
Op de foto hierboven lachen ze nog, maar
Luca (links) en
Aysha Opdam uit Maastricht bevinden zich momenteel op een plek waar kinderen niet thuishoren. Zij zijn eind vorig jaar
ontvoerd door hun Tsjetsjeense moeder naar het Kalifaat van de Islamitische Staat, mogelijk aangemoedigd of zelfs ondersteund door een kleine kern religieuze gestoorden uit de Limburgse hoofdstad. De geradicaliseerde moslimmoeder onderhield in aanloop naar haar enkele reis nauw contact met alle
usual suspects uit de regio, onder wie de inmiddels teruggekeerde jihadbruid Aïcha en zelfmoordterrorist Sultan. Bovendien woonde ze enige tijd samen met een fundamentalistische moslim die tegenwoordig vecht aan de zijde van terreurgroep Al-Shabaab in Somalië. Niet de meest gezonde omgeving voor een instabiele dame. Haar ex-vriend, de vader van Luca en Aysha, stond machteloos tegenover alle gekte en waarschuwde de autoriteiten. De bemoeienis van de politie zorgde voor een behoorlijk explosieve sfeer.
"Zo mag hij een paar weken lang de kinderen niet zien terwijl hij daar wel recht op heeft." Onder de radar van AIVD en andere opsporingsdiensten vluchtte de vrouw stiekem via België naar islamhoofdstad Raqqa in Syrië. Vanaf daar bevuilt ze tegenwoordig de internet met sfeerfotootjes, waaronder een afbeelding waarop ze haar dikste middelvinger opsteekt naar de geheime dienst van Nederland.
"Go to hell AIVD." Over het schrale lot van Luca en Aysha is weinig tot niets bekend
Reaguursels
Inloggen1 grote teringzooi daar in het kalifaat en zo eentje neemt er dan kinderen mee heen.
Heb medelijden met de vader :(
-weggejorist-
Ach, die kinderen zouden sowieso een ellendig bestaan hebben, ook als zij in Nederland zouden zijn gebleven. Ze waren immers al geïnfecteerd met Islam en wat voor leven heb je dan....
Creative geesten daar in Limburg. De naam van de moeder is gefingeerd naar "Ummm". Wat overigens natuurlijk erg logisch is als je verderop wel de foto's en echte namen van de kinderen plaatst.
Hummeltje van amper 7 jaar oud met een hoofdlap. Wat een zegen voor het Westen is de islam toch, welk een cultuurverrijking!
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 13:21
Ja, hen wel ja, en ikzelf doe dat dan ook geregeld.
Maar dat maakt het alleen maar erger om de man die nu zijn kinderen kwijt is daarvoor uit te maken. Die heeft het niet verdiend om met Pechtold op één lijn gesteld te worden.
Mooi, net als Rutte al zei, ze kunnen beter daar sterven..
We missen er niks aan... Next
Niet zeuren en opeens hypocriet gaan lopen doen. Ze behouden zo hun eigen identiteit, cultuur & geloof. Iets wat wij hier allemaal willen TOCH?? Wat we nog liever willen is dat ze hier niet blijven. Probleem opgelost. Weer een extra motivatie om een religie belachelijk te maken. De voeding voor deze humor geven ze gelukkig allemaal zelf. Op naar een gezellige georganiseerde moordpartij ook wel bekend als genocide. En we doen toch niets hier tegen. Dus nou ja dan maar een kleine bijdrage leveren aan de wereld wijde overbevolking.
eerstneukendanpraten | 16-03-15 | 12:31
Het is maar een half uur, dat trek ik nog wel. Nou, kom maar op dan... ready to rumble!!!
Weet niet wat erger is; de indoctrinatie van het Europese saamhorigheidsgevoel via Europese subsidies en belastinggeld. Of een groep ministers die nu even met het vingertje mogen wijzen naar een minderheidsgroep.
Aysha word vandaag 8 jaar...
En Pechtold staat weet aan de zijlijn te klappen om dit "moois".
"Die kinderen verrijken zich in een nieuwe cultuur, een nieuwe leefomgeving en nieuwe vriendjes." Aldus de D66 leider.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 12:52
Prima verwoord kerel. Roerend mee eens
Dat kan je geen moeder meer noemen. Een soort jihadistische kinderlokster is ze.
Ik zal in elk geval tegen ze opstaan wanneer de tijd daar is en op een manier waar Hannibal Lecter 'u' tegen zegt.
Niks vuurwapens, dat werkt niet. Een vuurwapen heb je geen bal aan, als normaal mens met kinderen loop je niet met een pistool schietklaar rond in je huis.
Dus heb je er niks aan.
Maar een brandbijl is legaal.
Een honkbal knuppel is legaal. Etc Etc
Bij mij moeten ze dus weg blijven, uit mijn zicht.
Bij mij is de afkeer al obsessief en aggressief geworden.
De ironie ten top weer. Normaal gesproken stromen de reaguursels over van de anti-Poetin retoriek, en nu gaan men weer helemaal los tegen Tsjetsjenië. Tokkie logica...
Wat willen jullie nou? Oh wacht ik weet het al: jullie vinden waarschijnlijk dat, net als in de Oekraïne, de EU en VS een pro-Europese regering hadden moeten installeren in Grozny en er miljarden Europese taxpoet op kapot hadden moeten smijten. Dan komt alles immer altijd goed in de Maakbare Wereld van de gemiddelde Gekke Henkie.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 13:15
Al die islamknuffelende politici die hier de mohammedaanse kolonisten binnenhalen kan je volgens mij wel landverraders noemen.
datzouzomaarkunnen | 16-03-15 | 12:48
Wat bedoel je precies bij punt a?
Punt B: je hoort mij nergens zeggen data dit niet gaat gebeuren. Behoort idd tot de mogelijkheden.
Brentje:
hier in het dorp is juist een hoofddoekje minder. Ik zal een vragen aan de dame in kwestie wat haar hiertoe bewoog.
Verder wordt ik bang van types zoals jij. Altijd maar dat angstige.
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 13:12
Door die vrouw ja. Maar nilfisk noemde die man een landverrader.
Jongetje een machinegeweer en meisje op haar 10e uitgehuwelijkt aan een haat-baard van pakweg 70 lijkt me voor de hand liggen. Jammer je moederlief kan je vies in de problemen brengen..
@Russells Teapot | 16-03-15 | 13:01
Met de ontvoering van kinderen naar ISIS is er volgens mij wel degelijk landverraad gepleegd, in dit geval.
@Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:33
Tja, nogmaals, ik hoop van ganser harte dat je gelijk hebt.
"Ik word alleen erg moe van alle bange reacties hier. Dat helpt ons geen steek verder."
Daar heb je inderdaad een goed punt. Vaak lees ik hier reacties in de trant van "over 30 jaar ook in Nederland!" als je iets over IS leest.
Blijkbaar hebben deze mensen al gecapituleerd voor de mogelijke dreiging van de islam. Misschien geeft dat fatalisme wel een lekker gevoel: "als het straks allemaal mis gaat en we worden allemaal slaven, dan zal blijken dat ik al die tijd GELIJK heb gehad! Dan kan ik straks, als onderdrukte gevangene, tegen mijn medegevangenen "Zie je wel!" roepen."
Als mensen nu al met de witte vlag zwaaien en niet bereid zijn te vechten voor hun geboorterecht, dan verdienen ze het ook gewoon om in een sharia-staat te leven.
@Russells Teapot 13:01
De vader moet nu door een hel gaan en een beetje compassie met hem is hier op zijn plaats. Dat ben ik met u eens.
Een vergissing maken we allemaal wel eens. Maar je kinderen verliezen op deze manier, dat gun je niemand.
De vader zal zichzelf echter wel het een en ander verwijten. Bijvoorbeeld dat hij vertrouwen in de overheid heeft en ooit in zijn ex. Verschrikkelijk.
@Intelligendt | 16-03-15 | 12:33
Iets anders dan "vloeken en tieren" zegt u... Bedoeld u daarmee niet bang zijn en kop in het zand steken, totdat het te laat is? Wat bedoeld u dan? In een nette samenleving zou je verwachten dat de overheid het volk zou beschermen, echter laat deze steeds weer verstek! Gek dat mensen enigszins een soort onmacht voelen en gefrustreerd raken met de juist slechte ballen en rubberen ruggengraat van de overheid? Neuj! Komt u maar eens met de juiste oplossing, als enige echte inheemse man met sterke ballen en ruggengraat *beetje lachen doet*
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 12:56
Mensen die met moslima's trouwen voor "landverrader" uitmaken gaat wat mij betreft alle perken te buiten. Niet alleen werkt het averechts, het is ook nog eens volslagen pervers en immoreel.
Sterker nog, het is een uitspraak die jij en ik allebei walgelijk zouden vinden als die van de "andere" kant kwam: "Moslims mogen niet trouwen met kuffar!"
Als een moslim dat zegt, is iedereen boos omdat ze weigeren te integreren en buiten hun eigen groep te treden. Maar als Nilfisk precies hetzelfde zegt, is het plotseling doodgewoon en volkomen acceptabel?
Ik vind het vreemd dat jij een dergelijke uitspraak verdedigt.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 12:53
Zo erg vond ik die uitspraak van Nilfisk niet. Die vader, de heer Opdam naar ik aanneem, is natuurlijk ook een enorme sukkel.
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 12:47
Niemand. Ik geef gewoon mijn mening, en als ik denk dat bepaald gedrag averechts werkt en de multiculti-fascisten in de kaart speelt, dan zeg ik dat.
spanarchist | 16-03-15 | 12:37
Ik kijk graag vooruit. De Islam is bijna overleden, zie je dat niet.
Heel Nederland ( op een klein stukje na waar een dappere multi culti groep zich verzet ) kotst op dat islam geneuzel. Zelfs pvda-erts, gl-ers en andere gekkies. Ze durven er alleen nog niet openlijk voor uit te komen. Maar dat duurt niet lang meer.
Keep the faith, my son.
2N3055 | 16-03-15 | 12:40
Al meer dan twintig jaar heb ik het het erg te doen met blanke nederlanders in de lagere midden- en onderklasse in die steden. Verneukt worden door hun politieke leiders. Er zou de doodstraf op moeten staan ;)!
@Intelligendt | 16-03-15 | 12:04
Jij hebt liever Rutte, Samsom en Pechtold?
Hoogopgeleide mensen kunnen een hoop meer schade aanrichten dan laagopgeleide mensen.
Dat is omdat hoogopgeleiden tot veel grotere domheid in staat zijn.
Neem bijvoorbeeld het D66-idee dat IS niets met de islam te maken heeft en komt door ongelijkheid in het westen en westers ingrijpen in het midden oosten.
Een dergelijk standpunt wordt door zeeën aan waarneembare informatie en feitelijk bewijs direct tegengesproken, maar toch zijn er hoogleraren en landelijke politici, behangen met universitaire titels, die in volle ernst deze flauwekul blijven volhouden, en er oprecht in blijven geloven.
Tegengesteld bewijs is bijvoorbeeld:
IS-moslims beroepen zichzelf voortdurend op de koran, vaak met expliciete vermelding van hoofdstuk en vers. Heeft dus alles met de islam te maken.
Als ze hun misdaden plegen roepen ze "Allahu Akbar," niet "weg met de ongelijkheid."
Er zijn andere minderheden die echt geen betere kansen krijgen, en die ook niet gaan moorden.
Het valt op veel punten wel mee met die ongelijkheid, de overheid onderneemt de nodige moeite om moslims te betrekken bij het maatschappelijk proces.
De ergste terroristen, zoals de 9/11-kapers en Jihadi John, zijn vaak hoogopgeleid en hebben geweldig veel maatschappelijke kansen gehad.
Nederlandse bekeerlingen, die als autochtonen zogenaamd betere kansen hebben gehad, zijn vaak juist veel erger vatbaar voor radicalisme dan geboren moslims.
Westers ingrijpen viel wel mee voor 9/11, sindsdien is het enorm toegenomen. Terrorisme heeft geleid tot westers ingrijpen, niet andersom.
Er is geen enkele logische reden waarom westerse moslims zich betrokken zouden moeten voelen met conflicten duizenden kilometers verderop in de wereld, waar zij afgezien van hun religie geen enkele overeenkomst mee hebben.
Allemaal redenen waarom de stelling "Terrorisme komt door ongelijkheid en westers ingrijpen" niet deugt. Maar toch zijn het vooral intelligente mensen die dit blijven volhouden. Hoe komt dat?
Heel simpel.
Deze lijst aan sluitende tegenargumenten resulteert in geweldige cognitieve dissonantie bij hen die geloven dat terrorisme door ongelijkheid komt. Hun standpunt is dan alleen nog houdbaar, als ze al die cognitieve dissonantie kunnen compenseren door al deze tegenargumenten voor zichzelf onder het tapijt te kunnen redeneren of gewoon te negeren.
En om dat te kunnen doen, om met onovertuigende argumenten al deze tegenargumenten te kunnen rationaliseren en nog steeds voor jezelf vol te kunnen houden dat het intellectueel kloppend is om te zeggen dat terrorisme door ongelijkheid en westers ingrijpen komt, daarvoor is zéér hoge hersencapaciteit vereist.
Lager opgeleiden beschikken niet over dat vermogen, en passen om die reden hun standpunten aan. Dat is de reden waarom lager opgeleiden nooit de plank zo ontzettend mis kunnen slaan als hoger opgeleiden.
Gore varkens zijn het, kinderen meesleuren naar een oorlogsgebied.....
Intelligendt | 16-03-15 | 12:33
U bent niet helemaal lekker met uw arrogante en betweterige geblaat over in uw linkse ogen onterechte "angst" voor de islam. En dan durft u zich ook nog een "realist" te noemen. Grote god, wat moet u een beneveld hoofd hebben. Zielig en angstaanjagend tegelijkertijd.
Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:03 |
Twee dingen waarin je compleet de plank misslaat:
A. Het loopt niet dun door de broek, er wordt geronseld net zoal dat bij de andere partij plaats vind. Er vind discussie plaats.
B. Mocht jouw toekomstbeeld waarheid worden, sla je 1 hoofdstuk over: kei en kei harde burgeroorlog met heel veel doden. (Joegoslavië alweer vergeten he?)
Maar kunt u ons misschien uitleggen waarop uw rooskleurige toekomst is gebaseerd? Graag begeleid door statistieken of trends die ons hoopvol doen zijn?
@Russells Teapot | 16-03-15 | 12:05
En wie heeft jou benoemd tot chef imago?
Mensen die hier hun kinderen hoofddoekjes laten dragen horen hier ook niet, daarmee verliezen ze hun pure onschuld ook al.
Vroeger zag je bij islamitische kleine kinderen geen hoofddoeken.
Nu zie je veel hoofddoeken bij kleine kinderen. Een teken dat de islamisering van Nederland steeds verder gaat en langzaam vorderingen maakt.
De enige partij die Nederland hier tegen wilt beschermen wordt gedemoniseerd en bekogeld met eieren...
-weggejorist-
Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:03
Je hebt gelijk maar het NL volk is ZO STOM dat er eerst echt een kalifaat hier moet komen vooooooooooor ze wakker worden.
Het is er al in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag, maar het moet nog veel duidelijker worden.
En voor het STOMME VOLK dat gaat zitten wachten op de politici;
Die roven ons eerst nog verder leeg, verrijken zich via baantjescaroussels, roofsalarissen en corruptie totdat de pleuris uitbreekt en dan zijn zij weg.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 12:33
Ik snap het prima. Ik ben het gewoon niet met je eens. En dat hautaine toontje mag je ook achterwege laten.
@Nilfisk | 16-03-15 | 11:16
Lekker laten gaan is nu het enige dat erop zit, daar heb je gelijk in. En die moeder nooit meer binnenlaten.
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 12:07
ik zal het nog eens teruglezen ....
Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:33
Goed zo. Waarom zou je je ook baseren op de feiten en de dagelijkse realiteit als je gut-feeling je iets anders vertelt?
@Intelligendt | 16-03-15 | 12:33
Rot toch op, Muhammed. Met je verdediging van de islam. Hup, naar joop.
Het enige wat helpt Neanderthalers is een Rottweiler in je huis.
@Nilfisk | 16-03-15 | 12:10
Lulkoek, je snapt het gewoon nog steeds niet.
Ik ga het niet nog een keer uitleggen, dat is overduidelijk te moeilijk voor je.
-weggejorist-
Russells Teapot | 16-03-15 | 12:14
Inderdaad, op dit moment is het niet fijn, om maar eens de huidige situatie maximaal te understaten. En ik zeg ook niet dat we niks moeten doen. Integendeel zelfs. Ik word alleen erg moe van alle bange reacties hier. Dat helpt ons geen steek verder.
Ik heb natuurlijk geen glazen bol, maar de (radicale) islam is als een kat in het nauw.
Ze delven hun eigen graf. Is mijn gut-feeling.
Verder veel dank voor je heldere duiding bij de verschillende thema's die hier de revue passeren.
Iemand "Het Groot-Brittannië van..." op NPO gekeken gisterenavond? Die Sikh die het had gemaakt in Engeland? En maar (multiculti) lullen over Indiërs, Sikhs, Afrikanen, paupers, UKIP, extreem-rechts, maar geen woord over moslims. Hoe duidelijk dat er werd buitengelaten, te gênant voor woorden. Zeker na Rotherham en Oxford.
De waard zijn gast | 16-03-15 | 12:23
De NPO kun je anders altijd nog terugzien op Uitzending Gemist. Maar ik heb er zin in vanavond!
@spanarchist | 16-03-15 | 12:15
Volgens mij is Intelligendt eigenlijk Diederik Samsom of een ander linksgekkie, gebruikt namelijk dezelfde vreemde onzinargumenten en vergelijkingen.... Niet mee in discussie gaan is het advies.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:42
Ga een in Engeland kijken dan. En hier is het ook wel gebeurd.
A propos, al de slachtoffers van overvallen, aanrandingen, berovingen en mishandelingen in dit land waren overwegend autochtone slachtoffers en de daders hadden overwegend een islamitische achtergrond....
@Adversary | 16-03-15 | 12:14
Verschrikkelijk.
Russells Teapot | 16-03-15 | 12:14
En zoals Pim het destijds al zei voordat hij door een linkse milieuactivist (hoi Diederik Samsom) werd afgeknald: It's a bloody shame!
eerstneukendanpraten | 16-03-15 | 12:01
Ah, gelukkig, je had me door. Weet overigens niet of ik vanavond voor de buis ga zitten; ik ben een beetje debatmurw, geestelijk gezien dan. ik wacht de samenvatting en meningen hier op GS wel af.
Voor het gemak gaan wij maar even voorbij aan de cultuur-historische redenen van het uithuwelijken.
Zoals daar is het financieel veiligstellen, het aanhalen van banden tussen verschillende families, de status verhogende werking, het probleem dat historisch stammen rondtrokken en er dus vaak geen zicht was op een geschikte kandidaat, het veiligstellen van een voorspelbare toekomst, om er maar een paar te noemen.
Ik weet het, dit past niet in het ge-haat. Maar vergeet even niet dat er, bijvoorbeeld voor joden, geen aanleiding meer is om vlees en melk gescheiden te houden of om geen varkensvlees te eten, anders dan historische redenen.
Tsja, dat krijg je dus als je je vrouw uit Tsjetsjenie gaat halen.
Welke mafkees begint er nou een relatie met een Tsjetsjeense moslima? En dan nog kinderen krijgen ook...
Die kinderen zijn nu de klos en ik heb heel veel medelijden met ze.
Intelligendt | 16-03-15 | 12:13
Hoe is dat precies vergelijkbaar met het aantal VW Kevers?
Lees jij je eigen comment wel eens na voordat je op post drukt?
@Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:03
Ik wou dat je gelijk had, maar wat je zegt wordt door alle ontwikkelingen in het midden oosten tegengesproken.
Korte rokjes in Teheran en Kabul? Dat was in de jaren 70 zo, sindsdien is dat heel veel slechter geworden. De trend is buitengewoon negatief, en het ziet er niet naar uit dat er snel verandering in gaat komen.
Dat is omdat de radicale islam groeit als kool momenteel, overal ter wereld.
De Arabische lente is wéér een verdere stap in dit islamiseringsproces van het midden oosten, met als voorlopige culminatie de opkomst van IS, met afstand het meest walgelijke regime in de regio de afgelopen eeuw. En vanuit de hele wereld trekken moslims erheen, om nog maar eens te benadrukken dat de huidige trend richting méér islamitisch barbarisme loopt, niet minder.
Het was 30 jaar geleden nog ondenkbaar dat iets als de IS zou kunnen bestaan in Syrië.
Het was ondenkbaar, dat in Engelse provinciestadjes 1400 tienermeisjes bruut verkracht en mishandeld zouden worden door moslims, die ermee weg konden komen omdat de autoriteiten niet racistisch wilden zijn.
Het was ondenkbaar, dat complete wijken in onze eigen steden veranderd zouden zijn in ghetto's waarin jodenhaat, vrouwenhaat, homohaat en westenhaat ongehinderd gepredikt wordt.
Het was ondenkbaar, dat onze complete media haar berichtgeving volledig aan hun wensen aan zou passen uit angst om vermoord te worden.
Het was ondenkbaar, dat leraren de holocaust niet meer zouden willen onderwijzen om moslims niet voor het hoofd te stoten.
De islam loopt niet op haar laatste benen, de islam is sterker dan ooit. In ieder geval de radicalere vormen ervan. Dat blijkt uit alles.
Nog even speciaal voor de stupiditeit van @Intelligendt: ZO laat is het inmiddels. regio.thepostonline.nl/2015/03/16/noor...
-weggejorist-
@Intelligendt | 16-03-15 | 11:38
En waarom zullen uw nazaten de andere nazaten niet zullen tegenkomen zullen dan? Als u dat glashelder duidelijk kunt maken dan?
@Russells Teapot | 16-03-15 | 12:05
Jij vindt hetzelfde maar je zegt het niet omdat je bang bent door D66 stemmers voor domme tokkie uitgemaakt te worden. Die slappe zak mentaliteit heeft in elk geval aantoonbaar niet gewerkt.
Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:03
Eh, waar haal je die wijsheid precies vandaan?
Ruim 30 jaar geleden werd Janmaat uitgelachen toen hij voor een toename van het aantal moslims waarschuwde. "idioot, er zijn er hooguit 5.000 in heel Nederland". De radio-opname hiervan van de VPRO is nog op internet te vinden.
Er komen er alleen maar meer, niet minder, en ze worden ook steeds radicaler. Hoofddoekjes waren er 30 jaar geleden nauwelijks, nu zitten ze achter de kassa bij de AH.
@Où est Charlie? | 16-03-15 | 12:03
Ik had het over het fascistische comment van Intelligendt | 16-03-15 | 11:35
En weer een voorbeeld hoe ons justitiele/opsporings apparaat volkomen maar dan ook echt volledig faalt in haar functie.
Alleen een doofstomme analfabeet zou het nog slechter hebben gedaan dan onze "veiligheids" diensten.
Alle signalen waren aanwezig. Meerdere malen voor gewaarschuwd door de vader. Internationale opsporingsmeldingen. En toch afreizen naar Syrie weliswaar via een omweg maar toch.
Als kinderen een andere achternaam hebben dan de moeder, wat hier het geval is, hoe kom je dan in vredesnaam door een doune heen? Vals paspoort? Hoe kan met alle "beveiliging" die er in de paspoorten verwerkt zit nog iemand een vals paspoort hebben? Vragen vragen vragen alleen weet je zeker dat de antwoorden je niet gaan bevallen.
Stelletje faalhazen hebben straks 2 verwoeste kinderlevens op hun kerfstok. Om van het leven van de vader maar even niet te spreken. Wat er met die fundamentalistische moslim kut hoer gebeurt kan me niet schelen maar er zijn hier op zijn minst 3 levens verwoest.
@Nilfisk | 16-03-15 | 11:58
Je snapt er nog steeds helemaal niets van hè?
Links en de islam brengen onze maatschappij in gevaar, en dat moet stoppen. Maar mensen als jij lopen alleen maar in de weg, omdat ze islamcritici en critici van de linkse elite een slechte naam geven, en het dus nog moeilijker maken om het tij te keren.
Dat is waarom je niet van die domme dingen moet zeggen.
Stel het gebeurt op school dat er kinderen uit de klas "vertrekken". Dan zou ik dat rot voor mijn kinderen vinden. Maar nu, ach, ja, laat ook maar.
-weggejorist en opgerot-
Zo'n kind met een hoofddoek, dat ziet er toch niet uit. Man man man
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 11:37
ik lees die post van Intelligendt anders: veel angsthazen onder de reaguurders hier op dit digitale uitrenveldje.
De angsthazige hebben het over: over xx jaar zijn we een kalifaat, ISlam niet te stoppen, allemaal aan de hoofddoekjes. Gelul dat we al te vaak hebben gehoord. Flikker toch op met dat soort postjes.
Om misselijk van te worden, die bangeriken. Ze zijn nog erger dan die types die mulitculti bullshit verkopen hier. Hang je zelf toch op, als het nu al dun door de broek loopt, want aan jullie hebben we namelijk niets.
De islam in de huidige vorm loopt op zijn laatste benen. it's over and done. Vandaar deze laatste stuiptrekkingen en hun misselijkmakende acties.
Over dertig jaar lopen de vrouwen weer in geyle korte rokjes door de straten van Teheran en Raqqa, te dansen op golden oldies van Pharrel Williams. Over 50 jaar wordt een sluit de laatste burqa fabriek haar poorten en over 100 jaar vieren ze een soort carnaval waarbij Mo en zijn rovers als koddige boefjes figureren op de praalwagens.
De waard zijn gast | 16-03-15 | 11:22
Had het best wel door maar wilde nog even het "debat" van vanavond onder het voetlicht brengen. Kan je bijna wel uittekenen hoe het gaat verlopen: veel verwijten over en weer, veel jij-bakken, veel holle frasen van het Miezerige Mannetje en Geert vol op het orgel over de geldverspillende EU de islam en de multicul. Allemaal kijken mensen want Geert heeft nog wat schade in te halen vanwege het gemiste debat.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 11:52
Ooooooh nou! Dat zou toch erg zijn als een D66 stemmer dat zou denken zeg! Misschien dat ie dan nog zekerder van zichzelf op die gladjakker van een Peggold stemt!
vaas klaak | 16-03-15 | 11:41
Je moeder is dan ook niet de meest betrouwbare bron als assessment.
De school was net te laat schrijft men hier in het zuiden.
En de AIVD ook blijkbaar, en de politie ook blijkbaar, en jeugdzorg ook blijkbaar, en de buren ook blijkbaar.
Wat een inlichtingendienst hebben we toch...!!
De Taliban zit bij je onder de tafel, en die suffers van de AIVD hebben nog niks in de gateN.
Het faalt in Nederland aan alle kanten, behalve daar waar ze hun zakken kunnen vullen.
Dit is een vet/cursief/onderstreept aan het adres van alle wegkijkerTs. Of, andersom gezegd, Wilders heeft niet zo'n kleine beetje gelijk, nee, hij heeft VOLKOMEN gelijk.
@Bakito | 16-03-15 | 11:49
Met verve en met heel veel spuug, als ik op zijn oorspronkelijke tegel af moet gaan.
@Nilfisk | 16-03-15 | 11:48
Mijn punt is dat je niet weet hoe deze mensen er naar kijken. Er zijn zat mensen die met moslims relaties hebben die wel gewoon werken, omdat er zat moslims zijn die hun geloof niet zo belangrijk vinden.
Misschien dacht deze kerel oorspronkelijk zo'n soort moslima te hebben ontmoet.
In ieder geval is het volslagen idioot om met termen als "landverrader" te gaan smijten.
Het enige effect daarvan is dat D66-stemmers je tegels lezen en zeggen: "zie je wel! PVV-stemmers zijn simplistische, hatelijke tokkies met een IQ van 32 die geen flauw benul hebben waar ze over wauwelen."
@Russells Teapot | 16-03-15 | 11:49
Jep. Dat klopt.
Russells Teapot | 16-03-15 | 11:28
Met verve of met verf?
@Lewis Lewinsky | 16-03-15 | 11:44
En dan slaagt onze overheid er nog steeds in om hem bij de kinderen weg te houden, en deze vrouw haar gang te laten gaan.
Belang van de kinderen? Who cares?
Zij is vrouw en allochtoon en kan dus twee hokjes afvinken op de lijst van Officieel Als Slachtoffer Erkende Groepen, en ze heeft dus bij voorbaat gelijk in een conflict met iemand die man en autochtoon is.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 11:43
Wat is je punt nou? Of ga je met zoiets flauws komen dat liefde blind is ofzo?
@Intelligendt | 16-03-15 | 11:38
Nog even een paar voorbeelden van mensen met een hoog IQ: Diederik Samsom, Mark Rutte, Ronald Plasterk.
Stuk voor stuk lutsers. Aan een IQ heb je geen reedt.
Gezond verstand hebben we nodig!
*stempt allen pvv*
@brabantman | 16-03-15 | 11:43
De moeder heeft geen Nederlands paspoort. Ze had een tijdelijke verblijfsvergunning.
datzouzomaarkunnen | 16-03-15 | 11:31
Ook wel het land van de ´Boston Bombers´ broeders Tsjarnajev uit Dagestan - naar de VS ´gevlucht´. Ontoegankelijk, onderontwikkeld shitland met ongevenaarde clanculturen. Zowel christelijk als soefi en wahabistisch. Die laatste zijn net ´iets´ bloeddorstiger. En hebben meer geld.
Denk dat haar uitkering en kinderbijslag al die tijd gewoon doorloopt. Natuurlijk houdt ze gewoon haar NL paspoort. Kan ze altijd bij de NL ambassade langsgaan als ze weer terug wilt. Voor een gratis ticket. Is altijd prettig om te weten dat de NL varkens (GL-D'66-PvdA) je weer welkom heten
@Nilfisk | 16-03-15 | 11:42
Ah, jij kent deze mensen persoonlijk, en weet waar ze in geloven?
Intelligendt | 16-03-15 | 11:38
"glashelder duidelijk"
"niet zullen tegen zullen"
Ik geloof dat jij de 100 ook niet haalt in een test...
@Intelligendt | 16-03-15 | 10:38
"Angst voor de Islam is hetzelfde als angst voor spinnen, alleen bang aangelegde mensen zijn er bang voor, echte mannen rillen niet zo snel."
Ja, daarom is er ook niemand die enige moeite heeft met het publiceren van Mohammed-cartoons. Waar zou je tenslotte bang voor moeten zijn?
Angst voor de islam is ireëel tenslotte, het is niet alsof joden massaal dit land uitvluchten of zo omdat ze niet meer als jood over straat kunnen. Toch?
Onbeschrijflijk domme sukkel die je er bent.
@Russells Teapot | 16-03-15 | 11:38
Precies waar deze mevrouw nog steeds in gelooft dus wat is je punt nou eigenlijk?
prachtig zo na een topic van de nieuwe seyss-inquart van dhimmmi-66.
@Intelligendt | 16-03-15 | 11:35
Zeker ook alleen blond haar en blauwe ogen? Doet mij denken aan het creëren van de übermensch.... wie wilde dat ook al eens voor mekaar krijgen?? Ga aub hulp zoeken ofzo...
@spanarchist | 16-03-15 | 11:33
Als ik mijn meest recente assessment mag geloven, hoef ik me voorlopig geen zorgen te maken. Dat u het inhoudelijk oneens bent begrijp ik.
-weggejorist-
@Nilfisk | 16-03-15 | 11:33
Ja, spreekwoorden die dateerden uit de tijd dat mensen niets met elkaar te maken wilden hebben (tenzij ze bezig waren elkaar uit te moorden) omdat ze in verschillende onzichtbare meneren geloofden. Overblijfsels uit de meest achterlijke periodes van onze geschiedenis.
Geen wonder dat dergelijke spreekwoorden kant nog wal raken.
@Intelligendt | 16-03-15 | 11:35
Jij bent een linkse idioot die gelooft in de maakbaarheid van de samenleving. De Linkse Kerk heeft jou volgestopt met het idee dat IQ belangrijk is. Rot op, vuile communist.
Meisjes met een hoofddoek worden opvallend vaak vermist de laatste 2 jaar:
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
www.politie.nl/gezocht-en-vermist/verm...
@Archy Bunker | 16-03-15 | 11:28
Umlaut doet het alleen met een hoofdletter op mn toetsenbord. CoÏtus, in dit geval dus. Ik begin er niet aan.
-weggejorist-
@Russells Teapot | 16-03-15 | 11:28
Jij gelooft wel in een moslim - anders dan wel niet gelovige relatie? Daar zijn hele oude spreekwoorden over....
vaas klaak | 16-03-15 | 11:28
Je begrijpt dat een IQ van 100 een gemiddelde is?
Wat dus automatisch inhoudt dat er altijd mensen met een IQ onder de 100 zullen zijn? En dat jij vermoedelijk als eerste gesteriliseerd wordt?
[!]@vaas klaak | 16-03-15 | 11:28
Ga eens deaud, klaak. Krankzinnige opmerking.
@2N3055 | 16-03-15 | 11:25
Ik moet er overigens niet aan denken dat die vaatdoeken in de zorg zouden werken om de reetjes van ouderen schoon te maken. Voor je het weet ontvoeren ze onze bejaarden nog naar het kalifaat.... de zieke geesten...
Degenen die (ambtelijk, juridisch) verantwoordelijk zijn voor het laten lopen van die zeug naar het kalifaat, moeten - wat mij betreft - zelf vertrekken naar die hel om die kinderen terug te halen. Zonder die kinderen hoef je niet thuis te komen.
Tjetjenie, dat is toch dat land waarvan de gutmensch zegt dat Rusland daar fout gehandeld heeft?
Overal waar de ideologie opduikt, zijn problemen.
vaas klaak | 16-03-15 | 11:28
Sluit ik me volkomen bij aan! Leven we tenminste over 50 jaar in een moslimvrij Nederland!
Intelligendt | 16-03-15 | 10:52
Zo is dat.
In 1938 gingen er in dit land ook meer joden dood door klusongelukken dan door Nazi's.
Gelukkig maakte men zich daar dus toen ook al helemaal niet druk om.
Heeft ook goed uitgepakt.
Oh wacht, toch niet.
Bakito | 16-03-15 | 11:23
Dit is de eerste keer dat ik je betrap op een waarheid!
Mooi gezegd Russells Teapot. Sluit ik me volkomen bij aan.
@Bakito | 16-03-15 | 11:23
Om verwarring c.q. enige zweem van discriminatie te voorkomen: Alles met een IQ onder de 100 steriliseren. Het duurt een paar jaar, maar dan ruimt het lekker op.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:38
Neueuh, angst is er alleen voor de islam die niets met de islam te maken heeft en waar het overgrote deel van de "vredelievende en gematigde" moslims blijkbaar stilzwijgend mee instemt.
Op het moment dat die extremo's hen het mes op de keel zetten: ok, vrienden partij kiezen, dan conformeren zij zich massaal aan de Nederlandse rechtsstaat. Tüllik.
@Nilfisk | 16-03-15 | 11:16
Lul niet zo verschrikkelijk dom.
Wordt jij soms door Pechtold betaald om PVVers neer te zetten als intolerante achterlijke totaaldebielen? Dat is namelijk wat je nu met verve doet.
vaas klaak,| en met dubbele punt {trema} op de I, kan er anders geen zak van lezen.!!
Och, de islam brengt ons heel veel voordelen en culturele verrijking, zoals.. (geen idee).
Natuurlijk ook wel wat kleine nadeeltjes, zoals dagelijks in deze panelen WEL geschreven mag worden. Maar nergens anders.
De jihad, die ook al niets met de islam te maken heeft - volgens het scala van gebruikelijke verdachten, is daar maar een van.
je postbode | 16-03-15 | 10:42
Zeg postbode, lees jij ook wel eens een post?
Waar zie jij 2 meisjes?
Het feit dat de politiek de mogelijkheid laat bestaan zegt al genoeg, wil je dit veranderen moet je een politieke keuze maken op een partij die WIL en kan veranderen i.p.v. de huidige politici die na elke hersenscheet hun keutel intrekken en wederom vooroverbuigen met een diepe zucht.
Het zullen je kinderen maar zijn zeg.
Tegelijkertijd het slachtoffer van een feministisch systeem waarbij in het geval van een conflict de moeder altijd bevoordeeld wordt over de vader, maar daarnaast ook nog eens van de onwil van onze autoriteiten om de ernst in te zien van het gevaar van islamitisch fundamentalisme, omdat het niet Politiek Correct is om dat te onderkennen.
En die vader heeft het door en waarschuwt de politie, maar omdat zijn waarschuwingen niet in het multiculturalistische alle-moslims-zijn-lief wereldbeeld passen dat daar blijkbaar wordt gehanteerd, mag hij zijn kinderen niet zien en kan moeders ongestoord afreizen naar Syrië.
En zo raak je dus je kinderen kwijt: omdat mensen die verantwoordelijke posities bekleden hun multiculti-idealen voorrang geven boven de waarneembare feitelijke realiteit, wat daar de gevolgen ook van mogen zijn. De Rotherham-mentaliteit die typisch is voor linkse mensen.
En dan zijn er nóg mensen die niet door hebben dat we in een ziekelijk links land leven. Ongelooflijk.
Edammerkaas
We waren aan het vergrijzen en zij zouden onze reet wassen als we oud waren.
Zie je het voor je?
Een hoofddoek die op je neerkijkt en die jou moet behandelen? Oud, zwak, hulpeloos.
Niet dat we er bang voor hoeven zijn.
Er werkt er vrijwel geen één.
Die parasiteren dit land terug naar het stenen tijdperk en dan gaan ze als een zooi kakkerlakken op zoek naar nieuwe Christenlanden die ze vervolgens gaan uit uitbuiten.
moslims, dat zijn de zeven plagen.
@spanarchist | 16-03-15 | 11:20
Als je op een moslima verliefd wordt doe je wat mij betreft niet meer mee. Of zij moet eruit stappen maar die kans is nihil.
vaas klaak | 16-03-15 | 11:21
Volgens mij dichtte Theo de term 'voorvocht mensen' toe aan PVV-ers.
Arme, arme kinderen.
eerstneukendanpraten | 16-03-15 | 10:36
Sarcasme herkennen is een kwaliteit waar weinigen mee behept zijn ;-)
@Schoorsteenveger | 16-03-15 | 11:14
Of zoals Theo Maassen het treffend omschreef: voorvocht mensen.
10 jaar na de moord op Theo van Gogh werden andere politici ook eens wakker. De voordelen van de Euro en Brussel werden door alle politici breed uitgemeten. Sommigen worden nu langzaam wakker. Maar er zijn er zoals Pechtold en Rutte die nog steeds niet wakker zijn en denken dat het niets met de islam te maken heeft en dat de islam een gewoon geloof is!?!?
Hoe dom kan je zijn??
Nilfisk | 16-03-15 | 11:16
BS. De vader is op de verkeerde vrouw verliefd geworden en hield zich als goede burger aan de regeltjes en afspraken, er van uitgaand dat zijn vrouw dat ook zou doen en dat anders de Nederlandse overheid zijn belangen eventueel zou verdedigen.
Stuitend naïef, dat wel.
Zeker toeval, dit 3 maanden oud bericht met foto's in alle kranten?
belachelijk dat de ouders kinderen met een hoofddoek laten lopen. dit is kindermishandeling en kindermisbruik. Bah, al mijn oordelen over die islam ideologie worden weer eens bevestigd. Dat hele islam gedoe moeten we hier niet hebben.
@spanarchist | 16-03-15 | 11:11
"Het zal mijn racistische onderbuik wel zijn, maar waarom bestaan islamitische basisscholen in Nederland überhaupt?"
Omdat het gros van de roverheid het niks boeit want gutmensch ofzo. En veel mensjes in NL slikken "islam is vrede" als een spermahoer die ananas zoete zaad slikt.
Kan iemand mij wellicht ietwat opbeuren met het positieve dat de Islam ons de afgelopen decennia gebracht heeft? Ik kan namelijk niet bedenken wat een aanwinst is geweest voor onze samenleving.
Lekker laten gaan. En die vader is de domste mongool ooit. Vuile landverrader.
Weer een stem minder voor de Partij van de Allochtonen as Woensdag ! Ik vind dat we die "Kern van gestoorde religieuzen" een subsidie moeten aanbieden. Prima werk wordt daar verricht.
Daarom 18 maart stemmen op de PVV doet !
We kunnen er een eind aanmaken ja ook die kliek in brussel geef je stem aan de PVV anders zijn we de lul met arogander de eerste in een kabinet met het cda en vvd en de vvd hier gaat ons land nog verder tenonder
Intelligendt | 16-03-15 | 10:52
Moslims zijn klusongelukken van de Schepper als je het mij vraagt.
Het formele antwoord van onze overheid spreekt ook boekdelen: "Ja, uhm, we kunnen ze niet redden, want we hebben met Syrie geen regeling." Zo gaat een fatoenlijk land toch niet om met haar kinderen? Neem een voorbeeld aan Israel en regel een search&rescue. Die kinderen zijn al sinds oktober 2014 daar. Die hadden dus al 150 dagen op rij gered kunnen worden door onze mariniers. Maar nee, daar zijn onze bestuurders te laf voor.
Arme kinderen... Mijn hart breekt van die foto's. Ze stralen zoveel onschuld uit maar dat zal snel verdwijnen.
"de islamitische basisschool El Habib in Maastricht".
Het zal mijn racistische onderbuik wel zijn, maar waarom bestaan islamitische basisscholen in Nederland überhaupt?
En krijgt Nederland straks ook Scientology-basisscholen met allerlei leuke ruimteschepen als symbool, of trekt de politiek daar wel een grens?
Wat is er mis met het leren van rekenen en lezen op school en eventuele religieuse prietpraat overlaten aan de ouders?
Dit land is kapot. Kapot gemaakt door de Gutmenschen die toestaan dat de islam ons land overspoelt.
Arm Nederland, arme kinderen.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:52
Hebben we weer een muslim pro in de panelen?
Stond jij, intelligente, toevallig ook in Toulouse op 24 maart 2012? Bij de solidariteitsbetoging van nota Mohammed Merah? Die 7 mensen dodende anti-semitische knaap? Tussen minstens 30 andere ´fans´ van zekere ´snit´? En stond je daar dit soort acties ook te vergelijken met ´klusongelukken´? Het lef.
Ja mensen, van de autoriteiten en de hulpverlening hoef je het niet te hebben in dit land. Hoe vaak hebben we dit nu al niet gezien ? Je hebt er geen reedt aan. "Het houdt niet op, niet vanzelf. Het houdt niet op, ook niet als je belt.".
Het heeft, hoe wrang ook voor deze twee kinderen, één voordeel.
De andere 6 moslims die ze er nog uitpoept hoeven wij als belastingbetaler niet voor op te draaien.
Niet dat het veel uitmaakt tegenover de 500 moslims die pechtold eigenhandig Nederland binnenmacarenaadt.
Maar toch.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:52
We proberen nu nog te voorkomen; wanneer wordt het genezen?
Dit had overigens niet kunnen gebeuren zonder islamitische scholen, zonder politieke vluchtelingen uit moslimlanden, zonder Schengengebied. Dan was dit die kinderen bespaard gebleven.
Koren op de molen voor Wilders in het debat vanavond met wegkijkert Peggold.
18 maart: PVV.
Hoe oud is dat kind? Dan al met hoofddoek?
Als je djebba's in de kofferbak hebt liggen, evenals plattegronden van die brandhaard daar, wapens en paspoorten, dan kun je ook gewoon op vakantie gaan en lekker even gaan uitwaaien aan de rustieke Syrische kustgebieden hoor.
Aldus de NL-rechters.
Clowns, niet meer en niet minder. Gesteund door de nog clowneskere Nederlandse 'GOED-LAND'-wetten.
"Het heeft niets met de Islam te maken."
Over die uitspraak zal de geschiedenis hard oordelen.
Kunnen we geen tijdmachine bouwen en terugkeren naar de tijd vóőr 9/11...? Man man man, het houdt niet op.
For ones and for all, iedereen die weg wil uit dit land en/of een hekel aan ons heeft en het westen... GA... ga gewoon, en kijk niet om. Leef jullie leven daar en laat ons hier leven. Iedereen tevreden. Niemand last van elkaar. Next!
@Ren je rot | 16-03-15 | 10:56
Zoals je wellicht weet hebben moslims schijt aan de Nederlandse wet, alleen dat dikke boek vertelt wat je moet en mag.
Gaffelbaard
Kort, bondig en glashelder verwoord.
Is er iemand die iets positiefs heeft kunnen ontdekken aan die islamitische invasie waar we in Europa mee te maken hebben?
Moeder en kinderen zijn naar Syrië verhuisd. Ja, en?
Komkommertijd begint wel vroeg dit jaar.
Trouw met een islamiet.
En gelukkig wordt je niet.
Gelukkig kan de Nederlandse (r)overheid wel goed flitsen, onzinboetes uitdelen en belastingaanslagen rondsturen, want dat levert geld op.
Angst voor de Islam is hetzelfde als angst voor spinnen, alleen bang aangelegde mensen zijn er bang voor, echte mannen rillen niet zo snel.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:38
Thug Life
@eerstneukendanpraten | 16-03-15 | 10:52
Dat voelt voor mij als een keukenhandschoen met tieten aanduwen. Wat mij betreft alleen met blanke sabel, of gewoon helemaal niet.
Heeft Pechtold zijn steun voor de moeder al uitgesproken, of is hij te druk bezig met het oefenen van kekke verkiezingspasjes?
"IS heeft helemaal NIETS met de islam te maken hoor!"
Wordt met de dag een holler frase...
@gaffelbaard | 16-03-15 | 10:59
Goed gezegd, gaffel.
Islamitische scholen sluiten.
En artikel 1 GW afschaffen svp
Zum Kotzen.
Jonge hoofddoekdragende kinderen hebben moeders met radicale ideeën. Alle moeders met een hoofddoek ook. Dat er islamitische vrouwen zijn die met kids naar IS vluchten is niet raar. Het is logisch gevolg van de islamisering.
Islamisering is overal. In het OV, op straat, in de wijk, school, bij vele bedrijven van MO-ondernemers of gewoon bij de supermarkt.
Het is hip. Bon-ton.
Het is mode!
Partijen zoals PvdA, GL, SP, VDD, CDA en D66 duwen het ons met verwijzing naar WO2 door de strot. Als je ertegen bent wordt je vergeleken met een nazi.
Alle kwaad in de wereld komt van de Duivel;al het goede van God,de grote tovenaar!
De lieve gelovigen hebben dus twee goden één voor goed en één voor kwaad,hoe zit dat nu eigenlijk??
Godsdiensten en vooral de Islam zorgen voor véél ellende in de wereld;hoe gek moet je zijn om je kinderen mee te nemen naar een bende Islamitische moordenaars.
Dat de Islam in feite geen godsdienst is maar een politieke beweging kan inmiddels niemand meer ontkennen;behalve de verdwaasde softies in het westen,;godsdienstvrijheid tot in het absurde!
Laten we vooral veel van deze vijfde colonne binnen halen,ze uit zee opvissen en niet direct terugslepen naar waar ze vandaan komen.
Geen van deze vluchtelingen vlucht naar Rusland etc.,nee ze komen bij ons de boel destabiliseren!
Dat de 73% van alle moslims in Nederland die voor het kalifaat zijn haar maar gauw volgen ,weg ermee ,er blijven wel weinig moslims over voor Samson om ... zo ongelofelijk trots op te zijn.
Tsjetsjenen. Tsja. Leer hier van, meneer Opdam, uut Mestreech. Als er 1 volk is waar je echt nooit mee in zee moet gaan, zijn het wel Tsjetsjenen. En nou kan niemand meer goed ´slaope´. Ge neet, en die 2 kleinen neet. Behalve die Tsjetsjeense tang misschien.
Dat heet vaan unne kawwe kèrmis thoes kaome.
Tip aan alle reaguurders: stem weer op een gevestigde partij zoals de VVD en je weet dat gevallen als deze schering en inslag worden in Nederland. Medeplichtig aan de Nederlandse uitlevering aan de Islam ben je dan.
@ Een ieder die maar wat roept.
.
De vader had de voogdij en justitie spreekt van ontvoering.
www.1limburg.nl/kinderen-uit-maastrich...
Ik wil dat wijf wel eens zien, waar is die "go to hell AIVD" middelvingerfoto dan?
Wilt u meer of minder IS in Nederland!?!
Uit de schoolgids van El Habib te Maastricht:
"Vanaf groep 5 wordt het dragen van een hoofddoek bij meisjes aangeleerd."
Dan zijn die meisjes dus 8 a 9. Als je weet waarvoor de hoofddoek dient, dan duidt dat op pedofilie binnen die school. Sluit die school nu.
vaas klaak | 16-03-15 | 10:49
Don't be silly, put a condom around your willy.
-weggejorist-
Je ziet wel vaker dat ouders uit die religie hun eigen kinderen haten, maar ze dwingen tot een ongelukkig kort kutleven vol haat, angst, indoctrinatie, hersenspoeling, dood en verderf tussen uitsluitend cultuurbarbaren gaat wel heel erg ver.
De vruchten van een respectabele godsdienst.
Toch, heer Pechtold?
Ze zijn nu toch op de plek waar ze willen zijn? Na alle sociale voorzieningen in Nederland te hebben uitgemolken, dat dan weer wel. Ik denk, daar zijn we mooi vanaf.
@mezelf
coites met een'u', sukkel.
In Holland staan moskeeën met internaten waar jonge kinderen onderricht krijgen om als goede moslim volledig te integreren in onze samenleving, het verschil met andere internaten is dat in het onderwijs een duidelijk verschil gemaakt word tussen gelovigen en ongelovigen, daar heeft de politiek geen oog en oor voor.
Hoe was het ook al weer?
Oh ja..
Ze kunnen beter daar omkomen dan terugkeren.
Wijze les; in geval van coites met een moslima altijd voor het zingen de moskee uit.
Dit straalt weer heel goed af op "Minder, minder, minder"..... Minder, minder, minder van dit soort asielzoekers in dit geval....
Intelligendt | 16-03-15 | 10:42
Daar vergis je je wellicht in. De 'loverboy'zaken zijn geen irrationele angst. De blijf-van-mijn-lijf huizen zitten VOL met vrouwen die gevlucht zijn voor moslims. Meiden worden dagelijks lastig gevallen door moslims op straat. Vrouwen hebben geen enkel recht in de islam. Is het niet hoog tijd dat daar wat van gezegd wordt?
De islam is een geestesziekte. Met veel nare bijverschijnselen.
Een klein meisje met een hoofddoek ...
Gatver!
Zo'n kind hoort gewoon lekker buiten te kunnen spelen met haar haren wapperend in de wind.
@je postbode | 16-03-15 | 10:42
Dat ene meisje is een jongen.
Ragga is een prima plek om op te groeien. Ik snap de commotie niet. Als je nu al met een kopvod loopt dan sta je echt niet voor lul in Ragga. Nu zijn ze zogenaamd zielig maar in de stad spugen ze je al voor de voeten als ze 7 jaar zijn. Het enige wat ik me afvraag is of de kinderbijslag gewoon doorgaat. Tip voor de rest van de booslims: Ook doen en gaan! Je ziet hoe makkelijk het is. Ik kan geen kopvod meer zien. Niet op straat, niet bij de AH,- en niet achter de receptie van de apotheek. Hup..! Naar Ragga!
Staan op naam van de moeder neem ik aan dus geen ontvoering.
Ontvoering? de moeder heeft voogdij volgens mij
Was het ook ontvoering als ze naar Spanje was gegaan?
Haar keus haar kinderen helaas...
Luca wilde voetballer worden. Ronaldo was z'n grote voorbeeld. En als het echt niet anders kon dokter of chirurg. Hij was tweebenig en kon een drietje al acht keer hooghouden, met koppen.
Aysha wilde juf worden en veel buiten spelen met de kinderen. Lego friends, daar spaarde ze voor.
Nu wordt Luca klaargestoomd voor slagerij Al-Gehakt. Geen bal in de buurt, maar met een mes is ie best handig.
Aysha is uitgehuwelijkt aan een 56-jarige collega van Luca. Dat doen nette meisjes. Veel ziet ze niet van Syrie. Als ze haar oogjes open doet ligt er een man op haar rug.
Maar geen kwaad woord over de islam hoor, we zijn allemaal gelijk.
En die vader is een bemoeizuchtige schoft.
Weet niet of ontvoeren hier wel de juiste term is. Moeder zorgt voor haar kroost, zoals De Verhevene het haar bevolen heeft. Daar hebben seculiere moraalsystemen of seculiere wet- en regelgeving niets over te zeggen.
@Intelligendt | 16-03-15 | 10:38
Spinnen snijden geen strotten door. Islamieten hebben daar wel een handje van. IS een klein verschil.
lullig, next
+1000
Wat Lewis Lewinsky zegt op 10:34.
Echt sneu voor die kinderen.
Je zult behept zijn met zulke ouders. De moeder is onmenselijk dat ze dit haar kinderen aandoet, de man is een ontzettende sukkel dat hij zijn lul in een moslima duwt.
Dochter is 7 jaar. Op die leeftijd was haar naamgenoot van eeuwen terug al een jaar met Mo getrouwd.
De vluchtelingen van de vorige generatie zijn de terroristen van vandaag. De vluchtelingen van vandaag zijn de terroristen van morgen. En toch zitten de AZC's er vol mee.
Pechtold zal blij zijn met zoveel ondernemingszijn van zijn lievelingsreligie
Heeft Pechtold zijn hulp al aangeboden om haar terug te halen?
Iedere verdwenen moslim is een D666 stem minder.
-weggejorist-
om me geen pijn en verdriet te hoeven inbeelden vat ik het lot van de 2 meisjes zo bot mogelijk samen in 1 woord: geitvervanging
Sterkte voor de vader. Een mens kan verliefd worden maar als je verliefd wordt op een moslim(a) kun je maar beter zorgen dat je geen gehoor geeft aan die gevoelens. Islam en westerse waarden gaan gewoon niet samen. Vragen om problemen.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:38
Spinnen schieten geen hele redactie van een onbeduidend krantje naar de mallemoer en gijzelen ook geen onschuldige klanten van een Joodse supermarkt.
Intelligendt | 16-03-15 | 10:38
Totdat de spinnen je dochter verkrachten.
Zo'n jong kind een kopvod, tuurlijk mensen; ieder man wordt geil van een 8 jarige met los haar.... binnenkort veel meer in dit theater
Het is gewoon zoals Wilders zegt, die lui kunnen gaan en staan waar ze maar willen. Met een dikke middelvinger maken ze van justitie, AIVD en MIVD een lachertje.
Deze kinderen behoren toe aan de moeder, hoe gestoord deze ook is.
Derhalve kan er wat mij betreft geen sprake zijn van ontvoering.
Deze verhuizing is dan ook geheel de verantwoordelijkheid van de moeder... en vader btw!
ik zie het zo gebeuren dat zij straks weer wordt toegelaten hier in nederland want zielig.
En nog één keer dan, opdat wij niet vergeten: maar liefst 73% van de Nederlandse moslims staan positief tegenover het kalifaat dat zich IS noemt.
Zie vaak nog jongere somali's lopen in de straat - ook hoofddoek. Waarom staan we dat soort onzin nog toe? Hetzelfde met islamitische scholen - nee, nee en nog eens nee. Haal dat gif uit de samenleving!
-weggejorist-
-weggejorist-
En de moeder kwam nog wel als vluchteling naar Nederland. Het is alsof je adderen aan je borst rukt.
Don't fuck with crazy.
Mooi man, je dochter zo'n blauwe vaatdoek aantrekken. 9 jaar, ze moet dr melktandjes nog wisselen, maar in naam van de oppermosselman is ze oud genoeg om dagelijks volgeblaft te worden door een willekeurige haatbaard. Islam, wat een mooi geloof is dat toch.
-weggejorist-
Toen Luca werd geboren was ze nog niet aangetast door het islam-virus.
Toen Aysha werd geboren is ze besmet geraakt, en gaf haar kind een islamitische naam. Haar Nederlandse man had blijkbaar niks meer in te brengen, maar heeft wel aangifte gedaan bij de gemeente met deze naam. Om haar te pleasen en omdat hij haar aan het verliezen was.
Natuurlijk veel moslim huisvrienden over de vloer, die haar hebben losgeweekt van haar nederlandse toekomst. Zijzelf is een Tsjetsjeense vluchteling.
Zij heeft in totaal 4 kinderen.
"De moeder had op de Islamitische school vliegtickets voor haar en de kinderen naar Griekenland uitgeprint."
Dat zou ik eens moeten doen op de school van mijn kinderen. Los van dat: hoe komt die moeder aan valse paspoorten?
De waard zijn gast | 16-03-15 | 10:33
Vanavond om 18.15 op NPO1 even kijken, dan snap je het vast wel...
Zo jong en dan al een hoofddoekje, gruwelijk! Die moeder denkt alleen aan wat goed voor haar is, niet de kinderen.
Iedereen die zijn kind Aïcha/Aysha noemt, moet direct uit de ouderlijke macht worden gezet (9 jaar).
nl.wikipedia.org/wiki/A%C3%AFsja
Stand NL-dhimmi - salafistisch mokkel: 0-2
En waar is papa?
Ik juich het uitreizen (enkele reis dus) van dergelijke sujetten, zelfs of desnoods met valse papieren, luidkeels toe. Zo lang ze maar met hun poten van onschuldige kinderen afblijven.
ISIS woont naast je.
*stempt allen pvv*
Kinderen meenemen een oorlogsgebied in. Ziek!
Dit was vanochtend al op alle journaals.
Ook dit heeft niets met... ach laat ook maar.
eerstneukendanpraten | 16-03-15 | 10:31
Jammer, was wel benieuwd!
Luca blijft in ieder geval uit de tentakels van Onno Hoes.
-weggejorist en opgerot-
Het verhaal is nog stuitender. Ze werd aangehouden met valse papieren, weer losgelaten en reisde daarna via andere omweg verder.
pica: Onbezorgd opgroeien "zit er niet in" of "is er niet bij". Kiest u maar.
Dat meisje heeft al de perfecte leeftijd om uit elkaar te worden getrokken door een haatbaard. Ook dit heeft niets met... ach laat ook maar.
"... onder wie de inmiddels teruggekeerde jihadbruid Aïcha en zelfmoordterrorist Sultan."
Een zelfmoordterrorist die terugkeert is het toonbeeld van een mislukkeling.
Can't save 'm all. Next.
Luca en Aysha Opdam. Het multiculturele drama samengevat in 1 gezin.
REAGEER OOK