Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wegmisbruikers redt tienerhoertje uit handen ISIS

Eindelijk weer eens wat anders alsdan die obligate roodrijders, laagvliegers, doorgetrokken streep-terroristen en handheldbellerts. Op het terrein van Rijkswaterstaat (huh?) worden twee buitenlanders aangehouden. Auto stinkt naar alcohol en wiet. Op de achterbank zit een 17-jarig Frans zuchtmeisje. Kind heeft geen ID bij zich en geen SIM in haar telefoon. En dan zegt die ene buitenlander tegen de politie dat-ie "z'n moeder moet gaan neuken". Stom. Dan vraag je erom.

Reaguursels

Inloggen

Waar is het nieuwsbericht? Het lijkt meer op een promofilmpje voor de politie...

zegmaarF | 02-12-14 | 20:46

Off camera mogen ze van mij zo'n gast flink toetakelen, een paar botten breken ofzo. Dat zal hem leren om tegen een politieagent te zeggen dat hij zijn moeder gaat neuken. Maar, zo rollen we niet in Nederland...

slackrjack | 02-12-14 | 14:16

jansma je praat onzin

Ir. Wilhelmus | 02-12-14 | 02:27

-weggejorist-

jojo1956 | 02-12-14 | 02:12

-weggejorist-

Amsterdam Hustler | 02-12-14 | 01:00

Vergeleken met Algerijnen lijken Marrokanen net engeltjes.

crk | 02-12-14 | 00:18

Tikkeltje dominant in bed, dat hoertje..

TECHNO AFILIATED | 01-12-14 | 23:29

@mood | 01-12-14 | 21:22
Alstublieft niet die rabiaat religieuze libertariër for president hier. Ik kan Rutte en zijn marktwerkende rovers nog maar net verdragen. Nondeju!

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 23:11

Wat zegt die gozer nou tegen die agent op 3:28?
"Meneer, ... is geen probleem in Holland."
Anyone?

nookie | 01-12-14 | 22:48

D,r schijnen er al honderden van in de woestijn te liggen, allemaal "export" uit europa.Maar de poletiek wil er zijn vingers niet aan branden, omdat "eer"in die culturen hoog aangeschreven staat.Omdat de hoge heren er zelf ook niet vies van zijn.Olie heerst nog steeds, en die olieboeren hebben ook een grote hobby, liefst jong blond en vers.Het gajes uit de magreb zorgt voor de constante aanvoer,wat ze niet het land uitkregen, zit ondergedoken in opvanghuizen.En wij kiezen er zelf voor, leve europa en de"open" grenzen.

Archy Bunker | 01-12-14 | 22:41

-weggejorist-

Circlont6A | 01-12-14 | 22:37

Jansma (libertarier) is gek. Verbaal geweld is ook geweld. En daar mag je proportioneel fysiek op reageren. Het optreden van de agent was niet disproportioneel, humaan genoeg. Doei.

geeftnix | 01-12-14 | 22:04

Weer een sterke in de serie CultuurMisbruikers.

HeelStijl | 01-12-14 | 21:48

Ik neem aan dat de agent al aangeklaagd is?

drielenaar | 01-12-14 | 21:28

Zeg maar Jansma for president!

Zo klaar als een klontje! Ik ben het volledig met u eens!

mood | 01-12-14 | 21:22

Wanneer nemen dit land weer terug in eigen handen ?
Dit schreeuwt om aangepakt te worden .
Stop het academisch geleuter en grijp in voordat fascisme weer een kans krijgt om dankzij slappe leiders toe te kunnen slaan.
.
De paradox.

Bar&Boos | 01-12-14 | 21:05

-weggejorist-

Zeg maar Jansma | 01-12-14 | 21:04

Helaas, zijn ontslag is al in voorbereiding met dank aan een ijverige D'66 ambtenaar die zich plaatsvervangend gestigmatiseerd voelt.

Mike Gaatjeniksaan | 01-12-14 | 20:22

-weggejorist-

Circlont6A | 01-12-14 | 20:17

Goed werk.

ET007 | 01-12-14 | 20:00

Steniging zou je ze wensen.

Real Dutch Meat | 01-12-14 | 19:54

Hoe is dit verhaal uiteindelijk afgelopen ???

Ingpe | 01-12-14 | 19:33

Minder minder minder. PVDA- & D66-stemmers hebben toch soms ook dochters van 17 ?

Rest In Privacy | 01-12-14 | 19:04

@huh!? | 01-12-14 | 18:29
.
- "Dag Libertariër. Het klimaar is er niet meer naar."
.
En hoe is dat zo gekomen...? ;-)
.
- "Het is tijd om 'bepaalden' met een grote bek te laten zien wie de baas is in dit land middels judoworpen e.d."
.
Ja natuurlijk... En dan komen ze voor een D66 rechter en lopen ze na twee maanden weer vrij... Zo wek je wel respect natuurlijk voor de Politie. NOT! De reden dat de politie wordt uitgelachen, is omdat criminelen de politie zien als verlengstuk van de meest impotentie en lachwekkende justitiële organisatie aller tijden...
.
- "Laatste argument betuigt wel van groot economisch en politiek inzicht (dwangarbeid in geval van een gevangenschap niet kunnen bekostigen)"
.
Ik zou willen zeggen dat het vooral van menselijkheid getuigt... De samenleving met een pistool op het hoofd laten betalen voor de misdaden van een individu (berechting, opsluiting, levensmiddelen, bewaking , reintegratie enz enz) is van een onmenselijke gruwelijkheid natuurlijk....

De Libertariër | 01-12-14 | 18:56

mood | 01-12-14 | 16:46
Belastinghel, regeltjesstaat, slappe knieenstaat, vlees noch vis monarchen staat, ok - maar ´politiestaat´? Nee.
Qua ´uitgaan´ en politie conflict ken ook ik mn pappenheimers. Even goede vrinden, alles is subjectief.
Over die camera´s 100% eens overigens (het is in de rest van de EU niet beter helaas) hoewel Londen het tot kunst heeft verheven.

chicago river | 01-12-14 | 18:48

De Libertariër | 01-12-14 | 16:49

Dag Libertariër. Het klimaar is er niet meer naar.

Het is tijd om 'bepaalden' met een grote bek te laten zien wie de baas is in dit land middels judoworpen e.d.

Laatste argument betuigt wel van groot economisch en politiek inzicht (dwangarbeid in geval van een gevangenschap niet kunnen bekostigen)

huh!? | 01-12-14 | 18:29

Verdere aanvulling: in 1e instantie wordt deze dame als slachtoffer behandeld, dit kan gaandeweg het proces anders worden. Dit wordt juist gedaan om slachtoffers van mensenhandel de kans te geven om uit hun onderdrukte positie te komen.

Rotterdammert1965 | 01-12-14 | 18:27

Toch wel enige aanvulling op diversen reageerders: In de VS mag je een politieagent totaal verrot schelden. Dat heet daar vrijheid van meningsuiting. Kan een agent totaal niets tegen doen. Dat is hier anders. Tevens heeft de politie in Nederland de bevoegdheid om elk willekeurig voertuig naar de kant te halen om te controleren, dit mag in de VS niet. Daar moet een overtreding gemaakt worden in weggedrag of gebrek aan voertuig. Zelfs handheld bellen is daar niet voldoende om een voertuig naar de kant te halen om te bekeuren. Is het vergrijp te licht voor.

Daarnaast waarom zou de Nederlandse politie Engels, Frans en Duits moeten praten ? In die landen praat de politie ook geen Nederlands tegen je. En de eerste Fransoos als agent moet ik nog horen Engels praten.

Rotterdammert1965 | 01-12-14 | 18:25

De Goddelijke Kale had toch gelijk. We dweilen met de kraan open en niet alleen in Nederland maar in heel Europa.

Han Jammer | 01-12-14 | 18:07

Vieze ventjes, totaal respectloos, zoals gewoonlijk bij dat volk.
Jammer dat we er geen kl*te aan kunnen doen als burger, en op de politiek hoef je al helemaal niet te rekenen.

Rimpeldoos | 01-12-14 | 18:06

Vieze mannetjes. Je zal maar een dochter hebben. Ik moet er niet aan denken met zulke cultuurverrijkers.

De Stas | 01-12-14 | 17:58

Dit soort gasten hebben alleen maar respect voor hard optreden. Kusje op de camera? Beng! Knietje in de maag, en op de grond. Middelvinger uitsteken? Idem. Grote bek? Hoppa, arm achter de rug draaien en gezichtje met wangetje op de motorkap.
-
Ik vind dat onze politie veel harder en eerder mag optreden dan nu. Respect zullen ze krijgen die NAK-jes (Noord-Afrikaanse Kansenparels).

Bernard Couperus | 01-12-14 | 17:47

-weggejorist-

CFCR | 01-12-14 | 17:21

Tja, eerst hadden ze het niet goed door, maar dit was toch wel een Nederlandse politiecontrole, en die moet je serieus nemen.

R.Otop | 01-12-14 | 17:16

'Zo klaar als een klontje... Die agent dient op staande voet ontslagen te worden'.
De Libertariër | 01-12-14 | 13:37
====
Rot toch op, zwitsal.

malang | 01-12-14 | 17:15

Wat een cultuurverrijking toch weer hè?

postmodernismisdead | 01-12-14 | 16:53

-weggejorist-

loempiatje | 01-12-14 | 16:52

@paradoxical | 01-12-14 | 16:19
.
- "Dat ventje liep de hele tijd al irritant te doen, respect dwing je niet af, respect krijg je door je normaal op te stellen naar onze wetsdienaren."
.
Dat mens A irritant en beledigend is naar mens B, KAN toch geen legitimatie voor mens A zijn om dan maar mens B met geweld te lijf te gaan en hem op het beton te flikkeren....? Ook niet als mens A een agent is!! ZEKER niet omdat mens A een agent is... En in die hoedanigheid juist de samenleving behoort te DIENEN en niet te lijf hoort te gaan.... Dat die agent die wel legaal MAG, zegt alles over de huidige rechtsstaat... Totaal onwenselijk en gruwelijk immoreel! Een agent behoort niets meer of minder te mogen dan gewone burgers.
.
- "Ik had in deze situatie pepperspray ook passend gevonden, even zien wie er de baas is."
.
U zou een fantastisch burgeronderdrukker in dienst van de Staat zijn! Of u daar nou trots op zou moeten zijn, is een geheel andere kwestie...
.
- "Zonder deze agenten zou het meisje van 17 jaar waarschijnlijk nu gedwongen achter een raam zitten, denk daar maar eens over na."
.
U maakt dezelfde denkfout die velen in deze topic maken. Namelijk dat u het totaal onnodige agressieve geweld van die agent goedkeurt, omdat de daders ACHTERAF criminelen blijken te zijn.... Echter, die agent die wist dat niet op het moment dat hij deze man te lijf gaat....
.
- "Als ik echt eerlijk ben, en deze 2 zijn schuldig, een nekschot is een prima oplossing voor dit soort pus der samenleving."
.
Dat lijkt mij volstrekt buitenproportioneel... Deze lieden zouden om te beginnen voor een jaar of 15 moeten worden opgesloten in een private penitentiaire instelling, waarbij het vanzelf spreekt dat ze ZELF de kosten voor berechting, opsluiting en middelen voor levensinstandhouding betalen. Kunnen ze niet betalen dan betekent dit dwangarbeid of sterven van de honger.... Hiernaast dienen ze hiernaast een FORSE schadevergoeding te voldoen (wederom uit eigen zak natuurlijk) aan het slachtoffer....

De Libertariër | 01-12-14 | 16:49

¨krijg ik het idee dat we zwaar in een politie staat wonen¨
mood | 01-12-14 | 13:09
Hilarisch. Je ´mood´ is nog wat mistig deze maandagmiddag. ¨Zwaar in een politiestaat¨? Als je op de weg zit ja. Maar publieke ruimte? Wat voor achtergrond heb jij in hemelsnaam. Je zit er zo ver naast dat de waarheid alweer opdoemt aan het eind van je horizon. Er gloort hoop. Agenten voorlopig nog even niet recht in de ogen kijken, is het advies.
chicago river | 01-12-14 | 13:29

Grappig, ik geef mijn mening en kijk nu toch eens wat voor een reactie u geeft. Er wordt zelfs naar mijn achtergrond gerefereerd. Alsof dat de oorzaak is van mijn mening.

Een mening vorm je door ervaringen en door om je heen te kijken. Kijk eens in publieke ruimten, Heb je nooit camera's zien hangen? Je wordt 24/7 geobserveerd. Camera's overal!

Maar nogmaals, ik heb ervaringen met eigen ogen mogen aanschouwen, als toeschouwer tijdens het uitgaan, ik heb verschillende verkeers razia's meegemaakt enz enz.

En de narigheid komt alleen maar vaker voor!

mood | 01-12-14 | 16:46

@De Libertariër
Dat ventje liep de hele tijd al irritant te doen, respect dwing je niet af, respect krijg je door je normaal op te stellen naar onze wetsdienaren. Ik had in deze situatie pepperspray ook passend gevonden, even zien wie er de baas is.

Zonder deze agenten zou het meisje van 17 jaar waarschijnlijk nu gedwongen achter een raam zitten, denk daar maar eens over na.

Als ik echt eerlijk ben, en deze 2 zijn schuldig, een nekschot is een prima oplossing voor dit soort pus der samenleving.

paradoxical | 01-12-14 | 16:19

Wat is dat volk uit N. Afrika toch een vies vuil smerig arrogant kutvolk.

Chiefmate | 01-12-14 | 16:18

Hebben ze geen wapenstokken meer bij de politie?
Die rotkop alleen al vraagt om een hengst.

voldemort | 01-12-14 | 16:01

You don't have the phonenumber of your parents?
Thats rear!! Jawel hij zegt het echt.
Voor de rest: ga zo door politie!

appeltjesgroeneweide | 01-12-14 | 15:59

Haha, ik wist dat die vandaag ging komen op GS.
Jammer dat we nooit zullen vernemen wat hier nou precies aan de hand was, dat vind ik altijd zo jammer.

Captain Pervert | 01-12-14 | 15:52

Gewoon een paar keer in het Nederlands zeggen, dat wanneer hij niet op houdt met schelden, hij in de boeien wordt geslagen.
Et voilà, c'est légal. Pas de problème.

Rammstein | 01-12-14 | 15:35

@RoBD=Skullfucker | 01-12-14 | 14:58
Zie reactie van @De Libertariër | 01-12-14 | 15:07
Succes!
Ik heb er de kracht niet meer voor.

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 15:10

Belediging van een ambtenaar in functie wordt als (verbaal) geweld beschouwd. Geweld tegen de politie moet je met gepast geweld direct onschadelijk maken. Zelfs het minachtend lachen kan als belediging worden beschouwd, dus de man bevond zich al op glad ijs. De opmerking "Ik neuk je de moeder" is daarmee een klap in het gezicht van die agent, alsmede een klap in het gezicht van de Nederlandse democratische rechtsstaat. Ikzelf vind "ACAB", "pannenkoek" of zelfs "mierenneuker" nog wel kunnen, in het heetst van de strijd. Je mag zo'n opmerking één keer maken, en wegkomen met een waarschuwing, nadat je je excuses hebt aangeboden.
-
Enkele onderzoeksresultaten ( www.novatv.nl/page/detail/nieuws/11310... ) uit 1000den PV's met beledigingen abmtenaar in functie: Beledigers zijn voor 80% van de gevallen mannen, in de kracht van hun leven en voor het merendeel (75%) 'oude bekenden van de politie' ( zogeheten 'meer- of veelplegers'). In 60% van de gevallen is alcohol in het spel. Beledigingen en bedreigingen blijken voorts, anders dan vaak wordt gedacht, veel meer op de persoon van de agent (en ook diens familie of gezin) te zijn gericht dan op diens uniform. Politiemensen blijken behoorlijk geduld te kunnen opbrengen om zich niet door het minste of geringste beledigd te voelen. Op beledigingen wordt vaak pas in tweede (soms in derde of vierde) instantie gereageerd. Het overheidsbeleid om op iedere belediging van een politieambtenaar met een strafrechtelijke aanpak te reageren, wordt kennelijk pragmatisch gehanteerd. Politiemensen vinden bedreiging van gezinsleden, bedreiging met verkrachting en bedreiging met de dood het ergst. De intimiderende bedreigingen van gezinsleden richten zich rechtstreeks op de persoonlijke levenssfeer en kan binnen het gezin ingrijpende angstgevoelens veroorzaken. De vernederende bedreiging met verkrachting tasten niet alleen de persoonlijke rust en het gevoel van veiligheid aan, maar ook de lichamelijke integriteit. Dat laatste geldt ook voor de doodsbedreigingen, het soort bedreiging waarmee politiemensen het vaakst te maken hebben en die angstaanjagende vormen kunnen aannemen.

ernstige schade | 01-12-14 | 15:10

@RoBD=Skullfucker | 01-12-14 | 14:58
.
- "Verder is wederom discussie zinloos. U past uw mening aan aan de argumenten van anderen. Om 13.37 beweert u met droge ogen dat het gedrag van de agent geen enkele legitimiteit bezit, dat hij met onmiddellijk ontslag moet morden gestuurd."
.
Correct. En dat beweer ik doorlopend, consequent en structureel... U zult dus even ragfijn moeten aanduiden waar uw non-gedachte op is gebaseerd.
.
- "Ik toon u aan, met verwijzingen, dat dit niet klopt. Het gedrag van de agent is wel legitiem."
.
En ik leg u net uit dat legaal iets anders is dan legitiem. Dat het gedrag van de agent "legaal" is, is iets anders dan dat het "legitiem" is. Dat u het verschil niet begrijpt, laat dit geheel onverlet natuurlijk. LOL!
.
Ongelofelijk.... zucht.

De Libertariër | 01-12-14 | 15:07

@de libertariër
Zeggen dat iemand PVV'er is of autist tijdens een discussie, what's the difference? Misschien kan onze Charles de Batz net zo goed Aspergers detecteren als u dit met politieke voorkeuren kunt.

RoBD=Skullfucker | 01-12-14 | 15:01

@Libertariër
Excuus. Uw voorspellende gaven op politiek gebied zijn onovertroffen. Nu snap ik ook uw dagelijkse contact met ene M. de Hond.

Verder is wederom discussie zinloos. U past uw mening aan aan de argumenten van anderen. Om 13.37 beweert u met droge ogen dat het gedrag van de agent geen enkele legitimiteit bezit, dat hij met onmiddellijk ontslag moet morden gestuurd. Ik toon u aan, met verwijzingen, dat dit niet klopt. Het gedrag van de agent is wel legitiem. En dan weet u niets beters te melden dan, simplificatie, nou en, nou en, nou en, ikke toch gelijk, want ook al staat het in de wet, dat zou niet mogen hoor! Boehoe!

RoBD=Skullfucker | 01-12-14 | 14:58

@Charles de Batz | 01-12-14 | 14:42
.
- "En? Herken je al iets in jezelf van het Syndroom van Asperger?"
.
Ik stel voor dat u deze infantiele nonsens voor u houdt en mij weer benadert wanneer u de motorinhoud heeft ontwikkeld om op niveau en inhoudelijk te kunnen discussiëren.

De Libertariër | 01-12-14 | 14:57

@Charles de Batz | 01-12-14 | 14:25
Da's een lange lap tekst. Gij moet boekenschrijver worden joh. Moet je tentamen sociologie doen soms? Je kan het ook in een oneliner schrijven, zo van "Wie het syndroom van Asperger heeft is toppie" of zeau.

Twee Jeetjes | 01-12-14 | 14:47

Hoe doet de PvdA het dan dat dees mense op de PvdA gaan stemmen. En het politiebureau van Gorinchem is niet bepaald bekend, ligt net niet in Brabant. Ik ben er mee carnavaol nog nooit nie gewist.

Brabant hier | 01-12-14 | 14:43

De Libertariër | 01-12-14 | 14:39
En? Herken je al iets in jezelf van het Syndroom van Asperger?

Charles de Batz | 01-12-14 | 14:42

@VerenigingVanDieven | 01-12-14 | 14:3
.
- "Belediging van een ambtenaar in functie. Is wettelijk zo geregeld. Juist het niet consequent handhaven ervan leidt tot zulke taferelen. Uitstekend gehandeld dus van de motoragent."
.
Dat iets gelegaliseerd is, maakt het niet legitiem.... En het is al de hele discussie de legitimiteit die ik ter discussie stel.. Hoe kan u dit ontgaan zijn, zo vraag ik mij af? En uiteraard(!!) is een van de eerste dingen die houders van staatsmacht legaliseren de mogelijkheid van het toepassen van agressief geweld jegens onderdanen (burgers) en de plicht van de onderdaan om dit geweld gelaten te ondergaan. Zo is de aard en natuur van een rechtsstaat...

De Libertariër | 01-12-14 | 14:39

@VerenigingVanDieven | 01-12-14 | 14:3
.
- "Belediging van een ambtenaar in functie. Is wettelijk zo geregeld. Juist het niet consequent handhaven ervan leidt tot zulke taferelen. Uitstekend gehandeld dus van de motoragent."
.
Dat iets gelegaliseerd is, maakt het niet legitiem.... En het is al de hele discussie de legitimiteit die ik ter discussie stel.. Hoe kan u dit ontgaan zijn, zo vraag ik mij af? En uiteraard(!!) is een van de eerste dingen die houders van staatsmacht legaliseren de mogelijkheid van het toepassen van agressief geweld jegens onderdanen (burgers) en de plicht van de onderdaan om dit geweld gelaten te ondergaan. Zo is de aard en natuur van een rechtsstaat...

De Libertariër | 01-12-14 | 14:39

Arm kind. Met twee van die zwijnen in een koekblik.

frickY | 01-12-14 | 14:38

- "RoBD=Skullfucker | 01-12-14 | 14:22"
.
- "Waarom vind u het toch geregeld nodig om iemand met een mening afwijkend aan de uwe tot PVV'er te bestempelen?"
.
Een ieder die ik tot op heden tot PVV'er heb "bestempeld" (u laat het wel erg negatief klinken hoor) IS PVV'er. De trant van non-redeneren geeft ze stuk voor stuk weg.
.
- "Dit is niet alleen een non-argument, het is ook een zwaktebod."
.
Zou ik ongelijk hebben gehad in mijn bestempelingen dan zou ik u gelijk geven. Nu niet.
.
- "Verder raad ik u aan de geweldsinstructie van de politie en marechaussee te lezen, plus de reactie van de ombudsman. Dan zult u lezen dat de politie wel degelijk het recht heeft om gepast geweld te gebruiken als de verdachte nog geen geweld heeft gebruikt."
.
En ik raad u aan het verschil tussen een recht en een plicht te leren. Het gaat bij u in de basis al helemaal mis.. LOL! Er KAN namelijk niet zoiets bestaan als een "recht" om agressief geweld te initiëren... Er kan slechts de gelegaliseerde "plicht" bestaan om geweld jegens u te accepteren... Ongeacht wat er in een wetboek van de houders van staatsmacht staat, er BESTAAT niet zoiets als een recht om agressief geweld te initiëren. Dat een dergelijke handeling gelegaliseerd is in een rechtsstaat, laat dit geheel onverlet.
.
- "Chappeau voor de ingetogen professionele reactie van de agent!"
.
Bizar... Echt bizar dat u dit soort geweld zonder enige vorm van proces goedkeurt.

De Libertariër | 01-12-14 | 14:35

@De Libertariër | 01-12-14 | 14:25
Klopt, het is weinig inhoudelijk wat ik tegen je inbreng. Dat heb ik een keer geprobeerd en ik kan je sindsdien gewoon niet meer serieus nemen (wederom ad hominem, ik ken ook moeilijke woordjes).
Verder ben ik anti-PVV en steek dit hier nooit onder stoelen of banken, maar blijf het vooral proberen. Succes verder met je PVV-fixatie (alweer een moeilijk woord).

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 14:33

@De Libertariër | 01-12-14 | 13:10
Belediging van een ambtenaar in functie. Is wettelijk zo geregeld. Juist het niet consequent handhaven ervan leidt tot zulke taferelen. Uitstekend gehandeld dus van de motoragent.

VerenigingVanDieven | 01-12-14 | 14:30

Ik las even snel:
Wegmisbruikers redt tientjeshoertje uit handen ISIS

Machoclown | 01-12-14 | 14:29

-weggejorist-

Bellabella* | 01-12-14 | 14:29

Ik moet zeggen.... ik schrok me gisteren rot toen ik dat filmpje zag.
Het zal je dochter maar wezen.
Kordaat optreden van de politie.
Nu het OM nog, maar daar heb ik inmiddels niet zoveel vertrouwen meer in.

Schietmijmaarlek | 01-12-14 | 14:28

-weggejorist-

Charles de Batz | 01-12-14 | 14:25

@atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 14:14
.
- "Mwah, autist weet ik niet, maar je redenering heeft wel iets Sheldonesk."
.
Ik heb geen idee wat dat is....
.
- "Het lijkt soms wel op discussiëren met een draaideur; alles wordt omgedraaid en uiteindelijk kom je altijd weer bij het beginpunt uit."
.
Niet omgedraaid, maar rechtgezet... Dat is ook de reden dat u er inhoudelijk niets tegen in KUNT brengen. En dat is de reden dat u tracht af te leiden naar de vorm en op de man speelt door me een autist te noemen, in plaats van de inhoud te bespreken. U zou (als PVV'er die u uiteraard bent) toch beter moeten weten dan het gebruiken van dergelijk nutteloze gesprekstechnieken.

De Libertariër | 01-12-14 | 14:25

@ de libertariër
Waarom vind u het toch geregeld nodig om iemand met een mening afwijkend aan de uwe tot PVV'er te bestempelen? Dit is niet alleen een non-argument, het is ook een zwaktebod.

Verder raad ik u aan de geweldsinstructie van de politie en marechaussee te lezen, plus de reactie van de ombudsman. Dan zult u lezen dat de politie wel degelijk het recht heeft om gepast geweld te gebruiken als de verdachte nog geen geweld heeft gebruikt. Dit om escalatie te voorkomen. Iets waarbij bij een mogelijk dronken, drugs gebruikende zich zeer zeer agressief gedragende verdachte grote kans op is. Chappeau voor de ingetogen professionele reactie van de agent!

RoBD=Skullfucker | 01-12-14 | 14:22

@quantumcollider | 01-12-14 | 14:11

- "Jawel, want dat staat zo in de wet."
.
Als in de wet staat dat iedereen met rood haar beroofd mag worden en wel om de reden dat men rood haar heeft, dan is dit natuurlijk geenszins legitiem, maar legaal. Legitimiteit is bovenal een filosofische kwestie.. Een kwestie van "goed" en een kwestie van "fout". Wenst u mij te overtuigen dat hetgeen die agent hier deed "goed" was, dan zult u mij er van moeten overtuigen dat het "goed" is dat een ieder die zijn gevoelens gekwetst ziet in deze gekwetstheid een werkelijke legitimatie heeft om geweld toe te passen... Uiteraard gaat u dit niet lukken, want dit is niet goed te praten. Legitimiteit en legaliteit zijn verschillende dingen.
.
- "Ben je het niet eens met de wet? Prima, maar ga niet zeuren dat het niet legitiem is, vooral niet als je daarbij een stel slavenhalers in bescherming probeert te nemen."
.
Hoe komt u er nou toch bij dat ik slavenhalers bescherm...? Ik bespreek met u het gedrag van die agent(!), die op dat moment niet eens wist dat hij met mensenhandelaren van doen had... Een feit dat ik al eerder had aangedragen... Een feit waar u met stropopjes van af probeert te leiden.

De Libertariër | 01-12-14 | 14:22

Bedankt voor het langskomen in ons mooie politiebureau. Sorry dat we u zo hard op de grond gooiden. Sorry dat we u boos hebben gemaakt. Ja! je mag gerust schelden op ons. Goede reis verder. Neem nog wat boterhammen mee voor onderweg. Tot snel weer. XXX Dit is wel de realiteit...... anno 2014.

wallie100 | 01-12-14 | 14:18

@De Libertariër

@metdedag | 01-12-14 | 13:30
.
Beter nog: Laten we verdachten voortaan gewoon ter plekke af knallen joh! Eerst schieten dan vragen...
.
Zucht... PVV'er, naar ik mag aannemen?
De Libertariër | 01-12-14 | 13:39

- "En over neerknallen en PVV stemmen. Ik heb het nimmer over neerknallen gehad."

De Libertariër | 01-12-14 | 14:05

De libertariër is dus een beetje in de war. Valt ook niet mee om zo intellectueel over proberen te komen met allerlei dure woorden. Ik neem aan. U ondergaat recht.

metdedag | 01-12-14 | 14:15

Jammer dat de OvJ of een rechter die gasten morgen weer vrijlaat.

trottle | 01-12-14 | 14:15

@metdedag | 01-12-14 | 14:05
.
- "Dat is jouw definitie van agressie. Zo zijn er veel andere invalshoeken. Zo speelde feyenoord agressief om te winnen. Verdedigd een vrouw zich agressief om niet aangerand te worden enzovoorts."
.
Tja... En als je de context maar ver genoeg buigt dan bestaat er ook zoiets als agressief een wortel snijden. LOL! Wat is dit nou weer voor een argument, goede man?
.
- "In ieder geval dient de agent ook volgens jouw definitie een pluim te krijgen want hij had niet het doel bij de arrestant schade aan te richten."
.
Wanneer je iemand in een emotionele agressieve waas met een judoworp tegen het beton tracht te smakken, dan heb je natuurlijk wel degelijk het doel om lijfelijke schade bij de arrestant aan te richten.... Wat anders kan het doel zijn geweest, aangezien de man zich op geen enkele wijze agressief opstelt....? De agent VOELDE zich beledigd en meende daarin zijn legitimatie te kunnen ontdekken om de man met geweld te lijf te gaan... Dit waar gekrenkte gevoelens natuurlijk nooit en te nimmer een legitimatie kunnen vormen om iemand aan te vallen... ZEKER niet voor een agent.
.
Deze buitengewoon labiele man dient ontslagen te worden!

De Libertariër | 01-12-14 | 14:14

@De Libertariër | 01-12-14 | 14:07
Mwah, autist weet ik niet, maar je redenering heeft wel iets Sheldonesk. ;)
Het lijkt soms wel op discussiëren met een draaideur; alles wordt omgedraaid en uiteindelijk kom je altijd weer bij het beginpunt uit.

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 14:14

De Libertariër | 01-12-14 | 14:07
Ik zei dat ik het niet beledigend beldoelde maar in je commentaar en "Weltanschauung" zie ik verdomde zwaar autistische karaktereigenschappen. Ik zou me daar eens op laten onderzoeken. Maar zoek het eens op. Misschien herken je jezelf er erg in. Vooral op Asperger. Het is niet erg dat je het hebt maar let er wel op dat je niet ongevraagd je mening er door dramt bij andere mensen want je mist het gevoel voor nuances. Dat strijkt andere mensen wel eens tegen de haren in.

Charles de Batz | 01-12-14 | 14:11

- "De agent handelt prima volgens de geweldsinstructie, waarbij verbaal geweld wel degelijk geweld is."
.
Dat maakt het niet legitiem..
De Libertariër | 01-12-14 | 13:58

Jawel, want dat staat zo in de wet. Ben je het niet eens met de wet? Prima, maar ga niet zeuren dat het niet legitiem is, vooral niet als je daarbij een stel slavenhalers in bescherming probeert te nemen.

quantumcollider | 01-12-14 | 14:11

@Charles de Batz | 01-12-14 | 14:03
.
- "Volgens mij zie jij hoe de wereld moet zijn zoals je zelf bent. Een zware autist. En dat bedoel ik niet beledigend. Volgens mij ben je zwaar autistisch."
.
Juist. Ik voer hier een uitgebreide inhoudelijke discussie op basis van argumentatie... U scheldt mij eenvoudigweg uit. Maar dan ben IK de autist...?? LOL!

De Libertariër | 01-12-14 | 14:07

"Nee, ik leef in de realiteit van een rechtsstaat."
@De Libertariër | 01-12-14 | 13:43
En die rechtsstaat word hier in het gezicht gespuugd. Dan kun je een reactie verwachten ja, zelfs als je met twee woorden blijft spreken. Dat softe gedoe van '68 heeft ons zwak, bang en verdeeld gemaakt. Ja ja, ik ben me een conservatief, eng en benepen mannetje.

Erg vermakelijk trouwens hoeveel jij weet te destilleren uit een nickname. Daar zou je iets mee moeten doen.

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 14:06

De Libertariër | 01-12-14 | 13:51
De definitie van agressie is gewelddadig handelen met als doel schade aan te richten.
.
Dat is jouw definitie van agressie. Zo zijn er veel andere invalshoeken. Zo speelde feyenoord agressief om te winnen. Verdedigd een vrouw zich agressief om niet aangerand te worden enzovoorts.
.
In ieder geval dient de agent ook volgens jouw definitie een pluim te krijgen want hij had niet het doel bij de arrestant schade aan te richten.

metdedag | 01-12-14 | 14:05

@metdedag | 01-12-14 | 13:58
.
- "Weer zo'n zelfingenomene naieve ik heb gelijk droeftoeter. Het is misschien voor jouw zo klaar als een klontje maar voor een heleboel mensen en zeker ook deze agent niet."
.
Wel, had ik ongelijk (quod non), dan had u dit natuurlijk in 1 klein commentje aannemelijk gemaakt. Maar dit doet u niet en wel omdat u weet ik dat gelijk heb en u mijn betoog niet kunt ontkrachten... En daarom hanteert u in plaats daarvan een drogredenering, in de vorm van een argumentum ad populum.
.
- "En over neerknallen en PVV stemmen. Ik heb het nimmer over neerknallen gehad."
.
Uw morele uitgangspunt is dat geweld jegens burgers toegestaan is, zelfs wanneer deze burgers nog geen enkele vorm van proces hebben doorlopen... Zo gek is dat neerknallen dus niet.
.
- "Mensen met een andere mening in een vakje neerzetten om je eigen gelijk kracht bij te zetten. Heeft trouwens jaren gewerkt maar begint nu uitgeput te raken."
.
U bent dus inderdaad PVV stemmer. Ook daar had ik dus volkomen gelijk in. Je haalt ze er zo uit.... Zucht.

De Libertariër | 01-12-14 | 14:05

De Libertariër | 01-12-14 | 13:58
Volgens mij zie jij hoe de wereld moet zijn zoals je zelf bent. Een zware autist. En dat bedoel ik niet beledigend. Volgens mij ben je zwaar autistisch.

Charles de Batz | 01-12-14 | 14:03

Hulde ende respect voor de daadkrachtige agent.

MaisNon | 01-12-14 | 14:03

Weer het bewijs dat criminelen in Nederland helemaal niet gehaaid of slim zijn maar dat de politie in NL geen ene f*ck doet tegen zware criminaliteit, zijn ze te bang voor.

Rest In Privacy | 01-12-14 | 14:00

- @quantumcollider | 01-12-14 | 13:46

- "De agent handelt prima volgens de geweldsinstructie, waarbij verbaal geweld wel degelijk geweld is."
.
Dat maakt het niet legitiem... Als in de wet zou staan dat het niet toegestaan is om bananen te beledigen omdat dit mogelijk bananenkwekers zou kunnen grieven, dan maakt het dit natuurlijk niet legitiem om bananenbeledigers dan maar met grof geweld te bejegenen, nietwaar?
.
Enkel in een per definitie abjecte rechtsstaat bestaat er zoiets als een "recht" om mensen met agressie te bejegen om de reden dat er gevoelens gekrenkt worden...
.
- "Ben je niet eens hoe dat wettelijk is vastgelegd, dan stel ik voor dat je een wetsvoorstel indient om die te veranderen."
.
Proest! Alsof een staatsonderdaan een wetsvoorstel kan indienen.... Een burgerinitiatiefje.. Dat is het enige dat de houders van staatsmacht u toekennen, maar dat dient dan ook geen enkel ander doel dan de illusie van burgerlijk zelfbestuur in stand te houden...
.

De Libertariër | 01-12-14 | 13:58

Goed werk..!Hulde voor deze agenten.. Nu maar hopen dat ze niet bij een D66 rechter komen anders staan ze vanmiddag weer op straat...

kinderhoofdje | 01-12-14 | 13:58

De Libertariër | 01-12-14 | 13:39
Zo klaar als een klontje... Weer zo'n zelfingenomene naieve ik heb gelijk droeftoeter. Het is misschien voor jouw zo klaar als een klontje maar voor een heleboel mensen en zeker ook deze agent niet.
.
En over neerknallen en PVV stemmen. Ik heb het nimmer over neerknallen gehad. Mensen met een andere mening in een vakje neerzetten om je eigen gelijk kracht bij te zetten. Heeft trouwens jaren gewerkt maar begint nu uitgeput te raken.

metdedag | 01-12-14 | 13:58

Volgende keer direct even naakt maken om te zien of hij niet meer verstopt heeft. Raken waar het pijn doet, alla Spekman, vernederen!

bomba12 | 01-12-14 | 13:55

Nouja ik weet ook niet precies de verjaardag van mijn vriendin.

Arnoudo | 01-12-14 | 13:55

Leve het talenonderwijs in Nederland; er is nog een agent die Frans spreekt en scheldt!

Diotima | 01-12-14 | 13:54

@ En zich maar afvragen waarom altijd getinte mensen worden aangehouden.
Hyronimo | 01-12-14 | 12:50

Omdat ze het er zelf naar gemaakt hebben.....

Mijnheer Harmsen | 01-12-14 | 13:53

@Charles de Batz | 01-12-14 | 13:46

De definitie van agressie is gewelddadig handelen met als doel schade aan te richten.... Aangezien bij schelden geen schending van lijf plaats vindt, bestaat zoiets idioots als "verbale agressie" enkel in de contradictio in terminis genaamd een rechtsstaat.... In een rechtsorde is schelden geen misdaad aangezien er geen lijf of goed bij wordt geschonden.

De Libertariër | 01-12-14 | 13:51

Zo klaar als een klontje... Die agent dient op staande voet ontslagen te worden.
De Libertariër | 01-12-14 | 13:37
.
Inderdaad zo klaar als een klontje...
.
De agent handelt prima volgens de geweldsinstructie, waarbij verbaal geweld wel degelijk geweld is. Die pooier gebruikte geweld tegen de politie en kreeg wat hij volgens de wet kon verwachten. Ben je niet eens hoe dat wettelijk is vastgelegd, dan stel ik voor dat je een wetsvoorstel indient om die te veranderen. Maar bespaar ons je "Ik vind dat een agent dit recht niet KAN/MAG hebben... Ook niet als hij beledigt wordt, jank jank."

quantumcollider | 01-12-14 | 13:46

De Libertariër | 01-12-14 | 13:37
Verbaal agressief?

Charles de Batz | 01-12-14 | 13:46

Die ambtenaar wordt beledigd. Dat is een wetsovertreding, waarvoor je aangehouden kan worden. Dat gebeurt dan ook met gepast geweld. Inderdaad. Hij wordt netjes neergelegd. En gezien de staat waarin hij verkeerde en de verbale agressie die hij toonde, heel proportioneel geweld toegepast. Het was toch wel matten geworden (goed ingeschat van die agent). En dat kan je maar beter voor zijn voordat je een tik krijgt. Daarnaast chapeau voor de zelfbeheersing. Het zijn geen robots maar mensen. Ik zelf zou totaal ongeschikt zijn, want ik kreeg nu al visioenen van zeer ongepast, excessief, bloederig en sadistisch geweld. Maar ja ik ben dan ook geen agent.

pleemobiel | 01-12-14 | 13:44

@atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 13:33
.
- "Niet te hard uithalen naar @De Libertariër. Hij leeft in een utopie waar enkel keizers wonen en iedereen slechts rechten heeft. Eigenlijk is het een verkapte anarchist in een kapitalistisch jasje."
.
Nee, ik leef in de realiteit van een rechtsstaat. En de uitwassen daarvan kunt u ook in dit filmpje weer zien... Niet alleen de buitengewoon emotioneel labiele agent die zijn monopolie op agressief geweld misbruikt, maar eveneens het gegeven dat deze criminelen geen enkel respect voor de ordehandhavers hebben en uiteraard dat ze morgen weer vrij rondlopen... Doe mij de gelijke rechten maar en een libertarische realiteit.
.
Maar goed... Ik heb het tegen iemand die zichzelf (gelet op de nick) ziet als het stemvee dat hij IS, en kennelijk volkomen vrede met deze aan de staat onderdanige situatie heeft... Dat uitgerekend u goedkeurend naar deze buitengewoon onnodige staatsagressie kijkt, schetst bij mij dan ook weinig verbazing.

De Libertariër | 01-12-14 | 13:43

Ik moet aan mijn hart denken. Daarom focus ik niet meer op het verachtelijke gedrag van die rifapen, maar op het beschaafde, rustige en toch kordate optreden van de agenten. Ongelooflijk, wat een helden, dat ze zo kalm kunnen blijven bij het ondergaan van het gedrag van dit maatschappelijke ettergezwel.

Chapeau voor onze dienders!!

malang | 01-12-14 | 13:42

Je mag afval toch niet zomaar op straat gooien ?

ja,diedus! | 01-12-14 | 13:41

Tuig van de riggel

Romke Spierdijk | 01-12-14 | 13:40

@metdedag | 01-12-14 | 13:30
.
Beter nog: Laten we verdachten voortaan gewoon ter plekke af knallen joh! Eerst schieten dan vragen...
.
Zucht... PVV'er, naar ik mag aannemen?

De Libertariër | 01-12-14 | 13:39

@Ommezwaai | 01-12-14 | 12:50
Exact, hetzelfde geldt voor berovingen en overvallen.

Slipsnifter | 01-12-14 | 13:39

@paradoxical | 01-12-14 | 13:27

- "jij bent het type dat alles over zich heen laat komen en zich wanneer het te laat is afvraagt waar het mis ging. Naïeve stakker."
.
Nee, ik ben het type dat vind dat ieder mens gelijke rechten en plichten heeft. Zoals een burger niet het recht heeft om een burger agressief te bejegenen (tenzij in verdediging!), vind ik ook dat een agent dit recht niet KAN/MAG hebben... Ook niet als hij beledigt wordt. Die agent handelt hier dan ook schandelijk door de man agressief te bejegenen en laat duidelijk zien dat hij emotioneel veel te labiel is om zijn functie (ordehandhaving en dus niet ordeschending) naar behoren uit te voeren.
.
- "Maar goed, die 2 mensenhandelaren zouden ze direct een nekschot moeten geven, want een waardeloos volk."
.
U moet even begrijpen dat het in het geheel niet vaststond dat deze mannen criminelen waren, op het moment dat die agent totaal onnodig agressief uit de hoek kwam... En nu begrijp ik wel dat u (in de wetenschap van nu dat dit mensenhandelaren zijn) hier een legitimatie voor het geweld in meent te kunnen ontwaren, maar realiteit is dat die agent niet beter wist dan dat hij te maken had met een totaal non-agressieve burger die een wat grote mond had...
.
Zo klaar als een klontje... Die agent dient op staande voet ontslagen te worden.

De Libertariër | 01-12-14 | 13:37

Vrienden van Fred Vertommen.

Joop69 | 01-12-14 | 13:36

Ah, Algerijnen. De kansenparels van de EU, eh net daarbuiten. Kan je nagaan als ze zo al naar de politie doen, hoe ze naar u toe zullen reageren. Dat is echt levensgevaarlijk volk, wat geen enkele tegenspraak duldt. Of je moet ze inderdaad meteen uitschakelen, of je moet ze uit de weg gaan. Een andere keus is er niet.

Betweetert | 01-12-14 | 13:36

@paradoxical | 01-12-14 | 13:27
Niet te hard uithalen naar @De Libertariër. Hij leeft in een utopie waar enkel keizers wonen en iedereen slechts rechten heeft. Eigenlijk is het een verkapte anarchist in een kapitalistisch jasje.

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 13:33

@Bakito | 01-12-14 | 12:09
Echt wel.
Dat dit soort zaken aan het licht komen tijdens een verkeerscontrole is zeer uitzonderlijk.

ProAsfalt | 01-12-14 | 13:33

De Libertariër | 01-12-14 | 13:10
Goeie aktie van deze agent. Zou veel meer moeten gebeuren. Grote bek (daar zijn ze mee geboren) pats er bovenop heerlijk

metdedag | 01-12-14 | 13:30

Ben wel benieuwd hoe het meisje eruit ziet...

ben ik nu sick in the hat?

ForrestGump | 01-12-14 | 13:30

¨krijg ik het idee dat we zwaar in een politie staat wonen¨
mood | 01-12-14 | 13:09
Hilarisch. Je ´mood´ is nog wat mistig deze maandagmiddag. ¨Zwaar in een politiestaat¨? Als je op de weg zit ja. Maar publieke ruimte? Wat voor achtergrond heb jij in hemelsnaam. Je zit er zo ver naast dat de waarheid alweer opdoemt aan het eind van je horizon. Er gloort hoop. Agenten voorlopig nog even niet recht in de ogen kijken, is het advies.

chicago river | 01-12-14 | 13:29

@ jemagookniksmeer | 01-12-14 | 12:56 |

U ziet het probleem weer eens niet?

Wat u hier kunt zien (maar kennelijk niet wilt of kunt zien) is het soort Neanderthalers dat uw vijftienjarige dochter tot pulp ramt als ze niet doet wat zij zeggen.

Het is het soort rottend straatvuil dat van Noord-Afrika en het Midden-Oosten al een paar decennia hier naartoe waait en alles verkankert wat verkankerd kán worden.

Maar nog steeds is er een meute die het probleem niet ziet.
Of niet wílt zien. Of niet kán zien, omdat hun blik beperkt wordt door torenhoge boekenkasten in goed beschermde, nette, lelie blanke buurten.

Peter Emile | 01-12-14 | 13:28

Vageling | 01-12-14 | 12:39
Dus de eerst volgende keer dat iemand dat naar mij roept heb ik ook het recht om diegene te vloeren?

benrod | 01-12-14 | 13:28

madissue166
Omdat dit een beter gevoel geeft. Jammer dat een agent hem niet gewoon een totale afranseling kan geven. Dat had mij ook een goed gevoel gegeven.

metdedag | 01-12-14 | 13:28

@De Libertariër jij bent het type dat alles over zich heen laat komen en zich wanneer het te laat is afvraagt waar het mis ging. Naïeve stakker. Maar goed, die 2 mensenhandelaren zouden ze direct een nekschot moeten geven, want een waardeloos volk.

paradoxical | 01-12-14 | 13:27

Als dat inderdaad een stel smerige loverboys/pooiers waren zoals ik vermoed, dan had ik graag gezien dat hun hersenen over het asfalt verspreid zouden worden.
.
Dealniettemin, hulde aan de politie voor dit optreden. Wellicht hebben ze hiermee een kind behoed voor de verachtelijke slavernij van de gedwongen prositutie.

quantumcollider | 01-12-14 | 13:21

-weggejorist-

Lucky idiot dude | 01-12-14 | 13:21

In Engeland kijkt de hele linkse politiek weg van deze praktijken, om maar niet als racist te boek te staan binnen de partij.
ejbron.wordpress.com/2012/11/27/amste...

Flightless bird | 01-12-14 | 13:20

Welkom in Nederland, maar dit gedrag tolereren we hier niet. Prima actie van oom agent.

1st Male Lesbian | 01-12-14 | 13:19

Top van die agent! Dit soort optreden zou ik vaker in Nederland willen zien, en niet alleen in fysieke, maar ook in politieke en ethische zin

CrapoTheGreat | 01-12-14 | 13:16

Prima werk van de politie!!! Geweldig goed gedaan.

meneer Q | 01-12-14 | 13:12

(...) waar de zaak tot de bodem zal worden uitgezocht.
.
Not. Die Algerijnse gasten worden ontslagen van rechtvervolgig en moeten het land binnen 24h verlaten. Meisje moet wachten op haar ouder(s)...
.

Thoth | 01-12-14 | 13:10

Ik zit me bij het aanschouwen van dit filmpje in het bijzonder te verbazen over de agressie die deze agent laat zien.... Dat de agent zich beledigt VOELT, is natuurlijk geen enkele legitimatie om deze man op gewelddadige wijze tegen het beton proberen te smakken.... Dat is een regelrechte daad van agressie en onrechtmatige schending van lijf.
.
De man is niet agressief. De man verzet zich niet. Hij werkt gewoon mee. De man doet defacto niets anders dan wat scheldwoorden de lucht in slingeren... Waar de agent ZELF aanstoot aan neemt en besluit hierop met agressie te reageren. Werkelijk totaal ongepast!
.
Deze agent verdient dan ook een ontslag op staande voet wat mij betreft, want hij is overduidelijk niet in staat om zijn emoties onder controle te houden... Dat maakt de man totaal ongeschikt om een taak als (gewapend) ordehandhaver uit te voeren in dienst van de samenleving. Als wat beledigingen je al tot agressie brengen, wat doet die agent dan wel niet als iemand hem echt persoonlijk weet te raken met woorden....?
.
De meest agressieve en criminele organisatie van Nederland (de Staat) die tegelijk fungeert als ordehandhaver. Degene die dat ooit bedacht heeft.... Zucht.

De Libertariër | 01-12-14 | 13:10

Gepast geweld?
Mijn god wat een achterlijk optreden in deze!!!

Dat deze kansenparels geboeid afgevoerd moeten worden, helemaal mee eens. Echter noem ik dit geen gepast geweld!

Hetzelfde was afgelopen zaterdagavond het geval tijdens het úitgaan'. Ik was wederom getuige van het feit dat de politie de agrassor is en de politie begint met uit uitdelen van klappen, zelfs met wapenstok. Totaal overdreven, zonder aanleiding er ineens bovenopspringen.

Dit is al de zoveelste keer dat ik hier getuige van ben. Ondanks ik kansenparels liever geboeid afgevoerd zie worden, krijg ik wel het idee dat we zwaar in een politie staat wonen en het geen ene kloot uitmaakt of je nu wel of niet wat hebt uitgespookt. De politie lijkt keer op keer geweld uit te lokken.

mood | 01-12-14 | 13:09

En niet eentje die een woordje Frans praat? O ja, anniversaire.
vanderjas | 01-12-14 | 12:17
Die motoragent sprak frans. Daarom greep hij na de term 'Nique ta mère' ook meteen in.

Hank Nozemans | 01-12-14 | 13:09

Goed zo politie, ik krijg steeds meer respect voor ze, mag ook wel, dat onze wetten en straffen zo soft zijn betekent niet dat onze politie dat ook maar moet zijn, met als gevolg dat niemand respect voor ze heeft.

Maline Genie | 01-12-14 | 13:05

Algerijnen zijn de Fransen Marokkanen zeg maar.

de uitbater | 01-12-14 | 13:05

Voorbeeldig optreden van politie, rustig en kordaat.

Gadget | 01-12-14 | 13:04

@jemagookniksmeer, stem jij, net als je vader en opa ook op de PvdA?

psfvan | 01-12-14 | 13:03

Top actie, volgende keer graag die ratten eerst even beurs slaan ter kalmering en om het geheugen wat te prikkelen (en omdat ze niet anders verdienen).

Verwachtniks | 01-12-14 | 13:02

Mooi stukje politie werk! Ik denk alleen van elk meisje dat ze "redden" er 10 door glippen,

Glas Koning | 01-12-14 | 13:01

Goede actie. Wel benieuwd hoe ze weten dat ze 17 is, als ze niets bij zich heeft. Ook nog weinig "ik zou haar doen" gelezen. Opmerkelijk :-)

gewoondoorlopen | 01-12-14 | 13:00

Goede actie van de politie.

Ih8yousf | 01-12-14 | 12:56

Wat mij betreft hadden die agenten dat primitieve stuk geteisem een keer of zes met zijn domme rotkop keihard op het beton mogen rammen.

Peter Emile | 01-12-14 | 12:56

Hoe kan iemand de politie respecteren als de politie zich vijf minuten lang uit laat kafferen door een Algerijn? Die mensen luisteren, zeker buiten hun thuisland, maar naar één taal: de taal van het geweld. Als ze hem direct tegen de grond hadden gewerkt of hem een goede klap voor zijn muil hadden verkocht, dan had hij niets slechts gezegd.

Nequebard | 01-12-14 | 12:56

Een paar niet al te snuggere importfransozen die een blowjte, een biertje en een sletje bij zich hebben.

Ik zie het probleem weer eens niet.

jemagookniksmeer | 01-12-14 | 12:56

Wel een hele slechte heupworp van die agent zeg. Hij ligt zelf als eerste op de grond.
Maar goed dat die gozer half lam is.

Natte Washand | 01-12-14 | 12:55

Maar ehm... Hoe is het verder afgelopen? Of is die de bodem nog niet onderzocht inmiddels in Dordrecht?

Vageling | 01-12-14 | 12:53

En wat is de linkscorrecte oplossing voor dit soort problemen? Waarschijnlijk dezelfde als bij Opsporing Verzocht: Wegmisbruikers bellen met het verzoek om voortaan geen lichtgetintiërs meer te tonen, want dat is stigmatiserend.

Getraumatiseerde blanke meisjes zijn voor linkse mensen namelijk totaal niet interessant, mensenhandelende islamitische beesten daarentegen wel. Daar hebben ze immers hun zetels in ons parlement aan te danken.

Russells Teapot | 01-12-14 | 12:53

@ Ommezwaai | 01-12-14 | 12:50
Koran = haatboek die dit leert. Alles wat niet onderworpen is, is minder dan een varken.
 
Wat doen ze dan precies verkeerd?? Prima te rijmen met een goede moslim zijn. Walgelijk volk die islamieten, dat je je daar vrijwillig aan onderwerpt :r

arikanari | 01-12-14 | 12:53

@kw_nl2 | 01-12-14 | 12:47
Oké, onder invloed schat je situaties niet zo goed in. Mijn probleem is dat ik dit gedrag eigenlijk bijna altijd terug zie in dit soort filmpjes. Zoiets van: hé politie, wat vervelend nu weer. Haast ongeïnteresseerd.

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 12:52

@mrXL | 01-12-14 | 12:10

Ok, jij bent dus al eens tegen de grond gewerkt en meegenomen naar het bureau voor 20 km/h te hard. Wat een geweldige zeikstraal en klager ben je. Klaag, klaag, klaag man je lijkt wel een ongesteld wijf.

roze_bril | 01-12-14 | 12:52

Ik heb wel een vraag. Op een bepaald moment loopot een van die politiemensen de scheldende passagier tegen de grond. Waarom? Waarom niet gewoon, de handboeien pakkend, zeggen: "u bent nu gearresteerd, draait u zich om".
madissue166 | 01-12-14 |

Vrij eenvoudig.. de heren verstaan kennelijk geen woord Nederlands, Engels klinkt ze ook als Chinees in de oren maar schelden in het Engels kunnen ze duidelijk wel.
Ik vind persoonlijk dat de agenten nog engelengeduld hebben gehad.

loze stijl | 01-12-14 | 12:52

@Ommezwaai | 01-12-14 | 12:50

' gedwongen wordt de hoer te spelen.'

Moet je niet proberen, moet geld bij, ze stinken te hard.....

pennestront | 01-12-14 | 12:51

@Willianus Wortelus | 01-12-14 | 12:36

Zou het graag zien gebeuren. Maar je kan moeilijk een fransoos ze nationaliteit in Nederland afnemen en terug bonjouren naar Algerije. Dan is het opeens weer niet 1 Europa. Rijbewijzen schijnen weer wel te kunnen. Krom allemaal.

Vageling | 01-12-14 | 12:51

En zich maar afvragen waarom altijd getinte mensen worden aangehouden.

Hyronimo | 01-12-14 | 12:50

Slipsnifter | 01-12-14 | 12:44
Het merkwaardige is dat je nooit een moslima ziet die gedwongen wordt de hoer te spelen.
Het zijn bijna altijd hoogblonde dames die in de val van deze apen vallen.

Ommezwaai | 01-12-14 | 12:50

vond het eigenlijk nogal een amateuristische actie van meneer motoragent. Niet echt een handige manier om iemand aan te vliegen. Natuurlijk stond agent volledig in zijn recht om een eind aan het gelazer te maken, maar de manier waarop hij deze man aanvliegt brengt hem en de rest van de agenten alleen maar in gevaar. Beter gewoon rustig beginnen, meneer werkt toch wel tegen. En dan zodra die tegenwerking begint alsnog een paar tetsen op z'n tokus.

DataValue | 01-12-14 | 12:48

Deze galgarijnen hebben zooooveel mazzel.
1. Het is niet mijn dochter
2. Ik werk niet bij de pliesie
Vanwege punt 2 heeft die pliesie trouwens ook mazzel.
Hee Opastelten, incidentje zekerrrr?

pennestront | 01-12-14 | 12:48

cneaker | 01-12-14 | 12:39
U bent voor herinvoering van het spiesen? En u vindt dat wel een goede cultuur, niet barbaars of zo?

mr. coffee | 01-12-14 | 12:48

Alcohol en hashies ISIS haram!

Hobbykip | 01-12-14 | 12:48

@atheïstisch stemvee
Hij is overduidelijk onder invloed. En in Marokko geef je de dienstdoende diender 200 euro en praten ze nergens meer over...

kw_nl2 | 01-12-14 | 12:47

Soms, ja soms is de politie je beste kameraad. Maar hoe ging het verder? Kreeg de man een schikking in handen en mocht hij toen doorrijden? En zien wij hem nooit meer terug?

goedemorgennederland | 01-12-14 | 12:46

Wanneer ik van de politie was geweest dan:
Had ik hem of half dood geslagen of half invalide.
Maar ja ik ben niet van de politie en zal vanwege mijn latente agressiviteit wel nooit bij de politie mogen.

Machoclown | 01-12-14 | 12:45

Je dochter zal maar in de klauwen van dit soort tuig vallen..
En het valt niet te ontlopen want op iedere school lopen dit soort gasten rond.

Slipsnifter | 01-12-14 | 12:44

Wat ik nog wel het meest schokkende vind aan het filmpje, is hoe beheerst, kalm en jolig die smerige kereltjes zijn. Er straalt een totale 'schijt hebben aan' van af.
Ik vraag me af hoe hun houding zou zijn tegenover agenten in Algerije of Marokko.

atheïstisch stemvee | 01-12-14 | 12:44

Ik had tegen deze 'pédé' gezegd:
Nique ta mère toi même et ferme ta gueule, nom de dieux!

Ahasveros | 01-12-14 | 12:43

vanderjas | 01-12-14 | 12:17
In Frankrijk spreekt de politie ook geen nederlands. Die franse Algerijnen moeten zorgen dat ze de engelse taal een beetje beheersen alvorens verre reizen te ondernemen.
.
Goed dat dit soort scum van de weg wordt geplukt. Rap overdragen aan de gendarmerie, die koppen staan wellicht op de franse nationale opsporingslijst.

appelvink | 01-12-14 | 12:42

@MarcS | 01-12-14 | 12:41
Omdat wij beschaafd zijn. Wij willen nog best een beetje medeleven tonen.

Vrije Nator | 01-12-14 | 12:42

@cneaker | 01-12-14 | 12:39
Waarom glijmiddel?

MarcS | 01-12-14 | 12:41

Ik geloof dat de pliesies soms nog wel willen, maar het zijn die landverraderlijke stukken stront bij de rechterts die alles kapot maken

alwayslearning | 01-12-14 | 12:41

" Nou als je iemand tegen de grond mag werken omdat ie staat te schelden, ken ik nog wel meer gepast geweld"
@mrXL | 01-12-14 | 12:10

Tegen dit vuilnis is elke vorm van geweld gepast.

Russells Teapot | 01-12-14 | 12:41

Zijn er al rellen uitgebroken in de Schilderswijk vanwege deze grove vorm van discriminatie?

Haatgenerator | 01-12-14 | 12:41

@mrXL | 01-12-14 | 12:10
Reageert een eindelijk eens een agent op autoritaire wijze. Weer niet goed. Nee moet hij in Frankrijk doen. Pakken ze hem net zo hard, als niet harder aan. Daar dwing je respect mee af. Geen grote muil, komen we er wel uit. En laten we eerlijk zijn. Meneer ga even met u handen achter u rug staan? Zie het niet gebeuren. Heb er geen problemen mee. ALs ik tegen een agent loop te roepen dat ik ze moeder ga neuqen en dergelijke dan vraag ik er ook om.

Vageling | 01-12-14 | 12:39

in een cultuur waar vrouwen een stuk stront zijn , krijg je dit soort akkefietjes.
Ik kots hiervan.
Je zou ze in een tuigje moeten hangen, en met een klodder glijmiddel in hun blote kont langzaam op een amsterdammertje laten afglijden.

Rest In Privacy | 01-12-14 | 12:39

Een televaag kop om aandacht te krijgen?

Willem van Rood | 01-12-14 | 12:39

@Willianus Wortelus | 01-12-14 | 12:36
Voor die laatste regel een + en een kusje!

MarcS | 01-12-14 | 12:38

@Anoguurder | 01-12-14 | 12:33
Algerijns paspoort .......

MarcS | 01-12-14 | 12:37

@denoorman | 01-12-14 | 12:29
Dat vind ik nu ook, Nederlandse smartlappen klinken altijd zo raar, t.o.v. de Engelse smartlappen. Terwijl ze eigenlijk hetzelfde zingen, kom hier ik wil kut.

Ik denk dat het een taal dingetje is. Of zouden de vragen in het Nederlands door Nederlandse agenten ook een stukje professioneler klinken?

MarcS | 01-12-14 | 12:36

Paspoorten afpakken van die idioten en het land uitgooien.

Sinar2 er achteraan. Net zo'n minkukel.

Willianus Wortelus | 01-12-14 | 12:36

Heeft PvdA al gezegd dat deze dader 'ook een beetje slachtoffer' is?

Ahasveros | 01-12-14 | 12:35

@De Geus | 01-12-14 | 12:23
Ik weet niet wat voor hersenafwijking je moet hebben om dat niet te denken na het zien van deze beelden.

Russells Teapot | 01-12-14 | 12:34

Een geluk dat er redenen waren om verder onderzoek te doen. Ik vraag me af wat de agenten konden doen als de auto niet naar wiet en drank stonk en de inzittenden zich gewoon hadden gedragen.

Op basis van alleen een vermoeden kun je als agent blijkbaar niet veel uithalen.

Ridocar | 01-12-14 | 12:34

... en na hoeveel uur staan ze weer op de stoep buiten het bureau?

Niet voor niets dat dit soort figuren Nederland opzoeken want hier mag alles... behalve te snel rijden of een kapot lampje van de kentekenverlichting natuurlijk!

Xirdalan | 01-12-14 | 12:34

Hoe the fuck kun je ISIS hier nou weer aan linken? Omdat het Algerijnen zijn?

Rukbever | 01-12-14 | 12:33

Mooi dat er in het geval van dit meisje wordt ingegrepen, maar je vraagt je af op wat voor schaal dit normaal gesproken plaatsvindt, gedwongen prostitutie van minderjarige meisjes door islamitisch inteelt-ongedierte. En je vraagt je tegelijkertijd af hoever de linkse elite gaat om hun islamitische achterban te beschermen, net als in Rotherham.

Dit soort tuig mag je per direct het continent af schoppen, of executeren wat mij betreft. Met mensenrechten heeft dat niets te maken, want dit vuilnis kun je niet meer als menselijk beschouwen. Ziehier de vruchten van het "menselijke" immigratiebeleid dat de "niemand is illegaal"-roeperts zo graag willen.

En sterkte voor dat arme kind. Ik hoop dat ze hier op een dag overheen komt en weer een normaal leven kan leiden. En voor alle andere kinderen in dezelfde situatie, hoop ik dat we in Europa snel bij zinnen komen en dit soort uitschot terug de zandbak in knikkeren, en hun linkse enablers uit onze parlementen en overheden verwijderen.

Russells Teapot | 01-12-14 | 12:33

Goed werk. Bedankt europa met je open grenzen.

Anoguurder | 01-12-14 | 12:33

politie had wel erg veel geduld.
anyway. verder goed werk.
Helaas kunnen ze niet terug gestuurd worden naar afrika...

--sql error-- | 01-12-14 | 12:32

@mr. coffee | 01-12-14 | 12:23
Och, gelukkig groei je als vader mee met je kinderen. Ook de realisatie dat jij er levenslessen / bagage in kunt stoppen wat jij wilt maar dat ieder mens fouten maakt. Kijk alleen maar naar de vingers branden ervaring. Je kunt ze 1000 keer vertellen dat het niet slim is en pijn gaat doen, maar tot jij het zelf ervaart zegt de pijn jouw niets.

Dus de roze wolk waarop een nieuwbakken vader zit, verdwijnt al als blijkt dat ook de stront van een dochter gewoon stinkt. Dat is de eerste en misschien wel hardste les.

MarcS | 01-12-14 | 12:32

De Geus | 01-12-14 | 12:23
Opvallend dat jij dat dan niet herkend.
Man ligt er meters dik bovenop.
Al snuivende en blowende verdwijnt alle common sense en zintuigelijk waarnemen.

Peshmelba | 01-12-14 | 12:30

@De Geus | 01-12-14 | 12:23
Ga je pseudo feminisme even ergens anders uitoefenen.

Vrije Nator | 01-12-14 | 12:30

Echt professioneel komt het allemaal niet over. Ze doen maar wat. Bij de amerikaanse en engelse wegmisbruikers handelen de agenten veel doortastender en stellen ze wel de juiste vragen. Krijgt de politie geen training meer??
Geen wonder dat de nederlandse politie zo slecht scoort in vergelijking met andere landen.

denoorman | 01-12-14 | 12:29

Goede actie van de agenten, echter hoe komt Geen stijl erbij dat dit Isis is?

1,2,tja,tja,tja | 01-12-14 | 12:29

Daar komen geheid D'66-Kamervragen over. De razziezdieze bejegening van die arrestant die een agent alleen vriendelijk oproept tot cohabitatie met zijn moeder, wat is daar verkeerd aan?

Ridde Rogter | 01-12-14 | 12:28

@De Geus | 01-12-14 | 12:23
Hoezo ?
Omdat het meestal andersom is ?

QBert | 01-12-14 | 12:27

Ik toon respect voor jou.
Jij niet voor mij?
Tegen de grond en afvoeren, hulde voor de politie!

Peshmelba | 01-12-14 | 12:27

Heer vergeef hen. Ik hoop dat dit meisje snel terugkeert naar haar ouders en uit dit zieke wereldje kan komen.

nerugaer | 01-12-14 | 12:26

Het inteelt-IQ in werking.

Rest In Privacy | 01-12-14 | 12:26

Ook hier geldt, wat mij betreft, preventief ruimen.

Statler en Waldorf | 01-12-14 | 12:25

Goed gewerkt meneer politie, dat mag ook weleens gezegd worden.
Ik heb ook zitten kijken, ik vond het super wat je deed.

ANGEL70 | 01-12-14 | 12:25

Opvallend dat de mannen meteen als verdachten worden gezien en het weerspannige meisje als slachtoffer.

De Geus | 01-12-14 | 12:23

sinar2 | 01-12-14 | 12:20
In die leeftijd kunnen ze behoorlijk opstandig zijn. Als ouder probeer je vanzelfsprekend je dochter voor verkeerde keuzes te behoeden, en als ze evengoed een verkeerde keuze maken dan trek je niet je handen er van af. Opvoeden is niet alleen maar Barbie en roze wolkjes. En als u dat wel denkt dan raad ik u aan om nooit kinderen te nemen.

mr. coffee | 01-12-14 | 12:23

Basiscursusje Engels en Frans kan geen kwaad bij de pliesie!

EllaRouvoet | 01-12-14 | 12:23


patat - generatie | 01-12-14 | 12:14

Het waren cultuurverrijkers uit Frankrijk. Daar hebben ze een enorm potentieel aan Noord-Afrikanen vanwege het koloniale verleden van Algerije. Toen er in Parijs twee lichtgetinte crimineeltjes op de vlucht voor de politie zichzelf elektrocuteerden werden die zo boos dat er enorme onlusten uitbraken en ze voor de gein o.a. duizenden auto's in de fik staken. Heb de beelden gezien, ze gedroegen zich dieren onwaardig. Er had toen met scherp geschoten moeten worden. Maar dat mag natuurlijk niet want zielig...

eerstneukendanpraten | 01-12-14 | 12:23

@sinar2 | 01-12-14 | 12:20
Hoe oud ben jij? Heb jij kinderen?
En als je ze hebt, hebben ze ooit een pilletje in hun drankje gekregen door een vreemde waar ze niets van af wisten?

MarcS | 01-12-14 | 12:23

Wil niet weten wat er met die meid gebeurd was als ze niet aangehouden waren...
+1 voor daadwerkelijk politiewerk.

martizzle | 01-12-14 | 12:20

@vanderjas | 01-12-14 | 12:17
Hoeveel Franse politie agenten zijn er die Nederlands spreken? Of Engels for that matter?.

MarcS | 01-12-14 | 12:20

Nou zeg dit moeten we niet willen met zn allen, ik zou zeggen zet die mensen bij een geitenwollen agogen sok neer, giet ze vol met kruidenthee en bied ze een volledig verzorgd verblijf (all expense paid!) in Nederland aan voor de duur van hun leven. Dat doen we toch met alle "instromers" ies goed voor Nederland volgens NSD66.

Beaulefermier | 01-12-14 | 12:20

@Woefhondje | 01-12-14 | 12:12
@MarcS | 01-12-14 | 12:13
Dan hebben jullie blijkbaar je dochter niet de juiste bagage meegegeven om met verstand te handelen.
En als ze desondanks toch niet willen deugen moet je gewoon je handen er vanaf trekken anders ga je er zelf aan kapot en die meiden interesseert dat dan toch niet.

sinar2 | 01-12-14 | 12:20

"No jokes, no jokes then you have a problem".
Whoehaha. With the Dutch autoritys? Me? Whoehohohaha

Psycheltjes | 01-12-14 | 12:19

Nestorix | 01-12-14 | 12:14
Massa's hardwerkende Nederlanders die zich wél aan de verkeersregels houden.

Bovendien, een tasjesroof of bankoverval waarbij slechts 3 euro wordt buitgemaakt noem je toch ook niet "futiel" ?

Bakito | 01-12-14 | 12:19

@madissue166 | 01-12-14 | 12:11
De man is agressief, en hoewel nog geen bedreiging leek het vrij snel te escaleren. Motoragent was er gewoon klaar mee, dus greep hij in. Opvallend dat jij niet de andere vraag stelt. De vraag waarom meneer meent zo'n grote mond te moeten hebben tegen de agenten. Hier heb jij vast een goede reden voor, net als meneer?

MarcS | 01-12-14 | 12:18

Wolla! En allemaal hebben ze zo'n nichterig schoudertasje. Alleen Noord-Afrikanen dragen dit. Wat slepen ze in godsnaam allemaal mee dat ze zo'n tasje moeten meenemen? Allemaal vragen.
Goed optreden trouwens van de agent. Is trouwens een zeldzaamheid in dit soort programma's. Verbaas mij erover hoever mensen kunnen gaan in bejegening ambtenaar in functie. Moet je eens kijken hoe Duitse of Franse politie dit doet. Respect wordt je daar meteen bijgebracht.

pibasso | 01-12-14 | 12:18

Deze lichtgetinte kansenpareltjes, bijproduct van vrij verkeer van mensen en goederen in de EUSSR, mag de hele EU verzieken. En we laten het gewoon gebeuren. Maar als er op een boerderij één gevalletje kippenhoest is, worden alle kippen geruimd. Inconsequent beleid.

Dizzydent | 01-12-14 | 12:18

Elisa | 01-12-14 | 12:15
Welk kind?

mr. coffee | 01-12-14 | 12:17

En niet eentje die een woordje Frans praat? O ja, anniversaire.

vanderjas | 01-12-14 | 12:17

@Bokito ergo sum | 01-12-14 | 12:11
NEE!
Even buiten komaf, huidskleur etc. soms tref je mensen waardoor jouw haren recht omhoog gaan staan. Intuïtie is iets raars, maar in heel veel gevallen juist.

MarcS | 01-12-14 | 12:16

En inmiddels loopt iedereen natuurlijk alweer vrij rond.

James Lastig | 01-12-14 | 12:16

Van wegmisbruiker naar kindmisbruiker, kleine stap?

Elisa | 01-12-14 | 12:15

Ik ga echt niet vijf minuten van mijn tijd opofferen aan het bekijken van een filmpje waarin voor de zoveelste keer onze cultuurverrijkers in volle glorie te bezichtigen zijn. Ik geloof het inmiddels allemaal wel. In plaats daarvan één minuut om dit stukje te tikken. En nog negen seconden over ook..

patat - generatie | 01-12-14 | 12:14

Bakito | 01-12-14 | 12:09
Goede PR-stunt en de meeste politie-agenten zouden ook liever niets anders doen dat dit soort Pvda-protegees te arresteren.
Grijze dagelijkse sleur blijft echter gericht op afpersing van geld van de werkende Nederlander middels futiele verkeersovertredingen.

Nestorix | 01-12-14 | 12:14

@sinar2 | 01-12-14 | 12:07
Stoer, tot het jouw dochter is. Dan kan ze er niets aan doen toch?
Misschien had ze teveel gedronken, pilletje in haar drankje, is ze mee getornd door de mannen, 2 3 grenzen over onder bedreiging en dan de mededeling: Als je niet meewerkt komen wij zo weer vrij maar jij gaat hier in dit land voor 10 jaar de gevangenis in. Of als we morgen weer vrij komen weten wij jou te vinden en moorden wij jouw familie uit. Hoe onrealistisch ook, voor een tienermeisje kan dit genoeg dreiging zijn.

Ik heb een dochter van 17, ik moet er niet aan denken dat ze ooit een keer zo stom is om mee te gaan met dit soort mannetjes.
Doet ze het wel, zal ik alles op alles zetten om haar terug te krijgen, inclusief het vermoorden van een ieder die in mijn weg komt.

MarcS | 01-12-14 | 12:13

Ik heb wel een vraag. Op een bepaald moment loopot een van die politiemensen de scheldende passagier tegen de grond. Waarom? Waarom niet gewoon, de handboeien pakkend, zeggen: "u bent nu gearresteerd, draait u zich om".
madissue166 | 01-12-14 | 12:11
Geen risico lopen? Die kerel gedraagt zich al redelijk idioot, als je het 'm eerst gaat uitleggen kan het snel uit de hand lopen. Tandjes tuffen.

Woefhondje | 01-12-14 | 12:13

Flitspalen -1. Wegpolitie +2.

Handige Harrie | 01-12-14 | 12:13

Het moet niet gekker worden dat die hulppieten zich met je hoer gaan bemoeien.

Gash | 01-12-14 | 12:13

mrXL | 01-12-14 | 12:10
Gezien zijn kennelijke staat, zijn scheldpartijen en zijn agressieve, respectloze houding, was dit wat mij betreft het minste. Ik had liever ook nog een paar opvoedkundige klappen op z'n kop gezien met een gummiknuppel.

KlunsJohannus | 01-12-14 | 12:13

Heerlijke aktie hoe dat algerijns ongedierte tegen de stenen smakt.
Helaas een druppel op de gloeiende plaat dankzij onze wegkijkende regeringsleiers en Pv/dA nitwitten,maar tóch effe lekker voor de maandagmiddag.

R.B.Scott | 01-12-14 | 12:13

Die Fransoos ziet het correct nadat hij gearresteerd is. "Zaken" doen in NL is geen enkel probleem...

DeRustige_ | 01-12-14 | 12:12

@mrXL | 01-12-14 | 12:10

Hij zei het ook met aanhalingstekens.

Ik denk dat hij bedoelde "verdiend geweld".

Door "gepast geweld" te zeggen is het zeg maar politiek correct geworden.
In dit geval wel ok.

QBert | 01-12-14 | 12:12

Zo langzamerhand moet Wegmisbruikers, in navolging van Opsporing Verzocht, ook een blankenquotum instellen. Om bepaalde groepen gelovigen niet al te zeer te stigmatiseren.

Morgenhout | 01-12-14 | 12:12

Dit soort wijven vraagt er ook gewoon om. Ze vinden dit soort criminele kerels toch allemaal geweldig. Laat ze dan de gevolgen ook maar accepteren, van mij geen cent medelijden als het verkeerd afloopt.
sinar2 | 01-12-14 | 12:07
Ja joh?! Zeg maar dat tegen je 17-jarige dochter. Apaat.

Woefhondje | 01-12-14 | 12:12

"Lees je mee Driekus Vierkant? Verkeerscontroles zijn geen complotten om belastingbetalers te pesten."

Nou, denk dat vroeger de grenscontroles meer tegen hielden dan een toevallige verkeerscontrole nu hoor.

mrXL | 01-12-14 | 12:11

Ik heb wel een vraag. Op een bepaald moment loopot een van die politiemensen de scheldende passagier tegen de grond. Waarom? Waarom niet gewoon, de handboeien pakkend, zeggen: "u bent nu gearresteerd, draait u zich om".

madissue166 | 01-12-14 | 12:11

Ben ik een lafaard als ik een heel naar gevoel bij die gasten krijg

Bokito ergo sum | 01-12-14 | 12:11

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 01-12-14 | 12:11

Inderdaad, wederom RSEPETC! voor onze wouten in dit filmpje. Ze laten zich niet met een kluitje in het riet sturen en grijpen fysiek in wanneer nodig. Ranzige dubbelepaspoorters trouwens zeg. Een minderjarig meisje met z'n tweeën pakken, met hun primatengedrag.

KlunsJohannus | 01-12-14 | 12:10

Behalve de ernstige schizofrenie van Syriëgangers in het algemeen en van deze Algerijn in het bijzonder zie ik geen enkel verband met ISIS

Herr Vorragend | 01-12-14 | 12:10

Voor de zonen van Allah en consorten is het hier 1 groot pretpark. Alles mag, slavernij ook, ze stikken van de rechten en hebben zelf geen enkele verantwoording.

Zelfs vragen om "minder minder minder" wordt bestudeerd als een mogelijk strafbare zaak.

Jan Passant mk2 | 01-12-14 | 12:10

"Gepast geweld"... Nou als je iemand tegen de grond mag werken omdat ie staat te schelden, ken ik nog wel meer gepast geweld... Gewoon boeien had ook volstaan.

Nevertheless, gasten staan natuurlijk binnen 24 uur weer buiten en gaan weer vrolijk verder... Als je 20km te hard rijdt pakken ze je harder aan...

mrXL | 01-12-14 | 12:10

Lees je mee Driekus Vierkant? Verkeerscontroles zijn geen complotten om belastingbetalers te pesten.

Bakito | 01-12-14 | 12:09

Zijn die opgepakte Ajax"fans" in Parijs al weer terug?

Graaf van Egmont | 01-12-14 | 12:09

Heeft D66 al gezegd dat we begrip moeten opbrengen?

Vogelbeest | 01-12-14 | 12:09

Mooie doortastend opgetreden. Ook goed om te zien dat de motor agent zonder Amerikaanse praktijken de beste Algerijnse man vloer. Zonder 5 waarschuwingen.

Koenz0r | 01-12-14 | 12:08

Wat een prachtparel, echt een aanwinst voor onze maatschappij. Geweldig. Dank je wel PvdA!

Markies DeCanteclaer | 01-12-14 | 12:08

Jammer dat ie niet met z'n bakkes op straat sloeg.

Pikkebaas | 01-12-14 | 12:07

-weggejorist-

sinar2 | 01-12-14 | 12:07

Waar komt het hele ISIS verhaal dan vandaan?

Johnny Licious | 01-12-14 | 12:05

Iesch koeltoer!

eerstneukendanpraten | 01-12-14 | 12:04

Totaal geen respect, die apen. Voor niets en niemand. Helaas staan ze dezelfde avond weer op straat in dit softe kutland...

KlunsJohannus | 01-12-14 | 12:03

Kunnen er aub zsm grote gehaktmolens tegen dergelijke lieden ingezet worden?

trotse-ambtenar | 01-12-14 | 12:02

Wat een debielen.

yamahaha | 01-12-14 | 12:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland