
Dit fotosoepplaatje maakte GeenStijl vorig jaar voor de grap. Machiel de Graaf (PVV) had in de Tweede Kamer voor minder minder moskeeën gepleit, waarop Pechtold Nieuwsuur Nederland natuurlijk pisbooswoest werd. (En wij natuurlijk weer lekker de gemoederen tot onbedaren brengen met grafiese grapjens. Daar zijn wij voor.) Mind you. Het was
november 2014. Voor Parijs. Voor Jordaanse piloot. Voor Verviers. Voor Sydney. Voor Peshawar. Voor Kopenhagen. Voor de eerste beelden van een homo die door islam van een flat werd afgegooid. Voor het nieuws dat islam
5000 mensen per maand doodvermoord. Voor Kenji Goto. Voor MegaMoskee Gouda. Voor de ISIS slasher movie met 21 Kopten in Libië.
Voor de aankondiging van de haatbaardenbijeenkomst in antisemitisch bolwerk Rijswijk. Want daar gaat het hier om, landgenoten. Waarom nog langer Nederland-haters tolereren in Nederland? Waarom lieden die het Vrije Westen HATEN
een podium bieden in datzelfde Vrije Westen? Waarom op fucking Internationale Vrouwendag 8 maart
salafistische haatsjeiks binnenhalen die goeddoeme vrouwen apart gaan zetten in Rijswijk? [
Zie hier filmpjes van die haatsjeiks:] In Rotterdam hebben ze Aboutaleb die "ROT OP" zegt. In Rijswijk hebben ze
Michel Bezuijen die "Kom maar binnen met je knecht" zegt. Fok dat. Dit kan en dit mag niet. Sta op tegen islam. Geen tolerantie voor De Intoleranten. Stop de Middeleeuwse Haatbaarden Conferentie in Rijswijk. Algemeen Nut Beogende Instelling
ANBI (
Google Cache, scrollen), ons neus.
Hup VVD!
Reaguursels
InloggenBuild it and they will come, nou ze zijn er al, daar ben ik zo bang voor.
Wat zou er gebeuren als de wegen naar dit evenement verstopt raken, dit is ook niet tegen de wet. Misschien kan geenstijl actie ondernemen. Vooral de parkeerplaatsen bezetten. Het zou mooi zijn waar de overheid faalt, GeenStijl kan scoren.
Terugkijken of een trol nog een reactie heeft gegeven levert soms opmerkelijke resultaten op. Gaffelbaard heeft een interessante reactie losgemaakt bij deze persoon, waardoor zijn reactie daarop nu erg op zichzelf komt te staan. En dat is jammer. Kunnen niet-bedreigende reacties niet gewoon blijven staan als iemand wordt weggejorist & opgerot? Geeft een duidelijker beeld van de sentimenten in onze samenleving...
Pieter V | 16-02-15 | 15:08
Och, ik lig er niet van wakker. :)
Peter Emile | 16-02-15 | 14:48
Goed verhaal en ook nog eens heel erudiet.
Ook voor mij was de Rushdie-affaire een keerpunt. Opeens zag je 'onze' braafburgerlijke gastarbeiders in Den Haag demonstreren ten faveure van die rare fatwa van Khomeini.
Toen Khomeini in 1979 op een vliegtuigtrap op Orly Parijs stond om terug te keren naar Iran, kreeg ik overigens ook al wel een weeïg gevoel in de onderbuik.
In ieder geval staat dat beeld nog steeds op mijn netvlies.
Zouden er ook gekkies zijn die met een bom of bomvest zo'n evenement bezoeken? Zijn ze tenslotte zelf ook bekend mee in het buitenland. Nog niet in NL gelukkig.
Kijk, zoiets als EO jongerendag ga je ook niet verbieden. Evenals moskeebezoek. Maar een dag waarop een paar haatzaaiers komen vertellen wat een klootjesvolk de rest is, dat moet je niet willen. Pedoverenigingen kunnen we ook verbieden, net als nazi's, dus dit ook.
Een vervoersverbod voor deze zieke zoogdieren. De mens is een zoogdier. Ook deze zieke "imams"
Nu Azarkan bij EenVandaag. Wat een engerd, niet te zuinig. Vanuit zijn functie als gezicht van Marokkanen in Nederland dit gewoon goedpraten. En dan ook nog het gore lef hebben deze haatbaarden op een hoop te gooien met een partij als de SGP. Damn, schrikbarend, en dat vanuit zijn functie. Het Paard van Troje is inmiddels niet langer bemand.
Nu Azarkan bij EenVandaag. Wat een engerd, niet te zuinig. Vanuit zijn functie als gezicht van Marokkanen in Nederland dit gewoon goedpraten. En dan ook nog het gore lef hebben deze haatbaarden op een hoop te gooien met een partij als de SGP. Damn, schrikbarend, en dat vanuit zijn functie. Het Paard van Troje is inmiddels niet langer bemand.
Waar haatbaarden zijn , zijn brandhaarden...
Mensen die een mening aanhouden dat andere mensen dood moeten omdat ze niet in hun sprookje geloven mogen geen vrijheid van meningsuiting hebben. Zo moeilijk is het niet. En helemaal geen klotevolk wat van elk land waar ze woekeren een onleefbare hellhole maakt.
Ik bedoel ik vind het best om dit aan te hangen hoor. "Vrijheid van meningsuiting behalve voor moslims. Die moeten weg".
Het is gewoon dom om te vinden dat moslims ook het recht hebben om hun mening te uiten.
www.osl-stavast.nl/actueel/jihadgala-o...
Jihadgala onder vuur
Door Webredactie OSL - Stavast
De Rijswijkse burgemeester Michel Bezuijen (VVD) heeft vanmiddag een spoedoverleg met politie en justitie over het geplande jihadgala op 8 maart in Rijswijk. Aanvankelijk stond dit overleg voor komende woensdag gepland. Eerder liet de Rijswijkse Burgemeester Bezuijen nog weten geen bezwaar te hebben tegen de bijeenkomst, maar moet nu dus flink gas terug nemen onder druk van zijn Gemeenteraad en de Tweede Kamer.
West Europa 2015. Afb: Flickr
West Europa 2015. Afb: Flickr
Eerder al meldden deze website en enkele andere websites over het aantreden van een aantal haatpredikers bij een door een islamitische liefdadigheidsinstelling georganiseerd goede doelen evenement in Rijswijk. Een van de beoogde sprekers, Tarik bin Ali, wordt er door jihadspecialist Ronald Sandee van beschuldigd een jihadi-facilitator te zijn. Voor de toekomstige mega-moskee in Gouda zou de radicale prediker ruim een half miljoen euro hebben ingezameld.
Voormalig wethouder Dick Jense (Onafhankelijk Rijswijk) zet vraagtekens bij de organisatie van Event Plaza, waar het congres zal plaatsvinden. Ik vind de mate van zorgvuldigheid waarmee deze exploitant de zaak runt, weinig doordacht, wellicht zelfs onzorgvuldig, aandoen. Het heeft veel weg van een aanpak: alles kan als het maat geld opbrengt, schrijft Jense. Dat het evenement plaasvindt op 8 maart, tijdens de viering van internationale Vrouwendag, is voor de partij Beter voor Rijswijk aanleiding voor kritiek. De partij liet vorige weten dat er sprake is van discriminatie, omdat de vrouwen gescheiden van de mannen worden opgevangen. Ook de Tweede Kamer lijkt eindelijk wakker te worden. Zo heeft het D66 Kamerlid Schouw inmiddels schriftelijke vragen ingediend bij de Minister van Sociale Zaken en integratie. Ook de VVD zegt zich zorgen te maken.
Het valt uiteraard toe te juichen dat ook in de Tweede Kamer nu aandacht ontstaat voor de kwalijke kanten van de islam. In Nederland immers, worden die kwalijke kanten steeds duidelijker en onverbloemd zichtbaar. Toegenomen beveiliging, zorgen over de capaciteit van inlichtingendiensten en terreurbestrijding, om over de politie nog maar te zwijgen. Waar wij in Nederland ons meer zorgen lijken te maken over fietshelmen,. Boer zoekt Vrouw, of het salarisniveau bij V&D, heeft men de islamisering van Nederland aardig laten versloffen.
Dat siert de opeenvolgende regeringen niet, want Pim Fortuyn waarschuwde al in 1999 voor dit gevaarlijke fenomeen. En wij ook trouwens
Gepubliceerd op februari 16, 2015 om 16:11
@gutgutgut2 | 16-02-15 | 12:04
Ja knul, maar daar ging het niet over.
Kennelijk erg moeilijk voor een puber om zich even tot het onderwerp te beperken.
Span of attention: 10 seconds
@Harald | 16-02-15 | 11:22
Dat "binnen de kaders van de wet" is echt schitterend!
Is het al tot u doorgedrongen dat die "kaders van de wet" door onze policor regenten ten behoeve van de moslims systematisch terzijde worden geschoven?
Al weer vergeten wat de reactie van Von Arschlog was?
"Er zijn geen grenzen overtreden"!
Een Imam die openlijk verkondigt dat homo's van een toren met het hoofd naar beneden moeten worden gegooid wordt niet vervolgd, want is religie?
Dat bij diverse eerdere van dit soort als in Rijswijk geplande bijeenkomsten de grenzen van de wet wel degelijk ruimschoots zijn overtreden?
Bent u nu dom, gewoon achterlijk of malicieus?
@Harald | 16-02-15 | 11:20
Inderdaad dat bepaalt de rechter achteraf. Jammer van die 12 of 3000 doden. Maar ja, dat zijn de regels?
Harald is gegarandeerd een ambtenaar. Ieder normaal mens snapt wanneer er aan anomalie in de regelgeving aan de orde is maar figuren als Harald en vele anderen vinden dat de regels moeten worden gehandhaafd, ook al kost dat levens.
Wanneer was dat eerder aan de orde?
Iets van "Ordnung muss sein?"
Hoogste tijd om de noodtoestand uit te roepen en oorlogsrecht in te voeren. De islam heeft ons wel degelijk de oorlog verklaard, al 1400 jaar geleden maar we zijn collectief weer ingedut.
En Harald als je niet kunt kiezen tussen Wilders en de jihadisten dan hoop ik voor jou dat je geen kinderen of kleinkinderen hebt, maar ik zal mijn kinderen en kleinkinderen er van proberen te doordringen wie ze later voor het tribunaal moeten slepen.
Het gezond verstand heeft ons verlaten op een klein groepje na. Asterix en Obelix nooit begrepen zeker?
Nou nog iemand die niet alleen 'rot op' zegt, maar 'rot op' doet!
Moeilijk begrip voor de neeste hier,vrijheid. Maar zelfs de grootste lul mag hier zeggen wat hij wil,haatbaard,pvda,wilders,ze mogen gelukkig alles roepen,en op de dag dat we dat gaan verbieden geef ik mijn NL paspoort terug en ga naar huis.
captainobvious | 16-02-15 | 14:32
Inderdaad gelukkig dat we nog steeds vrijheid van meningsuiting hebben. Je laatste zin kan ik niet plaatsen. Thuis, dat is toch de plek waar je mag leven, wellicht samen met iemand van wie je houdt, waar jij Hopelijk iets toevoegt aan je omgeving, waar je mag werken of een uitkering hebben? Betrokkenheid bij die plek waar je leeft, als het daaraan ontbreekt dan gaat het daar nogal mis volgens mij. Blijkbaar is zo'n belangrijke plek inwisselbaar voor iets wat jij als thuis ziet. Verdien jij dan in een ander land de kost, woont je lief ook in een ander land, of heb je een uitkering in het buitenland?
@ Pieter V
Abutaleb = Aboutaleb
@captainobvious | 16-02-15 | 14:32
Geweldig knul!
Om Abutaleb te parafraseren: "rot maar op als het je hier niet bevalt". Moesten er meer doen, pakweg 200.000 haatzaaiende elementen die ons land kapot willen maken en daarmee al een aardig eind op weg zijn.
Kennelijk heb je de commentaren niet gelezen want dan had je gezien dat de communis opinio hier is dat iedereen mag zeggen wat hij wil maar dat intimidatie en propageren van geweld onacceptabel is en dat een aantal van de genoemde haatpredikers daarin een reputatie hebben hoog te houden.
Ergo een kwestie van alleen maar brullen, niet lezen of niet begrijpend kunnen lezen, klootkapteintje.
Dat "kloot" is obviously more than obvious.
@gaffelbaard | 16-02-15 | 13:31
Het zou mijn niet verbazen als "gutgutgut" een ban heeft gekregen wegens zijn achterlijk optreden hier en nu dus opereert onder de nick "gutgutgut2".
gut gut gut het is toch wat met die halve zool
@Benedict Broere | 16-02-15 | 09:59
Klopt als een bus!
@Fortunate_Son | 16-02-15 | 10:12
Ongetwijfeld klopt dat wel. Daar hebben ze namelijk Boko Haram voor ingehuurd. Je bekeren of je kop er af. Dan zijn er maar weinigen die het maken van die keus moeilijk vinden.
@aardappelninja | 16-02-15 | 10:29
Dat impliceert hij zelf al met zijn nick.
@ Harald | 16-02-15 | 12:02 |
Ik heb rondgelopen op het Reichsparteitag-Gelände in Nürnberg. Ik heb rondgelopen op de Obersalzberg in Berchtesgaden, in het 'Museum Obersalzberg' aldaar, heb een biertje gedronken op het terras van Hotel 'Zum Türken' op de Obersalzberg, waar Onkel Adolf regelmatig verbleef voordat hij (overigens in 1923, niet in de jaren'30), in de gevangenis belandde (wegens een mislukte staatsgreep, niet eens zozeer vanwege zijn gedachtegoed). Ik heb het Kehlsteinhaus bezocht op de top van de Obersalzberg, ook wel bekend als het 'Arendsnest'. Ik heb de verborgen locatie gevonden en bezocht van Hitler's hide-out op de Obersalzberg, de 'Berghof', waar nog wat resten van te zien zijn, verborgen tussen de bomen. Ik heb in Berlijn alle locaties bezocht (voor zover nog bestaand) die herinneren aan de duistere dagen van het Derde Rijk.
Kortom: ik heb me de afgelopen 50 jaar continu verdiept in de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog en gesproken met talloze mensen die die oorlog hebben meegemaakt.
Omdat ik (nog steeds) hevig gefascineerd werd - en nog steeds word- door de mechanismen die het mogelijk maakten dat Het Kwaad zo makkelijk de kans kreeg zich te vestigen in Centraal-Europa en zóveel ellende heeft kunnen aanrichten.
En juist daarom, beste Harald, zijn bij mij al jaren (zo'n beetje sinds de oproep tot moord op Salman Rushdie door de moslimse opperbaard Khomeini in 1989) alle alarmbellen aan het rinkelen als het gaat om de islam.
Er is wat te zeggen voor je argument dat we rechters hebben voor als er strafbare feiten worden worden gepleegd. Natuurlijk. Maar ik ben ervan overtuigd dat onze huidige wetgeving - en daardoor dus ook onze rechters die immers aan die wetgeving gebonden zijn - niet is opgewassen tegen de niets ontziende brutaliteit, het barbaarse geweld, het blinde fanatisme en de volstrekte onredelijkheid van de radicale islam.
En daarom denk ik, dat we veel meer wapens in de strijd zullen moeten gooien dan een paar brave rechters; het gaat om onze vrijheid, onze beschaving en - in the end - om ons lijfsbehoud.
@Deus Absurdia | 16-02-15 | 09:48
Ach de waanzinnige god heeft weer eens een waanzinnige opmerking.
Maar goed, als ik het goed begrip tellen de moslim-slachtoffers niet mee voor de statistieken.
@ captainobvious,
.
"en op de dag dat we dat gaan verbieden geef ik mijn NL paspoort terug en ga naar huis"
.
zie nou wel dat jullie soort nederland niet als thuisland ziet maar als pinautomaat...
@Bouwvakkersdécolleté | 16-02-15 | 09:40
Probeer het eens in Barneveld.
-weggejorist-
Moeilijk begrip voor de neeste hier,vrijheid. Maar zelfs de grootste lul mag hier zeggen wat hij wil,haatbaard,pvda,wilders,ze mogen gelukkig alles roepen,en op de dag dat we dat gaan verbieden geef ik mijn NL paspoort terug en ga naar huis.
@mindless | 16-02-15 | 11:05
Nou knul je hebt niet veel mensenkennis, helaas.
Moslims zijn inderdaad dikwijls heel vriendelijk en gastvrij. Neemt niet weg dat ze allemaal je als Kafir verachten.
Ik kan er over mee praten want heb lang in islamitische landen gewoond en gewerkt.
Pas alleen wel op dat niet het lef hebt om zelfs maar de schijn te wekken te twijfelen aan de islam want dan zijn de rapen echt gaar. Dat is nu wat er in Europa aan de hand is.
Wat is Nederland een hypocritisch politiek correct landje. Als WIlders "Minder, minder, minder..." roept wordt hij voor de rechter gesleept! Als paar haatbaarden hel, verdoemenis en lijfstraffen prediken en snode plannen hebben om de sharia in NL in te voeren, wordt hij door de Haagse politiek welkom geheten! Even terug naar de as. bijeenkomst. Die burgemeester van Rijswijk is een VVD-er: Michel Bezuijen.
De burgemeester van Gouda, Milo Schoenmaker, die de Prins Willem Alexander moskee wilt laten bouwen is ook een VVD-er.
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zo dom en naief zijn om onder het mom van democratie, politieke correctheid en tolerantie, de intolerante haatbaarden een podium te geven om juist dezelfde tolerantie en democratie om zeep te helpen!
Stem 18 maart vooral VVD!!! Hahhahaaha.
Met honderd tallen of liefst met duizend er naar toe komen.
hartelijk ontvangen zoals het hoort.
Dan heeft de politie weer werk en het justitie apperaat weer wat te doen, tenslotte is dat voor hen weer geld verdienen.
Zo help je elkaar toch ........
@--sql error-- | 16-02-15 | 08:52
Ik denk dat een van gezellige motorclubs daar wel een oplossing voor weet.
Hoe ga je de islam bestrijden? Het is iets mentaals uiteindelijk...
En ... gaat het om bestaande moslims of om de nieuwe voedingsbodem?
@BlowingBubbles | 16-02-15 | 13:00
Van dezelfde criminele organisatie als Von Arschlog in het kalifaat Hagistan waar Rijswijk aan grenst.
Kijk wat toevallig! De burgemeester van Rijswijk is van dezelfde politieke criminele organisatie als Von Arschlog in Den Haag.
U weet wel die landverrader die jihadisten rustig mensen laat bedreigen, haatleuzen scanderen en terroristische vlaggen meevoeren en dan vindt dat er geen grenzen zijn overschreden.
Zijn collega Bezuijen uit de buurgemeente Rijswijk is van hetzelfde soort en vind dat opruiende, tot haat en geweld oproepende islamitische fundamentalisten dat rustig mogen doen in zijn gemeente. Uiteraard heeft dat niets met vrije meningsuiting te maken, net zo min als dat in Den Haag het geval was
Hoog tijd om die partij een andere naam te geven.
Van "Vereniging Van Dieven" tot "Verbond Van Dieven En Landverraders"
VVD wordt dan VVDEL en dat geeft veel beter weer waar ze voor staan, namelijk stelen van de gewone burger en het land laten bezetten door de EU regenten en de islamisten.
@Bill le Koek | 16-02-15 | 09:39
Ik dacht altijd dat hij Hindoeïstisch was...
@Machoclown | 16-02-15 | 08:49
Ja, dat zeg ik tegen iedereen.
Mr Dixit | 16-02-15 | 13:31
Wie weet..
We hebben ze allemaal bij pownews en GS tv wel eens raardere vragen zien stellen. Dus. Waarom niet? Geen stom idee van je.
Misschien op die bijeenkomst in Rijswijk even een man loslaten "die een beetje in de war is maar een kalashnikov heeft"
Moet kunnen wanneer je het ergens niet mee eens bent, tegenwoordig.
Verwarde geesten hebben namelijk niets te maken met de islam, nog met de westerse beschaving,......... toch???
"Hup VVD!"
Neen! Flikker lekker op met die veer in de reet van de VVD boeven die ons land moedwillig naar de tyfus helpen. Dat ze nu een PVV standpunt overnemen (vlak voor de verkiezingen en met dikke + voor de PVV) doet daar niets aan af.
gaffelbaard | 16-02-15 | 12:17
Misschien tijd dat een MSM journalist danwel onze vriend Van Leeuwen, als ras-rotterdammer, burgermeester Aboutaleb hierover aan de tand gaat voelen?
gutgutgut2 | 16-02-15 | 12:42
1. Zo algemeen zijn die links niet. Of je bedoelt misschien publiek bekend. Dan heb je gelijk. Als het informatie van de overheid zelf is, ik bedoel dus de defensielink, mag ik ervan uitgaan dat die informatie juist is. En zelfde geldt voor de sponsors van de jihadbijeenkomst. Zonder tegenbewijs is er geen reden te geloven dat die bedrijven niet de sponsors zijn.
2. Jij zegt vage verdachtmakingen. Da's eigenlijk een soort van pleonasme. Zoiets als groen gras dus. Als iets 'vaag' is, is het nog niet bewezen. Als iets of iemand verdacht(e) is, is ook nog niet bewezen dat het zo is of hij/zij iets ook echt heeft gedaan.
Dus pleonasme. Groen gras dus.
Misschien helpt nog een keer de tegel lezen? Let op 'ik denk' en 'kan'.
Bewijzen nog verder? Nou zit ik hier ook maar een beetje in het wilde weg te denken hoor. Maar ehm..... Was informatie van aanbesteding niet iets dat een burger op kan vragen met een WOB verzoek? Daar weet ik het fijne niet van. Dus moet ik je daar in de steek mee laten. Bij GS hier weten ze dat wel. In het verleden heb ik wel eens artikelen voorbij zien komen, waarbij ze zoiets deden. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
gutgutgut2 | 16-02-15 | 12:42
Oh wacht, het wordt me duidelijk, je bent een zwitsal-trol, op een damage control missie. Waar je bij Gaffelbaard nog de moeite deed om hem het zwijgen op te leggen met "vage links & verdachtmakingen dus opgerot" doe je bij mij niet eens meer die moeite en wijst op een citaat van een schijnbaar onbetrouwbare journalist. Alsof mijn hele betoog daarmee onzin zou zijn, maar zo werkt het natuurlijk niet. Nou, die verdachtmaking zat ook in mijn stukje, dat was je toch wel opgevallen? Als deze Mimoun inderdaad het woonhuis van "Aboutalib" verbouwd heeft is het wel erg vreemd dat burgervader Ahmed vantevoren niet even heeft uitgezocht wie hij binnen haalde. En nog vreemder is het dat (nogmaals, ALS het echt waar is), deze meneer door de behoorlijk strenge screening van de MIVD is gekomen. Daar hoef je niet al te ingewikkeld over doen, dat is een screening die niet blijft bij een afgifte van een VOG. Dus ja, dit zaakje stinkt.
ik hoor de naam mark Rutten diverse keren hier voorbij komen.
ik kan u alle inside informatie geven.
u gelooft het of niet, de heer Rutte heeft een relatie met Mabel.
u zal alle zien, binnenkort komt dit in het nieuws.
mabel en bruinsma,.. Rutte,..... ze weet de criminelen wel uit te kiezen
Een tijd geleden werd een ongevaarlijke idioot met een baard en een oranje jurk de toegang tot Nederland, Amerika en heel Europa ontzegd omdat hij levensgevaarlijke ideologieen verkondigde, namelijk: vrije sex. Die figuur heette Baghwan en heel bekend musical-Nederland liep achter hem aan. Uiteindelijk kon hij alleen nog maar in zijn geboorteland terecht en is daar een armzalige deaud gestorven. En nou zullen we een massa idiote staatsgevaarlijke gewelddadige jurkendragers wel binnenlaten? Te zot voor woorden toch.
BlowingBubbles@13:00
VVD, maar kijk ook even naar wethouders Marloes Borsboom en Björn Lugthart, want dat zijn de mensen die hier over gaan. Spoiler alert: SP & GroenLinks. Weg met ons!
gutgutgut2 | 16-02-15 | 12:33
Er staan aanhalingstekens omheen. Daarnaast, als Perdiep destijds wat beter gelezen en geluisterd had, had hij geweten dat je het gerust "De Hele Schilderswijk" mag noemen. Iedereen die de moeite doet om een kijkje te nemen in het gebied dat ruwweg begrensd wordt door Paralelweg, De La Reyweg, Loosduinsekade en Koningsstraat/Boekhorststraat waant zich niet eens in Nederland, maar in een redelijk onderhouden Noord-Afrikaanse stad. Twee van de zes fysieke politiebureaus die Den Haag nog rijk is bevinden zich in dit gebied, aan de Hoefkade en de De Heemstraat, geflankeerd door de bureaus Zuiderpark, Centrum en Laak, en dat is geen toeval. De doctrine leert dat je je als aanhanger van de orthodoxe islam mag voordoen als ongevaarlijk en niet als actief belijder van je geloof, als je de "kuffar" daarmee een rad voor ogen draait. Dat is precies wat er nu gebeurt. Maar wijs jij mij er maar fijntjes op dat ik een ontslagen journalist citeer. Denk je dat hij de benaming sharia-driehoek zelf verzonnen heeft?
Lanexx
Ze worden niet goed behandeld?
nou, opsodemieteren dan maar, fijn terug naar Syrie, Irak, Libie of desnoods Turkije.
Allemaal walhalla, allemaal nirwana, allemaal helemaal blijmakend en super.
Dus opzouten, en wel van de rappe.
Wat zoeken die idioten hier dan nog.
Van welke partij is die burgermeester van Rijswijk eigenlijk?
@gutgutgut2 | 16-02-15 | 12:33
Veranderen in driehoek van vrede en verdraagzaamheid ?
Harald | 16-02-15 | 12:02
Die fase zijn we al ruim 1400 jaar voorbij. Of struisvogels als jij het nu willen of niet: WE ZIJN IN OORLOG!!!! Met radicale reli-fascisten zoals genodigden. Om het plat te zeggen: ze schijten op ons. Ze spugen ons in de bek en leren hun kinderen ons en alles dat niet radicaal Islamtisch is te haten. DAT is wat er NU gaande is.
Weet je wat niet hielp tegen Hitler en zijn Nazi's? Het kwezelige Chamberlain gedrag met zijn 'peace in our time'. Daar heb je twee partijen voor nodig mijn waarde. En nogmaals: de aanval is NU geopend door radicale Islam.
Ze spugen ons gewoon recht in de bek. En we accepteren het.......
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
Stichting Rohamaa heeft volgens de site als correspondentie adres Uitenhagestraat 75, 2571 PV Den Haag, op welk adres (overigens aan te merken als "in de sharia-driehoek") de schijnbaar keurig geïntegreerde moezelman Mimoun Hibout kantoor houdt met zijn verherbouwings- en installatiebedrijfje. Hij noemt op www.mimtec.nl referenties als "Woonhuis burgemeester Aboutalib, Het hoorhuis gehoorspecialisten, Koninklijke Marine, Le Lycèe Français Vincent van Gogh School, Restaurant Villa Rozenrust Leischendam". Op de foto's bij de referenties wordt ons de keurige Archipelbuurtse sportschool "Get Fit, Stay Fit gewaar. De vragen die dan opkomen zijn: kloppen deze referenties, wisten de referenten welke meneer ze in huis haalden, is deze meneer ondanks of dankzij geradicaliseerd en, niet onbelangrijk, is deze meneer inmiddels op de radar van AIVD en MIVD beland? Lezen we mee, lieve mensen van het kabinet, de Tweede Kamer en de veiligheidsdiensten? De afgelopen jaren heb ik al verschillende hints alsmede harde aanwijzingen gegeven met betrekking tot de harde en sluimerende kern van ex-hofstadgroepleden, hardcore islamgekkies en simpele zelfmoordhooligans. Op nog geen twee kliks van het Binnenhof zit een grote groep mensen met een plan. En dat plan, daar komen "wij" niet al te best uit...
Voorlopig zijn er weer 2100 per boot overgestoken met dank aan de Italiaanse Marine.
Volgende boot volgt snel en de kalashnikovs komen gewoon aan in Antwerpen.
@rara | 16-02-15 | 08:58
Wilders wordt vervolgd, hij is tot nu toe nog geen enkele keer veroordeeld. Of dat nu wel gaat gebeuren is nog maar zeer de vraag. Overigens worden er wel geregeld moslim extremisten veroordeeld vanwege haatzaaien.
Harald | 16-02-15 | 11:36
<br>
<br>
Behalve dan als er tig bewijzen in de kofferbak liggen dat ze een aanslag wilden gaan plegen, dan worden ze vrijgelaten
Mark_D_NL | 16-02-15 | 11:28
Simpel? Ik weet het niet.
Ik denk wel dat het verdacht is.
Als meneer Aboutaleb eerst een bevriende ondernemer uitnodigt voor een klus aan zijn huis, en die zelfde ondernemer vervolgens ook een klus bij de koninklijke marine wordt gegund, dezelfde koninklijke marine waarmee burgemeester van Rotterdam Aboutaleb ook banden heeft (telegraaf.365247.nl/binnenland/eindoef... ), kan dat wijzen op vriendjespolitiek a la integriteits-schending (www.nu.nl/data/3708000/vijf-vragen-int... ). Dat laatste is een politieke doodzonde. In 2012 werd COA baas Albayrak daarvoor ontslagen (www.telegraaf.nl/binnenland/23175703/_... ).
Er is vrijheid van meningsuiting ja, maar die haatbaarden hebben geen mening, die hebben alleen maar feiten, en daar kan niemand iets tegen inbrengen, 't is gewoon de waarheid, punt. Dit wordt voor Nederland het jaar van de waarheid, islamisering is exponentieel aan het groeien. ik heb echt het gevoel dat als Wilders zijn anti-islam-wetgeving niet spoedig tot uitvoer mag brengen, het er nooit van komt, en Nederland geen tweede kans meer krijgt
Wat kan ik nog meer doen dan PVV stemmen dan??
ik heb inside informatie voor jullie: een moslimgroep (volgers van prediker Bouchta) speelt een rivaliserende groep via de media uit. Dit hoorde ik twee weken geleden. Ze hadden net een geslaagde conferentie gehouden in Rijswijk. Ze zouden de media tippen over een conferentie met 'haatsjeiks' op de dezelfde locatie in maart. Plan is helemaal geslaagd.
-weggejorist-
@Peter Emile | 16-02-15 | 11:52
Nu dat we bij de Nazi's aan zijn gekomen. Ik kan je aanbevelen eens rond te gaan wandelen op het "Reichspartei Gelände" in Nurnberg. Wist je dat ze Hitler in de jaren '30 ook in de gevangenis hebben gegooid omdat ze zijn gedachtegoed gevaarlijk vonden? Heeft geen zier geholpen, heeft alleen zijn populariteit doen vergroten. En nogmaals, als er strafbare feiten worden gepleegd, dan hebben we daar rechters voor.
ROFLOL. "Doneer via idial", "vul het gewnste bedrag", "neem contact", ... Hey, Khalid, welke is deze tekstje die op die knopje gezet moet worden? Je had één taak...
Als al die mosselmannen het arabierisch nét zo goed beheersen als andere talen (Engelstalige teksten zijn vaak ook hilarisch) is het niet zo vreemd dat er nogal "bijzondere" interpretaties van de koran zijn.
En hoezo hup VVD? Die partij faciliteert de Islam in Nederland. Dat ze dit nu willen verbieden is niet meer dan een begrenzing van iets dat feitelijk in zijn geheel begrensd had moeten worden. En dit laat de VVD al decennia lang na en nog steeds bieden ze ruimte voor de Islam. De Islam (zeker in zijn huidige vorm) hoort niet in Nederland. Het wordt tijd dat dat eens ondubbelzinnig wordt uitgedragen. Dan hoef je je uiteindelijk niet eens druk te maken om dit soort zichzelf voortdurend repeterende uitwassen. Stop de Islamisering van Nederland!
-weggejorist-
-weggejorist-
@ Harald | 16-02-15 | 08:47 |
Wat die baardbarbaren uiten en verspreiden, is geen 'mening', meneer Harald. Het is opruiing. Morele rotting. Maatschappelijk gif. Het is fascisme. Een soort fascisme waarbij dat van de Duitse nazi's verbleekt.
En fascisme moet je domweg en botweg verbieden. Dat hebben we immers - terecht - na tientallen miljoenen doden 70 jaar geleden met zijn allen besloten. En méér dan dat: je moet het bestrijden. Met alle mogelijke middelen. Te vuur en te zwaard.
De 'religie van het zwaard' kun je alleen met het zwaard bestrijden.
Vandaag worden in Kopenhagen de slachtoffers herdacht van een lid van Allah's Sturm Abteilung. Dan gaat iedereen weer los met kaarsjes, theelichtjes, gebroken potloodjes, teddybeertjes en geplastificeerde briefjes met 'Waarom?' (hvorfor så?) erop.
Maar het wordt, verdomme nog an toe, zo langzamerhand tijd dat we onze tanden laten zien. Als we die nog hébben, tenminste. En als blijkt dat we ze niet meer hebben - wat zeer waarschijnlijk is - wordt het hoog tijd dat we een nieuwe set van staal laten vervaardigen.
@St Klaas | 16-02-15 | 10:12
Ben het helemaal met die beste man eens. Het beroerde is dat de Nobelprijs voor de vrede is afgezakt tot een schijtprijs. Van de laatste tien winnaars waren er minstens zeven omstreden. Sterker nog. Die winnaars zijn alleen maar voor meer islam. Heb de verwachting dat deze prijs binnen drie jaar aan de islam(oeuvreprijs) wordt uitgereikt. Alleen maar om aan te tonen dat Islam vrede is.
Ik hoop maar dat de staat in dit soort topics niet mee leest. Deze tegel zou ze wel eens op gedachten kunnen brengen
Harald | 16-02-15 | 11:35
Dan denken we hetzelfde.
@rara | 16-02-15 | 08:58
Wilders wordt vervolgd, hij is tot nu toe nog geen enkele keer veroordeeld. Of dat nu wel gaat gebeuren is nog maar zeer de vraag. Overigens worden er wel geregeld moslim extremisten veroordeeld vanwege haatzaaien.
Mooie oproep, maar helaas is het land afgeladen met debielen die nog in Roodkapje geloven. En die mensen stemmen dus ook, en het resultaat daarvan laat zich binnenkort in Gouda bewonderen.
@JIP! | 16-02-15 | 11:24
Ik vergelijk het altijd met een willekeurig dorpje in het Oosten van het land waar allerlei gebruiken nog gangbaar zijn zoals de zondagsrust. Opeens kopen een aantal Amsterdammers daar een paar goedkope huizen en gaan daar met pensioen. Ze hebben echter maling aan die gebruiken zoals de zondagsrust. Als er maar een paar zijn, dan lost zo'n gemeenschap dat wel op. Maar zodra er meer zijn, dan voelt zo'n gemeenschap zich bedreigd in hun levenswijze en heb je allerlei conflicten in zo'n dorp. Hetzelfde is in Nederland gebeurd. Te veel mensen met andere gebruiken zijn in ons land terecht gekomen. De conflicten die hierdoor ontstonden mochten jarenlang niet benoemd worden vanwege politiek incorrect. Nu begint die bom te barsten.
Als er die dag bij de evenementenhal een demonstratie komt tegen deze bijeenkomst, ben ik erbij.
@CumGranoSalis | 16-02-15 | 10:04
Die vluchten zelf voor de tijd al weg. Daarom denk ik dat dit wel een van de laatste seizoenen kan zijn van o.a. DWDD. Matthijs oefent nu al met hard fietsen.
De heer Wilders zegt ook zoiets als: "Rot op".
Maar die mag niet op bezoek bij Obama.
De Megamoskee mag er hoe dan ook niet komen. Niemand kan meer zeggen dat we het niet wisten. We hebben het allemaal gezien, ook de landelijke PvdA, D66 en de VVD. 16 februari is een keerpunt in de historie. Stop de Islamisering van Europa, te beginnen in Nederland.
MIMTEC sponsort dit foute event. Aboutalib is klant van MIMTEC. Dus Aboutalib ondersteunt dit foute event en de foute haatbaarden die hier hun haat gaan verspreiden. Hoe simpel kan het zijn.
@Deus Absurdia | 16-02-15 | 09:59
Bij de elite uithuilen? Na afloop wordt er niet meer dan een tientje gevraagd voor een gratis scheerbeurt.
Sommigen onder de elite(5e colonne faciliteerders) mogen een tandenborstel/steradent meenemen voor een iets langer verblijf in staatshotel naar keuze.
Ons koninghuis krijgt nog 1 paleis tot haar beschikking. Het Loo. In ouwe tent van Khaddafi in de achtertuin natuurlijk. De rest wordt op marktplaats gezet.
@Bakito | 16-02-15 | 08:50
Eens. Een idioot kan je alleen bestrijden als hij zijn idioterie mag spuien.
Iets verbieden heeft meestal een averechts effect.
Harald | 16-02-15 | 11:22
Onzin. Heeft met 'opvoeden' te maken en het vooral 'niks verbieden', want 'oh zo fijn progressief' heeft geleid tot de puinhoop, noem het anarchie, die het nu is...
@ca12nag3 | 16-02-15 | 10:14
Als er strafbare uitspraken worden gedaan, dan moet een rechter zich daarover buigen. De Telegraaf en Geenstijl gaan niet over wat wettelijk is toegestaan.
@Le Roi | 16-02-15 | 09:41
En jij denkt dat door deze mensen te verbieden te spreken in Nederland (binnen de kaders van de wet) voorkomt dat hun gedachtegoed wordt verspreid? Dan ken je je geschiedenis niet zo heel goed. Iets verbieden heeft meestal een averechts effect.
@roze_bril | 16-02-15 | 08:55
De rechter bepaalt of er haat wordt gezaaid en er dus strafbare feiten worden gepleegd. Tot die tijd, geldt de vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Ook voor diegenen wiens mening je niet aan staat.
Voor de duidelijkheid, ik ben het oneens met wat deze mensen prediken, net zoals ik het oneens ben met een groot deel van de uitspraken van Wilders. Ik ben echter een groot voorstander van vrijheid.
Binnen laten, alle mensen die op de bijeenkomst afkomen op een black list plaatsen en volgen.
Waarschijnlijk heeft de AIVD dan in 1 dag alle terugkeerjihadis weer in het vizier.
Na afloop alsnog de haatimams oppakken voor haatzaaien.
Ik zeg een win, win, win situatie op weg naar de minder minder minder weg die heel Nederland ambieert.
Mensen die op partijen stemmen zoals D66 ,Groen Links ,SP , PVDA ,moeten hierover niet zo verbaasd zijn . Dit willen ze toch zelf .
Mark_D_NL | 16-02-15 | 11:07
Vond ik ook. On the other hand..
Het korps mariniers zit wel in Rotterdam. In de Van Ghent kazerne worden de mariniersopleidingen gegeven.
Tijdje terug zouden ze dicht gaan, later mochten ze toch open blijven www.defensie.nl/actueel/nieuws/2014/02... maar dat had wel een 'prijs'. De gemeente werd medegebruiker.
Het lijkt dus vreemd maar als je wat verder kijk, zie ik wel de verbanden.
Harald | 16-02-15 | 08:47
Wilders moet anders voor het hekje komen. Zóveel vrijheid van meningsuiting hebben we dus niet. Oh wacht, de VVM geldt alleen niet voor rechtse mensen...
Mijn fout.
Ik zie op de twitter van de burgemeester dat daar voor de import zwakbegaafden de term "nieuwe nederlanders" wordt gebruikt. En dat hij veel evenementen bezoekt die als het aan de haatbaarden lag niet zouden plaatsvinden. Rijswijk moeten we maar opgeven. Ze zien het paard van Troje niet. (Of Varken van Mekka zo je wilt.)
Laat de Victorie nu dan ook daadwerkelijk beginnen. Rijswijk als definitief scharnierpunt in het terugdringen van de Islamisering van Nederland. Stop de Islamisering!
Wilders roept allang dat de haatimams niet binnen mogen komen en werd daarvoor bedreigd met vervolging wegens haatzaaien. Maar nu de VVD het (ook eindelijk) durft te zeggen is het "Hup VVD"..? Wat een hypocrisie!
gaffelbaard | 16-02-15 | 10:55
En ook de Koninklijke Marine.....!!! Beetje raar.
Goktrommelkiller | 16-02-15 | 10:50
Ik wel. Heel veel ook maar jij komt blijkbaar niet veel buiten.
Hollands | 16-02-15 | 11:00
Er staat 'inloop vanaf 12:00 uur'. Da's over een klein uurtje. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/02/...
aajjee | 16-02-15 | 10:56
Wilders of welke politicus dan ook heeft geen charisma, maar aanhang, nodig.
Alle charismatische politici na WO2 hebben NL belazerd. Charismatisch is eerder een graadmeter voor onbetrouwbaar. Maar als jij alleen maar op 'charismatisch' wil stemmen, ach.. moet je zelf weten.
Maria.1 | 16-02-15 | 10:52
Nederland kent geen scheiding van kerk en staat.
Je kan wel met de grondwet (art 1 en 6) bepaalde dingen handhaven. Maar nergens is deze scheiding vastgelegd in de NL grondwet.
Zolang elke wet nog begint met 'bij gratie gods', je op zondag niet kan shoppen, je bij een rechtszaken nog steeds op een sprookjesboek mag zweren etc etc etc etc
Lees ik nu over de tegen demonstratie datum en tijdstip heen??
Noem een tijdstip en ik ben er!
Vlak naast dit pand staat m'n oude (technische) hogeschool, wat mij op een idee brengt:
www.google.nl/maps/@52.032326,4.33228...
Kijk dat poortje, dat moet toch wel dicht te lassen zijn in een nachtje?
Maria.1 | 16-02-15 | 10:52
Misschien kan GS aandacht blijven besteden aan jouw brief tot er een antwoord komt van de TK.
Ik sta er volledig achter.
@Skunk57 | 16-02-15 | 10:49
Hier heerst uiteraard rust. Moslims hoeven hier niet de straat te blokkeren omdat ze met honderden tegelijk in gebed willen. Hier krijgen ze complete kazernes met atoombunkers - en burgers die dat niet fijn vinden? Daar mogen moslims gerust de ramen bij ingooien. Wie daar wat van zegt is een racist / fascist.
Het is niet ongebruikelijk dat "rust" uitbreekt nadat een land heeft gecapituleerd voor de indringer. Totdat de bezetter de eisen gaat opschroeven, maar dan is het al wat laat daarvoor.
brabantman | 16-02-15 | 10:33
Helemaal mee eens. Zodra er hier ienmand opstaat die charisma heeft en retorisch sterk in de schoenen staat, dan zal hij/zij veel aanhangers krijgen. Met inderdaad als gevolg dat het in NL schoongeveegd zal gaan worden en een ieder binnen een bepaald tijdsbestek verplicht zal gaan worden om naar een zandbak van eigen keuze te vertrekken. Wilders was ooit op de goede weg, maar heeft niet dat charisma om de klus te klaren.
Vrijheid van meningsuiting gaat beide kanten uit. Of je het nu leuk vindt of niet. Zelfs de grootste idioten zijn vrij om hun mening te uiten.
Harald | 16-02-15 | 08:47
Beste Harald,
het opstoken van mensen om Westerse niet-moslims af te maken valt niet onder de noemer 'vrijheid van meningsuiting'.
Maargoed, de meesten in de politiek zijn het helaas wel met je eens, dat dit dus gewoon mag.
Zou de politiek wel eens willen horen als leerkrachten op Christelijke basisscholen de kinderen inprenten om zich tegen moslims te keren.
Eenrichtingsverkeer hier in NL. Wij alles geven, zij alles van ons afpakken.
'In Rotterdam hebben ze Aboutaleb die "ROT OP" zegt. '
HEY PRITT!!
Maar diezelfde Aboutaleb doet wel zaken met een van de sponsors van de dit jihadfestijn.
Hij kon zeker alleen maar zaken doen, waarom is me niet duidelijk, met een fundamentalistischs-moslims-sympathiserend bedrijf. Aan de ene kant 'ROT-OP' en aan de andere kant dus handel alleen gunnend aan vriendjes-politieke 'eigen-volk-eerst'.
Sow hey!!!
Valt Abou hier even HARD door de mand!! >> mimtec.nl/ check die referenties!
En dan gaat straks Abou ook naar de topconferentie over terrorisme. O.... dit is hylarisch!!
@necrosis | 16-02-15 | 09:37
Helemaal mee eens. Vandaar dat deze brief vanmorgen naar de fractievoorzitters van de TK is gegaan:
"Vorig jaar, januari 2014, heb ik u vragen gesteld over de verschillen bij de eisen voor paspoortfotos tussen religieuzen en niet-religieuzen, terwijl dit in strijd is met Artikel 1 van de Grondwet en de scheiding tussen kerk en Staat. Helaas heb ik hierop nooit een goed onderbouwde reactie van u mogen ontvangen.
Nu een ruim jaar verder konden we vernemen dat men in Gouda voornemens is een islamitisch centrum te bouwen, waarbij men een muur wil optrekken om vrouwen en meisjes uit het zicht te onttrekken. Dit is wederom tegenstrijdig met artikel 1 van onze Grondwet.
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Veel burgers, waaronder ondergetekende, vragen zich af hoe het mogelijk is dat deze schending van onze Grondwet door de overheid wederom wordt getolereerd.
Daarom heb ik de volgende vragen aan u:
Welke argumenten onderbouwen het toestaan van een muur die vrouwen en meisjes aan het zicht onttrekt?
Is Artikel 1 van de Grondwet nog in stand? En zo ja, waarom wordt deze niet gehandhaafd?
Is de scheiding tussen kerk en Staat nog in stand? En zo ja, waarom wordt dit niet gehandhaafd?
Is er reden om aan te nemen dat het toestaan van een muur met discriminerende achtergrond naar vrouwen en meisjes toe een eerste stap is naar het ondergeschikt maken van de rol van vrouwen en meisjes in onze samenleving?
Deze brief zal naar alle fractievoorzitters van de Tweede Kamer gezonden worden en openbaar gemaakt worden evenals de antwoorden die op deze vragen gegeven worden.
Graag uw reactie."
@Mark_D_NL | 16-02-15 | 10:20
.
Toont mij aan dat er in dit land compleet parallelle samenlevingen zijn en waarbinnen allochtone bestuurders keihard partij kiezen voor hun eigen volk.
Al deze import zijn geen Nederlanders, nu niet, nooit niet.
Ze zijn alleen in ons land om te genieten van de financiële verworvenheden die we collectief hebben opgebouwd.
Ondertussen maken deze lieden doelbewust grof misbruik van onze vrijheid van religie en meningsuiting om daarmee het door hun gedroomde haatkalifaat ook in NL te kunnen vestigen.
Ik ben in mijn leven nog niet een vriendelijke/eerlijke/betrouwbare moslim tegen gekomen.
Dat zegt mij wel genoeg.
De door Geenstijl en de reaguurders aangehangen koers is exact die van het huidige kabinet.
Vooral wijzen en kijken wat er elders gaande is maar het eigen land negeren (logisch hier heerst rust)
En opnieuw bewijst je-weet-wel-wie dat het alleen om haten op zich gaat en niet om bouwen.
Ik citeer pritt even, voor de duidelijkheid:
"Voor Parijs. Voor Jordaanse piloot. Voor Verviers. Voor Sydney. Voor Peshawar. Voor Kopenhagen. Voor de eerste beelden van een homo die door islam van een flat werd afgegooid
Ik zie het meer een taak van de moslims in Nederland om te zeggen, we laten ons niet associëren met deze middeleeuwse idioten dus wij gaan dat congres boycotten. Afgrendelen. Op de stoep zitten. Liedjes zingen, whatever, maar die barbaarlovers en hun aanhang hier komen niet in dat congrescentrum. Daar heb je maar een paar honderd man/vrouw voor nodig. En dan wil ik nog wel eens zien of de Nederlandse politie de weg vrij maakt voor die haatbaarden..........
kanon0503 9:13
de grenzen dicht ? Gaat niet lukken. Alles is vastgetimmerd in Europese wetgeving en vluchtelingenverdragen.Het vluchtelingenverdrag van 1951 te Genève voorzag nimmer de asielstromen anno nu maar was geënt op die ene Hongaarse vluchteling die door de mijnenvelden en prikkeldraad naar Oostenrijk wist te komen. De transit vanuit de Hoorn van Afrika , Midden Oosten en de Maghreb van duizenden "vluchtelingen" - zie ook hedennacht weer- is een doelbewuste strategie van mohammedaanse trafiqueurs en hun aan e.v.Isis gelieerde trawanten om enerzijds immense hoeveelheden geld te verdienen en anderzijds Italië, en in een later stadium Europa, te ontwrichten en deze moslim-vluchtelingen in te zetten - immers kwetsbaar en dus vatbaar- voor hun islamitische evangelisatie. Zelfs de onnozelen in Den Haag en Brussel zouden toch moeten gaan inzien dat dit realiteit is en niets anders.Welk is de agenda van D66, PVDA, VVD, GL , seculiere clubs die o.a. hun bestaansrecht danken aan het mandaat dat de burger hen heeft gegeven, om zoals bijvoorbeeld in Gouda en Leiden de bouw te faciliteren van moskeëen die als ware stadspoorten aan de toegang van de VOLKSwijken worden en zijn neergezet.Schande over bovengenoemde clubs die niets geleerd hebben van de 30-er jaren toen de vorige generatie ook zand in de ogen werd gestrooid over een "bevriend" staatshoofd met zijn SA en SS. Die generatie , onze ouders dan wel grootouders zeg maar, had slechts de beschikking over een krakkemikkerige radio en een krant.
Nederland begeeft zich steeds meer op een hellend vlak met geteisem à la Tetteroo's die de lakens uitdelen.
.. sorry. Neville Chamberlain. Hier in gesprek met den leiders van de vorige cultuurbrengende monocultuur. Goed gesprek overigen, leverde later een mooie handtekening op,
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
LOL@ "landgenoten", Pritt Janmaat.
@Berthe | 16-02-15 | 08:55
www.smh.com.au/world/italy-rescues-210...
Zo te zien loopt de stroom al, men telt inmiddels met 3 nullen per operatie.
(c)ZWITSUL | 16-02-15 | 10:00
ik wil me bij dezen graag even distantieren van dhr. ZWITSUL en z'n middeleeuwse denkbeelden.
--sql error-- | 16-02-15 | 10:37
ik zeg toch niet 'zet die haatbaarden in een kooi en steek ze in de fik ?' ..
.. haha, Pechtoïde Nigel Chamberlain-types zien hier de bittere humor/noodzaak niet van in.
Beschaafde Gutmenschen weten nog steeds zeker dat de islam een mooie toevoeging is voor onze joods-christelijk-islamitische tradities. Zij nemen het voor lief iedere dag weer een beetje meer rekening te moeten houden met de groeiende eisen en luidere stem van deze totalitaire beweging. Op een mooie lentedag, binnen een jaar of zeshonderd, moet toch ook de verlichting doorbreken in deze prachtige monocultuur.
Ze weten het zeker.
@Fortunate_Son;
Aha, een soort islamitische tovenaar die zich actief inzet voor het bekeren van ongelovigen op een geweldloze wijze.
Oh, dan is het goed. Niks aan de hand. Doorlopen, mensen.
Ai!!! Kijkt ik net in m'n google bol en wat zien ik...
Ik voorspel dat Rot-op-Aboutalib mag uitleggen waarom hij zaken doet met een van de sponsors van deze haatbaardenbijeenkomst.
XD
(c)ZWITSUL | 16-02-15 | 10:00
ik wil me bij dezen graag even distantieren van dhr. ZWITSUL en z'n middeleeuwse denkbeelden.
Woon zelf in Thailand. je leest het in NL niet eens in de kranten. In het zuiden van Thailand in het grensgebied met Malaysia weer een aanslag op een school gepleegd door de relogie van de liefde met als resultaat dode kinderen.
Ik denk dat het tijd wordt om een nieuwe partij op te richten die gewoon als doel heeft alle islam aanhangers uit het land te verwijderen. Niet zo halfbakken als G. Wilders, is alleen maar een afleidings manouvre. Nee, gewoon allemaal weg.
Ik kan tig argumenten hier schrijven, u weet ze allemaal reeds.
Ik ben bereid er geld in te stoppen, wie doet er mee.
Voor een toekomst zonder sissende Marokkanen, zonder gevaar voor verkrachtingen (zoals Stockholm) voor uw partner enz. enz
Zal mij benieuwen wie er deze bijeenkomst gaat verzetten naar een latere datum, na de eyeopener.
Deus Absurdia | 16-02-15 | 09:59 | | Reageer+ |
Gekkie.
Het is overigens wel heel frappant dat deze bijeenkomst gelijk valt met de Provinciale Statenverkiezingen.
hovawart | 16-02-15 | 10:23
dus als je #MINDER wil, weet je gelijk weer wat je moet stemmen .. handig toch
@Ghijlmanz | 16-02-15 | 10:04
De lui van sunna4holland zijn echt het toonbeeld van de stammenstrijd binnen de islamitische wereld.
Zie bijvoorbeeld dit lijstje met "onbetrouwbare bronnen":
sunnah4holland.nl/onbetrouwbaar/
In feite is de wortel van alle islam-ellende de stammenstrijd die onderling uitgevochten wordt, zie IS. Jihadistjes die naar het kalifaat vertrekken worden zonder dat ze het weten misbruikt als kannonenvoer in deze stammenstrijd.
Zijn die bezetters van Leiden moskee al vrij? Ik hoor niks meer van ze.
Het is overigens wel heel frappant dat deze bijeenkomst gelijk valt met de Provinciale Statenverkiezingen.
hovawart | 16-02-15 | 10:15
Precies. Trek hen uit hun beschermende cocon.
Kereltje laat zojuist weten dat dit topic en het artikel in de Telegraaf toch wel erg negatief afstralen op de Islam.
Net op NPO 1 met Ghislaine Plag weer een uh uh uh achterlijke islamist die een podium kreeg om te vertellen waarom ze radicaliseren, als je niet beter wist zou het een klucht kunnen zijn waar om gelachen kon worden. Ze worden niet goed behandeld, bekende retoriek.
De NPO en haar medewerkers verdenk ik van ophitsing en het dagelijks ventileren van ondermijnende retoriek zoals goed gebruik van de PvdA, een doorgeefluik dus!
Ik zou zeggen lekker door laten gaan, en gratis vervoer aanbieden aan iedereen die erbij wil zijn. Vliegen vangen met stroop en zo.
De aanwezigen zet je vervolgens allemaal in een lijst, en van elk van hen neem je vervolgens het paspoort in, en de eerstvolgende werkdag zet je ze allemaal gezellig op het vliegtuig naar huis.
Dat zou goed beleid zijn. Iedereen tevreden, behalve GL/PvdA/D66, die weer electoraat zouden moeten inleveren.
Goktrommelkiller | 16-02-15 | 10:06
Inteelt zooi. Ze spelen elkaar allemaal de bal toe. Net de VVD. Dat aboutalib klant is van 1 de sponsoren zegt al genoeg over de ware aard van zijn status.
Bewust wordt zoiets in Nederland georganiseerd, EU + VS veiligheidsdiensten willen gewoon zien wie erop af komen en wat er gezegd word.
Zouden ze zelf in de organisatie zitten ?
Geef ze zendtijd op NPO, laat de bijeenkomst uitzenden met ondertiteling, film het publiek en controleer de paspoortjes op echtheid, ook van de bezoekers, je krijgt de haatclan op een presenteerblaadje, doe er iets mee.
Harald | 16-02-15 | 08:47
Vrijheid van meningsuiting is niet vrijheid om vrijheid te onderdrukken. Je hebt een heel kinderlijk idee daarachter. Het is een gentlemans agreement waarbij je een andere mening in zijn waarde laat. Ook is niet alles een mening. Het ontkennen van feiten bijvoorbeeld is geen mening meer.
En wettelijk strafbare uitingen horen ook niet onder vrijheid van meningsuiting. Bijvoorbeeld oproepen doen tot dood aan joden en alles wat niet moslim is.
Denk daar eerst eens over na voordat je weer met kinderlijk eenvoudig vrijheid van meningsuiting aan komt zetten. Je hoort duidelijk nog in t ondiepe water.
Nobelprijswinnaar Thomas Mann, die in 1939 voor het Nazisme vluchtte, schreef: "Toleranz wird zum Verbrechen, wenn sie dem Bösen und der Intoleranz selbst gilt."
@Maurice74 | 16-02-15 | 09:57
Sssssst, niet verder vertellen.
Het evenement gaat echt over liefdadigheid. Lees maar wat men schrijft over de prediker Sheikh Wah'ied Baleys
"Sheikh Wahied Abdoessalaam Baaliey is een prediker die bekend is geworden door zijn boeken over Roqyah ash-Shariyyah. Ook is de sheikh actief binnen de dawah en heeft hij een eigen liefdadigheidsstichting die veel werk verricht in Afrika, wat ervoor heeft gezorgd dat honderden christenen de islam hebben omarmt!"
Er moet wel heel veel liefdadigheid van deze man uitgaan, dat honderden Christenen door zijn stichting de Islam hebben omarmd.
Ghijlmanz | 16-02-15 | 10:04
Fijn, zo'n salafist op je muil.
Mastermattie | 16-02-15 | 09:43
Obama zou ook een dubbele agenda kunnen hebben. En dan is het plaatje wel weer compleet.
Wat ik mijzelf afvraag, hoeveel gehersenspoelde randdebielen die dag zal opleveren. Zoveel hangen er tussenin en die dag geeft ze het laatste zetje om over de rand van het weldenken heen te kieperen.
Aboutaleb, die man heeft al jaren een dubbele agenda. In Rotterdam zijn er zoveel van die mosliminternaten, 40 pubers op een brandgevaarlijke zolder en tot nu toe is er niet één internaat gesloten en dat terwijl Aboutaleb wel de mogelijkheid heeft om die dingen te sluiten. Als het Paard van Troje al niet uitgevonden was, had Aboutaleb het wel gedaan, oh nee; hij is het zelf.
Ben het volstrekt oneens met je, Pritt. Wij kunnen nog zo gelijk hebben, en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat zo, dat al die haatbaarden die naar Rijswijk komen niet deugen, maar je kunt hen niet preventief het woord ontnemen.
Wat mij betreft zijn dit ook kansen die we niet moeten willen missen.
De discussie is hier elke keer opnieuw of we dat puinvolk een podium moeten geven dan wel hun podium moeten ontnemen, maar ik opteer in alle overtuiging voor het eerste.
Maar dan moeten we geen luie houding aannemen en wegblijven, dan moeten we er bovenop gaan zitten en de wereld tonen wat ze te zeggen hebben, zonder oordeel, zonder vooroordeel, zonder filteren, zonder manipuleren.
Hoe willen jullie ons vertellen dat die lui niet deugen? Juist door te refereren aan momenten waarop ze toonden niet te deugen. Die momenten zijn vastgelegd en bewaard, en we kunnen er naar verwijzen, tot in de eeuwigheid.
Die preek van Fawaz zal tot in lengten van dagen verbonden blijven met de moord op van Gogh, gewoon omdat de woorden die hij uitsprak zijn vastgelegd.
Het gesprek aangaan, die lui aanspreken, zonder ophouden, en aantonen hoe die religie van de vrede in de praktijk functioneert.
Dan ridiculiseren ze zichzelf en is uiteindelijk een cartoon of een schotschrift niet eens nodig. Sharia4Belgium, om eens een voorbeeld te noemen, heeft zich met zijn gedram volstrekt belachelijk gemaakt. Zo veel hebben die haatbaarden niet te vertellen, het zijn steeds dezelfde riedeltjes, maar laat dat dan overduidelijk zijn. Het Christendom bleek uiteindelijk niet bestand tegen kritische vragen, hetzelfde geldt voor de Islam. De Islam afstoten en uitstoten betekent, geredeneerd vanuit de positie van de beroepsmoslims, die Islam gelijk geven. De Islam ter verantwoording roepen is wat die Islam zelf niet wil, want een Verghevene die verantwoording moet afleggen is al gauw geen Verhevene meer.
@Mark_D_NL | 16-02-15 | 09:12
Cvmonteurdenhaag.com....
Naam eigenaar Omar.
Heeft het op zijn website over "reverenties"?
www.cvmonteurdenhaag.com/pages/159429/...
.
Dan weet ik wel genoeg.
Repareer nog liever zelf mijn ketel danwel hang ik een nieuwe op.
Zo'n strondtvolk komt mijn huis niet in.
Dag voor Rijswijk, in Utrecht.
Een bijeenkomst van jongeren die zich gaan laven aan het Salafistische gedachtengoed.
Gelukkig, de jeugd is de toekomst en er zijn nog niet genoeg radicaaltjes.
www.facebook.com/photo.php?fbid=91143... .
Aboe Ismael www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2008/... .
Ach eigenlijk simpel, sta iemand op dit lijstje, dan is het eng.
sunnah4holland.nl/betrouwbare-moslimsg...
En wat ga je doen dan met alle Nederlandse Nederland-haters?
Moeten die ook RAUS?
Gaat nog rustig worden op de panelen en de redactie.
Harald | 16-02-15 | 08:47
Een land dat buitenlandse agitatoren binnenlaat die vervolgens tot omverwerping van dat land (en in breder kader het hele Westen) oproepen, is ten dode opgeschreven. Dat kan en mag je als land NOOIT toelaten.
Ik reken erop dat iemand met de roze plopkap verslag komt doen van dit vrolijke evenement.
Mastermattie | 16-02-15 | 09:57
In NL zijn maar 2 plaatsen waar mannen en vrouwen gescheiden worden:
Ze hebben mij toch mooi geweigerd bij het damesvoetbal en zwemmen.
En voor de dienstplicht had ik mij aangemeld als matennaaier voor de Milva.
Ook afgewezen.
-weggejorist-
Dit bezorgt www.eventplaza.nl een heel slechte naam.
Ik zou ze voortaan boycotten als ik een bedrijfsfeestje had.
Eventplaza punt nl in Rijswijk, nie wieder.
--sql error-- | 16-02-15 | 08:52
juist.. dat het volledig moge afbranden met haatbaarden en al
@blauwe zander
Maar denk wel dat degenen die overblijven de extremistische soort zijn. Onder andere omdat de gematigde soort op een hoop worden gegooid door xenofoob blank tokkietuig met witte busjes met exact die boodschap.
.
En kom aub niet uithuilen bij die zgn. "Elite" als dat moment er is. Deze jongen gaat je nl keihard in je gezicht uitlachen. Ik woon er nl niet naast en het is een PVV feestje.. Dus die ruimen ook maar op.
Haatbaard: Roei ze uit, de ongelovigen, de varkens, de apen!!!
Politiek Correct: Tja weet je, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van godsdienst.
Haatbaard: Uitroeien! Afbreken!! Uitroeien!!!
Politiek Correct: Tolerantie, multicultureel, lekker eten.
Haatbaard: Onthoofden! Verbranden!! Kruisigen!!!
Politiek Correct: We moeten ook niet provoceren, met al die cartoons.
Haatbaard: Vernietigen! Genocide!! Holocaust!!!
Politiek Correct: Islam is religie van de vrede, vol van barmhartigheid. Het is allemaal de schuld van Het Westen.
Haatbaard: Wij zullen de kafir vernietigen! Veroveren!! Onderwerpen!!!
Politiek Correct: Nou ja, als ze de meerderheid van stemmen halen, ja dan moet het maar ja.
Zet de organisatoren en diegenen die faciliteren ook als potentieel staatsgevaarlijke elementen direct het land uit. Extreme tijden vragen om extreme tegenmaatregelen. Geen stap achteruit meer.
Fortunate_Son is sarcastisch?
Dit zijn haatpredikers die geld inzamelen voor de jihad onder de dekmantel van liefdadigheid.
@necrosis | 16-02-15 | 09:37
In NL zijn maar 2 plaatsen waar mannen en vrouwen gescheiden worden: Kleedkamers en Toiletten, lijkt me duidelijk toch?
Dat we het nog steeds moeten hebben over verbieden ipv standaard uitbannen. Alleen in Nederland.
skoennie | 16-02-15 | 09:19
geen tolerantie voor intolerantie.
"While an intolerant sect does not itself have title to complain of intolerance, its freedom should be restricted only when the tolerant sincerely and with reason believe that their own security and that of the institutions of liberty are in danger."
Als je een toelichting wil, lees dit eerst maar eens:
en.wikipedia.org/wiki/The_Open_Society...
@Fijnstoffer | 16-02-15 | 09:43
Goede opmerking. Dat zie je nl. in alle! moslimlanden terug. De grote groep die alleen maar volgt en nergens tegen in opstand komt. Ik denk dat dit twee oorzaken heeft. 1. repressie 2. omdat ze de Koran blindelings volgen (al dan niet de interpretatie van de geestelijken)
want woord van de profeet
Dit is ook waarom je weinig mag verwachten van verandering binnen de moslimwereld. Geestelijken hebben er geen belang bij (want macht) en van onderaf gebeurt het ook niet.
necrosis | 16-02-15 | 09:42
Ik zal eraan denken! En zo gaat ook dit topic gewoon weer over neuqon.
necrosis | 16-02-15 | 09:37
Volgens de website cmo.nl het zijn de vrouwen dat gewend en is het veeeeel prettiger :
www.cmo.nl/islam-nl/index.php/vrouwen/...
"Dat mannen en vrouwen tijdens het rituele gebed in de moskee van elkaar gescheiden zijn, heeft dus alleen praktische oorzaken. Moslimvrouwen zijn dat zo gewend en vinden het veel prettiger om zich daar niet bekeken te weten door mannen. Vrouwen hebben bij ceremoniën die wat langer duren vaak ook kleine kinderen bij zich, die zij in de vrouwenruimte rustig kunnen verzorgen en eventueel borstvoeding kunnen geven. Het feit dat mannen en vrouwen in de moskee niet gemengd bidden, heeft dus niets te maken met minderwaardigheid van vrouwen, zoals soms wordt verondersteld.
Dus, ook al stellen vrouwen zich bij het bidden achter de mannen op, dat hoeft als zodanig geen teken te zijn van geestelijke achterstelling"
Niets aan de hand dus.
Op dit moment worden het in elk geval weer wat minder minder minder moslims in de wereld , gelukkig geloven ze allebei dat Allah aan hun kant staat . Egypte bombardeert Libië.
Die bijeenkomst gaat door op gelaste van de hele wereld der inlichtingendiensten. Principieel en vanuit de onderbuik zou dit tegen moeten worden gehouden. Opdonderen, allemaal. Echter, ik denk dat de bijeenkomst wel hele interessante is voor de wereld van inlichtingendiensten.
Die 5000 doden per maand... Hoeveel daarvan zijn eigenlijk Moslim?
@Mastermattie | 16-02-15 | 09:47
zonder "a", Het is nog te vroeg om te reaguren... *Liter koffie wegwerken gaat*
@Mastermattie | 16-02-15 | 09:43
Of een soort matje voor in je plateau-WC. Bestaat dat? Lekker om op vrijdagmiddag je ellende erover uit te storten...
Tis echt weer zo'n maandag he?
Dat krijg je als de ras eikels nog PvdA, VVD, D66, Groenlinks, SP en CDA stemmen dan komen zulke eikels op posities als burgervader. Om het land nog verder verrot te helpen.
@TheseDays00 | 16-02-15 | 09:31
Nadat Comeday Central klaar is met #Biebs krijgen we de opvolger: The Roast of Mo.
Als de Nederlandse regering ook maar enig respect zou hebben voor alle (recente) slachtoffers (ook moslims) van gruwelijk middeleeuws islam geweld, dan zou ze deze bijeenkomst onmiddellijk verbieden. De tweede wereldoorlog herdenken en aan dit soort haatbaarden onderdak schenken. Hypocrisie ten top.
Laat ze die bijeenkomst maar ergens in de woestijn organiseren, plaats genoeg.
Lui geen paniek. Opa Ivo heeft alles in het snotje. Maakt u zich geen zorgen. De regering waakt over u. Oh ja en een beetje lief zijn voor de Nederlandse islamieten ze hebben het zo zwaar de laatste tijd.
@Driewerf Hoezee | 16-02-15 | 09:37
*ogen uitspoelen doet met bleekwater*
@Mastermattie | 16-02-15 | 09:45
weigeren had daar moeten staan
@Bakito | 16-02-15 | 09:38
Het gaat niet om de formulieren maar om het weigen van opnemen tot aangifte.
Bovendien print ik nog goedkoper met m'n eigen laserprinter met Poolse toner van ebay.
@Driewerf Hoezee | 16-02-15 | 09:37
Ik geef eerder de voorkeur aan een schietschijf.
Haatbaarden weren uit Rijswijk, goed idee. Maar vlak de imams die hier reeds verblijven niet uit. Zij blijven de Koran en de Hadith en de Sharia onderwijzen. Minder uitgesproken, maar net zo erg. Op lange termijn hetzelfde resultaat: alleenheerschappij van de islam met alle bloederige gevolgen van dien. Er is een fundamentele hervorming van de islam nodig. En wie de islam een beetje begrijpt, kan alleen maar concluderen dat dat een hopeloze zaak is, omdat de islam inwendig verrot is, want het product van een waanzinnige. Afschaffen dus. En gelovigen die daar niet in mee willen gaan: vertrek uit Europa. We zijn jullie geloof en slaafse volgzame houding spuugzat.
En ondertussen wordt Abu-taleb uitgenodigd om bij Brakke 'Bama op de koffie te komen.
Serieus, geef mij maar een rol aluminiumfolie maar die man heeft een dubbele agenda.
Wilders had beter naar het Witte Huis kunnen gaan om het "nog maar een keer uit te leggen".
@eerstneukendanpraten | 16-02-15 | 09:32
Ik heb betere smaak dan dat.
De dag dat ik comment dat ik Merkel zou doen/ me door haar zou laten doen, schiet me dan alsjeblieft af om verdere vernedering te voorkomen.
paul de vries9779 | 16-02-15 | 09:25
+10
@Harald | 16-02-15 | 08:47
Realiseren mensen als jij je wel dat diezelfde vrijheid van meningsuiting die toelaat dat zowel jij hier je mening kan verkondigen, als dat die haatbaarden mogen komen preken, er straks niet eens meer is als diezelfde haatbaarden het voor het zeggen krijgen? Wordt toch eens wakker!
.
We hebben hier te maken met een religie/ideologie die de hele wereld aan haar middeleeuwse denkbeeld wil onderwerpen en dat wordt inmiddels dagelijks met dood en verderf benadrukt. Weg met de absurditeit die islam heet anno 2015.
-weggejorist-
@In Rijswijk staan vele gebouwen die hoger en lelijker zijn dan de gemiddelde moskee. Qua architectuur kunnen we nog heel wat leren van Arabieren e.d.
Bakito | 16-02-15 | 09:07
De enige islamitische cultuur die ik in NL wil zien is die van de Fakir in de Efteling. Daarnaast wens ik ook dat deze Fakir binnenkort de enige overblijvende moslim in NL is.
Wij zijn het volk!
18 maart 2015!
Ik weet anders ook niets meer te zeggen op al die islamshit die de laatste tijd onze gemoedsrust verstoord waarbij tot mijn grote ergenis de boven ons gestelden niet bepaald de indruk wekken dat ze ook tot ons Volk behoren.
@J.R. Thorbecke | 16-02-15 | 08:56
Wat Geert Wilders deed met zijn "minder minder minder" speech was niets meer, of minder, dan het vragen om de mening van de aanwezige menigte. Nergens heeft hij gezegd dat Marokkanen vervolgd moeten worden of iets in die strekking. Je kan het met de mening van die menigte eens zijn of niet.
Die geboren en getogen 22-jarige Deen was in december 2014 veroordeeld voor een steekpartij in november 2013 toen hij zomaar iemand in de metro neerstak.
Dus El Hussein was na zijn veroordeling van 2 jaar al na 1 maand weer vrij op straat! Hebben ze dan ook D66 rechters in Denemarken?
De rector van zijn school vertelde dat het een goede leerling was.... Maar zat hij dan nog op school?
Hoeveel belastinggeld heeft deze verwarde jongen in totaal gekost? Door welke haatimams was hij gehersenspoeld?
Mastermattie | 16-02-15 | 09:35
Ga ff naar de printshop. Voor een paar tientjes heb jij ook duizenden voorgedrukte formulieren. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
@necrosis | 16-02-15 | 09:29
@MeesterKwel | 16-02-15 | 09:27
Leuk voor op je placemat:
mkenyaujerumani.de/wp-content/uploads/...
@Fortunate_Son | 16-02-15 | 09:30
Ben je de gescheiden ruimtes voor moslims en moslima's soms vergeten?
In Nederland is bij wet geregeld dat vrouwen net zoveel rechten hebben als mannen.
Waarom komen die [MagNie] dan weg met lokale verordeningen die lijnrecht tegen onze grondwet ingaan?
En waarom zouden wij die vrouwonvriendelijke praktijken faciliteren in dit land?
In dit land heeft een vrouw net zoveel rechten als een man, en wie daar niet mee kan leven, raad ik aan om te verkassen naar een middeleeuws land wat niet zo moeilijk doet over het schenden van vrouwenrechten!
Na charlie hebdo heb ik veel nagedacht over de grenzen van de vvmu. Uiteindelijk heb ik besloten om deze absoluut te vinden, zonder uitzondering en de grens bij geweld te zetten. Dus ja als mensen sympathien hebben voor aanslagplegers, so be it, laat je maar kenbaar maken en verwacht stevige repliek van mijn kant.
Maar toch heb ik moeite met haatspeaches in rijswijk. Valt opruien en aanzetten tot haat onder de vvmu? Zou het verbieden van deze bijeenkomst dit daadwerkelijk stoppen, of zal het dan naar de kleine zaaltjes verbannen worden, onzichtbaar voor de samenleving?
Het is moeilijk en niet leuk; maar ik blijf bij mijn hernieuwde principe van absolute vvmu; iedereen mag zeggen wat hij wil.
Echter dit betekent niet dat we die gek binnen moeten laten; hij gaat maar lekker skypen. Opzouten met die gast.
-my 2 cents-
Ik neem aan dat zo langzamerhand ook GS HQ wel bewaakt/verdedigd wordt door de KMar?
@Bakito | 16-02-15 | 09:03
"Dan gaan jullie toch lekker aangifte doen"
Ons OM is al dusdanig verrot dat als je aangifte komt doen bij de politie van zaken welke aantoonbaar niet mogen dat de politie aangeeft de aangifte niet op te nemen omdat het OM er niets mee gaat doen.
Voor wilders liggen de voorgedrukte formulieren klaar maar als Nederlander moet je alleen maar belasting ophoesten en kun je verder ongezien de tiefus genieten
Zo ver zijn we al gezonken.
Het wordt tijd dat ook de rechterlijke macht gekozen kan worden, net als in de States.
Bouwvakkersdécolleté | 16-02-15 | 09:25
Ja en aangevoerd door het omkoopvrije VVD duo van Rey en Verheijen
@ mezelf
leertijd = leeftijd
Stop.De.Tijd.
Wat kan er tegen het vertonen van een mooie en leerzame film binnen een speciaal samengesteld Islamitisch programma zijn?
Fortunate_Son | 16-02-15 | 09:30
Nogal voorbarige conclusie. Wat leren ze er? Het ambachtelijke koppensnellen?
necrosis | 16-02-15 | 09:29
Flinke jopen en dan ook nog van de juiste leertijd, dat moet jou wel aanspreken.
@ goedemorgennederland
Vrijheid van meningsuitiong kent geen grenzen. Meningen moet je kunnen verkondigen. Wat niet mag zijn andere dingen: door rood rijden (ook maar een mening dat je voor rood moet stoppen), oproepen anderen te vermoorden (dood aan de joden, valt daar echt wel onder) en aanzetten tot haat. Deze lui horen gewoon buiten gehouden te worden met hun haatzaaierij, daar zou weleens wat meer aandacht voor Mogen komen in plaats van ze aan te laten schuiven op tv en zaaltjes en zalen te mogen voorzitten. Alleen een podium om ze belachel8ijk te kunnen maken, niet hun Eigen verhaal te laten afdraaien op Eigen voorwaarden.
roze_bril | 16-02-15 | 09:10
Iiiieeeeuuuwww, sorry.Ga je gang.
"Verschillende sprekers, zoals Muhammad Hassan en Wahid Baali zullen lezingen geven in het kader van liefdadigheid. De lezingen worden live vertaald vanuit het Arabisch en zijn toegankelijk voor een ieder." (Bron, www.rohamaashop.nl)
Niets aan de hand, erg overdreven reacties op een uiterst nobel liefdadigheidsfeest.
Zelfs aan de kinderopvang is gedacht:
"Voor kinderen hebben wij een speciaal programma samengesteld dat geheel islamitisch verantwoord is. Zo zal er een mooie en leerzame film gedraaid worden, worden er leuke spellen met hen gedaan en volgen er een aantal leuke activiteiten en traktaties. Dit alles vindt plaats onder begeleiding van een aantal ervaren begeleidsters."
Wat kan er tegen het vertonen van een mooie en leerzame film binnen een speciaal samengesteld Islamitisch programma zijn?
Spijkers op laag water zoeken.
@MeesterKwel | 16-02-15 | 09:27
*moehahaha*
@asylumstreetspanker | 16-02-15 | 09:27
Mij ook niet.
Bouwvakkersdécolleté
stohl.de/wordpress/wp-content/2013/09/...
roze_bril | 16-02-15 | 09:10
Het is hem niet te doen om argumenten, maar om iets heel anders.
@Bakito | 16-02-15 | 09:19
ja, ja hullie doen het ook.
roze_bril | 16-02-15 | 09:10
Niet te dichtbij gaan staan !
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 16-02-15 | 09:03
Zucht. Om mensen die zulke dingen schrijven gaap ik diep, en koester ik de stille hoop dat het gewoon maar verwarde mannen zijn.
Berthe | 16-02-15 | 08:55
Ook nu, nu het winter is en koud, komen er elke dag honderden bootvluchtelingen aan op de kusten van Europa. Allemaal jonge mannen uit Noord-Afrika. Wat zij in hun hoofd hebben zitten, kun je alleen maar raden. Zijn het echt vluchtelingen of worden ze gestuurd door Isis. Wat gaat Europa hieraan doen.
En MIMTEC doet ook en herverbouwingen bij de Koninklijke Marine. Dus.........
Nu hoor je geen laffe burgemeesters en andere regenten of kopstukken. Ook geen Marcouch, niemand.
Een schril contrast met de woedende reacties vorige week over de bezetting van de Leidse moskee in aanbouw.
Let maar eens op : dit congres gaat gewoon door. Onder het mom van vrijheid van meningsuiting of, nog zon idiote smoes, omdat iedereen dan kan horen wat deze figuren te zeggen hebben om er zo een mening over te kunnen vormen.
Ook de EU-inreisregels zullen een effectieve aanpak van deze smerige duivels wel weer verhinderen.
Het is onvoorstelbaar dat deze haatzaaiers en anti-westerse duivels ons land binnen mogen ! Als het om een groep neo nazis zou gaan, was de conferentie allang verboden en werden ze -terecht- meteen uitgezet. Maar het om in onschuldig wit gehulde islamduivels gaat, wordt hen geen strobreed in de weg gelegd.
Eurabia is allang een feit en wij mogen er niets over zeggen, anders kun je een klacht verwachten wegens haatzaaien. De omgekeerde wereld. Totale gekte !
@skoennie | 16-02-15 | 09:19
Je mag je eigen mening hebben, zolang het niet in strijd is met de de mening die IK wil hebben.
Zo hebben we het afgesproken in dit kikkerlandje en toch zijn het elke keer dezelfde personen van diezelfde onverdraagzame ideologie die alleen rechten, maar geen plichten meent te hebben.
Wat is daar onduidelijk aan?
Harald | 16-02-15 | 08:47
Anderen hebben al gezegd wat ik wilde zeggen over jouw stupide opmerking. Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut en onbegrensd. Als het oproept tot geweld of ondermijning van de gemeenschappelijke waarden van de samenleving dan worden grenzen overschreden. Zo kennen we hier scheiding van kerk en staat als waarborg voor een veilige en moderne democratie. En dat hou ik toch graag zo.
1 van de sponsoren van dit event, MIMTEC, heeft als referentie op haar website de verbouwing van het huis van burgemeester... JA... Aboutalib. Die van Rotterdam.
--
www.mimtec.nl/ (Kijk onder referenties)
Deze haatpredikers komen naar Nederland omdat er vrij grote vraag naar is onder moslims.
Dat is het belangrijkste punt. Zolang er dus vraag naar deze haatpredikers is zullen ze blijven komen.
Zwijgende meerderheid moslims steunt geweld; in Nederland 100.000 moslims bereid geweld te gebruiken
www.nieuwreligieuspeil.net/node/5882
MeesterKwel | 16-02-15 | 09:16
ANBI's zijn al jarenlang dubieus, en men (belastingdienst) doet er niets tegen. Er is geen enkele controle op wat ze doen en hoe geld word besteed.
Grenzen dicht graag? Haatpredikers van welk geloof dan ook, samen met haatuivoerders (aanslagplegers e.d.), állemaal een enkeltje IS-land? Oh, en natuurlijk wel even duidelijk maken dat áls ze terugkomen, dat ze dan zonder paspoort, zonder baard, linea recta naar het gevang gaan voor de komende 25+ jaar (levenslang).
Bouwvakkersdécolleté
In heel Limburg roepen ze al Alla(af)
Islam is een sekte. Het moet toch mogelijk zijn om de islam niet meer te erkennen als godsdienst?
Scientology wordt immers ook niet erkend en is, op de keper beschouwd, even bizar als islam. Het verschil is dat Scientology niet gewelddadig is; verder zijn ze beiden knettergek.
.
Door islam te schrappen als officieel erkende religie kun je in een klap al die haatstichtingen hun ANBI-status ontnemen en tevens alle moskee-overlast aan banden leggen. Je kunt de kopvodden achter de kassa's aanpakken, sekteleden verplicht vrij laten nemen tijdens de ramadan omdat hun arbeidsproductiviteit dan vrijwel nul is, etcetera, etcetera.
.
Indien het de Nederlandse regering menens is om de haat, het geweld en de segregatie aan te pakken, dan is het ontnemen van de officiele status als religie de beste keus. Er is vrijheid van godsdienst in dit land, maar dat geldt niet voor sekten.
Intergraal uitzenden op npo. Worden demense misschien eens wakker.
Aantastelijk | 16-02-15 | 08:49
++++++
Goed idee. Maar hoeveel nederelanders hebben de moed om te kijken ?
roze_bril | 16-02-15 | 09:10
Geldt net zo goed voor Amerikaanse Republikeinen, die aan de hand van hun god dood en verderf zaaien,
@Bakito | 16-02-15 | 09:07
Beatrix ging naar een Arabische golfstaat en droeg een soort van kopvod uit respect voor het gastland.
Welk respect tonen de sprekers van die totalitaire haatideologie ten aanzien van de autochtone bevolking?
Je wil het maar niet begrijpen.....
En waarom beantwoord ik jouw comments eigenlijk nog?
Ik ben in de war. Zijn we nou voor vrijheid van meningsuiting? Of geldt dat alleen als je de westerse normen en waarden waardeert?
Indien dat laatste, dan zijn we in bepaalde opzichten net zo erg als die haatsjeiks.
-weggejorist-
G*dT ook de Sinterklaas Partij maakt gebruik van ANBI. SP-politici leveren de helft van hun salaris in. Zij mogen 2500 euro netto houden, de rest gaat als gift naar de partij. De SP valt onder de ANBI en hoeft daardoor geen schenkbelasting te betalen.
Stop de soepsidie ziekte!
*Ceterum censeo Mekkam delendam esse*
Harald: Ook vrijheid van meningsuiting kent grenzen. Het is niet zo dat alles kan en alles mag zoals gewoon lijkt te zijn. En er is niets tegen om ons te wapenen tegen de aanvallen op onze verworvenheden.
Pek en veren graag...
... en t-shirts gaat drukken.
Harry Turtle | 16-02-15 | 09:12
Wat dacht je van deze t-shirt?
images54.fotki.com/v77/photos/9/127099...
Dat worden binnenkort invallen bij alle ANBI's.
Niet alle ANBI's zijn dubieus, maar alle dubieuze organisaties blijken wel een ANBI te zijn.
Misschien een Pechtoldvrij keurmerk om de kaftan van de koran te scheiden.
Zodra je een democratie wil omvormen tot een non-democratie ben je in mijn ogen niet welkom en zou dit strafbaar moeten zijn binnen een democratie.
Ik laat dus als room blanke ongelovige grote racistische boze witte man mijn CV maar niet repareren door "CV Monteur De Haag" (www.cvmonteurdenhaag.com/).
Niks verbieden! Aan alle gematigde moslims! Dit is je kans, tweet en facebook al je vrienden en erop af! Grote demonstratie, laat zien dat je het er niet mee eens bent. Mensen hebben recht op vrijheid van meningsuiting. Maar zodra er opgeroepen wordt tot geweld, door de haatimams, moet de overheid gewoon haar taak uitvoeren,meteen arresteren, afvoeren, berechten en opsluiten. Dat heet democratie, laat zien dat we weliswaar moreel superieur zijn aan de fundamentalisten,
Ik neem aan dat de Linda Voortman brigade de speeches nauwlettend in de gaten gaat houden, en bij strafbare feiten direct aangifte gaat doen en t-shirts gaat drukken.
Het Westen heeft zich verslikt in het woord discriminatie. Weet daar eigenlijk zelf niet goed mee om te gaan en dat wordt uitgebuit. Een stukje meer voor je eigen waarden opkomen zou geen kwaad kunnen. Je hoeft niet iedereen te pleasen en zeker niet als je daarmee jezelf ondergraaft.
VVD fractie boos op VVD Burgemeester Michiel Bezuijen van Rijswijk.
Weer een mooie bende bij de VVD, maar goed dat wisten we natuurlijk al. Waarom benoemt de VVD dan ook zo'n slapjanus tot Burgemeester, dat kan men zich bij de VVD beter eens af gaan vragen.
Benieuwd hoe lang de Nederlandse bevolking het nog gaat pikken dat ze steeds maar weer uitgerangeerde partij-tijgers als Burgemeester opgedrongen krijgen. We zijn zo'n beetje het enige land ter wereld (m.u.v. Noord-Korea) waar dit soort ondemocratische praktijken nog voorkomen.
-weggejorist-
@Bakito | 16-02-15 | 09:07
Het enige wat we van Arabieren kunnen leren is afgunst, haat, geweld, onverdraagzaamheid en aanverwante zaken. Als we deze zaken al zouden willen leren.
Hij was even van het toneel verdwenen , Bakito ,het werd hier bijna saai zonder deze linkse haat zaaier. Lijpkees alsof Wilders het zelfde zou verkondigen als deze enge koppensnellers .
Gewoon opdoeken die Islam, dan is de voedingsbodem voor al dat geweld meteen weg. Gaan ze dan een ander excuus zoeken ?
Gewoon even een telefoontje plegen met de Hooligans Gegen Salafismus, die mannen komen vast met plezier dat hele zooitje neerknuppelen daar in Rijswijk.
Normpje | 16-02-15 | 09:05
Uitkijken en/of regenpak aan!!
Waar een wil is, is een weg. Verbieden kan. Maar de wil zal ontbreken.
Onderstaande zojuist maar ff aan de burgemeester gemaild (michelbezuijen@rijswijk.nl). Copy/paste toegestaan.
"Geachte heer Bezuijen,
Via de media verneem ik dat op 8 maart aanstaande in uw gemeente een door de Stichting Rohamaa georganiseerd Gala zal plaatsvinden, waarbij diverse sprekers uit binnen- en buitenland aanwezig zullen zijn. Naar ik veronderstel ten overvloede maak ik u er op attent dat sommige, zo niet alle, van de uitgenodigde sprekers bepaald niet bekend staan om hun tolerantie jegens o.a. niet-moslims. Sterker; veelal is er sprake van het uiten van opvattingen die klip-en-klaar in strijd zijn met het Nederlands recht. Ik doel o.a. op het oproepen tot geweld en/of het haatzaaien tegen niet- of andersgelovigen, homoseksuelen, Joden etcetera.
Hierdoor verzoek ik u vriendelijk om het er toe te leiden dat dit Gala, waarbij naar ik begrijp zelfs een spreker is uitgenodigd die (nota bene) in Egypte vanwege zijn radicale en extremistische uitlatingen een spreekverbod heeft, geen doorgang zal vinden, althans niet in deze vorm en in ieder geval niet met dergelijke sprekers. Voor zover daartoe niet reeds wettelijk verplicht rust op u, als burgemeester van iedereen, minst genomen de morele verplichting om in uw gemeente geen platform te geven aan personen - en hun aanhangers - die evident de hier bestaande vrijheden misbruiken om deze zelfde vrijheden aan te tasten.
Ik verneem graag."
-weggejorist-
Gewoon toestaan, maar dan wel met een Benny Hill muziekje door de speakers gedurende het hele evenement.
Direct bellen die Islam Busters
-weggejorist-
rara | 16-02-15 | 08:58
necrosis | 16-02-15 | 08:55
Nogmaals, hij komt bijna tot zijn hoogtepunt. Alleen reageren als je een regenpak aan hebt.
Ik neem aan dat het kereltje Pechtold is ingehuurd als dagvoorzitter? Wat zal hij glimmen van trots!
De volgende bedrijven zijn sponsor/partner, dus weten we direct waar we als ongelovige geen zaken mee willen doen.
MimTec, Anolso, Euronet, Yami, Eethuis Fes, CV Monteur Den Haag.
Onderaan: www.rohamaashop.nl/
Als die dwazen hun verhaal dan al komen deon, zet dan meteen Pechtold en al die andere (s)linkse volidioten ook in die zaal en laat ze deze diarree verplict aanhoren. Slot op de deur en pas weer van slot zodra de retourvlucht gereed is voor vertrek.
Lekker stukkie Pritt.
Wat resteert; ronduit bizar dat die haatmossels uberhaupt het land in mogen. Van een bescheten knulligheid waar Pechtold nog een puntje aan zou kunnen zuigen. Als je ze al binnen laat, dan met pek en veren een tour door nederland. Op de platte kar. Tomaten en eieren. Mag iedereen zn plasje dr over doen. Daarna in goede gezondheid weer retour zandbank. En iedere 'gematigde' moslim die daar tegen protesteert oppakken, denaturaliseren en uitzetten.
Zo, dat lucht op.
Rijswijk moet wel een verschrikkelijk verpaupert, goor en vies zijn, anders laat je dat smerige volk toch niet binnen?
Ben een beetje islam-moe, maar bij sommige mensen wil het kwartje nog echt niet vallen. Zo noemde vanmorgen in een hoofdredactioneel artikel in het DvhN de scribent van dienst (Jaap K.) Geert Wilders de aanjager van de islamofobie in Nederland.
rara | 16-02-15 | 08:58
necrosis | 16-02-15 | 08:55
Bijna goed. Als deze imams uitspraken doen die strijdig zijn met de wet, dan gaan jullie toch lekker aangifte doen i.p.v. een beetje als een verongelijkt kind te huilen op internet.
Vervolgens beslist de rechter er sprake is van strafbare feiten.
Snappen jullie eigenlijk wel hoe een westerse rechtsstaat werkt?
rara | 16-02-15 | 08:58
Het beste is om die malloot geen reactie te geven. Zijn obsessie (het geilt hem ontzettend op en na verloop van tijd is het een vreselijke vieze stinkende rotzooi om hem heen en dan zit ie helemaal onder) is de PVV. Hij kan niet zonder, hij is erg zielig.
@Snackbar van Allah | 16-02-15 | 08:58
En toch ben ik bang dat met name D'66 van 'Miezerig Mannetje' gaat winnen dankzij het in elkaar stortende imperium van Rutte en Asscher.
Ik vraag me serieus af waarom mensen zo dom zijn....
'Hup VVD'. Ik moest aan Ivo Opstelten denken dus werd ik bang. Maar dat heeft zeker niets met de VVD te maken.
Het staat op schiphol en gaat terug in de tijd.
Een vliegtuig naar een islamitisch land.
Dus gauw die megamoskee in Gouda bouwen, dan kunnen ze daar in de toekomst onder het mom van, vrije geloofsbeleving, elke baardpredikant uitnodigen voor een gezellig praatje.
-weggejorist-
van stampij | 16-02-15 | 08:53
.
Da's geen kwestie van 'niet zien of snappen' beste van stampij. Da's een attitude van een een bijna bejaarde babyboomer met een misplaatst ego. Trekt het niet dat de ultieme natte droom uit de tijd dat zij er nog toe deden, allang mislukt is. En de ' wekker' die steeds de droom verstoord( Wilders... en daarvoor was het Fortuijn en Janmaat)als steen des aanstoots demoniseert. Vergelijkbaar met Marcel van Dam en Jan Pronk. Deze heren zijn net de Iraakse minister van media ten tijde van de tweede Golfoorlog.
@Snackbar van Allah | 16-02-15 | 08:58
'Nog een maand, dan mogen we weer stemmen. Eindelijk.'
Helaas mogen je buren, aan twee kanten en de overkant, dat ook.
En die stemmen allemaal D66...
Huh? Die Michel Bezuijen is zelf lid van de VVD.
@roze_bril | 16-02-15 | 08:57
Ik neem bakito net zo serieus als de Opsteltosaurus....
Ach, zo'n vaart loot het niet. De regering en de gesubsidieerde media vertellen ons iedere dag dat moslims allemaal vredelievende moderne lui zijn. Er zijn slechts enkelingen die vóór geweld zijn en iedereen willen bekeren of vermoorden.
Uit onderzoek naar de comments op sites als Maroc.nl en dergelijke blijkt dat de overgrote meerderheid van zo'n 17% vredelievend is.
Slechts een kleine minderheid van 83% is geradicaliseerd en wil iedere niet-moslim bekeren en/of vermoorden.
Nog een maand, dan mogen we weer stemmen. Eindelijk.
Weg met de policor, weg met de islam. En ja, dat is vrijheid van meningsuiting.
@Bakito | 16-02-15 | 08:50
Het is simpel: als Wilders al niet mag zeggen wat hij wil dan mogen deze haatzaaiers dat ook niet. Maar Wilders wordt nu wel vervolgd voor zijn uitspraken.
Ik ben het met je eens dat verbieden en vervolgen niet de juiste weg is, en dat houdt dus in dat jij en ik de vervolging van Wilders afkeuren.
VVD-Kamerlid Azmani wordt waarschijnlijk nu al met de dood bedreigd, net zoals ene Geert Wilders, destijds VVD kamerlid, die het gewaagd had om te stellen dat haat- imams niet welkom waren in een moskee in Eindhoven. Dat is tien jaar geleden en de Eindhovense moskee doet vrolijk mee aan ronselen en gaat volgens mij gewoon hun gang.
O ja tien jaar geleden heette het "fundamentalisten" nu "Jihadgangers".
Allemaal omdat de "weldenkenden" niet durven op te treden.
@Bakito | 16-02-15 | 08:50
Hahaha je bent aan het projecteren.
Intolerant tegen intolerantie. De vrijheid van meningsuiting paradox. Bleeeehhh... Te moeilijk allemaal om over na te denken.
Harald | 16-02-15 | 08:47
Vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als aanzet tot haten en opruien. Wilders zijn 'minder, minder, minder'-speech is klein bier vergeleken met de haat die wij toestaan om gepredikt te worden vanuit de moskee of vanuit de koran. Pritt Stift heeft gelijk, het is ongelooflijk dat we in Nederland toestaan dat er mensen hierheen komen die vervolgens andere mensen opdraagt ons te haten. Dat moest maar eens afgelopen zijn lijkt me zo.
Totdat er een beter alternatief is: 18 maart, PVV.
Als we een keer daadkrachtige bestuurders ipv laffe kwezels in ons land hadden, zouden die radicale islambedrijvers geen poot aan de grond krijgen. Moslims die hun ding doen zijn het probleem niet. Het euvel zit hem voor mij bij laffe politici die uit angst om te kwetsen een varkensschilderij weghalen, of banken die ineens spaarvarkentjes in de ban doen. De Pechtoltjes moeten eens kappen met toegeven aan radicalen. Mannen en vrouwen gescheiden... Kom op zeg ... we stevenen af naar het tijdperk voor christus als het aan de zogenaamd progressieven ligt.
Wordt steeds gekker hier, kom lekker binnen en predik je haat hier. Waarom zitten er in Den Haag zulke mongolen als ministers, dit moet toch gewoon verboden worden?
Wanneer wordt het daadwerkelijke probleem nou eens erkend.
Als VVD staatssecretaris Teeven niet doet wat VVD-Kamerlid Azmani wil, krijgt VVD staatssecretaris Teeven dan een motie van wantrouwen aan de broek? Of zou het alleen maar stoere verkiezingspraat zijn van VVD-Kamerlid Azmani?
Het schijnt dat ISIS gezegd heeft dat ze via
Libië met bootvluchtelingen willen oprukken naar Rome... "we staan al ten zuiden van Rome"
en wat doen we er tegen ? NIKS ... pappen en nat houden.
het voetvolk is er al, nu de zware wapens nog ?
OK, maar 'hup vvd' slaat dan wel weer wat door.
@Harald | 16-02-15 | 08:47
Inderdaad, jij mag hier zeggen wat je wilt. Dus je stelling klopt. Alleen het gaat anders als er haat wordt gezaaid. Maar dat een wezenlijk verschil is gaat er in jouw koppie niet inkomen.
Dingen verbieden is het nieuwe liberalisme.
De Nederlandse politiek mag maar één punt maken:
deze bijeenkomst verbieden.
Alles waar Nederland voor stond/staat, alles waar Nederlanders in geloven, wordt hier teniet gedaan.
Wat hier gepredikt wordt is de ondergang van onze beschaving.
Dit kan en mag de Nederlandse politiek niet toestaan.
@Bakito | 16-02-15 | 08:50
Waar dreigt Wilders precies met aanslagen, koppensnellen en andere nare zaken?
Haatbaarden gonna haat..
ANBI; ja, ja. Die club helpt alleen moslims. Lekker algemeen nut.
@mallekater | 16-02-15 | 08:48
Opruiing is gewoon strafbaar. Maar dan moet het O.M. wel willen, natuurlijk.
Als je nu nog niet snapt dat die religie/ideologie die verder nergens mee te maken heeft moet stoppen,dan ben je rijp voor een hele lange therapie.
Dit bezorgt www.eventplaza.nl een heel slechte naam.
Ik zou ze voortaan boycotten als ik een bedrijfsfeestje had.
Eventplaza punt nl in Rijswijk, nie wieder.
Bakito | 16-02-15 | 08:50
Wilders een dwaas noemen na 10 jaar strenge beveiliging is een motie van onvermogen. Dismissed!
Als dat busje zwart met rode strepen was geweest, had ik nog enige hoop kunnen koesteren:
i.marktplaats.com/00/s/NzQxWDk5MQ==/$%...
*tatatata, ta ta ta...*
De VVD als mensenredder ?
Zij de zich uitsluitend druk maken om hun eigen Vrinden ?
Zij die de jokers Huffnagel en Van Balen (met behulp van de billemaatjes uit de media) inzetten ?
Zij die de troef Die-Wilders als afleiding gaan inzetten ?
Dream-on.
Weg met de islam.
*nog 10 busjes bestellen doet*
Bij het paard van Troje zat de vijand tenminste nog verstopt.
Hier zit de vijand bovenop het paard en nog ziet men 'm niet.
Dit kan niet waar zijn .. nederland die haatbaarden 33n podium geeft. Nee je denkt rotter kan t bijna niet meer worden in dit land.. wel dus als dit doorgaat.
Ik wil weg uit dit niet meer echt westers land , als ik toch eens die grote knaller win in de staatsloterij ben ik pleite in nederland. Nog ff bedenken waar naar toe, ik zoek een vredelievend zonnig landje waar je heerlijk relaxen kan zonder zorgen.. wie weet monaco of heeft iemand nog andere tips?
-weggejorist-
@Harald | 16-02-15 | 08:47
Zeg dat maar tegen de moslims. (of doe je dat ook?)
Op landelijk gebied verwacht ik niets van de VVD van Rutte en zijn ruggengraat van gestapelde gummiberen.
En als ik de peilingen bezie, lijkt het me hoog tijd voor nieuwe verkiezingen aangezien VVD en PvdA allang geen meerderheid meer hebben!
Intergraal uitzenden op npo. Worden demense misschien eens wakker.
Harald, de grootste idioten hoef je het land niet in te laten wanneer ze bezig zijn met haatzaaien en opruien.
Te wapen!
Vrijheid van meningsuiting gaat beide kanten uit. Of je het nu leuk vindt of niet. Zelfs de grootste idioten zijn vrij om hun mening te uiten.
REAGEER OOK