
Waarom zou hij het toch gedaan hebben? Een psychologische inzinking? Maar waarom dan? Tarik had een vers & exact vwo-diploma. Dom is-ie niet. Was het de cultuurshock tussen het vrije leven op school en de nieuwe realiteit op een technische universiteit? Waren het zijn gescheiden ouders? Was het zijn Egyptische vader? Was het de belastingontduiking door grote bedrijven? Was het een besef dat je
achtervolgingswaanzin geen ziekte is, maar de nieuwe realiteit? Was het de
macht van grote bedrijven die via lobbywerk de wetgeving proberen te
dicteren? Misschien had Tarik alleen maar een gelukkig hoertje nodig om te zien dat het leven ook leuke kanten heeft.
Jojanneke verliet Powned om vanuit de EO de prostitutie ter discussie te stellen. Wel 70% zou gedwongen zijn (bron gewenst.) Laten we die gedachte eens entertainen. Er zijn zon
25.000 tot 30.000 prostituees actief, daarvan zouden er dus 17.500 tot 21.000 gedwongen worden. Stel dat je als foute pooier drie verschillende vrouwen 24/7 kunt bespelen, dan praat je over tussen de zes- en zevenduizend criminelen. Met zulke getallen is het nogal onacceptabel dat de laatste publiek bekende strafzaak tegen een pooier die van
Saban Baran is geweest, in 2008.
Er zouden dus genoeg foute pooiers zijn om een jaar lang iedere dag er twintig op te pakken. Dit beest heeft van zijn zeven jaar celstraf alleen het eerste jaar uitgezeten, daarna mocht hij zijn pasgeboren kindje bezoeken in een land dat hem niet uitlevert. Saban Baran verdiende tientallen miljoenen en zat daarvoor slechts een jaar vast.
Jojanneke liet samen met de Hoge Raad zien dat je per gedwongen meisje ruim twee ton per jaar kunt verdienen. Ze liet de paleizen zien van foute pooiers in Oostbloklanden. De beloning voor gedwongen prostitutie is extreem, maar de schoolbanken voor nieuwe zedenrechercheurs zijn
leeg. Pakkans bijna nul, opbrengst zeven nullen.
Voorbeeldje
Een activistische Officier van Justitie komt nu met een kruistocht tegen de vijftig tot tachtig heerschappen die een zestienjarig slachtoffer van een loverboy hebben bezocht. Vier jaar cel voor het niet controleren van de legitimatie van een meisje wat als meerderjarig werd aangeboden door een crimineel. Ondanks het bezit van de mobiele nummers gaat de politie fysiek bij die mannen aanbellen.
Die OvJ verneukt zijn zaken als hij kiest voor deze vorm van
dubbelstraffen, door het bewust slopen van huwelijken. Een simpele uitnodiging is hier genoeg. De mate waarin hij suggereert dat de klanten dienen te getuigen tegen de pooier is onjuist. Met zo'n getuigenis belasten ze zichzelf, dus die hoeft niet gemaakt te worden. De seks is an sich niet strafbaar, zolang geen betaling bedongen is.
De advocaat van de loverboy faalt door met de
irrelevante stelling te komen dat het meisje het gewild zou hebben. Ze is zestien, ze kan van rechtswege niet met betaalde seks instemmen. Waarom die advocaat zo zenuwachtig is voor zijn cliënt snap ik niet: zie hier
dertig voorbeelden van veroordelingen tot korte taakstraffen voor ernstige zedendelicten. Iets wat mij heel vreemd overkomt aangezien taakstraffen voor zedens- en gewelddelicten überhaupt
niet zijn toegestaan.
De Limburgse justitie zou onderzoeken of
websites waar prostitués worden aangeboden strafrechtelijk kunnen worden aangepakt. Dat is vreemd aangezien deze in de documentaire van Jojanneke en een andere, eerdere over de Haagse zedenpolitie door de recherche gebruikt worden om te kijken welk aanbod het meest verdacht is. Bovendien is zelfs
TPB weer online.
Zweden
Volgens Jojanneke is er geen relatie tussen legalisering van prostitutie en het aantal verkrachtingen in een land. Haar gekozen seksuoloog zag het verband niet. Dat is vreemd als je naar Zweden kijkt. Door het verbod is daar slechts 0,1% sekswerkers in de maatschappij, een zesde van Nederland. Onderaan de Europese ladder, terwijl Zweden
koploper is qua verkrachtingen. Driekwart vanuit de islam.
Zweden is wat dat betreft een heel vreemd land. Stel: twee dames zijn niet helemaal zeker of de gewenste seks wel helemaal veilig is geweest. Ze vragen daar aan de politie om met de bekende, platinablonde buitenlander in kwestie contact op te nemen voor een
SOA-test. De tweede officier van Justitie in die zaak maakt er een internationale publieke dubbele
verkrachtingszaak van, zonder proces.
Verbod?
Het is voor een foute pooier irrelevant of hij naast mishandeling, opzettelijke SOA-besmetting, vrijheidsberoving, oplichting, verkrachting en afpersing ook nog een prostitutieverbod overtreedt. Die man grossiert al in delicten. Dit soort randfiguren wordt aangetrokken door de laatste plek waar nog met contant geld betaald wordt. Dit is een reeks economische delicten.
Een eventueel verbod handhaven kan alleen met een goede recherche, die nu al in kwantiteit volledig ontbreekt. Verbieden duwt de sector alleen maar verder de nacht in, weg bij ieder toezicht. Verder in handen bij criminelen, waar dames tegen lagere prijzen en minder condoomgebruik werken.
Alstublieft
Het is sowieso al vreemd dat je openlijk mag aanbieden zonder condoom te werken. Zo iemand is een gevaar voor zichzelf en haar omgeving. Enkeltje gedwongen opname is dan een optie. Of gewoon ARBO-wetgeving handhaven onder de rode lamp. Ten opzichte van al deze juridische, religieuze en praktische gekte is Tarik eigenlijk maar een hele
normale jongen.
Ik smeek de Officier van Justitie en de drie rechters de dwang en de massale verkrachting eens achter de naam van de foute pooier te zetten. Nergens staat in
artikel 242 dat de dader
zelf het lichaam van het slachtoffer binnen moet dringen. Gewoon twaalf jaar de cel in per slachtoffer en dan TBS. Zo'n vonnis hebben we minimaal maandelijks nodig in de media om gedwongen prostitutie de nek om te draaien.
Reaguursels
InloggenAertheron | 03-02-15 | 13:04
Welkom op geenstijl, je reageert net op 1 van de weinige trollen die hier gedoogd wordt, onder een oud topic wat niemand meer leest. Ik spreek mezelf weer even tegen.
Wat een langdradig verhaal weer. En dan die opmerking dat het pas strafbaar is als er een betaling was. Ja hallo daar gaat het nu juist om Feynman. En dat die huwelijken eraan gaan hadden de heren wat eerder moeten bedenken lijkt me. Geen enkele mededogen voor mannen die tegen betaling op zo'n minderjarig meisje kruipen.
Supermatthijs | 31-01-15 | 21:08
Zijn punt is denk ik dat nu vooral de "gebruikers" gestraft worden, en dat de pooier waarschijnlijk met een erg lichte straf weg komt.
Geef de dames op straat eerst eens wat meer rechten. Als je gewoon als professional gezien wordt met een beroep en rechten en plichten, dan kun je ook misstanden aan de kaak stellen.
Als je niet eens een klacht kunt indienen omdat je dan zelf als misdadiger wordt gezien, dan is het makkelijk om een totaal verziekte sfeer te maken die gewoon schreeuwt om misbruik.
Maar ja, zoals we allemaal weten vinden religekkies seks vies bah. (Tenzij ze het stiekum vanaf hun computertje kunnen bekijken, shh, niemand zeggen...)
Zoveel reaguurders die mensenhandel, gedwongen prostitutie, misbruik en pornografie goedpraten. Alleen maar omdat ze zelf een zieke lust hebben naar seks. Alles moet wijken als ze maar aan hun beestachtige trekken komen. Zwakkelingen noem ik dat. Zwak omdat ze geen controle hebben. Waarom is respect voor vrouwen en de onschuld van vrouwen minder belangrijk dan jouw seks lust?
@arlen | 01-02-15 | 13:16
Je kan Màxima geen titel afnemen want die heeft ze niet. Zij is niet tot koningin gekroond, zij heeft niet de wettelijke titel koningin. Zij heet slechts koningin omdat door de tijden heen de vrouw van de koning zo wordt genoemd. Koningin Isabel van Spanje bijvoorbeeld, die was een echte koningin van zichzelf, net als WIlhelmina, Juliana en Beatrix. Maar niet Màxima.
"gedwongen" wordt gemakshalve effe niet gedefinieerd. Onder de 30.000 prostituees is het grootste gedeelte gedwongen door hun situatie, armoe bijv. ,althans, dat vinden ze zelf. veel anderen in dezelfde armoe vinden echter een andere oplossing en kiezen niet voor prostitutie. Prostituees Gedwongen door een persoon/pooier zijn veruit in de minderheid,maar voor het gemak en de sensatie wordt alles bij elkaar geveegd
@Einde van de Domheid
Amsterdam Sociaal wordt niet aangevoerd door Metje Blaak, ze stond slechts op de verkiezingslijst, en is pas 3 jaar later bij die partij gekomen nadat dit onderzoek was gedaan.
Bovendien is Karina Schaapman een politicus van de PVDA en is dit artikel haar 'mening', en dus niets meer dan dat. Ze haalt geen enkel onderzoek aan dat aantoont dat dit niet waar zou zijn.
Maar goed, je vond het onderzoek van Amsterdam Sociaal te 'politiek', vreemd want Karina Schaapman is dat ook, dus vreemd dat je jezelf daarmee verdedigd. Laten we dus even een 'onafhankelijk' onderzoek erbij pakken.
De Nationaal Rapporteur: 1437 meldingen van mogelijke mensenhandel per jaar. Op basis van 20.000 geschatte prostituees (andere schattingen liggen hoger, dus ik ga uit van het meest negatieve geval), komt dat neer op 7%.
Maar als je zelf even wilt snuffellen naar onderzoeken die bij jouw 'mening' passen, help ik je graag hoor. Hier een overzicht van de onderzoeken en hun percentages, en hoe ze tot die percentages komen:
achterhetraamopdewallen.blogspot.nl/20...
Jojaneke met haar reli-activisme vergeet dat door het niet strafbaar stellen van illegaliteit of hulp aan illegalen dat deze praktijken blijven bestaan.Zolang vrouwen bereid zijn om voor geld seksuele handelingen te verrichten ,roei je dit niet uit.De drang naar de daad bij mannen blijft bestaan ,zolang het opperwezen het geheim van de onbevlekte ontvangenis niet met hen deelt.Het lijkt erop dat hier opeens wel de nare bijvangst van de open grenzen benoemd mag worden.
3 vrouwen per gastheer lijkt me weinig .Bij Saban had je het over tientallen(meer dan honderd).
Over sex met minderjarigen waar leg je de grens.Een 21-jarige met iemand van 16 verboden.Dan lopen er in Nederland een hoop zedendelinquenten rond.De opvoeding lokt het ook uit door steeds te roepen dat meisjes 2 jaar verder zijn in hun ontwikkeling.
Als minderjarigen niet in staat zouden zijn om zelf te beslissen om over te gaan tot prostitutie.Dan moet de overheid ze ook niet proactief werven voor defensie .Waar ze hun lijf en leden kunnen riskeren voor politieke spelletjes. Wie zeurt over onveilige sex tegen beloning,zou er ook voor moeten zijn om Maxima haar titel af te nemen.Vaste klanten zou je dit premium kunnen verlenen.
Ben je als klant van een taxi wel verantwoordelijk om te weten of hij een rijbewijs heeft en zijn gordel om doet.Omdat de overheid de verantwoordelijkheid niet aan kan,wordt hij bij de klant neergelegd zeer hypocriet.
De Nederlandse regering is tot het wijze besluit gekomen dat er niet meer zaken opgelost worden met meer agenten, dus dat het aantal agenten omlaag kan. Zeer wijs, scheelt mij een aantal boetes. En door de hoogte van de boete te verdubbelen houdt de staatskas dezelfde inkomsten. Wij hebben een slimme regering.
Weer goed verhaal Feynman. Tarif heeft last van het enorm vrouwentekort in Delft. Onder 17500 studenten is maar circa 25% vrouw (www.tudelft.nl/nl/over-tu-delft/feiten...) en onder de bevolking van Delft in de studentenleeftijd is er maar één vrouw op 6 mannen (13%). Pijnacker is op fietsafstand naar Delft, dat is daar nog erger tussen al die kassen. Voor elke eerstejaars feut is het in Delft elk jaar een enorme teleurstelling dat je in het geheel totaal helemaal niets voorstelt. Dat is zijn probleem.
.
Hij had juist nog een groot voordeel boven alle andere studenten, dat hij geen kamer hoefde te zoeken, maar lekker royaal in een groot vrijstaand huis kon wonen bij zijn moeder. Menig andere student moet het zes jaar doen met een kamertje van 4x4 zonder ooit een meisje te spreken anders dan de cassière van de supermarkt of een balie-juffrouw. Maar door zo in zijn uppie te wonen bij zijn moeder, had hij geen aansluiting met het studentenleven in de avonduurtjes en werd toen een home grown lone wulf. De ideologie van Egyptische pappie uit Caïro gaat dan de boventoon voeren. Zo is het maar net. Bij het huwelijk van mammie met Egyptische pappie heb ik in 1993 nog gevraagd of mammie dan geen zaterdagpagina van de Telegraaf nodig zal hebben om huilie huilie over haar mislukte huwelijk te doen.
Opeens heb je het, je wordt pooier
Tarik lijkt overduidelijk aan een psychose te lijden, gruwelijk maar gelukkig zonder slachtoffers. Prostitutie blijft een moeilijk verhaal wat dat met Tarik te maken heeft is me compleet onduidelijk. De fatsoenrakkers die prostitutie zo graag willen verbieden, zie Zweden, daar feministisch fatsoenrakkerij, de EO met zwarte kousen fatsoenrakkerij, o, wat erg. De falende rechtsmacht die een gewetenloze mensenhandelaar met verlof laat gaan, dan heeft vervolging instellen ook weinig zin en het gebrek aan menskracht. Het kan veel beter en het zou helpen als eens met de dames zelf zou worden gepraat.
Ik denk dat het de lage pakkans is die aan de basis ligt van alle ellende hier, en zolang daar niets aan verandert, is alle praat over verbieden, reguleren of zelfs strenger straffen zinloos.
Dat zijn namelijk allemaal dingen die voor een crimineel pas meespelen op het moment dat hij zich er niet aan houdt en gepakt wordt. Omdat de kans dat dat gebeurt 2% is, is er geen enkele reden voor de crimineel om zich aan de huidige wetten en verboden te houden, en evenmin aan alle nieuwe wetten en verboden die je nog invoert.
Je kunt wel 30 jaar cel geven aan vrouwenhandelaars, maar daar heb je niets aan als je die mensen nooit pakt. Dan blijft het een boos regeltje in het wetboek, niets meer.
Al denk ik wel dat zwaardere straffen ook motiverend kunnen werken voor onze politie, want ik stel me zo voor dat je als rechercheur ook niet snel geneigd zal zijn om te proberen dit soort tuig op te pakken, als je weet dat de D66-rechter ze toch weer met een fopstrafje naar huis stuurt, zodat al je werk voor niets is geweest.
Daarom is zwaarder straffen noodzakelijk, maar nog veel belangrijker is het om onze politie meer middelen te geven om deze dingen op te lossen en foute pooiers en mensenhandelaars op te sporen.
Ik ben wat dat betreft voorstander van meer bevoegdheden voor de politie. Als je dan "politiestaat!" wil krijsen, prima, maar ga dan niet janken over een laag opsporingspercentage. Het is het één of het ander.
-weggejorist-
Prostitutie moet gewoon veel beter geregeld worden. De overheid kan de rol van de pooier voor 100% overnemen. Inclusief werving, huisvesting, gezondheidszorg en beveiliging. Dat lijkt mij een veel beter idee dan alleen maar registreren en kaalplukken (belastingheffing, waar de vrouwen niks voor terug krijgen).
Die hetze van GeenStijl tegen Jojanneke begint sneue vormen aan te nemen.
Punt is noch de politiek, nog de rechtelijke macht willen dit oplossen, daarom zal de pooier (wederom) amper straf krijgen.
Maar eh? Wat een chaotisch 'hak op de tak' stukje tekst...
De echte conclusie hier is wederom: grenzen dicht, criminele allochtonen een stempel persona non grata in het pasje, na uitzitten van een echte straf.
Overal ter wereld doen ze het zo behalve in NL?
Doelbewust dus!
Hier weigert men verschil te zien tussen aloch,- en autochtoon... De pvdavvdd66glcucda one world gedachte.
Alle ellende die NL treft qua allochtoon geweld hebben we te danken aan zieke linkse leiders en rechters.
Dat hele prostitutiegebeuren is voor 95% in handen van allochtonen.
Waarom? Omdat zij gewetenloos zijn, gewelddadig, opereren als enorme bendes, etc.
Autochtone Nederlanders zijn eenlingen daartegenover, daarnaast hebben ze menselijkheid meegekregen, een factor die bij allochtonen veelal compleet ontbreekt.
Dus overheid, snel uitzetten deze gewetenloze allochtone stukken tuig en grenzen dicht.
Wij, de normale burgers, zijn het zat!
Veel niet criminele allochtonen zijn we daarnaast ook zat vanwege het onaangepaste, onbeschofte agressieve rotgedrag.
Neem die ook maar meteen mee.
Nederland was ooit een fijn land om te wonen, totdat linkse saboteurs het idee vatten dat de boel eens flink opgeschud moest worden.
Ze gunden het de autochtoon niet om in vrede te leven.
Hoe doe je dat opschudden? Hoppa grenzen open voor kanslozen.
Zie hier het resultaat, haat in de straat!
Weg met zieke linksideologische politici, zij zijn een gevaar voor vrede en vrijheid.
Wat de "off-day" van die Tarik in hemelsnaam met al dan niet gedwongen gehoererij heeft te maken is mij een raadsel. Behalve dat Feyman klaarblijkelijk ook een "off-day" had.
Nou.. dat zogenaamde ''gelukkige'' hoertje zag er nou niet echt uit, raar model hoofd en vieze benen en armen vol met littekens.
@Julia | 31-01-15 | 23:05
De statement "Alle vrouwen zijn hoer" is waar, ik heb 10.000 voorbeelden. Wil je links ?
MarkvdBeer | 01-02-15 | 01:08
Jouw link is trouwens ook lekker, Amsterdam Sociaal wordt aangevoerd doro Metje Blaak.....
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article...
MarkvdBeer | 01-02-15 | 01:08
Ik was eigenlijk op zoek naar het onderzoek van Karina Schaapman, haar cijfers zijn heel veel minder rooskleurig als de jouwe. Ook de meiden in Pownews stonden stijf van de zenuwtrekken angstogen en overschreeuwden zichzelf terwijl de hobbygay er helemaal niet bij hoorde.
guurderdanguur | 01-02-15 | 01:02
Lees even mijn eerdere reacties en dan zie je dat ik niet anders denk dan jij..
@Battery!!!
Metallica-fan zeker ? Mooi.
@Einde van de Domheid | 31-01-15 | 23:16
Kijk je wel eens naar wat je plaats, slimpie?
Je verwijst naar een artikel dat bol staat van de fraudeurs. De schrijfster van dit artikel basseert zich o.a. op boekjes van fraudeur Perdiep Ramesar (ontslagen wegens fraude met zijn bronnen), en het gebruik van het 'Schone Schijn' rapport, dat 50-90% dwang noemt, maar dat niet is gebaseerd op onderzoek, maar op de onderbuikgevoelens van slechts 6 van de 18 ondervraagde politie mensen!
Dat slechts 2% plezier heeft in haar werk is onzin. Er wordt in het artikel dan ook geen bron vermeld. Maar dit onderzoek gedaan onder 94 prostituees op de Wallen zelf(!) laat een heel ander beeld zien:
www.amsterdam-sociaal.nl/images/ASO/De...
Namelijk dat:
36,2% Zeer tevreden is over het werk
52,1% Tevreden is met het werk
6,4% Neutraal is over het werk
2,1% Zeer ontevreden is over het werk
en 3,2 Gaf hier geen antwoord op.
Het is dus onzin dat slechts 2% plezier zou hebben in dit werk. Sterker nog, een meerendeel geeft juist aan tevreden te zijn over het werk.
Chow | 01-02-15 | 00:55
Natuurlijk. Wat dan? Moet je je gaan ''schamen'' omdat je met jonge vrouwen seks wil hebben????? Want dat is echt heel onnatuurlijk?
Wat willen ze je aanpraten dan? Dat de overige kerkgangers op zondag niet meer naast je willen zitten?
Omdat de religieuze shariabende diep is doorgedrongen in het overheidsweb, gewoon vriendelijk lachen. En laat hen maar bewijzen dat: a) er iets betaald is voor seks en b) dat het DNA uit een grabbelton met condooms betrouwbaar is en geen kruisbesmetting kan hebben plaatsgevonden.
En je vrouw mag dankbaar zijn dat je voor seks een pro inhuurt, want die verstaan hun vak en gaan je niet van je werk houden de volgende dag.
Tja wat een narigheid weer rond de wereld die vulva heet.
Laten we eerst de minderjarigen bannen uit religieuze instellingen. De schade die daar in de hersensjes wordt aangericht is een veel groter probleem dan de prostitutie waar percentueel gezien verrassend weinig mis is.
guurderdanguur | 01-02-15 | 00:52
Dan moet je ook accepteren dat ze aan je deur staan als je per ongeluk via kinky.nl een 16 jarige hebt uitgekozen..
Julia | 01-02-15 | 00:02
Het is ook een recht. De religieuze haatbrigade die voor een ander wel even komt uitmaken wat hij of zij lekker of fijn moet vinden.
Liegen en draaien, dat is de kerkelijke weg. Seksuele daden MOETEN altijd maar gevoelvol zijn? Wat een lulkoek. Seks is fijn, seks is lekker. Bijna iedereen wil het wel elke dag doen. Dus is het ook een handelsproduct.
En er bestaat geen enkele reden om dat meer te beperken dan de handel in verkapte slaven die elke dag in de file staan om naar een lullig kantoorbaantje te gaan of 3,50 euro bij de AH staan vakken te vullen.
Ronduit beledigend, deze bemoeizucht. Vrije mensen mogen doen wat ze willen. En klanten van een prostituee die minder leuke werkomstandigheden strafbaar of aansprakelijk stellen is al even krom en onrechtvaardig om klanten van C&A of Apple strafbaar te stellen omdat die producten met kinderleed en dwangarbeid voor weinig geld zijn gemaakt.
Julia | 01-02-15 | 00:02
Nee natuurlijk is er geen recht. En uitwassen moeten keihard worden aangepakt. Daarover verschillen we denk ik niet van mening.
Chow | 31-01-15 | 23:38
Het is ook een moeilijke kwestie, helaas zal het denk ik ook niet opgelost kunnen worden.
En zodra je het over prostitutie hebt met mannen schieten ze vaak in de verdediging, ook hier op Geenstijl. Je tast mannen bijna in hun 'eer' aan als je het ter discussie stelt.
Alsof het een recht is... gebruik maken van een industrie met zoveel problemen... alsof het een recht en belangrijk is... een seksuele daad veranderen tot een kille gevoel/harteloze transactie.....
Wees er maar trots op.
Is het ook mogelijk om dit artikel uit te printen en daar twee gaatjes in te doen? Kan het nog van pas komen later.
Eshek | 31-01-15 | 23:42
Nee dat begrijp je niet. Maar jij begrijpt parenclubs denk ik ook niet. En je zult SM ook niet begrijpen. Maar dat is dan toch niet de regel gelijk?
Waarom ondergraven de D666 rechters toch het rechtssysteem dat ze dienen te handhaven?
Is dat om in het volgende rechtssysteem te mogen door dienen?
Sharia?
Ik kan er met me verstand niet bij dat die vrouwen vrijwillig op hun rug geld willen verdienen.
Hebben zij geen gevoel voor eigenwaarde?
Of is het het 'snelle geld' dat ze er mee verdienen.
Wat is nou het punt van dat stukje?
Ik lees en lees maar het komt maar niet.....
Einde van de Domheid | 31-01-15 | 23:24
Lekker gaan slapen en morgen weer proberen.
Julia | 31-01-15 | 23:28
Ik weet het ook niet. Maar prostitutie zal nooit verdwijnen. Ik geloof ook niet dat alle prostitutie onmiddelijk te maken heeft met geweld, handel en weet ik wat nog meer. Natuurlijk is dat een onderdeel. Dat pak je dan aan. Althans dat probeer je dan. Vind jij dan dat die hele industrie keihard verboden moet worden? Denk je dat alle mannen die wellicht een keer in een dronken en ongelukkige bui naar de hoeren gaan onderdrukkers zijn die keihard aan de schandpaal moeten? Zeg het me maar.
Waar ik me pas echt en meer dan gruwelijk aan erger is het feit dat deze loser, door barmhartigheid van NL, hier asiel heeft gekregen, en dan zo'n dingen gaan flikken als je eenmaal hier woont???
Dertig jaar vast zetten en dan de grens over met dit vies stuk krapuul!
Al die andere collegas met zelfde inslag gaarne t zelfde lot.
Ik ben helemaal klaar met al die allochtone criminelen.
We hadden de handen al vol genoeg aan eigen tuig.
Chow | 31-01-15 | 23:12
Lol.Nee.
Aangezien mijn vrouwelijke naam zal ik daarop wel worden aangesproken.
Maar mannen moeten eens af van het idee dat zij het belangrijkste in de wereld zijn en dat hun (seksuele) behoeften alsmaar bevredigd moeten worden. Dat alles maar daarvoor moet wijken, dat de seksindustrie bol staat van geweld, criminaliteit, gedwongen prostitutie en waar vrouwen nog minder als vee worden behandeld. Sorry NEE, dat gaat er bij mij niet in dat je kwakje lozen belangrijker is dan mensonterende praktijken. De hoerenlopers houden dat in stand, vraag-aanbod.
Mannen zouden meer naar zichzelf moeten kijken, zichzelf meer moeten beheersen en inzien dat van geen seks hebben je niet dood gaat.
Als dit gebeurde in Europa maar dan blank versus zwart.... dan was er al lang actie geweest en werd het voor rascisme,apartheid uitgemaakt etc.
Maar wanneer het over vrouwen gaat dan is dat minder belangrijk.
Weet je trouwen ook hoe vaak incest voorkomt Feynman?
2 tot 3 keer per klas.
Het feit dat we er nooit van horen betekent dat het cijfer lager ligt?
Chow | 31-01-15 | 23:20
Wat is nou het punt van dat stukje?
Ik lees en lees maar het komt maar niet.....
wat de heer feynman hier aanstipt is dat er honderden zo niet duizenden ambtenaren zijn die geen belang hebben bij een daadwerkelijke oplossing, en dat met de hoeveelheid geld die er omgaat er natuurlijk ook nog volop corruptie is die deze ambtenaren ook niet opgelost willen zien. dat een saban b naar turkije mag, is alleen te verklaren met een discrete bruine enveloppe gevuld met geld overhandigd aan diverse medewerkers van justitie. is er iemand ter verantwoording geroepen voor dit debacle, heeft het consequenties gehad? een klap in het gezicht van al die misbruikte en mishandelde vrouwe die er alsnog getuige van mogen zijn hoe hun beul een lekker leventje leidt en hun kan bedreigen. nederland is een bananenmonarchie gevuld met morele nietsnutten.
Einde van de Domheid | 31-01-15 | 23:16
En nog een linkje.. zondares.blogspot.nl/
En wat Tarikske betreft, iedereen overal ter wereld evalueert dit, schlemiel of niet.....
Slechts 2% vind het leuk!
www.volkskrant.nl/dossier-evelien-tonk...
Het valt allemaal best wel mee Feynman, het is gewoon een hardstikke leuke industrie!
Julia | 31-01-15 | 23:05
Jojanneke?
Lewis | 31-01-15 | 22:39
Veel vrouwen die in de prostitutie zitten hebben ook een geschiedenis en achtergrond van seksueel misbruik/trauma's/mishandelingen.
Dit meisje is overigens van wat de vader zei een slachtoffer van een loverboy. Haar eerste liefde, vriendje en seks etc.
Helaas is haar keuze de verkeerde gebleken.
Overigens, de stelling van bovenstaande reageerders dat het OM gezinnen kapot maakt... Werkelijk??
Deze mannen hebben er zelf voor gekozen om vreemd te gaan en een hoertje te gaan bezoeken... misschien dat ze er niet uitzag als 16 en als gedwongen... Maargoed, dat is een van de keerzijdes wanneer je een daad gaat doen in een industrie die bol staat van de criminaliteit, geweld, gedwongen seks, vrouwen met trauma's en als vee worden behandeld. Vervelend he, dat de bal nu een keer terug kaatst niet waar?
Hadden ze maar eerder moeten bedenken aan wat het zal betekenen voor hun gezin, kinderen en vrouw.. Denken zij aan de belangen van hun gezin?
Nee, zij denken enkel aan de belangen van hun pik. Tsja, en dat pakt nu een keertje verkeerd uit. Wat vervelend.
Tsja, suck it up boys... tot de laatste druppel.
Ik kan werkelijk geen medelijden met deze mannen hebben.
@ Rätselhaft | 31-01-15 | 22:25
Die hypothese van jou is dus precies wat zo'n Jojanneke aan de kaak probeert te stellen. (Nou ja, niet de persoonlijke hypothese van Rätselhaft natuurlijk.)
Ik denk persoonlijk dat er maar bar weinig prostituees zijn die ervan genieten, of er op zijn minst geen problemen mee hebben, om veelvuldig gepenetreerd te worden door vreemde kerels. Ik heb een paar jaar in de Amsterdamse rosse buurt gewoond en gewerkt (niet in de desbetreffende sector) en ik weet dat er ook heus vrouwen zijn voor wie dat wél geldt, maar ik ben ervan overtuigd dat dat een kleine minderheid is.
Neederlandsche ambtenaeren haten nu een keer hun bestaan. Die rekening gaat massaal naar die nare burger toe... en dat blijft zo. Want Neederland.
@ Lewis | 31-01-15 | 21:42
Iedereen heeft zo zijn favoriete en minder favoriete werkjes. De chirurg en loodgieter vinden elkaars werk wellicht ook smerig. Ik zie het niet als mijn taak om te bepalen wat een ander vies moet vinden.
Mijn hypothese is dat hoeren hoeren zijn omdat ze hoeren willen zijn.
Misbruik gaat veel breder dan alleen in de prostitutie. Anderzijds is prostitutie vanuit zijn aard niet perse iets dat gedwongen is. Tenzij je de klant als slachtoffer neerzet, want die willen natuurlijk liever helemaal niet betalen. Betalen voor sex is iets dat de dames hebben bedacht.
Supermatthijs | 31-01-15 | 21:08
Wat Feynman volgens mij probeert te zeggen, maar niet heel duidelijk formuleert, is dat getuigen voor deze mannen zelfincriminatie zou betekenen. Immers, op dat moment zouden ze toe moeten geven dat ze betaalde seks hebben gehad. Dat is inderdaad waar het om gaat, maar getuigen als dat belastende feiten voor jezelf oplevert is niet verplicht. Iedere goede advocaat zou deze mannen dus afraden in het getuigenbankje plaats te nemen.
Ben het met je eens over die kapot gemaakte huwelijken. Met de mannen kan ik weinig medelijden hebben. Je zult er daarentegen maar op zo'n manier achter komen dat je partner het in hotelkamers met 16-jarige hoertjes doet.
Temazepam60milligram | 31-01-15 | 22:10
Onbetaald waren deze mannen niet strafbaar. Ze zijn strafbaar omdat het om betaalde sex ging. Je mag namelijk sex hebben vanaf je 16e. Het mag alleen geen betaalde sex zijn.
@Chow
Laat ze die mannen maar hard aanpakken, van mij part met paard en wagen door het dorp. Je kunt niet ongestrafd sex met minderjarigen hebben. Dat ze thuis een gezin en huwelijk hebben hadden ze maar eerder moeten bedenken. En op deze manier gaat er ook een waarschuwend effect uit naar mannen die ditzelfde doen. Hopelijk bedenken zij zich door deze aanpak.
@ Feynman, justitie in Nederland werkt niet, is afgeschaft:
"Privé-detective Ben Zuidema heeft de familie geholpen bij het vinden vanhet 16-jarige meisje dat betaalde seks zou hebben gehad met 80 mannen.
"Op 10 oktober vorig jaar kwam de vader wanhopig naar mijn kantoor", vertelt Zuidema. "Hij was bij de politie in Heerlen geweest, maar dat had niks opgeleverd. De vader zei dat zijn dochter in handen was van een loverboy en dat hij die jongen kende. Zijn dochter had gezegd dat ze in België zat, dus daarom dacht hij dat ze daar was. Ik kon zo achterhalen dat ze in Valkenburg was."
Verkeerde hotel
Met die informatie is de vader volgens Zuidema weer naar de politie gestapt, maar ze hebben volgens hem toen bij het verkeerde hotel staan posten."
De "loverboy" is inmiddels waarschijnlijk alweer op vrije voeten.
@Piet Karbiet
Zweedse dames uit Tirol???
Supermatthijs | 31-01-15 | 21:54
Ik snap je punt. Maar ze hebben van al die mannen het telefoonnummer. Dan kun je ze dus ook bellen om ze uit te nodigen een verklaring te komen afgeven op het politiebureau. Huwelijken slopen kan altijd nog. Maar dat doe je bij voorkeur nadat je een zaak hebt. Niet alleen als er sprake is van een verdenking. Daarin verschillen we blijkbaar van mening ;)
Zo, en nu op naar een Tiroler Abend. Zweedse deernes, sex op TV, bradwurst und bier. Fijn man!
@Lewis | 31-01-15 | 21:42
Spreekwoordelijk wordt je met een bureaubaan behoorlijk dagelijks verkracht lijkt me.
Het artikel was voor mij begrijpelijker geweest zonder eerst over Tarik te beginnen. Verder als je als man het risico neemt om betaald seks te hebben met een meisje waarvan je niet zeker weet of ze meerder jarig is en of ze vrijwillig voor geld met je het bed induikt heb ik geen medelijden met je als je vervolgens tegen de lamp loopt en je leven naar de haaien is. Dit soort mannen piept doorgaans knap anders als het de eigen dochter was geweest dus kom niet bij mij aan met je gezin... je hebt het zelf op het spel gezet. Verder als een dame op deze wijze haar geld wenst te verdienen prima en alle respect voor ondanks dat het mijn keuze niet zou zijn.
@Chow | 31-01-15 | 21:46
Ze reageerden op een advertentie waarin de diensten werden aangeboden voor geld. Ik snap de bedoeling van het OM nog steeds. Zie het als een voorbeeld, zolang er vraag is naar minderjarigen is er aanbod. Dat lijkt me hun insteek. Maak mannen maar eens goed duidelijk dat seks met een minderjarige strafbaar is. Ook al ziet ze eruit als 22.
Cijfers over verkrachtingen / aanrandingen / zedenmisdrijven in Zweden zijn niet te vergelijken met de cijfers in andere landen in het westen (of waar dan ook).
Zoals Battery!!! al roept, een bolwerk van feminisme. Met hele andere regels op dit gebied. Juist omdat ze zo doorgeslagen politiek correct (proberen te) zijn wordt alles als rape aangeduid.
Feyman heeft normaal zijn feitjes voor elkaar maar wilde hier te snel een paar bruggetjes bouwen. Jammer.
Beter had Feynman deze keer 2 artikelen geschreven inderdaad.
Supermatthijs | 31-01-15 | 21:41
Nee, er is alleen bewijs dat er sprake is geweest van sex. Dat is opzich niet verboden. De betaling is niet te bewijzen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het OM een echte zaak heeft naar de klanten toe. Ondertussen zijn de huwelijken wel al kapot. Behalve dan bij de klanten die geen relatie hebben. Beetje oneerlijk..
Ooit_huisregelneef | 31-01-15 | 21:41
Jij bedoelt die wijkagent, die driekwart van de tijd in de gewone avond- en nachtdiensten meedraait en daardoor niet eens de tijd krijgt om zijn wijk te leren kennen? Die wijkagent?
Ondertussen weet ik echt niet waar Feynman heen wil met dit artikel. Tarik linken aan Jojanneke en dan het OM op hun flikker geven over vervolgen van pooiers. Ik zie het verband niet.
Ik geloof niet dat Tarik zijn daad verrichtte omdat hij boos was op het OM.
Moralistisch gezever. Ook van sommige reaguurders in deze kwestie. Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.
@ Rätselhaft | 31-01-15 | 21:34
Ik hap maar, al hoop ik dat je zit te trollen.
Eens kijken... omdat het iets anders is om elke dag meerdere keren de pik van een vreemde kerel in je vagina of je mond te krijgen dan om achter een bureau te zitten?
@Chow | 31-01-15 | 21:38
Bewijs hebben ze genoeg en ik zie het wel als positief dat ze het nu eens op deze manier aan proberen te pakken. Zonder vraag geen aanbod namelijk. Zie ik niet als gestrekt been.
Man man, wat een verhaal. Hoe verzin je het allemaal.
Niet alleen een goede recherche, dit is wijkagent-territory! Iemand die de dames en de heren bij naam kent en het vertrouwen verdiend heeft van de sekswerkers (m/v) zodat die misstanden ook durven melden.
@ Battery!!! | 31-01-15 | 21:39
Nooit in Zweden geweest, maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben....
@Lewis | 31-01-15 | 21:25
Leerzaam. Ikzelf heb op mijn 18e het MoederVWO af kunnen maken. Was geen land met mij te bezeilen. Op die school zaten ook andere kneuzen die ieder jaar 1 deelcertificaat behaalden. En daarna gingen studeren. Iedere 4 jaar kwam ik er altijd een tegen; zijn 'werk' was namelijk medewerker stemlokaal...
@Lewis
Ik had waarschijnlijk moeten zeggen dat blanke heteromannen daar vogelvrij zijn.
Supermatthijs | 31-01-15 | 21:34
Ik begreep dat ze adverteerde als 22-jarige. Een 16-jarige kan er makkelijk uitzien als 22 jaar oud. Dan moet je dus inderdaad altijd een ID vragen. Ik weet het niet hoor. Natuurlijk is het allemaal vreselijk maar om er als OM zo met gestrekt been in te gaan? Dan mag ik wel hopen dat ze waterdicht bewijs hebben.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hen ondanks een post doctorale opleiding geen flauw idee wat je bedoelt te zeggen in dit artikel.
Er gaan in Nederland elke dag miljoenen mensen gedwongen naar hun werk, mannen en vrouwen. Waarom moeten prostituees er altijd uitgelicht worden?
@Chow | 31-01-15 | 21:31
Ja en dat is aan jezelf en niemand anders. En bij twijfel niet inhalen.
Supermatthijs | 31-01-15 | 21:08
Dan moet je wel weten dat ze minderjarig is.
Lewis | 31-01-15 | 21:29
Ik wist het toen ik op verzenden drukte. Amerika niet. Nou ja, dan maar ergens in Duitsland bij Bayer of zo.
Het 1012 project van de talentvolle dr L. Asscher (PvdA)is ook een groot succes. Uitgekochte souteneurs op de wallen wonen nu in kapitale huizen in het buitenland. Waar de meisjes zijn weet niemand. Ach, over een paar jaar is het allemaal legaal, onder de sharia. Joy division 2.0.
Als de rechter(s) niet door dit kulverhaal van Tarik heenprikken vrees ik dat we al 20 jaar verder zijn dan ik dacht.
Laat die man gewoon vrij, had een offday, niets van te vrezen.
Er zijn gekkere mensen dan hij. Maak je daar druk over.
Feiten doen er al tijden niet meer toe in deze wereld. in een wereld met internet roep je gewoon wat en je hebt altijd 1000 koeien die je volgen. Als je dan de media nog achter je krijgt ook, ben je binnen en HEB JE GELIJK.
Internet vernietigt datgene dat het zou moeten bevorderen: correcte, toegankelijke informatie.
@ Graaf van Egmont | 31-01-15 | 21:27
Amerika komt hij niet meer in, denk ik. Verder hoop ik van harte dat je gelijk hebt.
Lewis | 31-01-15 | 21:25
Over 10 jaar weten we niet meer wie Tarik was en heeft hij een goede baan in de USA of Australie. Tenminste als de media hem met rust weten te laten.
Hij is weer Feyn man.
@ Graaf van Egmont | 31-01-15 | 21:21
Hier hetzelfde verhaal, alsnog als twintiger mijn middelbare-schoolopleiding afgemaakt, eerder had ik er de discipline niet voor. Ik gun die jongen precies hetzelfde als jij, hij leek me aardig toen ik hem zag op die beelden.
Stukje begint met de mogelijke afwegingen van Tarik en vervalt vervolgens in een verhandeling over prostitutie?
Hoe dan ook:
1. Tarik had een enorme off-day en moet dat door de rechter heel erg duidelijk gemaakt worden inclusief passende flinke straf.
2. Vrouwenhandel en gedwongen prostitutie worden in Nederland nauwelijks gestraft. Saban B. is ontkomen door bedreiging van een rechter. Bedreiging en/of lid zijn van het juiste geheime clubje helpen bij het ontlopen van je straf. Zo werken die dingen nou eenmaal.
@ Battery!!! | 31-01-15 | 21:17
O, als Lars en Björn daar de daders waren, zou dat ook wel zo zijn. Maar net als hier en bijvoorbeeld in Engeland, is de politiek-correcte reflex nóg sterker dan de behoefte om op te komen voor de rechten van vrouwen (en homo's, trouwens).
@ Battery!!! | 31-01-15 | 21:17
Wetgeving maakt het daar makkelijker om het als verkrachting te kwalificeren, dat geeft de cijfers een boost. In de VS is er bijvoorbeeld alleen sprake van verkrachting als er penetratie van mond of onderkant plaats heeft. Zweden pakt Assange daarentegen aan omdat hij het zonder condoom wilde doen en de dames daar achteraf spijt van hadden - niet van de seks, maar van het condoomloze.
Verder lijkt het er als we Feynman mogen vertrouwen - en lijkt me geen reden om dat hier niet te doen - vooral een Finnen-probleem in Zweden.
Ik ben heel erg slim en kan goed leren. Toen ik echter op school zat wilde ik niet en ging liever spijbelen. 6 weken voor mijn eindexamen werd ik van school getrapt. Slaagde wel voor mijn diploma, dus dat zegt wel iets over mijn geheugen in ieder geval. Soms denk ik wel eens wat ik allemaal had kunnen worden als ik doorgestudeerd had. Toch ben ik tevreden nu ik al lang met pensioen ben. Het leven is goed voor me geweest. Ik hoop dus dat het met Tarik ook allemaal weer in orde komt.
Interessant dat juist in Zweden, een bolwerk van feminisme en andere vormen van sociale rechtvaardigheid, het recordaantal verkrachtingen heeft. Mannen zouden haast vogelvrij moeten zijn daar.
Zoals vaak deels met je eens en deels niet, Feynman. Maar in elk geval food for thought, da's altijd welkom.
Dat pooiers veel harder zouden moeten worden aangepakt, daar zijn we het over eens.
Over Jojanneke wil ik wel iets kwijt. Ik geloof niet dat ze het slim heeft aangepakt, haar verhaal is nu te makkelijk te dismissen. Maar als iemand misstanden in de prostitutie wil aankaarten, vind ik altijd goed. Al werd maar vijf procent van de prostituees gedwongen hun handelingen te verrichten, dan zou het al afschuwelijk genoeg zijn. En mij kan niemand wijsmaken dat dat percentage niet veel hoger ligt.
Ja, volgens onze wetgeving is er formeel niets aan de hand, maar dat is mij eerlijk gezegd ook een doorn in het oog. Nee, je kunt prostitutie niet tegenhouden, en misschien kun je het daarom wel beter reguleren en uit de legaliteit trekken om de omstandigheden voor de vrouwen beter te maken, maar het blijft wringen.
En wat betreft al die kerels die zich hebben vergrepen aan dat zestienjarige meisje: ze zal er best als ouder dan achttien hebben uitgezien. Maar dan nog kun je je afvragen waar ze mee bezig zijn. De enige die bewust een huwelijk kapot maakt, is de kerel die zijn lusten op zo'n meisje botviert.
Zomaar wat gedachten.
@Sjors W. | 31-01-15 | 21:11
Helemaal mee eens. Zeker in Nederland
Zendtijd eisen is wel eens soort van heldendaad, alleen de manier waarop is fout. Ik wil ook zendtijd om te vertellen dat ik niet zonder winkels kan over 10 jaar.
Iemand met een vwo-diploma kan best nog wel dom zijn. Kijk naar DWARS, de jonge socialisten, de jonge liberalen, het CDJA, de JOVD.
Ik zelf ook, hoor. Als ik terugkijk naar mijn eerste jaar op de universiteit.. alles zeker weten maar bleu als de neten..
Het vermogen om te leren zegt niks over verstand en slimheid, hoewel mensen die beter kunnen leren een grotere kans maken om over verstand te gaan beschikken.
Goed verhaal Feynman !
Slecht brugje Feynman.
Wat een langdradig verhaal weer. En dan die opmerking dat het pas strafbaar is als er een betaling was. Ja hallo daar gaat het nu juist om Feynman. En dat die huwelijken eraan gaan hadden de heren wat eerder moeten bedenken lijkt me. Geen enkele mededogen voor mannen die tegen betaling op zo'n minderjarig meisje kruipen.
REAGEER OOK