Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA-aanhang roept op tot aanslagen in Nederland

Het was weer retegezellig in de stad van Vrede, Recht & Shariawijk, waar dhimmi-nominee & uitgerangeerde liberaal Jozias van Aartsen de scepter zwaait (samen met Salafi Patrouilles, alleen kan-ie het niet). Een stuk of 17 jurkmansen had zich verzameld om te protesteren tegen de Terroristen Afdeling Vught, waar een paar ronselaars en moordenaars een prettige kost & inwoning hebben gevonden, met extrahygiënische controles van de bilspleten. En passant werd nog even gedreigd met aanslagen in Nederland. UIteraard werden er weer geen grenzen overschreden - mag allemaal Van Aartsen. Meer fotoos & duiding bij Chris Aalberts, BPSchut en BobHGL. Ga dan. En neem die academische onbenul mee.

Reaguursels

Inloggen

Ik versta er niks van, ligt dit aan mijn sterk verouderde speakerset? Ja ik werk namelijk erg veel en in dit land heb je dan niks te besteden vandaar.

Dragstar84 | 04-01-15 | 11:59

Jullie solliciteren naar een burgeroorlog, die jullie overigens nooit gaan winnen.
Ik neem aan dat de uitkeringen/NL paspoort en andere voordeeltjes van de heren zijn afgepakt?

Rimpeldoos | 03-01-15 | 17:10

Schreeuw niet zo man, ik versta je bijna niet. Enne, heb je niks beter te doen?

JanJ | 03-01-15 | 15:56

Zie eerlijk geen verschil tussen deze barbaren en de fascisten die Europa in 40/45 in bloed hebben ondergedompeld. Verbaas me elke keer weer dat deze uitspraken waar een directe dreiging van uit gaat niet worden bestraft. Staat dan weer in schril contrast met de vervolging van een politicus die vraagt of het wat minder van deze varkentjes zich in ons land mogen ophouden. Maar denk dat het veel te maken heeft met de tentakels van de linkse kerk die vastbesloten zijn om weg te blijven kijken.

equal to condell | 03-01-15 | 15:50

De gast met dat vieze haar en ongeschoren gezicht lijkt wel een jongere versie van Maarten van Rossem! Zou ie op kosten van IS een facelift gehad hebben?

funkyd | 03-01-15 | 13:55

-weggejorist-

upgent | 03-01-15 | 13:09

Dit is och regelrecht een bedreiging me geweld? Die gast is al iets aan het plannen. Staat ie daar mooi op een ophoging een perfecte target te wezen voor een sniper. Krijgt ie geen gaatje in zijn hoofd. een "gemiste" kans! In Murica was ie allang omgelegd.

upgent | 03-01-15 | 13:07

waarom geven de media die randdebielen uberhaupt een podium, aandacht?

swafful | 03-01-15 | 12:51

Dit soort figuren horen dus met veel "police brutality" een busje ingeknuppeld worden. En als mensen daar over klagen, heb je meteen hun sympathisanten gevonden.

Piet van het Padje | 03-01-15 | 12:50

"gaap", dat gelul over dat het gevangeniswezen in Nederland een hotel is..."vechten tegen de bierkaai..", ennu geloof me maar, eenmaal gedetineerd ,uiteindelijk lopen ze alleen maar te janken en te miepen.

swafful | 03-01-15 | 12:48

En weer zie ik gemaskerde kerels op de foto staan. Hartstikke verboden bij demo's maar was is van Aartsen nu weer? Zit hij weer in Frankrijk in zijn chaletje? Wat een walgelijk bestuur is het toch in Den Haag.

Ja echt ik ben het | 03-01-15 | 12:40

-weggejorist-

Barani517 | 03-01-15 | 12:36

Natuurlijk niet.
De pvv griezels die opriepen tot brandstichting in moskeeen en zo, liefst bevolkt met veel moslims, hebben helemaal niets te maken met de pvv.
Dat snap ik wel.
Ik snap ook best dat daar hier nauwelijks een reactie op kwam.
Op het moment echter dat er een oproep komt, waar dan ook vandaan, om pvv -bolwerkjes in de hens te gooien is de wereld te klein.
En ook dat begrijp ik nu ineens.
Er wordt me veel duidelijk, tegenwoordig.

mallekater | 03-01-15 | 12:30

.. de eerste aanslag die ons zal treffen namens de explosief groeiende islamitische gemeenschap in Nederland?
Deze belastingaanslag laat zich nu al dagelijks voelen. Zonder daar naar of voor te hoeven solliciteren.

Jan Passant mk2 | 03-01-15 | 11:33

"Jullie solliciteren voor belastingaanslagen" :P

geareerdur | 03-01-15 | 11:16

Media-training les 6:
Gillen in een echo-microfoon
= onverstaanbaar
= maakt dat je wat labiel lijkt

harstef | 03-01-15 | 10:35

Weg met die lui en ook met de mensen die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.

kommabijmebinnen | 03-01-15 | 10:29

@mallekater | 03-01-15 | 10:02. Wel bij de les blijven en niet alles in de PVV schoenen proberen te schuiven; we trappen daar namelijk niet (meer) in!

Maria.1 | 03-01-15 | 10:18

@mallekater | 03-01-15 | 10:02. Nee draaikont. Het gaat om de protesten van die haatbaarden die vinden dat hun haatbaardvrindjes in een te slecht hotel zitten en dat wij er daarom om vragen dat er hier aanslagen gepleegd worden.

Maria.1 | 03-01-15 | 10:14

Typerend dat je dat , als het over oproepen tot brandstichting gaat, voor het gemak even vergeet.
Want daar begon het feest mee, weet je nog?

mallekater | 03-01-15 | 10:02

Envy is the basis of democracy

Tabernakel | 03-01-15 | 09:58

Wat een wereld leven we toch, booslims die dingen roepen waar een kleuter om moet lachen. blijkt weer dat die TV SLETTEN met hun mooie jurkjes en drollenvangers die daar staan niet veel school gehad hebben om dingen te roepen waar ze haast zelf om moeten lachen. ENNE dreigen met aanslagen of wat dan ook snackkebars heb je kans dat jullie de lijn gepasseerd hebben en dat de witmansen heel boos gaan doen en dat die foei lelijke Nike heel goed van pas komen........ AMEN

Gerrit1962 | 03-01-15 | 09:55

Ben ik de enige die hem niet verstaat?
Het is dezelfde audio die je bij een attractie op de kermis hoort.

Lampelul | 03-01-15 | 09:46

@mallekater | 03-01-15 | 09:12. Dat is het onderwerp niet; draaikont!

Maria.1 | 03-01-15 | 09:13

-weggejorist-

mallekater | 03-01-15 | 09:12

eerstneukendanpraten.
Klopt.
Het heeft echter alles te maken met de ware PVV.

mallekater | 03-01-15 | 09:10

Waarom hebben wij voor dit soort gasten geen Siberische werkkampen?
Of zou een dag met de hangende onderdelen in een emmer ijswater ook helpen?

mallekater | 03-01-15 | 09:09

Als ik zou oproepen tot het onthoofden van dit soort haatbaarden, dan zou ik zeker problemen krijgen met justitie, dus dan doe ik dat maar niet.

Vreemd genoeg komen ze zelf overal mee weg. Zoals gewoonlijk moet er eerst iets gebeuren voordat de overheid 'wakker" wordt.

Wellicht is de suggestie -in een aantal reacties hierboven- om dit soort idioten te negeren, de enige juiste oplossing op dit moment. Het zijn er tenslotte slechts een handvol...

Drs.B | 03-01-15 | 08:59

Haatbaarden, gehuld in jurken en drollenvangers, op gympies en met gore lappen om de kop, het ultieme visitekaartje van de volgers van mo, de wrede analfabete pedoprofeet.
-
@Moslims: Ga weg uit Nederland! Vlucht richting kalifaat! Daar kunt u leven in vrede, welvaart en veiligheid.
U heeft niets te vrezen. Uw uitkering wordt netjes maandelijks betaald door de kalief.
Gevangenissen daar zijn 5 sterren resorts. Boek uw ticket!

appelvink | 03-01-15 | 03:58

Als men die terroristen op de terroristen-afdeling nou gewoon standrechtelijk executeert, dan is men van het probleem af. De overheid hoeft niet meer moeilijk te doen met het isoleren van gevangenen. De moslimbroeders hoeven zich niet meer druk te maken over hun gevangen genomen soortgenoten, want er is niemand meer om voor te demonstreren. Win - Win - Situatie !

vivaldi | 03-01-15 | 03:34

Daarbij... haatbaarden horen in de woestijn, hun natuurlijke habitat, hitte, droogte, geen ontwikkeling, overleven zoals je betovergrootouders het deden en de 750 generaties ervoor.. niets te vreten en overleven door de buren te verkrachten, te kidnappen en tot slaaf te maken of uit te moorden, het idee dat ze hier de baas gaan zijn is zooo absurd, alleen een genetisch defecteaap dat kan dat bedenken en dat nog niet eens zo extreem als een domme geimmigreerde uitkeringstrekkende moslim dat doet.

Dibe | 03-01-15 | 02:52

nog 30 jaar te gaan en ze kunnen jankend hun gekochte bezit in het vrije Londen en liberale Berlijn uitvluchten, odmat ze NIETS zijn, alleen maar islamitische zuignappen geboren uit olie en islamitische slavernij.

Dibe | 03-01-15 | 02:43

@Meneer Rozenwater | 03-01-15 | 01:22
tja, ik denk dat de haatbaarden dat vergeten, omdat ze hier decennia lang hun gal kunnen spuwen in de hand die hen voedt.. ze komen er nog wel achter, want het gaat echt NOOIT gebeuren dat we hier islamitisch worden uit angst of door een gefokte inteeltmeerderheid, dan hebben ze de persoonlijkheden van de (NW)Europeanen die al eeuwen tegen hen vechten verkeerd ingeschat en zichzelf, as usual overschat.
Nog even en de olie is op...:)
Ik ben zelfs voor dure, subsidievretende windmolens als dat die arabaapjes maar doet verzanden waar ze horen, in de woestijn van onwetendheid, van achterlijkheid en debieliteit en klatergoud.

Dibe | 03-01-15 | 02:41

Alleen al de gebruikte luidspreker is terreur op zich.

Schrikvogel | 03-01-15 | 02:11

Word steeds zieker hier.

klote land | 03-01-15 | 01:44

AlleenstaandeVandaal | 02-01-15 | 18:00
Ja als we de handen in een slaan zijn we zo van het probleem af, daar kunnen de joden over mee praten. Ik denk dat je wel gelijk hebt, nu zal het de gemiddelde Nederlander nog aan zijn reet roesten, wat die haatbaarden doen en schreeuwen, maar als er een echte aanslag gepleegd wordt in NL met honderden slachtoffers dan kon best de pleuris wel eens uit kunnen breken.

Meneer Rozenwater | 03-01-15 | 01:22

Als je toch een paar keer per dag met je reet naar Mekka zit kunnen die bewakers toch net zo goed even in je hol kijken, kan in één moeite door en hoeven ze niet nog een keer te bukken.

Meneer Rozenwater | 03-01-15 | 01:03

Tsja zeg eens eerlijk . Wilders met kerstreces en de aanhangers van de man met de lange tenen als pvv ronselaars. Dan kun je toch niet zeggen dat die wilders alles verkeerd doet. Een pvda die met kerstreces is en een stel jihadisten die zorgen dat de pvda nog minder zetels krijgt. Tsja dan doe je toch iets verkeerd als pvda. Ze hebben hun kiesvee niet meer onder controle. Ik zeg morgen geen 8 maar 800 van die rakkers op het binnenhof. Pvv op naar 76 zetels. Hahaha. Ze hebben wel soepjurken en nikes maar brains ho maar. Trouwens een man in een soepjurk met een baard noemen wij een songfestival zangerd. Of te wel een travo. Hahaha. En dan hebben zij wat tegen homo's. Nou die lopen meestal niet in een soepjurk maar in gewone kleren.

tweetybird | 03-01-15 | 00:57

ook vandaag hoefden de mannen in jurken niet te werken... Onee ze moesten bidden, schaap slachten, moskee poetsen of anti-westerse zaken brullen.. Hoe lang word dit soort uitwas nog geaccepteerd?

Rmathijs | 03-01-15 | 00:57

Je zou toch maar schrikken van dat gekrijs en uit de bocht schieten met je auto daar, dat wordt dat toch 4 maanden schoffelen, vreselijk!

Dibe | 03-01-15 | 00:53

Komt vast en zeker morgen. Ik gok op een "ik pleit voor meer jihadisten als agent zodat agenten de jihadisten beter kunnen begrijpen"-onzinverhaal.

Driewerf Hoezee | 03-01-15 | 00:40

Dank U oh Nederland dat ik dit hier zo maar roepen kan zonder dat er een kromzwaard aan mijn nek wordt geslepen.

INH.30CL | 03-01-15 | 00:36

@undertaker69 | 02-01-15 | 23:50
Maar muppet even serieus. Baan vinden lukt niet? Bent u tokkie of leert u van Den Haag. Ja dat pluche zit schijnbaar lekker. Net zoals een uitkering.

Wij als naties maar de geldkraan proberen dicht te draaien bij deze terreurtak. U een glazen huis doen en extra geld toe strooien?

Met die schamele 180 euries per maand komt u ver in een zandbak. Ja de snickers en red bull zijn duur. Moet ook uit het 'gehate' westen komen.

Afijn ik vind u niet lief. Geld over de balk smijten. Dat helpt wat? Heeft dat ooit (effectief) geholpen?

Overigens nog de beste wensen.

Vageling | 03-01-15 | 00:31

Een speenvarken heet dat toch?

Dibe | 03-01-15 | 00:31

tjonge die schreeuwt hard en onverstaanbaar, versta er werkelijk geen woord van, tipje van de 'sluier'; microfoon niet als geitenlul gebruiken, maar gewoon op afstand houden.

Dibe | 03-01-15 | 00:28

Heeft Marcouch hierover ook al iets gezegd?

Rest In Privacy | 03-01-15 | 00:21

Kunnen jullie dit niet ff ondertitelen?

Roelof_ | 02-01-15 | 23:57

Man met haatbaard en de galmende mike is extreem ontevreden over zijn oitkering en het geknuffel door de vele betrokken ambtenaren. Wie maakt hem los en helpt hem het land uit?

afdankert | 02-01-15 | 23:53

Typisch voorbeeld van wanbeleid van de regering. De regering heeft de bijstandsuitkeringnormen veels te laag ingesteld. Als de overheid de bijstand met 100 procent zou verhogen zouden deze moslims tevreden zijn en hebben we niks te vrezen. Dus overheid als je dit leest VERHOOG de uitkeringen. (ps. heeft er niks mee te maken dat ik zelf in de bijstand zit hoor, echt niet), overheid ik vind je lief xxxusjes XXX

undertaker69 | 02-01-15 | 23:50

@Real Dutch Meat | 02-01-15 | 23:15
Ziet u verkeerd. Dat is hun dank. Willen ons Sharia geven. Kopjes nemen.

Lukt tot op heden niet zo. Nou ja dan wuiven ze ons ondankbare Nederlanders vaarwel. Gaan ze naar het haatparadijs. Even in conclaaf.

Komt het weer terug vol goede moed. Die uitkering hé? Zandbak vol haat maar nee. Houdt zijn handjes op en wacht op instructies vanuit het haatparadijs.

Neemt stiekum nog een haaltje van zijn hash. Mag hier. In de zandbak krijgt hij 80 keer de zweep. En heeft ook door. Allah is niet groot. Grinnikt terwijl hij nog een haaltje neemt.

En leeft dankbaar onder ons. Totdat de profeet wat roept uit het zandbak. Komen ze in actie.

Met een beetje geluk zijn ze al kapot voordat zij hun haat kunnen uitvoeren.

Zitten ze dan in het paradijs. Met veel spijt op ons neer te kijken. Shit denkt die Mohamedaan. Ik ben misleid. Wat nou 72 maagden? Niet eens een geit te vinden hier. En kijkt dromend verder naar Nederland van boven. Had ik maar...

Tjah als hadden komt is hebben te laat.

Vageling | 02-01-15 | 23:48

Jammer weer hoor...

Aanmodderfakker | 02-01-15 | 23:44

Stank voor dank van deze gehersenspoelde ondankbare griezels.

Real Dutch Meat | 02-01-15 | 23:15

-weggejorist-

Real Dutch Meat | 02-01-15 | 23:15

Ga maar door overheid met het pamperen van fascisten. De geschiedenis heeft geleerd hoe je dit tuig aan moet pakken. Duurt gemiddeld 5 jaar, maar dan heb je ook wat.

Vindefin | 02-01-15 | 23:09

Vrijheid van meningsuiting = #moslim-privilege

TheseDays00 | 02-01-15 | 23:03

Het dankjewel om hier geboren te zijn. Te walgelijk voor woorden die gasten.

lex8310 | 02-01-15 | 23:00

-weggejorist-

Chiefmate | 02-01-15 | 22:37

@Prof. Akkermans | 02-01-15 | 17:30
Het is, helaas, een aan de waarheid grenzende waarschijnlijkheid. Democracy = Hypocrisy.
Wel in een andere context dan in dit stukje.
.
________
.

Inderdaad,'Democracy = Hypocrisy' in een andere context, want als de democratie had gewerkt zaten die islamwaanzinnigen (radicaal of 'gematigd')nu niet allemaal hier.

Rest In Privacy | 02-01-15 | 22:17

@(c)ZWITSUL | 02-01-15 | 21:35
Tjah wegens gebrek aan zand. Laat het maar zo. Gaan onze Nederlandse dames weer braken als zij naar die zandpoten met sandaal erover geconfronteerd worden. Gaat vrouwtje weer happen en heeft mannetje die zweetdruppel op zijn hoofd. Mag hij vrouwtje weer kalmeren.

Vageling | 02-01-15 | 22:11

Zo die meneer heeft een laag zelfbeeld.... niet te filmen, krijg plaatsvervangende schaamte hierbij... en dat is een heel slecht teken...

Copycrauw | 02-01-15 | 22:11

Waarom verwonderd het me niet dat AH ook een duit in het zakje doet?

Rest In Privacy | 02-01-15 | 22:10

iervoor is het van belang dat de landen hun soevereiniteit opgeven, en dat de burgers hun nationaliteit en cultuur kwijt raken.
@Bernard Couperus | 02-01-15 | 21:07
Dat is geen theorie hoor, maar door de boven ons gestelden al lang gevoerd beleid, en ze zeggen het zelf:
www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1851939...

La Bailaora | 02-01-15 | 22:07

Reykjavik | 02-01-15 | 21:51

Jawel. Mot kenne.

tweetybird | 02-01-15 | 22:06

@ tweetybird Uw fantasie slaat wel een beetje op hol geloof ik...

Reykjavik | 02-01-15 | 21:51

Toen ze zo op dat binnenhof lagen wie had er niet de gedachte . Waar zijn die drones als je ze nodig hebt. Hahaha Dat er op dat plein enkel nog tien nikes schoenen staan. Met een rookpluimpje erboven. En dan een bordje op de grond . We hebben vught gesloten. We hebben het niet meer nodig. We hebben nu ook drones.

tweetybird | 02-01-15 | 21:43

Ik word hier zoo moe van. Dat stelletje protestminkukels bereikt maar één ding: dat steeds meer 0031'ers richting PVV drijven.

Reykjavik | 02-01-15 | 21:40

die jurkjes met die nikes eronder.. ik bescheur me iedere keer weer..

(c)ZWITSUL | 02-01-15 | 21:35

@twasniks | 02-01-15 | 21:24
Omdat zij al doorhebben dat Allah niet zo groot is. Niet zo groot als een drone die een 'pakket' afleveren of bezoek krijgen zo onverwacht van een spec ops team. Krijg je dilemmas.

Vageling | 02-01-15 | 21:29

Supermatthijs | 02-01-15 | 18:47

En ziet de wegkijkert weer. Ach wat mafklappers. Ja inderdaad mafklappers die ploflim kunnen worden. Als ze ploflim worden en jij loopt daar toevallig ben je niet blij. En overal wat mafklappers maakt uiteindelijk een grote groep mafklappers. Zeg maar de invasie van haatlims.

tweetybird | 02-01-15 | 21:28

@Bernard Couperus | 02-01-15 | 20:41
Ik heb zelf niks met sneeuw. Maar in dit geval laat het maar komen. Kunnen ze lopen met hun haat donder. Liefst de afgrond in.

Vageling | 02-01-15 | 21:25

Waarom verbergen die gasten hun gezicht altijd?

twasniks | 02-01-15 | 21:24

ecologiste | 02-01-15 | 18:36
Ik heb het in een ander topic ook al een keer uitgelegd. Mijn theorie:
De Europese Unie moet - kost wat kost - een Verenigde Staten van Europa worden. Hiervoor is het van belang dat de landen hun soevereiniteit opgeven, en dat de burgers hun nationaliteit en cultuur kwijt raken. Nationalisme is een doodsteek voor deze strategie. Massa-immigratie in combinatie met het multiculturele model voor de samenleving, levert een nieuw soort burger op. Namelijk een burger zonder die nationaliteits-zin. Geen burger meer zoals de Fransman, of de Duitser van vroeger. Nooit geen gezeik meer met nationalistisch gevoede oorlogen op het Europese continent, maar één Europees gezind geheel. Landen verliezen hun cultuur en voorheen besef van nationaliteit, et voilà, daar is de Verenigde Staten van Europa.
Kritiek op de islam, massa-immigratie en/of mulit-culturele samenleving druist in tegen de belangen en strategie van de ultieme machthebbers (Brussel). Het is overigens een strategie die niet zonder gevaar is, want de kracht van de oorspronkelijke bevolking is onderschat. Deze oorspronkelijke bevolking kan wel eens roet in het eten gooien. Dat is al bijna gebeurd (Europese Grondwet). Om dit te voorkomen wordt nu in Europese landen (Zweden en Frankrijk al) kritiek op de islam verboden bij wet. Daarnaast is het een gevaarlijke strategie omdat men in Brussel denk dat de islam te temmen is; dat er zogezegd automatisch een gemoderniseerde vorm van islam ontstaat in de Europese Unie.

Bernard Couperus | 02-01-15 | 21:07

Desmoulins | 02-01-15 | 18:36
Ja ik dacht, dat kan prima als update bij dit artikel. Het gaat immers over mensen die aanslagen willen plegen.

kicktherabbit | 02-01-15 | 20:59

@Chow | 02-01-15 | 20:47. Natuurlijk mogen anderen vinden dat democratie niet deugt en dat jihadronselaars en moordenaars een beter hotel verdienen. Maar niet hier; oprotten met die lui!

Maria.1 | 02-01-15 | 20:57

Je zou die biddende stratenlikkers toch een schop voor hun hol geven tijdens hun gebed. Wat een ongewassen tuig, inclusief die 'professor'die waarschijnlijk nooit begrepen heeft dat een reine geest alleen in een rein lichaam kan functioneren.

Baronwater | 02-01-15 | 20:52

(Potentiële) daders vermomd als slachtoffers.
De linkscmensch trapt er met open ogen in.
-
Mijn God, HOE duidelijker wil hij het NU nog hebben?

Ahasveros | 02-01-15 | 20:51

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:38

Man, man, man wat ben jij een treurig geval zeg. Kunnen ze jou niet je paspoort afnemen en wegsturen? Je praat alleen maar poep op GS. Mijn hardwerkende Turkse buren hebben zinnigere dingen te vertellen. Of ben ik nu gelijk een landverrader als ik dat zeg. Ook zo'n kinderlijke opmerking voor iedereen die een andere mening heeft. Doe wat met je leven in plaats van hele bevolkingsgroepen de schuld te geven van je kleinzielige bestaan. Of durf je de straat niet meer op omdat er colonnes moslims het op jouw gemunt hebben.

Chow | 02-01-15 | 20:47

Opzet en verleden.
..................
De Turkse Nationale Vergadering schafte op 3 maart 1924 het kalifaat af,op instigatie van Mustafa Kemal Atatürk in het kader van diens hervormingen, die op modernisering en scheiding van kerk en staat in de nieuwe Turkse republiek waren gericht. Dit heeft veel moslims teleurgesteld, en met de opkomst van religieus fundamentalisme vanaf de tweede helft van de 20ste eeuw zijn er door islamisten verscheidene pogingen gedaan om weer een kalifaat op te richten dan wel het oude kalifaat in ere te herstellen, zoals Al Qaida en Kalifaatstaat.
nl.wikipedia.org/wiki/Kalifaat

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:45

Wordt eens tijd dat de PvdA op 0 zetels komt en Judas Aartsen oprot.

G,I. Jane | 02-01-15 | 20:44

Democratie is voor de rechten van iedereen. Iedereen mag zijn/haar politieke ideeën spuien en zelfs een politieke partij oprichten. Behalve, als het blijkbaar gaat om de islam en sharia. Dan mag het opeens niet meer, en wordt je opgesloten. En weet je wat ik zeg? Geheel terecht!
Democratie wordt gebruikt door dit soort lieden gebruikt als trein om op de bestemming uit te stappen.

Bernard Couperus | 02-01-15 | 20:41

McPhart | 02-01-15 | 20:39
Gaat niet lukken, die gasten worden dag en nacht bewaakt door Ankara denk ik.

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:41

Black Ops unit moet zulke figuren toch geruisloos kunnen laten verdwijnen, zou je zeggen.
Gewoon het gerucht verspreiden dat ze naar Raqqa zijn afgereisd: geen hond die dat niet gelooft.

McPhart | 02-01-15 | 20:39

-weggejorist-

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:38

Sorry was bedoeld voor maria.1

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:30

ja,diedus! | 02-01-15 | 20:13
Laten we beginnen om op 20 maart ons verstand te gebruiken, en de landverraders achter ons laten met een kater.

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:29

@Snowy2000 | 02-01-15 | 20:21. Ik ga wel bezwaar indienen en ik hoop heel veel mensen met mij!

Maria.1 | 02-01-15 | 20:26

ja,diedus! | 02-01-15 | 20:13
De kans dat het een belastingaanslag gaat worden is veel groter, er is namelijk weer veel geld nodig, veel geld voor de nieuwe lading handophouders en gelukzoekers. Welkom in het Kalifaat der belastingplichtigen.

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:21

@dutchdj | 02-01-15 | 17:33
Je bedoelt gehuld in Kwantum gordijn-todden met spuuglelijke sportschoenen?

G,I. Jane | 02-01-15 | 20:19

Nou, nou er stonden welgeteld 5 zwakbegaafde moslims te demonstreren met net zoveel fotografen eromheen. De 5e colonne rukt op. Zandzakken voor de deur.
twitter.com/nnmrht/status/55108466455...

Chow | 02-01-15 | 20:18

@Maria.1 | 02-01-15 | 20:08
Rustig maar. Even diep ademhalen. Aanslagen hadden we al. Vreemd dat die Swift, u weet wel met die vier wielen, geen Allah Akbar riep. Vreemd dat het een autochtone niet-moslim was.

Heeft u overigens u autochtone niet-moslim stalker al opgemerkt. Zit u te begluren van uit bosjes. Doet fap fap fap. Nee? Ja komt omdat u gevaar alleen maar uit de hoek van allochtone wel-moslims verwacht.

Vageling | 02-01-15 | 20:17

Democracy = Hypocrisy ? Wat een ondankbaar vullis !

EA 827 | 02-01-15 | 20:16

Vroeg me al af wie dit jaar als eerste met een aanslag komt , de belastingdienst of moslims. Ik weet genoeg.

ja,diedus! | 02-01-15 | 20:13

Herr Vorragend | 02-01-15 | 19:59

Ik, ik, ik,ik,ik, ennnnnnnnn, IK ken, IK weet, IK heb meegemaakt, IK heb ervaren dat...! Mooi zo'n eigen kleine Joziaswereld :-) Thx for sharing.

Beaulefermier | 02-01-15 | 20:10

Tijd voor een andere kijk op dit soort eikels:

Twee Belgische jihadi's gaan iedere dag op een kameel vanuit Turkije de grens over, om tegen de Koerden te vechten bij Kobani. Op een dag stoppen ze vlak voor de grens voor het ochtendgebed. Als de jihadi's klaar zijn, blijkt de kameel te zijn weggelopen. Ze vragen de Turkse grenswacht of die hun kameel heeft gezien. De grenswacht vraagt of de kameel speciale kenmerken heeft. "Ja", zegt één van de Belgische jihadi's, "hij heeft twee lullen"! "Twee lullen?" vraagt de Turkse grenswacht ongelovig. "Ja", zegt de andere Belgische jihadi, "iedere dag als we hier de grens over komen zegt je collega "Daar heb je die kameel met die twee lullen weer".

linksigheidnee | 02-01-15 | 20:08

Stargate | 02-01-15 | 20:02
Die orde troepen hebben ze al lang hoor, alleen houden ze het bestaan en van nog geheim.

Snowy2000 | 02-01-15 | 20:08

@doskabouter | 02-01-15 | 18:49
Die vraag stellen is hem beantwoorden.

Jan Passant mk2 | 02-01-15 | 20:08

@De Koreaanse Slet | 02-01-15 | 20:03. De enigen die hier een vals gevoel van veiligheid krijgen (onder andere door jou) zijn wij autochtone niet-moslims. Er moet eerst een aanslag komen en dan wordt het afgedaan als incident of door een verwarde man o.i.d.

Maria.1 | 02-01-15 | 20:08

@Supermatthijs | 02-01-15 | 18:47
.. een beetje meer respect voor deze vrome moslims is wel op zijn plaats. Per slot van rekening zijn juist deze Oprechte volgelingen van de profeet Mohammed (hier invullen) degenen die het laatste woord hebben in de onderlinge dialoog van de islam.
Lik hun hielen en prijs ze!

Jan Passant mk2 | 02-01-15 | 20:05

@Herr Vorragend | 02-01-15 | 19:59
Haatboek al afgelezen. Mooi! Ze zoeken nog naar personeel in Syrie en Irak.

Vageling | 02-01-15 | 20:03

Maria.1 | 02-01-15 | 19:51

Juist niet. Die gasten moeten compleet in kaart gebracht worden. Overigens is dat de enige manier. De enige manier om extremisten te pakken is om ze juist een vals gevoel veiligheid te geven.

De Koreaanse Slet | 02-01-15 | 20:03

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:53
Weet u wat het is, we kunnen er tegen zijn maar zolang de mensen niets willen doen om dit te stoppen krijg je wat er gebeurt via onderstaande link
www.stopdebankiers.nl/eu-adviseurs-ple...
Vergis u niet, wanneer het volk niet gehoord wordt en gedemoniseerd wordt zoals PEGIDA zal het binnen kort helemaal fout gaan.

Stargate | 02-01-15 | 20:02

Terroristenafdeling = moslimafdeling heeft de meneer rechts op de foto op zijn karton staan. Mooi, ze vinden zelf dus ook moslims = terroristen.

Bamberger Reiter | 02-01-15 | 20:01

Interneren anders doet Joris het!

asylumstreetspanker | 02-01-15 | 20:00

Vageling roept AIVD-aanhang op om meer haatbaarden in Vught. Ruimte zat.

Vageling | 02-01-15 | 19:59

.. maar goed. Waren de heren al klaar al onze straten schoon en leefbaar te maken, zoals moslims dat iedere dag weer moeten doen om Nederland overeind te houden?
Zoals de met de moffen collaborerende Gutmenschen willen doen geloven.

Jan Passant mk2 | 02-01-15 | 19:59

Ik ken zeer veel aardige goedwillende moslims hier in Nederland.
Maar jullie godvergeten fascistisch tuig zijn het grootste gevaar juist voor hen.
Idiote stomme honden, ga eens deaud.

Herr Vorragend | 02-01-15 | 19:59

Jozias, conservatief, behoudend, angstig, hokjesdenkend, utopisch, kansloos slachtvee, schaapje, wensdenkend goedmensch, sterrenmuntje.

Beaulefermier | 02-01-15 | 19:57

Sja, echte democratie is weerloos voor totalitair tuig dat de sharia en de Allah als heerser, rechter, beul willen installeren.
In zoverre is het inderdaad hypocriet, wanneer de weerloze democratie zich toch wat probeert te verdedigen. Daarvoor moet je namelijk de ploerten hun vrijheid ontnemen de vrijheid van ieder ander te beperken.

Het is maar goed dat het hier een democratie is, anders zou dit tuig, inclusief de professor, in de diepste kerker geworpen worden. Waar ze horen.

Jan Passant mk2 | 02-01-15 | 19:54

-weggejorist-

asylumstreetspanker | 02-01-15 | 19:54

-weggejorist-

asylumstreetspanker | 02-01-15 | 19:53

Stargate | 02-01-15 | 19:37
Zolang Nederland in de E.U. blijft kunnen we niets ondernemen, het Europees parlement maakt hier de dienst uit, 70 jaar na de oorlog zijn we opnieuw bezet. Ook de Islamisering van Nederland hoeft niet meer plaats te vinden, die is al een feit. Kijk maar, iedereen die er tegen is wordt voor de Rechter gedaagd. En vele land genoten vinden het nog fijn ook, anders zouden ze toch wel heel anders hebben gestemd, denkt u ook niet?

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:53

@De Koreaanse Slet | 02-01-15 | 19:47. Ach, hou toch op met je AIVD! Die gastjes hadden al lang opgepakt moeten zijn; een beetje lopen dreigen. Dat moet je eens voor een moskee gaan roepen; dan is het hele land in rep en roer en reken maar van yess dat je in no time opgepakt bent.

Maria.1 | 02-01-15 | 19:51

Interneren, nu !!!!!!

asylumstreetspanker | 02-01-15 | 19:49

a1a2a3 | 02-01-15 | 17:36

Denk je niet dat het spelletje uitgespeeld word? Denk je echt dat jihadisten alles kunnen doen en laten? Geloof je werkelijk dat de AIVD bezig met jou is? Kom op deze sukkels worden dag in dag uit in de gaten gehouden. En winnen zullen ze nooit. Zie het als levensgevaarlijke aluhoedjes. Die geloven heilig en staat allemaal op de radar.

De Koreaanse Slet | 02-01-15 | 19:47

Ik stem voor om een crowdfundingsactie op te starten voor een enkele reis naar Syrië voor die demonstranten. Wel van te voren het NL paspoort inleveren.

Polderjihad | 02-01-15 | 19:40

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:29
DE enige keer dat ik Rutte geloofde was toen hij zei dat zwarte piet zwart was. Maar ons politieke systeem is kapot. van hoog tot laag wordt ontkend dat de aanslagen die recent zijn gebeurd niets met islam te maken hebben, IS heeft niets te maken met Islam volgens de hoge heren. Ik word daar steeds kwader om. Het is gewoon islam en het wordt tijd dat ze eens hun ogen openen en de waarheid onder ogen zien. Het is makkelijk om je kop in het zand te steken en doen alsof er niets aan de hand is, maar wanneer je je kop uit het zand haalt herken je misschien niets meer van de plaats waar je bent opgegroeid. Deze straat protesteerders mogen wat mij betreft allemaal in de EBI terecht komen, elke dag visitaties in hun achterwerk krijgen, helaas zullen de wegkijk politici dit als een incident beschouwen,

Stargate | 02-01-15 | 19:37

Dostranamus | 02-01-15 | 19:26
Grote spiegel van maken, en ophangen in de Tweede en eerste kamer. Wel verplichte dat ze er iedere dag in kijken.

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:35

Stargate | 02-01-15 | 19:17
De VVD is er slecht alleen voor de elite, die hebben niets op met jan met de pet. De VVD heeft zelfs de PvdA aangezet tot partij vernietiging, wat dan wel weer goed is voor Nederland. Geloven in wat Rutte zegt, staat gelijk aan je zelf bestraffen en voor meer dan duizend euro bedonderen.

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:29

FailingHumanity | 02-01-15 | 19:18
Je komt er maar op een manier vanaf en dat is een weggejorist en opgerot over hen uitspreken.

bolkebeer | 02-01-15 | 19:26

Laat ze AUB weg gaan.. Het enige wat ik wens voor 2015 is dat er niet meer bij zal komen van die terrorist gekken..

hun cultuur en de onze is gewoon net als olie (hun) en water (wij) en met steeds meer geloof jihadisten op de been komt steeds meer naar voren dat wij het risico van mensen die radicaliseren om dat ze dat geloof volgen hier dus niet willen hebben ...

het is meer de ebola van de religie geworden. gasten worden ziek en beginnen allemaal dood en verderf poep bloed uit te spuwen tot dat ze een voor een met een gordelboom hun zelf de dood exploderen nog harder dan iemand op de pot met de race na sambal nasi avond..

als ze ergens anders heen gaan oom oorlogje te doen . joh prima ga maar heen en doe je ding maar laat het westen met rust, maar oh wee he als ze die grote auto bom aanslagen hier gaan doen nauw dan kan ieder persoon die dat geloof volgt maar de biezen pakken dan zij de spreekwoordelijke bruggen verbrand en kansen verpest..

nu maar hopen dat ze niet zo dom zijn dat ze de hele wereld tegen zich keren want dit kleine landje met al hun plus en min punten is wel een landje met toch veel invloed op andere vlakken in de wereld ook al toont de politiek imago zich er meestal niet naar

FailingHumanity | 02-01-15 | 19:18

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:10
Het problee is alleen dat elke partij zich schikt in de coalitie. ten tijde van Rutte 1 zei Rutte zelf al dat ze het oneens waren over het islam standpunt. Het gevolg hiervan is geweest dat dat standpunt gedeeltelijk op de achtergrond verdween. Ny meer dan ooit moet dat ter discussie worden egsteld, en in principe zal het politieke bestel zoals we dat kennen op de schop moeten. want partij belang gaat voor langs belang. Wanneer zo'n Rutte zegt dat politieke afspraken niet worden nagekomen en zelfs dreifgt te chanteren met een amvb dat loopt het systeem dus op z'n einde. Ikzelf denk dat het nog wel even door suddert maar als er ooit een breekpunt bereikt wordt en we schuiven de baantjes politici weg dan pas komt er echte verandering.

Stargate | 02-01-15 | 19:17

Vroeger hadden we Spanjaarden, Italianen, Portugezen en Grieken tijdelijk op bezoek als gastarbeiders.
Zij waren hier tijdelijk. Er waren bilaterale verdragen met die landen en zij pasten goed bij ons.(..)
ecologiste | 02-01-15 | 18:36
.
Inderdaad. Wanneer zij bleven was het omdat zij een nederlandse vrouw had gevonden. Maar het is geheel anders met de moslima's. Deze mogen alleen trouwen met een moslim. Anders volgt er volgens de sharia een doodstraf voor deze vrouw. Kortom, moslims passen dus niet in onze cultuur. Zij moeten weer terug verhuizen naar het MO, etc. en de islam moet verboden worden in Nederland en Europa.
.

Thoth | 02-01-15 | 19:16

Veel Vaak | 02-01-15 | 18:50
Wat mij betreft liever niet.

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:12

Stargate | 02-01-15 | 19:01
Simpel, stem de volgende keer eens met de wetenschap van nu. En laat je niet bang maken door die linkse politieke partijen, die hebben dit namelijk merendeel op hun verantwoording. Ok D66 streeft naar een samenleving van multiculturele aard, van die partij moet je het ook niet van hebben.

Snowy2000 | 02-01-15 | 19:10

De Terroristen Afdeling kan niet vervelend genoeg zijn. Niet zeuren; gewoon zorgen dat je er niet terecht komt.
Next.

Maria.1 | 02-01-15 | 19:07

Snowy2000 | 02-01-15 | 18:51
U geeft wel af maar weigert zelf met een oplossing te komen.
Wat is uw oplossing?

Stargate | 02-01-15 | 19:01

Nee maar,een demonstratie?
Housop met dit soort marginale kneuzen hun exposure te geven.
Als er geen camera's bij zijn dan kan de politie ook wat verder gaan Toch? Mensen? Bigi?
Laat ze, ik heb meer last van hondenpoep.

miko | 02-01-15 | 18:58

En we soliciteren niet 'naar' maar 'voor' aanslagen. Tjongejonge born here maar nederlands beheersen.

Veel Vaak | 02-01-15 | 18:57

@AlleenstaandeVandaal | 02-01-15 | 18:00

Zo alleenstaand bent u ook weer niet ..

wan hung lo | 02-01-15 | 18:56

Teveel aandacht en gratis reclame voor een handjevol moslimmannen in jurken.

Rest In Privacy | 02-01-15 | 18:55

Het antwoord is altijd hetzelfde bij Moslims als je met een mic of camera komt:
Je wordt in elkaar getimmered.
99% van de gevallen gebeurd dit, dus ik kijk nergens meer van op.
Willen ze aandacht, krijgen ze die, en dan gaan ze geweldadig doen wanneer ze aangesproken wordt.

Gewoon negeren die gekken, en aanhouden die zooi.

Power2All4Ever | 02-01-15 | 18:53

De staat berooft je van je geld (o.a. door de ABSURD hoge boetes) en gedoogt autochtonen alleen nog maar als ze geld opleveren. Dit, terwijl de allochtonen flink in de watten worden gelegd (hier staat Nederland internationaal bekend om). Terwijl onze ouderen het steeds zwaarder krijgen, worden er binnen enkele jaren honderdduizenden 'nieuwe opvreters' ons land binnen gelaten, die hun geld grotendeels 'verdienen' met criminaliteit. Mij is duidelijk: er is een groot complot gaande om ons land kapot te krijgen. Het navrante is dat iedereen het enigszins hiermee eens is, maar verder niets wil doen. Men is namelijk bang voor zijn eigen hachie. Tsja.... ZO win je natuurlijk nooit een oorlog!
In de Tweede Wereldoorlog zat slechts 0,5% op één of andere manier in het verzet. 99,5 % van de Nederlandse bevolking deed braaf en angstvallig van de bezettende autoriteit verkondigde. Maar toen de oorlog afgelopen was, hadden de Nederlanders zogenaamd allemaal in het verzet gezeten. Nogmaals bah, wát een volk! Het is duidelijk een volk dat er haast om smeekt om overheerst te worden door de Islam.

Snowy2000 | 02-01-15 | 18:51

Campagne team van PVV. We eerlijk om zelf bord met terrorisme = moslim op te houden.

Veel Vaak | 02-01-15 | 18:50

2010 "Evaluatie van de terroristen afdeling":
De gedetineerden op de afdeling kunnen hun opsluiting inbedden in een bredere ideologische strijd, waardoor het een collectieve aangelegenheid wordt. Hierdoor is de manier waarop zij worden behandeld niet meer slechts relevant voor hen, maar voor de hele groep buiten de terroristenafdeling. Zo worden ook derden aangesproken door het gevoerde beleid en ligt het voor de hand dat ook sympathisanten van de betrokken gedetineerden, of personen die zich met hun ideologische strijd identificeren, zich op ideologische gronden kunnen verzetten tegen de beleidskoers. Ook zij kunnen het beleid rond de terroristenafdeling interpreteren als een teken dat de overheid discriminerend en onrechtvaardig beleid voert, en kunnen de gedetineerden op de terroristenafdeling zien als vertegenwoordigers van een specifieke onderdrukte groep. Zo kan de detentie van een kleine groep mensen tot een opleving van ideologische ontwikkeling leiden onder zowel ‘reguliere’ medegedetineerden als groepen in de samenleving. Volgens geïnterviewde deskundigen hebben aparte terroristenafdelingen in Ierland en Duitsland bijgedragen aan een opleving van terroristisch geweld in de samenleving. In beide landen protesteerde de achterban van de gedetineerden tegen (de omstandigheden tijdens) hun detentie, en beschuldigden de overheid van onderdrukking en discriminatie. De achterban interpreteerde, evenals de gedetineerden zelf, het detentiebeleid als een politieke daad die opstand en verzet rechtvaardigden. Het is niet uitgesloten dat de terroristenafdeling in Nederland vergelijkbare effecten kan sorteren. Of en in welke mate dergelijke effecten worden verwacht hangt onder meer af van de mate waarin anderen zich identificeren met de ideologische strijd die de gedetineerden op de terroristenafdeling voeren, en de positie die de gedetineerden innemen in de groep.

ernstige schade | 02-01-15 | 18:50

500 jaar geleden zouden die gasten gelijk onthoofd zijn. Vroeger was alles beter.

Ih8yousf | 02-01-15 | 18:50

gasboer | 02-01-15 | 18:47

De vraag is alleen: wie gaat ons beschermen?

doskabouter | 02-01-15 | 18:49

Ach gewoon wat mafklappers. Nergens voor nodig om weer de hele groep over één kam te scheren. Als je het niet eens bent met de omstandigheden in de gevangenis hier gewoon je spullen pakken en opdonderen.

Supermatthijs | 02-01-15 | 18:47

Muhuhaha die kabouter met dat jurkje

Franco 1975 | 02-01-15 | 18:47

Snap niet waarom De Koning niet staat mee te brullen met dat ongedierte. Dat-ie elke vorm van professionele distantie tussen onderzoeker en subject allang voorbij is, mag immers geen geheim meer heten.

raskol | 02-01-15 | 18:44

Neem die onbenul mee, niet 'academisch'. Daar is hij echt te stom voor...
.

Thoth | 02-01-15 | 18:44

Wat doet Harrie Piekema bij die club?

Schietmijmaarlek | 02-01-15 | 18:43

Opzouten met deze vieze bezetters uit ons land!

Nuchtere_Hollander | 02-01-15 | 18:41

Misschien moesten ze dat dan maar eens doen, zo'n aanslag. Domme praatjes van woestijnvolk die het hier zo slecht niet hebben.

Rest In Privacy | 02-01-15 | 18:39

islam is een ziekte die met wortel en tak moet worden uitgeroeid.

bft | 02-01-15 | 18:39

kicktherabbit | 02-01-15 | 17:30

Fijn dat u er toch weer de boodschapper bij betrekt.
U kunt het niet laten...

Desmoulins | 02-01-15 | 18:36

Vroeger hadden we Spanjaarden, Italianen, Portugezen en Grieken tijdelijk op bezoek als gastarbeiders.
Zij waren hier tijdelijk. Er waren bilaterale verdragen met die landen en zij pasten goed bij ons.
Toen kwamen in de eind jaren 60 en vooral in de jaren 70 moslims naar ons land. Al vrij snel mochten ze VOOR ALTIJD blijven en voor altijd gratis geld krijgen! Begrijpt u het? Ik niet.En nu zijn er meer dan 10 x zoveel van als destijds de zuid-europeanen die wel hard werkten en wel met ons meededen.

ecologiste | 02-01-15 | 18:36

en wat zou je zeggen als blijkt dat al deze lieden op de foto's studenten zijn van een academie podiumkunsten??

Elk stel mensen of mens kan iets vreemds in elkaar sleutelen om als trollarium/a verontwaardiging/reactie te ontketenen op internet

Onze overheid heeft het verschil tussen meerderheid en minderheid ontkend met het verdwijnen van de democratie.

5% brengt enorm veel heisa te weeg waar meer dan 90% (de EU politiek uitgezonderd dan)van mag meegenieten en tegen elkaar wordt uitgespeeld als Gutmenschen en de rest.
Maar zelfs het Gutmenschfascisme is onvoldoende en te instabiel om het tij de keren.

4609 | 02-01-15 | 18:33

Off-topic: Wat is er loos bij Glamorama?
Reacties worden niet geplaatst.

philia | 02-01-15 | 18:33

Vroeger was Ali een meisjesnaam...

Ruud Hazes8197 | 02-01-15 | 18:30

@Standard | 02-01-15 | 18:03
Weet u wie dezelfde initialen heeft als Albert Hein?
Inderdaad.
*aluminium hoedje ophouden doet*
Ik geloof niet in toeval.

VanBukkem | 02-01-15 | 18:29

@Standard | 02-01-15 | 18:03
Inderdaad, boodschappen doen bij de Appie en de Nederlander voor hypocriet uitmaken. Ahum...

Tubantia83 | 02-01-15 | 18:27

Fijn volkje weer hoor. Kun je zo zien wat voor een stukken stront dit weer zijn. Inladen in een C-130, naar Syrie ermee en daar weer uitladen. Daaag! Opgerot staat netjes.

OpperGek | 02-01-15 | 18:27

Gatverdamme, dit is eigenlijk best wel serieus. Dit alles draait om Abou Moussa, of Azzedine Choukoud. Abou zit vast voor ronselen voor de Jihad én voor het voorbereiden van een moord met terroristisch oogmerk.
-
En nu noemen heel veel half-geradicaliseerde Moslim partijtjes in Nederland die gast een "broeder" die in een Nederlands concentratiekamp vastzit. Geen sympathie meer voor IS-broeders, maar beschouwen als familie.
-
Let maar dondersgoed op wie je zo in gelederen opneemt en waar je je mee associeert. Ik kan op veel punten meegaan, maar zodra je terroristenverdachten gaat verheerlijken dan heb je afgedaan. Sterker nog, ik beschouw je als staatsgevaarlijk. Vijand onder ons midden. Dan mag je bidden dat ik (en geheel Nederland) goed kan discrimineren om zo de goede Moslims onder de foute Moslims vandaan kan halen. Kunnen of mogen we niet discrimineren, dan is vanaf vandaag geheel de Islam een gevaar voor Nederland in mijn optiek.

ernstige schade | 02-01-15 | 18:26

Hier houd ik me afzijdig.

Geile Markeerstift | 02-01-15 | 18:22

De advocaat van Greet hoeft alleen maar de beelden van mohammedaan/mocro demo's te laten zien in de rechtbank. De Raadsheer hoeft er weinig worden aan te besteden om het 'minder,minder,minder' te rechtvaardigen. En het zeer belangrijk hoe van Aartsen op deze demonstratie reageert.

pluizigkroeshaar | 02-01-15 | 18:21

OP de foto's geen Hagenezen wel een paar Hagenaahrs, want welke echte vent draagt er nu een jurk.

Prof. Akkermans | 02-01-15 | 18:19

Typisch staaltje bijten in de hand die je voedt.

Conan de Rabarber | 02-01-15 | 18:18

In plaats van dat ze zelf eens solliciteren voor een baan, staan ze een beetje te demonstreren op deze doodgewone doordeweekse (werk)dag. Weer een dag vergooid.

VanBukkem | 02-01-15 | 18:17

Gelukkig zijn de omstandigheden in IS-gevangenissen een stuk humaner.

brutus68 | 02-01-15 | 18:13

Deze Conchita Wurst look alikes op sportschoenen zouden nu al opgepakt kunnen worden voor het dreigen met aanslagen en als er dan een rechter is art 93 echt eens toepast:

Wet(boek): Strafrecht Artikel: 93 Omschrijving: De aanslag ondernomen met het oogmerk om het Rijk geheel of gedeeltelijk onder vreemde heerschappij te brengen of om een deel daarvan af te scheiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Prof. Akkermans | 02-01-15 | 18:12

Die blauwe schoenen zie je straks alleen nog rokend terug als Hoog Catharijne is opgeblazen.

rechtbank | 02-01-15 | 18:09

AlleenstaandeVandaal | 02-01-15 | 18:00
U heeft groot gelijk, wanneer er iets gebeurt met families of gezinnen kunnen we niet voor onszelf instaan. niets zo gevaarlijk als een mens die niets meer te verliezen heeft

Stargate | 02-01-15 | 18:08

"Democracy = hypocrisy"

Ligt eraan in welke democratie men woont. In Koninkrijk der Nederlanden staat het er niet meer ver vanaf.

ProAsfalt | 02-01-15 | 18:08

Watseggiemenouw? Is Josias niet op vakantie? Kom nou effe zeg.

langzullenweleven | 02-01-15 | 18:07

Ik kan mannen in jurken en gympies niet serieus nemen, sorry.

Balletje Mayo | 02-01-15 | 18:06

Dit komt van een rapportage uit 2007 www.eenvandaag.nl/criminaliteit/de-hof... . Twee "wetenschappers" claimen dat er geen bewijs is dat deze isolatiemethode werkt, en dat de kamer zich heeft laten beinvloeden door "populisme" van Geert Wilders (de PVV heeft altijd een sterke focus gehad op Jihadisering van gevangenissen). Men stelt de fluwelen handschoen voor: Eerst deze terroristen vrijlaten onder de normale gevangenen, en dan ingrijpen als het fout gaat.
-
Daar zitten de Jason W's van Nederland: gasten die aangetroffen worden met doorgeladen wapens en grondplannen. Gasten die handgranaten wierpen naar arrestatieteams. Toon eerst maar aan dat deze isolatie onwenselijk en onmenselijk is. Mij lijkt het boerenverstand en een prima idee om dit soort gasten op een speciale zwaarbewapende gevangenis te zetten, waar communicatie met de buitenwereld scherper wordt gecontroleerd dan in normale gevangenissen. Maar ik ben geen hoogleraar gevangenisrecht.
-
Die rapportage uit 2007 werd aangezwengeld door de enige Nederlander die uiteindelijk vrijgesproken is van lidmaatschap van een terroristische organisatie, en met zijn verhaal naar de media is gestapt. Volgens hem was deze isolatie geen goed idee: "Ik voelde juist bozer, en vernederd. Overdag mocht ik mijn voeten niet onder de dekens houden." Missie geslaagd lijkt me, want je criminele trots gekrenkt.
-
Tuurlijk zit Amerika hier bovenop met Nederlandse beleidsmakers voor advies waar Wilders 7 jaar voor zou krijgen zo discriminatoir. Maar ik denk dat wij de juiste balans hebben gevonden tussen "bloed opdweilen na de fluwelen handschoen" en "Guantanamo bay met haar folteringen".
-
Walgelijke auto-fellatio om nu te gaan demonstreren, zodat moordenaars en terroristen wat meer luchtruimte krijgen. "Zie je wel hoe goed ik ben voor de mensenrechten, ik ben moordenaarsblind als Jezus.". En die Samir A. die in hongerstaking ging dan, dat was ook Mohammed-syndroom.

ernstige schade | 02-01-15 | 18:06

Typisch PvdA! Het moet eerlijker.

Markies van het Reve | 02-01-15 | 18:04

Maar wel boodschappen die bij de Appie, ik verwacht dit soort om een of andere reden toch meer bij de Lidl of zo.

Standard | 02-01-15 | 18:03

pennestront | 02-01-15 | 17:40

Greet zegt het maar die moet voor de Rechtbank verschijnen.

doskabouter | 02-01-15 | 18:02

Martijn de Koning is het levende bewijs dat linkse ideologen niet thuishoren in de academische wereld, en dat elke cent belastinggeld die naar dit soort "hoogleraren" gaat niet alleen verraad is jegens het Nederlandse volk, maar ook jegens de wetenschap en de beschaving.

Russells Teapot | 02-01-15 | 18:01

Bidden op straat is verstoring van de openbare orde.
Gezichtsbedekkende kleding tijdens demonstraties is verboden. Hoeveel arrestaties zijn er gepleegd in Den Haag?

drs.Nee | 02-01-15 | 18:01

Ze snappen er niets van. Wij dreigen het zelf ook uit het oog te verliezen. Zij en wij moeten ons beseffen dat de Nederlandse successen en overmacht geen toeval zijn. We blinken als klein landje uit in de wetenschap, economie, sport en vroeger ook in wereldheerschappij. Die jurkjes maken de fout dat wij Nederlanders zwak zijn omdat wij ons beschaafd gedragen. Maar kom maar met die aanslag. Geef ons een reden. Pak de keurige huisvader zijn gezin af en zie wat er gebeuren zal. Wij Nederlanders zijn harder, slimmer en gemener dan die baardapen en wijzelf denken. Het is geen toeval dat we als klein landje al jaren op veel vlakken domineren of in de top meedoen. Besef dat goed. Laat je niet misleiden door de slappe stropdasjes in de tweede kamer maar vertrouw in uzelf, uw vrienden en uw buren. En aan alle sprookjes gelovers. Pas op. Maak geen slapende reuzen wakker. Denk niet dat uw gebrek aan angst u sterker maakt. Want wij die wat te verliezen hebben zijn zoveel fanatieker dan jullie die hier op aarde nooit wat zullen willen. Uw zoektocht naar het paradijs verbleekt bij onze beschermings- en vergeldingsdrang voor ons paradijs.

AlleenstaandeVandaal | 02-01-15 | 18:00

BeunDeHaas | 02-01-15 | 17:55

Ja en het rare is dat zij ook solliciteren met zo'n uitspraak. Zij solliciteren naar een afdeling op vught. Je zou gaan denken dat die borden die ze vast houden daar staat alvast hun CV op. Ik ben haatlim en wil graag naar Vught. Zoals ik al zei. Rare lui die haatlims in jurk met nikes eronder. Met een bezem erbij en je zou denken het enigste wat ontbreekt is een puntmuts. De haatlim heks.

tweetybird | 02-01-15 | 18:00

Daar sta je dan met je jurk en je blauwe homoveters.

doskabouter | 02-01-15 | 18:00

@ tweetybird | 02-01-15 | 17:52
Ik heb in mijn leven niet vaak hoeven solliciteren, qua geluk met banen krijgen, maar als ik het deed, werd ik wel altijd nijdig op de HRM meisjes die je als een klein kind behandelen. Dan wilde ik ook een bomgordel om mijn middel trekken, zeg maar.

BeunDeHaas | 02-01-15 | 17:58

En weer een zeteltje voor vriend Geert. Ga zo door en Geert kan het in z'n eentje.

sjaap.marok | 02-01-15 | 17:57

En allemaal zo lelijk dat ze maar een lapje voor die werkloze rotsmoelwerken hangen om anderen niet te veel te laten schrikken van uiterlijk en adem.

... want het is natuurlijk niet dat die lafbekken bang zijn voor herkenning...

StijlloosInkoppertje | 02-01-15 | 17:56

"Jullie solliciteren naar aanslagen" en "sluit de terroristen afdeling!"
Maar... maar... beste moslims, als we geen terroristen hadden, dan hadden we ook de TA niet nodig! Dus oorzaak-gevolg moeten jullie eens begrijpen!

Boosmensen radicaliseren, willen aanslagen plegen en hebben zin in de sharia, steunen IS, en worden terrorist. Het is niet zo dat ze terrorist werden omdat ze geen stageplaats konden krijgen (dan zouden we nu, vanuit de opleidingen voor VIG en Verpleegkundige, heel wat terroristen voort brengen).

BeunDeHaas | 02-01-15 | 17:55

Fatwabuster | 02-01-15 | 17:49
Dat zijn geloofsgenoten die het leven hebben gelaten in de strijd om bijzondere bijstand.

menzo | 02-01-15 | 17:55

"LOL. Er zijn een paar fopjournalisten bezig een demonstratie met ACHT deelnemers op te blazen tot een grof schandaal. #SluitTA"

Fopjournalisten, aldus Miko Flohr op twitter vandaag.

Tarak | 02-01-15 | 17:55

De onderste foto maakt duidelijk: ook moslim-extremisten doen boodschappen. Gewoon bij Albert Heijn.

stefanboy78 | 02-01-15 | 17:53

Zag ze net ook staan op Het Plein in Den Haag. Enige wat ik denk als ik zoiets zie is, zoek een land uit waar je wel lekker kunt wonen. Van Marokko tot en met Pakistan kunnen ze terecht, maar niet hier.

Duifmans | 02-01-15 | 17:53

Dus als wij niet simpelweg accepteren wat enkelen van ons verlangen, dan zijn aanslagen gerechtvaardigd? Klotevolk. Sterf.

Jimmydepimmy | 02-01-15 | 17:53

Raar eigenlijk . Als we normaal gesproken solliciteren dan doen we dat voor werk. Hun gedachte van solliciteren is dat je dat doet naar aanslagen. Wat klopt hier niet. Ze begrijpen het woord solliciteren niet of ze denken dat aanslagen hetzelfde is als werk. Rare lui die haatlims.

tweetybird | 02-01-15 | 17:52

Aanslagen? weet je het zeker?
Daar ken ik maar een antwoord op: "Make my day Punk".

Sjeng de helle | 02-01-15 | 17:52

Daar staan ze dan op hun Gympies.

Al ben je een terrorist ga dan niet lopen op westerse schoenen. Stelletje hypocrieten.

Brainder | 02-01-15 | 17:52

Alles wat westers is verketteren, maar het liefst wel in een Mercedes rijden. Opzouten, met je jurk, achterlijke gladiool. Kijk een op de kalender, het is 2015, niet 1015. Je mist godverdomme een millennium. Jurk...

Wibi Tsunami | 02-01-15 | 17:50

Jozias van Aartsen had blijkbaar ook geen goede voornemens

Snap je!? | 02-01-15 | 17:50

Wil burgervader van Aartsen hierop z.s.m. een reactie naar buiten brengen. Daar hebben de gewone burgers (zijn onderdanen) immers behoefte aan nu de rafelranden van zijn gemeente steeds groter worden.

krelus | 02-01-15 | 17:49

Gewoon schoonvegen die wijk en die nepbaardjes eraf scheren.

Rest In Privacy | 02-01-15 | 17:49

Dr. Kromzwaard in 2008:
De Koning doet in zijn proefschrift bewust geen aanbevelingen over hoe we de radicalisering en de integratieproblematiek moeten aanpakken. “Dan beweeg ik me te veel richting de politiek.”

Is dat nu hypocriet, of niet.

Prof. Akkermans | 02-01-15 | 17:48

@Osdorpertje | 02-01-15 | 17:44
IDD
Of MASH om in de stemming te komen

pennestront | 02-01-15 | 17:47

Vroeger had je de donald duck dagen. Dan liepen hordes nog nauwelijks ontwikkelde mensjes blind van liefde, zonder enige ratio, met bizar fanatisme achter een stripfiguur aan. Wat dat betreft heeft allah zn marketing strategie dik op orde.

vaas klaak | 02-01-15 | 17:47

Die aanslagen komen wel in nederland want schijnbaar kennen zij wiebes en zijn belastingdienst nog niet. En nou denken zij ons bang te maken met aanslagen. Ik heb nieuws voor die haatlims. Die aanslagen zijn wij al jaren gewend. Een aanslag meer of minder in nederland. What te fuck.

tweetybird | 02-01-15 | 17:47

Van 'professionele distantie' heeft Kromzwaard zeker nog nooit gehoord?

shakermaker | 02-01-15 | 17:47

Waarom moeten die zwakzinnigen altijd hun gezicht bedekken? Hebben ze wat te verbergen (behalve dat typisch lelijke gelaat)?

ley007 | 02-01-15 | 17:46

Ziedaar de parasiet in actie. Dit zijn dezelfde mensen die, zodra ze de kans krijgen, een streng islamitisch regime stichten in plaats van onze democratie. Dit zijn de mensen die democratie verafschuwen. Dit zijn de mensen die zich achter onze vrijheden verstoppen om vervolgens een dolk in de rug te steken. Ze gebruiken onze eigen wetten tegen ons en gillen om 'hun rechten' zodra het ze uitkomt, terwijl ze ons in het gezicht uitlachen.

Adversary | 02-01-15 | 17:46

@Prof. Akkermans | 02-01-15 | 17:43

Aha... helder, UvA... toonbeeld van slaafs d'himmy gedrag!

Fatwabuster | 02-01-15 | 17:44

Dat soort mensen hoort gewoon niet thuis in onze maatschappij. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar dat houdt op als mensen die hier wonen anderen gaan opruien om hier schade aan te richten bij eenieder die niet de politieke ideologie van hun imaginaire vriendje aanhangt.

miff | 02-01-15 | 17:44

'Democracy is hypocrisy', nee, je kunt je eigen hypocrisie hier niet mee verbergen.

menzo | 02-01-15 | 17:44

@foto's, Jurken met Adidas trainingspakken/straattuig-uniformen er onder. Die jurken zijn hetzelfde als het hooghouden van anti-westerse vlaggen e.d. Het is dezelfde uiting en met hetzelfde doel.

XaleX_2 | 02-01-15 | 17:44

Zijn er weer een paar werkelozen herinnerd aan hun sollicitatieplicht? Dan zou ik ook roepen "Jullie solliciteren naar aanslagen". En daarna zou ik lekker een blowtje roken en op de bank voor de TV een tukkie doen bij een klassieker als "Chitty Chitty Bang Bang" of een herhaling van Columbo.

Osdorpertje | 02-01-15 | 17:44

Carpe@diem | 02-01-15 | 17:41
Haha, ja ik heb mij twee topics later alweer bedacht. Ik denk nu aan de VVD. Misschien een idee voor u om dan PvdA te kiezen. Maakt per saldo dan gelukkig niet zoveel uit.

De Reaguurder | 02-01-15 | 17:43

eerstneukendanpraten | 02-01-15 | 17:38

Ja allah zal best boos op ze zijn. Vanmiddag hadden ze zonder hun nikes in de moslimkeet horen te zitten. Het torentje is nog geen moslimkeet. Al hopen ze dat waarschijnlijk wel. Cobra tussen die schoenen voor die moslimkeet en je hebt een schoenenpuzzel. Lijkt me een geinig begin van het nieuwe jaar. Van die haatjurken die naar hun schoenen aan het zoeken zijn. Hahaha.

tweetybird | 02-01-15 | 17:43

@Fatwabuster | 02-01-15 | 17:40
Universiteit van Amsterdam, zegt u dat genoeg?

Prof. Akkermans | 02-01-15 | 17:43

De Reaguurder | 02-01-15 | 17:32
En je zou er op gaan stemmen?
Ik begrijp het echt niet meer!

Carpe@diem | 02-01-15 | 17:41

ik werkelijk helemaal niets met dit soort mensen, terwijl ze toch sympathiek overkomen (kan iemand dit soort figuren het land uit zetten?)

Meesteres Belgie | 02-01-15 | 17:40

Op.Rot.Ten.

patat - generatie | 02-01-15 | 17:40

Inhoudelijk ben ik het overigens 100% eens met deze demonstrerende booslims. Zo'n terroristenafdeling in Vught kost de belastingbetaler nodeloos veel geld. Veel goedkoper is het om dergelijk tuig gewoon linea recta uit te zetten naar land van dubbel paspoort. Indien geen dubbel paspoort, dan permanent in isoleercel, zonder luxe.

Markies DeCanteclaer | 02-01-15 | 17:40

By the way.... wat voor vreselijks is die zogenaamde professor in allah's naam overkomen? Iemand?

Fatwabuster | 02-01-15 | 17:40

Het wachten is slechts op het moment dat de eerste policorrupteling in NL toegeeft 'dat moslimgerelateerd geweld toch wel verontrustende vormen begint aan te nemen'.
Oh nee wacht......

pennestront | 02-01-15 | 17:40

Ik ga er toch van uit dat deze kliek 'as we speak' .... op het vliegtuig, enkele reis zandbank, zitten... Ja, toch?

Het is verdomme 2015!!

Fatwabuster | 02-01-15 | 17:38

Moeten ze vandaag niet allemaal naar een haatkeet om te bukken voor de pedoprofeet en het vliegende spaghettimonster? In ieder geval nog ongezien de tyfus gewenst en ga eens deaud. En sterph, allahverdomme.

eerstneukendanpraten | 02-01-15 | 17:38

Nee, Nikes onder een jurk, dat is pas hypcrisie.

tipo | 02-01-15 | 17:38

Jozias vindt het vast prima, belt even met asscher om de liro/sns her op te richten en faciliteert de ondergang van zijn volk.
Lemmingen met een genetische fout. Omdat Wouter Bos een lekker kontje heeft enzo

AbleArcher13 | 02-01-15 | 17:38

het jaar is gvd nog geen 2 dagen oud en daar begint het alweer, zucht...

kuripot | 02-01-15 | 17:37

En nu de straat schoonmaken snel en netjes , hup aan het werk .

slotbert | 02-01-15 | 17:37

Zijn die sukkels nu al uit geveegd. Zie geen bezem op die foto's. Ja ach wat mot je er nog van zegge. Bij het dreigen met aanslagen had ik ze naar vught gestuurd toch. Zeg maar die terroristen afdeling. Ze betogen er tegen masr geven zelf ook gelijk de reden waarom hij moet blijven. Hoe dom kun je zijn. Hahaha. Extreme islam sukkels.

tweetybird | 02-01-15 | 17:36

Dus een fotoshop van van Aartsen is reden voor het OM om GS te vervolgen voor bedreiging. Maar "Jullie solliciteren naar aanslagen" is prima. K.

a1a2a3 | 02-01-15 | 17:36

Als ik dat schorem ooit op straat tegen kom dan val ik ze aan. Dat ga ik zwaar verliezen in m'n rolstoel en met m'n houten poot maar ik val aan. Geen fascisten in mijn blikveld. Nooit!

Psycheltjes | 02-01-15 | 17:35

5 malloten verdienen geen stukje wat het lezen waard is.

Koos Knak | 02-01-15 | 17:35

Op je NIKE Air van Varkensleer verkondigen dat er hier geen Democratie is.

Torquemada | 02-01-15 | 17:34

Wat een stelletje ongewassen bebaarde reedtkevers
het was weer gezellig, en na afloop meurde iedereen nog meer dan voorheen

Tobi | 02-01-15 | 17:34

Typisch een karaktereigenschap van booslims, andere de schuld geven maar nooit naar zichzelf kijken. Altijd mensen beledigen maar zelf huilen als ze beledigd worden, parasieten zijn het.

Meisje1985 | 02-01-15 | 17:34

Muhahahaha, sta je dan met je spuuglelijke sportschoenen onder een jurk, manmanman.

dutchdj | 02-01-15 | 17:33

Joepie het nieuwe jaar is net begonnen en de eerste idioten staan alweer te demonstreren. En wie zijn het weer

0 Moslims
0 Moslims
0 Moslims

Maak uw keuze.

Rein 8570 | 02-01-15 | 17:32

waarom zijn deze mensen niet gearresteerd ?

mijnvrouwsnor | 02-01-15 | 17:32

Het is allemaal de schuld van de PvdA! Of had ik dat al eerder gezegd?

De Reaguurder | 02-01-15 | 17:32

WTF, als van Aartsen nu eens van zijn luie reet af komt en er iets aan gaat doen, anders oprotten. Ik had al vernomen dat hij een salafisten patruille toestond en van Doorn had getweet, dat ze de politie niet nodig hadden. Aanpakken die sharia wijk

Stargate | 02-01-15 | 17:30

Ga dan lekker naar je democratische IS-staat, stelletje meelwormen.

LJBrinkhorst | 02-01-15 | 17:30

Dankzij de vrijheid van meningsuiting mogen mensen die de westerse vrijheden minachten ook hun mening uiten. Bewijst eens te meer dat de westerse cultuur de beste is!

NiceGuysFinishLast | 02-01-15 | 17:30

De PVV-aanhang vandaag ook al zag ik op Twitter. We gaan in 2015 weer lekker verder waar we in 2014 gebleven waren. Opeens klinken die tuigdorpen zo gek nog niet. Als mensen niet met vrijheid om kunnen gaan tiefen ze maar lekker op. Met je democracy = hypocrisy.
twitter.com/JeroenvanStrien/status/55...

kicktherabbit | 02-01-15 | 17:30

"Jullie solliciteren naar aanslagen"

Gingen deze gasten zelf maar eens solliciteren. #wensdenken

Markies DeCanteclaer | 02-01-15 | 17:30

De botsing der beschavingen. Niet meer te stuiten volgens veiligheidsdiensten.

www.israned.nl/2015/01/cia-analyse-202...

Door dat alles moet kunnen geneuzel ook nog een keer door het westen zelf gefaciliteerd. Prettige toekomst verder.

Berkemef | 02-01-15 | 17:30

Het is, helaas, een aan de waarheid grenzende waarschijnlijkheid. Democracy = Hypocrisy.
Wel in een andere context dan in dit stukje.

Prof. Akkermans | 02-01-15 | 17:30

Geef die achterlijke debielen geen podium.

carramba | 02-01-15 | 17:29

Verwarde mannen. Allemaal.

JosVerbeek | 02-01-15 | 17:29

Geen foto's van de gezellige circle jerk op het eind?

Flubber de Wups | 02-01-15 | 17:29

Ik blijf het zeggen maar ook dit heeft niets maar dan ook niets met de ware islam te maken. Dat u het even weet!

eerstneukendanpraten | 02-01-15 | 17:29

een lang lat erover, Poetin style

Francis Urquhart | 02-01-15 | 17:29

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland