Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hagoort (NPO): middelvinger voor belastingbetaler

henkhagoorttotalegek.jpgHet is duidelijk waar NPOpperhoofd Henk Hagoort staat. Hij eist ongezien een fuckload aan geld voor de publieke omroep en weigert daarover transparantie te geven. Stas Sander Dekker legde Henk Hagoort over de knie, maar Henk Hagoort weigert in te schikken. Want fuck de volksvertegenwoordiging, alleen de Henk Hagoorts van deze wereld hebben de capaciteit te bepalen wat verantwoorde publieke televisie is. Wat zijn Hagoorts overwegingen om geen openheid te geven over de kosten van de NPO per programma? Hij wil dat de NPO onafhankelijk blijft en de politiek zich er niet mee bemoeit. Hagoort heeft het over het 'ontstaan van politiek sentiment' dat bepaalt naar welk programma's geld moet. Bullshit. De politiek zal zich nooit inhoudelijk met de NPO bemoeien, want de politiek heeft al moeite om zich inhoudelijk met de politiek te bemoeien. In het ergste geval komt enorme verkwisting van geld aan zaken die nauwelijks bereik hebben aan het licht. *kuch* radio4, 5 en 6 *kuch*. Of ontdekken we dat de halve miljoen euro die Matthijs van Nieuwkerk krijgt slechts een minuscuul bedrag is op het totale budget van DWDD. En andersom zullen we dan beseffen dat zo'n Floortje Dessing-reisprogramma nauwelijks iets kost in verhouding met behaalde kijkcijfers of in vergelijking met een studioprogramma. Maar vooral vermakelijk is de opmerking van Hagoort dat de NPO "een partij op een commerciële markt is" en dat het volledig transparant maken van de kosten oneerlijke concurrentie is. Hij zegt het echt (mirror)! Hagoort krijgt 100% subsidie en vindt het specificeren van de uitgaven van die subsidie oneerlijke concurrentie ten opzichte van zenders die zelfstandig (en pas echt onafhankelijk) hun broek commercieel ophouden. Dit geeft het beste het niveau van de wereldvreemdheid van Henk "wachtgeld voor omroepbazen" Hagoort aan. Hey, Hagoort, kap is met die misplaatste arrogantie. Het volk betaalt het hele circus, Henkie, dus als het volk inzicht in de uitgaven eist, dan zeg je gewoon netjes 'ja meneer' en 'natuurlijk meneer'.

Reaguursels

Inloggen

Is vijf ton per jaar niet beetje veel voor een, inmiddels belegen, omhoog gevallen journalist die een beetje snel zijn auto-que kan oplezen?
De rest van het budget dwdd zal wel meevallen. Iedereen komt immers op prime time z'n eigen waren aanprijzen. Die notoire knijpers van de vara zullen dat maar al te goed inpeperen. En wel meedoen met Snuiffie Sneeuwkerk anders maggie nooit meer komme. Redactie van enthousiaste vrijwilligers, techniek altijd hetzelfde, grappiefilmpjes van het internet verzorgd door kijkers.
Verder ergens een te krap hokje huren waar het eigenlijk niet in past et (zielige drumroffel op tafel) voila.
Een reisprogamma on a shoestring brengt nu éénmaal meer "getapte beelden" dan één met een verslaggever die alleen in 't Hilton overnacht. Tenzij deze echt iets te melden heeft, maar daar zijn die Hollandse Hollanders zelden op te betrappen. Laat het gejammer maar aan oma Floortje doodskop over.

Bralbert | 02-04-15 | 17:18

Weer een goede reden om de gehele NPO op te doeken, al is het alleen maar om het ontslag van deze geldsmijtende mafkees die de TV bevuilt met tenenkrommende meuk.

XaleX_2 | 02-04-15 | 13:51

Gaan de dikke salarissen soms het probleem worden?

behangtafel | 02-04-15 | 12:25

Beste Quid,
Wat een naïef stuk. Natuurlijk zit de overheid (vuist)diep in de programmering van de NPO. Betalen is bepalen, enzo. Hagoort is met name bang voor een ander 'politiek sentiment' dat een negatief effect zal hebben op het verdienmodel van zijn achterban. Staatssecretaris Dekker, een van de weinige politici in wie ik nog wel enig vertrouwen heb, wast dit varkentje wel.

Où est Charlie? | 02-04-15 | 11:51

@ necrosis | 02-04-15 | 10:55

Ja, dat was lachen vorig jaar.
Overigens is het me altijd onduidelijk geweest waarom omroepen hun naampje in beeld moeten hebben. Net zo overbodig als merknamen op kleding.

oliebolletje123 | 02-04-15 | 11:21

Alleen Canvas was voor mij af en toe nog de moeite waard.
Verder is de politieke beïnvloeding van de Vlaamse publieke zenders misschien minder penetrant dan bij ons, maar wel degelijk aanwezig. Ook daar krijgt een bepaalde kliek politiek uiterst correcte opiniemakers (Yves Desmet/De Morgen, Rik Torfs/rector KU Leuven, columnist - om er twee te noemen) steevast ruim baan bij discussies.
Het 'morele gelijk' dat zij pretenderen te hebben is minstens even erg als bij vergelijkbare Nederlandse figuren.

De Vrijlansier | 02-04-15 | 11:49

Zo iemand noemen wij nou 'Gekke Henkie'.

WillemRuis | 02-04-15 | 11:41

Ik snap die vergelijking op het einde niet: ' kap = met die misplaatste arrogantie'. Er wordt hier vast bedoeld 'eens' in plaats van 'is'?

BluRay | 02-04-15 | 11:41

Dat je verantwoording moet afleggen over het gebruik van belastinggeld vind ik terecht, maar Hagoort heeft ook een punt. De politiek heeft laten zien dat ze de laatste 25 jaar alleen maar politiekcorrect bezig is. Er wordt geen goed, effectief beleid gevoerd, maar er worden vooral een hoop wetten, regels en maatregelen voor de bühne genomen. Ik kan me voorstellen dat je dat buiten de deur wil houden als NPO zijnde.

Bytemaster | 02-04-15 | 11:39

Ik ken dat stuk weg goed, is misschien maar een kilometer lang maar er gebeuren bijna dagelijks ongelukken. Kom er dagelijks en heb er zelf al tientallen gezien. Je mag er 50 km/uur maar ze rijden er als gekken, bijna 100 soms, en de politie doet er HELEMAAL NIETS aan. Een vijftal jaar geleden hebben ze nog wel eens wat gemeten; meer dan 25% reed er toen (fiks!) te hard, stond in de krant. Zie de politie altijd wel snelheidsduvels pakken die waar ze 120 mogen echt wel 3 km/uur te hard rijden.

langzullenweleven | 02-04-15 | 11:37

Ze moeten ervoor zorgen dat een product (programma)minimaal voor 75% op Nederlandse bodem gemaakt wordt, en anders geen geld. Al die betaalde tropische survival vakanties lopen een beetje de spuigaten uit.

Pinocchio | 02-04-15 | 11:21

De Nederlandse publieke omroepen kostten vóór de bezuinigingen ca. 600-700 miljoen/j. Hoe het tegenwoordig is weet ik niet. Wel weet ik dat de Belgische publieke omroepen ca. 300 miljoen/j. kosten: in het algemeen veel betere programma's hebben,in het bijzonder veel betere documentaires (Vrancxk)met onderwerpen, die de NPO nooit laat zien, omdat de kijker anders maar in verwarring zou raken. De sportverslaggeving is vele malen beter; niet dat NOS-gezuig. De politieke beïnvloeding, die er bij de NPO vanaf druipt, is in België vrijwel afwezig.
Anders gezegd: de NPO is groot, de NPO is machtig, wég met de NPO.

oliebolletje123 | 02-04-15 | 11:21

Hé Kwitt, het moet zijn "kap EENS met...."

Air van Boven Dorens | 02-04-15 | 11:17

@Meeroever | 02-04-15 | 10:43
Ja ok, ik bedoel inderdaad alleen het 'noordelijke deel' Vlaanderen.
Maar alles in Wallonië wordt toch bekostigd door Vlaanderen, want Wallonië is het Roemenië van West-europa.

LangeTijdGeleden | 02-04-15 | 11:15

necrosis | 02-04-15 | 10:58
Ja, 100% irrelevant in deze discussie over transparantie. Daarnaast is het wel weer zo kansloos cliché om alleen maar te miepen over de VARA.

Asmodean | 02-04-15 | 11:05

"kap is met die misplaatste arrogantie"
Johny: kap EENS met fout Nederlands. Of heeft IS hier ook al mee te maken?

DeVrijDenker | 02-04-15 | 11:03

@Igor Putkin | 02-04-15 | 10:58
Koop eens een nieuwe plaat, degene die nu afspeelt blijft al een tijdje hangen.....

necrosis | 02-04-15 | 11:01

Subsidies moeten altijd verantwoord worden maar zoveel belastinggeld niet? Erg raar. Stuur Fiod er maar op af. Wat denkt deze koekepeer wel niet?

The real McCoy | 02-04-15 | 10:59

@Asmodean | 02-04-15 | 10:54
Irrelevant?
Een politieke partij met zijn eigen televisiekanaal en ditto internetpropaganda op kosten van de taxpoetbetaler irrelevant?

necrosis | 02-04-15 | 10:58

Asmodean | 02-04-15 | 10:54
Naroeptoeteren, meer zit er niet in voor hem.

Igor Putkin | 02-04-15 | 10:58

@necrosis | 02-04-15 | 10:30
Wat dacht je van Meneer Aart? Die is 103 en stuurt al sinds 1962 rekeningen naar Hilversum. Die zwemt echt in het geld. Maak eens ruimte voor wat jeugd, meneer Staartjes.

Piet Karbiet | 02-04-15 | 10:58

necrosis | 02-04-15 | 10:50
Wat voor totaal irrelevant punt probeer je hiermee te maken?

Asmodean | 02-04-15 | 10:54

De NPO kan opgeheven worden en al die linkse brainwashers mogen het plantsoen van mij wel komen schoffelen.
In deze tijd van bezuinigingen vind ik het niet misstaan wanneer niemand hoeft te betalen voor politieke indoctrinatie en ideële leugens waar niet voor gekozen kan worden.

Jan Passant mk2 | 02-04-15 | 10:53

@ Boris die Sauertopf | 02-04-15 | 10:19
Doe een gok: Hoogstwaarschijnlijk is de onderhandelaar al na één minuut ramgek van die doorgedraaide ADHD'r on Speed dat hij maar gauw "Ja" zegt op de salariseis van thijs.
Vrouwvolk ziet dat anders: die vinden 'm spontaan, energiek en hij lult net zoveel onzin als zijzelf.
Terug naar DWDD; denk dat idd Halina niet voor een kopje thee aanschuift, net als andere gasten.

Dr. Blechtrummel | 02-04-15 | 10:53

Dat lekke NPO-bootje wordt door slappe politiek van links al 30 jaar drijvend gehouden, ze zouden eens de VARA-oplichting (sinds de Exota-fles)moeten missen in de randstad/Den Haag, gelukkig zinkt de ellende spoedig naar de bodem want de PvdA is bijna weg.

grindbak | 02-04-15 | 10:51

Iemand die de belastingbetaler zo afwijst dient ook zijn geld af te wijzen. Weg met gekke henkie!

zeefert | 02-04-15 | 10:51

@Asmodean | 02-04-15 | 10:42
Over verweven gesproken:
Matthijs van Nieuwkerk = VARA = PvdA = Joop.
Anders nog iets?

necrosis | 02-04-15 | 10:50

@Risingson | 02-04-15 | 10:40
Ik was de komma achter 'productiebedrijfjes' vergeten.
Snap je het dan nu wél?
*zwitsals....*

necrosis | 02-04-15 | 10:48

Wat geeft NPO 2 bestaansrecht?
En wat was er destijds mis met 'Ned 2' (of 1, of 3) dat het ineens 'NPO' moest worden?
necrosis | 02-04-15 | 10:26

Wij zijn het in principe eens, alleen formuleren we verschillend.
Bestaansrecht van de NPO in deze verkapt commerciële, door cliëntelisme en monopolitieke sfeer verziekte vorm zie ik niet.
Dat het 'NPO' moest worden, is overigens door de bovenbaz(inn)en in hun oneindige wijsheid bedacht. Omdat dit - hou je vast - 'als merk beter zichtbaar was in de huidige markt'.

De Vrijlansier | 02-04-15 | 10:48

Desmoulins | 02-04-15 | 10:43
Ik zeg ook niet dat het een het ander rechtvaardigt, ik zeg enkel dat als dit klaarblijkelijk zo enorm belangrijk is, Powned heel simpel het goede voorbeeld zou kunnen geven. Maar Powned weigert die transparantie.

Asmodean | 02-04-15 | 10:46

kap is
tsssss

omineuze omnipotent | 02-04-15 | 10:45

@LangeTijdGeleden | 02-04-15 | 10:38

Bedoel je de Vlamingen? Want er bestaan ook noh Walen en daarom is in België praktisch alles dubbel.

Meeroever | 02-04-15 | 10:43

"Hagoort, kap is met "

Sjonnie, je zit nu echt op het niveau LTS zwakstroom. Is is een werkwoord. Je bedoelt "kap eens", desnoods af te korten tot "kap 'ns" of "kap 's".

Tapu | 02-04-15 | 10:43

@Asmodean | 02-04-15 | 10:33

Er zat wel degelijk een argument in mijn mini-tirade namelijk uw hypocrisie. Het één rechtvaardigt nooit het ander. Eerste klas drogreden.
Maar goed in ieder geval excuses voor de beledigingen.
Overigens is Powned geen Geenstijl en Geenstijl geen Powned.
Ook is het nalaten van het openbaren van geldstromen door Powned nog geen reden voor Henk Hagoort om geen openbaarheid te geven over de cijfers. Transparantie over geldstromen zou te allen tijde verplicht moeten zijn voor omroepverenigingen die bestaan bij de gratie van de beslastingbetaler.

Desmoulins | 02-04-15 | 10:43

necrosis | 02-04-15 | 10:39
Formeel klopt dat als een bus. Maar je zult niet ontkennen dat Powned en Geenstijl op allerlei vlakken zeer nauw met elkaar verweven zijn. Ik vind het allemaal prima hoor. Maar ik vind het een beetje flauw om hier op hoge toon te eisen dat Hagoort financiële openheid geeft over de kosten van elk programma, terwijl Powned ervoor kiest dit niet te doen.

Asmodean | 02-04-15 | 10:42

necrosis | 02-04-15 | 10:30
Productiebedrijven die op de loonlijst staan? Kom op man, doe eens je best.

Risingson | 02-04-15 | 10:40

Bij de NPO zijn ze volledig de weg kwijt. Maar dat wisten we toch al !

Lichtstadfan | 02-04-15 | 10:39

@Asmodean | 02-04-15 | 10:33
Powned is niet van GeenStijl en is ook geen onderdeel van TMG.
Weesie is juist weggegaan bij GeenStijl ivm 'zijn' Powned.

necrosis | 02-04-15 | 10:39

Belgen zijn stomverbaasd over hoe veel geld wij stuk slaan op de publieke omroep. Zij hebben 2 kanalen, 1 voor nieuws en 1 voor kleine culturele programma's. Rest is commercieel. Ze hebben geloof ik ook maar 1 of 2 publieke radio kanalen.

Waar komt die arrogantie van de NPO opeens vandaan? Ze krijgen al meer geld dan dat andere (democratische) landen in publieke omroepen steken. Deze gasten verdienen niet om de NPO te leiden... Gadverdamme, in dienst van burger maar wel lekker lopen zeiken en geld afpakken van de burger.

LangeTijdGeleden | 02-04-15 | 10:38

Johnny kort door de bocht, wederom nieuws op geheel eigenwijze gebracht, over het nut van publieke omroep kun je twisten, de programmering zal menigeen naar de commerciële zenders drijven echter, een publieke omroep heeft zich aan een aantal regels te houden en kan zichzelf hierdoor niet financieel bedruipen, dit geheel in teken informatieve en bv cultuur programma's.
.
help.npo.nl/faqs/wat-is-het-verschil-...
.
Het ontgaat mij, moet bekennen, waarom niet meer commercie een arke shirtje voor floortje bv.

NB-Stb | 02-04-15 | 10:38

Wie niet begrijpt dat Hagoort juist pal staat voor zijn taxpoet zou terug moeten naar school voor een cursus begrijpend lezen.
Of wat vaker naar de PO moeten kijken, is goed voor je ontwikkeling.

Igor Putkin | 02-04-15 | 10:37

@doedeljantje | 02-04-15 | 10:22
Tenzij hij "Kap" met een hoofdletter geschreven had.

Maar zo vraag ik mijn echtgenote in de app ook altijd hoeveel schiet ik dan moet meebrengen, als zij me weer eens poogt aan te sporen.

Chiant | 02-04-15 | 10:33

Met enige regelmaat tref ik spelfouten en/of vergeten woorden aan in stukken op GS. Maar 'kap IS' spant toch wel de kroon. Doe EENS niet!

ResSoniya | 02-04-15 | 10:33

Desmoulins | 02-04-15 | 10:15
Dat waren 3 beledigingen en 0 argumenten, chapeau. En newsflash: praktisch elke omroep zit in het bestel vanwege het aantal leden, al is dat volstrekt irrelevant voor transparantie. Maar even serieus: Powned ontvangt publiek geld om daar tv mee te maken, en geeft geen transparantie over geldstromen. Powned kiest er voor niet transparant te zijn over het ontvangen publieke geld. Dat mag. Maar voordat je op hoge toon gaat lopen eisen bij Henk Hagoort dat alle omroepen hun financiën inzichtelijk moeten maken zou Powned toch als eerste het goede voorbeeld kunnen geven, of niet soms?

Asmodean | 02-04-15 | 10:33

@Risingson | 02-04-15 | 10:25
De NPO barst zelf van de productiebedrijfjes van mensen die op de loonlijst van de NPO staan.
Paul de leeuw en 'meneer Cactus' bijvoorbeeld.
Misschien is Henk bang dat dergelijke informatie naar buiten toe, zal leiden tot een kleiner budget voor NPO.
Iets wat trouwens was afgesproken in politiek Den Haag en later gedeeltelijk weer teruggedraaid!

necrosis | 02-04-15 | 10:30

De NPO. Als je daar continu de USA afzeikt ben je een Amerika-deskundige (Maarten van Rossum) en als het MO analyseert heet je een Islam-criticus (Hans Jansen).
Die NPO.

Piet Karbiet | 02-04-15 | 10:30

Nu bemoeit de politiek zich vaak wel met de inhoud
van allerlei TV programna's
want op provinciaal gebied geven politici opdrachten
voor lokale TV programma's, ze geven of weerhouden subsidies en kunnen d.m.v. subsidies
bepalen welke programma makers een documentaire
kunnen maken, ze kunnen zelfs familie e.d. inhuren
zodra ze je via de lokale TV een provinciale kolencentrale of autoweg door de strot willen duwen.

Berthe | 02-04-15 | 10:28

@De Vrijlansier | 02-04-15 | 10:19
Wat geeft NPO 2 bestaansrecht?
En wat was er destijds mis met 'Ned 2' (of 1, of 3) dat het ineens 'NPO' moest worden?
Moest er nog wat geld stukgeslagen worden bij een vriendje van Henk die logo's ontwerpt?
*kotst*

necrosis | 02-04-15 | 10:26

Henk en zijn club leven van subsidie, gemeenschapsgeld. Dat moet de stas hem eens goed inpeperen. Openbaren die hap, en gauw.

Fijnstoffer | 02-04-15 | 10:26

- Louter jubelende cliphangers over de haatideologie.

hallevvezool | 02-04-15 | 10:26

Heeft hij ergens ook niet een punt? Dat je zo informatie geeft aan je concurrenten?Al die productiebedrijven smullen van dit soort info. Verder ben ik natuurlijk voor het afschaffen van het omroepbestel en het invoeren van een BBC achtige NPO (met veel geld). AVROTROSEOKRO gaan maar commercieel op een eigen zender.

Risingson | 02-04-15 | 10:25

@spuitje11 | 02-04-15 | 10:18
En een maand voor verkiezingen vullen ze de rest van de tijd met 'zendtijd voor politieke partijen', met name voor PvdA....

necrosis | 02-04-15 | 10:22

'kap es', kap 'ns' of 'kap eens', maar 'kap is' is echt tegen het zere been, Quid-met-het-nieuwe-jasje.

doedeljantje | 02-04-15 | 10:22

Hij had beter Henk Hangkin kunnen heten i.p.v. Henk Hangoor

pigman | 02-04-15 | 10:21

Correctie: NPO 1 en 3 in de opheffing.

De Vrijlansier | 02-04-15 | 10:19

Zag vanmorgen in het plaatselijke sufferdje dat Matthijs van Nieuwkerk jaarlijks een half miljoen incasseert.
Totaal geen talent, geen greintje charisma en bovenal nog nooit één kritische vraag gesteld (althans die niet vooraf besproken is).
Snap het echt niet, waarom die zoveel jaarlijks cadeau krijgt..

Boris die Sauertopf | 02-04-15 | 10:19

Publieke omroep is het allang niet meer sinds er meer reklame wordt uitgezonden dan televisie.

spuitje11 | 02-04-15 | 10:18

"Hij wil dat de NPO onafhankelijk blijft".
Hihi!

jemagookniksmeer | 02-04-15 | 10:18

Zodra ze de BBC kunnen benaderen qua niveau, al is het maar voor 10%, mogen de publieke omroepen en de NPO zeuren en zeiken. Tot die tijd muil dicht.

captainobvious | 02-04-15 | 10:18

Afgezien van kijkcijferhijgende cultuurslopers als vergadertijger Hagoort: dat 'onafhankelijk' in je stukje, Quid, levert dus prachtkanalen op waar het afval dat men daar televisie noemt door nog meer afval genaamd reclame wordt onderbroken. Meestal zie je het verschil tussen 't een en 't ander niet eens.

Eerst maar eens NPO 1 en 2 opdoeken, dus, evenals een paar radiozenders met 3FM voorop. Met dat budget kan dan een zender worden gefinancierd die werkelijk een niet-commercieel alternatief is tot de RSTBLS-pesticiden die sinds jaren ook het laatste restje NL-kijkersbrein laten wegrotten.

De Vrijlansier | 02-04-15 | 10:17

allemaal parasieten uit de ijzeren driehoek. opdoeken en het vrijgemaakte geld aanwenden voor lastenverlagingen. dat hele verziekte uitvreetleger kan asperges gaan steken. zonder wachtgeld, zonder uitkeringen op de straat gooien.

minimá-armezusvan.. | 02-04-15 | 10:16

Hagoort c.s. mag van geluk spreken dat ik het niet voor het zeggen heb. Dan zou namelijk per direct de publieke omroep gedecimeerd worden tot één staatscourant, één staatsradiokanaal, één staatstelevisiekanaal en één staatswebsite. Louter met gortdroge mededelingen van overheidswege.

Chiant | 02-04-15 | 10:16

@Asmodean | 02-04-15 | 10:12

Daarom neemt niemand jou serieus.
Wat een trieste reactie...
Powned zit in het bestel vanwege het aantal leden, u heeft het over zaken die totaal irrelevant zijn in deze.
Wat bent u toch een ongelooflijke, hypocriete droeftoeter.

Desmoulins | 02-04-15 | 10:15

Kap is?

monomaniac | 02-04-15 | 10:15

Hagoort denkt waarschijnlijk echt dat ie een ondernemer is, terwijl die gewoon in een sociale werkplaats te werk is gesteld tegen een veel te hoog salaris. Helemaal getikt is die vent. In het bedrijfsleven zou zou iemand allang ontslagen zijn.

tipo | 02-04-15 | 10:14

@van heinde en verre | 02-04-15 | 10:03
Gezien het budget wat NPO jaarlijks nodig heeft, lijkt het me geen verstandige investering.

necrosis | 02-04-15 | 10:14

Oh boehoe. Steek je hand in eigen boezem en geef maar transparantie over de geldstromen van Powned. Ik ben benieuwd hoeveel Weesie, die nog niet eens de eerste sollicitatieronde van een lokale omroep zou doorkomen, eigenlijk verdient met zijn vele publiek gefinancierde 'eh's'.

Asmodean | 02-04-15 | 10:12

Helemaal eens.

Wie een uitkering krijgt moet verantwoording afleggen. Simpel. Als je daar geen zin in hebt moet je je eigen broek ophouden.

Dr.Dexter | 02-04-15 | 10:09

NPO is anders behoorlijk afhankelijk van onze taxoet....
Hagoort, ga weg!

necrosis | 02-04-15 | 10:09

"Allez, met Studio 100?"
"Hoi met Henk, doe alle kinderprogramma's maar weer."
"Allemaal?"
"Ja, hoor. En tot volgend jaar".
...

Piet Karbiet | 02-04-15 | 10:06

Op de schop met die politiek gekleurde, incestueuze club.
De NPO denkt van twee walletjes te kunnen blijven eten...
Het lijkt wel een semi-overheidsbank.

Desmoulins | 02-04-15 | 10:06

Welke argumenten ook worden aangedragen voor het een of ander bij de NPO: het blijft een intrieste bedoening daar.

Rest In Privacy | 02-04-15 | 10:06

Als de NPO "een partij op een commerciële markt is", dan moeten we de NPO voor een grote zak geld snel in de etalage zetten!

van heinde en verre | 02-04-15 | 10:03

Vroeger hadden alleen overheden een eigen youtubekanaal.
De NPO is daar een triest overblijfsel van.
Kijk vooruit mensen.

wakkere_nederlander | 02-04-15 | 10:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland