Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Wetenschapper' ontmaskert GeenStijl: kopschop filmpjes in scene gezet door Sales-afdeling

kopschoppenontmaskerd100x100.jpgDe schokkende filmpjes van mishandelingen waarbij krankzinnige pubers hun slachtoffers tegen het hoofd schoppen, zijn onderdeel van reclamecampagnes op GeenStijl. We geven het maar gewoon toe, nu dat sociaal psychologisch onderzoeker Hans van der Sande (103) van de Rijksuniversiteit Groningen ons vanochtend voor volk en vaderland heeft ontmaskerd. Hans vond de waarheid nadat hij 'alle achttien' (*) filmpjes op GeenStijl over kopschoppen bestudeerde, waarvan volgens hem acht 'incidenten' afkomstig zijn uit de Verenigde Staten. Blijkbaar spreken ze daar ook Nederlands, aangezien GeenStijl zelden of nooit bewust publiceert over dergelijke geweldsincidenten in de States. Hoe het ook moge zijn, professor doctor Hans de fopwetenschapper denkt aan een gewiekste samenwerking tussen onze paarse broeken, adverteerders én pubers op gympen die gewillig meewerken aan de campagnes. Dat concludeert hij na het zien van het meest recente incident tussen twee meiden in Rotterdam Hoogvliet. "Dat zogenaamde kopschoppen hè. Die filmpjes spelen zich af tussen twee advertenties. Boven staat een advertentie voor een extreem gewelddadig computerspel waarin talloze mensen uit elkaar vliegen omdat ze worden kapotgeschoten. Daaronder staat een advertentie voor gympen. Wat me opvalt is dat het kopschoppen altijd gebeurt met gympies. Van die schoenen die pubers tegenwoordig dragen. Die zijn niet zo hard. Het valt ook redelijk mee hoe hard de daders schoppen. Ik denk dat veel van die filmpjes een beetje zijn voorgekookt en dat ze die samen maken met heel veel gegil en lol als een soort van grap voor internet." Shit, we zijn er gloeiend bij. Er is blijkbaar iemand die doorheeft dat onze afdeling Sales eens in de zoveel tijd pubers de straat op stuurt op gympen met een missie: schop elkaar helemaal de tyfus en film het in VVS op een mobiele telefoon. Stuur vervolgens de beelden naar onze WhatsApp (06 2244 3318) en verdien geld. Adverteerders zien niets liever! ROFLOL. Het is hoogste tijd voor pensioen, Hans.

Reaguursels

Inloggen

Ik heb 3 vragen voor Hans. En dat zijn deze:
Van welke planeet komt u?
Hoe lang bent u al op aarde?
En wanneer gaat u weer terug??

bbbachstra | 25-03-15 | 14:21

Even opletten onbenul Hans van der Sande!
Er is alweer een toneelstukje in Rotjeknor opgevoerd: www.telegraaf.nl/binnenland/23840738/_...

Ik meld het maar even dan kun je GS weer eens flink in de zeik zetten. Dat vinden we leuk want onbenullen als Hansje lachen we gewoon in hun verwaande smoel uit.

Pieter V | 24-03-15 | 11:50

"een extreem gewelddadig computerspel waarin talloze mensen uit elkaar vliegen omdat ze worden kapotgeschoten."

HET ZIJN GEEN MENSEN
HET ZIJN PLAATJES GETROKKEN OVER EEN GEANIMEERD 3D MODEL

What's next, kunnen we met spelpersonages trouwen?

niemand specifiek | 24-03-15 | 10:47

Weer een quod erat demonstrandum: sociale wetenschappen is zoiets als religieuze fysica: it simply doesn't make any sense

Ozon | 24-03-15 | 08:56

-weggejorist-

Yourantichrist | 24-03-15 | 08:47

Sociologie is geen wetenschap. Alleen maar creatief verzinnen en publiceren.

tera | 24-03-15 | 07:21

In de presentaties op zijn website noemt hij Diederik Stap een 'wetenschappelijk psycholoog'.

Dat zegt genoeg, als je in 2015 nog steeds niet door had dat Diederik Stapel een grote oplichter is en een groot deel van zijn 'wetenschappelijk' oevre uit zijn duim heeft gezogen.

Zijn website komt ook rechtstreeks uit het jaar 1992 overigens. Nog net geen animated gifs overal.

Koek Bakker | 24-03-15 | 06:17

Deze meneer stamt uit de ontkenningsgeneratie.
Want zo is NL niet! NL is tolerant en de mensen die er wonen gaan met respect met elkaar om...... Uit dezelfde generatie als onze politici en vooral hun denktank- en voorzegpersoneel. Maar ook rechters. Deze laatste echter alleen bij burgerslachtoffers. Want De Staat naaien of financieel benadelen wordt dan weer wel keihard afgestraft!

Thorolf | 24-03-15 | 01:10

Ik moest een beetje lachen tussen het huilen door

McNulty | 23-03-15 | 22:23

En ik heb via reaguurders toch zo nu en dan best interessante weetjes vernomen.
Haagse Tokkie | 23-03-15 | 21:08
Ik deel u mening 100%

Rotterdammert1965 | 23-03-15 | 21:26

@roze_bril | 23-03-15 | 13:05

Iets van opgestoken? Nu ook een expert in complottheorieën geworden?
Heeft toch zeker niks met het roze brilletje te maken?
Want dat Hansje duidelijk is voorzien van een roze brilletje is wel duidelijk.

Pieter V | 23-03-15 | 21:13

Beste Klaps,

Je vergeet dat dit helemaal klopt wat Hans (103) zegt. Want hij is afkomstig uit de richting waar het belangrijk is wat je over iets hoort te denken. Feiten zijn daar ondergeschikt aan. Dat is ook de reden dat ze zo van moslims houden, daar is dat ook zo.

Omdat men in Links vindt dat GeenStijl rechts en dus van de PVV hoort te zijn (nogmaals, feiten zijn niet belangrijk) moet dringend bewezen worden dat GeenStijl fout is. Dit is de juiste methode daarvoor.

Dus als een advocaat Wilders verdedigt in de rechtbank moet hij kapot gemaakt worden. Wat dus ook gebeurd is. Overal zit Links.

Gelukkig is Links erg dom en blind voor feiten, daarom hebben we nog een kans.

Rest In Privacy | 23-03-15 | 21:11

Over business-models gesproken. Rechts verdient geld met drama-uitvergroten. Links verdient geld met zieligheid uitvergroten (goede doelen en media). Links en rechts zorgen goed voor hun directeuren en politici. Beide groepen hanteren het diepgewortelde Nederlandse wegkijkbeleid bij eigen achterban.
Het verschil tussen links en rechts is dat rechts eerlijk is over het verlangen om zelf goed geld te verdienen.
Ach. Deze site ben ik gaan volgen ivm de gigantische goedbedoelde hoeveelheden halve waarheden in de linkse reguliere media. En ik heb via reaguurders toch zo nu en dan best interessante weetjes vernomen.

Haagse Tokkie | 23-03-15 | 21:08

De beste man was om 18:30 uur op de radio Rijnmond. Werkelijk onvoorstelbaar welke onzin deze man uitkraamde. De reputatie van de VU Groningen was al niet best met de vorige duimzuiger daar. Blijkbaar ontregeld de gaswinning niet alleen de grondgesteldheid van de mensen daar maar ook het denkvermogen.

Rotterdammert1965 | 23-03-15 | 21:07

@Jimmydepimmy | 23-03-15 | 12:53

Als de man 75 is, is het dus geen babyboomer. U kletst dus uit uw nek. Dat hij gewoon seniel of dement is ligt meer voor de hand maar dan moet zijn omgeving toch echt een kinderfilter op de router instellen.

Pieter V | 23-03-15 | 21:07

@Dhr. de Wit | 23-03-15 | 18:18

"Zo wordt ik al weken achtervolgd door een bepaalde advertentie voor iets dat ik allang gekocht heb."

Dat gaat bij mij altijd zo. Daarom lach ik me een deuk over de sukkels die denken dat die manier van adverteren klanten aantrekt. Iets met mosterd na de maaltijd.

Pieter V | 23-03-15 | 21:03

Ach, alweer zo een academisch links misvormde idioot die in zijn hele leven nog geen dag heeft gewerkt.Ik zei dus "gewerkt"!
U weet wel iets doen waar de samenleving iets aan heeft.

Het enige wat deze gasten doen is voor een vet salaris betaald door de belastingbetalers hun hobby uitoefenen die bestaat uit goedpraten van criminelen en geweld, en het verheerlijken van samenleving ontwrichtend links gedachtegoed.

Pieter V | 23-03-15 | 21:00

Heb je die onthoofd filmpjes wel eens goed bekeken ? staan altijd mannen met een baard op. En omdat men bij Geen Stijl in de regel een hekel hebben aan mannen met een baard .......

rover2000 | 23-03-15 | 20:53

Ja, want kopschoppen maakt goede reclame... rasidioot, in en in triest.

TheDutchOwner | 23-03-15 | 19:15

Tja edelachtbare.. Dat politiefilmpje waar ik op sta is geacteerd echt waar.. Moeders liegt over de blauwe plekken en bulten van haar dochter.

Dr. Frambozenjam | 23-03-15 | 18:58

Meneer is een schande voor het intellect, zet hem 1 dag voor 25 VMBO'ers en z'n "referentie kader" kan weer 25 jaar mee...

Zookrates | 23-03-15 | 18:48

Met een tweet van een kasteelheer die mensen had zien deaudgaan door wiet, dacht ik, deze week, wel genoeg complottheorieën gelezen te hebben.

Pantservuist | 23-03-15 | 18:39

Ik hoor toch duidelijk op belangrijke momenten dat meneer Hans niet helemaal meent wat hij zegt. Je zou van zo'n Hans toch verwachten dat hij een voorgekookt lulverhaal om GS te beschadigen wat beter uitvoert. Ik denk dat dr. Hans over de datum is en een hele middelmatige oplichter.

Canis Spurcus | 23-03-15 | 18:39

Een nieuw gezegde luidt:
Laat mij een internetgebruiker zijn getoonde Adword advertenties zien, dan vertel ik wat ze zoeken op de googel.

Zo wordt ik al weken achtervolgd door een bepaalde advertentie voor iets dat ik allang gekocht heb.

Verder is deze meneer niet goed snik. Hij heeft vast meer complottheorietjes achter de hand.

Dhr. de Wit | 23-03-15 | 18:18

Zelden zo'n enorme aluminium hoedengroothandel meegemaakt.

Petskast | 23-03-15 | 18:06

Toch stel ik me zo een vrije pers voor: duiding vanuit meerdere perspectieven. En dan liefst ook binnen de mainstreammedia. Idealiter zelfs binnen één medium zoals ik dat lang geleden ooit in Media als bijvoorbeeld de Frankfurter Algemeine en Le Monde Diplomatique zag.
Maar vooral met betrekking tot internationale politiek, in het bijzonder over het Midden-Oosten en Rusland, ontbreekt het daar nu aan. Want zelfs zogenaamde 'Gegenöffentlichkeits-media' als GS lijken dan deel van de 'Gleichgeschaltete' mainstreampers.

WirMachenMusik | 23-03-15 | 17:29

Oh... mijn god, je zou college hebben van zo'n nitwit. Wij zijn een verloren volk.

Bukkes | 23-03-15 | 17:14

Leuk, als je bij hem op de bank komt omdat je gepest werd.
"Och je kop tegen de stoep getrapt, ahh stel je niet aan. Gympies, hè, gympies doen geen pijn."

Voor de ouders onder jullie: succes met opvoeden, probeer nu maar aan je kind uit te leggen dat kopschoppen geen goed plan is, dat de man wellicht professor is maar weinig van natuurkunde heeft begrepen.

harstef | 23-03-15 | 16:43

In scene gezet, nou nee.
Maar jullie verdienen er wel grof geld mee.
En dat is jullie enige onderscheidende vermogen.. Daar zijn jullie zelfs trots op..
Zo erg zelfs dat jullie dit bericht ook weer gaan wegjorrissen, toch?
Stel je voor dat je eerlijk bent over je business model..

Deus Absurdia | 23-03-15 | 16:28

@self: lul natuurlijk. Eikel.

TheBug | 23-03-15 | 16:21

Vergeet die Kia Picanto.
Ik wil graag deze meneer voordragen als Totale Lil van de week.
Man man man, wat heeft die het NIET begrepen.

TheBug | 23-03-15 | 16:18

Dit is niet echt. De stem is duidelijk herkenbaar als die van professor dr. ir. P. "mijn naam is genoemd" Akkermans.

Morgenhout | 23-03-15 | 16:09

Mag dhr Van der Sande aub uit zijn functie worden gezet? Dit soort mensen moeten echt naar Amerika verhuizen.

De*correcte*kerstman | 23-03-15 | 15:58

Gaaf, subsidiehandje ophouden na het schrijven van een dom stukje. En nog cashen ook. Wat een heerlijk land hebben we toch. Nu ik in 2 zinnen mijn onderzoek en conclusies gepresenteerd heb, wil ik ook graag weten waar ik kan aankloppen voor mijn hardverdiende subsidie.

Schaaldier | 23-03-15 | 15:53

Met domheid geslagen in plaats van geschopt.

deEerlijkeLeugenaar | 23-03-15 | 15:49

Zo te lezen solliciteert 'ie naar een dergelijke behandeling. Gelukkig doet het, volgens die Hans althans, geen zeer en is alles in scene gezet. Nou, dan kan hem dus niets overkomen.

natte krant | 23-03-15 | 15:48

Dit is nou echt het mannetje die een paar kopschoppen teveel heeft gehad. En ik heb geen gympen en geef hem graag nog een paar extra!

WitteGrunneger | 23-03-15 | 15:47

Studeerde sociale psychologie. Allemaal pseudo wetenschap gebaseerd op vooroordelen en theorietjes van linksdragend subsidie volk.

Oculus Malus | 23-03-15 | 15:46

Niks voor D66 zo'n Dr Oetlul H.C. ?

langzullenweleven | 23-03-15 | 15:40

De man zegt echt dat het verdacht is dat ze kopschoppen met gympen, omdat het toevallig schoenen zijn die pubers dragen. WTF momentje. Meneer wetenschappen. Ik denk zelf dat ht vrij logisch is dat je kopschopt met de schoenen die je draagt. Je hebt namelijk geen speciale kopschopschoenen. Nog niet.

centenkrabber | 23-03-15 | 15:39

Is deze man een van de eerste langstudeerders?

Demonische Eend | 23-03-15 | 15:35

Hallo, hallo.. dit bericht wat pas bedoeld voor volgende week woensdag !

snoopy2008 | 23-03-15 | 15:33

Zullen de vogeltjes in zijn hoofd ook Twitteren ?

Ikkenoow | 23-03-15 | 15:32

103 ? Man werd in 1943 geboren. Pas nou op, gaat hij weer klagen dat de jeugd van tegenwoordig niet kan rekenen en niet weet wanneer WO2 afgelopen was, waarna pas de eerste babyboomers het daglicht mochten aanschouwen. Krijgen jullie de bal net zo hard terug.

louis6227 | 23-03-15 | 15:27

LOL @ die cv
grapjas

Eigen_Gereid | 23-03-15 | 15:27

Je kan het al aan zijn betweterige ietwat dommige hoofd zien. Dat lage niveau. Dit item heeft trouwens totaal geen gevolgen voor Hans. Hij blijft gewoon zitten waar die zit en zal zijn onmetelijke wijsheid/domheid blijven verspreiden richting overheidsinstanties als zelfverklaard expert. Daar blijven ze hem uiteraard met opengesperde ogen en instemmende blikken aankijken en aanhoren. Omdat ze daar zo mogelijk nog dommer zijn. Dit wereldje houdt mekaar zo heerlijk dom en naief.

Koettoerk | 23-03-15 | 15:15

Verdomd ... ik wou ook laatst gympen kopen maar snap nu pas dat het eigenlijk een voorwendsel is om iemand helemaal lek te schoppen.

Simon_GS | 23-03-15 | 15:14

... en zijn generatie regeert dit land.

cocalola | 23-03-15 | 15:13

Mijn kleinzoon wilt zich opofferen en met zijn gypies tegen deze zwakbegaafde neuroot uit gaan testen

witchmaster | 23-03-15 | 15:08

Hans van der Sande.
Het slechte onderwijs en wetenschap heeft er een naam bij gekregen na "Stapel".

datzouzomaarkunnen | 23-03-15 | 15:00

-weggejorist-

Stijlkoning | 23-03-15 | 14:59

Dat er uberhaupt iemand is die sociale wetenschappen nog serieus neemt...

Borakh | 23-03-15 | 14:57

durfniet | 23-03-15 | 12:58
Die Hansworst heeft geeneens ballen. Het is een doofstomme blinde mosselknuffelaar. Ik gun die landverrader een avchryselijke deaud.

WitteGrunneger | 23-03-15 | 14:56

Laten we eerlijk zijn, een voice over is zo gemaakt. Net zoals in de oorlogsfilms waar de duitsers met een frans accent praten. Of fransen met een engels accent. Of nee... hoe zat dat ook weer in die 'allo 'allo?

kloopindeslootjijook | 23-03-15 | 14:53

@rexmundi666 14:30: Ik blijf me afvragen hoe het mogelijk is dat dit soort flapdrollen als autoriteit gezien blijven worden, en nog steeds als gesprekspartner bij allerlei overheden kind aan huis zijn. Hoewel, je geeft het antwoord eigenlijk zelf al: er is aan de andere kant van de tafel niemand met de kennis om door deze luchtbel heen te prikken.

Muxje | 23-03-15 | 14:51

Dit vraagt natuurlijk om een strategische plaatsing van links-vriendelijke artikelen rondom reclame. Eeeh... al zijn die wat schaars.

kloopindeslootjijook | 23-03-15 | 14:51

Wapper wapper...

Realism Is All | 23-03-15 | 14:51

Hahaha, die arme wereldvreemde meneer. Ziet wat bruine kindjes in kopschopfilmpjes en denkt meteen: ''Dat moet Amerika zijn.'' Tsja, dat krijg je ervan als je je hele leven vanwege je ideologie opsluit in een ivoren toren.

metalj | 23-03-15 | 14:48

Diep treurig is het niveau van academisch Nederland tegenwoordig...

Sumato | 23-03-15 | 14:46

Er is vast nog wel een andere samenhang te vinden tussen de reclameboodschappen en artikelen.

Eerst kijken naar Monty Python - Witch scene
www.youtube.com/watch?v=zrzMhU_4m-g
en uitleggen wat hier mis gaat.

kloopindeslootjijook | 23-03-15 | 14:45

Hans stemt waarschijnlijk PvdA of Groenlinks. Die hebben ook zo'n rare kijk op de werkelijkheid. Niet mee discusieren, gewoon knikken en doorlopen.

Statler en Waldorf | 23-03-15 | 14:43

sociaal psychollog, kent de wereld vanuit onderzoeken.

vertrouw nooit een psycholoog te dom om statistieken te lezen en niet door hebben wat er gebeurt.

ik ken veel psychologen aardige meisjes maar ga er geen discussie mee aan. Dat leidt tot niets.

dolffie | 23-03-15 | 14:37

Kennelijk is er, sinds W.F. Hermans zijn "onder professoren" schreef, niet veel veranderd aan de RUG.

FCDenBosch | 23-03-15 | 14:37

En boven dit verhaal staat een koffer vol schroevendraaiers... GS wil dat we bij meneer alle losse onderdelen weer vast draaien zeker?! *zet alu hoedje weer af*

saidnowomanever | 23-03-15 | 14:36

Ik heb geen spelcomputer maar na het zien van die filmpjes had ik laatst 24 vechtgames aangeschaft. Ik begreep nooit waarom, maar gelukkig heeft Hans mij nu het licht laten zien.

Harry Turtle | 23-03-15 | 14:33

Wat Coyote zegt!! Heb als lid van de Hermandad ook een lezing van die man gehad. Zijn kennis loopt inmiddels jaren achter maar binnen de politie is eenoog koning. Ik nam hem niet kwalijk dat ie achterliep. Per slot van rekening maak ik uiteindelijk uit wat ik met zijn kennis doe maar hij heeft zich nu werkelijk onsterfelijk belachelijk gemaakt. Tijd voor definitief pensioen.

rexmundi666 | 23-03-15 | 14:30

GS is er gloeiend bij. 18 april protestmanifestatie op de Dam.

Rest In Privacy | 23-03-15 | 14:27

@gamlakuk | 23-03-15 | 13:21
Wat is er met mijn kreten? Ze hebben mij geen titel opgeleverd.

rara | 23-03-15 | 14:21

Ach kijk, good old Hans, mijn oud docent en diegene die ongeveer een maand voordat Fortuyn werd omgelegd al voorspelde dat hij hoe dan ook gewelddadig om het leven zou komen. De man wiens ego toentertijd groter was dan de resultaten van zijn wetenschappelijke onderzoeken. De man wiens ego hem na al die tijd nog steeds niet verlaten heeft. Sterker nog, met het verstrijken der jaren neemt het welhaast een aan krankzinnigheid grenzende vorm van narcisme aan (ja, er zijn gradaties!). Beste Hans, ga genieten van de vruchten van je pensioen, loop niet meer als een pseudo-wetenschapper rond in bv. Enschede om aldaar de plaatselijke hermandad van nietszeggende adviezen te voorzien bij de rellen tussen FCT & Fenerbahce. Stop met het orakelen aan je studenten die bijkans een rolberoerte krijgen van jou en je praatstoel. Neem plaats in een rusthuis voor de ouden van dagen en laat de geriater zich over je ontfermen. Het ga u goed, gij eens nog serieus te nemen wijsgeer.

Coyote | 23-03-15 | 14:20

Hans, die advertenties die jij ziet zijn afgestemt op je surf- en zoekgedrag. Blijkbaar heb je zelf gezocht naar gympen en gewelddadige computerspelletjes.

Elmer Fudd | 23-03-15 | 14:19

Alui-hoedjes manneke.

meneer Q | 23-03-15 | 14:12

Wij reaguurders gamen niet eens. Toch?

Driewerf Hoezee | 23-03-15 | 14:12

Ook al het syndroom van Opstelten, arme man !

Castor12 | 23-03-15 | 14:10

Ook weer zo'n typische pseudo-intellectueel waar de sociowetenschappen door geregeerd worden.

In de jaren 70 cum laude afgestudeerd op het hebben van een linkse mening, en sindsdien roepend dat we pubers vooral hun gang laten gaan omdat "hard aanpakken niet helpt:"

"In het algemeen zijn dingen die pubers doen; daar moet je je niet te veel mee bemoeien. Dat moet je gewoon laten gaan."

Niet omdat dat uit enig objectief uitgevoerd onderzoek blijkt, maar omdat zijn ideologie stelt dat dat zo zou moeten zijn. Dus het is zo.

Het idee dat de waarheid kenbaar zou zijn is namelijk een rechtse conservatieve neokoloniale denkwijze, waar Grotere Geesten als Hans en zijn collegae niet meer in geloven.

Absolute waarheid bestaat niet, alle culturen, religies en ideologieën hebben precies evenveel gelijk, dus als Hans besluit dat "pubers hun gang laten gaan" werkt, dan is het zo. Toetsing aan feiten is tenslotte achterhaald en ouderwets en eurocentrisch.

Russells Teapot | 23-03-15 | 14:07

"Die filmpjes spelen zich af tussen twee advertenties."

Welke advertenties? 90% gebruikt Adblock!

XaleX_2 | 23-03-15 | 14:04

Reaguurders: Hebben jullie niet door dat het deze uitmuntende Einstein-achtige geleerde te doen is om de reacties die wij als reaguurders hier plaatsen. Niet de kopschopfilmpjes zijn het onderwerp van zijn onderzoek, maar wij!
Matig dus uw toon!

Graaf van Egmont | 23-03-15 | 14:04

Als deze meneer makkelijk had willen scoren met echt relevant wetenschappenlijk onderzoek, had ie beter de link kunnen onderzoeken tussen LINKSCH denkers en aanslagen op andersdenkenden. Of terrorisme en de islam. ("Uit onderzoek blijkt dat niet alle moslims terroristen zijn, maar alle terroristen zijn wel moslim.) Kan ik nu ergens een fop diploma halen, of een doctoraatje?
O,ja en stuur die bal gehakt met pensioen aub.

funkyd | 23-03-15 | 14:03

Overigens zegt die vent nergens dat GS de boel in scene zet...
Z'n claims zijn:
1: het aantal incidenten valt wel mee (lijkt me een kwestie van mening)
2: zo hard schoppen ze helemaal niet (kan ik niet beoordelen - voorlopig wordt ik toch liever niet tegen mn hoofd geschopt, ook niet met een sportschoen)
3: de jongeren zelf zetten soms de boel in scene voor aandacht (lijkt me sterk)
4: sites als GS zetten gerelateerde reclame om deze filmpjes heen (zou kunnen - het is maar wat je 'gerelateerd' noemt)
.
Genoeg vreemde opmerkingen, en nogal onsamenhangend gebracht.

Ballenman | 23-03-15 | 14:02

Als het niet de schuld is van Wilders dan toch in ieder geval van GeenStijl. Heerlijk hoe simpel het is in het hoofd van sommige mensen.

The real McCoy | 23-03-15 | 14:02

lachen.... niet lachten. Kan niet eten en typen tegelijk... :-(

Ales | 23-03-15 | 14:01

@WillemRuis | 23-03-15 | 13:12
en toch... hij kan beter uit zijn nek lullen als uit zijn l*l nekken....

Verwilder(s)t Niet | 23-03-15 | 13:59

Ja, je kan natuurlijk smakelijk lachten om deze wereldvreemde bejaarde maar in Nederland is er dus een systeem in plaats wat dus opdracht geeft voor een dergelijk onderzoek en deze Van De Sande betaalt voor zijn 'werk'.... Dit gebeurt er dus met het extra geld voor onderwijs waar D66 zich zo hard voor maakt.

Ales | 23-03-15 | 13:59

Ik zie op GeenStijl regelmatig advertenties die me oproepen om op D66 of GroenLinks te stemmen. Is dat ook een complot?

Zo ja, dan werkt het niet erg best.

Russells Teapot | 23-03-15 | 13:59

Kijk dit is ook precies waarom pvda /d66 nog steeds zo hoog scoren. In de provincie zijn ze een beetje wereldvreemd en denk bij dit soort beelden dat het uit het buitenland komt ipv het Eigen land.

chiwing | 23-03-15 | 13:59

@rara | 23-03-15 | 12:50

Ik heb adblock uit staan op geenstijl, maar ik ben nog *nergens* advertenties tegen gekomen van geweldadige computerspellen en sneakers. Zeker niet *"onder en boven"* de filmpjes.

Oftewel: Deze man lult niet zomaar wat, hij *liegt* ook nog eens. Keihard! Wat een LUL!

peterdh | 23-03-15 | 13:58

Dat dergelijke trieste totaalmalloten kennelijk aan een universiteit zijn verbonden, is te gek voor woorden.

daytripper | 23-03-15 | 13:58

Ik ben geen voorstander van geweld maar laten we die halve tamme idioot eens door een paar gympen tegen zijn kop laten schoppen.(ik betaal € 0,50 per trap)
Wees maar niet bang hoor, gympen doen geen pijn.
Wat een wereld vreemde lamlul die gast.
Zou hij een keer ontvoerd zijn door aliens?

KaleKano | 23-03-15 | 13:58

zijn conclusie is toch vooral dat het van alle tijden is en we de boel niet zo moeten opkloppen... en daar heeft hij een punt...
gs klopt liever een bijzin op tot enorme proporties.

Satria | 23-03-15 | 13:57

@miko | 23-03-15 | 13:03
Toch wel: twintig, dertig jaar geleden schopte men (bijna) niet iemand die op de grond lag. Voor zover er wel geschopt werd, was dit in maag en/of borststreek. Dit is in ieder geval op neurologisch gebied een stuk "vriendelijker". Tegenwoordig is het adagio om zoveel als mogelijk op zo hoog mogelijke plekken te schoppen, liefst zodat zelfs een niquaab de "Schade" niet kan bedekken.

Verwilder(s)t Niet | 23-03-15 | 13:57

JaNeeTochNietDan? | 23-03-15 | 13:10

Ook geheel eens met u. Dat van die kinderen zei ik meer in mn kwaadheid over deze man. Zij kunnen er ook niks aan doen dat ze zo'n vader hebben...

Waakvlam | 23-03-15 | 13:54

Viel mij allemaal al eerder op.

Piet Karbiet | 23-03-15 | 13:54

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Dus je gaat je afvragen hoe hij zijn eigen 'wetenschappelijke' conclusies kracht bij zet.

Harry Turtle | 23-03-15 | 13:52

Nodig hem eens uit voor een lezing over de duistere zaken van GS. Beetje crowdfunding moet toch kunnen voor een treinkaartje vanuit Groningen?

marcoplarco | 23-03-15 | 13:51

Hans van de Sande. Bijzonder warm en intelligent persoon, al slaat hij hier toch wel de plank mis.

Coolchwip_ | 23-03-15 | 13:50

Ik zie helemaal geen reclame op GeenStijl. Maar ik maak dan ook geen gebruik van Internet Explorer.

Guido | 23-03-15 | 13:50

Ach als je maar links bent komt de titel van Dr. vanzelf. Je hoeft alleen maar linkse kreten te slaken, sociologie of antropologie te studeren en de rest loopt als een trein.
En altijd zijn deze lieden werkzaam in de gesubsidieerde en gepremieerde sector of werkzaam als Ambtenaar.
In het bedrijfsleven kom je deze nietsnutten gelukkig nooit tegen. Daar worden ze ook nooit aangenomen.

waarzeggertje | 23-03-15 | 13:49

Als je de filmpjes achterstevoren draait zijn het PVV Zendtijd voor de Politieke Partijen filmpjes.
hfakker | 23-03-15 | 13:00
L0l

Ron_Paul | 23-03-15 | 13:49

Dit is eigenlijk de schuld van Kamp, die wil geen onderzoek laten doen naar hersenschade in Groningen door de aardbevingen. Deze man bewijst het gelukkig.

Tjemig | 23-03-15 | 13:48

Ik denk dat Hans ook altijd wel een extra rol aluminiumfolie in huis heeft, voor je weet maar nooit.

ren-forrest-ren-e | 23-03-15 | 13:48

wetenschappers blijken toch steeds vaker niks meer te zijn als ordinaire oplichters.

Gaaaap | 23-03-15 | 13:48

Stormageddon | 23-03-15 | 13:41
Welkom Cato.

Cummie de Swappert | 23-03-15 | 13:47

Ik word ook betaald door GeenStijl, jullie niet dan?

Harry Turtle | 23-03-15 | 13:45

Over 1 ding heeft hij wel gelijk: de aandacht voor vechtende pubers is overdreven. Kinderen en pubers vechten nu eenmaal. Dat is altijd al zo geweest, zal ook altijd wel zo blijven. Daar hoef je niet van op te kijken, niet moeilijk over te doen en je kunt er ook weinig aan veranderen. Dat gebeurt nu eenmaal. Zolang ze elkaar niet het ziekenhuis in trappen valt het wel mee. Uitgaansgeweld is wel van een iets andere orde en als er wapens bij komen kijken ook, maar dat zijn heus zeldzame uitzonderingen.

En GS/Dumpert zal heus niet opdracht geven om die filmpjes te maken en te uploaden, maar... jullie vinden het ook wel fijne clickbait om te ontvangen. Makkelijke vultopicjes van de boosmaak-verticaal-video-du-jour met veel clicks, veel boze comments die oproepen tot strenger straffen en ander fijn onderbuikgereutel des bourgeois, dat vinden de adverteerders mooi. Helemaal ongelijk heeft Hans (103) dus niet.

Verder vind ik dat de islam moet worden vernietigd. Dat dan weer wel.

Stormageddon | 23-03-15 | 13:41

Hoe is die beste man ooit Dr. geworden. Zoveel domheid uitkramen. Ik kan er echt niet bij. Hoofdschuddend zit ik hier achter mijn adblock.

diek | 23-03-15 | 13:38

Waarschijnlijk komt deze meneer frisse lucht tekort, dat versnelt dementie, triest..

priwax | 23-03-15 | 13:38

Sociaal psychologisch onderzoeker?
klinkt als een hele titel maar aan zijn verhaal te zien staat het qua niveau ergens tussen klok kijk certificaat en veterstrik diploma in...

Loodje | 23-03-15 | 13:37

Zou die mijnheer weten hoe reclame op internet werkt? Hij verbaast zich er waarschijnlijk ook over dat er altijd reclames voor nekmassageapparaten op zijn pc komen als zijn vrouw er net achter heeft gezeten.

ikzalhandhaven | 23-03-15 | 13:36

Mogelijk een dement vriendje van Opstelten....

knerf | 23-03-15 | 13:34

'ik denk dat ...'
denkert of WETENschapper , Hans !?

nemeton | 23-03-15 | 13:32

Naast reclame voor games en schoenen niet te vergeten: cous cous, negerzoenen en pepperspray.

Cummie de Swappert | 23-03-15 | 13:32

Overheidsfunctie, kan je verwachten, waar kan zo'n onnozele anders aan het werk .

fleurtje | 23-03-15 | 13:32

Wat verwacht je ook van iemand die bij een Nederlandse onderwijs instelling werkt?
Dat tuig is enkel van onder wijs.
Handiger zou zijn als ze dat van boven zouden zijn.

Rest In Privacy | 23-03-15 | 13:31

tuut tuut

Bokito ergo sum | 23-03-15 | 13:31

Simpele vraag aan die man, welke fimpjes stammen niet uit Nederland, en welke wel?
Graag duidelijk antwoord, en een verklaring waarom de ene uit Nederland is, en de andere niet.

helaas nederlander | 23-03-15 | 13:30

Hoeveel paddo's zou die vent op hebben voordat hij met deze waanzin op de proppen kwam?

Ten Einde Raad | 23-03-15 | 13:30

Cum Laude achtergrond etc. Dat soort lui uit de psychologische of sociaal- hum "wetenschappelijke" hoek ken ik. Kunnen fantastisch de door hun faculteit opgelegde regeltjes opvolgen. Van een "Freigeist" habitus is dan geen sprake. Vallen graag in het pulletje en hollen achter vaandels aan. Tja... dan zit je wel vast in je eigen mening.
Wat je dan "denkt" is waar.

geeftnix | 23-03-15 | 13:25

lol, nu wordt GeenStijl beticht van genialiteit en dan is het weer niet goed.

Wat zijn jullie een zeikerds!!! ;)

trottle | 23-03-15 | 13:25

Ik ga ook even kopschoppen. Het heerst.

meneer der meneren | 23-03-15 | 13:23

Zachte gympies!!! Wat een idioot, ik heb namelijk ook wat kopSTAMP filmpjes voorbij zien komen en zachte gympies met hard trottoir doet nog steeds veel auw!!!

trottle | 23-03-15 | 13:22

Een agoog. Waarschijnlijk andragolademagoog, een typische zeventigerjaren babyboomstudie waarvoor je, gekleed in tuinbroek en ruikend naar de hash, met een overgeschreven scriptie en het uitstoten van twee RaRa kreten een doctorandustitel kon krijgen.....

gamlakuk | 23-03-15 | 13:21

Nederlandse universiteiten waren een van de de eersten die in jaren 90 gebruik maakten van het internet. En blijkbaar de laatsten die begrijpen hoe het werkt...

--sql error-- | 23-03-15 | 13:20

Deze Hans van der Sande moet wel lid zijn van de PvdA met zijn maakbare kopschop-samenleving-onzin. Deze man heeft duidelijk geen benul in wat voor (multiculturele) hel sommige Nederlandse kinderen opgroeien en wat voor bende het tegenwoordig op sommige scholen is. De PVV is echt niet voor niks de grootste partij geworden bij de scholierenverkiezingen.

Outsider-Inside | 23-03-15 | 13:20

@Trekhaas | 23-03-15 | 13:14

Dan zouden wij elkaar zomaar eens kunnen kennen. Hij zal het wel vreselijk vinden dat zijn producten hier reaguren.

roze_bril | 23-03-15 | 13:20

Nou die meneer heeft wel een punt. Ik zag laatst een filmpie over een oorlog. Daar vlogen de kogels in het rond. Maar het was reclame voor verband en houten jassen. Ze schoten ook niet echt hard maar hadden wel gympies aan.
Kan ik nu ook een titel voor mijn aam zetten?

hero_of_heaven | 23-03-15 | 13:20

-weggejorist-

Deus Absurdia | 23-03-15 | 13:19

Hij is al met pensioen.

Bart_Geenstijl | 23-03-15 | 13:18

Echt weer een reactie van zo'n PvdA adept.
Lekker links en altijd werkzaam in baantjes op kosten van de belastingbetaler.
Sociaal zijn van andermans centen dat is hun Credo.

waarzeggertje | 23-03-15 | 13:18

Het ergste is nog, dat omdat meneer een titel voor zijn naam heeft, ze in Den Hagistan denken dat die altijd gelijk hebben en daar dus hun beleid op gaan afstemmen.
En dan neemt de Volkskrant het over en geloofd heel links Nederland het.

BekiekUtMoar | 23-03-15 | 13:16

Er tekent zich de laatste maanden echt een prachtig patroon af. Heel lang waren de problemen van de multiculti en Islam niet waar, overdrijving, overtrokken.
.
Nu de problemen feitelijk de media overspoelen, de problemen ook nog exponentieel aan het toenemen zijn, het allemaal niet meer te ontkennen valt, is het allemaal "in scene" gezet.

Parel van het Zuiden | 23-03-15 | 13:16

Fuck..... En ik begin in september aan de RUG. Misschien toch overwegen om wederom naar het selectief kritische UvA terug te keren.

Pompenkoning | 23-03-15 | 13:15

Dit is het type compleet gefaalde social study paarse broek, die in zijn miserable eenzame bestaan klotsende okseltjes krijgt van jonge opstandige meisjes en daar n aluhoedje kapitalisme conplot op los laat. Wat een eng ventje. Type die tegen zou kunnen komen in een pedo onderzoek van alberto stegeman.

vaas klaak | 23-03-15 | 13:15

"Wat me opvalt is dat het kopschoppen altijd gebeurt met gympies. Van die schoenen die pubers tegenwoordig dragen. Die zijn niet zo hard."

Ik wil (geheel in het kader van wetenschappelijk onderzoek) deze gesubsidieerde malloot wel even laten voelen hoe hard/zacht een sportschoen tegen het hoofd kan knallen.

Hoe ver kun je als 'hoog opgeleide' van de realiteit afstaan?

Exilium | 23-03-15 | 13:15

Toen ik daar 20 jaar geleden studeerde, was van der Sande al een vreemde snuiter. Beetje wereldvreemd en iets te aanrakerig.

Trekhaas | 23-03-15 | 13:14

Meneer de onderzoeker moet eens onderzoek doen naar AdBlockPlus.

Gbeg | 23-03-15 | 13:13

Links weet niet meer wat te doen inzake wegkijken en ontkenning van dit soort agressie. Een soort hersenaantasting zal ik maar zeggen. Ach Hans, nu zijn het nog gympies, volgend jaar schoenen met stalen neuzen!

mom van avezaath | 23-03-15 | 13:13

Het ergste van alles is, dat deze 'academicus' het ook nog meent ook. Wat een verrekte koekwaus! Hans is illustrerend voor het totale failliet van de linkse babyboomer generatie. Alsof je hem hoort zeggen; 'There are no American tanks in Bagdad or Iraq'.

Indoneesje | 23-03-15 | 13:13

En dan komt het tot ons via een serie buizen, he Hansie?

QuelleFromage | 23-03-15 | 13:12

Deze meneer lult uit zijn nek, het is allemaal een zionistisch complot.

WillemRuis | 23-03-15 | 13:12

Heel Geenstijl is in scene gezet Hans, wist je dat niet?

Rest In Privacy | 23-03-15 | 13:12

@ Waakvlam | 23-03-15 | 13:05
Ik ben het met u eens dat het voor niemand wenselijk is om iets dergelijks te ondergaan. Waar het hier echter om draait is of het maatschappelijk zo'n impact heeft dat wij hier voorpagina nieuws van moeten maken. Of is het iets van alle tijden, zit het een beetje in onze natuur, en hebben we het door opvoedkundig zo goed mogelijk bezig te zijn wel redelijk in de hand?

Stefan Ondergoed | 23-03-15 | 13:11

krijgt deze man ook daadwerkelijk salaris voor zn onzin ? :)

iets | 23-03-15 | 13:11

-weggejorist-

JaNeeTochNietDan? | 23-03-15 | 13:10

@Waakvlam: eensch met alles, behalve dat van die kinderen die ge-kopschopt zouden moeten worden. Het adagium "Zonden van de vader-" vindt men op dit moment voornamelijk terug in de denktrant van reli-rifapen e.d. - daarmee wilt u toch niet geassocieerd worden?

JaNeeTochNietDan? | 23-03-15 | 13:10

Hans komt via Geenstijl op tien filmpjes in twee jaar. Dat valt reuze mee. En ze zijn nog in scene gezet ook. Wat een toponderzoeker als hij denkt dat alle kopschopfilmpjes van de afgelopen twee jaar op Geenstijl staan en dat bovendien alle kopschopincidenten zijn gefilmd, al dan niet VVS.

goedverstaander | 23-03-15 | 13:10

wat is zijn boodschap? Kopschoppen, doe het met mate.

Libertarianism | 23-03-15 | 13:08

Ik denk dat deze man een keer op z'n achterhoofd gevallen is , en dat is niet goed behandeld .

slotbert | 23-03-15 | 13:07

@Parel van het Zuiden | 23-03-15 | 13:02
Ik moest gniffelen. Chapeau en +1.
@Topic:
Ik denk dat als ik ooit weer eens in Groningen kom deze man even ga opzoeken. Met gympen aan, natuurlijk. En een paarse broek.

Vrije Nator | 23-03-15 | 13:05

Haha nog les gehad van Hansje.

roze_bril | 23-03-15 | 13:05

Heb het vanmorgen gehoord op BNR en direct een mail naar hem verstuurd:

Geachte heer vd Sande,

Met grote verbazing en afschuw heb ik u vanmorgen aangehoord op BNR met uw mening over het “kopschopfilmpje”.

Als u denkt dat dit hoort bij pubergedrag, er slechts “zacht” geschopt wordt omdat het “maar” gymschoenen zijn, Pepperspray alleen maar “stoer” is en zelfs uw mening dat dit filmpje in elkaar is gezet en dus gespeeld, dan twijfel ik ernstig aan uw verstandelijk vermogen.

Mocht u bovenstaande werkelijk menen dan hoop ik oprecht dat u of een van uw kinderen (mocht u ze hebben) eens in een dergelijk situatie terecht komen en de ervaring eens kan meemaken hoe het is om voor je kop geschopt te worden, om, zonder dat ook maar 1 omstander ingrijpt, vernederd te worden door kansenparels zoals op het filmpje te zien zijn. Dit opdat u dan uw mening kan bijstellen.

U weet niet waar u het over heeft. Alles goedpraten en wegkijken is niet wat we nodig hebben in een samenleving als deze. Mensen zoals u kunnen we missen als kiespijn.

Waakvlam | 23-03-15 | 13:05

@ Klaps
Iemand die suggereert dat 'angstbloggen' commercieel z'n vruchten werpt. Kritiek is een biatch..

Stefan Ondergoed | 23-03-15 | 13:04

Wat hij vooral niet lijkt te snappen is... (tromroffel) het internet! Zeer gebruikelijke voor deze leeftijdscategorie.

EisQonijn | 23-03-15 | 13:03

kop schop raak.
Veel van de schop incidenten zijn nit anders dan twintig jaar geleden.
Nu weet ik wel dat de gemiddelde reaguurder op een voorbeeldige school heeft gezeten in schubbekutteveen of een ander gat maar de oude LTS/huishoudscholen in de grote steden waren ook niet vrij van matpartijen.
Om nu een heel school beleid op de schop te gooien om een paar koppen in de krant lijkt me ook zo wat.

miko | 23-03-15 | 13:03

Wetende dat GeenStijl en wij reaguurders de enige oppervlakte-operatie van "Het grote Zionistisch complot" zijn snap ik eerlijk gezegd niet waarom deze scherpe wetenschapper niet eerder tot zo'n conclusie is gekomen. Ik vond ons kopschop-initiatief zelf nogal obvious en een gevaar voor onze operationele integriteit. Aangezien het complot toch vooral het aanwakkeren van diverse fobieen tot doel heeft iets teveel risico tegenover het verwachte rendement. En nu dus "busted". Misschien maar weer wat IS aanslagen afdwingen om dit onder het tapijt te schuiven. Cartoonwedstrijd anyone?

Parel van het Zuiden | 23-03-15 | 13:02

Off topic: 12806341 clicks op groene pixel

hfakker | 23-03-15 | 13:02

Ik heb ook onderzoekje gedaan en geconstateerd dat psycho Hans van der Sande niet spoort....

De man met de hoed | 23-03-15 | 13:02

Mijnheer Hans zou dus zelf ook gewoon gaan staan toekijken terwijl een kind tegen het hoofd geschopt wordt. Wat een wereld!

Asimov6 | 23-03-15 | 13:01

Die zware bagitalliserende toon van z'n opmerkingen op de radio zegt ook alles. Lijkt wel een vpro sketch van een prof.

seven | 23-03-15 | 13:01

Als je de filmpjes achterstevoren draait zijn het PVV Zendtijd voor de Politieke Partijen filmpjes.

hfakker | 23-03-15 | 13:00

hahah die man kan je ook niet meer serieus nemen

druif | 23-03-15 | 12:58

Aan zijn foto te zien is hij ook meerdere malen slachtoffer geweest van kopschoppen. Of hij heeft gewoon korsakow van het vele zuipen.
Zijn reactie bevestigd bovenstaande.

Waakvlam | 23-03-15 | 12:58

Zal ik hem eens met een paar gympjes maat 45 vol in zijn ballen klossen, kijken of hij dan ook nog ach valt wel mee zegt.

durfniet | 23-03-15 | 12:58
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 23-03-15 | 12:58

Misschien moet ome Hans ook die IS onthoofdingsfilmpjes gaan bekijken. Is ie wel iets langer mee bezig. Tien tegen één dat deze foponderzoeker en beroepswegkijker concludeert dat die ook in scene gezet zijn. De overalls van de te 'onthoofden' personen zijn beschikbaar gesteld door de US of A, want overgebleven van Guantanamo Bay.

goedverstaander | 23-03-15 | 12:56

Ik wist het! En alle reacties van reaguurders komen ook uit een script van Joris!

Geert Linkers | 23-03-15 | 12:55

Ja zie je wel! Dat dacht ik al...

FreedomFTW | 23-03-15 | 12:54

Die pica, ik dacht eerst dat het Marcel van Dam was maar dat kan niet want die is mentaal volledig ingestort na het bericht dat men de merknaam Exota weer in Nederland wil introduceren.

eerstneukendanpraten | 23-03-15 | 12:54

en dat soort idioten heeft ook nog een vet betaalde baan

(c)ZWITSUL | 23-03-15 | 12:54

Blijf lekker onder die steen zitten Hans.

gnidegna | 23-03-15 | 12:54

Zou deze hooggeleerde heer "VVS" misschien hebben geïnterpreteerd als "Vilmde in de Verenigde Staten"? Zou zo maar kunnen, want dat klopt dan weer wel met het denkvermogen van iemand die een soosjale wetunschap beoefent....

Brou Is Back | 23-03-15 | 12:53

Meneer de babyboomert heeft het in ieder geval allemaal lekker voor elkaar voor zichzelve. En die analyse op BNR deed hij net na z'n ochtendjenevertje?

Jimmydepimmy | 23-03-15 | 12:53

Misschien had tie de rode pil moeten nemen ipv de blauwe.
Leeft een beetje buiten de werkelijkheid.

wo ist der bahnhof | 23-03-15 | 12:53

Als wegkijken niet lukt dan kun je altijd nog je ontkenning van de realiteit oplossen met een complottheorie.

Suerte Piet | 23-03-15 | 12:52

Na minister Schippers denkt nu ook de Rijksuniversiteit Groningen dat sprake is van "een kracht". Alu-hoedjes waren zeker in de korting bij de Appie?

JaNeeTochNietDan? | 23-03-15 | 12:52

Joh, een linkse babyboomer die het gevoel met de werkelijkheid volledig kwijt is.
Wiens maakbare wereldbeeld niet past in de harde realiteit. Je verwacht het niet......

Dick Luyenlomp | 23-03-15 | 12:52

Die man is seniel... Het ergste is;

"Vanaf 1982 in diverse adviesfuncties bij overheid en politie betrokken bij maatregelen ter handhaving van openbare orde, organisatie crisisbeheersing en dergelijke."

Dat verklaart weer een hoop...

beschuitfluiter | 23-03-15 | 12:52

Vraag me gelijk af wat jullie verdienen aan al die geacteerde Moslim filmpjes. Als je 104 slachtoffers kunt laten acteren zoals laatst, dan moeten jullie toch in tussen stinkend rijk zijn.

SchijtAan | 23-03-15 | 12:51

Is dit het schoolvoorbeeld van stuitende domheid?

bijscholing | 23-03-15 | 12:51

Is dit het schoolvoorbeeld van stuitende domheid?

bijscholing | 23-03-15 | 12:51

Een sosjaale wetenschapper van 75 die 18 kopschopfilmpjes achter elkaar kijkt. Dat zo'n man niet wijs genoeg is om dat stil te houden.

Godsammekraken | 23-03-15 | 12:50

Hans heeft nog nooit van Adblock gehoord; gebruikers van die plugin hebben de advertenties niet te zien gekregen. Tot zover de theorie van Hans.

rara | 23-03-15 | 12:50

Nee! De mastodonten hebben internet ontdekt. Nog even en hij heeft door dat het echt is en hij zal pleiten voor een hek om internet.

Rollins | 23-03-15 | 12:49

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland