
Antwerpen, België, Europese Unie, 17 januari 2015. Zwaarbewapende militairen
bewaken zij aan zij met zwaarbewapende politiemensen de vrijheid en de democratie tegen het woekerende fascisme van de radicale islam. Om te voorkomen dat AK-salvo's galmen door de joodse Diamantwijk. Om te voorkomen dat het prachtig gerenoveerde hoofdstation van Antwerpen ten prooi valt aan bomzuchtige booslims. Om te voorkomen dat homo's in
verticale duikvlucht afstand nemen van vrome moslims, zoals in het Kalifaat.
Zwaarbewapende paratroepers staan op post bij gebedshuizen, joodse instellingen en op straathoeken, zo tonen foto's op Belgische nieuwssites. (Hier ook nog
een video.) In Nederland mogen we het blijkbaar niet zien, want ANP Foto heeft alleen plaatjes van bewapende agenten en niet eentje van de soldaten. Zal wel een dictaat van MinPres Niksaandehand zijn: "Dat je alles mag fotograferen, betekent nog niet dat je alles moet laten zien." (
©) In Nederland moesten alle militairen immers hun uniform uittrekken, opdat er maar geen lichtgeraakte volgers van de profeet een LeeRigby'tje zouden uithalen. In Antwerpen lijkt in sommige wijken een staat van beleg afgekondigd. Martial law, heet dat in het Engels. Kolonelsregime, zou de vrije Nederlandse vertaling zijn. En we zouden ons daar grote zorgen over moeten maken, want dit is een glijdende schaal. De radicale islam is immers een ideologische afscheidingsbeweging in heel Europa, die de vrijheid in het Westen haat, van binnenuit bedreigt en steeds vaker fysiek zal aanvallen. De reflex van Europese overheden is om enerzijds de policor kop in het zand te steken, en anderzijds de controlestaat verder op te tuigen. Tegeltje ter duiding:
"Politie is er voor de veiligheid van de straat. Het leger is er voor de veiligheid van de staat. Op het moment dat zowel politie als leger vijanden van de staat gaan zoeken op straat, wordt de burger al snel object van verdenking in plaats van bescherming." (
StukjeDuiding) De oorlog is weldegelijk begonnen, en niet alleen door de
woorden van Sheila Vervalsing.
Reaguursels
InloggenMisschien is het ook wel zinvol om voor polderjihads
wat voorlichtings films te maken zodat ze zich kunnen bedenken, de koerden zijn momenteel nogal pissig.
En als je in hun handen valt moet je van geluk spreken dat je slecht een oorvijg krijgt.
www.youtube.com/watch?v=1kdo9RpnUB8
@ Snikkeldrift | 17-01-15 | 13:21
Ik vraag me af wat je die Sheila Sitalnogwat nog kan toewensen behalve dan een koekje van eigen deeg.
Het is niet eens aan de orde of Annabel Nanninga nou wel of niet deugt, we zijn toch geen barbaren? Daarbij is Nanninga m.i. al door de E.O. fors aangepakt toen ze haar decolleté weg shopten.
@ Peter Emile | 17-01-15 | 13:27
Het zijn gewoon een stelletje laffe honden die bang zijn voor vrouwen en mensen met een mening.
Ze durven alleen in groepjes en met wapens, elke andere insteek is zulke figuren volkomen vreemd.
Ziekmakend filmpje inderdaad.
Er kan geen enkel weldenkend mens bestaan die zulke taferelen als normaal en gerechtigheid kan bestempelen.
En altijd maar de schuld aan anderen geven.
Het heeft niks met islam of welk geloof dan ook te maken, het is gewoon een afwijking in de grijze massa. Als ze die al hebben.
En ja, er zijn genoeg mensen in Europa bang, dat heeft namelijk met het gezond gebruik van de grijze cellen te maken.
Praten is in deze kwestie volkomen zinloos dan kan ik net zo goed met een deur in discussie gaan.
Nou zijn er zat wijken in België/Antwerpen die van een bom behoorlijk opknappen (slooptechnisch gezien).
".. Omgekeerd uniformverbod in Antwerpen.."
Kijk, je kunt van de Belgen zeggen wat je wilt, maar ze hebben wel ballen! Militairen die ongeveer 1/3e van hun collega's gaan verliezen aan wederom draconische linkse bezuinigingen (in eigenlijk... oorlogstijd), die dan toch wel even ingezet worden om de bevolking te beschermen tegen diegene tegen wie ze (en wij ook) in oorlog zijn; radicale moslims! Je moet het maar kunnen.... Hè Rutte/Hennis/Samson/Dijsselbloem/Koenders?
Natuurlijk houden die islamterroristen zich nu wel even gedeisd . Totdat de aandacht weer verslapt .
Heerlijk artikel van Dieuwertje. Verwoord het precies zoals ik denk. Blij dat ik niet alleen sta. Heb al eerder aangegeven dat ik niet happig ben om agenten zomaar even sub-machine geweren in de handen te drukken toen spartacus al ging rondkijken voor geweren.
Waarbij ik ook stelde dat ik een uitzondering accepteer voor agenten die gevoelige objecten moeten bewaken, mits adequaat getrained. Oftewel van speciale eenheden. En die hebben die geweren al. Maar ik vind het niet gewenst.
Wil ze niet op straat zien surveilleren met die geweren. Agenten doen handhaven. Leef niet in een politie staat. Terroristen opsporen valt niet onder hun taken.
Waarbij ik de noodzaak niet zo zie. Ik zie liever dat de KMAR dat doen. Valt onder hun taken pakket.
Voor eerste hulp bij terroristen hebben we de BBE en commando's wel. Zwaar getrained om booslim het leven tot een hel te maken.
Maar ach. Rutteketut zal dat niet durven. Leuk hé defensie wegbezuinigen omdat er geen oorlog heerst. Nee kastnicht de jihad is aan ons verklaard. Er is oorlog. Ingewikkeld omdat het niet tegen een natie is maar godsdienst? Schei toch uit.
Kan die muppet wel wegkijken maar dat is een recept voor ellende. Opjagen die terreur gekkies. Zo hard en fel mogelijk. * klop klop klop * "Arrestatie team, deur openen". Muppets slaan in paniek en gaan schieten. Hoppa weer wat terreur booslims minder. Een terrorist heeft voor mij maar 1 recht. Het recht om geneutraliseerd te worden op welke manier dan ook.
Onze buren snappen dat beter. Preventief van hun bed lichten. Oftewel opjagen die hap. Aanslagen voorkom je niet voor 100%, maar het is te gek voor woorden dat Rutteketut dat niet inziet. Kan mij die polder booslims verrotten! Linksom of rechtsom blijven die toch wel boehoe doen. Die zijn boos omdat het khalifaat met iedere geneutraliseerde terreur gek steeds verder weg komt te liggen van realiteit. Kan ik niet om treuren.
Terug naar de middeleeuwen, onder de bezielende leiding van links.
Obama lult over iets waar hij geen weet van heeft, schande.
De slechtste Nederlandse regering ooit, moderne roofridders demente opa's en volks verlakkers die alles recht praten wat krom is, schande.
Elke aanhanger van het extremistische gedachten goed en elke jihadist kei en keihard bestrijden c.q uitroeien is van levens belang nu.
De Belgen hebben dan ongeveer dezelfde cultuur als de Nederlanders, met dat verschil dat zij ballen hebben. Hier in Nederland geeft de overheid advies om vooral geen uniformen te dragen en weg te kruipen in een hoekje waar je niet gevonden kan worden. Laf, laf, laf.
Wat wil je, met de blonde onnozele huppelkut als mindef en een seniele murmelende opa als minjus. Als kiloknaller de lachende lolbroek met dyscalculie ( kan geen getallen uiteen houden)
En dat alles onder het motto: slaap maar zacht, de regering houdt de wacht. LOL
Misschien kunnen we als compromis gewapende
PKK Koerden de Hollandse steden laten beveiligen
Lieve Moslims blij / Koerden blij / jihadisten gaan spontaan huilen en achter vrouwen en kinderen schuilen of reizen af naar Syrië om Assad te feliciteren met de overwinning.
En wie zei een paar weken geleden ook al weer dat we in staat van oorlog zijn.
Dankzij dit soort acties zit je nu op relatief veilige low potential target plekken alsnog in de gevarenzone. Terroristen zullen nu bijv de bom tussen Deventer en Apeldoorn doen ploffen, ipv tussen Weesperplein en Wibautstraat.
@lanexx | 17-01-15 | 16:01
Sitalsing heeft Nanninga woorden in de mond gelegd. Krijgt koekje van eigen deeg.
twitter.com/ananninga/status/55468251...
Ja en ondertussen dat opstelten mompelt waarschuwt de politie bond dat nederlandse politie helemaal niet opgewassen is tegen zulke terroristische aanvallen als in parijs.En pinokkio Rutte en opstelten maar doen of alles onder controle is. Het rare is dat ook europol zich er ernstig zorgen over maakt.Het is dus helemaal niet op orde en Rutte en opstelten spelen dus net als met de mh17 gewoon weer Russisch roulette met de burgerbevolking maar er zit nu een verschil bij. Ook met de agenten op de straat.Ach ja wat dode agenten die tegenover machine pistolen staan met een klappertjes pistool en gern enkele kans maken. Ach wat dooie agenten. Moet kunnen volgens VVD en kornuiten. Het wordt daarna weer weg geschreven als incidentje en het is pies plas was.Was het niet een VVD die riep het moet veiliger worden op strast. Ook dit bleek weer een leugen. Sterker nog ze kunnen zelfs de veiligheid van agenten op straat niet eens meer garanderen. VVD te hopen dat ze de pvda achterna gaan met 0 zetels. Want het blijkt de VVD bestaat uit corrupte fossiele politici. Die ook enkel voor pluche en graaien zitten.Want laat je maar niks wijsmaken dat ze een ander ideaal hebben als het pluche.Net als de pvda. Zeg maar samen maakt het het gedachtegoed van de pvvda
@ cXirdalan | 17-01-15 | 13:50
Dom kind. Je voorbeelden zijn lachwekkend. Laat met niet lachen. Australiers houden hun troepen ver van de vijand vandaan en sturen hun speciale eenheden als er gevaar dreigt. Australie is zowat het enige land dat in Afghanistan vrijwel alle doden onder de speciale eenheden te betreuren had.
Hoe zit dat met die wens van Shitalsing naar Annabel Nanninga?
Snap niet dat ze zo dicht bij elkaar blijven staan, bij het eerste salvo liggen ze allebei tegelijk doorzeefd op de grond.
Beetje spreiden mannen, of weet je wat, ga anders achter elkaar staan, lukt het met één kogel
@Stir Glenfarclas II | 17-01-15 | 15:49
Over 10 jaar proberen we Noorwegen te bereiken met gammele bootjes?
Enig idee wanneer die staat van beleg wordt opgeheven? Wanneer er geen dreiging meer is. Met Sint Juttemis dus.
Het was een fantastisch experiment, in enkele tientallen jaren massaal mensen hierheen halen uit compleet andere, in onze ogen primitieve culturen. Wat is er nu nog over van het Europa van 25 jaar geleden? Enig idee hoe Europa er over 25 jaar uitziet met dit 'kom vooral toch hier wonen' wanbeleid? Verdomme.
Gelukkig ben ik door defensie ooit "Voorgoed ongeschikt" verklaard.
De cl: Nou Bart de Wever mag van mij ook president van Nederland worden! Wat een verademing die man.
En terwijl in België de staat van beleg wordt afgekondigd, maant onze premier ons toch vooral tot kalmte. Ivo heeft alles onder controle.
Extra waakzaamheid is echter wel geboden, aldus onze premier. Dus, ziet u een kogel uw kant op komen, aarzel dan niet en doe hetzelfde als de politie: zoek dekking en wacht op het leger.
Piet Karbiet | 17-01-15 | 15:17 |
Even Paul Aarts over Wafa Sultan citerend:
"... maar ze vergeet voor het gemak dat het joodse regime in Israël ook niet als erg vredelievend bekend staat".
Deze "deskundige" vergeet voor het gemak dat als je al bijna 60 jaar wordt omringd door een ongeletterd zooitje islam-fascistische barbaren die je land onophoudelijk bestoken met raketten, aanvallen met zelfmoord-terroristen, je land willen vernietigen, het liefst met alle inwoners erbij, en die al talloze (verrassings)oorlogen tegen je land zijn begonnen, dat je dan vanzelf ietsje minder vredelievend wordt.
We zijn mooi in de aap gelogeerd.
Peter Emile | 17-01-15 | 15:20
Waar. Toch. 1 groot verschil. Bij Joden zijn het mannen die eraan moeten geloven.
En in plaats van ´particuliere´ eigengerichte beveiliging toen destijds, staat er nu gewoon het LEGER in Antwerpen achter het station te ´posten´. En niet alleen daar. Alle seinen diepdonkerrood. Pagina´s van Montesquieu, Nietschze, Seneca, Thomas van Aquino, Ad Verbrugge, Wittgenstein in de wijken verspreiden? Ik vrees hopeloos.
Vind ik ook zo mooi: Dat je als Tetjeense of Syrische moslim en "vluchteling" van alle honderden steden je precies die stad uitkiest, met de grootste orthodoxe Joodse bevolking, om te wonen.
@ Piet Karbiet | 17-01-15 | 15:17 |
Wat voor lijstje?
Rollins | 17-01-15 | 13:18
De islam is geen religie.
De term: 'religiekgekkies' is dan ook zeer ongepast; haast laf.
Elke dag krijgt Mladic steeds meer gelijk.
Overigens: De clubkleding van orthodoxe joden is minstens zo ridicuul en ontluisterend als die van orthodoxe moslims.
Religies-met-clubkleding hebben de eigenaardige gewoonte opgevat om hun aanhang er zo onaantrekkelijk mogelijk te laten uitzien.
@de basis | 17-01-15 | 14:58
Er zijn er genoeg die hun neus voor de soldaat ophalen en het verachtten, ook al worden ze geholpen. Goed zou zijn om ze dan ook aan het monster te voeren, om ze een lesje te leren.
Figuurlijk dan he
Ow, dit had ik nog over de kop gezien;
"Headlines vroeg Paul Aarts, Midden-Oostendeskundige van de Universiteit van Amsterdam, om een reactie. Hij noemt bepaalde uitspraken van Sultan krankzinnig. Ze gooit alle moslims op een hoop. De groep radicalen die aanslagen pleegt, is maar een klein gedeelte van de hele groep, zegt Aarts. En die uitspraak over joden is ook erg kort door de bocht. Natuurlijk hebben we veel te danken aan de joodse wetenschap, maar ze vergeet voor het gemak dat het joodse regime in Israël ook niet als erg vredelievend bekend staat".
*Paul Aarts op lijstje zetten doet*
Bobbejaan's land
het is natuurlijk wel erg sneu voor die jihadisten dat zij helemaal naar Syrie zijn gereisd om in naam van allah, 'vrede zij met haar' , daar moslims en moslimas de keel door te snijden, te verkrachten en stenigen om vervolgens in hun eigen Bobbejaan's door een stelletje infidels uit hun deel drie geschoten te worden.
Die gasten moeten stalen zenuwen hebben. Hulde!
Liep 8 jaar geleden al door de Diamantwijk. We hadden het toen over wijk beveiliging, omdat de ´hamas hamas, gas´ scanderende hyena´s toen al ´vervelend´ gedrag vertoonden. Niet zo´n klein beetje ook. Een etterende wond, met zachte heelmeesters in de EU/Tweede Kamer. Afzetten, dat ´been´.
Dr Wafa Sultan.
Op de vraag of de strijd gaat tussen de Westerse cultuur en de achterlijkheid en onwetendheid van de moslims, antwoordt dr. Sultan volmondig. Ze is inmiddels al een paar keer met de dood bedreigd.
Sultan maakt een opmerkelijke vergelijking tussen de islam en andere religies. De islam is volgens haar de enige religie die zijn opvattingen verdedigt door kerken af te branden en ambassades op te blazen. Ik heb nog nooit een jood een kerk zien opblazen of zien protesteren door anderen te doden, zegt ze.
www.dagelijksestandaard.nl/2015/01/mos...
Fatwabuster | 17-01-15 | 14:39
Het is niet Bart De Wever die op zijn eentje over de toelating beslist. Dit gebeurt in samenspraak met de ordediensten. Bovendien is de aanvraag te laat binnengekomen. En Antwerpen is de USA niet, dus geen 1000 politieagenten om 200 betogers te begeleiden.
De aanslag op Charlie Hebdo was, nadat de politiebus voor de deur verdwenen was.
@Lewis | 17-01-15 | 14:58
.
Als we dan toch over vertrekken hebben..... dan is er maar 1 bevolkingsgroep die daar openlijk naar solliciteert en dat zijn niet de Joden!
dank Van Rossem/GS voor de correctie naar paratroepers.
Heerlijk helder.
rijk | 17-01-15 | 13:20
Ja, dat zeg ik ook al een hele tijd.
@ eerstneukendanpraten | 17-01-15 | 14:52
Erg hè.
Nu zegt zo'n leerkracht er nog iets van. Gebeurt vast niet altijd. En zoals die mevrouw schrijft, als hij of zij over een paar jaar in de absolute minderheid is...
Overigens is natuurlijk wel duidelijk van wie die kinderen die onzin met de paplepel ingegoten hebben gekregen. Zij papegaaien na wat ze ook maar horen.
Het is de soldaat, niet de jurist
die ons het recht op een eerlijk proces gaf.
Het is de soldaat, niet de journalist
die ons vrijheid van pers gaf.
Het is de soldaat, niet de schrijver
die ons de vrijheid van meningsuiting gaf.
Het is de soldaat, niet de student
die ons recht op demonstreren gaf.
Het is de Soldaat, niet de politicus
die onze grondwet beschermt en verdedigt.
Het is de soldaat
die zijn saluut brengt aan de vlag
wiens doodskist wordt bedekt met de vlag
en demonstranten de vrijheid geeft voor het verbranden van die vlag.
Het is de soldaat,
de eenvoudige soldaat
die aan de basis van onze vrijheid staat.
@T.Tussengas | 17-01-15 | 14:42
Wo3 is een andere kwestie, maar een vorm van burgeroorlog/staat van beleg is zeker mogelijk. Ik zie slachtingen in onze straten, ik zie militairen in onze straten verschijnen. Als u die rode lijn niet wil zien, tsja.
King of the Oneliner | 17-01-15 | 14:51
Is dat aantal niet een beetje weinig?
Lewis | 17-01-15 | 14:38
Je zou die k**kinderen toch de tanden uit hun bek moeten slaan...
Voor elk slachtoffers van moslimgeweld 100 willekeurige baardapen van straat plukken en abknallen.
Deden de nazi's ook, zie Putten in WO II.
Volgens Machiavellisme is dit de beste methode om weer controle te krijgen over je vijanden.
Zouden ze dit in Den Hagistan nou ook zien, of zijn ze te druk met wegkijken ?
@ Brimstich | 17-01-15 | 14:46
Ik durf zomaar te wedden dat de meeste joodse inwoners van die wijk zich nu een stuk veiliger voelen.
Heeft NIETS maar dan ook NIETS met islam te maken...
rook net 'n vreeeemd geurtje in het trappenhuis.
Symbolische maatregel, waar iedereen alleen maar banger door wordt. De fanatici lachen zich dood, want een aanslag op een station is not net even gemakkelijk...
-weggejorist-
Wij waren toen dus best al erg aardig voor de moslims meneer Obama .
@Wonderful-Life | 17-01-15 | 14:38
Ik wil minder ellende, wat natuurlijk een logisch gevolg heeft.
*duikt weg voor boze FN lezers*
@voedselbankier | 17-01-15 | 14:07
Voor de Buk moet je bij Putin zijn. Maar of die staat te springen om te helpen na all boycot onzin moet je je afvragen
Dé cl | 17-01-15 | 13:25
Wow, dat kan ik onderschrijven.
Al heeft die interviewer wel een enorm bord voor zijn harses.
psychonaut
Helemaal mee eens ook met De Reaguurder , toch snap ik het niet ,ik heb gisteren n.l al vermeld ( en dat is absoluut echt waar) dat 15 jaar geleden hier op de lagere school alle Nederlandse kinderen een briefje mee naar huis kregen ondertekend door de directeur, waarin stond dat zij geen boterhammen belegd met ham meer mee mochten nemen naar school omdat het aanstootgevend was voor de moslimkinderen in de klas.
@Parel van het Zuiden | 17-01-15 | 14:32
Een tijdje geleden werden snelwegen afgezet, waren bepaalde locaties verboden voor Nederlanders en was de AIVD drukker dan ooit.
En ja, dan heb ik het over het bezoek van Obama aan Nederland.
Ik zou willen dat ik me zo veilig zou kunnen voelen.
@Nonkel Frituur | 17-01-15 | 14:32
.
Oké.... Voor die Pegida demonstratie (26 januari) is nog geen toestemming gegeven door Bart de Weever:
www.standaard.be/cnt/dmf20150115_01475...
@noerg | 17-01-15 | 13:21
Het wordt alleen maar erger joh, want: Meer islam = Meer ellende.
Was deze indrukwekkende maar ook uiterst deprimerende ingezonden brief uit de Volkskrant van vandaag hier al genoemd?
www.volkskrant.nl/dossier-brieven/wij-...
Heeft hier alles mee te maken.
@Mastermattie | 17-01-15 | 14:06
en Binnen.
@Ik was in Haren | 17-01-15 | 14:01
Ja dan heb je het misschien over de "hoogste en snelste" achtbaan. Maar het park an sich, combinaties van attracties, de sprookjes, bouw van de omgeving etc. Dat is toch echt top.
Bij mij borrelt de vraag op; Voor hoe lang?
@Fatwabuster | 17-01-15 | 14:28
Jij hebt geen locatie genoemd, derhalve heb IK gelijk.
*na na nana na*
Ik was in Haren | 17-01-15 | 14:13
Ik hoop het maar.
"De oorlog is weldegelijk begonnen". Nee hoor Van Rossem, de oorlog is al 1400 jaar geleden begonnen, alleen het westen lag de laatste decennia te slapen en dacht dat eenzijdige "vrede" wellicht de oplossing kan zijn, maar helaas, men kan tijdelijk de realiteit ontkennen, kop in het zand steken en in een andere, zelfgecreëerde, rooskleurige wereld gaan leven, maar ooit, vroeg of laat zal men moeten ontwaken en de realiteit onder ogen zien.
Wie met de vijand knuffelt, moet niet anders dan ellende verwachten, en de islam is de ergste vijand die men kan hebben, het is zelfs nog erger dan Nazi. Nou, ik ben benieuwd hoe het westen dit grote islamitische probleem gaat oplossen.
@T.Tussengas | 17-01-15 | 14:14
Wegkijken dus. Zo'n summit is natuurlijk geen vergelijk met zo'n concentratie "wereldleiders". Er lopen nu militairen in de straten omdat het nodig is. Een naoorlogs precedent. Dat zegt alles over de staat der dingen.
Fatwabuster | 17-01-15 | 14:25
Volgens mij is er totaal geen reden om Melsbroek extra te bewaken. De bewaking gebeurt daar steeds in functie van de activiteit, en vaak is er géén activiteit.
U begrijpt trouwens ook dat luchthavens niet de meest voor de hand liggende doelen zijn voor het soort terrorisme dat momenteel plaatsvindt. Politieke bijeenkomsten of optochten staan veel hoger genoteerd wat de dreiging betreft. Benieuwd of die Pegida-betoging in Antwerpen zal doorgaan.
En hoeveel Nederlanders zijn bereid om de revolutie uit te roepen op het moment dat die besluiteloze weekdieren in den haag ons het leger op het dak sturen? Dit gaat niet over een gerichte actie tegen terroristen maar over een staat van beleg stelletje lutsers!!
We hebben al genoeg staatsterreur hier. Het leger in eigen land als politiemacht omdat de politie te druk bezig is met belasting binnenharken is een oorlogsverklaring. En intussen weten ze precies waar ze die godsdienstlutsers moeten zoeken maar daar hebben ze de ruggengraat niet voor, er moeten per slot van rekening wel stemmen binnenkomen bij de volgende verkiezingen.
Het lijkt me dat oorlog met een stel godsdienstgekken al genoeg is, daar moet je geen burgeroorlog aan toe willen voegen.
Oh we gaan toch geen tweet van dat domme wicht van Wijnen gebruiken heh.. Nu is ze in discussie met zo'n kalifaataap.. kansloos.. Ik quote" Without freedom of speech, we have absolutely nothing to tell more in our countries!"
That sums it...
@necrosis | 17-01-15 | 14:25
.
Dat was in Israël en niet in België necro.... dat telt niet.... maar alle gekheid op een stokje, heb jij die orthodoxe joden weleens zien lopen? Niet bij te houden.... die doen dus standaard al aan snelwandelen.... en hoe zou dat nou komen?
@blauwe zander | 17-01-15 | 13:53
Eerder door onze weg-met-ons mentaliteit die externe factoren niet dwingt te integreren. Hier is een hele industrie en gedachtegang op gang gekomen de afgelopen 30 a 40 jaar dat iedereen toch maar lekker in zijn eigen hokje mag blijven. Spugen op Nederland, prima! Want dat wij toch maar racistische slavendrijvers. Nationalisme is een vies iets dat rechtstreeks tot oorlog voert, etc.
In Amerika staan ook moslims met hun hand op het hart op de lagere school 's ochtends de Amerikaanse vlag te groeten. Wordt het Star-Spangled Banner van binnen en buiten geleerd.
Maar goed, Hussein Obama vergeet voor 't gemak ook al o.a. de Tsarnajev broertjes. En het feit dat de VS al een politie-staat is met het alziende oog van de NSA dat overal meekijkt.
Ik heb mij gisteren zo ontzettend geërgerd aan het interview met onze Min.President Rutte!. Noord Koreaanse toestanden, af en toe gaf Rutte al antwoord wanneer de vraagsteller nog halverwege de vraag was. (gechargeerd natuurlijk)
Geen enkele kritische vraag en alles was door Rutte zo makkelijk te pareren omdat hij al wist welke vragen er gesteld gingen worden.
Dit soort gesprekken met GS eens onder handen nemen en ontleden. Ik als absolute amateur had het er beter vanaf gebracht dan de zogenaamde professionele dame die het nu deed. We worden gewoon in de zeik genomen het is echt tijd voor veranderingen. Tot nu toe gaan het steeds slechter en slechter ondanks dat links steeds maar weer zegt gaat u maar rustig slapen. AMEN
@donjon | 17-01-15 | 14:14
Verkopen ze die ergens op poster-formaat?
Mijn printer gaat niet verder dan A4.
*hebbon*
Volgens Obama komt het allemaal omdat wij niet aardig genoeg zijn voor de moslims .
blauwe zander | 17-01-15 | 13:53
Ik stel daarom ook voor dat alle reaguurders het eerstvolgende bontkraagje dat ze op straat tegen komen omhelzen en een lekkere knuffel geven. Indien noodzakelijk ook een flinke zoen op de wang. Liefde overwint alles!
@Fatwabuster | 17-01-15 | 14:09
Ben je de dood van Rabin vergeten?
Dat was een boze jood die wilde bouwen op bezet gebied, maar niet mocht bouwen....
@Nonkel Frituur | 17-01-15 | 14:22
.
Weet je of Melsbroek ook extra wordt bewaakt? Normaal rij ik daar wel langs maar gisteren via Mechelen naar Leuven gereden
godallemachtig die link naar het homowerpen is te gruwlijk voor woorden. wat een kutvolk die isis. wanneer de wereldleiders klaar zijn met het meelopen in marsen en stoetten zouden ze er voor de moeite eens een kijkje naar moeten nemen. om dan mischien hun steun te betuigen en te zeggen dat ze er volledig afstand van nemen en het betreuren.kan in 1 ruk wel door met wat boko haram aan het uitvreten is. ja.... dat zouden ze moeten doen.... het vooral betreuren. om vervolgens door te debateren over waar er wel en niet windmolens mogen komen.
En daar bedoel ik NL mee.niet in uniform over straat,zijn ze gek geworden. En wij blijven neutral,net zo als de vorige keer. Dacht het niet,straks gaan we eraan en we hebben al zoveel ingeleverd en ons aangepast aan dat maffe volk.
Net nog de oude militaire Daf uit 1956 gestart, en gewoon lopen als een naaimachientje, dat zijkleppertje uit 1956. Met waarschijnlijk bouwjaar 1945.
Dus als de overheid nog wat terug wil kopen, die van mij is niet te koop :P , ideaal vervoer voor manschappen, het ding heette tenslotte ook een 'wapendrager'
Heeft het leger eigenlijk nog wel zoiets ? Of zijn het tegenwoordig allemaal VW busjes en G'tje ?
Schandalig trouwens dat die dingen destijds voor een appel en een ei in de verkoop zijn gegaan, ze hebben er voor dat geld niks terug voor kunnen kopen, maar zijn wel het mooie praktische spul kwijt. Zet het dan allemaal in een grote loods ofzo, voor ik noem maar wat : Dit soort tijden.
Achterlijk beleid vanuit Den Haag, STEEDS MAAR WEER !
Kus des doods:
uploadenfoto.nl/pictures/f4b2972620f31...
@Nonkel Frituur | 17-01-15 | 14:12
Nonkel, ik heb helemaal niets tegen uw soldaten, integendeel. Ik zeg alleen dat ik een legermacht op straat een vrijbrief is tot machtsmisbruik door de overheid.
@* | 17-01-15 | 13:53
Hoeveel terroristische aanslagen hebben (ultra) orthodoxe joden de laatste jaren gepleegd?
Ik ken slechts één moord door bovengenoemde, de moord op Rabin.
Samper | 17-01-15 | 14:16
Er is slechts een beperkt aantal soldaten dat kan ingezet worden, en dus staan ze op de plaatsen die het grootste risico vormen, onder andere - maar niet uitsluitend - de joodse wijk. Ze staan ook in drukke winkelstraten, aan politiebureau's, het stadhuis enz.
En mocht het u ontgaan zijn : vandaag = sabbat. Nagenoeg alle aanslagen op joodse doelen in België vonden op een zaterdag plaats.
@Ik was in Haren | 17-01-15 | 13:50
Stemmingswisselingen?
Daar zijn ik, ik en ik het niet mee eens.
Overigens vraag ik me af waarom Wilders destijds werd weggehoond toen hij het leger wilde inzetten in Nederland.
Maar dankzij de briljante term 'MinPres Niksaandehand' begrijp ik het volkomen....
Ondanks deze ellende, even wat Belgenhumor:
imgur.com/MtkYhPl
@T.Tussengas
Heb n beetje medelijden met de heren die t weekend opplan10 stonden.
Die staan ook liever in de kroeg dit weekend, maar een paar haatbaarden hebben dat verneukt.
Ons parate deel van het leger bestaat agv positive discriminatie grotendeels uit moslims.
-weggejorist-
Gewoon nodig, we zijn in oorlog. Onze zuiderbuurtjes snappen dat wèl, die dementerende Opstelten niet.
Ik heb deze situatie vanmorgen uitgelegd aan een aantal mensen in het voormalige Joegoslavië waar ik regelmatig uithang. Er komt heel kort een lichtelijk geamuseerde glimlach op het gelaat die gevolgd wordt door een ernstige blik en men zegt dan: "Wij hebben jullie 20 jaar geleden hiervoor gewaarschuwd maar jullie geloofden ons niet. Sterker nog, jullie bombardeerden ons".
En waarom alleen de Joodse instellingen beschermen?
Dat volk heeft het echt niet alleen op hen gemunt, dus lekker makkelijk voor ze om dan een ander doel te pakken als alle wapenmannen bij de Joodse winkels en synagogen staan...
Vroeger (nog niet eens zo heel lang geleden) wilde mijn vriendin nog wel naar Antwerpen of Brussel maar sedert enige maanden wil ze dat niet meer..... Volgens haar gevoel hangt er iets in de lucht, de sfeer is grimmig.... meer gelijk kon ze niet krijgen helaas.
.
Leuven komen we dan nog wel maar hoe dichter bij Brussel hoe enger ze het vindt worden..... De Media Markt in St. Stevens Woluwe is de absolute grens en dan kom je ook al door 'toekietoekieland'.....
.
Het is verdomme een schande dat de politiek, zowel landelijk als Europees, haar burgers keihard in de steek hebben gelaten en opgezadeld heeft met middeleeuws tyfusvolk die nergens meer voor lijkt terug te deinzen
En waarom alleen de Joodse instellingen beschermen?
Dat volk heeft het echt niet alleen op hen gemunt, dus lekker makkelijk voor ze om dan een ander doel te pakken als alle wapenmannen bij de Joodse winkels en synagogen staan...
-weggejorist-
Zo!:
i46.tinypic.com/2rmy6br.jpg
Parel van het Zuiden | 17-01-15 | 13:28
Helemaal eens. Het ergste is nog, ben niet bang uitgevallen, maar ben wel bang onder ook een laffe AK-47 kogelregen te komen, zoals in de joodse supermarkt. Shitterroristen hebben bereikt wat ze wilden. Want wat mag ik. Mag ik mezelf ´verdedigen´ als in ´bewapenen´? No. Mag ik iemand van mijn erf schieten als hij daar overduidelijk niet hoort te zijn met overduidelijk foute bedoelingen? No. Ook al ging het in Nederlandse politiek kort even over ´de dief de deur uit slaan´. Ik woon in een stad die ´op de lijst´ staat. Het is niet pluis, in Europa. Verre van.
@wittman michael | 17-01-15 | 14:09
En andersom!
Gelukkig laten we ons hier niet regeren door angst.Met vingertjes in onze oren schreeuwen we dat we niet bang zijn.Im westen nichts neues.Benieuwd welke voorvechter van het vrije woord van IS de Loden Loekie krijgt.
TegenBeterWetenIn | 17-01-15 | 14:09
U zou beter wat respect hebben voor onze moedige soldaten. Wat denkt u ? Dat ze het prettig vinden om daar als schietschijf te staan ?
Soldaten die Joodse instellingen beschermen, en Wilders=Hitler. Ik kan die twee niet rijmen, dus vraag me echt af wat er er in die geweekte policor hersentjes omgaan.
In plaats van een doosje Tolerantie kan Postbus 65 beter doosjes Realisme uitdelen.
Waar zijn de 'gematigde' moslims met hun mening/veroordeling???
Rutte is zo goed in het camoufleren van allerlei zaken.
Het zou me niets verbazen dat alle straten gewoon al vol staan, maar wij het gewoon niet zien..
@* | 17-01-15 | 13:53
.
Die reli joden vallen geen mensen lastig, zijn niet agressief en moorden ook niet....... dus bullshit!
Diamond is mnet een d, desiree
Een zwaarbewapende overheid op straat boezemt mij meer angst in dan een paar moslimterroristen. En zo wordt het gewone volk steeds kleiner gemaakt. Straks verlaat Griekenland de EU en dan kan men wat gewapend personeel maar al te goed gebruiken op straat om de woedende menigte die haar geld terug wil in bedwang te houden.
Ik schaam me kapot voor dit ...... landje.
@Mark_D_NL.
Daar heb je gelijk in. Maarrrr.. Dat duurt mij nu toch te lang.
Weer discussie .
Noodmaatregel: afreizers laten gaan, via aangepast art. Wet plukze leegtrekken. Paspoort middels administratieve regel intrekken. En een buk regelen zodra de kist het eu luchtruim heeft verlaten deze neer te halen.
@ Volgens Obama komt het allemaal omdat wij niet aardig genoeg zijn voor de moslims .
blauwe zander | 17-01-15 | 13:53
-
Wij pakken echter ons Mexicanen probleem veel beter aan!
@Mark_D_NL | 17-01-15 | 13:36
En Door (als we dan toch met voorzetsels gaan werken)
Dé cl | 17-01-15 | 13:25
Merci voor de link. Ik zou iedereen aanraden die de uitzending niet gezien heeft toch eens te kijken.
@T.Tussengas | 17-01-15 | 13:55
Ja gewoon... Al zeventig jaar in deze vorm niet meer voorgekomen in Europa. Maar ja, gewoon.
.
Gewoon lekker wegkijken dus...
@Mark_D_NL | 17-01-15 | 13:59
Ja en ik vind de Efteling qua attracties ernstig achterlopen ten opzichte van andere Europese parken.
Zou me helemaal geen verkeerd idee lijken, inzet van het leger.
Meer Jan Kaas op straat! Ik ben voor. We hebben gemotiveerde, goed getrainde eenheden die staan te trappelen om de Nederlandse burger te beschermen. Beetje dom dat we die niet inzetten.
9/11 markeert, ondanks alle relativerende praatjes van destijds (o.a. Maarten van Rossem), het begin van WO3.
@Ik was in Haren | 17-01-15 | 13:56
Ben je dit jaar in de Efteling geweest? Niets verouderd, beste en mooiste park in misschien wel heel Europa. Ben een groot Efteling fan. Mooiere sprookjes dan het Islam sprookje met Mo. En ik zie liever de rode schoentjes dals een haatbaard met jurk dansen.
@Ik was in Haren | 17-01-15 | 13:56
We hebben inmiddels in heel Nederland 'fata morgana' gebouwen staan.
U weet wel moskee=helm, minaret=zwaard, moslim=soldaat.
Pat(s):
www.youtube.com/watch?v=N46mIHEGHN0
@* | 17-01-15 | 13:53
Nee
@blauwe zander | 17-01-15 | 13:53
Aha, Obama gaat dus samen Chiel Beelen Moslims met bom gordels knuffelen op het moment dat er Hakkenbar geroepen wordt.
@Ars Vivendi | 17-01-15 | 13:55
Wij hebben geen Disneyland en de Efteling is ook al jaren verouderd.
-weggejorist-
Als de omringende landen wél serieus werk maken van beveiliging en Nederland niet: waar denkt u dan dat de dames en heren jihadisten naartoe komen?
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Volgens Obama komt het allemaal omdat wij niet aardig genoeg zijn voor de moslims .
Die relie-joden mogen ze ook wel verjagen. Al het extremisme is kut, dus ook die (semi)orthodoxe joden gekkies.
Nederland zal zich binnenkort wel weer neutraal verklaren, om een week later een arabische naam aan te nemen. De nl militairen hebben door links niet meer dan een zakmes, alle wapens en verdedigings materiaal is weg bezuinigd, want hey, toch nooit meer oorlog.
Dit is een permanente situatie die in hier ook gaat gebeuren. Wen er maar aan en geef ze een bekertje chocolademelk als het koud is.
Waarschijnlijk een rationele beslissing om Nederlandse (!) militairen vooral niet in uniform te laten reizen in het OV.
Iedere gezagdrager, afgezien van de flitsende verkeerspolitie en bonnenuitdelende BOA's, is namelijk structureel en stelselmatig gepacificeerd over de afgelopen decennia. Het moest namelijk allemaal "anders" en "vriendelijker."
Het resultaat is dat we een politiemacht hebben die niks meer mag (behalve bonnen uitdelen) en een leger hebben wat niks kan, tenzij het onder de regie van de VS of NATO opereert. Kijk maar naar die video's waarin de Australiërs brandhout maken van "onze jongens" in Afghanistan en Overste Karremans die een glas wijn drinkt met Mladic.
nos.nl/artikel/192972-australische-mil...
www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...
Flitsen maar jongens! (en meisjes!)
Mag ik even gebruik maken van de vrijheid van meningsuiting? Daar gaan we:
Er wordt door onze 'objectieve' media continu herhaald dat dit allemaal "niks me de islam te maken heeft" en dat de meerderheid van de moslims geweld afkeurt. Welnu, ik lees vandaag een artikel in De Standaard over jonge moslims in België die ALLEMAAL vinden dat hun geloof niet beledigd mag worden en indirect (soms direct) de aanval op Charlie Hebdo goedkeuren. Als dat de mening is van de 'gematigde' meerderheid, dan kan ik maar één ding concluderen: moslims horen niet thuis in Europa. Hun normen en waarden liggen zo ver van de onze dat onze culturen onmogelijk naast elkaar kunnen bestaan op eenzelfde plaats.
Er is geen plaats voor de islam in Europa. Gisteren niet, vandaag niet, morgen niet, nooit. En het verzet zal steeds groter worden. Genoeg is genoeg.
@necrosis | 17-01-15 | 13:47
Het gaat steeds beter met je stemmingswisselingen de laatste tijd.
Antwerpen is een mooie stad met veel joden, de para's voorkomen dat het een mooie stad met veel doden wordt.
Overigens lopen ook in ons land al sinds jaar en dag politie en leger hand in hand over straat.
Dat die marechaussee eigenlijk militair is valt hier niemand meer op.
'MinPres Niksaandehand'....
Ik moest hard lachen, en daarna heel hard huilen.
Het is dus gewoon reeds een burgeroorlog in fr,be en nl. Lachen, cnn reeds een live stream? Kan ik lekker vanaf het strand kijken.
Niemand mag nog Belgenmoppen tappen,die Belgen zijn namelijk dapperder en intelligenter dan die ongelofelijke laffe wegkijkers die het hier voor het zeggen hebben .Die zijn al in navolging van Engeland vast ook al bezig om varkentjes in kinderboekjes te verbieden,het zal wel aan mij liggen maar ik zie absoluut geen verschil met de aanhangers van Mussert en de gutmensen .
Als je dit goed tot je laat doordringen is het echt heel groot, dit. En onwerkelijk. Soldaten in de straten van Antwerpen, zelfs de realisten onder ons worden door de realiteit ingehaald. Laat staan de wegkijkers.
Samper | 17-01-15 | 13:38 |
Ik vermoed, ik vrees, dat ze dood moet omdat ze een rood jasje over haar verplichte zwarte hobbezak draagt. Zoiets. Zou me niet verbazen.
Ohja nu zie ik het!! Die sokken!
Staan er al hijskranen opgesteld om de eventuele verdachten een betere kijk op Antwerpen te geven ?
Wat veel Westerse moslims die IS en dergelijke barbaren steunen is dat zij net zo als ongelovige beschouwd worden als Westerlingen. En dat zij dus net zo veel kans maken om door deze schoften gepakt te worden als ieder ander.
Veel moslims zijn niet zo vroom; ze roken, drinken, gaan naar de hoeren, gebruiken drugs, eten soms stiekum of onbewust halal, hebben geen baard met afgesneden snor, gaan niet vijf keer per dag bidden, etc.
Je bent simpelweg nooit gelovig genoeg. Het lijkt net op een implosie, de groep die als "echt gelovig" beschouwd wordt is langzaam aan het krimpen tot de laatste hakbar zichzelf voor de kop schiet omdat ie vindt dat ie niet gelovig genoeg is.
Poorvagina Televaag deez' ochtend: Staat van beleg in België...
... en hier lijkt niets aan de hand...
@peter Emile
Stuur maar naar de tweede kamer, kan het daar op de beamer als Samson weer met stompzinnige uitspraken komt
Van Rossem toch! onhandig, onzorgvuldig taalgebruik:"Zwaarbewapende paramilitairen staan op post"
want:
nl.wikipedia.org/wiki/Paramilitair
Dat is heel wat anders dan de parachutisten-militairen (elite onderdeel, idd ook wel 'para's' genoemd, maar dus niet paramilitir) die bij de Belzen de orde bewaken.
Foei toch
Als er soldaten staan,zit het wel goed met de veiligheid op straat.
staan er agenten weet je dat het bonnen regent op je deurmat.
Roger-Rabbit | 17-01-15 | 13:22
Inderdaad, nog liever de soldaten uit de kazernes dan dat politietuig op straat. Maar uiteindelijk zijn agenten en militairen natuurlijk beide onderklasse die niets anders kunnen dan het " befehl is befehl " opvolgen. Europa is kapot.
@Samper | 17-01-15 | 13:38
Ze had een mening.
@peter Emile
Wat zou ze gedaan hebben?
Hmm, hier in de multiKul staan grimmige moslims op wacht bij de moskee om te waken tegen de enorme terreurgolf die dit soort gebouwen trof.
In de levendige fantasiewereld van moslim&Gutmensch, dat is.
@Harry Turtle | 17-01-15 | 13:36
haha, ja een vrij handels verdrag.
@Parel van het Zuiden | 17-01-15 | 13:33
Naar en Op!
U verwacht toch niet dat dit kabinet maar een maatregel zal nemen om de Nederlandse burger echt te beschermen. Hoogstens wat meer onvrijheden die alle burgers treffen en wat geroep voor de bühne.
Voor dit kabinet geldt de burger als niet meer dan een pinautomaat die maximaal leeggetrokken mag worden. Daar is de politie ook op ingericht en niet om de burger te beschermen.
@Piet Karbiet | 17-01-15 | 13:33
Hij zal binnenkort trots een verdrag met IS tekenen.
@Piet Karbiet | 17-01-15 | 13:33
.... En kunnen we rustig gaan slapen en winkelen en huizen kopen. proest.
@Peter Emile | 17-01-15 | 13:27
Dat is echt ziek, zo ziek, onbeschrijflijk!
-weggejorist-
-weggejorist-
@kanon0503 | 17-01-15 | 13:26
Die tanks zijn niet oud en verroest. De Leopard 2 Main Battle Tank is een uitstekend stuk militair gereedschap. Middelen zijn in Nederland niet het probleem. Degenen die aan de knoppen zitten zijn het probleem. Het Kabinet en de voltallige eerste en tweede kamer, die dus.
.
Alle ellende? Daar kunnen we VVD, PvdA, CDA, D66, GL, CU voor bedanken. Misschien moesten we onze militairen maar eens enthousiasmeren om die tanks naar het Binnenhof te rijden.
@roosvrij | 17-01-15 | 13:31
Allebei weg. Mijn keus.
Gelukkig zijn wij niet in oorlog.
Aldus Mark Chamberlain.
Of het nu islamterroristen zijn of de zittende machthebbers die de situatie misbruiken om de burger minder bewegingsvrijheid te geven, al deze ellende is het gevolg van jarenlange import van personen uit een cultuur die al 1400 jaar lang niet compatibel is met de onze. Ik zou heel graag de voormalige bewindslieden die getekend hebben voor de toelating en de subsidiëring van die personen voor de rechter willen zien. Aanklacht: wanbeleid met miljardenschade en terreur (zie ook opsporing verzocht) als gevolg.
En wat de rest betreft: assimileer of emigreer. Dat laatste desnoods met wat steun van de belastingbetaler.
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen.
Een moet er dus verdwijnen. Mijn keus is gemaakt.
ik wil graag laten vastleggen wat de criminaliteitscijfers nu zijn en hoe ze zijn na 2 weken met militairen. goede kans dat dit helpt tegen fietsendiefstal, tasjes dieven, Roemenen, finnen en overlast door werkloze straatprostituees en dan ben ik groot voorstander om nieuwe tanks te kopen en door de straten te patrouilleren met overdreven veel machtsvertoon.
Die @sheilasitalsing wil dus dat Annabel Nanninga omgelegd wordt. Wel heel erg des Volkskrants, dat gedemoniseer.
Het is lang geleden dat "Volk" uit "Volkskrant" ook ECHT stond voor het volk.
@voedselbankier | 17-01-15 | 13:25
De Popo is net zo erg als Mo. Hij ziet natuurlijk ook dat mensen over alle religiën gaan nadenken. Dus komt hij, ook hij, op voor de Islam om zijn eigen sprookje in stand te houden. Allemaal eigen belang. Snel moet er een openbare discussie komen over het nut van religie. Beter is het om een religieus ontmoedigings beleid te voeren. Voor alle geloofs gekkies.
Mooi, hè. Islam binnen de landsgrenzen. Nu lopen er dus godverdomme gewoon militairen in de Europese straten. Dat gaat redelijk ver, hoor. Zelfs tijdens de koude oorlog liepen er geen gewapende, parate militairen door de straten. Vreemd ook dat de pers zo weinig aandacht heeft voor het verregaande karakter van kennelijk noodzakelijk geachte inzet.
.
Ik ben overigens niet verrast door de ontwikkelingen maar mijn hemel wat gaat het snel. Als we niet heel snel gaan optreden hebben we maar zo een burgeroorlog aan het handje.
.
Ach ja, eigenlijk wisten we allemaal wel waar het op uit zou draaien. Appeasement werkte eerder ook al niet echt optimaal.
.
Ik wil vooral de politiekcorrecten bedanken voor hun inspanningen dit mogelijk te maken. Ze zeiden het niet te willen maar elke stelling, elk gebrek aan argumentatie, elke handeling maakte dat het nu zo is. Heel, erg, bedankt!
daar zal het vannacht dus wel meevallen met de hangjeugd en marokkanenoverlast. is die mensen gegund dat ze ook eens normaal kunnen slapen.
donjon | 17-01-15 | 13:24
Voor degenen die het niet zouden begrijpen. Die soldaten staan er niet omwille van een vermeend gevoel van onveiligheid, maar omdat joden in Antwerpen en Brussel tientallen keren per jaar het slachtoffer worden van agressie of aanslagen, en overigens meestal op zaterdagen (niet toevallig).
De laatste moordpoging op een Antwerpse jood is minder dan 2 maanden oud. En dat gebeurde midden op straat. De dader is helaas nooit gevonden.
Rutte heeft bloed aan zijn handen als het mis gaat. Voor de 240ste keer heeft Wilders gelijk.
Nog meer piswoest makend, ziek IS-gedoe:
www.facebook.com/video.php?v=15383175...
-weggejorist-
En Nederland slaapt verder met dank aan onze altijd lachende overheid. Hier geven ze kleine klappertjespistooltjes aan het veel te weinige blauw op straat, en wordt het leger uitgekleed tot het punt dat ze de noodzaak hebben om oude roestige tanks van stal te halen.
_
Ik ben benieuwd hoe lang mensen dit hier in Slaapland nog gaan toelaten voordat we zelf het heft in hand nemen.
@Donablo | 17-01-15 | 13:23
Ja, maar dat gebeurt pas als er iets echts gebeurt. Helaas.
Hoelang zal het duren voodat de regeringen in de eu. (behalve NL dan) wapens gaat leveren aan de bevolking??
Ik krijg de neiging om dit voor te blijven en zelf maar "beveiliging"aan te schaffen.
Ziek wordt je van het wegkijken ontkennen kopintzand stekerij van onze regering.
Als zelfs de popo begint te mekkeren is er genoeg aan de hand.
obviously.
Wat ben ik blij dat ik in Antwerpen ben gaan wonen. Kijk dit interview met Bart eens terug zou ik zeggen:
www.npo.nl/oog-in-oog/06-11-2014/KN_16...
De eerste keer in mijn leven dat ik het volledig eens ben met een politicus, hulde!
@deluiegriek | 17-01-15 | 13:19
Ik vrees het ergste. Nederland maakt zich drukker om zijn tolerantie-imago naar het buitenland, dan om zijn eigen burgers.
Dit alles om de mensen een gevoel van veiligheid te geven.
Meer dan een gevoel zal het niet zijn.
Zou in Nederland ook niet verkeerd staan
@nie pleuje
Die hoor je vandaag niet,druk bezig met zandzakken.
Als er soldaten staan,zit het wel goed met de veiligheid op straat.
staan er agenten weet je dat het bonnen regent op je deurmat.
Sheila heeft klaarblijkelijk ook enige pathologie ergens in de frontaalkwab-regio.
Een dag geen nieuws over moslims is een dag niet geleefd.
.
De moslims vliegen ons om de oren, we worden ermee doodgegooid.
Nee in NL is dat allemaal niet nodig. Wij hebben alleen maar kansenparels..
Dit straalt slecht af op het ego van Pechtold.
Het helpt allemaal niets, helemaal niet met onze wegkijkende en ontkennende politici
Wen er maar aan.. voorlopig zie ik niets gebeuren wat deze dreiging zal verminderen.
WO III is uitgebroken. Wen er maar vast aan.
Alleen onze machthebbers in NL steken nog steeds hun kop in het zand.
Ik zie liever gewapende militairen, dan gewapende terroristen.. dikke prima voor nu dus.
Fucking kut moslims en wegkijkers. Kijk wat jullie samen gedaan krijgen. Nou, daar gaat mijn gezellige dagje winkelen met mijn dochter volgende week. Ik ga natuurlijk niet naar Antwerpen nu.
Ik was in Haren | 17-01-15 | 13:18
Ook daar heeft men de les geleerd, nu afwachten wanneer NL de les gaat leren. Ik hoop dat er geen onschuldige slachtoffers bij gaan vallen.
Zou Nonkel zijn frietkot ook bewaakt worden?
In Antwerpen hebben ze een burgemeester die van aanpakken weet. Niet lullen, geen thee drinken, maar duidelijk maken waar het op staat. Hulde voor Bart !
*"HEEFT" erachteraan roept*
Wat mij bij een ander vraag brengt: hoe veel lieden zouden nu tegen een guantanamo bay zijn wanneer het nodige nodig is om informatie uit religekkies te krijgen? Anders: waar liggen de grenzen van de liberale paradox?
Overdreven paniekerige zuiderburen. En dat allemaal voor een incidentje?
In België begrijpen ze tenminste dat praten met mensen die jouw taal niet spreken geen enkele zin. Dit is een betere manier om je standpunt over ongewenst gedrag duidelijk te maken.
Wat ik al eerder zei: ook dit straalt heel slecht af op het beste kabinet sinds WO2, dat ons linea recta(al) WO3 in loodst.
Het uniformverbod geldt voor het reizen en in de thuissituatie. Zeg maar het moment dat een agent / militair niet terug kan vallen op collega uniformen en hij dus enkel een kwetsbaar doelwit wordt.
Maar ik heb niets te verbergen!
REAGEER OOK