.

blauwe zander | 17-04-15 | 22:05

Stargate | 17-04-15 | 21:54
Bravo, maar bezint eer ge begint. De ervaring leert dat kiezers niet stemmen op nieuwe mensen van nieuwe partijen, tenzij die zich eerder hebben b-e-w-e-z-e-n door zich al dan niet belangeloos in te zetten voor de medemens, zoals SP-actievoerders in gemeentes waar ze voor de eerste keer met de verkiezingen meedoen, of homovoorman Krol, en waarschijnlijk ook advocaten zoals Moscovitch .

Ci Ty33 | 17-04-15 | 22:04

@Botte Hork| 17-04-15 | 22:03
Dat is het zeker :-)

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:04

@Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:42
Ja weet ik, maar vond het wel een pakkende naam.

Botte Hork | 17-04-15 | 22:03

@Stargate | 17-04-15 | 22:00
<3

Dibe | 17-04-15 | 22:02

@Stargate | 17-04-15 | 21:58
Dat is heel fijn. Dank daarvoor :-)

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 22:00

Graaf van Egmont | 17-04-15 | 21:58
Wanneer het klaar is zal ik u alles laten zien op de website die ik dan heb gemaakt en dan kunt u alles lezen

Stargate | 17-04-15 | 22:00

Mooi kudt, ik heb allen een dubbelloops jachtgeweer, ga ik niet winnen van de AK 47 jongens.

Uw Verzekeringsadvis | 17-04-15 | 21:59

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:55
zal vast goed komen, ik hou je op de hoogte

Stargate | 17-04-15 | 21:58

Stargate moet eerst de reaguurders even enthousiasmeren. Dan heeft ie al zijn startkapitaal. Ik wil wel eerst weten wat zijn program is.

Graaf van Egmont | 17-04-15 | 21:58

@Stargate | 17-04-15 | 21:54
Bekendheid kan heel snel gaan. Even iets bedenken waarmee je volop in de schijnwerpers komt. Gaat je vast lukken. Veel succes!

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:55

Gewoon verbieden die handel, wegens staatsgevaarlijke en maatschappelijk ondermijnende activiteiten. En anders gewoon terug naar zandbakkiestan.

Archy Bunker | 17-04-15 | 21:54

@Wonderful-Life | 17-04-15 | 19:35
Elke andere religie, cultuur, noem maar op, integreert hier over het algemeen wel succesvol. Dus het zal wel weer niet aan de islam liggen.

Suerte Piet | 17-04-15 | 21:54

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:50
ja ik kan best het gezicht zijn, maar ik zoek mensen die ook ondersteunend willen zijn zodat er meerdere mensen zijn die herkenbaar gaan worden bij het publiek. Helaas een website is nodig net als een Facebook pagina
Verder moet ik samen met de leden een campagne op touw zetten om inderdaad meer bekendheid te krijgen
Daar zit ook een beetje de moeilijkheid, hoe krijg je heel veel bekendheid in een relatief korte tijdspanne.
Een logo heb ik ook al gemaakt dus ben echt al heel ver er mee.

Stargate | 17-04-15 | 21:54

Zei het al eerder het zijn allemaal 5e colonne soldaten en geen vluchtelingen of gelukszoekers ,allemaal hier in de watten gelegd tot de oproep tot de jihad komt en wij een koppie kleiner gemaakt worden .Die paar met zoutwater gevulde slachtoffers worden met liefde opgeofferd voor het grote almachtige doel Europa innemen zonder een klassieke oorlog ,die ze nooit zouden kunnen winnen maar wel op deze manier, met dank aan onze verachtelijke verraders regering.

blauwe zander | 17-04-15 | 21:53

www.youtube.com/watch?v=kYV0hz4dquE

-
Een van deze mensen zegt het goed: het komt nooit meer goed met Nederland.
En dan te bedenken dat dit al meer dan 10 jaar geleden is. Tien jaar waarin ons land meer dan ooit tevoren is volgestroomd met islamieten. Kijk ook even naar de moslim-reacties!

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:52

@Stargate | 17-04-15 | 21:47
Aha. Je bent degelijk bezig. Vergeet die website. Is ouderwets. Wat je nodig hebt is publiciteit. En een paar korte slogans. En iemand moet het gezicht van de partij willen worden. Jijzelf misschien?

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:50

@Botte Hork | 17-04-15 | 21:31
Leefbaar Necrosis, ja dat klinkt echt pakkend.

Dibe | 17-04-15 | 21:47

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:45
Een naam heb ik al. Vanaf volgende maand ga ik er helemaal mee aan de slag. Een partij programma heb ik al, statuten zijn al bijna klaar. Daarna de rest nog en ledenwerving

Stargate | 17-04-15 | 21:47

Er is een goed model hoe je een beweging opzet die straat voor straat, stad voor stad de situatie om kan buigen. De Islam volgt dit model al. Lees in plaats van straat voor straat, stad voor stad knooppunt voor knooppunt en we zijn bij iets dat we WEL kunnen. Wie zich wil verzetten zal zijn technische kennis naar een hoger plan moeten brengen.

kindapaas | 17-04-15 | 21:47

Dit is wel de waarheid.
ZZP-er | 17-04-15 | 21:36
-
Wilders is zeker wel een gevaar voor de gevestigde macht, net zoals Pim dat was. Maar men kan zich geen 2e moord op een parlementarier veroorloven.! Daarom leeft Geert nog steeds.!
---
Lees het boek van Ine Veen: "Moord namens de kroon"?
En trouwens, iedereen die Pim gevolgd heeft tot zijn dood wéét dat Van der Graaf alleen maar een instrument was. Pim heeft in een van zijn laatste video's daar geen enkele onduidelijkheid over laten bestaan: "als mij wat gebeurt"...
www.youtube.com/watch?v=vbcuyUVb-nY
-----
En datzelfde klimaat geldt ook voor Wilders. Hetze na hetze op de MSM, belachelijk maken en demoniseren in de 2e kamer, enz. enz. enz.

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:46

@Stargate | 17-04-15 | 21:43
Kan je het niet versnellen? Heb je al een naam?

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:45

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:41
Nee helaas, dat is nog net te vroeg. Ik moet nog een hele kieslijst opstellen, mensen screenen, een partij leiding opstellen en campagnegeld regelen om bekendheid te krijgen. Helaas zal het deze verkiezingen nog niet gaan regelen, maar ik ben er druk mee bezig. Ook binnenkort een website maken

Stargate | 17-04-15 | 21:43

Omdat elke Nederlander te slap in zijn knieën is doordat hij met zijn dikke bolle pens op de bank ligt en van angst zijn anus dicht knijpt vanwege dat hij misschien zijn geld kwijt raakt en kanker krijgt, krijgen de kanslozen meer lef want die hebben niets te verliezen en geloven in martelaarschap en kijken uit naar die beloning van 72 maagden wat een misverstand bliijkt te zijn, het is &#283;én maagd van 72 maar dat weten ze nog niet.

carel5014 | 17-04-15 | 21:43

Gewoon verbieden nog godshuizen te bouwen, jammer voor die 3 geplande kerken in Zeeland, goed nieuws voor de rest van Nederland.

Dibe | 17-04-15 | 21:43

@Botte Hork | 17-04-15 | 21:40
LOL. In die categorie hebben we al een stuk of acht partijen.

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:42

@Stargate| 17-04-15 | 21:33
Hulde dat je een politieke partij wil beginnen. Vooral doen! Er zijn meer partijen nodig die anti-islam zijn. Zelf blijf ik op de PVV stemmen, maar ik hoop dat het je lukt. Wel een beetje doorwerken, want over een paar maanden zijn de verkiezingen, verwacht ik. Voor of na de zomer. Haal je dat?

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:41

Tip: Noem je partij 'Eigen volk laatst!'. Gegarandeerd heb je alvast alle linkse stemmers in je zak. En een hoop stijllozen ;-)

Botte Hork | 17-04-15 | 21:40

Graaf van Egmont | 17-04-15 | 21:35
minderen = kinderen
pardon

Stargate | 17-04-15 | 21:38

Dat komt omdat heel veel mensen zich moreel goed willen voelen. Die groep kiezers moet bereikt worden. Wat de PVV wil is te snel wat ik zou willen is dat we in stappen alles weer bij het oude gaan maken en de midden kiezers bij de partij halen inclusief kiezers die normaal gesproken op de VVD stemmen"
----
Wilders rammelt al 10 jaar aan de poorten. Hoe bedoelt u, te snel?
Ik gun u echt alle succes met uw voornemen maar de mensen die zich "goed" willen voelen zullen dat blijven doen.
---
Er zijn 2 opties: PVV stemmen of op welke andere partij dan ook. Meer smaken zijn er gewoon niet. En dat stap voor stap: daarvoor is géén tijd meer! Dat had 40 jaar geleden al begonnen moeten worden maar het werd juist andersom. Binnen 10 of 20 jaar is Nederland in de klauwen van de islam.
-
Dat is zoals ik het zie en de geschiedenis van de islam leert dat ik (helaas) gelijk zal krijgen. Wat God verhoede maar Nederland heeft Hem bij het grof vuil gezet dus daar hoeven we geen hulp meer van te verwachten. Individueel: ja. Als bevolking: nee.
=
Zo verschrikkelijk triest voor al degenen die voor de vrijheid van ons land zijn gestorven. Straks staan de huichelaars weer op de Dam terwijl ze keer op keer met 1 pennestreek steeds weer een stuk soevereiniteit weggeven aan Nazi-Brussel. Want vergis u niet: het zijn niet de VVD en PvdA die in ons land de dienst uitmaken maar Brussel.

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:37

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:15
Geert Wilders is geen Pim Fortuyn. Daarom wordt Geert door de huidige kliek getolereerd en beschermd.
Pim was wel een bedreiging en daarom is hij door de diezelfde kliek vermoord. Met die graseter als bliksemafleider.
Dit is wel de waarheid.

ZZP-er | 17-04-15 | 21:36


Het probleem voor veel mensen is gebrek aan openheid
en kader bij de pvv, over het democratische gehalte
mag je ook je twijfels hebben.

vanvandaag | 17-04-15 | 21:35

Stargate | 17-04-15 | 21:33
Mijn "minderen"? Ik hoop dat u een typevautje maakte. Of u wil een coup plegen?

Graaf van Egmont | 17-04-15 | 21:35

@141535979 | 17-04-15 | 21:33
LOL

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 21:34

Botte Hork | 17-04-15 | 21:31
dank u wel voor het aanbod, maar ik ga toch wel proberen iets te doen. Want bij mij zit er ook nog vechtlust in. Dit land zal ik verdedigen hoe dan ook. Mijn minderen moeten ook in vrijheid kunnen leven. De regering wil niets doen, dan zullen we er zelf iets aan moeten doen

Stargate | 17-04-15 | 21:33

dat is dan wel een forse vijver trouwens. ... ongeveer 34 km^2 als je met 1 lelie begon.

141535979 | 17-04-15 | 21:33

Piet Karbiet | 17-04-15 | 21:26
ISISSAIL Piet..

ZZP-er | 17-04-15 | 21:32

En ondertussen stromen ze, letterlijk, met duizenden per dag de zuidelijke kusten en stranden van de EU op, en we laten iedereen maar binnen, met onze wetten en rechten, vooral geen plichten, die mensen hebben al een plicht namelijk; het kalifaat stichten.

Dibe | 17-04-15 | 21:32

@Stargate | 17-04-15 | 21:11
Sluit je gewoon aan bij Lijst Botte Hork of LeefbaarnecrosisNederland (LnNl)

Botte Hork | 17-04-15 | 21:31

En dit komt nu als een verrassing?
Laten we dan de inlichtingendiensten maar gelijk opdoeken, want die zijn daar toch voor?

ZZP-er | 17-04-15 | 21:31

Briljard idee. Kan Fatima Elatik bij Sail 2015 niet weer een boot huren? En dan met haar kerkgenoten Afrikaanse christenen overboord flikkeren?
Soort ISAIL.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/08/...

Piet Karbiet | 17-04-15 | 21:26

we moeten ergens vechtlust vandaan halen. Daar is een zekere mate van onredelijkheid en onbegrip voor nodig.
zeeman73 | 17-04-15 | 21:15
----
De - inktzwarte - toekomst van mijn kinderen en kleinkind geeft mij alle benodigde vechtlust. "Kom ik om, dan kom ik om" maar niet zonder slag of stoot.
-----
Wie had ooit kunnen denken dat we na de gruwelen EN naweeën (jaren van bittere armoe) van de 2e wereldoorlog in deze situatie terecht zouden zijn gekomen. Het is je reinste nachtmerrie! HORROR (met hoofdletters).

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:25

Islam is geen godsdienst.
Islam is een fascistische ideologie.

Stoned Hengst | 17-04-15 | 21:21

@Botte Hork | 17-04-15 | 21:16
,
Zeg, doe eens lief.
20% van de Turken hier steunt ISIL niet.

Piet Karbiet | 17-04-15 | 21:20

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:15
nee het probleem met de PVV is dat ze te geïsoleerd staan. Ze kunnen nooit het miden gedeelte van de samenleving erbij krijgen om genegeerd te worden voor regerings deelname.
Laten we even eerlijk wezen, het gros van Nederland stemt op middenpartijen of partijen die gematigd ideeën hebben. Dat komt omdat heel veel mensen zich moreel goed willen voelen. Die groep kiezers moet bereikt worden. Wat de PVV wil is te snel wat ik zou willen is dat we in stappen alles weer bij het oude gaan maken en de midden kiezers bij de partij halen inclusief kiezers die normaal gesproken op de VVD stemmen

Stargate | 17-04-15 | 21:18

En Job Collaborateur zag dat het goed was.

Piet Karbiet | 17-04-15 | 21:16

@Vageling | 17-04-15 | 21:09
Het 'geloof' *toetsenbord onder kotst * in zijn puurste vorm. Die reli idioten zijn te dom en te bang om voor zichzelf na te denken. Komt ook door de hoge mate van inteelt. Verdelgen is de enige optie. Dan pas komt de wereld een stapje vooruit.

Botte Hork | 17-04-15 | 21:16

Redelijkheid en begrip voor dit soort zaken komt vooral van mensen die hier in hun dagelijks leven niets van merken. Dan is begrip gemakkelijk scoren.
mensen die dit aan den lijve ondervinden praten anders. Die zien de dreiging.
het Romeinse rijk ging ook niet plotseling ten onder maar dat duurde generaties. Volksverhuizingen duren generaties, maar vernietigen culturen. Dat gebeurt ook nu. Maar het gaat zo langzaam dat we er niet genoeg last van hebben.
we moeten ergens vechtlust vandaan halen. Daar is een zekere mate van onredelijkheid en onbegrip voor nodig.

zeeman73 | 17-04-15 | 21:15

Ik ben bezig een partij op te richten die hopelijk een aanhang gaat krijgen en die groot genoeg gaat worden om iets van een verschil te kunnen gaan maken.
Stargate | 17-04-15 | 21:11
----
Is de PVV niet goed genoeg? Zomaar een vraag hoor. Voor mij is de PVV voldoende. HET probleem is de bevolking van Nederland die maar niet wil inzien dat zij met de nagels aan de afgrond hangt.

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:15

ZZP-er | 17-04-15 | 21:04 +
Nee geen enkele nederlander hoeft te emigreren wat mij betreft. Maar we moeten wel wat meer ruggen graat tonen
Ik ben bezig een partij op te richten die hopelijk een aanhang gaat krijgen en die groot genoeg gaat worden om iets van een verschil te kunnen gaan maken.

Stargate | 17-04-15 | 21:11

@Botte Hork | 17-04-15 | 20:22
Was het maar een sprookjesboek. Zie ik meneer de Uil voor mij op zijn takje in de boom. Helaas is het voor deze figuren HET boek. Geen lesboeken meer nodig. Allemaal haram.

Dubbel ook want waarom hebben zij artsen en ziekenhuizen? Ho! Dat staat niet in het boekje. Dat valt onder Inshallah of je leeft of niet. Tegenstrijdig 360 graden rond. Heeft de profeet opgelost daar men maar tot kuffar te benoemen. Kijk daar is het boekje weer WEL duidelijk.

Herinner mij moussie zijn tegel nog. Kort samengevat gewoon in de pas meelopen of verstoten worden. Nadenken vondt de profeet onwenselijk. Stel je voor zijn idioot gemekker wordt ontkracht door wijsheid. Nee dat willen zij niet hebben. Iedereen dom houden. Muppets kunnen het boek niet eens lezen. En daar komen de geestelijke. Iets als de naakte leidt de blinde. Dus was het maar een sprookjesboek. Dan was het nog lachwekkend.

Vageling | 17-04-15 | 21:09

Wij hebben geen zeggenschap over de hier geplaatste kernraketten.

diddley2 | 17-04-15 | 21:09

-weggejorist en opgerot-

Lupuslupus | 17-04-15 | 21:06

Te beweren dat islam niets met onderwerping te maken heeft is als beweren dat Nederlands niets met Nederland van doen heeft. Islam is gewoon het arabische woord voor onderwerping....

lulleficatie | 17-04-15 | 21:06

@Lupuslupus | 17-04-15 | 19:53
+1!

G,I. Jane | 17-04-15 | 21:04

Stargate | 17-04-15 | 20:40
Dat zou heel mooi zijn.
Niet alleen mooi, maar absoluut noodzakelijk om onze eigen cultuur in stand te houden. En die honden het land uit te flikkeren.
Of moeten mijn kleinkinderen dan maar naar Canada emigreren?
Nee toch?

ZZP-er | 17-04-15 | 21:04

@Lupuslupus | 17-04-15 | 20:56
Oh, zeker. Maar vergeet niet om ook wat infrastructuur in te slaan zoals walkie talkies, veldtelefoons en AM/FM/TV zenders.

Dhr. de Wit | 17-04-15 | 21:04


Het is gepland beleid. De elite kan de eigen levensstijl langer vasthouden, ook nadat er door mondiale tekorten aan energie, voedsel en water enorme onrust is ontstaan indien de bevolking bestaat uit Islam zombies, geleid vanuit een EU botnet C&C. Ook de Euro-Islam zal zich moeten onderwerpen aan het Nouveau Regime.

Als het moment daar is worden de leiders net als Al Capone indertijd administratief onder druk gezet. Werken ze niet mee dan volgen belastingaanslagen en strafzaken over futiliteiten, er is altijd wel wat te vinden.

kindapaas | 17-04-15 | 21:03

En hier heb je Marokkaanse coffeeshops en winkels die Ibiza, Mallorca, Andalusie, Spanje, Cueta en Melilla heten. En de lokale PvdA bestuurders denken nog steeds dat die zijn vernoemd naar de zonnige vakantieherinneringen van de eigenaar.
www.at5.nl/artikelen/130049/forse-poli...
Wie regelt die vergunning? Koffie hebben ze niet ...

Piet Karbiet | 17-04-15 | 21:03

@Lupuslupus | 17-04-15 | 20:56
Met 'we' bedoel ik natuurlijk de militie. Want inderdaad, op ons leger hoef je niet te rekenen. Ons leger stelt bijna niks meer voor. Bovendien zitten ze momenteel in Mali.

VanBukkem | 17-04-15 | 21:03

@VanBukkem | 17-04-15 | 20:46
Dat wordt pas duidelijk na het werpen.

Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen is dat gematigd zwanger zijn niet bestaat. Er bestaan ook geen gematigde moslims, ze lezen immers allemaal dezelfde duivelsverzen.

Dhr. de Wit | 17-04-15 | 21:02

@ZZP-er | 17-04-15 | 20:56 Nou, dat bedoel ik.

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:58

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:53
Wie bedoel je?

ZZP-er | 17-04-15 | 20:56

vanvandaag | 17-04-15 | 20:10
Japanners houden niet erg van immigranten, zelfs als ze er al langer wonen, vooral de Koreanen moeten het ontgelden. en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_issues_in...

Ci Ty33 | 17-04-15 | 20:56

Zolang wij die atoombommen op vliegbasis Volkel maar in ons bezit hebben. Mocht het dan tot een burgeroorlog komen, dan kunnen we die bij twijfel altijd op de Randstad kunnen gooien.
VanBukkem | 17-04-15 | 20:42
-
Wie bedoelt u met "we"? Ons leger dat geïnfiltreerd is door moslims en onder supervisie van de VS staat?
Dat meent u toch niet echt hè?
-
Wanneer (de vraag is allang niet meer "als") hier een burgeroorlog uitbreekt hoeven we van politie en leger helemaal NIETS te verwachten! BRUSSEL zal elke opstand van de autochtone Nederlander met geweld laten neerslaan.
-
Zorg voor middelen tot zelfverdediging nu het nog kan....

Lupuslupus | 17-04-15 | 20:56

En nu begint GVD dat gesodemieter met die achtergebleven cultuur die hier de zaak gaat overnemen.
Pikken we dit?
ZZP-er | 17-04-15 | 20:31

Sorry maar ik blijf je nog even lastig vallen. Hoe oud ben jij?

Ooit van Theo v Gogh gehoord?

En nu begint.... pfff.

Nee, nu wordt jij pas wakker.

* en meer van die schapen met jou *

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:53

Mensen, dit zijn alleen fincidenten.

Piet Karbiet | 17-04-15 | 20:49

@Dhr. de Wit | 17-04-15 | 20:43
Weet u wie de vader is?

VanBukkem | 17-04-15 | 20:46

welkom in yugo of ieder ander land welke langzaam geislamiseerd wordt/werd. de gutmensch laat liever zijn/haar hoofd op het hakblok leggen dan toegeven dat janmaat/fortijn/wilders gelijk hebben. helaas, stemt al 40-50 jaar +80% van het volk op de gutmensch. tis wat, lang leve het hakblok

blabla9899 | 17-04-15 | 20:46

Er zijn door je jaren heen duizenden buitenlanders naar Nederland gekomen,
ZZP-er | 17-04-15 | 20:31

Bent u er nog wel een beetje bij Zeer Zorgelijk Persoon??

HONDERD EEN EN TACHTIG DUIZEND alleen al vorig jaar!

Welterusten weer.

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:46

Stemgerechtigden in Nederland in 2012: 12.689.810
bron:
-

www.politiekcompendium.nl/9351000/1f/j...
-

Nog géén 1,5 miljoen personen stemmen op de PVV. Nou de conclusie is duidelijk. Die van mij in ieder geval wel.
-

Lupuslupus | 17-04-15 | 20:45

Mijn vriendin is gematigd zwanger, nog effe en ze radicaliseert...

Dhr. de Wit | 17-04-15 | 20:43

Ja Moslims zijn de weg kwijt ,ze weten zelf niet meer van ze van de Islam moeten denken .
Ik denk dat ze ook wel weten dat de Islam niet past in de huidige samenleving .
Wachten totdat de Islam veranderd is ook geen optie aangezien de Islam volmaakt is.

Eurotokkie | 17-04-15 | 20:42

@miko en @du Roi Soleil
Zolang wij die atoombommen op vliegbasis Volkel maar in ons bezit hebben. Mocht het dan tot een burgeroorlog komen, dan kunnen we die bij twijfel altijd op de Randstad kunnen gooien.

VanBukkem | 17-04-15 | 20:42

Die lelie vraag. Die heb ik eerder gezien. Was dat niet van het onderzoek naar links en rechthandigen van de Rijksuniversiteit Groningen?

Verder niks nieuws. Als men dit niet doorhad. Sommige termen vervagen door misbruik (Neem racisme. Sinds waneer zijn moslims een ras?), terwijl andere als een rots in de branding blijven staan. Neem wegkijkers (Ja miezerig mannetje Peggold en die PvdA(fgang) en de overige linkse rukkerTs).

Als men zijn kop in het zand wil blijven steken is een hoop zand nodig. Laten die jihaatdisten nou in overvloed hebben.

Vageling | 17-04-15 | 20:42

@ Joris
Ai weggejorist worden ..
Refrase;
Hoe vaak moet je volgens de bijbel je op je wangen laten slaan?

Precies 2x
1 maal de ene en 1 maal op de andere.
Er wordt niet geschreven over een Tiroler dans.
Dat maken de wegkijkers ervan.
Een kwestie van voortschrijdend inzicht.

diddley2 | 17-04-15 | 20:42

@Mark_D_NL | 17-04-15 | 20:36
Beesten zijn het. Deze barbarij dient per direct ons land en Europa uitgeflikkerd te worden. En eenmaal op zandbak van bestemming, de US Airforce erover.

Botte Hork | 17-04-15 | 20:41

du Roi Soleil | 17-04-15 | 20:28
Plus 100 x meer verraders onder ons.
ZZP-er | 17-04-15 | 20:32
-
Maak er maar 1000x van.

Lupuslupus | 17-04-15 | 20:41

ZZP-er | 17-04-15 | 20:31
nee dit gaan we niet pikken
we gaan partijen oprichten die hen het heel moeilijk gaan maken, misschien dat ze dan gaan denken dat ze maar beter kunnen vertrekken

Stargate | 17-04-15 | 20:40

goh, een islamtopic. je verwacht het niet

Bicycle_Repairman | 17-04-15 | 20:38

@Botte Hork | 17-04-15 | 20:22 Religie komt voort uit onwetendheid en het zoeken naar een verklaring voor vele onverklaarbare zaken ooit.
Zelf bedachte figuren kwamen daaruit voort. Donar voor slecht weer, Bacchus voor de bon vivant, tot er een timmerman was en weer wat later voor woestijn volkeren Allah met z'n Mo voor pure haat.

En daar hebben we nu weer mee van doen.

L'histoire se répète.
Geschiedkundig niks nieuws, die musselmannetjes die voet aan de grond willen hebben alhier in Europa.

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:38

@VanBukkem | 17-04-15 | 20:36
Te weinig bier? In ieder geval ALTIJD een spatie na je link zetten. Dat helpt ;)

Botte Hork | 17-04-15 | 20:38

@Botte Hork | 17-04-15 | 20:27
Waarom zie ik bij u plaatjes, en waarom lees ik bij mezelf alleen _encrypted-tbn0.gstatic.com..._ ?
Wat doe ik verkeerd?

VanBukkem | 17-04-15 | 20:36

@Botte Hork | 17-04-15 | 20:27
Dat 2e plaatje. Die meneer in het midden zijn ogen rollen er bijna uit. Hij is duidelijk best boos. De man lijkt me ook ietwat verward. Een verwarde man, zoals hij later waarschijnlijk door de NPO wordt geduid wanneer hij 28 unschuldigen heeft opgeblazen met een bomvest.

Mark_D_NL | 17-04-15 | 20:36

Jal070 | 17-04-15 | 20:31
Angst dat je wordt bestempeld als racist, sorry dan maar een racist als mensen dit denken.
Weet van me zelf dat ik geen racist ben .

Eurotokkie | 17-04-15 | 20:36

@du Roi Soleil | 17-04-15 | 20:28
En toen waren er meer wapens onder de Nederlanders om verzet mee te plegen.

miko | 17-04-15 | 20:35

du Roi Soleil | 17-04-15 | 20:28
Plus 100 x meer verraders onder ons.

ZZP-er | 17-04-15 | 20:32

binnenhaalt (toetsenbord)

Sergeant_Peper | 17-04-15 | 20:31

Het wordt puur gevoed door Angst! Iedereen ziet vandaag de dag wat er met je gebeurt als je ook maar een cm negatief praat over moslims/islam. Wie van de wegkijkers gaat het riskeren om zoals onze geert te leven!? Daarom dus, lekker blijven knuffelen!

Jal070 | 17-04-15 | 20:31

Dat er nog geen islamitische zwemvereniging bestaat die De Waterlelie heet.

Oh, wacht: www.zvdewaterlelie.nl/index.html

Prof. D.A.H. Vintik | 17-04-15 | 20:31

Ha de gematigde moslims , zijn dit moslims die het niet zo nauw nemen met de Islam , volgens mij zijn dit afvallige Moslims .

Eurotokkie | 17-04-15 | 20:31

Er zijn door je jaren heen duizenden buitenlanders naar Nederland gekomen: Chinezen, Vietnamezen, Polen, Joden, Indiërs, Turken, Grieken, Pakistani, overal vandaan. Nooit last van gehad en volledig geïntegreerd.
En nu begint GVD dat gesodemieter met die achtergebleven cultuur die hier de zaak gaat overnemen.
Pikken we dit?

ZZP-er | 17-04-15 | 20:31

heb eigenlijk (recent) nooit gehoord dat japanners racisten en/of fascisten zijn.
wel introvert en intelligent.
man wat een verademing.
vanvandaag | 17-04-15 | 20:10
-
Dat is het gemene ook, hoe meer mensen je binnehaalt, hoe meer racistischer men je vindt omdat je niet door wilt gaan op zelfde voet. Als je er nooit aan begint echter... iedereen aan jouw kant in je land en dan is het cultuur.

Sergeant_Peper | 17-04-15 | 20:31

@du Roi Soleil | 17-04-15 | 20:26
Ze kunnen niks.

miko | 17-04-15 | 20:30

Zouden Linkse stemmers nu echt do dom en naïef zijn dat ze echt niet door hebben dat Linkse politici in 30 jaar werkelijk nog NOOIT eens gelijk hebben gekregen met hun "maakbare multiculti" samen met hun zelfverzonnen "gematigde" islam?

Moi2 | 17-04-15 | 20:28

En er zijn nu 100x meer moslims in Nederland dan dat er Duitsers tijdens WOII waren.

du Roi Soleil | 17-04-15 | 20:28

Wat kun je doen om te zorgen dat een smeulende veenbrand niet uit de hand loopt?

ZZP-er | 17-04-15 | 20:27

Binnen 20 tot 30 jaar zal het in Europa tot een burgeroorlog komen. Dat is nu welhaast onvermijdelijk geworden. De vraag is wie er op dat moment de beste kaarten hebben. Hoe langer het duurt, hoe slechter de positie van de autochtone bevolking.
Verder kots op alle mensen die de doem van de islamisering proberen te maskeren met "alle religie is slecht" riedeltjes. Die kennen we nu wel. Het Christendom heeft Nederland vooral welvaart en mensenrechten gebracht. De islam is deze weer aan het wegnemen. Stop daar alsjeblieft mee.

du Roi Soleil | 17-04-15 | 20:26

Het is als een smeulende veenbrand die eerst ondergronds woedt maar steeds erger wordt en dan plotseling tot uitbarsting komt, en dan is het hele veen verloren.
Dan is Nederland ook verloren.
En een paar militante rechtsradicalen kunnen dan ook niks meer doen, ja boeh roepen.

ZZP-er | 17-04-15 | 20:25

Hopelijk komen we er in Nederland op tijd achter hoe we door met name Linkse politici, uit puur politiek eigenbelang, zijn belazerd en bedrogen wat betreft hun "mooie maakbare multiculti".

Moi2 | 17-04-15 | 20:25

@eerstneukendanpraten

Wat is het verschil tussen 'radicale' islam en islam, aangezien je het specifiek over een type hebt. Hoe maak ik het onderscheid?

En is het sowieso niet beter om gewoon het hele probleem te fixen, in plaats van kapotte cellen die met een enkele mutatie tot kanker ontpoppen gewoon lekker te laten zitten?

Anoniem5k | 17-04-15 | 20:24

-weggejorist-

diddley2 | 17-04-15 | 20:23

@Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:18
Religie is achteruitgang, oorlog, haat, onderdrukking, marteling, incest, verkrachting, honger, dood, verderf, etc etc. Ik kots erop. Stelletje mongolen met een sprookjesboek..

Botte Hork | 17-04-15 | 20:22

Voor de laatste keer vandaag: de radicale islam is een voortwoekerend kankergezwel en dient met wortel en tak uit onze samenleving te worden verwijderd. Maar onze "bestuurders" zijn hier gewoon te laf voor om maar niet te spreken over die kleptocraten in Brussel.

eerstneukendanpraten | 17-04-15 | 20:20

Leuke uitleg van exponentiële groei, Spartacus. Hulde daarvoor. Op dag 29 is de helft van de vijver bedekt, op dag 28 een kwart, op dag 27 een achtste en nu, op dag 26 een zestiende.

Lewis Lewinsky | 17-04-15 | 20:20

@Botte Hork | 17-04-15 | 20:15 En dan te bedenken dat religie überhaupt al een uiterst besmettelijke ziekte is.

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:18

Met dank aan het CDA die de gelovige moslims als broeders zag tegen de secularisatie van NL.
Ow ja en de geldstromen uit Saudi-Arabie .

miko | 17-04-15 | 20:17

-weggejorist-

Gebleekte | 17-04-15 | 20:16

De islam is het ebola onder de religies. Sterph!

Botte Hork | 17-04-15 | 20:15

En die 10.000 dobbernegers? Niemand heeft door dat de islam eigenlijk een invasie is begonnen.
smartexpat | 17-04-15 | 20:10
-
Vélen hebben dat door maar worden monddood gemaakt.

Lupuslupus | 17-04-15 | 20:14

De islam moet verboden worden.
Wonderful-Life | 17-04-15 | 19:35

Wat de fipo al meldt:

De islam moet verboden worden. Redenen genoeg intussen zou ik zeggen.

De islam MOET verboden worden.

Zwitsallevengevoel | 17-04-15 | 20:14

Dag 26? Dinsdag de finale dus.

Everybody dies | 17-04-15 | 20:14

@Wonderful-Life | 17-04-15 | 19:35
Uitroeien, met wortel en tak. De islam is de as van het kwaad.

Botte Hork | 17-04-15 | 20:13

Dan moet het voor die steeds sneller radicaliserende grote groep Nedermoslims ook steeds makkelijker worden om groots Mo te gaan dienen in Nederland.
Mark_D_NL | 17-04-15 | 20:01
--
De Ned. overheid is nog steeds op de hand van de moslims. Zodra die hier fratsen gaan uithalen: bommen gooien enz. is het over en uit. De islamieten in Nederland weten donders goed aan welke kant hun boterham besmeerd is. Maar in de (nabije) toekomst zullen ze desondanks toch hun drang tot vernietiging van andersdenkenden NIET kunnen beheersen en zal ook in ons land de terreur uitbreken. Terreur van al die slapende cellen waarop de overheid géén antwoord zal hebben.
-
Dáárom stem ik PVV!! Niet voor mijzelf maar voor mijn kinderen en kleinkind die ik zo graag eenzelfde leven als ik heb gehad, IN VRIJHEID - had gegund.!

Lupuslupus | 17-04-15 | 20:13

Oplossing; deze doodenge sekte verbieden...

Claudia M. | 17-04-15 | 20:12


de japanners hebben deze onoverkoombare problemen niet:

2014: 11 asielzoekers toegelaten...
2013 6

heb eigenlijk (recent) nooit gehoord dat japanners racisten en/of fascisten zijn.
wel introvert en intelligent.
man wat een verademing.

vanvandaag | 17-04-15 | 20:10

En die 10.000 dobbernegers? Niemand heeft door dat de islam eigenlijk een invasie is begonnen.

smartexpat | 17-04-15 | 20:10

Zo gaat het met waterlelies, zo gaat het met moskeebesturen, maar zo gaat het ook met Nederland als wij niet als de sodemieter meer kinderen gaan krijgen. Fleur geeft het goede voorbeeld. Wie volgt?

Aan de andere kant, dit land is nu al overbevolkt.

Weet je, volgens mij zijn we de pineut.

VanBukkem | 17-04-15 | 20:09

Theedoeken bij de HEMA nu nog goedkoper

nemeton | 17-04-15 | 20:07

De toename van het Lichaamsgewicht van Ton Elias is ook niet te stuiten.

Mark_D_NL | 17-04-15 | 20:04

die grijnzende moslims zijn de ergste

(Behind)Doors | 17-04-15 | 20:03

Dus IS pleegt een aanval op het Amerikaanse Consullaat in Irak, www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/0.... Dat lijkt me eigenlijk best moeilijk om dat te doen. Een aanval op een USA Ambassade. Zelfs in Irak. Maar als dat dus al kan. Dan moet het voor die steeds sneller radicaliserende grote groep Nedermoslims ook steeds makkelijker worden om groots Mo te gaan dienen in Nederland.

Mark_D_NL | 17-04-15 | 20:01

Liegen kunnen die gekkies erg goed.

Universiteiten en hogescholen weten niets van samenwerking met islamitisch leerbedrijf AlFitrah

politiek.thepostonline.nl/2015/04/17/u...

lady blabla | 17-04-15 | 20:01

Beter dat ze nu hun ware gezicht laten zien, wellicht gaan er dan wat meer mensen inzien wat een misselijke ideologie het is.

Knikkertuut | 17-04-15 | 19:56

De gematigde islam bestaat niet. Er is maar 1 islam, er is maar 1 koran. (Volgens Erdogan en die kan het weten, toch?).
-
Er bestaan wèl moslims die zeggen dat ze gematigd zijn maar zodra puntje bij paaltje komt, volgen ze hun fanatieke "broeders".
-
Er bestaan ook wolven in schaapskleren, zoals Marcouch: "op alle openbare scholen moeten islamlessen worden gegeven" en Aboutaleb: "mijn dochters mogen NIET met een Nederlander naar huis komen want dat hoort niet bij de islam" en "ik loop thuis in een jurk want ik ben zo fundamentalistisch als de pest maar dat hou ik voor mij".
-
Voor een moslim geldt(wordt hem zelfs opgedragen in zijn haatboek) dat hij mag/moet liegen tegen "ongelovigen" wanneer dat de "zaak van allah" ten goede komt.
-
WEG met de islam uit Nederland en de dhimmies meenemen a.u.b.

Lupuslupus | 17-04-15 | 19:53

"En natuurlijk hebben de laatstgenoemde de beste papieren." Ja want die hebben de koran in de meest letterlijke zin en wijzen de gematigde erop, hoe weinig moslim ze zijn.

thheo | 17-04-15 | 19:50

Waar het mis gaat is dat Kereltje Peggold bovenstaand betoog en elke goedbedoeld plempsel hier moeiteloos weet te pareren met Linksche prietpraat of komt met kreten als: "dit kunnen we alleen op Europees niveau regelen". Het is niets anders dan de religieuzen ook al eeuwenlang doen: alles zo draaien dat het uiteindelijk met de beste bedoelingen van Jezus/God/en nu Mo/Allah c.s. eindigt. Je kan nooit winnen, verliezen lukt wel.

de Voorzittert | 17-04-15 | 19:47

Die hele islam is niets meer of minder dan een criminele organisatie.

StijlvolRechts | 17-04-15 | 19:47

Dag 26? Optimist.

brughslurph | 17-04-15 | 19:46

Het Goedvolkstandpunt inzake Islam wordt per dag belachelijker. Niet dat het ze stopt hoor. Nog immer een tsunami aan KOEKOEK! statements.

Parel van het Zuiden | 17-04-15 | 19:45

In iedere bible-belt gemeente zijn een tiental aftakkingen, mét eigen kerkgebouw, te vinden van zo goed als één en hetzelfde protestantse geloof. Groot voordeel: ze kunnen elkaar niet luchten of zien. Daar zou de islam een voorbeeld aan kunnen nemen.

Moektadder Mayo | 17-04-15 | 19:45

Mooie beeldspraak. Het probleem is inderdaad niet de kwaadaardige islam, maar de wegkijkers die het probleem wensen te negeren.
In de ijdele hoop dat het allemaal wel mee zal vallen.

Geen enkel land dat de islam liet binnenkomen is ten slotte niet &gt;99% islamitisch geworden. Met bruut geweld en een status van untermensch voor dat laatste procent.

Turkije deed er 500 jaar over om zover te komen. In Europa gaat dat allemaal vele malen sneller.

Jan Passant mk2 | 17-04-15 | 19:45

-weggejorist-

pluk-87 | 17-04-15 | 19:44

Geen politicus durft hier zijn vingers aan te branden. Maatregelen nemen betekent een enorme heisa ontketenen. Ontkennen en hopen dat het vanzelf overgaat, of dat het pas geruime tijd na de ambtstermijn tot een explosie komt, is het parool. De enige politicus die zegt dat het dag 26 is, is Geert Wilders.

De Geus | 17-04-15 | 19:43

Nederbooslims vallen hier tussen wal en schip. Horen niet bij NL en niet bij land van herkomst. Zoeken iets wat wel van henzelf is en komen bij radicalisatie uit. Gaan naar het kalifaal en vinden zichzelf in dezelfde positie. Want niet geboren in de zandbak.

Geert Linkers | 17-04-15 | 19:43

Natuurlijk hebben salafisten de beste papieren. Zij volgen de ware islam. Gematigde moslims zijn murtad.

Stop Saudische geldstromen richting moskees! Dat scheelt al een hele dag.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 19:41

God.. fanatici die een vinger in de pap willen. Je verwacht het niet.

Bruno Alaska | 17-04-15 | 19:41

Het is weekend, tijd voor bier en worst.

shibalnom | 17-04-15 | 19:40

Varkens zijn het.

Dick Luyenlomp | 17-04-15 | 19:38

De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 17-04-15 | 19:35

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland