Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer zelfmoord Loverboy Zaak Valkenburg. Schandpaal van OM haalt GeenStijl rechts in

armin-a.jpgJongens waren we. Maar aardige jongens. Goed, wij van GeenStijl plempten wel eens naam en toenaam van verdachten online. Ook vergaten we wel eens zwarte balkjes voor de ogen van kopschoppers, omaatjesberovers en meer van dat soort minderwaardig pus. Nee, dan het OM. Dat zijn pas echte hufters. Vanavond werd bekend dat kindhoerenloper nummertje twee zichzelf van het leven heeft beroofd. In februari deed de meneer die op heterdaad boven op het 16-jarige meisje werd gesnapt al eigenmoord. Reden: de schandpaalactie van het OM dat heel stoer riep dat ze bij alle 80 (!) kleinemeisjesneukers thuis of op het werk zouden aanbellen. Dat de arrestaties gevolgen hebben voor huwelijk of werk van de betrokkenen, is een kwestie van ‘jammer, maar helaas’. "Seks met een minderjarige is strafbaar en ik ga ze niet helpen dat geheim te houden", zei officier van justitie David van Kuppeveld daar al over. Het OM beschikt over 80 telefoonnummers van de hoertjeslopers, en tientallen DNA-profielen uit een prullenbak vol condooms uit het Valkenburgse peeskamertje. "Een unieke combinatie van bewijsmiddelen", aldus George Rasker van het OM. Dat kun je wel zeggen ja. Al twee volledige bekentenissen. Dat scheelt toch weer in de werkdruk bij de rechtbank. U ook gefeliciteerd Warner ten Kate, die bij Jinek op televee zo trots mocht vertellen over deze bijzondere doortastende vorm van misdaadbestrijding. Al twee pedojihadi's gesneuveld. Dat is ons bij de GeenStijl nog nooit gelukt. NOS-baasje Marcel Gelauff zal wel weer in een of ander NPO Mediaforum gaan zitten vingerwappen dat deze methode van het OM "toch echt een brug te fur" is. Maar wij zeggen: ga zo door. En vergeet ook de eigen gelederen niet.

Reaguursels

Inloggen

Wat is dit land ziek, de verkrachters ook nog in bescherming nemen. Niet te geloven, leve de D'66 heilstaat.

RobberenRukkie | 17-03-15 | 20:08

Klasse OM!!

RobberenRukkie | 17-03-15 | 20:06

@necrosis | 17-03-15 | 00:25

Wat getrouwden bij de hoeren moeten? Na de overgang hebben de meeste vrouwen geen zin meer, de meeste mannen kunnen dan nog 20 jaar. Hou je van je vrouw, wil je wel seks zonder meppen maar ook geen hoer, kun je alleen nog rukken. Dat zuigt. Dat dan weer wel.

Neemt niet weg dat schimmige seks buiten het reguliere circuit op zn minst verdacht is.

zeiksmurf | 17-03-15 | 18:51

Justitie... Tegen wat sneue droeftoeters die zich toch niet kunnen verweren met dure advocaten of dat niet durven met openlijk geweld tegen die ambtenaren durven ze dit wel. Wanneer zien we nou eens echte criminelen zo aan de "schandpaal" genageld?

bla6642 | 17-03-15 | 17:41

-weggejorist-

Campinggastje | 17-03-15 | 17:08

Jammer dan. Of je wel of niet kunt zien of zo'n meisje minderjarig is doet er niet toe. Als je je lul zonodig in een hoer moet hangen ben je een sneue sukkel. En voor de achterblijvende gezinnen blij toe. Wat moet je met zo'n onbetrouwbare loser als man/vader. Bezint eer gij begint.

CupDCake | 17-03-15 | 16:50

Ach in de jaren 80 was Valkenburg al sodom en gommora...

Jorris | 17-03-15 | 16:27

En trouwens, je bent zolang onschuldig totdat je schuld bewezen is, dan mag je aan de schandpaal, wat het O.M hier heeft gedaan is absoluut fout en schuldig aan die 2 zelfdodingen, het is verderfelijk wat met het meisje is gebeurt, GEEN WOORDEN VOOR. Maar toch had het O.M. hier anders te werk mee moeten gaan.

habramar | 17-03-15 | 16:17

DEMMINK? O nee, dat is er eentje van de VVD

habramar | 17-03-15 | 15:52

Het OM is wel uit de bocht gegaan hier met het impliceren dat zij zouden gaan voor maximale impact of de directe omgeving van de potentiële verdachten. Dat lijkt mij niet de taak van het OM. Da's geen onderdeel van waarheidsvinding. Nu de vermoorde onschuld spelen en te impliceren dat het allemaal een misverstand is; past niet. Het verhaal lijkt toch wat nuances te kennen. Laat het OM zich eerst daar maar eens op richten.

Prof_Bukmaar | 17-03-15 | 15:17

De reaguurders weten het allemaal al veel beter, zie ik. Geen noodzaak meer om te kijken wat hier echt aan de hand is.
zondares.blogspot.nl/2015/01/tachtig-m...
Want wat weten ingevoerde mensen er nou meer van dan een reaguurders-onderbuik?

Argus0og | 17-03-15 | 14:49

Mensen mensen, wel kritisch blijven lezen: het OM heeft 80 telefoonnummers gevonden, dat wil niet zeggen dat deze allemaal geneukt hebben. Daar zitten mensen tussen die alleen maar geinformeerd hebben, alsook de lokale pizzaboer. Het is sensatiezucht. Een emmer vol gebruikte condooms, geloof je het zelf? Die meid heeft een aantal man geneukt, en deed dat hoogstwaarschijnlijk geheel vrijwillig (want een loverboy heeft geen magische invloed) En meer dan 5 op een dag kunnen dat niet zijn geweest. Dus 5 gevulde condooms plus een aantal afschuivers, er is natuurlijk wel roomservice in dat best fatsoenlijke hotel.
-
Het OM dreigt omdat ze verder geen zaak hebben. Ze hebben een DNA profiel van 5 man plus 80 telefoonnummers van mogelijke klanten. Als al die mensen ontkennen en weigeren DNA af te staan, wat doet men dan? Men kan onmogelijk bewijzen dat de verdachten wisten dat de meid minderjarig was. Ze zal zich ongetwijfeld ouder hebben voorgedaan. Het werk vond plaats in een normaal goed hotel, geen schimmige afwerkplek.
-
Dus dreigen en de pers op zoeken is het enige dat het OM doen kon, en voila, twee zelfmoorden van wat waarschijnlijk hele normale mannen waren.
-
Ik durf te wedden dat de helft van de reaguurders weleens betaald heeft voor sex en 100% van onze mannelijke politici zijn naar de hoeren geweest dus niet zo schijnheilig doen.

vansuyle.com | 17-03-15 | 14:34

Als je met een 16jarige neukt ben je geen pedo. Bovendien is het waarschijnlijk dat de 16jarige meid het vrijwillig deed en zei dat ze 18 is. Achteraf zegt ze natuurlijk dat ze slachtoffer is, en zo niet dan zegt het OM het wel. OM is totaal van de pot gerukt.

vansuyle.com | 17-03-15 | 14:15

@geeftnix | 17-03-15 | 01:53
Hoe wilde u precies het misbruik van een minderjarig door 80 mannen binnen een zeer korte periode omschrijven? Blijft weinig anders over dan verkapte groepsverkrachting. Dat is exact zoals het slachtoffer het heeft ervaren.

Denkt u dat uw dochter het anders had ervaren?

Inferi0r | 17-03-15 | 12:27

@Lichtstadfan | 17-03-15 | 11:38
Zelfbewuste indruk? Naar de hoeren gaan?
Dit heeft niets met "geweaun" naar de hoeren gaan.
Dit zijn volwassen mannen die doelbewust en met het volle verstand een slachtoffer van loverboys liggen uit te wonen. Dit waren mannen die niet de moeite namen om gewoon naar een prostituee te gaan, dit waren mannen die het idee van een klein jong meisje (want dat ben je op je 16de namelijk nog steeds) wel geil vonden. Met zo'n Marokkaantje als pooier weet je precies hoe het zit. Maar dat boeide ze niks. Het enige wat ze belangrijk vonden is hun eigen geilheid

EthischOnverantwoord | 17-03-15 | 12:03

"Het heeft toch al twee gezinnen in diepe ellende gebracht. "
Lichtstadfan | 17-03-15 | 11:38

Dat is een veronderstelling, maar waar is die op gebaseerd? Op het idee dat gezinnen altijd prima functioneren en dat het een goede zaak is wanneer meneer af en toe onbekommerd naar de hoeren gaat?

Fransg | 17-03-15 | 11:58

@Lichtpuntje020 | 17-03-15 | 10:44

Als ze niets op hun naam hadden staan, waarom dan zelfmoord plegen?

Als het om mannen met relaties gaat... dan is het risico van het vak (hoerenlopen) dat je vrouw/vriendin hier misschien achter komt.... moet je naderhand niet miepen.

Humungousfungus | 17-03-15 | 11:42

Bij een pedofiel denk ik toch echt aan iets anders dan een maan die naar de hoeren gaat. Dat daarbij de voorkeur uit gaat naar een jonge hoer en niet naar uitgewoonde milf is ook begrijpelijk. Als die zestienjarige bovendien een zefbewuste indruk maakt en er uit ziet als een twintigjarige ??? Tja .... ik zou niet graag de verantwoordelijkheid dragen die het OM met bravour en branie uitdraagt. Het heeft toch al twee gezinnen in diepe ellende gebracht. Wordt hopelijk niet vervolgd !

Lichtstadfan | 17-03-15 | 11:38

"Elke verdachte wordt erop gewezen dat er na verhoor een psychiater voor hem ter beschikking staat."
Zou dat het laatste duwtje vormen?
En zou dat ook zo bedoeld zijn?
Vragen, vragen.

Fransg | 17-03-15 | 11:29

Ze hadden beter eerst de feiten kunnen uitzoeken voordat ze hoog van de toren begonnen te blazen. Je zult zien dat die kerels die zichzelf hebben omgelegd achteraf net niet degenen waren die de feiten op hun naam hadden staan.

Lichtpuntje020 | 17-03-15 | 10:44

@saidnowomanever | 17-03-15 | 10:20 ,
'Die mannen wegzetten als pedofiel lijkt mij iets overdreven ook al past dat misschien binnen de geldende wetten.'...

Inderdaad, heeft niks met pedofilie van doen, pedofilie is een seksuele aberratie, is iets wat je bent.
En heeft niks te maken met geldende wetten.
Die wetten geven slechts aan of we iets strafbaar achten of niet, en niet iemands sexuele geaardheid.

vander F | 17-03-15 | 10:43

-weggejorist-

BadPatNL | 17-03-15 | 10:33

-weggejorist-

MuitA | 17-03-15 | 10:30

-weggejorist-

BadPatNL | 17-03-15 | 10:23

Er zit een groot verschil tussen vrijwillige seks en gedwongen seks. Dat meiden van die leeftijd experimenteren met seks lijkt me logisch maar geen enkel meisje van die leeftijd zal voor de lol bedenken dat 80 man in een hotel neuqon een leuke ervaring is op dat gebied. En zeker niet met een mafklapper die in de douche mee luistert en er aan verdiend. Die mannen wegzetten als pedofiel lijkt mij iets overdreven ook al past dat misschien binnen de geldende wetten. Ik ga er niet vanuit dat deze mannen opzoek waren naar een kind om de lusten op bot te vieren maar wel naar iemand die net net geslachtsrijp is als in een studente. Toch denk ik dat al deze heren op hun klompen hadden kunnen aanvoelen dat hier iets niet in de haak was en daarom voldoende ruimte en gelegenheid hadden een andere keuze te maken. Het gepiep over kapotte gezinnen snap ik persoonlijk niet zo, als je daadwerkelijk om je gezin geeft maak je namelijk andere keuzes op zo'n moment. Dan zie je zo'n meisje staan en denk je toch wat als dat mijn dochter zou zijn? Daarnaast heeft het OM vanaf meet af aan aangegeven de verdachten op te roepen middels schriftelijk verzoek en niet op de stoep te gaan staan bij verdachten. Verder tsja als zo'n verdachte zichzelf om zeep helpt kan ik dat weinig anders zien dan een schuldbekentenis hoor. Ik ben niet rouwig om dit soort figuren met dubbele moraal. Zelf wel lekker jonge meisjes met een strak poesje willen pakken maar owee als hun dochter met een wat ouder vriendje thuiskomt of slachtoffer is in een gelijkwaardige zaak.

saidnowomanever | 17-03-15 | 10:20

Hoe zit het dan nu met Demmink nu zijn geldschieter uit de regering verdwenen is?

Alt | 17-03-15 | 10:08

@Chow | 17-03-15 | 07:45
Hoor je mij zeggen dat hij afgemaakt moet worden door de samenleving of een gruwelijke marteldood moet sterven?

EthischOnverantwoord | 17-03-15 | 10:07

Justitie zou de namen van de zelfmoordenaars bekend moeten maken.

Lewis Lewinsky | 17-03-15 | 09:39

@Hedge_it | 17-03-15 | 09:28 : Wijze woorden!

Toch grappig voorts dat er hier lieden rondlopen als @INH.30CL | 17-03-15 | 06:44 die en niet lezen kunnen en helaas nooit hun vmbo diploma hebben mogen behalen. Ik ga er desondanks toch vanuit dat 30cl niet slaat op z'n herseninhoud.

daytripper | 17-03-15 | 09:38

Rachel Hazes ? Iemand ?

Hedge_it | 17-03-15 | 09:31

Ik kan me nog een oud interview herinneren met Anthony Kiedis, zanger van de Red Hot Chili Peppers. Die vertelde daarin zonder enige schaamte dat in z'n ultieme fantasie Traci Lords aan z'n leuter hing. Dat meisje was destijds 15. Al zag je daar verder niks van. En wist niemand dat.

Ook maar opsluiten zeker. Voor de zekerheid. Alsof die groupies allemaal 18 waren ...

De menselijke natuur laat zich niet vangen of tegenhouden door wetgeving. Die is er slechts voor de Bühne. En verandert met de wind.

Hedge_it | 17-03-15 | 09:28

Dat hadden die tienerhoerenlopers moeten bedenken voordat ze zich vergrepen aan een minderjarige. Nog 78 to go alleen wel jammer dat de loverboy er beter vanaf komt.

Mahatma | 17-03-15 | 09:28

Maar als je op de nominatie staat om de hoogste baas van de Europese Unie te worden dan kan je net zo veel jonge meisjes neuken als je wil en nog gratis ook .

blauwe zander | 17-03-15 | 09:10

Paulus de Bk | 17-03-15 | 08:33
Paulus, als jij meent dat het prostitueren van een vrouw, in het bijzonder van een meisje van 16, kan en mag worden goedgekeurd dan ontbreekt het je aan enige moraal.

langzullenweleven | 17-03-15 | 09:06

Lewis | 17-03-15 | 08:34
Hij was messchien wel depressief. Weet jij het beter ?
Kom eerst maar eens op met bewijzen dat hij a) echt een pedo was die bewust een 16 jarige neukt, b) überhaupt van het OM was ingelicht over het onderzoek tegen hem en c) dat zijn zelfmoord gerelateerd is aan dit onderzoek.

thorrie | 17-03-15 | 09:02

Kindermeisjes neukers hebben het in de bajes niet echt gemakkelijk, naar het schijnt. Terecht. 20 Uur schoffelen of zo hiervoor is idioot.
Onterechte verdenkingen horen echter ook niet, zeker niet bij dit soort zware zaken. Dat justitie een grote prutsbende is wordt hiermee maar weer eens bevestigd.

Raider Twix | 17-03-15 | 09:01

@Paulus de Bk | 17-03-15 | 08:33
Er zijn meisjes van 15 die seks hebben met een jongen omdat ze zin in seks en in die jongen hebben.
Wil je dat vergelijken met een 16 jarig meisje die zich door 80 onbekenden mannen moet laten misbruiken voor geld wat een loverboy in zijn zak steekt?

necrosis | 17-03-15 | 08:54

Heel goed. Laat de rest zijn voorbeeld volgens aub. Varkens.

023hard | 17-03-15 | 08:53

roze_bril | 17-03-15 | 08:17
Juist, we weten helemaal niks over zijn motivatie. En toch juigen hier mensen over zijn dood, want zogenaamd verdient, eigen schuld dikke bult enz. Zonder enig bewijs of hij überhaupt een dader is...
Maar wel ff lekker tegen een lijk schoppen, hij kan toch niks meer zeggen. En de gevoelens van nabestaanden, tja...

Het OM is hier helemaal fout bezig. Ze gaan even op de rechterstoel zitten en vinden dat helemaal prachtig want lekker effektief.
Hoe komt de media überhaupt aan de informatie dat deze man verdachte was? Hier zit weer een mediageile ambtenaar uit geheime strafdossiers te klappen, niet waar?

thorrie | 17-03-15 | 08:53

@Jan Gordelroos | 17-03-15 | 08:27
Volgens mij maakt het weinig uit of het meisje 16 is, of 36.
Gedwongen tot prostitutie (doorgaans onder dreiging van geweld) is ALTIJD fout!
En zit die ......[MagNie van Joris] Saban Baran al achter de tralies.
Die vent moesten ze ......[MagookNie van Joris]

necrosis | 17-03-15 | 08:51

Bij de zaak Joris Demmink mis ik toch die daadkracht die men hier laat zien.
Of zou je baan als officier van justitie dan op de tocht staan?

Eppo | 17-03-15 | 08:41

Het hotel wist exact waarvoor de kamer verhuurd werd "in de stille tijd" al die keren, alleen al die vieze prullenbak met zooi zal het kamermeisje toch wel tot nadenken hebben aangezet, hier dragen er meer verantwoordelijkheid,branche.

grindbak | 17-03-15 | 08:41

@ thorrie | 17-03-15 | 08:08
Denk jij dat zo'n man zelfmoord pleegt als hij nergens iets me te maken heeft?

Lewis | 17-03-15 | 08:34

Wij hebben met zn allen vastgesteld dat 16 jaar te jong is???
Really?
Gemiddels hebben meisjes op hun 15e voor het eerst sex.
Ik wordt inmiddels ziek van het conservatief populistisch gezever hier op GS. Ook de kwalificatie 'pedo' wordt te pas en te onpas gebruikt om de gemoederen hier weer flink te verhitten.
Als ik het goed begrijp, dan vindt een meerderheid van het reaguurdersgepeupel de doodstraf wel gepast bij het neuken van een 16 jarig meisje.
Het zal je zoon maar zijn die deze domme fout heeft begaan.

Paulus de Bk | 17-03-15 | 08:33

Is dat strafbaar dan, 16 jarigen neuken? Dan klopt de wet niet, want meisjes van 16 van nu zijn de meisjes van 21 van vroeger.

Jan Gordelroos | 17-03-15 | 08:27

Ik lees tussen de regels door dat Pritt Sift met de vraag worstelt of het OM in deze fout zit of niet. Wat mij betreft is het een goede actie van ze.
Stel het meisje was geen 16 maar 7 of zoiets. Dan zou iedereen juichen als het OM zo'n actie pleegt, inclusief thuis oppakken van die schoft. Maar, wij hebben met z'n allen vastgesteld dat 16 jaar ook veel te jong is én wij hebben vastgesteld dat prostitueren van zwakkeren (en 16 jarigen zijn dat als minderjarige zeker nog) verfoeilijk is. Als wij dus op de vraag van Pritt Stift "ja" zouden zeggen dan zouden wij het ook moeten goedkeuren als dat kind 7 is. Ik pas.

langzullenweleven | 17-03-15 | 08:25

Bij de oervolkeren hebben meisjes van 16 al drie kinderen.

De Geus | 17-03-15 | 08:21

Tja, wat is nu erger? Een kind doodrijden met drank op of een kind neuqen? In het eerste geval je rijbewijs kwijt en taakstraf, in het tweede geval je leven kwijt.
Zeg het maar.

Skunk57 | 17-03-15 | 08:20

Alsof leeftijd vandaag de dag zo vanzelfsprekend is, meiden van 16 kunnen er 18+ uitzien. Ik wil het niet goedpraten voor deze mannen, maar de echte dader zal er wel weer vanaf komen met een uurtje schoffelen.

paradoxical | 17-03-15 | 08:18

@thorrie | 17-03-15 | 08:08

Net of rechters geen fouten maken, ook al bewezen in het verleden. Dus ook dat geeft geen zekerheid. Dus wat lul je. Is iedereen dan onschuldig? Zo kan ik wel doorgaan allerlei schimmige barrieres op te werpen. Niemand heeft tegen hem gezegd dat hij zelfmoord heeft hoeven plegen. Toch gedaan. Helemaal zelf. Wij weten niet eens of dat vanwege dit feit is gebeurd.

roze_bril | 17-03-15 | 08:17

Good riddance. Ik kan er geen traan om laten, zulke viespeukjes.

Le Roi | 17-03-15 | 08:15

Heeft onze minister-president al verklaard dat kindhoerenlopers beter kunnen sneuvelen dan dat ze nog meer kindhoerenlopen?
Stel je voor dat zijn campagneklankbordwerkgroep bedenkt dat die uitspraak goed scoort in de verkiezingscampagne, dan moet hij dat snel zeggen want morgen zijn de verkiezingen al.

simpelman | 17-03-15 | 08:11

@Ride | 17-03-15 | 08:05

Of misschien kon hij het zijn reedt roesten hoe oud ze was. Weten wij veel.

roze_bril | 17-03-15 | 08:08

Hij was een verdachte. Hij is niet verordeelt. Het is niet aan het OM zijn schuld te bepalen, daartoe is alleen de rechtbank bevoegt naar een fatsoenlijke rechtzaak, waarbij een verdachte zich verdedigen kan.

Hier word deze man postuum zonder bewijs schuldig gesproken door de reaguurders, zonder dat iemand ook maar een feit kent, en hij zal zich niet verdedigen kunnen. Wat als hij alleen verdacht was omdat zijn nummer in de telefoon van die pooier stond? Is dat echt genoeg bewijs? En trouwens hebben de verdachten ook het recht op geheimhouding van het onderzoek. Dat is een herkend internationaal mensenrecht, want het zou zomaar kunnen dat de verdachte achteraf onschuldig blijkt te zijn.

Ik vind het erg vreemd dat jullie plotseling bijna allemaal zoveel vertrouwen in het gelijk van het OM hebben. Alsof die nooit fouten maken...
Volgens deze logica zou Wilders dus in zijn eerste process ook schuldig geproken moeten zijn, want hij was ook een verdachte voor het OM.

thorrie | 17-03-15 | 08:08

De grens van wettelijk toelaatbaar is 17 jaar dus als je als ouwe zak zo'n jong meisje wil poppen krijg je met grensgevallen te maken.
Gewoon niet bang zijn voor de consequenties als je op het randje balanceert.
Die mannen hebben willens en wetens hun geilheid gebotvierd op een zo jong mogelijk "legaal" meisje (althans dat dachten ze, misschien werd ze als 18 aangeboden) maar niet de feiten gecheckt.
Zelfmoord is wel een hele slappe oplossing.

OM en Justitie zijn in deze zaak goed bezig

Ride | 17-03-15 | 08:05

Ik geloof in de scheiding tussen kerk en staat. Maar als je de aanpak van justitie ziet in deze zaak zou je denken dat de kerk een flinke vinger in de pap heeft.

Deze zaak is natuurlijk verschrikkelijk, maar ik zou liever zien dat justitie deze handelswijze zou toepassen op zaken die onze veiligheid echt in gevaar brengen. Moordenaars, overvallers, Jihadi's en mensen die de rolemmer te vroeg langs de weg zetten.

Threesixty | 17-03-15 | 07:59

Dus datzelfde verrotte OM dat het niet nodig vindt om in het geval Joris "ik heb niet naar de leeftijd gevraagd" Demmink zelfs maar een onderzoek op te starten, heeft er geen enkel probleem mee het klootjesvolk zonder enige vorm van proces kapot te terroriseren. Ga er maar vanuit dat ieder aantal 'daders' dat lager uitkomt dan de genoemde 80 staat voor het aantal boven ons gestelden dat over die meid heengegaan is.

LesPaul | 17-03-15 | 07:48

EthischOnverantwoord | 17-03-15 | 07:07

Ach ja. Laat ze zich maar verhangen. Dat hebben ze verdiend. Weet je wat? De volgende keer stoppen we ze in een kooi en maken er een vuurtje onder. Lang leve de beschaving. Ik denk ook dat het meisje hier uiteindelijk veel beter van zal worden.

Chow | 17-03-15 | 07:45

Helaas nemen dit soort types vanaf heden hun gevulde condoompje mee. Jammer dat zulke details in de media verschijnen, het brengt mensen op ideeën. En verder mogen ze sterven, allemaal.

Zo moeilijk is het | 17-03-15 | 07:45

De eerste die zelfmoord heeft verdiend is haar pooier.

eerstneukendanpraten | 17-03-15 | 07:36

Als al die (b)aardige mannen in madrassa's nu eens hetzelfde zouden doen?????

pennestront | 17-03-15 | 07:35

Haha, ja ja met het non-argument "ze leek veel ouder" wordt weer kwistig rondgestrooid. Toch zo nog best veel Martijntjes in de panelen. Man ging naar de hoeren: eigen keuze. Man vroeg niet naar identiteitsbewijs: eigen keuze. Man deed het in een schimmig hotelletje: eigen keuze. Man deed zelfmoord: eigen keuze. Feitelijk zie ik hier geen probleem.

roze_bril | 17-03-15 | 07:34

In sommige landen worden dit soort lui gelyncht, hier lynchen ze zichzelf.

Muggenmepper | 17-03-15 | 07:21

Ik kan me niet voorstellen dat een meisje van 16 vrijwillig 80 man afwerkt (binnen twee weken oid?). Dus sowieso is die loverboy schuldig (de oorzaak van deze ellende).
.
Die hoerenlopers kan je weinig kwalijk nemen als ze niet wisten dat het meisje 16 was. Wat je ze wel kwalijk kan nemen is dat ze vreemd gaan en er geen belletje gaat rinkelen dat de loverboy in een bijkamer zit te wachten tot je klaar bent. Dan wordt de situatie een beetje verdacht.
.
Ergste is natuurlijk dat dit meisje voor eeuwig beschadigt is. Arme ziel.

Ceauceausneaut | 17-03-15 | 07:18

@rick13 | 17-03-15 | 03:04
Als je een 16 jarig meisje kapotneukt in een hotelkamer ben je als vader van kinderen (ik schat 30+) gewoon een gore pedo.
Zo simpel is het, dat die kinderen hun vader moeten missen is heel zielig, maar de maatschappij wordt er niet slechte van als deze mannen zich verhangen.
Laat deze hele zaak een waarschuwing zijn voor kinderneukend Nederland (Pedofiel Nederland), meisjes in een hotelkamer neuken met een Marokkaan op de plee = foute boel, en als je gepakt wordt ben je echt de lul. En terecht.

EthischOnverantwoord | 17-03-15 | 07:07

Ik was 15, zij rond de 35. Mijn god wat zou ik haar nu graag bedreigen met aangifte ;) Hoewel.. Niet alleen de daad zal nu wel bejaard zijn...

R. E. Calcitrant | 17-03-15 | 07:06

Wat wil je nou zeggen met dit stukje?

3Xniks | 17-03-15 | 07:05

@INH.30CL Wat een kneus ben jij zeg. VMBO'ers afzeiken. Dus jij hebt alle kennis en wijsheid in pacht? Je bent een grote jongen! We hebben teveel mensen in dit land die denken dat ze slim zijn en zich daardoor beter voelen dan andere. Daarnaast stelt het onderwijs ook geen flikker meer voor. Mijn toko draaide nog nooit zo goed.... dankzij VMBO'ers (ICT).

LimbabweFC | 17-03-15 | 06:57

Ik zie het verschil ook niet direct tussen een 16 of een 18 jarige. Maar ik begreep dat ze op een site werd aangeboden en daar kun je geen leeftijd onder de 18 invoeren.

LimbabweFC | 17-03-15 | 06:44

@daytripper | 17-03-15 | 06:18
Wat ik dus zeg. Een kind ben je tot aan je 18e. vind je het zo moeilijk te begrijpen>LOI.nl

INH.30CL | 17-03-15 | 06:44

Dank voor het compliment dat ik erin geslaagd was mij aan te passen aan het denkniveau. Ik dacht: laat ik het makkelijk maken, maar toch ff teveel voor jou kennelijk:
Quote : "is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn."
Hier nog een verse pedo (lol) : abcnews.go.com/Entertainment/courtney-...

daytripper | 17-03-15 | 06:18

@daytripper | 17-03-15 | 05:49
Typisch vmbo, terugvallen op wikipedia. Treurig en dan ook nog een mening hebben die nergens op is gebaseerd. Een pedofiel is iemand die van kinderen houdt en een kind ben je tot je 18e.

INH.30CL | 17-03-15 | 06:11

@Mouth Of The South | 17-03-15 | 00:07
Ik stel een stukje Noordzee bij Noorwegen voor, dat is stukken dieper dan tussen Engeland en Nederland...
necrosis | 17-03-15 | 00:11

@necrosis. Dit onderwerp boeit je kennelijk erg. Of het kan natuurlijk zijn dat je gewoon veel reacties wilt.
Ik moet zeggen dat ik in andere topics wel es verstandiger dingen van je heb gelezen.

daytripper | 17-03-15 | 05:58

OOk hier valt uiteraard weer het woord "pedo" bij het 2 hersencellig onderbuikvolk.
Niet ten voordele van de dader(s) maar 30 sec lezen op bv wikipedia bij het woord "pedo" door de moraalridders kan misschien verhelderend werken.

daytripper | 17-03-15 | 05:49

-weggejorist-

Bokito ergo sum | 17-03-15 | 04:06

Idem.
Tot het volgende slapgeouwehoerfestival! ... mooi voor scrabble!

rick13 | 17-03-15 | 03:35

@rick13 | 17-03-15 | 03:17
Geen verstand van hoeren. Maar inderdaad. Geef eens een ID! Daarentegen weet je het wel. Vrouwen liegen en bedriegen. Zou zomaar zijn redding geweest kunnen zijn. Dus je haalt die ID kaart maar door die gleuf. Heb soms ook wel eens tiener meisjes die willen spelen. Speel mee met als eind antwoord. Kom maar terug als je 18 bent.

Vageling | 17-03-15 | 03:30

@rick13 | 17-03-15 | 03:25
natuurlijk wens ik je alle geluk beste, heb zelf ook een dochter en deel verder je gedachtegoed!

INH.30CL | 17-03-15 | 03:28

Koop nou eens een goede servert van die miljoenen

rick13 | 17-03-15 | 03:27

-weggejorist-

rick13 | 17-03-15 | 03:25

INH.30CL | 17-03-15 | 03:12
Dat heeft met opvoeding te maken... of pure pech.
Ik heb zelf twee dochters... ik probeer het goed te doen.
Weet ik veel wie ze allemaal ontmoeten?
Probeer alles bespreekbaar te houden... dat is alles wat ik kan doen.
Het zijn 2 vrije zielen.... wens me geluk..... meer kan ik niet vragen

rick13 | 17-03-15 | 03:25

Wie tegen betaling gaat neuken in een hotelkamer moet zich ervan verzekeren dat hij te maken heeft met een meerderjarige en vrijwillige dame.
balustrade | 17-03-15 | 03:04

Ooo.... een soort van Albert Heijn als je een pakkie peuken koopt plus een fles wijn?
Eerst je ID kaart door haar gleuf halen?
Een aantal reaguurders zijn echt wereldvreemd......

rick13 | 17-03-15 | 03:17

@thorrie | 17-03-15 | 02:31
Nee daar hebben wij tot opgeroepen. Denk meer dat meneer zijn foute hobby's niet meer kan uitleggen aan zijn vrouw en kindjes. Ja papa is een pedofiel! Nee dat is leuk. Het is jammer dat het OM alleen nu tandjes laat zien. Een mensleven is maar een werkstraf waard van 20-40 uur. Een minderjarig hoertje is geen taakstraf dus. Loverboy krijgt een schouderklopje en een tik op de vingers. Domme hoer staat een week later weer te hoeren.

Vageling | 17-03-15 | 03:17

@rick13 | 17-03-15 | 03:04
Yeah right, de kinderen die hun vader moeten missen..... zo erg, natuurlijk. Maar what about de vaders en moeders die hun dochter(s) zijn kwijtgeraakt aan loverboys, pedofielen en vooral aan die vaders die hun eigen kinderen in de steek hebben gelaten/? De zelfmoorden op zich bewijzen genoeg, deze vaders *kuch* hadden geen vader mogen zijn. Hard... ja ik ben hard!

INH.30CL | 17-03-15 | 03:12

Moet je hier nu op reaguuren. Foute hobby en betrapt worden. Moet ik nu een kaarsje aansteken? Denk je zelf dooie muppet. Natuurlijk niet. Snap het niet.

Vageling | 17-03-15 | 03:11

INH.30CL | 17-03-15 | 02:56
Je kan natuurlijk lullen totdat je een ons weegt.
Deze mannen zijn fout... oké
Maar opbokken met uw pedo gedoe.
Het raakt kant nog wal.
Deze mannen mogen best bestraft worden... terecht.
2 zelfmoorden omdat ze zogenaamd goed willen doen gaat echt te ver......... veel te ver!
Er zijn waarschijnlijk ook kinderen die hun vader nu moeten missen.

rick13 | 17-03-15 | 03:04

Wie tegen betaling gaat neuken in een hotelkamer moet zich ervan verzekeren dat hij te maken heeft met een meerderjarige en vrijwillige dame.

Doe je dat niet, dan loop je het risico om op de blaren te gaan zitten.

Sukkels.

Voor diegenen die dit bewust hebben gedaan: sterf.

balustrade | 17-03-15 | 03:04

@rick13 | 17-03-15 | 02:54
Wie met een minderjarige tot seksuele handelingen overgaat en de minderjarige (-18j) daarvoor betaalt of op materiële wijze beloont, of zelfs enkel beloning aanbiedt, pleegt een misdrijf. Seks mag nooit gekocht worden van een minderjarige (-18j). Het passief bijwonen van een dergelijke transactie met een minderjarige is ook strafbaar.

INH.30CL | 17-03-15 | 02:56

INH.30CL | 17-03-15 | 02:50
Als het boven de 16/18 is en men wil niet is het ook misbruik.
www.google.nl/#q=pedofiel

rick13 | 17-03-15 | 02:54

@rick13 | 17-03-15 | 02:46
Nee hoor... onder de 18 heeft alles met pedo en misbruik te maken!

INH.30CL | 17-03-15 | 02:50

@thorrie | 17-03-15 | 02:31
steek jij je kop eens in het zand als je die nog hebt. vertroetelen is zoooo jaren 60.70.80.90. Er komt een nieuw tijdperk aan en als je dat gemist hebt kun je altijd nog wegkijken op de maan.

INH.30CL | 17-03-15 | 02:49

Alle pedo's mogen van mij letterlijk *Kapot* d.m.v. schandpaal, zelfmoord of door ophanging! Het maakt mij niet uit want als slachtoffer mag je dat zeggen!
INH.30CL | 17-03-15 | 02:01

Dat mag u zeggen.... maar het heeft niets met dit topic te maken!
Pedofilie is heel iets anders.

rick13 | 17-03-15 | 02:46

Schandpaal methodes omdat het OM andere middelen niet effectief aanziet... Ik dacht even dat ik op een of andere IS fanboy pagina geland ben.
Wat is het volgende? Openbaar opknopen aan hoogste boom ?

thorrie | 17-03-15 | 02:31

Precies. En de zg ''loverboy'' die het meisje een mes op de keel zet en haar centjes afpakt, krijgt van datzelfde OM een aai over zijn bol.

Hufter | 17-03-15 | 02:27

Waarom zijn deze mannen pedo's maar vrouwen die jongens van 15 en jonger neuken niet, althans zo worden ze hier nooit genoemd, en dat terwijl er altijd geclaimd word dat vrouwen eerder volwassen zijn.

legionaire | 17-03-15 | 02:22

En drie keer raden wie er waarschijnlijk met een fopstraf vanaf komt? Juist; Armin de loverboy uit lichtgetintistan.

WillemRuis | 17-03-15 | 02:02

Alle pedo's mogen van mij letterlijk *Kapot* d.m.v. schandpaal, zelfmoord of door ophanging! Het maakt mij niet uit want als slachtoffer mag je dat zeggen!

INH.30CL | 17-03-15 | 02:01

Oh ja, de moraliteit was ik even vergeten.
Tijd voor wat zelfbevlekking heren?

Bralbert | 17-03-15 | 01:58

Je zou maar die loverboy in de wc in zijn reedje geneukt hebben en je condoom in die vuilbak hebben gepleurd.
Dilemma, ga je aan je vrouw vertellen dat je Iraanse jongetjes kontenbonkt of te jonge hoertjes??

miko | 17-03-15 | 01:54

Inferi0r | 17-03-15 | 01:43

Over verkrachten heb ik niets gelezen.En u doet het ook nog voorkomen alsof er een groepsverkrachting heeft plaatsgevonden. Nou nou we slaan wel op hol hè.

geeftnix | 17-03-15 | 01:53

@boefje_III | 17-03-15 | 00:20
Ben je zelf principeloos, moreel loos en zonder enig besef van normen en waarden dat je verschrikkelijk misbruik alleen aan een geschreven wet kan toetsen?

Alsof het met een meisje van 18 allemaal veel minder erg voor het meisje was geweest. "Deze week ben ik door 80 mannen verkracht, maar gelukkig ben ik vorige week 18 geworden dus is het helemaal niet zo erg". Man, man, man, ik sta op het punt te gaan vingerwijzen naar jou.

Dat greintje aan verantwoordelijkheidsgevoel wat deze mannen misten, mis jij duidelijk ook.

Inferi0r | 17-03-15 | 01:47

@geeftnix | 17-03-15 | 00:41
Heb jij nou niets van de geschiedenis geleerd? Na de WOII waren ook allerlei luitjes niet strafbaar, want ze voerden keurig de toen en aldaar geldende wetten op en uit.

Sindsdien weet elke fatsoenlijk weldenkend mens dat het om morele rechtvaardigheid en strafbaarheid gaat. Met tientallen mannen een minderjarig meisje verkrachten doordat je geen enkel verantwoordelijkheidsbesef heeft getoond is ten alle tijde moreel verwerpelijk, wat de wet ook zegt. Zelfs als IS zegt dat het mag van Allah, moreel verwerpelijk.

Inferi0r | 17-03-15 | 01:43

-weggejorist-

Bralbert | 17-03-15 | 01:42

@je suis bier | 17-03-15 | 00:08
Man, man man. Heb jij het dader denken naar een nieuw level weten te brengen of niet? Tientallen gezinnen kapot gemaakt, trololol. Tientallen mannen hebben een meisje figuurlijk en letterlijk van binnen kapot gemaakt, DAT is wat er gebeurd is!

Ja laten we de volgende keer afspreken dat we meisjes die wel door heeeeeel veel mannen zijn verkracht niet rechtvaardigen, want dat is wel erg zielig voor al die mannen. Misschien vind je India wat?

Tientallen mannen hebben geen greintje verantwoordelijkheidsbesef getoond toen ze als beulen op de arme drommel sprongen. Te laf om thuis te vertellen dat ze buiten de deur neuqten en toen de eerste de beste agent langskwam opnieuw te laf om hun omgeving onder ogen te komen. Omdat er zoveel zulke achterlijke beulen die tegelijkertijd ook nog laf zijn bestaan moeten arme meisjes niet meer gerechtvaardigd worden? Dacht het niet.

Inferi0r | 17-03-15 | 01:40

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:13

Eh.. ja. art.248b SR. Vrijwillig of niet, jonger dan 18, prostituee, Je hoeft niet eens redelijkerwijze te vermoeden dat ze jonger is. Strafbaar. al ziet ze er uit als veertig.

geeftnix | 17-03-15 | 01:37

@rooiebosduivel | 17-03-15 | 00:16
Haha, eerst te lafjes om je vrouw en kinderen te vertellen dat je buiten de deur neukt en als het daarna uitkomt omdat je een arm drommel hebt misbruikt zo laf om je vrouw en kinderen onder ogen te komen dat je maar zelfmoord pleegt.

Heb je het dan aan jezelf te danken? Ja, dan heb je het aan jezelf te danken. En het woord 'uitgebuit' is hier totaal niet op zijn plaats en dat weet jij ook.

Inferi0r | 17-03-15 | 01:36

Ik zet vraagtekens bij het handelen van het OM. De 'daders' zijn in essentie op voorhand (door het OM) veroordeeld. Wordt een dader door de media in het zonnetje gezet, dan volgt meestal strafvermindering. Het verschil hier is dat de actie door het OM in de prive sfeer word uitgevoerd wat ook een mate van openbaarheid is. Het OM als aanklager die tevens de 'dader' in het 'zonnetje' zet. Ik ben nieuwsgierig of het OM er goed over heeft nagedacht. Wat als het media optreden van het OM geen veroordeling oplevert? Het zal wel allemaal kundig bewezen kunnen worden, maar daarvoor is een veroordeling nodig. Wat zijn de consequenties voor het OM/OVJ's als er geen veroordeling volgd??

Atlantis-95 | 17-03-15 | 01:34

@tweekeerrechtsislink | 17-03-15 | 00:43
Waarschijnlijk wel. Weer 2 mannen van de aardbodem die geen enkel verantwoordelijkheidsbesef wisten te tonen. Zowel thuis niet als op een arm drommel niet.

Inferi0r | 17-03-15 | 01:34

@bintang | 17-03-15 | 00:54
Met 80 man over een arm drommel heen, ja dat noem ik pedo. Zelfs bij IS gaan ze meer respectvol met vrouwen om.

Echt geen ENKEL verantwoordelijkheidsbesef hebben deze mannen getoond. En wat is het argument? “Wir haben es nicht gewußt". Alles wees erop, hotel, jong meisje, zal er vast verdrietig en afgeragt hebben uitgezien, natuurlijk niet vragen naar ID ofzo, want hoeft wettelijk niet.

De “Wir haben es nicht gewußt" zijn nu deaudt. En dat waarschijnlijk vooral omdat ze ook nog lafjes moeder de vrouw ontrouw zijn geweest met alle kids erbij

Inferi0r | 17-03-15 | 01:32

@figuur | 17-03-15 | 00:18
Natuurlijk een keertje extra langs gaan bij iemand die toevallig iets fouts gezegd heeft:
Wat raar dat we niet kunnen bewijzen dat die man ooit bij die hoer is geweest, laten we nog maar verder in zijn vriendenkring naar mogelijke klanten zoeken...

Het onderzoek mag geen onderdeel van de straf uitmaken.

frank87 | 17-03-15 | 01:19

@je suis bier | 17-03-15 | 00:08

Dus zolang je zorgt dat je een gezin hebt kom je weg met alles?

Terwijl de vrijgezelle viezerik wel een straf verdiend? Nogal krom vind je niet?

Je lul in een meisje van deze leeftijd steken in een achterafhotel met een schimmige pooier die je op dubieuze wijze benaderd terwijl je onderweg naar de hotelkamer meer dan genoeg tijd hebt om over je toekomstige acties na te denken is gewoon 100% verkeerd.

Als je dan vervolgens een smerige slappeling bent door een einde aan je leven te maken: so be it.

Meeroever | 17-03-15 | 01:18

@Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:10
Nah, wat niet weet wat niet deert. Maar ik ken menig man die het niet lekker zat en het opbiechte.
een kleine rimpel in het huwlijk/relatie en men ging over tot de orde van de dag. uiteraard word zoiets altijd weer aangehaald in een ruzie maar dat hadden ze aan kunnen zien komen.
Ik zou er maar niet te hard vanuit gaan dat je iegen vrouw wel trouw is.
Voor elke buiten de deur neukende kerel loopt ook een gleufdier rond dat wel eens wat anders wil eten.

miko | 17-03-15 | 01:15

@geeftnix | 17-03-15 | 01:11
In casu onbekend inderdaad. En de strafbaarheid zit 'm dus ook in de bezoeken, als ik het OM moet geloven. Vrijwillig of niet.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:13

Limburg associeer ik met Katholicisme. Daar knijpen ze de kat nog in 't donker. Een uitgelezen kans voor loverboys om er een flinke boterham aan over te houden. Een 1 tweetje dus.

miereneukert | 17-03-15 | 01:12

Edus: foute mannen. Betaalde vreemdgang in een hotelkamer. Zou het niet meteen pedo's willen noemen (tenzij 't meisje 12 leek ofzo), maar ze zijn hun onwetende vrouw niet waard.

Ek gaan slaap. Genacht ieder!

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:12

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:51

Van onvrijwilligheid bij het meisje is niets gebleken.
Als het initiatief van de "dader" uitgaat, hij verleidt een meisje van jonger dan 18 met bijvoorbeeld geld aan te bieden dan bestaat weer wel strafbaarheid.(Art.248a SR)

geeftnix | 17-03-15 | 01:11

Is er al iets bekend of er ook VVD bestuurders bij waren, eerste waar ik aan denk als criminaliteit in Limburg in het nieuws is.

gebrokenvleugel | 17-03-15 | 01:11

@miko | 17-03-15 | 01:07
Maar met of zonder 'het eerlijke verhaal'?
Enfin. Ik weet het niet. Op m'n oude dag zal ik er nog eens op terug komen.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:10

@Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:03
Ach, iemand die na tien jaar huwelijk in een amoureuze setting verzeild raakt en dan ook eens van bil gaat kan op zich een prima huwelijk hebben en liefhebbende echtgenoot of note zijn.

miko | 17-03-15 | 01:07

Schuldbekentenis, veroordeling, en straf ineen zonder dat er tonnen aan zuurverdiend belastinggeld aan hoeven te worden besteed. Geen risico op recidivise.

Best een goede oplossing. Beter was natuurlijk geweest als er geen slachtoffers waren helaas.


Koek Bakker | 17-03-15 | 01:07

@Bad Karma | 17-03-15 | 00:48
Ach het kan over een veertienjarige gaan.
wel bij de belgen en die hakken wel vaker met het veertienjarige bijltje.
www.youtube.com/watch?v=16wZ9HTw7bM

miko | 17-03-15 | 01:04

@miko | 17-03-15 | 00:53
Tien jaar al? Daar moet aseksualiteit een rol spelen. Enniewee, ik snap de strekking. En moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zover ben dat ik begrijp dat het onderdeel seks van houden van (je vrouw) door een ander kan worden vervuld. En dat dat dan werkt.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 01:03

Jan Dribbel | 17-03-15 | 01:00
Natuurlijk wel. Wordt dit niet de loverboy affaire genoemd? Die trekken ze echt wel achterover.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 01:03

Niemand heeft het over de pooiers, de mensenhandelaren, die als het allochtonen zijn liefelijk loverboys worden genoemd.

Jan Dribbel | 17-03-15 | 01:00

bintang | 17-03-15 | 00:54
Psies!

rick13 | 17-03-15 | 01:00

Uiteindelijk komen we uit bij overtreding van artikel 248a, 248b en 248c. Daar wordt de leeftijd van 16 en 18 jaar genoemd, maar dan hebben we het echt over prostitutie.

Artikel 248a

Hij die door giften of beloften van geld of goed, misbruik van uit feitelijke verhoudingen voortvloeiend overwicht of misleiding een persoon waarvan hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat deze de leeftijd van achttien jaren nog niet heeft bereikt, opzettelijk beweegt ontuchtige handelingen te plegen of zodanige handelingen van hem te dulden, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

Artikel 248b

Hij die ontucht pleegt met iemand die zich beschikbaar stelt tot het verrichten van seksuele handelingen met een derde tegen betaling en die de leeftijd van zestien jaren maar nog niet de leeftijd van achttien jaren heeft bereikt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie.

En nou hou ik er over op. Mijn dienst zit erop.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:59

Nu nog hetzelfde doortastende optreden van het OM als het gaat om spuwen scheldpartijen, intimidatie mishandelen (rokend vrouwtje) van bepaalde bevolkingsgroepen.

meneer Q | 17-03-15 | 00:59

@geeftnix | 17-03-15 | 00:41
Al heb je sex met een tachtjarige tang. Als ze gedwongen word ben je ook aansprakelijk.
*kijkt met schuin oog naar necrosis8

miko | 17-03-15 | 00:59

een telefoonnummer wil nog niet zeggen dat diegene langs is geweest, dus enige voorzichtigheid met de privacy van de verdachte lijkt me wel gepast.

louis6227 | 17-03-15 | 00:58

Een vrouw van 16 neuken is fout, en al helemaal wanneer je op je klompen aanvoelt dat er sprake is van dwang, maar doe nou niet alsof die kerels pedo zijn. Dat is toch echt een andere categorie.

bintang | 17-03-15 | 00:54

@Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:25
En wat doe je als je vrouw of man uitgeblust is na tien jaar huwlijk maar je buiten seks nog wel van hem of haar houd? het is niet dat je je ziel verkoopt.
Onzin,moraalridders, fatsoenfetisjisten.
Ik heb en zie ze voorbij komen maar wel de katjes in het donker knijpen.

miko | 17-03-15 | 00:53

Het OM moet zich geen schuld aan laten praten.
Als mensen zelfmoord willen plegen, moet je ze hulp bieden in professionele sector als uitlaatklep.
Ik had ook een kennis, die lang over zelfmoord nadacht en mij vertelde dat ie dat van plan was.
We hebben even een avondje rustig gepraat zonder drama, en de deal was, jouw beslissing jouw leven.
Maak het niet iemand anders zijn probleem, en elke beslissing zal ik respecteren.
Immers de verantwoordelijkheid licht bij het individu (volwassen mensen dan).
Nu is het bij deze mannen externe druk wat de trigger is nu, wat ze nietw ilden, maar ja, so be it.

Free Fall-ing | 17-03-15 | 00:52

@miko | 17-03-15 | 00:50
Ik ken vieze filmpjes die korter zijn.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:52

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:45
Ik stel vast dat je in ieder geval moeite hebt met begrijpend lezen van juridische teksten. Als je de leeftijd van 16 jaar hebt bereikt is de dader dus niet strafbaar.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:51

@geeftnix | 17-03-15 | 00:48
Juist. Prostitueren en bezoeken van minderjarige prostituee is strafbaar naar mijn beste weten. Dat is onder 18. Als meisje van 16 vrijwillig had willen neuqseksen geen probleem. Maar onvrijwillig 80 man wordt een zaak.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:51

@necrosis | 17-03-15 | 00:25
Heb je een minuutje?

miko | 17-03-15 | 00:50

Er zijn door de jaren heen wel wat dingetjes veranderd..

youtu.be/XVlZrMTJYI0

Bad Karma | 17-03-15 | 00:48

geeftnix | 17-03-15 | 00:41 Meerderjarig ben je op je 18de. Niet eerder.
zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:42

Lees die Wet nou eens. Niet het Burgerlijk Wetboek, maar het Wetboek van Strafrecht.(Artikel 245 Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.)

geeftnix | 17-03-15 | 00:48

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:45
Het STAAT er toch, of heb je geen ervaring met wetsartikelen? Hij die X doet met iemand die NIET zestien is, krijgt straf. Dus hij die X doet met iemand die WEL zestien is, krijgt geen straf.

Adversary | 17-03-15 | 00:47

TheEgg | 17-03-15 | 00:44 Welke hotemetoot zit er bij die 80 verdachten? En wie is er niet zijn vriend?

Zomaar wat vragen.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:47

@geeftnix | 17-03-15 | 00:41
MILF. Het woord al. Roept associaties op met Melk.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:46

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:36
Die maar die ik bedoelde staat omschreven in artikel 248 lid 3. Strafverhogende bepaling voor artikel 245.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:46

geeftnix | 17-03-15 | 00:41 Er wordt in dat artikel een strafmaat gegeven, hoezo is het dan niet strafbaar volgens dat artikel?

"Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie."

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:45

If you take a risk, you take a risk.
Geld voor iedereen ook als dit een prostitue was geweest van 29 jaar.
Als je dan in een gezin situatie zit en je vrouw komt er achter etc, en die zegt, mooi geweest we stoppen er mee etc.
Dan kun je op nieuw beginnen etc.
Het heeft ook iets met verantwoordelijkheid te maken en communicatie.
Dus if you take the risk, neem dan ook je verantwoordelijkheid.
Als je leven dan in puin ligt in sociale omgeving of werksituatie, well so be it, deal with it, of stap eruit idd.

Free Fall-ing | 17-03-15 | 00:45

Normaal wordt er enorm moeilijk gedaan over privacy van de verdachten. Balkje hier, initialen daar. En nu hebben we ineens een OM dat er vol met gestrekt been in gaat. En niet omdat er kleuters uit elkaar getrokken zijn, maar omdat er mensen in zijn getuind zodat ze met een 16-jarige onder invloed van een loverboy aan het neuken waren, ipv een hoer die het uit eigen beweging deed. En nu moeten ineens met maximale middelen die mensen en hun gezinnen kapot gemaakt worden door het OM.

Wat ik me dan afvraag: Wat wordt er hier onder het tapijt geschoven. Want dit is natuurlijk een afleidingsmanoeuvre. Dit soort gedrag is overduidelijk heel veel lawaai maken zodat wij één bepaalde kant op kijken.

TheEgg | 17-03-15 | 00:44

@rick13 | 17-03-15 | 00:35
Met iets minder pech wordt u zelfs geduwd :)

Ach, als beiden tevreden zijn. Niks mis mee. Dat is het belangrijkste. Maar de essentie van huwelijk\relatie lijkt mij er niet eentje van naar de hoeren gaan omdat het thuis niks meer is.

Of dat het zo'n PeteR de Vriesrelatie wordt. "Ik heb erw gewoon een vrwiendinnetje bij naast m'n vrwouw."

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:43

Ik zie die woordvoerder van politie nog voor me, trots vertellend dat er geen rekening zou worden gehouden met de belangen van de prostituanten, de hoerenlopers. En nu? Is de man nog steeds zo trots nu hij twee levens op zijn conto heeft?

tweekeerrechtsislink | 17-03-15 | 00:43

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:41
Het staat in die artikelen. Enkel BENEDEN de leeftijd van 16 jaar zijn deze handelingen opgenomen in het strafrecht.

Adversary | 17-03-15 | 00:43

geeftnix | 17-03-15 | 00:41 Meerderjarig ben je op je 18de. Niet eerder.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:42

@mente aperta | 17-03-15 | 00:31
Dat ben ik met je eens, zolang men maar zorgvuldig met de informatie omgaat.
Je wil absoluut niet met je kop op internet als gevolg van een fout omdat je dezelfde naam hebt of (zoals een tijd geleden) dezelfde getatoeëerde tranen op je gezicht waardoor zelfs je zwangere vriendin in de boeien op straat ligt.
Misdadigers schandpalen is prima, maar niet als je de verkeerde persoon te pakken hebt.

necrosis | 17-03-15 | 00:42

Ik geef nix om jonge meisjes liever een MILF.
Maar volgens mij is een meisje van 16 seksueel meerderjarig en dus is de "dader" niet strafbaar. (Art.245 Wetboek van Strafrecht).

geeftnix | 17-03-15 | 00:41

Adversary | 17-03-15 | 00:39 Zes en acht jaar, net welk artikel het OM gaat gebruiken. Maar jij schreef dat het niet strafbaar zou zijn. Een linkje naar díe wetenschap zou fijn zijn.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:41

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:36
Is volgens mij niet strafbaar sec. Maar er zit een maar aan vast. En die heb ik niet paraat. En die ga ik ook niet zoeken op dit tijdstip.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:40

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:36
Doen we. Relevante artikelen hier:http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/TweedeBoek/TitelXIV/Artikel245/geldigheidsdatum_17-03-2015 En hier: wetten.overheid.nl/BWBR0001854/TweedeB...

Adversary | 17-03-15 | 00:39

je suis bier | 17-03-15 | 00:37 Nee, op oude wijven. Want dat is de enige knoop die hij kent.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:38

necrosis | 17-03-15 |
Jij valt op mannen?

je suis bier | 17-03-15 | 00:37

Adversary | 17-03-15 | 00:34 Linkjes naar de wetsartikelen graag. Volgens mij is een volwassen man die een 16-jarige neukt wel degelijk vervolgbaar.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:36

necrosis | 17-03-15 | 00:34
Daar hoef je helemaal niet voor getrouwd te zijn. Lees je eens in kerel. Ikzelf heb het ook allemaal moeten leren.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:36

Wisten ze dat het hoertje minderjarig is en gedwongen werd? Dat zal toch aangetoond moeten worden als bewijs. Is de zelfmoord uit schaamte voor het thuisfront of dat ze erachter kwamen dat het meisje minderjarig is.

Indien ze bewust dit meisje namen vanwege haar leeftijd dat mogen ze morgen met naam en toenaam in de krant, zijn het hoerenlopers (daar zijn er meer van in NL) die zich niet bewust waren van leeftijd en gedwongen prostitutie, denk ik toch dat ze meer recht op privacy hebben. Het moet maar eerst bewezen worden. Volgens mij werkt zo ons rechtsysteem min of meer.

dubbelq | 17-03-15 | 00:36

Zo is het. Trouwen doe je omdat je het leven met mekaar wil delen.
Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:29

Dus?
Mijn vrouw en ik hebben beide wel eens naast de pot gepiest.
Volgens mij (en haar) hebben we toch een goed huwelijk.
Met een beetje pech lopen we straks samen met een rollator.

rick13 | 17-03-15 | 00:35

In Limburg hebben ze geen commissaris van de koning.
Maar een gouverneur.
Echter de meeste Limburge steden hebben een onder-koning, dat weer wel.
Geen onder-gouverneur.
De bekendste onder-koning is heden ten dage is van Rey.
Vroeger waren de onder-koningen altijd katholiek.
Vandaar dat deze hoerenlopers in Limburg al veroordeeld zijn zonder tussenkomst van de rechter.

Jan Dribbel | 17-03-15 | 00:35

Oh flikker nou eens op, OvJ!! Seks met een 16 jarige is NIET strafbaar. Schending van de prostitutiewet is WEL strafbaar. Twee heel verschillende dingen.

Adversary | 17-03-15 | 00:34

OM moet gewoon doorgaan, onderzoeken en ondervragen.
En natuurlijk wel hulp bieden aan die mannen dmv psychiater.
Voor de rest is het simpel, zelfmoord is de keus van hun zelf, en niemand hoeft medelijden met deze mannen te hebben.
Niet leuk voor omgeving of gezin, maar dat zou geen reden moeten zijn voor OM om gas terug te nemen.
Als ze een vent waren toen, moeten ze nu ook voor hun daden staan en accepteren de gevolgen.
Maw gewoon opzouten van deze planeet, het vervuild het bewustzijn enorm.
Immers als je babies aanbied voor sex, dan zul je nog een buslading gekken krijgen, beter idd op deze manier keihard aanpakken.
OM zeker geen gas terugnemen aub.

Free Fall-ing | 17-03-15 | 00:34

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:32
LOL

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:34

@Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:28
Als je het over 'het huwelijk' hebt, weet ik er inderdaad niets van.
Alimentatie betalen staat niet op mijn 'to do' lijstje....

necrosis | 17-03-15 | 00:34

GS wast alvast (terrecht) haar handen in onschuld mocht het OM in de toekomst met een wapperende vinger voor haar staan dat de GS de schuld is van een in de toekomst gepubliceerde proleet het hazenpad des deads kiest met als reden de publicatie door GS. Mijn ongezouten mening: go GS. Als het recht niet meer zegen viert, dan maar aan de publieke schandpaal. Sociale druk brengt nu eenmaal bijzonder heldere inzichten bij gespuis. *Joris kom er maar in*

Rest In Privacy | 17-03-15 | 00:33

mente aperta | 17-03-15 | 00:31 Wat denk je dat er in de bajes met zo eentje gebeurt?

Die hoeft niet eens een zeepje te laten vallen.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:33

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:28
Mooi dat je dat zegt. Die zedenpolitie ging ook nooit aan de deur. De verdachte werd uitgenodigd aan het bureau en daar terplaatse aangehouden. Wel zo netjes voor het gezin, de straat en de buurt. En geloof me, die verdachten waren daar blij mee en verschenen altijd, blij dat ze de vernedering thuis niet hoefden mee te maken.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:32

@Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:29
Mijn pens en kleine tetten? Ik had Duits nooit moeten laten vallen vroeger...

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:32

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:31 LOL!

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:32

Een pedo heeft in mijn ogen geen rechten meer en mag wat mijn betreft publiekelijk met foto zonder balkje op internet verschijnen.

mente aperta | 17-03-15 | 00:31

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:29 En dat klopt dan ook nog.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:31

@boefje_III | 17-03-15 | 00:20
Ik neem aan dat mijn voorkeur inmiddels algemeen bekend is op de GeenStijl.
En als een vrouw niet minstens 50 is, merk ik dat direct!

necrosis | 17-03-15 | 00:31

@zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:28
... en was drie keer steken niet genoeg...
*gniffelt*

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:31

Laffe haas. Man genoeg om een 16 jarige te misbruiken. En dan de easy way out nemen wanneer je je daar voor moet verantwoorden. Zielige stumperd.

vaas klaak | 17-03-15 | 00:30

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:26
Hier in 0033 zeggen ze: il pense avec sa petite tête

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:29

@necrosis | 17-03-15 | 00:25
Zo is het. Trouwen doe je omdat je het leven met mekaar wil delen. Een relatie op zich al. Elders rondneuqen doet er afbreuk aan, zeker voor geld.
En nee, ik heet geen Kees van der Staaij.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:29

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:27 Op het moment dat de politie aan de deur staat om je op te halen kun je niet meer blijven volhouden dat het om een parkeerboete gaat.

Ook al parkeerde je je pik fout.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:28

necrosis | 17-03-15 | 00:25
Je weet er echt niks van hè?

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:28

And not a single fuck was given

Tobi | 17-03-15 | 00:27

Ik vraag me af, of de hele gang van zaken m.b.t. het optreden van het OM en de manier van onderzoek, aanhouden en verhoor niet iets te maken heeft met het afschaffen van de zedenpolitie. In mijn tijd werd dat de softe sector genoemd, maar ze wisten in ieder geval hoe ze dit soort varkens moesten wassen.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:27

je suis bier | 17-03-15 | 00:22 Ben jij wel een man? Want mannen kregen van bij hun geboorte een brein en een pik en maar nét genoeg bloed om één van de twee te laten werken.

Zie een mogelijkheid tot wippen en er wordt niet meer nagedacht.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:26

rooiebosduivel | 17-03-15 | 00:16
Wat dat leeftijd vs uiterlijk betreft, geef ik u gelijk.
Maar als een kerel een slecht huwelijk heeft, doe er dan wat aan of ga scheiden. En zoek een ander, of ga naar de reguliere hoerelarij in plaats van naar een oudergemaakte chick met een pooier in een hotelkamer op een valse naam.

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:25

nu alleen die loverboy nog aan het schavot. En dat is weer zo typisch, die komt er straks met een taakstrafje ervan af.

Bill Cosby | 17-03-15 | 00:25

@rooiebosduivel | 17-03-15 | 00:16
Moet iemand die getrouwd is, zich niet flink achter de oren krabben als hij een hoertje bezoekt?
Ik heb geen huwelijkservaring maar ik meen dat er doorgaans iets wordt gezegd over voor- en tegenspoed, till death do us part, etc.
Wat moet iemand die getrouwd is sowieso met betaalde seks?

necrosis | 17-03-15 | 00:25

@boefje_III | 17-03-15 | 00:20
Dat is wel zo, maar je bent ook wel echt een retard als je gezien de omstandigheden niet kunt raden dat het wel eens foute boel kan zijn. Maar op dat moment zit het bloed al in de staaf ipv de hersens denk ik....

figuur | 17-03-15 | 00:25

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:21
Het zal...... kan me er niet druk om maken.
Alle dingen bespreekbaar houden,dat is het belangrijkste wat ik de dames mee kan geven.

rick13 | 17-03-15 | 00:24

necrosis | 17-03-15 | 00:16
Net alsof iedereen gelijk door had dat ze geen 18 was? Misschien zitten er ook mannen van 25-30 bij. Gelijk heel je leven naar de klote omdat je naar een hoer bent geweest.
Ik vind het te simpel gezegd dat je die mannen met naam, toenaam en foto op internet moet zetten. Nu al twee zelfmooden en zeer waarschijnlijk twee families maar de filestijnen. Hoeveel zullen er nog komen? Is het het echt waard, ondanks de tragiek voor het meisje. Alleen maar verliezers imo

je suis bier | 17-03-15 | 00:22

necrosis | 17-03-15 | 00:20
Kom maar weer tevoorschijn. Was in een tijd ver vóór de gravin, die echter wel daarvan op de hoogte is, zoals dat hoort in een goed huwelijk.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:22

rick13 | 17-03-15 | 00:20 Dat is genetisch bepaald. Jij zó, je vrouw zó dus je dochters ook.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:21

ik vind het erg knap dat de vingerwijzers hier kennelijk exact kunnen bepalen of een meisje 16jr, of 18jr. mij lukt dat eerlijk gezegd niet

of een volwassen (25+) man sowieso seks zou moeten hebben met een meisje van < 21jr is een andere discussie

boefje_III | 17-03-15 | 00:20

Ik proef een ondertoon in het stuk die ik niet goed begrijp.
Lewis | 17-03-15 | 00:06
.
Die toon heet 'hypocrisie'.

Pater Piet | 17-03-15 | 00:20

Ik heb wel eens een meisje van 13 geneukt. Maar ik was toen zelf 16, dus waar hebben we het over? En of het toen strafbaar was, zou ik niet weten. Kan het nu gerust bekennen, want het is inmiddels al lang verjaard en zij zal ook al wel oma zijn.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:20

vindead | 17-03-15 | 00:19 Het scheelt toch weer twee keer AOW later.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:20

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:15
We hebben inmiddels twee mooie dochters die hopelijk iets minder vlot zijn dan paps en mams.

rick13 | 17-03-15 | 00:20

Mooi. Maar @Pritt: wat krijgt een pedojihadi als-ie als martelaar doodsterft?

Driewerf Hoezee | 17-03-15 | 00:20

@Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:11
Dat heb jij toch niet nodig?
Jij kan je elke nacht laten trakteren door de Gravin.
*wegduikt voor boze comments*

necrosis | 17-03-15 | 00:20

Wel lafjes hoor, eerst je eigen pik achterna lopen en vervolgens durf je de consequenties niet onder ogen te zien en pleeg je zelfmoord. Anyway, wel sneu voor de pappaloze gezinnetjes die nu achter blijven.

vindead | 17-03-15 | 00:19

@je suis bier | 17-03-15 | 00:08
Mee eens! Vooral voor de familie is het een dubbel drama. Toch moet het OM ermee doorgaan, ook de volgende keer. Laat het in deze zaak maar een voorbeeld zijn, in het kader van preventieve werking.

figuur | 17-03-15 | 00:18

De kinderen van deze vaders zijn er wellicht niet zo blij mee.

hfakker | 17-03-15 | 00:18

je suis bier | 17-03-15 | 00:08 Totdat het je dochter was.

Dan zijn de bomen niet hoog genoeg en kunnen de takken het gewicht niet dragen.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:16

Zo ken ik het Limburgse OM weer. Doortastend als altijd. Voor wie het misschien niet weet, maar in Limburg heb je aan het OM meer dan in de rest van het land. Schijnt altijd al zo geweest te zijn. Ik heb vaak gedacht dat ze daar een eigen versie van het Wetboek van Strafvordering hadden en hun eigen opsporingsstrategieën. Waar dat toe leidt, kun je hierboven lezen. Toegepaste strafvordering met een wapperend moraalvingertje. Maar alleen voor hoerenlopers, niet voor pastoors.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:16

Ik zeg: topje van de ijsberg!

Mask | 17-03-15 | 00:16

wat een stelletje bekrompen reacties telkens.
Er wordt net gedaan of hele oude vieze mannetjes een meisje uit de brugklas hebben lopen naaien.
Als jij voor naar een meisje gaat dat eruit ziet als 20-26 jaar, ze lacht is vriendelijk en ze heeft geen blauwe plekken. Je telt 100,- neer voor een goeie beurt.
Dan is daar niets mis mee. En geloof mij niet elk meisje van 16 ziet er ook uit als 16.
Vervolgens blijkt dat meisje hoe verschrikkelijk ook te zijn uitgebuit en ben jij ineens zwaar strafbaar, komt je vrouw erachter (het is een andere discussie of je naar de hoeren moet gaan, Tinder en Second love zijn iets beter geaccepteerd heb ik het idee). Gevolg huwelijk naar de klote, OM aan je broek, leven naar de klote.

rooiebosduivel | 17-03-15 | 00:16

@je suis bier | 17-03-15 | 00:08
Over 'kapotmaken' gesproken, denk je dat een 16-jarig meisje er voor haar lol zit?
Enig idee hoe zij al die mannen heeft ervaren die maar voor één ding kwamen zonder aan het meisje zelf te denken?
Ik zou die smeerlappen met naam, toenaam en zonder balkje op het internet smijten.
Dat geen werkgever een dergelijke smeerlap nog een baan aan wil bieden, is niet mijn probleem!

necrosis | 17-03-15 | 00:16

@Lewis | 17-03-15 | 00:06
Dat dacht ik ook. Ondanks dat de werkwijze namelijk precies voldoet aan de GS manier van doen, lijkt er een soort afkeurende toon in dit artikel te zitten. GS heeft gewoon mazzel gehad dat er nog niemand bij zat die zichzelf van kant heeft gemaakt.

Kapucijnes | 17-03-15 | 00:16

rick13 | 17-03-15 | 00:12 Toen je dertien was hè?

Zeg ja want anders geef je hier een strafbaar feit toe.

zeg maar jansen | 17-03-15 | 00:15

Voortaan dus zonder condoom. Veel veiliger.

Happy Atheist | 17-03-15 | 00:15

Ik neukte ooit een meisje van 15.
M'n schoonvader was er toen niet echt blij mee.
Zij wel....

rick13 | 17-03-15 | 00:12

ganzo | 17-03-15 | 00:07
Nee hoor. Heb er nooit aan gedacht zelfs.

Graaf van Egmont | 17-03-15 | 00:11

@Mouth Of The South | 17-03-15 | 00:07
Ik stel een stukje Noordzee bij Noorwegen voor, dat is stukken dieper dan tussen Engeland en Nederland...

necrosis | 17-03-15 | 00:11

Ik zie hier geen probleem. Als je naar een hoer gaat en je kan de WC niet gebruiken want haar "kind" zit op het toilet weet je dat je een hoer hebt die tegen haar zin daar zit. Als je het voor goedkope prijsjes moet doen als 40 euro vergeleken met enkele honderden euro's bij een fatsoenlijke escort weet je dat je met vrouwenhandel te maken hebt *kuch*amsterdam*kuch*.

Ik heb hier geen medelijden mee, opgeruimd staat netjes; nu die pooier nog.

sickstyle | 17-03-15 | 00:08

Die mannen zijn fout geweest, heel fout zelfs. Maar het vervolgen van deze mannen heeft denk ik tientallen gezinnen en levens kapot gemaakt. In toekomstige gevallen beter niet meer doen.

je suis bier | 17-03-15 | 00:08

volgens mij moet je al met zelfmoordplannen rondlopen als je naar de hoeren gaat.

ganzo | 17-03-15 | 00:07

Ik stel voor dat die pedo's een eindje gaan zwemmen. In de Noordzee. Met een blokje beton om hun voeten gebonden.

Mouth Of The South | 17-03-15 | 00:07

Ik neem aan dat het OM de verdachten ruim de tijd geeft om de benen te nemen naar het buitenland en vervolgens huilie huilie doet. Het blijft Nederland.

whitechocolateface | 17-03-15 | 00:07

@Leyolm | 17-03-15 | 00:04
Die valt toch niet op jonge meisjes?

necrosis | 17-03-15 | 00:06

Ik proef een ondertoon in het stuk die ik niet goed begrijp.

Lewis | 17-03-15 | 00:06

Deze methode lijkt iig z'n vruchten af te werpen... :)
(of is dit een ietwat te 'morbide' houding?)

saintinel | 17-03-15 | 00:05

Begint met een D en eindigt op emmink.

Leyolm | 17-03-15 | 00:04

Nog 78 te gaan dan

koekje erbij? | 17-03-15 | 00:04

Ik vraag me wel eens af waarom sommige mannen graag seks willen hebben met een minderjarig meisje, of minderjarige jongen.

necrosis | 17-03-15 | 00:02

Kun je je als pedo toch beter achter een proxy verschuilen. Een zogenaamde tor-pedo.

Godsammekraken | 17-03-15 | 00:02

Opgeruimd staat netjes.

Robin Hood | 17-03-15 | 00:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken