Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl EIST onmiddellijke vrijlating Tarik Zahzah

gelauffnrcnext300115.jpgQuote. NOS-hoofdredacteur Marcel Gellauf in NRC*next vanochtend over Tarik Zenderopzwartzetter. Waarom omdat die knul zo nodig met z'n hele privé op de televee moest. "De nieuwswaarde ging voor privacy." Dat zegt dus de *kuch* journalist die GeenStijl zwaar veroordeelde toen uw aller webzijde een foto van 8 kopschoppers online gooide. Met als gevolg dat de kopschoppers binnen 24 uur door de politie van hun bed konden worden gelicht. Maar dat vond Gelauff destijds onbelangrijk. Privacy van dat tuigh was belangrijker dan nieuwswaarde, en meneertje Marcel haastte zich naar menig mediaforum om te vingerwappen dat GeenStijl EEN BRUG TE VER ging. (Detail. Het via Omroep Brabant online gezette "kopschopfilmpje" kwam het OM later op een ferme tik op de vingers te staan. De verdachten werden door de rechtbank met een aanzienlijke strafvermindering beloond, wegens schending privacy/inbreuk levensfeer.) Het ongeblurde NOS-filmpje van Tarik met zijn enorme pipa is inmiddels wereldwijd een miljoenmiljard keer bekeken. Tarik Zahzah is door de media (waaronder dus heel veel NOS-kijkers) verschrikkelijk veroordeeld. Het kan niet anders dan dat de rechter besluit die arme knul niet langer te vervolgen/onmiddellijk vrijlaat. Tsja, zo gaan die dingen. Geef 'm dan maar meteen een talkshow op de NPO. Slechter alsdan Rutger kan het niet worden.

Reaguursels

Inloggen

Buurman, Wat doet u nu ?
hehehe moet er telkens aan denken.

iets | 02-02-15 | 21:46

Psst volgens mij een hoax van de bvd om eens te oefenen.Zag agenten het wapen(dat volgens mij geladen is en op scherp staat bij dit soort actie's) gewoon weer in holster stoppen,zonder dit te ontladen of in ieder geval op safe te zetten.
Het leek wel een soap.

Klaphengst | 01-02-15 | 00:29

Volgens mij heb ik zijn schriftelijke verzoek om ongecensureerd in het nieuws te komen eerder dan zijn hoofd gezien, dus wat zeurt men nu?

Shoarmamasutra | 31-01-15 | 20:31

Ben ik een van de weinigen die wel graag zou willen weten wat Tarik voor belangrijks te vertellen heeft?

6b0b9 | 31-01-15 | 20:21

En wie denkt GS te zijn dat GS mag eisen wat er met een verdachte gebeurt? Doe niet zo gekkie.

Exii | 31-01-15 | 16:15

Oh ja en Gelauff. Deze gebeurtenis heeft de samenleving nauwelijks geschokt. Die kopschoppers die schokte wel iedereen. Wat overschat die Gelauff zichzelf zeg. Wat een blaaskaak.

metdedag | 31-01-15 | 13:30

Bij de NPO hebben ze ook een keer kennis gemaakt met de maatschappij. Tarik Zahzah leek mij een jongen die danig in de war was. Totaal ongevaarlijk. Lezen jullie helden bij de omroep dat. Totaal ongevaarlijk. Dat voel je direct.
Twee politiemannen zouden ruim voldoende zijn geweest om deze jongen even bij de schouder te pakken en even in een kamertje apart moeten nemen. Jongen waar ben je nu mee bezig? Wat doe je nou toch.

metdedag | 31-01-15 | 13:27

Ik zie in Tarik een waardig opvolger van ene nepprofessor P.

Zaadhaan | 31-01-15 | 13:18

Denk dat het een vorm van lafheid is. Dit is een makkelijk slachtoffer. Hij heeft geen vlieg kwaad gedaan, is niet gevaarlijk, was beleefd en aardig, had een nepwapen en heeft geen hakbar geroepen. Dan durft de laffe NOS wel ineens. Die jongen verdient geen straf maar hulp.

doskabouter | 31-01-15 | 11:12

Lekker jij-bakken Pritt ?

Skyeisthelimit | 31-01-15 | 10:51

Typisch Hilversumse inteelt. Gelauf denkt dat de wereld bestaat uit een vierkante kilometer mediapark. Donderdag gingen twee kanalen van de belasting-omroepen de hele avond over een man met een speelgoed pipa. Zelfs de golf oorlog kreeg niet zoveel aandacht. Wanneer mag ik stoppen met belasting betalen voor deze inteelt club?

Oculus Malus | 31-01-15 | 10:50

Typisch Hilversumse inteelt. Gelauf denkt dat de wereld bestaat uit een vierkante kilometer mediapark. Donderdag gingen twee kanalen van de belasting-omroepen de hele avond over een man met een speelgoed pipa. Zelfs de golf oorlog kreeg niet zoveel aandacht. Wanneer mag ik stoppen met belasting betalen voor deze inteelt club?

Oculus Malus | 31-01-15 | 10:50

Wanneer is de stille tocht voor NPO medewerkers.

Dutch_Holland | 31-01-15 | 10:37

Alle media zijn gelijk!
Maar sommige media zijn ietsje gelijker dan andere media...

Ahasveros | 31-01-15 | 10:36

Complotdenkers denken dat de gewapende incompetente complotdenker met een complementair complex in een groot complot zit waar complotdenkers met veel competenties andere complotdenkers compleet complementeren.

Frikandel_met_mayo | 31-01-15 | 10:34

De internationale belangstelling voor deze case viel me zwaar tegen hoor,Stift.CNN las ik er haast niet over.Het Gooise "Hollywood" stelt geen reet voor.

Dolphi | 31-01-15 | 10:29

Zelfs het bedrijf van zijn 2e vader moest zonodig in beeld gebracht worden BAH
Is het nu de bedoeling dat dat bedrijf omzeep wordt geholpen.
FLIKKR

Alt | 31-01-15 | 10:14

En waar blijft Alberto Stegeman nu? Hij kan het voor die verwarde jongen opnemen door te zeggen dat hij de beveiliging testte voor zijn programma. Daarna wordt die jongen echt wel uitgendigt bij DWDD, Umberto, GSTV en Jidrek.

Hyronimo | 31-01-15 | 09:59

Nu de journalisten zelf slachtoffer werden zijn de regels omtrent privacy blijkbaar wel buigzaam. Opeens hoor je ze niks meer zeggen over de privacy van daders maar gaan ze gillend over straat over hoe erg het voor ze was.
En dat terwijl 99% van de mensen in dat gebouw nooit enig risico hebben gelopen doen ze voor alsof het een massale gijzeling was en ze alllemaal in de loop van een pistool hebben gekeken.

sinar2 | 31-01-15 | 09:43

Het grote verschil is natuurlijk dat Tarik uit Lichtgetintië kwam en de kopschoppers uit Kaaskoppenland. Lijkt me pure raciale discriminatie! Waar kan ik aangifte doen?

Rommelende Onderbuik | 31-01-15 | 09:40

Als hij schizofreen is, zal het met de strafmaat wel weer meevallen. Maar 'n verblijf in 't Pieter Baan is wel 'n must, ik bedoel hij zit/zat wel in 'n besye waan als 'ie dacht op deze manier "de maatschappij te gijzelen." Even 'n paar jaar zoveel medicatie dat betrokkene niet meer weet wie of wat hij is. Over 10 jaar kijken we weer verder. NEXT!

JohnnyLion | 31-01-15 | 09:08


subsidistan | 31-01-15 | 08:02

Mooi toch, die open grenzen? Stemt daarom allen D666 opdat wij binnenkort ook de Albanese maffia kunnen verwelkomen.

eerstneukendanpraten | 31-01-15 | 08:57

@AntiSoof | 31-01-15 | 00:32
Helaas, die goeie ouwe tijd komt niet meer terug. Gisteren met een schuin oog naar Jinek gekeken waar een veiligheidsmeneer vertelde dat we in een andere tijd leven en we er aan moeten wennen. Met dank aan onze wegkijkende overheid.

Maria.1 | 31-01-15 | 08:52

het zit iets anders. Tarik Z zocht de cameras óp.
Bewust. Dus zijn advocaat kan dit niet als argument aanvoeren tot verzachting van een vonnis.
Verder meen ik dat Tarik Z zich had vermomd: draagt hij die zware bril ook in zijn dagelijks leven? Volgens facebook niet. Ook dat nette kloffie was een vermomming.

nomuslims4staphorst | 31-01-15 | 08:51

Beste Gs, er zit niemand op mijn comments te wachten, dat Klopt. Maar vertel me dat niet steeds als ik per ongeluk 2x op post klik.... en ik comment ook niet om gelezen te worden, dat laat ik aan de betere reaguurders......

Mark_D_NL | 31-01-15 | 08:32

Samenleving breed raakt.... mwhaahahahah. Ik heb even nagevraagd maar er is echt niemand in mijn omgeving die geraakt is. Wat een leugens en zelfverheerlijking weer.

Mark_D_NL | 31-01-15 | 08:29

Ik eis mooi weer

gasboer | 31-01-15 | 07:49

Laat die Vent vrij,ondanks die mislukte Glock,blijft het toch n Pak Yoghurt wat geknuffeld moet worden.

Torquemada | 31-01-15 | 07:36

Petje af voor Tarik & Geenstijl voor het wederom sterk beschadigen van een van de vele lagen schillen die zit vastgekoekt om de immer harde,maar ow zo mooie waarheid!

Slechts nog een paar hamerslagen en de schil valt er spontaan vanaf.
En verders van wat ben kokhals | 31-01-15 | 02:49 zegt!

Rest In Privacy | 31-01-15 | 05:20

Ik hoop dat we Tarieck net zo snel weer vergeten als de Charlie hype.

IQmin100 | 31-01-15 | 05:14

Ik zeg: meten met twee maten!
JeSuisFatigue

G-Klasse | 31-01-15 | 04:09

@Bakito | 31-01-15 | 00:45
Het gebruikelijke appels met peren vergelijken in zuivere onlogica?
Wat troll je toch mediocre.

hfakker | 31-01-15 | 03:19

@vaas klaak | 30-01-15 | 22:49
Webber.
Maar jouw nick name past daar qua originaliteit vh gebruik van 'Vaas' ook in.

hfakker | 31-01-15 | 03:15

Je suis Tarik Zahzah.

Haloef | 31-01-15 | 03:00

"De nieuwswaarde ging voor privacy"
.
Heel simpel. De Staat en diens instituties meet met twee maten: één voor de burger (het plebs), en één voor de macht en diens lakeien en profiteurs, ons soort mensen (de uitbuitende klasse).
.
Wanneer die jongen met dat ding een winkel was binnengelopen, dan had het geen nieuwswaarde, dan werd het filmpje geburred of verboten, en stond hij morgen weer op straat. Had de winkelier (het plebs) zich verzet, dan zat de winkelier langer vast dan de dader.
Nu deze jongen de wereld van de uitbuitende klasse (ons soort mensen) binnenliep met zo'n ding, is hij als het ware "a dead man walking" (en stel je voor zeg, dat het plebs op ideeën wordt gebracht).
.
Goed dat GS deze schandelijke hypocrisie in het zonnetje zet, hopelijk worden er wat zapzombies wakker.
Free Zahzah!

ben kokhals | 31-01-15 | 02:49

@Bakito | 31-01-15 | 01:15
Apart dat je er zo voor uitkomt dat je een troll bent. Dat is niet dagelijks.

Vageling | 31-01-15 | 02:23

Hopelijk zien we nu voortaan bij de NOS de usual suspects ook met naam en toenaam en afkomst vol in beeld en een interview met de gedupeerden erbij.
Goeie ontwikkelingen...

de honden blaffen... | 31-01-15 | 01:53

Vageling | 31-01-15 | 01:11
Heb hier nog een sleutelhanger liggen van DSI. Kende de baas goed.

Graaf van Egmont | 31-01-15 | 01:36

@Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:55
Laatst wat mij voorgeschoteld werd was dat zij toch echt even zijn Egyptische vader hebben gesproken. Wat daar verder uitkwam is niet bekent.

Vageling | 31-01-15 | 01:24

Vageling | 31-01-15 | 01:08
Ah, je hebt geleerd van eerdere nederlagen. Goed zo!

Bakito | 31-01-15 | 01:15

Dit is de Geenstijl waar ik van hou. Dank, Pritt.

tittn | 31-01-15 | 01:13

Meuknieuws denkt er precies zo over als GS www.meuknieuws.nl/

Frank1555 | 31-01-15 | 01:11

@Graaf van Egmont | 31-01-15 | 00:42
Neuh deed een fact check en kwam achter een fout van mijzelf. Corrigeerde ik. Snap de naamswijzigingen niet. Zelfde eenheid ander naam.

Vageling | 31-01-15 | 01:11

@Bakito | 31-01-15 | 01:01
Dat 'Jij' is (in feite) een illusie. En aangezien je dat jij nu gebruikt kan ik je geest niet meer volgen. Jij is een drogredenatie. Maar laat maar verder. Wat kan mij het eigenlijk ook schelen.

AntiSoof | 31-01-15 | 01:10

@Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:50
Trolls niet teveel ruimte geven Lewis. Zelfs u weet dat.

Vageling | 31-01-15 | 01:08

Het tentoonstellen van verwarde gekken was vroeger heel gewoon..

brutus68 | 31-01-15 | 01:08

voortschrijnend inzicht .................. Vaak bi'j te bange!

Casus | 31-01-15 | 01:01

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:55
Wist je dat er in de staat Israël geen wettelijke huwelijken zijn, alleen maar religieuze huwelijken, die zeer vrouwonvriendelijk zijn ?

Jij bent tegen vrouwenrechten?

Bakito | 31-01-15 | 01:01

@FreddyXL | 31-01-15 | 00:53
Tx. En proost.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:56

@Bakito | 31-01-15 | 00:52
Ik ben voor Israël maar tegen besnijden.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:55

@Lewis Lewinsky
Laat Bakito toch eens links liggen et is 2015.
Proost.
... hic!

FreddyXL | 31-01-15 | 00:53

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:50
Joden besnijden ook. Jij vindt besnijdenis verwerpelijk en dus ben je antisemiet.

Is je eigen logica.

Wie een kuil graaf voor een ander etc etc etc etc etc

Bakito | 31-01-15 | 00:52

@Bakito | 31-01-15 | 00:47
Mongol. Waar slaat dat op? Ik ben voor Israël en anti-islam.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:50

Graaf van Egmont | 31-01-15 | 00:49
Scharrelvoorhuid

Bakito | 31-01-15 | 00:50

Waar gaat dit over? Mogen we tegenwoordig niet meer vóór de bio-industrie zijn of anti-semitisch?

Graaf van Egmont | 31-01-15 | 00:49

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:43
Jep, en jij als antisemiet. :D

Bakito | 31-01-15 | 00:47

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:42
Wat vind je eigenlijk van de bio-industrie, dat is namelijk erger dan besnijdenis, toch?

Of stel jij je als mens boven het dier, conform de Bijbel?

Bakito | 31-01-15 | 00:45

@Bakito | 31-01-15 | 00:38
Jij staat nu te internet als iemand die de islam verwerpelijk vindt. Kan je wel hebben, toch?

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:43

Vageling | 31-01-15 | 00:14
Gaat inderdaad snel. Zo tussen 23.36 en 00.14

Graaf van Egmont | 31-01-15 | 00:42

@AntiSoof | 31-01-15 | 00:38
Het besnijden van onschuldige kinderen is gewelddadiger dan apekooien. Alles wat gewelddadiger is dan apekooien vindt Bakito verwerpelijk. Doe nu de wiskunde en kleur niet buiten de lijntjes.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:42

AntiSoof | 31-01-15 | 00:32
We zijn het weer eens.

Bakito | 31-01-15 | 00:39

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:32
Grappig dat je de islam wel, maar het jodendom niet noemt. Zo word je nooit serieus genomen Lewis. Foei.


Bakito | 31-01-15 | 00:38

@Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:32
Kun je dat wat je zegt ook uitleggen? Ik niet snap.

AntiSoof | 31-01-15 | 00:38

@edelweiss | 31-01-15 | 00:33
Je brein is gewoon slimmer geworden dan je denkt, denk ik. Je hebt de evolutie van je brein gemist?

AntiSoof | 31-01-15 | 00:36

K heb nu toch wel een vraagje.
Steeds weer merk ik de antipathie tegen Rutger.
Wat is er gebeurd, heb ik iets gemist ,

edelweiss | 31-01-15 | 00:33

@Bakito | 31-01-15 | 00:28
Dat impliceert dat jij de islam verwerpelijk vindt. Wegens het besnijden van onschuldige kinderen.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:32

@Bakito | 31-01-15 | 00:28
Apen kunnen anders best wel hard gooien met bananenschillen.....

necrosis | 31-01-15 | 00:32

@Bakito | 31-01-15 | 00:28
Oh, dat je dat nu nog in herinnering brengt. Apenkooien. Mijn favoriete gymles. Leuk was dat. Met normale mensen gewoon lekker gymmen. Waar is die goede oude tijd toen alles nog normaal was? Want eerlijk. Dit is een tijd van verwarring. Verstrooide geesten, verleidt op de smerige weg van ego-gewin. Aangemoedigd door het vuil van de goot. Het smerige slijm.

AntiSoof | 31-01-15 | 00:32

Vageling | 31-01-15 | 00:19
Het is heel simpel: de grens ligt voor mij bij apenkooien.

Alles wat gewelddadiger is, vind ik verwerpelijk

Bakito | 31-01-15 | 00:28

Oh, liefdevolle ziel, ontferm u over het kind.

AntiSoof | 31-01-15 | 00:25

@Vageling | 31-01-15 | 00:19
Inderdaad. Alleen de Liefde telt. En laat de heren van de poen nou net de liefde ontberen? De zielige schepsels... In feite vreselijk eenzaam. Elk mens is een ziel. En die is moederziel alleen. Daar helpt geen geld tegen.

AntiSoof | 31-01-15 | 00:22

We mogen van de meeste sjoernalisten niet eens weten dat Tarik Zahzah heet. Tuig.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:20

@Bakito | 31-01-15 | 00:08
Cute and all. Alleen geef je niet echt weer of je dit normaal vindt of niet. Ik namelijk niet. En sinds Pim nemen we geen risico meer. Een geweldig politicus gewoon afgeslacht door een debiel. Heeft zijn straf er inmiddels op zitten. Dat wel.

Blij dat je doorhebt dat haat en hekel gewoon kansloze emoties zijn.

Vageling | 31-01-15 | 00:19

@Bakito | 31-01-15 | 00:08,
Ach, als iemand niemand is, dan is er inderdaad weinigs om te haten, alleen ze weten het niet, de niemands. Oh, heilige geest, ontferm u over het niets.

AntiSoof | 31-01-15 | 00:18

Meneer Tarik met z'n speelgoedpipa wordt gewoon ontoerekeningsvatbaar verklaart. Gast is gewoon zwaar van het padje.

Darkwater | 31-01-15 | 00:18

@Vageling. Niet storend. Beeld kwam door. At ease

flat out | 31-01-15 | 00:18

@Vageling | 30-01-15 | 23:36
Edit aan mezelf. Gaat allemaal snel. Schijnen tegenwoordig DSI te heten. Dienst Speciale Interventies. Wou dat Den Haag eens opzoutte met dit. Ben ook al een tijd eruit. Ontwikkelingen gaan snel.

Vageling | 31-01-15 | 00:14

Ach ja ons mediapark, romantische plek. Zo midden in de maatschappij. Zo breed gedragen door alle Nederlanders. De goddelijke kale kwam er ook graag ter kielhaling... Ik zie 'm nog zo liggen daar

flat out | 31-01-15 | 00:09

Vageling | 31-01-15 | 00:06
Heb aan niemand een hekel, ook niet aan Wilders.

Bakito | 31-01-15 | 00:08

https://www.youtube.com/watch?v=N_c60Sp7Gtc

Nadenken is ook een onderdeel van het leven.

Piet Karbiet | 31-01-15 | 00:08

Het verschil met de kopschoppers is wel dat Tarik nadrukkelijk met zijn bakkes in beeld wilde, dus hij werd op zijn wenken bediend.
Overigens ben ik van mening dat Gelauf zijn bek moet houden.

Kopje Suiker | 31-01-15 | 00:08

@Bakito | 30-01-15 | 23:08
En dat kan je de NPO kwalijk nemen hoe?

destijds hadden zij hem al zwaar moeten beveiligen. En zelfs dan. Het was het moment waarbij de oogkleppen afvielen en men realiseerde dat deze politici niet zonder grootmacht vrij konden rondlopen.

Jij als Wilders hater, snapt niet dat het juist daarom is dat deze man zijn hele vrijheid moet opgeven vanwege figuren zoals Volkert of jihaatdisten. Permanente bewaking zelfs als hij slaapt.

Dat gun je je ergste vijand niet of wel troll?

Vageling | 31-01-15 | 00:06

@Jan Dribbel | 31-01-15 | 00:02
Ik heb alle couranten gelezen, jongeman.
*pijp uitkloppen doet en gaat verzitten in zijn feauteuil*

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:04

De staatsleugenaars waren ook een keer doelwit nou en !

aderkalkballenbroek | 31-01-15 | 00:04

@necrosis | 30-01-15 | 23:55

Één nummer is geweldig, versterker vol open en blazen. Meer dan dat en ik zou knettergek worden.

vaas klaak | 31-01-15 | 00:03

als het nou iemand die voortvluchtig zou zijn geweest is een ander verhaal.
in dit geval een enorme blunder.

iets | 31-01-15 | 00:02

@VanBukkem | 30-01-15 | 23:31
Nee, naar jezelf reaguren dat schiet op!

miko | 31-01-15 | 00:02

Gekkie?
Mmm, ik wil het nog wel even aanzien.
Kan ook een dry-try zijn.

Einde van de Domheid | 31-01-15 | 00:02

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:55
Had vandaag een courant gelezen, dan had je het geweten.
Bakito | 30-01-15 | 23:57
Jij gelooft je eigen leugens?

Jan Dribbel | 31-01-15 | 00:02

De kans dat Zahzah islam heeft, is aanwezig.

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:01

gaat helaas gedeeltelijk waar zijn.
komt omdat iemand het naar Floortje vd Vlist twitterde en floortje als een bezetene mediahoer de naam ging herhalen.

iets | 31-01-15 | 00:01

@Bakito | 30-01-15 | 23:54
Ik heb Volkert nooit kunnen betrappen op Testosteron, hooguit op apathie.
Jammer dat er destijds geen cold-case team werd opgezet op de inmiddels verjaarde moord op Chris van de Werken....

necrosis | 31-01-15 | 00:01

@Bakito | 30-01-15 | 23:57
Hoax. Zijn vader woont in Nootdorp en is ofwel Tunesiër ofwel Egyptenaar ofwel beide en zijn moeder woont samen met een palmkweker in Pijnacker. Zij is ofwel Nederlandse ofwel Egyptische ofwel beide.
Zover zijn de sjoernalisten inmiddels.
*palmpje toeschuift*

Lewis Lewinsky | 31-01-15 | 00:01

Bakito | 30-01-15 | 23:54
je bent blijkbaar single...

--sql error-- | 31-01-15 | 00:01

mindless | 30-01-15 | 23:47
Of betere beveiligingsmaatregelingen nou een verbetering zijn weet ik niet. Eerder een noodzakelijk kwaad. En dan nog lijkt het me moeilijk om aan echte - zwaarbewapende - gekken te ontkomen.

CosmicPsycho | 31-01-15 | 00:00

@Bakito
Hoax!

Temazepam60milligram | 31-01-15 | 00:00

@Supermatthijs | 30-01-15 | 23:57
Begint jou dat ook op te vallen?

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:59

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:55
Zijn ouders zijn allebei overleden.

Bakito | 30-01-15 | 23:57

@Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:55

Ja want het toch altijd net wat erger als het een moslim is natuurlijk. Goed punt !

Supermatthijs | 30-01-15 | 23:57

@mindless | 30-01-15 | 23:47
Mooi verhaal dat je op de volgende verjaardag kan vertellen aan de boys die na 4 bier al wat tipsy worden en je alle aandacht geven met hun glimoogjes.
Dat wordt doorgeneukt worden, gegarandeerd, of minstens bekken op het balkon.

Jim Lovell | 30-01-15 | 23:56

Intussen melden de media niet hoeveel nationaliteiten Tarik Zahzah heeft, of zijn ouders moslim zijn, en welke nationaliteiten zij hebben.
Het volk wordt dom gehouden.

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:55

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:53
Anarchist!

Bakito | 30-01-15 | 23:55

Nou, dan mogen jullie het goeie voorbeeld geven en alles op Dumpert blurren. Wat, te veel moeite? Reclame-inkomsten???

henkiedenkiedenkie | 30-01-15 | 23:55

@necrosis | 30-01-15 | 23:38

Plaatje dr even bijgezocht; da's in ieder geval een goed tegengeluid als je buren afwisselend boos&bonkende zijn. Zelf nooit verder gekomen dan iron maiden en sigue sigue sputnik.

vaas klaak | 30-01-15 | 23:54

necrosis | 30-01-15 | 23:45
Testosteron veroorzaakt meer ellende dan welk geloof of ideologie dan ook.

Bakito | 30-01-15 | 23:54

-weggejorist-

Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:53

@mindless | 30-01-15 | 23:47
Welnee. Alles blijft hetzelfde. De huidige elite is hersendood. Pas als die weg is, verandert er iets.

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:53

We moeten Tarik 1 ding meegeven, hij heeft dan geen belangrijke dingen verteld, hij heeft wel belangrijke dingen aan het licht gelicht gebracht. De totaalfaal van de NPO, de popo en beleidsmakers. Deze actie zorgt er wel voor dat er infrastructurele verbeteringen komen in onze nationale propagandakanaal. En dat alles in 10 minuten en slechts gewapend met een waterpistool. En dat zie ik geen toetsenbordheld hiet hem nadoen.

mindless | 30-01-15 | 23:47

Arie Boomsma alert met rare man erbij bij Jinek.

Rest In Privacy | 30-01-15 | 23:46

@necrosis | 30-01-15 | 23:38

Het produceren van decibellen, helemaal voor. Zelf ook geen fan van 7.1 cinema setjes. Dat ik het type genre niet direct met u deel moet u me even vergeven.

vaas klaak | 30-01-15 | 23:45

@Bakito | 30-01-15 | 23:34
Ze hebben allebei een piemol, maar daar houden de overeenkomsten wel op.

necrosis | 30-01-15 | 23:45

Meten met 2 maten Pritt Stift.
Lutser

Rafael van der taart | 30-01-15 | 23:44

@Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:33

Wat een kudt muziek zeg. Ik denk ik zeg het toch even.

Supermatthijs | 30-01-15 | 23:44

Parsons | 30-01-15 | 23:20
Zelfkarikaturisering is de 7e en laatste laag van de piramide van Paslov.

Bakito | 30-01-15 | 23:40

@vaas klaak | 30-01-15 | 23:28
Ik heb in ieder geval luidsprekers staan die gebouwd zijn om decibellen en druk te produceren.
Speel je Pink Floyd, dan klinkt het als een bak stront.
Ik grossier in overstuurde platen, zoals Incarnate van Necrosanct.
En daar heb je geen 25-weg state-of-the-art speakers voor nodig....

necrosis | 30-01-15 | 23:38

Rutger eindigde met een openhartig 'tot de volgende keer' tegen de 3 happy hours op de bank.

Watching the Wheels | 30-01-15 | 23:38

@Koonkluk Huis | 30-01-15 | 23:01
Onzin. Heb hem dat wapen amper omhoog zien halen. Neemt niet weg dat men niet twijfelde. Maar er is een punt dat je weet dat dingen niet kloppen.

Als ik daar stond en men praat minachtend naar me. Ik zou even omhoog geschoten hebben om men te laten weten dat ik serieus ben. Niet janken, luisteren. Iedereen duikt naar de grond en kijkt me angstig aan. Daar heb je een wapen voor? Zou ook niet in me uppie gekomen zijn.

Gewoon nu of ik ga schieten. Lastig alleen met een nep pistool. Het briefje verraadde alles al. Gewoon een dwaas. Teveel films gezien.

Zullen we daar gewoon blij om zijn. Als ik verzekerd van me zaak ben kom ik niet zo dom binnen wandelen. Al helemaal niet met een nep wapen. Ook niet alleen.

Gewoon een kneus die op een niet geaccepteerde manier tegen geluid wil geven. En dat gaat hem kosten. Om NIKS. Want hij heeft NIKS bereikt. Ja NOS wil er hoog over praten. Bla Bla Bla. Zelfs die grijze wolf insinueert indirect dat hij hem toch spreektijd wil geven.

Wacht maar tot NOS iemand die serieus is voor zich heeft. Dan gaat het anders en had de uitzending er geweest. EN die agenten hadden netjes buiten gestaan wachtende op de AT of zelfs de BBE.

Vageling | 30-01-15 | 23:36

@necrosis | 30-01-15 | 22:50
Wie? Wat?
*verder gaat met onder steen kruipen*

miko | 30-01-15 | 23:35

necrosis | 30-01-15 | 23:18
Allebei mannen.

Bakito | 30-01-15 | 23:34

@flat out
Narcist, en schizofreen, en bordeline. Zo, jij hebt er verstand van joh! Duidelijk verhaal ook!

Temazepam60milligram | 30-01-15 | 23:34

-weggejorist-

Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:33

En dat dit de samenleving zo breed raakte is overigens een onzin-argument van meneer Gelauff. In mijn omgeving kijkt vrijwel niemand onder de 60 nog naar het NOS-journaal. Is alleen maar oud nieuws plus totaal kritiekloze Den Haag- en Brussel-propaganda.
Ikzelf heb het gisteren online voor het eerst in 10 jaar weer eens gezien. Nou ja, Tariks supersoakershow dan.

Guy Veropzoudten | 30-01-15 | 23:32

@VanBukkem | 30-01-15 | 23:28
Ik vind het interessanter wat Tarik te vertellen heeft dan wat het NOS journaal te melden heeft.

VanBukkem | 30-01-15 | 23:31

De Tarikken die in A'dam schietend met AK's de buurten onveilig maken lijken me een stuk gevaarlijker.

CosmicPsycho | 30-01-15 | 23:30

Gewoon een aardige beleefde jongen met een klappertjespistool. Vooruit, ergens een weekje papier prikken en verder niet moeilijk over doen. Studie afmaken en een baan bij de AIVD. Daar is hij goed in, met zijn complottheorieën.

Rien7847 | 30-01-15 | 23:29

Die gerjlaauffjj en Jan de Jong egocentrische narcisten. Die hebben een belang bij zaken vanwege hun eigenwaarde. Ik zie geen objectieve integere types die vrije nieuwsgaring eten en drinken. Dit zijn gasten die denken dat ze meesturen. Hoe langer je daar over nadenkt hoe ongemakkelijker dat voelt. Wel mooi dat het door een andere schizofrene narcist aan het licht wordt gebracht. Het is zichtbaa geworden wat je op je klompen al aanvoelde. Dat is winst. Zij mogen wel studiegenoten van een verdachte live op tv laten vertellen over die persoon een paar uur na de aanhouding. Algemeen belang. Net zoals die agenten die een deel van hun privé hebben ingeleverd. 1,5 miljoen mensen die een mening hebben over je optreden tijdens je werk. Lekker eraan herinnerd worden op momenten dat je er geen behoefte aan hebt. Dit gaat een staart krijgen. Vol met je bakkes op TV vertellen dat alles perfect en optimaal is verlopen. Gvd zenders uit de lucht gehaald door een borderliner van 19 jaar met een Belgisch airsoftwapen. Weet je wie er echt balen hiervan? Echte kwaadwillenden bonken met hun hoofd op tafel dat ze zoiets simpels niet zelf hebben uitgevoerd. Kalf is verdronken nu moet men de put wel dempen. Amateurs. Wat dat betreft: scheikunde student bedankt!

flat out | 30-01-15 | 23:29

En nou jij weer:

https://www.youtube.com/watch?v=CQCCWsFJGao

Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:29

@vanderjas | 30-01-15 | 23:15
Misschien moeten we halve garen gewoon wat zendtijd geven. Eén keer in de week rond de klok van zes een kwartiertje ofzo. Een soort kruising tussen Achterwerk in de Kast en die programma's in de zendtijd voor politieke partijen zegmaar. Dan hoeven ze ook geen (nep)pistool mee te nemen.

VanBukkem | 30-01-15 | 23:28

@necrosis | 30-01-15 | 23:25

Waar ik al een tijdje (opecht!) nieuwsgierig naar ben: welke versterker/luidsprekers heb je staan?

vaas klaak | 30-01-15 | 23:28

@Bakito | 30-01-15 | 22:55
troll?

Vageling | 30-01-15 | 23:28

@Grote Joop | 30-01-15 | 22:38
Onzin. Linkje voor je. Die rotdingen komen een beetje de neusgaten uit. Men weet het niet meer. Hier van donderdag. Drie mannen met groot politie vertoon en getrokken wapens uit hun auto gerukt vanwege een nep pistool die niet van echt te onderscheiden is.

www.at5.nl/artikelen/139852/spectacula...

Vageling | 30-01-15 | 23:26

Niemand is daar daadwerkelijk in gevaar geweest. Een goede psychiater en eventueel wat medicatie is wat Tarik nodig heeft. De nos doet alsof ze aan een grootse terreurdreiging zijn ontsnapt. Het is slechts een bizar voorval. En ja als gekken mensen ergens willen uitmoorden lukt dat altijd wel zelfs in een millitaire staat.

CosmicPsycho | 30-01-15 | 23:26

@Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:19
Je bent duidelijk niet op de hoogte van mijn oeuvre....

necrosis | 30-01-15 | 23:25

Haha! Dit is inderdaad een goeie.
Wat de realiteit zal zijn: er is überhaupt niet over nagedacht. De NOS wilde het zsm laten zien, wat ook wel begrijpelijk is in hun geval.

En daarnaast: het was de uitdrukkelijke wens van de verdachte om in beeld te komen, dus mocht zijn advocaat ooit strafvermindering eisen op grond van 'al kapotgemaakt door de media', dan gaat hier dus niet op.

En is al vermeld dat Henk Krol een enorme lul is met zijn geklaag dat de NOS even niet kon uitzenden. Zo niet, bij deze: Henk Krol is een enorme lul.

Guy Veropzoudten | 30-01-15 | 23:21

Wij kennen in dit land het onmetelijk geluk (en: voorrecht) om een zeer bijzondere mensensoort in ons midden te mogen koesteren: de omroepmens.
-
Deze mensensoort verdient het boven alles om door ons allen beschermd te worden - en dat mogen wij bereiken door A: het verstrekken van hoge beloningen en B: het erkennen van de uitzonderlijke speciaalheid van deze mensensoort.
-
Deze mensen wíl (nee: moet je) gewoon beschermen. En als het even tegen zit, nou, dan beschermen wijze gewoon toch nog wat extra - hebben wij er graag voor over, hoor, lieverds...

bisbisbis | 30-01-15 | 23:21

@Bakito | 30-01-15 | 23:08
Ik ben ook niet vergeten hoe ik aan jou moest denken. #teamhans.

Parsons | 30-01-15 | 23:20

@Vageling | 30-01-15 | 23:05

Heel volwassen vond ik dit topicje niet, juist vandaar.

vaas klaak | 30-01-15 | 23:20

@lingo star | 30-01-15 | 22:31
Snel conclusies trekken is ook een vak apart. <s>Knulletje</s> Meneer heeft een idee. En durft met zijn nep pistool. Geen twijfel mogelijk waarom hij zo snel naar de grond ging.

Niet te vergelijken met die malloten die een dozijn mensen hebben vermoord in koele bloeden.

Zo dom is hij niet. Want ik verwacht dat hij na 3/4 jaar weer vrij man is. Gezien de omstandigheden.

Alleen om het een misstap te noemen. Daar slaat u de plank mis. Dit was geen misstap. Gewoon gepland - op de bonne faire - actie.

Straf terecht, en moet toegeven. Knul heeft alles gedaan om niet de hoogste straf te verdienen. Beter dan een jihaatdist. Dis knalt er op los en valt niet mee te praten.

Straf krijgt hij. Wel dingen realistisch blijven zien.

Vageling | 30-01-15 | 23:20

In eerste instantie dacht ik ook van 'schiet die vent neer!' Maar in tweede instantie moet ik toch eerlijk bekennen dat ik Tarik eigenlijk stiekem toch best wel een sympathieke gast vind. Ook al is het een halve gare.
Wat mij betreft laten we Tarik vrij.
Maar dan moet ie wel beloven dat ie zich onder behandeling stelt van een psychiater.

VanBukkem | 30-01-15 | 23:20

't was een Noslim

Zomertijd | 30-01-15 | 23:20

-weggejorist-

Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:19

@Bakito | 30-01-15 | 23:08
Je wil Tarik toch niet vergelijken met Volkert?

necrosis | 30-01-15 | 23:18

@Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:10

Die ken ik dan weer wel. Lekker hoor.

vaas klaak | 30-01-15 | 23:17

Maar dat was toch ook de bedoeling van Tarik? Op tv komen.

roze_bril | 30-01-15 | 23:17

Behalve dat wanneer je kopschoppers niet blurred elke sukkel die toevallig op desbetreffende kopschopper lijkt meteen vogelvrij is voor lieden die lynchen nog niet middeleeuws vindt.
GeenStijl en de pijnlijke spagaat tussen de eeuwige Calimero en de zelfverklaarde Maat Aller Dingen.

Mike Oxlong | 30-01-15 | 23:17

Het mooie aan deze situatie is dat in 1 keer duidelijk is hoeveel overbetaalde faalhazen rondlopen. Of nee, da's toch wel erg verontrustend.

mindless | 30-01-15 | 23:16

@Piet Karbiet | 30-01-15 | 22:50
Jij smeekt gewoon om een necromuzakje.....

necrosis | 30-01-15 | 23:16

@Pritt: laat gaan joh. Hoe belangrijk is het Nosch Jhournael nog? Alleen nog voor menschen die den aansluiting met den modernen teijd gemist hebben. Menschen die nog treuren om het samengaan van de Nieuwe Rotterdamse Courant en het Handelsblad. Negeren die hap.

ole guapa | 30-01-15 | 23:16

Ik vrees dat Tarik(q) ons niet zoveel te vertellen heeft. Hij wilde ook niet echt zendtijd denk ik. Misschien toch gast in talkshow? Tegen betaling.

vanderjas | 30-01-15 | 23:15

Direct geweld op straat = minder erg dan met nepgun mensen gijzelen.

Maar ja, dat wisten we toch al sinds de waxinelichtjeshoudergooier?

De Treinende Rechter | 30-01-15 | 23:12

@Parsons | 30-01-15 | 23:06
Juist. Precies. Goed gezegd!

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:12

Ach, die jongen komt er met 40 uur schoffelen en een ferme reprimande mee weg. Oh ja, en met 2 jaar verplicht begeleid wonen en bermbommen maken...

Graaf van Egmont | 30-01-15 | 23:11

ook bij de nos net als bij de spoorwegen 2 bedrijven. de staatszender legt de schuld van op zwart gaan bij de nob neer. Echt knullige vertoning de rampenzender op zwart.
Kop van Jut is tarik. In de telegraaf door de mavo journalisten neergezet als een idioot.Deze jongen heeft wel een gymnasium opleiding, nou bij de telegraaf heeft geen enkele journalist deze opleiding want iemand met een dergelijke opleiding gaat niet bij de tel werken.Gewoon een aardige beleefde jongen die last heeft gehad van een psychose.

walterholland | 30-01-15 | 23:11

Kibambam voelt het aankomen...
In de rechtzaal gaan de medewerkers van de NOS het opnemen voor Tarik... hij was niks van plan... hij had een moeilijke jeugd... we willen allemaal 15 minuten aandacht... het ligt allemaal aan Geert...

kibambam | 30-01-15 | 23:10

Geweldige tekst, Pritt!

Lewis Lewinsky | 30-01-15 | 23:10

-weggejorist-

Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:10

Parsons | 30-01-15 | 23:06
Beetje de NPO lopen demoniseren?

Ben je vergeten hoe het met Pim is afgelopen?

Bakito | 30-01-15 | 23:08

@Parsons | 30-01-15 | 23:06
*elke fucking DAG

Parsons | 30-01-15 | 23:07

Niks kinderachtig topic. Gewoon spijker, kop, raak. Wederom ten elkenmale telkens weer nogmaals wederom even de vinger naar de vingerwijzer wijzen. Niets meer, niets minder.

En nodig.

Dat ook.

Fuck de NPO, de goetmensen en Het Grote Gelijk als het hen uitkomt.

Wilders loopt al 10 jaar met beveiliging rond en volet zich ELKE FUCKING zoals die paar laffe linkse idioten zich gisteravond voelden.

En och och och.. wat moesten ze opeens denken aan Charlie en de vliegtuigen die de torens in vlogen... ja.. toen wel heh.... maar morgen niet meer, dan gaan we gewoon weer over tot de orde van de dag en zijn we oh zo blij met de maakbaare samenleving..........

Food for tought, mafketels.

Parsons | 30-01-15 | 23:06

@Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:00

Niet geheel mijn kopje thee. Black van Pearl Jam vind ik dan wel weer geweldig. Of ben ik nou een ontzettende proleet?

vaas klaak | 30-01-15 | 23:05

Privacy? Die gast wilde toch op tv? Hij kwam in ieder geval een studio binnengelopen met een pistool.

Los daarvan kunnen we dit voorval, hoe bizar ook, niet gewoon vergeten? Echt relevant is het niet.

KapiteinClaus | 30-01-15 | 23:05

@vaas klaak | 30-01-15 | 22:49
Hmmm.. Bier en tieten gaan niet samen. Vrouwtjes houden niet zo van bezopen mannetjes die hitsig gaan doen.

Schoppen tegen alles wat 'groter' is. Ach deed ik als klein boefje ook. Recalcitrant als wat. Wat blijkt. Het werkt niet. Een boefje ben je en niks meer. Werkt ook niet.

Dus zoals u zegt. Tienerblaadje. Welkom in de volwassen wereld.

Vageling | 30-01-15 | 23:05

Juist! Geef Tarik een talkshow op Powned. Of nodig hem tenminste een keer uit voor GSTV. Inclusief pipa. Gegarandeerd een miljoenmiljard unieke bezoekers gegagandeerd zeker!

Professor Superhirn | 30-01-15 | 23:04

Nee hoor, Tarik eiste juist dat hij in beeld kwam dreigend met een pistool. Nou dan ga je natuurlijk niet blurren als je daarmee het risico loopt een kogel door je kop te krijgen.

Rest In Privacy | 30-01-15 | 23:01

De NOS geeft al jaren hun rood ingekleurde versie van het nieuws, nu WAREN zij het nieuws. De maatschappelijke impact van dat eerste is altijd vele malen schadelijker geweest.

Jan Passant mk2 | 30-01-15 | 23:00

@vaas klaak | 30-01-15 | 22:55
.
Ja, mooi he?

Piet Karbiet | 30-01-15 | 23:00

Pritt, heb je The Interview gezien? Rutger is onze eigen NLse Dave Skylark. Je ben gewoon ziekelijk jaloers.

'They hate us, cause they ain't us'
(NLse vertaling: Rutger haat jij, want jij bent niet hij'
:p

gaffelbaard | 30-01-15 | 23:00

@Bakito | 30-01-15 | 22:55

Vurk?

vaas klaak | 30-01-15 | 22:58

Wie was de technicus waarmee Tarik mee in gesprek was?
Ook hulde voor het politie arrestatie team
Goed om dit eens in beeld te krijgen!!!!!!

TheNox | 30-01-15 | 22:58

Wat is nu het probleem ????

Die labiele druiloor van 19 jaar heeft de hele beveiliging van Nederland en omstreken wakker geschud .
.
Als je ziet hoe knullig die jongen deed en hoe die in ze lurven wordt gepakt door het Comedy Capers-team van de polisie kan je toch echt niet geloven dat het hier om iets "ernstig en bizar"ging.
.
Het grote probleem is niet die jongen maar alle beveiliging die gewoon faalt!!!
.
En de NOS medewerkers die “ erg geschokt “zijn moeten nu eens denken aan de mensen die gewoon thuis met hun gezin worden overvallen en mishandeld en berooft..... Dat is pas "ernstig en bizar" Minpres Mark !!!

hansvanvoren | 30-01-15 | 22:56

Blur blur blur

Soep eet je met een......

Bakito | 30-01-15 | 22:55

@Piet Karbiet | 30-01-15 | 22:50

Mijn god wat een pieter baan deuntje.
Heb je dit ook wel eens van achter naar voor afgespeeld?

vaas klaak | 30-01-15 | 22:55

Iemand die in zijn brief schrijft over explosieven of bommen. Mag z'n iemand scheikunde studeren?

Welzijn | 30-01-15 | 22:54

Iemand die in zijn brief schrijft over explosieven of bommen. Mag z'n iemand scheikunde studeren?

Welzijn | 30-01-15 | 22:54


Komt ie dan stifje:

https://www.youtube.com/watch?v=x3fdsfCibAA

Piet Karbiet | 30-01-15 | 22:50

Rutger was helemaal zo slecht niet nerveus in het begin dat zag je wel.

pinkelotje | 30-01-15 | 22:50

@miko | 30-01-15 | 22:21
Een prima reden om de NOS op te doeken.

necrosis | 30-01-15 | 22:50

@kicktherabbit | 30-01-15 | 22:30
Echt he. Het begint een beetje te lijken op dat tienerblaadje voor puberjongetjes ergens midden jaren 90. Niveautje bier, tieten en schoppen tegen alles wat groter is.

vaas klaak | 30-01-15 | 22:49

De NOS is, dat is algemeen bekend, een walgelijk bevooroordeeld fenomeen dat zelfs meent normen en waarden in onze maatschappij te mogen stellen. lijkbaar is de norm de derde wet van Gelauff "een dichtbij huis ellendeveroorzaker is anders dan een ver weg ellendeveroorzaker en mag dus anders behandeld worden". De eerste wet: "wat de NOS zegt is waar en wat de NOS doet is goed". De tweede wet: "Al wie ageert tegen de eerste wet zullen wij publiekelijk afzeiken".

langzullenweleven | 30-01-15 | 22:48

Grote Joop | 30-01-15 | 22:38

Natuurlijk niet. Dat is voor roomblanke mannen bedoeld. Deze gast loopt over twee weken weer vrij en denkt bij zichzelf: die heb ik mooi in de boot gehad met dat hackverhaal. Hadden ze de ware redenen hadden geweten zat ik nu in Guantánamo Bay.

The_Challenger | 30-01-15 | 22:46

Geef hem de kans stukjes te tikken voor GS. Veel slechter kan het niet worden toch?

Binnenbaan | 30-01-15 | 22:46

Reykjavik | 30-01-15 | 22:31 NPO kantine, ga maar op de geur van pannenkoekjes met roomkaas af.

zeg maar jansen | 30-01-15 | 22:45

JUIST
Precies mijn gedachtengang toen ik gisteren m'n eerste reaguursel plempte onder het topic inzake dit hele gebeuren.
.
Als nou achteraf ook nog blijkt dat het 1 grote hoax was om voor graties extra beveiliging te krijgen, dan zijn we weer helemaal des PO's...

Hijo del Sol | 30-01-15 | 22:43

Maar nu de hamvraag: zou medereaguurder Expert Homo hem ook doen?

eerstneukendanpraten | 30-01-15 | 22:42

Heerlijk dit. Gewoon voor de weegschaal. Kom niet aan mijn Geenstijl.

Normpje | 30-01-15 | 22:42

Was deze geestenzieke knul, met zijn airsoft, bij de juwelier op de hoek naar binnen gelopen, dan had er geen haan naar gekraaid en stond hij een dag later weer buiten het politiebureau. Nu liep hij toevallig bij de NPO naar binnen en de halve nationale politie is gemobiliseerd. Ik vrees wederom waxinelichthouder taferelen.

Grote Joop | 30-01-15 | 22:38

Im Amerika had dit nooit gebeurd, met een nepwapen een verkeerde studio in lopen. On topic: Geen cel maar TBS wegens koekwaus

Handsomeboy | 30-01-15 | 22:37

lingo star | 30-01-15 | 22:31
Dat is lief van je.

kicktherabbit | 30-01-15 | 22:35

Die zielige misstap van die psychotische jongen wordt geweldig opgeklopt. Hij is zoveel in de media gekomen, dat strafvermindering op zijn plaats is.

Rest In Privacy | 30-01-15 | 22:31

A propos, waar hangt Rutger tegenwoordig toch uit, zie weinig tot nix meer van 'm. Duiding graag.

Reykjavik | 30-01-15 | 22:31

Meten met twee maten, wegkijken, gebrek aan objectiviteit en rede, ontkennen, censureren en hypocrisie, alles wat henzelf het beste uitkomt en dan ook nog overtuigd zijn van het eigen gelijk, zijn bij uitstek de kenmerken van mensen die op linkse partijen stemmen, waaronder ook Marcel Gelauff.

benjemal | 30-01-15 | 22:30

Jullie hebben gelijk laat die jongen vrij. en laat hem die 10 minuten uitzendtijd gunnen ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

twoakrm | 30-01-15 | 22:30

Zou GeenStijl ooit nog van het Calimero-complex afkomen? Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte.

kicktherabbit | 30-01-15 | 22:30

Pritt S. Ik deel zo een nummertje van Suede.
Word je dan weer wat rustiger?

Piet Karbiet | 30-01-15 | 22:29

Pfff. Wat slecht dit. Ergens tussen een vingerwijzende huilende kleuter en een NSB'er in opleiding. GS onwaardig.

vaas klaak | 30-01-15 | 22:29

wat een aansteller, die Gelauv. Binnen een uur was voor de hele wereld duidelijk dat het een gekkie betrof en vandaag was men het al weer bijna vergeten.
pleurt toch een end op met je '.. wat de samenleving zo breed raakt'; het kan niemand ene fuck meer schelen en we wensen Tarik vooral een succesvolle behandeling/begeleiding/medicijn.
NOS heeft een stomme fout gemaakt met hun 'twitterverbod', en geeft blijk van hysterisch, overspannen gedrag van Gelauvv

--sql error-- | 30-01-15 | 22:28

Tjeetje wat een Calimero reactie van Geen Stijl. Had ik niet verwacht.....

BorrtheWolf | 30-01-15 | 22:28

Godverdomme wat kinderachtig!

Als ik niet mag mogen jullie ook niet!

FreedomFTW | 30-01-15 | 22:24

Stelletje boefjes. Eerst even Rutgers laten waarderen om vervolgens erop in te haken. Slim hoor.

Hoop die die grijze gek wel even op de thee gaat. Slijmen voor een interview. Even op de knieën. Want zelfs de grijze wolf heeft door dat het uitgemolken is en iets nieuws nodig heeft. Veel succes met slijmen want ik denk dat Tarik nog steeds zijn ei kwijt kan.

Succes ermee lusters van de staatspropaganda.

Vageling | 30-01-15 | 22:24

Omroep Brabant... ik weet niet wat het is met die zender maar die zijn zóveel verder in de tijd dan menig andere landelijk of regionaal medium. Heel veel respect voor het beleid aldaar en bij die omroep.

overVecht | 30-01-15 | 22:23

Als die jongen idd. schizo is een van de (wss.) weinige keren dat strafvermindering wegens "gestraft door de media" terecht is.

adminitor | 30-01-15 | 22:22

Ach waarschijnlijk kijken er meer mensen naar GS dan naar de NOS.

miko | 30-01-15 | 22:21

De samenleving zo breed raakt? De NOS is al jaren niet meer een afspiegeling van de samenleving. Meneer is van zijn Gelauff afgevallen en is gedwongen onder ogen te zien dat ook de almachtige NOS ineens heel kwetsbaar kan zijn.

mujer | 30-01-15 | 22:21

Jullie hebben niks te eisen.

Kapitein_Schavuit | 30-01-15 | 22:18

Zou zijn live-uitzending ook geblurred worden.

Brandpunt | 30-01-15 | 22:18

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl