Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

WTF! 6-jarig meisje gegijzeld bij overval Uithoorn

oie_yNqsMqrdUANE.gifEén van de functie-eisen voor een GeenStijl-redacteur is dat je enorm goed bent in het verzinnen van synoniemen voor het woord 'schoften'. Maar bij dit nieuwsbericht liepen zelfs wij compleet vast: Uithoorns gezin gegijzeld bij woningoverval: 6-jarig meisje uit bed gehaald en bedreigd. Een ondernemer die om 23.15 thuis kwam werd hardhandig in elkaar gebeukt door vier of vijf in het zwart geklede mannen. Zijn vrouw kwam op het tumult af, waarna de overvallers het zesjarige dochtertje uit bed lichten en bedreigen. Kijk, ter referentie, dit is hoe zesjarigen er uit zien. De fucking helden. Vervolgens schreeuwt men dat het huis in de fik gestoken zal worden en werd de man in zijn been gestoken. Hoe godverdomd traumatisch wil je het hebben voor een gezin? Pas na ruim een uur vertrokken deze dappere helden, met een aantal dure horloges en wat geld. Die gasten zijn het niet waard om de bloedblaren rondom de anus van de duivel leeg te zuigen. Wat een laf, smerig, parasitair tuig. In welke illusionaire gangsterwereld leef je als je met je vriendjes onschuldige gezinnen op deze manier psychisch en fysiek volledig moet slopen om aan eigendommen en eigenwaarde te komen. Voor je korte termijn zelfverrijking de psyche van een 6-jarig meisje in één uur totaal verwoesten. In een tijdmachine en voor de leeuwen met die lui. Of, om het in 2014-termen te zeggen, 120 uur taakstraf per persoon. Minimaal! De politie heeft een signalement van de daders afgegeven: ze waren rond de 25 jaar oud, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst, geheel in het zwart gekleed en tussen de 1.70 en 1.85 meter lang. De schuimkraag op het drek in het riool, dat zijn deze overvallers.

Reaguursels

Inloggen

@Bruine Beer | 03-12-14 |

Nee, dan kun je beter aan de hand van de sharia de democratie om zeep helpen. Succes ermee.

roze_bril | 03-12-14 | 22:54

@Stormageddon | 03-12-14 | 10:10
Zo had ik hem ook geïnterpreteerd, als de vraag of moslims in meerderheid (terroristisch) geweld goedkeuren. Dat las ik er niet in.

Dat ze in meerderheid hun (religieuze) denkbeelden in wetgeving willen omzetten, verbaast me niets. Dat wil het CDA ook. Dat die denkbeelden mij tegenstaan, ach, de mijne zullen in Yemen ook wel niet zo goed vallen. Wetgeving willen veranderen mag, maar hier in Nederland wel netjes via de democratie en zonder deze af te schaffen.

Dat laatste maakt dat ik een Sharia-partij onwettig zou willen verklaren. Maar hoe doe je dat zonder je eigen democratie om zeep te helpen?

Bruine Beer | 03-12-14 | 14:14

@Bernard Couperus | 03-12-14 | 00:00
Als je niet in staat bent drie regels te lezen - samengevat: toen was het gebruikelijk, nu lusten we dat niet meer - en dan te snappen wat iemand bedoelt - iemand pedo noemen is raar als dat toen niet zo gold, maar zijn volgelingen mafklappers noemen kan je baseren op deze tijd - kun je je beter beperken tot de Donald Duck.

Of, gezien het feit dat je daarna moet gaan schelden, de Bobo.

Bruine Beer | 03-12-14 | 14:10

En laten we dan ook direct alle gelukszoekers voorzien van track and trace systeem.

WitteGrunneger | 03-12-14 | 12:41

Het wordt tijd dat we de notoire crimineel gaan chippen. Zoiets als een permanente enkelband, zeg maar. Meestal hebben zulke daders al veel meer op hun kerfstok. Het klinkt erg griezelig en dat is het ook, maar het is wel een manier om van veel criminaliteit af te komen.

WitteGrunneger | 03-12-14 | 12:38

Iemand die niet weet dat een Marokkaan tevens een NoordAfrikaan is is niet van deze wereld.......

gamlakuk | 03-12-14 | 11:52

@Theo van Deursen U is een ster in het tikken van moeilijke woorden, edoch het gebruik van juiste feiten en bevindingen is wat minder. Misschien toch maar eens een cursus wereldreligies gaan volgen?

Reykjavik | 03-12-14 | 10:54

@Bruine Beer | 02-12-14 | 23:01
Je moet het goed lezen. De meerderheid is vóór de sharia wetgeving, daarin wordt geweld in z'n algemeenheid gelegitimeerd (Pagina 1 - Met de nadere uitwerking op pagina 4, over bijvoorbeeld lijfstraffen. Pagina 6 laat zien dat de meerderheid van gemiddeld ca. 70% eerwraak goedkeurt. Dus de meerderheid is vóór religieus gelegitimeerd geweld - en dat is wat ik beweerde.)

Ten tweede is de onderzoeksvraag die jij citeert is heel specifiek gericht op de vraag of zelfmoordbombardementen en geweld jegens burgers is gerechtvaardigd. (Dus: moslim-burgers!). De vraag of geweld tegen gerechtvaardigd is tegen ongelovigen is niet direct gesteld, maar wel impliciet door te vragen naar de invoering van sharia, en daar staat het gewoon in dat het mag. Een overgrote meerderheid is daar voor.

Stormageddon | 03-12-14 | 10:10

Goh.. Noord-Afrikaans, goh.... met 4 a 5 man, goh... gepakt en 120 uur schoffelen, goh.... begeleid door zwaar gesubsidieerde overheidsinstanties, goh... weer teruggevallen in de criminaliteit, goh... volgens de nauwelijks Nederlands sprekende ouders is het een lieve jongen, goh... turven bij opsporing verzocht geeft 80 a 90% (licht)getinte misdadigers, goh... Nederlanders zijn racisten. Wie had dat nou verwacht.

salsaparilla | 03-12-14 | 06:39

Zou willen dat ze dat probeerden bij die meneer in de avatar... zou even anders afgelopen zijn. Go rampage!!!!!

FinFucker | 03-12-14 | 02:39

Oeps,
Verkeerde topic.
Tijd om te gaan pitten:-)

Ronnie L5042 | 03-12-14 | 01:07

-weggejorist-

Ronnie L5042 | 03-12-14 | 01:06

@kakamans | 02-12-14 | 23:28

Jottum! Mag ik die plakplaatjes dan weglaten, houd niet zo van reclame op m'n lichaam..

MartinLeuterKingsize | 03-12-14 | 00:09

@mezelf - ^... kan een cold-case team zich er nog eens over buigen...^

Zaniksmurf | 03-12-14 | 00:04

@mezelf - ^... kan een cold-case team zich er nog eens over buigen...^

Zaniksmurf | 03-12-14 | 00:04

Hoe gaat het met het onderzoek naar het plotseling overlijden van Els Borst?
Jan Passant mk2 | 02-12-14 | 15:32
... op de plank? - Tegen de tijd dat de reorganisatie en rechtszaken (Nationale Politie) zijn afgehandeld kan er een cold-case team nog eens over buigen.
nos.nl/artikel/2006861-2600-rechtszake...

Zaniksmurf | 03-12-14 | 00:02

Bruine Beer | 02-12-14 | 23:13
Jij bent weer zo'n typisch voorbeeld van iemand die alles en iedereen aanschiet om maar zijn gelijk te krijgen. Beetje drammerig, nogal dominant. Jammer.
-
Je tegeltje van 23:13 aan dat het trouwen van een meisje van negen jaar prima is, zolang je pas neukt als ze gemenstrueerd heeft. De slotargumentatie is natuurlijk die van het juiste perspectief: de tijd waarin ze leefde. Volledig normaal voor die tijd.
-
Ga even lekker ergens anders rond pissen, maar niet hier waar je op alle fronten ge-out-classed wordt. En de mazzel.

Bernard Couperus | 03-12-14 | 00:00

Bruine Beer | 02-12-14 | 23:13

Nee hoor in die tijd was het ook al een oude viespeuk. Alleen werd er weïnig aan gedaan. Net als nu nog in veel van dat soort landen. Waar het nog steeds de gewoonste zaak van de wereld is. Want het mag van de pedo profeet.

tweetybird | 02-12-14 | 23:56

Het wordt tijd dat wij "enkelpaspoorters" een eigen "mocro" staat gaan oprichten.
Moslimhaatbaard Of Crimineel Rot Op.
Maar helaas dankzij ons linkse pappen,sponsoren,subsidieeren,nathouden,knuffel en theedrinkbeleid jegens dit tuig zal elke enkelpaspoorter per direct veroordeeld worden voor deelname aan een nog niet benoemde organisatie en discriminatie jegens de door links zo geliefde haatbaarden en getinte criminelen en veroordeeld worden tot jaren celstraf en een gigaboete om zo die haatbaarden en lichtgetinte criminelen weer verder te subsidieeren.

Wat misschien zou werken is dat we teruggaan naar de loonzakjes aan het einde van de maand voor alle politicie in de tweede kamer. Eens kijken hoe snel ze wakker worden als ze elke maand een vuurwapen op hun kop hebben staan en hun onverdiende megasalaris onvrijwillig moeten afstaan.

Ronnie L5042 | 02-12-14 | 23:46

Moet dus zijn:
Ze waren rond de 25 jaar oud, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst, geheel zwart en gekleed en tussen de 1.70 en 1.85 meter lang.

Dus, iedereen Gun kopen en onderstaande instructievideo bekijken.

www.youtube.com/watch?v=x-CtLWb4wPQ

kakamans | 02-12-14 | 23:28

@tweetybird | 02-12-14 | 18:55
"De vent met de tenen van 1 meter 80 was zelf een pedo getrouwd met een meisje van negen. "

Die volgens de overlevering pas seks met haar had na de eerste menstruatie. Vinden we nu pedo, maar in die tijd was dat aardig en beschaafd.

Extremisten lezen de context niet, zullen wij dat wel doen?

Bruine Beer | 02-12-14 | 23:13

@knerf | 02-12-14 | 18:44
Dat mag, maar er zit één verschil. Kabouters sneuvelen onder Occam's scheermes, maar een God kan nog nodig zijn om iets te verklaren dat we niet snappen. Bliksem bijvoorbeeld.

Bruine Beer | 02-12-14 | 23:11

Neig naar uitspraken waar ik Quincy mee achter me aan krijg. Hou het bij: vul zelf je Geertwin maar in.

superlutser | 02-12-14 | 23:09

@Stormageddon | 02-12-14 | 16:24
Ik heb je bron gelezen. Maar waar staat dat de meerderheid geweld gewoon goedkeurt? Ik lees:

"Around the world, most Muslims also reject suicide bombing and other attacks against civilians. However, substantial minorities in several countries say such acts of violence are at least sometimes justified, including 26% of Muslims in Bangladesh, 29% in Egypt, 39% in Afghanistan and 40% in the Palestinian territories."

Daar staat iets heel anders dan jouw stelling.

Bruine Beer | 02-12-14 | 23:01

@Cuyahoga | 02-12-14 | 16:05
Hoeveel voor het leven getekende kleine meisjes is acceptabel?

Hoezo voor het leven getekend? Gelukkig zijn de meeste mensen sterker dan dat.

Bruine Beer | 02-12-14 | 22:52

@Le Roi | 02-12-14 | 15:51
Ik betwijfel of dit soort juwelen van de samenleving daar calculerend mee omgaat. Eerder schieten ze bij voorbaat, om het risico te minimaliseren.

Bruine Beer | 02-12-14 | 22:48

Las het vanmiddag al via een ander kanaal, en daar stond niet bij dat het om noordafrikanen ging, maar door de enorme laagheid, lafheid en het totale gebrek aan empathie van de daders wist ik al voor 100% zeker dat ze uit die hoek kwamen.

Borakh | 02-12-14 | 22:32

Asscher wil niet begrijpen dat een grote hoeveelheid voorbeelden, zoals door De Graaf gedaan, leidt tot circumstantial evidence. Neen, omdat het door De Graaf werd gezegd, is het direct diskriminasie. Maar als asscher zegt dat er onderzoek naar turken gedaan moet worden omdat ze zo islamitische staat aanhankelijk zijn, dan is dat weer goed (gutmensch). En nu weer blijken het noordafrikanen (marokkanen) te zijn. Lichtgetint zijn ze niet meer, marokkaans zijn ze niet meer, maar nu zijn het noordafrikanen. Hoe wegkijkerig wil je het hebben.

blaater | 02-12-14 | 22:20

Zo rollen we tegenwoordig in ons land.
Ze afschieten mag niet.

Real Dutch Meat | 02-12-14 | 22:13

Racist! Hoe durf je tegen die arme overvallers zo tekeer te gaan! Dat zijn Marokkanen hoor. Als je daar iets over zegt discrimineer je en ben je racist. Het zijn moslims en dus is alles wat ze doen, ALLES goed. En jij moet je mond erover houden. Anders ben je RACIST.

Patatter | 02-12-14 | 21:43

Ik zou niet rusten en al mijn geld er in steken om deze gasten waar, wanneer in welk land dan ook, op te sporen en op een gruwelijke wijze etc.
Woest word ik hiervan.

Bernard Couperus | 02-12-14 | 21:23

En linksch kijkt gewoon weer weg. Niks gehoord, niks gezien, gewoon doorlopen mensen. Niks aan de hand!

G,I. Jane | 02-12-14 | 20:29

Noord-Afrikanen en wat die om vrouwen en meisjes geven??

G,I. Jane | 02-12-14 | 20:25

Minder! Minder! Minder!

funkyd | 02-12-14 | 19:57

Als ze dit bij mijn gezin zouden proberen hier in Florida dan zaten nu al (bij elkaar opgeteld) 20 hersencellen nu geplakt aan het plafond. Poetst mijn Mossberg 505 nog eens af.

prof Nice | 02-12-14 | 19:36

Theo van Deursen | 02-12-14 | 19:10

Nou het nieuws laat iedere dag anders zien. In india worden dagelijks vrouwen verkracht. Dat mag volgens het geloof. Iedere dag worden mensen onthoofd en vermoord. Dat mag volgens hun van hun geloof. En zo zijn er vele zaken op te noemen dagelijks in het nieuws. Nee het is allemaal niet zo rooskleurig. Gematigde islam bestaat niet. Sommige gematigde moslims wel. Maar als het aan IS ligt verliezen die moslims gelijk hun hoofd. Want die zijn afvallig. Nee in werkelijkheid is er maar 1 conclusie mogelijk islam is geen vrede maar islam is wreed. Dat is de enige werkelijke realiteit.

tweetybird | 02-12-14 | 19:31

In Islamitische landen groeien nu eenmaal geen Kerstbomen .

B. Ollie Bommel | 02-12-14 | 19:24

Ik zweer bij de baard van de Profeet dat ik de volgende keer PVV stem. Minder, minder, minder!

bruin1 | 02-12-14 | 19:21

@knerf | 02-12-14 | 18:44

Het bestaan van kabouters schat ik toch net iets waarschijnlijker in dan dat van het godjahwehallahmonster.

@tweetybird | 02-12-14 | 18:55

De islam is net als andere religies - massapsychosen, if you like - uiteindelijk datgene waar moslims in geloven, en dat is niet per se of uitsluitend wat in hun boek staat. Alleen voor een fundamentalist is dat hetzelfde.

Gelukkig tonen meer dan een miljard moslims dagelijks dat ze sommige van de geboden, voorstellingen en dogma's van de koran en hadith gevoeglijk naast zich neer leggen, zo ze die al kennen. Net als de meeste gelovigen van andere religies.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 19:10

Wat heeft het voor nut je hier druk om te maken ? Dit is de maatschappij die de PVDA/VARA/JOOP wenst. Grenzen open, wegkijken, slappe straffen, 14e kansen, vergoelijken. Probeer net als "zij" gewoon te bedenken dat de multiculturele samenleving geslaagd is en dat dit soort kleine incidentjes er gewoonweg bijhoren. Als 20 jaar onevenredige oververtegenwoordiging in opsporing verzocht & misdaadstatistieken went, dan went dit vast ook wel. Schrale troost; de rotzooi treft de "ontkenners" net zo hard. Dat maakt het makkelijker te accepteren toch ?

Rest In Privacy | 02-12-14 | 19:03

Babels toren  | 02-12-14 | 19:01

Verzocht. Gofferdegoffer

Babels toren | 02-12-14 | 19:02

Stormageddon | 02-12-14 | 17:47

Hij is gek. Ik heb hem al eens verzorgd op te sodemieteren omdat hij ook nog een vuige leugenaar is.

Babels toren | 02-12-14 | 19:01

Theo van Deursen | 02-12-14 | 17:15

Wat een onzin verkondig jij zeg. Het spijt me echt maar het goed vinden om met 9 jarige meisjes te trouwen of uit te huwelijken is weldegelijk misdadig te noemen. Iets wat de islam weldegelijk aanhangt. De vent met de tenen van 1 meter 80 was zelf een pedo getrouwd met een meisje van negen. Wat nu sociaal wenselijk. Barbaars dat is daar een beter woord voor. Voordat je onzin gaat uitkramen moet je je eerst eens inlezen waar islam werkelijk voor staat. Namelijk middeleeuwse onzin. Vaak zeer barbaars. Net als andere geloven . Want ook bij het christelijke geloof viert de pedo hoogtij. De befaamde pedo bischoppen en priesters. Geloof het is een plaag en een pest. Zonder zijn we beter af op de wereld. Godsdienst maakt meer kapot als je lief is. Opgerot en weggejorist ermee. Mijn mening jij mag een andere hebben.

tweetybird | 02-12-14 | 18:55

ja,diedus! | 02-12-14 | 17:07

Tsja postbus 51 gelooft dan ook in sprookjes,de kerstman,de paashaas en nog steeds in het grootste sprookje ooit een multicul samenleving. Maar ze reden dan waarschijnlijk wel weer op een gestolen scooter. Dat dan weer wel. Maar schijnbaar niet opgevoerd en dat maakt het sprookje dan al weer helemaal ongeloofwaardig. Ik heb ze in elk geval nog nooit met 25 km per uur zien langsrijden. Jij wel.

tweetybird | 02-12-14 | 18:46

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:14

Goed, mag ik dat deze wereldgodsdienst wegzetten als bijgeloof want gebaseerd op onbewezen aannames?
Mag ik deze en andere wereldgodsdiensten dan op één lijn stellen met mensen die in kabouters geloven?

Ja, dat mag ik want er is namelijk geen verschil.

knerf | 02-12-14 | 18:44

Wanner gaan we eens exemplaren van het menselijke ras ruimen?
Oh nee, dat mag ik natuurlijk niet zeggen...
Taakstrafje dan maar ,mevrouw de D'66 rechter?

knerf | 02-12-14 | 18:39

Het zullen weer eens geen naffers zijn, hoor. En heel gegoed links en de Islamitische gemeenschap janken dat men niet meer zoveel Moslims in het land wil met dit soort gezeik. Zo slecht voor hen, dat ze een slechte reputatie krijgen door een probleem dat ze weigeren te erkennen, laat staan op te lossen!

Piet van het Padje | 02-12-14 | 18:25

types die slachtoffer worden van een dergelijke brute woningoverval ook niet helemaal zuiver op de graat zijn. Kouseband | 02-12-14 | 15:26

Man. Waar heb je het over. Jouw versie van ´proportioneel´ geweld?

chicago river | 02-12-14 | 18:11

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 17:53
Om twee redenen doe ik dat niet. Ten eerste bedenk ik zelf wel wat ik wil opschrijven, daar heb ik geen citaat van die verwerpelijke hypocriete dief, demagoog en leugenaar Marcel van Dam voor nodig.
Ten tweede is een verwerpelijk armetierig hoopje slechtheid niet synoniem met minderwaardig. Misschien ben je dat ook wel, maar daarmee onderscheid je je niet van andere mensen. Minderwaardigheid is geen buitengewone eigenschap. Intense, intrinsieke slechtheid zoals de uwe is een stuk zeldzamer.

Stormageddon | 02-12-14 | 18:05

@Stormageddon | 02-12-14 | 17:47

Schrijf gewoon, "U bent een buitengewoon minderwaardig mens". Heeft dezelfde discussiedodende kracht, met het voordeel van de bondigheid.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 17:53

Jackanders | 02-12-14 | 16:29
'Valse honden worden afgemaakt, laat ik het daar maar bij houden.'

Waarom moeten honden die jij zogenaamd 'valse honden' noemt dood? Heb jij daar last van? Wat doe je voor 'werk'?

Canis Spurcus | 02-12-14 | 17:49

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:52
Je bent een racist en een antisemiet. Als je nou had aangetoond dat het onder kwalitatief en kwantitatief ondeugdelijk was, dat het niet voldeed aan enige correcte methodologie van enquêteren, dat PEW sowieso een slechte reputatie genoot of dat het op enige wijze aantoonbaar bevooroordeeld zou zijn, dan had je wellicht een punt gehad. Maar je bent gewoon een racist. Je baseert je afkeer en afschuw over het feitelijke onderzoek en de resultaten op niets meer dan de afkomst en de vermeende religie van de onderzoekers, en op die van een journalist.

Je bent een ergere racist en ernstiger bevooroordeeld dan diegenen die je daarvan verwijt. Dat maakt je een intens slecht mens, omdat je met die verwijten ook nog eens je eigen zogenaamde morele superioriteit (die je dus aantoonbaar niet hebt, want je bent zelf een gore racist) wilt uitdragen.

En voor wat betreft de tenach: ik lees gewoon wat er staat, en wat jij beweert dat er staat, dat staat er gewoon niet. Ik heb dat aangetoond met een link naar die tekst, dat kan iedereen verifiëren.

Tot slot: Ik heb zelden iemand zo snel door het ijs zien zakken als jij en ik heb er al heel wat zien zinken door de jaren heen. Je bent een verwerpelijk schepsel, een armetierig hoopje slechtheid, verpakt als mens. Ben je soms moslim? Dat zou een boel verklaren.

Stormageddon | 02-12-14 | 17:48

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:52
Je bent een racist en een antisemiet. Als je nou had aangetoond dat het onder kwalitatief en kwantitatief ondeugdelijk was, dat het niet voldeed aan enige correcte methodologie van enquêteren, dat PEW sowieso een slechte reputatie genoot of dat het op enige wijze aantoonbaar bevooroordeeld zou zijn, dan had je wellicht een punt gehad. Maar je bent gewoon een racist. Je baseert je afkeer en afschuw over het feitelijke onderzoek en de resultaten op niets meer dan de afkomst en de vermeende religie van de onderzoekers, en op die van een journalist.

Je bent een ergere racist en ernstiger bevooroordeeld dan diegenen die je daarvan verwijt. Dat maakt je een intens slecht mens, omdat je met die verwijten ook nog eens je eigen zogenaamde morele superioriteit (die je dus aantoonbaar niet hebt, want je bent zelf een gore racist) wilt uitdragen.

En voor wat betreft de tenach: ik lees gewoon wat er staat, en wat jij beweert dat er staat, dat staat er gewoon niet. Ik heb dat aangetoond met een link naar die tekst, dat kan iedereen verifiëren.

Tot slot: Ik heb zelden iemand zo snel door het ijs zien zakken als jij en ik heb er al heel wat zien zinken door de jaren heen. Je bent een verwerpelijk schepsel, een armetierig hoopje slechtheid, verpakt als mens. Ben je soms moslim? Dat zou een boel verklaren.

Stormageddon | 02-12-14 | 17:47

Wat heb je nou aan dat signalement. Criminele Noord-Afrikanen. Tsja. Daar giert het van. Vind ze er maar eens tussen.

Kameroudste | 02-12-14 | 17:46

Het verhaal doet me een beetje denken aan die overval op Menno Buch een jaar geleden.

ad melkert | 02-12-14 | 17:45

Triest, maar natuurlijk ook voorspelbaar, schijnbaar is niet iedereen even goed ingeburgerd.

Overigens vind ik het wel een apart gezin, een vader van dik in de 40, een moeder van 27 en een kind waarvan ze schijnbaar op haar 20 al zwanger van was.

none6485 | 02-12-14 | 17:43


B. Ollie Bommel | 02-12-14 | 16:55

Klopt, viel me ook al gelijk op. Maar ik snap het wel want anders stigmatiseer je maar een bepaalde bevolkingsgroep die het al zo moeilijk heeft.


*kotst nogmaals trui onder*

eerstneukendanpraten | 02-12-14 | 17:21

Ik zou het niet beter hebben kunnen verwoorden zoals jonnnhy Q het schreef.

XaaD666 | 02-12-14 | 17:19

@roze_bril | 02-12-14 | 17:02

Een religieuze leer is er qua moraal doorgaans op gericht mensen te weerhouden van sociaal ongewenst gedrag, zoals het gijzelen van zesjarige meisjes.

Nu zult u zeggen dat dit wellicht niet geldt voor gedrag jegens ongelovigen, maar dat is ook voor de gelovige, laat staan de imam of theoloog, moeilijk hard te maken. Religie gaat immers altijd over de intenties en motieven van de gelovige, en die zijn in zo'n geval nooit goed te noemen.

Hoogstens zou een religie omstandigheden kunnen bepalen waarin dergelijk gedrag toelaatbaar, althans niet laakbaar is. Dat doet de islam trouwens niet. En al zou ze dat doen, dan nog laat de overweldigende meerderheid van de moslims dat deel van de leer in die omstandigheden kennelijk liever links liggen.

Een leer en een geloofspraktijk zijn - gelukkig - twee verschillende zaken. Behalve dus voor de fundamentalist, en die heb je tegenwoordig ook in seculiere versies.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 17:15

Jammer dat die 90% criminele marokkaanse jongens het verpesten voor de 10% goedwillenden en dat niemand binnen hun gemeenschap ze er op aanspreekt, ze houden hun 'broeders' liever een hand boven het hoofd.

henkdekanarie | 02-12-14 | 17:14

Jazeker mogen we de islam hier aan verbinden. Zullen we wedden dat het hier wat betreft de slachtoffers gaat om onge- of andersgelovigen en niet om mede islamieten !? De koran verheerlijkt en roept op om misdaden te plegen tegen deze groepen. Het geld wat ze ermee 'verdienen', want voor hun is het werk, is gewoon mooi meegenomen. Een bijzaak.

RegseHippie | 02-12-14 | 17:12

Ik heb hier eigenlijk geen woorden meer voor. Regelmatig denk ik dat het niet erger meer kan in dit land, maar telkens weer blijkt het toch nog erger te kunnen. Hoe ziek ben je als je een gezin zo aanpakt, en een 6-jarig kind zo de stuipen op het lijf jaagt. Godverdegodverrrr... teringlijers.

Reykjavik | 02-12-14 | 17:11

-weggejorist-

Oer Hollands | 02-12-14 | 17:09

Wanneer gaan wij als Nederlanders eens doen wat ZIJ al jaren doen? Groepjes vormen!!! Want die schijters durven nooit alleen. Kijk naar buiten en je ziet het. In mijn buurt zie ik ze ook hangen. Klaar om de "sfeer" te verzieken zodra de gelegenheid zich voordoet als hun eigen lichtgetinte groepje compleet is. Dan voelen ze zich ineens zo stoer en onoverwinnelijk met hun wapentjes en mesjes, wat ze echt nodig hebben, want ze durven niet met hun zachte blote handjes. Daar zit geen eelt op, want de meeste van die hangers hebben nog nooit van werken gehoord.
Eten en slapen is het enige wat ze thuis mogen. Leuke hobby's en op een leuke manier lol maken kennen ze niet in hun cultuur. Nee, andere mensen verzieken is het enige waar ze aan denken. Om hun eigen frustratie te verminderen. Want Nederland is zo'n kudtland. Joh! Met al die racistische kudt Nederlanders die zo rot tegen ze doen. Ze voelen zich daardoor zo (gedis)crimineel(d). Ach! Daardoor hebben ze geld nodig om mooie auto's, sieraden, telefoontjes, plastic jasjes met bontkraagjes, vrouwen, enz. te kopen om hun ratten ego op te krikken. Want hun ego... die is laaaaaaaaag! Ze voelen zich zo zielig omdat ze van hun lieve papa naar buiten geschopt zijn in de kou, anders krijgen ze klapjes thuis. Dan doen ze hun kinderlijke glimmende plastic zwarte jasjes met mutsje aan met zo'n heerlijk warm zacht bontkraagje.
Klaar om weer een hardwerkende Nederlander te beroven of te verzieken, want owww wat zijn ze jaloers. Ze zijn zo dom dat ze niet in de gaten hebben dat het aan hun eigen gedrag en houding ligt dat ze nergens werk krijgen. Wie wil nou een agressief stuk stront dat zich niet kan gedragen en niet op tijd op z'n werk verschijnt? Niemand!!!
Owwww, ik verlang naar de ouderwetse Nederlandse knokploegen van vroeger!!! Hoelang blijven we nog klagen achter onze computers? Sta op en veeg de buurt schoon!! Samen staan we sterk, net zoals zij!
Ps: Ik heb niets tegen zwarte en lichtgetinte personen die zich normaal gedragen en niet agressief zijn. Die gun ik een normaal leven. De rest kan opzouten.

Frikandel_met_mayo | 02-12-14 | 17:08

Ja ,maar....... op de postbus 51 spotjes zie je van die gasten op een scooter zeggen : mevrouw , mevrouw uw tasje staat open. Zie je wel dat de werkelijkheid anders is.

ja,diedus! | 02-12-14 | 17:07

De problemen stapelen zich steeds verder op in dit land. Rutte lacht, dat dan weer wel.

doskabouter | 02-12-14 | 17:07

@tweetybird | 02-12-14 | 16:12
Die vader woog zijn kansen, nu of later. Aangezien gezin in gevaar was, koos hij voor later. Stiekem 1 voor 1 van de straat plukken en je ding doen. 1 voor 1, laat de anderen maar in angst leven, de rest van hun leven.

MarcS | 02-12-14 | 17:05

@Canis Spurcus | 02-12-14 | 16:08
Kwestie van tijd dat het hier ook zo gaat. Maar als de politie dan ook maar weg blijft als de bewoner klaar is.

MarcS | 02-12-14 | 17:03

En maar zielig lopen doen dat de politie aan racial profiling doet. Met meer willekeurige controles haal je het geteisem er sneller tussenuit. En dan niet berechten volgens ons rechtssysteem. Kreupel trappen en op het eerste vliegtuig naar Noord-Afrika.

Hyronimo | 02-12-14 | 17:03

@Theo van Deursen,

"Er is geen religieuze leer die dergelijk crimineel gedrag rechtvaardigt, en die kan er ook niet zijn."

Ben heel benieuwd waarom dit intrinsiek onmogelijk zou zijn. Het rechtvaardigen van crimineel gedrag van een leer hoeft nl. niet te betekenen dat automatisch het gedrag van de volgers crimineel zou moeten zijn. Het kan zeker wel betekenen dat men makkelijker en eerder geneigd is tot crimineel gedrag. En dan met name achteraf (cognitieve dissonantie). Daar waar de onderzoeken in Nederland vooral gespitst zijn op de cultuur die een verhoogde kans op criminaliteit zou geven. Heeft men opmerkelijk nooit de factor religie meegenomen. Die naar mijn oordeel een groot deel van de cultuur bepaalt.

roze_bril | 02-12-14 | 17:02

Nee hoor ; Niets over te vinden op de Teletekst van onze Nationale Propaganda Omroep .

B. Ollie Bommel | 02-12-14 | 16:55

@Stormageddon | 02-12-14 | 16:41

Het antwoord waarom dit onderzoek dubieus is, en dubieuze zaken op dubieuze wijze meet, laat ik even achterwege, want te lang en offtopic.

Het board van Pew bestaat voor de helft uit mensen van joodse afkomst. De grootste benefactors zijn van joodse afkomst. De oprichter en naamgever was een rechtse evangelist. De schrijver van dat Slate stuk is trouwens ook joods, maar dat heb je daar al snel.

Nu wil ik daar verder niets mee insinueren, maar als het moslims waren, en het onderzoek ging over joodse attitudes, was dit feit ongetwijfeld belangrijk geweest voor je. Dat is het immers wel in de beoordeling van de houding in de tenach t.o.v. goyim. Daar sla je trouwens ook de plank weer mis, maar dat terzijde want voert te ver.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:52

-weggejorist-

Zeg maar Jansma | 02-12-14 | 16:51

Wil wel mening geven wat er met dat uitschot moet gebeuren, maar dan wordt ik eraf knikkerd. Is iets met tot de helft in het zand. En een bak vol stenen van groot tot klein. Rest mag je zelf invullen.....
Sterkte voor het gezin en zeker voor het kind, 6 Jaar en die durft niet meer alleen te slapen ronduit schandalig en HEREN kut d66 rechters ga eens echt je werk doen inplaats van van pappen en nathouden met softe straffen..
Wie zet er een hoofdprijs op dat DUO !!!! Wie heeft er het geld voor over.

DanBilzerian | 02-12-14 | 16:48

anno 2014 bestaan er nog wel leeuwen hoor, een stadion is snel gevonden, alleen de wet een beetje aanpassen en we kunnen.
ter lering ende vermaak vanavond 4 klootzakken tegen 4 leeuwen ... let maar op stadion uitverkocht.

gentle_giant_58 | 02-12-14 | 16:48

carramba | 02-12-14 | 16:31
Het griezelige is dat zijdelings de Islam weldegelijk te koppelen valt. Voor een grote groep geldt de westerling (lees: ongelovige) als kanonnenvoer. Dus, afgezien van het morele aspect, in hun ogen prima te verantwoorden zonder echte gevolgen.

lillendvleesch | 02-12-14 | 16:47

@B. Ollie Bommel | 02-12-14 | 16:42
Jammer genoeg de rest van de bevolking wel.

ProAsfalt | 02-12-14 | 16:46

Dat krijg je als succesvol ondernemer in dit land, plukt de staat je niet kaal dan doen hun importvriendjes het wel.

Slipsnifter | 02-12-14 | 16:44

Noord-Afrikaanse afkomst...

Laten we niet om de hete brei heendraaien... In de volksmond dus gewoon 'kutmarokanen'

WhoNeedsWho | 02-12-14 | 16:43

Enige wat ik kan verzinnen is dat je nog iets te onduidelijk een dadersprofiel hebt geschetst. Ik ga niet eens een poging wagen om een beschrijving te vinden voor dit soort stukken rifvlees.

lillendvleesch | 02-12-14 | 16:43

Daarom stem ik dus nooit PvdA/GL/D66 .

B. Ollie Bommel | 02-12-14 | 16:42

Ik heb het nou helemaal gehad met die licht-getintiërs hier in Nederland. Opschoffelen met die zooi.

vivaldi | 02-12-14 | 16:42

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:31
Dubieus onderzoek? Dubieuze bron? Goh.
"The nonprofit Pew Research Center is one of the least biased, most reliable polling organizations in the country."
www.slate.com/articles/news_and_politi...

En je kent me niet, dus laat je alsjeblieft niet uit over andermans kennis of ontwikkeling. Tot nu toe ben vooral jij degene die daar in dit draadje een hopeloos gebrek aan tentoon spreidt. Je staaft en onderbouwt je beweringen niet, doet simplistische aannames over anderen, ontkent feiten en blaat maar wat.

Stormageddon | 02-12-14 | 16:41

Maar ja vanavond weer het multicul programma wat onder druk van regering en NPO niet meer zo multicul is. Opsporing verzocht. Waar ze nu met de hele redactie naar onderwerpen moeten zoeken omdat er niet zoveel cultuurverijkers van de regering en NPO in mogen voorkomen. De censuur zeg maar. Want rutte zijn vriendjes stonden te veel in de hoofdrol. Dus daar is korte metten meegemaakt.

tweetybird | 02-12-14 | 16:34

@donjon | 02-12-14 | 16:31
verdiend met een d dus.

donjon | 02-12-14 | 16:32

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:05
Precies, islam moet je niet koppelen hieraan. Dit gaat namelijk nog wat verder en het is wat te makkelijk om dit af te schuiven op religie. Dit zijn gewoon zwaar gestoorde criminelen, die zo snel mogelijk dienen te worden opgepakt en heel lang achter gesloten grendel moeten, met een kans van nul op rehabilitatie.

carramba | 02-12-14 | 16:31

We kunnen ons hier boos over maken, maar er gebeurt natuurlijk niets.

Jan de Burgerlul blijft gewoon werken en zich laten uitpersen, ergert zich 's avonds op de bank bij het kijken naar Opsporing Verzocht en neemt zich voor om nu toch echt eens voor zelfverdediging te zorgen.

Dit, terwijl in het zuiden van België burgers op aanraden van de politie vóór het slapen gaan alvast hun geld, autosleutels, telefoons en iPads op een makkelijk bereikbare plaats voor overvallers klaarleggen: daarmee hebben ze een kleine kans dat de heren zich uit de voeten maken zónder de bewoners eerst even uit bed te halen en af te tuigen. Dat die overvallers overwegend uit Frankrijk komen en hun wortels in Noord-Afrika hebben, behoeft geen betoog.

Gegeven de daadkracht van de Boven ons Gestelden zal in Nederland eerder de wapenwetgeving zo worden aangepast, dat er één aardappelschilmesje per huishouden in bezit gehouden mag worden (met een jaarlijks á 15 Euro te verlengen vergunning) dan dat men het stemvee in staat stelt zich te verdedigen.

Immers, die wapens zouden óók gebruikt kunnen worden bij een opstand in de Animal Taxfarm die Nederland geworden is en dat risico kunnen de Haagse varkens uiteraard niet lopen.

En Jan de Burgerlul? Die koopt geen wapen. Hij zou niet eens weten waar hij moet beginnen om aan zo'n ding te komen.
vraagstaart | 02-12-14 | 16:24

Exact! Goed verwoordt...!

Bassanova | 02-12-14 | 16:31

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:15
Nee, dat leert de tenach niet. Dat is een populaire mythe onder moslims en haar apologisten zoals jij, maar helaas: Feitelijk onjuist. Je liegt. talmud.faithweb.com/articles/theft.htm...

Stormageddon | 02-12-14 | 16:31


We zijn vogelvrij.
Iedereen in Nederland kan dit overkomen.
Kafirs hebben het verdient, .... zullen ze gedacht hebben.
Het wordt tijd dat de kafirs zich gaan organiseren, om een antwoord op dit tomeloze geweld te kunnen geven.
Mensen als Hiddema-(koop een pistool www.youtube.com/watch?v=-fjUuwogZJc ) moeten meer naar voren treden.
De overheid houdt zich dan wel met de 'slachtoffers' bezig,... doet ze toch al met haar angstige pamperhouding en haar kromme D66 rechters.

donjon | 02-12-14 | 16:31

@Muxje | 02-12-14 | 16:20

Precies. En het zou de bestrijding van zowel islamitische bigotterie als Marokkaanse criminaliteit makkelijker maken als we dat onderscheid zouden aanbrengen in plaats van het, zoals de PVV, bewust te vertroebelen om stemzieltjes te winnen.

Het sociale probleem van een etnische onderklasse is iets anders dan het intellectuele probleem van botsende universele waarden.

@Stormageddon | 02-12-14 | 16:24

Dubieus onderzoek, dubieuze bron, en een onmogelijke onderzoeksvraag. Nog afgezien van het feit dat de uitkomst dagelijks gelogenstraft wordt.

Overmoed noch verwaandheid dekt de lading van het latijnse hubris. Maar ja, daar heb je die gebrekkige ontwikkeling weer.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:31

Hallo: hier weer met Ivo Opstelten:
¨ik herken het door u geschetste beeld betr. het signalement van de daders niet¨
Dit moet een incident zijn.

Alexander Pechkop | 02-12-14 | 16:31

Valse honden worden afgemaakt, laat ik het daar maar bij houden.

Jackanders | 02-12-14 | 16:29

Al Lochtoon | 02-12-14 | 15:52

Je maintiendrai!
De tijd nadert met rasse schreden

højre vær så venlig | 02-12-14 | 16:29

Laf tiefustuigh!!!
Wat is het nut van ons ''rechtssysteem'' als blijkbaar zo weinig kansenparels (Noord-Afrikaanse lafbekken) zich daar door laten afschrikken?

Datmagniethe | 02-12-14 | 16:26

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:05
Ter uwer info: er bestaat wel degelijk een extreem barbaarse leer die het beroven van zowel gelovigen als ongelovigen actief aanmoedigt. De aanhangers daarvan zijn Nederlanders. Ze manifesteren zich onder andere door het op grote schaal versturen van blauwgrijze enveloppen.

Nivelleermarionet | 02-12-14 | 16:26

Of dat nou door langdurige celstraffen, uitzetting naar land van 2e paspoort of eliminatie is.
raskol | 02-12-14 | 16:22

Ik wil even wat rechtzetten. De marokanen zien het marokaanse paspoort als paspoort nummer 1. Het nederlandse paspoort is het tweede paspoort. Niet andersom. Het zou dus uitzetten naar vaderland zijn. Want zo zien ze het namelijk. Dit land is het verderfelijke westerse moe land. Blij dat ik dat even heb recht kunnen zetten.

tweetybird | 02-12-14 | 16:25

We kunnen ons hier boos over maken, maar er gebeurt natuurlijk niets.

Jan de Burgerlul blijft gewoon werken en zich laten uitpersen, ergert zich 's avonds op de bank bij het kijken naar Opsporing Verzocht en neemt zich voor om nu toch echt eens voor zelfverdediging te zorgen.

Dit, terwijl in het zuiden van België burgers op aanraden van de politie vóór het slapen gaan alvast hun geld, autosleutels, telefoons en iPads op een makkelijk bereikbare plaats voor overvallers klaarleggen: daarmee hebben ze een kleine kans dat de heren zich uit de voeten maken zónder de bewoners eerst even uit bed te halen en af te tuigen. Dat die overvallers overwegend uit Frankrijk komen en hun wortels in Noord-Afrika hebben, behoeft geen betoog.

Gegeven de daadkracht van de Boven ons Gestelden zal in Nederland eerder de wapenwetgeving zo worden aangepast, dat er één aardappelschilmesje per huishouden in bezit gehouden mag worden (met een jaarlijks á 15 Euro te verlengen vergunning) dan dat men het stemvee in staat stelt zich te verdedigen.

Immers, die wapens zouden óók gebruikt kunnen worden bij een opstand in de Animal Taxfarm die Nederland geworden is en dat risico kunnen de Haagse varkens uiteraard niet lopen.

En Jan de Burgerlul? Die koopt geen wapen. Hij zou niet eens weten waar hij moet beginnen om aan zo'n ding te komen.

vraagstaart | 02-12-14 | 16:24

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:14
Alweer mis. Een meerderheid van die 1 miljard (ca. 750.000.000) keurt geweld in naam van Allah en diens profeet gewoon goed, staat er volkomen achter. Maar ja, dat wordt dan dus ook niet als crimineel of illegaal gezien, maar juist als rechtvaardig.
www.pewforum.org/2013/04/30/the-worlds...
Dat is verder geen overmoed of verwaandheid (spreek gewoon Nederlands, er zijn hele goede Nederlandse woorden voor "hubris"), redeloze angst of een schrijnend gebrek aan ontwikkeling en historische kennis, maar gewoon keiharde feiten.

Stormageddon | 02-12-14 | 16:24

De Sint en Piet liggen al op apegapen maar aan het lieve kindje Heere Jezus vraag ik met kerst een veilig en fatsoenlijk land cadeau. Of een schietpistool.

Psycheltjes | 02-12-14 | 16:23

Stop met de illusie dat dit soort vatbaar is voor rede, schuldgevoel en inlevingsvermogen. Permanent uit de maatschappij verwijderen is de enige oplossing. Of dat nou door langdurige celstraffen, uitzetting naar land van 2e paspoort of eliminatie is.

raskol | 02-12-14 | 16:22

De besneden varkenspenissen van onze samenleving. Maar pas op! We discrimineren wanneer we deze stukken stront typeren als ontlasting. Dat kan namelijk heel kwetsend zijn voor andere zeikvlekken en remsporen. God wat zou ik hier graag even met een kettingzaag aan zitten.

Fenna | 02-12-14 | 16:21

Laten we het ontkennen. Werkt al jaren voor veel mensen heel goed.

Hypno2050 | 02-12-14 | 16:20

@Theo van Deursen 16:14: Eensch. Islam is niet de oorzaak van dit gedrag, en het bestrijden van islam gaat dit probleem ook niet oplossen. Die jongeren zijn gewoon probleemjongeren die de meest extreme vorm van hun geloof aanhangen, want dat is wat kwade jongeren nu eenmaal doen. En de ouderen zijn juist helemaal niet zo strikt in de leer. Islam is een gevaarlijke godsdienst, maar niet omdat ze onze jeugd in misdadigers zou veranderen.

Muxje | 02-12-14 | 16:20

Altijd wel weer raar dat je zo'n bakito nooit hoort als zijn vrindjes weer wat hebben uitgevreten. Of bakito is zijn t shirt al aan het zoeken en heeft geen tijd. Want hij moet natuurlijk rondlopen met het shirt wij zijn alle noord afrikaan. Want ja volgens zijn gedachte zijn we weer rassisties bezig en zijn we de criminele noord afrikaan aan het bashen. Ach ons rassisten toch. Die zielige daders als duivels wegzetten. Foei dat mag niet.

tweetybird | 02-12-14 | 16:19

Heeft Mohammed Rabbae al gereageerd?
Heeft Nasrdin Dchar al gereageerd?
Heeft Quincy Gario al gereageerd?
Heeft Sunny Bergman al gereageerd?
Heeft de AFA al gereageerd?
Heeft Lodewijk Asscher al gereageerd?
Heeft Alexander Pechtold al gereageerd?
Heeft de NOS al een e-mail gestuurd naar alle PvdA/D66/VVD'ers om hun standpunt te vragen?

Markies DeCanteclaer | 02-12-14 | 16:18

Vrij naar een Amerikaanse grap: Hoe noem je een Noord Afrikaanse vrouw die zeven abortussen heeft ondergaan? Een crime fighter.

Ares | 02-12-14 | 16:18

ga es werken rapalje!!!

boterkaaseneieren | 02-12-14 | 16:16

@Stormageddon | 02-12-14 | 16:12

Dat leert de tenach ook. Hoor je niemand over. In het geval van judaïsme weet immers iedereen dat je het met die duizenden jaren oude leer niet zo nauw moet nemen - dat doen de meeste gelovigen zelf ook niet.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:15

@The Kwisatz | 02-12-14 | 15:49
Zitten nog in zodanige ontkenningsfase dat zelfs het woord 'incident' niet bij hen kan opkomen.

ProAsfalt | 02-12-14 | 16:15

Waarschuwing: bloederig ^^ filmpje

Canis Spurcus | 02-12-14 | 16:14

Het wordt tijd dat beschaafde, weldenkende mensjes het woord 'deportatiebeleid' gaan gebruiken!

kibambam | 02-12-14 | 16:14

@2emeREP | 02-12-14 | 16:08

Het feit dat meer dan een miljard mensen hun religie niet beleven als criminogeen, dan wel een rechtvaardiging ongelovigen te overvallen en gijzelen - dat zegt bijvoorbeeld dat, ondanks de eventuele gewelddadigheid van sommige leerstellingen, mensen heel goed een onderscheid kunnen maken tussen leerstellingen en geloofspraktijk. Iets wat jullie fundamentalisten maar niet lukt.

De gedachte dat je een wereldgodsdienst kunt wegzetten als 'onacceptabel' berust op hubris, redeloze angst en een schrijnend gebrek aan ontwikkeling en historische kennis.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:14

@Dostranamus | 02-12-14 | 16:00
Dan moet je niet de politie erbij halen.

Ludo Sanders in GTST lost dit soort zaken zelf wel op.

ProAsfalt | 02-12-14 | 16:13

Het is maar goed dat de vader van het meisje zich niet verdedigd en ze gewoon afgeknald had. Want dan had die wel tien jaar vastgezeten en waren er weer van links demonstraties geweest en van de marokaanse gemeenschap hoe zielig dat wel niet is voor de daders. En het rassisties is om daders af te schieten die een meisje van zes naar het leven staan. En dat de daders al straf genoeg hebben omdat ze in de media zijn. Ach ja waar is het in nederland toch verkeerd gegaan. Ineens weet ik het weer. Het is misgegaan met de pvda met de ons opgedrongen multicul en het weg met ons. Steeds weer. Maar nu hebben we de pvvda. Resultaat het is een nog groter zooitje geworden. De prioriteit van dit kudt kabinet wilders bashen en hem afschilderen als een crimineel om het woord minder minder minder. Nou ik zeg nu hij had gelijk. Van dit soort types minder minder minder. Enkele reis syrie als kanonvoer of terug naar koning hassan. Kijken of hij zulke cultuur verijkers zo fijn vind. Hij mag ze zo terug. Het wordt tijd dat dit kabinet stelt dat daders van dit soort overvallen lekker terug gaan naar vaderland en hier nooit meer welkom zijn. Weg ermee en opgerot. En dat moet ook gaan gelden voor iedere vrijwillige syrie ganger. Eens weg blijft weg. Hun eigen keus. Ja zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Iets wat dit kabinet al jaren doet. Heel europa zou dit wat mij betreft moeten doen. Lekker laten gaan en nooit meer welkom. Zoals de burgemeester van rotterdam ook zegt. Want zo blijven de wel goede over. Anders blijft het maar een stinkende wond.

tweetybird | 02-12-14 | 16:12

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:05
"Er is geen religieuze leer die dergelijk crimineel gedrag rechtvaardigt"
Jawel hoor. De islam leert dat je van ongelovigen straffeloos mag stelen. Is gewoon oorlogsbuit.
www.thereligionofpeace.com/quran/020-s...

Stormageddon | 02-12-14 | 16:12

Wat ben ik blij dat wij hier dan vuurwapens mogen gebruiken
al zijn ze illegaal,en knal je ze doormidden met een volautomatisch wapen,nog ga je vrijuit.

Roger-Rabbit | 02-12-14 | 16:12

In Opsporing Verzocht zullen waarschijnlijk niet meer terecht komen gelet op feit dat iedere bevolkingsgroep naar rato vertegenwoordigd dient te zijn in dit Programma.

ProAsfalt | 02-12-14 | 16:11

Is dit een reden om van andere zwarte pieten af te willen? In plaats van kruidnootjes... Jeetje.

Stijl-vol | 02-12-14 | 16:10

@ozewiesewoze 15:35: Laat ze maar opschalen. In een situatie van pistool tegen pistool maakt de burger (ikzelf, mijn moeder etc) nog steeds veel meer kans dan pistool tegen niets, mes tegen mes, mes tegen knuppel etc. Colt noemde een van zijn revolvers niet voor niet de equalizer. En nee, alles afgeven is al lang geen garantie meer dat ze je met rust laten, dus dat zie ik ook niet als optie.

Muxje | 02-12-14 | 16:10

Het wordt tijd voor de Vierde Barbarijse Oorlog.

Piet Karbiet | 02-12-14 | 16:09

Marokkanen terreur denken je dan onwillekeurig. Licht getint krijgt dezelfde klank als buitenlander,Allochtoon, Marokkaan,hoe zou dat toch komen?
"Maar het zijn echt hele aardige jongens". Helaas zal de rechter er straks ook zo over denken... Bij de 5% kans dat ze gepakt worden.

Hanz Ziezo | 02-12-14 | 16:09

Wat mij betreft krijgen daders van dergelijke misdrijven ook meteen de doodstraf .
Helaas zal dit er nooit van komen .

iopeth | 02-12-14 | 16:09

Heeft de vriend van Rutte al gereageerd?

Schietmijmaarlek | 02-12-14 | 16:09

Taakstrafje!!!1111!!!!11!!1111!!!1!!!111

Maar ja, eerst maar eens oppakken. Als ze bij een verkeerscontrole niet tegen de lamp lopen dan is de pakkans gelijk aan nul.

ProAsfalt | 02-12-14 | 16:09

Miljoenen cultuurverrijkers zijn op dit moment
(met applaus van pvda/D66 en EU)
bezig hun koffers te pakken naar neder-naief-land.

meneer Q | 02-12-14 | 16:08

@Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:05
-wereldreligie
Alsof de ideologie gerechtvaardigd is als er maar genoeg mensen aanhanger van zijn...
Waarom anders het bijvoegsel "wereld" Dat is toch ook alleen maar bedoeld om Islam te legitimeren als "acceptabel"?

2emeREP | 02-12-14 | 16:08

Naffers zijn laffers.

De waard zijn gast | 02-12-14 | 16:08

sssssssst. We hebben net een item gevonden over Die PVV met iets van baarmoeder. Staat al klaar bij VARA, NOS, Radio1, Tros en Avro. Ze staan te goed in de peilingen.

Kamervraag | 02-12-14 | 16:08

"Die gasten zijn het niet waard om de bloedblaren rondom de anus van de duivel leeg te zuigen."

Quid op zijn best!

Hobbykip | 02-12-14 | 16:05

Tuig van de richel, geen discussie. Jullie kunnen allemaal weer fijn fantaseren over de gerechtvaardigde toorn die jullie over deze daders zouden uitstorten als jullie impotente schermheroïek meer zou zijn dan een grandioze delusie.

Maar dat krampachtige koppelen van Marokkaanse criminaliteit aan de islam is even onzinnig als verderfelijk. Er is geen religieuze leer die dergelijk crimineel gedrag rechtvaardigt, en die kan er ook niet zijn.

Zelfs de etnische invalshoek, volgens welke dit een hate crime is, valt beter te verdedigen dan die doorzichtig-manipulatieve gelijkstelling van een wereldreligie met de laaghartigste impulsen van de mensheid.

Theo van Deursen | 02-12-14 | 16:05

huismerk | 02-12-14 | 15:53
Hoezo minder?
Half nederland is tegenwoordig al gehersenspoeld door de politiek correcte antwoorden op de politiek correcte vragen van Wilders.
Hoezo minder?
Hoeveel voor het leven getekende kleine meisjes is acceptabel?
Hoeveel overvallen juweliers?
Hoeveel in elkaar gemepte bejaarden?
Ik zou zeggen: nul, nada niks njente zero.
Perfectie is niet haalbaar, maar het moet wel het streven zijn.
Die zesjescultuur, daar koop je helemaal niks voor.
Met je minder.

Cuyahoga | 02-12-14 | 16:05

Dostranamus|02-12-14|16:00
YEP. maar dan ook wel preventief graag.

viridis | 02-12-14 | 16:04

Is niks opruiend aan de realiteit is dat de f**king overheid uw veiligheid niet meer kan garanderen, behoudens dan die van Geert Wilders maar dat besteden debovenonsgestelden liever aan Volkert v/d Graaf uit!

william7055 | 02-12-14 | 16:02

Het eerste woord dat mij te binnen schiet is RUIMEN.

Dostranamus | 02-12-14 | 16:00

Godverdomme!

'Een ferme tik geven, in de kraag vatten en overdragen aan de wijkagent', aldus #Opstelten van de #VVD

Ja hoor! Beter is dat ze je overslaan. Sloten en beslag net zwaarder dan je buren. Een paar waakhonden (geen schoothondjes). Goede verlichting. Alarm/breuk/beweging/rookmelders op centrale. Camera's (ir) die beelden ook meteen naar internet/gsm sturen. Borden.

Verder alles wat net nog wel mag. Wees creatief. Van tactical lights en kettingzagen tot big bore airrifles, kruisbogen en machette's.

Het moet zo enorm niet de moeite waard zijn om juist bij jou in te breken.


Canis Spurcus | 02-12-14 | 15:58

Ja, maar... het was natuurlijk een intens racistisch gezin, met een gigantisch racistisch, discriministisch en islamophobistisch verleden. Dus ze hadden het waarschijnlijk heus wel een beetje aan zichzelf te danken. En dan gaat nu iedereen weer stigmatiserend en raciaal profilerend op racistische lynchmobjacht bij Opsporing Verzocht. Institutioneel racisme, voorwaar!
Die Noord-Afrikaanse mannen konden er niets aan doen. Zijn slachtoffer van een racistische maatschappij die ze nooit een stageplaats heeft aangeboden. Ik zweer je.

Stormageddon | 02-12-14 | 15:58

Ik hoop op gewapend verzet bij aanhouding.

AbleArcher13 | 02-12-14 | 15:57

Hier zijn dus gewoon echt geen woorden meer voor.

BozeHenk | 02-12-14 | 15:57

Le Roi | 02-12-14 | 15:51

Exact. Het zal niet tot meer overvallen leiden.

Babels toren | 02-12-14 | 15:55

Ik zeg Castle doctrine (law) invoeren in Nederland.

penutbuttermuffin | 02-12-14 | 15:54

De sharia loslaten op die gasten! Beter dat dan ons pappen en nathouden gedoe

zeefert | 02-12-14 | 15:54

Minder, minder, minder!

huismerk | 02-12-14 | 15:53

Mogen we nu wel of niet met bazooka's op dit pus knallen? Of even wachten tot de gegijzelden uit beeld zijn?

LangeTijdGeleden | 02-12-14 | 15:53

Op de achtergrond zie ik de Ankers, Spongen, Plasmannen, Weski's en Ficqs nu al knetterende ruzie maken wie dit tuig voor het D'66-gerecht mag verdedigen, als ze ooit gepakt worden.

Ridde Rogter | 02-12-14 | 15:53

Ik denk dat de tijd rijp is voor vigilantes. Het liefst gewapende.

Al Lochtoon | 02-12-14 | 15:52

Dat dit nog nieuws is in Nederland .

duitse herder | 02-12-14 | 15:52

Waar is Bakito om dit naar Geert te jijbakken?
Minder, minder, minder.

Dick Luyenlomp | 02-12-14 | 15:51

@ozewiesewoze | 02-12-14 | 15:35
Het risico is er altijd, maar ik denk zelf dat het overvallen beduidend zal doen afnemen. Nu is het aan de orde van de dag omdat er weinig tot geen risico aan vastzit. In het allerergste geval spoort de hermandad je op en mag je een weekje schoffelen. Wanneer men het risico loopt om zelf overhoop geknald te worden bedenkt men zich wel twee keer...

Le Roi | 02-12-14 | 15:51

Laten we alvast een Rechter mobiliseren die zeker wel een voorwaardelijke taakstraf van een uur of 10 kan verzinnen of een behoorlijke geldboete van € 7.50 (knaak wisselgeld klaarleggen)

Misschien weet Pechchold er wel eentje

Alt | 02-12-14 | 15:50

Dat linkje naar die zesjarigen... ik moest dat verantwoorden bij mijn leidinggevende.

overVecht | 02-12-14 | 15:49

Taakstraf van misschien wel 240!!!uur en natuurlijk een maatschappelijk werker om deze personen geestelijk bij te staan!

hertog2 | 02-12-14 | 15:49

En zo zal het de komende tijd wel vaker gaan voorkomen. Dit soort walgelijke lui, die geen enkel respect hebben voor het leven van een ander. Het gaat ze enkel om het snelle gewin. Voeg daar drugs aan toe en je hebt gewetenloze killers, die geen enkel fatsoen, norm, of wat dan nog bezitten. Enkel lust hou je dan over. naar sex, naar geld, naar drugs. Predators van het slechtste soort, zonder enige compassie. En leg je ze wat in de weg, dan draaien ze de hand niet om om je het zwijgen op te leggen. Dat is de samenleving met alle kansrijken die we binnen hebben gelaten. Omdat we ervan uit gingen dat er enig fatsoen zou huizen in die lui. Wat hadden we het mis, en wat staan we nu machteloos te kijken hoe het zich voor onze ogen voltrekt. meisje van 6 idd levenslang trauma, papa en mama nooit meer een rustige nacht. Politiek, bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt. Nog een nat washandje voor het pappen en nathouden?

Betweetert | 02-12-14 | 15:49

Hoe'st eigenlijk met de aangifte van Nourdine 'Niggerman' Tighadouini, bestuurskundige en publicist, tegen Geenstijl vanwege het plegen van dit soort overvallen?
Of het schrijven over het plegen van dit soort overvallen bedoel ik natuurlijk.

Cuyahoga | 02-12-14 | 15:49

ozewiesewoze | 02-12-14 | 15:35

Om die reden ga ik mijn roedel bordeaux doggen uitbreiden. Die blaffen niet (de mijne niet tenminste) die vallen sneaky aan en slopen je.

Babels toren | 02-12-14 | 15:49

En hoe harder wij schelden in minderwaardige superlatieven hoe trotser dit importtuig zich voelt.
Heeft de PvdA/D66 het al een incident genoemd?

The Kwisatz | 02-12-14 | 15:49

Zie je wel. Eigen schuld. Had de integratie maar moeten kloppen en jullie niet zo moeten diescrieminieren weetje.....

Waakvlam | 02-12-14 | 15:48

Cultuurverrijkers, no doubt.

postmodernismisdead | 02-12-14 | 15:46

Is er niet gefilmd (desnoods verticaal) door een bewakingscamera of zo? En indien ja => kan dit filmpje op Geen Stijl gezet worden? Dat is effectiever dan aangifte via internet bij de PoPo hebben we mogen vernemen.

Brulboei_61SB | 02-12-14 | 15:46

Het zal eens niet zo zijn.. die daderbeschrijving
Daarom, eigen rechter omdat het moet!

deepblue | 02-12-14 | 15:46

-weggejorist-

Lucky idiot dude | 02-12-14 | 15:45

Een beetje slimme vermogende law and order ondernemers gaan tzt nog wel hier en daar een doodseskadertje oprichten. Dan verdwijnen er straks heel veel criminelen waar je geen motief bij kunt plaatsen en ook geen andere criminelen aan kunt linken. Ik zou daar helemaal niet rouwig om zijn en op de enkele trol hier na niemand van jullie.

Babels toren | 02-12-14 | 15:45

ecologiste | 02-12-14 | 15:41

Ik denk dat jij snel terug naar school moet. Noord afrikanen. Hallo wakker worden.

tweetybird | 02-12-14 | 15:45

Wat nou tijdmachine? Ik flikker ze met alle liefde in het NU over het hek van het leeuwenverblijf. Nog liever: aan de VARKENS voeren! Blijft er zelfs geen botje van over.

DeVrijDenker | 02-12-14 | 15:44

Kent u de Kleenex-code?
In veel gemeentes in Nederland en Europa leggen Marokkanen op de hoedeplank van hun auto een doos papieren zakdoekjes, zodat hun ras- en geloofsgenootjes weten dat die auto niet aan een (christelijke) Nederlander toebehoort en dus niet mag worden leeggeroofd.
Misschien hebben huizen ook wel zo'n kenteken, want het komt me voor dat Marokkanen alleen maar worden overvallen als afrekening als ze drugs niet hebben betaald.

Ci Ty33 | 02-12-14 | 15:43

John, je bent best mild me je straf, volgens mij zijn er in deze verdorven wereld best mensen te vinden die daarvoor willen betalen.

Einde van de Domheid | 02-12-14 | 15:43

O dus nu gaan we k×t criminele marokanen noord afrikanen noemen. En niet meer lichtgetint ofzo. Tsja het mag natuurlijk op zijn NPO's geen criminele kut marokaan genoemd worden. Tsja van dit soort gasten zou je toch hopen dat het op zijn braziliaans opgelost zou worden. Nou linksche gutmensch kerk kom er maar weer in met je t shirt. Wij zijn alle noord afrikaan. Stelletje klootsukkels. En voor de recbter . Je weet wel van het type d66 daar hoeven ze niet meer bij voor te komen. Wij het volk weten de straf al. 120 uur schoffelen in een mooie tuin. En dan vinden ze het nog gek dat andere landen ons uitlachen. Het weg met ons land. En dan zijn wij de rassist. Nou noem mij dan maar een rassist maar ik hd toch heel wat anders in gedachte voor deze walgelijke teringlijers. Iets met hete pek en veren waarbij de pek zeer heet is. En dan vind die gemeenschap het nog gek dat we ze helemaal zat zijn. Want het zijn gewoon grote typhus criminele kut sukkels. Zo dat moest er effe uit voordat ze bij joop en kornuiten de daders weer gaan knuffelen met het argument ze hebben een slechte jeugd gehad en noem maar op van die kut onzin. En dan nog verbaasd staan dat mensen het recht in eigen hand nemen en zich verdedigen. Des noods met de dood tot gevolg. Dit kabinet en justitie maakt deze samenleving door weg te kijken.

tweetybird | 02-12-14 | 15:42

Misschien dat het meisje later documentaires gaat maken vanuit haar eigen wereldbeeld en opvoeding.
Ik betwijfel echter of ze daarvoor subsidie gaat krijgen.
Nou ja er is altijd nog crowdfunding, toch Rutte?

Cuyahoga | 02-12-14 | 15:41

Ik schat Roemenen.

ecologiste | 02-12-14 | 15:41

Ik kan mijn ongenoegen over dit tuig uitspreken, maar alles is hierboven al geschreven.

Enneh bedankt Sjon voor de zesjarigemeisjeslink. Ben ik volgens de AIVD een pedo en kan ik straks in een donkere kamer en een schemerlamp in m'n bakkes moeilijke vragen gaan beantwoorden...

Ridocar | 02-12-14 | 15:41

Kots, kots, kots!! Zijn er nog mensen die ze NIET uitkotsen?! En maar klagen over discriminatie.... KOTS!!! Ze verdienen geen bestaansrecht meer hier.. Om met Vlad's woorden te sprekn; ze hebben ONS nodig,.... wij hebben HEN zeker NIET NODIG!!!

DblDtch | 02-12-14 | 15:40

Ach, ook een 6-jarig meisje is voor moslims niets anders dan een smerige kafir hoor. In de Islamitische gemeenschap blijft dit iets om trots op te zijn. En de Linkse Kerk ziet dat 't goed is. Weg Met Ons!

Ales | 02-12-14 | 15:40

"ze waren rond de 25 jaar oud, vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst, geheel in het zwart gekleed en tussen de 1.70 en 1.85 meter lang."

Aha. PvdA-stemmers. Hoe kan het ook anders.

Russells Teapot | 02-12-14 | 15:40

Tja, een 6-jarig meisje is in feite ook gewoon een vrouw, en we weten hoeveel respect onze lieve kansenparels daarvoor hebben. Dus dat verklaart een hoop.

We doen hem nog maar eens: Islam is vrede!

Realism Is All | 02-12-14 | 15:39

Iets met trauma volgens Ella Vogelaar.

Rien7847 | 02-12-14 | 15:38

Helaas met onze disfunctionerende politie zullen de heren nooit gepakt gaan worden. Maakt niet uit hoeveel ton bewijs of aanwijzingen er aangeleverd worden.

van heinde en verre | 02-12-14 | 15:38

@HotPotato | 02-12-14 | 15:34
Foei! "Onze" regenten mogen misschien volkomen hulpeloos en hopeloos zijn bij *uw* veiligheidsprobleempjes, maar onderschat nooit hun ijver om uw uitspraken strafbaar te maken.

Jan Passant mk2 | 02-12-14 | 15:38

Komt niet in opsporing verzocht. Daar mag je alleen in als de daders blank zijn.

Anders lijkt het net of de integratie mislukt is.

Vogelbeest | 02-12-14 | 15:37

Stinkvolk!

eerstneukendanpraten | 02-12-14 | 15:36

Anno 2014, zo'n honderd jaar na dato, zijn we toe aan een revisie van de wapenwet van 1918 aangezien de overheid onze veiligheid niet meer kan garanderen; shotguns moeten voor iedereen worden toegestaan ter verdediging van gezin, huis en have. Of het gebruik ervan, in voorkomende gevallen, rechtmatig is geweest kan later eventueel door de rechter worden getoetst.

hStripe | 02-12-14 | 15:36

Pakkans is 1% En als gepakt 3 jaar voor een terugkeerhaatbaard die naar hartelust heeft gemoord en verkracht (goed gedrag 1,2 jaar). 40 uur schoffelen na doodrijden, 20 uur schoffelen bij blijvend letsel.
Wat zullen we hier van maken? 10 uur?
En hoeveel mensen zijn er nu wel veroordeeld maar hebben er nog geen dag voor gezeten of voldaan aan een taakstraf door onderbezetting bij justitie? 30.000+ toch ongeveer? Je wordt er moedeloos van.

Dirk III | 02-12-14 | 15:36

Dat krijg je ervan als je het advies van advocaat Theo Hiddema niet opvolgt. www.youtube.com/watch?v=-fjUuwogZJc

Deze woningovervallen zijn ook een direct gevolg van alle "preventie" maatregelen bij banken, tankstations, juweliers en andere winkels. Als het niet op de zaak te halen is, komen ze wel bij je thuis langs. Of bij opa en oma.

Alle preventie door politie en verzekeraars leidt alleen maar tot verhuizing van criminaliteit naar softere targets. Het lost niets op en verlaagt geen criminaliteit. Erger nog, het vergroot de impact.

Feynman | 02-12-14 | 15:36

Maar de Rechter Commissaris zal geen grond zien om ze langer vast te houden.

Smept | 02-12-14 | 15:36

penutbuttermuffin | 02-12-14 | 15:32
Aan Sinterklaas wel maar niet aan Zwarte Piet. Vanwege stigmatisering, discriminatie, slavernijverleden en noem verder maar op.

spanarchist | 02-12-14 | 15:35

@Le Roi
jij denkt dat die berovers dan niet ook opschalen naar nóg zwaardere wapens?
Ben het overigens met je eens hoor, dat je het recht moet hebben om jezelf te bewapenen.
Maar als ze echt iets willen hebben dat jij hebt, en ze richten een wapen op je kind, wat heb je dan aan je pistool...
Smerig tuig..
zaligmakend is het niet, maar ik vind het toch een fijn idee dat ik thuis 45 kg Duitse Herder op de deurmat heb liggen en grind om het huis. Als ze binnen willen komen lukt dat alsnog wel, maar het voordeel van verrassing hebben ze dan niet...

ozewiesewoze | 02-12-14 | 15:35

-weggejorist-

HotPotato | 02-12-14 | 15:34

svp alleen blanken in opsporing verzocht vanavond

arikanari | 02-12-14 | 15:34

Dat (Noord Afrikaanse) roofdieren hier zo'n vrij spel hebben en de oppassende burgers zo ontwapend & weerloos zijn, dat heeft minder met de roofdieren te maken, dan met de werkelijke daders.
"Onze" Beschaafde regenten, achter hun diepe Fatsoenskloof, dat zijn de werkelijke verantwoordelijken.

Maar goed, zelfs achter de Fatsoenskloof dringt er soms zo'n roofdier door - en zelfs dan is het zwijgen dodelijk en totaal.
Hoe gaat het met het onderzoek naar het plotseling overlijden van Els Borst?

Jan Passant mk2 | 02-12-14 | 15:32

Opa Opstelten van veiligheid en justitie zal wel geschrokken zijn en het uiteindelijk afdoen als een incident en roepen dat deze mensen *kuch* hard aangepakt moeten worden *proest*
Ben ik nog op tijd om een Heckler en Koch mp8 aan sinterklaas te vragen? Tijd om je huis, haard en gezin met harde hand te gaan verdedigen. Van Opstelten hoeven we niets te verwachten.

penutbuttermuffin | 02-12-14 | 15:32

-weggejorist-

deministerpresident | 02-12-14 | 15:32

Mocht dit mij overkomen. Dan zou ik naderhand niet rusten voordat ik alle 6 op zo'n gruwelijke wijze mishandeld heb dat zelfs Mike Tyson zou zeggen; 'nou, jij hebt flink uitgehaald'.
Nacho_Vidal | 02-12-14 | 15:23

My thoughts exactly, ik krijg er altijd 'Law Abiding Citizen' gevoelens bij...

Lalala Geld! | 02-12-14 | 15:31

En bij de buren twee negroïde mannen die een Gall & Gall overvallen hebben. Mag er vanavond aub weer zo´n mooie documentaire op de NPO komen met hevig getraumatiseerde kinderen vanwege Zwarte Piet?
Daar ligt volgens policor Nederland nu eenmaal het echte probleem.

spanarchist | 02-12-14 | 15:30

Je verwacht het niet. Het zijn altijd zulke lieve jongens. Op het voetbalveld zijn het engeltjes die door anderen worden geprovoceerd.
Deze ondernemer provoceerde ook door in een leukere auto te rijden dan Moh en zijn maten.
We vragen er allemaal om mensen!!
Beter om naast het deel van ons salaris dat al aan dat tuig geschonken wordt via de belasting ook een soort kringloop-mocro-winkel te beginnen.
Ze eisen daar wat ze willen en wij willigen dat in door vrijwillige donaties omdat ze anders kinderen uit bed trekken en bedreigen...
Alles is blijkbaar geoorloofd tegen de kaaskoppen met dank aan justitie.

Dirk III | 02-12-14 | 15:30

Gelukkig is er een stop op het toelaten van meer van dit soort volk. Tog?

roze_bril | 02-12-14 | 15:30

@Ignatius Barracuda Door de opmerkingen hier zullen ze wel dusdanig zijn getraumatiseert (de "Noord Afrikanen") dat de totale straf op maar liefst "Time served" zal zijn, voor zover die rifratten gepakt worden natuurlijk

Verwilder(s)t Niet | 02-12-14 | 15:29

Schijten op hun rottende kadavers! Ben zeer benieuwd naar de straf voor deze uitgedrukte puisten.

Ignatius Barracuda | 02-12-14 | 15:27

Tijd voor een Amerikaanse invloed op het rechtssysteem: vuurwapens legaal maken voor den gewone burger en bij de lokale Albert Heijns en Hema's verkopen (elke crimineel heeft ze immers toch al, ook al is het momenteel verboten), en huisvredebreuk een geoorloofde en bovenal legale reden laten zijn om die trekker over te halen. Wedden dat het dan gauw afgelopen is met dit soort kruimeldiefjes?

Le Roi | 02-12-14 | 15:27

Te walgelijk voor woorden. Al is het vaak wel zo dat types die slachtoffer worden van een dergelijke brute woningoverval ook niet helemaal zuiver op de graat zijn. Hoop dat die rifratten gepakt worden en dat de familie er op termijn overheen komt.

Kouseband | 02-12-14 | 15:26

@bisbisbis:
Bijen steken ook, maar die zijn in ieder geval nuttig.
"Noord Afrikanen" zijn vaak qua steken net zo nuttig de tse-tse vlieg.
op een andere lijn:
Maar als tata mag je nog geeneens naar hun zusters en moeders kijken, hoe sletterig die zich ook gedragen. Als "Noord Afrikaan" Mag je wel die tata's "Ik neuk je de moeder" toewerpen..... ai dat steekt
Het begint echt de omgekeerde wereld te worden..

Verwilder(s)t Niet | 02-12-14 | 15:26

Deze kansenjongeren voelden zich gediscrimineerd door het succes van deze ondernemer en vonden het noodzakelijk om na goed pvda-principe de maatschappij wat socialer te maken. Hier met je poen, rijke blanke hufter! Beetje hard werken tot 23:00, dat moet je uberhaupt niet willen. Hier een mes in je been, dan ben je eens een keer thuis. Wolla Allah Isis, doei!

Ceauceausneaut | 02-12-14 | 15:25

Ik werd bij het lezen van dit artikel steeds bozer, kwader ende woest. Pas bij de laatste alinea, dacht ik oooooooh vandaar. En haalde mijn schouders op.

Badderbeest! | 02-12-14 | 15:25

Jamaar, is een KK-kaas meisje, dus dat is dan niet zo erg.
*marokkanen-modus snel weer uitzetten doet*

Sadomassochristus | 02-12-14 | 15:25

Ik kijk hier niet meer van op.

opblaasschaap | 02-12-14 | 15:24

-weggejorist-

gekkemeneer | 02-12-14 | 15:24

Heeft er een PvdA'er al geroepen dat dit een incident is en dat we nu alvast sorry moeten zeggen tegen de Marokkaanse gemeenschap in ons land....?

gekkemeneer | 02-12-14 | 15:24

Als ik zeg wat ik denk, komt Joris langs met een ban voor alle media die hij kan vinden, dit is zo ziek.

snakeplisskin | 02-12-14 | 15:24

Erger dan de vogelpest. Hoe pakken we dat ook alweer aan?

Krultang | 02-12-14 | 15:24

Tja, ik heb niets toe te voegen aan het bericht van Johnny. Schoften.

New Quacka | 02-12-14 | 15:24

Mocht dit mij overkomen. Dan zou ik naderhand niet rusten voordat ik alle 6 op zo'n gruwelijke wijze mishandeld heb dat zelfs Mike Tyson zou zeggen; 'nou, jij hebt flink uitgehaald'.

Nacho_Vidal | 02-12-14 | 15:23

Noord Afrikaans! Jawel!

Blue Light | 02-12-14 | 15:23

in de gehaktmolen met varkensvlees met die gasten

vidamax | 02-12-14 | 15:22

Geweldsmonopolie moet terug naar de burger.
De overheid beschermt toch niet...

Mastermattie | 02-12-14 | 15:22

'steken'en 'Noord-Afrikaans'lijken de laatste tijd twee nogal onlosmakelijke begrippen te worden...

bisbisbis | 02-12-14 | 15:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken