VICE Docu - Verdrinken voor Vrijheid
Documentaire van VICE. Met schokkende beelden. Over het werk van de Libische kustwacht (wat er nog van over is), die elke dag tientallen dode of levende dobbernegers maritiem uitgedaagde medemensen van SubSaharaanse persuasie, uit de Middellandse Zee mogen vissen. Aanrader voor alle COA-directeuren, AZC-implementeerders, gemeente-ambtenaren met -tekens in de ogen, asieladvocaatjes als Wil Eikelboom, Miele-leveranciers, uitdelers van graties OV-kaarten, zak- en leefgeldverstrekkers, Phonehouse-uitbaters en overige direct verantwoordelijken voor de massale toestroom van gelukszoekers naar West-Europa en Hardenberg. Jullie vermoorden mensen. Jullie zijn de echte mensenhandelaren. Oké, jullie duwen ze niet persoonlijk het water in natuurlijk. Maar... Nee niks maar. J'accuse: jullie duwen ze wel hoogstpersoonlijk het water in. Live with it & slaap zacht.
Reaguursels
InloggenElla | 21-03-15 | 07:07
Sorry.
Stokslagen als je 'n SprookjesGod bekritiseert.
StoereHenk | 20-03-15 | 19:10
Ik hoop met jou, dat alle DobberNegerts/GelukZoekerts naar Europa komen.
Dan wordt het hier tenminste ook k*t:
Oorlog, burgeroorlog, dictators, geen goede zorg, geen goed onderwijs, geen sociale huisvesting, vrouwen vaak verkracht, veel meer geweld in de openbare ruimte, stokslagen als je een SprookjesGod bekritiseerd.
Echt heel aannemelijk dat subsaharaanse dobberneger weet wat een OV-chipkaart is.
-
Mensen komen niet hier omdat ze precies weten wat voor slecht opgezette subsidies wij voor ze hebben. Ze komen hier omdat ze weten dat het daar kut is. Oorlog, dictators, hongersnood, etc. Enige wat ze hier weten is dat ze veilig zijn en kansen hebben om iets van hun leven te maken.
@Chow | 20-03-15 | 00:20
Iedereen heeft recht op hetgeen hij zelf voor zichzelf en zijn gezin heeft verdiend. Daar hoort parasiteren op anderen niet bij, nooit!
Tijdelijke hulp is iets heel anders dan levenslang parasiteren en wel je hand ophouden maar het verrekken om aan het collectief bij te dragen.
Chow, heb je ooit wel eens in Afrika gewoond en gewerkt?
Nee dus, dat blijkt wel uit je reaguursels.
Of ik een extra bijdrage heb geleverd? Ja zeker! Tijdens mijn werkzame leven het grootste deel van mijn verdiensten aan het collectief af moeten staan.
@miko | 20-03-15 | 00:59
Hebben de immigranten in Canada en Australië ook vanaf dag een brood, bed en douche gekregen? En daarna een huis, met voorrang op de autochtonen en bovendien compleet ingericht? Een uitkering zolang ze maar wensten en gratis medische zorg?
Of hebben die immigranten in die landen er vanaf dag een keihard voor moeten ploeteren en waren ze zonder garantiestelling het land nooit binnen gekomen?
Het zijn figuurtjes als Miko die, niet gehinderd door enige kennis van zaken, de realiteit niet onder ogen willen zien en onze welvaart verkwanselen.
Oorzaak: Cognitieve dissonantie en een zelf aangepraat moreel superioriteitsgevoel geeft ze een lekker warm gevoel in de onderbuik.
De nieuwe 27.000 hoogopgeleide gezichten 😒😒😒
@Pieter V | 20-03-15 | 13:23
inhaalaanslag. = inhaalslag.
@Dommedaris | 19-03-15 | 22:16
Leeg trekken? Daar wordt gewoon vet voor betaald hoor en niet zo een beetje ook. Dat het in die landen in de verkeerde zakken terecht komt heeft toch echt alles te maken met hun eigen door en door corrupte mentaliteit.
Ik heb er jaren gewerkt en kan je vertellen dat de cooruptie op alle niveaus onvoorstelbaar hoog is.
Wij zijn in Nederland hard op weg met een inhaalaanslag.
Niet jammeren mensen geld en ruimte genoeg hier...
en als we geld tekort komen dan verhogen we gewoon de huren extra en stoppen we met die veel te ruime hypotheekrenteaftrek.
Als extraatje verhogen we de BTW en de motorrijtuigenbelasting.
Kunnen ze die wasmachines daar niet alvast heen sturen? En voor de overtocht aan hun benen binden?
Zinken ze wat sneller.
Hoe sneller je verzuipt, hoe minder je lijden is.
@Archy Bunker | 20-03-15 | 11:31
Lul niet zo dom man. Ik heb het toch over die soldaten die de dooien uit het water vissen en de overlevenden proberen te helpen.
Typische reactie van zo'n zeuroom die na drie flesjes bier op een verjaardag niet meer tot bedaren te brengen is en maar wat in de rondte krijst.
Het zou wellicht een goede oplossing zijn als er een knappe populatie haaien zou worden uitgezet voor de Libische en Marokkaanse kust.
Je bedoeld, het soort ""respect"", dat ze voor de autochtoon ontwikkelen, als ze eenmaal hier zijn ?? We hebben er al te veel, die ons ""Respect"" betonen.
Er zijn teveel reacties om ze allemaal te lezen, maar de strekking van de meeste zijn duidelijk en begrijpelijk.
Maar een beetje respect voor die mannen die ze dood, dan wel levend uit het water vissen wil ik toch ook even benoemen.
Er kan nog veel meer Gelukzoekers bij de staatsschuld 56.360 per werkzame inwoner van NL .
In één woord; Miele fanclub, het hele land.
En het aantal vluchtelingen gaat alleen maar groeien de komende jaren, deze eeuw heeft bijvoorbeeld alleen al het Afrikaans land Nigeria 1 miljard inwoners, totale ellende.
We zitten een beetje in dezelfde fase na het instorten van het Romeinse Rijk, rond het 4e eeuw na Chr. Gigantische populaties gaan rond stromen en dat is in de meeste gevallen het meest nadeligst voor de authentieke bewoners, in ons geval dus Europa.
Ook frappant is dat het Europese volk hier totaal niet in actie tegenkomt alsof voor je eigen haard en volk opkomen onethisch is. Ook de laatste verkiezingsuitslagen bevestigen dit.
Het oude Europa gaat sterven, het nieuwe Europa zal een corrupt derde wereldland worden. Mijn laatste hoop is nog gevestigd in China, alhoewel ik vermoed dat wij een mooiere samenleving hadden kunnen bouwen :(
De PvdA-er Sander Terphuis vindt dat iédereen een GeluksZoeker is.
Conclusie: Iedereen die naar NL wil komen, om het Geluk te zoeken is van harte welkom.
.
Henriëtte Smit in gesprek met:
Sander Terphuis hij is jurist en voormalig professioneel worstelaar. Hij is geboren in Teheran en woonde tot zijn achttiende in Iran.
Hij ''vluchtte'' omdat hij niet kon accepteren dat hij door de autoriteiten steeds in een keurslijf werd gejaagd.
www.obalive.nl/
het asielzoekers beleid is 100% de oorzaak van al deze doden
Graafmess | 19-03-15 | 22:13
Waarom geboortebeperking?
Het westen moet gewoon eens ophouden oorlogen te starten en allerlei groepen te bewapen en zo te zorgen dat dit soort vluchtelingstromen ontstaan. Dan heb je dit soort problemen niet.
En economische vluchtelingen tenzij ze iets nuttigs bijdragen niet eens binnen laten.
Het is allemaal niet zo heel moeilijk, maar de politiek heeft een smerige andere agenda, daar moet het volk eens naar kijken, waarom politici maar onze landen blijven slopen.
Nieuwe Wereld Orde misschien, iets waar menige wereldleider het vaak over heeft.
Valse hoop op een beter leven. Dat is wat links die mensen voorspiegelt. Wat een drama.
De Grote Vervanging van de Europese bevolking in beeld. Japan vangt dit jaar 11 vluchtelingen op.
Het is niet de bedoeling dat een heel continent zich verplaatst naar een ander continent, met misschien nog geen derde de omvang. Als de zwarte gemeenschap echt iets wil bereiken, steken ze niet al hun energie in gokken op een meal ticket naar Europa maar bouwen ze eens een keer ZELF iets op. Waar is die bloeiende, hoogontwikkelde zwarte gemeenschap? Ze zijn er niet. Je kunt ze verplaatsen naar het meest ontwikkelde land ter wereld, ze gaan daar gewoon door met getto's vormen en stammenoorlog voeren.
Tja en dan lees ik in het Parool dat van der Laan asielzoekers een gratis tramkaartje beloofd in een nog te verschijnen interview met Wordt Vervolgd (Amnesty). Foutje ...
Ik zou ze niet in Europa opvangen.
Zolang ze zien dat het enkele wel lukt om hier te komen en hier te blijven geef je ze de hoop dat ze hetzelfde kunnen bereiken.
Verplaats de opvang naar Afrika, betaal het gastland zodat ze de opvang goed kunnen verzorgen en dat de kustwacht z'n werk beter kan doen.
Europa heeft al genoeg problemen, ook problemen die door dit volk veroorzaakt worden.
Duidelijk zoals iedereen zegt. Het wordt in stand gehouden door linksmensen die hun geld ermee verdienen, Hoezo medelijden ? Ze horen in hun eigen omgeving, eigen cultuur, eigen gewoontes. De dominees in N-Europa hebben besloten om hen massaal binnen te laten komen. Uitsluitend voor eigen gewin en blijkbaar met een "schoon geweten".
Andersdenkend | 20-03-15 | 08:03
Ja, bij mij hetzelfde.
63 jaar geleden ging ik naar de kleuterschool.
Wij moesten aluminium melkdoppen inzamelen voor al die zielige NegertKinderen in Afrika.
Nu komen hun kinderen en kleinkinderen naar Europa als DobberNegerts.
Zij overspoelen Europa met hun achterlijke religies.
LinkseKerkers politici in NL, ga vooral door met het Islamiseren van ook NL.
.
Moslims in België: ''Hoe hoger opgeleid, hoe meer ze zich tegen de westerse wereld keren.
Ze verachten het gastland, maar aanvaarden wel gretig de uitkeringen die ze genieten.
Echte moslims voelen zich superieur aan de losbandige autochtonen.
België is in hun ogen een land van wulpse vrouwen, hoerenlopers, zatlappen en biggenvreters.
Dat menen ze echt en ze zeggen het ook met zoveel woorden.
Nog sterker en gevaarlijker: ze prediken dat onophoudelijk bij ongeschoolde geloofsgenoten, die hun argumenten zonder nadenken slikken.
Integratie is voor hen een ongelovige daad en bijgevolg onbespreekbaar.
Je kan de redeneringen bij die bovenlaag nog het best vergelijken met de onwrikbare gedachten bij de getuigen van Jehova. (...)''
lvb.net/item/6043
@WirMachenMusik | 20-03-15 |
Waar haal jij vandaan dat Wilders generiek anti-islamitisch in het algemeen is? Moeten moslims niet alleen uit Nederland van hem maar ook verder in de wereld opgejaagd worden? Wat een geweldige nonsens vertel je daar. Om nog maar te zwijgen van de koppeling tussen de Islamisering van Europa en welke belang Israel en Amerika daarbij hebben. Je doet net de suggestie of daarbij beinvloedende krachten spelen.
Spijker op zijn kop.
Die afrikanen weten precies waar het meeste te halen is.
Vooral Zweden, Nederland en andere noord-west Europese landen met veel linksmensen. Linksmensen zijn weer afhankelijk van deze import (stemvee & in stand houden van zieligheids industrie).
Hoe afgestompt op de zielige mensen industrie kan ik zijn, als ik op mijn 43ste de docu met droge ogen kan aanzien?
Mijn eerste herinnering hierover is lagere school waarbij we kleertjes inzamelden voor de arme negertjes. 35 jaar later is er geen fuck verbeterd, het is alleen verergerd, ondanks alle miljarden die er zijn ingepompt.
Sjeezus wat erg, al die gezinnen...
Waarom eigenlijk? Wat bezielt lui om een wortel aan de overkant van een plas water te bungelen?
Nog meer mooie plaatjes.
www.volkskrant.nl/buitenland/juist-het...
Wel een prachtige blauwe zee.
Als je dan toch verzuipt....
Hoeveel bootjes zijn er eigenlijk daar, raken die niet eem btje op?
Mag ik even wijzen op de Geenstijl exit poll van eergisteren, waarin de PVV royaal op 1 stond. Dan nu niet huilie huilie doen.
Wat een hel
WirMachenMusik | 20-03-15 | 03:23
Ik heb daarom daar het volgende bericht (in mijn beste Duits uiteraard) geplaatst:
Geert Wilders is een zeer moedige man. Bovendien denk ik dat hij een oprechte patriot is die niets anders zegt dan hij denkt.
Hij heeft echter, net als zowat iedere succesvolle politicus, ook onvolkomenheden: zo is hij een overtuigd christelijke-ultrazionist die het zionistische streven naar een 'bijbels' Groot-Israel expliciet ondersteunt en waarschijnlijk ook het streven naar Israelische hegemonie over het Midden-(olie)Oosten.
Verder is hij naar mijn mening té Amerika-horig. En ofschoon ook ik bezorgd ben over de islamisering van onze grote steden, beschouw ik Wilders als te generiek anti-islamitisch (ik vind dat we de islamieten in hun oorprongslanden met rust moeten laten).
Eerlijkheidshalve wil ik wel opmerken dat zijn partij, de PVV, hier in NL een parlementaire meerderheid voor een verbod op onverdoofd ritueel slachten mogelijk heeft gemaakt (later trouwens door onze Eerste Kamer afgewezen). Waarvoor hij zowel door Amerikaanse (die hem ook financieel ondersteunden) en Nederlandse Joden zwaar bekritiseerd werd.
Maar goed, in ieder geval de groeten van een Nederlandse patriot met desalniettemin groot respect voor Geert Wilders. Een patriot die echter ook waarneemt dat de grootste voordeelhalers uit de islamisering van West-Europa, Israel (o.a. toenemend begrip voor de onderdrukking van de Palestijnen) en Amerika (voorgeprogammeerde etnische/religieuze conflicten -> verdeel en heers) zijn.
Heb net op de Pegida-Pagina gelezen dat Geert Wilders heeft toegezegd om op 13 April bij Pegida-Dresden als spreker op te treden. Een en al euforie daar. Enkele dagen daarvoor zal hij op uitnodiging van de FPÖ (momenteel virtueel de grootste partij van Oostenrijk) in Wenen spreken.
@Ratatosk | 20-03-15 | 02:38
Hoeveel zuid amerikanen denk je dat er illegaal elk jaar de vs binnenkomen? Hmm?
Nog een manier waarop de VS de EU probeert kapot te maken. Chaos op onze grenzen creeeren zodat we verzuipen in illegale immigratie.
Hoe dan ook, ik vind het droevig om mensen als u en ik zo te zien ondergaan en hun dood vinden op de weg naar een beter leven. Ik ben zo rechtsdenkend als de pest maar dit kan gewoon niet en er moet iets aan gedaan worden. Ik heb helaas de oplossing niet maar kan deze mensen volledig begrijpen in hun zoektocht en hoop op een beter leven. persoonlijk had ik hetzelfde gedaan in ieder geval getracht als ik in zon land woonde. Je kunt het ze niet kwalijk nemen.... de schuld moeten we elders zoeken maar in ieder geval niet bij deze (geluks)zoelers.
@Dr. Frambozenjam | 20-03-15 | 02:08
Misschien moeten we wat kassen gaan bouwen in Noord Afrika. Kunnen ze daar werken.hoeven ze ook die gevaarlijke plas niet over!
@Dr. Frambozenjam | 20-03-15 | 01:55
Gewoon veredelde tomaten maar wel laat geoogst als ze rijp zijn.
helemaal geen asielaanvraag behandelen. hulp aan asielzoekers enkel en alleen in de regio.
Elk jaar 25.000 rood wit blauwe kaarten uitgeven en nooit meer dan 2500 aan dezelfde nationaliteit.
Duidelijke eisen stellen en indien men niet voldoet mag je terug naar land van herkomst.
mensen die aankomen zonder papieren gaan zowiezo de bak in want je wil blijkbaar jezelf niet identificeren.
Watmij betreft mag er ook nog een getekende verklaring bij waar een ieder trouw belooft aan de nederlandse samenleving als eerste en boven zijn godsdienst.
Godsammekraken | 19-03-15 | 21:37
Waarom denk je wilde Links perse het Algemeen Pardon er door drukken?
Ëén grote reclameboodschap naar Afrika, kom naar Nederland want die laten jullie binnen.
En weer kan de belastingbetaler miljoenen schokken aan de extreem parasitaire Zieligindustrie.
Trouwens het zal altijd dweilen met de kraan open blijven. Totdat we een situatie krijgen waarbij we in een burger-oorlog raken. Onomkeerbaar deze situatie. De Bootjes zullen alleen maar toenemen richting de EU.
Heel zielig, maar NIET onze verantwoordelijkheid. Als ik aan een stroomdraad ga hangen, is het ook niet de verantwoordelijkheid van degene die me toevallig ziet hangen of ik dood ga of niet. Klinkt hard, maar stop met deze waanzin. Dobbermensen redden en TERUGBRENGEN. Alleen zo stop je het mechanisme van mensenhandel.
miko | 20-03-15 | 01:33
Biologische tomaten of genetisch gemanipuleerde?
Het systeem is verrot, daar kan je die knakkers niet voor laten opdraaien. Herziening inzake asielwet en duidelijkheid verschaffen. Kort maar krachtig rechtsbeleid omtrent asielprocedure, op korte termijn uitspraak en 1 x hoger beroep dit binnen een half jaar. Blijken er geen gegronde redenen voor daadwerkelijk asiel omdat ernstige levensbedreigende omstandigheden ontbreken of te weinig bewijs door de asielzoeker worden verstrekt dan foetsie.
Anders is het dweilen met de kraan open..
@mozaard | 20-03-15 | 01:47
Misschien zouden ze daar ter plekke een eigen land op kunnen bouwen?Plek zat.
Wie kan mij zeggen hoe ik deze mensen kan helpen? Welk goed doel of lokaal initiatief moet ik steunen?
mozaard | 20-03-15 | 01:13
neem er een paar op in je zolder kamertje,
en laat ze in je moestuintje werken....
Laat dat wijf van je ook gelijk, niet aanwezig zijn als hun spreken
en besnijd die kleine van je heel erg rap...
stem even snel de PVDA,
zo kom je al een heel erg ver om die mensen te helpen....
Halul gebakken | 20-03-15 | 01:29
Ergens zit er een goede kern in je suggestie, immers vergeleken met het aantal vluchtelingen dat Jordanie opneemt moeten we er hier nog wel een paar kwijt kunnen. Punt is alleen dat stemmen zo indirect is en dat ondertussen die lui daar blijven verzuipen. Dat bevalt me niet. Zouden er dan geen goede doelen of lokale initiatieven zijn om te steunen?
Pechtold ziet ze graag komen.
Buma (CDA) ook, want gelovigen, wat ze geloven maakt niets uit.
Wat doet dat verzopen blanke meisje daar op 7:33? Vluchten de blanken ook naar europa of zo?
@Dr. Frambozenjam | 20-03-15 | 01:20
Tomaten kassen?
Nee helemaal geen kastenmaatschappij. Maar wel een waar je eerst moet werken voor je aanspraak ergens op kunt maken. En dat is helemaal niet zo vreemd dat is in andere landen ook zo.
je zult ,als je migranten toelaat, het clandenken er uit moeten halen. Een flinke ontgroeningsperiode. Waar mogelijk is de banden met het thuisland doorsnijden. een nieuwe identiteit geven passend aan je nieuwe land en dan welkom.
Als je ergens eerst hard voor hebben moeten werken zul je er waarschijnlijk zuiniger op zijn.
China haalt Afrika leeg, maar ze hebben geen asielzoekers.
Wie kan mij zeggen hoe ik deze mensen kan helpen? Welk goed doel of lokaal initiatief moet ik steunen?
mozaard | 20-03-15 | 01:13
neem er een paar op in je zolder kamertje,
en laat ze in je moestuintje werken....
Laat dat wijf van je ook gelijk, niet aanwezig zijn als hun spreken
en besnijd die kleine van je heel erg rap...
stem even snel de PVDA,
zo kom je al een heel erg ver om die mensen te helpen....
@tweekeerrechtsislink | 20-03-15 | 00:59
Dus jij hebt nog geen werk en je wil dat beetje werk dat er in Afrika is ook nog eens wegkapen . je bent net zo erg.
En iemand met een veel te grote bek.
Als ik je hamster tegen de muur kwak huil je als een speenvarken.
Held.
gifsec.com/wp-content/uploads/GIF/2014...
Waar halen ze het geld vandaan?? Nou er zitten er al een paar hier, die geld verzamelen om de rest te laten overkomen. De mannen zijn hier om geld te verzamelen, en de vrouwen worden door handelaren vastgehouden, en moeten vrijgekocht worden. Ze worden vastgehouden in huizen in de woestijn, en door middel van chantage via gsm,s moet er betaald worden. Anders worden de vrouwen of kinderen verkracht of verkocht. Het zijn de moderne slavenhandelaren. Heb onlangs op canvas gezien hoe ze te werk gaan, met gillende vrouwen aan de telefoon, betalen of gemarteld of verkracht worden. Dat is de mentaliteit van de hedendaagse Afrikaan. Vandaar dat je alleen hoofdzakelijk mannen hier ziet, de vrouwen worden vastgehouden, en moeten vrijgekocht worden. Het is de manier waarop Boko Haram, Al Shabaab en IS hun strijd financieren. Wij betalen gewoon het gelag, voor die gasten. Zolang Europa niet kordater optreedt, zal dit doorgaan.
@AntiSoof | 20-03-15 | 01:00
Volgens mij was die Jezus van de herenliefde . ik bedoel,de hele tijd met 12 andere kerels en je maar laten wassen en kussen.
Graaf van Egmont | 20-03-15 | 01:02
Ik ben niet erg jong maar ook ik zie geen enkel voordeel in mega-immigratie van kansloze gelukszoekers.
@Graaf van Egmont | 20-03-15 | 00:25
Twintig jaar geleden zat ik in die regio.
ik denk dat een op de honderd de wens heeft afrika te verlaten. Veelal ingegeven door de zucht naar rijkdom(relatief).
Als je zorgt dat je een normale baan hebt en niet perse allerlei buitenlands spul wilt valt in Afrika prima te leven.
Het overgrote deel van de bootjes mensen zijn het huidige equivalent van de qonquistadores.
Men denkt goud te vinden in Europa en afgeladen terug te komen om zo de rest de ogen uit te kunnen steken.
terug gaan zonder geld is daarom ook geen optie want dat is gezichtsverlies.
miko | 20-03-15 | 01:03
correctie: kasten
nl.m.wikipedia.org/wiki/Kastenstelsel
miko | 20-03-15 | 01:03
Ja joh.. Een soort kassen maatschappij net als india.. Of zo?
@Chow | 20-03-15 | 00:18
Ik hoorde aan de taal toch dat er een behoorlijk aantal uit west Afrika kwam.
ook Eritrea is niet langer oorlogsgebied en zou met de juiste middelen een graanschuur kunnen zijn.
"direct verantwoordelijken"? Klinkt als "regering". Brussel, lezen jullie ff mee?
Wie kan mij zeggen hoe ik deze mensen kan helpen? Welk goed doel of lokaal initiatief moet ik steunen?
Graaf van Egmont | 20-03-15 | 01:08
Laat staan uw reactie naar mij toe. zeer onderlegd hé
Dr. Frambozenjam | 20-03-15 | 01:00
Weer zo'n geografisch onderlegde reaguurder op hoog niveau, die Somalische piraten in de Golf van Aden gaat vergelijken met de bootjesmensen in de Middellandse Zee. Pak er eens een Bosatlas bij.
Ps: aan de andere kant: We zijn allemaal vreemdelingen op doorreis in dit leven..
@Boris Poepnagel | 20-03-15 | 00:03
Dus je beweert dat het allemaal rijke negerts zijn die deze kant op komen?
Zou dat mailtje van die Nigeriaanse prins dan toch waar zijn?
AntiSoof | 20-03-15 | 01:00
Jammer dat je van de Liefde van God en Jesus spreekt. Ik kan het hier even niet zien. En ik geloof er ook niet in.
@Risingson | 19-03-15 | 23:59
Van menig koren word kaf gemaakt in Europa.Alle en enkel door het gelijkheidsbeginsel.
Laat nieuwkomers zich bewijzen door ze buiten ziektekosten nergens recht op te geven.
Tien jaar op zijn minst een loonstaat kunnen overhandigen betekent dat je een aanvraag tot nationalisatie aan kunt vragen.
echter enkel en alleen als je afstand kunt doen van je oude anders gaat het feest niet door. verder moet de naam vernederlandst worden. Dus abu graib word meneer ab in de lik.
En in die tien jaar geen enkele veroordeling of misstap. nog niet zwartrijden.
tweekeerrechtsislink | 20-03-15 | 00:59
Ik denk dat je nog erg jong bent. Je hoeft ons niet te overtuigen dat je stoerheid eigenlijk moet verbergen dat je geen enkel idee hebt wat hier gaande is en welke impact dat heeft op de mensen die het werk moeten doen. Voor jou zullen ze vast geen baan hebben daar.
Volgens mij hebben die piraten die destijds gepakt waren inmiddels asiel gekregen in Nederland. Je zou ze maar als mariniers opgepakt hebben en ze tegen komen op straat. Voorrang op woning en geld voor inrichting woning, uitkering gratis geld enz. En de mariniers hun leven wagen en belastingen betalen.. tja hoe krom hé..
@Graaf van Egmont | 20-03-15 | 00:54
Je weet best wel dat ik van een ander soort liefde sprak, graaf. En hou je nou maar niet groot hè? Maar ja. Ook Gij misschien. Weet wat je bent en zo. Nee, ik bedoel de liefde zoals een Jezus die bedreef. Gewoon aardig zijn. Weet je. Ik denk dat een heel naar volk de aarde verderft. 't is misschien ver gezocht.
God is de Getuige.
@tweekeerrechtsislink | 19-03-15 | 23:56
Dus mensen die een betere toekomst zoeken hebben volgens jou geen recht op leven?
het is maar goed dat Canada en Australië er nooit zo over dachten.
Twee keer rechts is trouwens achteruitgang!
-weggejorist en opgerot-
lilluke halve hoan | 20-03-15 | 00:49
Dat komt omdat je naar een filmpje kijkt en niet daadwerkelijk daar de rotzooi hoeft op te ruimen. Kijk de gemiddelde horrorfilm uit Hollywood is vele malen gruwelijker dan dit. Alleen dit is echt. Je bent dus eigenlijk alleen afgestompt en kunt werkelijkheid niet meer van Hollywood onderscheiden.
@Lewis | 19-03-15 | 23:56
Wat versta je onder echte asielzoekers?
AntiSoof | 20-03-15 | 00:48
Dan wordt het eens tijd dat de marine en kustwacht die bootjes dmv liefde uit het water blazen. Was zo maar een idee.
@lilluke halve hoan | 20-03-15 | 00:49
Hoe jouw ego zich verhoudt t.o.v. anderen zul je misschien nooit weten. Maar hoe jij geïndoctrineerd bent is jouw persoonlijke queste. Dáár gaat het om (voor jou). En zo kun je je geconditioneerdheid wel afmeten aan de anderen. Als lering.
AntiSoof | 20-03-15 | 00:41
Barre tijden waren dat. Niet dat ik ging, maar ik hoorde het van de buurjongetjes. Nederlandse liedjes onder begeleiding van een beatbandje. Nederlandse gebeden. Het Pater Noster werd het Onze Vader, Ite mita est, werd gaat heen. Wierook alleen nog bij begrafenismissen. Missen zelfs op zaterdagavond zodat iedereen zondag kon uitslapen.
Alles veranderde, behalve de kapelaans die kleine jongetjes besprongen.
Wijk ik ernstig af als ik zeg dat het me helemaal niets meer doet?
@Chow | 20-03-15 | 00:18
Het merendeel van deze 'vluchtelingen' legt ruim 12.000 Euri neer om in een bootje/container te mogen zitten op weg naar 'Het Beloofde Land'.
Me dunkt dat je voor dat bedrag zowel een stevige gun (minimaal AK74 incl. standaard munitie) en genoeg rantsoen voor ruim 6 maanden kunt kopen. Daarmee red je minimaal je eigen buurtschapje en mogelijk zelfs je eigen gemeente...
@Graaf van Egmont | 20-03-15 | 00:41
Tegenstand, mijn beste, is des duivels instrument. Liefde, daar kan 't kreng niet tegen, dat wil 't gedrocht niet. Dus, als u mijn richting wil weten, hoezeer ik lafheid ook verafschuw, we zullen als een slang moeten zijn en als een vos. Zonder misleiding en zonder gedoe. Maar met menselijke liefde. Daar kan het wezen namelijk niet tegen. Dat haat geluk en vrijheid, vrede en welzijn. Eerlijk. Tenminste, dat denk ik met de info die ik nu heb. Het kan verkeren.
Dit zijn de 'entrepeneurs' die in hun thuisland vele jaarsalarissen bij elkaar hebben moeten regelen om die reis te kunnen betalen. De echte vluchtelingen die door hun zijn uitgeknepen zitten nog op dezelfde godvergeten plek. Dus alleen de criminelen kunnen en durven naar ons luilekkerland te komen.
witchmaster | 20-03-15 | 00:36
U heeft het toch niet tegen mij, mag ik hopen?
Chow | 20-03-15 | 00:18
Hij lult helemaal niet dom, hij heeft gelijk. Het zijn gewoon luie flikkers die denken hier hun handje op te kunnen houden want ze weten zelf ook wel dat ze de qualificaties niet hebben om hier te kunnen participeren. Dat is nou de mentaliteit van Afrka.
AntiSoof | 20-03-15 | 00:33
de honden blaffen... | 20-03-15 | 00:34
Ik weet het, ik weet het..... Het lijkt een vooropgezet doel. Die deskundige heeft natuurlijk die 20 jaar goed gebruikt, niet alleen in Afrika, maar ook in Europa. Zo'n gigantisch aanbod van kanslozen kan alleen ontstaan, als die mensen wat in het oor gefluisterd werd. Waar halen die mensen trouwens het geld vandaan? En Europa is is langzamerhand helemaal week gemaakt met policor. Het is allemaal onze schuld.
Als er in Europa geen tegenkrachten overblijven om dit te stoppen, dan zijn we over een jaar of 10 fucked-up.
Het ís me toch wat. Op radio Maria hebben ze het over het 2e Vaticaanse concilie. Daarna werd de mis in de landstaal gehouden en verloor het (naar mijn idee) haar 'glorie'. Het werd begrijpelijk, zichtbaar. Denk niet dat ik off-topic ben. Denk er over.
Ik durf bijna te wedden dat 50 % die hier wat neer geplemd hebben gisteren niet hebben gestemd !!!!!
U had PVV kunnen stemmen , heeft u niet gedaan dan krijg je zoiets als open grenzen .
en heeft wat meer respect voor elkaar , sommige plemps vindt ik overbodig .
Graaf van Egmont | 20-03-15 | 00:25
Noord heeft zich al eeuwen om Zuid bekommerd.
Getracht hen beschaving te brengen, infrastructuur aangelegd, landbouwtechnieken bijgebracht, etc. etc.
Het gevolg was dat Noord op gewelddadige wijze het continent uitgejaagd is, met het bekende gevolg.
@Graaf van Egmont | 20-03-15 | 00:25,
Dat hoorde ik ook. Maar met de info die ik nu heb weet ik ook dat de problemen willens en wetens veroorzaakt worden. Maar ja. Het slechte is alleen maar door het slechte te herkennen ;P
Zo gaat dat.
@Chow | 19-03-15 | 23:38
Waarom zouden er weinig bootjes richting Japan gaan denk je?
De vraag is natuurlijk: moeten we ons dit laten welgevallen of mogen we die gammele bootjes eindelijk eens tot zinken brengen?
Hoorde ongeveer 20 jaar geleden een deskundige uitleggen, dat door de armoede, droogte en hongersnood en daarmee de grote tegenstelling tussen Noord-Zuid, het zover zou komen dat als Noord zich niet om Zuid bekommerde, Zuid naar Noord zou komen. "Als ze daar niks heben, komen ze het halen."
Dit zien we zich dus nu voltrekken. De deskundige heeft 20 jaar nodig gehad om zijn plannen te organiseren. Of dacht iemand dat deze plonspieten dit allemaal zelf bedacht hebben?
de honden blaffen... | 20-03-15 | 00:14
Nog nooit uiteraard.
WillemRuis | 20-03-15 | 00:17
Waarom denk jij meer recht te hebben op een normaal leven dan deze mensen? Heb je ergens een extra bijdrage geleverd ofzo?
sallandstrots | 20-03-15 | 00:14
Lul niet zo dom. Meerderheid komt uit oorlogsgebieden. Wat zou jij dan doen? Solliciteren bij de lokale IS Praxis om je land op te bouwen? Of je koffer pakken en je vege lijf redden.
Niemand zit op deze mensen te wachten, hard maar waar.
Stel je voor dat alle sterke jonge kerels in mei 1945 de zee overstaken en Nederland hadden verlaten. Wat was er dan van Nederland geworden? Deze mannen horen hun land op te bouwen in plaats van hun vrouw en kinderen achter te laten! Afrika?.... een verloren continent!
gNoLEm | 20-03-15 | 00:07
De afbraak van de verzorgingsstaat is vrijwel alleen te danken aan de miljoenen immigranten die er de vruchten van plukken, maar er nog een stuiver aan bij gedragen hebben.
-weggejorist-
Lewis | 20-03-15 | 00:09
Dan zijn we het denk ik wel eens.
@ mr Fawlty | 20-03-15 | 00:08
Ah, daar hebben we de selectief lezende meneer Fawlty weer. Waar jij je beeld van mij vandaan hebt is me echt een raadsel, maar ik kan er mee leven, hoor.
@ Chow | 20-03-15 | 00:05
Ik begrijp je heel goed. Ik kom hier intussen ook al een aardig tijdje, en ik moet zeggen dat ik me ook vaker dan in het begin achter de oren krab over topics.
GS blijft echter de broodnodige luis in de pels van verstikkend politiek correct Nederland, en de insteek van Pritt in dit stuk is hard maar opent misschien wel ogen.
En inderdaad, asielzoekers (maar ook bijvoorbeeld Marokkanen) blijven mensen, dat mogen we nooit vergeten, ook hier niet.
Mede door de asielzoekersindustrie is het nog altijd not done om harde doch noodzakelijke maatregelen te nemen waarmee alleen échte asielzoekers in ons land kunnen worden opgenomen.
Lewis | 19-03-15 | 23:56
Goh ! Zowaar eens een zinnige opmerking van jou, waar hebben we dat aan te danken ?
prima, ik bijt wel..
wat een kansloos artikel. ja laten we stoppen met de verzorgingsstaat om het onaantrekkelijk te maken voor economische vluchtelingen om de overstap te maken. laten we de directeur van een asielzoekerscentrum de schuld geven voor duizenden verdronken afrikanen omdat hij/zij het beste probeert te doen voor zijn asielzoekerscentrum. want dat ze in eindhoven levensgeld geven, of geweldige miele wasmachines hebben in zaandam is natuurlijk de natte droom van iedere huismoedernegerin en per definitie wereldnieuws, wat 5 x daags in heel oost afrika wordt herhaald. nee ik weet het al. we sluiten de grenzen, versoberen asielzoekerscentra en alle problemen worden op magische wijze opgelost en er zal geen negertje meer sterven op de middellandse zee. wat een openbaring. groetjes ik ben mijn pegasus eten geven.
Lewis | 19-03-15 | 23:56
Misschien is dat wat Pritt tracht te doen. Ik heb geen idee. Ik vind het niet altijd integer overkomen. Net zoals gisteren bij die aanslag in Tunesie. De lijken zijn nog niet koud of het bekende GS clubje en aanverwanten weten niet hoe snel ze "we zeiden het toch" tweets konden posten. Bijna jubelend je gelijk halen. Dat soort agressie proef ik ook in dit soort topics die steeds vaker gepost worden. Ik vraag me dan echt af of het nog gaat om de inhoud of dat het alleen nog gaat om de hits. Als dat niet zo is dan zou dat mooi zijn. Ik ben echter niet zo zeker meer en ik kom al op GS vanaf het begin. Neemt verder niet weg dat ik ook zo mijn vraagtekens heb bij de manier waarop we hier omgaan met asielzoekers. Ik denk niet dat we er beter van worden om allerlei analfabeten uit niet westerse culturen ongelimiteerd binnen te halen.
.. maar goed. Als al die sterke jonge kerels nu eens niet uit Afrika renden, maar gewoon het werk deden waarvoor "wij" nu Artsen zonder Grenzen, Oxfam Novib en nog wat linkse clubjes zonder idee maar met veel geld sturen?
Misschien dat Afrika dan over een paar honderd jaar niet nog steeds een zielig verhaal was, maar gewon een stinkend rijk continent vanwege al de bodemschatten waarvoor deze klaplopers te lui zijn hun handen uit te steken.
DobbernegerTs, truckernegerTs en oprechte vluchtelingen:
- oprechte vluchtelingen vluchten ad hoc ('plotsklaps') met een zekere mate van inefficiëntie en 'met-hebben-en-houden', d.i. met een gedeeltelijke huisraad en eventueel levende have;
- dobbernegerTs betalen meer dan 7.500 Euri per persoon (!; sommigen meer dan 12.500 Euri p.p.) om in een bootje te mogen zitten. Exclusief eten & drinken. Daar moet je rijk voor zijn;
- truckernegerTs, steenrijk, negroïde gespuis dat zich in containers & versnellingsbakken ophoudt, betalen momenteel meer dan 15.000 Euri om via Turkije tussen de kippen en varkens naar het beloofde land te worden vervoerd.
De Europese Unie begaat een grote, immense vergissing om deze lieden binnen te laten. Het feit dat wetgeving geen duidelijk onderscheid maakt tussen de verschillende vluchtelingmotieven, maakt m.i. duidelijk dat de poorten momenteel wagenwijd open staan en dat dit flink uit de klauwen gaat lopen.
Wat is er op tegen om deze gelukzoekerbootjes te doen zinken door te rammen of anderszins verhinderen Lampedusa te bereiken?
Medelijden?
Een beetje empathie kan geen kwaad mensen. Men is bereid om te sterven, zo slecht zijn de omstandigheden in en in triest. Tegenhouden ok, maar er zal toch echt een structurelere aanpak nodig zijn. Meer hulp in de landen zelf. Wegkijken is toch ook geen optie
Allemaal jonge sterke kerels, die asielzoekers. In de militaire leeftijd en niet onwaarschijnlijk net afgezwaaid als kindsoldaat en/of Boko Haram strijder.
Tuig dat hier niet hoort, allemaal.
Opvissen en op de kade van Tripoli deponeren graag.
Lieve reaguurders, het zijn ook mensen, die om allerlei particuliere redenen dit ondernemen. Ja gelukzoekers en jihadisten maar ook wanhopigen op zoek naar betere toekomst voor zichzelf en kind. Hoe kaf van koren te onderscheiden?
Chow | 19-03-15 | 23:52
Je hoeft maar een blik op de inzittenden van die boot te werpen, om te weten dat dat geen vluchtelingen zijn, maar mensen die weten dat hier gratis geld te halen is.
Een status betekend een gegarandeerd inkomen tot de dood.
En dat inkomen wordt betaald door te in te krimpen op voorzieningen waar mensen hun hele leven premies voor hebben betaald.
@ tweekeerrechtsislink | 19-03-15 | 23:56
Wat bedoel je nou, dat je die mensen in hun bootjes moet neermaaien met een machinegeweer of zo? Ik maak het maar even concreet.
@ Chow | 19-03-15 | 23:52
Mijn eerste reactie was dezelfde als de jouwe. Toen ik er even over nadacht, kwam ik echter tot de conclusie die ik in de tegel boven de jouwe probeerde te verwoorden. Nee, een probleem wordt met zo'n topic niet opgelost, maar ik denk dat Pritt wel degelijk een punt heeft. Mede door de asielzoekersindustrie is het nog altijd not done om harde doch noodzakelijke maatregelen te nemen waarmee alleen échte asielzoekers in ons land kunnen worden opgenomen.
-weggejorist-
Lewis | 19-03-15 | 23:46
Ik snap heel goed dat we niet lukraak maar mensen kunnen opvangen. Dat gaat een keer verkeerd en het is altijd goed daarover te blijven praten. Ik stoor met echter aan de makkelijke manier waarop Pritt lijstjes met schuldigen weet op te noemen. Dat slaat nergens op. Zeker niet als je niet met alternatieve voorstellen komt. Maar dat is ook niet wat wordt beoogt met zo'n topic. Dat gaat om de hits. Niet om problemen op te lossen. Daarom blijf ik erbij dat we altijd stromen vluchtelingen zullen houden zolang er daar armoe en oorlog is en hier welvaart. Het aanwijzen van schuldigen is niet de oplossing.
@ Chow | 19-03-15 | 23:38
Het is natuurlijk wel een feit dat het met het huidige beleid in Nederland bijzonder aantrekkelijk is een poging te wagen hier te geraken. Waarom denk je dat het gros van de vluchtelingen steevast het liefst naar Duitsland, Engeland, Zweden, Nederland en misschien nog wat landen komt? Begrijp me niet verkeerd, ik neem die mensen niets kwalijk, ik zou het ook proberen als ik hen was, en sowieso blijven echte vluchtelingen wat mij betreft ALTIJD welkom, maar: ja, de mensen in instanties die Pritt aanpakt, zijn indirect verantwoordelijk voor de toestroom van vluchtelingen.
@miko | 19-03-15 | 23:32
Kom nooit op de Wallen, maar volgens mij zijn dat gewoon dames met een (al zeer oud) beroep. Economische motieven, dus ik zou het woord 'vluchteling' niet gebruiken in deze.
Zolang we hier meer te vreten hebben dan daar zal er altijd een stroom mensen deze kant opkomen. Dat staat helemaal los van de lijst schuldigen zoals Pritt die meent te moeten aanwijzen. Dat is goedkope retoriek en leuk om een topic met veel reacties te krijgen maar meer ook niet.
H'Berg wil ze ook niet. Doei.
@--sql error-- | 19-03-15 | 22:49
Antartica?
@macmiep.nl | 19-03-15 | 23:27
Zou je zeggen.Zijn die donkere meisje op de wallen allemaal vluchtelingen denk je?
Enge uitspraak van die laatste negert, de Somaliër in deel twee; ' We want to go to Europe, any country... we rather die in the sea then in... SYRIA' !!
Lekker zeg, dat geeft dus wel even aan wat de plannen en opties zijn.. van die zwarte soennitische Somalische moslims.
@Heinzz | 19-03-15 | 22:08
Gezinshereniging ja. Het zijn inderdaad bijna allemaal jonge mannen. Wat is er met het principe "vrouwen en kinderen eerst" gebeurd? Als je gezin gevaar loopt, dan stuur je je kinderen en vrouw toch als eerste naar veiliger oorden?
Veel zorgelijker.. In die vluchtelingenstroom zit, gezien de stand der dingen, ongetwijfeld een flinke IS vijfde colonne om het reeds aanwezige smaldeel te versterken. Nog even daargelaten dat het een aanzienlijk deel van de patrouillecapaciteit opslokt en er dus waarschijnlijk goed getimede bootjes doorheen glippen met god-weet voor een lading. AK's, boemstofjes, lelijker dingen?
.
Wat doen wij? We houden ze niet tegen, we slepen ze binnen. Hemeltje, wat worden wij geregeerd door incompetente non-valeurs, zeg....
Je kan zeggen wat je wil maar Geenstijl heeft een punt. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Wel uitgeprocedeerd maar verders mag je gewoon lekker blijven. Wat denk je wat voor een signaal dat geeft voor de groep die nog wil komen. Ze worden des te desperater. Met het beleid wat we nu hebben schiet echt geen van beide kanten wat op.
Intern in Europa blaas je de beschaving op net als bij de Romeinen en de landen waar de mensen vluchten gaan compleet stuk door het wegtrekken van alle jonge kerels en dan heb ik het nog niet eens over alle doden onder deze vluchtelingen. Wat een horror mede dankzij de linkse kerk inderdaad.
Ook ik heb mijn burgerplicht vervuld en heb gestemd.
DIE UN LUL die daar zit, zegt gewoon dat ze na vrijlating maar 1 keus hebben; naar Europa.
Dit is natuurlijk puur gelul en een grote UN-leugen, ze kunnen ook terug naar huis.
Mij valt niks te verwijten, ik heb gisteren ook voor de waterschappen gestemd.
Het centrum houdt er, volgens de directeur!, 250 vast..(en die zitten er maanden...) dan weet je dus wel wat er met die 1000-en anderen gebeurt, die proberen het gewoon opnieuw.
Die Libiërs verdienen GOUD aan deze gasten en nemen hun paspoorten etc af, verhandelen die natuurlijk ook, het is een grote teringzooi.
En die Libiërs... die Arabieren dus, verdienen er goed aan, laat die hoopvolle negers maar 5 keer een 'ticket' kopen voor de overtocht.
Het is gewoon zoals het altijd was; de zwarten die de fuik van de Arabische slavenhandelaars inwandelen, omdat het een grote, vette en gratis Europese worst voor hun neus gehouden wordt.
En 1 zo'n bootje..200-500 man per week... houden ze tegen (komen in aanmerking voor een nieuw ticket).. dit is kassa voor die gasten.
Maar laten we nooit vergeten dat de stemmers op bepaalde partijen de èchte verantwoordelijken zijn.
Zoals deze ;https://ejbron.wordpress.com/2015/03/19/fotoshopper-233/
@domheid regeert | 19-03-15 | 22:40
Precies, uiteraard wensen we niemand de verdrinkingsdood, oppakken en netjes terug brengen naar het land van herkomst, Martinair alleen al heeft binnenkort 10 vrachtvliegtuigen over, 2 x per dag heen en weer x 300 x 10 , toch al snel een terug breng capaciteit van 6.000 lieden per dag.
Zal Pechtold wel niet goed vinden, liever 110 werkeloze piloten en 1.000 van die gasten per dag hier binnen halen.
Islam als geweldadige sekte beschouwen en verbieden. worden ze maar Katholiek.
Probleem is dat ze wel een 'prosperious life' willen, die mannen, maar in hun thuislanden zijn het voornamelijk de vrouwen die werken.
En als ze hier zijn verandert dat niet; een uitkering, een huis, een inboedel, subsidies.. dat is al 1000 keer mer dan een werkende vrouw ze in hun thuisland kan bieden.
Gelukkig hebben wij de VVD weer. Die gaat het allemaal oplossen.
Dommedaris | 19-03-15 | 22:16
pleur toch op met je aangeprate schuldgevoel. Het is nog altijd enorm rijk aan grondstoffen. Maar ze weten zelf niet wat ze er mee moeten. er is daar een islamitische oorlog gaande die ze proberen te ontvluchten. En ze worden verhandeld door noord-afrikaanse mensenhandelaren. europeanen hebben er niets mee te maken. Als ze nou iets slimmer waren dan verplaatsten ze zich richting het zuiden, waar nu gebieden zijn waar de economie booming is.
Kunnen we de Mieles niet uit een kustwachtvliegtuig in hun bootje droppen? Hebben ze die alvast gehad.
@De*correcte*kerstman | 19-03-15 | 22:32
Ach die termen zijn zo maar verzonnen. Geloof je echt dat die Afghanen die in NL zitten werkelijk alleen gevlucht zijn voor het geweld?
Dan hadden ze ook naar Iran of zo kunnen vluchten.
de grootste fout is dat we mensen meteen alle rechten willen geven die wij hebben.
Laat ze eerst maar eens werken voor ze een uitkering krijgen.
minimaal tien jaar en geen gat in de belastingen want dan verspeel je de rechten die je opbouwt.
Bij een inkomen minder dan drie keer minimum kun je geen vrouw over laten komen laat staan kinderen.
Laat mensen eerst ook maar eens krom liggen voor de welvaart staat. misschien dat hun kinderen dan wel weten dat een uitkering verkregen wordt op het zweet van anderen.
@Mezelf
Onhoorbaar = onbewoonbaar
Deze mannen zouden van Afrika de akkers van de wereld kunnen maken, de energieleveranciers dankzij ongelimiteerde zonnekracht. Maar nee, ze moeten vluchten wegens onhoorbaar door oorlog en geweld.
Ho, ho, niet de verantwoordelijken verantwoordelijk houden.
Zij willen juist een aantal permanente veerdiensten opzetten met wachttijden van maximaal 2 uur, zodat niemand meer hoeft te dobberen.
Wij, de guurrechtse klootzakken die hier geen voorstander van zijn, zijn de werkelijke moordenaars.
Deze guurrechtse klootzak wil geen moordenaar zijn en dus meebetalen aan het oppikken van gammele bootjes en ze terugbrengen naar land van herkomst.
Als je dat een half jaartje consequent volhoudt, gaat er niemand meer dobberen en gaan die jongens eindelijk Afrika opbouwen.
Het is toch raar dat de kracht van de Afrika hier naar toe komt om weg te kwijnen in de illegaliteit.
Hoe kunnen de gutmenschen voorstander zijn van het plunderen van Afrika van de sterkste krachten?
Ja, precies. Jullie lokken ze hier naar toe, met je knuffelindustrie. Hun ellende is jullie omzet. Verpakt als medemenselijkheid. En jullie teren daarbij op de Europese belastingbetalers. Gore huichelaars en uitvreters zijn jullie.
@Ci Ty33
DEZE mensen moeten GEWEIGERD worden binnen Europa! Waarom wilt de elite zo graag Europa vernietigen? Deze mensen zijn ziek! En niks kan hun helpen behalve de leugens van zoveel politici! WAT HEBBEN JULLIE hierop te zeggen D66, PVDA, VVD, GROENLINKS, CHRISTENUNIE, CDA?
Deze mensen zullen GEEN bijdrage leven aan onze samenleving maakt niet uit op welke manier je het probeert goed te praten!
Triest, intens triest.
Geen enkele ouder wil zijn kind zien sterven.
Of een hulpverlener.
Maar de waarheid onder ogen zien is misschien nog wel pijnlijker voor de politici.
Anders kan ik het niet verklaren waarom hier nog steeds niets aan gebeurd.
Kapitalistische hoeren onder de roze linkjes.
Allemaal.
Ik ben vandaag weer over een bananenschil uitgegleden.
Het moet niet gekker worden.
Warm lopen voor deze mensenhandel lukt me niet. Hoe zou dat nou toch komen? Ze zien er allemaal toch goed uit - jong en sterk enzo. En toch lukt het me niet.
En gisteren werden in Italië 1000 vluchtelingen toegelaten door morele chantage dat ze hun kleine kinderen expres in de zee zouden verdrinken. www.dailymail.co.uk/news/article-10563...
Allemaal mannen. Dit zijn dus geen vluchtelingen. Dit zijn gelukzoekers. Waar zijn de vrouwen en kinderen :)?
Wat ze willen?
Gratis zorg
Gratis huis
Gratis blanke vrouw
Gratis educatie
Gratis treinreizen
Gratis terrein
Gratis invloed in alles (zie koeltoer)
Gratis auto
Gratis alles
WEIGER deze mensen binnen Nederland, wordt niet zoals Zweden! Dit gaat over 40 jaar helemaal fout!
Grootste flater van het EU beleid is natuurlijk dat eenmaal opgepakt door kustwacht missie geslaagd betekent. Want dan kom je via opvangcentra Europa in. Dan even vlot door reizen naar gratis geld landen en klaar is Kees.
Vroeger moesten we ze met een zeilschip halen, nu komen ze met een gemotoriseerde boot uit zichzelf. Het Enigste verschil is dat ze nu niet meer willen werken. En ja, dat zeg ik!
Waarom niet opvangkampen creeëren in eigen landen... Beveiligd en wel, met alle voorzieningen, etc.
Maar nee, de uitkeringen zijn hier zooo lekkerrr...
Oorzaak?? Europa geeft die mensen HOOP...... Een Europeese kustwacht en direct alles terugsturen. Dan is het met een maand gedaan met al die goudzoekers. Wel hartverscheurend dat kleine meisje....
Bed, brood, bad,
Huis, uitkering en een wijf met miele
Naw dat wijf van 96 die moeten we niet,
die steken we overhoop...............
Wel ff respect graag.
@IQmin100 | 19-03-15 | 22:06
IS zal de toestroom vanuit west afrika en zo wel tegenhouden. ik denk niet dat veel van de gristelijke negertjes het dan nog aandurft om naar dat land af te reizen.
Geen en die mensen eens ongelijk. Als je moet kiezen:
In een kapot geschoten land verhongeren?
In Europa gratis geld krijgen en een leuke auto rijden?
We zijn dat continent al een paar eeuwen aan het leegtrekken. Er is niets meer dat voor ons van waarde is. De oorspronkelijke bewoners van Afrika komen hun spullen terughalen.
Geboortebeperking is een start.
De Middenlandse Zee is nog erger aan het worden als de piraterij rond Somalië. Milities, IS, dobbernegers waar je ook kijkt en de EU? Die zet de sluizen open en laat de laatste fatsoenlijke Libiërs in hun sop gaar koken. #ikbendobberneger
Zeau die worden straks allemaal geholpen door griekenland.nou doei tot geauw
Gelukkig hebben we gezinshereniging. Hier dan wel te verstaan. Zijn ze niet lang alleen. Kunnen familieleden tot in de 4e graad veilig hier naar toekomen.
-weggejorist-
Het is allemaal de schuld van de media.
Vroegàh hoorde je nooit iets van zaken die meer dan 25 km van je af gebeurde en derhalve kon niemand zich daar druk om maken.
Hooguit kreeg je van een vreemde, die verdwaald was zeker, iets te horen maar daar hield het dan ook mee op.
Ik begrijp die regeringen wel die hun burgers daar tegen willen beschermen door Twitter, You tube etc. buiten de deur te houden.
Die visionairs hebben groot gelijk.
Hoe minder je weet hoort en ziet, hoe minder zorgen.
Het "westen" buitenlands bewind (daar Khadafi) omverwerpen, vervolgens weer naar huis, totale anarchie met warlords en islam daar achterlaten en dit is het gruwelijke resultaat. Machteloze beschoten kustwachthelden die moeten zien te slapen met het beeld van een dode baby in zee op hun netvlies.
En dit is nog maar een voorbode van de strooom die op gang komt als IS de landen aan de zuidkant van de Middellandse Zee grotendeels in handen krijgt.
Het Nederlandse volk wil dit gelet op de verkiezingsuitslag.
Als het even kan wil het Nederlandse Volk ze allemaal huisvesten in Nederland op kosten van de belastingbetaler, want dat zegt de verkiezingsuitslag, hoe treurig ook.
Leuker kan ik het niet maken. Makkelijker evenmin.
@Vogelbeest | 19-03-15 | 22:01
U mag van mij baas van de EU worden.
Marktwerking: Vraag en Aanbod.!!
Tja lullig maar de stroom word niet minder.
Niet aan onze zuidgrens, niet aan die van Noord Amerika.
Ik zal de tijd nog wel meemaken dat ze gewoon abgeknald worden op open zee.
@Frans1156 | 19-03-15 | 21:56
Waarom hebben uitgeprocedeerde asielzoekers een OV kaart nodig vraag ik me af. Om ook buitn de stad hun criminele activiteiten te kunnen ontplooien?
Misschien wil van der Laan wel alle Amsterdammers dwingen voortaan de veel te dure taxi te nemen en probeert hij brave werkende burgers zo het OV uit te pesten.
Allemaal terugslepen naar Afrika en wrakke bootjes in de fik steken.
Als dat juridisch niet gaat moet je de wet aanpassen.
Stoppen gratis geld.
Zodra het bovenstaande in gang wordt gezet gaat het nieuws als een lopend vuurtje en dan droogt de stroom heus wel op.
Die gasten die in die bootjes zitten zijn geen uitgehongerde stakkers dus opvang is nergens goed voor.
"Oké, jullie duwen ze niet persoonlijk het water in natuurlijk." Nee, dat waren wij. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/08/...
Gelukszoekers van laag alooi gelovend in een bloedfantatieke fatansievriend. Met bootladingen tegelijkerdtijd. Fijn dat ons naïeve arrogante multiculmaakbaarheidsdenken nog grenzelozer is dan Shengen. Hoe lang zou het nog duren voordat hier voorgoed het licht uit gaat?
Hoe vinden jullie deze van Van der Laan? Die vandaag bekend maakte dat alle uitgeprocedeerde asielzoekers een gratis OV kaart krijgen? Zelf loop ik alle afstanden, van de Pijp tot Centraal Station 20 minuten.
Wat beweegt deze man?
-weggejorist en opgerot-
Nieuwe wereldorde. Eerst veel geld in omloop brengen via subprime hypotheken en andere schulden, dan voedselprijzen op de beurs opdrijven met al dat geprinte en verzonnen geld en dan kijken of ze naar Europa komen zwemmen.
.
Vervolgens de olieprijs omlaag brengen via Schalie-olie en -gas, in Europa ook nog 18 maanden 60 miljard per maand bijprinten (ondanks enorme hoeveelheden geld die al in omloop zijn gebracht in zeer korte tijd) en dan weer eens kijken of ze komen zwemmen.
.
Ook nog wat geld in omloop brengen via een 1300 miljoen euro kostend hoofdgebouwtjek van de ECB. Heerlijk als je zelf een geldpers hebt. Goldman rulez!
Human Trafficking. Meer, meer meer . De natte droom van een Alexander P, Mark R. cs krijgt vorm.
6:53
gvd
al die zielige mannen van 25 jaar oud...
Eikelboom. Familie van die pro IS journalist Eikelboom? Allemaal rotte appels die eikeltjes.
Mooi toch al die artsen, wetenschappers, ondernemers, verplegers, vaklieden. Oww wacht....
Ipv eten moeten we er zwem instructeurs heen sturen...
Spijker op zijn kop. De mensenhandel wordt aangejaagd door de zieligheidsindustrie. De eerste is verboden en de tweede zou dat moeten zijn.
REAGEER OOK