Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hehe. Fort Europa stopt NoordAfrikaanse heknegers

adidas-fence-shoes.jpgSpaanse enclave Melilla, Noord-Afrika. Al meer dan een jaar op de GeenStijl, gisteravond ook eindelijk bij NPO Nieuwsuur. Kijkenswaardige reportage (fragment zie onder, hele repo hierrr) van Saskia "D-Reizen" Dekkers, die zelfs de geheime gelukszoekerscampings van de toekomstige EU-burgers in de bergen van Marokko wist te filmen. Melilla is een stukje Europa in Marokko omringd met 12 kilometer hekwerk, driedubbel, van 7 meter hoog. Maar die hekken weerhouden Afrikanen niet om de jump naar het Europese Toeslagenparadijs te maken. Helaas geitenkaas... de HekkenRoute Melilla is onlangs een no go geworden. De Spaanse overheid heeft -eindelijk- wetgeving aangenomen dat wie eenmaal op Spaanse soil beland is, niet langer automatisch EU-burger is. De SubSaharianen die nu over de hekken weten te komen, middels best wel slimme MacGyver-schoenen met M6-bouten (foto) en speciale klimhaken, worden nu in hun taas gepakt en terug over het hek gekeild, naar Marokko, dat een ontzettende tiet geld van Brussel heeft gekregen om AZC's in kleine Marokkaanse dorpjes op te zetten. Hoe doortastend opeens van Brussel. Zou dit merkwaardige en unconfirmed bericht over "Schwarzafrikaner" die bewoonde huizen jatten/kraken in Italië er soms mee te maken hebben...

Reaguursels

Inloggen

Illegalen terug zetten over de grens is illegaal volgens de EU.
Snapt U het nog ? Ik al lang niet meer.

Lichtstadfan | 16-12-14 | 12:05

Ook in Duistland begint het eindelijk te gisten en begint men de verkwanseling van Europa door de incompetente politiek zat te worden. Er is dus nog hoop....

Brou Is Back | 16-12-14 | 09:51

Heb geen enkel vertrouwen in de bovenons gestelde nulliteiten. Incompetentie is troef !
WFH heeft het al in "Klaas kwam niet " Nullen in verleden en toekomst (22-xii-1979) profetisch beschreven.
Vooral lekker doorgaan met dweilen met de kraan open in deze overbevolkte drasdelta ;-)

halve pinda | 16-12-14 | 08:09

@Bakito
Zonder de EU was bordercontrol veel eenvoudiger, nu is het 1 voet op Europese bodem zetten en doorlopen. Vroeger had elk land zijn eigen verantwoordelijkheid, dus kwamen ze binnen dan waren ze hun probleem. Nu denkt Italie, nou ja, laat maar binnen, ze trekken toch wel naar het noorden. Daarnaast was het in de situatie vroeger enorm lastig je te verplaatsen want je moest elke keer weer de grens over, met grenscontrole bij elk land. Het helpt ook niet dat Brussel de homogeniteit van Europa zelfs WIL veranderen. EU = ramp.

Sergeant_Peper | 16-12-14 | 07:31

Een van de drie grote afrikaanse uitvinders, deze man! De andere 2? geen idee..

tiku99 | 16-12-14 | 07:28

@jo van do | 15-12-14 | 23:20,
ik kom nog wel eens in een asielzoekers centrum,
I beg to differ.
Maar even serieus, gooi de deur open en je zit met gemak op 100.000 gelukzoekers per jaar die hier komen buurten,
dat kan dus helemaal niet,
punt.

vander F | 16-12-14 | 00:18

@ vander F | 15-12-14 | 23:14
Ik vind het een goede analyse. Een beangstigende ook, maar daar kun jij niks aan doen.

Lewis | 15-12-14 | 23:56

Man man man. Zijn er dan helegaar geen vormalige Oost-Duitsers meer in leven die weten hoe je een muur moet bouwen met verrassingen onder het zand daarvoor en/of daarachter? Die Spanjolen hebben drie hekken neergezet en nog snappen die mensen aan de foute kant van het hek de boodschap niet. Nou, dan geef ik nog een oplossing. Hang het eerste hek vol met borden met een doodshoofd en een symbool voor 12 kV stroom. Dat zet je op het tweede hek en daarop hang je ook nog borden met exploderende landmijnen en vliegende armen en benen. Als ze het dan nog niet snappen zijn ze sowieso ongeschikt om de Europese multicultigemeenschap te komen versterken.

Mike Gaatjeniksaan | 15-12-14 | 23:20

De de meeste vluchtnegers dragen meer bij aan onze mooie maatschappij dan de meeste reaguurders hier.

jo van do | 15-12-14 | 23:20

Heb ik nog een ban?

jo van do | 15-12-14 | 23:18

@kriebeltjes | 15-12-14 | 17:21,
psies, alleen zijn wij nu de indianen en abo's,
en het liep niet lekker met hun af destijds.

Verschil is wel de snelheid en hoeveelheid mensen tegenwoordig,
binnen een tiental jaren vele miljoenen, en er staan tientallen miljoenen te trappelen om hierheen te komen.

200 jaar geleden werd de planeet grotendeels bevolkt door blanke Europeanen,
de rest van de wereld was relatief leeg.
rond 1900 bestond 36% van de wereldbevolking nog uit Europeanen, nu nog slechts 12% en dalende.
Een kleine minderheid dus, maar met een zwaar overbevolkte levensruimte.
Economie ligt nu al op z'n gat en heeft z'n top een tijd geleden al bereikt, de rek is er uit.
Dit continent heeft niet de draagkracht voor nog eens 50 miljoen mensen er bij,
de gewone man in de straat trekt het niet meer en voelt zich bedreigd in z'n bestaan en die van z'n kinderen, en hij heeft nog gelijk ook.

De traditionele partijen zijn overal in Europa het contact met de realiteit, met de burger, verloren,
zie de partijen die in het democratische gat springen, PVV, Front National, UKIP,
deze partijen groeien als kool, onstuitbaar.
Beweren dat het ' allemaal wel meevalt' dat die partijen drijven op 'populisme' 'rechts extreme Godwins' 'schromelijk overdrijven' etc. is een zinloze tactiek die de burger alleen maar bewijst dat de traditionele partijen stuurloos, visieloos en incapabel zijn.

Vertel het mij maar, ik word hier ook niet blij van maar zo staan de zaken er nu wel voor.

vander F | 15-12-14 | 23:14

@ zeeman73 | 15-12-14 | 16:54
Ja, dat herken ik wel.
Er zijn zat mensen die ik 25, 30 jaar geleden zeer afkeurend voor bekrompen en racistisch versleet. Grote genade, ze bleken nóg veel meer gelijk te hebben dan ik dacht.

Lewis | 15-12-14 | 23:08

Cuyahoga | 15-12-14 | 16:11
Kop.Spijker.Raak

EA 827 | 15-12-14 | 22:48

Gewoon een ouwe dieselgenerator om 20 duizend kilovolt op te wekken. Dat zet je dan op dat hek. Dat is veel goedkoper dan die tientallen miljoenen die Brussel nu aan Marokko cadeau doet om 'vluchtelingen' op te vangen.

vivaldi | 15-12-14 | 21:41

het eerste wat opvalt is dat ze prinsheerlijk boven op dat hek zitten.
er bestaat ook scheermes draad
maar ik begrijp dat alles humanitair moet gaan.
alleen het gajes weet niet wat dat is
als je van je werk terug komt is je woning bezet gekraakt,moet je naar familie vrienden of kennissen voor onderdak.
omdat niemand van de asieltjes weer terug wil,het zijn hier dus gewoon economische weglopers
zullen de werkenden hier moeten participeren met de zieligen,nog een beetje meer inleveren.
en dat zal heel lang duren

soledad | 15-12-14 | 20:26

@Fappelmoes | 15-12-14 | 18:24 Gewoon even op vakantie naar Europa kan niet als je niet in de westerse wereld woont. Wij kunnen overal naartoe, zij niet.einde quote.
Misschien gaat u toch iets te ver in het verzinnen van redenen om de zaak te bagatelliseren. Het feit dat er zo enorm veel gelukszoekers in Europa aankomen, betekent dat de door u opgesomde regels er enkel zijn voor iemand die zich netjes aan die regels wil houden. We hebben het dan over de gejuridiseerde maatschappij. Helaas gaan de feiten sneller dan de regels. Ze zouden wel gek zijn om precies volgens de regels te trachten hier naar toe te komen want dat schiet natuurlijk niet op; bij voorbaat een mislukking.. Zo lang we in o.a. Nederland nog steeds blijven geloven in tranentrekkende verhalen, zorgen we er voor dat we zelf straks ook kunnen janken.

gnor | 15-12-14 | 20:25

En de Guardia civil kon die lui niet van het hek knuppelen? Of gezellig met een brandslang van het hek knallen.

Hyronimo | 15-12-14 | 20:02

Hoe hoog moet dat hek eigenlijk zijn voordat dergelijke negers gewoon besluiten te gaan werken? Evolutionair had dat allang een feit moeten zijn.

sjoost | 15-12-14 | 19:14

Laat de iedereen maar binnenkomen.
Als we allemaal een gezin opnemen
in zijn of haar woning/bungalow/kasteel
(daar kunnen meerdere gezinnen gehuisvest worden)
dan kunnen we vele miljoenen onderdak bieden.

meneer Q | 15-12-14 | 19:08

In oost-groningen worden het asielzuipers genoemd.

Wachtloper | 15-12-14 | 18:52

Jij hebt gelijk wat die oudjes betreft, maar die hebben wel jarenlang op Linkse partijen gestemd. Ja, ik weet wel waarom, als er door Rechts met korting op hun AOW werd gedreigd, kozen zij uit angst weer de PvdA.
Snowy2000 | 15-12-14 | 16:25
Hoe is het mogelijk? We hebben zowaar weer een nieuwe helderziende in 'The House'. Of heeft u stiekum meegegluupt met een webcam? Doet u ook gelijk even een voorspelling voor de aankomende verkiezingen. Lekker vernieuwend, was Maurice de Hond wel een beetje zat.

AllSeeyingEye | 15-12-14 | 18:40

@vliegendgeld
- Als ze geen paspoort hebben kunnen ze niet vliegen
- Als ze geen visum hebben komen ze Europa niet binnen
- Een visum is erg moeilijk te krijgen voor die mensen, je moet aan allerlei voorwaarden voldoen qua geld, verzekering, contacten binnen Europa die voor je willen tekenen dat je komt en moet kunnen bewijzen dat je weer teruggaat binnen 90 dagen.

Gewoon even op vakantie naar Europa kan niet als je niet in de westerse wereld woont. Wij kunnen overal naartoe, zij niet.

Fappelmoes | 15-12-14 | 18:24

william7055 | 15-12-14 | 17:09 & miko | 15-12-14 | 17:26
Ik weet niet bij weke site jullie terecht komen, maar die van mij voert naar E.J. Bron, artikeltje over het willens en wetens dumpen van criminelen en geesteszieken vanuit m.n. Afrika. Leuk, gewoon met de golf mee, omdat het kan...

Claudia M. | 15-12-14 | 18:23

Waar en hoe zouden ze dat klimmen geleerd en geoefend hebben? Of kunnen ze het gewoon omdat..?

bruin kikkertje | 15-12-14 | 18:22

@Bakito | 15-12-14 | 16:19
Tegenhouden in de regio hebben ze al geprobeerd met ebola. Maar er zijn dan toch weer mensen die ze naar deze omgeving transporteren. [trolmodus off]

reageerbuis | 15-12-14 | 18:02

Overigens zijn het niet alleen Bosjesmannen die geluk\geld zoeken in Europa. Er zaten ook een hoop Syriers tussen die gevlugd zijn. Daar heb ik dan meer sympathie voor...

kw_nl2 | 15-12-14 | 17:46

Ze kunnen wel goed klimmen.

bruin kikkertje | 15-12-14 | 17:40

Lijkt me makkelijker als je in Afrika woont om gewoon een vakantie te boeken (zo'n pakketreis van de Afrikaanse Arke/TUI ofzo). Dan heb je een vlucht, hotel en terugvlucht voor +-1000 euro alleen kom je nooit opdagen voor de terugvlucht naar Afrikanistan. Scheelt toch weer geld en dagen op zo'n bootje zitten/over een hek klimmen.

vliegendgeld | 15-12-14 | 17:27

@Claudia M. | 15-12-14 | 17:02
Aha de couscousboatlift

miko | 15-12-14 | 17:26

@zeeman73 | 15-12-14 | 16:54
Je oma zag al vroeg dan dat je niet meer capaciteiten had dan de gemiddelde schreeuwneger uit Afrika?

miko | 15-12-14 | 17:25

@ArthurAlkmaar | 15-12-14 | 16:28
Piranha's,.. tssss.
Als je een neger echt angst in wil boezemen moet je iets verzinnen waardoor zijn klabanus niet meer werkt banger kun je ze niet krijgen.
ichef.bbci.co.uk/naturelibrary/images/...

miko | 15-12-14 | 17:23

vander F | 15-12-14 | 16:34
Deze moderne volksverhuizingen zijn een Europees of beter gezegd een mondiaal probleem, Australie kan er over meespreken.

Fuck ja, vooral Australië. Vraag de Aboriginals maar es over volksverhuizingen. Of de indianen in Amerika.

kriebeltjes | 15-12-14 | 17:21

-weggejorist-

r nelemans1168 | 15-12-14 | 17:20

is er nu geen GIRO 555 actie om deze mensen te redden?. er zijn vakantieparken genoeg om te vullen met deze vluchtelingen.

Joopdehond8994 | 15-12-14 | 17:15

Tja, wij zijn nou eenmaal de andere kant van de heuvel waar het gras groener is. Daar is armoe en warlords die de boel plunderen. Geef ze eens ongelijk, jij zou hetzelfde doen als het in België of Duitsland beter was dan hier. Wat minder fokken zou wel schelen, voor de rest: deal with it.

kingklatsch | 15-12-14 | 17:15

Claudia M. 17.02; Tony Montana eauk op den boot?

william7055 | 15-12-14 | 17:09

Ogenblikkelijk en per direct de 2 Spaanse enclaves opzeggen en kado doen aan Marokko.
Alstublieft!!

Stoned Hengst | 15-12-14 | 17:05

Nu voor de eilandjes van Italië en andere eu-landen ook zo de deur dichtgooien. Dan blijven alleen de imeeloplichtersnegertjes over...
maar die zitten al in de Bijlmer :-(

Rmathijs | 15-12-14 | 17:01

mijn oma zei het 20 jaar geleden al: ooit zul jij over straat lopen en dan staan zij daar in jouw huis en kijken ze uit jouw raam en dan lachen ze je uit.
Toen was ik nog jong en idealistisch en dacht ik dat mijn oma racistisch was.

zeeman73 | 15-12-14 | 16:54

Lees : Elvis Peeters' "De ontelbaren" (destijds nog als niet realistische fictie beoordeeld....................)

Tinie | 15-12-14 | 16:52

Geppie. | 15-12-14 | 16:42

Omdat het Spaans grondgebied is.

kwark001 | 15-12-14 | 16:49

Lees : Elvis Peeters' "De ontelbaren" (destijds nog als niet realistische fictie beoordeeld....................)

Tinie | 15-12-14 | 16:47

Waarom geven ze Melilla niet terug aan Marokko?

Geppie. | 15-12-14 | 16:42

Zou ook zomaar kunnen dat Brussel er eindelijk achter komt dat het volk in dumpland Nederland het er niet meer zo mee eens is en dat ze nu merken dat het minder makkelijk wordt allerlei ellende hier de grens over te rommelen.

Acar_ketimun | 15-12-14 | 16:42

fuck, dat zijn mijn oude voetbalkicksen, ooit aan het goede doel geschonken, weet alles van tevoren

(Behind)Doors | 15-12-14 | 16:37


Zo, lees de comments onder dat Duitse stuk maar eens,
www.netzplanet.net/leserzuschrift-asyl...
ook hier pittige taal van de 'gewone' burger die de politiek volkomen zat is zoal b.v dit:

'Es sind Invasoren und sie tun das, was Invasoren eben tun; Sie besetzen das Land! Wenn die europäischen Politiker nicht in der Lage sind, die europäischen Ureinwohner zu schützen, dann müssen wir uns eben selbst schützen und unseren Kontinent zurückerobern!'

Men is het zat, overal in Europa, 2015 wordt een 'kanteljaar',
een jaar waarin onze politici zullen moeten toegeven dat de huidige over-optimistische immigratie politiek toe is aan een stevigwe revisie.
Deze moderne volksverhuizingen zijn een Europees of beter gezegd een mondiaal probleem, Australie kan er over meespreken.
Tijd om de koppen bijelkaar te steken.

vander F | 15-12-14 | 16:34

Fappelmoes | 15-12-14 | 16:26
Goed idee, maar dan ken jij de zieligheids industrie nog niet. Die beginnen dan gelijk een rechtszaak tegen de Staat, het belasting infuus moet voor hun wel blijven stromen.

Snowy2000 | 15-12-14 | 16:32

Vind het triest voor die mensen. Je kan het ze niet kwalijk nemen een beter leven te willen. Brengt toch een ander licht op bemoeienis van andere landen om een regering tot betere leiderschap te dwingen. Neem Eritrea, 10 jaar dienstplicht, ontvluchten betekent de kogel aan de grens en een keihard regime. Wie wil daar niet weg van?

hallofreen | 15-12-14 | 16:30

Of je laat Marokko het zelf oplossen door te dreigen met opzegging van diverse verdragen en opheffing van de Mediterrane Unie. Daardoor zullen zij verplicht zijn om de gelukszoekers terug naar huis, dus in ieder geval zuidwaarts te sturen. Opvang in Marokko op onze kosten is symptoombestrijding. De EU en haar lidstaten hebben genoeg kaarten om dit op te lossen zonder kostenplaatje. De enige kostenpost zou het versterken van alle buitengrenzen moeten zijn, alvorens de interne grensbewaking ook weer ingevoerd zal worden.

Desmoulins | 15-12-14 | 16:28

-weggejorist-

ArthurAlkmaar | 15-12-14 | 16:28

Dat van die huizen bezetten is flauwekul toch? Anders wordt het moord en doodslag.

Normpje | 15-12-14 | 16:28

Het is in no-time net zo'n pleureszooi als in Afrika. Knap hoor.

doskabouter | 15-12-14 | 16:27

@Igor Putkin | 15-12-14 | 16:11
Wanhopige en ongewapende mensen? Dat mag je hopen, als wanhopige woningeigenaar, die met familie uit eigen huis gezet wordt door dat gewetenloze tuig.
Voormalige zeerovers en afgezwaaide kindsoldaten, aan de harde (mannen, alleen jonge mannen) koppen te zien.

Ze neerschieten lijkt mij toch steeds meer noodzakelijk, om te voorkomen dat het hier net zo'n gewelddadige roversbende wordt waar niemand zeker is van bezit of leven. Zoals Afrika dat werd, onder Afrikaans zelfbestuur.

Jan Passant mk2 | 15-12-14 | 16:26

Als jullie reaguurders in de landen geboren waren waar die mensen zijn geboren, hadden jullie precies hetzelfde gedaan.

Beter is nog gewoon openstellen van alle grenzen. De reden dat ze uberhaubt over hekken klimmen is dat ze niet gewoon het vliegtuig mogen pakken. En het worden er alleen maar meer.

Tegelijkertijd hier afschaffen van al die subsidieregelingen en gratis-geld regelingen. Ben je van 3 problemen af. Hekken, gratis-geld en de afrikanen die alleen voor het gratis-geld komen.

Fappelmoes | 15-12-14 | 16:26

-weggejorist-

kwark001 | 15-12-14 | 16:25

Op zich wel rielekst, beetje kamperen in een marokkaans bos, tentje, potje thee op het vuur, potje dammen en af en toe een gooi naar het gratis geld door een paar hekken te beklimmen en vervolgens de europeanen op te zadelen met je aanwezigheid. Wat ik me dan afvraag: waar leven die ' asielzoekers' van in de tussentijd? Ze moeten toch eten. Lastig zonder geld. Of hebben ze eigenlijk WEL geld en gaan ze naar de plaatselijke Carrefour?

bello | 15-12-14 | 16:25

necrosis | 15-12-14 | 16:20
Jij hebt gelijk wat die oudjes betreft, maar die hebben wel jarenlang op Linkse partijen gestemd. Ja, ik weet wel waarom, als er door Rechts met korting op hun AOW werd gedreigd, kozen zij uit angst weer de PvdA.

Snowy2000 | 15-12-14 | 16:25

Dit bestaat al een tijdje hoor.
Bij ons thuis noemen we het voetbalschoenen.

Jackanders | 15-12-14 | 16:24

necrosis | 15-12-14 | 16:20

leest u deze maar eens.......

kwark001 | 15-12-14 | 16:23

Het zou mij niks verbazen als vandaag of morgen spontaan uit de grond komen, daar ergens in zuid Italië, als de tunnel klaar is. Dan is het hek pas echt van de dam.

VanBukkem | 15-12-14 | 16:23

En nu lampedusa aan Libië schenken....

Frietje_Oorlog | 15-12-14 | 16:22

Gelukszoekers die Fort Europa binnen willen komen. Opbokken die handel. Zoals anderen al zeggen; één-miljoen-miljard volt op dat hek!
Daarnaast zou het afschaffen van de zieligheidsindustrie, door de gehele EU heen, ook een stap in de goede richting zijn. Hoe sneller er niks meer te halen valt voor dit soort niks nutter des te beter!

HaatAth3ist | 15-12-14 | 16:21

A: de EU gaat ons - heel democratisch- lekker niet vertellen hoe veel die Marokkanen precies hebben gekregen en wat de afspraken voor de komende jaren zijn;
-
B: andere Europese landen -Nederland en de Scandinavische landen voorop- gaan nu 'monitoren' wat de Marokkanen allemaal doen of laten met Congolese, Zimbabwaanse, Kamerounese enzovoorts gelukszoekende jongemannen. Dat is dus per definitie nóóit goed. Dus wonen die gelukszoekers binnenkort beter dan de gemiddelde Marokkaan en kost het ons nog véél meer geld...

bisbisbis | 15-12-14 | 16:21

@Igor Putkin | 15-12-14 | 16:11
Punt 1: ik heb het niet over doodschieten gehad, daar begin jij mee.
Punt 2: hoe komen die 'vluchtelingen' aan de duizenden Dollars om de oversteek naar West-Europa te maken.
In de ogen van die mensen klotst het geld hier tegen de plinten omhoog terwijl onze oudjes ondertussen genoegen moeten nemen met een 48-uurs luier (de 72-uurs variant ligt inmiddels op de tekentafel) en één keer per week onder de douche.
Schaam je!

necrosis | 15-12-14 | 16:20

Het begint langzamerhand op een invasie te lijken.

kwark001 | 15-12-14 | 16:19

BekiekUtMoar | 15-12-14 | 16:14
Nee, nee. Tegenhouden in de regio. En daarvoor zal NL moeten samenwerken met o.a. Spanje en Italië

Bakito | 15-12-14 | 16:19

necrosis | 15-12-14 | 16:02
25 kilovolt werkt het best, komt namelijk overal doorheen, 380 niet.

Snowy2000 | 15-12-14 | 16:18

Gewoon afrika koloniseren.

lady blabla | 15-12-14 | 16:17

BekiekUtMoar | 15-12-14 | 16:13

Klik eens op het laatse linkje van onze Prittert, misschien zie je iets wat je bekend voorkomt.

eerstneukendanpraten | 15-12-14 | 16:16

Gewoon consequent niets geven als ze hier komen. Geen onderdak of eten. Laat ze maar in de winterse kou buiten op straat slapen met een lege maag. Alleen als dat gebeurd en tot in Afrika doordringt zal het probleem zich oplossen.

sinar2 | 15-12-14 | 16:14

@Bakito | 15-12-14 | 16:12
Ik lees dit als sarcasme, want als je dit echt meent, ben je rijp voor een inrichting.

BekiekUtMoar | 15-12-14 | 16:14

@IJzervreter | 15-12-14 | 16:05
Nooit gehoord van stropers?

necrosis | 15-12-14 | 16:13

What The Fuck!!! http://www.netzplanet.net/leserzuschrift-asylanten-besetzen-bewohnte-haeuser-in-italien/17754

Dit is gewoon oorlog. Nog even en ze bezetten de huizen terwijl de vrouwen er nog in zijn.

BekiekUtMoar | 15-12-14 | 16:13

"Europa is onze droom, niets kan ons tegenhouden". Tsja. Gratis geld..

lillendvleesch | 15-12-14 | 16:12

Bewijst maar weer eens de noodzaak van de EU: zonder samenwerking zouden de Europese buitengrenzen een gatenkaas zijn, terwijl nu het aantal asielzoekers/immigranten sterk wordt ingedamd.

Bakito | 15-12-14 | 16:12

Ik zie allemaal jonge mensen in de kracht van hun leven die liever in Europa van talloze gratis-geld regelingen gebruik maken, dan dat ze hun eigen land proberen iets op te bouwen.
Vluchtelingen my ass, gelukszoekers, luilakken en criminelen, dat zijn het.

Een miljoenmiljard ontwikkelingshulp in de laatste 40 jaar heeft er dus niet voor gezorgd dat ze hun landbouwkennis, industrie, wegenbouw, etc verder ontwikkelden, maar noppen onder hun schoenen en haken waardoor ze helemaal niks meer hoeven te ontwikkelen maar de rest van hun leven aan de tiet van de werkende westerling kunnen blijven liggen.

Hoeveel redenen om te stoppen met miljarden in die bodemloze put te storten, hebben de correctmenschen in dit land nog nodig?

Cuyahoga | 15-12-14 | 16:11


necrosis | 15-12-14 | 16:02
Ja, wanhopige en ongewapende mensen doodschieten. Goed idee.

Igor Putkin | 15-12-14 | 16:11

Ongelooflijk, wat zijn we in 15 jaar tijd een kutland op een kutcontinent geworden.

Snackbar van Allah | 15-12-14 | 16:11

Best een gezellige camping.

Klier van Bartholin | 15-12-14 | 16:10

De wal keert het schip of ben ik nu te optimistisch?

eerstneukendanpraten | 15-12-14 | 16:10

@Kaas de Vies | 15-12-14 | 16:04
Spanje een zak geld geven?
De meeste gelukszoekers weten allang dat je voor gratis geld niet in Spanje moet zijn.
Spanje stuurt die lui desnoods met die zak geld naar de noordelijke EU-landen.
Overigens moeten ze daar mee oppassen, het land waar die asielzoekers aankomen, moet ze opnemen of uitwijzen.
Om diezelfde reden had Mauro in Portugal moeten blijven, of terugkeren naar land van herkomst.
Zo staat het in de spelregels....

necrosis | 15-12-14 | 16:10

Dus boutje en moetjes worden volgend jaar verboden?

toetanchamon | 15-12-14 | 16:07

@necrosis | 15-12-14 | 16:02
Tussen 2 hekken een paar Afrikaanse leeuwen los laten lopen is denk ik al afdoende.

IJzervreter | 15-12-14 | 16:05

Kunnen we niet beter Spanje een zak geld geven door die enclave daar op te heffen? Lijkt me veel intelligenter.

Kaas de Vies | 15-12-14 | 16:04

Kunnen ze geen '380' op dat hek zetten?
Of ben ik dan niet aardig?

necrosis | 15-12-14 | 16:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland