Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CLASH! Nigel Farage vs Russell Brand

Chips, beer & nuts. Late Night Clash op BBC1! UKIP-leider Nigel Farage is een daadwerkelijke messias, Brand een "African white space jezus" en ze gaan verbaal matten op de Beeb. Russell Brand schreef onlangs het boek "Revolution", dat samen valt te vatten als: "Ik verveel me de tiefus dus ik wil een revolutie want een baan zoeken is ook weer zoiets". Farage is de eloquente leider van een partij met "LPF-toestanden" (dixit Volkskrant) dus zekerweten de volgende Iron Lady van het United Kingdom. Hier filmpje wat Brand van Farage vindt. Daar de mening van Farage over Brand. Moeilijk te voorspellen waar dit vechtdebat op uit gaat lopen, maar het is absoluut het kijken waard. Zometeenstraks op BBC1, livestream hierboven en op deze LIVEBLOG. Oh, en zeiken over autoplay = knal voor u muil. We fixen het. Later. Uitzending Gemist? RECAP bij Daily Mail.

Reaguursels

Inloggen

Zeer goede samenvatting in de Daily Telegraph: Brand versus Farage: "the audience won by knockout".

Inderdaad, Russell Brand werd compleet afgemaakt door het publiek. Farage hoefde alleen nog maar achterover te leunen, het publiek rekende zeer effectief af met Brand.

www.telegraph.co.uk/news/politics/ukip...

Outsider-Inside | 12-12-14 | 23:26

Wat een natte krant die Russell. Het enige wat hij doet is Nigel persoonlijk aanvallen zonder inhoudelijke argumenten te gebruiken. Gewoon makkelijk scoren met een paar holle kreten, jammer dat een groot deel van het klapvee dat niet begrijpt.

Sir Hackalot | 12-12-14 | 21:28

Great show. Great agitator, that Russell. Scary guy, that Russell.

ljcoster | 12-12-14 | 20:58

Nequebard | 12-12-14 | 01:10
Ja, maar politiek "fout" dus vindt een omhooggevallen Jesus-impersonator die enkel bekend is omdat bij in hetzelfde bed heeft gelegen als een popsterretje die alleen bekend is vanwege haar grote tieten zichzelf beter dan hem, desondanks het compleet ontbreken aan wapenfeiten.

En dat is waarom ik van de politiek walg. Argumenten, rechten, en het nationale belang betekenen niks voor de bruinhemden die hun politieke extremisme op willen dringen.

Piet van het Padje | 12-12-14 | 17:39

Die Russel Brand kwam even over als een toevallige voorbijganger toen dat walgelijke vriendinnetje van Quincy (Sunny Bergman ofzo ?) even haar linksextremistische ding op valse gronden ging doen. Maar die Russel Brand is geen toevallige voorbijganger ? Die Russel is geen onpartijdige doorgaanse burger ? Die Russel Brand is door Sunny Bergman doelbewust uitgekozen om geansceneerd veroontwaarding te spelen ? Dit verklaart heel veel. Neej, dit verklaart alles. Zo rolt extreem links. Ze doen ALLES om hun gelijk te halen. Ze doen alles om hun doel te bereiken. Door dit soort mensen zijn Pim Fortuin en Theo van Gogh omgelegd. Waarom loopt dit soort tuig en gajes nog los rond ?

Rest In Privacy | 12-12-14 | 16:56

Ik twijfelde eerst nog over Russell Brand maar nu weet ik het zeker... wat een zielige lul met z'n communistische praatjes. Typisch geval van links lullen, rechts zakken vullen. Zijn vriendin is familie van de grootste bankiers ter wereld: de Rothschild familie.
Zijn aanval op Farage, met valse emotionele non argumenten, doet me denken aan de manier waarop Pim Fortuyn altijd werd weg gezet.
Natuurlijk heeft hij gelijk dat de banken aangepakt moeten worden maar dat wil nog niet zeggen dat de multi culturele samenleving en de immigratie problemen niet ook aangepakt moeten worden.

drollewupper | 12-12-14 | 16:41

Zo op het oog lijkt die Russell Brand me nogal een sukkel. Zo'n overbodig racisme/fascisme/discriminatie-roepertje met een poster van Che Guevarra in zijn slaapkamer.
Kortom, ongezien gewonnen door Farrage.

lekker wijf | 12-12-14 | 14:53

Tis bijna Kafkaesk. Dan zit daar zon hipster met een Alvin Chipmunk stemmetje te beweren dat alles de schuld is van die gemene bankiers in de City. En dat massa immigratie helemaal geen impact genereert want "het gebeurde altijd al". Terwijl Farage net daarvoor zegt: laten we eens echt immigratyiebeleid ontwikkelen, waarin we de instroom gaan beperken en meer gaan selecteren op het type mensen die deze maatschapij nodig heeft. Hoe kan je daar nou fucking op tegen zijn? Dat is toch gewoon common sense?

Gen. Maximus | 12-12-14 | 14:49

@klaas.heitinga | 12-12-14 | 11:02
Die aanslag is al gepleegd. En gelukkig mislukt.

van heinde en verre | 12-12-14 | 14:36

Russel Brand altijd min heel veel, meer aandachtshoer met te hoge stem dan inhoudelijk betrokken. Farage is weer geweldig en zegt gewoon netjes dat immigratie op zich niet zo'n punt is, zolang je controle houdt op de aantallen en het type immigrant. Hoe moeilijk kan het zijn?

van heinde en verre | 12-12-14 | 14:34

@Bad Ass Justice | 12-12-14 | 11:37
En vergeet het feminisme niet. Deze teef zou eventjes snoeihard op haar plaats gezet dienen te worden.
Droppen in een islamitisch land.

343 | 12-12-14 | 13:10

Parklife !

Bigi Bana Boy | 12-12-14 | 12:38

Brand is wel, op geheel socialistische wijze, de rijkste van het stel.
Hypocriet.

watergeus | 12-12-14 | 12:20

Brand, Bono .. al die UK asshole namen beginnen met een B

(c)ZWITSUL | 12-12-14 | 12:20

Dat blauwharige monster is symbool met wat er mis is gegaan de laatste 35 jaar. De linkse racisme reflex.

Bad Ass Justice | 12-12-14 | 11:37

Farage: 'Everyone fancied that Mr Brand and I might butt heads, but actually, as we entered the studio, and his personal make-up artist straightened his chest hair for him, I kid you not, I realised that perhaps he might be a bit lighter weight than expected.'

Bad Ass Justice | 12-12-14 | 11:34

De Treinende Rechter | 12-12-14 | 00:13
"Brand is intelligenter dan Farage. Hij weet dat hij er toch niet doorkomt. Is voor rechtse mensen niet te zien.(maar die zijn ook vaak iets minder slim)"

Inderdaad alleen linkse mensen zien hoe slim linkse mensen zijn. Verwar trouwens slim niet met intelligent.

Bad Ass Justice | 12-12-14 | 11:33

Het is dat de heer Brand Katy Perry volgeblaft heeft anders had ik echt 0 respect voor hem!

Ommie de HaatMoker | 12-12-14 | 11:29

Hoe lang zal het duren voordat deze haatcampagne (ook) leidt tot een aanslag door een of andere moslimgekkie?

klaas.heitinga | 12-12-14 | 11:02

Ik hoop maar dat Nigel Farage goed wordt beveiligd. Types als dat blauwharige wezen in het publiek zullen hem zonder pardon omleggen als ze de kans krijgen.

Verder vind ik dat gelul over herverdeling van Russell Brand nogal goedkoop; je kunt herverdelen wat je wilt maar dat neemt niet weg dat hele gemeenschappen ontwricht kunnen worden door ongelimiteerde immigratie.

menzo | 12-12-14 | 10:59

Omdat de politici niet tegen Farage op kunnen huren ze maar een gekkie met borsthaar en kleuterarmbandjes in. Armoedig.

doskabouter | 12-12-14 | 10:47

Onsympathieke kudtkop die R. Brand. Nigel daarentegen scherp en très sympa.

Cosmic Traveller | 12-12-14 | 10:37

Hoe is het toch mogelijk dat Katy Perry zich door deze klaploper heeft laten uitwonen?

GOEM | 12-12-14 | 10:29

@daytripper | 12-12-14 | 09:24

De twee, massa-immigratie en ongelijkheid, zijn ook gerelateerd. Massa-immigratie drukt lonen en dunt de verzorgingsstaat uit. Dat effect aan de onderkant bereikt nu de middenklasse.

Die staat van boven al onder druk doordat bedrijven en vermogenden steeds makkelijker belastingen kunnen ontwijken, terwijl het economisch beleid er volledig op is gericht om ze goedkoop krediet en mooie rendementen te verschaffen.
Theo van Deursen | 12-12-14 | 09:41

@Theo van Deursen. U hebt volkomen gelijk. En dat zou ook kunnen verklaren waarom de "elite" ( D66 etc)zich niet bezorgd hoeft te maken om de massa-immigratie.
We zijn eruit :-)!

daytripper | 12-12-14 | 10:20

Russel Brand, een nieuw opgestane communi agitator, ten voeten uit!

lanexx | 12-12-14 | 10:12

Grappig dat er altijd over RAS (racist) wordt gesproken en niet MENTALITEIT van mensen uit voornamelijk derde-wereld landen. De problemen met allochtonen hebben te maken met cultuurverschillen en levensopvattingen.

In de jaren 60/70 had men hier de paradigma dat goed voorbeeld volgen doet en dat de maakbare mens uiteindelijk steeds beter met elkaar ging samenwerking, maar niets is minder waar gebleken.

De meeste problemen van allochtonen komen uit landen waar corruptie en fraude zeer hoog zijn en hanteren deze mentaliteit ook in de landen waar zij naar toe emigreren. Helaas wordt asociaal gedrag min of meer beloont in dit land, milde straffen, slechte controle op (uitkerings)fraude. Daarom stel ik dat naar de internationale corruptie index wordt gekeken om zo een bepaalde selectie te maken. En meer immigranten uit landen die cultureel verbonden zijn, zoals Duitsland, Denemarken, Vlaanderen etc.

Laten we ook even naar de cijfers kijken tussen diverse immigranten groepen in Nederland:

374.996 Marokkanen
368.512 Duitsers

De bovenste groep vertoont dermate meer corrupt gedrag dan de onderste. Als er meer allochtonenwaren die aansloten op onze cultuur, dan had dat een hoop ellende gescheeld, dat zijn gewoon de feiten. Heeft niets met huidskleur te maken.

Kosmos | 12-12-14 | 09:48

@daytripper | 12-12-14 | 09:24

De twee, massa-immigratie en ongelijkheid, zijn ook gerelateerd. Massa-immigratie drukt lonen en dunt de verzorgingsstaat uit. Dat effect aan de onderkant bereikt nu de middenklasse.

Die staat van boven al onder druk doordat bedrijven en vermogenden steeds makkelijker belastingen kunnen ontwijken, terwijl het economisch beleid er volledig op is gericht om ze goedkoop krediet en mooie rendementen te verschaffen.

Theo van Deursen | 12-12-14 | 09:41

Brand is een wereldvreemde idioot. Farage is mijn nieuwe held, sinds ik weet dat hij zijn spreektijd in het EU psrlement gebruikt om die club voor lul te zetten. Goede spreker ook: heb 'm nog nooit uhm horen zeggen en als je een punt scoort, geeft hij dat vrolijk toe.

QuelleFromage | 12-12-14 | 09:41

Je ziet momenteel in de UK exact hetzelfde gebeuren als in 2002 in NL tijdens de opkomst van Fortuyn.

Nigel Farage gaat als een komeet omhoog in de peilingen en het lukt de gevestigde partijen niet om hem effectief te bestrijden en daarom begint men nu maar een demoniserings campagne waarin Russel Brand een grote rol speelt. Eerder deze week kwam de Britse pers ook al met een of andere opgeblazen sex-affaire rondom een UKIP bestuurslid (bleek uiteindelijk weinig om het lijf te hebben). Overigens bereikt men precies het tegenovergestelde effect (net als in NL in 2002) en de UKIP-kiezers worden door de de demonisering alleen nog maar fanatiekere UKIP aanhangers.

En die Russell Brand heeft wel een grote linkse muil, maar is zelf multi-miljonair (9 miljoen pond) en woont in London in een huis van 2 miljoen pond. Toen een Engelse journalist hem daarmee onlangs confronteerde ging hij ballistic:

www.dailymail.co.uk/news/article-28572...

Outsider-Inside | 12-12-14 | 09:38

Engeland leidt net als Nederland aan een sluipende ziekte die het land van binnenuit uitholt.
Deze uitholling wordt deels veroorzaakt door massa immigratie , maar het rijker worden van de rijken de armer van de armen is ook een treurig feit.
Overigens zwak van Brand dat hij weer aankomt met de onuitroeibare nonsens van de immigratie van vroeger tijden vergelijken met de huidige stormloop: niet alleen qua aantallen nonsens maar vooral qua karakter.

daytripper | 12-12-14 | 09:24

-weggejorist-

maatneembekertje | 12-12-14 | 09:21

Die Russel Brand doet mij wat denken aan Dicky Curtis.

zeauzeg | 12-12-14 | 09:11

't Feit dat de Linkskerk in GB overgaat tot het inzetten van populaire grappenmakers geeft de paniek aldaar wel goed weer. Brand in de voetsporen van die travestiet Eddie Izzard als joker voor 't multi culti sprookje. Trappen de mensen er nog in, kun je je afvragen... In elk geval heeft Brand nu wel een baantje voor het leven bij de BBC.

Ales | 12-12-14 | 08:52

Aan het einde draagt Russell de oplossing aan: dogma.

Martin Aceton | 12-12-14 | 08:49

Als de één zegt dat ongebreidelde immigratie een probleem is voor de UK, en de ander zegt dat geldwolverij van ondernemers en corrupte politici een probleem is voor de UK, komt daar dan niemand op het idee dat de UK misschien wel meer dan één probleem heeft?

simpelman | 12-12-14 | 08:46

Hele wijken leiden al aan het Stockholm-syndroom onder de constante terreur van de Islam.

Astroturfer | 12-12-14 | 08:44

Mwah. Van figuren als meneer Brand liepen er hier honderden in een dozijn rond in Nederland, in de jaren '70.
Omdat de ambtelijke molen toen nog stroef doch bekwaam draaide, kon dat niet zo'n kwaad.
Later schoren zij zich en werden ambtenaar. Of directeur van een vage stichting met een grote omzet aan belastinggeld. Of ze werden eindredacteur van "onze" media. Nassaal gingen zij in de politiek. Tegenwoordig doen zij aan "beschaving", achter hun Fatsoenskloof.

Met de islam in de mix werd dat een team waarvan geschiedschrijvers zullen zeggen dat het de ondergang van de Westerse beschaving werd. Als er dan nog geschreven kan en mag worden, van de Boze Profeet. Dat is.

Jan Passant mk2 | 12-12-14 | 08:43

Rare jongens die Engelsen. En de vrouwen hebben blauwe haren.

Jan Gordelroos | 12-12-14 | 08:42

*Zucht*
Russel Brand doet wat ad hominems, pakt zijn alu-hoedje er bij, en weigert het echt te hebben over de inhoud.


Leuk dat je moeilijke woordjes op een guitige wijze aan elkaar kan knopen, maar dat betekent niet dat je een sterk argument hebt.

TeeJee | 12-12-14 | 08:41

My problem would be mate, if i stand up for parliament i become one of them.
Sums it all up, Russel.
Gutmensch vanaf de zijlijn en vooral blijven wegkijken.
Altijd het makkelijkst.
De UK loopt door zijn politieke systeem 25 jaar achter op Nederland waar ruimte is voor extremen, en je dus een betere, evenwichtige feeling krijgt wat het politieke klimaat is.
In de UK is dit afwezig, omdat er traditioneel maar 2 partijden zijn.
Ik ken voldoende Britten die de (moslim) immigratie spuug en spuugzat zijn.
De UkIP of BNP gaat daar nog eens heel groot worden, met dank aan de politiek correcte gutmenschen.
Ik wens ze succes.

Maya de Blij | 12-12-14 | 08:35

drs.Nee | 12-12-14 | 03:06

Ik moet nog kijken maar heb alvast voor Nigel Farage gestemd, Nigel Farage altijd ongezien +1

Machoclown | 12-12-14 | 08:32

Leuk format voor onze commerciële zenders. Dan wel met een gespreksleider die zijn eigen mening even laat voor wat die is.
En laten we eerlijk zijn, ook een prima gelegenheid voor politici om hun mening te verkondigen en om te horen wat er daadwerkelijk speelt bij de kiezers.

Klik_hier | 12-12-14 | 08:31

Penny Mordaunt was het lekkerste, daar is geen poll voor nodig

Delaware | 12-12-14 | 08:00

Wie zijn toch al die mensen?

Mark van Leeuwen | 12-12-14 | 07:45

Russell Brand is een held omdat hij als succesvol artiest altijd voor de amen opkomt en vindt dat mensen als hij meer belasting moeten betalen. Het leeghoofd dat dit armetierige stukje heeft getikt heeft meer op met Joling cum suis voor wie de belasting niet laag genoeg kan zijn.

dadoorunrun | 12-12-14 | 03:17

Russel Brand is patient number zero with Swedish disease.

Lafayette | 12-12-14 | 03:10

Chew on this..
https://www.youtube.com/watch?v=fKpg_ZP3nmk&list=WL

newray | 12-12-14 | 02:39

@eerstneukendanpraten | 12-12-14 | 01:50
Tool is verstrekt met de duidelijke woorden totaal niet ondersteund door GS en volledig op eigen risico. Wou er net een off topic gejammer over doen. Weet in ieder geval dat de PC weer op ze tafeltje kan blijven staan. Als dat ding gaat happen naar de baas met kuren gaat hij het raam uit en komt er een andere. We kunnen niks anders doen dan afwachten. Veel werkt niet meer. Volgens de data is me laatste reaguursel 6 december. Niet dus, daar stuiter ik te vaak voor rond hier om me laatste reaguursel 6 dagen geleden te laten zijn.

Vageling | 12-12-14 | 02:02

Oh, en zeiken over autoplay = knal voor u muil. We fixen het. Later.
Spartacus | 11-12-14 | 23:30 | Link | 82 reacties |

Doe eens niet zo stoer flapdrol, en fix gvd die klere autoplay

DeMaurice | 12-12-14 | 01:52

OT

Kom op redactie, doet de tool eens fixen!

eerstneukendanpraten | 12-12-14 | 01:50

@Vageling | 12-12-14 | 01:30
-edit: blijkt lokale discussie in het Verenigd Koninkrijk te zijn. Net zo'n muppetshow als de EU. Vandaar me verwarring. Ik ben iets lokaal met een steen, iets met onder, een MP met een gladde lach, Wilders die eens happen naar de baas doet, etc gewend.

Vageling | 12-12-14 | 01:38

Eigenwijs dat ik ben. Stiekem nieuwsgierig naar die Bunny. Een blauwe (schijnt een kameleon te zijn en haar haar past zich aan naar haar emotionele buien) konijn die (vermoedt geval feminist, mannen hater, wereld hater) iets hysterisch loopt te roeptoeteren. Moet niet gekker worden in de muppetshow genaamd de EU. Blauwe muppet en een spacende Jezus aftreksel muppet erbij. Gaat lekker daar in Brussel. Ga maar kruisje drukken. ALT+F4tje plegen.

Vageling | 12-12-14 | 01:30

Ik ben eruit . was ook heel simpel.. 1+1 = 42

newray | 12-12-14 | 01:22

@KoninginWildemina* | 12-12-14 | 01:14
Welke worst? Wordt deze knul allemaal teveel hier. Teveel moet je maar kabel tv hebben actualiteiten. Hoe zit het met onze graaiers in Den Haag in het ene vak en de multikulti knuffelaars in de andere? Niet eens de grijze gebied muizen om daar maar niet eens over te reppen. Nee we hebben het over Russeltje Braadworst. Over zijn leuke EU schnabbel. Dit topic is klaar voor mij.

Vageling | 12-12-14 | 01:19

uitstekend, natuurlijk.

Evocatus | 12-12-14 | 01:18

Wij zijn de Biereco's, tevens u aannemer.

eerstneukendanpraten | 12-12-14 | 01:17

Rusell Brandt, is dat niet stiekem Conchita Wurst?

KoninginWildemina* | 12-12-14 | 01:14

@Stir Glenfarclas II | 12-12-14 | 00:24
Ik kan mij uitskend vinden in uw opmerkingen!
Salut! Evocatus

Evocatus | 12-12-14 | 01:13

@jeanmondo | 12-12-14 | 00:56
De vrouw met het blauwe haar? Haar 'naam' is Bunny de la Roche, en ze is een actief lid van de Socialist Workers Party. Ze was vrij letterlijk naar binnen gebracht door haar partij als klapvee voor Brand, maar ze heeft heel links nu keihard voor schut gezet.

Nequebard | 12-12-14 | 01:11

@Slipsnifter | 12-12-14 | 00:59
Verrek dat verklaart waarom ik niet mag langskomen. Sta ik waarschijnlijk weer op wat extreemlinkse eurofielen tenen. Dank u voor de uitleg. Snap er echt geen hol van wat zo'n figuur daar zoekt. Russel heeft het graaien ontdekt dus.

Vageling | 12-12-14 | 01:11

Russell Brand is definitief verwoest. Het beste wat hij uit zijn mouw heeft weten te schudden (en waarschijnlijk ook nog op een spiekbriefje) is dat Farage een 'Pound Shop Enoch Powell' is.

Nou ja, als ik Farage was dan zou ik vereerd zijn. Enoch Powell was, na Churchill, de tweede man in het Verenigd Koninkrijk die de migratieproblematiek voorspelde. In 1968, en zijn voorspellingen kwamen allemaal uit. Powell was een briljant man, een man waar zelfs Pim Fortuyn niet tegenop had kunnen boksen in logica en retoriek. De man heeft het Britse leger geholpen in Noord-Afrika met zijn kennis en is daarmee een hoge legerofficier geworden, sprak tegen het einde van zijn leven twaalf talen waaronder Latijn, oud-Grieks, Russisch en Hebreeuws, en was al op zijn 25e professor in de klassieke talen. Farage mag vereerd zijn dat hij met Powell vergeleken is.

Nequebard | 12-12-14 | 01:10

ZonderNaam | 12-12-14 | 00:42
Hoogdravend niet, maar in vergelijking met onze NPO/VARA-debatten is het een verademing!

Nuchtere_Hollander | 12-12-14 | 01:04

Stir Glenfarclas II | 12-12-14 | 00:24
Zo is het maar net.
Wat een onzin dat alleen rechts tegen massa-immigratie is.

Jan Dribbel | 12-12-14 | 01:04

@Vageling | 12-12-14 | 00:57
Iedereen die extreemlinks is is in de EU extreembelangrijk.

Slipsnifter | 12-12-14 | 00:59

Russel wie? Die op Jezus ogende spacekikker? Kan me niet eens heugen wat hij ook weer deed of waarom men hem aandacht geeft. Wou bijna me google erbij halen, neuh laat ook maar. Iets van soortige grappenmaker staat me bij. Wat zoekt dat in een debat?

Vageling | 12-12-14 | 00:57

Omfg was die "racist!1!"-schreeuwende vrouw ingehuurd om de linkerflank voor schut te zetten?

jeanmondo | 12-12-14 | 00:56

In Engeland werken dezelfde mechanismen als destijds bij de opkomst van Fortuyn.
Noem Farage racist en fascist.
En verwelkom tegelijkertijd de immigranten die je dochters verkrachten.

de honden blaffen... | 12-12-14 | 00:49

@stir

Dat is dus het debiele aan haar reactie. Linksgekkie slechts een omschrijving van het type vrouw. Ze spoort niet Door het willen weigeren van moordenaars als racisme te bestempelen. Haar eigen gekke wereldbeeld koppelt moordenaar aan een ras, welke dat dan mag zijn in haar belevingswereld. Dat is het gekkie gedeelte. De eeuwige racismereflex is een soort spasme dat vooral bij linksmensen voorkomt. Dat is dus het linkse gedeelte.

Tegen immigratie zijn is ook geen racisme, net zomin als trots zijn op je land en dat willen behouden. Volgens ook niet echt in links of rechts te plaatsen. Dat is een achterhaalde politieke scheiding.

de count | 12-12-14 | 00:44

@ Nuchtere_Hollander | 12-12-14 | 00:33
Beter dan een NPO debat is niet heel moeilijk, die lat ligt vrij laag. Desalniettemin vond ik dit BBC debat ook niet heel erg hoogdravend.

ZonderNaam | 12-12-14 | 00:42

Maar waarom de neuk zit een (overigens zeer matige) comedian (met wederom zeer matige films op zijn naam) een poging tot politieke debatten te voeren? Een nota bene hele slechte poging, want hij speelt constant op de persoon en op de echt toe doende zaken gaat hij niet in. Je zou haast zeggen dat het de Quinsy Gario van Engeland is. Een volledig irrelevant persoon die een podium toegespeeld krijgt.

Le Roi | 12-12-14 | 00:41

autoplay no problem, mijn quadcore eet dit als ontbijt.

westcoast | 12-12-14 | 00:36

Wat een fijn en gewogen debat, daar kan de NPO nog een puntje aan zuigen! Je merkt dat ze qua immigratiedebat achterlopen bij Nederland, maar de objectiviteit (zowel qua debatleider als publiek) is vele malen beter als hier in Nederland. Waar Vara-socialist Paul Witteman en het Vara-publiek de boventoon voeren.

Nuchtere_Hollander | 12-12-14 | 00:33

Ben blij dat de video gewoon begint te spelen, zonder verdere interactie. Scheelt weer een handeling.

fail | 12-12-14 | 00:31

@Mesjoggah | 12-12-14 | 00:11

Ga je mond spoelen, Fortuyn was van een heel ander kaliber dan die Farage.

Theo van Deursen | 12-12-14 | 00:30

-weggejorist-

Ben_de_Spuiter | 12-12-14 | 00:28

Never mind: http://vara.nl/media/330220

The_Master_Bear | 12-12-14 | 00:27

@Tobi
Die ja. Met baardje. Eerst samen douchen. Geyl...

Pavlova | 12-12-14 | 00:26

Brand is een naar joch die verveeld voor zich uit gaat staren als hij het niet meer snapt of als hij zijn zin niet krijgt. Een rasechte linkse rukker die overal tegen is en begint te schreeuwen maar met ideeen komen? Nee, dat is te veel gevraagd. Russel begrijpt niet wat er aan de hand is in zijn land omdat hij zich schuil houdt in zijn ivoren toren en af en toe buiten komt.

keizeradmiraal4 | 12-12-14 | 00:25

@Nanker Phelge
Linkje?

The_Master_Bear | 12-12-14 | 00:25

Nequebard | 12-12-14 | 00:20

Farage kun je moeilijk nog negeren dit hebben ze bij de BBC ook gemerkt.

Eurotokkie | 12-12-14 | 00:25

@de count | 12-12-14 | 00:13
Heeft niks met links/rechts te maken. Ben heel links maar heb 0,0 met massa-immigratie. Zou leuk zijn als we ook massaal naar Afrika/Azie zouden vertrekken en ginds onze normen en waarden zouden opleggen, maar voorlopig is het eenrichtingsverkeer met een Weg Met Ons instelling.

Ik ken verschillende mensen die zo gematigd zijn als de pest, anti-racisme als je je maar kunt voorstellen, maar wie echt 200% compleet genoeg hebben van massa-immigratie. Inclusief allochtonen, kun je nagaan.

Stir Glenfarclas II | 12-12-14 | 00:24

Farage is flink aan het winnen, en hij heeft tot nu toe nauwelijks mogen spreken. Het publiek vecht het uit, en in het publiek hebben de mensen die tegen Brand zijn de beste punten gemaakt (terwijl de voorstanders van Brand alleen maar schuimbekkend hebben gegild en geschreeuwd).

Nequebard | 12-12-14 | 00:20

Ik kijk toch liever Rob Muntz vs Willibrord Frequin.

Eurotokkie | 12-12-14 | 00:19

@De Treinende Rechter | 12-12-14 | 00:13
Nee, bloedfanatiek je eigen leefomgeving naar de tyfus helpen, dan ben je pas slim..

Slipsnifter | 12-12-14 | 00:15

@7,62x39 | 12-12-14 | 00:06
Die info over hem is openbaar. Jij begrijpt het verschil niet.

drs.Nee | 12-12-14 | 00:15

En nog steeds zijn er mensen, die geloven in het immigratiesprookje. (lees: o.a. idiot Russel Brand)
 
Gelukkig ziet een groot deel van het publiek ook de werkelijkheid...

saintinel | 12-12-14 | 00:14

Een lege huls met baard en een vrouwenstem; Russel.

Jackanders | 12-12-14 | 00:14

hahaha wat een linkserig schreeuwgekkie weer:
Vrouwtje 1: We moeten geen moordenaars en verkrachters toelaten tot ons land.
Linksgekkie vrouwtje inclusief paars haar: You're a racist!

de count | 12-12-14 | 00:13

Brand is intelligenter dan Farage. Hij weet dat hij er toch niet doorkomt. Is voor rechtse mensen niet te zien.(maar die zijn ook vaak iets minder slim)

De Treinende Rechter | 12-12-14 | 00:13

@Mesjoggah | 12-12-14 | 00:11
Van Frikschoten!
O, wacht..

Slipsnifter | 12-12-14 | 00:13

@spanarchist | 12-12-14 | 00:09
Denk dat Brand wat teveel uit de cokepot heeft gesnoept, sniezo bevorderlijk voor de hersencelletjes..

Slipsnifter | 12-12-14 | 00:12

Wel mooi dat de racismeroeperT in de zaal ff op haar nummer gezet werd

ZonderNaam | 12-12-14 | 00:12

Wanneer krijgen wij onze tweede Farage ? De eerste is helaas doodgeschoten..

Mesjoggah | 12-12-14 | 00:11

Who cares. Net epische tv bij Pauw waarin Genosse Rottenberg compleet verstikte in zijn eigen zuur door tv-legende Rob Muntz. #Terugkijktip

Nanker Phelge | 12-12-14 | 00:11

Maar liever niet, dan moet ik weer meebetalen aan zijn riante salaris..

Slipsnifter | 12-12-14 | 00:10

Jammer, die Russel Brand komt niet verder dan wat vage linkse leuzen zonder op de vragen in te gaan. Geen antwoord op de vragen, slechts gemeenplaatsen. Had meer inhoud van hem verwacht, een bij voorbaat gewonnen discussie voor Farage. Ondanks het linkse klapvee.

spanarchist | 12-12-14 | 00:09

Erg ongrappige man die Brand, zou zo als Vara cabaretier aan de slag kunnen.

Slipsnifter | 12-12-14 | 00:09

@Mark_Pugner | 12-12-14 | 00:01

Brand brengt zijn belangrijke boodschap wel in diskrediet door massa-immigratie niet serieus te nemen.

Als plant voor de 1% is hij ook niet slecht.

Theo van Deursen | 12-12-14 | 00:08

drs.Nee | 12-12-14 | 00:03
LOL @ Brand verwijten op de man te spelen en dan zijn hele medische voorgeschiedenis erbij halen.

7,62x39 | 12-12-14 | 00:06

Kik dat is nou eens tv
Zouden we in NL ook moeten hebben ipv VARA's DWDD en Paul en Pauw de Leeuw.
Hier verdwijnt ons belastinggeld in de zakken van Pauw en Paul cs. en desinformatie.

ecologiste | 12-12-14 | 00:06

Manmanman, wat word ik moe van die Russel Brand

ZonderNaam | 12-12-14 | 00:05

Het immigratiedebat begint op stoom te komen.
Zie ook Duitsland.
Het zal GVD een keer tijd worden.

de honden blaffen... | 12-12-14 | 00:05

Ik weet niet wat erger is, deze domlinkse ijdeltuit of het achterlijke klapvee. Wat zijn linkschen toch triest.

Russells Teapot | 12-12-14 | 00:03

De linkse politiek activist Russel Brand speelt op de man, hij gaat niet in op de vragen bij qqt.
Niets voor niets werd hij opgevoerd in de gesubsidieerde anti-zwartepiet-docu van die andere dwaas Sunny Bergman.
Brand kwam pas nog in opspraak omdat hij privégegevens, telefoonnummers van een journalist op twitter plaatste.

Wiki vermeldt over hem dat hij een bipolaire stoornis heeft, aan boulimia en automutilatie leed. Daarbij is hij een voormalige heroïne-, drank- en seksverslaafde.

drs.Nee | 12-12-14 | 00:03

Vulgair volk toch, Engelsen.

7,62x39 | 12-12-14 | 00:02

Die langharige is toch hopelijk het nieuwste typetje van Sacha Cohen, right?

The_Master_Bear | 12-12-14 | 00:02

@Theo van Deursen | 11-12-14 | 23:57
Leuk dat je om mijn welgesteldheid bekommert. Wie heb jij hoog zitten dan, ach laat maar.

carramba | 12-12-14 | 00:01

Verder lache gast, Russell Brand.

7,62x39 | 12-12-14 | 00:01

Russell Brand is een gevaarlijk mannetje. Zijn achternaam zegt het als, ingehuurd om vuurtjes op te stoken. iig een vuurtje onder UKIP.

Mark_Pugner | 12-12-14 | 00:01

Kan die Brand zijn hemd fatsoenlijk dichtknopen? Niemand zit op de aanblik van zijn borsthaar te wachten toch?

7,62x39 | 11-12-14 | 23:59

@carramba | 11-12-14 | 23:54

Je moest eens weten hoe weinig zo'n Farage met jou op heeft.

En Brand heeft drugs ingeruild voor god dacht ik. Is ook vaak maar een marginale verbetering.

Theo van Deursen | 11-12-14 | 23:57

Farage is een baas, Brand een joker.

carramba | 11-12-14 | 23:54

Russel is de Amsterdamse dealert. Hij had nog een kilootje liggen namelijk. I dig him but he scares me sometimes....

Restepect | 11-12-14 | 23:50

Mijn player staat standaard op mute
dus van mij in elk geval geen gezeik over autoplay

Tobi | 11-12-14 | 23:48

@Pavlova | 11-12-14 | 23:44
Je bedoelt die langharige met dat vieze baardje?

necrosis | 11-12-14 | 23:47

necrosis | 11-12-14 | 23:42
Heb jij geen macbook?

Bakito | 11-12-14 | 23:46

lol "that dude on the end of the table"

toetanchamon | 11-12-14 | 23:44

Die Russel is een enge Brit die uit verveling wat ambities en meningingen uit de grond heeft gestampt. Doei.

Candy_Covered | 11-12-14 | 23:44

Ik zou em doen. Brand, not Farage.

Pavlova | 11-12-14 | 23:44

@7,62x39 | 11-12-14 | 23:39
Nope, ik heb 'autoplay-killer' geïnstalleerd.
*baas in eigen pc*

necrosis | 11-12-14 | 23:42

Of Ziggo 601 (Recorder harkt 't in full HD binnen)

Mastermattie | 11-12-14 | 23:42

Ik zit toch nog naar Ned. 2 te kijken. Docu over Mark Rothko.

7,62x39 | 11-12-14 | 23:41

Bij mij start hij wel, maar nie vanzelf. Verder geen klachten.

7,62x39 | 11-12-14 | 23:40

necrosis | 11-12-14 | 23:37
Start de vid bij jou wel?

7,62x39 | 11-12-14 | 23:39

@7,62x39 | 11-12-14 | 23:34
Je moest eerst je computer aanslingeren?

necrosis | 11-12-14 | 23:37

Bij mij deed hij geen autoplay. Ik moest de video zelf starten!
</zeik>

7,62x39 | 11-12-14 | 23:34

Oh, en zeiken over autoplay = knal voor u muil. We fixen het. Later.

@Spartacus | 11-12-14 | 23:30
Het is: 'knal voor uW muil'....
*gnehehe*

necrosis | 11-12-14 | 23:33

Misschien gaat Russell het wel over Zwarte Piet hebben.

one hobo | 11-12-14 | 23:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken