Vrouwtjes piswoest op Turkse president Erdogan

Erdogans' views on women from the stone age. Sadly there are plenty more cavemen like him, political and religious leaders.
— Sophie in 't Veld (@SophieintVeld) November 24, 2014
Europese D66-mevrouw haalt verwoestend uit naar de Turksje pasha en noemt hem een HOLENMENS. Dat kan echt niet hoor, mijnheer Pechtold.
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
@Outsider-Inside | 24-11-14 | 18:09
Turken stemmen op een gezicht (persoon), niet op een partij. Zolang D66 nog een of meerdere Turken op de lijst heeft staan zal het electorale verschil wel meevallen, echter oppassen dat ze niet in dezelfde val trappen als de PvdA met Kuzu & Ozturk.
Hij kan er niks aan doen. Het is zijn Noord-Afrikaans IQ, lees ik op GS.
En mevrouw Erdoğan, wordt u onderdrukt ? "Dat moet ik even aan mijn man vragen".
-weggejorist-
Interessanter dan die Erdogan is dat D66 hem nu rechtstreeks uitmaakt voor een soort holbewoner uit het stenen tijdpwerk. Toen de PVV in verband met Erdogan zoiets zei als "nu komt de islamitische aap uit de mouw", ging de genocide-ontkenner Pechtold meteen hyperventileren. Die koppelde in zijn simplele D66-ziel "aap" automatisch aan "Erdogan", en stortte zich vervolgens op de PVV. Maar D66 zal ermee wegkomen, want het ganse media-academia-complex is doorweekt met simpele doch vileine D66-zieltjes.
Nou ja..... haalt verwoestend uit.....? In het politieke jargon is "hou nou eens op man" al not done. "This fuckin oldie helped building Stonehenge and the bitch next to him, calling him wife, brought coffee and sandwiches! Never in the EU this bleeding fascist!" Daf is verwoestend uithalen!!!!! Maar ja, EU66 kijkt wel linker uit het rechter oog. Ze weet dat ze dan "op het matje" dient te verschijnen bij über mufti Pechtold.
Die ziet zijn kansen op een mooi EU baantje dan wel verdampen.......
De reden waarom Turkijke niet bij de EU behoort was altijd moeilijk aan te geven. Woorden zoals niet Europees of niet christelijk waren te vaag om dit te beredeneren. Erdogan geeft nu KONKREET aan waarom Turkije er niet bij hoort. Een paar jaar geleden had men nog hoop in de trand dat het niets met Islam te maken heeft en dat zo land, wellicht met een beetje moeite,kan integreren in de EU.
Deze hoop is dus door de woorden en daden van deze Islamiet juist verpulferd. Maar ik dan Erdogan hiervoor want ik ben van mening dat een land met islamitische signature gewoon niet bij ons past. Punt.
Sophie in 't Veld? Die doos die in een ondemocratisch bureaucratisch instituut werkt en als onze rechten en vrijheden vanuit daar beperkt?
Erdogan is door de IDF in het zadel geholpen en niet de ware islam.
Dat snapt toch iedereen?
Spring in t Veld heeft nog geprobeerd een statement te maken, maar de rest heeft een selectief gehoor en kijkt ook weg. En de EU maakt weer een subsidiepot aan en laat ze ongegeneerd aansluiten en steun trekken.
Volgens mij begrijpt mevrouw In 't Veld niet helemaal waar de loyaliteit van haar partij ligt. Misschien moet meneer Pechtold even een hartig woordje met deze dissident spreken.
Als je het gezicht van Erdogan ziet, moet men luid en hard kotsen
Een homo zou Erdogan eens goed in elkaar moeten stoten, daarna snapt hij misschien dat vrouwen lieve en intelligente wezens zijn
Wie is niet woest op deze duivelse klootzak zonder hersens
Mike Gaatjeniksaan | 24-11-14 | 20:37
Mooi opgemerkt; het was mij ontgaan, maar zelfs google translate had hier uitkomst geboden.
Overigens is de fittie linksch idealistisch meisje vs. de islam-gekkies heerlijk. Komen de types als intVeld eens van het idee af dat booslims een soort zielige, racisme slachtoffertjes zijn die als policor gutmenschen zullen ontluiken als ze maar met genoeg subsidie en voorrechten worden gepamperd.
Flikker die moslimidioot uit de NAVO, het is een schande dat de huidige islamitische achterlijke Turkije nog steeds een lid van de NAVO is. Islam = ellende, dus weg ermee.
My my. Idiote dingen zeggen over vrouwen is wat je verwacht van religieuze gekkies uit de moderne middeleeuwen maar een Nederlandse politica die daarop reageert in steenkolenengels is nog veel erger! Staan we weer voor de hele wereld voor lul...
Alle hoofddoeken kennen hun thuisland weer. Eindelijk. Go away. Go do Erdogan! Je bent daar welkom.
Erdogan is gevaarlijk! Het leger, de hoeder van het seculiere Turkije is door hem buitenspel gezet! Als NATO bondgenoot traineerde hij de aanval op IS, door de Koerden tegen te houden! En nu dus te vrouwen! Erdogan krijgt ieder jaar 1 miljard van Brussel!
Moslims zijn niet geëmancipeerd. En achterlijk, tja. Dat zoiets die linkse vrouwtjes nog verbaast. Merkwaardig.
@Islamofiel | 24-11-14 | 17:27
Hmmm,
Volgens mij gebruikt u in uw plempsel mijn naam..
En dat zonder vragen, laat staan dat ik het met die wannabe dictator Erdogan eensch ben..
Die tweet van D66 meisje Sophie zal haar niet in dank worden afgenomen, zeker niet door moslimse partijgenoten. Waarschijnlijk moet kereltje Pechtold spoorslags afreizen naar Ankara, de voeten van Erdogan kussen, en met tranen in de ogen excuses aanbieden.
Overigens is dat het kereltje wel toevertrouwd.
-weggejorist-
Toen Wilders jaren geleden voor deze man waarschuwde, lachten de haagse politici hem uit.
Dan denkt hij dat toch lekker.
The_Challenger | 24-11-14 | 19:14
Je hebt geen notie van de Turkse politieke verhoudingen.
Feitenloos gezwam.
Een sexslavin voor iedere kamer in zijn nieuwe stulpje.
Van God los die man, maar misschien blijft Allah nog ff aan hem plakken.
Of ben jij gewoon altijd offtopic?
gutgutgut | 24-11-14 | 18:55
----
Geregeld wel. Maar altijd vanuit een goed klokhuis.
Iek swir.
Erdogan's paradijs:
kaaskopenonline.nl/images/cheese.jpg
gutgutgut | 24-11-14 | 18:55
Islamitisch collectivisme met een centrale macht. Zegt genoeg denk ik. Daarbij gaan islam en het socialisme hand in hand.
Het Geenstijl, doe gewoon effe niet onverwachte geluidsfragmenten toevoegen.
@eerstneukendanpraten | 24-11-14 | 19:03
Ah, nu weet ik het weer, dat was toch vlak nadat hij de relativiteitstheorie had uitgevonden?
Ik hoorde haar nog mompelen "daar komt de aap uit de mouw" Heeft Arrogander Spechthölz al gereageerd?
`Daar komt de islamitische aap uit de mouw´
Rommelende Onderbuik | 24-11-14 | 18:31
Klopt! En hij heeft ook als eerste mens de bodem van de Marianentrog bereikt. En volgens mij ook nog eens olympisch kampioen boxen geweest.
Kan Erdogan ook eens uitleggen waarom zoveel turkse vrouwen een snor hebben en waarom die viespeuk de voeten van zijn moeder kust. Rare jongens die Turken..
Sophie heeft geen respect voor culturele verschillen die haar niet uitkomen. D66 vindt ook dat iedereen in de wereld het homohuwelijk geweldig moet vinden. Dat behoort volgens D66 zo'n beetje tot onze nationale identiteit. Albert Verlinde zal je bedoelen. Was het nog maar de tijd van de Deltawerken!
@gutgutgut
Wie er voor zijn eigen volk opkwam?? Geen idee, vertel het gewoon, dan weten we wat je bedoelt. Het anwoord is in elk geval niet Mark Rutte.
waarom heeft erdogan verleden jaar met abutaleb een uitje in de havens van rotterdam gehad. zouden ze samen moeite er mee hebben.
@Havenwerker
Vertel dat van die slaven arbeid maar tegen D66. D66 is een van de grootste voorstanders van toetreding van Turkije tpt de EU. Sophie moet dus lekker haar hypocriete muil dichthouden.
denoorman | 24-11-14 | 18:28
Weet je wie ook voor zijn eigen volk opkwam?
En de soldaten dood en het land verwoest achterliet?
Ofwel WAAR HEB jij het over?
appeltjesgroeneweide | 24-11-14 | 18:25
En Erdogan is links ?
Of ben jij gewoon altijd offtopic?
Oveigens willen Erdogan's onderdanen ex pvda-ers Kuzu en Ozturk geen debat doen met Ascher.Dit hebben ze laten weten. Ze doen dit pas als ze nauwkeurige instructies vanuit Ankara hebben ontvangen.
Cuyahoga | 24-11-14 | 16:35
Niet 1 maar TWEE handleidingen voor discriminatie liggen ere in de TK.
@BasBr
Oh, jij bent zo'n slimmerik die weet hoe het zit. Kan je nog eens uitleggen hoe de democratie werkt?? Ik luister altijd graag als opa vertelt...
@BasBR het is niet bepaald een heel groot geheim dat Erdogan herstel wil van het Ottomaanse rijk en religie daarvoor als middel inzet.
Ook DAT wisten we al heel lang dat deze man een engerd is heel gevaarlijk, en zijn vrouw idem dito. Laat die alsjeblieft weg blijven uit Europa en zich bemoeien met de achterlijke in zijn land en zijn spelletje met de IS blijven meespellen, dan is ie heel gauw weg.
Bakito | 24-11-14 | 16:49 | | Reageer+ | -3
Klopt. Erdogan is een regelrechte islam-fascist.
Echter de ironie ontgaat mij helemaal.
Turkije wil uiteraard invloed in Europa, maar dat is te verwachten van een groot buurland. Gebrekkig integreren is ook voor de geldstroom van immigranten terug naar Turkije.
Dit zijn allemaal juist tekenen dat ze niet bij de EU willen.
Erdogan wil de grote macht in het midden-oosten zijn.
Stargate | 24-11-14 | 18:35
D66 is een van de grootste voorstanders van toetreding van Turkije tpt de EU. Sophie moet dus lekker haar hypocriete muil dichthouden.
Hij zegt dat de islam aan vrouwen de rol 'moederschap' geeft. Dan zegt ie automatisch dat islam aan mannen NIET de rol van 'vaderschap' toebedeeld, toch? Daar krijg he dus ageessieve ventjes van he, je hele jeugd een vrouw die jou de regels voorschrijft, en geen vaderfiguur om mee te lachen/spelen/stoeien... niet gezond, geen balans, geen evenwicht. En eenzijdigheid leidt tot tegengestelde eenzijdige/extreme moraal/ideeën
Is een goede vriend van Rutte. Daarom is die dus ook vrijgezel.
BasBr | 24-11-14 | 18:29
Dan let u niet goed op aan wat er aan de hand is n europa. in 2008 of 2009 roept Ardogan op in Duitsland om vooral niet te integreren in de duitse samenleving. Tot terechte grote woede van de duitse politici. moskeeen worden gefinancierd vanuit Ankara, Nederlands turkse politici die emer loyaliteit hebben zoals bewezen is pas recent bij de PVDA, doen was Turkije zegt. Bewijs, zie de tweet van de vertegenwoordiger van geloofszaken uit Turkije in nederland. Erdogan wil een machtsbasis in Europa om zijn idiote ideeën te verspreiden. Persoonlijk zal ik bolij zijn als die oprot uit de politieke en er weer een goede seculiere wind gaat waaien in turkije.
denoorman | 24-11-14 | 18:28
bla bla bla. Als je niet weet hoe democratie werkt, mogelijk moet je dan niet op topic als deze reageren.
Erdogan, was dat niet de man die als eerste de Mount Everest bedwong?
Goed dat Erdogan van zich laat spreken en gewoon zegt wat hij vindt. De wolf laat zich zien. Atatürk wist dit al. Maar ja, het turkse volk kiest voor hem. Dus kennelijk is dit de stem van het turkse volk. Zo werkt democratie. Past niet bij westerse denkbeelden. Maar tot nu toe was het niet zo duidelijk. Nu heeft hij een aparte visie op de geschiedenis gegeven, heeft ook aangegeven dat de islam niet inferieur is (lijkt op zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk) en nu nog een aparte mening (in dat gebied een heel normale mening) over man en vrouw. Ik wacht nog op zijn mening dat zijn godsdienst de wereld moet veroveren. Ach, eigenlijk hoeft hij dat niet meer te zeggen. Dat heeft hij allang gezegd.
Ik ben trouwens benieuwd hoe dit wordt gedownplayed. Waarschijnlijk zoiets als dat erdogan respect heeft voor vrouwen en gewoon de koran volgt.
Stargate | 24-11-14 | 18:25
Onzin. Turkije heeft al bijna 10 jaar niks meer gedaan aan Europese integratie of aan regels in lijn brengen.
Erdogan wil een regionale macht zijn het midden-oosten en heeft een broertje dood aan Europa sinds hun economie op gang kwam zonder de EU.
Maar Erdogan komt wel voor zijn eigen volk op. Wat je van onze regering en zeker van MP Mark Rutte niet kan zeggen. Die is met kiezersbedrog aan de macht gekomen, ondanks dat de regering nog maar weinig steun heeft blijft hij maar zitten en Mark Rutte doet nu alles om een baantje in Brussel te krijgen.
Het moeilijke is dat Erdogan in de basis niets verkeerd zegt. Nee, echt. En toch weet je dat het kader waarin hij spreekt zwaarfout is. Net als wanneer fout-linksch spreekt.
Sophie'tje vermijdt heel laf de ware oorzaak te noemen.
Bakito | 24-11-14 | 17:08
Zeg Bakito. ik heb gezegd dat op papier Turkije een seculiere staat was. Erdogan is gewoon een machtswellusteling die iedereen uitschakelt op zijn weg naar de top. Zijn volgende doel Europa.
Nou komt de islamitische aap uit de mouw. Oveigens willen zijn onderdanen ex pvda-ers Kuzu en Ozturk geen debatten doen. Ze doen dit pas als ze nauwkeurige instructies vanuit Ankara hebben ontvangen.
Artwido | 24-11-14 | 18:12
Ik sla mijn kinderen al 24/7 bont en blauw, denk ja dat ik dan nog energie over heb om mijn vrouw te slaan?
Er wordt hier net gedaan dat een land bij de EU willen, hetzelfde is als alles ervan pikken.
We hebben boeken vol voorwaarden naar Turkije gestuurd en daar komt weinig van terecht, dus kunnen ze nog lang niet bij de EU. Cyprus moet nog opgelost worden.
Als je net als ik van mening bent, dat deze problemen nog lang niet zijn opgelost. Dan kan Turkije dus nog lang niet bij de EU. Ik geloof dat ik dezelfde mening heb als D66 in deze.
@Artwido
U heeft hier niets te zoeken. Keert u met uw ijdele hoop en infame projecties maar weer terug naar Joop of Sargasso.
Opvatting van Erdogan verschilt weinig van de gemiddelde rechts-reactionaire Nederlandse burger. De ironie.
Bakito | 24-11-14 | 16:49
Het begint echt te vervelen. Elke keer dezelfde truc.
asylumstreetspanker | 24-11-14 | 17:35
De opmerking van de dag. ik heb die aap voor geen meter gemist.
Hij heeft gewoon gelijk(los van die geur van de hemel aan zijn moeders voeten dan:p), mijns inziens.
What women need is to be able to be equivalent, rather than equal.
Geen gelijkheid, maar gelijkwaardigheid dus. Hulde voor Erdogan.
Veel reaguurders lopen continue te schoppen tegen de Islam maar volgens mij is dat een ontkenningsfase want als het om vrouwen gaat dan vinden reaguurders het prima als vrouwen geslagen worden of als mindere worden behandeld.
Zijn vrouw kijkt alsof ze moet schijten
D'66 kan de Turkse swing vote die boven de markt hangt na de Turkse afsplitsing van de PvdA nu dus ook op z'n buik schrijven na die tweet van Sophie in 't Veld. Benieuwd waar die Turkse stemmen straks dan wel naar toe gaan. Best kans dat die afsplitsing van de PvdA inderdaad wel goed is voor een aantal zetels.
Martin Sommer van de Volkskrant heeft nog steeds niet begrepen wat er aan de hand is (of hij wil het gewoon niet begrijpen). Hij vroeg zich vanochtend af waarom de SP niet weet te profiteren van de neergang van de PvdA. Dat, beste Martin, is omdat het electoraat zich momenteel in sneltrein tempo aan het splitsen is langs etnische lijnen waarbij een groot deel van het autochtone (ook linkse) electoraat nu massaal naar rechts opschuift onder invloed van ISIS, exploderende asiel-instroom, etc. etc. en er dus minder overblijft voor de linkse partijen om onderling te verdelen.
Die wet van de communicerende vaten tussen de linkse partijen werkt niet meer, het zijn nu communicerende leeglopende holle vaten geworden.
www.volkskrant.nl/dossier-martin-somme...
Nou, Sohpie int Veld. Op twitter een bevriend staatshoofd -van een land dat jouw grote leider A. Petchold, graag bij de EU wil hebben- uitmaken voor holenmens.... Da's niet erg diplomatiek. Nogal schofferend. Als dat maar geen invloed heeft op de sentimenten en de handel.
Ik zou graag een debat zien tussen Erdogan en Asha ten Broeke.
Hij heeft geen haatshirt met pin-up dames aan, dus dit waait snel over.
thorrrr | 24-11-14 | 17:46
"Neemt niet weg dat je als basis instelling van gelijkheid moet uitgaan"
Gelijkheid van wat?
Juist niet, zou je zeggen. Het gaat erom dat er een variatie is in vaardigheden binnen mannen en vrouwen. Maar hoe die ook verdeeld is, is niet relevant. Als heeft maar 1% van de vrouwen een goed ruimtelijk inzicht, dan zou ze dat moeten kunnen inzetten waar dat nodig is. Dan kun je niet zeggen, jij bent vrouw, dus je hebt geen ruimtelijk inzicht, want gemiddeld hebben vrouwen dat niet. Het gaat om de skills, niet om het geslacht. En de vrijheid om je eigen leven daarmee te kiezen, whatever dat ook is.
Erdogan is blijkbaar niet zo goed in statistiek.
weggerot&opgejorist | 24-11-14 | 17:37
Nooit van huisregels gehoord? Verder lijkt het me technisch vrijwel onmogelijk gezien de grootte van de populatie.
Gelukkig heeft D666 minder moeite met het ontkennen van de Armeense genocide, als het electoraal beter uitkomt om de Turkse stem binnen te halen (he, Fatma Koser Kaya).
Erdogan heeft dezelfde redeneer -trant als Bakito. Altijd totaal belachelijk.
Het is grappig dat hij gelijkheid onnatuurlijk noemt: Iets wat niet in de natuur voor komt. Tegelijkertijd veroordeelt hij de evolutie theorie. Dat is een beetje de krenten uit de pap vissen, meneer Erdogan...
2014 - het jaar waarin iedereen (behalve randdebiel linksdraaiende verraders) de ware aard van de islam mocht aanschouwen.
Evolutie daar stond op een laag pitje lijkt t.
kloopindeslootjijook | 24-11-14 | 17:15
En daarna legde ik de gevolgen van zijn uitleg van deze constatering uit. Je gaat voorbij aan de ideologische onderbouwing. Wie claimt er nou dat vrouwen en mannen fysiologisch en mentaal gelijk zijn? Niemand. Neemt niet weg dat je als basis instelling van gelijkheid moet uitgaan. Er is ook geen vrouwen treinstel, ook al zijn vrouwen anders dan mannen. Je kunt altijd uitzonderingen noemen maar dat neemt niks weg van de achterliggende motivatie en de gevolgen daar van. (google Erdogan + abortus, niet lachen, 3 kinderen krijgen)
kloopindeslootjijook | 24-11-14 | 17:15
En daarna legde ik de gevolgen van zijn uitleg van deze constatering uit. Je gaat voorbij aan de ideologische onderbouwing. Wie claimt er nou dat vrouwen en mannen fysiologisch en mentaal gelijk zijn? Niemand. Neemt niet weg dat je als basis instelling van gelijkheid moet uitgaan. Er is ook geen vrouwen treinstel, ook al zijn vrouwen anders dan mannen. Je kunt altijd uitzonderingen noemen maar dat neemt niks weg van de achterliggende motivatie en de gevolgen daar van. (google Erdogan + abortus, niet lachen, 3 kinderen krijgen)
' Minister Lodewijk Asscher van Sociale Zaken begrijpt heel goed waarom een groep politiek actieve Turkse jongeren baalt van een onderzoek waaruit blijkt dat er in hun kring massale steun zou bestaan voor terreurbewegingen als IS.
Zelf baalt de minister er ook van, want hij herkent zich absoluut niet in de uitkomsten. '
In de tweede kamer staat een handleiding voor het discrimineren van vrouwen, homo's, christenen en andersdenkenden in het algemeen, dus nou niet allemaal verbaasd gaan doen.
Cuyahoga | 24-11-14 | 16:35
Dit dus...!
Geert Linkers | 24-11-14 | 17:32
Exact!, Mannen kunnen de concurrentie met vrouwen niet aan, dat hadden de koranschrijvers al door en kwamen de man te hulp
Ik vind het ook goed. Iedereen moet tegenwoordig maar gelijk zijn, maar dat zijn we niet. Inkomen, talenten, IQ, afkomst, cultuur, ambities, tolerantie, gezondheid, beschavingsniveau... Het verschilt echt enorm, binnen Nederland alleen al. Waarom ook niet verschil duiden aan de hand van geslacht?
Waar ik ondertussen ook een beetje op terug begin te komen is dat we allemaal gelijkwaardig zijn. Mijn verlichte tolerantie is daar tot het uiterste getart door Quinsies, wannabee-IS'ers en ondankbare racisme roepende gelukszoekers in dit land.
OK, stel dat Geert Wilders een vrouw was... was het dan opeens onzin wat ie allemaal zegt?
@weggerot&opgejorist | 24-11-14 | 17:37
Welnee. Hij werkte van west naar oost en is er eenvoudigweg niet aan toegekomen. In de kiem gesmoord door linkse gutmenschen.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
Opvatting van Erdogan verschilt weinig van de gemiddelde rechts-reactionaire Nederlandse burger. De ironie.
Bakito | 24-11-14 | 16:49
Het begint echt te vervelen. Elke keer dezelfde truc.
-weggejorist-
Hallo eurofielen lezen jullie ff mee?!
-weggejorist-
Maar vrouwen zijn toch ook minderwaardig? Wat dragen ze bijvoorbeeld bij aan de samenleving? Behalve dan het baren van nieuwe generaties, voeden van het mannelijke deel van de bevolking, hele huishoudens runnen, kids op voetbal-, muziek- en carnavalsvereniging dumpen, succesvol overnemen van de sectoren onderwijs, gezondheidszorg en academisch onderzoek, o wacht...
Schokkender is dat Erdogan de voeten van zijn moeder kust. Viespeuk.
Ik vind Erdogan toch wel zinnige dingen zeggen.
hij iesch gek ouwe
Niet boeiend ouwe zemelaar.
Laat ik het maar opbiechten. Bij mij is mijn vrouw de meest gelijke. Ik denk dat het in veel huisgezinnen zo is (je maag reageren, maar wél eerlijk)
Laten we blij zijn dat een wijze uit het Oosten het hardcore feminisme terecht wijst en het Westen wijst op bedenkelijke ontwikkelingen.
De islam brengt ook wel eens wat goeds, mannen!
Die twee ex-PvdA-turken gaan een nieuwe beweging starten. Ik verwacht er veel van: aanrecht, mond houden, benen spreiden.
Jeu... En dat moet bij de EU.
Volgens Femke Halsema wel: 6 okt. 2013 Op Kwetter- Hier in #Istanbul lopen heel veel knappe mannen: kan dat eens mee gewogen worden in de discussie over toetreding van Turkije?
Dat er mannen zijn die geen vrouwenberoepen willen doen is wat anders dan dat die mannen dat niet mogen doen.
Dus:
Dat er vrouwen zijn die geen mannenberoepen willen doen is wat anders dan dat die vrouwen dat niet mogen doen.
Dat heet vrijheid. Je eigen leven kiezen.
Er zijn helaas mensen die vinden dat vrouwen niet mogen studeren of een eigen baan hebben. Over het waarom erachter heb ik nog nooit een goede uitleg kunnen krijgen.
bisbisbis | 24-11-14 | 17:12
turkse piloten...
kunnen niet eens normaal een vliegtuig landen op schiphol. oorzaak: hiërarchie en en prinsjes-gedrag. Een turkse vrouw zal daar dus nooit een hoge positie krijgen.
En wat staat achter al die achterlijkheid die Erdogan uitkraamt? It's islam stupid.
Daar tekent hij de scheidslijn tussen de beschaving en de wilden.
Is er Allahverdomme nu niemand die die blauwe pinguïn rechts op de foto zou doen, al was het alleen maar voor de vorm...
Turkije is wat mij betreft pas weer enigzins geloofwaardig op het moment dat ze kappen met het steunen van Sunni extremisme in het Westen en het Midden Oosten, en stappen zetten om IS naar een andere wereld te helpen.
.
Tot die tijd.... Lekker laten wentelen in hun eigen ellende.
Aan het gezicht van Erdogan's vrouw te zien, is zij gelijkwaardig aan haar man... streng, dominant en sadistisch.
thorrrr | 24-11-14 | 17:09
"Erdogan zegt dat vrouwen dat mentaal en fysiek niet gelijkwaardig zijn"
Dat is ook zo. Vrouwen doen het op de universiteit beter dan mannen bijvoorbeeld. Mannen zijn weer iets beter in dingen slopen. Maar dat is het punt toch niet? Het gaat erom dat vrouwen en mannen hun eigen leven moeten kunnen kiezen. Laat Erdohan maar eens uitleggen waarom een deel van vrouwen geen straaljagerpiloot of minpres kan worden. En dat kannie niet, want beide bestaan. Haha.
Kinderachtig Geen Stijl. Sorry.
Kijk: een excüstrüz!:
-
www.youtube.com/watch?v=XI_Tme6pe-w
-
fotogaleri.ntvmsnbc.com/gokyuzunde-her...
Wie is hier eigenlijk verbaasd over, behalve een paar theemutsen van de PvdA en GroenLinks die heel ver van de werkelijkheid af staan? Die man is een islamofascist, dus heeft hij de bijbehorende ideeën.
Alleen zitten enkele EU-bonzen, die Turkije zo gauw mogelijk in de EU willen hebben (Van Rompuy, Verhofstadt, Schulz), zich nu te verbijten. Had hij z'n ideeën niet even voor zich kunnen houden tot hij in de EU zat?
Ohja de jaren 90 belde. Ze willen hun mouseover audio scriptje terug.
fail | 24-11-14 | 16:44
Zeker gelovig opgevoed. Erdogan zegt dat vrouwen kinderen moeten krijgen en dat mentaal en fysiek niet gelijkwaardig zijn. (Hij wil het liefst dat vrouwen tenminste 3 kinderen baren). In rusland gebruiken ze dezelfde gender theorieën om homos te discrimineren. Mannen horen vrouwen te neuken want kinderen. Anders gaat de mensheid ten onder. Vrouwen moeten kinderen baren (abortus beperkingen etc) anders gaat turkije ten onder.
Schoorsteenveger | 24-11-14 | 17:02
Stargate
Vorige week had Erdogan met zijn Islam America pas ontdekt.
Ze kunnen niks en daarom hebben ze ook zo,n achterlijke ideologie genaamd de islam.
Het kutte is dat ze deze stomheid willen opdringen aan de wereld. En de wereld trapt er in.
De mens wordt inderdaad steeds dommer
www.telegraaf.nl/gezondheid/23063982/_...
Zie hier ook zo'n beetje de agenda van die twee sokpoppen die net de PvdA hebben verlaten.
Vooral zo doorgaan, als je perse wil dat iedereen adblockers zo strak mogelijk gaat instellen.
Wat bedoelt ie nou? Dat de gemiddelde(!) vrouw en gemiddelde(!) man verschillend zijn dat lijkt me evident, fysiek en mentaal(1). En omdat het gemiddelden betreft gaat het erom dat vrouwen en mannen moeten kunnen doen wat ze willen want er zijn veel verschillende mannen en verschillende vrouwen (2). Variatie. Puur natuur die variaties want Darwin en zo. Dus als een vrouw straaljagerpiloot wil worden of een man huisvader dat moeten ze de keuzevrijheid hebben om dat te kunnen doen. Dat lijkt me liberaal beginsel.
Het lijkt er op alsof er weer 2 dingen door elkaar gegooid worden.
Wat kan je anders verwachten van die achterlijke cultuur ,niks binnenhalen in de EU ,beter allemaal terug naar huis . Zal veel rust terug brengen .
Thierry Baudet loves Erdogan. Kunnen we hem niet naar Turkije sturen? Die piano-neukende malloot.
Is dit een verrassing? Lekker naïef.
@ knutsel | 24-11-14 | 16:56
Moeder Teresa?
'The President reportedly claimed that Islam dictated motherhood to be the prime role of women, reciting a hadith saying that heaven lies at your mothers feet.'
Maar zijn uitspraken hebben uiteraard niets met de Islam te maken.
Tenenkrommend, uitgerekend "at a convention organised by womens groups campaigning to eliminate gender discrimination in all its forms". Dat is al die vrouwen een Islamitische klap in het gezicht geven, en hard ook.
Wie zei er hier in de panelen laatst dat Turkije een seculiere staat is?
Zo bont maakt Julien Blanc nog niet eens.
Nee, nee, nee, nee en nogmaals nee Turkije mag en moet niet bij de EU. Zo gaan we niet rollen in de EU. Je haalt het kalifaat binnen de landsgrenzen van de EU, Turkije is een wolf in schaapskleren.
Deze turk is honderden jaren te laat geboren. Leeft nog steeds in dezelfde achterlijkheid als ten tijde van de ontdekking van Amerika (!)
In Nederland schuiven Ergodan-adepten met dito verdwaald gedachtengoed aan aan tafel tijdens maatschappelijke debatten, zitten in de TK, gemeenteraden, adviesgroepen, besturen van scholen en moskeetinternaten, op belangrijke posities binnen de ambtenarij.
Hun invloed wordt alsmaar groter.... en we betalen er nog flink voor ook.
@ BLR | 24-11-14 | 16:57
*feministes .. krijg dat woord m'n strot niet uit, maar schijnbaar wil het op een toestenbord ook niet erg lukken.
@MarcS | 24-11-14 | 16:53
Ach ja, de bedompte ernst van de ideoloog.
Ik probeer deze Turkse dictator zeker niet op te hemelen, maar als je het gelinkte artikel leest, staan er wel een aantal punten in waarin hij gelijk heeft (een zwangere vrouw zou niet hetzelfde werk moeten doen als een man, een vrouw welke borstvoeding geeft kan niet op een gelijke manier als een man ingezet worden op dat moment). Zijn uitspraak dat vrouwen broedmachines zijn is wellicht wat onhandig. Maar dat zijn de rest van z'n denkbeelden ook. Ik heb liever dat femistes zich eens aansluiten bij het feit dat een man fysiek sterker is en dat vrouwen nou eenmaal de meeste zaken moeten regelen bij een zwangerschap.
Weet je wie ook van moeders hield?
Dit heeft overigens niets met de Islam te maken mensen.
Als die leipe moslim ballen heeft moet hij eens ff hier langs komen en mijn vrouw dat uitleggen.
Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde / gelijk.
--> Er is niets mis met roze meisjesspeelgoed.
Mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig.
--> Er is wel wat mis met een vrouw minder betalen voor hetzelfde werk.
.
Al die "feministen" a la Asha Tuinbroeke moeten hun muil houden, omdat zij gelijkheid propageren (even los van de hypocrisie die zij tentoonspreiden door alleen "veilige" "discriminatie" op de korrel te nemen), gelijkheid die simpelweg niet bestaat.
Vrouwenonderdrukkers en moslims moeten hun muil houden, omdat zij het begrip gelijkwaardigheid niet kunnen of wensen te bevatten. Daarmee sluiten zij zichzelf uit als gesprekspartner in de grote mensenwereld.
Het is nog een lange mars naar de beschaving voor Erdogan en zijn matties....
En kijk, de dubbele moraal/Islam aap bij een groot deel van de reaguurders komt uit de mouw. Al aan het nadenken over de invoering van de Sharia Boys?
@Beaulefermier | 24-11-14 | 16:38
Hoho, eerst een full body wax en een pijpcursus, anders heeft het nog geen zin.
@Ranja Drinker | 24-11-14 | 16:48
Je bedoeld OM Erdodinges
En kijk, de dubbele moraal/Islam aap bij een groot deel van de reaguurders komt uit de mouw. Al aan het nadenken over de invoering van de Sharia Boys?
@Theo van Deursen | 24-11-14 | 16:44
En jij bepaald wat wel en niet in een incestueuze relatie hoort?
Zoals Pat Condell al zei "where the men are men and the women are cattle"
Fout, equal but different is het juiste antwoord.
UUUHHH!!!
Zou het dan toch een total freak zijn
Uiteraard "begrip" bij Opzij en links: "is cultuur"
Vervang 'vrouw' door ras/cultuur/religie en je hebt de poppen aan het dansen.
@Cuyahoga | 24-11-14 | 16:35
Pats, raak!
Heeft Kneusje van Miltenburg al iets onhandigs hierover gezegd? Dat we dat anders moeten interpreteren of lezen?
rara | 24-11-14 | 16:45
Manmanman, Kheb het nu aan mn HarT , zo HarD moest ik lachen!
@Ranja Drinker | 24-11-14 | 16:48
Mits je een héél verwrongen gevoel voor humor hebt: ja.
Als ik dat lijk naast hem zie dan snap ik hem wel.
Het is natuurlijk ook net wat hij met "gelijk" bedoelt. Als hij daarmee "gelijkwaardig" bedoelt, dan is zijn uitspraak verwerpelijk, maar als hij daarmee "identiek" bedoelt, dan heeft hij gewoon gelijk.
Want hoe graag linkse feministische "wetenschappers" het ook willen ontkennen, het feit blijft dat er grote aangeboren verschillen tussen man en vrouw bestaan die niets te maken hebben met "culturele conditionering" of vergelijkbare sosjologiese hersenspinsels die feministen graag aanvoeren om de werkelijkheid te kunnen verklaren zonder de realiteit onder ogen te hoeven zien.
-weggejorist-
Opvatting van Erdogan verschilt weinig van de gemiddelde rechts-reactionaire Nederlandse burger. De ironie.
Dat vrouwmens naast hem kan zo in een horrorfilm. "Do you want Raki i'll give you a Raki".Spets splutter,splats.
Het blijft lachen met die Erdogan.
@Dizzydent | 24-11-14 | 16:44 Daar zou ik niet te zeker van zijn; de EU is al tijden bezig om zoveel mogelijk achterlijkheid te importeren. Met Turkije zouden ze een grote slag slaan.
@ rara | 24-11-14 | 16:43
Ieder ras dat valt onder de term kuttelikkertje. Niet te verwarren met de beftackel.
@WoodSide City | 24-11-14 | 16:36
Hoeveel turken wonen er in de EU? Hoeveel hebben stemrecht? Ik weet niet of die 5% van u wel klopt hoor.
Nou, De Dam in Amsterdam zal morgen wel vol staan met feministen als Asha Tuinbroeke. Dit is immers schandalig ouderwets onderdrukkingsdenken. Oh wacht. Bovenstaand geldt alleen voor blank en autochtoon. Erdogan = islam = cultuur en dus moeten we er respect voor hebben.
Is er nog een Bart Smit folder waarover onze fopfeministen zich druk kunnen maken?
@TheJesseJ | 24-11-14 | 16:42
Als mijn vrouw m'n voeten kust springen de tranen ook vaak in haar ogen. Meestal is het dan tijd voor schone sokken.
Iets dergelijks vermoed ik ook in het geval van de moeder van Erdogan.
Benieuwd of alle mannen en vrouwen die de afgelopen dagen zo te hoop liepen tegen de "vrouwonvriendelijke" Julien Blanc en hebben weten af te dwingen dat die zich niet meer in NL mag vertonen zich hier ook net zo druk over gaan maken.
@Mark_D_NL | 24-11-14 | 16:35
Denken dat iemand in zijn positie dit denkt en het hem daadwerkelijk horen zeggen is van een andere magnitude hoor. Hiermee verkondigt hij het beleid dat hij wil voeren.
Luister, Erdogan, een gezonde dosis misogynie is onmisbaar voor de man, maar als moslim heb je hier toch de schijn tegen.
En voetfetisjisme hoort niet thuis in een incestueuze relatie, maar dat terzijde.
Is dat nou Bea die naast hem staat? OT: goed nieuws, hiermee is de kans dat Turkije bij de EUSSR komt weer wat kleiner geworden!
"Zijn moeder huilde soms als hij haar voeten kustte die naar het paradijs roken" Waarom zou ze huilen kluns?
'Minderwaardig' heeft hij niet gezegd. Hij zegt dat mannen en vrouwen niet hetzelfde zijn en dat de natuurlijke rol van vrouwen ligt in het moederschap.
Dat kun je wel heel graag willen ontkennen, maar dat heeft geen zin. De verschillen zijn er. Je moet alleen zorgen dat de kansen zoveel mogelijk gelijk zijn.
@the Raging Potato | 24-11-14 | 16:40
Vrouwenhoeder, het lijkt me een mooi beroep. Lekker met de kudde over de hei wandelen. Maar welke hond is geschikt om ze in toom te houden, moet dat een chihuahua zijn?
HahahAhaha dit is echt geweldig, 'ik kustte de voeten van mijn moeder, en toen moest ze huilen'
Ghaha wat een viezerik,kust een beetje zn huilende moedr dr voeten. een echte turk.. ge-wel-dig.
"her delicate nature. Nou dan moet he maar eens naar die schommels op de Dappermarkt gaan kijken (of naar mijn schoonmoeder). Erdogan ziet kennelijk alleen maar een bepaald soort vrouwen, delicate vrouwen
Het hele gedachtegoed van Atatürk wordt vernietigd zo langzamerhand.
En wat vindt zijn vrouw ervan?
Toch maakt Erdogan een goed punt. In Nederland menen ook steeds meer mensen dat vrouwen en mannen gelijk zijn, terwijl ze simpelweg gelijkwaardig zijn. En jah, dat heeft consequenties.
Staat in de koran he. Dat de man nou eenmaal, zowel fysiek als mentaal, beter uitgerust is dan de vrouw, en daarom een hoeder moet zijn over de vrouw. Er staat dus niet alleen maar onzin in de koran.
7, 8, 22342...
Wat een lelijk wijf heeft die gast.....
4, 5, 6
Ahsa in 1, 2, 3..
och elk land krijgt wat hij zelf gekozen heeft wij rutte hun deze mafkees !
Het blijkt wel weer dat landen die zich laten leiden , door wat voor geloof dan ook, heel erg achter blijven bij de geestelijke en maatschappelijke ontwikkeling van de rest van de wereld.
Je wordt een soort ontwikkelingsland met mensen die geestelijk wat achter zijn gebleven.
Door het volk dom te houden en te onderdrukken hou je macht over hun en is het makkelijker om hele grote paleizen voor jezelf te laten bouwen onder het mom van dat dat bij zijn positie hoort !!
Met zo'n levensloos uitgeblust wezen als zijn vrouw ja dan ktijg je dergelijke gedachen.
Man begint almeer het spoor te verliezen, denkt dat hiij bij alles de zegen van zijn god heeft. Denk dat zijn god zich dood lacht over deze belavhelijke volgeling
Kortom: aanrecht, mond houden en benen spreiden
Islam is een religie voor mannen, neuken, vechten en slaven maken.
Hahaha, ik schrok me de pleurig van die onmouseover .wav.
Ach, verderop in het stuk zegt hij dat man en vrouw niet gelijk zijn, maar dat ze gelijkwaardig moeten zijn. Op zich geen rare uitspraak, alleen heeft hij de schijn in eigen land een beetje tegen zeg ik dan met gevoel voor understatement
Schrok me te pletter man, volume stond op 100 hier. Ja ach die Erdogan, zo'n mastodont met een moraal uit 1880. Geweldig laat ze lekker in Turkije hun rommel opvegen. Voordeel; turkse mannen remigreren naar Turkije want geen gezeik volgzame vrouwtjes en om 5 uur de piepers op tafel, turkse vrouwen blijven massaal hier. Eindelijk die hoofddoek af, skinyy jeans, fuck me pumps, make up met een verfroller erop en gáán.
hey roll-over geluid afspelen is no-no op internet. kappen nou.
Enige recht van de vrouw is het aanrecht.
Van Poetin vinden we van alles, bijna op voet van oorlog. Maar met turkije is niks mis hoor... De dictator aldaar gelooft alleen in een boek wat ietwat gedateerd is en wereld heerschappij ambieert. Verder niks aan het handje hoor.
Welk blok beton ze voor hun kop hebben in Brussel weet ik niet. Referendum over Turkije in de EU en ik kan je voorspellen 95% tegen die Turken in de EU stemmen tot grote onvrede van de Linsche Mutschen die voor gelijkheid zijn lees islamisering. Eindelijk gooit de wolf Erdogan de schaapskleren af!!!!!
Islam is against nature, dat is wat ik er van denk.
In de tweede kamer staat een handleiding voor het discrimineren van vrouwen, homo's, christenen en andersdenkenden in het algemeen, dus nou niet allemaal verbaasd gaan doen.
Erdogan komt niet verder dan Lebensborn-logica: vrouwen zijn fokmachines die verder hun muil moeten houden en gedwee alles moeten ondergaan wat manlief hen aandoet.
Zo ver mogelijk uit de buurt van de beschaving houden die man.
Ik zou er niet doen, dat dan weer wel... Niet....
Hier is toch NIETS verassends aan?
Dat is al heel lang bekent en iedereen die verbaasd is heeft met zijn kop in een links hol gezeten.
Er moet helemaal niks
In de reacties op zijn uitspraak zal hij het bewijs zien, dat vrouwen hysterische wezens zijn, met een zwakke mentale weerstand.
Niet dat het voor Brussel wat uitmaakt, volgens mij is Erdogan nog altijd geen roomblanke westerse man.
Hey kijk nou dan, hij heeft ook nog zinvolle dingen te melden.
Ik dacht eerst dat ik zelf in gedachte zat te schreeuwen....
KUT hoeren! Allemaal!
Blijkbaar iets nieuws op GS.
REAGEER OOK