Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jonge vrouw gestenigd om verkiezingsposter PVV

CarolineKooman100x100.jpgTypisch hoor: een vrouw met een mening stenigen. Dat kan in de eenentwintigste eeuw alleen nog in Zeeland. Godzijdank heeft politica in spe Caroline Kooman (PVV) het ternauwernood overleefd. Zij is afgelopen nacht in haar eigen huis slachtoffer geworden van een laffe aanslag op de vrijheid van meningsuiting. Een onbekende activist gooide een zware stoeptegel door de voorruit van haar huis, vermoedelijk vanwege een verkiezingsposter met daarop de vrolijke, grote blonde leider. De Zeeuwse PVV spreekt over "een aanslag op de democratie en een donker moment richting de verkiezingen." Kooman - nummer drie op de lijst voor Provinciale Staten - deed aangifte bij de politie. Nummertje zoveel al in slechts enkele maanden tijd. Het regent namelijk al tijdenlang (doods)bedreigingen en intimidaties aan het adres van volksvertegenwoordigers in Zeeland. Daar geldt immer het adagium niet lullen, maar poetsen en scherven ruimen. Een 'foute mening' (genoeg is genoeg bijvoorbeeld) kan eenieder met idealen de kop al kosten in de provincie, zelfs vriendelijk lachende meisjes als Caroline Kooman. Intolerant stuk tuigh.

Reaguursels

Inloggen

En als een stoeptegel niet helpt, dan haalt de PvdA toch hun geheime wapen van stal................ Volkert van der G.

habramar | 25-02-15 | 13:55

Kom maar eens aan een HAATHUT, het land is te klein.

habramar | 25-02-15 | 13:52

Captain Pervert | 25-02-15 | 10:31

De dame is woonachtig in Sluiskil , zou er niet op rekenen dat het halve dorp op haar lijkt .

widerstand | 25-02-15 | 11:00

Wat een prachtig mooi vrouwpersoon trouwens. En dat in Zeeland. Dat bekent dat haar halve dorp op haar lijkt. I'm there!

Captain Pervert | 25-02-15 | 10:31

Het aantal haatmeldpunten is stijgend: jodenhaat en moslimhaat zijn er al. We kunnen er een rijtje aan toevoegen: PVV-politicushaat, homohaat en voor de rechtse feministen: vrouwenhaat.
Zullen we een meldpunt beginnen voor vriendschap met 'andere mensen'. Je hoeft alleen maar op z'n Nederlands thee te drinken met elkaar. Je hoeft het ook niet eens te zijn met elkaar. Zullen we beginnen met een paar PvdA'ers en PVV'ers. Of mensen van verschillende religies. Nee, zonder gigantisch overheidsapparaat, maar iets simpels als een contactwebsite voor dappere mensen. Die zijn er overal. Zelfs in Nederland. Je hebt maar 10% nodig om verschil te maken.

Haagse Tokkie | 25-02-15 | 10:07

Tja we leven in een fascistisch land. Waarin alleen Links recht van spreken heeft. Maar dat wist ik al.

observer59 | 25-02-15 | 09:10

Dat doet dus het ‘sociale’ (lol) volk. En dat vinden ze ook helemaal prima want PVV = asociaal en link = sociaal dus ze zijn als sociaal volk gewoon niet tolerant voor intolerantie.

Dat is ongeveer hoe socialisten hun totaal verwerpelijk gedrag voor zichzelf goed praten en zichzelf wijs maken dat ze zelf echt ‘de goede’ ‘sociale’ kant zijn. Van Volkert tot de persoon die dit heeft gedaan.

Dat is ook waarom volk dat zichzelf (sociaal) superieur vind (socialisten) juist vaak zo asociaal maar vooral ook gevaarlijk is. Toen, nu en in de toekomst.

DerUnterMensch | 25-02-15 | 08:31

Vriendelijk lachende meisjes als Caroline Kooman kunnen natuurlijk niet anders doen dan vriendelijk lachende meisjes als Caroline Kooman zijn.

McMarx | 25-02-15 | 07:40

Ik wil graag een poster van profeetje Mohammed voor het raam hangen als steun voor de islam. Is dit veilig? bedoel misschien bedreigt rechts extremisme mij als pro-immigratie voorstander om deze poster..

Dr. Frambozenjam | 24-02-15 | 21:46

leuk koppie beetje jammer dat er geen inhoud in zit. eigenlijk net zoals de partij zelf...

sjoefsjoef | 24-02-15 | 20:55

@ Russells Teapot | 24-02-15 | 18:36
Nee hoor, ik ben best 'links' maar ik haat de vrije samenleving helemaal niet.

You-On-A-Gin | 24-02-15 | 20:50

Ook hier in ONS zeeland stikt het van de bondkraagjes met zuiderlijke tinten.
Dat privilege is niet voorbehouden aan de randstad, als de Hollanders dat soms dachten

bocikam | 24-02-15 | 19:49

Een stoeptegel gegooit door het stemvolk van een PVDA of D66. Je weet wel, die "fatsoenlijke" partijen. *driewerf kots*.

Rest In Privacy | 24-02-15 | 19:26

Wanneer leren we nou eens van het verleden? Linkse mensen haten de vrije samenleving, en zullen altijd alles doen om andersdenkenden het zwijgen op te leggen. Dat is altijd zo geweest, en voorlopig gaat dat niet veranderen.

Russells Teapot | 24-02-15 | 18:36

Crazy rings happen in Zeeland!

Mussie1982 | 24-02-15 | 18:28

Links NL huilt zich recent onnozel over vermeend rechts-extremisme. (dat er helemaal niet is!)
.
Maar wat zien we van de andere kant iedere dag maar weer?
LINKS GEWELD!!
.
Wie bedreigden recent die reporter van Thepostonline? en dwongen hem zijn camera te legen onder dreiging van mishandeling?
Agressieve linksmensen.
.
Wie belaagden als hyena's de reporters van GS/Powned in diverse reportages?
Agressieve linksmensen.
.
Wie gooien er met stenen, schieten, gooien met brandbommen, hitsen op tegen personen door heel het land?
Linksmensen.
Altijd maar weer.
Wanneer grijpt de politiek eens in tegen al deze linkse geweldplegers?
.
Zelfs op GS sterft het van de extreem linkse reaguurders die hun haat niet onder stoelen of banken steken.

Goktrommelkiller | 24-02-15 | 17:55

@mallekater Ik laat op 18 maart mijn stem gelden en de Brabantse Caroline krijgt mijn steun. Het is toch te belachelijk voor woorden dat je heden ten dage je politieke voorkeur niet openbaar kan maken .

boccaccio | 24-02-15 | 17:46

2N3055 | 24-02-15 | 15:57
"RECHTS (openbaar/geredigeerd)
Landen tegen Landen"

Ook niet al te snugger anders.

Als of Henk en Ingrid er wat aan kunnen doen dat ze toevallig in Nederland geboren zijn.

kloopindeslootjijook | 24-02-15 | 17:43

Waar het verstand ophoudt, begint de woede.
Daarom is de woede een teken van zwakte.

kloopindeslootjijook | 24-02-15 | 17:40

Was een chinees die tegel de PVV is?

kloopindeslootjijook | 24-02-15 | 17:39

Iedereen die tegen de PVV is daar gooit met stoeptegels. Allemaal! Schande!

kloopindeslootjijook | 24-02-15 | 17:39

@nightwish | 24-02-15 | 17:00
LOL!

Slipsnifter | 24-02-15 | 17:22

Zal Quid wel zijn geweest.

nightwish | 24-02-15 | 17:00

Grote kans dat het om christelijk terrorisme gaat

Capt. Iglo | 24-02-15 | 16:00

Links geweld is altijd GERICHT (personen)
Rechts geweld is ALGEMEEN (landen etc)
Voorbeeldjes?
.
LINKS (laf)
baader meinhof gruppe
dierenactivisten
volkert van de g
pol pot
rara
afa
.
RECHTS (openbaar/geredigeerd)
Landen tegen Landen
.
Linksen zijn laf, gericht en daarmee terroristisch.

2N3055 | 24-02-15 | 15:57

Op zich nog mazzel. Een beetje PVV hatende linksert gooit een brandbom(Wijnand Duyvedak) of jaagt een paar kogels(Volkert) door het hoofd van de andersdenkenden.

pluizigkroeshaar | 24-02-15 | 15:41

Die Zeeuwen, waren dat niet grootste slavenhandelaren van de republiek.

bruin1 | 24-02-15 | 15:33

@vraagstaart | 24-02-15 | 14:03
Goed gezegd.

Slipsnifter | 24-02-15 | 15:29

PVV-ers zijn te fatsoenlijk om met stenen te gooien.

PowPow | 24-02-15 | 15:08

Overigens ben ik van mening dat GS voor de zoveelste keer bezig is met een mal verhaal.
Een steen door jeruit, hoe erg ook, is niet hetzelfde als stenigen.
Geeft niks, jongens.....

mallekater | 24-02-15 | 15:07

Bocaccio.
Mooi, man.
En wat denk je dat de pvv gaat doen?
Nopfaldera, en al helemaal niet voor jou.Gewoon omdat die club dat niet kan.

mallekater | 24-02-15 | 15:03

In de geschiedenis staat deze periode straks dan ook bekend als Het Stenigingstijdperk.

Breinbrouwsels | 24-02-15 | 14:52

Doet mij denken aan......

Pim Fortuyn: "Als mij iets gebeurt, ...."
www.youtube.com/watch?v=vbcuyUVb-nY

De media hebben het salonfähig om de PVV te demoniseren en haar politici aan te vallen.

Brenjtje | 24-02-15 | 14:41

Blijkbaar is het in Nederland gebruikelijk dat als er bij politieke uitingen geweld aan te pas komt, dit in praktisch alle gevallen uit de linkse hoek komt. Dat geeft toch te denken, lijkt mij, bij de zichzelf benoemde gutmenschen.

Schaaldier | 24-02-15 | 14:39

@Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
Had iemand je al uitgelegd dat de PVV een GEVOLG is en geen oorzaak?

necrosis | 24-02-15 | 14:26

@BlowingBubbles | 24-02-15 | 12:35
De blinde haat van onnozelen die geinspireerd wordt door een sprookjesboek keur ik uiteraard af, maar die kan ik beter duiden dan de blinde ongefundeerde haat van lieden die zich links noemen, zichzelf daarom toleranter vinden, maar politieke tegenstanders met ziedende blinde woede haten.

Suerte Piet | 24-02-15 | 14:25

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
=
Linksch ettertje...
steek die konijnenkeutel maar in je hol.

meneer Q | 24-02-15 | 14:25

-weggejorist-

siempie2696 | 24-02-15 | 14:23

@eerstneukendanpraten | 24-02-15 | 12:36
Ten eerste ben ik al wakker sinds 0:30 (vroege dienst, net thuis).
Ten tweede zie ik niet waarin deze mevrouw knapper is dan Fleur.
Over smaak valt wel degelijk te twisten.....

necrosis | 24-02-15 | 14:19

witte strepen | 24-02-15 | 13:36
Mooi verhaal, maar het neemt niet weg dat je een linkse, wegkijkende l#l bent.

Boemibol | 24-02-15 | 14:18

Michello....... ik wist niet moslims links waren.

Conservatiever tuig is haast niet te vinden.

mallekater | 24-02-15 | 14:13

Beste Caroline. Dit jaar gaat mijn stem naar de PVV. Gewoon omdat het kan.

boccaccio | 24-02-15 | 14:05

Democratie is in de ogen van Links enkel een fase in de route naar een dictatuur. Want een linkse dictatuur is goed, die is er immers voor het volk! (dixit Ien van den Heuvel, PvdA-partijvoorzitter na een bezoek aan de Deutsche Demokratische (!) Republik.)

Van een stroming met een dergelijke minachting en leugenachtigheid kun je niet anders verwachten dan geweld (zoals bekend is de AFA niet anders dan de buitenparlementaire arm van de PvdA) en verdraaiing van de werkelijkheid (zie programma's van de PvdA/VARA, zoals De Werkelijkheid Draait Om).

Deze hang naar dictatuur en verdraaiing van de werkelijkheid naar het eigen ideaalbeeld is exact de reden waarom Links en Islam het zo goed samen kunnen vinden - totdat de gezamenlijke overwinning op de democratie is bereikt en de buit moet worden verdeeld.

Kijk naar de recente geschiedenis van Iran en de uitkomst van díe strijd is eenieder wel helder. Behalve voor de dromers ter linkerzijde van het politieke spectrum.

vraagstaart | 24-02-15 | 14:03

Als er tot nu toe geen tegels door ruiten zijn gegaan van huizen waar VVD, PvdA, D66, CDA enz posters hangen, is dat in het voordeel van de stemmers van de PVV.
Zij blijken beschaafde mensen te zijn, in tegenstelling tot de tegenstanders van de PVV die alles doen om de partij naar beneden te halen en zelfs geweld te gebruiken. Laag volk, dus.

onnosel | 24-02-15 | 13:54

Merk op m'n werk dat ik inmiddels niet meer openlijk geëxcommuniceerd word sinds mijn PVV-belijdenis. Daar waar aanvankelijk de toorn, uit vooral femine hoek, nauwelijks te weerstaan was is er nu acceptatie en zelfs een enkele steunbetuiging. Sinds zijn 'minder, minder' uitspraken kan ik het overigens wel plaatsen en zelfs nog wel rechtvaardigen. Is gewoon een schandelijke uitspraak geweest, moet ie zich dood voor schamen. Toch zie ik in het huidige tijdgewricht geen andere optie dan PVV stemmen. De naiviteit ten aanzien van de Islam is te groot bij andere partijen, daarom de 18e PVV.

Coyote | 24-02-15 | 13:52

Zo ging het vroegah al, een verkiezingsposter van de CD was geheid goed voor een steen door je raam, of iets brandbaars door je brievenbus.
Nederland is een vrij land, zolang je maar geen afwijkende mening hebt.

Slipsnifter | 24-02-15 | 13:48

De realiteit is altijd zo'n leuk contrast met de linkse betweters die hoog en laag beweren dat het de PVV is die zo eng is. Van al die afbraakpartijen worden geen ruiten stukgegooid. Je hebt niets te vrezen met zo'n landverradersposter in je raam.

Piet van het Padje | 24-02-15 | 13:42

Ik denk dat hier racistische motieven aan ten grondslag liggen. Onderwijs en banen om dit op te lossen.

roze_bril | 24-02-15 | 13:41

Bij de NPO zal dit toch minder aandacht krijgen dan eertijds het vermeende brievenblusplassen door een PVV-kandidaat.

Guido | 24-02-15 | 13:41

@heksenbroedsel | 24-02-15 | 12:37
Als je als leerkracht zou zeggen dan je PVV stemt ben je je baan kwijt.
Hier in Leiderdorp hangt geen enkele PVV poster. Vraag me af waarom.
-Dat behoeft u zich niet af te vragen. Kijk even naar de andere reacties die evenzeer voor het dorpje aan de Rijn, straks onderdeel van Leiden, gelden. In deze gemeente is de samenwerking op links met een rechts sausje oppermachtig en in het gemeentehuis luistert men gebruikelijk naar zichzelf. Hier leert men zich te profileren voor een andere job. Het vermoeden bestaat dat de waterschapsverkiezingen hier helemaal geen aandacht zullen krijgen. Overigens was (en is) het not done om in mijn ambtelijke baan te melden dat ik PVV stem; men denkt VVD (laat ze maar denken voor zover dat is toegestaan).

gnor | 24-02-15 | 13:40

Niet zo'n sterke tegel.

Piet Karbiet | 24-02-15 | 13:40

Dat heeft de Heilige Linkse Kerk ook gemeen met haar huidige Islamofascistische meesters: Voor hen is democratie ook slechts een trein waar je uitstapt als je doel (=de macht) bereikt is.

Ales | 24-02-15 | 13:37

Ik lees hier ontzettend veel over hoe linkse mensen zich gedragen en hoe ze denken dus ik zal even reageren op al die aantijgingen;
The real McCoy | 24-02-15 | 12:36
Ik heb nog nooit geweld gebruikt.
sinar2 | 24-02-15 | 12:40
Ik ben voor democratie
Goktrommelkiller | 24-02-15 | 12:45
Dus je bent tegen democratie?
waarzeggertje | 24-02-15 | 12:49
Ik werk op universitair niveau, en er zijn genoeg linkse ondernemers. Hoe kom je erbij dat dat niet zo is?
Morgenhout | 24-02-15 | 13:04
Dus links grijpt meteen naar geweld... Ik niet.
ProAsfalt | 24-02-15 | 13:09
Nee hoor, in mijn linkse kringen heb ik nog nooit iemand zoiets horen zeggen. Totale onzin!
Jan Passant mk2 | 24-02-15 | 13:18
Jawel, er zijn ontzettend veel linkse mensen die nooit geweld hebben gebruikt. Hoe kom je bij deze onzin?
Goktrommelkiller | 24-02-15 | 13:22
Ik probeer nog altijd met argumentatie mijn overtuigingen uit te leggen. Nooit met geweld.

Ps. Ik vind het verschrikkelijk dat er mensen zijn die denken dat ze zo hun punt kunnen maken. Ten eerste zorg je er voor dat de democratie echt een beetje sterft en ten tweede zorgt de steengooier ervoor dat Caroline voortaan angstiger in het leven staat. Ik hoop dat ze de dader kunnen vinden.

witte strepen | 24-02-15 | 13:36

Wat verschrikkelijk dit. Hopelijk mag ze haar zegje mag doen op de voorpagina van Het Parool en bij Nieuwsuur, Jinek en Tan. En dat er snel een Zeeuws Meldpunt op FB komt.
MAAR graag wel pas nadat die veel meer verschrikkelijke aanslag met dat bierblikje op het CS is opgelost. Ik lig er nog steeds wakker van. Brr.

Piet Karbiet | 24-02-15 | 13:36

Die aso stenengooiert wilde zeker zeggen
dat hij zelf het IQ had van een stoeptegel
anders had hij ook een briefje kunnen schrijven.

Berthe | 24-02-15 | 13:34

terecht, mensen met zo'n slechte smaak verdienen niet anders!
denk je eens in, de kop van Wilders voor je raam, moet niet gekker worden..

Kerejaan | 24-02-15 | 13:34

Weet je wie er 916 maanden geleden ook met stenen gooiden?

Pierre Tombal | 24-02-15 | 13:28

Waar gebeurd: In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen heeft Pechtold tegen Samsom gezegd: "In Amsterdam is de PvdA 70 jaar aan het discussieren geweest of de stoeptegels rechtgelegd moesten worden, maar er is nog niets gebeurd."
Op de nieuwjaarsreceptie van D66 Amsterdam zei Pechtold: "Nog geen jaar D66 in het college en alle stoeptegels liggen recht."
Nu maar wachten hoeveel er voor de verkiezingen weer uit de straat gehaald zijn en bij deze of gene door de ruit gegooid zijn.
Tip voor potentiele daders: kijk eersteven op www.stemtinder.nl wie je moet hebben!

Brulboei_61SB | 24-02-15 | 13:28


Konijnenkeutel | 24-02-15 | 13:16
Zo.

swassannuf | 24-02-15 | 13:26

@Goktrommelkiller

Chimpansees gooien met poep, gutmenschen met stenen. Wat zijn we toch één grote familie hé

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 13:25

Het zweet staat de linksen duidelijk in de bilnaad bij het woord Wilders of PVV. Zeker met de 18e voor de deur.
Ze schieten in een kramp en denken dat ze "iets" moeten doen!
De nieuwe Hiltler is opgestaan in hun ogen.
De stoomloc's richten het oosten worden al opgestookt!
Ze moeten in verzet komen, maar hoe??
Dan maar drastische actie, stoeptegels gooien...
.
Links is, net als hun palestijnse vriendjes, tot niet meer in staat dan met stenen gooien, een primitieve vorm van reageren!
Geweld, daar menen ze hun punt mee te mogen maken.

Goktrommelkiller | 24-02-15 | 13:22

@eerstneukendanpraten | 24-02-15 | 13:08

Die flats zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen uitermate geschikt om hun homohaat 'head first' in praktijk te brengen....
.
Waarom denk je dat ik daar niet zo vaak ben.... ;-)

Fatwabuster | 24-02-15 | 13:21

A. Epchtold:
"Het allerergste is nog wel hoe dit afstraalt op alle stoeptegels!"

getergde kaasboer | 24-02-15 | 13:21

Tsja. Het geweld komt (bijna) altijd van links.

Polderjihad | 24-02-15 | 13:20

Dan is het opeens weer een "haatzaai-partij", terwijl de ruiten van een sympathisant worden ingegooid.
😕

Op koers | 24-02-15 | 13:19

Linkse menschen en moslims schrikken er nooit voor terug om hun heilige en ook politiek correcte standpunten met geweld door te drammen.
Omdat de media ook links zijn hoor je daar zelden een wanklank over, wel "begrip".

Jan Passant mk2 | 24-02-15 | 13:18

Regerings verantwording rechts ongeveer 70 %
Regerings verantwording links ongeveer 30 %
Dit zijn harde feiten die ik als PVVer wel mag uitspreken.
Zoals de steen komt van links ect ect , als je zo iets uitkraamt moet je het wel ff bewijzen slap gelul in de ruimte en hier ff een tegel neer plempen kan iedereen.

witchmaster | 24-02-15 | 13:17

Ok ok ok, dat extreemrechtse neem ik terug. Neofascistisch is een betere benaming.

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 13:16

@Anarchus_Rex | 24-02-15 | 13:01

True, de griffo's die daar de dorpen bevolken zijn bizar kortzichtig en wereldvreemd. Elk nadeel heeft zn voordeel; geen booslim of criminele antilliaan te bekennen in hun gemeenschap. Bonusplus: de zwartgekouste dochters hebben 's zomers net zo veel last van hun hormonen als ieder ander.

vaas klaak | 24-02-15 | 13:16

Ow en nog oven Off topic @ redactie. Die stijlloze promotie van de mariniers is wel heel irritant. Lekker doen alsof het een stuk is die geschreven is door een van jullie en waar 240 reacties op zijn, en als je er op klikt kom je bij de site van de mariniers uit. Bijna net zo irritant en vervelend als Live Jasmin! Kappen met die onzin!!!

honde | 24-02-15 | 13:14

@populist87

Je kunt altijd nog zeggen dat je op de partij Denk, of 50+ stemt. Zul je zien dat je promotie krijgt.

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 13:13

Stoeptegel door ruit om 02:00 in de ochtend, echte held(en), en wederom een sterk staaltje intolerantie!

NB-Stb | 24-02-15 | 13:10

denk dat mijn stem nu wel voor 100% bepaald is. probleem is dat je als je je kenbaar maakt als pvv'er je sommige carrières wel vaarwel kan zeggen. niet iets waar ik op zit te wachten, anders had ik me ook aangemeld als kandidaat lid voor het 1 of ander.

populist87 | 24-02-15 | 13:09

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
Als de PVV iets niet is, dan is het wel rechts. Laat staan extreem rechts. De PVV is eerder links als je hun partijprogramma leest. Overigens is Wilders zelfs veel rechtser maar weet hij dat hij meer stemmen kan halen bij de laag opgeleiden mensen die over het algemeen meer links zijn. Stemmen kapen bij de SP en PvdA, denk ik. VNL wordt de rechtse partij (met Moskovitz) die Geert beloofd had.

honde | 24-02-15 | 13:09

Volgens Links worden alleen Moslims bedreigt en fysiek aangevallen.

ProAsfalt | 24-02-15 | 13:09

@Nacho_Vidal | 24-02-15 | 12:55

Dat klinkt eerder als het begin van een film met een koosjere DP voor de blondine. Daar zijn de duitsers die in de zomer de provincie overnemen dol op :-)

vaas klaak | 24-02-15 | 13:09

Fatwabuster | 24-02-15 | 12:49

Van die flats in Vinkhuizen-Noord alleen al word je acuut depressief.

eerstneukendanpraten | 24-02-15 | 13:08

Mijn links wegkijkende D666 buren zijn op wintersport komende PS verkiezingen en kunnen om die reden niet naar de stembus.

Of ik dat voor ze wil doen met hun machtiging. Maar natuurlijk! Ghehehe...

Botte Hork | 24-02-15 | 13:08

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
Oh.

swassannuf | 24-02-15 | 13:07

Volkert op bezoek bij z'n moeder en meteen even gescoord?

Ruler | 24-02-15 | 13:07

En mensen het maar laf vinden als reaguurders hier (en op Twitter bijvoorbeeld) anoniem blijven. Nou, ik begrijp mezelf drommels goed. En dan stem ik nog niet eens PVV. (Met de nadruk op 'nog', dat dan weer wel.)

Lewis | 24-02-15 | 13:05

@Undead

Over linkse gekken?, hoe groot moet dat boek worden dan? Waarschijnlijk bestaat de helft dan uit kots pagina's...

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 13:04

Ook dit is ongetwijfeld een Zionistisch complot om moslims in een kwaad daglicht te stellen.

Le Roi | 24-02-15 | 13:04

Zo is de linksmensch; als het debiele gezwets niet overtuigt dan wordt er meteen naar geweld gegrepen. Je kunt de domme, agressieve horden al weer door de straten horen marcheren waarbij ze luidkeels hun socialistische strijdkreten scanderen.

Morgenhout | 24-02-15 | 13:04

Mijn stem heb je meid. Nu zeker.

panadol | 24-02-15 | 13:03

Links ééncellig tuig houdt niet van een afwijkende mening. Daar gelden de democratische principes niet voor.

natte krant | 24-02-15 | 13:02

@vaas klaak | 24-02-15 | 12:53
Nee, die refo's in die hoek van het land, die zijn lekker ruimdenkend....

Anarchus_Rex | 24-02-15 | 13:01

Ik stem al jaren PVV, maar dat vertelde ik als ambtenaar nooit op mijn werk. Dan kon ik het daar wel schudden.
Het is me ook een raadsel waarom vrouwen niet massaal op de PVV stemmen. Dat is de enige partij die echt vrouwen onderdrukking afwijst. De rest komt altijd met een "Maar".

Mantisomantis | 24-02-15 | 13:00

Leuk zeeuws meiske met leren mouwen - past er voor een inkopper te maken - . Ze mag bellen zodra de raam gefixt is en de poster weer hangt. Ik offer bij dezen een weekje arbeidsproductiviteit op om de volgende stenengooiert bij zn lurven te pakken.

vaas klaak | 24-02-15 | 13:00

Een gezonde Hollandse meid met rode wangen.
Goed doorbloed.
Daar krijg je het niet koud bij snachts..
Heel wat anders als de oerlelijke vette islamitische koeien die met de in de hoofddoek gepropte, vadsige volgepropte inteeltkoppen los gingen op dat meisje. Wat zijn ze toch lelijk.

2N3055 | 24-02-15 | 12:59

Als ik in Zeeland woonde, dan zou ik op Caroline stemmen. Maar ik woon in Zuid-Holland, dus ik heb een andere kandidaat in gedachten. Maar als er niets verandert, wordt het wel dezelfde partij.

Nequebard | 24-02-15 | 12:57

Doe dan iets non-conformistisch en plak er 'n poster voor van jouw partij.
Ruiten in kegelen is laf en bovenal karakterloos.

Boris die Sauertopf | 24-02-15 | 12:57

@vaas klaak
Lijkt me leuk!
Ik ga van de zomer met een vriend hand in hand lopen. Keppeltje op, vergezeld door een blond wijf.

Maar eens kijken wat er gebeurt.

Nacho_Vidal | 24-02-15 | 12:55

Geweld gebruiken... voor je het weet straalt dat nog eens negatief af op links...

DeVrijDenker | 24-02-15 | 12:55

Ik ben zo links en rechts al wat stoeptegels aan het inslaan.
Ik heb hier in de wijk namelijk al de nodige D66 en PvdA posters zien hangen...

alpha centauri | 24-02-15 | 12:54

zelfsteniging?

gerben48 | 24-02-15 | 12:54

Heeft iemand al gezegd dat-i haar zou doen;-)
Slapen haatbaarden met de baard boven of onder de deken?

Faber!Faber!Faber!

halve pinda | 24-02-15 | 12:54

De PVV als luis in de pels voor de overige politiek is juist prima, houdt ze scherp en alert. Tenminste een club die niet met alle winden meewaait en Nederland verkwanseld aan de EU. Alhoewel ik soms wel met kromme tenen toekijk, prima dat ze er zijn.

Klik_hier | 24-02-15 | 12:53

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 12:49
Ga een boek schrijven , fantast.

undead | 24-02-15 | 12:53

Ik zeg enkel dat er maar grote moskeeen in zeeland mogen verrijzen. Dan gaan ze daar toch ineens anders denken. Ik zeg laten we de schilderswijk verplaatsen naar zeeland. Kijken of ze nog zo blij zijn daar. Hier in Den haag hebben wij ze allemaal gekregen. Zeeland is overgeslagen. Dat moet maar eens veranderen vindt ik. Gelijke monniken gelijke kappen toch. Nou geloof mij. Op het moment dat dat gebeurt krijgt de mevrouw van de pvv heel veel medestanders. Zeeland. Een stel hypocrieten tot en met. Een stel achterlijken die denken dat het bij hun zo'n vaart niet loopt. Nou wacht maar af. Ze zeggen daar nu duidelijk. Een moskee is welkom toch laat de haatbaarden daar maar komen. Zeeland het lijkt mij een geweldige opvangplaats voor asielzoekers uit syrie en irak. En niet achteraf zeuren zeeland. Hmmm zeeland ook al een plek waar je nog niet dood gevonden zou willen worden toch.

tweetybird | 24-02-15 | 12:53

@Lochos | 24-02-15 | 12:33

Maak maar eens een wandelingetje door vlissingen of middelburg buiten het zomer seizoen. Af te raden als je een blonde dochter hebt. Of een keppeltje op hebt. Of hand in hand loopt met iemand van hetzelfde geslacht. Als de achterlijk van alles wat islam is je niet nasist, dan wordt je wel in je bek gespuugd door een antilliaan. Om er aan het einde van de dag achter te komen dat je én gerold bent en dat je auto open gebroken is.

vaas klaak | 24-02-15 | 12:53

Lilia2 | 24-02-15 | 12:48
Joop, is dat z'n goedkoop soort parfum, dat je hemel belooft, maar uit eindelijk blijkt het vitriool.

Snowy2000 | 24-02-15 | 12:52

Het was natuurlijk verschrikkelijk wat die Noorse Tempelier deed .. MAAR.. hoe klinkt dat konijnenstront .

blauwe zander | 24-02-15 | 12:51

Ik heb een gesigneerde poster van Kim Holland in mijn kamer hangen.
Diegene die daar een stoeptegel aangooit zal de rest van zijn leven door een rietje poedermelk opsnuiven.
Fuckers.

Nacho_Vidal | 24-02-15 | 12:50

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
Mocht je er ooit toe komen het programma van de PVV te lezen, als je dat al kan, dan zal je verbaasd zijn dat de PVV eigenlijk net zo links is als de SP. Met die uitzondering dat ze een andere mening hebben over criminaliteit en islam, iets dat toch vaak hand in hand gaat. Of droom je nog steeds je eigen werkelijkheid bij elkaar?

Chiefmate | 24-02-15 | 12:50

@fuckje | 24-02-15 | 12:44

Vinkhuizen

Fatwabuster | 24-02-15 | 12:49

@heksenbroedsel | 24-02-15 | 12:37
In Leiden hangt hier en daar ook pas de helft. Misschien wachten de PVV-plakkers nog even, om vervolgens over alle andere posters heen te plakken.

Driewerf Hoezee | 24-02-15 | 12:49

Al het geweld komt van Links.
Dat zijn lieden die het gewend zijn om op andermans zak te leven.
Links is het synoniem van niet werken, maar zogenaamd bezig zijn met allerhande zaken die de belastingbetaler moet vergoeden.
Zelf een bedrijf opzetten is er nooit bij. Dan stem je namelijk nooit meer Links.

waarzeggertje | 24-02-15 | 12:49

Ga eens voor de grap een discussie aan met iemand die stemt op D66, PvdA of GroenLinks en heb het eens over immigratie, vrijheid van meningsuiting, en stel eens een vraag over racisme, discriminatie, fascisme. Heb onlangs een discussie gehad met iemand over de massa-immigratie richting Europa. Mijn mening was dat ik het absurd en gevaarlijk vindt.

Nou, dat had ik dus nooit mogen zeggen en nu was ik een (...) en Nederland was te *blank*, en er is zoveel ruimte over in Nederland dat diezelfde persoon zei dat er nog honderdduizenden bij konden. Deze mensen hebben zichzelf geïndoctrineerd en daarom volgt dit soort acties. Deze mensen zijn blijkbaar anti-Nederlands.

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 12:49

Moslims en linkse mensen zijn ratten.
En nu is het genoeg! | 24-02-15 | 12:35

Nee maat, het zijn -triest genoeg- mensen.

Musset | 24-02-15 | 12:48

Ben benieuwd of Joop er ook een artikel over plaatst.
Zal wel niet.

Lilia2 | 24-02-15 | 12:48

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
Goed gezegd: want als je openlijk je lidmaatschap uit voor een extreem-linkse haatzaai eco-terroristenpartij of club, dan hoef je helemaal niets aan schade of schande te verwachten. Of wilde je niet benadrukken hoe hypocriet de selectieve haat in deze samenleving is?

arbanafal | 24-02-15 | 12:47

@Fatwabuster | 24-02-15 | 12:39

*hangt PVV poster bij vervelende buurman voor het raam*

QBert | 24-02-15 | 12:46

Zelfs op de van staatswege geplaatste aanplakborden worden geen PVV-posters geplakt, omdat die onmiddellijk gevandaliseerd zouden worden door de linkse josti's, en de PVV-aanplakkers aangevallen zouden worden door de knokploegen van de linkse partijen.
Ik wens dit frisse, jonge meiske veel sterkte toe, en had ik in Zeeland gewoond (hetgeen Godlof niet zo is, want deze provincie is een afvoerputje voor zure protestanten en boerenpummels van het laagste allooi), dan had ik op haar gestemd.

Michiel de Kater | 24-02-15 | 12:46

Oh, het was maar een steen; dan was de 'dader' ongewapend /palestijnenmodus

arbanafal | 24-02-15 | 12:46

Linkse terreur gaat DOOR!
Zolang de overheid dit toestaat, dat heet.
Mogen linksmensen weg aub?
Voorgoed?
Poch.

Goktrommelkiller | 24-02-15 | 12:45

@Fatwabuster,
Beyum?

fuckje | 24-02-15 | 12:44

Kapitein Stijlvol | 24-02-15 | 12:39
Nee, niet iets voor Peter, die zou eerder gezegd hebben "U kijkt zo lief".
www.youtube.com/watch?v=VWwsuCvc5ig

Snowy2000 | 24-02-15 | 12:44

De reactie van het domme stemvee is over het algemeen:
"Ja, zo'n stoeptegel valt niet goed te praten, MAAR....."

Knap gedaan van Marcel van Dam, Jolo, de NPO, Windesheim, Marcouch en consorten.
Als je je tegenstander als minderwaardig mens blijft bestempelen, vindt het gepeupel het geweld daartegen best wel aanvaardbaar.

Cuyahoga | 24-02-15 | 12:43

Konijnen stront
Typische linkse kerk woordje .MAAR..

blauwe zander | 24-02-15 | 12:42

Leuke, moedige dame trouwens, die Caroline Kooman.

Rest In Privacy | 24-02-15 | 12:42

Ik kan bijdeweg best wel genieton van zo'n Televaagse kop. Het is al oorlog ook he? Trouwens?

Driewerf Hoezee | 24-02-15 | 12:42

Triest. Neem maar wraak in het stemhokje

Waakvlam | 24-02-15 | 12:42

@Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39

Terug in je hol, links stuk uitschot!

Fatwabuster | 24-02-15 | 12:41

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39
En als ik jou een extreemlinkse wegkijker vind. Mag jij dan zoiets ook verwachten tegenwoordig? (oftewel: het is allemaal welk perspectief je hebt, of niet soms).

Rest In Privacy | 24-02-15 | 12:41

Links is dan ook tegen democratie.

sinar2 | 24-02-15 | 12:40

Als je als leerkracht zou zeggen dan je PVV stemt ben je je baan kwijt.
Hier in Leiderdorp hangt geen enkele PVV poster. Vraag me af waarom
heksenbroedsel | 24-02-15 | 12:37

Omdat jullie allemaal werkeloos zijn?

Jos Tiebent | 24-02-15 | 12:40

Benieuwd of zij bij trut Jenik vanavond haar verhaal mag doen op de Nederlandse Propaganda Omroep de partij omroep van de PvdA .

blauwe zander | 24-02-15 | 12:39

-weggejorist en opgerot-

Konijnenkeutel | 24-02-15 | 12:39

Wat moet je er nu nog van zeggen.

LetTheSunshine | 24-02-15 | 12:39

Mijn huis hier in Groningen staat midden in een door een bepaalde bevolkingsgroep gedomineerde wijk.... en aangezien ik niet heel vaak thuis ben, is het ophangen van een PVV poster een 'uitnodiging' om bij mijn afwezigheid de ramen in te gooien, het huis leeg te roven en vervolgens de fik er in te zetten....
.
Ik ben niet laf maar daar pas ik dus voor....

Fatwabuster | 24-02-15 | 12:39

Iemand al het alibi van Jan-Peter Balkenende gecheckt voor afgelopen nacht?

Kapitein Stijlvol | 24-02-15 | 12:39

"Genoeg is genoeg".

Tja.

Deze frase die op de PVV-posters prijkt, werd hier, door GS, ook al eens gedegradeerd tot een holle, nietszeggende frase.

Maar het gekke is: Martin Luther King gebruikte deze frase tijdens een van zijn beroemde toespraken. "What happens when a man stands up and says: Enough is enough".

Martin Luther Kings "Enough is enough" werd een historische uitspraak.
Maar als de PVV hetzelfde zegt, is het ineens een holle, nietszeggende frase.

Tja.

Peter Emile | 24-02-15 | 12:39

Ik zou d'r doen. Maar dan wel gewoon aanbellen en niet met een stoeptegel.

Flapuidt | 24-02-15 | 12:38

Kunnen linksche gutmenschen nooit gedaan hebben!
Die zijn namelijk fatsoenlijk, sociaal en meestal tegen geweld, behalve als het gaat om andersdenkenden natuurlijk.

Meneert | 24-02-15 | 12:38

Dit is hoogst afkeurenswaardig, maarrr...

De Geus | 24-02-15 | 12:37

Als je als leerkracht zou zeggen dan je PVV stemt ben je je baan kwijt.
Hier in Leiderdorp hangt geen enkele PVV poster. Vraag me af waarom

heksenbroedsel | 24-02-15 | 12:37

Linkse mensen en moslims zijn terroristen en geweldplegers zo blijkt keer op keer. Daarom: genoeg is genoeg.

The real McCoy | 24-02-15 | 12:36

Necrosis, wakker worden, deze is een stuk knapper dan je geliefde Fleur.

eerstneukendanpraten | 24-02-15 | 12:36

Kristallnacht in Zeeland. De nieuwe fascisten noemen zich antianti-fascisten.

Godsammekraken | 24-02-15 | 12:35

michello | 24-02-15 | 12:33
Eigen glazen ingooien voor aandacht, juist ja.

undead | 24-02-15 | 12:35

-weggejorist-

En nu is het genoeg! | 24-02-15 | 12:35

Politiek en activistisch geweld komt al tientallen jaren exclusief van links.... Heel intolerant, links. Net als de religie van vrede. Daarom kunnen ze het ook zo goed met elkaar vinden. Nog wel....

BlowingBubbles | 24-02-15 | 12:35

Zeeland zag ik toch wel als een oase van rust in het westen. Niedus.

Driewerf Hoezee | 24-02-15 | 12:35

Al dat gekwezel over dat we in Nederland vrijheid van meningsuiting zouden hebben is complete bullshit.
Kom er als ambtenaar of leraar alleen maar voor uit dat je PVV stemt, en je wordt met de nek aangekeken.
Er zijn in Nederland nog 100.000 straten waar je een PVV-poster voor het raam kan hangen met absoluut 100% garantie dat er binnen twee weken schade aan je woning is toegebracht.

Cuyahoga | 24-02-15 | 12:34

undead | 24-02-15 | 12:34
Inside job!

Baathaard | 24-02-15 | 12:34

Dat zijn weer wat stemmen voor de PVV erbij dus, het enige wat ze bereikt hebben is hun eigen ruiten ingooien...

Uitvindert | 24-02-15 | 12:34

-weggejorist-

undead | 24-02-15 | 12:34

In Zeeland hebben ze de immigratie problemen nog niet zo sterk ondergaan.

Als het aan D66/PvdA/GL ligt gaat dat rap veranderen.

Dan gaan ze ook daar PVV stemmen.

Lochos | 24-02-15 | 12:33

De stoeptegel kwam van links.

michello | 24-02-15 | 12:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken