Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Slachtoffer liquidatie 020 onschuldig Turks omaatje

omaatjeomgelegd.jpgIedereen die banden heeft met de onderwereld moet zes meter diep. Zelfs zestigjarige omaatjes metzonder strafblad zijn hun leven niet zeker in Amsterdam-Wild West. Een uiterst nauwkeurige moordenaar schoot daar gisteravond laat de erecode onder criminelen aan flarden met een kalasjnikov. Onschuldige burgers blijven niet langer buiten schot. Hitman doodde in koelen bloede een onschuldige dame uit Turkije, naar verluidt de schoonmoeder van een beruchte crimineel. Het gaat hoogstwaarschijnlijk niet eens om een treurig gevalletje persoonsverwisseling, blijkt uit eerste onderzoek van de recherche. Zo stond het slachtoffer alleen op het balkon van haar hoekflat aan de Pieter van der Werfstraat in Geuzenveld. Een ooggetuige trof hulzen aan op straat. De politie vond de uitgebrande vluchtauto even later in Osdorp, ongeveer zes kilometer van de plaats-delict. Het is de tweede keer in relatief korte tijd dat een vrouw slachtoffer wordt van de bloedige oorlog in de onderwereld. Eerder overleed de zus van Willem Holleeder 34-jarige Luana Luz Xavier in Amstelveen. Een bekende van politie en justitie. Update 13.58 uur: Moordpartij in Rotterdam-Zuid: twee doden en één gewonde, bevestigt de politie. Mogelijk gaat het om een (poging tot) afrekening het criminele circuit. Een mislukte drugs- of ripdeal ligt het meest voor de hand, maar officieel is er over de modus operandi nog niets bekend. Schutter is voortvluchtig. 2-1 voor Rotterdam. De plaats-delict gisteravond aan de Pieter van der Werfstraat in 020-Gaza: ANP-30623670.jpg ANP-30623671.jpg ANP-30625430.jpg

Reaguursels

Inloggen

En sinterklaus Koenders maar dreigen om turkenland subiet te verlassen jawohl

repu077 | 15-01-15 | 22:07

telelezer | 15-01-15 | 16:51
Komt daar wellicht de uitdrukking 'iemand koud maken' vandaan?

De waard zijn gast | 15-01-15 | 20:49

Had oma misschien de aanslagen in Parijs veroordeeld?
Is haar zoon of man crimineel?

Wat een smerig tuig om dat mensje van d'r balkon te schieten.

Schietmijmaarlek | 15-01-15 | 19:28

Lees dan op Twitter:"Niet die huls oppakken want weg sporen!?!!?#!#$E"
Ik zou zeggen: "Ach man valt toch lekker dood".

speedy_con33 | 15-01-15 | 19:08

Dit is het land dat heel veel NLers verdienen.

Rest In Privacy | 15-01-15 | 18:40

Zooo, ze hebben de beuk er in, 3,5 in nog geen dag! Wordt mogelijk een nieuw afrekenrecord!!

old shaterhand | 15-01-15 | 17:35

Dat is een makkie voor opa Opstelten, op deze manier gaan ze van zelf uit de criminaliteit. Aan twee kanten:
1 familie wordt bedreigd en 2: ze maken elkaar af.
Daar kan het hele justitie apparaat niet aan tippen!!!

behangtafel | 15-01-15 | 16:57

Vroeger stuurden de Eskimo's hun grootouders als die te oud werden, de ijskoude sneeuwvelden in om daar van honger en kou te sterven, zodat ze geen last meer van hen hadden. Anno 2015 schieten ze ze gewoon kapot; gaat sneller.

telelezer | 15-01-15 | 16:51

Na A'dam nu ook al R'dam. Hoe lang nog voor ook Utrecht en Den Haag omvergelopen worden door de mocro-maffia?
STOP de immigratie van schurken!

telelezer | 15-01-15 | 16:48

@tweetybird | 15-01-15 | 14:29
# Even daarvoor de politie leiding ziet geen noodzaak in zwaardere wapens voir de politie.
/
Dienders moeten niet met automatische wapens rondlopen. Ook geen automatische wapens in een wapenkluis in politieauto's. Geen flitsbommen of granaten. Dat is speelgoed voor speciale eenheden, die ingezet/opgeroepen worden bij/in speciale gevallen.
/
# Ben benieuwd wanneer de eerste politie agent het leven laat omdat hij met een klappertjes pistool gestuurd wordt naar criminelen die dubbel zo zwaar bewapend zijn.Ben bang dat dat niet lang zal duren. Je zal maar gewone agrnt zijn met xo'n karig loon en dan lek geschoten worden omdat je met een klappertjes pistool tegenover zeg maar een tank staat met de loop op je kop gericht.Ik geef het ze te doen.
/
Een Walther P5 is geen klappertjes pistool, maar vs een Kalashnikov best een nadeel. Er zullen doden vallen onder Politieagenten. Politiemensen moeten betere training, meer tijd krijgen om met hun wapens te trainen. Maar dit alles is natuurlijk niet gratis.
Heb meer respect voor onze dienders, veel mensen vinden ze ACAB, maar soms hebben wij ze gewoon nodig.

h65485665 | 15-01-15 | 16:42

Toverkol | 15-01-15 | 15:54

Die nauwkeurigheid viel wel tegen of ze dachten eerst dat ze in een auto zat want die schijnen ook doorzeefd te zijn. Zeg maar de dader die te klein was voor het wapen en het met moeite optillen van dat apparaat. En begon bij de grond toen de autos en toen pas het flat en balkon.Je zal er maar wonen en denkt effe naar buiten kijken of het regent. Ja regen deed het wel. Namelijk kogels.

tweetybird | 15-01-15 | 15:59

Politie in Nederland is synoniem voor belastingambtenaren in uniform.
Maakt niet uit hoeveel wapens die hebben, boeven vangen en opbergen kunnen ze niet en willen ze niet. Belasting ophalen is daar het devies, ordehandhaving is 20jaar geleden al door het putje gespoeld. En elke agent die toch iets in die trend probeert wordt bedolven onder papierwerk en weggewerkt.
Maargoed, als jullie het fijn vinden dat die gast die in de auto zit te slapen langs zijn camera ook nog een dikke mitrailleur in de auto heeft liggen, whateva.
Maar zelfs een zakkenroller of winkeldief kunnen ze niet de baas, daar gaan grotere kanonnen helemaal niks aan veranderen.
Net alsof er ooit bij welke afrekening dan ook politie ergens verstopt zat die niks kon ondernemen omdat ie geen rambo oorlogsmateriaal in zn kontzak had zitten.

mentaliteit is alles | 15-01-15 | 15:58

Ze schijnen nog heel nauwkeurig te hebben geschoten, want er waren maar 2 van de 4 glasplaten aan diggelen, geen enkele kogel in de pui en met een target op 3 hoog. Das nog behoorlijk kunstig met zo'n Russische rammelbak.

Toverkol | 15-01-15 | 15:54

tweetybird | 15-01-15 | 15:42
Mij werd ooit gevraagd of ik wist wat ik moest doen als mijn schoonmoeder strompelend op mij af zou komen. Het antwoord was 'nog een keer schieten!' Ik begreep gelukkig dat dit een grap was...

De waard zijn gast | 15-01-15 | 15:46

Tering ineens weet je het. Je wordt tweedehands wapenhandelaar.Zeg maar de eerste zzper die wel rijk wordt in nederland. Weet je wel hoeveel schoonmoeders en omas er zijn.Succes gegarandeerd.Met een opstelten kun je de bedrijfskosten voor opslag en inkoop nog aftrekken ook.Tel uit je winst.

tweetybird | 15-01-15 | 15:46

Wij zetten onze schoonmoeder gewoon buiten de deur. De criminele maken schoonmoeders kouder als de bitches die ze vaak al waren. Aaahhh tweetybird wat zeg je nou. Schoonmoeders zijn lief zolang ze ver van je af wonen en maar 1 keer in de drie maanden een keer kunnen langskomen.Schoonmoeders afschieten mag niet. Maar ik denk dat ze er om heeft gevraagd. Ze zal wel een spotprent hebben getoont.En dan vraag je er om. Criminele beledigen. Dat kan niet hoor.so linksch gutmensch modus uit.

tweetybird | 15-01-15 | 15:42

@De waard zijn gast | 15-01-15 | 15:20
Klopt, we schoten ook op 50m banen, alleen nooit in snelvuurmodus, dan liep je kans op een legerkist van de sergeant in je kruis :S

Huh..? | 15-01-15 | 15:36

Keurige boodschap: ook schoonmoeders van criminelen hebben in deze maatschappij niets te zoeken. Next!

Warhoofd | 15-01-15 | 15:34

Zijn inderdaad geen 9mm uzi patronen

zeefert | 15-01-15 | 15:32

Sano | 15-01-15 | 14:33
De politie beter bewapenen lijkt mij ook een slecht idee. Het uitbreiden van de speciale eenheden lijkt mij een beter idee. Het meer en beter in stresssituaties trainen van de politieagenten in vuurwapengebruik, maar zeker ook de zelfbeheersing en het weten wanneer een vuurwapen niet te gebruiken, lijkt mij in elk geval een goed idee. Hier schort het m.i. behoorlijk aan! En dan laat ik nog even in het midden het aantal agenten dat met een vuurwapen rondloopt maar fysiek niet in staat zijn om 100 meter hard te lopen zonder dat het hart gelijk op hol slaat en de amechtig hijgende agent(e) niet meer tot nauwkeurig schieten in staat is.

De waard zijn gast | 15-01-15 | 15:31

Huh..? | 15-01-15 | 13:50
Een Uzi heeft een effectieve range van 50 meter in snelvuurmodus. Daar valt een balkonnetje op de 3e verdieping van een flat ruim binnen. Maar als door mij gezegd: het was ook geen Uzi, aan de hulzen te zien.

De waard zijn gast | 15-01-15 | 15:20

Zes meter? 6 feet doel je. Dat is ongeveer 2 meter.

i-Wonder | 15-01-15 | 15:10

Tsja, vervelend voor het omaatje. Als het de schoonmoeder blijkt te zijn... Dan is haar dochter dus met een crimineel getrouwd.
Ik moet hierbij altijd denken aan die ene familiefoto van Saban B. De vrouwelijke familieleden lekker islamitisch kuis met hoofddoekjes om. Terwijl Saban B. de meest afschrikwekkende afschuwelijke respectloze dingen heeft uitgehaald met vrouwen.
Hypocriet dus.

Julia | 15-01-15 | 15:08

Tweetybird 14.47; Right zie enkel maar item kentekenplaten fraude, Opstelten kan al twee jaar voor de oplossing zorgen maar verdomd het eenvoudig!

william7055 | 15-01-15 | 15:05

Rotterdam - Amsterdam: 2-1

Boy Cot | 15-01-15 | 15:02

Het blijkt dus maar weer dat onze politie en onze politiek dit niet onder controle krijgen.

Het wordt toch echt tijd voor een sterke leider.

Statler en Waldorf | 15-01-15 | 14:57

@ Sano | 15-01-15 | 14:33

Zo zo, jij hebt er nogal kijk op. Eén opmerking: de politie gebruikt geen Glocks, de arrestatieteams daargelaten.

Vader Ibrahim | 15-01-15 | 14:56

Prima dit. Neuk met een 'bad guy' en laat je moeder afschieten. Hoe is dit onschuldig? Gewoon ratten die een ratten-familie overhoop schieten.
En het was niet gebeurt als we die meuk gewoon hadden gelegaliseert.

Ratatosk | 15-01-15 | 14:55

Sano | 15-01-15 | 14:33

Nou je zou op zijn minst kunnen beginnen om politie auto's uit te voeren met een wapenkluis waarin in elk geval een zwaarder wapen ligt om je te kunnen verdedigen bij echte zware problemen. Ze hoeven er niet mee op straat te lopen,als het maar wel eventueel voor handen is. Mocht het echt fout gaan en hun pistool verworden is tot klappertjes pistool tegen zwaar bewapende niets ontziende zware criminelen.Dan is het toch handig als ze zich nog enigsinds passend kunnen verdedigen.In amerika lopen ze ook niet met een aanvalswapen over straat , de agenten. In de achterbak is er altijd 1 voor calamiteiten.En dat zou hier ook moeten. In een afgesloten wapenkluis . Die wel snel te openen is. Maar toch zo veilig dat hij niet zo voor het stelen ligt. Is dat nu zo moeilijk.Maar dat gebeurt door dit kabinet. En waarom niet. Het is puur een geld kwestie en je moet daar agenten voor op leiden om met zo'n wapen om te kunnen gaan.En dat geld is het punt waar het bij dit kabinet om gaat. Ze kunnen andere problemen al niet de baas want het is namelijk een vreselijk faalkabinet. Die met halfomslachtige nood oplossingen komt. Dit kabinet speelt namelijk constant russisch roulette met zijn burgers.Dat je dat nog niet door had.

tweetybird | 15-01-15 | 14:47

@Pieleke | 15-01-15 | 14:21

De moderne lichting machinegeweren van de laatste 10 jaar (zie enkele GS-topics terug) zijn geen grote cursusobjecten. M.a.w. ze laten zich relatief makkelijk hanteren, kennen een geringe terugslag en zijn verrassend bedieningsacuraat, zowel qua trekkerrespons annex -instelling, richtmiddelen en uitbalancering.

De grootste uitdaging voor de burgermilitairen is toch wel de psychische impact van deze krachtmiddelen; m.a.w. het leren omgaan met het gevoel én het feit dat je macht substantieel toeneemt én met het gevoel dat dit de tegenpartij uit kan dagen, hetgeen ook hoogstwaarschijnlijk zo zal zijn. Daarmee is het onvermijdelijk dat dit eveneens grote gevolgen zal hebben op het persoonlijke leven van agenten. Niet iedere agent zal bovendien met de psychische gevolgen van deze wapens kunnen leven.

Daarmee lijkt het me zinvol dat politiek nu al een denktank naar deze ontwikkelingen laat kijken.

Boris Poepnagel | 15-01-15 | 14:37

Criminaliteit is altijd ongezond voor de daders (meestal heb je een kort leven, ongeacht je afkomst of geloof) en kennelijk ook voor de naaste omgeving.

In een cultuur waarin familie en groep belangrijk is, kan dit zomaar een omslag betekenen. Dat het niet fijn is om wat extra geld toegestopt te krijgen van je criminele neefje of zoontje, omdat je familie groot risico loopt.

Voor de Nederlandse criminelen hoop ik dat dit een afschrikwekkend effect heeft.

En voor alle mensen die dit als goedkeuring kunnen misverstaan: criminaliteit is nooit ok.

Vrede op aarde voor ons allemaal. En je bent ook een prima mens al je geen nieuwe Mercedes en de laatste iPhone hebt. Zullen we elkaar daaraan helpen herinneren?

Haagse Tokkie | 15-01-15 | 14:36

Ride | 15-01-15 | 14:31

Nou die is er wel al. Tijd terug nog een man die er niks mee te maken had maar leek op. Dood.En het zal niet lang duren voordat onschuldige ook vallen. Gisteren is al een wonder dat dat niet gebeurt is. Ongeloofelijk.

tweetybird | 15-01-15 | 14:35

@tweetybird
Tis zo'n bizar idee om NL politie beter te bewapenen, ik weet niet waar ik moet beginnen, maar corruptie en incompetentie zijn sleutelwoorden.
Weet je niet hoeveel ontiegelijk veel politie glocks in het adamse circuit rondgaan?

Rest In Privacy | 15-01-15 | 14:33

Sano | 15-01-15 | 14:30

Juist dat OM moet je je vraagtekens bij zetten. Die worden namelijk door de vvd maffia fossiel opstelten en teeven geregeerd. De corruptste van de VVD. Zeg maar de witteboorden maffia der VVD.

tweetybird | 15-01-15 | 14:33

Zolang er geen collateral damage is zal het me reet roesten

Ride | 15-01-15 | 14:31

Nog meer "nieuws" voor degenen die niet weten wat er in de echte wereld gebeurd, de Adamse politie zit vuistdiep int cirminele circuit, daarom gebeurt er ook geen flikker met dit soort liquidaties. Tenzij er van "bovenaf" (OM, whatever) druk word gezet.

Rest In Privacy | 15-01-15 | 14:30

Even daarvoor de politie leiding ziet geen noodzaak in zwaardere wapens voir de politie. Nee duh die leiding hoeft dan ook nooit over straat te lopen.Zeg maar je krijgt de gewone politieman en dan heel ver daarboven iets van leiding die niet eens weten hoe het op straat er aan toe gaat.Ondertussen is het de gewoonte van de heren criminelen om gewoon je wapen leeg te schieten in de hoop iets te raken. Wat ze op het oog hebben.Ben benieuwd wanneer de eerste politie agent het leven laat omdat hij met een klappertjes pistool gestuurd wordt naar criminelen die dubbel zo zwaar bewapend zijn.Ben bang dat dat niet lang zal duren. Je zal maar gewone agrnt zijn met xo'n karig loon en dan lek geschoten worden omdat je met een klappertjes pistool tegenover zeg maar een tank staat met de loop op je kop gericht.Ik geef het ze te doen. Al denk ik dat het nou niet echt moreel verhogend werkt.

tweetybird | 15-01-15 | 14:29

@tweetybird | 15-01-15 | 14:20

De Nederlandse Politiek houdt zichzelf te afzijdig van dit probleem. Door de zaak stedelijk/lokaal aan te pakken stimuleer je de criminelen juist om hun activiteiten te verbreden en bv. meer hun heil te gaan zoeken in andere steden en/of havens.
Door de problematiek aanhangig te maken in een nationaal kader ontstaat de mogelijkheid om makkelijker grensoverschrijdend te werk te gaan en om zwaardere middelen in te zetten. Dat laatste lijkt me geen overbodige luxe, gezien het kaliber van het oorlogsmaterieel van het rapalje.

Boris Poepnagel | 15-01-15 | 14:25

Ik stel voor om wijken als geuzenveld te doneren aan alles wat kans/parel/allochtoon is. Voor de rest iedereen eruit. Betonnen muur eromheen, gas/water/licht eraf, na een week of 3 de stand van zaken opnemen.

vaas klaak | 15-01-15 | 14:23

tweetybird | 15-01-15 | 14:20
Ja, bij mij om de hoek...

brienenoord | 15-01-15 | 14:23

Diederdick | 15-01-15 | 13:19
Ja natuurlijk gaan er onschuldige slachtoffers vallen. Logisch. Iedereen die maar loopt te roepen 'laat ze elkaar maar kapot maken' presenteerd zich als niet erg intelligent. Maar goed, dit zijn dezelfde die roepen dat de politie maar machinegeweren moeten krijgen etc. Wel eens over nagedacht dat je hier wellicht mee moet leren omgaan? En daarbij, blijkbaar zijn er voldoende eenheden (politie en marechaussee) in het land die beschikken over zwaardere wapens. Ik begreep dat deze alleen niet optimaal worden ingezet momenteel.

Pieleke | 15-01-15 | 14:21

Ze gaan het nu stedelijk aanpakken geloof ik. Net in rotterdam weer een schietpartij. 2 doden 1 gewonden daders on the run.

tweetybird | 15-01-15 | 14:20

Linksmodus aan: er word geschoten, er zal wel een feestje of bruiloft zijn, dat is een gewoonte van mijn buren.
linksmodus uit:.

hovawart | 15-01-15 | 14:19

edelweiss | 15-01-15 | 13:29
Vrouwen zijn prima in staat een mafia familie te ´runnen´.

www.moviemeter.nl/film/58297

chicago river | 15-01-15 | 14:19

Wellicht heeft deze onderwereld individu gewoon zelf zijn schoonmoeder omgelegd. Ik kan daar wel inkomen namelijk...

Misgeslagen Plank | 15-01-15 | 14:17

@VanBukkem | 15-01-15 | 13:45
Ze werd tenminste nog gelucht, dat kunnen lang niet alle omaatjes zeggen

MarcS | 15-01-15 | 14:14

@bisbisbis | 15-01-15 | 13:40 - Viespeuk, droom jij erover om jouw schoonmoeder te ketsen?

MarcS | 15-01-15 | 14:13

@Huh..? | 15-01-15 | 13:50
Dan kun jij gewoon niet schieten.
(lichting 95-10)

Kees Maf | 15-01-15 | 14:13

@dondiego | 15-01-15 | 13:26
Wat als ze heel klein is?

MarcS | 15-01-15 | 14:10

Ies vrouw. Mag van Allah en zijn pedofeet.

Word er zo moe van.. | 15-01-15 | 14:10

Het was net iets mooier geweest als ze haar laatste adem had uitgeblazen precies op het dak van die geparkeerde pooier-Mercedes. Want zo gaat dat in actiefilms.

Kapitein Stijlvol | 15-01-15 | 14:10

@Chow | 15-01-15 | 13:17
Dan moet dat schorem zich ook maar eens de held voelen als ze zelf slachtoffer dreigen te worden. Maar nee, dan gaan ze snel ergens onder een struik zitten te huilen met hun duimpje in hun mond. Maar andere mensen bedriegen, oplichten, overvallen, mishandelen dat durven ze wel.

Bah Bah Bah Bah, stumperts allemaal.

MarcS | 15-01-15 | 14:08

ja het woord kalasjnikov hoor je de laatste tijd wel erg vaak.het cafe op de hoek hier heeft zelfs een `kalasjniekoffie` koffie met een scheutje wodka.

baard van troje | 15-01-15 | 14:05

Fijn dat de polisie die criminelen prioriteit geeft. Hebben ze al ruimte gevonden tussen het laser schieten en fout parkeren bekeuren in?

Koenjooww | 15-01-15 | 14:04

@HaatAth3ist | 15-01-15 | 13:51

Ik bestudeer de drugscriminaliteit in Latijns Amerika al jaren. De term 'oorlog' dekt de situatie in Mexico al geruime tijd niet meer. In een oorlog is namelijk sprake van ordening, opbouw van spanning en gefaseerd handelen. Dergelijke structuren zijn in het huidige Narcomexico volslagen afwezig.
Het ene incident wordt afgewisseld met absurditeiten die de creatieve gruwelen uit de afgelopen 3000 jaar menselijke beschaving compleet te boven gaan. Het meest absurde tot nu toe? Een anonieme wethouder die wekelijks een plakje van het hoofd van zijn moeder als een plakje cervelaatworst in een envelop krijgt toegestuurd. Inclusief haren en uitgelopen make-up. Uiteraard met het verzoek bang te zijn. Of juffrouwen die 's ochtends bij het openen van de school eerst lichaamsdelen moeten wegscheppen. Wat is normaal?

Nogmaals, het zou de politiek buitengewoon sieren als ze de huidige problematiek in o.a. Amsterdam UITERST serieus nemen en gaan behandelen als een nationale zaak.

Boris Poepnagel | 15-01-15 | 14:03

@ Seargent Pepper Zo langzamerhand heb je daar niet eens meer een Crystal Ball voor nodig. Als je gewoon uit je keukenraam kijkt zie je het bijna al gebeuren.

Toverkol | 15-01-15 | 14:03

Niet in mijn straat, vriend.

P.A. van der Werff | 15-01-15 | 14:01

"Ik maak je schoonmoeder af"
"duh"

dienstweigeraar... | 15-01-15 | 14:00

Turkish Godmother

Toverkol | 15-01-15 | 13:58

Weet je nog wie er voor was om het leger erbij te halen? Voor de veiligheid van de burgers? En die daarvoor weggehoond werd? Nou, ze beginnen nu al over het beter bewapenen van agenten, Frankrijk heeft 10k soldaten op de straat lopen. Het begint erop te lijken dat Greet de teletijdmachine van professor Barabas geleend heeft en weet wat de toekomst brengt.

Sergeant_Peper | 15-01-15 | 13:58

Het wachten is op een twitter van Elatik die het een zionistisch complot noemt.

FrankVeer | 15-01-15 | 13:57

Op deze manier denk je wel 2x na voordat je contacten onderhoudt met criminelen toch? Isoleer ze maar. Niks mis mee.

m@rkus | 15-01-15 | 13:56

Skoften, Daarentegen kun je in dat milieu ook op je 45e al oma zijn ...

Piet Karbiet | 15-01-15 | 13:55

@HaatAth3ist | 15-01-15 | 13:51
Mexicaanse drugsdealers kun je vergelijken met IS, alleen hakt IS je lul er niet af om die in je afgesneden hoofd te stoppen....

necrosis | 15-01-15 | 13:54

ik neuq je de moeder

ganzo | 15-01-15 | 13:54

@ Carpe@diem | 15-01-15 | 13:39
Zoek hulp.

Lewis | 15-01-15 | 13:53

Helaas zit in onze minister van justitie nog ongeveer net zo veel leven als in dit omaatje dus het zal nog wel even doorgaan op deze manier.

Zoiets | 15-01-15 | 13:53

Het begint bijna te lijken alsof de massa-immigratie een grote fout was, of niet?
Piet van het Padje | 15-01-15 | 13:18
-
sssstt!!! Zeg dat nou niet. Zodra de hele meute hiervan doordrongen is valt al dit moois uit elkaar.

Sergeant_Peper | 15-01-15 | 13:53

*proest* erecode! Als ik de verhalen van de mocro-maffia mag geloven en hoe die Mexicanen elkaar behandelen in hun drugsoorlogen is er geen erecode te bekennen! Het lijkt eerder op een alles of niet stammenoorlog.

HaatAth3ist | 15-01-15 | 13:51

Volgens Diederik Samsom is iemand van een balkon afschieten *precies hetzelfde* als een toespraak houden in het parlement.

Let even op het woord *precies*.

Lewis Lewinsky | 15-01-15 | 13:51

@Charles de Batz | 15-01-15 | 13:44
Valt ook af. Daar raak je dat hele flatgebouw nog niet mee.
(Lichting 81-6)

Huh..? | 15-01-15 | 13:50

Dit ruikt idd naar zéér stevige criminaliteit. Als Nederland niet snel héééél hard gaat nadenken over het steviger bewapenen van politiediensten -en bijgevolg het aanscherpen van maatregelen om corruptie en omkoping onder overheidsfunctionarissen tegen te gaan- glijdt ons landje in BUITENGEWOON RAP TEMPO af naar Mexicaanse toestanden.

Tel daarbij op dat West-Europa aan de vooravond van economische deflatie staat en je kunt al beredeneren dat een nieuwe golf van onrust onder drugshandelend Nederland in de maak is.

Boris Poepnagel | 15-01-15 | 13:49

Of een typisch gevalletje 'ik neuk je de schoonmoeder', dat kan natuurlijk ook.

Kapitein Stijlvol | 15-01-15 | 13:48

@bisbisbis | 15-01-15 | 13:40
Geef ze maar aan mij, ik ben gespecialiseerd in schoonmoeders....

necrosis | 15-01-15 | 13:48

Wil je een crimineel statement maken, verricht je juist een vriendendienst door iemand van zijn schoonmoeder te verlossen.

Kapitein Stijlvol | 15-01-15 | 13:47

De mannen van eer laten zich weer van hun beste kant zien

BASinnic | 15-01-15 | 13:47

Da's kut. Word je tijdens je dagelijkse uitje zomaar even overhoop geknald.

VanBukkem | 15-01-15 | 13:45

Guido | 15-01-15 | 13:38
UZI?

Charles de Batz | 15-01-15 | 13:44

Het is misschien wat cru gezegd, maar als je hier Marokkaan of Turk bent, heb je vrij vaak familie als crimineel. De richting die de politie nu zoekt zou daarom wel eens een verkeerde zijn.

070 | 15-01-15 | 13:41

Eeeeh... niet om het één of ander, maar ben ik nu de enige die wel eens dagdromen heeft waarbij z'n schoonmoeder ...

bisbisbis | 15-01-15 | 13:40

Nou, welnu zijn de rapen XL gaar. Gaat de schoon familie zich er ook tegenaan bemoeien. De prijs van een kalashnikov gaat flink stijgen.

ikdenkwat | 15-01-15 | 13:40

Ik schiet je de schoonmoeder.

maggoo | 15-01-15 | 13:40

Lewis | 15-01-15 | 13:27
Ja een rare afwijking!
Er komt weer woonruimte vrij,
een uitkering minder.
Ik zie alleen maar voordelen!
.
roosvrij | 15-01-15 | 13:29
Maar zijn wel duurzaam!!

Carpe@diem | 15-01-15 | 13:39

je suis turkse oma

mokummer | 15-01-15 | 13:39

Laten we "de dialoog aangaan"

Schijnt dat dat pook tegen kogels helpt.

Vogelbeest | 15-01-15 | 13:38

@Charles de Batz | 15-01-15 | 13:31
Ze noemen alles 'kalasjnikov' tegenwoordig.

Guido | 15-01-15 | 13:38

-weggejorist-

telelezer | 15-01-15 | 13:37

Dweilen met de kraan open. Met de ene hand tasten in het duister, terwijl de andere hand met een lullig velletje éénlaags gerecycled wc-papier, kilometers verwijderd van de gutsende rivier van geweld probeert het weg te deppen.
 
Of het nou de 'onderwereld' of 'terroristen' betreft, burgers zijn machteloos en de politie/AIVD durft nog niet toe te geven dat ze machteloos zijn. 

pruimzuur | 15-01-15 | 13:36

@ Baronwater | 15-01-15 | 13:35
De meeste straten hebben ook een overkant.

Lewis | 15-01-15 | 13:36

Kijk politie van Nederland. Jullie zullen over een aantal jaartjes nog op de knieën smeken om de zgn misdadigers als Holleerder en Vrij etc., en niet te vergeten de zogenaamde criminele organisaties van MC's.
Wanneer jullie deze, Turkse en Marokkaanse zware jongens treffen blijven jullie echt wel het antwoord schuldig.

wakker worden | 15-01-15 | 13:36

Beetje ingewikkelde manier om iemand op haar balkonnerje dood te schieten. Hoe krijjg je haar op het balkon en in een positie om haar vanaf de straat, drie verdiepingen lager, zo lijkt het, naar het hiernamaals te knallen.

Baronwater | 15-01-15 | 13:35

Als autochtoon kom je al jaren Geuzenveld niet meer zonder kleerscheuren in. Maar blijkbaar gaat de import zich nu ook tegen de eigen onschuldige landgenoten keren.

sinar2 | 15-01-15 | 13:35

Die erecode was al een tijdje geleden voorgoed vergeten heb ik het idee.

Driewerf Hoezee | 15-01-15 | 13:32

Zo te zien zijn het 9mm hulzen. Dan kan het ook geen Kalasjnikov zijn geweest.

Charles de Batz | 15-01-15 | 13:31

Hmmm uiterst nauwkeurig kun je wel weglaten. Twee autos doorzeefd en tig ruiten. Hij dacht ik schiet gewoon op alles dan zal ik haar ook wel raken.Ja amsterdam je wilde er al niet dood gevonden worden. Je wil er uberhaupt al nooit meer komen. De kans dat je het levend red door dat Riool is kleiner als dat je de staatloterij wint.Man wat een bagger stad is dat geworden. Ze schieten je daar voor je flikker en de politie en politiek kijkt en dat was het dan. Zeg maar 1 van de vele incindentjes pies plas was.

tweetybird | 15-01-15 | 13:30

Kalashnikoffiebonen... zouden verboden moeten worden.

roosvrij | 15-01-15 | 13:29

Tsja, als je criminelen niet meer in de gevangenis stopt....

Parel van het Zuiden | 15-01-15 | 13:29

Nou nou, als je de schoonmoeder bent van een crimineel , dan is de dochter dus met een crimineel, en dat is ook fout. Dan is de kans dus groot dat dit gebeurd. Omaatje zat gewoon tussen de criminelen . Niet echt een lief omaatje denk ik.

edelweiss | 15-01-15 | 13:29

-weggejorist-

maandag2010 | 15-01-15 | 13:29

De SCHOONMOEDER van een beruchte crimineel? Zou de beruchte crimineel in kwestie er zelf niet achter kunnen zitten dan?

opgejorist-weggerot | 15-01-15 | 13:28

Mijn overbuurman van drie huizen terug rommelde wel eens wat in de autohandel. Sta ik nu ook op de hitlist?

Hoeki Oekema | 15-01-15 | 13:28

Wat een amateuristisch gedoe daar in Gangsterdam. In Arnhem verdwijnen Turkse drugscriminelen gewoon van de aardbodem. Niks geen schietpartijen of dode oma's. Gewoon nog via het officiële handboek voor de misdadiger. Kijk iig nu al uit naar Petair de Freeze.

Hyronimo | 15-01-15 | 13:27

Tja, de maffia praktijken van Mocro's en Turken teerd gewillig in dit slappe klimaat met D66 rechters. Dus niet raar opkijken dat jouw leuke turkse of marokkaanse buurvrouwtje naast jouw luxe appartement familie is van machtige maffia figuren.

Indoneesje | 15-01-15 | 13:27

Ik blijf het te vroeg vinden voor grappen en grollen als zo'n slachtoffer nog niet eens begraven is. Zelfs al zitten we hier op GS.
Zal wel een rare afwijking van me zijn.

Lewis | 15-01-15 | 13:27

Omaatje?? met 60 kun je wel oma zijn maar geen omaatje...

dondiego | 15-01-15 | 13:26

Die lui willen dus 'den totalen Krieg" want wie wind zaait zal storm oogsten.

eerstneukendanpraten | 15-01-15 | 13:26

@TheseDays00 | 15-01-15 | 13:21
Dat boek weggooien deed ik al op de dag dat Hirsch Ballin aan de macht kwam. Samen met 1984 en Het Vrije Atheïsme.

dedeurs | 15-01-15 | 13:25

@Piet van het Padje | 15-01-15 | 13:18 Kom nou, de moslim massa immigratie is het mooiste wat in NL is gebeurd de laatste 100 jaar. Hoe zouden we anders verder moeten met al vergrijzing? De laatste opa doet het licht uit.

lijn5 | 15-01-15 | 13:24

#JesuisTurksOmaatje

Nacho_Vidal | 15-01-15 | 13:22

Wat ik eigenlijk schokkender vind is dat Opsteltens motto is: 'Ik lees nooit nieuwsberichten over criminaliteit, daar kun je dus de conclusie uit trekken dat het onzinverhalen zijn.'

dedeurs | 15-01-15 | 13:22

@ dedeurs | 15-01-15 | 13:17
Kijk ook even in je boekenkast.

TheseDays00 | 15-01-15 | 13:21

Knap dat die met dat onding niet gewoon gemist heeft... of was het doelwit een -ietwat- uit de kluiten gewassen voorbeeld oma?

paddostoel | 15-01-15 | 13:20

Die lui zijn zwaarder bewapend dan ons leger en de KMAR bij elkaar.
Wacht dachten ze te doen dan (behalve die paar tanks voor "trainingsdoeleinden")

Mastermattie | 15-01-15 | 13:20

-weggejorist-

Bill le Koek | 15-01-15 | 13:20

Hey Klaps , heeft ze nu wel of geen strafblad ? met zonder ????

spy-doctor | 15-01-15 | 13:19

Dat we bij vrouwelijke slachtoffers opeens volledig in de verontwaardiging schieten is natuurlijk je reinste sexisme.

Godsammekraken | 15-01-15 | 13:19

Triest, dus we kunnen het niet meer afdoen met "ze pakken alleen criminelen aan"; nu lopen onschuldigen dus ook risico.
Complete oorlog met bijbehorende collateral damage

Denk dat de pliesie toch wel wat zwaarder mag worden bewapend.

Diederdick | 15-01-15 | 13:19

Lekker met een onnauwkeurige kalashnikov op een flat knallen. Er wonen daar onder en boven gezinnen met kinderen. Een wonder dat er niet meer doden zijn gevallen.

Stinkvinger3829 | 15-01-15 | 13:18

Het begint bijna te lijken alsof de massa-immigratie een grote fout was, of niet? Deze maken in ieder geval alleen elkaar af. Dat is al een hele verbetering ten opzichte van de Franse variant.

Piet van het Padje | 15-01-15 | 13:18

Durven ze wel tegen een oma!

michael8161 | 15-01-15 | 13:17

Ik ben geen Turks omaatje maar ik heb weleens Turks Fruit in huis. Wegdoen maar, voordat de hitmen de geur ruiken.

dedeurs | 15-01-15 | 13:17

Het door een laks openbaar ministerie ontstane overschot aan drugcriminelen wordt gedecimeerd door het enige werkende voorbeeld van zelfregulatie.

Feynman | 15-01-15 | 13:17

Tsja dat is maffia. Kunnen ze jou niet pakken dan pakken ze je familie. Zo roken ze je uit.

Chow | 15-01-15 | 13:17

Wellicht hebben de dames in de onderwereld geen last van zoiets als een glazen plafond.

Godsammekraken | 15-01-15 | 13:16

Als mijn neefje van 8 zijn school in brand steekt, moeten zijn ouders ook boeten. Ik zie het probleem niet zo.

Snackbar van Allah | 15-01-15 | 13:16

Warne het moslims? Die schieten wel vaker onschuldigen dood de laatste dagen.

Vogelbeest | 15-01-15 | 13:16

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl