Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NEE! Failliete ex-advocaat aast op Haags pluche

winkelmeisjemoszko.pngGodverdomme Bram, wat flik je ons nou? Gisteren ff gemist want niemand die niet door een rietje hoeft te eten, kijkt naar Harry Onmens. Maar in Business Class suggereerde Bram Moszkowicz dat hij de politiek in wil. Nee, nee, NEE, NEE, NEIN, NEIN, NEIN, Bram, ouwe opportunistische broodjood. De overstap naar de politiek is een laatste uitvlucht voor rock bottom opportunisten die nergens meer uitzicht op hebben tenzij ze hun leven willen slijten als co-host van RTL Boulevard. De taakomschrijving is wel hetzelfde: je hoeft niks te kunnen, en het betaalt nog lekker ook. Het enige dat je nodig hebt, is de schaamteloosheid om ongegeneerd je hand op te houden voor een salaris uit algemene middelen zonder er ook maar een greintje idealisme tegenover te zetten. Of kennis van zaken. Of ervaring. Of een visie. Oh je hebt een standpunt over Israël en de islam? Lekker fucking belangrijk. Wat wil je met zorg, met onderwijs, met de kapotbezuinigde brandweer of de CAO-loze Nationale Politie? Wat ga je doen aan de werkloosheid, hoe zijn je ideeën voor de toekomst van Nederland en hoe worden innovatie en ondernemerschap weer dragende krachten in een optimistische samenleving? Heel benieuwd naar je partijprogramma. Of wordt het gewoon een stoeltje naast Greet, zodat je 'm steeds vrij kan pleiten van de verwijten die populistje Pechtold naar z'n hoofd slingert in het eeuwige egotheatertje dat die twee altijd tegen elkaar op staan te voeren? Het laatste wat Den Haag nodig heeft, is nóg zo'n zetelgeile zelfverrijker die met lege kretologie de Kamer binnenwandelt. Zeker als het iemand is die zijn vorige baan niet meer uit mag oefenen omdat hij de boel belazerde. Echt, de arrogantie dat je denkt dat we daar op zitten te wachten. Doei Bram, ga eerst maar eens een Echte Baan zoeken. Partij: Overigens wordt het geen PVV maar VNL voor De Moszk, verklapte Harry Mens al dan niet per ongeluk. "Dat zal Wilders niet leuk vinden.."

Reaguursels

Inloggen

Rutte inruilen voor Bram Moszkowicz in het kabinet Geert 1.
Bram kan eventueel ook Ivo zijn plek innemen.
Binnenkort weten we het. 18 maart sowieso Geert stemmen want na het debat van vanavond : Het gaat goed / beter in Nederland Yeahhh right voor jou wel pvda-muts.

magnum_highlander | 24-02-15 | 02:47

kundig man, niet geliefd vanuit zijn vak. uit zijn ambt gezet door de prutsers van advocatuur (beetje opstandige man).

vooral de amateur rechters die hierin lekker van hebben geprofiteerd ik heb het niet over alle rechters -6
Ja je moet wel die cursus hebben gevolgd....,............

Cursus is +1 ervaring + 100
nu zijn ze de oude kopstukken aan het pakken
Volgens mij leven we in het heden !

Die worden dan ook weer over 30 jaar opgepakt (amateurs), het kan zo maar zijn dat jullie burgers door deze aanpak hier slachtoffer van worden.

Nu snap ik het .... neder ... land gaat stuk aan verleden en niet denken aan de toekomst!

Goed dat het opgelost gaat worden, wakker worden we leven hier en niet in die oude fitty.

mvgr, nononse

nononse | 23-02-15 | 23:45

Lewis | 23-02-15 | 10:31
Ik ook wel. Denk,zomaar dat de debatten heel aangenaam worden om te volgen.

LostSandWich | 23-02-15 | 21:54

Met zijn politieke aspiraties bevestigd hij alleen maar wat we al weten. Dat als je ergens anders uitgerangeerd bent je het in de politiek nog steeds kan maken.

ArchNemesiS | 23-02-15 | 20:05

Joh, handje ophouden? Ik denk dat Brammmetje die anderhalve ton die je als kamerlid verdient normaal gesproken aan kleding uitgeeft. Hij wil gewoon relevant zijn. Nou en? Heb je wel eens rondgekeken in de tweeee kamer? Kan erger hoor.

Lowdown | 23-02-15 | 19:41

Ja, ja, ja.
Ben zeer benieuw.

Ben Adam | 23-02-15 | 19:10

Tja enige plek waar je klanten naaien niet afgestraft wordt

lidlbier | 23-02-15 | 18:31

Dit begrijp ik best. Als je gefaald hebt zoals deze man wil geen bedrijf je hebben; de enige plek waar je onbeperkt & zonder gevolgen zo hard kunt falen als je wilt en tóch mooie baantjes krijgt, dat is de politiek.

Russells Teapot | 23-02-15 | 18:13

Jongens, geef die man een kans. Indien hij voor de PVV kiest, stem ik ook nog op hem. Hij heeft ballen, dat zie je niet vaak in de polletiek. Dus.

lekker wijf | 23-02-15 | 17:13

mallekater | 23-02-15 | 15:20

U wilt Wilders dood. Laat me raden, u bent een extreme link(s)erd.

Schaaldier | 23-02-15 | 16:18

Eindelijk eens geen beroepspoliticus, maar iemand die daadwerkelijk iets buiten de politiek heeft gedaan en weet wat het is om te moeten werken voor je geld.

crk | 23-02-15 | 16:16

Bram als mattie van Wilders.
Geweldig.
Als er nou iemand het doodvonnis van gekke blondie kan betekenen is Brammootje dat wel.
Corrupt tot aan zijn tenen............. oh, wacht effe, dat vinden PVV-erts leuk!!

mallekater | 23-02-15 | 15:20

Ik zie wel iets in een nieuwe duo partij, daar hebben we er inmiddels toch al enkele van: Bram en Peter R. samen als de Nationale Narcisten Partij! Het zal er niet veel beter maar wel een stuk leuker op worden.

Gaucho29 | 23-02-15 | 14:40

Alle goede Joden wonen al lang in Israël. Dus het wordt niks.

blauwe zander | 23-02-15 | 14:00

Hahaha... ik hoop dat Bram Minister van Financien wordt.. LOL

geeftnix | 23-02-15 | 13:57

"Zeker als het iemand is die zijn vorige baan niet meer uit mag oefenen omdat hij de boel belazerde.
Bran werd pootje gelicht omdat hij tegen de gevestigde (D666 rechterlijke kliek) inging. Dat en niets anders werd hem fataal. Zo draait hier de politiek, meedoen of kapot gaan.

wakker worden | 23-02-15 | 13:40

Dan krijg je dus een debat tussen Moszkowicz die gewend is stapeltjes bankbiljetten te incasseren en Verheijen die facturen declareert die door bevriende bouwers zijn betaald en de Ivosaueuhrus die een ICT-vriendje 1,3 miljoen betaalt zonder andere offertes aan te vragen www.telegraaf.nl/binnenland/23713252/_... . Ze mogen bij de publieke omroep geen cabaret meer maken, dus verzinnen ze dit waarschijnlijk om adverteerders tevreden te houden.

Watching the Wheels | 23-02-15 | 13:17

@baard van troje | 23-02-15 | 11:42

Nederland, het land met de lIJdende Voc-mentaliteit in ieders hollandsch-blankgeboren bloed. Kent ook een vreemde bijtende haast camperachtige gevoel voor humor.. 'Cola door je rijst waarom niet' hihi..

Psychopatenaantroer! | 23-02-15 | 13:12

Bram is een held !

(c)ZWITSUL | 23-02-15 | 13:05

-weggejorist-

Psychopatenaantroer! | 23-02-15 | 13:04

Dan kan je nog beter Gerard Joling in de politiek hebben.

XaleX_2 | 23-02-15 | 13:03

Logische partij voor zo iemand als Moszkowicz. Als je conservatief rechts en liberaal bent heb je alleen de keuze uit de VVD en VNL. Waarom zou er sprake zijn geweest van de PVV?

kicktherabbit | 23-02-15 | 13:03

Ik voorspelde vorig jaar al dat Bram lijsttrekker zou worden bij VNL.

Berkemef | 23-02-15 | 13:03

't Is weer wel zo dat als je om Bram stemt krijg je Bram, en als je op Geert stemt krijg je Geert. Maar als je op Omtigt of Sjoerdsma stemt, dan kun je er donder op zeggen dat je het politieke wonder Mona Keijzer krijgt. 't Is maar dat jullie het weten. En ik kan het weten want ik heb het allemaal al meegemaakt. Dah hedde gullie nog nie.

VolgendjaarkrygikAOW | 23-02-15 | 13:02

Bram als toekomstig minister van justitie: kan ie elke rechter wraken die hij wil. Maar dan als bovenliggende partij.

croque monsieur | 23-02-15 | 12:59

Van Greubel Forsey naar G-Shock.... emotionele waarde.... pffff.... tuurlijk!!!! De non-verbale communicatie zei iets anders!
.
"Hoogmoed komt voor den val", Hoe bevalt het vallen?

r04drunn3r | 23-02-15 | 12:59

@Smarties | 23-02-15 | 12:44

Als Wilders juist werkt voor het elite estblishment. Door als VVD'er de eigen linkse oppositie te spelen in deze duurbetaalde poppenkast 'DH'. Denk ik niet dat het daarom te soen was. Bram heeft vast ergens anders een gevoelige snaar geraakt. Waardoor inlichtingen zijn dossier met vuil naar boven toverde. Wat zullen wij nooit weten.. And I don't friggin care..

Psychopatenaantroer! | 23-02-15 | 12:59

De redactie van GeenStijl heeft blijkbaar een vrije dag of is boven de wet verheven qua aanzetten tot discriminatie?

Schaaldier | 23-02-15 | 12:55

Smarties | 23-02-15 | 12:44

Ik neem aan dat u met "het volk" uzelf bedoelt? Of spreekt u altijd namens het gehele Nederlandse volk?

Schaaldier | 23-02-15 | 12:50

De narcist die zijn ziel verkocht aan een Surinaamse drugsbaron die de Hezbollah ondersteunt.. Je moet maar durven. Voor Nederland.. laat me niet lachen.

giechelmeisje | 23-02-15 | 12:46

Eigenlijk heeft deze man zijn eigen nek omgedraaid. Op het moment dat hij Wilders ging verdedigen, wist ik al dat er een payback time voor hem zat aan te komen. De gevestigde macht is rücksichtsloser dan een ieder wil aannemen. Het zou mooi zijn als Bram in de tweede kamer dit soort dictatortjes de les kan gaan lezen. Sloop ze Bram, doe jij het niet binnen de grenzen van fatsoen dan liggen ze dadelijk allemaal onder de guillotine. Het volk pikt dit soort ratten niet meer.

Smarties | 23-02-15 | 12:44

Ik heb trouwens wel in eerste instantie over de discriminerende scheldnaam "broodjood" heen gelezen. Hierbij trek ik mijn eerste opmerking, dat het leuk geschreven is, alsnog in. Ongefundeerd en nodeloos kwetsend oké, tot op zekere hoogte. Vrijheid van meningsuiting zeker wel, alleen ligt de grens in Nederland gelukkig nog wel bij (aanzetten tot) discriminatie. Zelfs als het grappig bedoeld is.

Schaaldier | 23-02-15 | 12:38

Advocaten Ijn al zulke opportunisten/tussenmenschen die altijd winnen. Met niet misteverstane prijskaartjes. Als Bram denkt dat hij er ook nog ff bij kan. Bij dat corrupte graaiende liegende zooitje wat werkt voor bankwezen corporaties en buitenlandse belangen. Dit zegt mij dat moraal in dit land al naar de klote is gegaan.

Maargoed ik weet niet in welk context hij dit zei. Hopelijk bedoelde hij dit wel als garpje.. Hihi.

Psychopatenaantroer! | 23-02-15 | 12:35

van het in ongebruik geraakte woord broodpoot naar broodjood, een miskleun van het door mij al jaren zo zeer gekoesterde Geenstijl.
Eerstgenoemden bevolken edoch in ruime mate de burelen van Hilversum en Aalsmeer en mogen wij dagelijks aanschouwen op de buis met hun one-trick pony's en niet het minst tot vervelens toe de Paul de Leeuwen onder hen. De heer B.Moszkowics is op vileine wijze kaltgestellt nadat de magistratuur haar kans schoon zag om zich van hem te ontdoen.Zijn vader, het concentratiekamp overlevend, had altijd en appeltje te schillen met het land ( Nederland) dat het zo ver had laten komen in de 30-er en 40-er jaren. Nu ligt er wederom een "-ïsme"op de loer en wederom laten we het gebeuren dat Nederland ondermijnd wordt ( door het islamisme dit keer) met mensen die ons niet welgezind zijn dan wel misbruik maken van onze gastvrijheid. Dat iemand met enorme kennis van ( wets-) zaken zich voorbereidt op een baan binnen de politiek is te prijzen. Nederland is ten prooi gevallen aan onnozelheid en decadentie ( een secretaresse op Defensie en een bejaarde op Veiligheid en Justitie) en wie weet kan dhr. Moszkowics de goegemeente in den Haag wakker schudden met zijn welbespraaktheid. Ondanks zijn niet na- en bijscholingen kent hij de wet en de weg. Hem dient het voordeel van de twijfel te worden gegund.Hoe groter de horzel in de pels, hoe beter.

Jan Boule | 23-02-15 | 12:28

Op zich leuk geschreven. Maar Bram doet echt niet onder voor de rest van de Haagse kliek die alleen nog maar derderangs toneelstukjes laat zien in plaats van het volk vertegenwoordigen. Qua debatteren zou het er wellicht weer wat interessanter van kunnen worden.

Schaaldier | 23-02-15 | 12:27

limburger.sociopaat.geschikt

jos verstoppen | 23-02-15 | 12:26

@Romke Spierdijk | 23-02-15 | 10:05

Nog fouter dan het hele oplichterszooitje wat er nu zit?
Dat geloof je toch zelf niet.

Pieter V | 23-02-15 | 12:25

Het aller aller allerlaatste wat we in Nederland nodig hebben is Brammetje Moskofiets in de politiek.
PVV, D'66 of VVD (meer smaken zijn er volgens mij voor Brammetje niet) BEGIN ER NIET AAN!
En vanavond natuurlijk op de bank bij Eva Jinek, Brammetje om je carriére move toe te lichten?

kippevlees | 23-02-15 | 12:23

Zolang als Bram tegen de Linkse hobby's is, heeft hij mijn zegen.

ProAsfalt | 23-02-15 | 12:21

Goed plan! Dieven vang je nu eenmaal met dieven.

Pieter V | 23-02-15 | 12:19

Het lijkt me een prima stemmentrekker. Zou me wel tegenvallen als hij zich zou aansluiten bij de pvda. haha.

Hypno2050 | 23-02-15 | 12:02

Alexander"GLIBBER" afzeiken? Mijn stem heb je Bram, het intellect naast de olifant in de Haagse "porselijnkast", ik zie dat wel zitten.

habramar | 23-02-15 | 11:57

Bram is een hed die Greet uit de handen van de juristenhyena´s en elitewolven heeft weten te houden.
Het resultaat was wel dat hij op achterbakse wijze zijn baan kwijt is. Gingen die juristenhyena's maar eens zo tekeer tegen Joris Demmink.
Bram mag van mij doen wat hij wil om uit de schulden te komen.
Een plaatsje naast Greet is geen gek idee.

ecologiste | 23-02-15 | 11:50

Nederland: rappers koken op tv, zangers schaatsen, acteurs zingen, koks acteren,ofwel niemand doet waar ze goed in zijn..
Schoenmaker blijf bij je leest.
De boel loopt vast

baard van troje | 23-02-15 | 11:42

Wat kun je anders, om je BN-erschap uit te baten? Het is in de politiek, of kinderboekenschrijver worden.

simpelman | 23-02-15 | 11:41

Reizen en declareren dat zal zijn afdeling wel worden bij een politieke partij, afdeling R & D dus.
Wat voor partij maakt hem niet uit want zijn principes zijn rekbaar.

erik rijken | 23-02-15 | 11:34

Het zou echt fantastisch zijn als Bram de politiek in gaat!
Gesprekken op niveau en hij lult ze allemaal onder tafel.

Blue-Label | 23-02-15 | 11:29

Hij zat daar openlijk te flirten met Pieter Omzigt. Als ie zo iemand los kan weken bij het CDA en zo nog een paar medestrijders kan vinden kan het best iets worden.

Petrus Poortwachter | 23-02-15 | 11:24

En is een broodjood.

mindless | 23-02-15 | 11:24

Even afwachten met welke standpunten ie komt. Maar het voordeel van de twijfel heeft ie, wat mij betreft. Stem ik lekker op Bram.

Hans Hillen | 23-02-15 | 11:24

Bram kan zijn eigen uitgaven niet eens fatsoenlijk beheren.

mindless | 23-02-15 | 11:23

Mijn stem heeft tie.

Uw Verzekeringsadvis | 23-02-15 | 11:22

Goeie keus Bram! Zit er zelf ook aan te denken. Gewoon handje ophouden, savonds even inklokken - uitklokken, ontslagen worden en tot aan pensioen wachtgeld vangen...
Beste baan die er is...

BarneyBoner | 23-02-15 | 11:21

De lef, de durf, de onbetrouwbaarheid, de leugenachtigheid. Hij heeft alles waaraan een politicus anno 2015 moet voldoen. Wordt hoogstwaarschijnlijk lid van één van de twee criminele organisaties die de 2e Kamer telt. PvdA of VVD, dus....
Bram redt het wel in het Praethuys.

gamlakuk | 23-02-15 | 11:17

Ik zie het hem doen daar, hij neemt geen blad voor de mond, kan complexe onderwerpen ragfijn fileren. Nee hij is geen lieverdje maar dat is een dikke plus in het Haagse.

1,2,tja,tja,tja | 23-02-15 | 11:16

R.B.Scott | 23-02-15 | 11:09
Het is koekwous.
Nee hoor, niks mis mee, lekkere multiculturele naam.

Jim Lovell | 23-02-15 | 11:16

We hebben al een clown (Wilders) in de politiek, één is genoeg.

Konijnenkeutel | 23-02-15 | 11:15

kan ie gelijk fleur even tussendoor doen

gerben48 | 23-02-15 | 11:09

@Jim Lovell 10:50
Religieus gekwetst..?Wat bazel je nou,koekwaus.
Míjn schip heet trouwens "de veelplegerneger".Niks mis mee.

R.B.Scott | 23-02-15 | 11:09

Minister van Financiën! Kan 'ie misschien z'n belastingschuld wegpoetsen.

Dr. Blechtrummel | 23-02-15 | 11:05

Eigenlijk lijkt het mij bijzonder tof om Mosko in de debat te zien in de Kamer. Zo verkeerd is dit niet. Voor de rest bevat zijn c.v. alle vereisten voor deelname aan het parlement.

Lafayette | 23-02-15 | 11:05

Prima. Bram voor Minister van Justitie. Niks meer onderzoeken. Hij weet uit zijn hoofd waar hun bedden wonen.

Rien7847 | 23-02-15 | 11:04

Dat wat hij heeft uitgevroten is over beslist en geoordeeld. Tot in hoger beroep aan toe.
Geen lesjes gevolgd, jaarrekeningen niet ingeleverd, 15K+ transacties niet gebeld, slordig met clienten qua bereikbaarheid en voorlichting omgaan.
Maar weet je...
Als dat je overkomt als client, ben jij maar 1 lastige client tegenover een advocaat met een naam en veel meer kennis dan jij.
De rollen draaien zich om in de politiek.
Dan is het maar 1 slimme ex-advocaat tegenover een hele natie aan burgers waaronder er zitten die nog veel slimmer en gehaaider zijn dan hij.
Moskovitz pleegt politieke zelfmoord als hij het lef heeft dezelfde fouten als vroeger nog eens te maken in de politiek. 1 Client kan je misschien nog fucken, maar een hele natie aan burgers lynchen je in no-time. Kijk maar naar Is-Verheijen-al-weg-topic. Hij ging ook! Binnen 1 week. Voor Moskovitz hebben we veel minder nodig.
Maar ik denk ook dat Moskovitz dit weet. Dat hij weet dat als hij die dingen van vroeger niet meer doet, hij gebakken zit, en als hij ze wel opnieuw doet hij ook dat voor zichzelf verpest.
Dus, kom maar op, Mosko.. Laat maar zien dat je de kans waard bent, en als je het verpest.. je krijgt maar 1 kans, dus weer er zuinig op.
Dat denk ik ervan.

gaffelbaard | 23-02-15 | 11:03

Iemand zijn declaraties al onderzocht?

lulleficatie | 23-02-15 | 10:59

LOL @ al die ophef over het woord 'broodjood'.

'Oh jeetje hij zei broodjood! Antisemitisme!1!!!1'

Lange tenen much?

YMMMV | 23-02-15 | 10:55

@Einde van de Domheid | 23-02-15 | 09:50
Mag je niet meer benoemen welke achtergrond iemand heeft?

rara | 23-02-15 | 10:51

Als je niks kunt kun je altijd nog de politiek in.

zeg maar jansen | 23-02-15 | 10:50

R.B.Scott | 23-02-15 | 10:37
Religieus gekwetst zijn is blijkbaar niet alleen voorbehouden aan moslims. Jij lijkt me zo'n cidi jankerT die ook valt over de naam van een schip. Trouwens dit is Geenstijl, wat verwacht je anders.

Jim Lovell | 23-02-15 | 10:50

De heer Moszkowicz zou prima als PVV minister van justitie kunnen functioneren. En anders als 2e kamerlid namens de PVV woordvoerder van justitie kunnen zijn. Uiteindelijk is hij door het verdedigen van Geert Wilders de vernieling in geholpen door zijn geachte confrères. En dat moest snel gebeuren voordat het 2e proces tegen Geert Wilders zou beginnen.
Geert zal zijn vrienden niet snel vergeten, zeker niet een prima vent als Bram.

Boy Cot | 23-02-15 | 10:47

Lewis | 23-02-15 | 10:31
Wilders verdedigen verdient zeker lof. Maar om jezelf herinneren over je plemp over ´lollig zijn´ (ben het met je eens trouwens) - Mosco vind ik persoonlijk geen figuur met humor. Eerder Ordinair, aandoenlijk mediageil en zelfopgeblazen. Maar belangrijker: het maakt geen zak uit of hij de TK komt ´versterken´ want verneuqt zijn we al via de poppenspelers van de EU. Maar goed. Heeft die ijdele grijsaard nou die Maserati al verkocht of hoe zit dat. Of wat voor rooie pauperwagen hij ook reed.

chicago river | 23-02-15 | 10:46

@Reinaert | 23-02-15 | 09:51
Bram heeft ervaring met 'declareren', dus kan hij zo de plek van Verheijen overnemen.

rara | 23-02-15 | 10:45

Het zou mooi zijn als Wilders zijn 1e Kamerfractie kon aanvullen met namen als B.Moscowitz,H. Jansen en bijvoorbeeld proff. B Smalhout en nog wat andere realistische denkers.

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:45

Misschien kan hij zich aansluiten bij Bontes en van Klaveren met justitie in zijn portefeuille. Maar waarschijnlijk heeft hij onvoldoende zitvlees voor een verblijf op het pluche.

haidewietska | 23-02-15 | 10:42

Of ik nou voor een kleuterjuffie betaal of voor Bram, dat maakt onder de streep geen verschil. En eerlijk gezegd betaal ik dan liever het salaris van Bram.

aardappelninja | 23-02-15 | 10:42

Liever Bram for Premier dan Pechtold...

funkyd | 23-02-15 | 10:39

Voor hen die... Nog een "rechtse" partij is toch niet de oplossing! Het enige wat je krijgt is versplintering. Tig partijtjes met 1 of enkele zetels zorgen alleen maar voor meer verdeeldheid en minder daadkracht. Zorg gewoon dat we één rechtse partij groot maken, geef ze vervolgens de tijd om zowel zichzelf intern, als Nederland in z'n geheel te zuiveren.

TuuT | 23-02-15 | 10:38

Iedere willekeurige reaguurder zou waarschijnlijk zijn weggejorist na het plempen van het woord "broodjood".
Belachelijk dit.

R.B.Scott | 23-02-15 | 10:37

O-p-p-o-r-t-u-n-i-s-t

IQmin100 | 23-02-15 | 10:36

Ik ben het trouwens eens met de reacties tot nu toe op het belachelijke en niets toevoegende woord 'broodjood'. Soms kun je een lollig (nou ja, kwestie van smaak) woord bedenken en er toch voor kiezen het niet te gebruiken. Dat noem ze wel
'professionaliteit'.

Lewis | 23-02-15 | 10:34

Stemmentrekker van formaat. Vraag me alleen af of en in hoeverre Bram in staat is om samen te werken in een fractie of ministersploeg.

balustrade | 23-02-15 | 10:33

De Moscofiets. Mafiamaat tussen TK proletariaat. Past wel.

chicago river | 23-02-15 | 10:32

Los van wat hij wel of niet heeft uitgevroten (ik neem e.e.a. met een korrel zout maar ben niet zo naïef te geloven dat hij onschuldig is), ik mag hem wel: eigengereid, humoristisch, en met de guts om Wilders te verdedigen, wat ik echt moedig van hem vond. Ja, ik wil best van hem blijven horen.

Lewis | 23-02-15 | 10:31

Tja... je moet toch wat. Als je echt geen andere opties meer hebt dan ga je de politiek in. Daar zitten veel gesjeesde types en vooral mensen die ver boven hun eigen niveau terecht zijn gekomen, wat dat betreft zou hij er wel met kop en schouders boven uitsteken. En in zijn geval kan ik me voorstellen dat hij rancuneus is omdat hij wel erg zwaar aangepakt is nadat hij voor Wilders vrijspraak wist te regelen o.a. door wraking van de Rechtbank en met name vanwege het oproepen van die Raadsheer van het etentje met Hans Jansen als getuige. Dat vond men echt "not done" in juridisch Nederland en dat zal zeker meegespeeld hebben waarom hij uit het ambt gezet is (hoewel dat ook wel in grote mate z'n eigen schuld is natuurlijk, als je zo opereert moet je gewoon je zaakjes pico bello voor elkaar hebben). Toen stond het establishment even op z'n grondvesten te schudden en moeten ze gedacht hebben, van dit ongeleide projectiel moeten we maar heel snel af zien te komen.

Nadeel is wel dat iemand met zo'n enorm (gekwetst) ego als Bram gegarandeerd binnen de kortste keren bonje met al die andere opgeblazen egootjes in Den Haag krijgt en voor je het weet ontaardt het in LPF-achtige toestanden. En ik heb een beetje het gevoel heb dat de mensen wel respect hebben voor z'n juridische capaciteiten maar toch ook weer niet hele warme gevoelens voor hem koesteren, een echte stemmentrekker lijkt het me niet.

Outsider-Inside | 23-02-15 | 10:31

@gaffelbaard | 23-02-15 | 10:24
Eerder gaat hij denk ik in de eerste kamer voor de PVV of begint een eigen toko op joodse beginselen,om als coalitiepartner voor de PVV te fungeren daar niemand met de PVV wil.(en ondertussen de PVV wel niet meer met de rest.)

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:31

Laat hem maar naast Greet gaan zitten, kan hij de uit de VS gevulde pvv oorlogskas gaan beheren.

Jim Lovell | 23-02-15 | 10:31

met beperkte spreektijden die je soms in de kamer (of achterafkamertje) hebt, zie ik niet dat hij binnen een bepaalde tijd een punt kan maken.
En ja, wat moet je anders als je de baan waarvoor je hebt geleerd (ooit), niet meer mag uitoefenen?
Ik zeg: doen!
Alle werklozen de polletiek in!!1

deluiegriek | 23-02-15 | 10:30

Vind Bram Moszkowicz wel een mooie vent. Lijkt mij ook een goeie om vanuit de Tweede Kamer justitie in de gaten te houden.

Duifmans | 23-02-15 | 10:27

@Obainmarie | 23-02-15 | 10:22
Die kans lijkt nu idd het grootst.

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:27

Ik voorzie een toekomstig probleem met declaraties.

Want alleen als het echt heel erg koud is zit een politicus met z'n handen in z'n eigen zakken.

zeg maar jansen | 23-02-15 | 10:25

Als het geen plaats binnen de PVV is zie ik hem wel een eigen partij op Joodse beginselen beginnen als tegenwicht voor die twee islamitische parasieten die van de christelijke partijen niks te vrezen hebben.
En daarbij zou zijn partij de andere helft van een coalitie kunnen zijn met de PVV.

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:25

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:18
Gelukkig.
ik schrok al.
Zolang hij maar niet het politieke bed met hem deelt...
Ik hoop dat hij een eigen partij begint. Dat kan nog wel eens een geduchte concurrent van de PVV worden!
En de doodslag voor de andere zgn politiek-correcte partijen. Ik kijk er stiekem nu al naar uit.
Voor al die politiek-correcte partijen ben ik als autochtone NL-er al decennia lang niet meer dan een 2e rangsburger. En ik zal ze er op afrekenen. Mijn stem krijgen ze niet meer. :)
Tijd voor een flinke bezem door de kast.
Moskowich, komt er maar in!

gaffelbaard | 23-02-15 | 10:24

Om hem bij voorbaat af te branden vindt ik onzin ... maar geen idee bij welke partij hij zou willen aansluiten. VVD vermoed ik. Maar die hebben al genoeg belasting sjoemelaars in de gelederen en zitten daar denk ik niet op te wachten. PVV zou hem wel willen hebben maar ik denk dat hij dat zelf niet wil.

Simon_GS | 23-02-15 | 10:23

Gezien de huidige peilingen schreeuwt Greet om capabele en,vooruit,creatieve geesten om hem heen om een eerder debacle te voorkomen.
"Go for it,Brammetje".

R.B.Scott | 23-02-15 | 10:23

Interessant, ik wens hem veel perso.. Ehh.. stemmers!

RegseHippie | 23-02-15 | 10:23

Moeilijk! Behoorlijke puinzooi van z'n leven gemaakt en of ie dus geschikt is...
Daarentegen, Moszkowicz lijkt mij ook wel weer een persoon die heel wat puin weet te ruimen in de kamer. Wat dat betreft dus een wel geschikt persoon om aan te tonen hoe ongeschikt de anderen zijn in de politiek.

TuuT | 23-02-15 | 10:22

Bram is in gesprek. Hij zou zomaar eens de senaat in kunnen duiken in mei.

Obainmarie | 23-02-15 | 10:22

Bram weet alles van fout declareren, dus misschien kan hij het stoeltje van Verheijen krijgen.

wapster | 23-02-15 | 10:22

In de watereschappen zijn ook nog een paar warme plekjes te vergeven binnenkort.

watergeus | 23-02-15 | 10:21

Bram zou zich zo bij de VVD kunnen aansluiten. Soort zoekt soort.

wapster | 23-02-15 | 10:19

Verwarde man...

eerstneukendanpraten | 23-02-15 | 10:19

@gaffelbaard | 23-02-15 | 10:12
Hij omarmt het CDA gedachtegoed niet,maar bewondert Omzigt wel omdat die vaak zinnige dingen zegt.

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:18

Of zit hij te aazen op die baan van opa opstelten.

staatziegeld | 23-02-15 | 10:16

@zorro1966 | 23-02-15 | 10:12
Dat hadden Aantjes,Samsom,v. Bommel,en de rest van dat zooitje gespuis ook niet nodig toch?

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:15

Hangt hij zekers een schilderij van marc en jos in zijn kantoor.

staatziegeld | 23-02-15 | 10:14

louperdeloup | 23-02-15 | 10:06

Bram is een geschenk uit de hemel.
Het moet dus mannajood zijn.

Bierosaurus | 23-02-15 | 10:14

@gaffelbaard | 23-02-15 | 10:12
Volgens mij heb je niet goed gekeken/geluisterd.

Hobbykip | 23-02-15 | 10:13

@Pakmans | 23-02-15 | 10:07
Kamerleden worden niet gescreend. Alleen Ministers en Stassen en personeel op vertrouwelije functies. Elke boef kan als Kamerlid gekozen worden.

Verder wordt 'Broodberber' het woord van 2015.

Piet Karbiet | 23-02-15 | 10:13

Er zijn hier in de panelen zo te zien,veel hielen likkende papegaaien en afgunstige losers die een ander het licht in de ogen niet gunnen.Of gewoon anonieme antisemieten... dat kan natuurlijk ook.

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:13

Wat mij betreft heeft hij veel meer in zijn mars dan politici als Rutte, Samsom, Opstelten en zijn kale secondant, Peggold, Verheijen, Leers, en zo kun je nog wel een kwartier namen noemen van graaierds.

jasser | 23-02-15 | 10:13

Zit ik net die link te bekijken.. OMG!!
Een politiek huwelijk met het CDA??

NEE!! Niet doen Moskowich!!
CDA is onbetrouwbaar.
Wie met pek omgaat...

gaffelbaard | 23-02-15 | 10:12

Wut! Ben benieuwd wat zo'n carriéreswitch oplevert voor een man zijner statuur.

Driewerf Hoezee | 23-02-15 | 10:12

Moet hij dan geen bewijs van goed gedrag laten zien of is de politiek daar nog niet aan toe?

zorro1966 | 23-02-15 | 10:12

"Zeker als het iemand is die zijn vorige baan niet meer uit mag oefenen omdat hij de boel belazerde."

Maar in de politiek in je huidige baan de boel belazeren geldt natuurlijk wel als een pré.

*Inlogt op bankaccount om te zien of die 1.000 van Rutte al gestort zijn*

Bierosaurus | 23-02-15 | 10:11

Mosko -persoonlijk gemankeerd of niet - was puur vakinhoudelijk geslepen, ter zake kundig en onovertroffen. De term 'broodjood' vind ik te bizar. Abject & infaam.

vaas klaak | 23-02-15 | 10:11

@Pakmans | 23-02-15 | 10:07
Geen probleem, er zitten wel meer boeven in Den Haag.

Hobbykip | 23-02-15 | 10:10

Gelukkig hebben we een democratie in Nederland: als je maar hoog genoeg op een kieslijst weet te komen, kun je een zetel in de TK verwerven zonder dat er ook maar iemand op je gestemd heeft.
Zo is al heel wat genetisch afval in de TK terechtgekomen.

Durmazon | 23-02-15 | 10:08

Ehhhh ik denk niet dat Brammetje voorlopig in de Kamer komt. Je moet o.a. een verklaring omtrent gedrag overleggen en een achtergrond screening door.

Pakmans | 23-02-15 | 10:07

Waarom dat woord "broodjood" in dit plempsel? Is in dit verhaal volledig overbodig en dus slechts een prima voorbeeld van Jodenhaat. Bij deze dus het hele stuk als fout bestempeld. Redactie doe er wat mee.

louperdeloup | 23-02-15 | 10:06

Hem in plaats van Opasaurus Opsteltus zie ik wel zitten.

eerstneukendanpraten | 23-02-15 | 10:05

Dit moet je niet willen. Iedereen weet dat je een foute vent bent

Romke Spierdijk | 23-02-15 | 10:05

Voor wie niet op 1 van de vele links-politiek-correcte partijen wil kiezen, is er maar 1 keuze.
Het zou goed zijn als dat veranderd en er meer keuzes komen.

Ik denk dat er zeker wel ruimte is voor een politieke partij met een ideologie en geachtengoed als dat van Bram Moskowich. En op juridisch vlak overstijgt hij al die andere partijen, in z'n eentje ook nog.
Ik hoop dat hij z'n plan doorzet.

Wordt politiek toch nog een keer interessant!! En leuk voor ons burgers om naar te kijken.

gaffelbaard | 23-02-15 | 10:03

Tja Greet, pay back time.
Of dacht je dat Brammetje niet deed aan 'voor wat hoort wat'.
Je moet hem nu wel een stoel aanbieden of dat nou gewenst is of niet.
Maar dat levert iig gratis juridisch advies op de komende tijd. Dat dan weer wel.

Pastor Sippenhaft | 23-02-15 | 10:02

Peter R. de Vries had eerst ook politieke ambities, maar zit ook nog niet in de kamer.

IndoFortuyn | 23-02-15 | 10:02

Gaz21 | 23-02-15 | 09:58
Dibs!

Gewoon om iedereen dwars te zitten.

maggoo | 23-02-15 | 10:02

Hij zal meer in de politiek te zeggen hebben dan en zekere Peter Rrrr de Vries,en derhalve ook meer zetels binnenhalen.
Jammer v Rossem dat karaktermoord ook in jou woordenboekje staat.

deraderendraaien | 23-02-15 | 10:01

Ik zie hem daar wel zitten als controle meneer op justitie. Zullen de figuren die hem hebben geschorst ook wel leuk vinden. Die mogen binnen een jaar salaris inleveren en hun etentjes houden in een cafetaria of patatkraam.
Bram heeft minstens zoveel verstand van politiek als een Samson of Rutte. Dat zal niemand betwisten.

Mantisomantis | 23-02-15 | 10:01

ik zie het probleem niet zo.
Hij heeft iig wel een IQ van boven de 100 (in tegenstelling tot een groot deel van de kamerleden).

--sql error-- | 23-02-15 | 10:01

Hij is al door het slijk gehaald in de media. Dus het kan alleen maar beter worden.

Hobbykip | 23-02-15 | 10:01

Ik zie toch liever Afshin Ellian dan Bram Moszkowicz als minister van V&J in het eerste kabinet Wilders.

fortz | 23-02-15 | 10:00

BREAK: Milf Katja Schuurman is weer op de markt

Gaz21 | 23-02-15 | 09:58

Hmwoah. Hij kan wel kiezers trekken, daar gaat het toch om. En meer werkervaring dan euh ... een Mei Li Vos. Of Dijksma. Wel zijn andere paspoort inleveren, natuurlijk.

Piet Karbiet | 23-02-15 | 09:57

Niet doen idd. Toch lijkt het mij wel geinig om te zien hoe hij de vloer aanveegt met tegenstanders in debat. Dat kan ie dan weer wel.

Aantastelijk | 23-02-15 | 09:57

Ach ja waarom niet..... had het al veel eerder verwacht eigenlijk. Het zal wel PVV worden tenzij VNL op eens een vlucht gaat nemen in de peilingen.

Hobbykip | 23-02-15 | 09:57

Zijn we echt verbaasd? Mee natuurlijk niet. Dit hing al lang in de lucht. Lijkt me ook een prima kandidaat.
Bewezen goede leugenaar - check
Kan niet met geld omgaan check
enorm ego - check
criminele vrienden - check

Eigenlijk is hij al een een politicus, hij werd er alleen niet voor betaald

Sketcher | 23-02-15 | 09:56

De Nederlandse politiek:
een vergaarbak van verliezers; de beste plek voor een gesjeesde advocaat!

Knoekibebo | 23-02-15 | 09:54

Zie in Bram de ideale persvoorlichter voor welke partei dan auch of iemand die het NOS nieuws voorleest tevens tegelijkertijd 50+ NL de groeten doet, met kunt u mij niet goed horen en zien loop dan n,s langs bij Hans Anders . lol

william7055 | 23-02-15 | 09:54

Het gaat hem nog lukken ook.

Vogelbeest | 23-02-15 | 09:53

Gelukkig heeft de PVV een betere screening dan het team van Obama!

Einde van de Domheid | 23-02-15 | 09:53

Dit bericht is abject en infaam.

Mark_D_NL | 23-02-15 | 09:52

De Partij voor de Dieren zoekt nog iemand voor de portefeuille 'Afgesneden Paardehoofden'.

Cuyahoga | 23-02-15 | 09:51

Bram lult en zwetst beter dan de modale Haagsche politicus dus in dat opzicht is 'ie wel degelijk een aanwinst. Waar 'ie vervolgens in het politiek spectrum staat is me echter een raadsel. Veel erger dan het nu is kan het sowieso niet worden dus wat is het probleem?

Gewoon doen zou ik zeggen. Het is hier tenslotte nog steeds een soort democratie dus dan mag het. De kiezer bepaalt (en wordt steevast belazerd - maar dat terzijde).

Reinaert | 23-02-15 | 09:51

'Broodjood'? Are you out of your mind?

Einde van de Domheid | 23-02-15 | 09:50

Toch zou het leuk zijn als Bram naast Geert zou zitten en dan Peggold professioneel afzeiken met eigen non-argumenten.

BekiekUtMoar | 23-02-15 | 09:50

Het is een vermoeiend mafiamaatje!

Glas Koning | 23-02-15 | 09:49

Zou best wel eens wat kunnen worden. Go for it Bram!

griffin peterson | 23-02-15 | 09:49

Laatste uitvlucht? De heer Moszkowicz wordt toch geen voetbalmakelaar?

colonnecinco | 23-02-15 | 09:49

De Tweede Kamer wordt zo onderhand een soort prepensioen van mensen die vroegtijdig moesten stoppen met hun echte baan.

Ik was in Haren | 23-02-15 | 09:49

Hé Bram, als je toch gaat, zeg dan effe tegen Mark dat ik nog €1000 van hem krijg. Dat heeft 'ie in 2012 van mij geleend maar hij vergeet steeds terug te betalen.

Sneeschuiver | 23-02-15 | 09:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken