
Heeft u ook zo'n saaie baan waarmee u minder verdient dan familie en vrienden die in tegenstelling tot u geld overhouden voor leuke dingen doen, gezelligheid en hobby's? Overweeg dan eens een (parttime)baan als drugsdealer. Investeren kost niet duur en het kan helemaal legaal in Nederland. Vanaf slechts zestig cent per capsule wordt u al eigenaar van 4-FA (4-Fluoramfetamine), een nagenoeg onbekend
middel met 'psychoactieve werking' dat razendsnel aan populariteit wint onder het uitgaanspubliek. Een geschikte dosis in de discotheek kost ongeveer drie euro, dus gaat het om lucratieve business voor de betere dealer. Vooral jongeren in discotheken gooien het zonder nadenken achterover, ondanks over de effecten op zowel lange als korte termijn bijna niets bekend is. 4-FA komt in pil-, poedervorm of capsules in doseringen tussen de vijftig en honderdvijftig milligram, de effecten houden vijf tot acht uur aan en de gebruikers ervaren
'bijna geen dip'. Nou ja, in ieder geval niet in de eerste paar maanden. Wat er daarna gebeurt met de proefkonijnen, zal in de toekomst blijken. 4-FA is overigens heel gemakkelijk verkrijgbaar via internet voor wie meteen wil beginnen:
hier,
daar en bij
deze afzetters. Sommige sites bieden bieden prettige extraatjes aan voor snelle slikkers zoals proefmonsters en kortingscodes. Het middel (stimulerend, oppeppend en euforisch) valt binnen de Nederlandse landsgrenzen niet onder Opiumwet of geneesmiddelenwet, dus politie/justitie is voorlopig uw vriend. Prettig weekeinde en geen dank.
Reaguursels
InloggenZo te zien is die online-winkel op de laatste link erg blij met hun promotie door geenstijl, ze geven zelfs couponkorting voor GS'ers:
" Refer Friends
4-FA Powder
4-FA Powder
Get the 50 points
4-FA Powder
NU ALLEEN VOOR GS'ers:
We geven 50% korting op 1gr 4-FA
VOOR DE EERSTE 100 Bestellingen
Gebruik de Couponcode GS
1 Per Persoon
We versturen gratis met gewone post
SKU: 1440CP
You could receive 50 Points for writing a review and/or rating this product."
Bedankt geenstijl voor het verneuken van de zoveelste legal high. Sommige mooie dingen in het leven hoeven niet in de schijnwerpers. Het verbod zal wel niet meer lang op zich laten wachten. Conservatieve droeftoeters.
"Warning: 4-FA is not for human or veterinary use."
Leuk gifmannetje.
Holland makkelijke prooi voor IS;
alleen nog even aftoppen met Yperiet.
Lekker promoten die shit.
gaat iedereen lekker dood. Levensverwachting naar beneden en polky eerder zijn AOW
Hemmenaar7 | 10-04-15 | 23:51
Hehe, ik doe zelf geneeskunde en het klopt dat je er niet al te intelligent voor hoeft te zijn. Geheugen en discipline. Maargoed, voor welke niet-beta universitaire opleiding moet dat wel? Rechten, bedrijfskunde, psychologie etc, allemaal doodsimpel.
Als je goedkoop drugs wil kan je ook het eerste beste bos of stad in wandelen. Ik noem acaciasoorten van de vlinderbloemenfamilie je buurman oom of tante heeft het vast wel in de tuin staan. Haal een extract van schors of bladeren en je hebt dmt. Geld ook voor rietgras alleen dan bladeren en sap. Voor riet moet je een extract van de wortelstam nemen en zie daar dmt. Haal wat olie van kalmoes en je krijgt een lsd roes. Droog bellen van hop en je krijgt een soort van cannabis roes. Droog de bloemetjes van brem en hebt een soort van nicotine. Vreet dagbloem zaden en je hebt wederom een lsd roes staat ook vast bij je tante in de tuin. Rook de bladeren van witte kattekruid.
Droog een boleet knaag een vliegenzwam weg of schrans een hand vol kaalkopjes weg en je gaat flink trippen. Lik aan een gewone pad en je krijgt bufotenine binnen goed voor een hallucinogene werking........ de lijst is eindeloos.
Bluebook | 10-04-15 | 19:02
Zo is dat! DMT for president!
Als je er een slap piemeltje van krijgt, gooi je er toch gewoon een Viagraatje bovenop?
4f is chill. 3x gedaan en als heel prettig ervaren, totaal geen last van bijwerking.
Ik geef wel toe, xtc is wel veel chiller.
Bij veel gebruik ga je ook tafels zien, dat is pas vaag. xD
Dat heb je dan weer niet met 4f.
Waarom alcohol en tabak niet op de opiumlijst staat en de rest wel zal wel aan die grote lobby liggen die eraan vast zit.
-weggejorist-
Bijna geen aftereffect??? Dagenlang een donkere wolk boven je kop zal je bedoelen. Om me heen een aantal mensen die steevast een week lang duizelig zijn. Kutspul is het,in vergelijking met de langer bekende middeltjes...
Drugspromotie is niet stoer Klaps. Zeker als je de side effects niet kent.
(en nee, ik ben niet Roomser dan de paus)
Trouwens iemand zin in α-PHP? Lekker spul, ga je autobussen van koppen en wijv0n van slaon. Maar je voelt er niks van! De volgende ochtend nog steeds niet! Echt niet!
Lekker junge! Leipe harriekoor Harrie, ik ga je zeggen ik zweer broeder , harriekoor echt he?
Harddrugs dealen voor 3 per portie? Waar kan ik tekenen, die kans wacht ik al zo lang op.
No thanks, ik hou het tegenwoordig bij een jointje.
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
Noltie | 11-04-15 | 01:31
Met je wijsvinger de stront van het bolletje vegen, ding opensnijden, met wijsvinger neusvleugel aandrukken, en je gezicht er in ploffen. Een hoop gedoe altijd.
Maar heren, heren reaguurders, what about gewoon good ol' sos, yayo, coke.. ! ? Kan dat wel? Want dat spul is bij 75% puur echt een feestje.
Geert aan de macht | 11-04-15 | 00:29
Maar het spul is niet verboden. Het hebben dus, en wat dan ook er mee doen dus ook niet. Want dat staat nergens als strafbaar, tenzij dus en dan jouw opstel, G.
Dat is het met jullie nationaal socialisten: Alles willen straffen met vanalles en nogwat, maar op grond van niks.
Oh wacht. Tien doses, nee laat maar. Dit kost geen drol inderdaad.
Veertien euro de gram and up straks. Da's duur, Klaps, gek. Niet goedkoop.
Klinkt allemaal erg spannond, maar ik hou het wel bij een biertje. Proost.
Ik walg van zulke Klaps stukjes
Neen dank u, ik houd het nu bij m'n pure spliff en/of een glaasje whisky of cognac.
Heb genoeg "gek" gedaan en nu lekker genieten.
Fijn weekend mensen.
Werking heeft wel wat weg van 'gewone' speed, maar dan zonder de scherpe randjes. Wellicht omdat het ook gewoon een stuk minder sterk is. Op de korte termijn heb je dan ook inderdaad amper last van bijwerkingen of een hangover, maar bij regelmatig gebruik (ik gebruikte het gedurende twee maanden meermalen per week) raak je er toch behoorlijk emotioneel (en daarmee ook lichamelijk) afhankelijk van. Ik was op een gegeven moment nog amper vooruit te branden op m'n werk en ook privé ging het allemaal steeds meer met de Franse slag. Als ik er dan een buisje ingooide was ik weer helemaal het topfitte mannetje en kon ik bergen verzetten, maar toen dat contrast merkbaar groter werd heb ik er een punt achter gezet.
In een zeker opzicht is het net als GHB: Geschikt om incidenteel te gebruiken, maar bij regelmatig gebruik wel zorgen dat je bijdehand genoeg bent om te weten wanneer het avontuur weer even mooi is geweest.
Laat ze maar lekker goed veel gebruiken ,dan gaan ze lekker snel dooooooooood!de ssterke blijven over!
De Opiumwet is niet de enige wet waarin nieuwe psychoactieve stoffen strafbaar worden gesteld. Nog voordat de stoffen worden opgenomen in één van de lijsten van die opiumwet voldoen ze aan de omschrijving van geneesmiddel zoals opgenomen in artikel 1, lid b, sub 3 van de Geneesmiddelenwet: geneesmiddel: een substantie of een samenstel van substanties die bestemd is om te worden toegediend of aangewend voor dan wel op enigerlei wijze wordt gepresenteerd als zijnde geschikt voor:het herstellen, verbeteren of anderszins wijzigen van fysiologische functies bij de mens door een farmacologisch, immunologisch of metabolisch effect te bewerkstelligen Daar valt dit spul dus ook onder. De handel in zulke geneesmiddelen in aan banden gelegd en men heeft een vergunning/ontheffing nodig om geneesmiddelen in te voeren, te verstrekken, te bereiden of te hebben. De minister kan bij overtredingen die zijn opgenomen in de Wet op de economische delicten een bestuurlijke boete tot 450.000 euro opleggen. Wanneer een overtreding niet is opgenomen in de Wet op de economische delicten en er dus geen sprake is van een financieel delict, is er sprake van een strafbaar feit, namelijk een overtreding, te straffen met een hechtenis van ten hoogste 6 maanden of een geldboete van de derde categorie. Hoewel de kans klein is dat je een bon krijgt voor het ronddragen in je neus van dit goedje is het wel verboden spul en kan je worden gestraft voor de handel er in.
, het verbaast mij ook altijd (en dat wist ik tot kort geleden niet eens) dat veel studenten die ook behoorlijk complexe studies doen, zoals medicijnen
de grote Anti | 10-04-15 | 18:48
Nou, nou, nou. 8-10 jarig HBO handvaardigheid voor gevorderden. Wel met hoge verantwoordelijkheid, maar noch echt complex, noch hoge intelligentie benodigd.
Haha wat een lusters bij geen stylo. Komen na 3 jaar met een post over 4-FA
Ervaring (afgelopen 3 jaar ongeveer):
- je krijgt zeker toch wel een kater, meestal wel iets minder depri als mdma (hangt van de persoon af)
- mdma kan je over doseren, dit spul zeker niet. Het werkt redelijk sterk bloedvat vernauwend wat alleen erger wordt bij dubbel / driedubbel doseren. Kan echt gevaarlijk zijn.
- werkt gruwelijk lang, ook de volgende dag loop je nog half gaar rond (op een goede manier xD)
Nou, ik heb alles geprobeerd. En 4FA is niet bepaald harddrugs. Je kunt praktisch niet echt over doseren. En het geeft een soort extacy achtige roes zonder al te wappie te raken. Overigens, het effect duurt 8 uur, maar de nawerking tot 3 dagen (minder gevoelig, minder slim, etc.)
Pro tip: Sex met 4FA, helemaal the bomb. Je gaat helemaal los en meervoudige orgasmes voor mannen.
Maar concluderende, voor mij hoeft het niet meer. Ik hou het wel bij een biertje, anders krijg ik toch weer gezeik met alles en iedereen.
Maar waar zouden Igoor en de Aap nu aan zitten?
MarcS | 10-04-15 | 19:22
je weet toch dat sporten ongezond is ?
Ik houd het maar gewoon bij C2H5OH.
Nou, ik ga er voor hoor ! Als het toch niks kost...
@ Sliptong
Kijkt u maar eens naar foto's van crocodil gebruikers...
@HaagseSkieldah | 10-04-15 | 20:19
Met zoveel mogelijk mate wel jah, maar daar word je geen superheld of verwarde man van met allerlei psychische problematiek. Uiteindelijk zit je dan in een maatschappij waar de drugsverslaafde met vogeltjes in zijn hoofd, en die misschien zelfs een topfunctie heeft, aan iemand die een biertje drinkt en een sigaret rookt gaat uitleggen dat alles socialer moet. En dat de wereld van iedereen is. Liefde enzo. Nou, dan ben je voor mij gewoon knettergek.
@langzullenweleven | 10-04-15 | 18:32
Nieuw hier?
Hoeveel van de moreelridders hier genieten vanavond nog van een peukie bij hun alcoholische versnapering?
Schijnt ook slecht te zijn op lange termijn
fluor word je retard van
Wat een debiel in dat GIFje. Zal je kind zijn zeg.
www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140211_0097...
owww,nu snap ik jullie wel, waarom de realiteit soms authisties overkomt.
Ooit_huisregelneef | 10-04-15 | 19:49
die producten worden wel 7 jaar getest en ook er worden gegevens bijgehouden voor nog langere termijn.
@wakkere_nederlander | 10-04-15 | 19:38
Ik hoop wel dat die hondenpoep is geanalyseerd zodat de dader opgespoord kan worden.
@Barco van Masten | 10-04-15 | 18:42
Vertel!
precies. wat een drama spul zeg. geil in je kop, geile wijven om je heen, maar je krijgt niks voor elkaar. Dat ik dat ooit leuk heb gevonden.
cneaker | 10-04-15 | 18:17
.
Ja, mooi he, als je daar achter komt, dan ben je er klaar mee.
Oh jee, nagenoeg niets bekend over de effecten op langere termijn! *sidder ende beef* Wat eng!
De pharmaceutische industrie noemt dat "Er zijn momenteel geen bijwerkingen of contra-indicaties bekend". Ze zullen nooit zeggen dat het product veilig gebruikt kan worden, want voor je het weet valt er weer iemand dood neer na het gebruik van je nieuwe pijnstiller, die je op de markt hebt gebracht omdat hij net ietsjes sneller werkt dan gangbare pijnstillers, en zul je net zien dat ze dan jou aansprakelijk willen stellen. Klote-nabestaanden ook altijd.
@eerstneukendanpraten | 10-04-15 | 19:15
Die kale heeft het gewoon enorm naar z'n zin. Op naar de klote en daar voorbij!
Doe mij maar oldskool XTC.
@VladimirPutin | 10-04-15 | 19:18
LOL
@langzullenweleven | 10-04-15 | 18:32
Jij trapt zeker ook vaak in hondenpoep.
@ MarcS | 10-04-15 | 19:22
Ik zou nog steeds liever 10 ibuprofen achterover mikken in een keer, dan 10 XTC pillen.
Een dosis van 500mg/kg is een keer lethaal. Op de langere termijn is ibuprofen inderdaad schadelijk voor het hart. En ook je nieren en lever zijn niet blij met een hoge dosis.
@MarcS | 10-04-15 | 19:22
Daarom, als je echt van de (hoofd)pijn verrekt, altijd het veilige paracetamol gebruiken. Zonder codeine. Ook geen asperine. Laatst ook een knuppel in de familie die zegt dat ik ibuprofen moet slikken omdat het OOK ontstekingsremmend zou zijn (verkoudheid namelijk). Ja flikker op met die fabeltjes, en neem die ibuprofen van je maar weer lekker mee.
Al in twintig jaar geen pillen geslikt, maar die paracetamol hielp wel. Een beetje.
Wat ik erger vind,is dat christal meth ook al in Nederland te koop is. Dat is de horror zooi van de wereld.
Als die troep hier in dit land veel gebruikt gaat worden, raad ik iedereen aan om jezelf te bewapenen. Ik ben hobby fokker van de tosa inu ,lieve familie hond.
MarcS | 10-04-15 | 19:23
Ach, eigenlijk mag ik hem wel, zo nu en dan. Ieder geval beter dan de meest irritante lutser die zo nu en dan even hier een tegel zonder enige inhoud komt uitbraken waar echt niemand op zit te wachten. Ik zal zijn naam uiteraard niet noemen maar als je "asbak" in het Engels vertaalt kom je een heel eind...
@tattooboer | 10-04-15 | 19:18
Soms eenvoudiger gezegd dan ge .... kom hoe heet het .....
@eerstneukendanpraten | 10-04-15 | 19:15
Hahahaha, zou mij niets verbazen. Hij is overigens behoorlijk hardleers, hij blijft maar happen naar de baas.
@BeunDeHaas | 10-04-15 | 19:12
Ik zou het met ibuprofen dan ook weer liever niet doen. Alle pijnstillers in de profen groep zijn (naar nu blijkt) erg gevaarlijk voor je rikketik. Veel, heel veel mensen vallen om tijdens het sporten na hersteld te zijn van een blessure waarbij grotere hoeveelheden ibuprofen achtige zaken gebruikt is.
Lijkt mij een mooi handeltje voor Ton, pat prima bij de wijnhandel, heeft direct 150 hersenlose handophouders als klant in de buurt.
MAAK JE NIET DIK MENSEN! Dit is wijven spul. Gewoon bij baco & coke houden :D
Het is zó simpel, als je de realiteit niet leuk vind, verander dan niet je perceptie ervan,maar de realiteit zelf.
Drs.. Gelul | 10-04-15 | 18:58
Ik kon een super mooie meid, vond die G ook zo leuk,
Werd dood gevonden in der flat. Overdosis GHB.
Das de grootste zooi die er is.
@ShoveASockinit | 10-04-15 | 18:33
Oh ja, nou dat is ook wel weer zo. Als we het er maar niet over hebben bestaat het ook niet. Want IEDEREEN leest Geenstijl, verder staat dit NERGENS op internet. Dat soort dingen. Doe je wel ene hoofdlampje op als jij je kop weer in het zand steekt?
Die gast die helemaal koekwaust, is dat misschien Igor na zijn zoveelste ban?
de grote Anti | 10-04-15 | 19:12
Geen van beide. Eerder geïnteresseerd in datgene dat ik naar binnen flikker. Soort van risk-management.
@de grote Anti | 10-04-15 | 19:12
Hij heeft altijd nog die half-dodekat om mee te dealen!
@tattooboer | 10-04-15 | 19:12
Spelbreker.. dat was voor hem.
@ Vogelbeest | 10-04-15 | 19:03
Ik zou geen 10 XTC pillen achterover jassen in één keer. Daarentegen zou ik zonder problemen 10 paracetamol van 500mg achterover mikken.
@]]K[[ | 10-04-15 | 19:07
Aha, een student medicijnen of scheikunde dus. Nou doe je best knul, misschien loop je over tien jaar helemaal verward en kwijlend rond. Nu waan je je nog heel slim omdat je er natuurlijk alles van weet. Spreek je wel weer wanneer je veertig bent oke.
@de grote Anti | 10-04-15 | 19:08
40-37...
@Vogelbeest | 10-04-15 | 19:03
En hoe weet je zo zeker dat je er niets aan over hebt gehouden hmm ? Wat zou je bijvoorbeeld doen wanneer je een half-dode kat ergens midden op een weg ziet liggen. En vul dit rijtje even aan 3 - 13 - 10 - 21 - 18 - 30 - 27 - ?
Lagonda | 10-04-15 | 18:26
Op internet is een vrij lange discussie te vinden waarbij iemand hetzelfde argument aanvoert als jij nu doet. Diegene word daarna pagina na pagina, beargumenteerd met feiten en cijfers, met de grond gelijk gemaakt als het gaat om "4CA lijkt op 4FA en zal dus wel ontzettend schadelijk zijn".
Google en lees eens door zou ik zeggen.
4-FA is chemisch gezien vrij 'schoon', dwz er blijven relatief weinig reststoffen achter, vandaar de lichte tot afwezige kater.
heb het zelf vorig jaar gedurende de zomer vrijwel elk weekend gebruikt en het beviel me prima. sterker nog: morgen gaan we weer! :)
@Bluebook | 10-04-15 | 19:02
Klopt als een paardenhart... nog twee dagen!
Als die debielen in Den Haag spul met inmiddels miljoenen gebruikerservaringen als XTC, weed, paddo's etc. nou eens gewoon zouden legaliseren had je dit soort gezeik niet.
Een jaar of 15/20 geleden alles gebruikt wat ik maar kon vinden en nergens wat aan over gehouden. Het kan dus best.
Maar omdat alles wat een klein beetje leuk is verboden wordt op grond van televaag koppen als "Weer 3 XTC-doden" (Ja gaat makkelijker dood aan teveel aspirine dan aan teveel XTC) moet een ieder die wat leuks wil nu zijn toevlucht nemen tot illegale ongeteste tyfuszooi.
Flouride zorgt voor verkalking van je 3e oog, welke mits goed gebruikt en ontkalkt garant staat voor de beste trip ever.
@Drs.. Gelul | 10-04-15 | 18:58
Juist.. Jullie zijn gewaarschuwd koters.
Permanente totaalwappies gaat trouwens mijn boekje in @drs gelul. Prachtig woord.
@ Drs.. Gelul | 10-04-15 | 18:58
Precies. En daarna moesten speciale GHB-klinieken geopend worden omdat de verslaving wel heel hardnekkig bleek te zijn. Scheen je brein alsnog in jus te veranderen.
Zolang mensen zeggen dat "ze het zelf nemen, en het echt zonder schade is", blijf ik bij bier. En wodka.
Geen kater, geen verslaving, geen schade en allerlei ander gelul hoorde je ook toen GHB opkwam (eind jaren 90, aldus sprak opa gelul). Geen pillen meer maar lekker met je emmertje G lopen kutten en met een beetje mazzel je broek volschijten en laveloos op de grond liggen tussen duizenden mede-partypoepers. Toppertje. Nu weten we inmiddels beter en zijn er talloze voorbeelden van G-junks, accute hartstilstanden en permanente totaalwappies. Party-Jugend: u bent gewaarschuwd.
Bedankt. Ik heb al flamoestuintjes van de AH.
@Osdorpertje | 10-04-15 | 18:17
Juist!
Maar leg dat maar es uit aan die dopies.
@ tjongerschans | 10-04-15 | 18:38
En nu zit je op GS... een teken aan de wand, me dunkt.
Badzout snuiven, daar ga je hard van kost weinig
youtu.be/Wh_nZiuFC4o
@ShoveASockinit | 10-04-15 | 18:33
Jongeren zouden moeten snappen dat het topic sarcastisch is, omdat er totaal geen flauw besef is wat de gevolgen op langere termijn zullen zijn, en in principe dus met hun grijpgrage handjes er vanaf moeten blijven. Zie het eerder als een waarschuwing hmm.. Maarja, het verbaast mij ook altijd (en dat wist ik tot kort geleden niet eens) dat veel studenten die ook behoorlijk complexe studies doen, zoals medicijnen, die experimentele troep zelf gebruiken/proberen. Weten alles van de moleculaire structuur en blablabla. Ik bedoel.. Dan ben je toch een idioot als je zelfs met je gigantisch brein zoiets gaat uitproberen ? Ze zijn dan vaak op zoek naar een 'geestverruimend' of pep-middel dat niet schadelijk voor het lichaam is natuurlijk, maar ben je een focking idioot ? Denk aan psychoses, zelfmoordneigingen, flauwvallen, hartaanval, erg verkeerde keuzes maken, zelfoverschatting, claustrofobie, panisch angstig zijn van een jas die in de kast hangt, verkeerde vrienden, soa's. Om er maar een paar op te noemen. Niet met je brein fucken is gewoon het beste.
*cheers*
@Necrosis
Heel grappig dat u over crocodil begint.
@ShoveASockinit | 10-04-15 | 18:33
Jongeren weten eerder dan wij wat er op straat te koop is. Aanverwante drugs zijn as we speak te koop voor iedereen die ze wil. Dat er nu een variant bij gekomen is maakt niet uit.
A high abuse potential known to cause psychosis and withdrawal tremors. Similar in profile to methamphetamine in relation to neurotoxicity, with marked decreases in DA levels noted among abstinent users, demonstrative of permanent, or semi-permanent neurological damage.
4-Fluoroamphetamine, ook goed voor tanden want fluoride
-weggejorist-
bij Appie legge ze ook!
Vaak genoeg 4-fa gedaan, vrienden van mij ook en er is nooit wat raars gebeurt... valt dus best mee deze horror post
namens de jongeren die nog van niks wisten en zoekende zijn en denken dat het nu geen kwaad kan ,maar na vanavond liggen te creperen op de IC dank jullie wel
@Godsammekraken | 10-04-15 | 18:05
thepaperwall.com/wallpapers/television...
"Investeren kost niet duur en het ...."
Investeren IS niet duur of
Investeren KOST niet veel
@Nutcase13 | 10-04-15 | 18:19
En als demense het dan toch innemen dan is de dealer dankzij deze disclaimer niet verantwoordelijk. Ik hou het liever puur natuurlijk met bier en wiet.
Veel bekende van me gebruiken dat. Net als Benzofury (6-APB). In Amerika en Engeland gebruiken zo ook al die gekke dingetjes met vele doden tot gevolg. Ik houd het wel bij XTC.
Over slapende haagse honden wakker maken gesproken...
Klaps, je bent een prutser!
Hmm... niks tegen drugs, maar ik zou hier heel erg mee oppassen. Molecuul lijkt op 4-CA (4-chlooramfetamine), met als enige verschil dat het chloor-atoom is vervangen voor een fluor-atoom. 4-CA is een stof die erg neurotoxisch is, en ik zie zo geen reden om er van uit te gaan dat 4-FA dat niet zou zijn.
Warning: 4-FA is not for human or veterinary use.
How to use: No
Ingredients: No
4FMP noemt men het. Niet 4-FA. En dat over die dip; dat klopt. Goed weekend!
Ik kan nog aan een partijttje komen via ene Willem H. uit A. Hij kon het helaas niet zelf verhandelen en daarom doe ik het maar.
@Bill le Koek | 10-04-15 | 18:16
De meest schadelijke drug is in mijn ogen nog altijd de PvdA.....
@Osdorpertje
Maar er staat bij dat het niet voor menselijke consumptie is... :-$
Die Cannabinoide's van get-rc lijkt me wel wat.
Lijkt chemisch erg op 4-MA, daar stond een of twee jaar geleden nog een artikel over in Trouw.
Moet dat nou weer GS?
Mandrake, do you realize that in addition to fluoridating water, why, there are studies underway to fluoridate salt, flour, fruit juices, soup, sugar, milk... ice cream. Ice cream, Mandrake, children's ice cream
"drugs" are bad m'kay.
precies. wat een drama spul zeg. geil in je kop, geile wijven om je heen, maar je krijgt niks voor elkaar. Dat ik dat ooit leuk heb gevonden.
Zijn de gevolgen op lange termijn al bekend, zoals de (destijds) populaire (en goedkope) drug 'crocodil' in Rusland?
Geneesmiddelen moeten jaren lang getest worden op bijwerkingen voor ze op de markt mogen, maar iedereen kan zomaar een legale high op de markt brengen. Wie weet krijg je er wel flipperbabies van of zitten je hersenen over een paar maanden zonder serotonine.
@Biasmania | 10-04-15 | 18:10
Helemaal gelijk, beter gaan we allemaal aan de meest schadelijke drugs die er bestaat. Voordeel is dat deze bij iedere slijter en supermarkt te krijgen is...
Je krijgt er wel tijdelijk een kleine piemel van.
Ah de legal high's, het was erop wachten tot de Nederlandse jeugd zich er tegen aan ging bemoeien. Top spul, hart aanvalletje hier, hersen trauma'tje daar. We kunnen dat straks toch allemaal niet meer betalen die kinderen tegen de tijd dat er AOW moet uitgekeerd worden.
Ik zeg, goed spul!
Mooi, goed weekend iedereen :)
Ik wacht op de eerste guurder test in den panelen
Ziet er risicoloos uit...
@rara
Als Jessie Pinkman het kan....
Mijn weekend was al begonnen.
De dealers hebben gewoon een nieuwe pagina van het schitterende PIHKAL van Alexander Shulgin opengeslagen.
Had ik nou maar scheikunde gestudeerd.
REAGEER OOK