Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoofddoekjes welkom bij NPO, RTL en SBS

ummjinek.jpgZowel de NPO als RTL en SBS zullen niet aarzelen het nieuws te laten presenteren door een vrouw die een hoofddoek draagt. Die uitspraak deden Henk Hagoort, Bert Habets en Peter de Mönnink vorige week tijdens de Broadcast Media Society. Presentator Frits Wester voelde het drietal aan de tand over hun verwachtingen voor het nieuwe mediajaar. Nee, dit bedenken we niet. Het is ook geen gaap-stukje van DeSpeld. Het staat er echt, op Broadcast Magazine de Völkischer Beobachter van Het Reservaat: "Hoofddoekjes welkom bij NPO, RTL en SBS" (en dan bedoelen ze dus geen hoofddoekjes achter de dweilemmer of de kantinekassa, maar vóór de camera). Dat Gekke Henkie Hagoort (NPO) meer meer meer religie wil voor Nederland wisten we al. Die ziet het liefst de vrouwtjes op de Veluwe ook weer met een theedoek over straat gaan. Dat RTL en SBS hier de dhimmi uithangen is ook verklaarbaar. Die doen het in de broek voor Allah de Adverteerder. Hoofddoekjes op de televee. Wen er maar aan. JinekLive (pica) wordt verplaatst naar 1700 uur en gaat verder als kookrubriek. RTL koopt Lamyae van BNR voor de zaterdagavondshow 'Ik Hou van Halal'. Knevel & Van den Brink komen terug, met nog meer ziektes en Jezus die troost kan bieden. Jeroen Pauw trekt zich terug en gaat voortaan de late night talkshow "Maiwand & Appa" produceren. Charles Groenhuijsen gaat voor Omroep Max live besnijdenissen uitzenden. Na een retourtje Mekka gaat Humberto verder door het leven als Mohammed Kali en haalt in zijn talkshow de glaasjes kaas/ham-stengels van tafel. Bibbeltje Big (Zappelin) komt te vervallen. Hans Kraay jr presenteert op SBS6 "De 25 Leukste Onthoofdingen". Dodenherdenking op 4 mei wordt geschrapt - op 5 Mei is er voortaan de Nationale Marokkanen Herdenking van de Gezamenlijke Omroepen. En zo kunnen we nog wel een uurtje doorgaan met grappen en grollen, want daar zijn wij voor. Maar we kunnen natuurlijk ook op maandagavond op een plein gaan staan en 'Dit Land is Ons Land' roepen. Of aandelen Netflix kopen. Update. Jan Slagter tekent zojuist doodvonnis op twitter.

Reaguursels

Inloggen

Als uiteindelijk the last man standing er eentje van Omroep Max is, weet je dat je de oorlog dik verloren hebt.

medusa324 | 28-01-15 | 11:56

Uitingen van religie horen niet thuis op TV, met uitzondering van de speciale zenders als de Moslim Omroep (als deze nog bestaat) en de EO.

_pandora_ | 28-01-15 | 11:35

Prima, dan wordt t alleen nog maar streamen en Netflix en t nieuws kijk ik wel op m'n iPhone

Cochisejicarilla | 28-01-15 | 11:19

-weggejorist-

Frank.Underwood | 28-01-15 | 06:45

-weggejorist en opgerot-

Frank.Underwood | 28-01-15 | 06:45

In de eindstrijd die wij natuurlijk zullen winnen,zullen NPO,RTL en SBS de totale vernietiging ondergaan!

Jack E | 28-01-15 | 02:26

BurgerSpionageNummer | 27-01-15 | 14:34
Jihad zoekt vrouw.

ca12nag3 | 28-01-15 | 01:38

Slagter kan beter zwijgen. Hij voert de bejaardensoos voor de Groot Graaiers van de samenleving. Lange Vingers mogen wel, kruisjes en keppeltjes niet. Slagter is bepaald geen Jan moraal.

eastender | 28-01-15 | 00:51

Die meiden dragen hoofddoeken 1)omdat zij de vroomsten zijn in de ogen van god, 2) omdat anders die kerels hun löl niet in hun broek houden en, voor je het weet, 3) löl en hoofddoek ongeremd en ter plekke seks hebben. Omdat vrouwen ten diepste Mia Khalifa zijn en ook nog dom en eerloos, moeten zij altijd bewaakt worden. Broertje mee. En ja, leg dan maar eens uit hoe de moslemse jinek aan haar baantje moet komen. I.P. zijn vrouwen hoeren, daar zijn de NPO directeuren en hun moslimse broeders het wel over eens.
Holy Macaroli, moeten wij echt gaan meemaken dat dit 7e eeuwse mens- en wereldbeeld ons via de tv tegemoet komt? Gaan de -in gods ogen- minderwaardige nl vrouwen en de ranzige nl mannen ooit nog rtl en npo dhimmitude kijken? Waren die 3 Vara dozen niet al teveel?

eastender | 28-01-15 | 00:49

@mjdevries | 27-01-15 | 14:37
In elk geval al zowat nooit naar bovengenoemde omroepen....
En bij hoofddoek zap ik weg ......

lilluke halve hoan | 28-01-15 | 00:16

Ik vind het wel een goed idee, meer kopvodden op de televee; dan worden we er tenminste dagelijks aan herinnerd dat, vooral de NPO, hét orgaan van appeasement ten opzichte van het Geloof van de Vrede (mwhoehaha) is.
.
En ik kijk toch al nauwelijks naar die agitprop die de overheid ons dagelijks door de strot probeert de duwen; na een uurtje van die politiek-correcte bagger moet ik telkens even een minuut of vijf Pat Condell opklikken, of een column van Hans Jansen lezen, om mijn wereldbeeld aangaande de Religie van de Liefde (mwhoehaha) weer loepzuiver te krijgen.

Brou Is Back | 27-01-15 | 23:14
-weggejorist-
loekiekoch | 27-01-15 | 21:23
-weggejorist-
loekiekoch | 27-01-15 | 21:19
-weggejorist-
loekiekoch | 27-01-15 | 21:18

Hmmm dat wordt voor het nieuws dus enkel nog maar naked news. Er zit niks anders op. Dan maar gewoon dames zonder religie en kleding.

tweetybird | 27-01-15 | 20:46

Ik moet al zoveel zappen vanwege die kutreclame. Nu moet ik nog meer zappen vanwege die kuthoofddoekjes. Blijft weinig over zo.

Frikandel_met_mayo | 27-01-15 | 20:34

ik zou die ijdele maxmeneer wel ns met een doek op zn kop de geheugentrainer willen zien presenteren. nog mooier: de stagiair neuken in het omroepmaxkopuleerhok!

BjdeB | 27-01-15 | 20:20

En dan nog promoten dat ze nieuws onafhankelijk zijn. Laat me niet lachen. Gelukkig komt PowNieuws weer.

Rotterdammert1965 | 27-01-15 | 20:16

Ik hoop dat ze het dan nog voor de verkiezingen in maart doen, dan krijgt de PVV er tenminste nog wat extra stemmen bij van mensen die de uitverkoop van Nederland ook zat zijn..

telelezer | 27-01-15 | 20:00

Hoofdddoekjes op ONS nieuws..!

Wat is er overgebleven van ons ooit zo mooie trotse welvarende Nederland? Alexander Hamilton (stafchef van George Washington) zei reeds in 1775: Een volk dat klaar is voor de schande van het steeds maar toegeven en geen weerstand biedt, hoezeer ze ook geprovoceerd worden, verdient niet beter dan om slaven te worden van andere meesters.

telelezer | 27-01-15 | 19:58

Boycotten die handel in onderdrukkers tv. Gewoon het abonnement opzeggen. Enkel nog internet. En telefonie. Of geen telefoon en enkel nog skypen. Nooit meer nl tv kijken. Is heel goed te doen. Netflixen en het journaal via nu.nl, en via geenstijl voor de entertainment. En als je toch shows wilt kijken, Duitse of Belgische tv. Maar de nl tv boycotten. Alleen al om de uitspraak dat hoofddoekjes op tv moeten kunnen. Het kan niet. Immers, niet vrouw vriendelijk.

blaater | 27-01-15 | 19:57

Kap toch eens om die kutmoslims steeds een podium te geven. gewoon negeren die mongooltjes.

Amazing_Mark | 27-01-15 | 19:47

Marvin_NL | 27-01-15 | 15:27

Twee woorden: Noraly Beijer

Jan Toeternuitje | 27-01-15 | 19:42

Mooi, dan aarzel ik niet om het af te zetten; iets wat nu overigens ook al zeer regelmatig gebeurt, gezien de bagger die uitgezonden wordt. Trouwens het Belgisch, Duits en Engels nieuws is toch al vele malen beter, daarnaast komen diverse sites ook nog eens met veel beter en meer waarheidsgetrouw nieuws.

Claudia M. | 27-01-15 | 19:31

Het is zo simpel: of alles dus ook keppeltjes, kruisjes en andere uiterlijk gerichte gelovige kenmerken of NIETS.
Niet ALLEEN hoofddoekjes en daarnaast niets. Naast ieder hoofddoek 1 keppeltje. Nieuwe politieke correctheid.

Haagse Tokkie | 27-01-15 | 19:09

Jaja, meer Laila Abid:
<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/Y8bkT-3fBHc?feature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

gjd | 27-01-15 | 18:53

.
Nou nee…jouw NOS gaat kopvodden niet weren
dat heeft van Hagoort namens wat collegae vast gemeld,
dan kunnen wij daar vast wat aan gaan wénnen
.
en niet uitbarsten in Wilderiaans gescheld…
omdat we wat meebuigend moeten bennen,
en echt, er zitten dikwijls hele lieverds onder !
.
je moet ze domweg dus wat beter leren kennen,
dus daarom geen gezeik, gezever en gedonder
het wordt echt hoog tijd, dat wij ONS LESJE LEREN…
.
maar die Jan Slagter hé, je weet wel…van de MAX
zit met ’t getolereer toch aardig aan z’n taks…
.

Jaster | 27-01-15 | 18:52

De polder Al-Jazeera.
Krijgen we dan ook aangepaste programma's.
Zoals: Islamitische man onthoofdt vrouw i.p.v Boer zoekt vrouw. Of Hart van Arabië.

Banno22 | 27-01-15 | 18:42

.. en een koran op tafel natuurlijk. Misschien nog een hakenkruis aan de muur. Want waarom zou je het staatsjournaal vrij willen houden van symbolen van religie, onderdrukken en haat? Gelukkig kijk ik geen televisie en zal ik er geen last van hebben.

panadol | 27-01-15 | 18:28

Ach schei toch uit! NPO geloof ik nog wel. RTL en SBS zeggen het uit goed fatsoen. Dat kunnen zij zich ook permitteren aangezien er keus genoeg is aan schoonheden met een vlotte babbel zonder hoofddoek. Menigeen die een baan bij de tv wil. Dus grijpt een gesluierde moslima op deze zenders mis. Ze houden bij RTL en SBS de schijn op.

Opinion1970 | 27-01-15 | 18:23

Stop het tolereren van intolerantie.

Tabernakel | 27-01-15 | 18:19

Het Kalifaat Nederland is nakende...
Nee, niet naakt maar gewoon goed gehoofdoekt.

Enfin, nu doet de dhimmimentaliteit definitief zijn entree bij de Staatsomroep...

knerf | 27-01-15 | 18:19

De multicul zal en moet erdoor gedrukt worden.
Ook de verplichte quota allochtonen, die je overal in de media en de reclame vitueel en op papier ziet, getuigen daarvan.
Tijdelijke multicul, want zogauw de islam hier de scepter zwaait wordt het weer monocultureel,... maar dan anders.

Rest In Privacy | 27-01-15 | 18:05

Ik vind die hoofddoeken maar lelijk. En in de auto moeten die verboden worden vanwege de extra grote dode-hoek.

BitchSuperSoaker | 27-01-15 | 17:48

Jan Slagter heeft groot gelijk.

stefanboy78 | 27-01-15 | 17:48

Welja... straks begint elke groepering in dit land passende klederdracht voor de camera te eisen... Straks krijgen we nog een nieuwslezeres in Urker klederdracht...

Reykjavik | 27-01-15 | 17:33

-weggejorist-

Ellada | 27-01-15 | 17:33

@Duifmans | 27-01-15 | 16:07
Toch zou ik geen bezwaar hebben. Voor de rest alweer eens hoor. Zeker dat je een grens moet trekken. Maar die zou ik trekken bij overheid, veiligheidsdiensten, televisie, ectcetera. Dan vind ik het beter te verdedigen dat je de islamisering wilt terugdringen, in plaats van moslimvrouwen naar huis sturen.
.
Andersom: als je als bejaarde moslim niet door een man met een keppeltje geholpen wilt worden heb je vette pech. Net als die oma die het niet zo heeft op hoofddoektmevrouwen. Dan maar een dagje extra in die luier. Klinkt hard, maar in beide gevallen zeg ik: Ze wennen er maar aan.

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 17:33

Verraders zijn het en kruipers.

Henk Zult | 27-01-15 | 17:27

En er komt maar geen eind aan de bezetting van de instituties door de Gutmensch....

Coyote | 27-01-15 | 17:15

terug in de tijd
ik heb me onlangs laten uitschrijven als tolerante nederlander
ik ga pvv stemmen
ben er helemaal klaar mee

Mega Mindie 2 | 27-01-15 | 17:14

@KoninginWildemina* | 27-01-15 | 16:06
Waren het alleen maar de mohammedanen, de linkerzijde van Europa heeft jodenhaat ook omarmd.

Guido | 27-01-15 | 16:49

Wat ze niet weten is dat ik niet zal kijken. Maar dat zal hun kennelijk een rotzorg zijn.

Rest In Privacy | 27-01-15 | 16:49

gelukkig kijk ik alleen TV als ik me eens goed wil ergeren aan links marginaal gezeik. soort SM 2.0

kaplaarzenverkoper | 27-01-15 | 16:49

Best wel grappig dat jij nu in je onnozelheid 1,5 miljard moslims tot bekrompen zielen bestempelt.
Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 15:06

Als je gelovig bent, ben je zoiezo al niet lekker in je bovenkamer.
Je laten leiden door een onbewezen verzonnen persoon.... Koekoek jonguh

højre vær så venlig | 27-01-15 | 16:43

Er zijn al genoeg zenders voor geloofsgekken. Val de mensen die naar de publieke omroepen kijken daar niet mee lastig. Net zoals je moet kunnen kiezen of je kind naar een katolieke of openbare school gaat moet je ook kunnen kiezen of je op tv met geloofswaanzin geconfronteerd wil worden of niet.

The real McCoy | 27-01-15 | 16:41

De Libertariër | 27-01-15 | 16:33
De discussie lijkt me hier niet of ze het mogen, maar of ze het moeten willen.

Schoorsteenveger | 27-01-15 | 16:38

Espace Première | 27-01-15 | 16:29

En dus kan dat hier ook! Ik wil ook niet dat de omroepster in Zeeuwse klederdracht op de buis te zien is of in vol Volendams of Staphorsters ornaat. Basta!

eerstneukendanpraten | 27-01-15 | 16:37

Dit land is al bezet door de ondemocratische moslims. Zij worden door het kalifaat in den Haag gesteund. Wanneer een hoofddoek als teken voor, aanslagen, moord, genocide en ondemocratisch mensonderdrukkende politiek dan is NPO een cel van IS dat in opdracht van het kalifaat de nederlanders moet gaan klaarstommen voor totale onderdrukking. Het wordt tijd voor een beurgeroorlog in dit land.

Kloet | 27-01-15 | 16:37

Dit land is al bezet door de ondemocratische moslims. Zij worden door het kalifaat in den Haag gesteund. Wanneer een hoofddoek als teken voor, aanslagen, moord, genocide en ondemocratisch mensonderdrukkende politiek dan is NPO een cel van IS dat in opdracht van het kalifaat de nederlanders moet gaan klaarstommen voor totale onderdrukking. Het wordt tijd voor een beurgeroorlog in dit land.

Kloet | 27-01-15 | 16:36

Ja dus?
.
Waarom zou een commerciele omroep geen vrouwen met hoofddoek moeten toelaten? Moeten ze zelf weten toch? Het is aan de klant om te bepalen of hij de zender blijft kijken en of hij er voor wil betalen of niet.....
.
De NPO laat ik even buiten beschouwing, aangezien de keuze om al dan niet te betalen voor deze maffia-kanalen non existent is. De NPO zou eenvoudigweg niet mogen bestaan. TV kanalen exploiteren is geen taak voor een overheid.
.
Maar waarom een commercieel bedrijf geen kopvodden voor de camera zou mogen zetten, is me een raadsel. Kijk ernaar en betaal er voor. Of niet....

De Libertariër | 27-01-15 | 16:33

KoninginWildemina* | 27-01-15 | 16:06

Muslims are the new Nazi's, aldus Pat!

eerstneukendanpraten | 27-01-15 | 16:33

KoninginWildemina* | 27-01-15 | 16:06
Binnekort op de buis:
"All you need is hate."

Schoorsteenveger | 27-01-15 | 16:31

Wat een non-discussie. OOk in arabische landen wordt het nieuws gepresenteerd door dames zonder doek.

Espace Première | 27-01-15 | 16:29

Al die omroepen hebben uiteindelijk maar 1 god en dat is die van het geld. Dus massaal boycotten zodat ze het allemaal in hun kontzak gaan voelen. Zoiets als AH en Zwarte piet. Dan houdt het hoofddoekjesavontuur vanzelf op.

matrixbluepill | 27-01-15 | 16:28

@Le Roi: die debiele KPN reclame al gezien. Allemaal vrolijke non-religieuze mensen, en dan eindigt de reclame met een zwaaiende hoofddoek... ik heb KPN er al op aangesproken, waarom zij de islam steunen en mijn traditioneel Nederlands geloof niet. Reactie? "Zo zien wij het niet"...

BroederDeWitt | 27-01-15 | 16:27

Ik word zo onderhand moslimmoe. Hoe kan het dat een 'minderheid' die zo'n 10 à 15% van de Nederlandse bevolking omvat, tot vervelens toe overal en altijd haar stem moet laten horen, haar gezicht moet laten zien of haar denkwijze moet opdringen aan anderen?
.
In reclamespotjes zag je het jaren geleden al. Een van de 3 à 4 mensen MOET en zal een neger of moslim zijn. Weg met ons, blanken menschen!

Le Roi | 27-01-15 | 16:24

Wel de bible belt bashen, maar toch visueel een nog strenger geloof ondersteunen... best vreemd.

BroederDeWitt | 27-01-15 | 16:23

Zodra ik een hoofddoekje zie , grijp ik naar de AB. Weg met die zender. Genoeg gezien van onderdrukte vrouwen, of vrouwen die zo nodig een statement willen maken: "ik heb scheit aan de westerse cultuur en doe lekker wat ik wil"

Hetzelfde geldt voor hoofddoekjes achter de kassa van de supermarkt . Ik neem wel een andere kassa, ook al is de rij langer .....

FrankOngerust | 27-01-15 | 16:23

Kortom een knallend seizoen!

upgent | 27-01-15 | 16:21


De rijdende sharia.
So you think you can blow up?
Bloed, zweet en baarden.
Jihadi op reis.
Red mijn Syrie vakantie.

upgent | 27-01-15 | 16:20

Bassie en Mohammedaan.

upgent | 27-01-15 | 16:19

Kunt u mij de weg naar het kalifaat vertellen, Kaffir?

upgent | 27-01-15 | 16:16

Ach de laatste stuiptrekkingen van een failliet publiek bestel zullen we maar denken.

josef kuijpers1852 | 27-01-15 | 16:16

Nu nog in complete burka zodat je alleen nog de ogen kunt zien.

meneer Q | 27-01-15 | 16:15

"Na een retourtje Mekka gaat Humberto verder door het leven als Mohammed Kali"
.
Dat kan hij beter doen voor hij naar Mekka gaat, anders komt hij er niet in (religieuze apartheid) of niet meer levend uit www.zerohedge.com/news/2015-01-23/spot...
.
"Charles Groenhuijsen gaat voor Omroep Max live besnijdenissen uitzenden."
.
Nou, nee, misschien niet, want Omroep Max is de enige die niet aan de barbarisering wil meedoen: www.powned.tv/nieuws/media/2015/01/max...

ben kokhals | 27-01-15 | 16:12

James Lastig 14"59
Inderdaad , "laïcité" is niet één-woordelijk te vertalen. Laïc betekent leek , iemand dus die geen deel uit maakt van de clerus.La Laïcité is het principe van de scheiding van de société civile en de société religieuse, Staat en kerk.De Staat oefent geen enkele godsdienstige macht ( pouvoir religieux ) en de kerk geen enkele politieke macht uit.In de islam zijn geloof, ideologie en politieke macht met elkaar verweven.Derhalve is de islam incompatibel met onze samenleving en hoe meer islam adepten zich vestigen in Europa hoe stroever de samenleving wordt. Want ook de tienduizenden Somaliërs en Eritréers zullen straks gaan teruggrijpen op hun islam-zijn ,hun identiteit derhalve en hun clandenken verbinden aan hun geloof. Ik heb gisteren reeds gerefereerd aan Hoellebecq's nieuwste roman, Soumission ( Onderwerping...). Hij schetst het Frankrijk van 2017 met Mohammed ben Abbes als Président de la République. Het Front Nnational behaalt bij de verkiezingen in 2017 34 procent van de stemmen, de Parti Socialiste ( PVDA) 21.7 procent en de Fraternité Musulmane 21.8 procent. Het FN boycottend mag de Broederschap de president leveren . Onzin want maar een roman? Qui sait....

Jan Boule | 27-01-15 | 16:10

Nee, maar dat je oma wordt geholpen door een vrouw met hoofddoek boeit toch verder niet? Ze hoeven het nieuws niet te presenteren, maar als ze mensen helpen is dat juist goed. Ze kunnen ook thuiszitten, zegmaar.
@ Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 15:51
Dat boeit wel, hoe kun je met zo'n zichtbare geloofsovertuiging het prive domein van zo veel verschillende bejaarden betreden?
Ergens moet de grens getrokken worden. Beetje bij beetje wordt er steeds meer islam opgedrongen. Straks krijgt mijn Oma alleen nog maar halal maaltijden omdat de zorgmedewerkers anders bezwaar maken.
Ook kan ik mij niet voorstellen dat een islamitische bejaarde zich laat wassen door een jongen met een keppeltje.

Duifmans | 27-01-15 | 16:07

De allernieuwste Pat Condell:
A special kind of hate: youtu.be/YQjTLGgQV2w

KoninginWildemina* | 27-01-15 | 16:06

Men gelooft nog steeds in het sprookje dat de islam probleemloos zal integreren in de moderne open samenleving. Maar zoals de Amerikaanse filosoof John Rawls aangeeft, is die moderne open samenleving slechts mogelijk op basis van een overlappende consensus wat betreft waarden en normen. Waarmee het gaat over een in belangrijke mate onderschrijven van al datgene dat de basis vormt van de moderne rechtsstaat, de openheid voor wetenschap, de tolerantie voor andersdenkenden, de universele mensenrechten, enzovoort. Maar zo’n mevrouw met een hoofddoekje doet vermoeden dat daar helemaal niets achter schuil gaat dat een onderschrijven geeft van die waarden en normen. Want onderzoek doet vermoeden dat met die hoofddoekjes samengaat een voorkeur voor toepassing van de sharia, dus voor de totalitaire wetgeving van de islam. En wat is dat eigenlijk, de sharia? Sharia betekent: geen vrijheid van godsdienst, geen vrijheid van meningsuiting, geen vrijheid van denken, geen vrijheid in kunstzinnige expressie, geen persvrijheid, geen kritisch denken, geen wetenschap, geen filosofie, geen democratie, geen humor, geen sport, geen muziek, vrouwen als huisvee, niet-moslims als slaaf of dood, barbaarse straffen, verminking, tirannie, wreedheid, sadisme en stompzinnigheid. Dus die betreffende media-bobo’s Henk Hagoort, Bert Habets en Peter de Mönnink laten zich kennen als ontstellend naïef, dat zij zo makkelijk praten over nieuwslezeressen met hoofddoekjes.

Benedict Broere | 27-01-15 | 16:04

ik vind dat ik als atheist superieur ben.
Koning Willy | 27-01-15 | 15:55

atheisten zijn ALTIJD superieur tov reli gekkies die denken dat de evolutie een slechte cartoon is.
Maar als islamreligekkies het 'beeld' gaan bepalen in Nederland moet er hard opgetreden gaan worden tegen hen die dit willen faciliteren.

(c)ZWITSUL | 27-01-15 | 16:00

Ik zie bij Opsporing verzocht al meer dan genoeg hoofddoekjes!

Bena | 27-01-15 | 15:58

Straks helemaal niets fatsoenlijks meer op tv. Powned.. Tijd om t publieke bestel te kapen. Méér! Méér!

JohnnyLion | 27-01-15 | 15:56

Een hoofddoekje is een teken van een overtuigd gelovige Moslim. Die gelooft dus dat zij superieur is aan de niet-moslim. Ik weiger daar naar te kijken, ik vind dat ik als atheist superieur ben.

Koning Willy | 27-01-15 | 15:55

Een hoofddoek die Geer&Goor gaat aankondigen. Mooi man.

roosvrij | 27-01-15 | 15:54

Krijgen we er dan ook, in een multikulti duo-presentatie, als presentator een man naast met zwarte hoed op en met pijpenkrullen?

Schoorsteenveger | 27-01-15 | 15:52

@Duifmans | 27-01-15 | 15:36
Nee, maar dat je oma wordt geholpen door een vrouw met hoofddoek boeit toch verder niet? Ze hoeven het nieuws niet te presenteren, maar als ze mensen helpen is dat juist goed. Ze kunnen ook thuiszitten, zegmaar.

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 15:51

Als die meiden voor de rest alles uitlaten,dan vind ik die hoofddoek prima. Toch...?

gratias | 27-01-15 | 15:49

-weggejorist-

Samuel.DaCosta | 27-01-15 | 15:42

-weggejorist-

Samuel.DaCosta | 27-01-15 | 15:42

iedere dag ' moslims draaien doorrrrrrrr ' met een gesluierde tafeldame

(c)ZWITSUL | 27-01-15 | 15:40

XpadM | 27-01-15 | 15:25
een hele grote glimlach op mijn gezicht! waarvoor dank!!
upgent | 27-01-15 | 15:28

Geen dank.
Hier het promofilpje: www.youtube.com/watch?v=5aC_Rhj_DDM

Rest In Privacy | 27-01-15 | 15:40

Wie kijkt er dan nog naar de NPO? Ik in ieder geval niet. En niet eens uit een soort van boycot idee maar gewoon omdat er absoluut niets interessants te zien is.

Mesmer | 27-01-15 | 15:39

De overheid dient zich neutraal op te stellen. Geen hoofddoekjes of ander religieuze symbolen. Simpel.

CosmicPsycho | 27-01-15 | 15:38

Graag overal in de publieke en semi publieke sector. Waarom wordt mijn Oma in haar eigen huis geholpen met aankleden door een vrouw met een hoofddoekje?
Kan een verzorger met een keppeltje ook overal in de Schilderswijk binnenkomen om bejaarden te verzorgen?

Duifmans | 27-01-15 | 15:36

Hoofddoeken, Theedoeken, Hakkenbar schreeuwers, Het houdt niet op niet vanzelf..........
Net stond ik bij de apotheek, Er werken daar 3 Theedoeken.
Lachend pakte ik mijn door de doktor voorgeschreven Viagraaas aan.
Humor is ze daar vreemd, stuurs langs je heenkijken niet.
Wat een land, gaat onder de wol tot 18-03-2015

magnum_highlander | 27-01-15 | 15:35

XpadM | 27-01-15 | 15:25

Hilarisch !!!!!

The_Challenger | 27-01-15 | 15:34

De nieuwe MP: Geert Wilders!

Miss Appeltaart | 27-01-15 | 15:34

Wacht, betekent dat ook dat we meteen van Kwalbert verlost zijn? Gelijk doorvoeren, die Reli-Televee!

Ubermug | 27-01-15 | 15:32

Gezien de misdragingen van IS en aanverwanten, is zo'n hoofddoekje toch een beetje alsof je tegen iemand aan zit te kijken die een armband met hakenkruis draagt.

Ik ga het niet verbieden, ik ben voor volledige vrijheid van meningsuiting. Staat tegenover dat ik het wel vergelijkbaar onsmakelijk mag vinden.

TheEgg | 27-01-15 | 15:31

moslims en dhimmies.. ben ze helemaal spuugzat, iedere dag weer.

(c)ZWITSUL | 27-01-15 | 15:31

Die gedhimmificeerde omroepen weten dat hun bestaansrecht veiliggesteld is door ruim 2,9 miljoen bejaarden die apathisch in hun eenzaamheid de tv aan hebben als achtergrondgeluid.

deraderendraaien | 27-01-15 | 15:31

Thee voor twaalf

upgent | 27-01-15 | 15:30

Tv, wat is dat dan.... Netflix rules!

de.suriXL | 27-01-15 | 15:30

Haramstraat.

Piet Karbiet | 27-01-15 | 15:28

XpadM | 27-01-15 | 15:25

een hele grote glimlach op mijn gezicht! waarvoor dank!!

upgent | 27-01-15 | 15:28

Zijn we eindelijk van die snor van ted de braak af, krijgen we de snor van fatima.

__dictatuur | 27-01-15 | 15:28

'Die ziet het liefst de vrouwtjes op de Veluwe ook weer met een theedoek over straat gaan. '
>> Huh?
'weer'???
Veluwse vrouwen zijn nog nooit met een theedoek over straat gegaan.
Hooguit een kapje, met ruches enzo. Van heel erg on-islamitisch doorzichtig kant.

Pritt, volgens mij weet je 0,0 over klederdracht in NL. Verdiep je er eens in. Iets met geschiedenis. En cultuur.

gaffelbaard | 27-01-15 | 15:27

Het gaat mij er om dat ik verwacht dat het nieuws in foutloos en accentloos Nederlands zal worden voorgelezen/gepresenteerd. Als dat toevallig een dame is met een hoofddoekje, dan is dat maar zo. Maar blij ben ik er niet mee .

Marvin_NL | 27-01-15 | 15:27

@lingo star | 27-01-15 | 14:58

Omdat religie iets is wat je maar lekker thuis doet.
En een religie waarin een vrouw per definitie minder waard is als een man zou zelfs thuis niet uitgeoefend moeten worden.


Lochos | 27-01-15 | 15:26

@Piet Karbiet | 27-01-15 | 14:59

Knoop in je Hoofddoek
Boerka Zoekt Vrouw
Met het Zakmes op Tafel
Slechte Tijden, Nog Slechtere Tijden
De -Smaak- Zedenpolitie
Minaret Mijn Vakantie
Pauw & Lichtgetinteman
Vinger van de Pols
Markies DeCanteclaer | 27-01-15 | 15:19

Neee..... binnenkort word de Troslim eindelijk werkelijkheid. Dan krijg je een indeling als deze:

De namiddag opent voor de kinderen met De Talitubbies, gevolgd door Klein, klein terroristje en Tic Tac Boum.

De strijd in de vooravond moet gewonnen worden met Man bijt kameel, Allah MacBeal en Rad van terreur.

De avond is voor Te land, ter zee en tegen het WTC, Het zwarte schaap en Married with seventien children.

De avond wordt besloten met de talkshow Baarden en Van Dorp.

Rest In Privacy | 27-01-15 | 15:25

Hebben Bakito en supermathijs ook eens programma's waarop ze kunnen fappen.

Zij geilen wel op hoofddoekjes en boerka's!

Lukt ze wel in die tig seconden om het plafond te witten.

upgent | 27-01-15 | 15:25

@Cuyahoga | 27-01-15 | 15:22

De staatsruif bevat veel onverzadigde vetten en suikers, vandaar Maiwands dikke plofkop.

Markies DeCanteclaer | 27-01-15 | 15:25

Hoofddoekjes zijn alleen nog maar het inleidend vuur. De grote aanvalsgolf op onze samenleving komt later: Lees en huiver.

Nieuwe NTR-serie over discriminatie
26 JANUARI 2015
anousha_nzume (alias; Anya de Rijke)160De NTR komt vanaf zondag 22 februari met de nieuwe vierdelige televisieserie Uitgesloten op NPO 2. Hierin zoekt Anousha Nzume Nederlanders op die te maken hebben met vooroordelen en discriminatie.

Psycheltjes | 27-01-15 | 15:24

@Fisccon | 27-01-15 | 15:19
Jij schijnt dat te kennen, zo te zien.

Dibe | 27-01-15 | 15:23

Oh, Maiwand de thuisblijver vind het goed.
twitter.com/ShabirBurhani/status/5600...
Tja, zo had ik het nog niet bekeken.

Even offtopic, wat vreet die gozer eigenlijk?
Aan zijn dikke kop te zien gaat hij drie keer in de week onbeperkt spare-ribs eten.

Cuyahoga | 27-01-15 | 15:22

-weggejorist-

WitteGrunneger | 27-01-15 | 15:22

Godsammenelis.De dhimmificatie van de omroepen die je wist dat zou komen. Wat de SBS en de RTL doen moeten ze in principe zelf weten. Zijn commericieel (en ik kijk er niet naar). NPO is publieke omroep en doet het met staatstaxpoet en dient zich mijns inziens aan de scheiding tussen kerk en staat te houden.

Driewerf Hoezee | 27-01-15 | 15:22

Als het zover komt gaan we gewoon frauderen met de aangifte inkomstenbelasting om zodoende het deel "kijk- en luistergeld" in mindering te brengen.
Ik ga niet van mijn eigen geld naar kopvodden kijken.

domheid regeert | 27-01-15 | 15:21

Als je perse gutmenschen een lesje wilt leren, dan kan je beter alle reclameproducten uitgezonden door weg-met-ons zenders gaan boycotten. Dan tref het zowel bedrijven (die verkopen minder producten) als zenders (die krijgen minder reclame inkomsten).

Brainless talent | 27-01-15 | 15:21

@necrosis | 27-01-15 | 14:42
Zoek een warm land op.

miko | 27-01-15 | 15:21

Het moet juist zichtbaar worden, kom maar op met je kopvod, laat maar zien waar we werkelijk mee te maken hebben.
Dit is namelijk het begin van de VVMU, als je kopvodden verbiedt, denkt de massa dat het wel meevalt.
Laat ze dus maar in hun burkhas verschijnen, op straat ook, toon maar hoe ver het reeds is emt de Islam.

Dibe | 27-01-15 | 15:20

@necrosis | 27-01-15 | 14:33
Heb ik ook gezien, wat vooral mooi was dat ze stelde dat ze de dames niet uit elkaar kon houden. Eenheidsworaten met die hoofddoeken niks eigen identiteit!

miko | 27-01-15 | 15:20

@Piet Karbiet | 27-01-15 | 14:59

Knoop in je Hoofddoek
Boerka Zoekt Vrouw
Met het Zakmes op Tafel
Slechte Tijden, Nog Slechtere Tijden
De -Smaak- Zedenpolitie
Minaret Mijn Vakantie
Pauw & Lichtgetinteman
Vinger van de Pols

Markies DeCanteclaer | 27-01-15 | 15:19

Dibe
Ja, PVVers kijken liever naar de broertjes Sauders en ander volgeinkt of gepierst volk, logisch want dat is natuurlijk iets van onze superieure Holandse cultuur.

Fisccon | 27-01-15 | 15:19

De samenleving loopt duidelijk gevaar, niet door die hoofddoeken maar door de Bart van U-tjes die zich hier openbaren.

Skunk57 | 27-01-15 | 15:18

In het M.Oosten zie je zelden TV omroepsters met een kopvod. En heel mohammedaans Nederland kijkt via de schotel tegen die blasfemische blote gezichten aan. Allemaal en altijd!
Maar wij als erkend goddeloos volk zouden dan in ons eigen land wèl naar die wijven met een kopvod op d'r lui lelijke mombakkes met snor aan moeten kijken? Never. Nooit!

Psycheltjes | 27-01-15 | 15:17

En dan schakelen we nu over naar de Sport.
Oh, nee dat is een man, mag niet van mijn geloof.
Euh, dan nu het Weer.
Ojee, ook een homo. Haram!
Tot slot de Onthoofding van de week.

Piet Karbiet | 27-01-15 | 15:17

@Adversary | 27-01-15 | 14:40
"maar hoe kan ik nou rekenen op onafhankelijke berichtgeving als daar een moslim het nieuws over IS, Wilders en Israel zit voor te lezen?"
Degene die het voorleest is niet relevant. Of dacht je dat een nieuwslezer ook maar iets in te brengen heeft?

alcor | 27-01-15 | 15:16

Hoogste tijd voor Pegida Nederland

Berthe | 27-01-15 | 15:16

Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 15:13
Hetgeen weer mijn eerste opmerking bevestigt.

Igor Putkin | 27-01-15 | 15:15

+1 voor jan. Wat een ongein zeg die kopvodden.

Aantastelijk | 27-01-15 | 15:14

@Igor Putkin | 27-01-15 | 15:11
Nee. Ik associeer de islam met terreur. En ik krijg elke dag opnieuw de bevestiging van de juistheid hiervan.

Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 15:13

Om doodziek van de worden.... Getverderrie

DixitQuote | 27-01-15 | 15:13

Hoofddoekkie is oke, zolang ze maar in hun blote voorbips staan,http://www.raadslid-swart.nl/wp-content/uploads/2010/02/hoofddoek1.jpg

hero_of_heaven | 27-01-15 | 15:13

Bij elke godsdienst zijn vrouwen minderwaardig, wel grappig dat de door ons betaalde zenders dat graag in stand willen houden.

Dibe | 27-01-15 | 15:12

vvmu mensen, dat simple, maar dan verwacht ik ook zichtbare kruisen en spaghetti monsters :)

Flipus | 27-01-15 | 15:12

Hoe meer hoofddoeken op de televee
Hoe meer stemmen voor de PVV

Dibe | 27-01-15 | 15:11

Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 15:06
Onder andere ja. Of ben je het daar niet mee eens?

Igor Putkin | 27-01-15 | 15:11

@Igor Putkin | 27-01-15 | 15:01

Intelligente zielen beseffen zich dat religieus voorgeschreven kledij geen verpakking is maar een stukje inhoud van de religie communiceren.
.
In geval van het kopvod, vrouwen zijn minderwaardig en dienen als zodanig geetaleerd te worden.
.
Die smeerlapperij hoeft mijn huiskamer niet in.

Parel van het Zuiden | 27-01-15 | 15:10

Gelijk doorzappen naar een andere zender.
Ik wens niet geconfronteerd met de religie van de ... ach laat maar, iedereen weet het toch wel.

Sjaak uit Dordt | 27-01-15 | 15:08

RTL en SBS begrijp ik nog. Met de groeiende Islam in NL en dus straks duizenden islamitische huisvrouwkes die moeten kijken en dus kijkcijfers zullen zijn.

LangeTijdGeleden | 27-01-15 | 15:07

Meteen even met een klein schroevendraaiertje alvast even wat toetsjes uit de TV afstandsbediening peuteren. !

blauwe zander | 27-01-15 | 15:07

En welke rol gaat Petur Er De Vries spelen ?

Frank1387 | 27-01-15 | 15:07

@Igor Putkin | 27-01-15 | 15:01
Best wel grappig dat jij nu in je onnozelheid 1,5 miljard moslims tot bekrompen zielen bestempelt.

Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 15:06

Moeten ze vooral doen die dhimmitude kuttenkoppen dan kan ik de ruimte die de tv nu inneemt voor een nuttiger toestel of meubel gebruiken.

Psycheltjes | 27-01-15 | 15:06

@Igor Putkin | 27-01-15 | 15:01

Ja, er gaat niets boven een stompzinnig cliche he. Kom, doe er nog eentje!

maggoo | 27-01-15 | 15:05

Wanneer komen Toppop en de Pin-up Club trouwens weer op TV?

eerstneukendanpraten | 27-01-15 | 15:05

Scheiding kerk en staat? Joehoe? Iemand?

KlunsJohannus | 27-01-15 | 15:05

Igor Putkin | 27-01-15 | 15:01

Kun je me op voorhand iets voorspellen over de toegevoegde inhoud dan?

speedyy | 27-01-15 | 15:05

Het zijn en blijven laffe ratten bij de NPO.
Hopelijk verdwijnt die club totaal van de TV.
Links ,dat vroeger een hekel had aan alles wat met religie en koningshuis te maken kon hebben,wil haar dominante positie niet opgeven en denkt dat 1 miljoen moslims links zal steunen.Gall en Gall reclame en ook reclame voor bier zal binnenkort worden verboden door de STER.
Slagter heeft gelijk met zijn reactie en als hij slim is begint hij een eigen zender.Waarschijnlijk binnen een jaar groter dan SBS.

pejoar | 27-01-15 | 15:04

@Igor Putkin | 27-01-15 | 15:01

En wegkijkers zien het complete plaatje niet.

Piet Karbiet | 27-01-15 | 15:04

"Of aandelen Netflix kopen."
Denk best verstandig. Netflix zal de komende jaren nog wel verder groeien. En wbt denk ik erover na om mijn huidige kabelabonnement op te zeggen, net zoals ik mijn extra zenders en HBO ook al heb opgezegd...

First Contact | 27-01-15 | 15:04

* Aanmelden bij omroep MAX doet *

Frietje_Oorlog | 27-01-15 | 15:03

Die gretigheid.... wacht maar tot Koeweities Haagoort benaderen met een lucratief mediaplan.

Simon_GS | 27-01-15 | 15:03

Voor het echte nieuws kijk ik wel naar naar de belgische of duitse zenders.

Tikkie Terug | 27-01-15 | 15:03

Bekrompen zielen kijken naar de verpakking ipv de inhoud.

Igor Putkin | 27-01-15 | 15:01

Oh, niets aan de hand, geen enkele van deze zenders staat in mijn favoriete lijst. En komen er zo te zien er voorlopig ook niet in te staan.

Mr. Bigglesworth | 27-01-15 | 15:00

Tja, een islamitische wereld begint bij jezelf. Dus waarom zou je een afspiegeling van de samenleving willen vormen als je ook de islamitische minderheid van 5% als boegbeeld kunt gebruiken?

Hommel | 27-01-15 | 15:00

-weggejorist en opgerot-

(in casu de hoofddoekjes)

eerstneukendanpraten | 27-01-15 | 15:00

Op de turkse tv zie je geen hoofddoekjes.

pendajo | 27-01-15 | 15:00

Opzouten met die NPO ,en snel ook, moeten we hier verplicht belasting voor betalen, stapelgek zijn ze hier .

fleurtje | 27-01-15 | 15:00

Als dat gebeurt gooi ik NPO,RTL,SBS Direct van mijn TV af.

mdk5441 | 27-01-15 | 15:00

@James Lastig | 27-01-15 Het is me wel vaker opgevallen dat turkse en marokkaanse vrouwen van de 2e en 3e generatie over het algemeen beter nederlands spreken dan veel 'autochtonen'. Maar misschien moet je hier wonen voor het je opvalt. Alleen dat kopvod, dat staat me zo tegen.

pendajo | 27-01-15 | 14:59

jan slagter, ondanks je pauper omroep, veel kudo's gewenst

uwgandalf | 27-01-15 | 14:59

Eigen Huis & Slaaf
Jojanneke in de prostiturtie
Man bijt jodenhond
Opsporing Verzocht (Oh, wacht ..)
Jewsuur.

Piet Karbiet | 27-01-15 | 14:59

Criterium moet zijn: is de uitspraak goed, vandaar dat vaak Limbo's en Brabo's helaas worden overgeslagen vanwege de zachte g, maar als het hoofddoekje het foutloos doet, waarom dan niet ?

Rest In Privacy | 27-01-15 | 14:58

Vroeger, toen politiek en godsdienst nog gescheiden waren

Mark van Leeuwen | 27-01-15 | 14:57

Jan Boule | 27-01-15
Het prachtige Franse woord "Laïcité" laat zich dan ook slecht in het Nederlands vertalen.

Verder heeft het kalifaat Hollandistan natuurlijk helemaal niets met de lijfspreuk: "Liberté, égalité, fraternité".

Vrijheid kent men in NL niet. Je bent immers met handen en voeten aan de staat gebonden.
Gelijkheid bestaat zo mogelijk nog minder. Je bent als blanke in NL per definitie een racist.
Broederschap ... de moslimbroederschap zullen ze in NL bedoelen.

James Lastig | 27-01-15 | 14:57

Had ik die aandelen Netflix twee weken geleden maar gekocht: 40% stijging in USD, die zelf ook nog eens een procent of 5 meer waard is geworden

witwas | 27-01-15 | 14:56

Misschien een poldercompromis: Wel een hoofddoekje, maar verder geen kleding aan.

Call on the attacker | 27-01-15 | 14:56

TV kijken is voor bejaarden.

jemagookniksmeer | 27-01-15 | 14:54

@James Lastig | 27-01-15 | 14:45
Kijk niet naar mij, ik stem op Fleur!

necrosis | 27-01-15 | 14:54

Ik schoot even in de lach bij de tussenzin:
(en dan bedoelen ze dus geen hoofddoekjes achter de dweilemmer of de kantinekasse, maar vóór de camera)

Call on the attacker | 27-01-15 | 14:54

Wat moet je anders als je geen geld krijgt voor shampoo?

Joop69 | 27-01-15 | 14:54

Je suis Jan Slagter.

Dommedaris | 27-01-15 | 14:53

Het houdt gewoon niet op. Verschrikkelijk nieuws weer.

De Mentalist | 27-01-15 | 14:53

Ach, zodra de kijkcijfers inzakken, krabbelen ze terug. Zeker bij de commerciëlen is het hemd nader dan de rok. Net alsof er ook maar één hoofddoekje naar de NPO kijkt.

pendajo | 27-01-15 | 14:53

De varkentjes verdwijnen stilletjes uit de schoolboekjes, de grappen worden verdacht schaars, de cartoons zijn reeds veilig weggeborgen, en op onze schermen duiken weldra de hoofddoeken op. En elke avond als we schakelen of zappen zeggen die hoofddoeken ons dat wij niet het ware geloof aanhangen, dat wij ongelovigen zijn, kufars, minderwaardig, slecht en dat wij daarom in de hel zullen branden. Elke avond worden wij tot op het bot beledigd, moedwillig beledigd, met voorbedachte rade beledigd, omdat het moet van De Verhevene, dat beledigen, omdat het Ware Geloof zichtbaar moet zijn, altijd en overal, omdat de ware gelovige continu dient uit te dragen dat er maar één God is, één Waarheid, één Geloof, en dat eenieder die daar anders over denkt niet deugt.

Schoorsteenveger | 27-01-15 | 14:53

Ik kijk liever tegen een strak hoofddoekje aan dan tegen de wandelende paardenreedt van Kersseboom.

De Geus | 27-01-15 | 14:53

De volgende stap wordt dan het 8 uur nieuws in het Arabisch en dan Nederlands ondertiteld.

Machoclown | 27-01-15 | 14:51

Dammus en Hieren, welkom bij het nieuws.

In Iraq hebben de glorieuse helden van IS (allah sei met hen) suksefol de sjtrijd chewonnen van die smerugge ongelofigen van de NAFO.

Die fuile joden (tuff) in Jerusalayem hebben na 400 raketten per dag die onse gelofsbroeders van Hams (allah hakbar) op Israel hebben afgeschoten, een laffe aanval met drie raketten uitgefoerd op Gasa sjtad.

Tot sjlot hut werr. Het vwerr forspellun isj niet halal dusj dat doen we niet mir.

Choedenafond.

James Lastig | 27-01-15 | 14:51

Godverdegodver. No way dus!

_Fly66_ | 27-01-15 | 14:51

Laatste NL tv programma gezien pakweg een half jaar geleden, Man bijt hond "De dooie". Ik merk dus nu dat ik niets heb gemist door niet meer te kijken , maar helaas nog steeds verplicht moet meebetalen aan die bagger.

Carpe@diem | 27-01-15 | 14:51

Is er aan Henk Hagoort, Bert Habets en Peter de Mönnink ook gevraagd of zij het nieuws zouden laten presenteren door een man in een witte jurk met een witte puntmuts op?
Wat 100% te vergelijken is met een hoofddoekje.
En zo nee, waarom niet?
Waarom is de ene doodscultus moreel verheven boven de andere?

Cuyahoga | 27-01-15 | 14:51

Zie de update van Jan Slagter. Je zou bijna lid worden van MAX.

sinar2 | 27-01-15 | 14:49

Wat is de volgende stap van NPO en RTL? De Wegkijkwijzer?

Anyway, kijk al jaren geen TV meer en met goede reden.

Markies DeCanteclaer | 27-01-15 | 14:47

Het wordt hoogtijd om te gaan emigreren, uiteindelijk blijven vooral de kanslozen in dit land, daarom op lange termijn zal Nederland een derde wereld pauper land worden, met heel veel islamitische ellende. Het is diep triest, maar dat gaat helaas gebeuren, als ik het nieuws elke dag volg, ik merk dat het slechts kwestie van tijd, voordat heel Europa naar de klote gaat, heel jammer.

Wonderful-Life | 27-01-15 | 14:47

Als die hoofddoek als een prop in dr mond zit kijk ik wel weer.

Piet Karbiet | 27-01-15 | 14:46

Niet zeiken, jullie hebben zelf op het zooitje landverraders gestemd dat dit erdoor dramt. Gewoon accepteren en vooral heel veel betalen.

James Lastig | 27-01-15 | 14:45

Het was nog niemand opgevallen dat NPO, RTL en SBS pro-mohammedaanse omroepen waren die helemaal voor de islam zijn. Maar nu vallen ze door de mand.

Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 14:45

Het dragen van een hoofddoek is een statement. Je moreel superieur voelen aan de Westerse vrouw en je tegelijkertijd in dienst stellen van de muzelman. Bedekken van je haardos kan namelijk de muzelman hiermede niet op kwade erotisch getinte gedachten brengen.Niet hij dient zich te beheersen in de espace public, de openbare ruimte maar de vrouw. De muzelman bedekt niet zijn hoofdhaar, dat de vrouw opgewonden kan raken van ZIJN haardos( en wat te denken van de baard) doet er kennelijk niet toe.In Frankrijk is het ondenkbaar, laakbaar en strafbaar om uiting te geven aan je godsdienstige gevoelens door middel van kleding en parafernalia in de openbare ruimte, overheidsgebouwen en instituten of zulks betaald door de République. Schande over de omroepen die overwegen bovengenoemde uit te voeren.

Jan Boule | 27-01-15 | 14:44

Ik weiger naar vrouwen met hoofddoek te kijken en luisteren. Er komt slechts stoffige taal uit.

saidnowomanever | 27-01-15 | 14:43

Mocht dit echt gebeuren dan doe ik voortaan als aboriginal Canadian een indianentooi op.

lady blabla | 27-01-15 | 14:42

Gewoon die kanalen negeren en dan eens kijken hoelang de adverteerders nog zullen investeren in reclame.

Zzzzooooffff | 27-01-15 | 14:42

@Adversary | 27-01-15 | 14:40
-
Het eerste gedeelte van uw zin beantwoord toch het tweede?

bisbisbis | 27-01-15 | 14:42

1 goede oplossing voor al dit soort horror: sterk promoten en bevorderen van vrijwillige remigratie naar land van herkomst familie.
Langzaam terug gaan naar een Europa met haar verschillende Europese leit culturen en bovenal niet bang zijn voor bevolkingskrimp. minimum beperken en vluchtelingen niet meer in de lidstaten zelf maar aan de grenzen opvangen in fatsoenlijke opvang met focus op terugkeer en waarbij het voor de vluchteling niet langer is toegestaan heel Europa door te zwerven.
Echt, we zijn onze historie, onze tradities en onze normen en waarden aan het verkwanselen. De multiculturele samenleving is over het algemeen een grote rotzooi. Dat wil niet zeggen dat ik tegen minderheden ben, in tegendeel, maar dan wel met een max van 3-4% van de totale populatie. Ja dat is op den duur een Nederland en een Europa met minder allochtonen. Veel minder hoofddoekjes, veel minder islam, minder criminaliteit, minder culturele conflicten, minder barbarisme, minder verspilling van kapitaal, en meer eenheid, welvaart, voorspoed en veiligheid.

demdem | 27-01-15 | 14:42

Prima plan, tv kijken is zo jaren 80. Wat dat betreft pas het ook prima bij de islam. Achterhaald en niet van deze tijd. Blij dat ik zelf bepaal op internet wat ik wil zien, zonder de moslim door me strot gestopt te krijgen.
Oh, kunnen we nu ook de discussie starten om alle vormen van subsidie richting de tv te stoppen.

toetanchamon | 27-01-15 | 14:42

Respect voor Jan Slagter. Vlieg even op, ik hoef geen religieuze uitingen in het journaal. Religie is net een enorme penis. Hartstikke leuk, kun je heel erg van genieten, deel het met alle plezier met andere volwassenen als die daar interesse in hebben, doe het als je daar echt behoefte aan hebt zelfs in grote groepen in speciaal daarvoor opgerichte gebouwen, maar hou het alsjeblieft uit de openbare ruimte, en al helemaal weg bij kinderen.

Nietvoordekat | 27-01-15 | 14:42

@ProAsfalt | 27-01-15 | 14:38
Bix heeft destijds al het 'goede voorbeeld' gegeven....
Wat mij betreft mag die republiek er direct komen, aangezien Willie mij ook niet vertegenwoordigt.
*overweegt asielaanvraag bij @duitse herder

necrosis | 27-01-15 | 14:42

En dus. Ook hierom.
*stempt allen pvv*

Lewis Lewinsky | 27-01-15 | 14:42

En als de kijker het nou niet wil zien? Als de kijker langzamerhand begint te kotsen bij het zien van een hoofddoek of dat nou op tv, op de markt, bij de kassa en ga zo maar door is? Ik wordt er godverdomme doodziek van, al die hoofddoeken die het nieuws, tv en de rest van de wereld beginnen te domineren.

myrna1965 | 27-01-15 | 14:41

Wel een klein hoeraatje voor het nakende eind van de marginale schotelantenne. Dat dan weer wel.

Vergeetput | 27-01-15 | 14:40

Dat de NPO nogal biased was wisten we, maar hoe kan ik nou rekenen op onafhankelijke berichtgeving als daar een moslim het nieuws over IS, Wilders en Israel zit voor te lezen?

Adversary | 27-01-15 | 14:40

Iedereen bekend kleur bij de omroepen ,als het maar geld opbrengt .
Dat dan weer wel.

onderbuikgevoel | 27-01-15 | 14:40

Totale boycot van deze zenders mocht dit doorgaan.
Ik kan ze niet meer zien die hoofddoeken, we horen lekker niet bij jullie uitstralend.

henk vintage | 27-01-15 | 14:39

Doe dan maar direct allemaal hoofddoekjes. En laat Henk, Bert en Peter, en al die andere bange sukkels ook maar hoofddoekje dragen.

ZZP-er | 27-01-15 | 14:39

-weggejorist-

Dick Luyenlomp | 27-01-15 | 14:39

De doelgroep is niet geïnteresseerd in leuke onthoofdingen. Bloed willen ze, gelardeerd (haha) met soera's en verwensingen. En Opsporing Verzocht komt elke vrijdag met een special 'Name & Shame de Afvalligen'. In de reguliere uitzendingen komen voortaan geen lichtgetintiërs meer voor.

Guido | 27-01-15 | 14:38

Wilders krijgt gelijk.

Koninkrijk der Nederlanden islamiseert.

ProAsfalt | 27-01-15 | 14:38

Overigens eens met Slagter (wie had dat ooit gedacht).. maar al die geloofsgektes horen niet op tv.. als normale burgers een baan zoeken hebben ze zich ook aan bepaalde kledingsnormen te houden.

DonDonaldDuck | 27-01-15 | 14:38

welkom in 2015.... wie van u kijkt überhaupt nog tv !?

mjdevries | 27-01-15 | 14:37

Wij moeten samenleven met mensen die wij niet hebben uitgekozen en van wie wij nooit gaan houden...
-
Laat de NPO het nóóit meer in haar door ons allemaal betaalde hoofd halen om iets over vrouwenemancipatie te programmeren!
-
En wat de commerciëelen aangaat: er zit een knop op uw TV. Moet je eens opletten hoe snél die adverteerders dan omturnen...

bisbisbis | 27-01-15 | 14:37

Moet er toch niet aan denken dat je tegen een hoofddoek aan moet gaan zitten kijken ipv tegen iets moois als Dionne...

DonDonaldDuck | 27-01-15 | 14:36

Nederland is ziek. Halal ziek.

duitse herder | 27-01-15 | 14:36

@miko | 27-01-15 | 14:33
Ik kijk inderdaad zelden televee, alleen Discovery en NatGeo konden nog op me rekenen.
En dat zonder te betalen aan de kabelboer.

necrosis | 27-01-15 | 14:35

Kijk het toch al niet heel vaak meer. Laten we wel wezen de NPO nieuwsvoorziening is niet serieus te nemen. Maar in geval van hoofddoek wordt dat omgezet naar een totaalembargo. Ik werk niet mee aan de zelfislamisering door politiek correcten.
.
Maar als de NPO zo graag veel hoofddoekjes wil kunnen ze natuurlijk ook eens gewoon gaan verslagleggen wat de Islam allemaal aanricht in binnen- en buitenland. Hoofddoeken genoeg te zien...
.
Weg met hen!

Parel van het Zuiden | 27-01-15 | 14:34

Ik kijk nu al uit naar de uitzendingen van 'Eigen Gruis & Puin' en 'Tik-Tak-Boem'.

BurgerSpionageNummer | 27-01-15 | 14:34

Eerst jaren lang opgezadeld met Fred Emmer en nu dit weer.

soxs | 27-01-15 | 14:34

Hoe commerciele collaboratie uitpakt moeten RTL en SBS maar even gaan navragen bij de HEMA. De NPO hebben we alleen het kabinet Wilders I nog voor nodig.

Godsammekraken | 27-01-15 | 14:34

Dan gaan de Nederlandse zenders er onherroepelijk uit. We zitten toch al heel lang tegen de oplichters van Anaaldigitaal aan te hikken, zeker na de zoveelste prijsverhoging.

spuitje11 | 27-01-15 | 14:33

@miko | 27-01-15 | 14:30
Ik heb destijds een filmpje gezien waarin Ebru gehakt maakte van de oudste van die 3.....
*kusje voor Ebru*

necrosis | 27-01-15 | 14:33

@necrosis | 27-01-15 | 14:30
Wat een loos statement. Je beweert zo vaak dat je geen TV meer kijkt!

miko | 27-01-15 | 14:33

Weg met ons!
Weg met ons!

van Nazareth | 27-01-15 | 14:33

als ze dan ook maar hun snor laten staan.

S.Hole | 27-01-15 | 14:32

fijn...... weer een reden des te meer om dat hele tv-gebeuren vaarwel te zeggen

speedyy | 27-01-15 | 14:32

*televee van 6-hoog naar beneden smijten doet*

necrosis | 27-01-15 | 14:30

En ik had al een overdosis van die meiden van Halal.
*barf*

miko | 27-01-15 | 14:30

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl